Oe kan je weer bootjes bouwen
?
Neen, die krijg je, gelijk in C&C: Zero hour
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Die scrin doen me aan de film starship troopers denken.
zijn er zoals in Tiberiansun 2 soorten tiberium (blauw en groen)?
of hebben ze dat afgeschaft, was namelijk altijd wel leuk in het blauwe tiberium een explosive kettingreactie op te roepen
of hebben ze dat afgeschaft, was namelijk altijd wel leuk in het blauwe tiberium een explosive kettingreactie op te roepen
Ja. Blauwe tiberium is aanwezig.mschol schreef op zondag 25 maart 2007 @ 09:15:
zijn er zoals in Tiberiansun 2 soorten tiberium (blauw en groen)?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Ook dat is echt een onderdeel wat je alleen tegen komt in de Red Alert stroming van C&Cmschol schreef op zondag 25 maart 2007 @ 09:15:
[...]
weer geen bootjes die je kan bouwen, errug jammer..
Ik betrapte me er zelf ook op om te denken; ik mis een chronosphere.
@ hierboven.
Tiberiun sun had ook bootjes. Het waren wagentjes van GDI die zowel als land als water konden.
@boven hierboven.
Hoeveel brengt 1 lading blauw tiberium wel niet op dan
Tiberiun sun had ook bootjes. Het waren wagentjes van GDI die zowel als land als water konden.
@boven hierboven.
[ Voor 20% gewijzigd door battler op 25-03-2007 12:32 ]
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Verwijderd
In Tiberium Sun waren dat de hover MRLS, niet persé echt een water unit. Volgens mij was de hovercraft pas onderdeel in RA2 (?)battler schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:31:
@ hierboven.
@boven hierboven.
Idd, de echte hovercraft was RA 2
RA 1 had je landings voertuigen.
Een lading blauw tiberium was toch 2 keer zoveel?
Verwijderd
Hoe zijn de ervaringen met stealth tegen de CPU. Ik heb het idee dat het geen verschil maakt, maar ik zie diverse videos op youtube langskomen waar gewoon disruption towers worden gebouwd
Ik heb zelf games gehad waar gewoon mijn stealth units werden opgezocht en afgemaakt. Dat gaf mij het idee dat de stealth niet uitmaakt tegen de CPU.
Hoe zit het verder met die beam cannon? Hoeveel beam cannons op een obelisk maken verschil? Hoeveel kracht krijgt een obelisk van bijvoorbeeld 1 beam cannon tegen 5 beam cannons. Ik kan hier ook niet echt info over vinden.
Formule voor beam cannon
http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=207697
Hoe zit het verder met die beam cannon? Hoeveel beam cannons op een obelisk maken verschil? Hoeveel kracht krijgt een obelisk van bijvoorbeeld 1 beam cannon tegen 5 beam cannons. Ik kan hier ook niet echt info over vinden.
Formule voor beam cannon
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 19:58 ]
Met groen moest de harvester 2 groene plantjes ''opeten'', met blauw hoeft de harvester maar 1 groen plantje op te eten.TheTMC schreef op zondag 25 maart 2007 @ 14:29:
Idd, de echte hovercraft was RA 2
Vraagje voor iedereen: Hoeveel minuten hebben jullie nodig om een "hard"-tegenstander in de demo af te maken, zonder de engineertruc
Wat ben jij dan (GDI/NOD) en wat is de tegenstander?
Hoe het volgens mij werkt: De AI trekt zich niets aan van Fog of War. Alles is zichtbaar voor de AI, behalve dat wat verborgen zit onder een stealth-deken. M'n stealth units worden alleen ontdekt bij een radarpost of bij het schieten, precies zoals het hoort dus. De vijand stopt met aanvallen als iets verborgen zit onder een stealth-deken.
Alleen beantwoord je met je link je eigen vraag niet volgens mij
. Schieten via een Obelisk is bijzonder kansloos: Je units staan bijna even dicht bij de Obelisk als bij het doel en ze zijn wel veel minder effectief. Beter is om direct te schieten zonder de Obelisk te gebruiken (is getest, scheelt echt heel veel). Ik denk dat de kwadratische formule een foutje van EA is en dat deze fout er niet is bij het gebruiken van de Obelisk.
Stealth tegen de AI werkt prima.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:41:
Hoe zijn de ervaringen met stealth tegen de CPU. Ik heb het idee dat het geen verschil maakt, maar ik zie diverse videos op youtube langskomen waar gewoon disruption towers worden gebouwdIk heb zelf games gehad waar gewoon mijn stealth units werden opgezocht en afgemaakt. Dat gaf mij het idee dat de stealth niet uitmaakt tegen de CPU.
Hoe het volgens mij werkt: De AI trekt zich niets aan van Fog of War. Alles is zichtbaar voor de AI, behalve dat wat verborgen zit onder een stealth-deken. M'n stealth units worden alleen ontdekt bij een radarpost of bij het schieten, precies zoals het hoort dus. De vijand stopt met aanvallen als iets verborgen zit onder een stealth-deken.
Die formule is erg interessant! Vreemd dat het effect van meer beam canons kwadratisch toeneemt.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:41:
Formule voor beam cannon![]()
Alleen beantwoord je met je link je eigen vraag niet volgens mij
[ Voor 32% gewijzigd door dr snuggles op 25-03-2007 21:46 ]
Verwijderd
Volgens mij was het gewoon de dubbele waarde hoor.Jorn1986 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:44:
[...]
Met groen moest de harvester 2 groene plantjes ''opeten'', met blauw hoeft de harvester maar 1 groen plantje op te eten.
Ik kan het in zo'n 6 minuut 20, ik GDI vs NOD. Hoe ik dat doe heb ik hier wel eens gepost. Gebruik niet de engineertruc zoals jij die bedoelt, maar ik gebruik wel engineers.dr snuggles schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:35:
Vraagje voor iedereen: Hoeveel minuten hebben jullie nodig om een "hard"-tegenstander in de demo af te maken, zonder de engineertrucWat ben jij dan (GDI/NOD) en wat is de tegenstander?
Stealth werkt bagger tegen AI. Ik NOD vs GDI. Fast tech naar Shadow Teams, kom ik aanvliegen met twee van die dingen en ik land bij een powerplant van de AI. Komt er een Predatortank aanrollen die één squad al plat walst. Kan dus nooit want hij kan ze nog nooit gezien hebben. Vervolgens vlieg ik met die andere squad ergens anders heen (nog wel binnen z'n base) en hoppa, Predator volgt mooi over de grond. Zulke vage dingen heb ik wel vaker meegemaakt in de demo.[...]
Stealth tegen de AI werkt prima.
Ja, groen levert 2400 per lading en blauw 4800 per lading.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:47:
[...]
Volgens mij was het gewoon de dubbele waarde hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door Wmm op 25-03-2007 21:57 ]
In welk deel en welke pagina ongeveer? Dit deel in het begin? Hier @GoT kun je niet op een post zoeken van bepaalde gebruikers binnen een topic.Wmm schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:56:
[...]
Ik kan het in zo'n 6 minuut 20, ik GDI vs NOD. Hoe ik dat doe heb ik hier wel eens gepost. Gebruik niet de engineertruc zoals jij die bedoelt, maar ik gebruik wel engineers.
Weet je zeker dat er linksonder geen "stealth ability neutralised" stond?Wmm schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:56:
Stealth werkt bagger tegen AI. Ik NOD vs GDI. Fast tech naar Shadow Teams, kom ik aanvliegen met twee van die dingen en ik land bij een powerplant van de AI. Komt er een Predatortank aanrollen die één squad al plat walst. Kan dus nooit want hij kan ze nog nooit gezien hebben. Vervolgens vlieg ik met die andere squad ergens anders heen (nog wel binnen z'n base) en hoppa, Predator volgt mooi over de grond. Zulke vage dingen heb ik wel vaker meegemaakt in de demo.
[ Voor 42% gewijzigd door dr snuggles op 25-03-2007 22:33 ]
Wmm in "[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars ..."
Je kan wel de berichten van een bepaalde user zien
Hoe dan? Ik krijg alleen de berichten te zien van $user die gequote zijn. Tnx voor de linkM1lamb3r schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:28:
Wmm in "[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars ..."
Even weer wat info 
In de campaign krijg je na afloop van een missie medailles/lintjes. Een missie op normal is silver, hard gold. Voor de missie zelf krijg je 1 medaille, voor alle intel in de missie krijg je 1 lintje en voor bonus objectives ook een lintje. Intel is eigenlijk het makkelijkste, gewoon alles bouwen wat nieuw is in die missie, en je haalt ze wel.
Bonus objectivs zijn soms echt te simpel, maar soms ook echt lastig.
Wat je met die lintjes verder moet zou ik niet weten, maar het is wel grappig
Had vanmorgen een trieste missie, tenminste stom gescript. Je moet met een aantal engineers een gebouw veroveren, maar er mogen niet teveel engineers doodgaan (lees: allemaal). Het stomme is dat ik met een laatste engineer het gebouw veroverde, maar ik mission failed had omdat ik geen engineers meer had
Missie nogmaals gespeeld, en toen met de 1e engineer het gebouw veroverd, en toen ik dat gebouw had, en die andere engineers dood gingen was er niets aan de hand
In de campaign krijg je na afloop van een missie medailles/lintjes. Een missie op normal is silver, hard gold. Voor de missie zelf krijg je 1 medaille, voor alle intel in de missie krijg je 1 lintje en voor bonus objectives ook een lintje. Intel is eigenlijk het makkelijkste, gewoon alles bouwen wat nieuw is in die missie, en je haalt ze wel.
Bonus objectivs zijn soms echt te simpel, maar soms ook echt lastig.
Wat je met die lintjes verder moet zou ik niet weten, maar het is wel grappig
Had vanmorgen een trieste missie, tenminste stom gescript. Je moet met een aantal engineers een gebouw veroveren, maar er mogen niet teveel engineers doodgaan (lees: allemaal). Het stomme is dat ik met een laatste engineer het gebouw veroverde, maar ik mission failed had omdat ik geen engineers meer had

Missie nogmaals gespeeld, en toen met de 1e engineer het gebouw veroverd, en toen ik dat gebouw had, en die andere engineers dood gingen was er niets aan de hand

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 25-03-2007 23:23 ]
Verwijderd
wtf? Dat lijkt wel een star destroyer (uit Star Wars voor de heidenen onder ons).
- als reactie op die screens van die boten -
- als reactie op die screens van die boten -
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 23:29 ]
Verwijderd
Hier staat het. ook wat iemand anders doet om ervan te winnendr snuggles schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:35:
Vraagje voor iedereen: Hoeveel minuten hebben jullie nodig om een "hard"-tegenstander in de demo af te maken, zonder de engineertrucWat ben jij dan (GDI/NOD) en wat is de tegenstander?
[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 2
Verder nog wat comments:
GDI:
Pitbull: stemmen als hummer uit Generals, echt precies hetzelfde. Ze zeggen ook nog eens "Let's rip it up!" zoals in Generals
Deze had gewoon een machinegeweer moeten hebben, simpel.
Predator tanks: te zwak eigenlijk, weinig damage tegen tanks of gebouwen.
APC's: tja, enorm sterk tegen infanterie, en gecombineerd met rocket soldiers/grenadiers ook redelijk tegen lichte voertuigen. Maar het is gewoonweg stupide dat er maar 1 ventje in kan, voor soldaten e.d. logisch, want dat zijn squads, maar dat je er maar 1 engineer in kan doen is gewoon suf..
Mammoth tanks: Erg sterk, al helemaal met de Railguns upgrade
Bouw er 10 en in een missie met makkelijk terrein (lees: vlak) onverslaanbaar.
Juggernaught: handig enzo, gebruik ze zelf niet echt veel
Rig: Tsja, beetje waardeloos eigenlijk, gebruik ze nooit, behalve als je ze krijgt in missies. En zelfs dan heb je er nog niet veel aan. Veels te zwak eigenlijk, zeker tegen infanterie.
Orca Fighter: handig voor snelle infiltraties via de achterkant van een basis oid.
Firehawk Bomber: Handig tegen gebouwen, en redelijk tegen voertuigen, behalve als die bewegen.
Infaterie is eigenlijk waardeloos in het spel, behalve voor in gebouwen rond je basis of in missies waar je ze krijgt maak ik ze zelf nooit. een groepje fanatics of een shadow team maakt korte metten met je infaterie. Zelfs een paar buggies zijn al genoeg.
GDI is t.o.v. NOD nog toch echt overpowered, ook al heeft de NOD stealth. Die Avatar Warmechs beginnen in groepjes van 4 tegen 4 van jouw mammoth tanks eigenlijk niets, amper damage, behalve als je ze upgrade met een 2e laser.
Scrin is ook extreem sterk eigenlijk, vooral de vliegtuigen zijn in groepen heel erg sterk, alleen niet echt maar 3-4 carriers wordt erg lastig te verslaan. Ook de Annihilator Tripods zijn erg sterk en al helemaal met de Energy Shield upgrade.
GDI:
Pitbull: stemmen als hummer uit Generals, echt precies hetzelfde. Ze zeggen ook nog eens "Let's rip it up!" zoals in Generals

Predator tanks: te zwak eigenlijk, weinig damage tegen tanks of gebouwen.
APC's: tja, enorm sterk tegen infanterie, en gecombineerd met rocket soldiers/grenadiers ook redelijk tegen lichte voertuigen. Maar het is gewoonweg stupide dat er maar 1 ventje in kan, voor soldaten e.d. logisch, want dat zijn squads, maar dat je er maar 1 engineer in kan doen is gewoon suf..
Mammoth tanks: Erg sterk, al helemaal met de Railguns upgrade
Juggernaught: handig enzo, gebruik ze zelf niet echt veel
Rig: Tsja, beetje waardeloos eigenlijk, gebruik ze nooit, behalve als je ze krijgt in missies. En zelfs dan heb je er nog niet veel aan. Veels te zwak eigenlijk, zeker tegen infanterie.
Orca Fighter: handig voor snelle infiltraties via de achterkant van een basis oid.
Firehawk Bomber: Handig tegen gebouwen, en redelijk tegen voertuigen, behalve als die bewegen.
Infaterie is eigenlijk waardeloos in het spel, behalve voor in gebouwen rond je basis of in missies waar je ze krijgt maak ik ze zelf nooit. een groepje fanatics of een shadow team maakt korte metten met je infaterie. Zelfs een paar buggies zijn al genoeg.
GDI is t.o.v. NOD nog toch echt overpowered, ook al heeft de NOD stealth. Die Avatar Warmechs beginnen in groepjes van 4 tegen 4 van jouw mammoth tanks eigenlijk niets, amper damage, behalve als je ze upgrade met een 2e laser.
Scrin is ook extreem sterk eigenlijk, vooral de vliegtuigen zijn in groepen heel erg sterk, alleen niet echt maar 3-4 carriers wordt erg lastig te verslaan. Ook de Annihilator Tripods zijn erg sterk en al helemaal met de Energy Shield upgrade.
Die overpowered Scrin zou gefixed moeten worden de dag na de release, om de release groepen tegen te zitten (dan direct nieuwe EXE, weer kraken en dergelijke)Angeloonie schreef op zondag 25 maart 2007 @ 23:50:
RSI-veroorzaker...
Het valt me eigenlijk op dat de campaign zo lang is. Ik heb nu in totaal 15 missies voltooid, kan aan een 16e beginnen en dat is volgens mij nog niet de laatste. Ik gok op 17 of 18 missies voor de GDI. Viel me positief op
Wellicht dat het al door iemand anders gevraagd is (ik kon het iig niet vinden) maar eeuh, hoe kun je de gebouwen draaien alvorens ze te bouwen? Ik bedoel, naar onderstaand screenshot kijkend staan die 4 5 dezelfde gebouwen toch echt anders georienteerd dan bv. het gebouw links ervan.

Sterker nog, het 2e en 3e gebouw sluiten onderaan wel goed aan, maar bovenaan niet terwijl de 1e en de 2e het wel weer doen.

Sterker nog, het 2e en 3e gebouw sluiten onderaan wel goed aan, maar bovenaan niet terwijl de 1e en de 2e het wel weer doen.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
gewoon muisknop ingedrukt houden bij neerzetten? ... hoe lang nog jonges... nog 1 nachtje slapen toch ?JaJoah schreef op maandag 26 maart 2007 @ 06:43:
Wellicht dat het al door iemand anders gevraagd is (ik kon het iig niet vinden) maar eeuh, hoe kun je de gebouwen draaien alvorens ze te bouwen?
http://specs.tweak.to/12504
ik wacht het belletje af wanneer hij binnen is
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Nederlandse release datum is officieel 29 maart maar, zoals zo vaak het geval is geweest met spellen zijn ze toch vaak enkele dagen eerder al in diverse (speelgoed) winkel(ketens) te vinden of worden de pre-orders al voor de launch datum verstuurd.autodidact schreef op maandag 26 maart 2007 @ 07:03:
[...]
gewoon muisknop ingedrukt houden bij neerzetten? ... hoe lang nog jonges... nog 1 nachtje slapen toch ?
Morgen ga ik kijken bij mijn Pre-order winkel
, hoop dat hij dan binnen is, heb mooi de L.E. versie voor minder gekregen
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Bol.com biedt, Command & Conquer - Tiberium Wars Voordeelbundel aan. Volgens hun zit er een guide bij. Dit is toch gewoon de Kane Edition?
Als je kijkt naar de sidebar waar je je radar, sniper dropping etc kan vinden, dan zie ik in sommige screens 2, of soms 3, rijen? Hoeveel uprades zijn er? Telkens als ik een engineer in een vijandig gebouw stuur ontploft ie... Mis ik iets?
Aut viam inveniam aut faciam
Gewoon alle upgrades kopen, dan lukt het welMx7733 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:05:
Als je kijkt naar de sidebar waar je je radar, sniper dropping etc kan vinden, dan zie ik in sommige screens 2, of soms 3, rijen? Hoeveel uprades zijn er? Telkens als ik een engineer in een vijandig gebouw stuur ontploft ie... Mis ik iets?
Verwijderd
op dat moment verkoopt de AI het gebouw om te voorkomen dat het wordt ingenomenMx7733 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:05:
Hij is te downloaden, en ik kan je vertellen dat hij werktThrills33ka schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:24:
8 GB, ik vind het niet meer normaal hoor...
grafisch is het gewoon niet heel erg bijzonder ofzo, gewoon DX9...
er zouden maar 20 multiplayer maps zijn, dus vanwaar komt die 8 GB vraag ik me af...
waar heeft iedereen hem nou vandaan trouwens? gedownload? of is ie ook al verkrijgbaar
Laterss
Die 8Gb zal wel grotendeels in de films \ muziek zitten, ik geloof dat die allemaal hd kwaliteit zijnThrills33ka schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:24:
8 GB, ik vind het niet meer normaal hoor...
grafisch is het gewoon niet heel erg bijzonder ofzo, gewoon DX9...
er zouden maar 20 multiplayer maps zijn, dus vanwaar komt die 8 GB vraag ik me af...
waar heeft iedereen hem nou vandaan trouwens? gedownload? of is ie ook al verkrijgbaar
ik wacht lekker op mn pre-ordered kane edition,
ga de moeite nie eens nemen om nu 1 of andere torrent te downen,
ik hou me nog wel een paar dagen bezig met gtavc-stories
zou kunnen idd
eigelijk wel belachelijk dat ze je niet eens duidelijk kunnen vertellen wanneer de release is...dat moeten die winkels toch al lang weten....zo weet je ook niet waar je aan toe bent
eigelijk wel belachelijk dat ze je niet eens duidelijk kunnen vertellen wanneer de release is...dat moeten die winkels toch al lang weten....zo weet je ook niet waar je aan toe bent
Die release is gewoon de 29e, duidelijk zat. Alleen in Taiwan is ie al uit (Joost mag weten waarom).
@ Hieronder: Kane edition heeft extra dvd met behind te scenes, extra multiplayer maps, filmpjes met strategiën (jeuh, strats van de devvers
). En misschien nog meer, zeg het zo uit m'n hoofd dus weet het niet precies. Ow, ook nog iets met aparte skins voor de armies...
@ Hieronder: Kane edition heeft extra dvd met behind te scenes, extra multiplayer maps, filmpjes met strategiën (jeuh, strats van de devvers

[ Voor 60% gewijzigd door Wmm op 26-03-2007 16:41 ]
Raad eens: niemand die het iets interesseert. Zie ook de Spielerij policy.
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 19:20 ]
http://www.xbmcfreak.nl/
Je zal die extra maps toch wel kunnen downloaden? Zelf ga ik ook voor de Kane, twijfel nu wel... wil spelen! Maar maten van me zijn hem al aan het downloaden.... Ik zal toch die extra mappen ook wel tegen hun kunnen spelen ?Wmm schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:36:
Die release is gewoon de 29e, duidelijk zat. Alleen in Taiwan is ie al uit (Joost mag weten waarom).
@ Hieronder: Kane edition heeft extra dvd met behind te scenes, extra multiplayer maps, filmpjes met strategiën (jeuh, strats van de devvers). En misschien nog meer, zeg het zo uit m'n hoofd dus weet het niet precies. Ow, ook nog iets met aparte skins voor de armies...
Aut viam inveniam aut faciam
Dat neem ik aan van wel, gewoon ff transferen ingame voordat het spel begint. Snap die extra maps bij Kane dus ook niet hoorMx7733 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:32:
[...]
Je zal die extra maps toch wel kunnen downloaden? Zelf ga ik ook voor de Kane, twijfel nu wel... wil spelen! Maar maten van me zijn hem al aan het downloaden.... Ik zal toch die extra mappen ook wel tegen hun kunnen spelen ?
@ Hieronder: je kunt ook echt een spel beoordelen aan de hand van 1 screenshot...

[ Voor 7% gewijzigd door Wmm op 26-03-2007 18:17 ]
Precies, dynabite heeft kane editie inmiddels mijn kant op gestuurd zag ik. dus ik heb hem morgen in huisAngeloonie schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:48:
Lekker boeiend dat ie snel/sloom gaat en dat hij 8GB is.Koop hem gewoon dan heb je daar geen gezeik mee.
ga ik m ook niet downloaden voor die eene avond
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik ga hem wel ff testen, ben ook blij dat ik dat met stalker gedaan heb 
Maarr ik ben er 90% zeker van dat ik deze morgen al ga kopen
Inderdaad, maar ik ben ook zo ongeduldigPinjataaa schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:25:
Ik ga hem wel ff testen, ben ook blij dat ik dat met stalker gedaan heb
iemand ook nog screens van de scrin in combat waarbij niet alles op low staat en het nog lelijker is dan generals?
als je een dagje geduld hebtPainkillA schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:47:
iemand ook nog screens van de scrin in combat waarbij niet alles op low staat en het nog lelijker is dan generals?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik hoorde dat het bouwen van muuren op het laatste moment er uit gesloopt , zal dit op 1 of andere manier weer werkend te krijgen zijn ? Want dat vond ik wel leuk in c&c
Blij Met Wilco
Een stuk terug staat dat het niet mogelijk is om muren te bouwen, dus ik ga er niet van uit.-Thunder- schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:26:
Ik hoorde dat het bouwen van muuren op het laatste moment er uit gesloopt , zal dit op 1 of andere manier weer werkend te krijgen zijn ? Want dat vond ik wel leuk in c&c
Woot, alle nod cinematics achter elkaar gezet uit C&C 1. http://video.google.com/v...2197717207618713391&hl=en
Ligt het aan mij of draait de full version velen malen beter dan de demo?? Ik heb de demo ook gespeeld alleen die was niet echt vooruit te branden. Last van framedrops en gewoon dat het langzaam liep ( ook al had ik dingen omlaag gezet ), maar met de full heb ik daar helemaal geen last van.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Is al vaker gezegd ja
Naja is toch alleen maar puik!
Demo speelt op m'n laptop al perfect, alles op ultrahigh, met AA op 2x en 'n reso van 1280 x 800
Demo speelt op m'n laptop al perfect, alles op ultrahigh, met AA op 2x en 'n reso van 1280 x 800
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Wat dacht je van die HD kwalitijd movies?De Gesnaakte schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:30:
[...]
Die 8Gb zal wel grotendeels in de films \ muziek zitten, ik geloof dat die allemaal hd kwaliteit zijn
ik wacht lekker op mn pre-ordered kane edition,
ga de moeite nie eens nemen om nu 1 of andere torrent te downen,
ik hou me nog wel een paar dagen bezig met gtavc-stories
De Gesnaakte schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:30:
[...]
ik geloof dat die allemaal hd kwaliteit zijn
Wie zal het goed hebbenVerwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:27:
[...]
Wat dacht je van die HD kwalitijd movies?

[ Voor 42% gewijzigd door CLB op 26-03-2007 21:34 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Aan hulp met warez doen we al helemaal niet, maar dat wist je zelf ook wel.
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 21:46 ]
Bambu Lab P1S Combo
Ik hoop dat ze het beide fout hebben. Wtf moeten wij met HD-kwaliteit? Sowieso een overrated concept trouwens. Bovendien waren de acteurs in de demo ook niet echt geweldig, als ze daar nu eens wat meer geld in zouden hebben gestoken.
Eigenlijk maakt de kwaliteit niet zoveel uit, maar 8GB duurt zo lang
Achjoh beetje normale spelling is toch niet verkeerd, beetje meer humor in jou trouwens ook nietVerwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:38:
[...]
Ja meester wij zullen voortaan op onze spelling letten -_-
Zijn wel HD filmpjes dacht ik.. ach ik 'skip' toch altijd door die filmpjes heen!dr snuggles schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:41:
[...]
Ik hoop dat ze het beide fout hebben. Wtf moeten wij met HD-kwaliteit? Sowieso een overrated concept trouwens. Bovendien waren de acteurs in de demo ook niet echt geweldig, als ze daar nu eens wat meer geld in zouden hebben gestoken.
Eigenlijk maakt de kwaliteit niet zoveel uit, maar 8GB duurt zo lang
Slechte acteurs... Josh Holloway speelt in 'LOST' man, hij is goed!
Haha zo'n spel down je toch niet joh, kun je niet eens onlinen

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 26-03-2007 22:17 ]
Ik vraag me af of je dit spel thuis via netwerk kan spelen als je beschikt over maar één gekocht exemplaar (mbv meerdere dvds/cd's)! Dit was namelijk wél het geval bij bv RA2. Iemand die daar wat meer van af weet?
Bij C&C generals had je meerdere keys nodig om over thuis netwerk met elkaar te kunnen spelen
denk dat het bij C&C3 ook het geval is.
* xdc speelt heerlijk potjes C&C3 , die medailles vind ik beetje onzin
maar de filmpjes zijn erg leuk tussen de missies door.
(was de demo al een beetje zat geworden telkens dezelfde map bij skirmish games)
VErder
kon geen nieuwe units / bouwstructures , of technologie ontdeken bij GDI,
alles was precies zoals de demo versie
wel een verademing zeg die grote maps! heerlijk!
denk dat het bij C&C3 ook het geval is.
* xdc speelt heerlijk potjes C&C3 , die medailles vind ik beetje onzin
maar de filmpjes zijn erg leuk tussen de missies door.
(was de demo al een beetje zat geworden telkens dezelfde map bij skirmish games)
VErder
kon geen nieuwe units / bouwstructures , of technologie ontdeken bij GDI,
alles was precies zoals de demo versie
wel een verademing zeg die grote maps! heerlijk!
[ Voor 135% gewijzigd door xdc op 26-03-2007 22:39 ]
slimmehotspot.nl
Iemand die een potje online of via hamachi wil spelen?
Verwijderd
Netjes!
Maarja, toen was het geld op en kwam de CPU met echt legers zonetroopers aanzetten, en daarachter nog artillery meuk. Ik had ook geen geld meer, dus toen was het snel bekeken.
Is de enige nog die ik moet dus
hamachi network: tiberium.wars wachtwoord: cnc
Net me eerste multiplayer match gespeeld over hamachi... en ik voorzie weer lange avonden!
Hoe is de netcode? Toch wel vrij belangrijk, na het vreselijke-online/lan-gebeuren van C&C Generals + Zero Hourkassemans schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:05:
Net me eerste multiplayer match gespeeld over hamachi... en ik voorzie weer lange avonden!
Ik herinner me helaas vele "mismatch"-meldingen gevolgd door even zoveel disconnects. De netcode van Generals/Zero Hour was echter überbrak. Elk on-line potje zat je weer te denken, "als dit maar goed gaat". Dat kan nooit de bedoeling zijn geweest van de makers nietwaar...Snakiej schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:11:
[...]
Hoe is de netcode? Toch wel vrij belangrijk, na het vreselijke-online/lan-gebeuren van C&C Generals + Zero Hour
Ik begrijp dat het mogelijk is om je netwerkgame live te "broadcasten".
Maar dan is het toch onwijs makkelijk om vals te spelen? of is sowieso de hele map al meteen zichtbaar?
Maar dan is het toch onwijs makkelijk om vals te spelen? of is sowieso de hele map al meteen zichtbaar?
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Verwijderd
Ja het is wel tricky dus heb ik taktieken bedacht. Sowieso 2 refineries linksboven en 2 cranes. Dan kun je veel bouwen zonder dat je geld echt opraakt (gewoon die base defenses blijven pompen ook al lijkt het goed te gaan). In beide basisen een warfactory want beam tanks zijn echt nodig op je obelisks. Ook altijd een paar groepen fanatics in elke basis klaar hebben staan zodat je obelisks niet steamrolled worden. Die zijn ook nuttig als de brutal met artillery aankomt. Stealth bombers zijn ook een must en overal in te zetten (ook goede scouts). Ik heb er 4 op mn airfield dus ze zijn handig per 2 op een hotkey te zetten. Je kan ze gewoon ergens laten rondvliegen dus niet perse in je airfield. Die killen die artillery ook met zn 2 dus je obelisks dealen wel met mammoths enz. Als aanvalsteam maak ik een stel avatars en een lading buggies. Ik had nog 2 avatars en 1 buggie over na mijn eerste aanval en die werden elite en ik sloopte daarmee heel rap alle bases van de brutal.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:47:
[...]
Netjes!Ik was zojuist nog ingemaakt. Ik was direct begonnen met linkerhoek boven, meteen brug afgezet en zo snel mogelijk naar Obelisk toe gewerkt. Basis onder daarna ook.
Maarja, toen was het geld op en kwam de CPU met echt legers zonetroopers aanzetten, en daarachter nog artillery meuk. Ik had ook geen geld meer, dus toen was het snel bekeken.
Is de enige nog die ik moet dus
Oh ja vergeet geen nuke te bouwen. Die smijt je dan lekker op zijn airfields want die ai spammed orcas
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 23:54 ]
Daar zit een delay in van minstens een paar minuten. Dus kun je niet mee cheaten, tenzij je graag ziet wat je tegenstander 10 minuten geleden deed...Flyduck schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:30:
Ik begrijp dat het mogelijk is om je netwerkgame live te "broadcasten".
Heb net een paar potjes op Hamachi gespeeld (niet tegen mensen hier). Ging erg lekker. Geen enkel probleem met de netcode, magoed dat had je in ZH met lan games ook niet...
Het spel is snel, maar dat was ook de verwachting. Ivm sommige andere maps ingame is de demo map godsgruwelijk lelijk imo. De Scrin spelen leuk, gaat denk ik vrijwel zeker m'n army worden om straks online mee te spelen. Ze spelen niet zozeer anders, ze hebben gewoon rax / warfac / airport shizzle, maar het gaat om het idee
Tot nu toe, leuk spel
hamachi werkt inderdaad als een trein. Wat is multiplayer CNC toch vet 
Scrin en NOD spelen het lekkerst voor mij. GDI heeft te lang nodig om op gang te komen.
Scrin en NOD spelen het lekkerst voor mij. GDI heeft te lang nodig om op gang te komen.
Zo
Net even paar campaign levels gespeeld en geskirmished met de Scrin ^_^. Ik vind de campaign maar suf om eerlijk te zijn, alles gaat stap voor stap en ik viel bijna in slaap
Dus toen maar besloten de Scrin uit te proberen en ik moet zeggen, ze zijn wel erg sterk. Maar eigenlijk alleen in de lucht, op land stellen ze niet zo heel veel voor (vooral de infantrie is zwak). Als de tegenstander een sterke luchtafweer heeft zit de Scrin al snel in de problemen. Ze moeten het vooral hebben van het rushen/snel basis bouwen, aangezien de defense ook niet erg sterk is.
Maar het valt zeker niet tegen
Ik kijk er naar uit om vele uren van mijn leven met dit spel te verpesten
Maar het valt zeker niet tegen
Dan weet ik niet welke Scrin jij hebt gespeeld? Grondunits niet sterk? Maak een zooi Tripods en je owned alles. Zelfde met die bliksemverdedigingswerken, die zijn ook ontzettend sterk in groepen..Switch schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:50:
ZoNet even paar campaign levels gespeeld en geskirmished met de Scrin ^_^. Ik vind de campaign maar suf om eerlijk te zijn, alles gaat stap voor stap en ik viel bijna in slaap
Dus toen maar besloten de Scrin uit te proberen en ik moet zeggen, ze zijn wel erg sterk. Maar eigenlijk alleen in de lucht, op land stellen ze niet zo heel veel voor (vooral de infantrie is zwak). Als de tegenstander een sterke luchtafweer heeft zit de Scrin al snel in de problemen. Ze moeten het vooral hebben van het rushen/snel basis bouwen, aangezien de defense ook niet erg sterk is.
Maar het valt zeker niet tegenIk kijk er naar uit om vele uren van mijn leven met dit spel te verpesten
Moet toegeven dat ik niet enorm lang heb gespeeld en de vehicles meteen heb overgeslagen in het begin (vooral omdat ik het gebouw niet kon vinden en ik te lui ben om tooltips te lezen
) - maar de infantrie units uit je portal (iig de eerste 2) vond ik vrij slap. Kan ook zijn dat ik gewoon slecht ben
Ik vind de grondtroepen overduidelijk sterker dan gdi of nod. vooral de 2e tank (midden boven) is erg sterk, ik heb met 3 tankjes een medium tegenstander helemaal kapot gemaakt.Angeloonie schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:52:
[...]
Dan weet ik niet welke Scrin jij hebt gespeeld? Grondunits niet sterk? Maak een zooi Tripods en je owned alles. Zelfde met die bliksemverdedigingswerken, die zijn ook ontzettend sterk in groepen..
Verwijderd
Je moet wel zover kunnen uptechen voordat alle dure stuff kan maken.
http://www.cnc3.org voor de beste replays en strategieen.
http://www.cnc3.org voor de beste replays en strategieen.
28ste komt hij pas dus niet eerder voor de normale consument....;) Morgen dus 
Eerder verkopen ze het niet vanwege de policys. Doen ze dat wel kan het ze een boete opleveren dus in de meeste gevallen houden ze dan ook aan de datums
(in sommige gevallen kan je het wel eerder krijgen maar jah daar heb je gewoon connecties voor nodig )
Eerder verkopen ze het niet vanwege de policys. Doen ze dat wel kan het ze een boete opleveren dus in de meeste gevallen houden ze dan ook aan de datums
(in sommige gevallen kan je het wel eerder krijgen maar jah daar heb je gewoon connecties voor nodig )
[ Voor 68% gewijzigd door Tijgertje84 op 27-03-2007 09:14 ]
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
wacht gewoon tot morgen dan ligt het overal zeker in de winkelVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:47:
Wie kan mij vertellen waar ze hem al verkopen(alleen legale kanalen svp).
Wacht ondertussen al een maand en kan nu echt niet meer wachten,...
en ligt eraan waar jij woont he want als de ene mediamarkt hem verkoopt in die stad hoeft het nog niet zo te zijn dat de andere mediamarkt in een andere stad hem wel verkoopt.
Maar ga er maar vanuit dat deze wat grotere bedrijven dit niet mogen doen aangezien ze strict moeten houden aan de policy van het hoofdkantoor. (dynabyte etc zijn zulke bedrijven die deze producten pas aangeleverd krijgen van het hoofdkantoor op de dag van release en dus niet eerder kunnen en mogen verkopen.)
Weet niet hoe het met de andere ketens zit maar zodra het om de freelancers (maar wel van een grote keten) gaat die hebben meer macht betreft deze zaken en die kunnen dit dus eerder verkopen zodra het binnen is als je gelukt hebt amar ga er maar niet van uit.
Hier heeft niemand wat aan.
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 11:16 ]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
loopt stukken beter hier dan de demo 
enige probleem wat ik nog heb is daqt de filmpjes af en toe toe raar horizontaal beginnen te schuiven onder 1920x1200.
alt tabben lost het dan weer op tho.
enige probleem wat ik nog heb is daqt de filmpjes af en toe toe raar horizontaal beginnen te schuiven onder 1920x1200.
alt tabben lost het dan weer op tho.
[ Voor 37% gewijzigd door Verderf op 27-03-2007 11:18 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
De sountrack van de C&C was/is altijd bruut maar ik krijg het idee dat er bij het 3e deel helemaal geen soundtrack zit
Als je snelle levering wilt moet je zeker niet bij CD-WOW bestellen (of play).
Alle keren dat ik daar besteld/gepreordered heb duurde het zeker 7-10 werkdagen voordat ik het pakketje ontving.
Nu heb ik er 2... ze hebben wel het geld teruggestort.
Alle keren dat ik daar besteld/gepreordered heb duurde het zeker 7-10 werkdagen voordat ik het pakketje ontving.

Nu heb ik er 2... ze hebben wel het geld teruggestort.
LuCarD schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:49:
[...]
CD-WOW
[...]
Staat nog op status pre-release, en is dus nog niet verzonden
[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 27-03-2007 13:03 ]
Zit eraan te denken om hem toch ook maar te gaan halen.
RA1 en C&C1 beide helemaal doodgespeeld. Daarna toen het naar echt 3D ging niks meer eigenlijk. Ook nu nog speel ik geregeld een potje RA1. De demo zag er allemaal wel mooi uit, en vond leuk om die oude units weer te zien maar was niet echt verkocht. Natuurlijk is een demo een beetje beperkt qua houdbaarheid.
Voor de 30 euro die die bij CW-Wow.nl kost zou ik hem wel halen, maar zijn er al mensen die hem daar besteld hebben en al mailupdate hebben gehad dat die verstuurd gaat worden? Heb nu namelijk Stalker daar staan, die vorige week vrijdag uitkwam maar nog geen mailupdate niks. Enige mailupdate die ik heb gehad is van vorige week "We hebben je geld". Leuk... Nu ik mijn spel nog
. Want het duurt al 7 werkdagen om te verzenden, maar als die nou nog niet eens verzonden is gaat dit grapje wel heel lang duren.
RA1 en C&C1 beide helemaal doodgespeeld. Daarna toen het naar echt 3D ging niks meer eigenlijk. Ook nu nog speel ik geregeld een potje RA1. De demo zag er allemaal wel mooi uit, en vond leuk om die oude units weer te zien maar was niet echt verkocht. Natuurlijk is een demo een beetje beperkt qua houdbaarheid.
Voor de 30 euro die die bij CW-Wow.nl kost zou ik hem wel halen, maar zijn er al mensen die hem daar besteld hebben en al mailupdate hebben gehad dat die verstuurd gaat worden? Heb nu namelijk Stalker daar staan, die vorige week vrijdag uitkwam maar nog geen mailupdate niks. Enige mailupdate die ik heb gehad is van vorige week "We hebben je geld". Leuk... Nu ik mijn spel nog
heb hem net gehaald bij de intertoys denk zal eens kijken of ze hem hadden en ja hoor hij was er dus direckt gekocht heb net even gespeelt speelt goed en lekker ondanks dat ik best een oude pc heb en de scrin zien er cool uit
ik ga weer verder spelen
ik ga weer verder spelen
[ Voor 38% gewijzigd door zerobadboy op 27-03-2007 14:23 ]
Nice daar heb ik hem ook besteld, beetje offtopic dit.
Maar goed hij speeld dus lekker, zitten er nog veel veranderingen in sinds de demo, behalve dan de scrin?
bah ik haat de nederlandse ondertiteling zit echt storent in beeld tijdens de filmpjes en kan maar geen optie vinde om het uit te zetten :*(
heb spel niet pre-ordered, zat te twijfelen, nu maar alvast de kain edition doenSnakiej schreef op maandag 26 maart 2007 @ 00:22:
[...]
Die overpowered Scrin zou gefixed moeten worden de dag na de release, om de release groepen tegen te zitten (dan direct nieuwe EXE, weer kraken en dergelijke)
GDI is iid, wel nice, en er zitten wel boten in, zoals in die missie met die commando, komen ook 3 van die niet bestuurbare boten... en in die ene missie in cairo? waar je die schepen enzo moet slopen...
ben na ~3uur, in act 3
flink wa screens gemaakt met fraps, mot nog uploaden nzo
[ Voor 5% gewijzigd door Dutch2007 op 27-03-2007 15:30 ]
Damn.. check ik mijn orderstatus bij cd-wow, heb ik geen order meer staan
Maar wel een bevestiging van betaling via de bank
Heb contact gezocht, maar nog niets gehoord. Nu maar hopen dat ik mijn geld niet kwijt ben
Heb contact gezocht, maar nog niets gehoord. Nu maar hopen dat ik mijn geld niet kwijt ben
CD-Wow per email (in het Engels, is tot nu toe de enige taal voor support bij CD-Wow) de betalingsgegevens doormailen.cenix schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:51:
Damn.. check ik mijn orderstatus bij cd-wow, heb ik geen order meer staanMaar wel een bevestiging van betaling via de bank
![]()
Dan krijg je vanzelf een mailtje terug, met daarin een order bevestiging.
Had ik ook gedaan, paar uur later kreeg ik een mailtje terug, met daarin het nummer.
volgens mij kan je bij het installeren aangeven welke language pack je wil, natuurlijk wel custom install kiezenzerobadboy schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:20:
bah ik haat de nederlandse ondertiteling zit echt storent in beeld tijdens de filmpjes en kan maar geen optie vinde om het uit te zetten :*(
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Klopt, ik heb mijn supportvraag ook in het Engels gedaan. Echter, 3 dagen later nog geen mail terugGJ-tje schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:56:
[...]
CD-Wow per email (in het Engels, is tot nu toe de enige taal voor support bij CD-Wow) de betalingsgegevens doormailen.
Dan krijg je vanzelf een mailtje terug, met daarin een order bevestiging.
Had ik ook gedaan, paar uur later kreeg ik een mailtje terug, met daarin het nummer.
Anders vanavond nog maar eens proberen.
Ik heb het ook bij CD-WOW besteld. Kan op de nederlandse site mijn order niet meer achterhalen. Maar zag dat dit op de engelse site wel kan. Heb hier een mail over gestuurd en kreeg de ractie dat er inderdaad een fout in zit maar mijn order goed binnen gekomen is.
Nu maar hopen dat ze de dvd snel opsturen want kan inmiddels niet meer wachten na alle verhalen hier en het spelen van de demo
Nu maar hopen dat ze de dvd snel opsturen want kan inmiddels niet meer wachten na alle verhalen hier en het spelen van de demo
ja dat snap ik maar vindt dat ze in het spel zelf ook die optie had moeten zitten om met of zonder ondertiteling te kunen spelen maar heb het al op gelost heb uninstal en toen repair gedaan en toen engels gekozen en en nederlands uitgevingdNhaixatael schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:56:
[...]
volgens mij kan je bij het installeren aangeven welke language pack je wil, natuurlijk wel custom install kiezen
[ Voor 19% gewijzigd door zerobadboy op 27-03-2007 16:10 ]
Ik had precies hetzelfde, op de nederlandse site ge-preordered(ookal heb ik toen pas mijn account aangemaakt, tijdens de betaling) en er stond geen order bij orderstatus, heb daar in dat veldje de vraag gesteld, maar niks teruggehad. Wel zelf erachter gekomen door op de www.cd-wow.com site in te loggen, daar staat ie wel bij.sjong schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:03:
Ik heb het ook bij CD-WOW besteld. Kan op de nederlandse site mijn order niet meer achterhalen. Maar zag dat dit op de engelse site wel kan. Heb hier een mail over gestuurd en kreeg de ractie dat er inderdaad een fout in zit maar mijn order goed binnen gekomen is.
Verwijderd
Bij technische problemen kun je in Spielerij - Problemen & Vragen je ei kwijt
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 16:22 ]
in de kane edition schijn je ook 3 army skins te hebben ofzo... iemand idee waar die aan te passen zijn?
voertuigje met zo'n "eight-ball" vind ik maar gay eigenlijk
voertuigje met zo'n "eight-ball" vind ik maar gay eigenlijk
Kan je het beste overdag tijdens werkuren / dagen doen.cenix schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:02:
Klopt, ik heb mijn supportvraag ook in het Engels gedaan. Echter, 3 dagen later nog geen mail terug
Anders vanavond nog maar eens proberen.
Dan ben je vrijwel verzekerd van een reactie.
Heb van een collega van mij op het werk begrepen, dat ze met titels die al uit zijn, een langere levertijd hebben dan andere winkels.Nu maar hopen dat ze de dvd snel opsturen want kan inmiddels niet meer wachten na alle verhalen hier en het spelen van de demo
Hij vertelde me dat ze ongeveer een week langer levertijd hebben, waarom is onbekend, denk dat de spullen de halve wereld dan over moeten en dat duurd gewoon wat langer.
Wow, wat een verbetering qua performance ten opzichte van de demo. Het draait nu fatsoenlijk op 2560x1600 =D
Wel jammer dat ze voor de filmpjes wat bekendere acteurs hebben genomen. Ik vond het vroeger wel wat hebben met de slechte onbekende acteurs
Wel jammer dat ze voor de filmpjes wat bekendere acteurs hebben genomen. Ik vond het vroeger wel wat hebben met de slechte onbekende acteurs
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik hoorde in verschillende reviews dat het nog steeds een rush-actie spel is en geen muren bevat. Dat vind ik persoonlijk echt een grote teleurstelling.
Prima.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.