Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:30:
[...]
Zelfs dat is nog niet zo eenvoudig. In het filmpje zie je maar twee scorpion tanks verschijnen, en ook nog eens pas als hij drie refineries heeft staan.
Zodra mijn mobile construction vehicle net 10 seconden staat, en uitgepakt is, komt de AI al met een leger aanzetten van 10 scorpion tanks, 20 infantristen, en zijn eigen outpost. Ik heb dan net 2 turrets staan, 2 refineries, 6 rocket mannetjes, een crane, en een power plant. Met een beetje pech heeft hij ook net buiten de brug al een war factory gebouwd die ik eigenlijk continu scorpions zie spugen.
Zodra deze rush is afgelopen, komt er direct op zowel die locatie als op de main base een volgende rush. Elk met zeker nog een keer hetzelfde aantal tanks. En ook nog eens vanuit zowel linker- als rechterflank.
Inderdaad, een keer kon ik "bijna" de tegenstanders tegenhouden, ik had zelfs een groepje mammoths. De defense van mijn basis bestond uit 8 sonic towers, 4 op iedere hoek en in het midden 4, 4 watch towers, bij elkaar rond me MCV om de suicide bombers tegen te houden, en in het midden nog een paar Juggernauts en AA torens/Pitbulls.
Deze setup kon ongeveer 7x een rush tegenhouden van bergen scorpions het probleem is alleen dat ze constant komen en bij iedere rush mijn harvesters gesloopt worden, dan kan ik de repairs niet meer betalen en maken de Vertigo bombers of Suicide mannetjes het karwei af(hoewel die vrij makkelijk zijn uit te schakelen met een paar APC's). Dat lantefanteren van het filmpje kan ik mezelf echt neit veroorloven... zoiezo lukt het niet om het bovenste of onderste veld in te nemen, laat staan dat die mannetjes die je richting het middenstuk met de gebouwen stuurt het overleven, die worden meestal onderschept door Buggy's.
Mijn nieuwe plan is richting de Tiberium Spikes bouwen, die innemen en dan beide bruggen voorzien van Sonic towers...(zodat er in ieder geval resources binnen blijven komen, ook al is het mondjesmaat) het probleem is alleen dat die dingen heel veel stroom zuipen. Gelukkig heeft de CPU op brutal minder de neiging om een Temple of Nod te bouwen. Ik begin me echt af te vragen hoe de Brutal CPU verslagen kan worden.. zelfs 8 Sonic towers bieden geen tegenstand.
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 16-03-2007 15:16
]