[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.165 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 15:24
Omdat we nu dus echt online kunnen spelen en replays dus ook echt nut hebben heb ik mijn replay tool ook verder verbeterd. Ik heb een aantal extra opties toegevoegd voor de bestandsnaam die je krijgt na een autosave, alle maps van de volledige game zijn verwerkt en de "Launch Tib Wars" button werkt nu met de volledige versie. Het is nog steeds een beta, dus mocht je replay onverhoopt niet gesaved worden na een druk op de insert knop dan is dat niet mijn schuld ;). Maar serieus, heb er nog nooit problemen mee gehad. Gister twee potjes ermee gespeeld en werkt heerlijk.

Dus, zoals ook in de readme staat: druk na een gespeelde game (b.v. in het stats scherm) op "insert" op je keyboard en hij saved de laatste replay volgens je eigen instellingen. Je hoort een beep als alles goed gegaan is :). Hopelijk zijn er meer mensen die er wat aan hebben.

Owja, .NET 2.0 is benodigd :).

Screenshot
Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik had gehoopt dat het geluidsprobleem uit de demo wel opgelost zou zijn/worden met de uiteindelijke release. Helaas is dat voor mij iig duideiljk niet zo. Hoewel verminderd heb ik ook in de uiteindelijke versie gewoon 'plopjes'/'krakend' geluid tijdens het spelen. Ik speel met een Soundstorm chipsetje (maar bij mijn zoektocht naar de oorzaak van het probleem in de demo lag het iig niet daar aan :P). Mensen die ergens een oplossing zien hoor ik graag, ik kan me niet voorstellen dat ik nu opeens wel de enige ben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:16

OMD

Chester schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:19:
Wow, wat een verbetering qua performance ten opzichte van de demo. Het draait nu fatsoenlijk op 2560x1600 =D

Wel jammer dat ze voor de filmpjes wat bekendere acteurs hebben genomen. Ik vond het vroeger wel wat hebben met de slechte onbekende acteurs :P
pardon? weet niet welke C&C jij bedoeld maar C&C - Tiberium Dawn zat James Earl Jones in. Nou niet echt een kleine acteurtje te noemen, toen niet en nu ook niet.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Modbreak:Lekker nuttige reply :X

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 27-03-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
OMD schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:49:
[...]

pardon? weet niet welke C&C jij bedoeld maar C&C - Tiberium Dawn zat James Earl Jones in. Nou niet echt een kleine acteurtje te noemen, toen niet en nu ook niet.
In mijn ogen niet echt een goede acteur, hij is vooral bekend geworden door zijn stem. De huidige acteurs zijn van de bekendere series.
Maarja, dat komt vast omdat ik de oudere films met James Earl Jones niet gezien had, en voor mij toen op zijn stem na een nieuw uiterlijk was.

[ Voor 14% gewijzigd door Chester op 27-03-2007 19:10 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 11:27
Post kwijt :? Dan staat ie in de trashcan ;)
Enkel posten wanneer je het spel binnen krijgt of dat je het spel zojuist gekocht hebt is voor niemand interessant. Mensen die willen weten waar het spel verkrijgbaar is moeten zelf maar de winkels en shops afgaan i.p.v. hier meerdere keren dezelfde vraag te stellen. Dit topic is bedoeld voor ervaringen en discussies omtrent de game, en dus niet omtrent aankopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Hij was vandaag al beschikbaar bij Dynabyte. Hij speelt super.

Mensen die zin hebben in een 1on1 of 2on2? Kom dan naar hamachi:
network: tiberium.wars password: cnc

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
De campaign wordt gelukkig steeds pittiger :Y) :)

Ik was net met een Mammoth tank bezig en wat zijn die dingen enorm sterk :D Ik heb een missie gewonnen met 1 tank die de railgun upgrade had en 1 veterancy ster en dta is een erg lekker gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
yoyoyoyo ik vind het keitof dat iedereen hem heeft en ik nie maar gebruikt ajb spoiler tags als je iets over de single player campaign wilt vertellen ! :) dank u vriendelijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen met een 8800 GTS last van crashes met de display driver?
Bij mij tijdens een multi player game al 2x gecrashed op die manier.
(Draai de meest recente beta driver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:09

Wildfire

Joy to the world!

GandalfTheGrey schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:37:
Hij was vandaag al beschikbaar bij Dynabyte. Hij speelt super.
Huh? Nu al verkrijgbaar? Stond toch op het eind van deze week?

* Wildfire checkt Dynabyte website...

Hmmm, ja, idd. Ze hebben me alleen niet gebeld dat m'n preorder er al was. Morgen er na het werk er maar 's langs fietsen en m'n Kane Edition ophalen.

Over m'n Stalker preorder hebben ze trouwens ook nog niet gebeld, lekkere klantenservice. Maar goed, die is toch al onderweg van Play.com voor minder geld (en dan is het ook nog 's de Tin Edition ook).

---

Maar goed, wat de netcode betreft: genoeg goede ervaringen nu? Geen mismatches en aldus afgebroken netgames? 't Is te hopen dat ze toch nog geleerd hebben van het Generals/Zero Hour debacle...

[ Voor 13% gewijzigd door Wildfire op 27-03-2007 21:02 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-08 18:10
Ligt het aan mij of kon je met de oude meer opties... met vloeren onder je basis hard maken voor de "bor" auto's en muren enzoo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Simontjee schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:00:
Ligt het aan mij of kon je met de oude meer opties... met vloeren onder je basis hard maken voor de "bor" auto's en muren enzoo...
Die vloeren zal niet echt veel nut meer hebben, aangezien er geen "Devil's Tongue" tank meer is in de nieuwe C&C. De muren zijn weggelaten. Dit vind ik een mooie ontwikkeling omdat het extreem turtle-en tegengaat. Er is echter ook veel nieuwe content, denk bijv. aan de complete Scrin faction, de tiberium missiles etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 16:38
Janssen schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:19:
[...]

Die vloeren zal niet echt veel nut meer hebben, aangezien er geen "Devil's Tongue" tank meer is in de nieuwe C&C. De muren zijn weggelaten. Dit vind ik een mooie ontwikkeling omdat het extreem turtle-en tegengaat. Er is echter ook veel nieuwe content, denk bijv. aan de complete Scrin faction, de tiberium missiles etc. etc.
Jij vindt het wegnemen van geliefde opties een mooie ontwikkeling? Ik vind het een schande dat ze de naam van Command & Conquer gebruikt hebben om dit spel op te markt te brengen. Het is net een arcade spel waar het alleen maar om draait om te rushen. Defensie opbouwen heeft geen nut, alleen maar tanks poepen.
Ik snap werkelijk waar niet wat iedereen tegen "turtle-en" heeft. Waarom zijn mensen blij als het spel minder toegangelijk is gemaakt voor mensen met een andere strategie-voorkeur? Ik ben zelf een defensieve speler en ik moet eerlijk zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben. En wat betreft het toevoegen van nieuwe content: het zou nog eens moeten zijn dat ze dat niet hadden gedaan. Dan was het spel helemaal ruk geweest. Het zien van de Scrin is tot nu de enige reden dat ik het spel speel.

Ik heb het spel nu ook in mijn bezit en ik ben blij dat ik het niet gekocht heb. Het spel is simplistisch en is drie stappen achteruit watbetreft speelbaarheid. En dan heb ik nog niet eens over pathfinding en stabiliteit, mijn APC's weten niet eens hoe ze om een flat heen moeten rijden en de eerste crash naar desktop heb ik zojuist in de pocket. Goed werk EA, weer een franchise vakkundig de nek omgedraaid. Gadverdamme.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 18-07 10:57
Iemand een idee welke poort deze gebruikt voor het netwerk? Kan het echt niet vinden... Mijn google skills zijn ook belabberd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

tikkietrugjaap schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:37:
[...]
Ik heb het spel nu ook in mijn bezit en ik ben blij dat ik het niet gekocht heb.

en de eerste crash naar desktop heb ik zojuist in de pocket.
Uhm..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Ja insinueer wat je wilt maar ik heb nog nooit een "alternatieve" versie van een spel gehad dat crashes had wat het origineel niet had. Die groepen zijn geen amateurs meer tegenwoordig.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janssen schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:19:
[...]

Had niks met defensief spelen te maken maar meer met het feit dat de bodem van je basis aan gort werd geschoten door cluster misseles en ander heftig spul.
Technisch kan de SAGE engine het gewoon niet aan om dit voor elkaar te krijgen. (Al kan ik hier niet over oordelen. Voor minder geld wil EA ook niet investeren om een ander concept dan Generals te creëeren.)

Wat wel triest is dat zelfs niet de beloofde muren aanwezig zijn 8)7 .... Een expansion pack zal om die reden wel goed gaan verkopen. Daar is dus over nagedacht.

Ik heb de game niet in preorder staan :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:47:
[...]

Had niks met defensief spelen te maken maar meer met het feit dat de bodem van je basis aan gort werd geschoten door cluster misseles en ander heftig spul.
Technisch kan de SAGEA engine het gewoon niet aan om dit voor elkaar te krijgen.

Wat wel triest is dat zelfs niet de beloofde muren aanwezig zijn 8)7 .... Een expansion pack zal om die reden wel goed gaan verkopen. Daar is dus over nagedacht.

Ik heb de game niet in preorder staan :P
Die muren zijn er wel, je kan ze alleen niet maken. Mapbuilders zullen ze vast wel in kunnen modden.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:47:
[...]

Technisch kan de SAGA engine het gewoon niet aan om dit voor elkaar te krijgen. (Al kan ik hier niet over oordelen. Voor minder geld wil EA het ook niet investeren om een ander concept dan Generals te creëeren.)
Errrr, als je overal pavement had liggen, dan kon niet ineens zo een grond-tank uit je basis opduiken ;)

Dus het had echt wel defensief nut.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snakiej schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:51:
[...]

Errrr, als je overal pavement had liggen, dan kon niet ineens zo een grond-tank uit je basis opduiken ;)

Dus het had echt wel defensief nut.
Maar dan alleen in combinatie met muren anders heeft het nog niet veel nut.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-08 18:10
Vind juist erg jammer dat de pavements en mure er zijn uitgehaald, ik speel liever de oude versie dan deze nieuwe.. geen mooie defensive basis meer.. al1 maar rushe.. en kwa keuze uit het aantal tanks vind ik het ook nog al zwak

Had meer van dit spel verwacht dacht dat het Supreme Commander zou gaan concurere (wat ook niet helemaal mijn spel is) maar dat is toch kwa opties en tactics beter, na mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA, weer een franchise vakkundig de nek omgedraaid. Gadverdamme.
Zo de eerste haters zijn ook weer gearriveerd zie ik. C&C3 komt morgen binnen, jawel legaal Kane Edition ;) anders kunnen we niet online gaan knallen en dat is wel zo belangrijk. Als de full version net zo leuk en verslavend is als de demo kan ik weer een tijdje vooruit tot de volgende Command & Conquer/Red Alert.

Daarnaast vind ik het onzin dat je beweerd dat de defenses useless zijn, een Sonic of Obelisk of light kan flink zijn mannetje staan tegenover een grote troep tanken. Het neemt niet weg dat het inderdaad wat snellere gameplay is. Vroeger stopte ik altijd met potjes RA1/2/TS omdat er geen einde aan kwam, je had 2 gigantische basissen limiet op super wapens en elke keer als er een tank rush kwam werd deze aan gort geschoten of kwam je er gewoon niet doorheen. Bij Generals werden mijn (chinese) tanks aan gruzelementen geschoten door bijvoorbeeld Aurora's terwijl ik de vijandelijke troepen bombaarde met Carpet bombers, tja zo komt er nooit een eind aan het potje natuurlijk. Met deze C&C kun je niet gemakkelijk 100'en tanks bouwen daarnaast zijn Mammoths bijvoorbeeld nagenoeg weerloos tegen suicide bombers. Voeg daarbij wat Vertigo's en tadaa daar gaat het vijandelijke GDI leger.

Op zich heb ik niks tegen turtle spelers, ik wil zelf ook graag een beetje basis opbouwen voordat ik met aanvallen begin maar het moet niet zo zijn dat er 2 kampen 3 uur lang tegenover elkaar zitten en niks uitvoeren. Wat tussentijdse actie om Tiberium Spikes enzo is meestal wel erg vet. Het viel me ook al in de Demo op hoe onmogelijk het is om "lullige" strategien te gebruiken, je kan niet zomaar een stad innemen en daar gemakkelijk je base defense van maken aangezien black hand of grenadiers korte metten maken met infantry. Aan de andere kant kunnen die laatste weer niks doen tegen een APC. Als het goed is komt er de 29e een patch uit die wat dingen fixt om Release groepen tegen te gaan. Vind het trouwens ook een beetje onzin om de illegale versie van C&C3 binnen te halen, ten eerste kun je niet online of lan spelen en er is een geweldige demo om te kijken of je het wat vind(De meest gebruikte smoes;)) Met een spel als Stalker wat vrij buggy is snap ik wel dat mensen neigen naar de minder legale weg...

Zucht... weer 10 minuten voorbij het wachten wordt nu wel ondraagelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:03:
Bij Generals werden mijn (chinese) tanks aan gruzelementen geschoten door bijvoorbeeld Aurora's terwijl ik de vijandelijke troepen bombaarde met Carpet bombers, tja zo komt er nooit een eind aan het potje natuurlijk.
Met Generals is het anders bijzonder lastig jezelf vast te lopen. Desnoods nuke je alles (GLA was altijd goed met scuds :P), maar een einde kwam er. Juist nu met maar één superweapon ben je gelimiteerd tot het sturen van grote legers of creatief zijn in het begin met engineers.
Op zich heb ik niks tegen turtle spelers, ik wil zelf ook graag een beetje basis opbouwen voordat ik met aanvallen begin maar het moet niet zo zijn dat er 2 kampen 3 uur lang tegenover elkaar zitten en niks uitvoeren.
Turtles zijn altijd leuk. Ze zijn traag, beheren dus niet al het geld en verliezen dus per definitie. Van mij hadden muren er best ingemogen, of een optie om het aan of uit te zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door dr snuggles op 27-03-2007 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 16-09 14:41
[...]
Ik heb het spel nu ook in mijn bezit en ik ben blij dat ik het niet gekocht heb. de eerste crash naar desktop heb ik zojuist in de pocket.
quotje uit de patchnotes van stalker:
46. The game crashes to a non-responsive state (task manager) when attempting to host multiplayer game a second time with an invalid CD-key.

Duidelijk gevalletje van chrash met illegale versie... en die fixen ze dan ook nog eens >.>

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:47

Pinjataaa

Hit me!

M1lamb3r schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:47:
[...]

46. The game crashes to a non-responsive state (task manager) when attempting to host multiplayer game a second time with an invalid CD-key.

Duidelijk gevalletje van chrash met illegale versie... en die fixen ze dan ook nog eens >.>
Dit is een fix van Stalker :P Wat doet die hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 16-09 14:41
tikkietrugjaap schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:47:
[...]

Ja insinueer wat je wilt maar ik heb nog nooit een "alternatieve" versie van een spel gehad dat crashes had wat het origineel niet had. Die groepen zijn geen amateurs meer tegenwoordig.
Dat was een reactie op deze reply

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zowiezo even wachten op de patch die de Scrin gaat balanceren, en hopelijk ook de Avatar wat meer op niveau van de mammoth krijgt. Het valt me op dat het extreem lastig is om tegen GDI te verdedigen dus ik hoop op wat verbeteringen aan de Obelisk en de Avatar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:04
Vandaag de Kane versie ontvangen en vanavond maar eens gaan spelen in de campaigns. Waar ik bij de demo toch erg moest wennen aan het beperkte overzicht ed (yup, alweer teveel SupCom gespeeld ;-)) en dus bang was dat het spel zou gaan tegenvallen, ben ik na anderhalf uur spelen om.

Vééééééél meer entertainment dan SupCom! Waar SupCom leuk is als je een hele dag vrij hebt (een zeldzaam fenomeen voor mij :+ ), is C&C pure lol om een uurtje te doen! Ben nogal van de single player (smeuïge verhaaltjes altijd ok) en dit is echt ontspannen ipv nog eens een paar uur intensief bezig zijn. Het speelt goed, je kan crea zijn zonder veel moeite te doen en een aardige film toe.

Op verschillende sites las ik dat het leuk is om GDI en NOD missies om en om te spelen ivm het verhaal. Kan dat alleen maar beamen.

Kortom: uitdagend en vermoeiend een leuke tijd: SupCom >:)
Ontspanning na je werk: C&C 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch leuk zoveel bekende acteurs erin (voor zover ik ze gezien heb in de GDI filmpjes / + demo).

spoiler:
- Chick van House (Cameron)
- Chick uit Battle Star Galactica (Athena)
- Die gast uit StarShip Troopers
- Lando! (Star Wars)
- Sawyer (Lost)
- Kane (duh!)
- Six uit BSG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Laatst online: 07:04
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:50:
Toch leuk zoveel bekende acteurs erin (voor zover ik ze gezien heb in de GDI filmpjes / + demo).
Yup, vooral als je het niet erg vindt om alles met een K2 aan zout te nemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:03:
[...]

Zo de eerste haters zijn ook weer gearriveerd zie ik. C&C3 komt morgen binnen, jawel legaal Kane Edition ;) anders kunnen we niet online gaan knallen en dat is wel zo belangrijk. Als de full version net zo leuk en verslavend is als de demo kan ik weer een tijdje vooruit tot de volgende Command & Conquer/Red Alert.

Daarnaast vind ik het onzin dat je beweerd dat de defenses useless zijn, een Sonic of Obelisk of light kan flink zijn mannetje staan tegenover een grote troep tanken. Het neemt niet weg dat het inderdaad wat snellere gameplay is. Vroeger stopte ik altijd met potjes RA1/2/TS omdat er geen einde aan kwam, je had 2 gigantische basissen limiet op super wapens en elke keer als er een tank rush kwam werd deze aan gort geschoten of kwam je er gewoon niet doorheen. Bij Generals werden mijn (chinese) tanks aan gruzelementen geschoten door bijvoorbeeld Aurora's terwijl ik de vijandelijke troepen bombaarde met Carpet bombers, tja zo komt er nooit een eind aan het potje natuurlijk. Met deze C&C kun je niet gemakkelijk 100'en tanks bouwen daarnaast zijn Mammoths bijvoorbeeld nagenoeg weerloos tegen suicide bombers. Voeg daarbij wat Vertigo's en tadaa daar gaat het vijandelijke GDI leger.

Vind het trouwens ook een beetje onzin om de illegale versie van C&C3 binnen te halen, ten eerste kun je niet online of lan spelen en er is een geweldige demo om te kijken of je het wat vind(De meest gebruikte smoes;))
Ik ben geen hater. Ik zie een spel dat wederom door EA's "visie" getransformeerd is naar een spel voor een generatie die gewend is spellen te spelen zonder diepgang, de console liefhebbers. De NFS reeks is die kant op gegaan en nu is CnC aan de beurt. Ik vind dat gewoon zonde. Ik vind het overigens wel een beetje makkelijk om mij een hater te noemen. Lekker populistische term er tegenaan gooien om mensen die tegen EA's werkwijze zijn in een kwaad daglicht te zetten. Is nergens voor nodig.
M1lamb3r schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:47:
[...]

Dit heeft niets met de cr@ck te maken maar met een Invalid CD-Key. Dit zijn twee heel verschillende dingen.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

tikkietrugjaap schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:47:
[...]

Op je teentjes getrapt :) Jammer dat je je base-ground niet meer kan upgraden/ verstevigen >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
tikkietrugjaap schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:52:
[...]

Ik ben geen hater. Ik zie een spel dat wederom door EA's "visie" getransformeerd is naar een spel voor een generatie die gewend is spellen te spelen zonder diepgang, de console liefhebbers. De NFS reeks is die kant op gegaan en nu is CnC aan de beurt. Ik vind dat gewoon zonde. Ik vind het overigens wel een beetje makkelijk om mij een hater te noemen. Lekker populistische term er tegenaan gooien om mensen die tegen EA's werkwijze zijn in een kwaad daglicht te zetten. Is nergens voor nodig.
Ik zie niet in hoe jij een spel dat turtlen zou promoten wel diepgaand noemt. Als er iets niet diepgaand is is het turtlen. Dat kan iedere Jandoedel doen terwijl je juist voor rushen en het verdere spelverloop daarop inzicht en perfecte timing moet hebben. Daarnaast blijft het bij rushes altijd de kunst om de meest efficiente te vinden en weer counters te vinden tegen andere. Dat noem ik mee diepgang dan een half uur lang tanks stampen een een superwapen bouwen om vervolgens met een klik de hele reutemeteut de kant van de tegenstander op te sturen.
Je moet spelen wat je zelf leuk vindt (rushen of turtlen) maar een spel dat rushen promoot maar weinig diepgaand noemen slaat nergens op.

Wil je turtlen dan moet je spellen als AoE ofzo spelen. Daar is turtlen ook nog diepgaander door het ingewikkeldere resourcesysteem en vele upgrades / units. CNC is altijd al erg simpel geweest op die punten en ging altijd al om directe actie. Dat was bij de vorige CNC's ook niet.

Trouwens, define rushen eens? Wat is dat nou. Eigenlijk bestaat het niet. Het is eigenlijk zo efficient mogelijk spelen en dat doe je met je eerste units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jij vindt het wegnemen van geliefde opties een mooie ontwikkeling? Ik vind het een schande dat ze de naam van Command & Conquer gebruikt hebben om dit spel op te markt te brengen. Het is net een arcade spel waar het alleen maar om draait om te rushen. Defensie opbouwen heeft geen nut, alleen maar tanks poepen.
Ik snap werkelijk waar niet wat iedereen tegen "turtle-en" heeft. Waarom zijn mensen blij als het spel minder toegangelijk is gemaakt voor mensen met een andere strategie-voorkeur? Ik ben zelf een defensieve speler en ik moet eerlijk zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben. En wat betreft het toevoegen van nieuwe content: het zou nog eens moeten zijn dat ze dat niet hadden gedaan. Dan was het spel helemaal ruk geweest. Het zien van de Scrin is tot nu de enige reden dat ik het spel speel.

Ik heb het spel nu ook in mijn bezit en ik ben blij dat ik het niet gekocht heb. Het spel is simplistisch en is drie stappen achteruit watbetreft speelbaarheid. En dan heb ik nog niet eens over pathfinding en stabiliteit, mijn APC's weten niet eens hoe ze om een flat heen moeten rijden en de eerste crash naar desktop heb ik zojuist in de pocket. Goed werk EA, weer een franchise vakkundig de nek omgedraaid. Gadverdamme.
Je hebt het alleen maar over muren. Alsof je zonder muren niet kan turtle-en. Kennelijk ben je daar ook niet eens goed in maar wil je gewoon een "mooi" basisje maken. Het spel is in alle opzichten erop vooruitgegaan. Er is meer vernieuwd dan alleen de scrin. En dan ook nog EA afkraken. Wees blij dat ze veel bekende units erin hebben gestopt maar het is ook nooit goed. Je zal altijd haters hebben. En doe aub niet alsof de andere c&c's niet om rushen gingen. Goede spelers rushen nou eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik moet de man er ook wel gelijk in geven dat er toch flink wat tactische elementen zijn verwijderd. Daarintegen is er een 3 way systeem ingevoerd (waarbij ik me ergens wel afvraag of dit om verhaal-technische redenen danwel simpelweg omdat EA eigenlijk alleen, op RA2 vanilla, nog maar 3-way C&C games gemaakt heeft) en is er e.e.a. aan verbeteringen ingevoerd met een soort special systeem en is er kwa units ook wat terug gekomen (cloack/lasertrucjes etc).
Tóch jammer dat niet óók de muren en subterranian units erin zitten om gameplay redenen.
Tóch jammer dat EA toch niet helemáál het C&C gevoel (lees: een chronologisch vervolg op tib sun/dawn) weet neer te zetten kwa technologien. M.b.t. dit laatste vraag ik mij af hoe ze de verhaallijn hebben neergezet.

Niettemin vind ik het een vermakelijk spel, uit de demo opgemaakt, en verwacht ik er wel wat uurtjes zoet mee te kunnen zijn. Ik heb er echter toch meer een Generals gevoel bij; het zit in de C&C serie, maar toch voelt het een beetje anders.. Generals had er natuurlijk geen drol mee te maken, maar dit voelt eigenlijk meer als een gemiste kans. Niet zozeer omdat het een slechte game is, maar omdat het een C&C game moet zijn: die zijn niet "niet slecht", maar die horen uitmuntend te zijn.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 08:38
Wmm schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 00:08:
[...]
Trouwens, define rushen eens? Wat is dat nou. Eigenlijk bestaat het niet. Het is eigenlijk zo efficient mogelijk spelen en dat doe je met je eerste units.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Mensen die turtelen bouwen eerst een defense. Daarna gaan ze op hun dooie gemak eens een armada opbouwen om de vijand te verslaan. En komen met een overpowered leger eens binnenvallen

Mensen die rushen, bouwen de volgorde om hun favo unit eruit te kunnen pompen en gebruiken defense om eventuele aanvallen af te slaan, als ze druk zijn een andere vijand in de grond te boren. Daarnaast zijn de aanvalsgroepen klein en worden eventueel onderweg aangevuld.
Wil je turtlen dan moet je spellen als AoE ofzo spelen. Daar is turtlen ook nog diepgaander door het ingewikkeldere resourcesysteem en vele upgrades / units. CNC is altijd al erg simpel geweest op die punten en ging altijd al om directe actie. Dat was bij de vorige CNC's ook niet.
AoE is niet goed voor turtels doordat ze vele upgrades en resources hebben. AoE is een goed turtle spel omdat je vroeger muren om te toko kon bouwen.

[ Voor 22% gewijzigd door Cardinal op 28-03-2007 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
cardinal808 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 00:17:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Mensen die turtelen bouwen eerst een defense. Daarna gaan ze op hun dooie gemak eens een armada opbouwen om de vijand te verslaan. En komen met een overpowered leger eens binnenvallen

Mensen die rushen, bouwen de volgorde om hun favo unit eruit te kunnen pompen en gebruiken defense om eventuele aanvallen af te slaan, als ze druk zijn een andere vijand in de grond te boren. Daarnaast zijn de aanvalsgroepen klein en worden eventueel onderweg aangevuld.
Mensen die rushen bouwen niet die volgorde af. Dat doen ze maar op zekere hoogte. Want als je tegen een goede speler speelt (dus niet iemand die turtelt) dan heeft ie waarschijnlijk een counter en daarop moet jij reageren. Rushen en het vervolg daarop is vanaf de allereerste moment zo efficient mogelijk spelen en reageren op / counteren wat je tegenstander doet. Turtlen is het tegenovergestelde. Daar kun je rustig ondertussen even een kopje koffie gaan halen want het gaat nergens over. Je bouwt een berg units, klikt ze na een half uur ff allemaal aan en stuurt ze naar de tegenstander (waar het woord overpowerd in dit verband vandaan komt weet ik niet, overpowerd is imo iets anders) om vervolgens te kijken wat er gebeurd.

Vroeger vond ik turtlen ook geweldig. Je kunt het nog lezen in de eerste Generals topics. Daar vraag ik me af in posts wat Alphega/Roet/Rival24 zo ontzettend leuk vinden aan steeds diezelfde rush doen. Ik vond het toen ook leuker om een vette basis te bouwen etc. Tot op een gegeven moment ik dat saai vond worden en meer kansen wou maken om te winnen. Toen ben ik vanzelf naar de rush kant gerold en merkte ik dat dat helemaal niet saai en steeds hetzelfde is. Ja, als je tegen "noobs" speelt is het saai, want die zijn dood na je rush. Tegen goede spelers is het allesbehalve saai.

Magoed, ik ga alweer veel te ver in op deze aloude discussie. Hij komt steeds weer en steeds heb je weer dezelfde kanten. Iedereen moet gewoon spelen wat ie leuk vindt. Snap het hele gedoe niet juist in CNC, iedere CNC is gericht geweest op snelle actie.
[...]

AoE is niet goed voor turtels doordat ze vele upgrades en resources hebben. AoE is een goed turtle spel omdat je vroeger muren om te toko kon bouwen.
Als je turtelt (of het nu goed is of niet, spel nooit gespeeld online) dan is het iig diepgaander dan CNC (is ook niet moeilijk natuurlijk, CNC is niet diepgaand qua resources en upgrades).

Edit: omg, net van de nr 18 op de 1vs1 ladder gewonnen. Stelt nog niets voor :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Patch 1.1!
This patch for Command & Conquer 3 Tiberium Wars fixes several bugs and exploits:

Exploits
  • Scrin Mastermind's Teleport Units ability maximum range reduced.
  • GDI Engineers, Nod Saboteurs, and Scrin Assimilators can no longer capture structures when under the effects of the Scrin's Phase Field support power.
Optimizations
  • Improved video playback on low-end system configurations.
Balance Changes
  • Scrin Storm Column cost / build time increased to 3,000 credits / 30 seconds.
  • Scrin Buzzer health reduced to 75 and weapon damage type changed to SNIPER.
Bug Fixes
  • Fixed an error that would occasionally result in a crash in Nod vs. Nod matches on the multiplayer map Deadly Sertao.
  • Fixed issues with automated map transfer feature in multiplayer.
  • Fixed an error that would sometimes cause a Commentator's telestrator drawings to not erase as intended while viewing BattleCast replays.
  • Fixed issues with replay file playback.
  • Fixed placeholder text and chat log errors with the Comrade in-game chat window.
Other Changes
  • Fixed an error in README.txt file regarding location of saved game files in Windows Vista; added references to EA Link version of the game; added disclosure about in-game advertising (Note: the EA Link version of the game ships with this updated ReadMe file).
  • References to Nod's "Avatar Warmech" unit have been changed to "Avatar".
http://www.gamershell.com/news/37393.html

[ Voor 5% gewijzigd door Switch op 28-03-2007 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mis een fix voor het feit dat sommige units in je groep niet meeverplaatsen. Dat gebeurt echt constant.. heb je 20 mammoths, laat je ze allemaal wegrijden en blijven er 1-2 gewoon staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Blijkt wel dat mensen hier niet weten wat turtlen is. Geniaal om het dan te zeggen dat het geen diepgaan heeft natuurlijk dat is wel het makkelijkst. Je zult het moeten aanvaarden C7C3 heeft de strategische diepgang van een drol. Je moet kunnen counteren en alles maar er is sinds de eerste C&C niet meer aan die formule gesleuteld. En dan heeft het wat minder diepgang ja, andere dingen heeft het dan weer wel.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:50:

spoiler:
- Chick van House (Cameron)
- Chick uit Battle Star Galactica (Athena)
- Die gast uit StarShip Troopers
- Lando! (Star Wars)
- Sawyer (Lost)
- Kane (duh!)
- Six uit BSG
http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20070328

en http://www.ctrlaltdel-online.com/images/news/cnc3cast.jpg

:D

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20070328.jpg

Dit is dus precies wat ik bedoelde dat het wat minder is dat er bekendere acteurs in spelen :P

offtopic:
Strip heeft referenties naar:
-Starship Troopers
-Star Wars
-Battlestar Galactica
-Lost

[ Voor 27% gewijzigd door Chester op 28-03-2007 10:50 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag dan universiteit doen, maar ik snap geen hol van die strip. Wat is nou de "clue"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:10:
Ik mag dan universiteit doen, maar ik snap geen hol van die strip. Wat is nou de "clue"?
Gaat om de bekende acteurs ;) En vooral die laatste is erg grappig, Sawyer met z'n nicknames ;) (die die niet meer mag zeggen voor een week :P)

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
De clue van de strip heeft niks te maken met wat voor opleiding je doet... Je moet de series kennen waar de acteurs in spelen.
Ik mis nog wel een gedeelte over House M.D. :')

[ Voor 6% gewijzigd door Chester op 28-03-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Laatst online: 31-08 09:13
Dat sommige mensen die acteurs in hun andere rollen zien. De "get of this island" en "the others are coming" is een verwijzing naar de serie Lost bv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:49
Pheno79 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:20:
[...]

Dat sommige mensen die acteurs in hun andere rollen zien. De "get of this island" en "the others are coming" is een verwijzing naar de serie Lost bv ;)
Welcome to the Roughnecks... misschien Starship Troopers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
It sounds like some folks are having a problem with the 1.1 patch. This is what is being reported:

* You patch to 1.1 successfully, or in a very small number of cases you attempt to patch to 1.1 and encounter an error.
* You uninstall the game
* You reinstall the game
* When you go online again you are prompted to patch, at which point the game informs you that you have a corrupted install and need to reinstall. Boom -- cycle of sadness.

We've been able to reproduce this problem on the dev team and have a temporary solution. Here's how to fix it.

1. Uninstall the game
2. After you uninstall, go into the installation directory and delete any and all subfolders that you may see remaining. (If you're having trouble finding it, the default installation directory is "Program Files/Electronic Arts/Command & Conquer 3.") You may see subfolders named "Patches" and/or "RetailExes." Blow it all away.
3. Reinstall the game
4. Through the Command Center, or by simply going online, install the 1.1 patch. This time the patch should install correctly.

This is just a temporary workaround. We will be readying an automated solution to this problem and expect to make it available sometime soon, but if you've been bitten by this issue you should be able to get back online using this technique.

and regarding Multiplayer problems:

I just wanted to take a moment to apologize for the teething problems with we're seeing this evening with Multiplayer; we fully acknowledge that we've had a bumpy start with the on-line lobbies. Please be patient as we work through the these issues. I assure you that we are giving them our utmost attention and are working late into the night to find resolution.

We're actively tracking and working on the following problems right now:

1. Frequent disconnects while you are in the on-line lobbies. We hope that the server deploy this evening will lessen or completely fix this issue, but let's wait and see how that goes.
2. Occasional crashes when you switch between auto-match and custom match (and sometimes when you switch between lobbies in custom match). We're pretty sure we understand this one and plan to fix it in a future patch (see below).
3. Difficulty in browsing games or joining a game because the game list constantly refreshes and the slider bar jumps to the top of the game list scroll bar. This will also be fixed in the short-term patch that we are busy preparing.
4. Sluggish reporting of match results. Many, if not most, match results are falling into a extended processing category that means they are not getting tabulated for two hours. The matches are being registered and correctly handled, however -- just not as quickly as they should be. This will also be fixed in the short-term patch.

We're also looking at why some of you are having problems with the patching system. We may contact you individually to get more information in order to help us make a fix.

We're looking at posting a new patch within the next day or two to address some of these issues. This is not a promise to post a fix for everything - just a promise to fix as much as we can as quickly as we can.

Please hang in there... we're working on the issues and really do appreciate your patience.
Bron: www.cnc3.org.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
Voordat ik mijn verslaving ga uitbreiden met cnc 3. Hoe doet de AI het? Is hij echt beter en aanpassender? Met generals speelde ik tegen 3 generals op hard in team tegen mij en ik won (waren geen ion cannon of nuke generals).

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Trenchdog schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:48:
Vandaag de Kane versie ontvangen en vanavond maar eens gaan spelen in de campaigns. Waar ik bij de demo toch erg moest wennen aan het beperkte overzicht ed (yup, alweer teveel SupCom gespeeld ;-)) en dus bang was dat het spel zou gaan tegenvallen, ben ik na anderhalf uur spelen om.

Vééééééél meer entertainment dan SupCom! Waar SupCom leuk is als je een hele dag vrij hebt (een zeldzaam fenomeen voor mij :+ ), is C&C pure lol om een uurtje te doen! Ben nogal van de single player (smeuïge verhaaltjes altijd ok) en dit is echt ontspannen ipv nog eens een paar uur intensief bezig zijn. Het speelt goed, je kan crea zijn zonder veel moeite te doen en een aardige film toe.

Op verschillende sites las ik dat het leuk is om GDI en NOD missies om en om te spelen ivm het verhaal. Kan dat alleen maar beamen.

Kortom: uitdagend en vermoeiend een leuke tijd: SupCom >:)
Ontspanning na je werk: C&C 3 :+
Multiplayer gedeelte van SupCom gaat wel sneller, vooral als je met goede spelers speelt en niet tegen turtlende noobs.
Als je in de ladder kijkt zie je dat een gemiddeld 1v1 potje 19 min duurt ;)

C&C is meer mooie plaatjes en makkelijke gameplay.
SupCom is meer voor die hard gamers, moeilijker te leren en intensief. Wel veel voldoening als je het eenmaal onder de knie hebt.

Ze zijn dan ook geen concurrenten aangezien ze verschillend spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
mooi :), strax maar uns ff die patch installeren dan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De comic is geweldig en ik geniet ook van de geek gehalte van het meespelen van hun :D

spoiler:
Heb wel een opmerking, bij de laaste missie van de GDI is er een keuze tot een bepaald wapen te gebruiken, hier wordt met filmpjes heel veel aandacht aan besteed zo is het namelijk een belangrijk onderdeel van het verhaal, doe je het wel of niet. Alleen als ik het wapen niet gebruik krijg ik een filmpje dat ik het wapen toch heb gebruikt, dit is tamelijk raar en ik weet zeker dat ik die wapen niet gebruikt heb. Is dit een fout in het spel, of is er echt maar 1 einde en niet 2.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Laatst online: 27-08 11:55
Trigga: maak daar even echt een spoiler van ..

[ spoiler ] *blaat* [ /spoiler ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:52
M411007 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:57:
[...]

Multiplayer gedeelte van SupCom gaat wel sneller, vooral als je met goede spelers speelt en niet tegen turtlende noobs.
Als je in de ladder kijkt zie je dat een gemiddeld 1v1 potje 19 min duurt ;)

C&C is meer mooie plaatjes en makkelijke gameplay.
SupCom is meer voor die hard gamers, moeilijker te leren en intensief. Wel veel voldoening als je het eenmaal onder de knie hebt.

Ze zijn dan ook geen concurrenten aangezien ze verschillend spelen.
Ik denk niet dat Supcom zoveel moeilijkere gameplay heeft als C&C. Het is gewoon een ander soort gameplay.
Bij C&C is het veel belangrijker wat je met een individueel unit doet terwijl je bij SupCom meer een strategische balans moet vinden. En zo zijn er een hoop verschillen.

Voor de turtelende mensen hier: in SupCom zitten muren ;) ......Natuurlijk zal over het algemeen de turtelende partij verliezen, het verhoogt natuurlijk niet je kansen als je alleen een basis hebt en je tegenstander de rest van de map :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:13:
Trigga: maak daar even echt een spoiler van ..

[ spoiler ] *blaat* [ /spoiler ]
srry kon het even niet vinden hoe het ging, hopelijk niemand echt last van gehad

dankje Terr :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vannacht de eerste paar GDI missies gedaan en wat skirmishes..

Moet zeggen dat het me allemaal wel bevalt.. Ik heb alleen het gevoel dat het aantal verschillende units per side een beetje tegen valt!

Toch vind ik dat die tussenfilmpjes weer een beetje de C&C sfeer weten te brengen (O.A. door het slechte acteer werk... en ja ik weet dat er grote namen tussen zitten maar zoals bij de eerdere C&C games is het acteren zelf weer om te huilen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou gisteren de patch installeren en krijg de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~iznogoud/Overige/CNC3PatchError.JPG

Echt weer zo 8)7 moment, net nog een keer geprobeert, maar nog steeds dezelfde melding.
Is dit een storing aan hun kant en hebben jullie er ook last van of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:46:
Ik wou gisteren de patch installeren en krijg de volgende melding:

[afbeelding]

Echt weer zo 8)7 moment, net nog een keer geprobeert, maar nog steeds dezelfde melding.
Is dit een storing aan hun kant en hebben jullie er ook last van of ligt het aan mij?
Als je nu is even 10 posts naar boven kijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Er zijn nu al mensen die de singleplayer uitgespeeld hebben? het spel is net 2/3 dagen in omloop?
dit zegt dus al een hoop over de singleplayer....maargoed hoe bevalt de multiplayer nou tot nu toe? ik denk dat ik hem deze week misschien bestel bij www.cd-wow.nl ofzo voor 31 euro daar....of iemand nog een beter idee?

en dat supreme commander...mmmja kan me niet zo heel erg boeien, zo kijkend naar die screenshots...
een klein beetje arcade stijl is wel leuk (CnC3), het moet niet te vergezocht worden (SupCom)...maarja is persoonlijk. denk dat CnC3 ook het grote publiek bereikt

[ Voor 29% gewijzigd door SuX DeLuXe op 28-03-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:30

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Janie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:16:
[...]
Voor de turtelende mensen hier: in SupCom zitten muren ;) ......Natuurlijk zal over het algemeen de turtelende partij verliezen, het verhoogt natuurlijk niet je kansen als je alleen een basis hebt en je tegenstander de rest van de map :P
Daarom moet je als turtle ook alleen spelen tegen andere turtles en lekker 3 uur aan je basis bouwen, wachttorens perfect positioneren, geen superweapons bouwen, units netjes op een rijtje zetten... kun je meteen de stabiliteit van de netwerk stack testen en tijdens het spelen van een lekkere maaltijd genieten. En dan, zoals de traditie het voorschrijft, in gezamenlijk overleg tot de aanval overgaan. De most-wanted-feature? Netwerk savegames, zodat je het een aantal keer op verschillende manieren kunt uitspelen tegen iemand anders :D
En zeg nou niet dat dat geen manier van oorlog voeren is, want in en voor de middeleeuwen deden ze het het met complete legers precies zo, netjes tegenover elkaar, soms urenlang en dan trompetten aan en gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door OruBLMsFrl op 28-03-2007 12:02 ]

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Net de NOD uitgespeelt. Meer mensen die al zover zijn? 8 uur over gedaan in totaal, maar moet zeggen dat het eind iets minder spectaculair is dan verwacht om het zo maar even zachtjes uit te drukken.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Thrills33ka schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:57:
Er zijn nu al mensen die de singleplayer uitgespeeld hebben? het spel is net 2/3 dagen in omloop?
dit zegt dus al een hoop over de singleplayer....maargoed hoe bevalt de multiplayer nou tot nu toe? ik denk dat ik hem deze week misschien bestel bij www.cd-wow.nl ofzo voor 31 euro daar....of iemand nog een beter idee?

en dat supreme commander...mmmja kan me niet zo heel erg boeien, zo kijkend naar die screenshots...
een klein beetje arcade stijl is wel leuk, het moet niet te vergezocht worden...maarja is persoonlijk. denk dat CnC3 ook het grote publiek bereikt
Ik heb hem ook bij cd-wow besteld voor 31,99. Bezorgen duurt wel lang maarjah je mag niet zeuren voor die prijs ;)

Supreme Commander arcade stijl?! Laat ze het maar niet horen in het SupCom topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Janie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:11:
[...]

Ik heb hem ook bij cd-wow besteld voor 31,99. Bezorgen duurt wel lang maarjah je mag niet zeuren voor die prijs ;)

Supreme Commander arcade stijl?! Laat ze het maar niet horen in het SupCom topic :P
ik bedoel juist dat CnC3 arcade stijl is, en SupCom juist niet....misschien verkeerd neergezet ofzo, of verkeerd begrepen....
maar ik vind een beetje arcade-achtig juist wel goed...het moet ook toegankelijk blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een paar missies van GDI gedaan op Normal mode, maar eigenlijk stelt het allemaal niks voor in Normal, wals zo door die levels heen (met alle bonus objectives).
Het enige uitdagings puntje was die missie met de commando tot nu toe (als bonus objective).
Toch maar eens op een graadje moeilijker zetten. Normal is te makkelijk, zonde als je zo snel door een game heen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Laatst online: 31-08 09:13
Bas van der Doorn schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:00:
[...]

En zeg nou niet dat dat geen manier van oorlog voeren is, want in en voor de middeleeuwen deden ze het het met complete legers precies zo, netjes tegenover elkaar, soms urenlang en dan trompetten aan en gaan.
Maar C&C 3 speelt zich af in de toekomst ;)

Ik ga straks even kijken of ik het ergens op de kop kan tikken, gameszaken genoeg hier om de pauze door te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:49:
[...]

Als je nu is even 10 posts naar boven kijkt ;)
Grmpf, had de posts al doorgespit, maar blijkbaar een aantal gemist. Sorry... 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

orange.x schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:40:
Iemand een idee welke poort deze gebruikt voor het netwerk? Kan het echt niet vinden... Mijn google skills zijn ook belabberd :P
Staat achterin het boekje. Me collega heeft hem net gekocht alleen maar om mij te jennen :( Ik moet wachten op CDWOW

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:42:
[...]

Grmpf, had de posts al doorgespit, maar blijkbaar een aantal gemist. Sorry... 8)7 :X
Kan gebeuren :)

Zijn er al mensen die wat mooie replay's hebben? Heb ik vanavond alvast wat te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 11:38
Hou het ontopic. Voor offtopic gesprekken kun je DM's of e-mail gebruiken.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik las net op het c&c forum van EA dat de skins vd Kane edition vies eruit zagen. Heb idd paar screens gezien en de tripod is groen en de mammoth is wit met blauwe strepen. Voor zover ik het gelezen heb kon je die skins niet uitzetten en normale skin gebruiken... tenzij je online speelt tegen een niet kane edition ganger.

by the way, heb mijn kane edition besteld op cdwow.nl maar als ik daar inlog en kijk naar mijn bestelstatus staat er niks. Ga ik naar cdwow.com dan staat ie er wel. De despatch date staat op 30 maart. Betekent dit dan dat ik het op 30e krijg of ze dan pas op de 30e versturen en ik nog een week moet wachten ?? Iemand ervaring met cdwow ? Cheers

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
Chello200 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:46:
Ik las net op het c&c forum van EA dat de skins vd Kane edition vies eruit zagen. Heb idd paar screens gezien en de tripod is groen en de mammoth is wit met blauwe strepen. Voor zover ik het gelezen heb kon je die skins niet uitzetten en normale skin gebruiken... tenzij je online speelt tegen een niet kane edition ganger.

by the way, heb mijn kane edition besteld op cdwow.nl maar als ik daar inlog en kijk naar mijn bestelstatus staat er niks. Ga ik naar cdwow.com dan staat ie er wel. De despatch date staat op 30 maart. Betekent dit dan dat ik het op 30e krijg of ze dan pas op de 30e versturen en ik nog een week moet wachten ?? Iemand ervaring met cdwow ? Cheers
despatche date betekent verzenddatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Iemand tactics voor deze GDI campain?

spoiler:
Die met die 4 engineers waarvan er maximaal 2 dood mogen gaan, bij mij worden ze steeds af geknalt door air units.. als ik de in de apc stop dan zijn binnen de korste keren m'n rocket units dood..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

OxiMoron schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:03:

spoiler:
Die met die 4 engineers waarvan er maximaal 2 dood mogen gaan, bij mij worden ze steeds af geknalt door air units.. als ik de in de apc stop dan zijn binnen de korste keren m'n rocket units dood..
Tsja, gewoon zorgen dat je engineers altijd achter jou units zijn, dus dat de vijand eerst lang je andere units moet.

Je kan ook gewoon z.s.m. naar linksboven gaan om daar de airfield te slopen, heb je van de heli's geen last meer.
Thrills33ka schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:57:
dit zegt dus al een hoop over de singleplayer...
Ik heb gisteravond de GDI campaign uitgespeeld, en ik had hem zaterdag. Als je alle bonus-objectives wilt halen ben je wel wat langer bezig.

[ Voor 25% gewijzigd door Angeloonie op 28-03-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx7733
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-05 09:59

Mx7733

Ik zal een weg vinden of maken

OxiMoron schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:03:

spoiler:
Welke act is dat?

Mijn 2 cents: Goed spel,... het is weer leuk om de single te spelen. Helpen bij het redden van de wereld. :) Online liep goed, was wat snel uit geschakeld! Ging er weer één rushen met engineers.... Bout, achterlangs me basis in.. tadaaaa einde oefening! Jammer ... ben meer een Tutle.
Dus vraag me dan ook af: Waarom zouden mensen die Turtelen nou per definitie n00bs zijn? 8)7 Beetje onzin natuurlijk... Eén ieder speelt het spel zoals hij(soms ook zij ;) ) het leuk vindt. Persoonlijk hoeft van mij een potje niet al na 5 minuten beslist te zijn, maar het moet ook geen uren duren. Maar een beetje basis bouwen is wel oke. En dan aanvallen in golven...

Meestal speel ik daarom tegen vrienden, great minds think a like! Vaak tegen anderen is het een kwestie van zo snel mogelijk rushen, je geld er in stampen en voila... 15 minuten later ben je klaar. Ach, je moet je aanpassen. Nu weer wachten to we vanavond verder kunnen.....

Ik zeg; wederom bedankt voor een leuk spel _/-\o_

Aut viam inveniam aut faciam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:32
Erg interessante reply :z

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 28-03-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Mx7733 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:29:
[...]

Welke act is dat?

Mijn 2 cents: Goed spel,... het is weer leuk om de single te spelen. Helpen bij het redden van de wereld. :) Online liep goed, was wat snel uit geschakeld! Ging er weer één rushen met engineers.... Bout, achterlangs me basis in.. tadaaaa einde oefening! Jammer ... ben meer een Tutle.
Dus vraag me dan ook af: Waarom zouden mensen die Turtelen nou per definitie n00bs zijn? 8)7 Beetje onzin natuurlijk... Eén ieder speelt het spel zoals hij(soms ook zij ;) ) het leuk vindt. Persoonlijk hoeft van mij een potje niet al na 5 minuten beslist te zijn, maar het moet ook geen uren duren. Maar een beetje basis bouwen is wel oke. En dan aanvallen in golven...

Meestal speel ik daarom tegen vrienden, great minds think a like! Vaak tegen anderen is het een kwestie van zo snel mogelijk rushen, je geld er in stampen en voila... 15 minuten later ben je klaar. Ach, je moet je aanpassen. Nu weer wachten to we vanavond verder kunnen.....

Ik zeg; wederom bedankt voor een leuk spel _/-\o_
simpele oplossing, paar van die n00b machine guns plaatsen willekeurig in je base?
deed ik tegen de CPU ook, die kwam ook soms gebouwen innemen die loser :@
edit: hoeveel issie eigelijk bij Dynabyte?50 euro zeker ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Lees de topicwarning nog eens goed :o

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 28-03-2007 18:37 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16-09 20:36

On_E

Housemusic

Hou het nuttig. Hier kan niemand iets mee.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 15:59 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

On_E schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:41:
[mbr]Hou het nuttig. Hier kan niemand iets mee.[/]
De volledige versie draait beter dan de demo, dus als de demo net te sloom draait, dan kan de full version precies goed draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Net even de eerste 2 levels gespeeld. Ziet er erg goed en strak uit. Hij loopt ook beter dan de demo en ik kan alles op full zetten zonder dat ie raar loopt te doen. Ik ben er erg tevreden over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx7733
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-05 09:59

Mx7733

Ik zal een weg vinden of maken

Thrills33ka schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:28:
[...]

simpele oplossing, paar van die n00b machine guns plaatsen willekeurig in je base?
Haha,.. thanks! Was me ff niet bewust van dat hij wel eens kon gaan rushen! }:O
Wou me even mengen in de discussie.... Speel al jaren en voel me geen n00b als ik turtle. Zoals ik al zei: turtle,.. maar met mate :P

Aut viam inveniam aut faciam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Lees de topicwarning nog eens heel goed :|

[ Voor 70% gewijzigd door Crash op 28-03-2007 18:37 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die commando is vet tof :D net die 1ste GDI missie gedaan met die commando, haha vet overpowered gastje, own ik heel NOD mee _/-\o_

p.s in multiplayer is engineer-rush echt zo belachelijk saai... :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Tijgertje84 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:15:
[...]

het is inderdaad hetzelfde maar ik denk wel dat toch een redelijke manier is om snel van het gebouw af te komen om zo meer overizichtelijkheid te krijgen. Zelfde met als alle dode units altijd op het veld zouden blijven liggen :P op een gegeven moment ligt heel je scherm vol en hou je wellicht nog maar 1 fps over :P. Dit is dan ook de reden om al deze "overbodige decals" te laten verdwijnen op een "bepaalde" manier. Elke unit verdwijnt op zijn eigen manier. de een ontploft de ander zakt door de grond oid.

Een andere manier is een complete explosie waardoor het gebouw ineens weg is. Heb volgens mij eerder meegemaakt in een spel (kan ff niet op de naam komen) dat als je een gebouw molde dat dan het geraamte bleef staan van het gebouw. Deze ging pas weg als je er een ander gebouw op die plaats zet. Units etc konder er dan wel doorheen lopen.
Bij supreme commander blijven gebouwen staan als ze kapot zijn mits er geen nuke op gegooid is.

Bij Dawn of War blijven de lijken wel liggen. Krijg er niet echt een FPS drop van en ziet er wel gaaf uit.

Soms kom je ergens voorbij met je leger heb je echt zo iets van huh wat is hier gebeurt ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16-09 20:36

On_E

Housemusic

Angeloonie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:01:
[...]

De volledige versie draait beter dan de demo, dus als de demo net te sloom draait, dan kan de full version precies goed draaien ;)
Ik hoop het, anders moet ik wachten tot Mei als ik mijn nieuwe PC heb.

We zullen zien, ben iig wel erg benieuwd naar het spel geworden.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Thrills33ka schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:28:
[...]

Bij Dynabyte waar ik hem gister middag al kon halen was ie preorder (klantenkaart) € 47,99 en na release (dus vanaf gister) € 54,99

Heb hem gister gespeeld de install duurde bijmij jammer genoeg erg lang (uur) en spelen gaat +/- maarja eind van het jaar nieuwe pc dus dat komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:48
Dit topic is _niet_ bedoeld voor technische vragen of support! ;)

[ Voor 119% gewijzigd door Crash op 28-03-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Angeloonie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:20:
[...]

Tsja, gewoon zorgen dat je engineers altijd achter jou units zijn, dus dat de vijand eerst lang je andere units moet.

Je kan ook gewoon z.s.m. naar linksboven gaan om daar de airfield te slopen, heb je van de heli's geen last meer.

[...]

Ik heb gisteravond de GDI campaign uitgespeeld, en ik had hem zaterdag. Als je alle bonus-objectives wilt halen ben je wel wat langer bezig.
Werkt ook niet echt..

Alles verplaatsen werkt niet echt, wordt steeds alweer aangevallen voordat ik goed en wel m'n rig heb gedeployed. Zelfs op easy heb ik binnen notime zowat alleen nog maar tanks.. snap er niks van.
Rig laten staan op 1 punt werkt ook niet echt, zelfs niet aan het begin, deze wordt dan ook binnen notime aangevallen.
Had 1 keer de air base uitgeschakeld.. maar toen had ik nog 2 tanks ofzo en geen engineer meer voor reinforcements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Hoe kan ik updaten? Of heeft iemand een mirror van die patch. Want die EA update service werkt weer even goed zoals altijd :) (niet dus ^^).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

nou dat is lekker mijn preorder van cd wow.com is gecanceld! zonder enige waarschuwing!
Iemand wel al zijn bestelling van cdwow uk binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

OxiMoron schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:39:
[...]

Werkt ook niet echt..

Alles verplaatsen werkt niet echt, wordt steeds alweer aangevallen voordat ik goed en wel m'n rig heb gedeployed. Zelfs op easy heb ik binnen notime zowat alleen nog maar tanks.. snap er niks van.
Rig laten staan op 1 punt werkt ook niet echt, zelfs niet aan het begin, deze wordt dan ook binnen notime aangevallen.
Had 1 keer de air base uitgeschakeld.. maar toen had ik nog 2 tanks ofzo en geen engineer meer voor reinforcements.
Je moet sowieso eerst die reinforcement bay rechtsboven uitschakelen, daar komt hij constant met tanks, en dan krijg jij er ook een aantal bij. Dat is me wel gelukt zonder engineer te verliezen.

Heb die bonus objective niet gehaald omdat ik zo slim dacht te zijn de NOD warfactory aan het begin te veroveren ipv te slopen, dus had ik heel veel tanks, maar 1 engineer te weinig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
Heb je toevallig een link naar die screenshots? Ik wil nu wel eens weten hoe ze er echt uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
On_E schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:20:
[...]

Ik hoop het, anders moet ik wachten tot Mei als ik mijn nieuwe PC heb.

We zullen zien, ben iig wel erg benieuwd naar het spel geworden.
Demo draait bij mij op zich goed op een athlon 2000+ xp, 768 mb ram en een gfti4200.
Nog even wat examens en dan ook maar eens kijken hoe de full version draait. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
jefjef schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:07:
nou dat is lekker mijn preorder van cd wow.com is gecanceld! zonder enige waarschuwing!
Iemand wel al zijn bestelling van cdwow uk binnen gekregen?
Als ik op de site van cd-wow kijk is er geen order meer te vinden van mij. hij is gewoon weg.
ook is er nog geen geld terug gestort. mooi is dat, wat nou kan je nergens meer aan de kane edition komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Blueone schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:23:
[...]

Als ik op de site van cd-wow kijk is er geen order meer te vinden van mij. hij is gewoon weg.
ook is er nog geen geld terug gestort. mooi is dat, wat nou kan je nergens meer aan de kane edition komen.
Misschien hadden ze er niet genoeg? Wanneer had je hem besteld?

Hij staat bij mij nog steeds op pre-release ..... ;(

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de topicwarning nog eens goed! :o

[ Voor 127% gewijzigd door Crash op 28-03-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 17:15

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Hoe zit dat nou. Krijgen we hier in Nederland nou twee versies? De Kane Edition en de normale versie. Want bij de Bol.com of andere webshops kan ik dat niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
kane editie kan je niet meer bestellen, was limited edition...
Bedankt voor de registratie van je game. Je ontvangt als beloning deze code:

De indrukwekkende nieuwe Avatar-strijdeenheid van de Brotherhood of Nod vormt zodra hij de oorlogsfabriek uitstapt een groot gevaar voor vijandelijke troepen. De Avatar is een veelzijdige machine: hij kan de technologie van andere Nod-eenheden in zich opnemen, bijvoorbeeld de vlammenwerpers van de vlammentank of de sterke energiestraal van het straalkanon. Het probleem is dan wel dat de andere eenheid wordt vernietigd. Het enige zwakke punt van de Avatar is dat hij zich niet kan verdedigen tegen tegenstanders in de lucht. Stuur hem dus samen op pad met eenheden als aanvalsmotoren en Venom-verkenningsvliegtuigen.
van ea gekregen, als "bedankje" voor me game te reggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

nee, dit betekent dat hij de 30e wordt verstuurd en dat je hem binnen 10 werkdagen hebt (mijn ervaring is dat het ook 8-10 werkdagen duurt, dus 2 weken.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.