Thrills33ka schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 21:43:
[...]
Hmmm, nou even zonder te patsen dan:
Hoe doe jij dat, met gemak ook nog?
noem mij eens op hoe jij dan in het begin bouwt om overeind te blijven? ik hoef niet te weten hoe je ze finished, dat is makkelijk genoeg als je 3 warfactory's hebt en oneindig blijft pompen, maar ik kom niet eens tot aan die 3 warfactory's
Lastig uit te leggen.
Begin met crane en uitbreidwagentje (waypoint naar linksboven zetten, scheelt miro).
Zodra crane klaar is refinery maken (in main base zetten) en powerplant.
Na powerplant barracks (beide in main) en 2 rocketeers 2 infantry 2 engi's bouwen (engi's voor spikes, rest naar gebouwtjes midden).
Na barracks weer refinery (ook in main, daarna sellen, mannetjes naar midden).
Als je P1 refinery klaar is maak je daar weer een barracks, die zet je links boven in de buurt van bruggebouw (2 rocketeers erin).
Daarna gewoon defence pompen vooral bij rechteringang van linksboven, en in totaal 4 refineries daar maken (2 houden, 2 verkopen, dus buy, buy - sell, buy, buy-sell, mannetjes die je overhoud naar midden/ gebouwtjes bij brug stoppen). In tussentijd gewoon tanks in je main base bouwen. Met nod blijf je gewoon bij de standaard tanks (+later stealth tanks tegen mannekes/aircraft) en met GDI blijf je standaard tanks bouwen, maar probeer je zo snel mogelijk naar mammoths up te techen.
Op gegeven moment pak je dan rechtsonder van de CPU af, en dan is ie vrijwel failliet en dan kan je hem makkelijk doodwalsen.
Handige truc als Nod is dat je je main defence dingetjes achter de kratjes kan zetten bij de brug en de turrits dan wel in de opening, dan blijven ze veel langer staan.
Met beide sites kan je het beste 2 warfacs maken en die beetje aan je frontlinie zetten (van main base) zodat je tanks in de reparatiecircel blijven.
Bij gebouwen in het midden kan je, zodra je ze gepakt hebt, waypoints naar achter zetten zodat je mannetjes naar het volgende gebouw lopen (moet je er wel optijd bij zijn om ze daar weer in te stoppen, dat lukt me meestal niet met al het gemicro in het begin).
Rechtsonder pakken (in plaats van linksboven) is stukken moeilijker.. niet alleen vallen ze je main base meer aan, maar ook is de CPU sneller rechtsonder aanwezig dan linksboven.
[
Voor 24% gewijzigd door
Verwijderd op 10-03-2007 11:15
]