[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.164 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

In dat geval is hij waarschijnlijk verstuurd. Beetje raar maar dat heb ik ook een keer bij cd-wow meegemaakt. Je kunt hem dan waarschijnlijk binnen 10 werkdagen verwachten. Dus 2 weken geduld nog.
Blueone schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:23:
[...]

Als ik op de site van cd-wow kijk is er geen order meer te vinden van mij. hij is gewoon weg.
ook is er nog geen geld terug gestort. mooi is dat, wat nou kan je nergens meer aan de kane edition komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 11:51
Dit topic is niet bedoeld voor game-afspraakjes :)

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 28-03-2007 21:11 ]

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Waar zijn die verdomde muren nou gebleven!?!? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:13:
die commando is vet tof :D net die 1ste GDI missie gedaan met die commando, haha vet overpowered gastje, own ik heel NOD mee _/-\o_

p.s in multiplayer is engineer-rush echt zo belachelijk saai... :'(
een engineer-rush kan je makkelijk tegengaan door 1 of 2 machineguns in je basis te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmehhh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-10-2023
Heb hem online gespeeld en 8/10 potjes verloren terwijl ik ai op brutal aan kan lol. Erg goede spelers online, en bijna allemaal doen ze de nod tank rush. Zal wel komen omdat nu alleen nog maar de die-hard freaks online zitten die het spel bij de eerste de beste mogelijkheid hebben gekocht.

Heb trouwens geen enkel netwerk probleem gehad, geen lag en binnen 5 seconde was een nieuwe game opgestart. Het netwerk loopt dus heerlijk. Iemand anders ervaringen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm ik vind er geen hol aan (Single Player) Dit is voor het eerst dat een C&C game me erg tegen valt...

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Lekker onderbouwd ook joh :|

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die problemen hebben met het installeren van de patch en de melding krijgen dat er geen patches beschikbaar zijn, maar nog wel versie 1.0.0 draaien. Lees dan even de 5e post op deze site: http://forums.ea.com/mboa...threadID=199327&start=165

Dit was bij iig de oplossing. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:13:
Voor de mensen die problemen hebben met het installeren van de patch en de melding krijgen dat er geen patches beschikbaar zijn, maar nog wel versie 1.0.0 draaien. Lees dan even de 5e post op deze site: http://forums.ea.com/mboa...threadID=199327&start=165

Dit was bij iig de oplossing. _/-\o_
hoe kom je aan de patch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Poeh, ik vind de missie croatia moeilijk op normal :)

spoiler:
daar waar je power moet rerouten, om voldoende stroom voor de turrets te krijgen, aan de kant waar de enemy aan valt. Dat stuk lukt nog wel, maar de MCV naar de basis krijgen is moeilijk (veel enemies onderweg, en je basis krijgt er ook flink van langs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
Duw de dvd eens in je drive :P

In het autorun menu staat een update knopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
wtf?? ik krijg dus hoe dan ook me game NIET gepatched...
patchfout Bestaande spelbestand zijn misschien gewijzig. Je moet het spel opnieuw installerne vande cd/dvd
PATCH Program and patch File Incompatible - Need to update Patch Program
heb alles van de program files gesmeten, en alles uit me local settings\application data\

iemand enig id? na de patch kom ik wel in de online zaal maarjah about zegt gewoon 1.00... wanneer komt die fix (oh en had eerst illegal kane op me pc, die un-installed, settings verwijderd, dan pas de legale nederlandse versie installed, en dan kriig ik zo iets :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 14-09 13:13
Dutch2007 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:59:
wtf?? ik krijg dus hoe dan ook me game NIET gepatched...

[...]

heb alles van de program files gesmeten, en alles uit me local settings\application data\

iemand enig id? na de patch kom ik wel in de online zaal maarjah about zegt gewoon 1.00... wanneer komt die fix (oh en had eerst illegal kane op me pc, die un-installed, settings verwijderd, dan pas de legale nederlandse versie installed, en dan kriig ik zo iets :/)
ik heb precies het zelfde probleem? niemand die ons kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 11:27
Heren, dit topic is _niet_ bedoeld voor technische vragen of problemen. Open dus even een topic in SPV met voldoende informatie voor dit probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?patchw32 die downloaden

deleted CNC3_english_1.1.SkuDef to make the launcher think I hadn't run the patch before (to save me from reinstalling again.)

dan patch

dan ws error van securom, dan restart en zou moetne werken, versie is dan 1.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
nou bij mij werkt het niet :(

na de restart krijg ik nog steeds de error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Vraagje.... dat gebied waar je nieuwe gebouwen kunt neerzetten, ik loop daarbij steeds tegen problemen aan. Buitenom m'n basis bouw ik (net zoals anderen) verdediging. Alleen verdediging zorgt niet voor uitbreiding van dat gebied. Ik loop dus telkens tegen beperkingen van dat gebied aan. In de oude C&C's zette ik altijd mijn basis ruim op... dus verdediging ver weg neerzetten zodat je de ruimte hebt om te bouwen. En tussen gebouwen lekker de ruimte houden.

In C&C 3 ben je bijna verplicht om verdediging bijna tegen je basis aan te zetten (alleen om de MCV zit een grotere cirkel) en als je uit wil breiden zou je eigenlijk verdediging moeten verplaatsen naar een groter gebied.

Zie ik iets over het hoofd of ben ik de enige die daartegen loopt? Vind nu m'n basis echt krap ingedeeld... had ook liever die oude SAM-turrets ipv die 3-delige dingen met HUBjes.

Verder wel een gaaf spel :)
De AI is ook nog best goed vind ik, zeker in vergelijking met generals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
aeroxtaxi schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:51:
nou bij mij werkt het niet :(

na de restart krijg ik nog steeds de error.
patchw32.dll gedownload en in je system & System32 map van windows gezet? zo nee? ff doen..

btw..

wrom valt me internet weg als ik probeer te connecten en dan dan auto search doe in CnC3? alles valt dan weg? msn, irc, etc, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

SithWarrior schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:07:
Hmm ik vind er geen hol aan (Single Player) Dit is voor het eerst dat een C&C game me erg tegen valt...
Same here, ik speel dan ook alleen maar skirmishes. Dat vind ik nog steeds het vermakelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Timmehhh schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:06:
Heb hem online gespeeld en 8/10 potjes verloren terwijl ik ai op brutal aan kan lol. Erg goede spelers online, en bijna allemaal doen ze de nod tank rush. Zal wel komen omdat nu alleen nog maar de die-hard freaks online zitten die het spel bij de eerste de beste mogelijkheid hebben gekocht.
Of omdat de Nod gewoon beter is dan de GDI. Nod speelt veel sneller en hebben naar mijn mening meer interessante tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:40
PcManiaxx schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:07:
[...]

Same here, ik speel dan ook alleen maar skirmishes. Dat vind ik nog steeds het vermakelijkst.
Vind de single ook niet echt leuk, bovendien ben ik al 2 missies met de GDI tegen gekomen die al in de vorige c&c zaten, alleen ziet het er wat gelikter uit.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb C&C vandaag op de kop getikt, en ben meteen met de campaign begonnen. Enig minpuntje tot nu toe dat het geluid van de filmpjes niet synchroon loopt met het beeld. Iemand van jullie dit probleem ook ondervonden?

groeten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Draai je vista? Daar had ik dat probleem met de demo namelijk ook. Verder ook blue screens soms tijdens die filmpjes of dat hij het gewoon niet trok om ze af te spelen. Bij vista had ik veel meer problemen met het afspelen van video bestanden, maar heb het nooit proberen op te lossen. Nu lekker terug op xp, 3x kortere laadtijden en kan alles stukken hoger zetten met dezelfde fps (demo - demo vergelijking). Dus voor iedereen met mindere specs, back to xp is the way to go ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
stap 1
Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/316/19042552rh5.th.png

stap2

Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/614/55010804fx3.th.png

en daarna: Afbeeldingslocatie: http://img375.imageshack.us/img375/429/64661102yx0.th.png

aka ik probeer te connecten en BOOM! me verbinding is ff weg???

iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
Dutch2007 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:00:
[...]

patchw32.dll gedownload en in je system & System32 map van windows gezet? zo nee? ff doen..
Ik heb helemaal geen patchw32.dll op C:/windows staan..

moet ik dan alleen de patchw32.dll in de map van de game vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 16-09 11:26

Darkasantion

Just keep swimming!

Nou lekker bezig met de missie Albania:
spoiler:
Je krijgt 4 engineers die 2 gebouwen moeten overnemen, en neem er dus die 2 over plus een NOD-gebouw om zo extra voertuigen te krijgen, is het pats boem FAILURE! Jammer, zet er dan neer dat ik ze allen daarvoor mag gebruiken:S

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn die scrin zijn me het legertje wel man, ik snap er nu nog niet echt veel van maar dat mother schip rulez echt :P, ik heb ook zon idee dat scrin veel sterker zijn dan de andere sides, een beetje zoals yuri vroer in ra2.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:21:
[...]

Vind de single ook niet echt leuk, bovendien ben ik al 2 missies met de GDI tegen gekomen die al in de vorige c&c zaten, alleen ziet het er wat gelikter uit.
Welke missies zijn dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 15:24
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:28:
Damn die scrin zijn me het legertje wel man, ik snap er nu nog niet echt veel van maar dat mother schip rulez echt :P, ik heb ook zon idee dat scrin veel sterker zijn dan de andere sides, een beetje zoals yuri vroer in ra2.
Ik ging net ff 2vs2'en met iemand van Gen.nl/Cnc3.nl en ik mocht al geen Scrin zijn omdat die overpowerd zouden zijn... Toen ging ie maar weer weg. Helaas though, want daarna kregen we een bunkergame tegenover ons. Helaas moet ik zeggen dat ze wonnen 8)7. Maken ze zowat geen unit, alleen maar uber defence vlak voor je base :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te vreemd dit...
Paar crashes in Skimrish game en ik kan geen enkele game saven :|
Nieuwe patch ook al geinstalleerd maar lost niks op.
Iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:40
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:32:
[...]

Welke missies zijn dat dan?
In ieder geval Cairo en Alexandria met de GDI.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 09:25

JT

VETAK y0

Ok, ben ik de enige die de nuke veel te sterk vind? Had een pittige basis, qua omvang. Een nuke, en m'n hele main basis weg. En waar die nuke vandaan kwam snap ik ook niet; had een paar minuten ervoor ion canon + zo een Orca attack erop los gelaten :| (gaat over demo btw)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

JT schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 01:15:
Ok, ben ik de enige die de nuke veel te sterk vind? Had een pittige basis, qua omvang. Een nuke, en m'n hele main basis weg. En waar die nuke vandaan kwam snap ik ook niet; had een paar minuten ervoor ion canon + zo een Orca attack erop los gelaten :| (gaat over demo btw)
Ion Cannon is niet genoeg om zijn Temple te slopen hoor. Ook die Orca Bombers erbij niet.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

De keer ervoor had hij na de ion cannon nog maar max 10% van z'n hitpoints over :| Maar dan nog, ik vind de nuke nu wel heeeeeeeeeeel erg veel sterker dan de ion canon. Met een beetje mazzel pak je met de IC 2 of 3 gebouwen, die nuke heeft bij mij 20+ gebouwen weg gevaagd.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ligt er net aan wat voor gebouwen.. 20 powerplant zijn zo weg, maar een paar warfactories volgens mij niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Here goes: war factory, stuk of 8 power plants, tiberium refinery, tech centre, barracks, command centre, construction site en nog wel meer.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Construction Yard is zeker weten niet in 1x weg, dus hij zal wel iets anders er bij hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Tja, ik zou niet weten wat. De tegenstander kwam niet door m'n verdediging heen. Ik snap er geen flikker van en heb gelijk het spel afgebroken. Meer dan 20 mammoths/juggernauts waren ook naar de klote. Was net klaar om aan te vallen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrin zijn inderdaad bizar sterk zeg, veel sterker dan de andere kanten.

Vooral als een unit wat promoties heeft gehad is het echt te lomp voor woorden.

Ik had op een gegeven moment ook dat ik een tear deed boven een enemy base en daarbij ineens heel veel geld kreeg. Ik heb het niet meer voor elkaar gekregen om het nog eens te doen, maar raar was het in ieder geval wel.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
scrin hebben nog een leuke bonus zie ik net.
ik zat te oefenen met rushtactics als scin. en danzij de enorm effectieve buzzers tegen infantry (ze kunnen ook garrisoned units aanvallen bvb) win je bijna altijd.
alleen als je tegen een andere scrin speelt, gaan je buzzers dood als ze een andere buzzer aanvallen....
resultaat is dat mn andere units aan stukken worden gereten door zijn infantry, rush mislukt :(
en dan heeft hij al tanks en planes, en zit jij met je infantry te kijken

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er voor dit spel al een soort VISTA performance rating gegeven? dat zouden ze toch gaan doen. dat als je iets van een 3 had dat het spel goed zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 16-09 13:31
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:17:
is er voor dit spel al een soort VISTA performance rating gegeven? dat zouden ze toch gaan doen. dat als je iets van een 3 had dat het spel goed zou spelen.
Hebben ze ook gedaan. Ik zag tenminste staan dat je minimaal een 3.1 nodig had, en een 4.4 recommended.

Toch draait hij op mijn laptop met een rating van 2.2 prima :P Wel alles op low, maar verder de reso op 1280x800.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:41
Huntor schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:29:
[...]

Toch draait hij op mijn laptop met een rating van 2.2 prima :
Dat is opzich niet zo verwonderlijk, aangezien de score bepaald word door het onderdeel met de laagste score, wat (zeker in het geval van laptops) de HDD zal zijn.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb namelijk een 3,9 algemene score op mn laptop. centrino 740 met x700. zal het sopel dan een beetje mooi draaien denken jullie??

edit: 1024 mb ddr2 ook wel belangrijk om te vermelden.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wat denk je van gewoon eerst demo'n?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrij lastig een demo van werk te downloaden. vandaar de vraag. dan kan ik hem oppikken onderweg naar huis toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik zou 'm als ik jou was gewoon halen! imho is je X700 nog wel redelijkjes voor C&C III!
Als 't blijkt dat die echt maar met 2 fps draait, kun je 'm makkelijk kwijt via MarktPlaats ofzo!

EDIT: Anders download je 'm toch even als je thuisbent? Dat dagje wachten kan toch ook nog wel?

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 29-03-2007 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:33:
ik heb namelijk een 3,9 algemene score op mn laptop. centrino 740 met x700. zal het sopel dan een beetje mooi draaien denken jullie??

edit: 1024 mb ddr2 ook wel belangrijk om te vermelden.
De demo draaide redelijk goed op mijn laptop Centrino 750, X600 en 1,5GB ddr2. Wel bijna alle settings op low, wel 1024*768. Ik had alleen problemen als de nuke in beeld ontplofte, voor de rest geen last van lag of zo.

Ik verwacht dat de release net even iets beter draait.

[edit]
wat is een VISTA rating??
* LuCarD heeft MS Vista nog nooit aangeraakt

[ Voor 6% gewijzigd door LuCarD op 29-03-2007 09:08 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Dit spel draait gewoon op de engine van Generals, dus als die goed draaide zal TS dat ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

LuCarD schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:07:
[edit]
wat is een VISTA rating??
* LuCarD heeft MS Vista nog nooit aangeraakt
Cijfers die door Windows Vista worden gegeven aan je hardware :)
Afbeeldingslocatie: http://aycu04.webshots.com/image/12083/2000074013664686549_rs.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 29-03-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 16-09 13:31
M1lamb3r schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:31:
[...]

Dat is opzich niet zo verwonderlijk, aangezien de score bepaald word door het onderdeel met de laagste score, wat (zeker in het geval van laptops) de HDD zal zijn.
Tis toch echt mijn videokaart die voor gaming maar een 2.2 krijgt. Tis een Xpress200 chipset van Ati met integrated video. HD krijgt nog een 2.8 ofzo. Heb die laptop ook nooit gekocht om op te gamen, maar dat het werkt vind ik toch wel leuk, en netjes van EA dat je voor C&C niet een mega zwaar systeem nodig hebt om het te kunnen spelen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Supreme Commander.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb c&c inmiddels op mijn laptop geinstalleerd en het spel draait gewoon soepel. Ik heb nu alleen wel dat het geluid (ingame) niet soepel loopt. Het stottert en lijkt iedere keer weg te vallen. Dit probleem heb ik niet wanneer er een tussenfilm speelt. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Aan de specs kan het volgens mij niet liggen:

CPU Core Duo T2250, 1.73GHz
FSB 533 MHz
GPU Geforce Go 7600 256 MB
RAM 2x1GB
HD 160 GB 4200rpm
OS Vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ik hoor steeds mensen roepen dat de demo slechter zou draaien dan de volledige game maar ik merk geen enkel verschil moet ik zeggen.

Het enige dat ik nu wel merk is dat ik meer Vsync problemen heb, zowel ingame als bij de filmpjes.

!ste paar levels op HArd gespeeld maar het wordt nooit echt kritiek moet ik zeggen. Hoop dat later in de game meer tegenstand geboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Niemand die hier iets op te zeggen heeft? :$
Tom schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:52:
Vraagje.... dat gebied waar je nieuwe gebouwen kunt neerzetten, ik loop daarbij steeds tegen problemen aan. Buitenom m'n basis bouw ik (net zoals anderen) verdediging. Alleen verdediging zorgt niet voor uitbreiding van dat gebied. Ik loop dus telkens tegen beperkingen van dat gebied aan. In de oude C&C's zette ik altijd mijn basis ruim op... dus verdediging ver weg neerzetten zodat je de ruimte hebt om te bouwen. En tussen gebouwen lekker de ruimte houden.

In C&C 3 ben je bijna verplicht om verdediging bijna tegen je basis aan te zetten (alleen om de MCV zit een grotere cirkel) en als je uit wil breiden zou je eigenlijk verdediging moeten verplaatsen naar een groter gebied.

Zie ik iets over het hoofd of ben ik de enige die daartegen loopt? Vind nu m'n basis echt krap ingedeeld... had ook liever die oude SAM-turrets ipv die 3-delige dingen met HUBjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

(jarig!)
OMG OMG OMG OMG :D

Wat speelt dit lekker weg zeg. Ja, ik ben de zoveelste die komt blaten dat het ook op een ouder systeem (3Ghz HT/Radeon 9800/1,5GB) echt wel lekker loopt, maar het ik kan het gewoon niet laten.

BTW, wat een knal zeg, dat Ion Cannon! :D

I'm lovin' it!

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het heerlijk spelen. Heb wel een beetje het gevoel dat normal moeilijkheid iets te gemakkelijk is. Maar dat kan ook zijn dat ik door Red Alert 2 te spelen iets beter ben geworden.. Zowiezo vind ik C&C 3 behoorlijk veel lijken qua gameplay op Red alert 2, iets waar ik niet treurig om ben.. Alles gaat lekker vloeiend en vlot, je hebt leuke mogelijkheden in de units zitten, enz. Bijv, als ik een gebouw wil clearen met GDI: APC, met grenadiers.. APC komt aanrijden, grenadiers gooien granaten, draai de APC weer weg van het gebouw, en zo dra de granaten raken is het gebouw leeg.. heerlijk..
Trouwens, het is me wel opgevallen dat flametanks best sterk zijn tegen mammoths.. Had een aantal Mammoths in de missie met de schepen (die ook in de demo zat), maar een aantal raakten toch zwaar gehavend door 5 flametanks en een aantal flame infantry.. Misschien een goeie taktiek tegen mammoths?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:57
Iemand een idee of je vsync kan uitzetten?

Ik bedenk me nu dat hij locked op 30 FPS maar mijn scherm staat op 75 hz. Kan toch geen vsync zijn dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Laatst online: 04-06 14:43
maxoss schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:27:

Ik bedenk me nu dat hij locked op 30 FPS maar mijn scherm staat op 75 hz. Kan toch geen vsync zijn dan? :?
locked wanneer? bij SP of MP game?
Want bij MP games is het vanzelfsprekend dat hier de FPS gelocked wordt. Voor SP game moet het in principe niet gelockt worden.
Btw, vsync lockt niet op 30 maar op 60 FPS :)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:27
maxoss schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:27:

Dan is het sowieso gene Vsync, Vsync = schermHz.
Vaak worden games gelocked op fps, moet nog vinden hoe het bij cnc3 uit moet.

Bij BF2 (weet jij ook wel) wordt het spel standaard gelocked @ 100 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game is dus echt GROOTS,........super vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

even een vraagje over een missie van de gdi

spoiler:
Ik heb net die missie uit dat je de pentagon moet redden, ik ben heel de map afgeweest en heb elke niewe unit gemaakt, toch miste ik 1 InOps ding waardoor ik niet een mooiere medaille kreeg. Weet iemand al die InOps objectives van die missie?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:48:
Ik heb c&c inmiddels op mijn laptop geinstalleerd en het spel draait gewoon soepel. Ik heb nu alleen wel dat het geluid (ingame) niet soepel loopt. Het stottert en lijkt iedere keer weg te vallen. Dit probleem heb ik niet wanneer er een tussenfilm speelt. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

FSB 533 MHz
RAM 2x1GB
HD 160 GB 4200rpm
OS Vista
Probeer eens je hardware versnelling van het geluid uit te zetten, bij mij werkte dat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
Tom schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:52:

Verder wel een gaaf spel :)
De AI is ook nog best goed vind ik, zeker in vergelijking met generals.
Bij Defense tab, 7e icoontje op Tab1, dat is zo'n karretje wat je kunt bouwen. Als je die gebouwd hebt, komt die uit je Construction Yard rollen. Die rij je ergens heen, pak je uit, wacht iets van 20 sec en dan heb je een extra cirkel waar je kunt bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cenix
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:24
M411007 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:13:
Dit spel draait gewoon op de engine van Generals, dus als die goed draaide zal TS dat ook doen.
Niet perse, Generals draaide op mijn AMD 3000+ x64, 1 GB als een slak. De demo van TS draaide echter super. Ik verwacht dat de volledige versie van TS dan ook hetzelfde, zo niet beter draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:33:
[...]

locked wanneer? bij SP of MP game?
Want bij MP games is het vanzelfsprekend dat hier de FPS gelocked wordt. Voor SP game moet het in principe niet gelockt worden.
Btw, vsync lockt niet op 30 maar op 60 FPS :)
SP
Suicyder schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:46:
[...]

Vsync = schermHz.
Vaak worden games gelocked op fps, moet nog vinden hoe het bij cnc3 uit moet.

Bij BF2 (weet jij ook wel) wordt het spel standaard gelocked @ 100 fps
klopt, dan moet er dus een ingame command zijn om de locked FPS te unlocken. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doxick
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-05 10:34
op c2d 6400, 2gyg ram met 7900gt draait het supersoepel (dat mag ook wel ^_^) echter als er 100 mammoth's in mijn scherm staan begint het te sputteren. Bij RA1 draaide ik op mijn 486 soms met 500 units op mijn scherm nog soepel...
Dus aan de ene kant zeg ik: battles zijn niet zo massive, bij de vorige c&c's had je een groter beeld en nu staat mijn scherm vol bij 100 mammoth's, aan de andere kant ziet het er veel beter uit. polygon vs sprite dus..
sprite was sneller geweest, polygon is mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Medic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-08 19:49
Ook ik ben reeds in het bezit van deze vette game!
Ik was al een mooi eind op weg in de GDI missies toen ik moest eten, dus ik dacht: Ik save de shit even en dan ga ik straks weer lekker verder.

Probleem! Als ik wil saven krijg een een error melding. Het is dan niet zo dat het spel vast slaat maar ik krijg van het spel zelf (niet van windows) een error melding en gaat dan weer terug naar het main menu. Iemand een idee waar dit aan kan liggen. Het zou namelijk wel jammer zijn als ik niet kan saven.

Ik heb meer dan genoeg geheugen vrij op beide schijven minimaal nog 20GB, dus daar kan het niet aan liggen.

Hulp zou zeer gewaardeerd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander1991 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:04:
[...]

Probeer eens je hardware versnelling van het geluid uit te zetten, bij mij werkte dat _/-\o_
ok, ga het vanavond 's proberen.

Op hoeveel fps draaien jullie eigenlijk?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
  • Laatst online: 08-09 00:48
Zowel SP als MP zijn gelocked op 30fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Weet iemand zo ook of er ook een formation move is? Het is zo irritant dat de snelle maar zeer zwakke buggies steeds vooruit schieten en zo goed als kapot zijn als de rest van m'n group eraan komt..

Kon zo niks vinden daar over

Beter zoeken volgende keer.. google bood uitkomst :D
Formation Move (Hotkey: N/A)
The formation move allows you to move and arrange mixed groups of
units in an orderly fashion. To issue a formation move, press and
hold both mouse buttons at the desired destination for your
selected units, and then move the mouse around. You will see a
variety of different formations you can choose. To select one,
release the mouse buttons. Selected units then move toward the
specified point at the rate of the slowest unit in the group, and
arrange themselves in the designated formation. This is useful for
keeping fast units from outpacing slower ones as they head into
battle.

[ Voor 60% gewijzigd door OxiMoron op 29-03-2007 11:42 ]

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aval0ne schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:34:
Zowel SP als MP zijn gelocked op 30fps
Zeker weten? In de demogame had ik namelijk alles op high gezet om te kijken hoe dat liep. Het prog Fraps gaf toen aan dat ik rond de 15 fps zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

maxoss schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:09:
[...]

SP
[...]

klopt, dan moet er dus een ingame command zijn om de locked FPS te unlocken. O-)
Is geen command. Is kwestie van een .ini veranderen die in 1 van de .big files zit.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:48:

FSB 533 MHz
RAM 2x1GB
HD 160 GB 4200rpm
OS Vista
Ik heb dus hetzelfde probleem, met een iets snellere lapto. Ik dacht dat het kwam omdat ik hem gedownload heb. Heb jij het orgineel of ook gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajampaniki schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:50:
[...]

Ik heb dus hetzelfde probleem, met een iets snellere lapto. Ik dacht dat het kwam omdat ik hem gedownload heb. Heb jij het orgineel of ook gedownload?
Nee heb het origineel. Dus daar zal het niet aan liggen.. Hetzelfde probleem had ik ook met de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Medic schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:21:
Ook ik ben reeds in het bezit van deze vette game!
Ik was al een mooi eind op weg in de GDI missies toen ik moest eten, dus ik dacht: Ik save de shit even en dan ga ik straks weer lekker verder.

Probleem! Als ik wil saven krijg een een error melding. Het is dan niet zo dat het spel vast slaat maar ik krijg van het spel zelf (niet van windows) een error melding en gaat dan weer terug naar het main menu. Iemand een idee waar dit aan kan liggen. Het zou namelijk wel jammer zijn als ik niet kan saven.

Ik heb meer dan genoeg geheugen vrij op beide schijven minimaal nog 20GB, dus daar kan het niet aan liggen.

Hulp zou zeer gewaardeerd worden!
misschein heb je geen schrijfrechten in de map waar C&C 3 zijn saves wil zetten? Dat had ik namelijk ook eerst bij Jade Empire.. probeer eens te draaien in administrator mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
William/Ax3 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:47:
[...]

Is geen command. Is kwestie van een .ini veranderen die in 1 van de .big files zit.
ok :)

dat kan dus ook, weet je toevallig ook welke .ini :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 14-09 13:13
ik heb dus dat als ik automatch doe dat ie onvermijdelijk naar desktop crashed, wat kan ik hieraan doen? want automatch is meestal wel errug handig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
met cc-Generals heb ik me dus groen en blauw ge-ergerd aan al die inlog bugs. firewall, slowloader, mismatsch, maar ben dus zeeeeeeer benieuwd naar jullie online game experience.

is het weer dat als je een monster-score hebt niemand meer met je wil spelen? (kun je dat dus weer zien?) en al de firewall onzin bugs? is het het geld waard? serieus, voor dat ik deze game koop en weer 2 uur in rooms zit te proberen een game te hosten... bvd

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Game Error schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:53:
ik heb dus dat als ik automatch doe dat ie onvermijdelijk naar desktop crashed, wat kan ik hieraan doen? want automatch is meestal wel errug handig :'(
Wat jij hiermee bedoelen? Automatisch je tanden poetsen ofzo?
maxoss schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:30:
ok :)

dat kan dus ook, weet je toevallig ook welke .ini :9
gamedata.ini geloof ik zo uit het hoofd.
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:56:
Ehm, ik geloof niet dat ie probeerde "automatisch" of iets dergelijks te spellen. Automatch is iets als "Automatisch laten overeenkomen", in dit geval de versies van het spel. Heb het spel (nog) niet in mijn bezig maar ik geloof dat hij automatische de juiste patch wilden halen.

Snap? }:O

Edit:

@ William/Ax3 dus
Hmm ok. Zelf doe ik dat soort bende nog het lieftse "ouwerwets" met de hand ^^. Maar was al verschil geweest als er ergens het woordje PATCH in dat stukje stond hehe.

Dus->poort probleem/firewall/connectie probleem/ dit probleem

[ Voor 87% gewijzigd door William/Ax3 op 29-03-2007 14:39 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is het aan te raden om de demo te de-installen, voordat je het originele spel installeerd?
Met TDU gaf het originele spel namelijk allerei install-fouten (als je de demo gedraait had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, ik geloof niet dat ie probeerde "automatisch" of iets dergelijks te spellen. Automatch is iets als "Automatisch laten overeenkomen", in dit geval de versies van het spel. Heb het spel (nog) niet in mijn bezig maar ik geloof dat hij automatische de juiste patch wilden halen.

Snap? }:O

Edit:

@ William/Ax3 dus

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op 3/4 van de instal maakt mijn dvd-drive toch rare geluiden. en opeens schiet de instal ook niet verder op....

ik ga ff een eitje bakken en daarna wil ik online met de gdi kunnen spelen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:00:
op 3/4 van de instal maakt mijn dvd-drive toch rare geluiden. en opeens schiet de instal ook niet verder op....
Dat is Kane... die heeft je powerplant aangevallen en dan gaat je geheel wat trager dan normaal.
zet dus ff een nieuwe power plant neer. :P

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:00:

ik ga ff een eitje bakken en daarna wil ik online met de gdi kunnen spelen ^_^
Had ik ook met de installer, bleef op 3/4 hangen :S Toen geloof ik van drive gewisseld en opnieuw geinstalleerd, dat werkte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
weet iemand hier hoe dynabyte is met uitleveren van pre-orders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:48
Sander1991 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:04:
[...]

Dit werkt! Ik had een soortgelijk probleem. Bij mij liepen de introfilmpjes erg slecht. Hardwareversnelling uit, betekent dit dat mn Terratec Aureon Space nu niet gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:05:
[...]

Had ik ook met de installer, bleef op 3/4 hangen :S Toen geloof ik van drive gewisseld en opnieuw geinstalleerd, dat werkte :P
Same here, alleen dan op 98% ofzo, toen ging mijn cd de hele tijd opspinnen en weer stoppen, na een kwartier heb ik hem uitgezet, in mijn 2e drive gebeurde hetzelfde, alleen toen ging hij na 5 minuten verder... :/

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Magic schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:13:
[...]

Same here, alleen dan op 98% ofzo, toen ging mijn cd de hele tijd opspinnen en weer stoppen, na een kwartier heb ik hem uitgezet, in mijn 2e drive gebeurde hetzelfde, alleen toen ging hij na 5 minuten verder... :/
En hier ook.. Ongeveer 75% zo te zien (en 4,02GB in m'n C&C III map) ben benieuwd.. :X

EDIT: Hij gaat nu weer verder dus! Tikkende DVD-drive heeft denk 5 minuutjes geduurt ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 29-03-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik ook tijdens mijn installatie.
Uiteindelijk wel gelukt, maar de eventlog staat vol met errors.
"CDROM has a bad block".

Heb inmiddels de CD omgeruild in de winkel, daarmee een install op mijn laptop gedaan en dat ding prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
mschol schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:07:
weet iemand hier hoe dynabyte is met uitleveren van pre-orders?
jah die van mij was eergister al binnen heb hem vandaag op laten halen wan had geen tijd.
Nu maar hopen dat hij installeert aangezien de meeste er ineen slast van hebben :S

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:37:
[...]
En hier ook.. Ongeveer 75% zo te zien (en 4,02GB in m'n C&C III map) ben benieuwd.. :X

EDIT: Hij gaat nu weer verder dus! Tikkende DVD-drive heeft denk 5 minuutjes geduurt ofzo.
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:51:
Dat had ik ook tijdens mijn installatie.
Uiteindelijk wel gelukt, maar de eventlog staat vol met errors.
"CDROM has a bad block".

Heb inmiddels de CD omgeruild in de winkel, daarmee een install op mijn laptop gedaan en dat ding prima.
Inmiddels gewoon helemaal geinstalleerd en draait perfect op 1280 x 800 met alles op 'ultrahigh' >:)
Maar ik heb dus de language-packs NL en ENG geinstalleerd, alleen alles in m'n spel staat nu op NL!
Bij 'instellingen' is dit niet te wijzigen zie ik naar ENG, houdt dat in dat ik 't even opnieuw moet installen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
CLB schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:03:
Inmiddels gewoon helemaal geinstalleerd en draait perfect op 1280 x 800 met alles op 'ultrahigh' >:)
Maar ik heb dus de language-packs NL en ENG geinstalleerd, alleen alles in m'n spel staat nu op NL!
Bij 'instellingen' is dit niet te wijzigen zie ik naar ENG, houdt dat in dat ik 't even opnieuw moet installen?
Uhm jah :P Bij BF2 is dat ook zo. Zodra je bij de installer kiest oor de taal Nederlands wordt het hele spel in het nederlands geinstalleerd. Dus die keuze is zeer van belang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ach normaal download ik spellen en die zijn altijd in het Engels dus vandaar :+ Nja: nieuwe install :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het nou aan mij of is missie 5 ofzo van GDI, in oost europa nogal moeilijk?
dat je eerst je basis moet repareren en daarna 5min verdediging en dan je basis ding ophalen.
alleen dat ding gaat zo traag dat die zelfmoordmannetjes hem zo kapot hebben.
ik kom net niet over de brug. (dan komen er allemaal ventjes van achter)
heb niet zoveel geld dus veel tanks kan ik daar niet naar toe sturen.
en dan wordt ook nog je basis aangevallen zodat die half verrot is.

heb zelf easy geprobeert en andere missie deed ik met zeer veel gemak op normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:54:
[...]

jah die van mij was eergister al binnen heb hem vandaag op laten halen wan had geen tijd.
Nu maar hopen dat hij installeert aangezien de meeste er ineen slast van hebben :S
*hopen* dat ik em dan vanmiddag kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
CLB schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:10:
Ach normaal download ik spellen en die zijn altijd in het Engels dus vandaar :+ Nja: nieuwe install :+
kan kloppen. Maar vaak heb je de keuze voor de installer vooraf. Die keuze is dus 9 van de 10 keer bepalend voor de hele game ;)
En 9 van de 10 keren staat er nederlands ook niet bij nee :) vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:39:
Te vreemd dit...
Paar crashes in Skimrish game en ik kan geen enkele game saven :|
Nieuwe patch ook al geinstalleerd maar lost niks op.
Iemand raad?
Weet iemand al waarom ik niet kan saven? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:19:
[...]

Weet iemand al waarom ik niet kan saven? :(
is al eerder naar voren gekomen. Draai CNC als administrator waardoor je wel rechten hebt om te schrijven op de plaats waar de savegames worden opgeslagen. Waarschijnlijk heb je dan geen rechten en dus een foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:14:
[...]

kan kloppen. Maar vaak heb je de keuze voor de installer vooraf. Die keuze is dus 9 van de 10 keer bepalend voor de hele game ;)
En 9 van de 10 keren staat er nederlands ook niet bij nee :) vandaar.
Hoefde 'm niet opnieuw te installen! Deed de DVD er even in, kreeg paar opties waaronder 'spelen' blabla maar ook 'taal wijzigen', zodoende even op Engels gezet, NO-cd crack opnieuw geplakt en nu is m'n spel totally Englisch!! Supertjes dus _/-\o_

Wel beter dat ik kan 'skirmishen' in 'American battleground' dan dat ik een 'vrij gevecht' aanga in 'Amerikaans stadje'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Medic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-08 19:49
Voor de mensen die niet kunnen saven:

Ik had dit probleem dus ook. ik draai een eigen server en met mijn pc log ik dus in op mijn eigen domein zodat ik ook alle docs automatisch in mijn documenten krijg.
Ik vermoed dat daar iets mis gaat bij het wegschrijven van de save.

Als ik namelijk gewoon inlog op de pc (dus het domein omzijl) dan werkt alles prima en kan ie ook zonder problemen saven.

Mensen die dit probleem dus hebben: ff niet op je domein inloggen dan werkt het prima!
Ik ben nog aan het uitzoeken wat ik bij de rechten moet veranderen om dit wel goed te krijgen zodat ik ook kan saven als ik op mijn domein ben ingelogd. Of me dit lukt zullen jullie hier dan wel lezen.

edit: Als admin op mijn domein inloggen verhielp het probleem bij mij trouwens niet!, misschien werkt het wel als je geen server draait maar verschillende users hebt op een pc.

[ Voor 10% gewijzigd door The Medic op 29-03-2007 15:36 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.