Ja hij valt nu van de flanken (hierbij te denken aan de guerilla mode) aan en vanaf andere kanten in plaats van in een directe lijn van zijn basis naar de jouwe

want dat is het geval bij generals

Dus in dat opzicht vind ik het wel een verbetering ja.
En het gaat er niet om of je het uberhaupt kunt halen, want het is een bot bestuurd door de CPU en skirmish. Imo denk je teveel aan de regels (wat wel of wat niet kan) die online gelden en dat kan je niet vergelijken met een SP game of Skirmish.
dan nog liever 2 of 3 enemy's die gewoon GOED spelen, maar niet cheaten....das toch totaal niet realistisch? of ben ik nou aan het overdrijven...
heb niet gezegd dat het realistisch is. Maar een manier om het moeilijker te maken op een punt waar ze de AI (
nog) niet kunnen verbeteren imo.
En 2 of 3 enemy's bij Generals op brutal..... geloof mij maar die zijn echt NIET goed

. De AI van Generals is met 1 woord uit te leggen -> RUSH

dat is het enigste wat hij doet. Easy normal of brutal is puur het verschil in de aantallen units die hij gebruikt in de rush,meer niet. Hou je de eerste aanval tegen dan hou je het de hele game tegen.
Je kunt dat wel zeggen stop met miepen, maar ik probeer gewoon te winnen van zo'n gast....en als je dat maar op 1 manier kunt doen, dus door heavy defense te bouwen enz. enz. dan is er toch ook geen lol aan? die AI is gewoon gaar....je maakt 1 of 2 AA guns,komt ie opeens met 40 Venoms aanzetten, terwijl hij die niet bouwt als jij die AA guns niet maakt...
hehe het was misschien niet zo bedoeld maar ik begrijp je punt weldegelijk

. Ook in generals moet je eerst defence bouwen om die rush tegen te kunnen houden. daarna pas kan je overgaan tot een offensief. wat betreft die AA guns tjah daar kan ik weinig aan doen.
Maar imo moet je niet kijken naar de AI wat het nu is en aan welke kanten dat het niet deugt. Maar naar de verschillen met de AI die we een tijdje terug hadden. In dat opzicht is het weldegelijk verbeterd (te denken aan de balanced/turtle/gureliia/steam mode). En NATUURLIJK zijn er op en aanmerkingen over deze nieuwe AI maar dat verhaal kunnen we blijven houden ook als de nieuwe over 3 jaar uitkomt... is een eindeloze discussie
Aangezien jij er geen lol meer aan hebt kan ik je dus aanraden net als mezelf om gewoon ff een potje pacman te spelen en de dagen aftellen tot we endelijk gezamelijk kunnen genieten van het online gamen

(of je gaat het nog een keer proberen tegen brutal

)
[
Voor 22% gewijzigd door
Tijgertje84 op 13-03-2007 10:12
]
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H