[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.162 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Helemaal met je eens, ik wil juist graag een mooie basis opbouwen met muren, torens e.d.
Ik vind het niet echt vooruitstrevend om een sequal te maken van een spel dat jaren oud is en eigenlijk qua structures achteruit te gaan. Natuurlijk zijn bepaalde dingen toegevoegd, maar ik snap niet dat sommige compleet zijn weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:30

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Ik kan het spel nu trouwens weer spelen met alles op het maximum en AAx1 op 1400x1050. DirectX geupdate naar de feb 2007 redist versie en het draait perfect, zonder schokkende audio :D

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat leest ik nou? In Duitsland mogen de zelfmoordcommando's niet, dus leggen ze hun bom neer en rennen weg? Bwhahahaha

http://www.insidegamer.nl...reerde-Tiberium-Wars.html

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maratropa schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:44:
Wat leest ik nou? In Duitsland mogen de zelfmoordcommando's niet, dus leggen ze hun bom neer en rennen weg? Bwhahahaha

Dit is meer om te janken. De betutteling komt steeds dichter bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:19

Snippertje

Light up your life

Kan je dan online nog wel tegen duitsers? (Niet dat ik dat perse wil :P)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goudvisblub schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:34:
Heeft er iemand trouwens al eens een APC-legt mijnenveld tactiek toegepast? ik zit me net te bedenken dat dat kan, maar dat mijnenleggen was in vorige delen altijd zo'n tijdrovende taktiek :|
Hmm nee nog niet geprobeerd. Wat ik vaak deed in RA2 was in het begin een chinook bouwen, 4 engineers erin en naar de te tegenstander vliegen en dan hard lachen met F12. (die leuke stemmen in multiplayer, kennen jullie ze nog :D?) Was echt mooi om te zien dat ze altijd enorm pissig werden :+
Moet je maar MUREN bouwen om je buildings.
Mag toch hopen dat er muren komen. Hoort er gewoon bij. Of je nou de aanval of verdediging als tactiek gebruikt dat moet ieder voorzich maar bepalen. Maar als er geen muren kunnen worden gebouwd dan heb je qua verdediging toch wel een minpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
het spel ziet er schitterend uit en voelt ook echt wel c&c vertrouwd aan. Maar toch komt het spel niet echt uitgebalanceerd over. Mah goed laat ik dat nog eens beoordelen nadat ik de retail versie een aantal weken online heb gespeeld. Ik wacht al jaren op een goed vervolg. Grafisch zit het wel goed en het bevalt me ook beter dan Supreme Commander (mede doordat die niet vooruit te branden is). Terwijl Tiberium Wars op 1280x1024 High 4xAA/8xAF soepel loopt. Anders wordt het toch hopen op Starcraft II (liefst in 2d). Wat was Starcraft+Broodwar een tactisch, strategisch geweldig uitgebalanceerde game! Maar ik dwaal af binnenkort 1st maar eens met de retail van Tiberium Wars aan de slag. PRE-ORDER geplaatst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

maratropa schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:44:

Maar... bij mijgaan die terroristen dood. Bij die Duitsers niet? Unfair?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Laatst online: 14-09 19:06
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:47:
[...]

Dat is in Duitsland al tijden zo. In Half-life waren de soldaten bijvoorbeeld vervangen door robots(!). Generals is volgens mij zelfs (in elk geval een tijdje) alleen 18+ (geweest)

Alles om ervoor te zorgen dat een game aan een zo groot mogelijk publiek verkocht kan worden. Aan de andere kant doen die Duitsers het zichzelf aan, want ze verwachten wel gelokaliseerde games, terwijl wij ons tevreden stellen met Engels. 8)

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:45

Pinjataaa

Hit me!

Snakiej schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:47:
[...]

Maar... bij mijgaan die terroristen dood. Bij die Duitsers niet? Unfair?
Ik denk dat ze dan geen bom meer hebben en alsnog dood worden geschoten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Pinjataaa schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:28:
[...]

Ik denk dat ze dan geen bom meer hebben en alsnog dood worden geschoten :p
Als de Duitsers niet oppassen, hebben ze binnen een maand C&C3 in hun land zonder zelfmoord terroristen, maar in het echt zitten er echte terroristen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
beetje te triest voor woorden imo dat duitse gedoe elke keer.
Als ik strax tegen een duitser ga spelen en ik ga met NOD.
Stel ik maak een leger van die zelfmoordpupkes en ga hem aanvallen op mijn scherm zijn het nog steeds zelfmoordpupkes. Hoe ervaart hij dat dan? Ziet hij dat ook en gaat hij dan zeggen "CHEAT!" of ziet hij het anders en ze lopen gewoon vrolijk weg te huppelen op zijn scherm terwijl ze bij mij allang dood zijn? |:( 8)7

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:37
Tijgertje84 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 08:50:
beetje te triest voor woorden imo dat duitse gedoe elke keer.
Als ik strax tegen een duitser ga spelen en ik ga met NOD.
Stel ik maak een leger van die zelfmoordpupkes en ga hem aanvallen op mijn scherm zijn het nog steeds zelfmoordpupkes. Hoe ervaart hij dat dan? Ziet hij dat ook en gaat hij dan zeggen "CHEAT!" of ziet hij het anders en ze lopen gewoon vrolijk weg te huppelen op zijn scherm terwijl ze bij mij allang dood zijn? |:( 8)7
Ik denk dat ze het gewoon heel simpel hebben opgelost. De animatie tot de explosie is hetzelfde, maar bij de duitsers blijft het ventje na de explosie leven en loopt hij weg. Niet dat het realistisch is maarja ze zijn wel van dat gezeik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Roet schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:05:
[...]

Ik denk dat ze het gewoon heel simpel hebben opgelost. De animatie tot de explosie is hetzelfde, maar bij de duitsers blijft het ventje na de explosie leven en loopt hij weg. Niet dat het realistisch is maarja ze zijn wel van dat gezeik af.
hoe zat dat bij generals want daar heeft GLA ook van die zelfmoordventjes, alleen met zon band om hun heen van dynamiet.....
Is dat bij de duitse versie dat ie dan die band gaat losmaken (uitkleden) wegleggen wegrennen en op knopje drukken en nog steeds met de armen in lucht rondrennen alsof je een zelfmoordpoging hebt gedaan.....?? Of gingen ze toendertijd daar niet over zeuren dan..

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Tijgertje84 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:11:
[...]

hoe zat dat bij generals want daar heeft GLA ook van die zelfmoordventjes, alleen met zon band om hun heen van dynamiet.....
Is dat bij de duitse versie dat ie dan die band gaat losmaken (uitkleden) wegleggen wegrennen en op knopje drukken en nog steeds met de armen in lucht rondrennen alsof je een zelfmoordpoging hebt gedaan.....?? Of gingen ze toendertijd daar niet over zeuren dan..
Ik dacht dat er in de Duitse versies van C&C 1 en Red Alert 1 zelfs geen soldaten zaten, maar alleen robots.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Laatst online: 04-09 21:52
ik heb toch het gevoel dat de AI wel iets kan leren, gisteren speelde ik een potje op hard en de hard army maakte een temple of nod, dus ik maak snel 2 airfields met van die firehawks?, als je er 8 hebt gaat die temple precies kapot.

Nu vanmorgen doe ik weer een potje en hij maakt wij een temple of nod, dus ik denk ik ga 2 airfields maken, maar nu had hij aardig wat air defense staan. Toeval of toch een soort van AI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:58
Tijgertje84 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:11:
[...]

Die GLA terrors zijn ook aangepast. Ik geloof dat het een vat buskruit ofzo geworden was, ooit wel plaatjes van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 19:38

Akropolis

Still stupid...

starwave schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:16:
[...]

...Aan de andere kant doen die Duitsers het zichzelf aan, want ze verwachten wel gelokaliseerde games, terwijl wij ons tevreden stellen met Engels. 8)
Ik wil hem niet eens hebben in het Nederlands... :P

Wat ik jammer vind is dat je niet altijd een building op repair kan zetten. Nu moet je steeds opletten of je buildings niet kapot zijn... of ben ik nu lui? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Akropolis schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:33:
[...]
Wat ik jammer vind is dat je niet altijd een building op repair kan zetten. Nu moet je steeds opletten of je buildings niet kapot zijn... of ben ik nu lui? :?
ja, dat zou wel een handige feature zijn, maar je kan gebouwen natuurlijk alleen repareren als ze kapot zijn ;) (wellicht eerst zelf schieten, dan repair erop zetten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:47:
[...]

Het valt wel mee met het dichterbij komen van de betutteling, want dit is al jaren zo in Duitsland. In de Duitse versie van de allereerste Command & Conquer waren alle soldaten vervangen voor robots die olie bloedden.

En dit was al gezegd, zie ik :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:27:
[...]

Het valt wel mee met het dichterbij komen van de betutteling, want dit is al jaren zo in Duitsland. In de Duitse versie van de allereerste Command & Conquer waren alle soldaten vervangen voor robots die olie bloedden.

En dit was al gezegd, zie ik :P
heb zo het idee dat dit soort spellen in Duitsland nooit echt succesvol zullen zijn imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgertje84 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:50:
[...]

heb zo het idee dat dit soort spellen in Duitsland nooit echt succesvol zullen zijn imo...
Ach, het gaat om de gamplay. Ook al waren het vierkantjes of rondjes die op het scherm ontploffen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:20:
[...]

Ach, het gaat om de gamplay. Ook al waren het vierkantjes of rondjes die op het scherm ontploffen ;) .
Reclameman: Penatrator! Ram your blue square in the red circle!
Kids "Ill never go to school again!"

Popquiz, uit welk spel komt dit? 8)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

maratropa schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:24:
[...]

GTA:VC?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

maratropa schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:24:
[...]

Vice City _/-\o_

Damn... :P

Edit:
The degenator
  • Where you save the green dot with you fantastic red square
  • Where you swing from green dot to green dot with your red square monkey
  • Where you smash the green dot in the mysterious red square

[ Voor 45% gewijzigd door Snake op 14-03-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Laatst online: 14-09 16:38
Volgens mij is dat een uit een GTA spel. San Andreas volgens mij.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het wel ontopic. Dit heeft niets met C&C3 te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:42

flessuh

Set sail for fail!

als je dit erg vind, had je de duitse carmageddon moeten zien (ja die was er even)
als ik EA was zou ik de duitse overheid aanklagen, als ze dit censureren zet dit de meeste duitsers aan tot het downloaden van een ongecensureerde versie B)

Wat ik btw vaag/mooi vind is dat de AI dus niet een erg voorspelbaar patroon heeft.
de ene keer komt hij met air-units in mn 2e basis, de andere keer met tanks daar, weer een andere keer met tanks naar mn main-base.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:20:
[...]

Niks mis met Geometry Wars. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf spel, stukken beter als die supreme commander demo. Ik had alleen last van een harvester die niet meer reageerde? Als ik erop klikte en naar zo'n groen veld ging kreeg ik geen rode cursor en kon ik hem alleen maar verplaatsen. Ik had nog 3 andere harvesters die wel goed reageerden, vreemd. Ook hoor ik wel eens zeggen silo's needed, ik heb overal gezocht maar ik vind niet waar ik silos moet bouwen? Ik vind het wel een nadeel dat je niet zover kan uitzoomen. Verder zijn de units op zich al redelijk bijdehand, dat vond ik zo irritant aan supreme commander, units die nix doen terwijl ze worden aangevallen, ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat ze wel terug moeten schieten.
Is er trouwens iets om units op elkaar te laten wachten als je units met verschillende snelheden op pad stuurt? Vaak gaan de lichtere units als een speer naar een plek waar ze iets moeten aanvallen en worden daar direct met de grond gelijk gemaakt en daarna komt pas je zwaar geschut aanzetten, een selectie die bestaat uit verschillende onderdelen moet een gelijke snelheid houden.
Nadeel vind ik wel dat het spel van EA is, de support is vaak zwaar kl*te, eerst een spel zo snel mogelijk uitbrengen een daarna zijn ze vaak niet meer zo snel met patches etc. Ik heb eigenlijk geen zin om EA te supporten, maar dit is wel een heel gaaf spel.
De explosies zijn ook wat overdreven, soms een grote vlammenzee wat er nu precies gebeurt kan ik dan niet helemaal meer volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:36:
Gaaf spel, stukken beter als die supreme commander demo. Ik had alleen last van een harvester die niet meer reageerde?

Waarschijnlijk komt het omdat hij vol zit en graag zijn tiberium wil uitladen

Als ik erop klikte en naar zo'n groen veld ging kreeg ik geen rode cursor en kon ik hem alleen maar verplaatsen. Ik had nog 3 andere harvesters die wel goed reageerden, vreemd. Ook hoor ik wel eens zeggen silo's needed, ik heb overal gezocht maar ik vind niet waar ik silos moet bouwen?

Bij de Guard(schild tekentje) tab kan je een "Tiberium Silo" vinden om te bouwen

Ik vind het wel een nadeel dat je niet zover kan uitzoomen. Verder zijn de units op zich al redelijk bijdehand, dat vond ik zo irritant aan supreme commander, units die nix doen terwijl ze worden aangevallen, ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat ze wel terug moeten schieten.
Is er trouwens iets om units op elkaar te laten wachten als je units met verschillende snelheden op pad stuurt? Vaak gaan de lichtere units als een speer naar een plek waar ze iets moeten aanvallen en worden daar direct met de grond gelijk gemaakt en daarna komt pas je zwaar geschut aanzetten, een selectie die bestaat uit verschillende onderdelen moet een gelijke snelheid houden.
Nadeel vind ik wel dat het spel van EA is, de support is vaak zwaar kl*te, eerst een spel zo snel mogelijk uitbrengen een daarna zijn ze vaak niet meer zo snel met patches etc. Ik heb eigenlijk geen zin om EA te supporten, maar dit is wel een heel gaaf spel.
De explosies zijn ook wat overdreven, soms een grote vlammenzee wat er nu precies gebeurt kan ik dan niet helemaal meer volgen.
^^

EDIT:
offtopic:
Haha hier onder staan altijd adds van google, er staat er nu een bij van: Tiberium Sun, Reserveer nu Tiberium Sun Kane Edition bij Free Record Shop! :p

[ Voor 4% gewijzigd door Thermometer op 14-03-2007 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:09
http://www10.cd-wow.nl/se...searchfield=tiberium+wars

wat zijn de verschillen tussen de versie die 39.99 kost en 72.13
kan het niet ontdekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

kevertje1977 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:08:

hmm volgens mij dat de goedkopere versie voor windows is en de duurdere voor je pc 8)7

ik denk dat het een gevalletje "hans anders" is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je goed had opgelet had je geweten dat de Kane edition de pre-order edition was. Je krijgt dus wat extra mappen units etc... vraag me alleen af hoe snel die ook beschikbaar zijn voor de goedkope variant hehe dat scheelt je dan wel 30 euro... of je moet bijvoorbeeld bij de speelboom kijken of je de pre-release nog kunt bestellen/kopen want 72 euro is wel erg duur bij pre-order was het nl normale prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 15:10
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:19:
Als je goed had opgelet had je geweten dat de Kane edition de pre-order edition was. Je krijgt dus wat extra mappen units etc... vraag me alleen af hoe snel die ook beschikbaar zijn voor de goedkope variant hehe dat scheelt je dan wel 30 euro... of je moet bijvoorbeeld bij de speelboom kijken of je de pre-release nog kunt bestellen/kopen want 72 euro is wel erg duur bij pre-order was het nl normale prijs...
er staan alleen 2 kane editions 1 voor de lage prijs en 1 voor de hoge ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

kevertje1977 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:08:

Volgens Bol.com zit er bij de duurdere versie een strategy guide voor het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Tijgertje84 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:50:
[...]

Ook Duitsers kunnen een engelstalige versie halen bij play.com ;)

..en ze downloaden ook vaak engelstalige versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

MetroidPrime schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 12:26:
[...]

Volgens Bol.com zit er bij de duurdere versie een strategy guide voor het spel.
dat is wel vaag, want bij commandandconquer.com staan er maar 2 soorten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
check die afbeeldingen maar... zien er ook wat anders uit etc...
denk dat ze gewoon het spel 2x hebben toegevoegd op de site (zonder dat ze het wisten ofzo)
eentje heeft geen afbeelding en de prijzen lopen te ver uit de hand dus wellicht een fout daar, want dit is nergens anders zo terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameplay valt erg tegen. Het hele spel speelt eigenlijk superirritant.

- Geen automatische repair... moet je een beetje alle gebouwen gaan klikken en controleren
- Je moet weer 1000 silo's en powerplants bouwen... had de capaciteit wat hoger gedaan
- Het geklik is sowieso veel te veel. Gaat lekker veel rsi veroorzaken, vooral de sidebar met 133 menu's
- Bouwen is zeer irritant, met die rondjes waar je dan wel of niet mag bouwen. Vaak kan je niet snel gebouwen op een goede plek zetten
- Defensegebouwen zijn weer zacht als boter. Je kan beter wat mechs en mammouth tanks als verdediging nemen
- sidebar is veel te groot, ik mis overzicht. Uitzoomen kan ook niet, want dat veranderd alleen de camera-stand en niet de hoeveelheid land dat je ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:21
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:27:

- Geen automatische repair... moet je een beetje alle gebouwen gaan klikken en controleren
- Je moet weer 1000 silo's en powerplants bouwen... had de capaciteit wat hoger gedaan
- Het geklik is sowieso veel te veel. Gaat lekker veel rsi veroorzaken, vooral de sidebar met 133 menu's
- Bouwen is zeer irritant, met die rondjes waar je dan wel of niet mag bouwen. Vaak kan je niet snel gebouwen op een goede plek zetten
- Defensegebouwen zijn weer zacht als boter. Je kan beter wat mechs en mammouth tanks als verdediging nemen
- sidebar is veel te groot, ik mis overzicht. Uitzoomen kan ook niet, want dat veranderd alleen de camera-stand en niet de hoeveelheid land dat je ziet
Ik kan me hier wel in vinden ja. Het is wel het oude C&C gevoel, maar wat mij betreft wel outdated. Sowieso heb ik me nooit echt kunnen vinden in gebouwen in 1 keer plaatsen. Maar goed, daar kan ik wel mee leven. Ook is het logisch, dat als je gebouwen in 1 keer kan plaatsen dat je die niet zomaar overal neer kan zetten, dat is wel terecht. Maar ik vind bouwen zoals in Generals met bulldozers toch wel realistischer. Sowieso omdat je dan toch overal kan bouwen waar je wilt, maar gebouwen kunnen toch tijdens constructie kapot geschoten worden.

Het enige wat ik tot nu toe echt heel irritant vind, is inderdaad dat gebouwen in het algemeen zo extreem zwak zijn. En dan bedoel ik echt TE zwak. Als je met 2 of 3 Mammoths op een gebouw schiet is het geheid kapot.

Tja en autorepair, ik weet niet... Autorepair is ook wel zo lame. Maar het is wel zo dat voordat je de repair knop hebt aangeklikt een verdedegingsgebouw vaak al kapot is.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:27:

Mooi, repairen kost geld, geld dat je mogelijk beter aan units kunt besteden terwijl het gebouw half kapot niets minder functioneert.
Als je hoort dat je silo's nodig bent ben je sowieso te laat. Geld moet rollen.
Ooit gehoord van sneltoetsen? De tabbladen voor gebouwen, defence en stuff kun je met sneltoetsen bereiken (welke je zelfs in kunt stellen). Als je een crane oid hebt kun je met tab naar die page springen. Voor gebouwen / units zijn ook (instelbare) sneltoetsen.
Geen last van.
Altijd al zo geweest. Static defence kun je vermijden als tegenstander, bewegende units wat minder.
Mwa, geen last van maar kan me voorstellen dat je hem iets te groot vindt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Demo is prachtig, de mensen die klagen heel jammer.. maar baseer het even op je eigen mening en kraak de game niet af.

C&C 3 word een klassieker!!

kan niet wachten tot ik hem kan kopen!!!oneoneeleven!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game is echt in 1 woord: Geweldig

Ik vraag me alleen af of iemand al van brutal heeft gewonnen of dat ik bezig ben met een onbegonnen strijd. Ik ben bezig en ik win met elke game weer een minuut langer, maar lijkt wel of brutal met 2x zoveel geld begint ofzo. met 8 refineries nog steeds 50% van zijn total cash 8)7

WMM misschien? al gewonnen van brutal, aangezien je ook al 1 van de generals betere spelers was/bent.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Amen to that. Ik was begonnen aan een soortgelijke reply maar had geen fut om hem af te maken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Brutal verslageeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen:P!!
Oke het adertje onder het gras wel handicap aan met 60%
Maar hey, als je het steeds lager zet win je (misschien) uiteindelijk wel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 19:35
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:03:

Ik vraag me alleen af of iemand al van brutal heeft gewonnen of dat ik bezig ben met een onbegonnen strijd. Ik ben bezig en ik win met elke game weer een minuut langer, maar lijkt wel of brutal met 2x zoveel geld begint ofzo. met 8 refineries nog steeds 50% van zijn total cash 8)7

WMM misschien? al gewonnen van brutal, aangezien je ook al 1 van de generals betere spelers was/bent.
De discussie over Brutal staat een paar pagina's terug. Ja hij is te verslaan en hier en daar staat een strategie uitgestippelt en ja hij verdient inderdaad precies 2x zoveel geld als jij >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg interessant, maar ik snap werkelijk waar niet dat mensen zulke irritante gameplay proberen te verdedigen. Dit haalt tamelijk het plezier uit het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals, als iemand mij een goed screencap proggie kan geven dan maak ik een replay op brutal met 30% handicap aan mijn kant (gaan z'n tankjes wel wat trager dood :p)

Probleem is dat fraps niet werkt, en Camtasia maakt de boel traag als strond.
AthlonXP Barton @2280mhz/2x 512MB ddr @ dual channel/120GB HDD/9600XT 128MB

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screens of video's? In geval van video zal het weinig uitmaken welk progsel je gebruikt als je softwarematig de boel wilt opnemen.

In geval van screencaps moet je uncompressed formaten gebruiken, in fraps alleen bmp mogelijk dacht ik. Png en jpg kosten (veel meer) processortijd waardoor de boel steeds een moment gaat schokken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RRCreations schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:48:
Brutal verslageeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen:P!!
Oke het adertje onder het gras wel handicap aan met 60%
Maar hey, als je het steeds lager zet win je (misschien) uiteindelijk wel!!!
Met andere woorden je hebt dus Brutal NIET verslagen.
Pas zonder handicap dan vind ik dat je pas gewonnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:03:

Hij is zeker te verslaan. Ik heb het nog niet eens geprobeerd (op één keer na om ff te kijken, werd hard in de pan gehakt natuurlijk) omdat het zo'n specifieke manier van spelen vereist dat het toch niet leuk is. Ik speel alleen tegen hard om daar wat dingen tegen te proberen. Een AI is verder gewoon boring om tegen te spelen :).
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:03:
[...]

Erg interessant, maar ik snap werkelijk waar niet dat mensen zulke irritante gameplay proberen te verdedigen. Dit haalt tamelijk het plezier uit het spel.
Jij bent zeker ook de PBerends @ FOK? Ik heb je mening over cnc3 daar al gelezen en je hoeft werkelijk waar hier niet weer beginnen te stoken. Het is inmiddels hier ook duidelijk dat je het spel niet leuk vindt. Is je goed recht, de één heeft liever iets anders dan de ander. Maar dat betekent imo niet dat je forum na forum moet gaan bestoken met je rants :). Daarnaast worden we het uberhaupt nooit eens want ik heb de indruk dat jij cnc toch meer speelt als een Sim City spel en na drie kwartier tanks bouwen graag met één klik met de muis de tegenstander probeert te overrompelen :). Prima, maar ik ben juist het tegenovergestelde daarvan en wij zijn juist blij met de punten die jij als irritant ervaart :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Ehm ik snap nu ook al niks van FRS want ze hebben hier de gewone editie voor 60 euro staan, en hier de collector's editie voor maar 55 euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:15:
Screens of video's? In geval van video zal het weinig uitmaken welk progsel je gebruikt als je softwarematig de boel wilt opnemen.

In geval van screencaps moet je uncompressed formaten gebruiken, in fraps alleen bmp mogelijk dacht ik. Png en jpg kosten (veel meer) processortijd waardoor de boel steeds een moment gaat schokken namelijk.
screencaps heb ik niet zoveel aan.. ik bedoel eigenlijk een filmpje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Sander1991 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:00:
Ehm ik snap nu ook al niks van FRS want ze hebben hier de gewone editie voor 60 euro staan, en hier de collector's editie voor maar 55 euro :X
raar ja, want hier staat de kane editie voor maar 39,99 incl verzendkosten! :p
http://www5.cd-wow.nl/det...ct_code=1885897&subcat=pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat doet fraps niet goed dan?
gebruik je een gratis versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het nut eingelijk om je laser straal van die laser straal autotjes via een venom te laten doen :S er gaat veel minder vanaf en je hebt er ook nog eens extra voertuigen voro nodig echt nutteloos + het fiet dat je je ook nog eens met de vemon kan schieten dan en nu maar met 1 straal -_-

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 23:04:
Wat is het nut eingelijk om je laser straal van die laser straal autotjes via een venom te laten doen :S er gaat veel minder vanaf en je hebt er ook nog eens extra voertuigen voro nodig echt nutteloos + het fiet dat je je ook nog eens met de vemon kan schieten dan en nu maar met 1 straal -_-
Dat vroeg ik me ook al af. Het "nut" is dat je over andere units/gebouwen heen kan schieten en een doel verderop kan raken. De venom is echter wel heel kwetsbaar. Als het bereik van een beamcannon (laser straal autootje) nou verdubbeld werd via een venom, maar nee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat voor brutal enemy sommige spelers tegenover zich hebben, maar ik ben gisteravond keer op keer ingemaakt. Diverse strategieën gebruikt, maar hoe snel je ook bouwt hij komt bij mij echt met 4x 10 tanks aan en evenzoveel infantry. Ik had aan het begin al direct 8 turrets staan voor verhicles, en 4 voor infantry. Ook de gebouwen volgestopt met rocket lui, maar het is gewoon echt teveel met wat die komt aan zetten.

Als ik die demo's online zo bekijk hebben hun het maar makkelijk met die paar tanks die ze op zich afkrijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
ik heb ook dat gevoel....
ik speelde tegen Hard Balanced en werd er de eerste keer nog finaal door afgemaakt...
gisteren speel ik nog maals tegen Hard balanced en zonder ook maar iets te verliezen win ik de map in 17 minuten. zijn aanvallen waren met groepjes van 5-7 tanks en paar infantery..... kreeg gewoon het gevoel dat ik niet tegen Hard stond te spelen......maar goed volgende stap brutal en eens kijken of die ook zo makkelijk uitpakt ook al zal dat natuurlijk wel niet zo zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 08:49:
Ik weet niet wat voor brutal enemy sommige spelers tegenover zich hebben, maar ik ben gisteravond keer op keer ingemaakt. Diverse strategieën gebruikt, maar hoe snel je ook bouwt hij komt bij mij echt met 4x 10 tanks aan en evenzoveel infantry. Ik had aan het begin al direct 8 turrets staan voor verhicles, en 4 voor infantry. Ook de gebouwen volgestopt met rocket lui, maar het is gewoon echt teveel met wat die komt aan zetten.

Als ik die demo's online zo bekijk hebben hun het maar makkelijk met die paar tanks die ze op zich afkrijgen. :P
Precies, das wat ik ook al eerder zei...
in dat filmpje van "Beating Brutal on Tiberium Wars" heeft die gast het maar easy...
ik heb ook een paar keer gewonnen van Brutal (wel een Turtle)...maar nu lijkt hij opeens 3 x zo sterk te zijn geworden...ik heb het ook niet meer geprobeerd de afgelopen dagen...is toch niet echt boeiend...tegen Hard kan het al leuk genoeg zijn in het officieele spel denk ik zo...met grotere maps en meerdere enemy's...dat gecheat vind ik maar niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Thrills33ka schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:03:
[...]

Precies, das wat ik ook al eerder zei...
in dat filmpje van "Beating Brutal on Tiberium Wars" heeft die gast het maar easy...
ik heb ook een paar keer gewonnen van Brutal (wel een Turtle)...maar nu lijkt hij opeens 3 x zo sterk te zijn geworden...ik heb het ook niet meer geprobeerd de afgelopen dagen...is toch niet echt boeiend...tegen Hard kan het al leuk genoeg zijn in het officieele spel denk ik zo...met grotere maps en meerdere enemy's...dat gecheat vind ik maar niks
heb je hem weer met zijn "gecheat" :P no offence, maar het is geen cheat maar een instelling ;)
vraag me af hoe de single player modus zou zijn..... als je daar brutal hebt...... omg! we're screwed 8)7 (iig als je het dan op die modus wilt uitspelen :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx7733
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-05 09:59

Mx7733

Ik zal een weg vinden of maken

Morge, :O

Als ‘oud gediende’ van de C&C reeks moet ik zeggen dat ik bang word van de demo...
Ik heb er nou al zoveel tijd ingestoken, dat echte spel me waarschijnlijk me baan gaat kosten :P
Helemaal top weer! Kan niet wachten tot de 29e....

Ik heb alleen gisteren even in me boekjes zitten kijken, maar weet nou niet precies of het gelijk loopt met eerdere versies. Maar, klopt het dat je tot 10.000 kan verzamelen en silo’s 5.000 kunnen bergen? Tot nu toe ben ik gewoon nog harder gaan bouwen op het moment dat er om silo’s werd gevraagd, vaak als gevolg dat ik geheel blut raak en ‘goedkope’ units moet bouwen als ik wordt aangevallen |:( .... beetje jammer.

Iemand enig idee? En maken jullie wel eens gebruik van die way points? Dan wel enkel of gecombineerd voor een aanval? :?

PS: weet iemand de of de snel codes gewijzigd zijn en zo ja, welke het zijn geworden? In Generals gebruikte ze 'e' voor selecteren... nu werkt ie niet meer.. _/-\o_

MVG
Mx.

[ Voor 9% gewijzigd door Mx7733 op 16-03-2007 09:23 ]

Aut viam inveniam aut faciam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal enemy's spelen gewoon vals. Het enige wat ze daarmee bedoelen is dat ze de variabelen van de kosten van units en gebouwen omlaag doen voor de computer-tegenstander. Tja, zo kan iedereen winnen. Het is niet zo dat de AI ook daadwerkelijk brutal/slimmer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 08:49:

De turrets die jij hebt gebouwd zijn veel te zwak. Een paar voor de infanterie is prima, want die worden ook door sonic cannons niet supersnel afgemaakt (nog steeds wel behoorlijk snel, maar toch...). Een sonic tank schiet zo'n NOD tankje in 1 schot kapot, daar kan een gewone turret echt niet tegenop. Daarom moet je zo snel mogelijk die sonic turrets krijgen en als dat lukt voordat de 2e of 3e golf tanks komt dan lukt het wel om brutal te verslaan. Daarnaast is het essentieel om het gebied links-boven te gebruiken. Dat zorgt voor extra geld en voor spreiding van de troepen van de brutal speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:21:
Brutal enemy's spelen gewoon vals. Het enige wat ze daarmee bedoelen is dat ze de variabelen van de kosten van units en gebouwen omlaag doen voor de computer-tegenstander. Tja, zo kan iedereen winnen. Het is niet zo dat de AI ook daadwerkelijk brutal/slimmer is.
ja, en? als je daar niet van houdt, dan speel je toch op hard? of helemaal niet... Straks tegen echte mensen zal je wel echt creatief moeten denken om te winnen (net als bij eender welk spel dat zowel een single player als een multiplayer optie heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Wat een onzin. De meeste betere on-line spelers gebruiken tactieken die gewoon gebruik maken van kennis van zwakheden over de AI en over de mogelijkheden binnen de game. Rush taktieken e.d. puur gericht op de kill en niet op enig plezier in het gamen.

Valt me sowieso op dat het alleen maar gaan om het winnen, hoe dit dan ook bereikt wordt. Vraag me sterk af of zeker de higher-ranked spelers in wat voor game dan ook nog wel plezier erin hebben.
HanH schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:42:
[...]

ja, en? als je daar niet van houdt, dan speel je toch op hard? of helemaal niet... Straks tegen echte mensen zal je wel echt creatief moeten denken om te winnen (net als bij eender welk spel dat zowel een single player als een multiplayer optie heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Tijgertje84 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:11:
[...]

heb je hem weer met zijn "gecheat" :P no offence, maar het is geen cheat maar een instelling ;)
vraag me af hoe de single player modus zou zijn..... als je daar brutal hebt...... omg! we're screwed 8)7 (iig als je het dan op die modus wilt uitspelen :9 )
Hallo, het is wel een cheat...
een cheat is ook een instelling 8)7 :P
Als een speler niet zijn geld binnenkrijgt door tiberium te grazen, maar gewoon uit het niets, dan heet dat cheaten...
en ga niet zeggen dat ie het geld wel eerlijk binnenkrijgt, want ik heb zelf gezien dat ie 75 % van de tiberium velden onaangeraakt laat, en toch 10.000 units heeft
[...]

daar zul je wel veel bereiken met een rush tactiek...een tactiek waarmee je niks bereikt tegen een computer, omdat die gewoonweg alles ziet...en daarnaast ook nog eens hax0rred...dan kan elke n00b AI winnen

[ Voor 27% gewijzigd door SuX DeLuXe op 16-03-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Darth Malak schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:32:
Wat een onzin. De meeste betere on-line spelers gebruiken tactieken die gewoon gebruik maken van kennis van zwakheden over de AI en over de mogelijkheden binnen de game. Rush taktieken e.d. puur gericht op de kill en niet op enig plezier in het gamen.
Misschien is de kill wel het plezier? Om met zo min mogelijk eenheden iemand zo snel mogelijk te verslaan, dat is de kunst vind ík. Geloof me ik heb echt veel potjes generals gespeeld en ik heb nagenoeg ieder potje op die manier gespeeld en heb me iedere keer weer vermaakt.

Je moet niet zo kortzichtig denken. Er zijn toch ook mensen die postzegels verzamelen terwijl jij daar misschien geen zak aan vindt? Ieder diertje zijn pleziertje, zeggen ze dan wel eens :p
Valt me sowieso op dat het alleen maar gaan om het winnen, hoe dit dan ook bereikt wordt. Vraag me sterk af of zeker de higher-ranked spelers in wat voor game dan ook nog wel plezier erin hebben.
[...]
Geloof me daar vermaak ik me prima mee. Niet dat ik echt 'higher-ranked' ben maar ik kan het wel aardig. En ik heb me enorm vermaakt met Generals. Leukste spel wat ik gespeeld, kwam ook mede door het feit dat ik gespeeld heb met een stel coole gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met cdwow.nl levering en betrouwbaarheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

Dat brutal filmpje is sowieso gaar. Hij doet er 35 minuten over en in die tijd heeft NOD geen Temple of NOD gebouwd. Dat doet ie bij mij op Medium al.

Ticking away the moments that make up the dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:59:
Ja meerdere malen besteld gewoon te vertrouwen komt altijd aan op dag van de release of één dag later. Heel soms misschien een halve week later maar daar kan ik mee leven met dat prijsverschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 21:08
Het is volgens mij erg belangrijk dat je precies de juiste acties doet in de skirmish. Als voorbeeld, als je direct aan het begin naar linksboven gaat en dat vast kan houden is de medium tegenstander nergens meer.

Doe je dat niet loopt hij na 10 minuten met 5 squads van die suicidebombers je basis in, en doet hij dat om de 5 minuten.

Beetje vreemd

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radagast2005 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:10:
Dat brutal filmpje is sowieso gaar. Hij doet er 35 minuten over en in die tijd heeft NOD geen Temple of NOD gebouwd. Dat doet ie bij mij op Medium al.
Inderdaad, daarnaast komen ze op brutal niet met een of 2 tanks aanzetten maar gelijk met een stuk of 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Leveringen duren vrij lang. Op de release datum wordt hij verstuurd als je geluk hebt (bij TQ was dat een week later). Het duurde bij mij dan ogeveer een week tot 10 dagen voordat ik hem had.

Hetzelfde verhaal overigen bij play.com.

Echter, soms is cd-wow duurder dan play en omgekeerd.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:59:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

te ... weinig ... screenshots ... :/

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:20:
Het is volgens mij erg belangrijk dat je precies de juiste acties doet in de skirmish. Als voorbeeld, als je direct aan het begin naar linksboven gaat en dat vast kan houden is de medium tegenstander nergens meer.

Doe je dat niet loopt hij na 10 minuten met 5 squads van die suicidebombers je basis in, en doet hij dat om de 5 minuten.

Beetje vreemd
heb je wel gelijk in ja.
zoals dat filmpje dat wordt hij bijna niet aangevallen boven terwijl als ik daar zo'n antenne ding neer zet hij gelijk kapot is, maar doe je het op de goede tijd dat komt er helemaal niet aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Even over die Venoms, is het nog niemand opgevallen dat als je die dingen binnen elkaars shootingrange hangt, ze als soort 'ketting' gaan werken?

Je kan dan bijvoorbeeld 20 karretje met een lasertje gewoon in je basis laten staan en dan sturen die venoms het lasertje naar elkaar door. Zolang de venom in de buurt van enemy territory niet wordt gemold heb je alle enemy huisjes in no-time kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:20:

Beetje vreemd
Zelfs dat is nog niet zo eenvoudig. In het filmpje zie je maar twee scorpion tanks verschijnen, en ook nog eens pas als hij drie refineries heeft staan.

Zodra mijn mobile construction vehicle net 10 seconden staat, en uitgepakt is, komt de AI al met een leger aanzetten van 10 scorpion tanks, 20 infantristen, en zijn eigen outpost. Ik heb dan net 2 turrets staan, 2 refineries, 6 rocket mannetjes, een crane, en een power plant. Met een beetje pech heeft hij ook net buiten de brug al een war factory gebouwd die ik eigenlijk continu scorpions zie spugen.

Zodra deze rush is afgelopen, komt er direct op zowel die locatie als op de main base een volgende rush. Elk met zeker nog een keer hetzelfde aantal tanks. En ook nog eens vanuit zowel linker- als rechterflank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:30:
[...]

Zelfs dat is nog niet zo eenvoudig. In het filmpje zie je maar twee scorpion tanks verschijnen, en ook nog eens pas als hij drie refineries heeft staan.

Zodra mijn mobile construction vehicle net 10 seconden staat, en uitgepakt is, komt de AI al met een leger aanzetten van 10 scorpion tanks, 20 infantristen, en zijn eigen outpost. Ik heb dan net 2 turrets staan, 2 refineries, 6 rocket mannetjes, een crane, en een power plant. Met een beetje pech heeft hij ook net buiten de brug al een war factory gebouwd die ik eigenlijk continu scorpions zie spugen.

Zodra deze rush is afgelopen, komt er direct op zowel die locatie als op de main base een volgende rush. Elk met zeker nog een keer hetzelfde aantal tanks. En ook nog eens vanuit zowel linker- als rechterflank.
Inderdaad, een keer kon ik "bijna" de tegenstanders tegenhouden, ik had zelfs een groepje mammoths. De defense van mijn basis bestond uit 8 sonic towers, 4 op iedere hoek en in het midden 4, 4 watch towers, bij elkaar rond me MCV om de suicide bombers tegen te houden, en in het midden nog een paar Juggernauts en AA torens/Pitbulls.

Deze setup kon ongeveer 7x een rush tegenhouden van bergen scorpions het probleem is alleen dat ze constant komen en bij iedere rush mijn harvesters gesloopt worden, dan kan ik de repairs niet meer betalen en maken de Vertigo bombers of Suicide mannetjes het karwei af(hoewel die vrij makkelijk zijn uit te schakelen met een paar APC's). Dat lantefanteren van het filmpje kan ik mezelf echt neit veroorloven... zoiezo lukt het niet om het bovenste of onderste veld in te nemen, laat staan dat die mannetjes die je richting het middenstuk met de gebouwen stuurt het overleven, die worden meestal onderschept door Buggy's.

Mijn nieuwe plan is richting de Tiberium Spikes bouwen, die innemen en dan beide bruggen voorzien van Sonic towers...(zodat er in ieder geval resources binnen blijven komen, ook al is het mondjesmaat) het probleem is alleen dat die dingen heel veel stroom zuipen. Gelukkig heeft de CPU op brutal minder de neiging om een Temple of Nod te bouwen. Ik begin me echt af te vragen hoe de Brutal CPU verslagen kan worden.. zelfs 8 Sonic towers bieden geen tegenstand.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:13:
[...]

Inderdaad, een keer kon ik "bijna" de tegenstanders tegenhouden, ik had zelfs een groepje mammoths. De defense van mijn basis bestond uit 8 sonic towers, 4 op iedere hoek en in het midden 4, 4 watch towers, bij elkaar rond me MCV om de suicide bombers tegen te houden, en in het midden nog een paar Juggernauts en AA torens/Pitbulls.

Deze setup kon ongeveer 7x een rush tegenhouden van bergen scorpions het probleem is alleen dat ze constant komen en bij iedere rush mijn harvesters gesloopt worden, dan kan ik de repairs niet meer betalen en maken de Vertigo bombers of Suicide mannetjes het karwei af(hoewel die vrij makkelijk zijn uit te schakelen met een paar APC's). Dat lantefanteren van het filmpje kan ik mezelf echt neit veroorloven... zoiezo lukt het niet om het bovenste of onderste veld in te nemen, laat staan dat die mannetjes die je richting het middenstuk met de gebouwen stuurt het overleven, die worden meestal onderschept door Buggy's.

Mijn nieuwe plan is richting de Tiberium Spikes bouwen, die innemen en dan beide bruggen voorzien van Sonic towers... het probleem is alleen dat die dingen heel veel stroom zuipen. Gelukkig heeft de CPU op brutal minder de neiging om een Temple of Nod te bouwen. Ik begin me echt af te vragen hoe de Brutal CPU verslagen kan worden.. zelfs 8 Sonic towers bieden geen tegenstand.
je belangrijkste bron van inkomsten is je 2e basis op 1 van de eilanden.
zonder deze basis ben je eigenlijk redelijk de lul.... maar ik heb de brutal al een keer verslagen terwijl mn main basis weg was, en ik alleen het eilandje over had.

wat iemand al wel heeft voorgesteld hier is om je MCV te verplaatsen naar het pleintje aan de andere kant van je tiberium veld, zodat je harvesters niet telkens dood gaan. maar als ik dat doe kom ik nooit meer optijd op het 2e eilandje aan...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
owja vergeet niet dat het filmpje waar iedereen het over heeft zeer gemakkelijk bewerkt kan zijn he :)
heb het niet gezien maar zit er ook een beeld bij van het eind resultaat?? waarbij staat Brutal (balanced) ??? En ook die beelden zijn makkelijk te manipuleren :) speel een keer en verlies gewoon van brutal dan die naam overnemen etc etc :)

[ Voor 23% gewijzigd door Tijgertje84 op 16-03-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
eerst de demo maar eens downloaden, ben wel benieuwd of het net zoals vroeger is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begon aardig goed deze keer, gelijk een kraan gebouwd binnen no time een tech center+sonic torens... maar dan komen aan een stuk door eenheden richting je basis gerushed. Er zit geen pauze tussen, ik had op het laatst 10 van die Sonic torens staan en besloten ze maar om infantry aan te gaan vallen, vervolgens nog even mijn beide refinery's platgooien met een of andere bom :(

zo'n eiland overmeesteren lukt mij echt niet, zodra de surveyor al in de buurt is wordt die aan gruzelementen geschoten en anders gaat die wel verloren in een van hun rushes... maar als 10 Sonic towers die grote groepen units niet kunnen tegenhouden... wat dan wel. :X

Oh en de stats: Units killed 677 (dat dan weer wel)
Maarem Avg rate income was bij hem iets van 390000 wow...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo te horen doe je het neit echt goed nee, kijk dat filmpje eens dan wordt het een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik tegen brutal speel is de grootste deel m'n inkomsten zo verdeeld dat ik uit m'n main base eigenlijk alleen 2 harvesters + 2 spikes heb.
Uit het "eilandje" krijg ik 4 harvesters, dus het merendeel van mijn resources (dan zit ik op zo'n 10-13k/tick, enemy op zo'n 20-25k/tick). Als lui het hier proberen zonder zo'n eilandje zit je inderdaad tegen een CPU te spelen die zo'n 30-35k/tick krijgt terwijl je zelf met een beetje geluk 6k/tick krijgt.. das inderdaad redelijk onmogelijk (daarnaast nog het probleem dat je je spikes dan lastig kunt houden).

Truck is dus inderdaad zo snel mogelijk het eilandje te pakken en daarna is het eigenlijk relatief simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Hoe lang duurt eigenlijk 1 tick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat per minuut (ik had in m'n hoofd dat het eindscherm per "tick" aangaf, maar blijkbaar is het per minuut, mijn fout dus :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is dus geen betere AI, maar gewoon valsspelen, dat is het verschil :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:54:
te ... weinig ... screenshots ... :/
vond ik toevallig nog in de rest map van de CenC deinstalatie.
Men neme een hoop mamoth tanks, het laatste gebouw van de tegenstander en mengt dat met een ion canon en een nuclear misile resultaat nice and crispy metal parts.
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/sshot0006-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/sshot0007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/sshot0008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/sshot0009.jpg

Is er al best lang af, had het wel gezien met de demo, had geen zin om beter te worden (sneller troepen laten terug trekken, shortcuts gebruiken, sensor pods droppen, mannetjes nuttig leren gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:50:
[...]

vond ik toevallig nog in de rest map van de CenC deinstalatie.
Men neme een hoop mamoth tanks, het laatste gebouw van de tegenstander en mengt dat met een ion canon en een nuclear misile resultaat nice and crispy metal parts.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Is er al best lang af, had het wel gezien met de demo, had geen zin om beter te worden (sneller troepen laten terug trekken, shortcuts gebruiken, sensor pods droppen, mannetjes nuttig leren gebruiken)
wat ben ik blij dat ik niet op zo'n slechte settings hoef te spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aeroxtaxi schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:56:
[...]

wat ben ik blij dat ik niet op zo'n slechte settings hoef te spelen :X
Ik heb voor de zekerheid alles op low gezet, zodat ik geen last heb van framedrops (nuclear misile :') ) en dat ik er zeker van ben dat ik bij de uiteindelijke release niet opeens hogere settings omlaag moet schroeven.

Soort van ik verneuk het heel goed, dan kan het alleen maar meevallen.
En zoveel kun je niet met een 7300 gt :)
Plus het spel speelt hetzelfde hoor ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb daarnet even de demo gedownload, maar die extract op de C-schijf wat ik niet wil!
Weet iemand hoe of wat, zodat ik 'm op 'n andere schijf kan installeren? M'n C-schijfje zit vol :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:01:
Ik heb daarnet even de demo gedownload, maar die extract op de C-schijf wat ik niet wil!
Weet iemand hoe of wat, zodat ik 'm op 'n andere schijf kan installeren? M'n C-schijfje zit vol :+
Zet dan gewoon even iets van je C: schijf op een andere :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ja duhuh, dat kan :)

Maar aangezien m'n C-schijfje 22GB is en er Windows en Office 2007 opstaat, istie vol ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
no offense, maar ik dacht tot echt ff dat dat ra2 screenshots waren :P

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:09:

Maar aangezien m'n C-schijfje 22GB is en er Windows en Office 2007 opstaat, istie vol ;)
Uhm Windows en Office 2007 nemen echt geen 22Gb in beslag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

OMG.... Te lachwekkend voor woorden.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Laatst online: 25-06-2023
Vista Ultimate (15gb met alle opties denk ik) en dan nog office 2007 met alle opties dan ben je een heel eind hoor. Vista pikt dan nog ruim een gig aan virtual memory. Ik heb Vista 64 bit Premium en die is al 12 gb met een gewone install. Dus zo gek / lachwekkend is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Laatst online: 14-09 19:06

Je kunt m handmatig uitpakken met winrar, of ik had geloof ik 7-zip gebruikt. En je temp dir verplaatsen helpt ook wel eens (google)

Niets...

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.