Ik ben nu ook over op FF 2.0. Leuk nette browser maar helaas vind ik dat deze browser niet alles heeft wat ik zoek in een browser. Elk browser heeft zijn pluspunten die de ander niet heeft of in mindere kwaliteit.
Opera: Goede URLcatcher (bijv www.pcl-computers.nl lijkt 1 vaste url voor tig paginas te hebben maar opera trapt er niet in en kan mij de juiste url geven)
Opera: Kan fotos pakken zonder dat een rechtermuisknop is toegestaan (bijv fotos van marktplaats)
Firefox: Goeie adblocker (geen uitleg nodig)
Firefox: Indrukwekkende spellingscontrole tijdens het tikken waar dan ook.
Maxthon: Splitscreen (2 maxthonvensters naast mekaar browsen, handig als je een breedbeeld TFT hebt)
Ik vind de adblocker van Opera slecht, en dat Firefox geen juiste URL kan geven vind ik een fikse minpunt.
Kijk, dit was nou mijn "wat vind ik ervan?"
Opera: Goede URLcatcher (bijv www.pcl-computers.nl lijkt 1 vaste url voor tig paginas te hebben maar opera trapt er niet in en kan mij de juiste url geven)
Opera: Kan fotos pakken zonder dat een rechtermuisknop is toegestaan (bijv fotos van marktplaats)
Firefox: Goeie adblocker (geen uitleg nodig)
Firefox: Indrukwekkende spellingscontrole tijdens het tikken waar dan ook.
Maxthon: Splitscreen (2 maxthonvensters naast mekaar browsen, handig als je een breedbeeld TFT hebt)
Ik vind de adblocker van Opera slecht, en dat Firefox geen juiste URL kan geven vind ik een fikse minpunt.
Kijk, dit was nou mijn "wat vind ik ervan?"