[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.157 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:29:
[...]

Nee, dit is inderdaad een Bug ;)
Heb ikzelf overigens ook al meerdere malen gehad, en ik dacht precies hetzelfde (dat Nod misschien Yuri mannetjes heeft)

Later dus heel goed nagekeken of Nod misschien zulk soort abilities heeft, maar dat was dus niet zo.
Lijkt me dus grote Bug
Hm oke, best jammer. Ondanks zal het vast wel gefixed worden in de full versie. En ik vraag me af, zouden ze dit soort bugs ook fixen voor demo's dmv een patch oid?

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Danjel schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:40:
[...]

Hm oke, best jammer. Ondanks zal het vast wel gefixed worden in de full versie. En ik vraag me af, zouden ze dit soort bugs ook fixen voor demo's dmv een patch oid?
niet echt hoeft voor mij ook niet laat ze maar die tijd besteden aan de game zelf zodat het nog iets wordt! ;) Want EA kennende kan het vrij lang duren voordat er patches uitkomen voor de game zelf mogen er glitches/bugs komen.

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
NOD heeft toch een upgrade die hallucinatie-bommen gooit oid...
volgensmij vallen ze elkaar daarom aan :D (nee echt, dat dacht ik serieus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
ixl85 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:58:
Dan hebben ze dr wel een hele hoop van, en zover ik getest heb, alleen bij zone troopers. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Danjel op 08-03-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al Brutal Turtle geprobeerd? Ben gister begonnen rond 19:00 op dezelfde wijze zoals ik eerder Brutal Balanced had verslagen, maar dit was echt maf. Je hebt wel de tijd om je basis redelijk op te bouwen, maar zijn aanvallen zijn veel beter opgezet. Hij valt constant aan met een paar eenheden, maar om de zoveel tijd komt ie met ongeveer 50+ scorpions, 10 + avatars, diverse infanterie, Stealth Bombers, 20+ van die NOD copters etc. Het is wel tegen te houden, maart je lijdt zelf sowieso zware verliezen.

En dan heb ik het nog niet gehad over de obelisks, rond ieder gebouw staat het gewoon echt helemaal volgeplant met die dingen, met SAM turrets er tussen door, zoveel dat als je 16+ van je GDI bombers er naartoe stuurt, je ze ook allemaal kwijt bent. Snipers krijg je niet eens in de buurt voor je Juggernauts. Gebruik je je Juggernauts om gewoon te schieten van een afstandje, krijg je gelijk Avatars+bombers op je dak. Heb tot 0:30 gespeeld en het is gewoon uitgelopen op een remise :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de demo geinstalleerd maar als ik wil gaan spelen krijg ik de foutmelding: "Kan entrypoint van procedure GetVolumePathNamesForVolumeNameW niet vinden in DLL-bestand KERNEL32.dll." Weet iemand waar dit aan ligt? Of beter nog: wat ik hier tegen kan doen?

mijn systeem voldoet aan de system requirements voor zover ik weet alleen ik draai Win2000 ipv winxp of vista, hier staat niets over in de system requirements, zou het daaraan kunnen liggen? Alvast bedankt voor enig antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
The various AI personalities take advantage of these tunable attributes to simulate a variety of play styles typical of human players.

The "balanced" personality runs as efficiently as possible, and utilizes the broadest range of tactics.

"Turtle" personality allocates more resources to defense, and holds back a big force for a late attack.

"Rush" personality builds small groups from the moment the game starts, with multiple-unit production structures pumping out infantry and vehicles. (Incidentally, rush personality also plays a mean guitar.)

"Steamroller" personality concentrates on building huge masses of forces and sending out overwhelming attacks.

"Guerilla" emphasizes flanking attacks, finesse units, hit-and-run tactics, and stealth to keep the opponent off balance--a natural fit for Nod.

Lastly, any of these personalities can be combined with different difficulty settings, team combinations, and handicaps to create a very broad variety of gameplay experiences.

Wellicht handig voor beginpost??
Dus om met NOD te spelen is om zelf de tactiek van Guerilla wel gepast als men kijkt naar de units van NOD. Dat is dan misschien ook het antwoord op de vraag van welke tactiek dan beter bij NOD hoort. :)
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:10:
Iemand al Brutal Turtle geprobeerd? Je hebt wel de tijd om je basis redelijk op te bouwen, maar zijn aanvallen zijn veel beter opgezet. Hij valt constant aan met een paar eenheden, maar om de zoveel tijd komt ie met ongeveer 50+ scorpions, 10 + avatars, diverse infanterie, Stealth Bombers, 20+ van die NOD copters etc. Het is wel tegen te houden, maart je lijdt zelf sowieso zware verliezen.
Ik zou zeggen probeer Steamroller eens uit :P kijken of je het dan nog volhoud :9

Wellicht zijn deze links wel interessant met wat info over de game, wellicht handig voor in beginpost?:
Command & Conquer 3 Tiberium Wars Feature Preview - Campaign Structure
Command & Conquer 3 Tiberium Wars Designer Diary #4 - Comparing the GDI and Nod Factions
Command & Conquer 3 Tiberium Wars Designer Diary #5 - Introducing the Scrin
Command & Conquer 3 Tiberium Wars Designer Diary #6 - Crafting Challenging Opponents

[ Voor 81% gewijzigd door Tijgertje84 op 08-03-2007 16:29 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Hmmm, ben nooit echt heel goed geweest in RTS games...vind ze wel echt super leuk.

Ik kan het tegen Hard zo'n 25 minuten volhouden, maar daarna is het ook echt gedaan.
Het gaat allemaal best redelijk, alleen op een gegeven moment flikkert hij die nuke op mij en dan is het gedaan.

Er is zeker geen mogelijkheid in de demo om die uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Dionysos schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:09:
Hmmm, ben nooit echt heel goed geweest in RTS games...vind ze wel echt super leuk.

Ik kan het tegen Hard zo'n 25 minuten volhouden, maar daarna is het ook echt gedaan.
Het gaat allemaal best redelijk, alleen op een gegeven moment flikkert hij die nuke op mij en dan is het gedaan.

Er is zeker geen mogelijkheid in de demo om die uit te zetten?
jewel je kan een handicap instellen ;) aan de hand van de handycap is hij beperkt in de bouw mogelijkheden. Denk dat 10% handycap moet voldoen aangezien de nuke de top wapen is (en -10% het minimum was..dacht ik). Als je handycap op 95% zet denk dat je wordt aangevallen door een veld vol pupkes :P (en dan heb ik het over een heeeeele booel pupkes :9 , nog niet geprobeerd btw)
Stephan224 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:01:
[...]
Welk tacktisch voordeel een NOD precies volgens jouw? (ik ben benieuwd)
To put it another way: Who would choose to command the forces of Nod? Player who understand the value of stealth, surprise, and indirect strategy. Players who will sacrifice everything for victory. Players who revel in the challenge of waging an asymmetrical war. Viewed through the lens of traditional military thinking, the Brotherhood of Nod appears to be at a disadvantage regarding its GDI opponents. Thusly, Nod has sought to use speed and stealth to counter GDI's masssive force, using GDI's own lumbering weight against it. ;)

Nog een weetje in het voordeel van NOD ;)

The avatar warmech:
These walking robots are the most versatile units in the game because of their ability to grab existing weapons from other units and make them as their own. We can sacrifice a few of our own flame tanks and stealth tanks to equip our avatars with a deadly flamethrower and make them invisible. Few things are more satisfying than sneaking a handful of these walkers into an enemy base and watching them wreak absolute havoc.
:)

[ Voor 44% gewijzigd door Tijgertje84 op 08-03-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:42:
Gisteren even de demo gespeeld en de demo missie uitgespeeld. Ik vind de demo behoorlijk tegenvallen. Geen vernieuwingen t.o.v. andere RTS'en en zeker niet t.o.v. C&C. Graphics zien er gedateerd uit maar dat is niet zo vreemd gezien het feit dat een iets opgepoetste generals engine wordt gebruikt. De GUI ziet er VEEL te groot uit... Zelfs op 1920x1200 is het een koei van een GUI terwijl units relatief klein zijn. Gebouwen daarenteen weer veel te groot. De verhouding lijkt zoek.

Framerates zijn zelfs met een beperkt aantal units toch wel matig te noemen. Ik vraag me sterk af hoe dit met wat meer units goed moet gaan.

Ik dat dat ik C&C3 nog wel eens uit een koopjesbak grijp als hij 10 euro kost.

Eerste indruk is dus niet positief
Hier ben ik het totaal niet mee eens, Speel je alles op max? :/

Oja, de skirmish mode is veel leuker dan de demo missions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 09:44
Danjel schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:16:
Great, zojuist de demo gedownload en begonnen met de skirmish. Maar als ik dus een aantal zone warriors een gebouw laat aanvallen waar NOD inzit, dan vallen ze daarna elkaar aan. Ook zijn ze dan niet meer door mij te besturen. Is dit een bug of is dit iets wat NOD kan (soort van yuri die vijandige units kan overnemen)?
ixl85 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:58:
Klopt. Is een Upgrade voor NOD. Die krijgen dan een "sergeant" erbij die met hallucinatie-bommen gooit. Helemaal wazig is het als je grenadiers in een huisje doet en een ander huisje laat clearen en daarna de grenadies t huisje uit laat en ze zichzelf gaan kapot gooien. Ziet er zo stom uit.
Maar, tis dus geen bug.

Drop maar eens een mijnenveld PRECIES op dat GDI gebouw in het midden van de map, wat je dan ziet is wel een bug.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
^^
Ahha! ben ik toch nog niet gek aan het worden :D

Over die avatar... kan die ook meerdere upgrades hebben?>
Dus stealth en bijv flames?

[ Voor 24% gewijzigd door ixl85 op 08-03-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Jep avatar heeft max 4 upgrades.
Stealth van de Stealth tank
Flames van Flame Tank
Laser van die Laser Tank (om oblisk bij te laden)
Stealth detection van attack buggy)

en je kan ze ds alle 4 in 1 avatar proppen
had je ook kunnen zien als je even je muis hover over de avatar use button. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Teunis op 08-03-2007 18:00 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:40
Tijgertje84 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:14:
[AI Personalities]

[Info over de game]

wellicht handig voor in beginpost?:
heb het er maar even bijgezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:29:
[...]

Nee, dit is inderdaad een Bug ;)
Heb ikzelf overigens ook al meerdere malen gehad, en ik dacht precies hetzelfde (dat Nod misschien Yuri mannetjes heeft)

Later dus heel goed nagekeken of Nod misschien zulk soort abilities heeft, maar dat was dus niet zo.
Lijkt me dus grote Bug
Zojuist dus ook meegemaakt toen ik gewone enemy buildings aan ging vallen... Great :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff GDI vs GDI Brutal, Turtle of balance zit vandaag niet mee.

(klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://xs413.xs.to/xs413/07104/screen02klein.jpg

(klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://xs413.xs.to/xs413/07104/scree01klein.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:08
Ik vind het tot op heden een leuk spel om te spelen, jammer dat er geen enkele form van multiplayer in zit (iig ik kan hem niet vinden :) )

las in de missie dat de mammoth MK 2 exit was en dat een MK 3 zijn intrede zou doen (nog niet gezien in demo... mischien in volledige versie?)

hopelijk komt er voor CnC3 geen rules.ini uit wat wel het geval was met CnC tiberium Sun - Firestorm en eerder (was altijd wel leuk... om bijvoorbeeld eenheden die exclusief in missie zaten in skirmish te brengen, maar het blijft lam xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik heb net een Brutal (Turtle) geownd...
dat ging vrij gemakkelijk, met een overmacht aan Predator Tanks (upgraded met railguns), echt een stuk of 40/50 van die dingen ramden er zo doorheen...om precies te zijn duurde het 14 minuten maar.

ik dacht nu ben ik wel klaar voor Balanced....word ik me toch een partij geownd door hem...
echt dat kan helemaal niet wat die doet, hij heeft 20 van die Scorpion tanks binnen 5 minuten, terwijl ik tanks zit te pompen tot ik omval, ik bouw defense, maar hij ramt er gewoon doorheen

[ Voor 4% gewijzigd door SuX DeLuXe op 08-03-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal Balanced Nod verslagen :)
Zonder trucjes/rushen.. gewoon old skool

resources:
Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/8756/rescc3mu6.th.jpg%5D

units:
Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/2785/unitscc3ub4.th.jpg

structures:
Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/999/struccc3uk5.th.jpg

stats:
Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/7466/statscc3pj7.th.jpg

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
moet je dit nu zien 8)7 8)7 8)7
dit is toch volslagen belachelijk, kijk hem , hij gaat gewoon door mijn base heenbouwen :S als ik rechtsonder pak. hij komt daar gewoon elke keer opnieuw, en als je net denkt dat ie ophoudt komen er weer 5,6,7,8,9 van die scorpion tanks geen houden aan gewoon op deze manier

Afbeeldingslocatie: http://img152.imagevenue.com/loc227/th_78569_Untitled_122_227lo.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 08-03-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tegen balanced brutal kan je beter de plek linksboven pakken; hij zal dan je main base minder aanvallen en vooral die basis aanvallen. Daarnaast komt hij daar (iets) later met zijn karretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hmm ik heb nu al 3 keer de demo opnieuw geinstalleerd en opnieuw gedownload maar ik kan geen skirmish game opstarten de game crashed dan voor het laad scherm. De demo levels doen het wel gewoon normaal :|

Snap er niets van :S

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

pin_point schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:57:
Ik vind het tot op heden een leuk spel om te spelen, jammer dat er geen enkele form van multiplayer in zit (iig ik kan hem niet vinden :) )

las in de missie dat de mammoth MK 2 exit was en dat een MK 3 zijn intrede zou doen (nog niet gezien in demo... mischien in volledige versie?)

hopelijk komt er voor CnC3 geen rules.ini uit wat wel het geval was met CnC tiberium Sun - Firestorm en eerder (was altijd wel leuk... om bijvoorbeeld eenheden die exclusief in missie zaten in skirmish te brengen, maar het blijft lam xD)
De MK3 is gewoon de mammoth tank in het spel? Das gewoon de tank met 2 barrels met 4 threads ipv 2 threads van de MK1. Waarom is rules.ini lam? (sowieso is het de Sage engine, dus anders opgebouwd ;)) Maar het is nog altijd de keuze aan jou om het te gebruiken en online werkte het niet :P

Tis gewoon cool om dan een keer met MASS destruction te spelen of met veeeel meer units.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
Wiebbe schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:37:
[...]

De MK3 is gewoon de mammoth tank in het spel? Das gewoon de tank met 2 barrels met 4 threads ipv 2 threads van de MK1. Waarom is rules.ini lam? (sowieso is het de Sage engine, dus anders opgebouwd ;)) Maar het is nog altijd de keuze aan jou om het te gebruiken en online werkte het niet :P

Tis gewoon cool om dan een keer met MASS destruction te spelen of met veeeel meer units.
het is lam in de zin van, je kon/kan? met de rules.ini de prijzen, de bouw tijd, wanneer je hem kan bouwen aanpassen... als je dat op dat laag zet dan stamp je in minder dan 5 minuut een compleet leger uit één war factory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
heb nu 4 x op rij verloren van balanced brutal...
hij komt gewoon van 3 verschillende kanten met elk 5 of 6 van die tanks al....dat kan dus helemaal niet
ik heb nog niet eens 2 tanks bij mn 2e base of hij komt er al met 5, 6 van die scorpions aan...
dan heb ik dat met pijn en moeite afgezwaaid, komt ie bij me main base waar ik dan natuurlijk haast niks meer heb...kortom Brutal balanced hackt gewoon....zoveel geld kan je helemaal niet hebben in het begin. ik bouw meer dan genoeg harvesters maar hij heeft gewoon veel te veel units in t begin, dat kun je gewoon niet hebben zo snel. ik ben ervan overtuigd dat die Brutal gewoon cheat...ten 1e hebben ze maphack, ten 2e krijgen ze veel sneller units dan ik...ze zien gewoon wat jij gaat doen....dat kan dus geen mens zo snel doen...

[ Voor 14% gewijzigd door SuX DeLuXe op 08-03-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
Tijgertje84 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:13:
[...]

jewel je kan een handicap instellen ;) aan de hand van de handycap is hij beperkt in de bouw mogelijkheden. Denk dat 10% handycap moet voldoen aangezien de nuke de top wapen is (en -10% het minimum was..dacht ik). Als je handycap op 95% zet denk dat je wordt aangevallen door een veld vol pupkes :P (en dan heb ik het over een heeeeele booel pupkes :9 , nog niet geprobeerd btw)
heb het net ff geprobeerd NOD medium balanced handicap -95 en dat was niet grappig... eerst had zo'n eerste klas defense turret zo'n scorpion in één schot kapot... kom je met 4(!) predators (wel upgrade :) ) hun basis binnen alles één schot (behalve de civilian buildings zijn nog stevig ^^).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Zo, we kunnen nu ook bugged replays kijken in de demo :).
Hoe doen we dat: we voegen "-spectator" toe aan de snelkoppeling, spel start dan op in andere modus waar je wel voor replays kunt kiezen en je laatste replay kunt laden.
Die laatste staat altijd in "Mijn documenten\Command & Conquer 3 Tiberium Wars Demo\Replays".

Niet echt nuttig dus omdat het flink bugged is (klapt er b.v. ineens uit, terug naar het hoofdmenu) maar toch. Het is goed om te zien dat er nu, in tegenstelling tot Gens/ZH, wel fog of war zichtbaar is tijdens de replay. Ook is er een commentaarmodus beschikbaar waarmee je op het scherm kunt tekenen tijdens de replay. Dit zal vooral bruikbaar zijn tijdens live uitzendingen van games waarbij de observer tekent en je via een videostream ofzo meekijkt.
Ik zag helaas geen menu oid om de snelheden in te stellen, ook de F van ZH werkte niet. Maar aangezien de replays duidelijk bugged zijn en ik in spectatormodus zat hoeven we ons daar vast geen zorgen over te maken (replays zonder fast forward oid zuigen wel natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk ook hard relatief eenvoudig verslagen :P Door rechtsonder in te nemen en vooral de brug te verdedigen. In het midden van de map snipers, en rocket mannetjes. Snipers puur voor die zwaar annoying black hand vlammenwerpers.

En dat .... met een touchpad ;) Best lastig om dan nog dingen snel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 20:11
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:22:
NOD is wel speelbaar, gewoon de N indrukken bij het selecteren.
.
Hmmm dit werkt bij mij niet 8)7 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Laurenzzz schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:53:
[...]

.
Hmmm dit werkt bij mij niet 8)7 ;(
Eerst een keer op Nod klikken, vervolgens een keer op "N" drukken.
Zelfde voor tegenstanders op turtle etc zetten.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:30:
dit is toch volslagen belachelijk, kijk hem , hij gaat gewoon door mijn base heenbouwen :S als ik rechtsonder pak. hij komt daar gewoon elke keer opnieuw, en als je net denkt dat ie ophoudt komen er weer 5,6,7,8,9 van die scorpion tanks geen houden aan gewoon op deze manier

[afbeelding]
zet er zo'n flame thrower, of wat het ook is neer.
1 of soms 2 keer blazen en een gebouw is weg.

@ hierboven. je moet wel even met je muis goed klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 20:11
Suicyder schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:15:
[...]

Eerst een keer op Nod klikken, vervolgens een keer op "N" drukken.
Zelfde voor tegenstanders op turtle etc zetten.

Suc6
Ow ok deed ik toch iets fouts, werkt nu wel! thx m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:16:
[...]

zet er zo'n flame thrower, of wat het ook is neer.
1 of soms 2 keer blazen en een gebouw is weg.

@ hierboven. je moet wel even met je muis goed klikken.
hmmm Flamethrower? je bedoelt zo'n Sonic Emitter? die zijn nogal prijzig @ 2000$....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
--laat mar iemand was me voor en ik moet eerst lezen ;) --

Bij mij werkt die spectator modus overigens wel gewoon goed, alleen widescreen menus werken niet
thx for the tip!

[ Voor 140% gewijzigd door Scorchor op 08-03-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StapelPanda
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 00:56

StapelPanda

PB0MV

Oeh, eindelijk weer een rts die op mijn pc kan :) (1,2ghz + ati 9250)
Je kan trouwens ook de IA veranderen, net zoals je ook nod kan kiezen kan je het ook met het IA lijstje :o
zelfs een brutal turtle kan iedereen aan :) die gaat in alle gebouwen zitetn, en bouwt een klein beetje defense, voor de rest niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Ik vind het juist leuk om tegenstand te krijgen, veel attacks enzo tegen je. Lekkere uitdaging om je daaruit zien te werken. ;)

Trouwens, als je @ medium/hard (balanced) eerst rechts onderin + je eigen basis maakt en een goeie defence opzet. Dan als je linksbovenin aan gaat vallen, dan is dat zo'n beetje meteen de zwaarste tegenstand die je hebt. De rest is dan piece of koekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StapelPanda

StapelPanda

PB0MV

ik heb trouwens ook een vraag: gaat bij jullie het menu ook zo traag?

Ik denk wel dat het aan mijn pc ligt maar ingame 15fps en in t menu 2 :S ik zou eerder andersom verwachten met een resolutie van 1280x1024 :), bij red alert 2 kon je met je resolutie als t ware uitzoomen, ik ging kijken of dat hier ook ging, maar nee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
Wiebbe schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:37:
[...]

wat weer niet hoort :+ vind een erg grote fout btw in het spel zitten met railguns, ze zeggen de railguns van de MKII op de mammoth gedumpt te hebben,... maar waarom kan ik dan niet door dingen heen schieten? waar denkt EA dat een railgun voor is ? :P
gemaakt om een target zovermogenlijk te pakken en alles er tussen hoort ook kapot te gaan zowel gebouwen als units :o en DRM ook een MKII superieur gezien die nog eens voordeel van hoogte er bij had wat meer range opleverd als je 'door' dingen heen aimed (hoog kun je gebouw er achter zien vanuit voertuig en targetten idee). hoogte heeft ook zat nadelen maar not the point in dit geval :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C&C demo gedownload en geinstalleerd, krijg ik een DirectX error. Ik heb DirectX9.0 er natuurlijk gewoon opstaan dus dit betekent dat m'n videokaart dit spel niet aankan. Jammer zeg! =/

Hier m'n specs. Nee, ik verwachte zelf ook niet geweldige resultaten maar wel in ieder geval een start-up screen:

Intel Pentium III 800 MHz
Nvidia GeForce 2 MX/MX400
640 MB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 06:32:
C&C demo gedownload en geinstalleerd, krijg ik een DirectX error. Ik heb DirectX9.0 er natuurlijk gewoon opstaan dus dit betekent dat m'n videokaart dit spel niet aankan. Jammer zeg! =/

Hier m'n specs. Nee, ik verwachte zelf ook niet geweldige resultaten maar wel in ieder geval een start-up screen:

640 MB RAM
OS: Windows XP, Windows Vista (32-bit; 64-bit versions of
Vista are not supported)
· CPU: 2.0 GHz or higher
· RAM: 512 MB or more
· Hard Drive: 1.4 GB or more of free space
· Video: DirectX 9.0c compatible video card. Video card with 64
MB or more memory and one of these chipsets is required: ATI
8500 or greater, NVIDIA GeForce4 or greater. (ATI Radeon 9200
and 9250 PCI, NVIDIA Geforce 4 MX cards not supported.)
· Sound: DirectX 9.0c compatible sound card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:02

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 07:14:
[...]

Vista are not supported)
Het is wel komisch om te zien dat die megaherz haast niks uitmaakt, want ik speel het fantastisch(op niet al te hoge settings) met een 1,6ghz processor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Alles op max is niet mogelijk aangezien dan de frramerates om te huilen zijn.

En beoordeling van of graphics gedateerd zijn is volledig subjectief... Is mijn mening... Jij hebt jouw mening en bent het er niet mee eens. Prima.
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:52:
[...]

Hier ben ik het totaal niet mee eens, Speel je alles op max? :/

Oja, de skirmish mode is veel leuker dan de demo missions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

LOL...
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 06:32:

640 MB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Darth Malak schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 08:30:

En beoordeling van of graphics gedateerd zijn is volledig subjectief... Is mijn mening... Jij hebt jouw mening en bent het er niet mee eens. Prima.

[...]
Op wat voor resolutie speel jij dan wel niet?? Want met jouw systeem moet het je het makkelijk op full detail kunnen spelen hoor. En heb je misschien AA en/of AF geforceerd in je nVidia control panel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StapelPanda

StapelPanda

PB0MV

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 07:14:
[...]

Vista are not supported)
Bij mij doet hij het anders wel goed, afgezien van het menu:
AMD duron 1,2 GHz
1024 MB Ram
Ati Radeon 9250

game instellingen:
Alles op Low
Resolutie: 1280 * 1024

FPS: 15 tot 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
-Eraser- schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:17:
[...]
heb het er maar even bijgezet ;)
misschien moet er een spoiler warning bij komen want bij die eerste link "Campaign Structure" wordt meteen verteld hoe het spel verloop eruit ziet.
eindelijk bijna weekend! kan ik lekker TS spelen en zo nu en dan de demo en alles uitproberen wat ik tot nu toe heb gelezen! :D (pff druk leventje helemaal geen tijd gehad om te spelen :( : stage + 2 baantjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Darth Malak schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 08:30:

[...]
Idd. Ik vind het er best redelijk uitzien, en voor RTS maakt het ook minder uit dan bv FPS. Maar de graphics zijn ongeveer met hetzelfde niveau gestegen hoor, C&C was altijd ingezoomd ongeveer gelijk aan FPS van een paar jaar eerder. Tiberium wars ingezoomd lijkt op UT2k4 qua graphics, dus het klopt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom vallen die gebouwen als kaart spellen zo in elkaar.
Ik heb altijd zulke hoge verwachtingen van spellen van tegenwoordig. Maar details worden altijd zo min mogelijk gehouden.
Erg jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:53:
Waarom vallen die gebouwen als kaart spellen zo in elkaar.
Ik heb altijd zulke hoge verwachtingen van spellen van tegenwoordig. Maar details worden altijd zo min mogelijk gehouden.
Erg jammer!
die juggernaut is wel leuk gedaan dat ie zo omvalt en dan dat je met een engineer hem weer overeind kan brengen :)
Met die gebouwen is altijd al zo geweest,vraag me af hoe het anders zou moeten in jouw geval?

Want als je een gebouw vernietigd wil je als speler wel die ruimte benutten die je vrij gemaakt hebt. in dat geval moet het kapotte gebouw wel verdwijnen :). of in ieder geval iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verdwijnen is niet erg. Maar het 3d grafische idee vind ik toch net iets tegen vallen. Maar echt goed uitleggen wat het is dat ik mis kan ik niet.

Laat ik het zo zeggen, ik was destijds meer onder de indruk van Dungeon Keeper dan van strategie spellen tegenwoordig. Vind het al een paar jaar redelijk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Gieltjev schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:40:
[...]

Bij mij doet hij het anders wel goed, afgezien van het menu:
AMD duron 1,2 GHz
1024 MB Ram
Ati Radeon 9250

game instellingen:
Alles op Low
Resolutie: 1280 * 1024

FPS: 15 tot 20
Maar jij hebt dan ook een videokaart die wordt ondersteund ;)
De geforce 2 wordt niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stel dat je een gebouw als 1000000000 onderdeeltjes uit elkaar laat vliegen met nog een 10x zoveel stukken als restant, gooi dan eens een Ion cannon in het midden van de map. Nu is het in iedergeval wat interactiever, oudere C&C waren puur 3 sprites en daarna een boom-animatie :P

Daarbij hoop ik wel dat er ook nog verhogingen/bergen gaan komen, kon je altijd heerlijke strategien mee maken in TS/FS.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 09-03-2007 10:11 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

1680x1050 of 1920x1200..... geen AA/AF geforceerd.

Ik heb n.l. een 24" breedbeeld.

Ik zal fraps vanavond eens mee laten draaien.
Gurneyhck schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:33:
[...]

Op wat voor resolutie speel jij dan wel niet?? Want met jouw systeem moet het je het makkelijk op full detail kunnen spelen hoor. En heb je misschien AA en/of AF geforceerd in je nVidia control panel?

[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 09-03-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:02:
Het verdwijnen is niet erg. Maar het 3d grafische idee vind ik toch net iets tegen vallen. Maar echt goed uitleggen wat het is dat ik mis kan ik niet.

Laat ik het zo zeggen, ik was destijds meer onder de indruk van Dungeon Keeper dan van strategie spellen tegenwoordig. Vind het al een paar jaar redelijk hetzelfde.
het is inderdaad hetzelfde maar ik denk wel dat toch een redelijke manier is om snel van het gebouw af te komen om zo meer overizichtelijkheid te krijgen. Zelfde met als alle dode units altijd op het veld zouden blijven liggen :P op een gegeven moment ligt heel je scherm vol en hou je wellicht nog maar 1 fps over :P. Dit is dan ook de reden om al deze "overbodige decals" te laten verdwijnen op een "bepaalde" manier. Elke unit verdwijnt op zijn eigen manier. de een ontploft de ander zakt door de grond oid.

Een andere manier is een complete explosie waardoor het gebouw ineens weg is. Heb volgens mij eerder meegemaakt in een spel (kan ff niet op de naam komen) dat als je een gebouw molde dat dan het geraamte bleef staan van het gebouw. Deze ging pas weg als je er een ander gebouw op die plaats zet. Units etc konder er dan wel doorheen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Darth Malak schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:11:
1680x1050 of 1920x1200..... geen AA/AF geforceerd.

Ik heb n.l. een 24" breedbeeld.

Ik zal fraps vanavond eens mee laten draaien.

[...]
Ik denk dat je op 1680x1050 het toch wel met full detal kan spelen hoor. Ik ben benieuwd iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Laatst online: 13-09 18:26

Pyrus

Hardknock life

Best toffe game moet ik zeggen. Speelt lekker, behoorlijke graphics en de standaard slecht geacteerde cutscenes :P
Alleen is het net zoals bij alle andere RTS'en ik zuig er in en wordt door alles en iedereen gepwnd |:( :P

[ Voor 74% gewijzigd door Pyrus op 09-03-2007 10:50 . Reden: einde van p1 zitten en niet door hebben dat er ook al 2, 3 en 4 zijn :X ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis alleen wel een paar dingen die het makkelijker hadden gemaakt, of meer authentieker. Ik mis bijvoorbeeld een Adv. Guard Tower in plaats van die Sonic Tower (neppe futuristische meuk :P ) en een MRLS !. Rockets zijn toch leuker om te zien als laserstralen. Alleen NOD zou zich moeten voorzien van laserstralen, net zoals in Tiberium Dawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Gister had ik het spel geinstalleerd en de demo missie gespeeld. Ik vind het een prachtig spel en kan niet wachten tot ik 'm kan kopen. De oude C&C feeling komt weer helemaal terug. Die FMV mis je toch wel in sommige spellen. Ik vind het echt een mooie manier om een verhaal te vertellen. (Al is de acting van een laag niveau.)

Het spel loopt verder ook soepeltjes, helaas had ik 'm al verwijderd (incl. installatiebestand) nadat ik de demo missie had gedaan. Ik ben de skirmish vergeten |:( Naja gewoon weer 'even' opnieuw downloaden en dan van het weekend of misschien vanavond al zelfs even een skirmish starten.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook met NOD vs. NOD brutal balanced gewonnen.. met nod lijkt het simpeler te gaan (je kunt defence makkelijk verbergen achter zijkanten brugjes e.d.

resources:
Afbeeldingslocatie: http://img83.imageshack.us/img83/5866/nodreshk0.jpg
units:
Afbeeldingslocatie: http://img83.imageshack.us/img83/1517/nodunitzs7.jpg
structures:
Afbeeldingslocatie: http://img224.imageshack.us/img224/236/nodstrucjq1.jpg
stats:
Afbeeldingslocatie: http://img224.imageshack.us/img224/4219/nodstatjj5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Dat moet een bug zijn die er wel uit zal zijn in de volledige versie... Alhoewel, we hebben het wel over een EA product...
Thrills33ka schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:30:

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste ervaringen met de Scrin zijn interessant. Het schijnt dat ze echt zwaar overpowered zijn 8) En veel oude technieken weer terugbrengen.
Mother Ship OP, i Tried to Fire at them With My Ocras But i can't Bring them Down

Yes, i can see the problem, you see its because of thair attack, its 110 vs Everything
They SWARM omg like Tyranids
the scrin untis seem to copy old C&C units:

-lightning tower=tesla coil

-buzzers=terror drones

-mastermind=chronosphere

-hero unit=yuri

-eco is faster, they mine faster, get more for their buck

also, seekers + tripods + superweapon + mothership + devourors extreme range by collecting tiberium is OP
We krijgen dus ook weer mind control en dat in combinatie met die MasterMind .. whoa ,. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Ik denk laat ik ook eens die demo eens gaan proberen:

Na installatie wil ik het spel starten, maar krijg de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://magical.tweakdsl.nl/GoT/foutmelding_cnc.jpg

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van de starttopic:
• Problemen met het bestand d3dx9_29.dll (vista en xp 32/64bits):
Ga naar de volgende website: Toymaker.info, download het bestand, unzip het, vervolgens executen en het zou moeten werken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 10:51
Snowwie schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:06:
Ik denk laat ik ook eens die demo eens gaan proberen:

Na installatie wil ik het spel starten, maar krijg de volgende melding:

[afbeelding]
Ik zou je Direct X even updaten via de website van Microsoft, heeft mij ook geholpen. Vervolgens lees je de startpost even door als dat niet lukt. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:00
Of even googlen naar d3dx9_29.dll en het bestand in de system32 folder plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:05:
De eerste ervaringen met de Scrin zijn interessant. Het schijnt dat ze echt zwaar overpowered zijn 8) En veel oude technieken weer terugbrengen.

We krijgen dus ook weer mind control en dat in combinatie met die MasterMind .. whoa ,. >:)
oei!!! Ben benieuwd!! Bron? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
doe ik straks wel ff kan niet op mijn stage doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de menu's en de filmpjes echt ontzettend traag. Ik de SP heb ik gezien dat meer mensen hiervan last hebben.

Nu heb ik een vraag,

Als ik een nieuwe videokaart koop, zal het dan beter draaien? ( De menu's en het spel zelf)

Systeem
AMD64 3200+
1024 MB PC3200
Radeon 9800XT 128MB (1280 * 1024)

Ik speel nu alles op low of very low.

Zat zelf te denken aan een
7600 GS
1650 XT

Deze kosten namelijk rond de 150 euro, en dat vind ik wel genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:31
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:28:
Ik vind de menu's en de filmpjes echt ontzettend traag. Ik de SP heb ik gezien dat meer mensen hiervan last hebben.

Nu heb ik een vraag,

Als ik een nieuwe videokaart koop, zal het dan beter draaien? ( De menu's en het spel zelf)

Systeem
AMD64 3200+
1024 MB PC3200

7600 GS
1650 XT

Met een van deze kaarten zal het spel sowiezo een stuk sneller draaien, maar ik denk niet dat de filmpjes er sneller van worden. ;)
Overigens is de X1650XT het snelst van deze twee kaarten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:28:

Nu heb ik een vraag,

Systeem
AMD64 3200+
1024 MB PC3200

7600 GS
1650 XT

ik heb een p4 3.2 Ghz, 1gb geheugen en een 9600 PRO 128MB kaartje en ik kan het spel perfect spelen. Natuurlijk wel alles op low of medium. Menu is nix mee aan de hand is soepel te noemen. Heb alleen last van e filmpjes waar het geluid sneller is als het beeld maar das logisch met deze specs :P
Ik denk dat het idd aan je videokaart ligt en wellicht je gehuegen voor een deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cpt.Iglo schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:40:
[...]
Met een van deze kaarten zal het spel sowiezo een stuk sneller draaien, maar ik denk niet dat de filmpjes er sneller van worden. ;)
Overigens is de X1650XT het snelst van deze twee kaarten. ;)
Zit er nog een groot verschil in 256 of 512 MB video geheugen?

ivm groter scherm in de toekomst ( 20" of 22" )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 13-09 20:18

Infinchible

Woef!

Ik draai het spel op een athlon 3200+, 1.75 Gb aan geheugen en een 7800 GS videokaart. Ik heb tot nu toe alleen nog maar de Skirmisch game gedaan, maar hij draait bij mij perfect op 1024x768 met alles op High/ultra high en AA op zijn hoogst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
N-Freak schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:08:
[...]

Ik zou je Direct X even updaten via de website van Microsoft, heeft mij ook geholpen. Vervolgens lees je de startpost even door als dat niet lukt. :Y)
Probleem is opgelost, ik had de TS iets beter moeten lezen (maar hij was ook zooo lang :P )

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
bij mij draait het ook niet lekker met alles op High...
en dat met een XFX 6800 GS XXX...
eigelijk toch een beetje vreemd, aangezien ik games als HL2, Source, BF2 allemaal perfect kan draaien op mijn PC...
conclusie is dus eigelijk dat processor weinig uitmaakt bij C&C, maar videokaart des te meer...
bij BF2 bijv krijg ik een behoorlijke boost met een dikkere processor...
Tesla coils ownen wel ja...maar dat mindcontrol kweet niet of dat me gaat aanspreken...ben wel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:31
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:52:
[...]

Zit er nog een groot verschil in 256 of 512 MB video geheugen?

ivm groter scherm in de toekomst ( 20" of 22" )
Nee, met deze kaarten (7600GS, X1650XT) kun je beter 256MB nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik draai gewoon 1024/768 op default settings, vind het allemaal wel best draaien :)
(7900GTX, 19inch, X2-4200).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik heb de demo gespeeld, moet zeggen, het is weer vanouds het C&C gevoel. Maar het is wel drukker en af en toe kreeg ik wel het idee dat de units niet de kant opgingen waar ik ze hebben wou. Dat heeft misschien ook te maken met de omgekeerde muiscontrols. In de oude C&C (Red Alert) stuurde je je manschappen met de LM naar een andere plek en selecteerde je ze met de RM. Hier is het dus net andersom.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Snowwie schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:19:
Ik heb de demo gespeeld, moet zeggen, het is weer vanouds het C&C gevoel. Maar het is wel drukker en af en toe kreeg ik wel het idee dat de units niet de kant opgingen waar ik ze hebben wou. Dat heeft misschien ook te maken met de omgekeerde muiscontrols. In de oude C&C (Red Alert) stuurde je je manschappen met de LM naar een andere plek en selecteerde je ze met de RM. Hier is het dus net andersom.
Nou ik merk wel dat tankjes voor elkaar uit de weg gaan, soms is dat handig en soms suckie suckie. Ik zou ok m'n units default op "stand ground" willen hebben. Niks ergers dan units die hun dood tegemoet sukkelen als je niet op ze let...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:40
maratropa schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:22:
[...]

Nou ik merk wel dat tankjes voor elkaar uit de weg gaan, soms is dat handig en soms suckie suckie. Ik zou ok m'n units default op "stand ground" willen hebben. Niks ergers dan units die hun dood tegemoet sukkelen als je niet op ze let...
Als je je warfactory op 'stand ground' zet, zullen alle units die gebouwd worden daar standaard op staan meen ik me te herinneren.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Luuk1983 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:02:
[...]

Als je je warfactory op 'stand ground' zet, zullen alle units die gebouwd worden daar standaard op staan meen ik me te herinneren.
O+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat de demo bugged is.. brutal enemies lijken wel steeds makkelijker te worden (okay ik word er ook beter in natuurlijk)..
laatste game probeerde hij nieteens de 2e extra tiberium spot in te nemen ... beetje vreemd

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:07:
denk dat de demo bugged is.. brutal enemies lijken wel steeds makkelijker te worden (okay ik word er ook beter in natuurlijk)..
laatste game probeerde hij nieteens de 2e extra tiberium spot in te nemen ... beetje vreemd
De brutal was gewoon tevreden met wat hij had. Die consumptiemaatschappij is ook niet alles, altijd maar meer en meer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:07:
er is ook een groot verschil tussen Brutal (balanced) en bijvoorbeeld Brutal (turtle)

een Brutal Turtle kan ik aan, een Hard Balanced ook....maar een Brutal (balanced) lukt me niet...hij heeft te snel te veel units...en hij komt van wel 3 verschillende kanten tegelijk soms, is geen beginnen aan....ik probeer dan wel altijd mass tanks te gaan en niet eerst allerlei andere onzin te bouwen, maar het werkt niet echt....zelfs met defense kannonnen erbij werkt het niet goed genoeg...als hij me een paar minuten ruimte zou geven was ie er geweest, maar dat doet ie dus niet :+
achja zo blijft de singleplayer ook spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem is dat ik brutal balanced ook vrij simpel dood krijg.. (dat ie de 2e spot niet in nam was overgens geen balanced, maar zo'n speciale..) Balanced is tot nu toe inderdaad het "moeilijkst" maar goed .. daar is de fun ook wel vanaf (Nod is stukken makkelijker)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.o.P.
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:10
Net gelezen voor de mensen met geluidsproblemen:

A number of you have been reporting about Video/Audio synch issues. We currently have a fix planned and in place for the game, however, here is an intermittement fix which should do the trick.

This temporary fix may not fix the problem on all system configurations, especially on machines that do not meet or exceed the minimum system requirements. That should be fairly obvious :o)

IMPORTANT -- We highly recommend not setting the process priority any higher than "AboveNormal."

1. Run the Command & Conquer 3 Tiberium Wars Demo.
2. Press Alt + Tab to minimize the demo and switch back to Windows.
3. Press Ctrl + Alt + Delete to bring up the security prompt and click on "Task Manager".
4. Select the "Processes" tab and look for DemoGame.dat in the list.
5. Right-click on DemoGame.dat, select "Set Priority", and then select "AboveNormal" from the submenu -- this option is one step up from the default "Normal" setting.
6. Windows will prompt you with a similar warning. Select "Yes".
7. Switch back to the game by clicking on the button in the Windows task bar.

The syncing issue should be resolved the next time you watch a video in the game. Note: You will need to repeat this procedure each time you run the demo.

And again, this is just an intermittent fix, we have the official fix in the game, so not to worry.
I don't have any video/audio issues, but good news for those of ya that do.

m.o.p. aka mrdasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 21:05:
probleem is dat ik brutal balanced ook vrij simpel dood krijg.. (dat ie de 2e spot niet in nam was overgens geen balanced, maar zo'n speciale..) Balanced is tot nu toe inderdaad het "moeilijkst" maar goed .. daar is de fun ook wel vanaf (Nod is stukken makkelijker)
Hmmm, nou even zonder te patsen dan:
Hoe doe jij dat, met gemak ook nog?
noem mij eens op hoe jij dan in het begin bouwt om overeind te blijven? ik hoef niet te weten hoe je ze finished, dat is makkelijk genoeg als je 3 warfactory's hebt en oneindig blijft pompen, maar ik kom niet eens tot aan die 3 warfactory's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:14:
Ik heb net de demo geinstalleerd maar als ik wil gaan spelen krijg ik de foutmelding: "Kan entrypoint van procedure GetVolumePathNamesForVolumeNameW niet vinden in DLL-bestand KERNEL32.dll." Weet iemand waar dit aan ligt? Of beter nog: wat ik hier tegen kan doen?

mijn systeem voldoet aan de system requirements voor zover ik weet alleen ik draai Win2000 ipv winxp of vista, hier staat niets over in de system requirements, zou het daaraan kunnen liggen? Alvast bedankt voor enig antwoord :)
Ik kamp met dezelfde problemen. Ik heb op de EA forums gekeken en het blijkt dus dat EA het spel zo heeft gemaakt dat het op een bepaalde manier controleert waar de install dir is. Hun manier van checken werkt niet met win2k (pro). Tot nu toe heb ik geen oplossing kunnen vinden dan upgraden. :(
Wellicht iemand anders hier die het probleem en oplossing is tegengekomen op andere forums ?

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals alle andere delen na Red Alert 2 (nadat Westwood over is genomen) vind ik deze ook weer erg tegenvallen. Ze schijnen het nog steeds niet te begrijpen bij EA dat graphics niet boven gameplay komt. Op 1024x1280 zijn 5 gebouwen voldoende op mijn hele beeldscherm te vullen, totaal geen overzicht.
Hij is ook wel weer mooi gehypte door EA qua promotie werk, zijn ze erg goed in.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:58:
Zoals alle andere delen na Red Alert 2 (nadat Westwood over is genomen) vind ik deze ook weer erg tegenvallen. Ze schijnen het nog steeds niet te begrijpen bij EA dat graphics niet boven gameplay komt. Op 1024x1280 zijn 5 gebouwen voldoende op mijn hele beeldscherm te vullen, totaal geen overzicht.
Hij is ook wel weer mooi gehypte door EA qua promotie werk, zijn ze erg goed in.
had je bij red alert zoveel overzicht dan?

Ik vind het gewoon fijn spelen. En dat het niet allemaal op een scherm past. Ach ja, je tegenstander ziet het ook niet allemaal op een scherm ^_^. En scrollen vind ik ook niet zo erg.

Werkt de ctrl F9-F12 truuk nog voor quick locations?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 21:43:
[...]

Hmmm, nou even zonder te patsen dan:
Hoe doe jij dat, met gemak ook nog?
noem mij eens op hoe jij dan in het begin bouwt om overeind te blijven? ik hoef niet te weten hoe je ze finished, dat is makkelijk genoeg als je 3 warfactory's hebt en oneindig blijft pompen, maar ik kom niet eens tot aan die 3 warfactory's
Lastig uit te leggen.
Begin met crane en uitbreidwagentje (waypoint naar linksboven zetten, scheelt miro).
Zodra crane klaar is refinery maken (in main base zetten) en powerplant.
Na powerplant barracks (beide in main) en 2 rocketeers 2 infantry 2 engi's bouwen (engi's voor spikes, rest naar gebouwtjes midden).
Na barracks weer refinery (ook in main, daarna sellen, mannetjes naar midden).
Als je P1 refinery klaar is maak je daar weer een barracks, die zet je links boven in de buurt van bruggebouw (2 rocketeers erin).

Daarna gewoon defence pompen vooral bij rechteringang van linksboven, en in totaal 4 refineries daar maken (2 houden, 2 verkopen, dus buy, buy - sell, buy, buy-sell, mannetjes die je overhoud naar midden/ gebouwtjes bij brug stoppen). In tussentijd gewoon tanks in je main base bouwen. Met nod blijf je gewoon bij de standaard tanks (+later stealth tanks tegen mannekes/aircraft) en met GDI blijf je standaard tanks bouwen, maar probeer je zo snel mogelijk naar mammoths up te techen.
Op gegeven moment pak je dan rechtsonder van de CPU af, en dan is ie vrijwel failliet en dan kan je hem makkelijk doodwalsen.

Handige truc als Nod is dat je je main defence dingetjes achter de kratjes kan zetten bij de brug en de turrits dan wel in de opening, dan blijven ze veel langer staan.
Met beide sites kan je het beste 2 warfacs maken en die beetje aan je frontlinie zetten (van main base) zodat je tanks in de reparatiecircel blijven.
Bij gebouwen in het midden kan je, zodra je ze gepakt hebt, waypoints naar achter zetten zodat je mannetjes naar het volgende gebouw lopen (moet je er wel optijd bij zijn om ze daar weer in te stoppen, dat lukt me meestal niet met al het gemicro in het begin).
Rechtsonder pakken (in plaats van linksboven) is stukken moeilijker.. niet alleen vallen ze je main base meer aan, maar ook is de CPU sneller rechtsonder aanwezig dan linksboven.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 17:01

Snippertje

Light up your life

Eh waaorm refinery maken en weer verkopen als ik vragen mag? Kost dat niet meer geld?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Razor.Timo schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:43:
Eh waaorm refinery maken en weer verkopen als ik vragen mag? Kost dat niet meer geld?
Het is een manier om een extra harvester er bij te krijgen. Aan het begin heb je nog geen warfactory, plus dat het bouwen van een harvester in de warfactory er voor zorgt dat je geen tanks kan maken...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan is het nog lastig. Ik had gisteren, direct expander ding, powerplant, refinery, baracks, 4 rocketeers, refinery (sell), warfactory, refinery. Toch snel nog een stuk of 6 tanks voor de eerste rush, maar dan komen ze op beide bases met ongeveerd 8 scorpions aan, die ook nog eens actief over je mannetjes gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja.. ik weet niet of de replayoptie beetje werkt, anders wil ik best een keer een replay maken.. Als je het eenmaal door hebt is het eigenlijk doodsimpel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Ik heb de demo gedownload, maar op de één of andere manier installeert hij ´m niet. Ik dubbelklik op het bestand en hij begint uit te pakken. Vervolgens is hij daar mee klaar en moet in Winrar installeren ( :? ). Als ik dit cancel stopt hij ermee en als ik Winrar installeer stopt hij er ook mee en that´s it..

Ik heb nergens aan hoeven te geven waar de demo geinstalleerd moet worden en hij is nergens terug te vinden op m´n harde schijf, ik snap er niks van.. Ik heb het nu al 4 keer geprobeerd. |:(

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:40
JunkO schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:33:
Ik heb de demo gedownload, maar op de één of andere manier installeert hij ´m niet. Ik dubbelklik op het bestand en hij begint uit te pakken. Vervolgens is hij daar mee klaar en moet in Winrar installeren ( :? ). Als ik dit cancel stopt hij ermee en als ik Winrar installeer stopt hij er ook mee en that´s it..

Ik heb nergens aan hoeven te geven waar de demo geinstalleerd moet worden en hij is nergens terug te vinden op m´n harde schijf, ik snap er niks van.. Ik heb het nu al 4 keer geprobeerd. |:(
je kan hem ook met winrar uitpakken, en dan de setup starten (heb ik in ieder geval ooit gelezen in dit topic) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
-Eraser- schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:39:
[...]
je kan hem ook met winrar uitpakken, en dan de setup starten (heb ik in ieder geval ooit gelezen in dit topic) ;)
in het vorige deel klaagde ik ook al over de onzinnigheid om een installer 3x in te pakken :/

ze kunnen tog gewoon 1 install maken, zonder gedoe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan? :P

Voor degene die denken dat deze uitspraak juist is ( zo debiel ben ik ook weer niet O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:58:
Ik heb nergens last van hoor, zet je reso gewoon hoger ik heb 1920x1200 (alles high) lekker overzichtelijk.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.