[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 17.155 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
is dit niet allemaal illegaal?

quote van de post-waarschuwing......
"Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen."
koop hem gewoon!!!

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Crypter schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 00:27:
is dit niet allemaal illegaal?

quote van de post-waarschuwing......

[...]

koop hem gewoon!!!
Ik heb hem gewoon origineel hoor. Maar de ingebouwde beveiliging voorkomt dat ik mijn legale versie kan spelen zonder deamon-tools helemaal uit te schakelen :r

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 30-03-2007 00:33 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb een kleine website de lucht in gegooit ( weblog waar je kunt reageren ) voor Hamachi servers, Jullie ingame nickname's en meer!

Url : http://gottw.nl.tt/

[ Voor 9% gewijzigd door -Thunder- op 30-03-2007 14:17 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBM_NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:10
Net uitlogt met spelen en het blijft leuk >:)
Maar ik heb per ongeluk een NL install gedaan en nu vind ik dat niet zo erg (oke sommige termen zijn wat "apart" te noemen) maar wat ik wel erg vind is dat er in alle filmpjes een ondertiteling zit en ik heb me rot gezocht maar ik kon nergens een optie vinden om deze uit te zetten , nu is mijn vraag dus is er een optie omdit te doen of moet ik toch weer een re-install doen?

http://gamercard.xbox.com/BraveBigman%20NL.card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

DBM_NL schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 01:32:
Maar ik heb per ongeluk een NL install gedaan en nu vind ik dat niet zo erg (oke sommige termen zijn wat "apart" te noemen) maar wat ik wel erg vind is dat er in alle filmpjes een ondertiteling zit en ik heb me rot gezocht maar ik kon nergens een optie vinden om deze uit te zetten , nu is mijn vraag dus is er een optie omdit te doen of moet ik toch weer een re-install doen?
Huh ? Nederlandse ? Ik kon alleen Engels/Duits en Frans geloof ik, ik beschik over de Kane Editie, zal het daar aan liggen ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daemon tools opnieuw installeren en zelf verzonnen driver naam opgeven (niet de default dus), geen idee of het kan met versie 4, maar met versie 3 kan het iig wel. Heb je geen last meer van software die bepaald wat voor software je geïnstalleerd mag hebben staan (d-tools in dit geval).

Of gewoon de illegale versie downloaden, ben je ook van het gezeur af. Het is toch wat als je legaal bezig wilt zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
nergens last van, en ik heb daemon tools gewoon openstaan, zowel in XP als nu Vista...

alleen als ik de originele cd NIET in de DVD speler stop, wel image mout en dan geen yasu, dan :'( idd over die emulation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 07:46
Ook ik kon geen Nederlands kiezen bij de installatie van de Kane edition. Raar! Nou ja, niet dat ik het spel in het Nederlands wil!

Ik heb Daemontools ook gewoon altijd aan staan.

Overigens heb ik ook wat raars met de beveiliging. Alle spellen die dezelfde beveiliging hebben als Generals (SecuRom??) moet ik persé in mijn SATA DVD brander stoppen. Ik heb een P5B-E en mijn DVD-ROM zit op de PATA poort. Dit gaat via een aparte (JMicron) controller. Deze wordt in Windows als SCSI drive geinstalleerd (met de goede drivers van de site). Zou de beveiliging denken dat dit een virtual drive is ofzo (aangezien die ook vaak als SCSI herkend worden)?

[ Voor 4% gewijzigd door Luuk1983 op 30-03-2007 08:57 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx7733
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-05 09:59

Mx7733

Ik zal een weg vinden of maken

OxiMoron schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:39:
Weet iemand zo ook of er ook een formation move is? Het is zo irritant dat de snelle maar zeer zwakke buggies steeds vooruit schieten en zo goed als kapot zijn als de rest van m'n group eraan komt..

Kon zo niks vinden daar over

Beter zoeken volgende keer.. google bood uitkomst :D

[...]
Maar kan je ze net al in Generals in deze formatie houden?

Aut viam inveniam aut faciam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ok, ik wilde hem gister oppikken maar omdat ie vandaag pas uit zou komen nog maar niet gegaan. Iemand een idee of ie al bij de Mediamarkt of Free Recordshop te krijgen is?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx7733
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-05 09:59

Mx7733

Ik zal een weg vinden of maken

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:26:
[...]

Vindt deze zelf ook erg lastig idd, zelfs op easy :X . Ik overweeg bij hoge uitzondering ff een money cheat zodat ik genoeg tank support kan meesturen :/
Gewone infantrie bouwen en deze zich laten ingraven rond om de openingen van je basis... kost weineing erg effectief. Daar omheen twee tanks en 3 rakbuggies klaar is klara....

Aut viam inveniam aut faciam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

DBM_NL schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 01:32:
Heb je echt alleen de NL-language pack geinstalled of ook de Engelse aangevinkt?
Ik had namelijk beiden geinstalled en m'n spel stond op NL! Even DVD erin, kreeg 'n paar
menu'tjes te zien waar onder andere instond 'taal wijzigen' en zo op Engels gezet >:)

Als je echt alleen de NL-language pack hebt geinstalled, moet je 'm idd ff opnieuw installen!

@ MaNiC_MiNd: Gisteren zelf bij de FreeRecordsShop op Den Haag Centraal gehaald!
Lagen hele rekken vol, met daarnaast 'n rek, wat volstond met tin cases van STALKER! :9

Ik kan niet wachten om keihard los te gaan, nu nog 1 tentamen, vanmiddag skirmishen :9 :*) _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 30-03-2007 09:27 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
MaNiC_MiNd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:10:
Ok, ik wilde hem gister oppikken maar omdat ie vandaag pas uit zou komen nog maar niet gegaan. Iemand een idee of ie al bij de Mediamarkt of Free Recordshop te krijgen is?
Hijs overal te krijgen. Toen ik uit werk kwam om 17:15 was het spel bij Dynabyte en free record shop gewoon beschikbaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Luuk1983 op 30-03-2007 09:30 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hey bedankt! Vanmiddag dan maar ff oppikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouu ..bij mij staat hij gewoon in het schap hoor bij de frs :P

die van jouw loopt achter ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:43

OMD

Kane edition is naar mijn weten alleen in het engels!

Ook achterop het hoesje van de normale is alles in het nederlands, bij de Kane edition is alles in het engels :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:50

Xtremelead

powered by E-MU

MaNiC_MiNd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:10:
ik heb 'm woensdag gekocht bij FRS lijnbaan, rotterdam
stapels lagen er

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mooi zo, dan hebben ze em vast ook wel in het gat dat we oldenzaal noemen :+

* HaterFrame kan niet wachten totdat ie klaar is met werk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik heb hem gisteren voor het eerste gespeelt, nu heb ik c&c games altijd leuk gevonden maar ook erg simpel altijd.

Ik wil het spel niet afkraken maar ik kon er niet warm of koud van worden, games moeten evolueren imo en niet elke keer weer met een remake komen.

5 jaar geleden maakte het mij niet zoveel uit dat je mannetjes niet kunnen schieten als ze lopen, een zwaar onrealtishe wapen bereik hebben en het bouw systeem ook wel heel erg simpel overkwam.

Nu speel ik veel supcom en als ik 1 jaar geleden de beste rts ooit zou moeten kiezen zou ik zonder na denken voor total annilition kiezen dus wat dat betreft ben ik wel een klein beetje "fanboy" maar ik vindt persoonlijk dat in een goede rts units ook gewoon regelmatig moeten missen en slappe units met 1 shot kapot moeten gaan ect ect.

cc3 is zo ontiegelijk statishe imo.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:24:
[...]

JIj hebt zo te zien een ati kaart ;) daarbij is het beeld veel waziger dan nvidia.
Ik heb een NVIDIA xfx geforce 6800 GS xxx edition...
draai alles op medium + AA 2x...en het ziet er toch nog goed uit??
ik heb ook liever alles High, maarja dat is niet speelbaar op het moment...paar maandjes wordt dit spel een makkie voor een 8800 GTS
evilpin0 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:26:
Ik heb hem gisteren voor het eerste gespeelt, nu heb ik c&c games altijd leuk gevonden maar ook erg simpel altijd.

Ik wil het spel niet afkraken maar ik kon er niet warm of koud van worden, games moeten evolueren imo en niet elke keer weer met een remake komen.

5 jaar geleden maakte het mij niet zoveel uit dat je mannetjes niet kunnen schieten als ze lopen, een zwaar onrealtishe wapen bereik hebben en het bouw systeem ook wel heel erg simpel overkwam.

Nu speel ik veel supcom en als ik 1 jaar geleden de beste rts ooit zou moeten kiezen zou ik zonder na denken voor total annilition kiezen dus wat dat betreft ben ik wel een klein beetje "fanboy" maar ik vindt persoonlijk dat in een goede rts units ook gewoon regelmatig moeten missen en slappe units met 1 shot kapot moeten gaan ect ect.

Als de gameplay en graphics maar ok zijn, en die vind ik zeker wel oke bij C&C3...
Tis misschien makkelijker dan Supreme Commander, maar denk dat C&C3 daarom ook het grote publiek zal aanspreken....zo is dat ook met BF2 tegenover bijvoorbeeld Armed Assault...
het is idd niet echt revolutionair tegenover bijvoorbeeld Red Alert 2...de AI is wat verbeterd, maar perfect bij lange na niet....maar online denk ik dat dit spel wel eens verslavend kan worden, kga straks de multiplayer eens testen, als die update tenminste niet weer 3 x blijft hangen
trouwens als units zouden missen en foutjes zouden maken, zou je weer dat gezeur krijgen van ik word benadeeld enz enz...ik vind het zo wel prima...alleen denk ik dat de Scrin misschien wat overpowered is...

[ Voor 66% gewijzigd door SuX DeLuXe op 30-03-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Thrills33ka schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:31:
[...]

Ik heb een NVIDIA xfx geforce 6800 GS xxx edition...
draai alles op medium + AA 2x...en het ziet er toch nog goed uit??
ik heb ook liever alles High, maarja dat is niet speelbaar op het moment...paar maandjes wordt dit spel een makkie voor een 8800 GTS

[...]

Als de gameplay en graphics maar ok zijn, en die vind ik zeker wel oke bij C&C3...
Tis misschien makkelijker dan Supreme Commander, maar denk dat C&C3 daarom ook het grote publiek zal aanspreken....zo is dat ook met BF2 tegenover bijvoorbeeld Armed Assault...
het is idd niet echt revolutionair tegenover bijvoorbeeld Red Alert 2...de AI is wat verbeterd, maar perfect bij lange na niet....maar online denk ik dat dit spel wel eens verslavend kan worden, kga straks de multiplayer eens testen, als die update tenminste niet weer 3 x blijft hangen
Het gekk is, is dat de AA heel raar gedaan is. Als je AA op lvl 1 of 2 zet, is _alles_ wazig. Heel vreemd. Zet je het uit of op lvl 4, dan is alles weer scherp :? Echt maf :P

Maar er komt binnekort alweer een patch 1.2 uit en het spel ligt echt net in het rek :/ Wel weer typerend voor EA (Battlefield anyone :P :+ )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
evilpin0 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:26:

C&C 3 is dan ook de arcade variant als we dat gaan vergelijken met SupCom.
Maar ik heb weer veel plezier van deze, arcade is lekker wegschieten, op zijn tijd niets mis mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Pheno79 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:39:
[...]

C&C 3 is dan ook de arcade variant als we dat gaan vergelijken met SupCom.
Maar ik heb weer veel plezier van deze, arcade is lekker wegschieten, op zijn tijd niets mis mee
ik vind Supreme Commander ook niet veel bijzonders...als ik zo naar screenshots kijk iig
wat dat betreft waren alle grote RTS games wel zo'n beetje meer arcade achtig
dan spreekt C&C3 me toch een stuk meer aan...moet de singleplayer ook nog testen, hoop dat die ook niet te easy en te snel voorbij is

[ Voor 7% gewijzigd door SuX DeLuXe op 30-03-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ik zet de AA wel op 8 in dat geval ;)

Ik vind tot nu toe het spel gaaf, enige wat ik toch minder vind, is dat ik de multiplayer maps me niet echt aanspreken. Ik hou meer van maps waar je tenminste IETS van natuurlijke beschutting hebt. Nu moet je je basis vaak gewoon in-the-open bouwen, want ik toch minder leuk vind. Zeker door het gemis van muren of poorten is het verdedigend gewoon gaar...

En ik weet niet of ik nou zo blij ben met weer dat hele cloaking gebeuren. Natuurlijk hoort dat wel bij C&C, maar het is zo extreem onrealistisch en irritant. Het voegt natuurlijk wel een extra element toe, omdat je uiteraard cloakdetectors mee moet nemen in een gevecht en moet proberen die heel te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
-- sorry, dubbelpost zie ik nu |:( --
Notna schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:38:
Maar er komt binnekort alweer een patch 1.2 uit en het spel ligt echt net in het rek :/ Wel weer typerend voor EA (Battlefield anyone :P :+ )
Of juist niet, EA laat de support toch vaak liggen? :P Tot nu toe weinig problemen met het spel, ook multiplayer online ging goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Luuk1983 op 30-03-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Luuk1983 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:42:
Ik zet de AA wel op 8 in dat geval ;)

Ik vind tot nu toe het spel gaaf, enige wat ik toch minder vind, is dat ik de multiplayer maps me niet echt aanspreken. Ik hou meer van maps waar je tenminste IETS van natuurlijke beschutting hebt. Nu moet je je basis vaak gewoon in-the-open bouwen, want ik toch minder leuk vind. Zeker door het gemis van muren of poorten is het verdedigend gewoon gaar...

En ik weet niet of ik nou zo blij ben met weer dat hele cloaking gebeuren. Natuurlijk hoort dat wel bij C&C, maar het is zo extreem onrealistisch en irritant. Het voegt natuurlijk wel een extra element toe, omdat je uiteraard cloakdetectors mee moet nemen in een gevecht en moet proberen die heel te houden.
Kun jij de AA dan standaard in-game op 8 zetten?
wel stoer dat je de AA op 8 kunt zetten met een 8800... >:)
de mappen zijn idd niet echt super bijzonder...t zijn er vooral niet echt veel...
ik hoop dat je dan ook gewoon maps kunt downloaden? en zelf maps maken ook mogelijk is? kon vroeger bij Red Alert 1 ook al...en bij Starcraft kon het ook. weet iemand dat misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Thrills33ka schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:41:
[...]

ik vind Supreme Commander ook niet veel bijzonders...als ik zo naar screenshots kijk iig
dan spreekt C&C3 me toch een stuk meer aan...moet de singleplayer ook nog testen, hoop dat die ook niet te easy en te snel voorbij is
Je kan een game ook echt beoordelen aan de hand van screenshots ja 8)7

Ik heb overigens gisteren de eerste paar missies gedaan van GDI (ACT I en Act II). Moet wel zeggen dat het tot nu toe niet echt moeilijk is op hard en dat de missies vrij kort zijn. Merendeel binnen de 15 minuten uitgespeeld. Ik hoop dat dat beter wordt in de volgende missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Thrills33ka schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:41:
[...]

Ik ga geen supcom vs cc3 discussie starten want zoals al gezegt werd cc3 = arcade en supcom ="hardcore"

Echter dat je de screenshots niet bijzonder vindt kan ik begrijpen, het wordt pas bijzonder als je honderen granaten/raketen ziet vliegen elk met hun eigen baan en gigiantishe explosies overal ziet, waar cc3 statishe is in gevechten is supcom erg indrukwekend.

Maarja cc3 heeft wel weer old skool filmpies, brengt toch wel heel herringeringen naar boven :)
Hopelijk is de campaign een beetje intressant.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Thrills33ka schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:45:
[...]

Kun jij de AA dan standaard in-game op 8 zetten? de mappen zijn idd niet echt super bijzonder...t zijn er vooral niet echt veel...
ik hoop dat je dan ook gewoon maps kunt downloaden? en zelf maps maken ook mogelijk is? kon vroeger bij Red Alert 1 ook al...en bij Starcraft kon het ook. weet iemand dat misschien?
Waarom niet? Het heet alleen in C&C lvl off t/m 4 :) Dat is resp. AA 2x 4x 6x 8x

(en over de performance, ik kan met mijn set-up (zie sig) ook alles op max spelen op 1280x1024 (demo dan en een tijdje de full game tot die ermee stopte :/ )

En waarschijnlijk komt er wel een mapeditor uit, maar laat ze jnu maar eerst de bugs oplossen voordat we verder gaan fantaseren :P :+

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 30-03-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
evilpin0 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:47:
[...]

Ik ga supcom vs cc3 discussie starten want zoals al gezegt werd cc3 = arcade en supcom ="hardcore"

Echter dat je de screenshots niet bijzonder vindt kan ik begrijpen, het wordt pas bijzonder als je honderen granaten/raketen ziet vliegen elk met hun eigen baan en gigiantishe explosies overal ziet, waar cc3 statishe is in gevechten is supcom erg indrukwekend.

Maarja cc3 heeft wel weer old skool filmpies, brengt toch wel heel herringeringen naar boven :)
Hopelijk is de campaign een beetje intressant.
het is ook nog te vroeg om te zeggen dat C&C3 echt helemaal geweldig is...maar tot nu toe vind ik de graphics wel ok...en een paar leuke gevechten gehad, tegen een CPU...ben vooral benieuwd naar online + missies....missies heb ik al niet te hoge verwachtingen van...online gebeuren hoop ik dat dat wel ok is, dat is tenslotte het belangrijkste
ik denk ddat de meesten C&C 3 gewoon kopen omdat ze veel verwachten, en vanwege de naam...tis gewoon een klassieker....tegenover Supreme Commander dan....ik zeg niet dat Supreme Commander slecht is, daar weet ik niks vanaf....

[ Voor 10% gewijzigd door SuX DeLuXe op 30-03-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Notna schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:47:
[...]

Waarom niet? Het heet alleen in C&C lvl off t/m 4 :) Dat is resp. AA 2x 4x 6x 8x

(en over de performance, ik kan met mijn set-up (zie sig) ook alles op max spelen op 1280x1024 (demo dan en een tijdje de full game tot die ermee stopte :/ )

En waarschijnlijk komt er wel een mapeditor uit, maar laat ze jnu maar eerst de bugs oplossen voordat we verder gaan fantaseren :P :+
Bij mij staat er toch echt '8' achter de AA balk als ik 'm helemaal naar rechts plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Luuk1983 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:55:
[...]

Bij mij staat er toch echt '8' achter de AA balk als ik 'm helemaal naar rechts plaats.
das ook wat ik bedoel...een vriend van mij heeft ook een 8800 en bij hem kun je bij BF2 bijv ook AA 8x kiezen, bij mij gaat dat maar tot 4x hoor...
bij C&C 3 gaat ie bij mij ook maar tot 4x....tenzij die 4x staat voor AA8x, maar lijkt me onlogisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Notna schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:47:
[...]

Hoe weet je dat C&C dat zo benaderd dan?

Overigens kun je natuurlijk altijd je AA zelf instellen op 8x (of iets anders), m.b.v. het control panel van je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIt spel is echt gruwelijk verslavend, demo heb ik grijs gespeeld, ben nu met Campaign GDI bezig, best vet, dat pentagon en witte huis enzow, zit nu in Act 2 :) vanmiddag en vanaaf ff verder spelen

Wat vinden jullie van Scryn btw?

vind wel sterk ras :) en ziet er mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:00:
DIt spel is echt gruwelijk verslavend, demo heb ik grijs gespeeld, ben nu met Campaign GDI bezig, best vet, dat pentagon en witte huis enzow, zit nu in Act 2 :) vanmiddag en vanaaf ff verder spelen

Wat vinden jullie van Scryn btw?

vind wel sterk ras :) en ziet er mooi uit
Ik vind de scrin echt geweldig, vooral de latere luchtschepen en de mothership is echt geweldig mits goed gebruikt. Alhoewel ik me kan voorstellen dat sommige "die-hard" c&c fans het niet echt vinden passen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Gurneyhck schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:58:
[...]

Hoe weet je dat C&C dat zo benaderd dan?

Overigens kun je natuurlijk altijd je AA zelf instellen op 8x (of iets anders), m.b.v. het control panel van je videokaart.
erm dat staat toch in je settings :? (of haal ik hett nu door de war met AF :? :$)

Daar staat iig zo een schuifbalk met AA off/lvl 1/2/3/4 Lijkt mij dan dat het 2/4/6/8 is (of een kromme verdeling van 1/2/4/6 :P )

Maar ik kan dat dus nu niet meer tjekken gezien de hele game niet meer wil starten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Mothership ziet er wel indrukwekkend uit, maar wat is het nut ervan eigelijk?
hij kan alleen iets kapot maken dat recht onder hem zit....oke wel met een enorme kracht, maar bij mij was ie al 2 x afgeschoten door AA dingen voordat ie bij iemand z'n base was...of zijn er nog meer functies van het Mothership? hij is wel leuk, als je genoeg resources hebt...ik vind die carriers wel zeer sterk, alleen jammer dat geen van die air units is opgewassen tegen andere air units...ben al paar keer een zwerm van die carriers verloren omdat er gewoon 20 venoms bovenop zaten....dat is wel een zwakte...maar tegen ground zijn ze super sterk..
die Seeker tanks zijn ook best leuk, niet te duur en lekker snel gebouw...+ die wat dikkere tanks zijn ook mooie dingetjes (die van 1400$)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Notna schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:58:
[...]

erm dat staat toch in je settings :? (of haal ik hett nu door de war met AF :? :$)

Daar staat iig zo een schuifbalk met AA off/lvl 1/2/3/4 Lijkt mij dan dat het 2/4/6/8 is (of een kromme verdeling van 1/2/4/6 :P )

Maar ik kan dat dus nu niet meer tjekken gezien de hele game niet meer wil starten :/
Ja dat klopt wel, maar ik bedoel hoe weet je dat C&C zijn AA lvl1 gelijk staat aan AA lvl2?
Ik ben het met je eens dat 1xAA een beetje vreemd is. Maar je kunt ook niet zomaar stellen dat het C&CAA lvl 1 gelijk staat aan 2xAA. Of staat dat ergens in de handleiding??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de EA forums:
The document is actually wrong, I've done some investigating into the network structure while trying to fix my own issues (yay ethereal).

The game uses:
TCP ports: 80, 6667, 28900, 29900

UDP ports: 4321, 27900

All of those are outbound, IIRC. That's all I found using ethereal off the top of my head (I forgot to save my logs).

Hope that helps.
Bij mij hielp het een boel om de boel via mn Wanadoo/Orange Livebox aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Gurneyhck schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:26:
[...]

Ja dat klopt wel, maar ik bedoel hoe weet je dat C&C zijn AA lvl1 gelijk staat aan AA lvl2?
Ik ben het met je eens dat 1xAA een beetje vreemd is. Maar je kunt ook niet zomaar stellen dat het C&CAA lvl 1 gelijk staat aan 2xAA. Of staat dat ergens in de handleiding??
Kan het niet zomaar stellen en pretendeer niet dat het de waarheid is. Echter logischer wijs zou dit een normale verdeling zijn als er 4 lvl's AA zijn. (gezien de stepping normaal gesproken gaat met 2/4/6/8) :)

Maar het blijfen speculaties :P ;) (en die AA blijft ook vreemd uitgevoerd. Ik bedoel een spel die wazig wordt van AA :S :? :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, heb het spel gisteren aangeschaft (Preorder), helaas nauwlijks kunnen spelen nog en zal pas maandagavond weer verder kunnen maar goed. Wat ik heb gezien was wel gaaf. De demo had ik al gespeeld natuurlijk dus het was geen openbaring meer, maar ik vind het er nog steeds mooi uitzien en ik was iig tot het begin van missie 2 van de GDI gekomen. Met dat pentagon vond ik toch wel erg leuk gemaakt en natuurlijk die filmpjes ook. Eerlijk gezegd kan ik niet wachten om verder te gaan met de campaign.

Tot nu toe heeft het mijn verwachtingen overtroffen. Wel ben ik eens dat ik de muren een beetje mis. Toch een strategisch element dat ik best mis. Hoewel het in Tiberium wars waarschijnlijk niet zoveel nut zou hebben als je kijkt hoe snel gebouwen afgeschoten worden door explosieven, dan zijn muren helemaal snel weg. Maar goed, daar had van mij dan ook wel wat getweaked mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
zo geweldig waren die muren in vorige spellen toch niet? je knalt er 2 x op en ze zijn weg...
als ze nou echt een paar stevige muren erin zouden zetten waar je 5 minuten op moet schieten, dat zou nice zijn....maar die muren a la Red Alert 2 enz. dat is toch 3 x nutteloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Thrills33ka schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:03:
zo geweldig waren die muren in vorige spellen toch niet? je knalt er 2 x op en ze zijn weg...
als ze nou echt een paar stevige muren erin zouden zetten waar je 5 minuten op moet schieten, dat zou nice zijn....maar die muren a la Red Alert 2 enz. dat is toch 3 x nutteloos
5min :| (zekker met de mammoet tank :+)
in combinatie met de herbouwende geschut van nod is dit behoorlijk sterk

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Thrills33ka schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:03:
Alhoewel ik je best begrijp vind ik 5 minuten op een muur te moeten schieten eer deze verwoest is wel wat lang duren...
Het is logisch, dat je bij een spel afwijkt van de realiteit, maar ik vind niet, dat je dat dan gelijk moet overdrijven. ;)
Bekijk maar eens naar de realiteit... Eén schot, muur verwoest... Dat is volgens jou dus ook niet goed? :? (Alhoewel dat dat uiteraard afhankelijk is van de opbouw van de muur).
30 seconden schieten op een muur en dan verwoest vind ik dan veel logischer... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Muren hoeven ook niet, firestormdefense, die mis ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
GJ-tje schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:17:
[...]
Alhoewel ik je best begrijp vind ik 5 minuten op een muur te moeten schieten eer deze verwoest is wel wat lang duren...
Het is logisch, dat je bij een spel afwijkt van de realiteit, maar ik vind niet, dat je dat dan gelijk moet overdrijven. ;)
Bekijk maar eens naar de realiteit... Eén schot, muur verwoest... Dat is volgens jou dus ook niet goed? :? (Alhoewel dat dat uiteraard afhankelijk is van de opbouw van de muur).
30 seconden schieten op een muur en dan verwoest vind ik dan veel logischer... ;)
hmm, maar C&C 3 speelt zich af in de toekomst?? dus tja ze kunnen toch wel een soort sterke muren erin brengen...soort laser achtig schild of iets dergelijks?
want aan die muurtjes van 1 schot=weg heb je toch niks (behalve dat er geen engineer kan binnendringen) maarja dan pleur ik liever wat Machine guns neer
BTW: kun je met die 1.02 patch nu wel fatsoenlijk online spelen???
ik wil vanavond graag eens wat online gaan irriteren, is het al speelbaar?

[ Voor 7% gewijzigd door SuX DeLuXe op 30-03-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pheno79 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:20:
Ik gelukkig niet.

Ben al enorm blij dat het meer C&C1 is dan C&C2, ik vond Tiberian Sun echt 3x niks met al die vage fantasieunits.

Die zitten ook in C&C3, maar in C&C2 waren het echt alleen maar fantasieunits, en hier een mix van realistische en enigzins best mogelijke fantasieunits.

Behalve de Scrin dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:45:
[...]

Kun jij de AA dan standaard in-game op 8 zetten?
wel stoer dat je de AA op 8 kunt zetten met een 8800... >:)
Sterker nog, ik zet de AA via mijn control panel op 16 >:)
En de impact op de fps is nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Angeloonie schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:55:
[...]

Ik gelukkig niet.

Ben al enorm blij dat het meer C&C1 is dan C&C2, ik vond Tiberian Sun echt 3x niks met al die vage fantasieunits.

Die zitten ook in C&C3, maar in C&C2 waren het echt alleen maar fantasieunits, en hier een mix van realistische en enigzins best mogelijke fantasieunits.

Behalve de Scrin dan :P
Valt wel mee? Het speelt zich af in de toekomst zo ver ik weet, dus waarom zou een disrupter tank niet kunnen :P

Raarder is dat al die technieken opeens verdwenen zijn. MM2 en wolverines wordt dan nog "uitgelegd" maar firestorm, disrupters, banshees, cyborg, etc al die meuk hebben we voor niets mogen beschermen?

Dus qua continuiteit in het verhaal is EA helemaal het spoor bijster geraakt, zelfs de uitleg over Cabal is jammerlijk.

Maar goed, ik heb plezier in het spelen, helaas zullen we nu nooit weten wat westwood van plan was met het verhaal.

[ Voor 28% gewijzigd door Pheno79 op 30-03-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Edit, was geen reactie op jou Pheno79, ik schreef het tegelijk :)

Is wel leuk :) Als je in die database goed leest kan je zien waarom units met 'benen', zoals de Mammoth Mark II in Tiberian Sun, niet meer toegepast worden (behalve de artillery). De 'commando' is in staat om met een bom de poten van lopende units te slopen (star wars anyone ;)), waardoor het ook voor de GDI pijnlijk duidelijk werd dat dit ook een zwakke plek van hun eigen units is.

[ Voor 8% gewijzigd door Luuk1983 op 30-03-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Luuk1983 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:03:
Edit, was geen reactie op jou Pheno79, ik schreef het tegelijk :)

Is wel leuk :) Als je in die database goed leest kan je zien waarom units met 'benen', zoals de Mammoth Mark II in Tiberian Sun, niet meer toegepast worden (behalve de artillery). De 'commando' is in staat om met een bom de poten van lopende units te slopen (star wars anyone ;)), waardoor het ook voor de GDI pijnlijk duidelijk werd dat dit ook een zwakke plek van hun eigen units is.
Ik ben dan wel weer benieuwd naar MM3, die in hetzelfde verhaaltje aangehaald wordt :)
Maar ik mis wel wat leuke dingen uit TS, maar goed, de APC's en zone troopers maken wel wat goed. Die vind ik leuker (en sterker) dan de mammoths :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat voor bull?

ik heb nvidia , net zo wazig
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:24:
[...]

JIj hebt zo te zien een ati kaart ;) daarbij is het beeld veel waziger dan nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Pheno79 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:20:
Dan zou ik eerder (en is eigenlijk afkomstig uit RA) de bunker en de gecamoufleerde bunker missen, en de turret...

Er zijn wel defensive gebouwen, maar zoiets als een verzonken bunker heb ik nog niet gezien bij C&C3... ;)

Over C&C2 (aka Tiberium Sun).
Dit is (in mijn ogen) eigenlijk ook geen C&C2, maar eerder een nieuwe C&C serie, net zoals Red Alert en Generals.
C&C3 is dan (mijns inziens) een mix tussen C&C en TS... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Ik vind de scrin echt geweldig, vooral de latere luchtschepen en de mothership is echt geweldig mits goed gebruikt. Alhoewel ik me kan voorstellen dat sommige "die-hard" c&c fans het niet echt vinden passen.
Nou ik vind die Scrin dus echt helemaal 3x niks. Die science-fiction sh*t hadden ze nooit in C&C moeten stoppen. Ik wil gewoon met normale tanks, straaljagers en infanterie spelen. Niet met onzichtbare tanks, UFO's en blauw/paarse "beestjes" die laserstralen schieten :X

Nee dit weerhoud mij er echt van om het spel te gaan kopen... Heel jammer!

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 20:21

Brupje

3D nerd

JunkO schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:27:
[...]

Die science-fiction sh*t hadden ze nooit in C&C moeten stoppen.
grapjas 8)7

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
JunkO schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:27:
[...]

Nou ik vind die Scrin dus echt helemaal 3x niks. Die science-fiction sh*t hadden ze nooit in C&C moeten stoppen. Ik wil gewoon met normale tanks, straaljagers en infanterie spelen. Niet met onzichtbare tanks, UFO's en blauw/paarse "beestjes" die laserstralen schieten :X

Nee dit weerhoud mij er echt van om het spel te gaan kopen... Heel jammer!
euhm C&C heeft toch vanaf het begin al tiberium en in deel 2 kwam de buitenaardsche tech bij nod, etc etc.. :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij heeft wel een punt vind ik. De scrin hoort niet thuis in een echte C&C game ( dus niet generals etc )

het is gewoon de strijd tussen de GDI en de NOD .. en misschien hadden ze er nog een leger bij kunnen verzinnen ( terroristen ? lijkt me toch wel een redelijk realistisch beeld voor over 15 jaar )

maar de Scrin... jaa .. het is geen C&C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:43:
hij heeft wel een punt vind ik. De scrin hoort niet thuis in een echte C&C game ( dus niet generals etc )

het is gewoon de strijd tussen de GDI en de NOD .. en misschien hadden ze er nog een leger bij kunnen verzinnen ( terroristen ? lijkt me toch wel een redelijk realistisch beeld voor over 15 jaar )

Zelfs buitenaardse zaken horen in C&C. Alleen de manier waarop men dit heeft aangepakt in C&C3 is wel heel erg goedkoop. Ze willen het Tiberium 8)7 . In de voorgaande (vooral TS en FS) had het een mysterieus tintje. Dit concept is bedacht door een 7 a 8 jarige :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ja terroristen 8)7 Welkom GLA.

Ik vind de Scrin uitstekend bij C&C passen, en waarschijnlijk waren de ideeën wan de Scrin er al bij Westwood, in ieder geval waren ze er al in TS. Dus het is net zo deel van de serie als de NOD en GDI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

Teunis schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:15:
[...]
5min :| (zekker met de mammoet tank :+)
in combinatie met de herbouwende geschut van nod is dit behoorlijk sterk
muren hoezo? die bouw ik altijd met ionic canon en AA-geschut aan elkaar gewouwd!

geeft leuk effect hoor als die 20 canons dan gaan schieten wanneer er 6 tanks aan komen :9

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 17:22
GJ-tje schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:25:
[...]
Dan zou ik eerder (en is eigenlijk afkomstig uit RA) de bunker en de gecamoufleerde bunker missen, en de turret...

Er zijn wel defensive gebouwen, maar zoiets als een verzonken bunker heb ik nog niet gezien bij C&C3... ;)

Over C&C2 (aka Tiberium Sun).
Dit is (in mijn ogen) eigenlijk ook geen C&C2, maar eerder een nieuwe C&C serie, net zoals Red Alert en Generals.
C&C3 is dan (mijns inziens) een mix tussen C&C en TS... ;)
Je kan iig bij de GDI je rifleman laten ingraven, die vormen dan zo ook een bunkertje. Je kan overigens andere units daar niet in zetten (beetje zelfde idee als bij RA2 waar ze zich konden ingraven tussen zandzakjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
grapjas 8)7
Ik snap ook wel dat de science fiction zaken er ook al in vorige delen in zaten, maar ik vind het gewoon jammer dat ze het nu zo overdrijven. De focus lag in het verleden (Tiberiun Sun uitgezonderd) toch wat meer op normal warfare, maar nu ze ineens een heel speelbaar alienras hebben toegevoegd vind ik het gewoon te nep..

Ik kan me gewoon meer inleven in een spel als de zaken die er in voor komen voor mij herkenbaar zijn. Je vormt er een beeld bij en vooral een cool gevoel als je met zwaar artilleriegeschut bezig gaat en bijv. Humvees met mitrailleurgeschut langs ziet scheuren.. Dit heb ik met UFO's en laserschietende 3-poten toch echt niet hoor. :/

Maar misschien komt dat omdat ik gewoon graag realistische spellen speel a la BatttleField 2 en Call of Duty...

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79

wtf? Ik voel me nu echt oud worden. Generals is de nepperd in de C&C serie hoor :D
C&C is altijd tiberium en dus buitenaards geweest, in TS is dat erger versterkt, zeker met dat alienship waar de tacidus in lag.

Dat ze nu al een stap richting generals doen door er conventionele wapens er in doen die ze in TS al weggedaan hadden vind ik juist weer jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04
buh... zit nu vast met de croatia missie van de gdi... zelfs op easy lukt het me niet =/

De nod houd ik wel van de binnenkant van de basis weg, maar wanneer de MCV arriveert moet je ook nog eens combineren om deze zonder schade (sub punt) naar de basis te escorteren, maar ondertussen valt de rest van nod rustig aan, wat er dus naar leid dat m'n mcv onder toezicht van een klein legertje predators en apc's wordt afgemaakt door fanatics :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

doe je toch iets gruwelijk fout.. tis nl niet zo onwijs moeilijk, je moet je basedefence een beetje op orde hebben, en dan gewoon apc's met infantry erin gebruiken tegen die grote groepen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:19
nieuw topic, omdat deze al over de 1000 posts is ;)

[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 4

[ Voor 50% gewijzigd door -Eraser- op 30-03-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
pin_point schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:13:
buh... zit nu vast met de croatia missie van de gdi... zelfs op easy lukt het me niet =/

De nod houd ik wel van de binnenkant van de basis weg, maar wanneer de MCV arriveert moet je ook nog eens combineren om deze zonder schade (sub punt) naar de basis te escorteren, maar ondertussen valt de rest van nod rustig aan, wat er dus naar leid dat m'n mcv onder toezicht van een klein legertje predators en apc's wordt afgemaakt door fanatics :'( .
Die heb ik gisteren op normal gedaan, zonder de mcv kun je 2 van de 3 basis al opschonen, dan heb je alleen nog maar "last" van banshees venoms. Verkoop die turrets aan noord en oostzijde, die kantne ga je verdedigen met tanks, die vanzelf elite worden. Zet de aa's uit, luchtafweer haal je uit pitbulls of apcs met rocketinfantery. Daarna is het een kwestie van gemixed apcs met infantery, pitbulls en tanks bouwen. Met die lui ga je eerst noordoost aanvallen, daarna terugtrekken, repareren, aanvullen indien nodig en dan met veel apc's met infantery erin naar zuidwest. heb je dat gedaan dan kan j met je mcv zo doorrijden en daarna die venoms een lesje leren met pitbulls (call for transport) en zonetroopers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
dubbel en weg

[ Voor 98% gewijzigd door Pheno79 op 30-03-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

naar nieuwe deel...

[ Voor 90% gewijzigd door |sWORDs| op 30-03-2007 15:27 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.