Ik heb een NVIDIA xfx geforce 6800 GS xxx edition...
draai alles op medium + AA 2x...en het ziet er toch nog goed uit??
ik heb ook liever alles High, maarja dat is niet speelbaar op het moment...paar maandjes wordt dit spel een makkie voor een 8800 GTS
evilpin0 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:26:
Ik heb hem gisteren voor het eerste gespeelt, nu heb ik c&c games altijd leuk gevonden maar ook erg simpel altijd.
Ik wil het spel niet afkraken maar ik kon er niet warm of koud van worden, games moeten evolueren imo en niet elke keer weer met een remake komen.
5 jaar geleden maakte het mij niet zoveel uit dat je mannetjes niet kunnen schieten als ze lopen, een zwaar onrealtishe wapen bereik hebben en het bouw systeem ook wel heel erg simpel overkwam.
Nu speel ik veel supcom en als ik 1 jaar geleden de beste rts ooit zou moeten kiezen zou ik zonder na denken voor total annilition kiezen dus wat dat betreft ben ik wel een klein beetje "fanboy" maar ik vindt persoonlijk dat in een goede rts units ook gewoon regelmatig moeten missen en slappe units met 1 shot kapot moeten gaan ect ect.
cc3 is zo ontiegelijk statishe imo.
Als de gameplay en graphics maar ok zijn, en die vind ik zeker wel oke bij C&C3...
Tis misschien makkelijker dan Supreme Commander, maar denk dat C&C3 daarom ook het grote publiek zal aanspreken....zo is dat ook met BF2 tegenover bijvoorbeeld Armed Assault...
het is idd niet echt revolutionair tegenover bijvoorbeeld Red Alert 2...de AI is wat verbeterd, maar perfect bij lange na niet....maar online denk ik dat dit spel wel eens verslavend kan worden, kga straks de multiplayer eens testen, als die update tenminste niet weer 3 x blijft hangen
trouwens als units zouden missen en foutjes zouden maken, zou je weer dat gezeur krijgen van ik word benadeeld enz enz...ik vind het zo wel prima...alleen denk ik dat de Scrin misschien wat overpowered is...
[
Voor 66% gewijzigd door
SuX DeLuXe op 30-03-2007 10:38
]