Ik had hetzelfde probleem, ben er eigenlijk nog steeds mee bezig, heb zelf een paar paginas naar boven een linkje gekregen (kan ook in het vorige topic zijn). Ben het wel met je eens dat het een goed onderwerp voor in de startpost zou zijn. Volgens mij was het bij iets als consoleshop.nl (een component cable, met een switch erop waarbij je kan kiezen tussen component en s-video).q2no schreef op zondag 01 april 2007 @ 10:52:
Misschien een leuk onderwerp voor bij de startpost: Welke kabel heb ik nodig om een HD signaal op mijn HD Ready TV te toveren.
Mijn Xbox is nu aangesloten aan een Philips HD ready TV met een advanced scart maar ik kan de opties 480p, 720p en 1080i niet aangevinkt.
Op de TV heb ik de scart aansluiting geprobeert en de SVHS aansluiting maar in beide gevallen geen resultaat. Iemand suggesties? Wanneer ik namelijk ga zoeken naar HD ready, kabels (Cables) en xbox dan krijg ik alleen maar resultaten terug voor de xbox 360.
Cheers!
Verder moet je je xbox omzetten naar ntsc om die opties te krijgen, waarschijnlijk moet je het dan ook nog veranderen in je msdash (waarin je de opties pas te zien krijgt als hij op ntsc staat en is aangesloten met een hd kabel). Als je xbox is gesoftmod, heb je waarschijnlijk een probleem omdat je EEPROM niet onthoud dat de setting NTSC moet zijn en dus elke reboot je xbox terug zet op PAL. Dit kan verholpen worden door het configmagic in je EEPROM te veranderen.
Programmas die je nodig hebt:
Enigmah video selector (terug te vinden op de slayer's disc, maar in de laatse versies (vanaf 2.6), om een vage reden disabled)
En mogelijk configmagic