Enough with the funny talkevilpin0 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:18:
[...]
no offense, maar ik dacht tot echt ff dat dat ra2 screenshots waren
Iedereen die me screens loopt te dissen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Enough with the funny talkevilpin0 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:18:
[...]
no offense, maar ik dacht tot echt ff dat dat ra2 screenshots waren
Verwijderd
Laatste offtopic reactie van mij:Blue2k schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:42:
Vista Ultimate (15gb met alle opties denk ik) en dan nog office 2007 met alle opties dan ben je een heel eind hoor. Vista pikt dan nog ruim een gig aan virtual memory. Ik heb Vista 64 bit Premium en die is al 12 gb met een gewone install. Dus zo gek / lachwekkend is het niet.
[ Voor 18% gewijzigd door vriesdude op 17-03-2007 02:11 ]
/dev/null
Hmm ga dat ff proberen, zodat ik 'm op m'n D-schijf kan neerplempen!starwave schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:07:
[...]
Je kunt m handmatig uitpakken met winrar, of ik had geloof ik 7-zip gebruikt. En je temp dir verplaatsen helpt ook wel eens (google)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ouch...vriesdude schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 02:02:
Bugje in het spel, ik mocht onbeperkt units droppen en air-attacks uitvoeren, resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas geen idee hoe het gebeurd is
Verwijderd
zal em eens proberen, maar via "last replay" werden mijn replays niet goed opgeslagen (ze startten wel, maar ze volgden na een halve minuut niet meer mijn stappen)
Verwijderd
Die heb ik ook al een keer gehad ja,vriesdude schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 02:02:
Bugje in het spel, ik mocht onbeperkt units droppen en air-attacks uitvoeren, resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
^^ Dat is een bug in de replay functie van de demo. Geen enkele replay werkt nog goed in de demo. Ook de lastreplay niet die door het spel wordt aangemaaktVerwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 10:09:
[...]
zal em eens proberen, maar via "last replay" werden mijn replays niet goed opgeslagen (ze startten wel, maar ze volgden na een halve minuut niet meer mijn stappen)
Verwijderd
dan hoef ik het proggie ook niet uit te proberenWmm schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 10:54:
[...]
^^ Dat is een bug in de replay functie van de demo. Geen enkele replay werkt nog goed in de demo. Ook de lastreplay niet die door het spel wordt aangemaakt.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 11:18 ]
Ik zei ook dat replays vs AI niet interessant waren om op te slaan, maar wel ff om te testenVerwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:10:
[...]
dan hoef ik het proggie ook niet uit te proberen
is het overgens niet interessant de handicaps erbij te zetten? zover ik weet kun je uit de replay niet opmaken welke handicap er is..
[ Voor 9% gewijzigd door Wmm op 17-03-2007 11:39 ]
57696520646974206c65657374206973206e657264
Wat heeft Zero Hour met Tiberian Wars te maken dan?Sluuut schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 21:33:
Mmm... Als ik jullie mag afraden om deze game te gaan kopen, dan wil ik dat graag bij deze doen
C & C Generals (Zero Hour) die op de gamespy servers draait is al een week ongelovelijk instabiel. Ik heb het aan meerdere spelers gevraagd en iedereen heeft problemen om sowieso al online te komen in de chatroom, laat staan een game te gaan beginnen.
En dit na zo'n redelijk korte tijd.. Ze doen er gewoon geen fuck aan, als je mazzel hebt werkt het over een paar maanden weer.. Als je pech hebt niet
Verwijderd
Drink er nog éénSluuut schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 21:33:
Mmm... Als ik jullie mag afraden om deze game te gaan kopen, dan wil ik dat graag bij deze doen
C & C Generals (Zero Hour) die op de gamespy servers draait is al een week ongelovelijk instabiel. Ik heb het aan meerdere spelers gevraagd en iedereen heeft problemen om sowieso al online te komen in de chatroom, laat staan een game te gaan beginnen.
En dit na zo'n redelijk korte tijd.. Ze doen er gewoon geen fuck aan, als je mazzel hebt werkt het over een paar maanden weer.. Als je pech hebt niet
57696520646974206c65657374206973206e657264
En hoe wil je controleren of dit anders is als je nooit een game gaat kopen?Sluuut schreef op zondag 18 maart 2007 @ 00:03:
Jullie zijn echt slim he
Is allebei van dezelfde maker, EA, dus verwacht maar dat C&C3 ook met Gamespy gaat werken en dus ook fucking slecht ge-support gaat worden. Misschien 1 hooguit 2 updates, daarna zit de game nog steesd vol met bugs, krijg je ook nog eens maphackers.. ole. Na een tijdje worden de servers zo gaar dat je dus niet meer kunt spelen
Wat ik wil zeggen is dat EA het geld gewoon niet verdient. Ik ga hem iig niet kopen, laat ze eerst maar eens een fatsoenlijke game in elkaar zitten en af en toe support leveren in plaats van alleen maar concentreren op nieuwe titels.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
De maker?Cpt.Iglo schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:19:
[...]
Wat heeft Zero Hour met Tiberian Wars te maken dan?
Dit is al met meer titels het geval..Luuk1983 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 00:57:
[...]
En hoe wil je controleren of dit anders is als je nooit een game gaat kopen?
[ Voor 39% gewijzigd door Pinjataaa op 18-03-2007 01:41 ]
Verwijderd
niet de enige die het slecht vindFreddyFish schreef op zondag 18 maart 2007 @ 01:10:
Ben ik nou echt één van de weinigen die dit spel helemaal niet zo goed, eigenlijk slecht vind? Ik vind het spel helemaal niet intuïtief werken: de muisknoppen zijn omgedraaid en de menu's en bouwopties zijn veel veranderd ten opzichte van RA1/RA2, in negatieve zin. En dan zijn ook nog eens alle units moeilijk uit elkaar te houden.
Ik heb de demo nu 3 of 4 keer gespeeld, maar ik heb het maar weer verwijderd van de computer. Ik kon al die nieuwheid niet zo goed aan. En dat zal echt niet alleen aan mij liggen, want Generals had ik wel gelijk door.
Verwijderd
Online play is toch gewoon no nonsense in een lobby met zen allen. sommige maken een kamer en sommige joinen? (heb sinds ra95 eik niet meer online gegamed)Sluuut schreef op zondag 18 maart 2007 @ 00:03:
Jullie zijn echt slim he
Is allebei van dezelfde maker, EA, dus verwacht maar dat C&C3 ook met Gamespy gaat werken en dus ook fucking slecht ge-support gaat worden. Misschien 1 hooguit 2 updates, daarna zit de game nog steesd vol met bugs, krijg je ook nog eens maphackers.. ole. Na een tijdje worden de servers zo gaar dat je dus niet meer kunt spelen
Verwijderd
Vergeet niet dat tib wars al een wcg game is dus EA kan het zich niet permiteren om slechte support te geven.Sluuut schreef op zondag 18 maart 2007 @ 00:03:
Jullie zijn echt slim he
Wat ik wil zeggen is dat EA het geld gewoon niet verdient. Ik ga hem iig niet kopen, laat ze eerst maar eens een fatsoenlijke game in elkaar zitten en af en toe support leveren in plaats van alleen maar concentreren op nieuwe titels.
Ja maar zo werkt het niet, Zero Hour is geplaagd door ENORM slechte support. Alle bugs en een paar enorme hacks die erin zaten hebben ze nooit verwijderd. Terwijl je overal filmpjes en screens had hoe je het kon doen.(Onkwetsbare units, je scud launcher onbeperkt kunnen laten vuren terwijl die pas 1% af is xD). Toen kwam Battle for middle earth. Zelfde verhaal, Toen kwam deeltje 2. Zelfde verhaal. Nu komt de nieuwe C&C zelfde verhaal.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 02:10:
[...]
Online play is toch gewoon no nonsense in een lobby met zen allen. sommige maken een kamer en sommige joinen? (heb sinds ra95 eik niet meer online gegamed)
En cheaten word door patches tegen gehouden.
Zo zou het toch iig moeten werken volgens mij
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Omelette du fromage!
Verwijderd
Haha ik had precies hetzelfdevriesdude schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 02:02:
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 10:34 . Reden: Maak in het vervolg thumbnails ]
http://www.xbmcfreak.nl/
Tis mij enkele dagen terug ook een keer gelukt, ik had toen ook het geluk dat ik iets meer tijd had om een defence te bouwen, want meestal wordt ik al aangevallen met een berg tanks voordat ik mezelf kan goed kan verdedigenVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:27:
Eindelijk, brutal balanced verslagen. Het komt ook neer op een hoop geluk, met name de wijze van spelen van de AI. De ene keer komt die direct met 20 scorpions aanzetten op het moment dat net je turret staat, en de andere keer valt het op zich mee.
/dev/null
Verwijderd
Ja maar dit zal wel anders zijn toch? Zelfs ik ga dit spel met release kopen. En ik gok heel veel anderen. Als zoveel mensen je game kopen dan zal het wel goed zitten hoop ik zo. En alle CenC's en RA's na 95tellen niet want dat was gewoon geld klopperij.Postius schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:04:
[...]
Ja maar zo werkt het niet, Zero Hour is geplaagd door ENORM slechte support. Alle bugs en een paar enorme hacks die erin zaten hebben ze nooit verwijderd. Terwijl je overal filmpjes en screens had hoe je het kon doen.(Onkwetsbare units, je scud launcher onbeperkt kunnen laten vuren terwijl die pas 1% af is xD). Toen kwam Battle for middle earth. Zelfde verhaal, Toen kwam deeltje 2. Zelfde verhaal. Nu komt de nieuwe C&C zelfde verhaal.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 22:18 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 22:23 ]
Verwijderd
Als je een tech center hebt kun je Powerplanets uitbreiden door ze te selecteren en rechtsonder in het "unit menuutje" te klikken op upgrade.Enige wat ik meer wil zien is iets meer power uit een normale powerplant, je bent echt teveel powerplants aan het bouwen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 22:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 22:40 ]
Verwijderd
Niet zo goed? Ik kan met 4 torens anders toch heel wat rushes afslaan.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:36:
Sonic torens zijn echt niet zo goed, en erg duur.
alleen als hij begint te bouwen in jouw basis zijn die dingen echt zo weg.
@ nine, damn jij hebt een hoge $ per minut.
btw wat is een battle base?
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 10:35 . Reden: Maak in het vervolg thumbnails ]
"De grote versie van deze foto kan niet gedeeplinked worden"
Vet! ben jij die gene die heeft gewonnen bij insidegamer voor die perstrip?Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:14:
Afgelopen weekend ben ik naar de launch party geweest van Command and Conquer 3 Tiberium Wars in Keulen te Duitsland met Electronic Arts.
Ik heb daarom voor de fans een compleet verslag, foto's en een 3 tal filmpjes van de volledige versie. De filmpjes zijn voorzien van commetaar van de producers die daar een praatje hadden gehouden.
Voor de echte die hard fans, verloot ik een orginele poster en een C&C3 speldje.
Bezoek http://kalex.hyves.nl voor dit alles. En kijk ook even op de C&C hyves.
Tot slot even een screenshot van mij. Het ging hier om een potje C&C3 tussen 2 fans (orgineel 3 fans, maar 1 PC crashte) vs de "nederlandse" game pers (o.a. gamer.nl en insidegamer.nl)
Het lijkt mij duidelijk wie heeft gewonnen... (en ik ben geen pers)
De scrins spelen echt fijn...
[afbeelding]
Gaaf man ik ga het gelijk checken thuis
[ Voor 9% gewijzigd door jens17 op 19-03-2007 17:15 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Cardinal op 19-03-2007 17:21 ]
Nod, heeft van de turrents die terug groeien. Die zullen als verloren gebouw tellen.cardinal808 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:21:
Zie plaatje boven:
Hoe kan de vijand 158 gebouwen bouwen en er 208 verliezenIdem voor de units, meer verloren dan ooit gemaakt. computer die aan het cheaten is?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
NOD confessor upgrade @ Secret Shine.geitema schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:58:
hoe kan het dat mijn railgun poppetjes elkaar afmaken in een grote groep??
elke keer als ik een groepje van die kereltjes heb gaan ze elkaar afschieten als ze een paar vijanden hebben gekilled
Verwijderd
De scrins spelen heel goed. Je krijgt er wel een beetje een starcraft sfeertje van.De Gesnaakte schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:51:
[...]
Gaaf man ik ga het gelijk checken thuis
gratz on the wins!
zie ik het goed trouwes? met de scrin gewonnen? hoe spelen ze ?
EAlink?Blueone schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:02:
welke edities zijn er eigenlijk van dit spel?
gewone
kane edition
en schijnbaar ook een limited editie
of zijn die laatste 2 hetzelfde.
Weet iemand ook een winkel waar je kan pre orderen en dat je hem dan ook hebt op de dag van de release?
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 23:23 ]
Verwijderd
jens17 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:33:
[afbeelding]
het gaat dus om wat achter de cursor staat![]()
![]()
Is toch nooit te doen zo? Met zo'n inkomen
de kane edition is dus gewoon de limited edition. Nou nog even een webshop gaan zoeken waar je hem dan ook daadwerkelijk meteen hebt.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
bol.comBlueone schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:02:
Weet iemand ook een winkel waar je kan pre orderen en dat je hem dan ook hebt op de dag van de release?
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 13:39 ]
Je kan die opties dan inderdaad unlocken, maar een multiplayer spel zal je niet lukken ermee, heeft hier geloof ik eerder al in het topic gestaan, of ik had het ergens anders vandaan, weet even niet waar...Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:38:
er is trouwens een hack uit waarmee je het LAN venster en alles kan zien.
Die had ik dus ook als eerste bezocht maar daar is de kane edition niet meer leverbaarDe Gesnaakte schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:34:
[...]
bol.com
doe ik altijd pre-orderen en ik heb het nog nooit te laat binnen gehad
factuur sturen ze een week later
als je bij Dynabyte pre-ordert krijg je de kane-edition (dacht dat tenminste tijdje geleden in een folder ofzo gelezen te hebben)Capa schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:38:
Nog een ruime week en dan kan WoW even aan de kant![]()
Heeft er iemand nog wat speculaas over de muren?
Die zijn toch typisch CnC na Tiberian Sun en FireStorm. Een mooie basis maken met dikke verdediging is toch ook leuk, ipv een hoop neer gekwakte gebouwen om je basis heen.
Ik wil ook het geluidje van een neergaande poort wel weer horen, en dan niet in Tiberian Sun![]()
Welke kit krijgen we nou als je pre-ordert? (mijn pre order loopt bij Dynabyte.)
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 20-03-2007 16:02 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Is in RA2 ook. Dan heb ik bij een brutal al z'n ore miners gekilled en dan staan mijn tanks nog op de ore veldjes van hem en dan nog komt ie 100x met een nieuwe ore miner en tanks aanrijdenjens17 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:33:
[afbeelding]
het gaat dus om wat achter de cursor staat![]()
![]()
Is toch nooit te doen zo? Met zo'n inkomen
hmm de kane edition is schijnbaar nergens meer verkrijgbaarMagic schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:02:
ik heb hem op http://www.commandandconquer.nl/preorder/ gepreordered, hij wordt voor mij bij de mediamarkt in zwolle afgeleverd op de releasedag, je kunt ook dixons en dergelijke selecteren though.
edit: sorry, werkt niet meer zie ik nu.
Verwijderd
DIe van dynabyte is de kane edition. Tenminste als je vroeg besteld hebt.Capa schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:38:
Nog een ruime week en dan kan WoW even aan de kant![]()
Heeft er iemand nog wat speculaas over de muren?
Die zijn toch typisch CnC na Tiberian Sun en FireStorm. Een mooie basis maken met dikke verdediging is toch ook leuk, ipv een hoop neer gekwakte gebouwen om je basis heen.
Ik wil ook het geluidje van een neergaande poort wel weer horen, en dan niet in Tiberian Sun![]()
Welke kit krijgen we nou als je pre-ordert? (mijn pre order loopt bij Dynabyte.)
Verwijderd
Ik kwam dit net tegen:Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:23:
Ik zie dat op buitenlandse sites de KANE edition met een gratis NOD Tshirt komt.
Das wel cool. Ik heb al de C&C3 groene tshirt. Maar de NOD is natuurlijk helemaal evil
[ Voor 12% gewijzigd door Jozz op 20-03-2007 17:43 ]
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
Eh, en die ga je echt dragen?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:23:
Ik zie dat op buitenlandse sites de KANE edition met een gratis NOD Tshirt komt.
Das wel cool. Ik heb al de C&C3 groene tshirt. Maar de NOD is natuurlijk helemaal evil
Whaha dat vroeg ik me ook al af
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 20-03-2007 22:37 ]
Verwijderd
Die draag ik nu. En ja ik zal hem alleen tijdens LAN feestjes dragen.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
om op je laatste zin te reageren:Thrills33ka schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:51:
[...]
Mmmmja, dus jij vind de AI wel sterk verbeterd? onder het motto van we geven hem gewoon het 4dubbele inkomen van wat je uberhaupt KUNT halen....dat vind ik gewoon niet echt een vooruitgang....dan nog liever 2 of 3 enemy's die gewoon GOED spelen, maar niet cheaten....das toch totaal niet realistisch? of ben ik nou aan het overdrijven...
Je kunt dat wel zeggen stop met miepen, maar ik probeer gewoon te winnen van zo'n gast....en als je dat maar op 1 manier kunt doen, dus door heavy defense te bouwen enz. enz. dan is er toch ook geen lol aan? die AI is gewoon gaar....je maakt 1 of 2 AA guns,komt ie opeens met 40 Venoms aanzetten, terwijl hij die niet bouwt als jij die AA guns niet maakt...
Verwijderd
Ja, NOD is in alles zwakker dan GDI. NOD moet het dus ook hebben van andere mogelijkheden. Rijd je Stealth tanks achter de mammoets, gebruik een Buggy met EMP upgrade en Stealth ability -> Hoppa, 5 mammoets die weerloos zijn. NOD gaat niet om brute kracht maar om stealth en slim spelen.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 00:07:
Ligt dit aan mij of zomaar is NOD niet een beetje veel zwakker dan de GDI? Vliegtuigen zijn zwakker, de avatar met alle upgrades (6000-7000) kan niet op tegen een mamoth van 2500
, veel zwakkere tanks en zo kan ik nog wel even door gaat
als de tegenstander 5 mamoth tanks heeft dan is de NOD player eig al zo dood als wat...
Ja ik weet wel dat het bekend was, en dat het de AI nu cheat, maar een onmogelijke tegenstander creeëren is toch niet leuk?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:46:
[...]
tis niet waar...
[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 3
Verwijderd
Gruwelijk, nee niet nog meer upgrades. Als ik ergens op tegen ben dan is dat dat hele upgrade gedoe, lvl 1 klauwen, lvl 2 klauwen. Pouf al je tanks zijn miraculeus sterker geworden.jens17 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 07:46:
[...]
Ja ik weet wel dat het bekend was, en dat het de AI nu cheat, maar een onmogelijke tegenstander creeëren is toch niet leuk?![]()
Of ik zal nog wat moeten oefenen![]()
Waar ik wel stiekum op hoop zijn een hoop meer upgrades in de full-versie( ja tuurlijk komen er meer, maar dan véél meer
)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 10:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
De NOD wordt pas echt leuk tegen een human player. Dan kun je dus met stealth generators werken, en tactische hit n run aanvallen doen. Bijvoorbeeld achterin de powerplants uitschakelen, met stealth tanks snel een ore miner uitschakelen.Wmm schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 00:56:
[...]
Ja, NOD is in alles zwakker dan GDI. NOD moet het dus ook hebben van andere mogelijkheden. Rijd je Stealth tanks achter de mammoets, gebruik een Buggy met EMP upgrade en Stealth ability -> Hoppa, 5 mammoets die weerloos zijn. NOD gaat niet om brute kracht maar om stealth en slim spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 11:07 ]
inderdaad, gebruik te tactieken van elke factie om te tegenstander te verslaanVerwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:06:
[...]
De NOD wordt pas echt leuk tegen een human player. Dan kun je dus met stealth generators werken, en tactische hit n run aanvallen doen. Bijvoorbeeld achterin de powerplants uitschakelen, met stealth tanks snel een ore miner uitschakelen.
Met NOD spelen is gewoon veel leuker. GDI is lomp bruut geweld. NOD kun je echt tactisch het een speler verdomd frustrerend moeilijk maken. NOD is dus intelligent spelen
Zie je het voor je, 5 avatars met stealth ability door stealth tank tech bij de tegenstander achterin de basis brengen en daar eventjes gezellig hun gang laten gaan
[ Voor 5% gewijzigd door Tijgertje84 op 21-03-2007 11:24 ]
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Verwijderd
Ik neem aan dat de tegenstander achterin zijn basis verdediging heeft, dus dan ziet ie je al vorodat je er bentVerwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:06:
[...]
De NOD wordt pas echt leuk tegen een human player. Dan kun je dus met stealth generators werken, en tactische hit n run aanvallen doen. Bijvoorbeeld achterin de powerplants uitschakelen, met stealth tanks snel een ore miner uitschakelen.
Met NOD spelen is gewoon veel leuker. GDI is lomp bruut geweld. NOD kun je echt tactisch het een speler verdomd frustrerend moeilijk maken. NOD is dus intelligent spelen
Zie je het voor je, 5 avatars met stealth ability door stealth tank tech bij de tegenstander achterin de basis brengen en daar eventjes gezellig hun gang laten gaan
Tijgertje84 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:22:
[...]
inderdaad, gebruik te tactieken van elke factie om te tegenstander te verslaan
Ben benieuwd op welk vlak/taktiek The Scrin sterk is (voor zover ik weet hebben ze veel air units?).
Even een vraag nog wat ik ben vergeten of al wel eerder had gevraagd: Welke units/structure/skills kunnen stealth detecteren???
Volgens mij ook die radarview zoals in generals?
Iig GDI defences detecten al geen stealthVerwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:23:
[...]
Ik neem aan dat de tegenstander achterin zijn basis verdediging heeft, dus dan ziet ie je al vorodat je er bent
[ Voor 4% gewijzigd door Wmm op 21-03-2007 11:36 ]
GDI heeft er maar weinig en dus imo een zwak voor NOD stealth technologie.Wmm schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:35:
Iig GDI defences detecten al geen stealth. Daarnaast... Hoe vaak heb je nou defences achterin je base staan (tenzij je een bunkeraar bent).
Volledige beschrijving, plus wat stealth detect kun je hier vinden: http://www.cnc3.nl/ (zie units, structures en abilities onder het Tib Wars menu'tje), radarview detect dus ook stealth ja. Pitbulls detecten overigens ook stealth, staat er niet bij zie ik.
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 12:35 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Wmm op 21-03-2007 12:40 ]
Verwijderd
Same here, die detecten volgens mij in een korte range wel stealthVerwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:41:
toch wel apart, want ik heb regelmatig dat vijandelijke harvesters (stealth) langs de defence lopen en dan gespot worden
Ik heb wel eens het idee gehad dat alles stealth detect als ze er zowat opzitten zeg maar. Magoed, tegen die AI is dat sowieso lastig te beoordelen. Die volgt m'n stealthed attack bikes ook met z'n predator... We zullen het snel genoeg zien in de fullm4yall schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:45:
[...]
Same here, die detecten volgens mij in een korte range wel stealth
Stop chasing the dream, you're already living it
de cloak generator werkt niet op zichzelf. of op andere cloak generators. Hij blijft dus zichtbaarVerwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:34:
gdi defences detecten wel stealth... maar range is niet echt supergroot.
GDI vs. nod wordt dus gewoon orca's maken en sensor pods op mammoth tanks droppen..
Leuke tactic met NOD is een stel suvereyors (heten die nog zo bij nod?) maken, cloacken paar obelisks + stealth field generator queen en die dingen in (of bij) de base van de tegenstander uitpakken
De GDI watchtower detecteert wel stealth, die anti tank dingen geloof ik niet..Wmm schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:38:
Pitbulls (buggies) detecten zeker stealth. Orca's hebben pulse scan (standaard, dus zonder upgrade) die ook stealth detect. Is nu aangepast iig @ cnc3.nl.
@ Mockingbird: GDI defences detecten geen stealth, althans niet volgens hun beschrijvingen en ik heb een watch tower m'n ST's ook nog niet zien vinden.
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 13:34 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq