[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 60.091 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
even over "Network.http.pipelining.maxrequests" en de "30" die daarvoor wordt aangeraden.
Als ik op de MozillaZine knowledge base kijk staat er:
Any integer from 1 to 8 inclusive determines the maximum number of requests to pipeline at once. A value of 1 disables pipelining. (Default: 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik was die ook al op het zoeken :)

http://egonitron.com/2007...firefox-pipelining-trick/
Firefox only has the ability to send 8 requests at once, so altering this value to anything higher than 8 is pointless. Will it hurt anything if you set it that high? No, but it just shows you that the people who told you to do this don’t know what they’re doing.
Keep in mind that this may not agree with some web servers, and therefore break the webpage. I have not personally experienced this yet, but this feature is still in testing, and that’s why it’s not set to “true” by default
editje:
Ik heb ergens in de PC-Active ooit ook gelezen dat je een negatief effect ermee kan creëren. Als iedereen dit aan heeft staan dan kan de server teveel connections binnenkrijgen en zo langzamer worden. Het voordeel is dat het niet automatisch aanstaat en het zal dus wel meevallen en de meeste servers tegenwoordig kunnen aardig wat connections aan.

[ Voor 54% gewijzigd door Kixtart op 19-06-2008 09:51 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

M'n sneltoetsen werken niet meer. Ik heb FF2 geupgrade naar FF3 maar dit staat goed maar m'n ALT+H verwijst niet meer naar m'n ingestelde posthistory.

code:
1
2
3
about:config
ui.key.chromeAccess --> 0
ui.key.contentAccess --> 4

Bekend probleem?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:10
chromeacces wordt 5 ipv 4 en contentaccess 4 ipv 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik weet niet hoe je aan die 5 i.p.v 4 komt maar bij mij werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Accesskeys voor o.a. Reset Sessie werken niet in FF3RC2

(en of je een 5 of 0 boeit niet, want het gaat Gunner toch alleen om de contentAccess)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ok, dus er is nog geen oplossing voor?

Jammer. Die keys waren aardig ingeburgerd. Misschien dan maar terug naar FF2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:47

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Voor de volledigheid nog mijn lijstje met about:config tags die ik gewijzigd heb sinds de nieuwe install:

• browser.sessionstore.resume_from_crash;false
• browser.tabs.closeButtons;0
• browser.urlbar.doubleClickSelectsAll
• browser.urlbar.hideGoButton;true
• browser.urlbar.matchBehavior;2
• browser.urlbar.maxRichResults;3
• general.smoothScroll;true
• network.http.pipelining;true
• network.http.pipelining.maxrequests;8
• nglayout.initialpaint.delay;0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjoe_Ljan
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-09 10:25
jfeelders schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 10:42:
Voor de volledigheid nog mijn lijstje met about:config tags die ik gewijzigd heb sinds de nieuwe install:

• browser.urlbar.hideGoButton;true
Hee, die heb ik helemaal niet :o Waarschijnlijk een andere theme ofzo?

Nog iets wat mij opviel: Als je 2 tabs open hebt en je opent een nieuwe tab, je 'activeert' die laatste tab en je sluit hem vervolgens weer, werd in FF2 volgens mij de focus gelegd op de 2e tab. In FF3 wordt de laatst actieve tab gefocust. Groot voordeel imo

[Aylin]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 03:35
Goedendag,
ik heb een klein vraagje betreft firefox, ik wil dolgraag overstappen op deze browser. ik zit aleen met 1 probleem.
Het handjevol sites dat ik dagelijks bezoek heeft een Inlog nodig, maar als ik met firefox inlog, zowel v2 als v3 logt geen een van die sites in. ik word terug gestuurd naar de login pagina waar ik vrolijk nog een keer mn login kan invoeren. dit kan ik zoveel herhalen als ik wil, maar inloggen doettie niet.
Met sites zoals tweakers en andere websites met forums heb ik hier geen last van, maar door dit probleem zit ik dus nogsteeds met IE7.

Is hier een oplossing voor? dit heb ik trouwens op elke pc met firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik denk dat het handig is als je vertelt welke sites dit betreft. Anders is het te veel gissen naar de reden dat het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 03:35
denk dat het niet verstandig is om deze sites hier zo neer te gaan zetten, de inhoud ervan is waarschijnlijk tegen de regels :p

edit: ik heb er wel een, tis mn guild zn websites. www.pacifismguild.com/index.php als ik daar inlog gebeurt er vrijwel niets. (met firefox dus)

[ Voor 36% gewijzigd door joon op 19-06-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:57
Er zit een bug in,,,,, je kan de history niet verwijderen van de ingetypte URL's .... hij verwijderd alleen most visisted. Lekker .. kan een ander je opgevraagde URL's bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Moet je CCleaner gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt niet met firefox, werkt alleen met de standaart browser van windows helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
RoaDHouse schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 12:27:
Er zit een bug in,,,,, je kan de history niet verwijderen van de ingetypte URL's .... hij verwijderd alleen most visisted. Lekker .. kan een ander je opgevraagde URL's bekijken.
Bij mij is de history elke keer leeg als ik FF sluit en weer start?

Zou alleen wel willen dat hij helemaal niets bijhoudt in de History, dus ook niet geduurende de sessie.

[ Voor 12% gewijzigd door bitpixl op 19-06-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Type eens:

About:Mozilla :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Vet, leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Fasterfox is niet voor 3.0 geschikt, toen vond ik deze: Tweak Network addon. Als je die op power zet dan merk je wel degelijk verschil. Pagina's verschijnen instant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:20
Room42 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 01:59:
[...]

Ik ben bang dat je je vergist, want ik ken geen enkel programma waar naar beneden (of naar je toe) scrollen inzoomen is. Alles wat ik gebruik (ff een snelle steekproef gedaan) kent omhoog/van me af scrollen als inzoomen. Dat voelt ook heel logisch en natuurlijk voor mij. Omhoog is meer, dus meer detail, dichter op het beeld.
Als je in word/webbrowser naar beneden scrollt, beweegt je document toch ook omhoog? Terwijl je naar beneden scrollt! :)
Ik denk toch van niet, vroeger was het, scrollen naar onder zoomde in, met FF3 is het omgekeerd...

Hij had gelijk....

(oftewel zijn jullie nu verschillende manieren van formuleren van "hoe je scrollt" door mekaar aan het halen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 12:46:
werkt niet met firefox, werkt alleen met de standaart browser van windows helaas
Ik ga toch geen advies geven wat niet werkt? Download CCleaner, open het programma en see for yourself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Die zijn natuurlijk ook gemakkelijk met de hand om te zetten via about:config :)
Even zoeken en je krijgt dan ook wat adviezen welke waardes deze zouden moeten hebben.
Recommended settings

If you are not using a proxy and experience problems not being able to download multiple files, you can raise this value. It is, however, considered poor etiquette to make too many connections to a server and may lead to you being banned from that server. Anything above 10 is excessive.
http://kb.mozillazine.org/Network.http.max-connections
http://kb.mozillazine.org...ax-connections-per-server
In firefox3 staan ze al aardig hoog vergeleken met FF2.

[ Voor 19% gewijzigd door Kixtart op 19-06-2008 13:59 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
ik heb nu user_pref(“network.http.max-persistent-connections-per-server",10); in mijn user.js toegevoegd, maar FF vertikt het om deze waarde te veranderen. Hij blijft op 6 staan.

Zou iemand dit eens kunnen testen?

Update:

Ook al is het vaag, las net dit over deze setting:
The maximum number of connections of any type is controlled by network.http.max-connections, which will always take precedent over this preference.
Dus laat maar ;)

Update Update:

user_pref(“network.http.max-connections",40); in User.js doet bij mij ook niets :|

[ Voor 46% gewijzigd door bitpixl op 19-06-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Heb de tweakconnection gedeinstalled. who needs an addon when it can be done by hard and honest labour (en tips van kixtart)?

Vraagje; Ik kan op last.FM geen muziekjes meer pre-listenen. In IE6 werkt het wel. Kan iemand ff checken of dit mijn probleem is of een FF3 probleem? Failed to connect zegt ie. In FF2 nooit probleem gehad.

Aargh dom... Had last.fm nog niet toegevoegd aan NoScript exceptions... Werkt weer!

[ Voor 11% gewijzigd door Mar2zz op 19-06-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:37
jfeelders schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 10:42:

• general.smoothScroll;true

[/small]
Wat doet deze hack?

NVM. Heb het al :).

[ Voor 4% gewijzigd door Robbie T op 19-06-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Zelfde als de optie 'use smooth scrolling' denk ik :)
Smooth scrolling can be very useful if you read a lot of long pages. Normally, when you press Page Down, the view jumps directly down one page. With smooth scrolling, it slides down smoothly, so you can see how much it scrolls. This makes it easier to resume reading from where you were before.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Toch maar net even die Tweak_Network addon geinstalleerd en die heeft o.a. de waarde "network.http.max-connections" wel kunnen veranderen in 40.

Daarna heb ik de waarde weer handmatig veranderd in 30 en in User.js deze regel weer toegevoegd:
user_pref(“network.http.max-connections",40);

Firefox weer opgestart, maar nog steeds blijft hij dus weer op default "30" staan.
User.js plaats je in de "Profile" directory.

Als iemand dit kan testen kan ik uitsluiten of het nou aan mijn install ligt of dat het toch iets anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik gebruik geen user.js bestand, maar heb het gewoon even wat omhoog gezet via about:config en alles blijft gewoon netjes staan:
network.http.max-connections;50
network.http.max-connections-per-server;20
network.http.max-persistent-connections-per-server;10

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Kixtart schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:01:
Ik gebruik geen user.js bestand, maar heb het gewoon even wat omhoog gezet via about:config en alles blijft gewoon netjes staan:
network.http.max-connections;50
network.http.max-connections-per-server;20
network.http.max-persistent-connections-per-server;10
Dat werkt idd wel, maar het voordeel van zo'n User.js bestand is dat bij een compleet nieuwe install je alleen die file in je profile dir kopieerd en je settings dan in 1x weer goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sub0kelvin schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 12:00:
Ik denk dat het handig is als je vertelt welke sites dit betreft. Anders is het te veel gissen naar de reden dat het niet werkt.
Ik heb het probleem met 1 site tenminste, Ebay wil nog wel eens lastig doen.
Mar2zz schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:50:
Fasterfox is niet voor 3.0 geschikt, toen vond ik deze: Tweak Network addon. Als je die op power zet dan merk je wel degelijk verschil. Pagina's verschijnen instant!
Leuke addon, ik heb ook het gevoel dat het met de Power setting allemaal ietsjes vlotter gaat :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Weet iemand hoe je er voor kan zorgen dat je in de url bar geen favorieten ziet. Dus alleen de adressen die je daar in hebt getypt of helemaal niks. Ik vind het nogal nutteloos om daar mijn favo's te zien. Ik heb al oldbar geprobeerd maar dat hielp niet. Dus heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

about:config -> browser.urlbar.MatchOnlyTyped = true

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kixtart schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:50:
Als ik google.nl intik dan zou die daarna toch in de url bar moeten komen te staan? Dat doet ie hier niet in ieder geval.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

To access about:config, type about:config in the Location bar, and press EnterReturn. This will display a list of user preferences, as well as a search bar (Filter:) at the top.

browser.urlbar.richResults - to switch from the sucky new dropdown list to the old one :)

[ Voor 19% gewijzigd door Philflow op 19-06-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Alternativ schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:38:
Als ik een nieuwe tab open staat daar de url van de voorgaande website in (in dit geval heb ik [Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI openstaan) ik druk op ctrl+t en vervolgens staat deze url ook in de nieuwe tab terwijl daar voorheen niets stond, iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Opgelost door de skype for firefox plugin uit te schakelen, hoe het kan dat deze dit gedrag veroorzaakte geen idee maar het was wel behoorlijk storend en op firefox 2 werd deze bug niet meegeleverd.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Kixtart schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:50:
Bedankt dat is een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediQ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 07:36
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 12:46:
CCleaner werkt prima met Firefox --> link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Philflow schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 19:01:
browser.urlbar.richResults - to switch from the sucky new dropdown list to the old one
Heeft iemand dit werkend gekregen? Ik zou graag de oude dropdown stijl willen hebben. Wat moet ik doen met die waarde van 12?

En zo kun je het irritante zoeken uitzetten: set browser.urlbar.search.chunkSize to 0

Edit: Gevonden: Plugin Oldbar. Game on! :*)
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/6227

[ Voor 22% gewijzigd door Philflow op 19-06-2008 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Ik vind die nieuwe adresbalk juist de beste nieuwe feature. Enorm handig, ik beschouw het inmiddels als bijna onmisbaar.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Is het ook mogelijk om met een of andere toetsencombo met enter automatisch de eerste te doen van de urldropdown? Ik gebruik nu pijltje maar ik neem aan dat ze wel iets hebben bedacht als shift+enter of iets dergelijks. Ik heb al wat geprobeerd maar niks deed dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 10-09 20:05

SaN

Ik heb net een nieuwe muis (logitech mx518) hiervoor had ik een mx510. Nou heb ik het probleem dat wanneer ik de vorige en vooruit knoppen gebruik hij het snel zoeken venstertje opent met deze tekens erin:

♠ & ♦

iemand enig idee waar dit aan ligt? Heb vista 64 + Setpoint 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W0153R
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 14:18
sander-sp schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 23:18:
Ik heb net een nieuwe muis (logitech mx518) hiervoor had ik een mx510. Nou heb ik het probleem dat wanneer ik de vorige en vooruit knoppen gebruik hij het snel zoeken venstertje opent met deze tekens erin:

♠ & ♦

iemand enig idee waar dit aan ligt? Heb vista 64 + Setpoint 64
In setpoint de vorige en volgende knoppen instellen op algemene knop, dan zou die moeten werken. Hetzelfde had ik altijd met de middelste knop, dan moest ik 2x drukken voordat ie een pagina in een nieuwe tab wou openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 10-09 20:05

SaN

Ja werkt inderdaad, bedankt voor het snelle antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zo zeg. :o Het gaat hier af en toe flink fout wanneer er wat meer MB's (dus tabbladen) in gebruik zijn dan normaal. Als je dan switch naar een ander tabblad blijft 90% van de vorige pagina hangen en kan je eigenlijk niets anders dan restarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:01
Saturnus schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 23:59:
Zo zeg. :o Het gaat hier af en toe flink fout wanneer er wat meer MB's (dus tabbladen) in gebruik zijn dan normaal. Als je dan switch naar een ander tabblad blijft 90% van de vorige pagina hangen en kan je eigenlijk niets anders dan restarten.
Hm? Telde laatst dat ik in één window 47 tabs open had
En dat liep nog uitstekend.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ramon schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 00:00:
[...]

Hm? Telde laatst dat ik in één window 47 tabs open had
En dat liep nog uitstekend.
Ik heb werkelijk geen idee waar het aan ligt. Sowieso is mijn windows ongelooflijk brak, maar de voorgangers van Fx 3 hebben altijd prima gedraaid.

Het kan ook zijn dat het pas na een tijdje gebruik van Fx 3 opkwam. Mogelijk is SilverLight (dat opeens wel weer werkte in Fx 3 :S) de schuldige.

Ik heb nu even de beta 2.0.30523 van SL erop gezet. Over een aantal uur zal het resultaat wel binnen zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Saturnus op 20-06-2008 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ik heb firefox geinstaleerd en het vinkje uit bij default browser ...

maar firefoxf maakt hem toch default

ik heb de instellingen onder standaard programmas geweizgt, zonder resultaat.

Bij protocolen staat ook firefox en die kan ik niet weizigen naar IE.

IE staat als default browser.

firefox deinstall, pc opnieuw opgestart en installatie weer geprobeerd, alles wat ik probeer werkt niet
firefox blijft default browser .. zo goed vind ik hem nou ook weer niet om als default te gebruiken

weet iemand hoe ik dat kan veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Als je in IE gaat en die als default instelt? Of is het probleem dat IE wel als default staat maar het in werkelijkheid niet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:13
Ik mis toch een aantal functies.

Allereerst het probleem met de close tabs functie. Op dit moment heb ik alleen een kruisje op de active tab. Ik wil echter én een kruisje op de active tab én een kruisje achteraan de rij met tabs. In about:config heb je echter niet deze optie. Als je snel tabs wil sluiten dan is dat handiger dan het gebruiken van de active-tab-kruisjes.

Daarbij werkt de add-on Close All Tabs nog niet hier. Iemand hier een optie voor? Ik bedoel dus een knop waarmee je alle tabs in 1 keer sluit, zonder dat je FF scherm gesloten wordt.

Weet verder iemand of het mogelijk is om al je tabs met 1 knop of sneltoets te vernieuwen?

Tot slot: bij FF2 kreeg ik als ik op de tabbladbalk klikte met de middelste knop van de muis mijn laatst gesloten tabblad terug. Nu gebeurt er niets als ik erop klik.

[ Voor 15% gewijzigd door BlisterAMG op 20-06-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Saturnus schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:55:
Als je in IE gaat en die als default instelt? Of is het probleem dat IE wel als default staat maar het in werkelijkheid niet is?
IE staat als default, en is het in werkelijkeid niet, alles browser gerelateerd, blijft firefox openen ipv IE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
http://codefisher.org/toolbar_button/toolbar_button_maker

Hier kan je allerlei buttons maken, dus ook een Close All Tabs.

Ook available als een pack, waar ie standaard ook in zit geloof ik:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/2377

MarkMG:
Ligt eraan hoe je het opent, maar misschien is firefox geassocieerd met je toetsenbord? Via Verkenner > Extra > Mapopties > bestandstypen kan je url's enzo associeren met IE.

De vraag is eigenlijk: hoe open jij je browser?

[ Voor 32% gewijzigd door Mar2zz op 20-06-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

AjaxArena schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:44:
Ik mis toch een aantal functies.

Allereerst het probleem met de close tabs functie. Op dit moment heb ik alleen een kruisje op de active tab. Ik wil echter én een kruisje op de active tab én een kruisje achteraan de rij met tabs. In about:config heb je echter niet deze optie. Als je snel tabs wil sluiten dan is dat handiger dan het gebruiken van de active-tab-kruisjes.

Daarbij werkt de add-on Close All Tabs nog niet hier. Iemand hier een optie voor? Ik bedoel dus een knop waarmee je alle tabs in 1 keer sluit, zonder dat je FF scherm gesloten wordt.

Weet verder iemand of het mogelijk is om al je tabs met 1 knop of sneltoets te vernieuwen?

Tot slot: bij FF2 kreeg ik als ik op de tabbladbalk klikte met de middelste knop van de muis mijn laatst gesloten tabblad terug. Nu gebeurt er niets als ik erop klik.
tabmixplus addon rechtsklik hiermee kun je alle tabs sluiten, een tab hernieuwen of alle tabs hernieuwen wat je wilt ;)

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:13
Kijk, dat zijn nog een behulpzame posts ;)

En ik zie dat de middelste knop nu dus ook een functie heeft. Het zat dus in tab mix plus, maar waar ik nog geen nieuwe versie van had voor FF3. Nu dus wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Een flash applicatie debuggen vanuit FlexBuilder werkt hier niet meer in FF3.
Iemand een idee hoe dit weer aan de praat te krijgen? Ik kon op de mozilla en adobe fora nog niks vinden.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

markmg schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:48:
[...]

IE staat als default, en is het in werkelijkeid niet, alles browser gerelateerd, blijft firefox openen ipv IE
Ik denk dat FF3 de zaak ineens op FF als browser default maakt na installeren.
Dat merk ik op.
Ik krijg wel 1x melding van IE of ie op default moet gezet worden. Als je dat wegklikt met nee, en ook zo zorgt dat ie niet meer op vraagt, kun je niet meer simpel veranderen. Je zal in settings van IE moeten duiken om browser default te wisselen.

Even kijken of het hier klopt.... Yup, het is inderdaad 'ongevraagd' veranderd van IE naar FF bij installeren FF3.

Kijk in IE naar Extra > Internetopties > Programma's tab en daar zie je optie voor default instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F 3.0. Ik begrijp niet wat er zo bijzonder aan is. Hij is trager, mijn HD gaat als een gek tekeer (regelmatig) en afsluiten duurt regelmatig lang. De tijd dat Firefox snel en soepel was is helaas voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Dan is er iets mis met je computer of je windows installatie.
Heb zelf niet de meest snelle laptop, maar FF3 werkt snel, soepel en laat mijn harde schijf gewoon met rust. ;)
Denk dat ie bij jou steeds aan het swappen is en dat maakt m natuurlijk traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:23
Heerlijk die nieuwe zoomfunctie van FF3. In combinatie met de extentie ' default full zoom level' wordt nu per pagina onthouden op welk zoomlevel die pagina getoond moet worden. Echt ideaal. Met name beneden als ik internet via de htpc op m'n lcd tv, tweakers.net in volle breedte op het scherm en dat wordt onthouden. Dat is echt voor mij de beste vooruitgang van FF3 *O* *O*

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook Firefox 3. Loopt prima moet ik zeggen. Ik heb nu alleen het probleem dat er bij een flashplayer geen controlbar meer zichtbaar is. Weet iemand hoe ik die terug krijg?

(heb dit bij geenstijl.tv, bij de filmpjes zit er normaal een knop voor play, pauze, enz. , maar die is dus weg na het installeren van FF3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Ik gebruik adblock plus met de volgende filters

EasyList
EasyElement
ABP Tracking Filter

http://easylist.adblockplus.org/

maar deze zijn speciaal voor meer engelstalige sites, zijn er ook kant-en-klare filtersets speciaal voor nederlandse sites?

deze bestaat http://www.verzijlbergh.com/adblock/nlblock.txt maar is voor het laatste geupdate in januari van dit jaar

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
babybox schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:11:
Ik gebruik adblock plus met de volgende filters

EasyList
EasyElement
ABP Tracking Filter

http://easylist.adblockplus.org/

maar deze zijn speciaal voor meer engelstalige sites, zijn er ook kant-en-klare filtersets speciaal voor nederlandse sites?

deze bestaat http://www.verzijlbergh.com/adblock/nlblock.txt maar is voor het laatste geupdate in januari van dit jaar
Ik maak zelf een filter aan, misschien is dat een idee? Dan zijn alle sites die je zelf vaak bezoekt vrij van reclame. :) En dat duurt helemaal niet lang om zelf even in orde te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:20

Zeror

Ik Henk 'm!

Aangezien Tab Mix Plus/Aardvark nog niet voor FF versie 3 bestaat, ben ik op zoek naar alternatieven met vergelijkbare opties zoals te vinden in deze addons.

Zo zou ik graag zien:
- Gesloten tabs terug kunnen halen met 1 druk op de knop.
Opgelost met "Undo Closed Tab"-addon.
- Bij openen van een nieuwe tab automatisch de startpagina openen (zag geen optie in FF3 zelf staan).
- Aardvark soortgelijke addon waarmee je realtime dus de objecten van een site kan highlighten + attributen kan zien met simpelweg je muiscursor boven de div, cel, table, img of whatever te houden.

Verder nog geen ergenissen tegengekomen eigenlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 21-06-2008 17:16 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Nederlandse filterset:
http://adblockplus.org/en/subscriptions
(Ctrl-F op NLBlock)

De rest ff zelf toevoegen, is zo gebeurt. rechtermuisje, afbeelding blokkeren, ff wat wildcards erin gooien en hoppa.

(Als je NoScript-addon ernaast gebruikt blijf je ook verschoond van veel java-script geladen ads en flash.)

[ Voor 33% gewijzigd door Mar2zz op 21-06-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeismicCharge
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09 16:31
Rakkerzero schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:06:
Aangezien Tab Mix Plus/Aardvark nog niet voor FF versie 3 bestaat, ben ik op zoek naar alternatieven met vergelijkbare opties zoals te vinden in deze addons.
Ik was al op zoek gegaan naar alternatieven, maar toen ontdekte ik (in het forum van TabMixPlus op de Firefox Extensions-site) dat er wel degelijk een FF3-versie is. De maker schijnt hem nog niet netjes aangemeld te hebben. In ieder geval draait onderstaande TaMixPlus weer naar tevredenheid op mijn FF3.
http://tmp.garyr.net/tab_mix_plus-dev-build.xpi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:20

Zeror

Ik Henk 'm!

SeismicCharge schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:20:
[...]

Ik was al op zoek gegaan naar alternatieven, maar toen ontdekte ik (in het forum van TabMixPlus op de Firefox Extensions-site) dat er wel degelijk een FF3-versie is. De maker schijnt hem nog niet netjes aangemeld te hebben. In ieder geval draait onderstaande TaMixPlus weer naar tevredenheid op mijn FF3.
http://tmp.garyr.net/tab_mix_plus-dev-build.xpi
Held!! _/-\o_

En ik was net klaar met installeren van handje vol addons die ongeveer hetzelfde deden :+

Voor de geïnteresseerden:
- ColoUnREaDTabs
- New Tab Button on Tab Right
- Undo Closed Tabs Button

En dan heb ik nog erbij genomen:
- Download statusbar
- gui:config

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Mar2zz schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:12:
Nederlandse filterset:
http://adblockplus.org/en/subscriptions
(Ctrl-F op NLBlock)

De rest ff zelf toevoegen, is zo gebeurt. rechtermuisje, afbeelding blokkeren, ff wat wildcards erin gooien en hoppa.

(Als je NoScript-addon ernaast gebruikt blijf je ook verschoond van veel java-script geladen ads en flash.)
zoals je in mijn post had kunnen zien heb ik de NlBLock ook al gezien, maar die is sinds januari 2008 niet meer bijgwerkt en dus misschien verlaten.

No-script is echt teveel werk, bent er voortdurend druk mee, is veels te agressief

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-09 11:59
Ik gebruik gewoon AdBlock Plus met EasyList. Daarnaast heb ik enkele eigen filters toegevoegd, en ik gebruik ook de Element Hiding Helper om handmatig nog wat divjes van bepaalde webpagina's te weren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
MrDummy schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:10:
[...]

Even kijken of het hier klopt.... Yup, het is inderdaad 'ongevraagd' veranderd van IE naar FF bij installeren FF3.

Kijk in IE naar Extra > Internetopties > Programma's tab en daar zie je optie voor default instellen.
dat doe ik maar FF overruled oid want elke keer dat ik het instell, de pagina sluit en nog een keer kijk zijn de instellingen weer weg :?

Krijg IE niet meer als default browser ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zo zou ik graag zien:
- Gesloten tabs terug kunnen halen met 1 druk op de knop.
Opgelost met "Undo Closed Tab"-addon.
Dat zit toch gewoon standaard in FF2?
Ik weet niet of het in FF3 zit, maar de laatste 10 gesloten tabs staan gewoon in history->recently closed tabs :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

anandus schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:07:
[...]
Dat zit toch gewoon standaard in FF2?
Ik weet niet of het in FF3 zit, maar de laatste 10 gesloten tabs staan gewoon in history->recently closed tabs :)
Dat zijn twee klikken hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
Ctrl+Shift+T, da's maar één keer drukken met drie vingers! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
vandermark schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:50:
Heerlijk die nieuwe zoomfunctie van FF3. In combinatie met de extentie ' default full zoom level' wordt nu per pagina onthouden op welk zoomlevel die pagina getoond moet worden. Echt ideaal. Met name beneden als ik internet via de htpc op m'n lcd tv, tweakers.net in volle breedte op het scherm en dat wordt onthouden. Dat is echt voor mij de beste vooruitgang van FF3 *O* *O*
Ook zonder extensie wordt nu onthouden per site wat je zoomlevel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Zo zou ik graag zien:
- Bij openen van een nieuwe tab automatisch de startpagina openen (zag geen optie in FF3 zelf staan).
- Aardvark soortgelijke addon waarmee je realtime dus de objecten van een site kan highlighten + attributen kan zien met simpelweg je muiscursor boven de div, cel, table, img of whatever te houden.
Ken je Firebug? Daar kun je nog veel meer mee dan hoe jij Aardvark beschrijft (ik ken de extensie niet), attributen van webpagina-elementen kun je er zeker mee bekijken.

Startpagina voor een nieuwe tab kun je gewoon in TMP instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Sinds dat ik FF3 heb geïnstalleerd, duurt het een eeuwigheid voordat deze opstart. (als Windows bezig is met opstarten) Volgens mij opent FF pas als Kaspersky helemaal is geladen, kan soms wel een paar minuten duren... Het is dus alleen als Windows opstart, erna zijn er geen problemen, en start FF meteen op als je het opent.

Met FF2 had ik hier geen last van, iemand met hetzelfde probleem, of iemand met een mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-09 11:59
Aham brahmasmi schreef op zondag 22 juni 2008 @ 14:15:
[...]
Ken je Firebug? Daar kun je nog veel meer mee dan hoe jij Aardvark beschrijft (ik ken de extensie niet), attributen van webpagina-elementen kun je er zeker mee bekijken.

Startpagina voor een nieuwe tab kun je gewoon in TMP instellen.
Firebug is aardig, maar voor de simpele (non-JS) dingen gebruik ik Web Developer Extension

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
zeromussov schreef op zondag 22 juni 2008 @ 16:32:
Sinds dat ik FF3 heb geïnstalleerd, duurt het een eeuwigheid voordat deze opstart. (als Windows bezig is met opstarten) Volgens mij opent FF pas als Kaspersky helemaal is geladen, kan soms wel een paar minuten duren... Het is dus alleen als Windows opstart, erna zijn er geen problemen, en start FF meteen op als je het opent.
Windows heeft gewoon tijd nodig om op te starten , laat hem met de boot dan ook lekker zijn gang gaan, klik je je FF toch een minuutje later aan ??

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
zeromussov schreef op zondag 22 juni 2008 @ 16:32:

Met FF2 had ik hier geen last van, iemand met hetzelfde probleem, of iemand met een mogelijke oplossing?
Wat voor specs heeft je pc? Want ik merk dat het op mijn oude pc (athlon64 2800) na opstarten/hibernate ook vrij lang duurt voordat ie opgestart is (halve minuut oid). Op mijn dualcore X2 4400 start ie dan vrijwel direct.

Met FF2 was dit verschil in opstarttijd overigens ook al merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Geheugen g-skill 6400
Moederbord ga-p35-s3
Videokaart x1950 pro 512mb
Harde schijf samsung spinpoint 320gb
Processor e6750 2.66

Aan de pc ligt het dus niet echt, ik vermoed toch dat het wat met Kaspersky heeft te maken. Aangezien FF3 pas opent nadat het icoontje van Kaspersky is geladen. (andere programma's kan je ondertussen wel gewoon openen). FF2 was na enkele seconden al opgestart.

[ Voor 5% gewijzigd door zeromussov op 22-06-2008 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 21:20

MaxPoweR

-=StopTech=-

Als ik naar http://www.nu.nl/ ga krijg ik met firefox 3 een foutmelding: Inhoudcoderingsfout, De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven omdat deze gebruikmaakt van een ongeldige of niet-ondersteunde vorm van compressie.

Heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MaxPoweR,
Nope, ik heb hier geen problemen mee. De pagina wordt bij mij volledig weergegeven.

Eentje van mijn kant nu: klik
Deze pagina is er bij mij telkens alsof ik geen drivers heb. (Je kent wel dat scrol gevoel, haperend, in stukjes enzo..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:08:
Eentje van mijn kant nu: klik
Deze pagina is er bij mij telkens alsof ik geen drivers heb. (Je kent wel dat scrol gevoel, haperend, in stukjes enzo..)
Dat heeft volgens mij iets te maken met een fixed achtergrond meen ik. In dit topic is dat ergens eerder langsgekomen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
wontcachme schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:14:
[...]

Dat heeft volgens mij iets te maken met een fixed achtergrond meen ik. In dit topic is dat ergens eerder langsgekomen.
idd, dat is al een bekende bug feature. Heb het ook soms op www.geenstijl.nl. Dan wordt de hele browser at random zo traag als dikke ***** door een trechter (al heeft die zo te zien geen fixed bg, dus misschien andere oorzaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Ik heb inderdaad datzelfde probleem bij Nu.nl.
Zwaar irritant.. F5 werkt, maar dat is geen oplossing natuurlijk. Hopelijk komt er snel een update om zulke fouten te verhelpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe je 1 of meerdere adressen kan filteren van most visited? Ik vind het bijvoorbeeld irritant dat mijn homepage (google) de hele tijd bij most visited staat (vrij logisch denk ik dat je die het meenste bezoekt)

Heb al even gekeken op http://developer.mozilla.org/en/docs/Places_query_URIs maar zie niet direct een optie om urls er uit te filteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProphet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 21:16

TheProphet

unifi-forum.nl

Ook hier een gelukkige gebruiker van de nieuwe firefox, zeker een lekkere browser om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Ik ben er nog niet zo tevreden over om heel eerlijk te zijn, heb hem nu op mijn werk geïnstalleerd.
En mijn CPU verbruik is bijna 80%!!! als ik FF3 start, had hem vrijdag geïnstalleerd maar toen had ik dit probleem nog niet.. maar sinds vandaag is het een dikke drama.

Toch ff uitzoeken waar het aan ligt.... de spellingchecker is wel een grappige functie :)

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt voor de reply's, nu hopen op een update/fix, want zo scrollen is zwáár irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ik weet niet of er hier mensen zijn die op Vista draaien samen met Firefox 3?

Ik wel iig en ik vond Firefox 3 echt lelijk op Vista dus ik ben op zoek geweest naar wat extensions die dat kunnen fixen. Resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://blog.ramondejesus.nl/wp-content/uploads/2008/06/firefox_small.png
volledig plaatje

Voor mensen die geïnteresseerd zijn, om dit te bereiken heb ik draaien nu:
- Glasser https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7336
- Locationbar² https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4014
- Personal Menu https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3895

Met Stylish kan je, heb ik ontdekt, ook de CSS van de browser aanpassen. Daar zijn dan scripts voor om de bookmark toolbar ook nog meer op Vista te laten lijken, maar dat vond ik een beetje overdone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Glass vind ik echt lelijk/storend, dus dat heb is sowieso niet aan staan. :P Dan nog blijf ik Vista lelijk vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
[...]

Daar is wel een oplossing voor (Stylish scriptje), maar wat erger is, is dat autoscroll (heet dat zo?) met middelklik erg slecht (schokkerig) werkt als er meerdere plaatjes/foto's op een pagina staan. Dat schijnt echt een wat fundamentelere rendering bug te zijn die pas in FF4 gefixed zou kunnen worden, werd hier gezegd meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Aham brahmasmi schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:24:
Glass vind ik echt lelijk/storend, dus dat heb is sowieso niet aan staan. :P Dan nog blijf ik Vista lelijk vinden...
bedoel je dan de transparantie? Want deze extensie kan je natuurlijk ook gebruiken zonder transparantie ( dan heb je gewoon maar één kleur ). Of heb je Vista in classic theme draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
In FireFox 2 was het mogelijk om de elementen van ieder form op de pagina te bekijken d.m.v. rechtermuisknop > Page info > Forms (tabblad). Dit tabblad is in FireFox 3 verdwenen.
Weet iemand of dit verplaatst is en/of mogelijk is 'm te activeren?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Heb nu sinds de release ook FF3 draaien, maar heb er toch wat gemengde gevoelens bij.
Op zich werkt het prima, en merk ik niet zoveel verschil met FF2. Werkt vlotjes, zoals het altijd al gedaan heeft.

Alleen 1 ding is goed mis, hij crashed werkelijk om de haverklap. Eerst nieuw profiel proberen aan te maken, dat hielp niet. Gister een complete reinstall (van FF) gedaan, maar nog steeds klapt ie er regelmatig uit, zonder aanwijsbare reden, iets simpels als een tab openen kan al genoeg zijn. Hoop toch dat hier snel een patch voor uitkomt, want op dit moment sta ik op het punt om gewoon een andere browser te gaan gebruiken. En dat is eigenlijk iets wat ik liever niet doe, na jaren lang tevreden Firefox gebruiker te zijn geweest :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Welke extensies heb je geinstalleerd staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Hoe kan ik de gehele "Awesomebar" terug veranderen naar hoe die werkte in 2.0 ?

Ik heb deze addon al: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/6227
En om de bookmarks eruit te halen: about:config -> browser.urlbar.MatchOnlyTyped = true

Het grootste probleem nu nog is dat als ik nu bijv. "n" intyp ik nog steeds eerst krijg:
tweakers.net als eerste ipv bijvoorbeeld "nu.nl".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ramon schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:51:
Welke extensies heb je geinstalleerd staan?
Op het moment helemaal geen.
Heb het idee dat de crash-frequentie sinds de reinstall wel wat lager ligt, maar tis nog steeds te vaak eigenlijk.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
Mgc schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:02:

Het grootste probleem nu nog is dat als ik nu bijv. "n" intyp ik nog steeds eerst krijg:
tweakers.net als eerste ipv bijvoorbeeld "nu.nl".
Als je dan een aantal keer nu.nl selecteerd komt die toch automatisch bovenaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 12:11
VI.nl doet het nu goed, ben nu dus over naar 3 _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Memphis177 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:24:
[...]

Als je dan een aantal keer nu.nl selecteerd komt die toch automatisch bovenaan?
Nee want ik ga vaker naar Tweakers toe dan naar nu.nl.
Anyways, ik wil het gewoon uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als iemand even een nieuw topic voor Firefox3 maakt met up-to-date topicstart dan verplaats ik de berichten daarover daar naartoe. Deze gaat iig dicht :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.