nee hoor, zodra je je eeprom hebt is alles doodeenvoudig, vooral als je weet hoe je moet hotswappen. Sterker nog, met je eeprom hoef je niet te hotswappen, je hangt gewoon de nieuwe hdd in je computer, boot je cd (bv kingroach ndure installer) en je kan je xbox hdd aanmaken en locken. Ik zeg niet dat het voor iedere gebruiker mogelijk is, maar de gemiddelde tweaker zou er geen moeite me mogen hebben.Bart_NL schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:22:
[...]
Helaas is het vervangen van de harddisk uit de Xbox een stuk spannender op een gesoftmodde Xbox in tegenstelling tot een Xbox-mod met chip.
Enehhh, zo duidelijk zijn die tutorials van xboxscene ook weer niet...
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1056106Zerveza schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:50:
ik heb topic doorgelezen/gezocht en niets gevonden over Xbox wireless aansluiten aan mijn netwerk. Toch zou ik dat graag willen doen!
Je hebt een wireless bridge nodig. Zoals in de post hierboven staat gelinkt heb je deze van Microsoft zelf, Linksys maakt ze ook (WET54G of WET54GS5).
Gewoon de goedkoopste Wlan router/accespoint kopen die ook bridging ondersteund, is veel goedkoper dan de "officiele" extenders, en vak nog meer functionaliteit.Schweino schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:24:
Je hebt een wireless bridge nodig. Zoals in de post hierboven staat gelinkt heb je deze van Microsoft zelf, Linksys maakt ze ook (WET54G of WET54GS5).
Mijn Asus WL-500g draait nl ook Xlink-Kai server
Heeft iemand van jullie die nieuwe update functie van t3ch al gebruikt??. zoja werkt het een beetje?
waar zit die functie?Tito129 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:10:
Heeft iemand van jullie die nieuwe update functie van t3ch al gebruikt??. zoja werkt het een beetje?
Verwijderd
Heeft iemand van jullie toevallig al een aangepaste keymap.xml voor de afstandsbediening van de UPC mediabox? Ik kan de xbox wel bedienen (code 0552) maar niet alle functies werken oa afsluiten, imbd info, my movies, my music etc
Ik heb op een in nederland geheel legale wijze een aantal video bestanden weten te bemachtigen van een Televisieserie. Nu zijn deze afleveringen in High definition en zijn van het formaat: .mkv (720p.hdtv.x264-ctu.mkv) Nu zijn deze net iets te zwaar voor XBMC om af te spelen , het gaat een ietsjes schokkerig. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik deze op eenvoudige wijze kan wijzigen/hercoderen naar een formaat/detail waardoor XBMC hem wel vloeiend af kan spelen ??
Dit kan makkelijk en eenvoudig met virtualdub (opensource programmatje)... Je moet echter wel een xvid encoder hebben, maar dat hebben de meeste mensen wel... als je bijvoorbeeld klcodec pack gebruikt heb je deze wel (en nog een aantal extra maar die gebruik je toch niet zo vaak).soepkip schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:04:
Zou iemand mij kunnen vertellen oe ik deze op eenvoudige wijze kan wijzigen/hercoderen naar een formaat/detail waardoor XBMC hem wel vloeiend af kan spelen ??
Het programma is redelijk recht-toe-recht-aan dus dat moet wel lukken lijkt me...
[ Voor 7% gewijzigd door ahendriks op 06-04-2007 12:15 ]
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik heb een gesoftmodde xbox, waardoor ik niet goed weet wat ik kan weggooien (ik wil ff opschonen).
Wie kan mij helpen?
Gr Jasper

PS2 En wtf zijn "Trainers" eigenlijk?!?
Ik heb een gesoftmodde xbox, waardoor ik niet goed weet wat ik kan weggooien (ik wil ff opschonen).
Wie kan mij helpen?
Gr Jasper

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2007 00:23 . Reden: Bericht gewijzigd mbt plaatjes ]
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:33:
Heeft iemand van jullie toevallig al een aangepaste keymap.xml voor de afstandsbediening van de UPC mediabox? Ik kan de xbox wel bedienen (code 0552) maar niet alle functies werken oa afsluiten, imbd info, my movies, my music etc
Oh ja en waar kan ik die code invoeren of moet je die copy in keymap.xml?Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:33:
Kun je uitlegge hoe je dat gedaan heb de upc ab gebruiken met xbmc?
Verwijderd
Heeft er iemand ervaring mee de Xbox continue aan te hebben staan? Hij wordt warm dat begrijp ik,maar hij overlijd niet?
Binnen XBMC kan je je fan speed regelen, dan zet je het toch een stand hoger.
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Verwijderd
Je kunt de afstandsbediening van de UPC mediabox gebruiken ipv de standaard XBOX ab. Zet je UPC ab op dvd-r en druk tegelijkertijd de OK en rode knop in, daarna toets de code 0552 in. Hierna kun je dus de xbox bedienen alleen nog niet alles. Hiervoor moet je dus de Keymap.xml file in de xbmc/userdata folder veranderen door knoppen toe te wijzen. Mijn vraag was dus of iemand al een aangepaste keymap.xml file heeft voor de UPC ab?ikweetniks schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:52:
[...]
Oh ja en waar kan ik die code invoeren of moet je die copy in keymap.xml?
Kun je uitlegge hoe je dat gedaan heb de upc ab gebruiken met xbmc?
Wat je weg kunt gooien weet ik niet..Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:04:
Hallo allemaal,
Wie kan mij helpen?
Gr Jasper
[afbeelding]
[afbeelding]
PS Ik weet niet waarom de plaatjes het niet doen ....
Waarom je plaatjes het niet doen wel; spatie vervangen door %20
Wtf Trainers zijn weet ik ook, soortement van hulpjes voor games.. Even programmaatje installeren en je kunt lekker cheaten
En wat is de originele code ? als ik em weer normaal wil hebbe?Waar heb je deze informatie vandaan ? we;le site?Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 15:48:
[...]
Je kunt de afstandsbediening van de UPC mediabox gebruiken ipv de standaard XBOX ab. Zet je UPC ab op dvd-r en druk tegelijkertijd de OK en rode knop in, daarna toets de code 0552 in. Hierna kun je dus de xbox bedienen alleen nog niet alles. Hiervoor moet je dus de Keymap.xml file in de xbmc/userdata folder veranderen door knoppen toe te wijzen. Mijn vraag was dus of iemand al een aangepaste keymap.xml file heeft voor de UPC ab?
[ Voor 3% gewijzigd door ikweetniks op 06-04-2007 23:17 ]
Behalve online natuurlijkkitemaster schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 23:07:
[...] Even programmaatje installeren en je kunt lekker cheaten
Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1
Mooie TS, echter er staat één klein foutje in.
Het bestand XboxMediaCenter.xml is er al een tijdje niet meer. Dat is nu het bestand sources.xml geworden in de map UserDataKan ik ook de media van mijn pc afspelen?
Ja, door middel van netwerk shares is dit mogelijk. Dit moet via het bestand XboxMediaCenter.xml gedaan worden. Je kan als voorbeeld een extra optie maken in het muziek menu. Om dit te doen, ga je als volgt te werk:
Verwijderd
Orginele code weet ik niet maar ik gebruik de dvd knop nergens anders voor. Alles over het instellen van de UPC ab kun je gewoon vinden in de handleiding van de mediabox en voor instelcodes kun je op deze [url=deze]http://www.upc.nl/upcdigitaletv/instelcodes/[/url] website kijken maar staan ook achterin de handleiding. Voor het veranderen van de keymap.xml kun hier meer info vinden: http://www.xboxmediacente...ndex.php?title=Keymap.xml. Have fun!ikweetniks schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 23:17:
[...]
En wat is de originele code ? als ik em weer normaal wil hebbe?Waar heb je deze informatie vandaan ? we;le site?
Verwijderd
Welke knoppen doen het al want bij mij werkt er schijnbaar nog nix?Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:33:
... Ik kan de xbox wel bedienen (code 0552) maar niet alle functies werken oa afsluiten, imbd info, my movies, my music etc ...
Het is aangepastRedHead schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 01:36:
Mooie TS, echter er staat één klein foutje in.
[...]
Het bestand XboxMediaCenter.xml is er al een tijdje niet meer. Dat is nu het bestand sources.xml geworden in de map UserData
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Verwijderd
Ik ben in de tussentijd zelf maar even aan de slag gegaan. Heb remote codes van de UPC ab even uitgelezen:Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:40:
[...]
Welke knoppen doen het al want bij mij werkt er schijnbaar nog nix?
Left 86
Right 87
Up 89
Down 88
OK 244
Back 39
Menu 8
Display 42
Play 21
Pause 25
Rew 29
Fwd 28
Ch+ 32
Ch- 34
Stop 31
0 48
1 49
2 50
3 51
4 52
5 53
6 54
7 55
8 56
9 57
Record 23
page down 71
Al deze toetsen kun je dus toewijzen dus helaas de andere heb je niets aan. Veel werkt al met standaard keymap.xml (alleen mis je de info en title maar deze heb ik nu al anders toegewezen) dus ik begrijp niet waarom het bij jou niet werkt? Controleer eerst eens of er al knoppen voor je ab toegewezen staan in keymap.xml, deze staat in de userdata folder. Ik heb wel de orginele (microsoft) afstandsbediening met ontvanger, misschien als je een kloon ab hebt dat het niet werkt? Heb trouwens al een aantal veranderingen gemaakt in de keymap.xml oa. 0 voor afsluiten, 1 voor mymusic en 2 voor mymovies.
Kun je de inhoud van jouw keymap.xml hiero copy and paste lukt mij nie.
Kunne we allemaal daarvandaa verder.
Dis erg handig hulde voor het poste hiero.

Kunne we allemaal daarvandaa verder.
Dis erg handig hulde voor het poste hiero.
[ Voor 37% gewijzigd door ikweetniks op 07-04-2007 15:07 ]
Verwijderd
De hele keymap.xml is iets te groot. Ik heb de dingen die ik veranderd heb even hieronder gepaste. Je moet zelf even kijken in de keymap.xml waar je het moet kopieren. Gebruik op eigen risico!ikweetniks schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:25:
Kun je de inhoud van jouw keymap.xml hiero copy and paste lukt mij nie![]()
Kunne daarvandaa verder
Dis erg handig hulde voor het poste hiero
<keymap>
<global>
<remote>
<zero>XBMC.ActivateWindow(ShutdownMenu)</zero>
<one>XBMC.ActivateWindow(MyMusic)</one>
<two>XBMC.ActivateWindow(MyVideos)</two>
<three>VolumeUp</three>
<four>PageUp</four>
<five>Number5</five>
<six>VolumeDown</six>
<seven>PageDown</seven>
<nine>Mute</nine>
<play>Play</play>
<pause>Pause</pause>
<stop>Stop</stop>
<forward>FastForward</forward>
<reverse>Rewind</reverse>
<left>Left</left>
<right>Right</right>
<up>Up</up>
<down>Down</down>
<select>Select</select>
<pageplus>PageUp</pageplus>
<pageminus>PageDown</pageminus>
<back>ParentDir</back>
<menu>PreviousMenu</menu>
<title>ContextMenu</title>
<info>Info</info>
<skipplus>SkipNext</skipplus>
<skipminus>SkipPrevious</skipminus>
<display>FullScreen</display>
<start>PreviousMenu</start>
<record>Screenshot</record>
<volumeplus>VolumeUp</volumeplus>
<volumeminus>VolumeDown</volumeminus>
<mute>Mute</mute>
<power>XBMC.ShutDown()</power>
<myvideo>XBMC.ActivateWindow(MyVideos)</myvideo>
<mymusic>XBMC.ActivateWindow(MyMusic)</mymusic>
<mypictures>XBMC.ActivateWindow(MyPictures)</mypictures>
<mytv>XBMC.ActivateWindow(Home)</mytv>
</remote>
<universalremote>
<obc71>ContextMenu</obc71>
</universalremote>
</global>
<MyMusicPlaylist>
<remote>
<back>Playlist</back> <!-- Close playlist -->
<clear>Delete</clear>
<two>Delete</two>
<zero>Playlist</zero>
<five>MoveItemUp</five>
<eight>MoveItemDown</eight>
</remote>
</MyMusicPlaylist>
<MyMusicLibrary>
<remote>
<zero>Playlist</zero>
<star>Queue</star>
<three>VolumeUp</three>
<four>Queue</four>
<six>VolumeDown</six>
<nine>Mute</nine>
</remote>
</MyMusicLibrary>
<FullscreenVideo>
<universalremote>
<obc71>ShowSubtitles</obc71>
</universalremote>
</FullscreenVideo>
</keymap>
Moet geen enkel probeelm zijn, zolang hij de warmte maar kwijt kan aan de zijkanten.Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 15:35:
Heeft er iemand ervaring mee de Xbox continue aan te hebben staan? Hij wordt warm dat begrijp ik,maar hij overlijd niet?
Geen commentaar
Hallo,
Ik heb al een tijdje xbox waar muziek en films opstaan.
Wanneer ik deze nu weer af wil spelen op een pc kan dat dan?
Via ftp kan je uiteraard de film benaderen maar kan je ze zonder ze te downloaden met een mediaplayer afspelen?
Grt Leenroc
Vrolijk Pasen overigens!!!
Ik heb al een tijdje xbox waar muziek en films opstaan.
Wanneer ik deze nu weer af wil spelen op een pc kan dat dan?
Via ftp kan je uiteraard de film benaderen maar kan je ze zonder ze te downloaden met een mediaplayer afspelen?
Grt Leenroc
Vrolijk Pasen overigens!!!
Dat kan het wel via MSHOME, WORKGROUP of degerlijks netwerk, dacht ik
even iets anders, ik heb vannacht nieuwe versie van T3CH in Xbox gestopt. Alles liep goed op ondertitels na.
Die staan namelijk op de bodem van mijn tv. Ik wil m ietspies hoger zetten. Hoe doe ik dat?
even iets anders, ik heb vannacht nieuwe versie van T3CH in Xbox gestopt. Alles liep goed op ondertitels na.
Die staan namelijk op de bodem van mijn tv. Ik wil m ietspies hoger zetten. Hoe doe ik dat?
Nee zo kan dat niet, heb eigenlijk geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt...Zandhaas schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:34:
Dat kan het wel via MSHOME, WORKGROUP of degerlijks netwerk, dacht ik
En ondertitels hoger zetten doe je gewoon onder Instellingen - Uiterlijk - Beeld Kalibreren
Even een vraagje over vista ondersteuning. XBMC zou deze ondersteuning voor samba al lang weer hebben, en ik kan hier alleen wat vinden over CCxstream (wat ik niet wil gebruiken). Ik heb dus het probleem dat de xbox vraagt om een password en username terwijl ik die niet heb.
Waarom zet je niet een user/passwd op de share, en vul deze ook in bij de shortcut ? wellicht doet hij het dan wel (als in standaard verwacht ie een username/passwd)DarkShadow schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:58:
Even een vraagje over vista ondersteuning. XBMC zou deze ondersteuning voor samba al lang weer hebben, en ik kan hier alleen wat vinden over CCxstream (wat ik niet wil gebruiken). Ik heb dus het probleem dat de xbox vraagt om een password en username terwijl ik die niet heb.
Ik heb zojuist de nieuwe T3ch versie van op mn Xbox gezet, en het kan aan mij liggen maar ik zie geen nieuwe web-interface in de PMIII stijl.
"2007-04-03 8404 added: Project Mayem III Style web server with Media and System info support"
Iemand enig idee wat bovenstaande zin dan te betekenen heeft?
"2007-04-03 8404 added: Project Mayem III Style web server with Media and System info support"
Hoi allen,
als ik een image van een dvd heb, en de map waar hij in staat deel en vervolgens op de xbox via het netwerk benader, speelt ie prima de dvd af, alleen kan ik het menu niet gebruiken, dus ook geen ondertitels kiezen bijvoorbeeld.
mount ik het image met deamontools en deel ik de aangemaakte drive letter, en open ik het ifo bestand op de dvd image, doet ie het verder prima, want dan speelt ie ook het menu goed af en kan ik ondertitels kiezen enz.
waarom werkt de eerste optie niet? Hebben anderen dit probleem ook?
als ik een image van een dvd heb, en de map waar hij in staat deel en vervolgens op de xbox via het netwerk benader, speelt ie prima de dvd af, alleen kan ik het menu niet gebruiken, dus ook geen ondertitels kiezen bijvoorbeeld.
mount ik het image met deamontools en deel ik de aangemaakte drive letter, en open ik het ifo bestand op de dvd image, doet ie het verder prima, want dan speelt ie ook het menu goed af en kan ik ondertitels kiezen enz.
waarom werkt de eerste optie niet? Hebben anderen dit probleem ook?
Precies wat er staat. De webinterface heeft een PM3-achtige look gekregen.Bigfoot87 schreef op maandag 09 april 2007 @ 14:10:
Ik heb zojuist de nieuwe T3ch versie van op mn Xbox gezet, en het kan aan mij liggen maar ik zie geen nieuwe web-interface in de PMIII stijl.
Verwijderd
Kunnen jullie mij helpen? Ik krijg geen verbinding met mijn PC vanaf mijn Xbox!
Mijn Xbox en PC zitten in hetzelfde netwerk. Draadloze router, WiFi naar laptop en kabel naar Xbox 360. Mijn PC krijgt 192.168.1.2, en de Xbox 192.168.1.3. Als ik verbindingen test op mijn Xbox werkt alles. In Windows Mediaplayer 11 klik ik op "Media delen". Daar staat de Xbox keurig bij, en ik deel mijn media met 'm. Ik kan ook mijn Xbox gewoon pingen vanaf mijn laptop.
Echter, als ik in het dashboard naar Media ga, naar Video ga, en Computer selecteer, vraagtie of de software geinstalleerd is, nou, dat is zo, dus ik klik op "Yes, Continue", dan gaattie zoeken naar een Windows based PC met media sharing software, en dan kan die hem niet vinden!
Wat doe ik fout? Kan het zijn omdat ik mijn Xbox met draad en mijn laptop zonder draad in het netwerk heb hangen? Zal toch niet..
PC en Xbox zitten beiden in 255.255.255.0 subnet..
Of moet ik in een ander topic wezen?
Mijn Xbox en PC zitten in hetzelfde netwerk. Draadloze router, WiFi naar laptop en kabel naar Xbox 360. Mijn PC krijgt 192.168.1.2, en de Xbox 192.168.1.3. Als ik verbindingen test op mijn Xbox werkt alles. In Windows Mediaplayer 11 klik ik op "Media delen". Daar staat de Xbox keurig bij, en ik deel mijn media met 'm. Ik kan ook mijn Xbox gewoon pingen vanaf mijn laptop.
Echter, als ik in het dashboard naar Media ga, naar Video ga, en Computer selecteer, vraagtie of de software geinstalleerd is, nou, dat is zo, dus ik klik op "Yes, Continue", dan gaattie zoeken naar een Windows based PC met media sharing software, en dan kan die hem niet vinden!
Wat doe ik fout? Kan het zijn omdat ik mijn Xbox met draad en mijn laptop zonder draad in het netwerk heb hangen? Zal toch niet..
PC en Xbox zitten beiden in 255.255.255.0 subnet..
Of moet ik in een ander topic wezen?
Je zegt in je dashbord, welk dashbord heb je? Als je XBMC gebruikt moet je naar videos gaan en dan naar smb networkshare.. Daar staat de netwerknaam van je router tussen en kan je gewoon naar je gesharede map van je pc gaan om vervolgens images of video bestanden af te spelen..
God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...
Verwijderd
Gewoon standaard. Mijn 360 heeft wel een andere chip, maar heb me hier nog niet in verdiept.The FLow schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:55:
Je zegt in je dashbord, welk dashbord heb je? Als je XBMC gebruikt moet je naar videos gaan en dan naar smb networkshare.. Daar staat de netwerknaam van je router tussen en kan je gewoon naar je gesharede map van je pc gaan om vervolgens images of video bestanden af te spelen..
Probleem is dat ik hem nu spontaan niet meer kan pingen.
Verwijderd
Hmm.. Dit topique gaat over XBMC op de oude Xbox. Jij heb het over die (brakke) media player op de 360..Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:09:
[...]
Gewoon standaard. Mijn 360 heeft wel een andere chip, maar heb me hier nog niet in verdiept.
Probleem is dat ik hem nu spontaan niet meer kan pingen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 19:15 ]
Verwijderd
Sorry.. kon geen beter topic vinden..Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:14:
[...]
Hmm.. Dit topique gaat over XBMC op de oude Xbox. Jij heb het over die (brakke) media player op de 360..
de reden dat ie nog zo populair is (of weer eigenlijk is opgeleefd) is omdat er een nieuwe is waardoorde voorganger goed koop van de hand wordt gedaan.
ik wil in mijn xbox een iets grotere schijf in bouwen. hoe groot is die van jullie?
ik wil in mijn xbox een iets grotere schijf in bouwen. hoe groot is die van jullie?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik heb er 320gb in zitten.
En afgelopen week een servertje in elkaar gezet speciaal voor de media.
Daar nog 400gb ingezet.
Zo met een server is handiger uitbreidbaar. In de xbox kan je namelijk slechts 1 harddisk gebruiken. (Je kan er wel meerdere in zetten, maar je kan er maar 1 tijdens het draaien gebruiken)
Daarnaast kan je wel nog usb sticks aansluiten, maar niet alle typen en op dit moment slechts sticks tot 1 gb.
Bij een aparte (media) server is het uitbreiden natuurlijk simpel een kwestie van een extra hd in de pc stoppen (of een externe usb disk).
Media gebruiken op de xbox via het netwerk gaat perfect. Ik heb totaal geen last van haperingen of wat dan ook.
Het enige probleem...
Ik ben al weer halverwege de nieuwe schijf.
En afgelopen week een servertje in elkaar gezet speciaal voor de media.
Daar nog 400gb ingezet.
Zo met een server is handiger uitbreidbaar. In de xbox kan je namelijk slechts 1 harddisk gebruiken. (Je kan er wel meerdere in zetten, maar je kan er maar 1 tijdens het draaien gebruiken)
Daarnaast kan je wel nog usb sticks aansluiten, maar niet alle typen en op dit moment slechts sticks tot 1 gb.
Bij een aparte (media) server is het uitbreiden natuurlijk simpel een kwestie van een extra hd in de pc stoppen (of een externe usb disk).
Media gebruiken op de xbox via het netwerk gaat perfect. Ik heb totaal geen last van haperingen of wat dan ook.
Het enige probleem...
Ik ben al weer halverwege de nieuwe schijf.
ChrisIsm
Ja dat zeg ik dus: Dat heeft hij niet!!m3gA schreef op maandag 09 april 2007 @ 16:54:
[...]
Precies wat er staat. De webinterface heeft een PM3-achtige look gekregen.
Verwijderd
Over servers gesproken... mocht je meer info willen,
kijk ook eens op mijn webpage: 85.146.213.173 (WiP!)
/Reza
/Reza
Toch even; thz! heb het nu sinds gisteren draaien en de gehele avond probleemloos en in goeie kwaliteit weer mogen genieten (GroteBozewolf schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:37:
[...]
http://www.rieter.net/uitzendinggemist/index.php staat versie 2.1.2 van Uitzendinggemist v2
Lijkt of de beeldkwaliteit weer beter is, of beeld ik me dat maar in??RiCk schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:14:
[...]
Toch even; thz! heb het nu sinds gisteren draaien en de gehele avond probleemloos en in goeie kwaliteit weer mogen genieten () van uitzendinggemist via Xbox!
Ja daar staat ie welFire69 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:34:
[...]
Kijk anders hier even:
http://xbmc.svn.sourceforge.net/viewvc/xbmc/trunk/XBMC/web/
Maar dan is nog steeds de vraag waarom hij niet in de laatste T3ch build te vinden is.
Vind het erg jammer. Nog maar even geduld oefenen dan...
Geen idee, ik draai een build van eind Maart. 
Waarom moet je geduld uitoefene?
Ik geef je toch net de link waar hij staat.
Inhoud van die rar gooi je in <xbmc-dir>/web en tadaa, PMIII-webserver.
Ik draai hem ook gewoon zo.
Moest iemand anders nog wat smileys hebben?

edit:
Waarom staat die laatste T3ch nog niet op usenet eigenlijk?
[ Voor 92% gewijzigd door Fire69 op 10-04-2007 11:32 ]
Ja maar die rar kun je niet zomaar downloaden toch?Fire69 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:28:
Geen idee, ik draai een build van eind Maart.
edit:
Of kan dat via Tortoise?
Anyway, je kunt de nieuwste build gewoon via de website van T3ch downloaden, heb je usenet niet voor nodig
EDIT:
Ik heb even zitten experimenteren en ik heb hem binnen
Thnx! Ga hem vanavond direct uitproberen.
[ Voor 7% gewijzigd door Bigfoot87 op 10-04-2007 11:56 ]
Was die T3ch-site niet uit de lucht?Bigfoot87 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:36:
[...]
Ja maar die rar kun je niet zomaar downloaden toch?
Of kan dat via Tortoise?
Anyway, je kunt de nieuwste build gewoon via de website van T3ch downloaden, heb je usenet niet voor nodig
EDIT:
Ik heb even zitten experimenteren en ik heb hem binnen![]()
Thnx! Ga hem vanavond direct uitproberen.
Vind het nog steeds raar dat die site bestaat eigenlijk, aangezien xbmc eigenlijk illegaal is.
[edit]
Trouwens, nu we toch over de web-interface bezig zijn, ik heb hiervoor nog iets handigs ontdekt.
Normaal heb je geen Library in de web-interface.
Als je nu gewoon onder Music een bookmark toevoegd met als source Musicdb:// dan kan je die wel gewoon gebruiken!
[ Voor 19% gewijzigd door Fire69 op 10-04-2007 12:15 ]
De website is verhuist ja.Fire69 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:04:
[...]
Was die T3ch-site niet uit de lucht?
Vind het nog steeds raar dat die site bestaat eigenlijk, aangezien xbmc eigenlijk illegaal is.
Dat de website nog bestaat is inderdaad vreemd, heb altijd moeten downloaden via usenet of Xbins, en nu kan het opeens wel via een website. Ik heb de nieuwe URL naar je hotmail adres gestuurd.
zou je ook naar mijn hotmail kunnen sturen?Bigfoot87 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:18:
[...]
De website is verhuist ja.
Dat de website nog bestaat is inderdaad vreemd, heb altijd moeten downloaden via usenet of Xbins, en nu kan het opeens wel via een website. Ik heb de nieuwe URL naar je hotmail adres gestuurd.
Done
Google 4de hit
Ah hier ook, maar dan pm, want t email adres klopt niet.
Overigens, wat is er precies illegaal aan de website of applicatie?
Wordt er in XBMC iets gebruikt wat van iemand anders is?
Microsoft zegt wellicht wel dat het illegaal is, maar als je eenmaal iets koopt is het toch echt van jezelf. Je garantie vervalt wellicht, maar dat heeft er verder niks mee te maken.
Als ik mn wasmachine uitelkaar wil halen en er zelfgemaakte software in zet mag ik dat toch echt gewoon doen.
Kijk dat je gekopieerde content (niet in jou bezit) op je xbox zet is natuurlijk wel verboden.
Er is een groot verschil tussen wat niet volgens de wet mag, en niet volgens de grote bedrijven mag.
(of dacht je dat zulke 'stichtingen' als brein en b.i.g. overheidsinstellingen waren? Allemaal gesponsord door de grote bedrijven om hun centjes te beschermen)
[ Voor 8% gewijzigd door chrisism op 10-04-2007 12:43 ]
ChrisIsm
Verwijderd
Sinds drie dagen heb ik mijn xbox via een Konig component kabel op een Panasonic plasma aangesloten (37PV60). Dmv Enigma videoswitcher heb ik de xbox op NTSC gezet. En in XBMC (laatste build) 480p en 720p aangevinkt (1080 niet omdat de Pana tot 1080i gaat). Tot zover no prob.
Wat me tegenvalt is het enigszins wazige beeld. Ik zie dat de resolutie verhoogd is (kleinere lettertjes, meer info. op het scherm) en Pana geeft ook keurig aan "Component 720p". Maar het is net alsof het beeld wat vervaagd is, en alsof er een waas overheen zit (ik overdijf een beetje om eea te kunnen beschrijven). Bij het opstarten van een film valt me op dat de kleuren minder 'sprankelend' zijn, en ook hier weer een lichte zweem over het gehele beeld.
Verolgens ben ik weer teruggegaan naar PAL. Het is net alsof je een vette zonnebril afzet. De kleuren zijn weer mooi, crispy en sprankelend, en de scherpte is ook weer terug.
Mijn (voorzichtige) conclusie: een component kabel tussen xbox en display levert zeer duidelijk een verbetering op voor PAL, maar in NTSC-HD zie ik, buiten een hogere resolutie, alleen maar (lichte) verslechtering. Komt natuurlijk de vraag: levert de omschakeling van PAL naar NTSC deze kwaliteitsvermindering op, en waarom 480/720 in PAL dan niet mogelijk is op de Xbox?
Wat me tegenvalt is het enigszins wazige beeld. Ik zie dat de resolutie verhoogd is (kleinere lettertjes, meer info. op het scherm) en Pana geeft ook keurig aan "Component 720p". Maar het is net alsof het beeld wat vervaagd is, en alsof er een waas overheen zit (ik overdijf een beetje om eea te kunnen beschrijven). Bij het opstarten van een film valt me op dat de kleuren minder 'sprankelend' zijn, en ook hier weer een lichte zweem over het gehele beeld.
Verolgens ben ik weer teruggegaan naar PAL. Het is net alsof je een vette zonnebril afzet. De kleuren zijn weer mooi, crispy en sprankelend, en de scherpte is ook weer terug.
Mijn (voorzichtige) conclusie: een component kabel tussen xbox en display levert zeer duidelijk een verbetering op voor PAL, maar in NTSC-HD zie ik, buiten een hogere resolutie, alleen maar (lichte) verslechtering. Komt natuurlijk de vraag: levert de omschakeling van PAL naar NTSC deze kwaliteitsvermindering op, en waarom 480/720 in PAL dan niet mogelijk is op de Xbox?
Het gaat hem niet over het feit dat je de xbox aanpast, het gaat hem erover dat XBMC moet gekompileerd worden met de XBOX SDK en die kan je enkel krijgen als je een gecertifieerde gamestudio bent.chrisism schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:38:
[...]
Ah hier ook, maar dan pm, want t email adres klopt niet.
Overigens, wat is er precies illegaal aan de website of applicatie?
Wordt er in XBMC iets gebruikt wat van iemand anders is?
Microsoft zegt wellicht wel dat het illegaal is, maar als je eenmaal iets koopt is het toch echt van jezelf. Je garantie vervalt wellicht, maar dat heeft er verder niks mee te maken.
Als ik mn wasmachine uitelkaar wil halen en er zelfgemaakte software in zet mag ik dat toch echt gewoon doen.
Kijk dat je gekopieerde content (niet in jou bezit) op je xbox zet is natuurlijk wel verboden.
Er is een groot verschil tussen wat niet volgens de wet mag, en niet volgens de grote bedrijven mag.
(of dacht je dat zulke 'stichtingen' als brein en b.i.g. overheidsinstellingen waren? Allemaal gesponsord door de grote bedrijven om hun centjes te beschermen)
Officieel wel jaFire69 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:10:
[...]
Het gaat hem niet over het feit dat je de xbox aanpast, het gaat hem erover dat XBMC moet gekompileerd worden met de XBOX SDK en die kan je enkel krijgen als je een gecertifieerde gamestudio bent.
De XboX ondersteunt helaas alleen maar HDTV onder een NTSC dashboard en NTSC heeft nu eenmaal een beroerdere kleurensysteem dan PAL. Is helaas niets aan te doen dus. Controleer wel even in XBMC of je je "flicker filter" uit hebt staan de de "soften" functie ook uit hebt staan.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:41:
Tenzij je de OpenSDK gebruikt of in ieder geval een andere dan die van MS.
Even iets anders.
Heeft iemand die TorrentX script al gebruikt?
Hij zou moeten werken met de webUI van Azureus om zo de status van je torrents te kunnen checken vanaf je xbox.
Nu krijg ik foutmeldingen bij het opvragen van mn azureus downloads.
De webui op zich werkt wel, want vanaf een andere pc kan ik gewoon de webui opvragen in een browser.
Iemand ervaring mee?
[ Voor 45% gewijzigd door chrisism op 10-04-2007 13:33 ]
ChrisIsm
Verwijderd
Yep, staan beide uit. Desalniettemin vind ik de verbetering van PAL-component tov PAL-RGB scart al dusdanig groot dat ik de aanschafprijs van dit kabeltje prima kan rechtvaardigen! Ik draai met de Konig component kabel dus geen NTSC-HD, maar 'gewoon' PAL, en naar volle tevredenheid.Schweino schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:22:
[...]
De XboX ondersteunt helaas alleen maar HDTV onder een NTSC dashboard en NTSC heeft nu eenmaal een beroerdere kleurensysteem dan PAL. Is helaas niets aan te doen dus. Controleer wel even in XBMC of je je "flicker filter" uit hebt staan de de "soften" functie ook uit hebt staan.
Dus is het niet illegaal,Fire69 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:10:
[...]
Het gaat hem niet over het feit dat je de xbox aanpast, het gaat hem erover dat XBMC moet gekompileerd worden met de XBOX SDK en die kan je enkel krijgen als je een gecertifieerde gamestudio bent.
De illigaliteit wordt bepaald door auteursrechten van de onderliggende code, welke ij XBMC copieren en verspeiden toelaten.
Wanneer een niet gelicenceerde gamestudio/personen de XBOX SDK gebruikt om te compileren is het compileren an sich een overtreding van de licentievoorwaarden, of wanneer een wel gelicenceerde gamestudio dit doet is de verspreiding door die studio een overtreding van de licentievoorwaarden. dit maakt het uiteindelijke bestand niet illigaal !
Als voorbeeld te noemen. Ikzelf schrijf een programma in C++, ik compileer dit met een compiler, en geef dit gratis weg. Wanneer achteraf blijkt dat mijn licenties voor de compiler niet kloppen liggen de auteursrechten toch niet ineens niet meer bij mij ?
Je hebt idd gelijk dat XBMC niet illegaal is in die zin dat de code vrij mag verspreid worden.
Het ging hem er hier ook over dat die T3ch-site nog in de lucht is, terwijl die gecompileerde binaries verspreid die gemaakt zijn met de illegaal verkregen xbox SDK.
Het is dus eerder raar dat die T3ch-jongens het risico nemen om door MS bij de kraag gevat te worden.
Het ging hem er hier ook over dat die T3ch-site nog in de lucht is, terwijl die gecompileerde binaries verspreid die gemaakt zijn met de illegaal verkregen xbox SDK.
Het is dus eerder raar dat die T3ch-jongens het risico nemen om door MS bij de kraag gevat te worden.
[ Voor 16% gewijzigd door Fire69 op 10-04-2007 13:50 ]
Verwijderd
Vraagje, ik heb een probleem met het kopiëren van bestanden groter dan 4GB, als ik een iso kopieer naar mijn G: (genoeg ruimte beschikbaar) breekt hij steeds af op precies 4GB. Is hier iets aan te doen?
Met de kans om offtopic te gaan (alhoewel het over XBMC gaat)Fire69 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:48:
Je hebt idd gelijk dat XBMC niet illegaal is in die zin dat de code vrij mag verspreid worden.
IK vraag me dus af in hoeverre zelfs de binaries illigaal zijn, de sourcecode is nl hetgeen waar de auteursrechten op rusten, wanneer de T3ch jongens zelf de zaak niet hebben gecompileerd maar alleen verspreiden (aangezien het compileren zelf alleen een overtreding van de licentievoorwaarden van de SDK zijn)
durf ik te wedden dat dit in ieder geval in nederland
- [b]niet[/b]
Verwijderd
Heb een gemodde Xbox en die heb ik eens geopend ivm vervanging ventilator maar daarna ga die een foutmelding (code 5). Weer geopend en wat bleek de kabel van de switches (LAN, HDD, XBOX Original etc) lag los maar ik weet niet waar die nu precies geplaatst moet worden. Het is een stekkertje met 8 kleine openingen vergelijkbaar met de gele DVD-kabel. Waar moet die nu precies geplaatst worden?
Het vage beeld komt alleen voor bij 720p..(had ik ook) probeer eens 480 of 1080 ziet er een stuk scherper uit.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:41:
Sinds drie dagen heb ik mijn xbox via een Konig component kabel op een Panasonic plasma aangesloten (37PV60). Dmv Enigma videoswitcher heb ik de xbox op NTSC gezet. En in XBMC (laatste build) 480p en 720p aangevinkt (1080 niet omdat de Pana tot 1080i gaat). Tot zover no prob.
• wat voor chip heb jeVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:06:
Heb een gemodde Xbox en die heb ik eens geopend ivm vervanging ventilator maar daarna ga die een foutmelding (code 5). Weer geopend en wat bleek de kabel van de switches (LAN, HDD, XBOX Original etc) lag los maar ik weet niet waar die nu precies geplaatst moet worden. Het is een stekkertje met 8 kleine openingen vergelijkbaar met de gele DVD-kabel. Waar moet die nu precies geplaatst worden?
• wat bedoel je met 'switches', bios selector misschien ?
• volgens mij moet die aan je modchip
[ Voor 68% gewijzigd door Kaspers op 10-04-2007 15:19 ]
Is dit niet een beperking van het FATX bestandssysteem ?Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:41:
Vraagje, ik heb een probleem met het kopiëren van bestanden groter dan 4GB, als ik een iso kopieer naar mijn G: (genoeg ruimte beschikbaar) breekt hij steeds af op precies 4GB. Is hier iets aan te doen?
Vreemd, ik heb bij 720P een haarscherp beeld, hetzelfde beeld als bij 1080i (behalve dat de fonts e.d. kleiner zijn) maar dit komt omdat mijn tv 1080i downscaled omdat de native resolutie alleen 720p aankan.m3gA schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:18:
[...]
Het vage beeld komt alleen voor bij 720p..(had ik ook) probeer eens 480 of 1080 ziet er een stuk scherper uit.
Het is het goedkoopste 32" scherm die er was (LG 32LE2R
de xbox is gewoon via component aangesloten (xbox versie 1.4 en 1.3)
[ Voor 43% gewijzigd door soepkip op 10-04-2007 15:44 ]
Verwijderd
Bedankt, deze zin bracht me verder want ik zat al op de harde schijf enzo te kijken
Verwijderd
SchitterendVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:53:
Over servers gesproken... mocht je meer info willen,
/Reza
Heb nu de web-interface draaien. Ziet er heel strak uit.
Media en systeeminfo zijn niet heel bijzonder, nogal omslachtig om er bij te komen.
Verder is er een volumebar maar deze werkt nog niet, moet dus nog heel wat aan gebeuren maar het begin is er.
Media en systeeminfo zijn niet heel bijzonder, nogal omslachtig om er bij te komen.
Verder is er een volumebar maar deze werkt nog niet, moet dus nog heel wat aan gebeuren maar het begin is er.
Ik heb hier de webinterface draaien van:Bigfoot87 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:48:
Heb nu de web-interface draaien. Ziet er heel strak uit.
http://xbmc.svn.sourceforge.net/viewvc/xbmc/trunk/XBMC/web
Werkt hier perfect, de volumebar doet het ook, de grap is alleen dat je met de muis net onder de volumebar moet wezen anders werkt het niet. Zit de muis er net onder komt de schuifknop in beeld
Ik heb dat ook gedaan, en ik raad je een 80mm fan aan.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:42:
Ik zag dat je de ventilator hebt vervangen. Welke heb je nu precies, raad je deze ook aan?
Je moet wat aanpassingen verrichten aan je HDD bracket, maar het is het zagen zeker waard
Verwijderd
(@qwyrp)
Ik had een paar coolermaster 'LED Silent Fan Blue TLF-S82-EB's gekocht - Ging me meer om die blauwe LEDs. Het oog wil ook wat (nogal veel..)
Die bromtoon komt door de motor van de fan. Bij de xbox is dat 'erg'. Als je de rotor met de hand probeert te draaien voel je de weerstand door de relatief sterkere magneten. Ik denk dat dat juist die brom veroorzaakt.
8cm is wel het maximium wat erin past. Merk en zo maakt niet zo veel uit, het is al snel beter dan het origineel.
Plan was om een tut te schrijven hoe het fatsoenlijk te doen want het vergt nogal wat zaagwerk.
In het verleden draaide ik ook xDSL maar liep nogal tegen dependency problemen. Daarna probeerde ik Xebian en was meteen verkocht.
Als je morgen naar de statistics/webalizer pagina gaat zou je je IP adres ertussen moeten zien staan.
Ik had een paar coolermaster 'LED Silent Fan Blue TLF-S82-EB's gekocht - Ging me meer om die blauwe LEDs. Het oog wil ook wat (nogal veel..)
Die bromtoon komt door de motor van de fan. Bij de xbox is dat 'erg'. Als je de rotor met de hand probeert te draaien voel je de weerstand door de relatief sterkere magneten. Ik denk dat dat juist die brom veroorzaakt.
8cm is wel het maximium wat erin past. Merk en zo maakt niet zo veel uit, het is al snel beter dan het origineel.
Plan was om een tut te schrijven hoe het fatsoenlijk te doen want het vergt nogal wat zaagwerk.
In het verleden draaide ik ook xDSL maar liep nogal tegen dependency problemen. Daarna probeerde ik Xebian en was meteen verkocht.
Als je morgen naar de statistics/webalizer pagina gaat zou je je IP adres ertussen moeten zien staan.
Ahaalexkroeze schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:38:
[...]
Ik heb hier de webinterface draaien van:
http://xbmc.svn.sourceforge.net/viewvc/xbmc/trunk/XBMC/web
Werkt hier perfect, de volumebar doet het ook, de grap is alleen dat je met de muis net onder de volumebar moet wezen anders werkt het niet. Zit de muis er net onder komt de schuifknop in beeld
Verwijderd
Is deze Fan gewoon te wisselen met de origineel (dus niet ergens (extra) stroom etc aftappen) want beetje 'dremelen' zie ik mezelf wel doen maar solderen enzo niet.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:47:
(@qwyrp)
Ik had een paar coolermaster 'LED Silent Fan Blue TLF-S82-EB's gekocht -
Verwijderd
Ik begon te schrijven dat het wel kon maar bedenk me net dat het op een xbox v1.6 zo is.
Ik herinner me een verhaal dat het bij de eerste xboxen anders zat. Iets met een zwevende massa of zo.
Dan moest je de plus van de fan uit de connector voeden en de massa van de fan met de mainboard GND verbinden. Anders kreeg de fan een te lage spanning.
Om het zeker te weten moet je op je fan van de xbox kijken; Daar staat op 12V, zoals op je 8cm fan.
(http://www.xbox-scene.com/articles/12v-fan-mod.php)
Bij de nieuwere (vraag niet vanaf wanneer) hebben ze dat iets hack-vriendelijker gemaakt.
Er zit iig zo'n 3-pins connectortje op, als op de PC. De 8cm fan heeft waarschijnlijk wel een extra draad (de xbox gebruikt alleen + en -), die voor de toerental-feedback zorgt. Gewoon laten zitten en aansluiten. Hier zijn de tutorials te vinden:
http://www.xbox-scene.com/xbox-tutorials.php?p=191|298|#298
Ik herinner me een verhaal dat het bij de eerste xboxen anders zat. Iets met een zwevende massa of zo.
Dan moest je de plus van de fan uit de connector voeden en de massa van de fan met de mainboard GND verbinden. Anders kreeg de fan een te lage spanning.
Om het zeker te weten moet je op je fan van de xbox kijken; Daar staat op 12V, zoals op je 8cm fan.
Bij de nieuwere (vraag niet vanaf wanneer) hebben ze dat iets hack-vriendelijker gemaakt.
Er zit iig zo'n 3-pins connectortje op, als op de PC. De 8cm fan heeft waarschijnlijk wel een extra draad (de xbox gebruikt alleen + en -), die voor de toerental-feedback zorgt. Gewoon laten zitten en aansluiten. Hier zijn de tutorials te vinden:
V1.3 heeft bij mij 3pinnen, en v1.4 maar 2, bij al deze fans is dat dit een standaard 12V fan betreft, maar dat deze vanuit de xbox maar maximaal 6 volt krijgt. vanuit XBMC kun je hem wel max 12 V geven, zet daar maar eens je fan op 100% en dan zul je hem echt goed horenVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:47:
Ik begon te schrijven dat het wel kon maar bedenk me net dat het op een xbox v1.6 zo is.
Verwijderd
Heb m'n xboxje gelukkig weer werkende maar ben toch wel geschrokken want ik had helemaal geen backups
Heb begrepen dat bv eeprom.bin eeerg belangrijk was en iets van hdkey. Wie kan me ff precies uitleggen om welke bestanden het gaat en ook hoe ik dat moet doen?

Ziet er goed uitSyphOn schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:20:
Ik ben momenteel bezig met een skin:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vinden jullie er van?
Als het voor een groot deel af is laat ik het weten!
Ziet er erg vet uitSyphOn schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:20:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Echt gaaf!SyphOn schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:20:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed bezig!
Gebruik je de RSS feed van Nu.nl? Werkt die weer? Gebruik tegenwoordig die van Telegraaf.nl omdat die van Nu niet meer werkte...
Verwijderd
Mooie skin.
Ik heb een vraag. Ik wil mijn xbmc op widescreen zetten. Als ik via Evox naar het oude MS Dash gaat dan lukt me dat nog wel, maar zodra ik de xbox uitzet is die instelling weer weg.
Ik heb een softmod ... als dat uitmaakt.
Ik heb een vraag. Ik wil mijn xbmc op widescreen zetten. Als ik via Evox naar het oude MS Dash gaat dan lukt me dat nog wel, maar zodra ik de xbox uitzet is die instelling weer weg.
Super skin! Nu.nl doet hier inderdaad ook niks, ben benieuwd hoe je die aan de praat hebt gekregen.....
RssFeeds.xml
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?> <rssfeeds> <set id="1"> <feed updateinterval="30"> http://www.nu.nl/deeplink_rss2/index.jsp?r=Algemeen </feed> </set> </rssfeeds> |
Is mogelijk.Bigfoot87 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:57:
[...]
Misschien is het een uitdaging om dit aan de gebruiker over te laten, als een soort thema's zoals je dat ziet bij MC360 zeg maar. (Rood, blauw, geel, groen) Als het mogelijk is natuurlijk.
Ik maak wel eerst deze af, dan veranderd ik daarna de textures wel in een paar andere kleuren
edit: Dubbelpost

Als je een nieuwe generatie softmod hebt, dan is je c schijf geshadowed. Als ie dmv Ndure is gemod, dan staat er ook een ndure tool programmatje op je e drive waarmee je de c schijf unshadowed. (of je moet een bestand shadowC_off.bin maken in je e drive, dan herstarten en je c is ook ge unshadowed.)Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:00:
Mooie skin.
Daarna in je xbox dash gaan en dan de aanpassing maken
Dit is trouwens maar een ideetje hoor, ik weet anders ook niet wat het is.
eeprom_off.bin in e:\ plaatsen -> widescreen zetten -> xbox uit ->xbox aan -> eeprom_off.bin verwijderen -> xbox uit -> xbox aan -> tadaa
Heb ik hier ook, maar no go met die van nu.nl. Andere XML feeds werken wel.....SyphOn schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:13:
RssFeeds.xml
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 <?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?> <rssfeeds> <set id="1"> <feed updateinterval="30"> http://www.nu.nl/deeplink_rss2/index.jsp?r=Algemeen </feed> </set> </rssfeeds>
/edit : nu doet ie het wel opeens....
[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 11-04-2007 17:30 ]
Wellicht de categorie vergeten mee te nemen in de querystring?Schweino schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:25:
[...]
Heb ik hier ook, maar no go met die van nu.nl. Andere XML feeds werken wel.....
/edit : nu doet ie het wel opeens....
Bij mij werkt hij ook gewoon. Ik vind t behoorlijk handig, alleen jammer dat t alleen op het beginscherm is. Wil t eigenlijk wel continue in de schermen.
ChrisIsm
Skins die dat hebben zijn zeldzaam... de enigste die ik zo kan noemen is MC360....chrisism schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:10:
[...]
Wellicht de categorie vergeten mee te nemen in de querystring?
Bij mij werkt hij ook gewoon. Ik vind t behoorlijk handig, alleen jammer dat t alleen op het beginscherm is. Wil t eigenlijk wel continue in de schermen.
ff een domme vraag ik heb zo een 'dvd cover' pack gedownload maar wat ben ik er nu mee? moet ik deze manueel inde juiste map zetten?
tot nu toe heb ik gewoon altijd op IMDB (via info) m'n icon laten afhalen..
tot nu toe heb ik gewoon altijd op IMDB (via info) m'n icon laten afhalen..
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Verwijderd
Heeft iemand ook een link naar een website waar ik altijd de laatste versie van dit script kan krijgen ?Harrie schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:42:
[...]
Welke versie gebruik je? Deze? http://www.student.tue.nl...ding%20gemist%20v0.3b.zip
Deze staat nog niet op xbmcscripts, omdat hij bij mij nog niet optimaal werkt, maar bij Bigfoot87 draait hij zonder problemen. Aan jou bericht te lezen denk ik dat de verkeerde stream urls geladen worden, dat zou opgelost moeten zijn in die laatste versie, of de site is nog eens aangepast?
Ik kan het wel als optie inbouwen?chrisism schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:10:
[...]
Wellicht de categorie vergeten mee te nemen in de querystring?
Zeg maar even welke skin je gebruikt en welke resolutie etc. dan pas ik het wel ff snel aan.
[ Voor 34% gewijzigd door SyphOn op 12-04-2007 01:40 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten die niet over XBMC gaan horen hier niet thuis en worden dan ook verwijderd
Berichten die niet over XBMC gaan horen hier niet thuis en worden dan ook verwijderd