[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.169 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:22
Qosmic schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:01:
iemand em al besteld?
ik heb hem zojuist besteld en betaald bij pc-wow voor 40 euro. (de kane edition)
vind het alleen vreemd dat er 4 edities staan.

iemand ervaring met pcwow of ook daar besteld?
Eergister besteld bij pc-Wow (Kane editie voor 40 EURO), wel betaald met Credit Card, dus mocht er niets geleverd worden dan kunnen we altijd een klacht indienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
Offtopic: pcwow => ik neem aan dat jullie cd-wow bedoelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 21:55
ja idd :+

maar zij hebben 4 edities staan; 2 gewone en 2 kane editions en dan staat bij de 1 pc en bij de ander windows. :s

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis de echte GDI advanced guard tower.

Afbeeldingslocatie: http://www.cncworld.org/games/renegade/structures/defence.jpg

Of mis ik iets in de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Qosmic schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:36:
ja idd :+

maar zij hebben 4 edities staan; 2 gewone en 2 kane editions en dan staat bij de 1 pc en bij de ander windows. :s
Dat hebben ze wel vaker zo staan (ook bij andere spellen bedoel ik dus). Cd-wow is een goede winkel goedkoop en geen verzendkosten. Je kan met van alles en nog wat betalen (iDeal, creditcard, overboeken etc.) Gewoon de goedkoopste bestellen en dan komt het wel goed.
En nu weer OT aub, iedereen loopt hele tijd te "zeiken" over 'waar kan ik hem het beste kopen? blablabla'. Zie startpost!
Zo dat lucht op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb even de vijand even effe vet uitgebuid :P

http://img114.imageshack.us/img114/4382/tjakkaaow3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 20:18 . Reden: Maak in het vervolg echte thumbails ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Tip voor de CD-Wow preorder:

Cd-wow: Win een kortingsbon van 1 euro of 11,99:
http://www11.cd-wow.nl/si...?affid=17914&promotion=40

De barcode is: 871084860006600607

Heb nu C&C3 KAne edition voor slechts 28 euro :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wel stoer is om te doen met nod (of gdi) is ervoor zorgen dat een jugger op de grond gaat liggen, en dan met een engineer die overnemen :D das 1337 om te doen gewoon vooral in mp tegen een normale tegenstander. weg zijn juggernaught (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 20:21

Brupje

3D nerd

evaarties schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:30:

damn, 3 e-mail adressen, 3 keer 1 euro gewonnen ;p

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Brupje schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:51:
[...]

damn, 3 e-mail adressen, 3 keer 1 euro gewonnen ;p
Lees voorwaarden ;)
Denk je nu ecgt dat je zovaak als je maar email adressen hebt dat doen....????
4. Er kan maar een cadeaubon per persoon worden uitgegeven en worden ingewisseld.
5. Ieder persoon die meer dan een keer aanmeld, wordt gediskwalificeerd.
9. Om uw cadeaubon te kunnen inwisselen, moeten u zich aanmelden/registreren als een CD WOW! lid en u moet lid zijn voor minimaal 31 achtereenvolgende dagen vanaf registreren.
10.Een cadeaubon per persoon, per huishouden wordt direct gestuurd naar het ingevulde e-mail adres (dus ook niet van je pappie en mammie :P)
19. Alle aanmeldingen worden gecontroleerd op juistheid van gegevens.
21. CD WOW! heeft het recht om elke aanmelding/registratie, of het inwisselen van de cadeaubon, te weigeren indien er verdenking van fraude of misbruik is. Onze beslissing is definitef.
22. De personen die aanmelden/registreren moet ouder ziin dan 18 jaar en woonachtend zijn in Nederland.

Vind het knap als je aan alle voorwaarden dan zal doen :P

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hmm jammer dat je al 31 dagen lid moest zijn, was 'n mooie kans :|

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 20:21

Brupje

3D nerd

Tijgertje84 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:58:
[...]

Lees voorwaarden ;)
Denk je nu ecgt dat je zovaak als je maar email adressen hebt dat doen....????
4. Er kan maar een cadeaubon per persoon worden uitgegeven en worden ingewisseld.
5. Ieder persoon die meer dan een keer aanmeld, wordt gediskwalificeerd.
9. Om uw cadeaubon te kunnen inwisselen, moeten u zich aanmelden/registreren als een CD WOW! lid en u moet lid zijn voor minimaal 31 achtereenvolgende dagen vanaf registreren.
10.Een cadeaubon per persoon, per huishouden wordt direct gestuurd naar het ingevulde e-mail adres (dus ook niet van je pappie en mammie :P)
19. Alle aanmeldingen worden gecontroleerd op juistheid van gegevens.
21. CD WOW! heeft het recht om elke aanmelding/registratie, of het inwisselen van de cadeaubon, te weigeren indien er verdenking van fraude of misbruik is. Onze beslissing is definitef.
22. De personen die aanmelden/registreren moet ouder ziin dan 18 jaar en woonachtend zijn in Nederland.

Vind het knap als je aan alle voorwaarden dan zal doen :P
Poging 4 ;p
De waarde van uw e-voucher:

11.99 Euro

Ja maar het werkte niet, kreeg geen mail binnen, dus moest ik verschillende keren proberen O-)

Haal hem wel bij free record shop, heb nog hoop freebies ;p

[ Voor 6% gewijzigd door Brupje op 21-03-2007 16:02 ]

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
CLB schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:00:
Hmm jammer dat je al 31 dagen lid moest zijn, was 'n mooie kans :|
Als men daadwerkelijk aan de voorwaarden zullen houden (, en daar ben ik wel van overtuigd aangezien ze al zeer lage prijzen hebben, geven ze zeker niet al te veel weg imo), dan is het vrij lastig inderdaad om hiervan te kunnen genieten :)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ach doesn't matter! Was te proberen! Bestel hem er toch wel, 31,99 is niks :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:39

Pinjataaa

Hit me!

CLB schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:03:
Ach doesn't matter! Was te proberen! Bestel hem er toch wel, 31,99 is niks :)
Voor een game als dit is het inderdaad niets! en dat met een euro korting! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Thx! Dat scheelt toch weer een euro :D
Student he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Lijkt me raar aangezien de link die ik gaf de mogelijkheid geeft om je als nieuw lid te registreren, het is ook een promoactie om juist lid te worden.

quote van de link:
Beste TVFilm lezer,

Leuk dat u mee wilt doen aan de actie van TVFilm en CD-WOW!

Om kans te maken op een gratis cd of dvd naar keuze, vragen wij u eerst te registreren of wanneer u al CD-WOW lid bent in te loggen. Vervolgens hoeft u alleen nog de barcode van TVFilm editie 6 in te vullen. Deze code vindt u op de cover, rechts onderaan bij de streepjescode en bestaat uit 18 cijfers. U ontvangt direct een e-mail. Daarin kunt u lezen of u de winnaar bent van een gratis cd/dvd t.w.v. €11,99 of € 1,- korting krijgt op uw volgende bestelling.

Nadat u zich geregistreerd heeft ontvangt ook informatie over de exclusieve aanbiedingen van de TVFilm filmshop!

Veel succes!

[ Voor 103% gewijzigd door evaarties op 21-03-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:38:
Ik mis de echte GDI advanced guard tower.

[afbeelding]

Of mis ik iets in de demo?
Nee klopt op zich wel. Het had gewoon iets, een niet te surrealistische tower die raketten afschoot. Het is inderdaad iets teveel doorgeslagen naar laserstralen en shockwaves. :) Ik mis ook bijvoorbeeld de MRLS.

Afbeeldingslocatie: http://www.cncguild.net/files/ren_mrls.jpg

En de Artillery

Afbeeldingslocatie: http://www.cncguild.net/files/ren_narty.jpg

En authentieke sam sites, in de tiberium dawn waren er zelfs een aantal missies gewijd aan het destroyen van sam sites.

Afbeeldingslocatie: http://obelisk.planetcnc.gamespy.com/Units/Nod/sam_site.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Gurneyhck schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:22:
Thx! Dat scheelt toch weer een euro :D
Student he ;)
Pff haal ik voor die ene euro een flesje bier! Zit ik achter m'n laptop van 1500,-
gaat m'n biertje om is m'n laptop kapot! Nee die euro mogen ze in hun reet douwen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het nuttig + zulke dingen zijn niet relevant op GoT.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:19
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:55:
[...]

Nee klopt op zich wel. Het had gewoon iets, een niet te surrealistische tower die raketten afschoot. Het is inderdaad iets teveel doorgeslagen naar laserstralen en shockwaves. :) Ik mis ook bijvoorbeeld de MRLS.

[afbeelding]

En de Artillery

[afbeelding]

En authentieke sam sites, in de tiberium dawn waren er zelfs een aantal missies gewijd aan het destroyen van sam sites.

[afbeelding]
Tja, dat zijn wel allemaal leuke nostalgische units/buildings, maar ze hebben allemaal een equivalent in Tiberium Wars.

En we zijn een aantal decennia verder in de game :9 , he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
Falch schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:21:
[...]

Tja, dat zijn wel allemaal leuke nostalgische units/buildings, maar ze hebben allemaal een equivalent in Tiberium Wars.

En we zijn een aantal decennia verder in de game :9 , he?
vergeleken met Tiberian Sun zou ik eerder zeggen aantal deciannia terug :+
ik vind het een grote fout de game half een Tib Dawn kloon te maken en de rest op een compleet niet logische of aanvullende manier intekenen.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
evaarties schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:30:

beetje van cd-wow is dat je nooit 100% zeker bent dat je de juiste versie (land) binnenkrijgt..
ze schijnen nogal een handje te hebben van een verkeerder versie op sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whahaha dit es vet je zet een paar juggernauts aan de andere kant van het veld en wat snipers bij de basis van de vijand en dan kan je vanaf de andere kant van het veld met die juggarnauts de basis van de vrijand beschieten hoe vet is da?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 00:15:
Whahaha dit es vet je zet een paar juggernauts aan de andere kant van het veld en wat snipers bij de basis van de vijand en dan kan je vanaf de andere kant van het veld met die juggarnauts de basis van de vrijand beschieten hoe vet is da?
Drugs are bad M'Kay

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o_O errm dit is echt mogelijk hoor.... met je drugs je kan dan je juggernauts bij jouw basis neer zetten je drop een paar snipers en dan kan je via de juggernaut schieten op alles wat de snipers kunnen zien waar ze ook staan op het veld dat maakt niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:19
Hehe, eindelijk Brutal balanced zonder enige handicap verslagen. :9

Nu ben ik echt klaar voor de volledige versie. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 00:28:
[...]

o_O errm dit is echt mogelijk hoor.... met je drugs je kan dan je juggernauts bij jouw basis neer zetten je drop een paar snipers en dan kan je via de juggernaut schieten op alles wat de snipers kunnen zien waar ze ook staan op het veld dat maakt niet uit ;)
Ik doelde op het gebrek aan leestekens en interpunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 00:28:
[...]

dat kan de vijand dus ook :o
vond het al raar dat juggernauts die in zijn basis stonden op mij basis aan de andere kant stonden ze schieten en best veel kapot maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx7733
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-05 09:59

Mx7733

Ik zal een weg vinden of maken

Yesssss.... nog 6 dagen! :-)

Aut viam inveniam aut faciam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En dan? Wat is er over 6 dagen dan? :? 8)7 Beetje onduidelijk nu... ;)

Nevermind, was in de veronderstelling dat dit een ander topic was...

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 22-03-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 02:36:
[...]

dat kan de vijand dus ook :o
vond het al raar dat juggernauts die in zijn basis stonden op mij basis aan de andere kant stonden ze schieten en best veel kapot maakt :P
Maar gek genoeg weet de CPU exact waar jouw snipers liggen.... :+

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou daarom leuk zijn als de AI op dit punt nog wordt aangepast zodat je echt met stealth kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx7733

Mx7733

Grrr.... the rankings zijn al begonnen.... Beetje jammer! Zouden het nou gewoon een soort van beta testers zijn? Heb nog niet gehoord dat het spel al uit is....

http://www.commandandconquer.com/default.aspx

Maar sta dan ook niet bovenaan. Ach, zie het als een uitdaging.... O-)
Greetzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx7733

Mx7733

Kende jullie deze al?

Het schijnt dat je de crates kan activeren?! Heb het nog niet geprobeerd, zit op me werk :(

Oh, thought someone had already posted this.

Go to the following directory:

C:\Documents and Settings\ (Your Documents Profile)\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars Demo\Profiles\(Your Profile)

Open Skirmish.ini, on the 1st line look for the following.

RU=1 100 10000 0 0 10 0 1 -1 -1 -1 -1 -1

The 1st bold is the skirmish starting money if you want to change that. Just remember it is for you & the AI. The second bold number is crates. 0 for disable, 1 for enable. 0 by default.

Crates don't appear to be fully finished, as all you'll get is maybe some money or veterency points. At least that's all I've ever gotten.

Thanks go to Mere_Mortal at Revora for this find.

Laat vanavond wel even weten of het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren potje Brutal Steamroller, dat is helemaal simpel vergeleken met Balanced en Turtle, aangezien hij alleen een hoek aanvalt 8)7

Maar wat me erg opvalt, en dat is jammer, is dat de AI niet sterk is om met een tegenslag om te gaan.

Ik merkte gewoon op een bepaald moment, dat er 10 refineries in zijn kamp stonden, maar hij had geen harvesters meer en toch zat er een groot veld tiberium. Dan denk ik, verkoop die refineries en bouw harvesters. Ik heb gewoon een tijdje alleen defence gedaan in de hoop dat de CPU weer zou terugkrabbelen.

Maar echt strategisch kan die ook niet veel. Gewoon een punt aanvallen dat erg zwakke defences heeft doet die niet. Dat soort dingen. Als je eenmaal de CPU een pak slaag hebt gegeven door strategische punten uit te schakelen of posities in te nemen, dan is de uitdaging ook over want echt terugkomen doet de CPU niet meer. Het is dan echt een crippled enemy, en zo blijft die ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
[b][message=27721745,noline]Mx7733 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:33[/message
C:\Documents and Settings\ (Your Documents Profile)\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars Demo\Profiles\(Your Profile)

The 1st bold is the skirmish starting money if you want to change that. Just remember it is for you & the AI. The second bold number is crates. 0 for disable, 1 for enable. 0 by default.
welke nummers waren bold gedrukt? ik wil het wel proberen maar weet nu niet of ik welke 1 of 0 ik moet wijzigen ;)
Maar echt strategisch kan die ook niet veel. Gewoon een punt aanvallen dat erg zwakke defences heeft doet die niet. Dat soort dingen. Als je eenmaal de CPU een pak slaag hebt gegeven door strategische punten uit te schakelen of posities in te nemen, dan is de uitdaging ook over want echt terugkomen doet de CPU niet meer. Het is dan echt een crippled enemy, en zo blijft die ook.
dit valt me ook op, bedenk alleen wel dat een hard enemy bijna meteen 2 expansions probeert te maken
ik denk dat in de full game op een grotere map dit best wel hard kan uitpakken, let wel, dit is de demo versie, iedereen heeft die map al vaak gespeeld en de taktiek van de comp kan best wel anders zijn als straks in het origineel
Maar idd als ik zsm het 3e ore veld in ga nemen is de comp zo goed als vastgelopen...

ik vraag me eigelijk ook af of er een soort van learning ai is ingebouwd, die zich dus gaat aanpassen aan jou taktiek, ik had namelijk vlak na de installatie van de demo veel meer verschillende aanvalstaktieken van de comp gezien, terwijl hij nu eigelijk altijd dezelfde taktiek gebruikt
(zou dus best kunnen dat het erin zit want mijn taktiek is ondertussen ook redelijk eenzijdig en hetzelfde)

[ Voor 56% gewijzigd door Scorchor op 23-03-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat op zich niet om de taktiek, maar je ziet gewoon dat het net lijkt alsof op een bepaald moment de CPU gewoon de weg kwijt is. Dan heeft die een enorme basis, en voldoende income, maar het kan niets beginnen met die resources.

Het is niet in staat om die resources om te zetten naar rendement. Het blijft groepjes bouwen van 2 a 3 units, en die lopen zich telkens vast op juist het meest verdedigende stuk brug waar 6 sonic towers de boel bewaken, en twee mammoths op stand ground zich inmiddels al hebben opgewerkt naar het hoogste level.

Met een beetje slim toepassen van de taktieken, kan de CPU zo met stealth tanks mijn power plants uitschakelen, met bombers mijn refineries vernietigen. Maar nee, hij stuurt groepjes van 3 avatars om AA guns uit te schakelen 8)7 Die dingen kost 500 credits, en een avatar kost +/-2000. Hij investeert dus 6000 credits om een AA gun van 500 credits uit te schakelen.

En zo zijn er nog meer dingen, de commando van de NOD wandelt gelukzalig telkens richting defence turrets, ... *piew* ... weg commando. Het bouwt midden op de brug een temple of nod, goh, daar staan maar 6 sonic towers te wachten op voer.

Het stuurt telkens zijn harvester richting mijn defences, enzovoorts. Je zou toch verwachten dat de CPU gewoon van elke actie die hij doet in een bepaald X bij Y coordinaat de effectiviteit meet tov de units. Of met behulp van een pathfinding algorithm de beste taktiek uitstippelt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
We weten dat de AI nog niet super is. Maar het is iig al stukken beter als voorheen (generals etc).
AI blijft in elke RTS voorgens mij vrij lastig om te maken. Want anders hadden we allang een Super AI moeten zien in deze tijd.
Ik vind het nu dan ook meer offtopic worden als iedereen steeds weer en weer blijft zeggen dat de AI zuigt etc...
Ten eerste is Skirmish iets wat men maar als de game uit is maar voor 5% gebruikt.....?????
Dus lijkt me vrij onzinnig om erover door te blijven gaan als men strax toch de SP en MP gaat doen.
SP is de AI stukken beter te noemen omdat de AI daar speciaal geconfigd is. En skirmish niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 21:52

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Mx7733 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:33:
Kende jullie deze al?

Het schijnt dat je de crates kan activeren?! Heb het nog niet geprobeerd, zit op me werk :(

Oh, thought someone had already posted this.

Go to the following directory:

Crates don't appear to be fully finished, as all you'll get is maybe some money or veterency points. At least that's all I've ever gotten.

Thanks go to Mere_Mortal at Revora for this find.

Laat vanavond wel even weten of het werkt!

Als je die aanpast dat is het geld waar mee ieder begint

Dat zijn de Crates radom aan of uit.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgertje84 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:39:
Ik vind het nu dan ook meer offtopic worden als iedereen steeds weer en weer blijft zeggen dat de AI zuigt etc...
Ten eerste is Skirmish iets wat men maar als de game uit is maar voor 5% gebruikt.....?????
En nu krijgen we daarbij ook nog mensen die gaan roepen dat ze skirmisch uber vet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhnam schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:11:
[...]

Als je die aanpast dat is het geld waar mee ieder begint

Dat zijn de Crates radom aan of uit.
Het geld werkt in ieder geval, maar de computer schiet er ook een hoop mee op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hey ik vond wat op de deurmat O-)

Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/5291/img3013kn2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img481.imageshack.us/img481/6285/img3014yn7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

:w :w :w sociaal leven :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Must be fake :O

En dat nog in het weekend ook (waar had je hem pre-ordered?)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:32:
[...]

Must be fake :O

En dat nog in het weekend ook (waar had je hem pre-ordered?)
Fake :') Jaloers misschien? :P

Nergens gepre-ordered O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:39

Pinjataaa

Hit me!

Angeloonie schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:34:
[...]

Wat doe je nog op tweakers.. ga spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

[...]

Ik geloof je wel hoor, maar als je hem nergens had gepre-orderd, hoe
komt ie dan op je deurmat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

Oh, de foto's vielen op je deurmat :D

Maar need the info, welke winkel zodat ik mijn c&c3 krijg netwerk in actie kan zetten :P

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
WTF waar heb je die vandaa :S

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb connecties, that's it ;)

Als vanouds weer missies kiezen _O_

Maakt nu ook echt uit welke missie je kiest voor de missie daarna: in deze screenshot bijvoorbeeld OF airsupport OF APC's

Afbeeldingslocatie: http://img105.imageshack.us/img105/7933/untitled1fj9.jpg
groot: http://img105.imageshack.us/img105/818/untitled1mb8.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 24-03-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zich mooi dat jij hem hebt, dan is er namelijk een grote kans dat er nog meer mensen 'm hebben. Hoeveel uur zou het nog duren voordat ie opduikt in andere kanalen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

dr snuggles schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:21:
Op zich mooi dat jij hem hebt, dan is er namelijk een grote kans dat er nog meer mensen 'm hebben. Hoeveel uur zou het nog duren voordat ie opduikt in andere kanalen? :P
Ligt aan de beveiliging denk ik, tis eigenlijk voor de eerste keer in lange tijd dat ik iemand een game eerder legaal heeft dan dat ie illegaal verkrijgbaar is (al zal ie in de echte top wel rond gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Trouwens nog iets leuks: de performance is echt veel beter dan in de demo. Met dezelfde instellingen als met de demo heb ik nu dik 10fps meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Angeloonie schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:40:
Trouwens nog iets leuks: de performance is echt veel beter dan in de demo. Met dezelfde instellingen als met de demo heb ik nu dik 10fps meer :D
dat is toch aardig om te horen, zodat ik voorlopig met m'n 6800 GS ook nog mee kan..
nog een dag of 4? en dan is het zo ver
hoe zijn de mappen enz.? hoe is de Scrin?
vertel eens wat over je ervaringen? Online gamen zal wel niet al te druk zijn nog? :+
Skirmish, hoe is de AI van de CPUs, zijn het mooie mappen enz?

[ Voor 20% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-03-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zijn er ook nog extra units in de uiteindelijke versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:25:
[...]

Ligt aan de beveiliging denk ik, tis eigenlijk voor de eerste keer in lange tijd dat ik iemand een game eerder legaal heeft dan dat ie illegaal verkrijgbaar is (al zal ie in de echte top wel rond gaan).
EA is SafeDisk, dat is toch een beveiliging van niks :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:25:
[...]

Het afhalen van de DVDrom, en in een ISO zetten duurt niet lang, het is eerder de EXE kraken en de beveiliging eruit slopen.

Daarom ben ik ook voorstander van mini images, ik heb STALKER hier (origineel), maar ik gebruik een mini image, geen problemen met saves oid ;)

Ik weet niet met wat 'm beveiligd is (C&C3), maar het zal wel SECUROM zijn. Dan duurt het een paar uur :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Thrills33ka schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:43:
[...]

dat is toch aardig om te horen, zodat ik voorlopig met m'n 6800 GS ook nog mee kan..
nog een dag of 4? en dan is het zo ver
hoe zijn de mappen enz.? hoe is de Scrin?
vertel eens wat over je ervaringen? Online gamen zal wel niet al te druk zijn nog? :+
Skirmish, hoe is de AI van de CPUs, zijn het mooie mappen enz?
Speel met 2*6600GT en het draait echt ontzettend soepel, beter dan BFME2

Ik ben de campaign nu aan het doen, nog geen skirmish of online gespeeld. Maar de campaignmaps zijn echt goed ontworpen!
dr snuggles schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:48:
Zijn er ook nog extra units in de uiteindelijke versie :?
Nope. Behalve de Scrin dan :P

Ook leuk: ontplofbare tonnetjes á la RA zijn er ook _O_ Alsmede commando-only missies
Snakiej schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:50:
Ik weet niet met wat 'm beveiligd is (C&C3), maar het zal wel SECUROM zijn. Dan duurt het een paar uur :)
Volgens mij wel ja, had deamon-tools niet eens aan staan (wel 4 drives met 3 images mounted), en hij begon al te zeuren over emulation software, wat volgens mij altijd zo is bij securom. Kan je niet eens normaal opstarten terwijl je het origineel hebt 8)7 Dan maar alle drives disablen :+

[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 24-03-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt erg goed! :9 Ik was eigenlijk ook benieuwd of er alsnog walls zijn bijgekomen, maar die vraag heb je dus al beantwoord.

Ik begreep wel dat er al heel snel een patch aan zit te komen, om de balance mbt Scrin recht te trekken. :)

Ik zat trouwens zo eens te denken; de reden dat de Sonic tower erin zit, in plaats van de advanced guard tower is misschien omdat je zo minder mogelijkheden hebt om te rushen. Een enkele blast pakt namelijk een hele groep aan units, en niet een enkele. Het maakt dus niet uit of je met 10 of 30 tanks komt aanzetten want ze zijn allemaal de sjaak.

Bij de NOD kom je dan weer tegen micromanagement aan, vanwege drie turrets in plaats van één. Dus ook daar zijn rushes makkelijker te stoppen.

Je wordt dus misschien juist in deze game gepushed om strategisch te zijn. Met de firehawk kun je ook air to air beveiligen, dus ook daar zijn rushes wat minder handig.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:56:
Klinkt erg goed! :9 Ik was eigenlijk ook benieuwd of er alsnog walls zijn bijgekomen, maar die vraag heb je dus al beantwoord.

Ik begreep wel dat er al heel snel een patch aan zit te komen, om de balance mbt Scrin recht te trekken. :)
Walls zijn er inderdaad wel in aanwezig, maar je kan ze niet zelf bouwen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn wat vet, nu kan ik helemaal niet meer wachten. Echt goed om te horen dat de performance beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:43
Snakiej schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:50:
[...]
Paar uur, hij is 11 dagen geleden al gekraakt :P

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik kan niet wachten tot het spel bij mij aanwezig is, heb hem bij bol.com tijd terug gereserveerd.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

@Angeloonie : Zijn er ook nog meer stemmetjes bijgekomen? Wanneer je bijvoorbeeld een tank selecteert? En hoe zijn de mappen, zijn ze een beetje groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Splinter Cell schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:49:
@Angeloonie : Zijn er ook nog meer stemmetjes bijgekomen? Wanneer je bijvoorbeeld een tank selecteert? En hoe zijn de mappen, zijn ze een beetje groot?
Stemmen zijn gewoon hetzelfde. Geloof me qua units is er echt helemaal _niets_ qua uiterlijk e.d. veranderd. Misschien wel wat meer gebalanceerd ofzo, maar dat weet ik verder niet.

Maps heb ik nog niet gespeeld, zit alleen de campaign te doen. Straks wel ff skirmishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Barfman schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:01:
[...]

Paar uur, hij is 11 dagen geleden al gekraakt :P
Dat was nep :) Kan niet wachten tot mijn pre-order er is idd :p

@Angeloonie AL met de scrin gespeeld? is dat wat?

[ Voor 10% gewijzigd door GandalfTheGrey op 24-03-2007 14:58 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Screens zijn ook altijd welkom ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
is CnC3 trouwens geschikt voor dual core?? of doet 1 core weer geen moer? en merkt iemand een preformanceverschil tussen vista en xp??

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tja, wat wou je op mijn screens nog meer zien dan op de screens op alle websites? :P

Maar goed, ik ga wel ff met de Scrin spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Nu komt mijn zus binnen met het boekje van de Dixons, staat er 'Command and Conquer 3' :|

Staat niet bij wanneer ie uitkomt?

Is ie al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 18:29
Snakiej schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:24:
Nu komt mijn zus binnen met het boekje van de Dixons, staat er 'Command and Conquer 3' :|

Staat niet bij wanneer ie uitkomt?

Is ie al uit?
nee is nog niet uit, als ik het goed heb is de releasedate 27 maart 2007 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Basisje met de Scrin.
http://www.crazy4angie.com/sshot0002.jpg

Mothership:
http://www.crazy4angie.com/sshot0004.jpg
http://www.crazy4angie.com/sshot0005.jpg

Carriers:
http://www.crazy4angie.com/sshot0006.jpg
http://www.crazy4angie.com/sshot0007.jpg

Vliegtuigen vs een defense tower die je kan veroveren:
http://www.crazy4angie.com/sshot0010.jpg

Mothership nogmaals:
http://www.crazy4angie.com/sshot0011.jpg
http://www.crazy4angie.com/sshot0012.jpg
http://www.crazy4angie.com/sshot0013.jpg

Rift superweapon:
http://www.crazy4angie.com/sshot0014.jpg
http://www.crazy4angie.com/sshot0015.jpg
http://www.crazy4angie.com/sshot0016.jpg

Scrin is behoorlijk sterk, die carriers zijn echt briljant, maar zijn echt 100% gejat van de Protoss uit Starcraft, ook heeft de scrin een soort Powershields, net als de Protoss. :P Moest daar ook meteen aan denken bij die carriers.

Mothership is echt f*cking krachtig. Weet niet hoeveel hits hij kan hebben aangezien ik tegen easy speelde :P Maar z'n damage is echt enorm :+

Verder doen die Tripods me echt enorm denken aan War of the Worlds (film), ze maken zelfs geluiden die echt heel erg op de geluiden uit de film lijken 8)7

Infanterie is vaag met de scrin, basic infantry is een zwerm vage dingetjes, die heb je ook als verdedigingstoren die die beestjes loslaat.

De Scrin heeft ook een gebouw wat je in een Tiberium veld kan plaatsen waardoor het sneller aangroeit. Daarnaast is geld eigenlijk helemaal geen probleem met de Scrin omdat ze er meer per harvester voor krijgen. Volgens mij krijg je ook wat geld als jij vijanden afmaakt, maar dat weet ik niet zeker.

Het aantal skirmish maps valt behoorlijk tegen eigenlijk, ik denk dat er maar een stuk of 20 zijn eigenljk..

[ Voor 25% gewijzigd door Angeloonie op 24-03-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
nice. maarja wij moten nog een weekje w8 .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
jah idd.... maar iemand al een idee over dual core???

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ziet er mooi uit allemaal zeg!
Het aantal skirmish maps valt behoorlijk tegen eigenlijk, ik denk dat er maar een stuk of 20 zijn eigenljk..
Ach 20 vind IK persoonlijk wel redelijk wat! Die demo skirmish map heb ik ook 50x gespeeld!
En ik denk dat er wel extra maps enzo bij komen, om te downloaden enzo, of kan dat niet...!?

Ik haal 'm trouwens bij de FreeRecordShop, daar kost die 49,99!
Heb nog 'n bon van 'n tientje, dan kostie nog maar 39,99 en heb nog 'n PU-kortingskaartje van 7,50 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Angeloonie schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:14:
Ik heb connecties, that's it ;)

Als vanouds weer missies kiezen _O_

Maakt nu ook echt uit welke missie je kiest voor de missie daarna: in deze screenshot bijvoorbeeld OF airsupport OF APC's

[afbeelding]
groot: http://img105.imageshack.us/img105/818/untitled1mb8.jpg
dan moet je dus connecties bij ea of een perser hebben aangezien groothandelaren en retailers em nog niet hebben :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
mschol schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 16:33:
[...]

dan moet je dus connecties bij ea of een perser hebben aangezien groothandelaren en retailers em nog niet hebben :z
Of het is een review exemplaar, publishers krijgen games ongeveer een week van tevoren binnen om ze vervolgens uit te delen aan journalisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie, hoe zit het met de grootte van de mappen? :) Is er ruimte voor 20 basissen zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 16:43:
Angeloonie, hoe zit het met de grootte van de mappen? :) Is er ruimte voor 20 basissen zeg maar :P
In de 2 player maps niet echt, en dat zijn er 50% van alle maps. De 8 player maps zijn enorm groot, net als generals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 22:24
@Angeloonie: kan je in het uiteindelijke spel wat verder uitzoomen dan in de demo of niet? Ik vond nl. dat je in de demo vrij weinig in beeld kon hebben en dus veel moest scrollen naar links/rechts/boven/onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:43
GandalfTheGrey schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:57:
[...]

Dat was nep :) Kan niet wachten tot mijn pre-order er is idd :p

@Angeloonie AL met de scrin gespeeld? is dat wat?
Hij staat toch echt bij nForce en niet nuked

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Barfman schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:08:
[...]
Win95 editie.

Overigens dienen wij dit hier niet te bespreken volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Barfman schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:08:
[...]

ben benew. had het eerder verwacht .... nu nog 4 dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Is er ook een level met water en schepen ??

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:00:
Is er ook een level met water en schepen ??
heb je het nog niet gehoord? in de C&C tijdlijn is al het water verdampt en zijn alle schepen gedemonteerd en omgesmolten naar bierflesdopjes.

nee, in de hele C&C lijn zijn er geen, commandable, schepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:02:
[...]

heb je het nog niet gehoord? in de C&C tijdlijn is al het water verdampt en zijn alle schepen gedemonteerd en omgesmolten naar bierflesdopjes.

Eh er waren diverse C&C spellen met commandable schepen.

edit:
in de Tiberium serie zijn er nooit schepen geweest.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 24-03-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Deadsy schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:05:
[...]

In het Red Alert universum. In Tiberian Dawn alleen als support schepen die je zelf niet kon besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:05:
[...]

edit:
in de Tiberium serie zijn er nooit schepen geweest.
C&C tijdlijn != RA tijdlijn .. ken je klassiekers :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:13:
[...]

je schrijft zelf: in de hele C&C lijn. dat zijn dus alle C&C games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rival24 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:07:
[...]

In het Red Alert universum. In Tiberian Dawn alleen als support schepen die je zelf niet kon besturen.
Even een leuk feitje tussendoor; in de eerste C&C heb je een GDI missie waar je voor het eerst een Obelisk of Light tegen komt, alleen weet je dat in het begin nog niet. Er komen dan scheepjes en die worden gekilled door de Obelisk, en dan krijg je de hint/opdacht om de power plants kapot te maken.
Nu dacht ik eens; als ik nu heel snel ben, kan ik die powerplant al kapot krijgen voordat die schepen komen, en dan kunnen die schepen me helpen met de basis. Het kapot maken van de powerplant(s) voordat de schepen komen was gelukt... maar wat blijkt? Die schepen hadden hele kleine range en konden dus helemaal niks, maar dan ook niks aanvallen in het level :p.
Ze waren dus blijkbaar echt fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
haha, connecties (not :P )

t is dat mijn videokaart dood is, anders..... :*)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:13:
[...]

Maar niet in de spellen. Er is duidelijk een gescheiden serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:12:
[...]

Maar niet in de spellen. Er is duidelijk een gescheiden serie.
Totdat Kane opeens op bezoek kwam bij Stalin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook even een vraagje over de Game:
Ik had dacht ik een tijdje geleden iets gelezen over dat je ook een soort van 'Mutants' kan commanden?

Het ging hierbij over een soort van 'neutraal gebouw' wat deze units kan maken. (Je moet er dus een engineer insturen)

Is dit trouwes nog in de Game, of is het er allang uitgehaald? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:02:
[...]

Ehm wel dus. Je hebt Battleships die je zelf kan laten vuren á la Juggernaughts.

Je kan ze alleen niet bouwen, maar ze zijn er wel.
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:54:
Ook even een vraagje over de Game:
Ik had dacht ik een tijdje geleden iets gelezen over dat je ook een soort van 'Mutants' kan commanden?

Het ging hierbij over een soort van 'neutraal gebouw' wat deze units kan maken. (Je moet er dus een engineer insturen)

Is dit trouwes nog in de Game, of is het er allang uitgehaald? :P
Zitten er in, staat in m'n boekje. :) Evenals Viceroids

[ Voor 59% gewijzigd door Angeloonie op 24-03-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, das in ieder geval goed om te horen :)
Kan ook niet wachten om hem eindelijk te kunnen spelen, paar daagjes nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 22:27:
[...]

Ehm wel dus. Je hebt Battleships die je zelf kan laten vuren á la Juggernaughts.

Je kan ze alleen niet bouwen, maar ze zijn er wel.
Das dan wel nieuw voor mij, en de C&C tijdslijn (tenzij je dat truckje wat eerder beschreven werd gebruikt :p)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Hou het wel nuttig. Dit gaat niet over het spel zelf.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zo weer ff een potje met de Scrin gedaan:

Verdedigingswerken:
http://www.crazy4angie.com/sshot0003.jpg

Anti-infanterieverdediging is echt _kut_. Valt sloom aan en houdt suicideventjes niet tegen. Die beste verdediging is een soort Tesla-coil achtig iets die bliksems schiet.

Devastator warships en Planetal Assault Carriers vegen een basis van de kaart:
http://www.crazy4angie.com/sshot0008.jpg
http://www.crazy4angie.com/sshot0009.jpg

Alle grondunits van de Scrin:
http://www.crazy4angie.com/sshot0017.jpg

Linker rij van linksonder naar middenboven:
anti-infanterie
anti-vehicle
engineer
betere anti-vehicle/infanterie
commando

rechter rij:
anti-infanterie
anti-vehicle
sterke anti-infanterie/gebouwen
tank :P
Tripod, goed tegen vrijwel alles

Je kan voertuigen "upgraden" met Buzzers, die er dan omheen zwermen. Wat het nut er van is weet ik niet, want vijanden komen nooit zo dichtbij :P

Oh, en voor de unbelievers:

lange-afstands aanval:
Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/1364/sshot0018hh3.jpg

kanonnen:
Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/3406/sshot0020uw0.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 25-03-2007 00:18 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.