[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.160 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Cyrus The Virus schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:20:
[...]

Ik heb nergens last van hoor, zet je reso gewoon hoger ik heb 1920x1200 (alles high) lekker overzichtelijk.
Hogere resolutie zorgt niet voor meer overzicht. Sinds de boel 3D gegaan is is dat niet meer het geval ;). Maar overzichtelijkheid is prima trouwens, het er totaal niets over te klagen.

Edit @ hieronder: ja, klopt. Breedbeeld geeft dus wel meer overzicht voor zover ik gezien heb op de screens. Maar verder gewoon je resolutie verhogen doet dat niet (itt zoals vroeger in RA2 enzo).

[ Voor 18% gewijzigd door Wmm op 10-03-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breedbeeld vs. 4:3 geeft toch wel wat extra overzicht (in voordeel van breedbeeld dus) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 15:13
Heerlijk weer uren gamen met eindelijk weer een goede opvolger van Red Alert e.d. Heb net potje 'HARD' gespeeld. Heb op een gegeven moment enkele gebouwen van de tegenstander in tact gelaten en ben toen net zo lang gaan harvesten als nodig was om al het tiberium op te maken. Had op een gegeven moment 345.000. Ging best lekker eigenlijk, valt mee voor een Q2-speler, toch!? :P

Had ook nog enorm veel units gebouwd (mannetjes, tanks, etc.) om eens te kijken wat er zou gebeuren als ik in 1x alles van onder naar boven zou sturen. Behalve dat het wat trager werd, geen crash ofzo, valt weer mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 19:35
Als de computer is ingesteld op Brutal (Balanced) dan heeft hij na 6 minuten spelen een gemiddeld inkomen van 25.000 per minuut en al 150.000 verdiend in totaal. Dat lijkt me toch onmogelijk zonder cheaten. Ik bedoel dat de AI cheat met dat hij jou wel ziet bij stealth en dat hij weet waar jij bent en wat voor verdediging jij hebt enzo... oke... dat is kennis (ook niet eerlijk, maar oke...). Zoveel geld verdienen is gewoon keihard cheaten.

Of zie ik dat verkeerd en kan je wel in zo'n korte tijd zoveel geld verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AI krijgt precies 2x zoveel income op brutal. Zelf kan je wel zo'n 10k+/tick redden als je het beetje goed speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 23:20:
AI krijgt precies 2x zoveel income op brutal. Zelf kan je wel zo'n 10k+/tick redden als je het beetje goed speelt
10000/min(tick) lukt mij inderdaad wel als ik tegen hard (Balanced) speel. Dan heb ik genoeg tijd om de boel op te bouwen. Jammer dat EA naar meer geld/min moest grijpen om de AI een zwaardere tegenstander te maken.... erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 13:45

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Ghost81 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 10:36:
[...]

10000/min(tick) lukt mij inderdaad wel als ik tegen hard (Balanced) speel. Dan heb ik genoeg tijd om de boel op te bouwen. Jammer dat EA naar meer geld/min moest grijpen om de AI een zwaardere tegenstander te maken.... erg jammer.
Dat hebben ze alleen bij Brutal gedaan.
De ai levels easy, medium en hard spelen niet vals.
Dit is voor het eerst, sinds cnc1, bij alle voorgaande delen speelde de ai op ieder level vast

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
brutal met handicap van 15% lukt nog wel, maar met 10% loopt het gewoon op niets uit. Net 2 uur lopen spelen en het leek nergens op.. alleen maar verdedigen, aanvallen. Kwam hij weer met een aanval.. En toen weer opnieuw. Verdedigen aanvallen etc.. Maar uiteindelijk gaat het wel lukken :9

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je handicaps gaat gebruiken kun je net zo goed hard kiezen.
Ik had de brutal bijna verslagen maar hij nuke-te mijn 2de basis terwijl ik hem aanviel en kwam ook door mijn defenses van eerste basis want ik keek daar niet meer naar. De volgende pogingen kwam ik niet eens tot mammoths bouwen. Je moet zo snel mogelijk van die advanced guard towers hebben. Die ownen die nod tankjes. En veel gebouwtjes garrisonen om ze op te houden. Die cranes zijn onmisbaar. En kijk wat videos van andere spelers zoals: http://video.google.ca/videoplay?docid=203704602193617657

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:42
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 15:57:
Ik had de brutal bijna verslagen maar hij nuke-te mijn 2de basis terwijl ik hem aanviel en kwam ook door mijn defenses van eerste basis want ik keek daar niet meer naar. De volgende pogingen kwam ik niet eens tot mammoths bouwen. Je moet zo snel mogelijk van die advanced guard towers hebben. Die ownen die nod tankjes. En veel gebouwtjes garrisonen om ze op te houden. Die cranes zijn onmisbaar. En kijk wat videos van andere spelers zoals: http://video.google.ca/videoplay?docid=203704602193617657
Ja, dat ziet er leuk uit wat hij doet, maar wanneer ik op medium alleen al naar linksboven ga komt hij gelijk met 4 tankjes + een uitbreiding waardoor ik daar snel weggevaagd wordt. Waarom ze in zijn filmpje (brutal?) maar halfbakken aankomen met 2-3 tankjes is mij een raadsel.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je snel genoeg bent en de juiste dingen doet kun je daar genoeg defenses bouwen. Met een crane kun je meerdere dingen tegelijk bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 15:57:
hij speelt pruts.. :X

/me maakt wel een howto replaytje met GDI/NOD.. 10-15 minuten met normaal spelen is prima te doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op welke handicap gebruikt de AI geen superweapon meer? Ik heb TS/FS even geinstalleerd/gespeeld, daar kon je superweapons gewoon uitzetten. Daarbij was de ION cannon een bizar stuk kleiner (max 2/3 gebouwen rakend) en 9/10 gevallen kon je niet eens een gebouw neerhalen.

Ik speel nu hoofdzakelijk op medium/balanced, defence is overal aardig goed maar opeens komt hij met een enorme superweapon reeks en vaagt mijn halve base uit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt 6 minuten van te voren te horen dat er zo'n superweapon komt en je ziet op de map waar het is.
bouw een vliegveld met 4 van die duure vliegtuigen.

2x er over heen en hij is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 15:13
Wat een mega tactiek, zeg!!! Op 'HARD' uitgeprobeerd en met 19 minuutjes op m'n dooie gemak de tegenstander verslagen. En dat dus met maar 1 construction yard. Toch maar eens brutal proberen, alhoewel ik daar nog een beetje 'bang' van ben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
nou in een online game hoef je zo niet te gaan spelen, ben t filmpje ook aant bekijken.
maar die gast doet niks anders dan defense. stel hij zou nu online spelen tegen mij ofzo, ik maak gewoon vanaf t begin 30 mammoth tanks en ram hem neer?
kortom die tactiek is leuk voor Brutal single player, maar voor online werkt t voor geen meter denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:58:
nou in een online game hoef je zo niet te gaan spelen, ben t filmpje ook aant bekijken.
maar die gast doet niks anders dan defense. stel hij zou nu online spelen tegen mij ofzo, ik maak gewoon vanaf t begin 30 mammoth tanks en ram hem neer?
kortom die tactiek is leuk voor Brutal single player, maar voor online werkt t voor geen meter denk ik zo
Zijn er ook al filmpjes van mensen die het spel echt goed kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
en zelfs dan...
hij neemt niet eens de moeite om de railgun research te doen in zn techcenter. terwijl dat zo'n beetje de sterkste bonus is voor de GDI.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is logisch. Je moet wel op zo'n manier spelen omdat de brutal AI cheat. Je kan gewoon niet met een online taktiek de AI verslaan.
Heb nu eindelijk de brutal afgeslacht in een 40min match :) Het is belangrijk om veel geld te hebben. Ik bouw 2 refinerys bij dat veld linksboven en een crane zodat ik snel kan techen en ook defense bouwen. Ging wel moeizaam. Nu nog als nod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met nod -10% handicap (voor mij dus) vs. nod brutal balanced gewonnen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 20:52:
[...]

Dat is logisch. Je moet wel op zo'n manier spelen omdat de brutal AI cheat. Je kan gewoon niet met een online taktiek de AI verslaan.
Heb nu eindelijk de brutal afgeslacht in een 40min match :) Het is belangrijk om veel geld te hebben. Ik bouw 2 refinerys bij dat veld linksboven en een crane zodat ik snel kan techen en ook defense bouwen. Ging wel moeizaam. Nu nog als nod.
is ook wel zo...ik ben nou weer bezig tegen een Brutal turtle. ik heb wel eens vaker Turtle verslagen, maar Brutal balanced is me tot nu toe nog niet gelukt...
ik ben nu nog steeds bezig met proberen die turtle te ownen, maar hij graaft zich in niet meer normaal....overal defense, en dan 20 van die venoms erboven...wel opvallend is dat ik nu linksboven hem weg heb kunnnen houden, en hij dus normaal gesproken binnen 10 minuten zonder geld zou moeten zitten....Nou mooi niet dus, hij bouwt als een gek...zelfs zonder graanvelden en zonder Tiberium towers :| want die heb ik alle 4 het level uitgeknald...ik ga denk ik maar linksboven ook innemen nu want heb zelf ook geen geld meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:31
Ben ik nou echt de enige die niet op de weg bouwt? :P
Ik weet niet waarom, maar ik erger me er gewoon aan in bijvoorbeeld dat filmpje dat hij alles doodleuk op de weg zet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Cpt.Iglo schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:38:
Ben ik nou echt de enige die niet op de weg bouwt? :P
Ik weet niet waarom, maar ik erger me er gewoon aan in bijvoorbeeld dat filmpje dat hij alles doodleuk op de weg zet :+
eh ik let er niet op....te druk bezig met alles bouwen enz. geen tijd om het ook nog leuk te gaan inrichten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 22:57
Hehe eindelijk eens Hard Balanced verslagen. :P Had zelfs op het einde een enorme overmacht aan Mammoths over.

Ik kan echt niet meer wachten op de release. Ben zeer benieuwd naar de verhaallijnen van GDI, Nod en Scrin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
According to a tester assigned to the Command and Conquer 3 test team, Command and Conquer 3 went gold late last week and is on schedule to ship on March 26th, 2007. This is great news that I’m sure all CNC3 fans will appreciate. The official announcement from EA will be up shortly. The tester did have to say however that there will be a patch on launch day to address multiplayer stability (sync errors), Scrin balance (they are currently overpowered) and to combat piracy by short fusing the first crack. Thanks EALA!
Bron: http://www.mediafeet.com/...-and-conquer-3-gone-gold/.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

net even de demo zitten spelen, vind het wel een vet spel zeg :) toch maar eens nadenken over aanschaffen (het ziet er ook best aardig uit op mijn systeem ondanks mijn 9800 pro :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
zo, eindelijk brutal verslagen :)
ik maakte eigenlijk nooit van die sonic emitters... na dat filmpje heb ik er toch maar 4 neergezet bij mn basis, en dat was alles wat ik nodig had om de brutal lang genoeg van me af te houden om 6 mammoths te maken. daarmee zn 1e basis in pijn gelegd. en met de volgende wave die klaar was tegen de tijd dat mn 1e 6 mammoths dood waren heb ik hem afgemaakt.

tijdens die 1e wave werd 1 van mn mammoths btw elite (sterretje). damn dan zijn ze sterk....
in 1 schot (dus raketjes, railgun en main gun) zijn de meeste gebouwen kapot :D
op een gegeven moment was dat de enige die over was in mn 1e wave, en in zn eentje heeft ie nog 5 gebouwen gesloopt voordat die kapot was :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
lol de 1e patch komt al op de dag dat het spel in de winkel ligt? |:(
waar is toch de tijd gebleven, dat er helemaal geen patches nodig waren, en al helemaal niet op dag 1.
alles draait gewoon om geld tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:08:
waar is toch de tijd gebleven, dat er helemaal geen patches nodig waren, en al helemaal niet op dag 1.
Jammer accepteren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Denk dat het tegenwordig is om de releasegroepen dwars te zitten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Laatst online: 14-09 19:54
MeNTaL_TO schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:19:
[...]

Denk dat het tegenwordig is om de releasegroepen dwars te zitten.
En denk niet dat zij er slapeloze nachten van krijgen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _js_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 21:31
Die tijd is er nooit geweest.

Om maar even in de RTS sfeer te blijven, Dune 2 van 15 jaar geleden heeft ook 7 patches gehad. En die fouten zaten er natuurlijk ook al op de eerste dag in, dat ze tegenwoordig wel op de eerste dag gepatched worden is eerder een verbetering dan een verslechtering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_js_ schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:33:
[...]

Die tijd is er nooit geweest.

Om maar even in de RTS sfeer te blijven, Dune 2 van 15 jaar geleden heeft ook 7 patches gehad. En die fouten zaten er natuurlijk ook al op de eerste dag in, dat ze tegenwoordig wel op de eerste dag gepatched worden is eerder een verbetering dan een verslechtering.
Dat is makkelijk gezegd. Nieuwe hardware, patches in andere software, nieuwe software kunnen ook de oorzaak zijn om een patch uit te brengen. Verder speelt het tijdspad ook mee waarin de patches zijn uitgebracht.

Het hangt natuurlijk ook af wat er in de patch gefixt wordt. Moeilijke onderdelen zoals geheugen management en netwerkcode is geen goede voorbode. Dat betekent meer dat het spel onder hoge druk gereleased moest worden en daarna blijken er fouten in te zitten die niet goed meer hersteld kunnen worden. EA kennende gaat dat dan ook niet meer goed komen. Het is maar aan welk bedrijf je je geld gunt :) .

De demo is beta in één. Dat het spel al naar de drukker is gegaan laat wel zien dat EA alleen maal aan de centen denkt en niet aan het product.
/me Imagine heeft geen hoge dunk van EA. (Mocht dat nog niet zijn opgevallen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
Gisteren brutal op handicap 10% verslagen, vandaag brutal handicap 5% verslagen.
Morgen me vs just brutal :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
dubbel post O-)

[ Voor 87% gewijzigd door battler op 12-03-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
@ Imagine: wat is er technisch fout in de demo dan? Ik hoor niets over constant crashende cnc3 demo's of dat ze uberhaupt niet opstarten (op die DX9 error na, die simpel op te lossen is). Ook hoor je steeds dat de demo goed draait op wat oudere hardware. Dat is het probleem dus niet.
Er zitten nog wat balance bugs in de demo en andere kleine dingen als beschrijvingen die niet kloppen. Dat is niet zo'n probleem, dat voorkom je ook niet. Enige wat ik dan weer flink dom vind is dat ze zelf al melden dat de Scrin overpowerd zijn en dat dat in de 1e patch gefixed gaat worden. Like wtf... Dat had wel al in de gold versie goed kunnen zijn lijkt me.

Dat is dan ook DE domme fout die EA tot nu toe gemaakt heeft. Er is geen online beta geweest die ervoor kon zorgen dat de final balance iig al beter is. Wel heeft EA eind vorig jaar bijeenkomsten georganiseerd waar spelers kwamen om te spelen en daar is ook wel wat mee gedaan als ik het zo lees van die mensen op Gamereplays.org.

EA doet het tot nu toe redelijk, maar na de release zal moeten blijken hoe EA de game blijft patchen. Zeker nu het een WCG game is kan EA het zich niet veroorloven om achter te blijven met support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 19:38

bloody

0.000 KB!!

Weet iemand een hotkey waarmee je orcas (of andere willekeurige air spullen) de opdracht kunt geven om naar de basis terug te gaan? Dit is (bij mij) soms nodig omdat als ze door hun ammo heen zijn gewoon lekker in de vijandelijke basis blijven hangen :|.

Ook is zo'n commando wel handig om hit&run's te doen. Niet je hele magazijn leeggooien maar alleen dat ene tankje mollen.

In vorige C&C versies kon dit met "G". Nu dus niet meer?!

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Battler
Het is me gister gelukt om van Brutal te winnen zonder handicap, en mezelf op -10%! >:) Grappig om te zien is dat hij compleet anders speelt wanneer je dat doet :P Het is gewoon een kwestie van oefenen!

@ Bloody
'G' was Guard, en wanneer de ammo op was gingen ze dan terug naar hun airfield ja.. Ik denk wel dat de optie die jij zoekt er is, ga gewoon met je muis even over dat tekentje heen dat het doet en kijk welke toetsencombinatie er staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:39:
@ Imagine: wat is er technisch fout in de demo dan? Ik hoor niets over constant crashende cnc3 demo's of dat ze uberhaupt niet opstarten (op die DX9 error na, die simpel op te lossen is). Ook hoor je steeds dat de demo goed draait op wat oudere hardware. Dat is het probleem dus niet.
Er zitten nog wat balance bugs in de demo en andere kleine dingen als beschrijvingen die niet kloppen. Dat is niet zo'n probleem, dat voorkom je ook niet. Enige wat ik dan weer flink dom vind is dat ze zelf al melden dat de Scrin overpowerd zijn en dat dat in de 1e patch gefixed gaat worden. Like wtf... Dat had wel al in de gold versie goed kunnen zijn lijkt me.

Dat is dan ook DE domme fout die EA tot nu toe gemaakt heeft. Er is geen online beta geweest die ervoor kon zorgen dat de final balance iig al beter is. Wel heeft EA eind vorig jaar bijeenkomsten georganiseerd waar spelers kwamen om te spelen en daar is ook wel wat mee gedaan als ik het zo lees van die mensen op Gamereplays.org.

EA doet het tot nu toe redelijk, maar na de release zal moeten blijken hoe EA de game blijft patchen. Zeker nu het een WCG game is kan EA het zich niet veroorloven om achter te blijven met support.
Zoals mijn stukje is opgezet zou je er in kunnen lezen dat de demo aan brakke netwerk code en slecht geheugenmanagement zou lijden maar dat klopt niet. Het is meer als voorbeeld van een worst case zoals generals en betafield. (De demo is te eenvoudig om over deze punten een goede uitspraak te kunnen doen)
Maar zoals ik in de laatste alinea aangeef is het natuurlijk een slechte zaak dat de demo eigenlijk gereleased is als een soort beta en om de deadlines te halen er maar een patch over heen te schrijven. Dat er snel een patch ligt is een goed teken maar geeft wel aan dat het niet zozeer gaat om het afleveren van een goed product maar om het cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:19

Xtremelead

powered by E-MU

Wmm schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:39:
Ik hoor niets over constant crashende cnc3 demo's
luister dan :p

Bij mij crashed de demo dus wel regelmatig
Als ik een skirmish heb uitgespeeld (verloren of gewonnen) dan klapt de demo er keihard uit met de melding dat er een fout is in gamedemo.dat. Ook als ik Exit doe klapt de demo eruit voordat de stats in beeld komen.
Wat ik ook een paar keer heb meegemaakt is dat als ik een hoop units (zowel tanks als infantry) selecteer, de demo er met dezelfde melding uitklapt.

Mijn config:
MSI K8T Neo2-F V2.0
X2 3800+
2GB
Radeon X800XT Platinum (Catalyst 7.2)

Ik heb de demo nog niet opnieuw geinstalleerd.
Ideeen?

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
RocketKoen schreef op maandag 12 maart 2007 @ 07:43:
zo, eindelijk brutal verslagen :)
ik maakte eigenlijk nooit van die sonic emitters... na dat filmpje heb ik er toch maar 4 neergezet bij mn basis, en dat was alles wat ik nodig had om de brutal lang genoeg van me af te houden om 6 mammoths te maken. daarmee zn 1e basis in pijn gelegd. en met de volgende wave die klaar was tegen de tijd dat mn 1e 6 mammoths dood waren heb ik hem afgemaakt.

tijdens die 1e wave werd 1 van mn mammoths btw elite (sterretje). damn dan zijn ze sterk....
in 1 schot (dus raketjes, railgun en main gun) zijn de meeste gebouwen kapot :D
op een gegeven moment was dat de enige die over was in mn 1e wave, en in zn eentje heeft ie nog 5 gebouwen gesloopt voordat die kapot was :)
Die sonic emitters doen me ook denken aan die wave tanks uit Tiberian Sun. Die met een transport zo lekker in iemands basis kon droppen en dan overal doorheen schoot :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Xtremelead schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:55:
[...]

Als ik een skirmish heb uitgespeeld (verloren of gewonnen) dan klapt de demo er keihard uit met de melding dat er een fout is in gamedemo.dat. Ook als ik Exit doe klapt de demo eruit voordat de stats in beeld komen.
Wat ik ook een paar keer heb meegemaakt is dat als ik een hoop units (zowel tanks als infantry) selecteer, de demo er met dezelfde melding uitklapt.

Mijn config:
MSI K8T Neo2-F V2.0
X2 3800+
2GB

Ideeen?
Je specs zijn goed genoeg, ik draai zonder veel problemen CnC3 op me laptop.
P M-750, 1,5GB, X600 Mobility 64Mb, trage 4200rpm HD

Heb je ook problemen met andere spellen? Krijg je een melding? Staat er iets leuks in de Eventlog?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:05

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Ik moet alles op medium draaien @ 1400x1050 omdat het geluid ingame anders gaat stotteren en soms compleet wegvalt. Het gaat dan om de prologue missie. Dit lijkt me niet normaal gezien mijn specs, of toch wel?

Core2 E6600 2.4GHz (eerst op 3GHz, maar nu weer stock, heeft niet geholpen)
2GB OCZ DDR2 800MHz ram (eerst 4-4-4-15 1T 667MHz, nu 5-5-5-15 2T 800MHz, heeft ook niet geholpen)
Asus Striker mobo
Creative X-fi gamer met X-ram
MSI Geforce 7800GT 256MB
Het spel staat op een Raptor 150GB schijf
Windows XP SP2, standaard zoiets 400MB geheugen in gebruik
Mcafee virusscan en firewall heb ik altijd draaien.

Ik heb het dus niet over de intro filmpjes, die lopen prima. Het is echt tijdens het spel als er bijvoorbeeld gezegd wordt dat NOD aanvalt, dan hoor ik maar de helft van het bericht, terwijl met alles op medium ik het gewoon prima hoor. Met World of Warcraft nooit dit soort problemen gehad. Is mijn videokaart te oud voor hoge settings in dit nieuwe spel bij 1400x1050, of is er iets anders aan de hand?

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Bas van der Doorn schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:32:
Ik moet alles op medium draaien @ 1400x1050 omdat het geluid ingame anders gaat stotteren en soms compleet wegvalt. Het gaat dan om de prologue missie. Dit lijkt me niet normaal gezien mijn specs, of toch wel?
Zoek eens op "creative crackling sound" op google, of ga eens naar de creative-forums. Dan zal je zien hoe "geweldig" de creative kaartjes zijn :P
Mijn ervaring is het dat het alleen gebeurt bij hoog harde schijf gebruik.

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Ikke_Niels schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:41:
Zoek eens op "creative crackling sound" op google, of ga eens naar de creative-forums. Dan zal je zien hoe "geweldig" de creative kaartjes zijn :P
Mijn ervaring is het dat het alleen gebeurt bij hoog harde schijf gebruik.
Dat ken ik wel ja, maar naar mijn versterker gaat het geluid digitaal en de hoofdtelefoon aansluiting van het front-panel is het enige andere dat ik gebruik... kan toch nooit zo erg zijn? De harddisks zitten trouwens zeker 30cm bij die kaart vandaan in mijn kast. Bovendien, dan zou ik bij het laden van WoW zeker de muziek horen wegvallen, want daar hoor ik de HD gewoon ratelen, maar die muziek is precies zoals het hoort :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik vroeg me eigenlijk af hoe je een gebouw kan overnemen van de andere partij. Vooral het hoofdgebouw en het "voertuigengebouw". iedere keer als ik er met een engineer maar in de buurt kom is het gebouw al opgeblazen. ook heb ik het al een keer met een vliegtuig met daarin een engineer en die zo dicht mogelijk bij het gebouw laten landen en hetzelfde met een APC, maar iedere keer wordt het gebouw alweer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
beetje verrotte ai actie. maar daar had ik al eerder over geklaagd. In de andere delen kon dat tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Blueone schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:47:
ik vroeg me eigenlijk af hoe je een gebouw kan overnemen van de andere partij. Vooral het hoofdgebouw en het "voertuigengebouw". iedere keer als ik er met een engineer maar in de buurt kom is het gebouw al opgeblazen. ook heb ik het al een keer met een vliegtuig met daarin een engineer en die zo dicht mogelijk bij het gebouw laten landen en hetzelfde met een APC, maar iedere keer wordt het gebouw alweer verkocht.
Dat is de Ai, speel je tegen een gewone persoon, die zal dat nooit/niet doen, omdat ie niet zo snel is.
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:29:
[...]

Nee, dit is inderdaad een Bug ;)
Heb ikzelf overigens ook al meerdere malen gehad, en ik dacht precies hetzelfde (dat Nod misschien Yuri mannetjes heeft)

Later dus heel goed nagekeken of Nod misschien zulk soort abilities heeft, maar dat was dus niet zo.
Lijkt me dus grote Bug
Bug? :S

Kijk eens bij secret shrine -> icm Black Hands -> hallucinating grenades ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:55:
[...]

Zoals mijn stukje is opgezet zou je er in kunnen lezen dat de demo aan brakke netwerk code en slecht geheugenmanagement zou lijden maar dat klopt niet. Het is meer als voorbeeld van een worst case zoals generals en betafield. (De demo is te eenvoudig om over deze punten een goede uitspraak te kunnen doen)
Maar zoals ik in de laatste alinea aangeef is het natuurlijk een slechte zaak dat de demo eigenlijk gereleased is als een soort beta en om de deadlines te halen er maar een patch over heen te schrijven. Dat er snel een patch ligt is een goed teken maar geeft wel aan dat het niet zozeer gaat om het afleveren van een goed product maar om het cashen.
Ah ok, dan klikt het al wat anders ja :).
Ik heb hoe dan ook liever een beta als demo dan helemaal niets en dat de problemen die nu in de demo tevoorschijn komen dan pas in de final naar boven komen. Nu is er iig gelijk een patch om de dingen die in de final niet meer gefixed konden worden op de release onmiddelijk te fixen.

Ik denk dat EA wel wil cashen met CNC3 (geef ze ongelijk natuurlijk) maar dat ze ook wel een goede community willen krijgen en er wat voor willen doen. Denk ik hoor, we zullen het zien. Laten we iig wel wezen, ze moeten zich in de WCG ingekocht hebben. Want welke organisatie voegt anders een game toe die nog niet eens uit is...
[...]

Mijn config:
MSI K8T Neo2-F V2.0
X2 3800+
2GB

Ideeen?
Ik kon het raden natuurlijk ;). Mijn zin was ook een beetje slecht geformuleerd. Ik bedoelde meer dat de fora niet vol staan met mensen waar de demo niet werkt. Helaas weet ik voor jouw probleem zo geen oplossing behalve opnieuw installeren, alle drivers controleren etc.
Overigens heeft een medewerker van EA op de fora ook gezegd dat een aantal bugs of in de release, of in de patch opgelost worden (of die van jou daarmee weg is Xtremelead weet ik niet, iig dat geluid gedoe dat niet synchroom loopt ofzo wisten ze van). Ook verkeerde beschrijvingen of gevallen als Shadow Teams die weer wegvliegen als ze je een bom wilt laten leggen zouden direct opgelost zijn.
battler schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:57:
beetje verrotte ai actie. maar daar had ik al eerder over geklaagd. In de andere delen kon dat tenminste.
Ik noem dat eerder "slim". Was in principe gewoon belachelijk dat je ieder gebouw over kon nemen en de AI helemaal niets deed om dat te voorkomen, terwijl dat zo makkelijk is. Een menselijke speler zal ook z'n gebouw verkopen als het echt niet anders kan. De AI kan het alleen wat sneller ;).
Het ligt trouwens aan de moeilijkheidsgraad welke gebouwen je over kan nemen. Op easy kun je iig alles overnemen en op brutal niets. Bij medium en hard zit het ertussen in.
Snakiej schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:04:
[...]

Dat is de Ai, speel je tegen een gewone persoon, die zal dat nooit/niet doen, omdat ie niet zo snel is.
Ow? Er zal eens een tussendoor glippen ja, maar je zult vaak genoeg zien dat mensen ze gewoon verkopen. Engineers zijn niet onzichtbaar ofzo ;).

[ Voor 15% gewijzigd door Wmm op 12-03-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

@Wmm: ik bedoel dat die dat niet zo snel doet, en er wel meer tussendoor zal komen.

AI heeft zoiets:
if(enegeneer.ofEnemy() == closeTo.MyBuildings()) Sell(building);
oid :P

En een mens heeft niet een scherm waarmee ie heel het battlefield in 1 x kan overzien he .

[ Voor 20% gewijzigd door Snake op 12-03-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Of hij doet gewoon if(action==buildingCapture && buildingPlayer==AI) giveMeTheMoneyInstead() :P

[ Voor 5% gewijzigd door OruBLMsFrl op 12-03-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij als je hem "bezig" houd met wat gevechten dat hij het minder snel doorheeft.

:D echt! in medium volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Bas van der Doorn schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:21:
Of hij doet gewoon if(action==buildingCapture && buildingPlayer==AI) giveMeTheMoneyInstead() :P
ssst :P

Seves zijn we nerds B)

Anyway, ik ben mijn oude zokken al aant doorzoeken voor 50 euro voor deze game, ik heb vandaag een 8800GTS 320 besteld, louter en alleen voor CS:S en C&C3 O+

Het spel draait goed op mijn laptoppie, en de touchpad werkt ook heel goed (niet zo snel natuurlijk, maar de missie op hard is perfect te doen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:55:
@ Battler
Het is me gister gelukt om van Brutal te winnen zonder handicap, en mezelf op -10%! >:) Grappig om te zien is dat hij compleet anders speelt wanneer je dat doet :P Het is gewoon een kwestie van oefenen!

@ Bloody
'G' was Guard, en wanneer de ammo op was gingen ze dan terug naar hun airfield ja.. Ik denk wel dat de optie die jij zoekt er is, ga gewoon met je muis even over dat tekentje heen dat het doet en kijk welke toetsencombinatie er staat :)
Control + D

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lossen jullie het geld probleem op bij brutal?
na dat fimpje hier boven gekeken te hebben zat ik heel snel en 14min lang rond de $10.000 maar na 14min is dat op + de velden zijn leeg, bij mijn basis en links boven.
als ik met mijn (geupgrade) mamoets naar rechts onder ga zijn ze binnen no time verslagen omdat er zoveel van die $2000 towers staan.
vliegtuigjes helpen wel wat maar dat gaat erg langzaam.
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:22

/me maakt wel een howto replaytje met GDI/NOD.. 10-15 minuten met normaal spelen is prima te doen :)
heb je een idee waneer die komt :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Hmmm, net wat op google gezocht en in de vorige topics, maar ik zie niemand die last heeft van stotterend of wegvallend in-game geluid bij hoge settings. Bij mij loopt het spel namelijk wel prima door, ik heb niet het idee dat ik veel fps verlies. Heeft iemand anders nog last van wegvallend/stotterend geluid op hoge settings terwijl het beeld wel soepel lijkt, of is het een rare uitzondering op mijn PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
wahaha wat een bullshit die CPU...
net 2 x dik hard verslagen door een Brutal Turtle....ik snap er nu echt helemaal niks meer van hoor...
ik blijf juist in het begin overeind en daarna komt ie opeens met, nou echt niet overdreven, 40/50 van die Venoms aan? me fps blijft niks heel van, hele beeld schokt omdat hij komt aanvallen...
ook gaat hij opeens superveel air maken als ik AA turrets bouw....t slaat gewoon totaal op niks...
Harvesters die opeens totaal naar de andere kant van de map gaan rijden terwijl je dat gewoon NIET wilt hebben...opeens blijkt dat meneer ook nog een Temple of Nodd heeft knalt gewoon finaal mn hele basis weg linksboven...ook nogmaals, een fps van nja wat zal t zijn misschien 3 ofzo?
en er vallen ook allerlei nucleaire bommen bovenop mn refinery's terwijl je d8 ik toch maar 1 nucleaire missile in een lange tijd kunt gooien. dusja gewoon hard geownd...
ik erger me dus echt kapot aan het feit dat die stront units totaal niet doen wat je ze opdraagt...je stuurt ze als groep ergens heen gaan ze wat 10 km uit elkaar rijden en sommigen blijven gewoon ergens stilstaan....maar serieus ik maak echt superveel van die Anti air turrets, hij knalt het gewoon weg? hij komt steeds met van die bommenwerpers (harstikke dure dingen maargoed, meneer heeft blijkbaar toch geld zat) en ik knal ze allemaal uit de lucht, maar hij maakt gewoon zo 10 nieuwe...alsof het niks kost.
wat moet ik dan doen? in godsnaam, want het helpt allemaal niet, Anti Air turrets niet, Mammoth tanks zijn ook te sloom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:20:
hoe lossen jullie het geld probleem op bij brutal?
na dat fimpje hier boven gekeken te hebben zat ik heel snel en 14min lang rond de $10.000 maar na 14min is dat op + de velden zijn leeg, bij mijn basis en links boven.
als ik met mijn (geupgrade) mamoets naar rechts onder ga zijn ze binnen no time verslagen omdat er zoveel van die $2000 towers staan.
vliegtuigjes helpen wel wat maar dat gaat erg langzaam.

[...]

heb je een idee waneer die komt :)
ik was er mee bezig, maar had fraps demo geinstalled (maar 30 seconden) en daarna kan ik blijkbaar niet de full versie installeren (blijft een registry key staan, waardoor hij niet opstart). Dus moet een anders screencap proggie vinden!

Morgenavond heb ik wel tijd om een spelletje te doen, dus mocht iemand tegen die tijd een goede suggestie hebben gegeven maak ik wel even een leuke replay (heb hem gister met 10% handicap voor mij uitgespeeld, dus zal hem morgen eens proberen met 20% ofzo ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:11:
wahaha wat een bullshit die CPU...
net 2 x dik hard verslagen door een Brutal Turtle....ik snap er nu echt helemaal niks meer van hoor...
ik blijf juist in het begin overeind en daarna komt ie opeens met, nou echt niet overdreven, 40/50 van die Venoms aan? me fps blijft niks heel van, hele beeld schokt omdat hij komt aanvallen...
ook gaat hij opeens superveel air maken als ik AA turrets bouw....t slaat gewoon totaal op niks...
Harvesters die opeens totaal naar de andere kant van de map gaan rijden terwijl je dat gewoon NIET wilt hebben...opeens blijkt dat meneer ook nog een Temple of Nodd heeft knalt gewoon finaal mn hele basis weg linksboven...ook nogmaals, een fps van nja wat zal t zijn misschien 3 ofzo?
en er vallen ook allerlei nucleaire bommen bovenop mn refinery's terwijl je d8 ik toch maar 1 nucleaire missile in een lange tijd kunt gooien. dusja gewoon hard geownd...
ik erger me dus echt kapot aan het feit dat die stront units totaal niet doen wat je ze opdraagt...je stuurt ze als groep ergens heen gaan ze wat 10 km uit elkaar rijden en sommigen blijven gewoon ergens stilstaan....maar serieus ik maak echt superveel van die Anti air turrets, hij knalt het gewoon weg? hij komt steeds met van die bommenwerpers (harstikke dure dingen maargoed, meneer heeft blijkbaar toch geld zat) en ik knal ze allemaal uit de lucht, maar hij maakt gewoon zo 10 nieuwe...alsof het niks kost.
wat moet ik dan doen? in godsnaam, want het helpt allemaal niet, Anti Air turrets niet, Mammoth tanks zijn ook te sloom
Hoe sommige mensen hier tegen kunnen winnen ontgaat me totaal. Die brutal is me gewoon te sterk, hij heeft een belachelijk aantal units en geld en bouwt volgens mij ook sneller dan een echte speler, hard is niet echt een probleem.
Die bommen zijn bommen die een kettingreactie met tiberium veroorzaken of zoiets. Ik heb verder geen last van units die niet doen wat ik ze opdraag.

-Tod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:24:
[...]

Hoe sommige mensen hier tegen kunnen winnen ontgaat me totaal. Die brutal is me gewoon te sterk, hij heeft een belachelijk aantal units en geld en bouwt volgens mij ook sneller dan een echte speler, hard is niet echt een probleem.
Die bommen zijn bommen die een kettingreactie met tiberium veroorzaken of zoiets. Ik heb verder geen last van units die niet doen wat ik ze opdraag.

-Tod
Ja precies, ik bedoel op dat filmpje ik zie wel hoe die gast dat doet maar wat bereik je ermee?
stel je hebt een map zonder van die gebouwtjes

en wat ik helemaal niet snap is dat ik eerst een Brutal Turtle wel ownde, nu heb ik C&C op XP ook geinstalleerd en opeens blijkt ie me te sterk te zijn....hij blijft maar bombarderen, zet je er 2 Sonic Emitters neer BOEM nog geen 3 sec later zijn ze weg
oja en als ik die gebouwtjes inneem, blaast ie me eruit met een soort van flamethrower soldaatjes alsof t niets is....kansloos dus

[ Voor 6% gewijzigd door SuX DeLuXe op 12-03-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
bij mij lijkt de CPU trouwens veel sterker te zijn dan bij die demo van die gast...
bij mij komt ie echt dus met 30/40 Venoms aan :S ik heb bij die gast niet 1 x zo'n aanval zien komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
Brutal verslagen :*) zonder die bullshit van rushen e.d, gewoon relaxt bouwen en aanvallen.
whoehoeeee!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
net weer zo'n potje....opzich is het wel vet, maar t klopt gewoon van geen kant. ik had alles onder controle ik rush hem....3/4 van zn basis is kapot, maar hij gooit nog een nucleair op me....dus me base is ook flink kapot....ik rush weer met Mammoths hij bombardeert de mammoths langzaam neer, ik heb geen geld meer en hij wint :| maar wat een partij....super spannend, alleen is t gewoon niet mogelijk dat hij zo kan terugkomen...
op een gegeven moment is het geld en tiberium ook gewoon op, wat kun je nog doen als het op is? ik bedoel de vijand bouwt gewoon lekker verder, die heeft geen geld nodig....terwijl al mijn Harvesters een beetje staan te slapen of ze rijden 3 km weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
battler schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:32:
Brutal verslagen :*) zonder die bullshit van rushen e.d, gewoon relaxt bouwen en aanvallen.
whoehoeeee!! :*)
Jup me 2. En voor de mensen die klagen dat het onmogelijk is: het is toch echt mogelijk. Ik dacht eerst ook van niet en heb een paar posts terug ook dik lopen klagen. De sleutel is gewoon eerst je kort op geld focussen, dus refineries bouwen en om de zoveel tijd 1 bouwen en direct weer verkopen, voor de harvester (dat spaart de 2000 voor een war-factory uit). En daarna zo snel mogelijk naar sonic cannons toebouwen. Even kort plus nog wat tips:

- Begin met direct een refinery te bouwen en een base-expander. Direct daarna een crane.
- Daarna weer een refinery en een power plant, zodra de powerplant klaar is barakken bouwen.
- Zorg voor geld, bouw in het begin totaal iets van 6 (inclusief die je al gebouwd hebt) refineries
waarvan je er 2 direct weer verkoopt. Zodoende krijg je bij zowel je thuis basis en links-boven 3
harversters met 2 refineries. (in totaal dus 6 harvesters en 4 refineries)
- Bouw command center/radar geval zodat je het tech gebouw kan bouwen
- Bouw 3 gewone anti-tank guns en 2 anti-mannetjes guns.
- Bouw het tech gebouw.
- Bouw sonic cannons, zoveel mogelijk en plaats ze daar waar je aangevallen wordt.

Volgorde klopt misschien niet helemaal, maar ligt wel ongeveer. Het komt erop neer dat je de eerste aanval net kan afslaan met gewone turrets en dat je dan net op tijd bent met het plaatsen van de sonic cannons, zowel links-boven als bij je thuis basis.

Dat wat die jongen van het filmpje doet met die mannetjes is niet noodzakelijk en kost wel erg veel geld. Wel is het handig om zo snel mogelijk 2 enigeers naar de torens te sturen. Alleen al omdat je zodra je die inneemt een geld bonus krijgt en daarna ook nog continu wat extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Leuke demo, alleen de hele tijd dat crashen is ook k*t ben je lekker bezig krijg je een error.

Hoop niet dat dat ook in de gold version is anders koop ik hem niet.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Thrills33ka schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:47:
net weer zo'n potje....opzich is het wel vet, maar t klopt gewoon van geen kant. ik had alles onder controle ik rush hem....3/4 van zn basis is kapot, maar hij gooit nog een nucleair op me....dus me base is ook flink kapot....ik rush weer met Mammoths hij bombardeert de mammoths langzaam neer, ik heb geen geld meer en hij wint :| maar wat een partij....super spannend, alleen is t gewoon niet mogelijk dat hij zo kan terugkomen...
op een gegeven moment is het geld en tiberium ook gewoon op, wat kun je nog doen als het op is? ik bedoel de vijand bouwt gewoon lekker verder, die heeft geen geld nodig....terwijl al mijn Harvesters een beetje staan te slapen of ze rijden 3 km weg
Als je toch genoeg geld hebt in eerste instantie om hem te rushen zorg dan voor een paar squadrons van die bombers (vliegtuigen). Die kun je dan naar zijn construction yard(s) en cranes toesturen. Zodra die weg zijn je focussen op zijn war-factories. Daarna kan hij helemaal niet meer aanvallen met tanks en ook niet meer gebouwen bouwen. De vliegtuigen gebruik je dus om wat dieper in de basis aan te vallen terwijl je tanks de randen wegvegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Ghost81 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:52:
[...]

Jup me 2. En voor de mensen die klagen dat het onmogelijk is: het is toch echt mogelijk. Ik dacht eerst ook van niet en heb een paar posts terug ook dik lopen klagen. De sleutel is gewoon eerst je kort op geld focussen, dus refineries bouwen en om de zoveel tijd 1 bouwen en direct weer verkopen, voor de harvester (dat spaart de 2000 voor een war-factory uit). En daarna zo snel mogelijk naar sonic cannons toebouwen. Even kort plus nog wat tips:

- Begin met direct een refinery te bouwen en een base-expander. Direct daarna een crane.
- Daarna weer een refinery en een power plant, zodra de powerplant klaar is barakken bouwen.
- Zorg voor geld, bouw in het begin totaal iets van 6 (inclusief die je al gebouwd hebt) refineries
waarvan je er 2 direct weer verkoopt. Zodoende krijg je bij zowel je thuis basis en links-boven 3
harversters met 2 refineries. (in totaal dus 6 harvesters en 4 refineries)
- Bouw command center/radar geval zodat je het tech gebouw kan bouwen
- Bouw 3 gewone anti-tank guns en 2 anti-mannetjes guns.
- Bouw het tech gebouw.
- Bouw sonic cannons, zoveel mogelijk en plaats ze daar waar je aangevallen wordt.

Volgorde klopt misschien niet helemaal, maar ligt wel ongeveer. Het komt erop neer dat je de eerste aanval net kan afslaan met gewone turrets en dat je dan net op tijd bent met het plaatsen van de sonic cannons, zowel links-boven als bij je thuis basis.

Dat wat die jongen van het filmpje doet met die mannetjes is niet noodzakelijk en kost wel erg veel geld. Wel is het handig om zo snel mogelijk 2 enigeers naar de torens te sturen. Alleen al omdat je zodra je die inneemt een geld bonus krijgt en daarna ook nog continu wat extra.
het zal best dat het mogelijk is...maar eigelijk heb ik geen zin meer :+
hij cheat toch....ik vind het waardeloos dat je al die stappen moet gaan doorlopen, is toch geen lol meer aan....je mag toch je eigen tactiek hebben? kijk als ie nou af en toe eens wat extra krijgt, maar tis gewoon compleet cheaten....is toch ook niet leuk...ik wed dat als jij op een map gaat spelen die je niet kent, je gewoon compleet geownd wordt door zo'n CPU
Defense bouwen is sowieso totaal niet mijn stijl....ik zie het nut daar niet van in. ik ben meer benieuwd naar het online gebeuren, en de mappen hoop dat er wat leuke mappen bijzitten...
ik ga het nog eens proberen...maar ik had toennet een "Hard" in precies 10 minuten geownd....dus dan zou je denken ik moet een nivo'tje hoger...maar dat lukt dus niet....
en het allergekste is, ik heb wel vaker een Brutal Turtle geownd, maar dat lukt opeens niet meer? is hij dan opeens sterker geworden of is het gewoon bugged
hier, moet je kijken....is toch niet meer normaal....hij komt echt met 40 van die Venoms ofzo + Avatars....
Afbeeldingslocatie: http://img43.imagevenue.com/loc8/th_28905_C_C3_Tiberium_Wars_7_122_8lo.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door SuX DeLuXe op 12-03-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 09:44
Ik weet nooit goed wat nou wel en niet mag hier, anyways wat ik wil zeggen is dat er een file bestaat gemaakt door een nederlander die alle opties unlocked en alle functies open zet.
Dit wil helaas niet zeggen dat alle functies het ook doen, maar nu hoef je niet meer op extra knoppen te drukken enzo om iets te selecteren.

Ook is dan de multyplayer optie beschikbaar alleen dat werkt niet via internet.
Lan heb ik niet getest maar dit zou kunnen werken.

Nu komt het stuk wat ik dus niet weet, mag ik nou wel of geen link neerzetten naar de website waar het bestand gehost staat? Zo niet dan edit mijn post maar, voor de liefhebbers:

[url]zelf weggehaald[/url]

Groeten en laat weten of de netwerk functie werkt!

[ Voor 4% gewijzigd door Joost.B op 13-03-2007 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Niets werkt... Je kunt alleen ff een kijkje nemen bij netwerk game enzo maar als je wilt gaan spelen werkt ie vervolgens niet. Enige waarvoor dat bestand nuttig is is voor de replays, maar dat is hoe dan ook nog bugged dus maakt ook niet uit.

Geen idee trouwens of het nou wel of niet mag... Je kunt de link ook eerst ff weghalen en een mod vragen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ thrill
dan speel je toch niet op Brutal nivo als dat te moeilijk is.
er is 10x hier verteld dat brutal dubbel inkomen heeft.
waarom? om het je moeilijker/uitdagender te maken.
waarschijnlijk is de AI gewoon nog niet zover dat ze dat kunnen afhandelen met tacktieken.
en al zou die goed genoeg zijn, er moet altijd iets zijn om het nog moeilijker te maken, meer geld hebben is meer verdedigings/aanval mogelijkheden dus gewoon moeilijker wat voor sommige mensen nodig is om het niet te makkelijk te maken.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMb.Blade
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05-2024
he

wanneer je de DemoGame.dat overschrijft met een van de beta testers..dan heb je het hele menu..gozer op irc zegt dattie heeft zitten lan. Ik en een maat kunnen het niet werkend krijgen via hamachi. Hier iemand al ervaring mee?? We zien elkaar welk in de lobby, ik kan een game maken...hij kan joinen..nu allebei ready etc..wanneer we dan start game doen blijft hij hangen. Misschien ligt het aan Hamachi?

edit: oke het werkt niet :P

[ Voor 16% gewijzigd door sMb.Blade op 13-03-2007 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Zoals ik al zei: dat werkt NIET.
Voordat er hier tig posts over komen, laat dat duidelijk zijn. Dat hele aangepaste bestand doet niets behalve wat knopjes werkbaar maken en je een netwerkscherm laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Laatst online: 31-10-2022
Wmm schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 00:34:
Zoals ik al zei: dat werkt NIET.
Voordat er hier tig posts over komen, laat dat duidelijk zijn. Dat hele aangepaste bestand doet niets behalve wat knopjes werkbaar maken en je een netwerkscherm laten zien.
Klopt, ik heb hem ook getest maar de meerwaarde is absoluut 0.

Ps is dit niet verboden om te vermelden op GoT???

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

[...]

Mijn config:
MSI K8T Neo2-F V2.0
X2 3800+
2GB

Ideeen?
groommm.... Heb je me computer nu vervloekt of zo? 8)7

Tegenwoordig heb ik een foutmelding, als ik aan het winnen ben tegen een brutal. Het is gisteren avond 2 keer achter elkaar gebeurt :( :(

Was trouwens ook de eerste keer dat ik tegen een brutal speel! En dat is best makkelijk, en ik stond echt op winnen. Had mooi legertje mammoth, Golliaths en 4 Avatars :) en me ion cannon was charged. Hij had geen superweapon.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:16:
@ thrill
dan speel je toch niet op Brutal nivo als dat te moeilijk is.
er is 10x hier verteld dat brutal dubbel inkomen heeft.
waarom? om het je moeilijker/uitdagender te maken.
waarschijnlijk is de AI gewoon nog niet zover dat ze dat kunnen afhandelen met tacktieken.
en al zou die goed genoeg zijn, er moet altijd iets zijn om het nog moeilijker te maken, meer geld hebben is meer verdedigings/aanval mogelijkheden dus gewoon moeilijker wat voor sommige mensen nodig is om het niet te makkelijk te maken.
Dat snap ik ook wel, ik denk dat ik 'm vast wel kan verslaan door op een bepaalde manier te gaan spelen, maar daar heb ik helemaal geen zin in...
ik wil gewoon snel een leger bouwen, en niet eerst 20 sonic emitters...en zelfs dan gaat het moeizaam.
maar het rare is dat ik eerst wel een Brutal (Turtle) kon verslaan, nu opeens niet meer....
Achja ik ga dit spel toch voornamelijk kopen voor het hele online gebeuren....ben toch niet niet onder de indruk van de AI van tegenwoordig hoor...als ze het op zo'n manier moeten laten werken. dan is er in de afgelopen 10 jaar ook niet erg veel gebeurd op dat gebied.
het leek gister ook ff of ik weer ging winnen...maar dan alsnog verlies ik het. die CPU bouwt gewoon door waar ik al mijn voorraden tiberium erdoorheen heb zitten...
zelfs toen ik bij zijn 2e base kwam binnenvallen bleek dat ie daar niet eens tiberium had opgemaakt 8)7 maar ondertussen wel 50 Venoms bouwen...maargoed het was al bekend dat ze hax0rs zijn :P
Wat kun je nog doen als hij je aanval heeft afgeslagen, en alle tiberium op is? juist Niks...alleen maar doodgaan want hij bouwt verder, ook zonder tiberium

[ Voor 17% gewijzigd door SuX DeLuXe op 13-03-2007 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Nog 17 dagen tot de release, maar goed dat mijn exames dan gedaan zijn :)

Ik speel eigenlijk niets anders meer als die demo. Vind alleen jammer dat 't weer 50 euro is... Warez is geen optie, aangezien ik online wil spelen.

Iig, ik kijk echt uit naar de Scrin, en hopelijk terug muren!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
zo weekende voorbij en een maandag vrij van stage en dan weer ff alle posts lezen van afgelopen 3 dagen :)

maaru waarom zeuren of *whinen* dat brutal te sterk is etc en cheat bla bla....
komop zeg! sorry hoor maar het is ook nooit goed |:(
In generals was brutal te makkelijk je kon er makkelijk in je eentje 2 brutals aan (ligt aan map) soms wel 3.
Nu is het zo dat AI een heel erg technisch vernuftige techniek is die gewoon enorm lastig is. Nu zijn ze weldegelijk een sprong voorruit gegaan met de AI in vergelijking met de vorige delen en als je kijkt naar andere rts games. Nu was blijkbaar Hard al vrij lastig met de nieuwe AI maar ik denk dat ze tijdens de tests hier Hard ook vrij snel hadden verslagen. Dus dan nog maar een stapje moeilijker voor de "echte diehards". Hard++ met dubbelinkomen :+ . Zijn die mensen ook weer blij die dan een echte uitdaging hebben op hun eigen pc tegen de CPU.

Tuurlijk heeft het niets met online te maken, dus waarom al die moeite om je eraan te ergeren, want skirmish is nooit vergelijkbaar geweest met online... begrijp dat nou eens.
En ja online spelen mensen anders als de AI maar de manier waarop wij spelen is zoo divers dat dit gewoon niet te realiseren is om dat in een AI te monteren. punt.

Dus stop met miepen en ga lekker tegen hard spelen en probeer zelf wat technieken uit die wellicht online zouden kunnen werken. of wacht gewoon totfat de game uitkomt.

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Snakiej schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:21:
Nog 17 dagen tot de release, maar goed dat mijn exames dan gedaan zijn :)

Ik speel eigenlijk niets anders meer als die demo. Vind alleen jammer dat 't weer 50 euro is... Warez is geen optie, aangezien ik online wil spelen.

Iig, ik kijk echt uit naar de Scrin, en hopelijk terug muren!!!
Als je de startpost ff leest dan zie je dat het geen 50€ hoeft te kosten.
Tip: cdwow.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tijgertje84 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:34:
zo weekende voorbij en een maandag vrij van stage en dan weer ff alle posts lezen van afgelopen 3 dagen :)

maaru waarom zeuren of *whinen* dat brutal te sterk is etc en cheat bla bla....
komop zeg! sorry hoor maar het is ook nooit goed |:(
In generals was brutal te makkelijk je kon er makkelijk in je eentje 2 brutals aan (ligt aan map) soms wel 3.
Nu is het zo dat AI een heel erg technisch vernuftige techniek is die gewoon enorm lastig is. Nu zijn ze weldegelijk een sprong voorruit gegaan met de AI in vergelijking met de vorige delen en als je kijkt naar andere rts games. Nu was blijkbaar Hard al vrij lastig met de nieuwe AI maar ik denk dat ze tijdens de tests hier Hard ook vrij snel hadden verslagen. Dus dan nog maar een stapje moeilijker voor de "echte diehards". Hard++ met dubbelinkomen :+ . Zijn die mensen ook weer blij die dan een echte uitdaging hebben op hun eigen pc tegen de CPU.

Tuurlijk heeft het niets met online te maken, dus waarom al die moeite om je eraan te ergeren, want skirmish is nooit vergelijkbaar geweest met online... begrijp dat nou eens.
En ja online spelen mensen anders als de AI maar de manier waarop wij spelen is zoo divers dat dit gewoon niet te realiseren is om dat in een AI te monteren. punt.

Dus stop met miepen en ga lekker tegen hard spelen en probeer zelf wat technieken uit die wellicht online zouden kunnen werken. of wacht gewoon totfat de game uitkomt.
Mmmmja, dus jij vind de AI wel sterk verbeterd? onder het motto van we geven hem gewoon het 4dubbele inkomen van wat je uberhaupt KUNT halen....dat vind ik gewoon niet echt een vooruitgang....dan nog liever 2 of 3 enemy's die gewoon GOED spelen, maar niet cheaten....das toch totaal niet realistisch? of ben ik nou aan het overdrijven...
Je kunt dat wel zeggen stop met miepen, maar ik probeer gewoon te winnen van zo'n gast....en als je dat maar op 1 manier kunt doen, dus door heavy defense te bouwen enz. enz. dan is er toch ook geen lol aan? die AI is gewoon gaar....je maakt 1 of 2 AA guns,komt ie opeens met 40 Venoms aanzetten, terwijl hij die niet bouwt als jij die AA guns niet maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 19:42
Nee de AI in Red Alert 2 was super. Daar kan je gewoon 6 brutal enemy's verslaan, zonder super weapons wel te verstaan.
Kost wel wat tijd en moeite maar tis te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Thrills33ka schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:51:
[...]

Mmmmja, dus jij vind de AI wel sterk verbeterd? onder het motto van we geven hem gewoon het 4dubbele inkomen van wat je uberhaupt KUNT halen....dat vind ik gewoon niet echt een vooruitgang....
Ja hij valt nu van de flanken (hierbij te denken aan de guerilla mode) aan en vanaf andere kanten in plaats van in een directe lijn van zijn basis naar de jouwe ;) want dat is het geval bij generals :) Dus in dat opzicht vind ik het wel een verbetering ja.
En het gaat er niet om of je het uberhaupt kunt halen, want het is een bot bestuurd door de CPU en skirmish. Imo denk je teveel aan de regels (wat wel of wat niet kan) die online gelden en dat kan je niet vergelijken met een SP game of Skirmish.
dan nog liever 2 of 3 enemy's die gewoon GOED spelen, maar niet cheaten....das toch totaal niet realistisch? of ben ik nou aan het overdrijven...
heb niet gezegd dat het realistisch is. Maar een manier om het moeilijker te maken op een punt waar ze de AI (nog) niet kunnen verbeteren imo.
En 2 of 3 enemy's bij Generals op brutal..... geloof mij maar die zijn echt NIET goed ;). De AI van Generals is met 1 woord uit te leggen -> RUSH :) dat is het enigste wat hij doet. Easy normal of brutal is puur het verschil in de aantallen units die hij gebruikt in de rush,meer niet. Hou je de eerste aanval tegen dan hou je het de hele game tegen.
Je kunt dat wel zeggen stop met miepen, maar ik probeer gewoon te winnen van zo'n gast....en als je dat maar op 1 manier kunt doen, dus door heavy defense te bouwen enz. enz. dan is er toch ook geen lol aan? die AI is gewoon gaar....je maakt 1 of 2 AA guns,komt ie opeens met 40 Venoms aanzetten, terwijl hij die niet bouwt als jij die AA guns niet maakt...
hehe het was misschien niet zo bedoeld maar ik begrijp je punt weldegelijk :). Ook in generals moet je eerst defence bouwen om die rush tegen te kunnen houden. daarna pas kan je overgaan tot een offensief. wat betreft die AA guns tjah daar kan ik weinig aan doen.

Maar imo moet je niet kijken naar de AI wat het nu is en aan welke kanten dat het niet deugt. Maar naar de verschillen met de AI die we een tijdje terug hadden. In dat opzicht is het weldegelijk verbeterd (te denken aan de balanced/turtle/gureliia/steam mode). En NATUURLIJK zijn er op en aanmerkingen over deze nieuwe AI maar dat verhaal kunnen we blijven houden ook als de nieuwe over 3 jaar uitkomt... is een eindeloze discussie :)

Aangezien jij er geen lol meer aan hebt kan ik je dus aanraden net als mezelf om gewoon ff een potje pacman te spelen en de dagen aftellen tot we endelijk gezamelijk kunnen genieten van het online gamen ;) (of je gaat het nog een keer proberen tegen brutal :P)

[ Voor 22% gewijzigd door Tijgertje84 op 13-03-2007 10:12 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
goed plan...
ik denk dat ik tussendoor af en toe toch nog C&C demo speel....vind het opzich wel leuk...maar zoals ik al zei ik koop C&C grotendeels toch voor het online gebeuren, daar ben ik pas echt benieuwd naar...
Misschien dat het op andere maps ook uitdagend is, om tegen hard te spelen...nu op dit kleine mapje ken je alles van binnen en van buiten...dan is t niet zo moeilijk meer...
als je met meerdere CPU's gaat spelen (Free for all) kan het misschien toch spannend worden...
Ik heb Generals niet gespeeld,dus kan er verder weinig over zeggen :P
wel dat het bij RA2 volgens mij ook vrij easy was...in dat opzicht is het wel verbeterd ja...maar toch sterk overdreven als ik bij stats kijk na match tegen een Brutal, en hij iets van 300.000 resources heeft gegathered...terwijl ik er uhhh 70.000 ofzo had :P

[ Voor 25% gewijzigd door SuX DeLuXe op 13-03-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Thrills33ka schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:55:
goed plan...
ik denk dat ik tussendoor af en toe toch nog C&C demo speel....vind het opzich wel leuk...maar zoals ik al zei ik koop C&C grotendeels toch voor het online gebeuren, daar ben ik pas echt benieuwd naar...
Misschien dat het op andere maps ook uitdagend is, om tegen hard te spelen...nu op dit kleine mapje ken je alles van binnen en van buiten...dan is t niet zo moeilijk meer...
als je met meerdere CPU's gaat spelen (Free for all) kan het misschien toch spannend worden...
Ik heb Generals niet gespeeld,dus kan er verder weinig over zeggen :P
wel dat het bij RA2 volgens mij ook vrij easy was...in dat opzicht is het wel verbeterd ja...maar toch sterk overdreven als ik bij stats kijk na match tegen een Brutal, en hij iets van 300.000 resources heeft gegathered...terwijl ik er uhhh 70.000 ofzo had :P
hehe inderdaad :)
maarjah als je kijkt naar de demo map.... ik bedoel je kunt je helemaal dicht verdedigen met die brugjes daar :) weinig fun aan (te makkelijk voor online verdediging imo).
ben ook zeeeer benieuwd naar de andere maps en hoop dat die ook goed zijn voor online. Want voor zover ik weet zijn de standaard maar meestal beetje brak en is maar 5 tot 10% van alle maps enigzins goed/fijn om online mee te spelen (scheelt per spel :P). Ben daarom ook benieuwd welke maps er extra zitten bij die Kane edition die ik afgelopen weekend heb besteld. :)

en niet te vergeten dat strax met de 3 verschillende facties de diversiteit van het online spelen ook verhoogd wordt :) en dus beter 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Tijgertje84 op 13-03-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:06

Snippertje

Light up your life

Kunnen die bruggen eigelijk verrot? Zit op school kan het zelf niet testen :x

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Tijgertje84 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:19:
[...]
en niet te vergeten dat strax met de 3 verschillende facties de diversiteit van het online spelen ook verhoogd wordt :) en dus beter 8)
GLA, China, USA anyone? Lang leve Generals :Y), kort leve de 'out of sync' meldingen :(

[ Voor 6% gewijzigd door OruBLMsFrl op 13-03-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
Razor.Timo schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:32:
Kunnen die bruggen eigelijk verrot? Zit op school kan het zelf niet testen :x
met nod kun je bruggen bobytappen
In de gdi demo/training missei, moet je een brug reparen dus denk het wel.
al vallen de bruggen in skirimsh niet onder brug, dus kunnen deze ook niet stuk

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-09 12:59
Heeft er iemand trouwens al eens een APC-legt mijnenveld tactiek toegepast? ik zit me net te bedenken dat dat kan, maar dat mijnenleggen was in vorige delen altijd zo'n tijdrovende taktiek :|

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:19:
[...]

ik was er mee bezig, maar had fraps demo geinstalled (maar 30 seconden) en daarna kan ik blijkbaar niet de full versie installeren (blijft een registry key staan, waardoor hij niet opstart). Dus moet een ander screencap proggie vinden!

Morgenavond heb ik wel tijd om een spelletje te doen, dus mocht iemand tegen die tijd een goede suggestie hebben gegeven maak ik wel even een leuke replay (heb hem gister met 10% handicap voor mij uitgespeeld, dus zal hem morgen eens proberen met 20% ofzo ;))
iemand nog een goed idee voor screencap proggie? ben vanavond thuis om spelletje te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Nee, je overdrijft niet... Helaas werkt de AI in deze games vaak gewoon met triggers. "Als hij dit of dat doet, dan doe ik dit of dat... "...

We spreken hier wel over AI maar ik vraag me sterk af of je het AI moet noemen als je bekijkt wat we feitelijk met AI bedoelen. In mijn ogen zeger niet. Er zit n.l. geen lerend of aanpassend effect aan. Het is simpel een stel regels en condities. Erg simpel dus... Ook erg jammer.
Thrills33ka schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:51:
[...]

Mmmmja, dus jij vind de AI wel sterk verbeterd? onder het motto van we geven hem gewoon het 4dubbele inkomen van wat je uberhaupt KUNT halen....dat vind ik gewoon niet echt een vooruitgang....dan nog liever 2 of 3 enemy's die gewoon GOED spelen, maar niet cheaten....das toch totaal niet realistisch? of ben ik nou aan het overdrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Is dit al bevestigd?
4: Walls, Gates, And Defence
-the answer here is simple, C&C 3 will have walls but they were not ready for this demo, so no worries, i think that answers your fears there.

Are there gates and walls to save your base?
„Yes, you can build walls.“ (Ajami)
Bron: Klik

Blijf het een nogal kaal spel vinden als alle units al in de demo zaten. Gezien eerdere C&C's al meer defensive-structures hadden.

Maargoed, het was dan ook een demo, even afwachten :+
Tenzij iemand al een link heeft met alle structures/units van de 3 legers?

[ Voor 7% gewijzigd door nudie op 13-03-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:21

Pinjataaa

Hit me!

nudie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:16:
Is dit al bevestigd?

[...]

Blijf het een nogal kaal spel vinden als alle units al in de demo zaten. Gezien eerdere C&C's al meer defensive-structures hadden.

Ik hoop dat het waar is, met muren wordt het nóg beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
nudie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:16:
Is dit al bevestigd?

[...]

Datum van die post: August 31st, 2006.
Onderwerp: Here's some information from APOC, the community relations fellow on the MP demo at Leipzig.

Dus het gaat helemaal niet over de demo die we nu spelen ;). Als ik het me juist herinner heb ik onlangs gelezen dat er geen muren komen en worden die ook niet ff snel in een patch toegevoegd omdat muren teveel invloed hebben op de gameplay. Verder staat er dit in de readme.txt die bij onze demo zit:
This demo features a sample of the full version's single-player
content, including:

· The entire GDI arsenal at your command, from the Mammoth Tank
to the Ion Cannon
· The entire Brotherhood of Nod arsenal for you to fend off,
including the Obelisk of Light and the Tiberium Vapor Bomb
Dus muren? Reken er maar niet op. Vind ik persoonlijk ook niet erg. Het stimuleert een defensieve speelstijl terwijl CNC3 daar volgens mij echt niet op gericht is (gelukkig maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 20:21

Brupje

3D nerd

Ik zou wel wat verder willen uitzoomen. En heb nog wat problemen om financieel het hoofd boven water te houden. Ik verlies kostbare tijd door geldgebrek aan het begin.

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Entire GDI arsenal? What about de Mammoth MK II ?

Ik denk dat EA naderhand toch een expension gaat uitbrengen, met Walls, ed (the return of most of the buildings)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
Ja als dit alles is dan zijn ze echt de meest leuke dingen vergeten, muren + laserfence en de gate's ed.
Ook had je Cyborg Commander en Mammoth MKII als ik me niet vergis die ik nu ook niet tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Brupje, ik denk dat je meer refineries moet bouwen. heel simpel. de meeste spellen in de categorie rts gaan om economie bouwen. Bij starcraft bijvoorbeeld blijf je het eerste stuk (early gameconstant geld-mannetjes bouwen. en dan bedoel ik constant. één refinery is niet genoeg. kijk maar naar de AI. telde bij een brutal iets van 8 refs.
mijn build:
power/ surveyor
2e kraan.
ref/rax
ref/ref/mannetjes
ref/rax

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

battler schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:07:
Ja als dit alles is dan zijn ze echt de meest leuke dingen vergeten, muren + laserfence en de gate's ed.
Ook had je Cyborg Commander en Mammoth MKII als ik me niet vergis die ik nu ook niet tegen kom.
Wat dacht je van pavement om ervoor te zorgen dat de ondergrond van je basis niet één kraterkaas werd (en natuurlijk om de ondergrondse units van Nod buiten de deur te houden. Tactisch hebben ze het spel teruggebracht naar het niveau van een /me Imagine brandt zich niet verder aan deze uitspraak ;)
Overigens vond ik de CC en MKII de minst leuke units.

Maar goed, eerst het echte spel maar eens even afwachten. Hoewel ik zeer sceptisch blijf. EA weet het altijd leuk te hypen met mooie woorden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 16:41 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.