[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 60.097 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, maar deze laat het er alleen uitzien als de oude bar. Ik uninstall ff3 maar weer totdat je de 'awesome bar' kunt uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:30:
[...]

Bedankt, maar deze laat het er alleen uitzien als de oude bar. Ik uninstall ff3 maar weer totdat je de 'awesome bar' kunt uitschakelen
Met een beetje finetunen kan je heel ver komen hoor.
Maar ook ik zou graag een functie zien om terug te gaan naar de hele oude staat met URL bars.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Die 'AwsomeBar' is toch eigenlijk een kwestie van wennen? De eerste keer is het even; grmbl, waar is die URL. Maar bij de tweede keer zoeken probeerde ik gewoon keywords in te tikken i.p.v. de url.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08-2023
De 'Awesome Bar' (is dat de officiële naam?) is inderdaad even wennen, maar nu wil ik niet meer terug. (Op m'n XP-bak staat nog FF2, en da's irritant). Bijv. als ik terug wil naar de tweakers pagina van die ene tamron lens die ik laatst bezocht: ik typ "tamron tweakers" en tadaaah, de juiste website staat ergens bovenaan. Veel intuïtiever dan de URL te moeten onthouden, m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:53
En net nu ik Firefox 3 wil downloaden, download iedereen hem :(

;)

[ Voor 3% gewijzigd door Yohost! op 17-06-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohost! schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:03:
En net nu ik Firefox 3 wil downloaden, download iedereen hem :(

;)
Heeft je browser nog geen nut... :+ :

mozilla.com
mozilla.org
mozilla-europe.org
getfirefox.com
spreadfirefox.com

Allemaal liggen ze plat. Alleen de FTP werkt nog:
ftp://releases.mozilla.or...ox/releases/3.0/win32/nl/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ja maar die is van 11 juni, testversie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm waar ik hem ook vandaan haal, de digitale handtekening is van 11 juni, klopt dit?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Heb die originele nu ook gedownload:

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9) Gecko/2008052906 Firefox/3.0

Zelfde die al eerder is vrijgegeven :S

Maja nu maar hopen dat Tab Mix Plus snel wordt geupdate :)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Firefox 2 laten controleren op updates werkt ook niet... blijft maar voortgang aangeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SithWarrior schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:17:
Hmm waar ik hem ook vandaan haal, de digitale handtekening is van 11 juni, klopt dit?
11 juni klopt gewoon. Dit moet wel kloppen om de volgende reden:
Op de planning stond op 12 juni de signed versie versturen naar AV partners. Natuurlijk gaan ze geen nieuwe build uitbrengen nadat ze een oudere versie hebben doorgestuurd naar partners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Mar2zz schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:25:
Firefox 2 laten controleren op updates werkt ook niet... blijft maar voortgang aangeven..
De overgang van Firefox 1 naar Firefox 2 ging ook niet automatisch. Firefox 2 moest handmatig geinstalleerd worden, de update manager kon Firefox 2 niet installeren. Ik ga er vanuit dat dat bij de overgang van 2 naar 3 hetzelfde zal zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 17-06-2008 19:31 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:30:
[...]

De overgang van Firefox 1 naar Firefox 2 ging ook niet automatisch. Firefox 2 moest handmatig geinstalleerd worden, de update manager deed dat niet voor je. Ik ga er vanuit dat ze dat deze keer weer doen.
Nu gaat het wel automatisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ik denk dat je gelijk hebt, overal waar ik hem vandaan trek is die 11 juni getekend. Ik wil er nog wel even bij zeggen dat ik dit maar crap geregeld vind van Mozilla, een scheet en hun hele netwerk ligt al plat.

Hun met een wereld download dag, zo kom je er natuurlijk nooit...

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Misschien is het wel een DDoSje van Microsoft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Netjes hoor! ziet er mooi uit. Ook die addons die nu geintegreerd in addon-manager gezocht kunnen worden is geniaal. maar ook die site lijkt nu plat te liggen. Ik zie ineens weer advertenties snifff...

Alle bladwijzertjes overgezet en layout terug zoals ik m had was in 10 seconds gebeurd. Die bladwijzerorganiser is ook onder handen genomen, moet ff kijken wat daar allemaal nieuw te doen is.

mycroft en mozdev ook plat! jemig... dit suckt driewerf...

kan ik een profile van ff2 gewoon in de ff3 profile map kopieren? (compleet andere opbouw...)

pfff als je hier de Nl-nl versie pakt heb je in ieder geval weer een schoon webje in ff3 zonder ads.

[ Voor 28% gewijzigd door Mar2zz op 17-06-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
Ik heb net 3.0 gedownload maar de welkomspagina zegt nu (Na 3 keer niet te willen laden)
Thank you for helping test this third Firefox 3 release candidate! This preview release is being made available for testing purposes only. You should read the release notes before getting started.
Hé een automatische spellings checker, handig.

[ Voor 7% gewijzigd door Vihaio op 17-06-2008 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
Eerste probleem al met FF3 gevonden, hij wil niet samen met silverlight werken. Dat is jammer, want nu moet ik waarschijnlijk het EK vanavond op IE kijken, beetje jammer dan weer. Hopelijk komt er snel een update van silverlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MS heeft aangegeven dat Silverlight voor FF3 beschikbaar is als FF3 officieel uit is. Dus wie weet vandaag of morgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:05:
[...]

Heeft je browser nog geen nut... :+ :

mozilla.com
mozilla.org
mozilla-europe.org
getfirefox.com
spreadfirefox.com

Allemaal liggen ze plat. Alleen de FTP werkt nog:
ftp://releases.mozilla.or...ox/releases/3.0/win32/nl/
Je zou haast zeggen dat ze stiekem dat record niet willen halen...geen idee of die ftp werkt maar ik haal 'm daar wel vandaan. Ondertussen nieuwsgierig genoeg naar de nieuwe versie ;).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Punksmurf schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:55:
[...]

Je zou haast zeggen dat ze stiekem dat record niet willen halen...geen idee of die ftp werkt maar ik haal 'm daar wel vandaan. Ondertussen nieuwsgierig genoeg naar de nieuwe versie ;).
Tja, maar ik wil wel graag dat mijn download meetelt. Zouden ze FTP downloads ook meetellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Erg leuk zo'n download day, maar ik krijg dus Firefox 2 voorgeschoteld:
Afbeeldingslocatie: http://www.van-roermund.nl/temp/ff2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

De Download day gaat niet lekker zo vanaf nu. Het geeft onvertrouwd en verwarrend beeld nu.
Vanaf 17.00 uur UTC op 18 juni 2008 moet het beginnen. Nu is dat 18.00u UTC 17 juni. MORGEN over 24 uur pas dus!

Maar met zoveel storingen om ons heen, zelfs http://www.mozilla.com/en-US/firefox/?p=downloadday heeft server storing.... service unavailable.

Er zijn 2 opties:
- overbelasting (het is nog te vroeg voor - domme mensen die op F5 drukken misschien?)
- gehackt (mogelijk vanwege veel sites down)

Ik wacht af hoe het afloopt....

(Ga naar http://www.time.gov/timezone.cgi?UTC/s/0/java en kijk welke tijd het is. Ik krijg email binnen dat het 18 juni is.

Edit: download dag zou inderdaad moeten lopen, maar je hebt nog 24 uur tijd nog.
Morgen kan je nog downloaden. Vreemd dat aantal sites niet bijgewerkt zijn.

Edit 2: Download day loopt dus tot 19.00 uur morgen. Je hebt nog tijd genoeg. Ga maar lekker voetbal kijken :)
Are you ready to make history? Are you ready to set a World Record? Today is Download Day. To become part of the official Guinness World Record you must download Firefox 3 by 17:00 UTC on June 18, 2008, or roughly 24 hours from now.

[ Voor 37% gewijzigd door MrDummy op 17-06-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Laatst online: 02-02-2020
Nee hoor, tot 18 juni 17:00 UTC:
Are you ready to make history? Are you ready to set a World Record? Today is Download Day. To become part of the official Guinness World Record you must download Firefox 3 by 17:00 UTC on June 18, 2008, or roughly 24 hours from now.
"By" betekent "niet later dan" in dit geval.

[ Voor 8% gewijzigd door Stamgastje op 17-06-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
FF3.0 draait lekker hier hoor....

Laad een stuk sneller en zier er leuk uit.. alleen nog wat thema's updaten...

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Hoe installeer je addons als je alleen de xpi heb? ik heb de xpi van download statusbar te pakken gekregen, maar zie geen optie voor handmatige install in firefox

laat maar gewoon ouderwets in addonvenster slepen, maar installatiepakket is niet geldig..

[ Voor 23% gewijzigd door Mar2zz op 17-06-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Today you'll make history with Firefox
Officiele Mail, volgens mij staat hier dan moet je voor 18 Juni 17:00 uur hem downloaden en niet vanaf 18 Juni 17:00

EDIT : Iets met Spuit11

[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 17-06-2008 20:05 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
Klopt het dat de icoontjes in de Bladwijzerwerkbalk groter zijn dan bij versie 2? Dat idee heb ik namelijk en ik wil zo min mogelijk ruimte kwijt zijn aan de werkbalken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-08 21:11
Sebazzz schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:25:
Hoeveel Add-Ons hebben jullie?
Ik heb er op het moment 58, en nog steeds niet genoeg :)
Toch blijft me Fox snel, hij start in 15 seconden op en dat is toch redelijk voor een browser met zoveel Add-Ons :)
15 seconden..... Je zegt het alsof je het ook echt snel vindt :). Mijn firefox is in minder dan 2 sec opgestart, zoals het hoort imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
master007 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:07:
Klopt het dat de icoontjes in de Bladwijzerwerkbalk groter zijn dan bij versie 2? Dat idee heb ik namelijk en ik wil zo min mogelijk ruimte kwijt zijn aan de werkbalken.
Nee hoor, dat idee heb ik absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Knock yourselfs out
Link was (uiteraard) al eerder gepost, maar ik heb hier geen problemen... en heeft een tweaker nou echt een grafische interface nodig om een paar meg te downen :P

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twabi2
  • Laatst online: 26-12-2024
Verschrikkelijk!
Hoe zet ik die irritante urlbar uit?
Vroeger kon dit nog gewoon in about:config, maar die optie is blijkbaar weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Wat is er mis met die urlbalk? ik vind hem werken zoals ie in 2 was, behalve dat ie tijdens het typen resultaten laat zien. maar als ik tweakers.net typ gaat ie daar gewoon heen, gedrag is volgens mij hetzelfde, alleen geeft ie je tijdens het typen gewoon opties als in autocomplete. niks mis mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Ze lijken een stukje groter ja en de favicons worden er niet bepaald mooier van.

Verder vind ik het nieuwe theme (voor Vista) afschuwelijk, mag ik weer de FF2 look terug? ;(

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
FF3 draait hier prima op mijn Ubuntu systeempje! Ben er meteen al tevreden mee. Grafische veranderingen zijn wat wennen maar ik vind ze nu al beter dan bij FF2.

Ook zijn er imho grote verbeteringen na FF3 RC1 geboekt, die versie was namelijk brak, onstabiel en langzaam. In deze final versie is gelukkig alles verholpen, draait hier als een zonnetje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de bookmarks is iig nog steeds een zootje, ik kan verdorie nog steeds niet die standaard map eruit flikkeren en er zit weer een extra colum de ruimte te verdoen, voorheen 2 en nu alweer 3 columns die nutteloze ruimte in nemen...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jl3MhFluVS0d7C3tw5SSYQie/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
RedFox schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:17:
[...]

Ze lijken een stukje groter ja en de favicons worden er niet bepaald mooier van.

Verder vind ik het nieuwe theme (voor Vista) afschuwelijk, mag ik weer de FF2 look terug? ;(
Bladwijzerbalk niet laten zien, adres en zoekmachine regel hoger neer gooien en dan de bladwijzersbalk op de plek zetten waar eerst adres zat, en er zijn weer kleine icoontjes, en je hebt een pixel of 10 schermwinst. (en beeld aanpassen kleine pictogrammen, dan is die lelijke grote ronde vorige en vooruitknop ook verdwenen... )

[ Voor 9% gewijzigd door Mar2zz op 17-06-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twabi2
Mar2zz schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:17:
Wat is er mis met die urlbalk? ik vind hem werken zoals ie in 2 was, behalve dat ie tijdens het typen resultaten laat zien. maar als ik tweakers.net typ gaat ie daar gewoon heen, gedrag is volgens mij hetzelfde, alleen geeft ie je tijdens het typen gewoon opties als in autocomplete. niks mis mee toch?
Nou, ik heb geen favorieten, ik ga overal naartoe via de adresbalk.
Vroeger typte ik dus bijvoorbeeld "ci" in om naar circuitsonline te gaan, of "ex" om naar explosm te gaan...
Nu krijg ik eerst een helehoop pagina's die "ci" of "ex" in hun titel hebben staan, en moet ik al enorm lopen zoeken naar het juiste resultaat.
Autocomplete is goed, maar niet op deze manier.
Wat ik nog erger vind, is dat ze je zelfs geen optie laten om dat onding uit te zetten, maar het gewoon door je strot rammen, handig of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Is het niet zo dat dat ding leert? dus als jij vaak naar circuitsonline gaat dat ie dan ci als eerste gaat pakken ofzo. anders sla je het toch ff als favoriet op en ben je ook klaar?

[ Voor 46% gewijzigd door Mar2zz op 17-06-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
twabi2 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:19:
[...]

Nou, ik heb geen favorieten, ik ga overal naartoe via de adresbalk.
Vroeger typte ik dus bijvoorbeeld "ci" in om naar circuitsonline te gaan, of "ex" om naar explosm te gaan...
Nu krijg ik eerst een helehoop pagina's die "ci" of "ex" in hun titel hebben staan, en moet ik al enorm lopen zoeken naar het juiste resultaat.
Wat ik nog erger vind, is dat ze je zelfs geen optie laten om dat onding uit te zetten, maar het gewoon door je strot rammen, handig of niet.
De bedoeling van dit systeem is, is dat hij je meest bezochte sites online zet. Dus als jij regelmatig 'ci' of 'ex' intikt en naar die genoemde sites gaat, dan zullen die sites steeds hoger komen te staan.

Edit: Damn :P Iemand was me net voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:30

Nakebod

Nope.

Hij leert idd, zo zal "pw" bij mij naar de T.net PW gaan bij mij, en "tweakers" naar GoT active topics.

En misschien minder naar sites met sex gaan :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Mar2zz schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:19:
[...]

Bladwijzerbalk niet laten zien, adres en zoekmachine regel hoger neer gooien en dan de bladwijzersbalk op de plek zetten waar eerst adres zat, en er zijn weer kleine icoontjes, en je hebt een pixel of 10 schermwinst. (en beeld aanpassen kleine pictogrammen, dan is die lelijke grote ronde vorige en vooruitknop ook verdwenen... )
Ik heb nu een ander thema geinstalleerd waardoor het er wat meer zoals voorheen uitziet, maar de icoontjes naast bookmarks in folders zijn nog te groot, heb je daar ook een oplossing voor?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ik hoop dat FF3 toch stuk beter is dan FF2, anders ga ik gauw toch terug naar IE ...
Nu net weer: om de 1 of andere onverklaarbare reden spelen youtube filmpjes niet meer af in FF. De eerste 20 frames spelen en daarna kapt 'm ermee. En da's niet de eerste keer dat ik daar last van heb.

Ook al voorgehad: plots weigert FF om links te openen. Klik je je rot op een link, maar er gebeurt niks. Nou lekker, voor een browser.

En dan praten we nog niet over de opstarttijd die soms dicht bij de minuut komt (toegegeven, soms, niet altijd, anders was ik al lang terug IE gebruiker).
Wel nogal ironisch als je dan terwijl je wacht steeds IE opent en sluit, een stuk of 50 keer.
(IE staat er steeds ogenblikkelijk hoor ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
twabi2 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:19:
Ik vind het ook irritant. Een overbodig wit papier-icoontje, en telkens 2 regels voor elke url, eerst de titel en daaronder de url. Ik zou in elk geval de titel weg willen laten.

Veelzeggend screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jjj/tweakers/ff.png

[ Voor 10% gewijzigd door torp op 17-06-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 15:51

Kwastie

Awesomeness

Ik vind dat Mozilla blundert, de 'download-day' reminder (email) wijst nog naar Firefox 2.0.0.14 terwijl wel de layout vervangen is. (Het plaatje suggereert dat je Firefox 3 download) Terwijl er zelfs nog onder staat "2.0.0.14 for Windows" 8)7

http://i88.photobucket.co...wastie1/MozillaFailed.png voor plaatje

Edit: Plaatje toegevoegd

[ Voor 18% gewijzigd door Kwastie op 17-06-2008 20:46 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twabi2
DaFrenk schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:26:
[...]

De bedoeling van dit systeem is, is dat hij je meest bezochte sites online zet. Dus als jij regelmatig 'ci' of 'ex' intikt en naar die genoemde sites gaat, dan zullen die sites steeds hoger komen te staan.

Edit: Damn :P Iemand was me net voor.
Maar ik wil helemaal niet dat ding iets aanleren, het werkte goed hoe het was, if it ain't broken, don't fix it!
Dat ze mij dan op zn minst nog de keuze geven, maar zelfs dat doen ze niet.
Waarom hebben ze die optie er eerst in gestoken en dan weer verwijdert?
Anyway, ik zet er zometeen wel weer FF2 op, en misschien als die te oudated begint te geraken een andere browser,
maar zolang ze dat niet veranderen zien ze mij niet terug.
Ben trouwens niet de enige die dit een hatelijke verandering vindt, zoek maar eens op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Volgens mij komt dat door die adresbalk, want de icoontjes van mijn addons zijn nog steeds zo groot als de rest,maar hebben meer grijsruimte eromheen. Jammer inderdaad. En dan dat kleine home-icoontje. De back en forward buttons ben ik ook niet echt kapot van, met die vista-stijl.

Bovendien doen de belangrijke addons die ik nodig heb om normaal te kunnen functioneren in het land dat internet heet het niet. Gelukkig heb ik 2.0.0.14 nog dus mocht het echt te lang duren, of mocht 3.0 niet aan mijn wensen gaan voldoen, dan kan ik nog terug.

Hoe zet ik die @%$#^&-adresbalk uit trouwens, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Is toch lekker man een browser die meegroeit met je surfgedrag. Heerlijk...! En voor conservatievelingen zoals jij komt er altijd wel een addon uit.

En wat is groot als je pictogrammen op klein zet? dit is kleiner dan in FF2 volgens mij kwa bladwijzermappen enzo:
Afbeeldingslocatie: http://img296.imageshack.us/img296/1921/ff3jm2.png

[ Voor 38% gewijzigd door Mar2zz op 17-06-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Kwastie schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:29:
Ik vind dat Mozilla blundert, de 'download-day' reminder (email) wijst nog naar Firefox 2.0.0.14 terwijl wel de layout vervangen is. (Het plaatje suggereert dat je Firefox 3 download) Terwijl er zelfs nog onder staat "2.0.0.14 for Windows" 8)7
Dat is nu zo, maar was niet zo. Heb namelijk 3.0 binnengehaald via de donwloadday-mail. Klik ik nu op deze link (waarvan de plaatjes nu geeneens meer willen laden) dan ga ik inderdaad ook naar 2.0.0.14. Geef het wat tijd zou ik zeggen. Je hebt nog een dag, hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Mar2zz schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:34:
Is toch lekker man een browser die meegroeit met je surfgedrag. Heerlijk...! En voor conservatievelingen zoals jij komt er altijd wel een addon uit.
Conservatievelingen (weet niet of ik het goed schrijf want mijn woordenboeken doen het niet meer :P) zitten nog met IE te prutsen. Dat een nieuwe feature niet naar het zin is betekent toch niet dat je niet wil veranderen? Waarom denk je dat ik gelijk 3.0 wilde hebben, omdat ik zo conservatief ben? Niet echt lief van je, geef liever een oplossing..

En als je dan toch een oplossing voor me aan het zoeken bent, lat me dan ook gelijk even weten hoe ik die rssfeed knop weghaal. Ik bepaal zelf wel of ik die meuk wil gebruiken, en dat is niet dus :P

[ Voor 14% gewijzigd door Tarabass op 17-06-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Was eigenlijk niet aan jou gericht maar aan Twabi2, dus je was me voor. Er is vast een addon voor, maar die site ligt plat.

In about:config zitten wat dingen onder browser.urlbar. die interessant lijken om mee te prutsen als je het uit wilt hebben. wat ze doen weet ik niet, maar het ziet er interesting uit... (geen bal verstand...)

[ Voor 46% gewijzigd door Mar2zz op 17-06-2008 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twabi2
Heeft niets met conservatief zijn te maken.
En zelfs al was ik er een, wat maakt het uit?
To each his own zeggen de engelsen, en gelukkig maar... anders wordt alles maar eenheidsworst.
Heb heel about:config al uitgeprobeerd, niets haalt dat ding weg.

[ Voor 15% gewijzigd door twabi2 op 17-06-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twabi2 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:12:
Verschrikkelijk!
Hoe zet ik die irritante urlbar uit?
Vroeger kon dit nog gewoon in about:config, maar die optie is blijkbaar weg...
browser.urlbar.matchOnly op true zetten, staat standaard op false.

En ik wacht tot de meeste addons zoals woordenboeken ook met FF 3 werken voordat ik overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Hmm,

2x de verkeerde gedownload..
Links naast de URL staat dat plaatje in zo'n stom kadertje waar ik me atm aan irriteer.

Verder die URL aanvulling welke een beetje te groot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Laatst online: 06:46

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik heb nu met FF3 het probleem dat de tabbar niet meer verdwijnt bij 1 tab open. Ik heb in de opties en in about:config natuurlijk wat zitten spelen met deze optie maar ik krijg het niet gewijzigd. Meer mensen problemen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
@jfeelders: Nee, ik heb altijd meer dan 1 tab open. :P

Flauw trouwens, een downloadday aankondigen voor 17 juni en dan staat er weer toch een nieuwe RC (3) ipv de final. Ik heb die mail niet gehad. |:( FF3 final krijg je dus niet via getfirefox.com (nogal een misser), maar wel via mozilla.com

[ Voor 35% gewijzigd door Aham brahmasmi op 17-06-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:45:
[...]

En ik wacht tot de meeste addons zoals woordenboeken ook met FF 3 werken voordat ik overstap.
browser.urlbar.matchOnlyTyped werkt. Nu nog die iconen in de autofill weg, en de titles weg. Wil alleen het adres zien :P

Slim van je tot je wacht. Wilde weer haantje de voorste zijn, en zit nu dus met veel nietwerkende addons. Morgen, of iets later om het een kans te geven, maar terug ofzo..

Iemand nog een manier om die rss-knop en bookmarkster weg te krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is het trouwens mogelijk om Firefox 2 en 3 naast elkaar te draaien? Ik heb nu wel Firefox 3 RC3 geinstalleerd in een andere map, maar nu worden de addons gedeeld tussen FF2 en FF3. Dat is niet de bedoeling aangezien sommige niet compatible zijn.

Ook kan ik FF2 niet opstarten als FF3 reeds open staat.

Heeft iemand wat meer info?
...Ik heb zojuist dit gevonden. http://www.hiveminds.co.uk/node/3114 Iemand hier ervaring mee?

[ Voor 13% gewijzigd door Noork op 17-06-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45

Onbekend

...

jfeelders schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:50:
Ik heb nu met FF3 het probleem dat de tabbar niet meer verdwijnt bij 1 tab open. Ik heb in de opties en in about:config natuurlijk wat zitten spelen met deze optie maar ik krijg het niet gewijzigd. Meer mensen problemen hiermee?
Geen problemen, maar wel de oplossing:
Extra -> Opties. 2e tabblad "Tabbladen" en dan het vinkje voor "De tabbladenbalk altijd tonen" uitvinken. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:25

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:45:
[...]

Het woordenboek zit er standaard ingebakken, dus daarvoor hoef je het niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle privacy gevoelige dingen eruit gesloopt via about:config.

Nu alleen nog een oplossing vinden voor die klote bookmarks. Het lijkt Microsoft wel die voor de user uitdenkt wat ie handig zou vinden in plaats van dat de user zelf mag bepalen waar iets gaat staan (50 pixels nutteloze witte space waar info van mijn bookmark had kunnen staan...) ... en om van de niet te verwijderen items nog maar niet te spreken :/

Organize bookmarks is ook bugged overigens, standaard Windows handeling bij een dubbele linkermuisklik op de kolom breedte is autosize column, maar bij Fx3 dus niet.

Hoe verwijder je eigenlijk lijnen uit about:config die je zelf (fout) hebt toegevoegd?

Ow en Fx3 sluit traag af. Krijg regelmatig een melding als ik afsluit en direct opnieuw opstart dat de oude service van Fx3 nog bezig is...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

En foxmarks blijft maar synchroniseren en zeggen dat er nieuwe bookmarks zijn om te synchroniseren :(

Misschien tijd voor een "Meld hier bugs in FF3 (addons)"-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ook vaag dat ik op mozilla.com nog Firefox2 staat. Op mijn werk zag ik toen straks wel Firefox3 dus er zullen wel meerdere mozilla.com's zijn :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 21:31:
[...]
Hoe verwijder je eigenlijk lijnen uit about:config die je zelf (fout) hebt toegevoegd?
[...]
Gewoon met rechts klikken -> Reset. Dan About:config reloaden en weg issie... too easy :z

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 21:33
Wat een bagger. Eerst constant roepen van downloaden, downloaden. Vervolgens pas 19:00 vrijgeven en nu werkt de download site niet. Zie het morgen ergens dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Direct maar geïnstalleerd. Add-ons werken perfect (heb er ook maar twee, colorzilla en web developer toolbar). Opvallend is de snelheid waarmee websites geopend worden, dit gaat zienbaar veel sneller dan Firefox 2. Al mijn wachtwoorden zijn netjes onthouden, en de bookmarks zijn weer geïmporteerd.

Het enige wat me stoort is de adresbalk. Wanneer je "tweak" ingeeft, verwacht ik tweakers.net te zien waar ik gewoon op kan klikken, maar hij toont gathering.tweakers.net. Lijkt wel of 'ie de lijst niet op naam sorteerd.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig was ik daarnet op http://validator.w3.org/

Check de tekst bovenaan :? Dit was volgens mij niet met Firefox 2

Afbeeldingslocatie: http://hoaxer.be/dump/screenshots/validator.jpg

Ik heb het even getest met de engelse (en-us) als de nederlandstalige (nl) versie op men 2 computers :) (Firefox 3 Final)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb er geen last van, die site ziet er goed uit :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hacku schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:06:
Het enige wat me stoort is de adresbalk. Wanneer je "tweak" ingeeft, verwacht ik tweakers.net te zien waar ik gewoon op kan klikken, maar hij toont gathering.tweakers.net. Lijkt wel of 'ie de lijst niet op naam sorteerd.
Dat lijstje is zelflerend, dus als jij vaak genoeg 'tweak' intoetst en dan www.tweakers.net kiest dan komt die vanzelf bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Palomar schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:10:
[...]

Dat lijstje is zelflerend, dus als jij vaak genoeg 'tweak' intoetst en dan www.tweakers.net kiest dan komt die vanzelf bovenaan.
Ok, maar kan dat niet uitgezet worden? Ik heb geen zin om hem 100 sites te leren.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:12:
[...]

Ok, maar kan dat niet uitgezet worden? Ik heb geen zin om hem 100 sites te leren.
Hierboven staat ergens gepost hoe dat kan. Maar ik raad je aan om het even de tijd te geven. FF leert vrij rap, het is niet zo dat je weken aan het klooien bent ofzo. Je meest favo sites zitten na een dag al netjes bovenaan.

Ik gebruik ff3 sinds de eerste beta's en nadat je er aan gewend bent is het zo heerlijk browsen, zou echt geen standaard url balk meer willen hebben nu. Dit werkt zoveel intuïtiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

How to Disable "Smarter" Address Bar in Firefox 3
Disable URL Search in Location Bar of Firefox 3

The "smarter" address bar might be help for some people.if you want to disable follow this.

The first step, in the address bar, enter in
about:config

It should give you some warning. Just disregard it.

In the search bar, enter:
browser.urlbar

Next, change the browser.urlbar.maxRichResults integer to 0.
(Double click and enter in 0 instead of current number)

browser.urlbar.autofill to false!

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Hacku schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:06:
Add-ons werken perfect (heb er ook maar twee, colorzilla en web developer toolbar).
Hmm, colorzilla doet het bij mij niet (FF-eng) en staat op "Not compatible with Firefox 3.0" :?

[edit]Voor colorzilla moest ik dus ook handmatig herinstalleren. 1 down, to much to go

Downloadbar deed het ook niet (install failed), maar na een handmatige herinstallatie weer wel }:O

[edit]toch maar een theme zoeken want die back/forward knoppen zijn veel te groot en uberlelijk :X

[ Voor 19% gewijzigd door Tarabass op 17-06-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Held! Nu nog die favicon en site-titel uit dat lijstje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:30

Nakebod

Nope.

torp schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:28:
[...]

Ik vind het ook irritant. Een overbodig wit papier-icoontje, en telkens 2 regels voor elke url, eerst de titel en daaronder de url. Ik zou in elk geval de titel weg willen laten.

Veelzeggend screenshot:
[afbeelding]
Dat "papier icoontje" ligt aan de site, als er een favicon.ico beschikbaar is laat hij die zien + de pagina titel, en daaronder de echte URL.
Dat mensen het uit willen zetten kan ik mij wel voorstellen, iedereen heeft andere wensen, het is/komt vast wel als optie (Al dan niet via about:config) terug.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:16
Tarabass schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:59:
[...]

Held! Nu nog die favicon en site-titel uit dat lijstje O-)
Google op Firefox 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Laatst online: 06:46

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Onbekend schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 21:24:
[...]

Geen problemen, maar wel de oplossing:
Extra -> Opties. 2e tabblad "Tabbladen" en dan het vinkje voor "De tabbladenbalk altijd tonen" uitvinken. :)
Die had ik al wel gevonden, maar hiermee spelen heeft het probleem niet verholpen. Als ik op tab sluiten druk verdwijnt de tabbar even en springt dan weer tevoorschijn.

[ Voor 10% gewijzigd door jfeelders op 17-06-2008 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Ik wou net zeggen ja, dan kan je net zo goed weer terug naar FF2 als je alle nieuwe features eruit gaat slopen 8)7

Of je moet het voor de zaken onder de motorkap doen, maar daar heb ik persoonlijk erg weinig van gemerkt (geheugengebruik, snelheid etc.). Al komt het misschien doordat ik geupgrade heb met een tiental addons.

[ Voor 28% gewijzigd door DaFrenk op 17-06-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daft_dutch
  • Laatst online: 08-09 21:46

daft_dutch

>.< >.< >.< >.<

ik draai debian sid. had al iceweasel3
voor de gein nog ff gedownload.
Was wel een misser dat de update van download firefox2 naar 3 zeker 4 uur later was dan de email :)

erg mooie software
en eindelijk het "wil je dit wachtwoord opslaan" popupje kwijt

>.< >.< >.< >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Hm ik dacht dat "undo-closed-tab" al ingebakken zat in FF3. Blijkbaar is dat dus niet zo? Wel jammer.
En erg jammer dat Noia Lite nog niet uit is. Gebruik het 4 jaar ofzo.

Nu 3.0 uit is heb ik hetzelfde gedoe als met de release van 2.0:
- Wat is toch het nut van dat mini zwartepijltje helemaal links op de tabbalk? Ik zou niet weten waarom men dat wil gebruiken. Als je nou op een menu-item kon klikken en het kan verwijderen, OK maar je kan er niets mee, was ook zo in 2.0. er bestond toen een hack om het te verwijderen.

- in 2.0 en 3.0 heeft elk tabblad een kruisje. Op zich heel slim. Maar ik miste in 2.0 al de superhandige manier om als je vanuit een prijsoverzicht 5 resultaten middle-clickt, deze dan weer te sluiten door gewoon 5x te rammen op 1 kruisje. Dus had ik weer zo'n about:config hack gevonden om 1 kruisje te krijgen.
Nu zit dat ene kruisje er nog (hij heeft die instelling overgenomen blijkbaar van 2.0) maar dan helemaal links ipv rechts. Ook zou ik eigenlijk beide willen: een kruisje (rechts) en een kruisje voor elk tabblad. Is dat mogelijk? Ik kan de originele hack niet meer vinden.

EDIT: ok deels gevonden:
browser.tabs.closeButtons
0 = alleen een kruisje op het actieve tabblad
1 = kruisje per tabblad (default)
2 = geen kruisje ( 8)7 )
3 = 1 kruisje helemaal links

Een combi van "1" en "3" lijkt dus onmogelijk. Hoe ik dan "3" helemaal rechts had in FF 2.0 weet ik niet...

[ Voor 14% gewijzigd door Jazco2nd op 17-06-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:53:
[...]

Hierboven staat ergens gepost hoe dat kan. Maar ik raad je aan om het even de tijd te geven. FF leert vrij rap, het is niet zo dat je weken aan het klooien bent ofzo. Je meest favo sites zitten na een dag al netjes bovenaan.
Ok, dan wacht ik nog even af :)
babybox schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:55:
How to Disable "Smarter" Address Bar in Firefox 3
Disable URL Search in Location Bar of Firefox 3

The "smarter" address bar might be help for some people.if you want to disable follow this.

The first step, in the address bar, enter in
about:config

It should give you some warning. Just disregard it.

In the search bar, enter:
browser.urlbar

Next, change the browser.urlbar.maxRichResults integer to 0.
(Double click and enter in 0 instead of current number)

browser.urlbar.autofill to false!
Thanks. Mocht het me niet bevallen, dan weet ik hoe dit uit te schakelen.
toch maar een theme zoeken want die back/forward knoppen zijn veel te groot en uberlelijk
Ik gebruik die knoppen niet. Ik gebruik backspace of de muisduimknop om terug te gaan. * XWB gebruikt altijd shortcuts.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:57
Tarabass schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:56:

[edit]toch maar een theme zoeken want die back/forward knoppen zijn veel te groot en uberlelijk :X
Als je de knoppen op klein zet zien ze er al een heel stuk beter uit, vind ik tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:00

sapphire

Die-hard pruts0r

DaFrenk schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 23:34:
[...]

Ik wou net zeggen ja, dan kan je net zo goed weer terug naar FF2 als je alle nieuwe features eruit gaat slopen 8)7

Of je moet het voor de zaken onder de motorkap doen, maar daar heb ik persoonlijk erg weinig van gemerkt (geheugengebruik, snelheid etc.). Al komt het misschien doordat ik geupgrade heb met een tiental addons.
Nou nee...die sitetitel+url+favicon in de adresbalk is het enige irritante imho aan FF3...
Dus zou leuk zijn als je kon instellen dat daar alleen de url komt te staan :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Firefox.exe slikt nu 78MB, en er staan maar twee tabs open. Dus zoveel is dit niet verbeterd; FF2 had ongeveer hetzelfde verbruik.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De site van Voetbal International rendered voor geen meter. Dat is toch wel een site die ik vaak bezoek..toch maar even terug naar FF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Hacku schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 00:11:
Firefox.exe slikt nu 78MB, en er staan maar twee tabs open. Dus zoveel is dit niet verbeterd; FF2 had ongeveer hetzelfde verbruik.
Twee tabs is niks. Als je vele tabs open hebt, blijft FF3 stabiel zo rond de 160MB zitten, terwijl FF2 gewoon steeds verder op bleef lopen (honderden MB's). Dit is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 20:53

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ eerlijk is eerlijk, vi.nl is ook echt een **** site (niet qua inhoud ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Jazco2nd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 23:48:
Hm ik dacht dat "undo-closed-tab" al ingebakken zat in FF3. Blijkbaar is dat dus niet zo? Wel jammer.
Dat zit er toch in... Ctrl+Shift+T bvb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 15:19
Had altijd bij Firefox 2.0 dat ik daar aan de linkerkant een knop had om een nieuw tabblad te openen.
Bij FF 3 heb ik deze niet meer. Iemand enig idee hoe ik hem terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Robbie T schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 01:13:
Had altijd bij Firefox 2.0 dat ik daar aan de linkerkant een knop had om een nieuw tabblad te openen.
Je kan via bovenste knoppenbalk op aanpassen drukken en "Nieuw Tabblad" knop toevoegen... Weet niet of je dat bedoelt, maar die knop geeft een leeg nieuw tabblad :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik doe altijd <ctrl>+<t> dat gaat sneller en werkt nog steeds in FF3.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 00:04:
[...]

Nou nee...die sitetitel+url+favicon in de adresbalk is het enige irritante imho aan FF3...
Dus zou leuk zijn als je kon instellen dat daar alleen de url komt te staan :)
Vind het ook enorm irritant, daarnaast ook die ronde hoeken van de adresbalk.

Heb wat gevonden om die irritante adresbalk weg te krijgen:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/6227

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
  • Laatst online: 10-08-2023
Robbie T schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 01:13:
rechter muisknop op de navigatiebalk, kies voor aanpassen en sleep het 'nieuw tabblad' knopje naar de plek die je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
Tarabass schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 21:45:
En foxmarks blijft maar synchroniseren en zeggen dat er nieuwe bookmarks zijn om te synchroniseren :(

Misschien tijd voor een "Meld hier bugs in FF3 (addons)"-topic
Ik draai al een tijdje de nightly build (minefield) van FF3 ... en daarin een beta upgrade van foxmarks (even op de site van foxmarks kijken). Deze werkt perfect !

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
sub0kelvin schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 08:35:
[...]

rechter muisknop op de navigatiebalk, kies voor aanpassen en sleep het 'nieuw tabblad' knopje naar de plek die je wilt.
Maar volgens mij niet óp de tab-balk? Daar staat hij juist zo fijn.

Ik kan hem wel bij de stop/refresh knoppen krijgen, maar dat is weer zo'n omweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Ey,
Ik erger me mateloos aan die dikke letters in FF 3.
Waar kan ik dat uitzetten?
Afbeeldingslocatie: http://upload.brantje.nl/upload/3d93dff0744dbe667f649ed61dee5706.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
DaFrenk schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 23:34:
[...]

Mij gaat het idd om wat er onder de motorkap is verbeterd. Plus wat andere pluspunten. Ik vind die extra zaken in de url bar niet zo denderend.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik heb helemaal geen dikke letters. heb je over ff2 heen geinstalleerd? volgens mij best om een clean install te doen. De addon-site is ook weer beschikbaar. heb net ff al mijn addons geinstalleerd en ze werken allemaal...

wel vage dingen, na een setje addons geinstalleerd te hebben herstarte ff 2x. Als ik op ctrl-t druk als er geen tabbladen open staan dan opent ie 2 tabs...

Ik krijg de addons Tiny Menu of Personal Menu niet gedownload. Wordt een vage pagina geladen addon id niet beschikbaar ofzo en dan kom ik weer op homepage van addonsite. Kan iemand die wel downen en ff sharen? Is de enige die ik mis, heb ik nodig voor ruimte voor de adressbar.

Weet iemand of het ook zin heeft of fasterfox te installeren? of is ff3 default optimized voor breedbandverbindingen?

[ Voor 42% gewijzigd door Mar2zz op 18-06-2008 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
Gisteren de final version FF3 geïnstalleerd. Loopt voor m'n gevoel sneller dan FF2, met name te merken in GMail. Loopt allemaal wat soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

control-N (heb ik zo ingesteld, immers hetzelfde in IE, en kan het niet meer afleren) of Control-t geeft een nieuwe tabblad, deze is blanco, echter wat is de sneltoets voor het opnieuw openen van de huidige tab? (dus niet blanco) _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door babybox op 18-06-2008 09:17 ]

Firefox - Iphone

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.