[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 17.163 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mschol schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:07:
weet iemand hier hoe dynabyte is met uitleveren van pre-orders?
ik ben ook dinsdag al gebeld dat ie klaar lag, helaas morgen pas tijd om hem op te halen

anders gewoon even bellen of ze hem al binnen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:13:
ligt het nou aan mij of is missie 5 ofzo van GDI, in oost europa nogal moeilijk?
dat je eerst je basis moet repareren en daarna 5min verdediging en dan je basis ding ophalen.
alleen dat ding gaat zo traag dat die zelfmoordmannetjes hem zo kapot hebben.
ik kom net niet over de brug. (dan komen er allemaal ventjes van achter)
heb niet zoveel geld dus veel tanks kan ik daar niet naar toe sturen.
en dan wordt ook nog je basis aangevallen zodat die half verrot is.

heb zelf easy geprobeert en andere missie deed ik met zeer veel gemak op normal.
Vindt deze zelf ook erg lastig idd, zelfs op easy :X . Ik overweeg bij hoge uitzondering ff een money cheat zodat ik genoeg tank support kan meesturen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik heb iets ontdekt misschien: als je de ore harvester kapot schiet op een lege plek met een beetje ore erin (tot de helft gevuld) dan komt daar een nieuwe veld met ore. Zo kan je dus je inkomsten uitbreiden. Weet niet zeker of het altijd lukt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:09:
[...]

Uhm jah :P Bij BF2 is dat ook zo. Zodra je bij de installer kiest oor de taal Nederlands wordt het hele spel in het nederlands geinstalleerd. Dus die keuze is zeer van belang ;)
volgens mij kwam ik in de settings manager oid (dat programma waarmee je de update kan downloaden) ook een optie language tegen.

Ik kon overigens alleen kiezen voor frans duits en engels bij de install. Niet dat ik nederlands zou kiezen als dat mogelijk was :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dat zeg ik net:
CLB schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:22:
[...]

Hoefde 'm niet opnieuw te installen! Deed de DVD er even in, kreeg paar opties waaronder 'spelen' blabla maar ook 'taal wijzigen', zodoende even op Engels gezet, NO-cd crack opnieuw geplakt en nu is m'n spel totally Englisch!! Supertjes dus _/-\o_

Wel beter dat ik kan 'skirmishen' in 'American battleground' dan dat ik een 'vrij gevecht' aanga in 'Amerikaans stadje'
>:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:27

OMD

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:26:
[...]

Vindt deze zelf ook erg lastig idd, zelfs op easy :X . Ik overweeg bij hoge uitzondering ff een money cheat zodat ik genoeg tank support kan meesturen :/
2e harvester bouwen.

APC bouwen, op de brug zetten und fertig.

Ik vond hem juist supersimpel. Vond alleen de laatste basis rechtsonder uitschakelen irritant en duurde lang omdat je daar niet met tanks kan komen en als je dan 15 mammoths heb gebouwd wordt je niet blij 8)7

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

The Medic schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:24:
Voor de mensen die niet kunnen saven:

Ik had dit probleem dus ook. ik draai een eigen server en met mijn pc log ik dus in op mijn eigen domein zodat ik ook alle docs automatisch in mijn documenten krijg.
Ik vermoed dat daar iets mis gaat bij het wegschrijven van de save.

Als ik namelijk gewoon inlog op de pc (dus het domein omzijl) dan werkt alles prima en kan ie ook zonder problemen saven.

Mensen die dit probleem dus hebben: ff niet op je domein inloggen dan werkt het prima!
Ik ben nog aan het uitzoeken wat ik bij de rechten moet veranderen om dit wel goed te krijgen zodat ik ook kan saven als ik op mijn domein ben ingelogd. Of me dit lukt zullen jullie hier dan wel lezen.

edit: Als admin op mijn domein inloggen verhielp het probleem bij mij trouwens niet!, misschien werkt het wel als je geen server draait maar verschillende users hebt op een pc.
Ermm draai hier ook een Domain en werkt anders prima hoor :/.

Werk je met roaming profiles ofzo?->Zorg ervoor dat de eigengebruikers op hun eigen profile lees=Schrijfrechten hebben.

Werk je niet met roaming profiles dan zou het gewoon moeten werken zolang de betreffende domain user waarmee je aanmeld op het domain maar lees en schrijfrechten heeft op c:\docensetting\eigennaam.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:27:
Heb C&C vandaag op de kop getikt, en ben meteen met de campaign begonnen. Enig minpuntje tot nu toe dat het geluid van de filmpjes niet synchroon loopt met het beeld. Iemand van jullie dit probleem ook ondervonden?

groeten!!
Ik heb dit ook, iemand die een oplossing weet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Sander1991 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:04:
[...]
Probeer eens je hardware versnelling van het geluid uit te zetten, bij mij werkte dat _/-\o_

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:24
autodidact schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:59:
met cc-Generals heb ik me dus groen en blauw ge-ergerd aan al die inlog bugs. firewall, slowloader, mismatsch, maar ben dus zeeeeeeer benieuwd naar jullie online game experience.

is het weer dat als je een monster-score hebt niemand meer met je wil spelen? (kun je dat dus weer zien?) en al de firewall onzin bugs? is het het geld waard? serieus, voor dat ik deze game koop en weer 2 uur in rooms zit te proberen een game te hosten... bvd
In automatch (quickmatch dus) zijn de stats niet meer te zien. In de lobbies nog wel. Verder weet je nu al tijdens het hosten al of je kunt connecten met die personen aangezien hij het daar al probeert. Lukt het niet dan kun je de game niet eens (proberen te) starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik liep net ff naar de Media Markt nadat ik hem gepeerd was van school O-)
daar lag ie, 44 euro...
ik kon het niet laten en kocht hem :9~
ik ga nu testen :D, moet ik btw een patch installen? zoja waar DL'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

OMD schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:07:
[...]

2e harvester bouwen.

Ik vond hem juist supersimpel. Vond alleen de laatste basis rechtsonder uitschakelen irritant en duurde lang omdat je daar niet met tanks kan komen en als je dan 15 mammoths heb gebouwd wordt je niet blij 8)7
mja apc's met rocket gassies er in en paar highest rank rifle squads in apc's is idd zeer netjes hier
tanks komen van noord en oost, ventjes van zuide en west. En zet wat foxhounds up bij alle ingangen en gooi rocket soldiers er in noord en oost en maak 1 zo'n ding in elke hoek van je basis met zo'n rocket gast er in zodat je genoeg air defence heb zonder die gare aa guns aan te zetten. En ik had 2 foxhounds zuid staan en dat was meer dan genoeg daar met 1 gun turret aan :)

note: dit was op hard. :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
OMD schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:07:
[...]

2e harvester bouwen.

Of gewoon een zooi infantry in de gebouwen daar stoppen :D

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die nu uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
uhm...?? Lees je uberhaupt wel iets in dit topic? Zie anders ook TS oid

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:13:
ligt het nou aan mij of is missie 5 ofzo van GDI, in oost europa nogal moeilijk?
dat je eerst je basis moet repareren en daarna 5min verdediging en dan je basis ding ophalen.
alleen dat ding gaat zo traag dat die zelfmoordmannetjes hem zo kapot hebben.
ik kom net niet over de brug. (dan komen er allemaal ventjes van achter)
heb niet zoveel geld dus veel tanks kan ik daar niet naar toe sturen.
en dan wordt ook nog je basis aangevallen zodat die half verrot is.

heb zelf easy geprobeert en andere missie deed ik met zeer veel gemak op normal.
ik heb eerst gewoon alle nod uitgeroeid aan de linker kant van die brug, toen ging alles gesmeerd!

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik erg jammer vind dat er niet meer in zit is die multi player missies die je bijv. in Red Alert 2 had zitten.
Dat je met 2 players tegen de pc kon gamen om zo een paar missies te halen.

Ok, je kunt wel een multi player doen met 2 spelers en 2 of meerdere pc players maar dat is toch anders.
Of zou dit als add-on/mod nog terug komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 00:48
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:42:
[...]

Zeker weten? In de demogame had ik namelijk alles op high gezet om te kijken hoe dat liep. Het prog Fraps gaf toen aan dat ik rond de 15 fps zat.
Ja zeker, 15 fps is niet speelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Wat zit er in de Nederlandse Kane Edition ? Ik las dat elk land een ander soort inhoud heeft in de Kane Edition. Ik krijg hopelijk binnenkort mijn Britse Kane Edition, zou willen weten of ik erop achteruit ga.

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

aval0ne schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:51:
[...]

Ja zeker, 15 fps is niet speelbaar
15 fps is best speelbaar hoor, het gaat niet vloeiend ofzo maar de max is toch maar 30 fps, dus zoveel scheelt dat ook niet :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Dag 3 en patch 2 is inmiddels uit. 8)7

Gaat hard met de patches, of we daar blij mee moeten zijn is nog even afwachten.
Command & Conquer 3 Tiberium Wars(tm)
Version 1.2 Patch Notes - March 29, 2007
==================================================================

This patch for Command & Conquer 3 Tiberium Wars addresses two
issues:

Bug Fixes
· Fixed an error that caused the list of available matches in the
Custom Match Lobby to constantly refresh to the top of the list.

Other Changes
· Improved the patching process to ensure all players are
prompted to receive the latest version of the game when
attempting to play online or using the "Check for Updates"
feature in the Command & Conquer 3 Tiberium Wars Control Center
utility.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

hij ziet de patch nog niet hierzo bij auto-update

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:25:
[...]

ik ben ook dinsdag al gebeld dat ie klaar lag, helaas morgen pas tijd om hem op te halen

anders gewoon even bellen of ze hem al binnen hebben
d'r net langs dynabyte gegaan, ze hadden em en ik kon em gelijk meenemen..

aleen jammer dat de inlay is beschadigd (niet heel erg dus als hij voor de rest goed werkt ga ik niet zeiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Laatst online: 21:57
William/Ax3 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:00:
[...]

gamedata.ini geloof ik zo uit het hoofd.
Kan het niet vinden, kan je iets specifieker zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:42:
[...]

uhm...?? Lees je uberhaupt wel iets in dit topic? Zie anders ook TS oid
Volgens de FRS is ie uitgesteld, mailtje gehad enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuCarD schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:12:

Gaat hard met de patches, of we daar blij mee moeten zijn is nog even afwachten.

[...]
Bij elk nieuw spel is er wel een bug. Dus niet zo raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kira12
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08-2022
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:14:
[...]

Ik heb dit ook, iemand die een oplossing weet? :/
Dit probleem had ik ook met m'n pc, je moet gewoon de nieuwste driverse instaleren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuCarD schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:12:

[...]
Ach.. Ik vind het eigenlijk wel meevallen.. ben nog geen bugs tegen gekomen, en er lijkit in elk geval iets gedaan te worden aan de bugs die er wel zijn. Performance van C&C 3 is ook lang niet slecht.. Volgens mij was de 1e patch meer balancing, iets wat ik alleen maar kan toejuichen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Total ownage :P je weet als je zoveel hebt echt neit meer hoe of wat maar this wel vet natuurlijk :P

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/133/totalownagehn6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Hehe dat ziet er echt niet uit :P

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
spelen zoveel mensen dit spel op low ofzo? Als ik al die screens hier zie dan weet ik dat dat niet op max of high is. Zeker raar omdat dit spel zelfs op mijn oude x800xt pe nog goed draaid op max @ 1280x1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:30:
Total ownage :P je weet als je zoveel hebt echt neit meer hoe of wat maar this wel vet natuurlijk :P

[afbeelding]
@ afbeelding hierboven:
obertje:"Bestelde u nou vliegende kreeft of was het octopus meneer?"

Ziet er trouwens wel vermakelijk uit. Morgen heb ik het spel ook in handbereik, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Iemand wat tips voor online battles, word elke keer van de kaart geveegd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander1991 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:04:
[...]

Probeer eens je hardware versnelling van het geluid uit te zetten, bij mij werkte dat _/-\o_
Weet iemand waar ik dit kan vinden in Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik em pas installeer als ik mijn nieuwe systeem heb :P

Met een 8800gts ^^ *drewl* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is niet nodig hoor ;)

Ik draai 'm op m'n laptop met 'n GO7600 512MB, met alles op 'Ultrahigh' en AA voluit dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik dit spel eindelijk.. kan ik het niet installeren omdat ik tijdens de installatie een "machine_check_exeption" BSOD krijg :(

Grrr....

Heb even gegoogled wat het is en het schijnt een "hardware" probleem te zijn. Maar ik heb geen flauw idee wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:11:
Heb ik dit spel eindelijk.. kan ik het niet installeren omdat ik tijdens de installatie een "machine_check_exeption" BSOD krijg :(

Grrr....

Heb even gegoogled wat het is en het schijnt een "hardware" probleem te zijn. Maar ik heb geen flauw idee wat....
OC probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

maxoss schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:20:
[...]

Kan het niet vinden, kan je iets specifieker zijn?
Misc.big rest moet je maar zelf uitzoeken. Kwestie van extract de .ini pas hem aan plaats weer terug. Zeg maar. Beetje zelf onderzoek kan geen kwaad xD.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cantate
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-08 20:33
het spel draait lekker op mijn game PC, maar heeft iemand enig idee hoe deze draait op een laptop kaart: X1300 (64mb + evt 64 mb)?

andere vraag: ervaringen met de radeon 9000PRO 128MB?

edit: OC= overclock.

[ Voor 6% gewijzigd door cantate op 29-03-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
:p oc is het dus niet

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al hier een trainer gevonden die werkt op de full version :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:27
Modbreak:Willen de heren en dames de techvragen achterwege laten? Die horen namelijk _niet_ thuis in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 21:01
Crash schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:45:
[modbreak]Willen de heren en dames de techvragen achterwege laten? Die horen namelijk _niet_ thuis in dit topic :)[/]
misschien is het handig om dat in de topicwarning (wellicht bij het volgende topic) erbij te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-MeLLeR
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-07 13:36

The-MeLLeR

3l33t

Ben ik de enige bij wie patch 1.2 nog niet in autoupdate zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
tering zeg, de Scrin is best vet...
wat een heavy units....
Mothership :9~ poehhh wist eerst niet hoe ik het moest bouwen, maar wat een massa ding...
hijs wel niet erg sterk tegen Anti Air...maar als je dat beest eenmaal boven een basis krijgt geplant, dan is ook zwaar genaaid :D
mag ik wel zeggen dat bij de Scrin de tanks niet erg interessant zijn??
de Seekers zijn wel ok (die dingetjes die je meteen kan bouwen)...voor de rest is het bij Scrin een must om air te bouwen....die carriers enzo :9~
denk dat Scrin ook wel wat lastiger is dan GDI< maar dat is logisch denk ik
heb net ff 1 klein mapje gedaan, die bovenste bij Skirmish...halve level lag gevuld met Tiberium dus dat zit wel goed :)
alleen m'n fps zakt toch wel ernstig in hoor, met flink wat units...en ik heb zo ongeveer alles op medium + AA x2
owja nog 1 vraag, worden er ergens screenshots opgeslagen? in een specifieke map ofzo
kga weer ff verder ontdekken :P ben nog niet uitgeleerd met de Scrin voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 15:24
The-MeLLeR schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:21:
Ben ik de enige bij wie patch 1.2 nog niet in autoupdate zit?
Die patch is nog niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:23

nFo

Chello200 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:57:
Wat zit er in de Nederlandse Kane Edition ? Ik las dat elk land een ander soort inhoud heeft in de Kane Edition. Ik krijg hopelijk binnenkort mijn Britse Kane Edition, zou willen weten of ik erop achteruit ga.
Ik had vandaag de Kane versie ontvangen van bol.com. :)
Hier het plaatje:
http://img164.imageshack.us/img164/8619/kanelz9.jpg

5,07 GB, dus als er meer of minder bestanden erop staan, kun je het zo zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:26
Leuk spel maar die verdomde errors wordt ik helemaal gek van.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:23

nFo

Cyrus The Virus schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:54:
Leuk spel maar die verdomde errors wordt ik helemaal gek van.
Ik heb nog geen Error gezien, misschien heb je last van een Virus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
hoe vaak crashed dat spel wel neit in de online lobby? :( niet normaal gewoon :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik zit echt te wachten op een optie waarmee je de superwapens kunt uitschakelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:01:
[...]

Weet iemand waar ik dit kan vinden in Vista?
Ik heb nog steeds last van krakend / stotterend geluid. Alleen als ik alle settings op low zet heeft ie er geen last van.

De hardware versnelling voor het geluid uitzetten lukt mij niet. Weet iemand of dat uberhaupt kan in Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 00:46
Wmm schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:51:
[...]

Die patch is nog niet uit...
Ik heb hem al,

beetje creatief de bestanden downloaden vanaf de ftp en een bestandje in de install root aanpassen/aanmaken, werkt perfect (niet online, servers snappen het nog niet)! (ftp://ftp.ea.com/pub/eapacific/cnc3/patch12)

Mijn CNC3_english_1.2.SkuDef

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
set-exe RetailExe\1.2\cnc3game.dat
add-config Lang-english\1.1\config.txt
add-config EnglishAudio\1.0\config.txt
add-config Movies\1.0\config.txt
add-config Core\1.1\config.txt
add-config SP\1.0\config.txt
add-config MP\1.0\config.txt
add-config Kane\1.0\config.txt
add-config RetailExe\1.2\config.txt
add-search-path big:

[ Voor 38% gewijzigd door Dragon op 29-03-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Scrin is haast overpowered zou ik zeggen??
ze hebben meer sterke units...tering net een zo'n 6 player map gedaan, met van dat blauwe tiberium, ik had van 0 $ ineens 230.000 ofzo terwijl ik als een gek zat te bouwen....blauw tiberium ownt dus.
trouwens heeft zo'n Tiberium Accelerator veel nut? om die te bouwen op zo'n lege tiberium put
ik ga eens even met meerdere CPU's doen, je kunt ook FRee for all neem ik aan?
en oja zullen er ook extra maps komen? zodat mensen zelf maps kunnen bouwen enz.??? anders is het vrij magertjes die multiplayer maps

Edit: ik zie nergens Free for all...
als je 2 of meer CPU's pakt, zijn die dan beiden tegen jou? hoop 't niet

[ Voor 33% gewijzigd door SuX DeLuXe op 29-03-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:26
nFo schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:02:
[...]

Ik heb nog geen Error gezien, misschien heb je last van een Virus. ;)
krijg game.dat error en heb geen virussen.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
wtf Free for all zit er niet in...
kortom een leuke skirmish game kun je zo niet creeeren...ik zit nu tegen 2 hard enemy's maar ze pakken alleen mij? ik win wel van 2 Hard lol....
Kan iemand mij dit ff helder maken? waarom geen Free For all? dit had je toch ook in RA2 enz....das wel een zwaar minpunt als dat zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:43:
Iemand al hier een trainer gevonden die werkt op de full version :9
kijk eens op gamecopyworld, neem niet die van razor; die crasht je game ;)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Laatst online: 17:15

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik heb het spel nog niet. Maar wat is nou de Mammoettank onder de Scrins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Splinter Cell schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:52:
Annihilator Tripod, een driepoterige, driewapenige walker :P

van alle superunits is de Mammoth het best IMO. Die heeft tenminste AA wapens, die eveneens AG kunnen :) Voordeel van de Avatar is dat hij klein is en geupgrade kan worden. Annihilator is redelijk zwak eigenlijk..

[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 29-03-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Laatst online: 17:15

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Angeloonie schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:54:
[...]

Tripod, een driepoterige, driewapenige walker :P
Ah dus toch de Tripod. Dacht ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Hallo?!
is er iemand?
ken ik FFA spelen?
sorry ben wat ongeduldig maar heb t 3 x gevraagd...
moet toch wel mogelijk zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Thrills33ka schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:01:
Hallo?!
is er iemand?
ken ik FFA spelen?
sorry ben wat ongeduldig maar heb t 3 x gevraagd...
moet toch wel mogelijk zijn....
FFA? Free-For-All?

Tuurlijk kan dat, kon in Generals ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Angeloonie schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:03:
[...]

FFA? Free-For-All?

Tuurlijk kan dat, kon in Generals ook al.
hmmm waar zit die optie dan? :Y)
ik konm het nie vinden...
ik ben nou aan het ownen tegen 2 Hard...ben gevecht bezig om zo'n mega groot blauw tiberium veld in het midden....haha vet gevecht...
hij gooide atoombom op me...maar ik overal van die Storm colums neer geplant...die dingen ownen wel...
hebben wat weg van Tesla coils, vet hoor })

net 2 Hard enemy's geownd...volgens mij waren ze 2v1 maargoed...
was wel lekker potje....Scrin ownt gewoon!
laatste slag uitgedeeld met Mothership, die doet me sterk denken aan dat wapen van Independance Day...voor de rest veel gejat van Starcraft maja dat is wel leuk...die carriers + wat ook erg handig is is die 2 poorten die je kan maken en zo snel units in de vijand zn basis kunt pompen...dat was met Starcraft ook al vergelijkbaar met de Recall en die 2 slijmtunnels van de Zerg
anyways ik ben nu al verslaafd :) klote nog 1 dag dan weekend

[ Voor 34% gewijzigd door SuX DeLuXe op 29-03-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 19:23
Schieten de Juggernauts nu ook de granaten in bogen af anar hun doel? In de demo gingen de granaten gewoon recht vooruit naar het doel, terwijl ze in TS (in principe zijn dit gewoon dezelfde units als toen) hun lading omhoog schoten zodat het van boven op het doel neerkomt.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is dit topic niet voor bedoeld...

[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 29-03-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Precies, bij mij loopt die update ook vast...al 2 x geprobeerd..
dus laten we maar zeggen EA-stijl, ben nie anders gewend ;)
maar achja als het morgen maar gefixt is, zal vast wel

[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 29-03-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:38:
[...]

Precies, bij mij loopt die update ook vast...al 2 x geprobeerd..
dus laten we maar zeggen EA-stijl, ben nie anders gewend ;)
maar achja als het morgen maar gefixt is, zal vast wel
Ja laten we het hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
weet iemand nou hoe je FreeForAll kunt doen bij C&C3 Skirmish? ik kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Splinter Cell schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:52:
annihilator tripod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
Thrills33ka schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:43:
weet iemand nou hoe je FreeForAll kunt doen bij C&C3 Skirmish? ik kan het niet vinden
CPU spelers geen team geven en dan starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:54:
[...]

Annihilator Tripod, een driepoterige, driewapenige walker :P

van alle superunits is de Mammoth het best IMO. Die heeft tenminste AA wapens, die eveneens AG kunnen :) Voordeel van de Avatar is dat hij klein is en geupgrade kan worden. Annihilator is redelijk zwak eigenlijk..
ik heb d'r net in de missie Alexandria de nod geownt met 10 elite mammoet tanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Rival24 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:48:
[...]

CPU spelers geen team geven en dan starten?
uhhhhuuuuh
wat een grap?
ik had niet eens erop gelet dat er Teams stond....
omfg 8)7
maar jij weet dus zeker dat ze dan FFA doen, en niet allemaal tegen jou doen....
of moet je misschien persee ieder een ander teamnummer geven
maar Scrin is nu al me favo ras....zij ownen echt :)
ben benieuwd hoe dit online gaat uitzien, denk dat iedereen haast wel Scrin zal kiezen, niet?

[ Voor 15% gewijzigd door SuX DeLuXe op 29-03-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:37:
Mensen die zin hebben in een 1on1 of 2on2? Kom dan naar hamachi:
network: tiberium.wars password: cnc
Die is vol.

Extra netwerk: tiberium.wars2
password: cnc

Link: Download Hamachi

[ Voor 13% gewijzigd door dr snuggles op 29-03-2007 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen komt patch 1.02. Ik ga iig niet meer online tot die patch er is; dit is gewoon te triest voor woorden. Nice EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Als er belang bij is kan ik vanavond of morgen even een 'mini' site in elkaar zetten met iedereen's nickname's en de hamachi adressen e.d. ? Als er iig genoeg animo voor is :)

[GoT]C&C3 clan :P

[ Voor 5% gewijzigd door -Thunder- op 29-03-2007 22:02 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

dr snuggles schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:57:
[...]

Die is vol.

Extra netwerk: tiberium.wars2
password: cnc

Link: Download Hamachi
Linkje met de Nederlandse versie :
http://files.hamachi.cc/HamachiSetup-1.0.1.5-nl.exe

offtopic:
Shit ramde verkeerde knop... moest bij het bericht hierboven komen :X

[ Voor 12% gewijzigd door -Thunder- op 29-03-2007 22:04 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
-Thunder- schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:01:
Als er belang bij is kan ik vanavond of morgen even een 'mini' site in elkaar zetten met iedereen's nickname's en de hamachi adressen e.d. ? Als er iig genoeg animo voor is :)
Dat klinkt wel leuk! Lekker minimalisitisch, netwerknamen, GoT <--> Hamachia <--> CnC namen. Ik ben voor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

-Thunder- schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:01:

[GoT]C&C3 clan :P
Count me in!!! goed idee :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Wat een lame overgang zeg bij GDI.
NOD opgeblazen met de ion canon en dan spontaan de aliens er achteraan
Had liever daar een overlapping ofzo in gezien.
Nu heb ik echt zo'n gevoel van GDI vs. NOD = klaar, maar omdat 't nogal weinig missies waren doen we er nog maar aliens achteraan.
Ben d'r niet zo heel erg kapot van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is Hamachi als ik vragen mag?
Is dit een soort bypass, zoiets als direct connect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik moet nu (GDI) missie de nuclear missile van NOD destroyen. Mijn Orca's zeggen dat er een ridge unprotected is, dat klopt, maar daarna worden ze alsnog afgeschoten ... Hoe moet ik deze missie doen?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

VonFoX schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:28:
Ik moet nu (GDI) missie de nuclear missile van NOD destroyen. Mijn Orca's zeggen dat er een ridge unprotected is, dat klopt, maar daarna worden ze alsnog afgeschoten ... Hoe moet ik deze missie doen?
spoiler:
Gewoon met die Orca's :P Je kan links er veilig langsvliegen, en als je ze ZELF bestuurd als ze terugvliegen (lees: eerst naar links en DAN naar onder) dan komen ze ook veilig terug.

Daarnaast moest je niet voor zijn Temple gaan, maar voor de 3 powerplant bovenin. Daarnaa gewoon tanks/Zone Troopers er op af sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Oke leuk er is dus animo! :)

Ik ga even kijken hoe ik het in elkaar zet of misschien pak ik wel gewoon een free script ergens vandaan. Zogauw het ready is plaats ik de link hier uiteraard :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:27:
Wat is Hamachi als ik vragen mag?
Is dit een soort bypass, zoiets als direct connect?
Hamachi is een programma wat op een super simpele manier (drie keer klikken) een beveiligd virtueel netwerk maakt (VPN: Virtual Private Network). Op die manier lijkt het net alsof je bij elkaar op een LAN zit, terwijl je eigenlijk mijlenver uitelkaar zit.
-Thunder- schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:32:
Oke leuk er is dus animo! :)

Ik ga even kijken hoe ik het in elkaar zet of misschien pak ik wel gewoon een free script ergens vandaan. Zogauw het ready is plaats ik de link hier uiteraard :)
Klinkt goed :). Maak er niet teveel werk van hoor, zeker niet in het begin (tenzij je het erg leuk vindt natuurlijk :P). Eerst even kijken of het gebruikt wordt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PainkillA schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:51:
spelen zoveel mensen dit spel op low ofzo? Als ik al die screens hier zie dan weet ik dat dat niet op max of high is. Zeker raar omdat dit spel zelfs op mijn oude x800xt pe nog goed draaid op max @ 1280x1024
Hij staat amper op low man :S alles staat op high, met uitzondering van terrain detail staat op ultra high,
shadows staat op low, en decals staat uit, en water staat ook low omdat ik dit niet echt belangrijk vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok vandaag het spel gekocht en geinstalleerd. Als ik het spel wil opstarten, krijg ik de melding:

Conflict met Emulation Software opgetreden

Iemand enig idee wat dit mag inhouden? Of heeft iemand anders toevallig deze melding al gehad, en heeft ie het weten op te lossen.

Ja heb de laatste dx versie
Ja heb de updates

Zijn er nog meer dingen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Laatst online: 15-09 17:35
Mount software uitzetten of eventueel verbergen met Yasu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ligt het aan mij of de voice over tijdens de game als de missie wordt uitgelegd zo zacht?

Kan hem iig niet harder zetten, alles is al maxed out...

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ook ff 2 screenies plaatsen van mijn 2 potjes met de Scrin toenstraks:

nucleaire bom van de Scrin; soort draaiklok die veel schade aanricht, zonder al te veel lawaai te maken :P
Afbeeldingslocatie: http://img120.imagevenue.com/loc366/th_02358_C_C3_Tiberium_Wars_7_122_366lo.JPG

basisje, 1e potje...zo'n klein mapje voor 2 players heb je wel zo volgebouwd zeg...wordt een onoverzichtelijk zooitje
Afbeeldingslocatie: http://img133.imagevenue.com/loc365/th_02368_C_C3_Tiberium_Wars_8_122_365lo.JPG

[ Voor 19% gewijzigd door SuX DeLuXe op 29-03-2007 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr snuggles schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:39:
[...]

Hamachi is een programma wat op een super simpele manier (drie keer klikken) een beveiligd virtueel netwerk maakt (VPN: Virtual Private Network). Op die manier lijkt het net alsof je bij elkaar op een LAN zit, terwijl je eigenlijk mijlenver uitelkaar zit.
Behalve dat het niet beveiligd is zoals bij een VPN, dat geeft het een goede performance waardoor het geschikt is voor gamen. Iets wat bij een VPN vaak niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:07:
ook ff 2 screenies plaatsen van mijn 2 potjes met de Scrin toenstraks:

nucleaire bom van de Scrin; soort draaiklok die veel schade aanricht, zonder al te veel lawaai te maken :P
[afbeelding]

basisje, 1e potje...zo'n klein mapje voor 2 players heb je wel zo volgebouwd zeg...wordt een onoverzichtelijk zooitje
[afbeelding]
JIj hebt zo te zien een ati kaart ;) daarbij is het beeld veel waziger dan nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wat een ruk service van EA weer :S

Heb ik het eindelijk in handen, krijg ik continu een fout in de c&c3game.dat. En eerst was het na een 15 mins. Nu krijg ik zodra ik de game opstart doodleuk de melding dat DX 9 niet installed is op mijn pc :/

Terwijl ik vrolijk net een reinstall van windows gedaan heb en een redist van DX 9 heb installed (Feb 2007)

En ja de laatste drivers enz enz enz. en het is ook niet dat mijn pc het niet kan draaien........

Zucht......

Terwijl het mij wel een leuk spel lijkt. Ik bedoel, de demo was eht stoer :D En de Scrin lijken mij gewoon helemaal geweldig.

Maargoed, eerst dit oplossen :/

[ Voor 30% gewijzigd door Notna op 29-03-2007 23:31 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Probeer het spel eens in compatibiliteitsmodus. Ik heb in het verleden ook rare meldingen gekregen vanwege directx.

Ik weet niet of het hierbij ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ligt de online server van ea eruit? hij zit telkens te meuken dat hij niet er naar toe kan connecten -_- meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Woei die Albania mission is wel lastig.... :/

Morgen weer een dag ;)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roberttt schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:53:
Mount software uitzetten of eventueel verbergen met Yasu.
Ook deze heb ik uitgezet, maar de melding blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:58:
[...]

Ook deze heb ik uitgezet, maar de melding blijft.
Ik heb het ook, maar als ik al m'n drives unmount + disable (dus 0 drives aangemaakt), en deamon tools uitzet doet hij het wel.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.