Toon posts:

Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 9 - GAAAASSS! Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.988 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-03 10:53
DinX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:22:
* DinX heeft de voorbije weken in zomerpak gereden om 7 uur 's morgens. Lekker zo rond 2° :p
En dan vriezen er geen onderdelen van je lichaam onderweg? :? :X
maandag heb ik mijn eerste motorrijles. Nog nooit op een brommer gezeten zelfs dus ik ben benieuwd wat het wordt.
Succes ! Hebben we er straks weer een motorrijder bij! 8)

[Voor 25% gewijzigd door FragDaddy op 11-04-2007 09:24]

Have a wheelie good weekend!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-03 12:17

BertV

Handgemaakt

DinX schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:03:
Is ook een vrij hoge band precies ?

Lijkt wel een autoband :?

Kan wel snel gaan met die schaamranden.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Lijkt op mijn schaamprofiel. De enige manier, voor mij, om 'm te verkleinen is rondjes klaverblad of een circuittraining. (bij de laatste is ie weg)

Ben een vlotte rijder, maar geen malloot.

Levensbron Gelderland

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:39

DinX

Motormuis

Mja, links was ie niet weg te krijgen :p

Rechts enkel en alleen door thuis de afrit van de snelweg te nemen. :+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• FragDaddy
BertV schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:24:
[...]

Lijkt op mijn schaamprofiel. De enige manier, voor mij, om 'm te verkleinen is rondjes klaverblad of een circuittraining. (bij de laatste is ie weg)

Om heel eerlijk te zijn.. Mijn band ziet er op sommige dagen ook zo uit zoals op de laatste foto van Dinx... ;( Maar aangezien ik een echte hollander ben en me dan bedenk dat ik voor de hele band betaal en dus ook de hele band ga gebruiken.. Daar heb ik geen circuitdagen voor nodig. Ja, ik ben wel een malloot.. 8)7
Mja, links was ie niet weg te krijgen
truuk: mini-rotondes. Gewoon je knie op het asfalt leggen en rond blijven gaan tot je in slaap valt. Krijg je helaas geen rullen van op de rand van je banden (voor de meeste punten als je komt aanrijden bij je lokale kroeg), zoals je op hoge snelheid op het circuit (of het plaatselijke klaverblad) wel krijgt.

Even iets heel anders. Ik wil even mijn frustraties uiten over het ontluchten van remmen. Gisteren op een motor 'even' een ander remschakel setje gemonteerd. Hoofdremcylinder achter moest daarvoor opnieuw geplaatst worden en er moest ook zo'n mooi aluminium reservoir op. Dus dat betekent hele systeem leeg en nieuwe vloeistof erin.. Nou.. zo gezegd zo gedaan. en ontluchten.. pompen als een dolle.. bleef maar lucht mee komen.. Zou het ontluchtingsnippel lekken? Nee, potverdorie. alle banjo's los en weer vast.. nee.. klote.. uur aan het prutsen geweest... blijkt de slangklem onder het reservoir nog niet vast te zitten en ondanks dat de rubberen leiding heel goed aan het reservoir klemt zuigt ie daar toch nog een beetje lucht mee. Slangklem vast en na 2 minuten een keiharde achterrem.. Man wat een gepruts weer. Nog wat druppels remvloeistof op mijn heftafel gemorst. Waar die druppels lagen werd de rode poedercoating na 10 minuten roze... Nou dat was weer een goede waarschuwing: remvloeistof is zeer aggresief voor lakken..

[Voor 55% gewijzigd door FragDaddy op 11-04-2007 09:39]

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:02

TrailBlazer

Karnemelk FTW

FragDaddy schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:22:
[...]

En dan vriezen er geen onderdelen van je lichaam onderweg? :? :X

[...]

Succes ! Hebben we er straks weer een motorrijder bij! 8)
thx vooral het schakelen lijkt me goed wennen naja we zien wel.

• FragDaddy
TrailBlazer schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:32:
[...]

thx vooral het schakelen lijkt me goed wennen naja we zien wel.
Heb je wel een autorijbewijs? Schakelen is hetzelfde principe als met de auto hoor. Gas dicht, koppeling in en naar de volgende versnelling. Enige dat even wennen is, is dat een motor een sequentiele bak heeft en je dus niet aan de stand van de pook kunt zien/voelen in welke versnelling je staat. Dus je moet tellen (luie donders installeren nog wel eens een versnellings-indicator)

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
FragDaddy schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:20:
Ik heb maandag nog 300km gereden
* Chevy454 400km :P
BertV schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:24:
* Chevy454 moet weer aan zijn houding werken.
Ik had mijn armen weer niet in een 90 graden hoek dus snel insturen ho maar. En vooral: het waren de eerste 400km van het jaar, laten we het maar kalm aan doen en weer eens aan de motor wennen ;) Maar was wel gezellig in de Ardennen alleen was het koud :(

[Voor 56% gewijzigd door Chevy454 op 11-04-2007 09:50]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:02

TrailBlazer

Karnemelk FTW

FragDaddy schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:40:
[...]

Heb je wel een autorijbewijs? Schakelen is hetzelfde principe als met de auto hoor. Gas dicht, koppeling in en naar de volgende versnelling. Enige dat even wennen is, is dat een motor een sequentiele bak is en je dus niet aan de stand van de pook kunt zien/voelen in welke versnelling je staat. Dus je moet tellen (luie donders installeren nog wel eens een versnellings-indicator)
yep autorijbewijs heb ik wel. Ik wil ook wel serieus een motor aan aanschaffen ivm files. Maar dat zal nog wel even duren denk ik. Als je een toerenteller op je motor hebt kan het niet zo moeilijk zijn lijkt me om de versnelling in te schatten. In de auto kijk ik ook nooit naar de versnellingspook en weet ik altijd waar ik in zit.

• Chevy454
  • Niet online
Met de motor kijk je niet naar de toeren, je luistert naar de motor. Je voelt automatisch of je verkeerd zit.
Alles onder de 8k rpm is te laag is gebleken O-)

[Voor 18% gewijzigd door Chevy454 op 11-04-2007 09:51]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 19:03
oh en opschakelen vanaf je 2 gewoon zonder koppeling doen, gas 3/4e dicht, omhoog trappen en gas weer open :Y)

*burp*

• FragDaddy
TrailBlazer schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:48:
[...]
In de auto kijk ik ook nooit naar de versnellingspook en weet ik altijd waar ik in zit.
Omdat je voelt waar ie in zit door het H profiel.

Daarnaast hebben de meeste sport motoren een behoorlijke close-ratio bak waarbij er tussen de 2-3-4-5-6 vrij weinig verschil zit (laat dat een keer 1000 toeren zijn.. op een toerebereik van 15000).. Dus je kunt niet heel makkelijk aan je toerenteller zien of je in de 3 of 4 zit bijvoorbeeld. (ik niet igg, maar ik heb ook niet zoveel rijervaring want ik ben een mooi-weer-rijder :P)
oh en opschakelen vanaf je 2 gewoon zonder koppeling doen, gas 3/4e dicht, omhoog trappen en gas weer open
Jah, zullen we daar maar even niet meteen bij de eerste rijles mee beginnen? Ander kunnen we ook nog wel even uitleggen hoe 'ie wheelies kan trekken en wat de beste manier is om rolling-stoppies te maken met >70km/h.

Want ja, dat hoort natuurlijk wel bij het leren motorrijden.
Alles onder de 8k rpm is te laag is gebleken
Draait die V-max zoveel toeren dan? Volgens mij heeft het blok dan al lang *PLOF* gedaan.. toerenbegrenzers monteren ze toch niet op semi-choppers? ;)

Let maar niet teveel op mij. ik ben vervelend vanochtend.. slaapgebrek.. vanwege bovengenoemd remvloeistof reservoir heb ik vannacht pas om 1 uur het licht uit gedaan in mijn schuur |:(

[Voor 40% gewijzigd door FragDaddy op 11-04-2007 10:11]

• DinX

DinX

Motormuis

FragDaddy schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:27:
[...]

Om heel eerlijk te zijn.. Mijn band ziet er op sommige dagen ook zo uit zoals op de laatste foto van Dinx... ;( Maar aangezien ik een echte hollander ben en me dan bedenk dat ik voor de hele band betaal en dus ook de hele band ga gebruiken.. Daar heb ik geen circuitdagen voor nodig. Ja, ik ben wel een malloot.. 8)7
Wat is er mis met die laatste pic dan :?

• FragDaddy
DinX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:14:
[...]

Wat is er mis met die laatste pic dan :?
Niets, behalve dat je aan beide kanten nog wel een stuk band over hebt om te gebruiken. Als ik met een groep(je) ga rijden, geen 'haast' heb of normaal woon-werk verkeer doe dan ziet mijn band er ook zo uit.

[Voor 19% gewijzigd door FragDaddy op 11-04-2007 10:22]

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:55

StarWing

Huh ?!?

FragDaddy schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:40:
[...](luie donders installeren nog wel eens een versnellings-indicator)
Dan ben ik zo een luie donder.. maar tis verdomme toch handig als beginner... :)
* StarWing kwam een paar keer op een bocht afgevlogen ( :) ) en dacht dat die in 3de zat.. Maar hij zat eigenlijk in 2de.. Dan schrik je toch wel effe.

Daarom dat ik zo een spul heb geinstalleerd :p Toegeven, eens je het hebt, wordt je het wel vlug gewoon en luister je minder naar de toeren

Page intentionally left blank.

• DinX

DinX

Motormuis

Sja.

Heb al wel meer gezien bij sommigen.

* DinX vindt de mensen die hun schaamranden leterlij kzitten te meten een beetje puberaal bezig. ik vergelijk ze altijd met knulletjes die voor het eerst hun piemeltje gaan meten :')

Ik kan niet zeggen dat ik als een dweil door de bocht ga. en waarom zou ik dan grenzen gaan opzoeken ? Dat zijn de mensen die dan na een weekend weer een topic posten op MF van "schade :( ", "gevallen :'( ", of nog erger, de vele RIP-topic tegenwoordig.

Zoek maar lekker de grenzen op denk ik dan. ik zal me er niet al té druk om maken als er weer zo'n topic staat. Even denken of de url pasten naar iemand anders met "weer 1". Opvallend hoeveel eenzijdige ongevallen erbij zijn altijd.

De maandagmorgen erop in de krant "motorrijder tegen boom nadat hij de controle over het stuur verloor". Juist ja, zoek die grenzen maar op :') Als je maar als een aap aan je fietsje dat knietje aande grond krijgt of de schaamrandjes maar helemaal weg krijgt.

En dan maar altijd zitten lachen met mensen die wat meer schaamrand hebben :')

Rossi wannabee's :')

Gelukkig geen last van, buiten dat ze je als mongolen voorbij racen op 80km wegen enzo. Gelukkig doen ze dat alleen bij mooi weer :p

[Voor 15% gewijzigd door DinX op 11-04-2007 10:27]

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-03 13:32

Chakotay

Lick here to continue

M3rcury schreef op woensdag 11 april 2007 @ 02:23:
Voor de mensen die 25kw rijden, en zin hebben in een leuk stukje sturen.. as zondag is de mf 25kw meeting *O*
(georganiseerd door mij 8)7 )

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/161982/0
Hm, het startpunt is bij mij om de hoek... Jammer dat ik mijn stempeltje nog niet heb ;(

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Chevy454
  • Niet online
FragDaddy schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:04:
Draait die V-max zoveel toeren dan? Volgens mij heeft het blok dan al lang *PLOF* gedaan.. toerenbegrenzers monteren ze toch niet op semi-choppers? ;)
Ik heb de goede versie :P De 145pk versie met de scherpere nokken + Vboost en die maken 9500rpm voordat het rood begint. En die heeft idd geen toerenbegrenzer maar uit de praktijk is gebleken dat pas vanaf 11k rpm het smallend ovaal begint te vervormen en daarlangs oliedruk verliest :P

[Voor 3% gewijzigd door Chevy454 op 11-04-2007 10:29]

• FragDaddy
Hm, het startpunt is bij mij om de hoek... Jammer dat ik mijn stempeltje nog niet heb
Voor mij ook, het wordt ook nog eens lekker weer.. maar ik mag niet mee doen :'( Mijn motor heeft kennelijk te veel pk's :?
DinX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:24:
Sja.

Heb al wel meer gezien bij sommigen.

* DinX vindt de mensen die hun schaamranden leterlij kzitten te meten een beetje puberaal bezig. ik vergelijk ze altijd met knulletjes die voor het eerst hun piemeltje gaan meten :')
hey. ik heb dus wel een groter piemeltje dan jij :+
Ik kan niet zeggen dat ik als een dweil door de bocht ga. en waarom zou ik dan grenzen gaan opzoeken ? Dat zijn de mensen die dan na een weekend weer een topic posten op MF van "schade :( ", "gevallen :'( ", of nog erger, de vele RIP-topic tegenwoordig.

Zoek maar lekker de grenzen op denk ik dan. ik zal me er niet al té druk om maken als er weer zo'n topic staat. Even denken of de url pasten naar iemand anders met "weer 1". Opvallend hoeveel eenzijdige ongevallen erbij zijn altijd.
tja, het geeft wel een adrenalinekick.. een beetje doorkachelen over een bochtig weggetje terwijl je de motor onder je voelt werken.
En dan maar altijd zitten lachen met mensen die wat meer schaamrand hebben :')
Hey. ik zit je alleen maar te pesten. Ik zei al dat ik wat vervelend was vanochtend. Daarbij weet ik wel zeker dat jij met jou ervaring beter kan motorrijden dan ik en dat ik een FJR waarschijnlijk niet zo plat kan gooien dat ik de banden er zo uit kan laten zien als die van jou.
Rossi wannabee's :')
Ik heb als achtergrond op het moment een hele stoere Wallpaper van Rossi op zijn nieuwe M1 (nog zonder fiat reclame, maar wel in yamaha blauw) terwijl ie even zo'n staande wheelie trekt en zijn voet over het zadel heen gooit _/-\o_

[Voor 7% gewijzigd door FragDaddy op 11-04-2007 10:36]

• DinX

DinX

Motormuis

Mja, ik heb geen idee hou ik zou rijden op een supersport. Misschien dat ik op zo'n ding ook elke bocht de stepjes aan de grond rij enzo. Het is toch net even wat anders op zo'n FJR dan op bvb een R1, hoe sportief zo'n FJR dan ook mag kunnen rijden (volgens eigen ervaring en vele reviews).

Een FJR kan ook nog veel platter. Ik heb pics gezien van mensen die hem met 8'jes op een parkeerterrein de koffers aan de grond rijden tegen een slakkegang. Maar volgens mij is zoiets op een supersport toch makkelijker. Als is het maar omdat je daar sowieso al een veel lager zwaartepunt hebt, en veel lichter bent.

300kg plat moeten duwen vs 180kg is toch een heel verschil. Zou eigenlijk eens een dag een R1 moeten huren ofzo. Heb nog nooit in m'n leven op een supersport gereden :p

Wie weet, als ik met m'n FJR thuis de afrit al tegen 80-90 neem (met de wagen nooit over de 60km/u die afrit), wat geeft at dan niet op een SS :+

[Voor 11% gewijzigd door DinX op 11-04-2007 10:38]

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 19:03
ik heb vrijwel meteen geleerd te schakelen zonder koppeling eigenlijk? eerste les na mijn AVB toen we voor het eerst "echt" gingen rijden op de weg

*burp*

Anoniem: 118082

Hallo allemaal,
Ik wil graag motor gaan rijden maar ben nog geen 21. Al een tijdje heb ik het idee om motor te gaan rijden en nu gaat het er toch aankomen. In de zomer ga ik lessen.
Nou wil ik me een beetje orienteren op de motoren, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Ik wil graag een racer (ik weet dat het met 125 niet zo snel gaat, maar ik zie mezelf niet op iets anders rijden, dus een racer :))

Maar ik weet nou niet of ik een 25kW motor moet kopen of een 'gedowngrade' (hoe noem je dat?).
En heeft iemand een paar voorbeelden van zulke motoren? Heb al rondgesnuffelt op verschillende websites maar zoals ik al zei zijn er zóveel motoren :|

Bedankt alvast :)

Anoniem: 37526

Een ZXR400 of CBR600, is dat iets voor je?

• Chevy454
  • Niet online
DinX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:37:
Wie weet, als ik met m'n FJR thuis de afrit al tegen 80-90 neem (met de wagen nooit over de 60km/u die afrit), wat geeft at dan niet op een SS :+
Oorpijn. Schreeuwende vader welke weer zit te vloeken omdat je het grind 20m verderop aan het verplaatsen bent :+

Je bedoelt de afrit van de snelweg? :+

[Voor 6% gewijzigd door Chevy454 op 11-04-2007 10:52]

• DinX

DinX

Motormuis

Ja :p

Met de kiezel gebeurt het ook wel eens trouwens :p

[Voor 84% gewijzigd door DinX op 11-04-2007 10:57]

Anoniem: 37526 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:50:
Een ZXR400 of CBR600, is dat iets voor je?
ZXR400 ziet er gaaf uit!

Is het moeilijk om hem naar 25kW om te zetten? Kan een leek het ook? (of woont er hier op GoT iemand met wat extra tijd in de buurt van Nieuwegein? :p)

Edit: Hmm staan op marktplaats en speurders genoeg bij met 25kW. Moet ik trouwens nog ergens op letten als ik een tweedehands motor koop?

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 118082 op 11-04-2007 11:01]

• Chevy454
  • Niet online
Anoniem: 118082 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:58:
Moet ik trouwens nog ergens op letten als ik een tweedehands motor koop?
Ja

* Chevy454 is een beetje flauw vandaag :P

Op M-F is er een checklist betreffende 2dehandsmotoren.
Is het moeilijk om hem naar 25kW om te zetten?
Ja en nee. Hangt echt van de motor af.

[Voor 16% gewijzigd door Chevy454 op 11-04-2007 11:03]

Hahaha, ja het lijkt me ook dat ik ergens op moet letten. Ik bedoelde meer van iets speciaals :p Ik zal eens even kijken op Motorforum.

• Chevy454
  • Niet online
Anoniem: 118082 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:02:
Ik bedoelde meer van iets speciaals :p
Als hij groen is dan zit je al meteen op het goede merk :+

Chevy454 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:03:
[...]

Als hij groen is dan zit je al meteen op het goede merk :+
En nu hou je op oké? :p

• DinX

DinX

Motormuis

Rode motoren zijn veel sneller man !

:+

[Voor 3% gewijzigd door DinX op 11-04-2007 11:05]

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:03
zijn leuke fietsen, maar wel met een aantal bekende problemen.

ook zijn ze niet groot, kleine vrouwtjes van <1.60 gaan er wel eens doelbewust naar opzoek.

Verder ziet zo'n kawa er wel sportief uit voor het aantal cc's

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente

Hmm. Ik ben toch wel een goeie 1.90 dus misschien heb ik een grotere nodig? Dubbelgevouwen lijkt me niet zo fijn.

• Chevy454
  • Niet online
:'(
* Chevy454 runt huilend weg...

En ik wou nog die link posten van die checklist :'(

Ik zal mijn goed hart maar laten zien. :P
DinX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:05:
Rode motoren zijn veel sneller man !

:+
Je weet toch dat die van jouw blauw is? :+
En mijn Vmax wordt idd bordeaux metallic gespoten, ik wacht ermee totdat ik alle onderdelen heb. En ik het ding ooit eens rijdend krijg :(

[Voor 11% gewijzigd door Chevy454 op 11-04-2007 11:14]

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Anoniem: 118082 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:09:
Hmm. Ik ben toch wel een goeie 1.90 dus misschien heb ik een grotere nodig? Dubbelgevouwen lijkt me niet zo fijn.
Ben 1.96 en rij op een rs125.. gaat prima.. wil eind dit jaar toch een gixxer 600 kopen.. als je een niet afgevoerde kawa zxr 400 wil kan ie pas vanaf '98 op 25kw..

No signature required.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:03
Anoniem: 118082 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:09:
dan verwacht ik dat je inderdaad een minibike gevoel gaat krijgen, maar loop eens bij een dealer binnen en ga eens proefzitten.

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente

• DinX

DinX

Motormuis

Iemand hier toevallig al eens een Shoei Multitec op z'n kop gehad ?

http://www.shoei-europe.com/multitec/index.php

[Voor 27% gewijzigd door DinX op 11-04-2007 11:53]

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:34

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 118082 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:58:
[...]

ZXR400 ziet er gaaf uit!

Is het moeilijk om hem naar 25kW om te zetten? Kan een leek het ook? (of woont er hier op GoT iemand met wat extra tijd in de buurt van Nieuwegein? :p)

Edit: Hmm staan op marktplaats en speurders genoeg bij met 25kW. Moet ik trouwens nog ergens op letten als ik een tweedehands motor koop?
Ga niet voor een kawa. slechte motoren. Lees MF maar, staat er vol over.

Tevens ben je dus 1.90. Ik zou voor kwaliteit gaan en een CBR600 kopen.

Oja, Rood = Snel maar Geel = Geil.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• DinX

DinX

Motormuis

En net zoveel topics over hoe slecht Honda's zijn, en weer evenveel over hoe slecht Yamaha's zijn,... :p

Fanboys :+

• Tylen

Tylen

DinX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:55:
En net zoveel topics over hoe slecht Honda's zijn, en weer evenveel over hoe slecht Yamaha's zijn,... :p

Fanboys :+
SPAM.

• DinX

DinX

Motormuis

;)

• Tylen

Tylen

;)

Zit bij mij tussen de oren ;) Ik kan alles rijden behalve een kwak.
Net zoals auto's alles wil ik, behalve VolksWagen.

• Chevy454
  • Niet online
Gaan we rellen? >:)

BMW sucks :r

Honda's zijn aaibaar, daarom dat vrouwen er voor vallen :P De enige reden waarom ik em nog niet uit de deur heb gedaan, ze zijn erg neutraal. Op een ZX-10R leren sturen... vooral met het voorwiel in de lucht :P Al komt dergelijk gedrag ook voor bij Honda maar dan bij de CR500 _o_

Suzuki zijn voor de mensen welke het groene merk net niet aankunnen :+ Al moeten we kijken naar het ander deel van het segment van Suzuki: de Savage.. hoe kan je Suzuki dan nog serieus nemen vraag ik me af :? :P

Kawasaki, voor echte mannen.. welke graag met 1 voet in het graf staan :X .
ZX-10R, als ik het ooit waardig ben :P

Yamaha: voor de mensen welke niet kunnen kiezen een tussen chopper en een Kawa :P
Hence the Vmax :P Laten we vooral de FJR1300 niet vergeten, die berijders denken aan een GTR1400 maar ze kopen een CBR1100XX omdat die gemoedelijker is. Zie ook Honda :P

Heb ik nu op zowat ieder zijn tenen getrapt? >:)

geintje mensen, geintje :)
* Chevy454 mist alleen nog een Suzuki ;)

[Voor 74% gewijzigd door Chevy454 op 11-04-2007 12:13]

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:22

ZiegoM

Yammie R1

Chevy454 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:02:
Gaan we rellen? >:)

BMW sucks :r

Honda's zijn aaibaar, daarom dat vrouwen er voor vallen :P De enige reden waarom ik em nog niet uit de deur heb gedaan, ze zijn erg neutraal.

Gixxers zijn voor de mensen welke het groene merk net niet aankunnen

Kawa, voor echte mannen.. welke graag met 1 voet in het graf staan. ZX10R, als ik het ooit waardig ben :P)
Dus:
http://tweakers.net/ext/f/a719d7ceaa6d192534c213ecd7c18513/full.png

\_Specs_/

• Meph
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09-2019

Meph

1 + 1 = 3

* Meph durft niet meer te zeggen dat hij op zoek is naar een honda cbr 600f :)

• Chevy454
  • Niet online
Meph schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:11:
* Meph durft niet meer te zeggen dat hij op zoek is naar een honda cbr 600f :)
nuff said

Aldus de persoon die ook een CBR600F3 heeft :P
Gewoon een geintje hoor..oké dat van Honda is wel waar, die F staat voor Female :+

* Chevy454 is vandaag echte te flauw :P

[Voor 15% gewijzigd door Chevy454 op 11-04-2007 12:25]

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Chevy454 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:15:
[...]

nuff said

Aldus de persoon die ook een CBR600F3 heeft :P
Gewoon een geintje hoor..oké dat van Honda is wel waar, die F staat voor Female :+

* Chevy454 is vandaag echte te flauw :P
gelukkig zei ie nix over mijn appie :P

* M3rcury wacht stiekem op wat chev daar over gaat zeggen :P

No signature required.

• Chevy454
  • Niet online
M3rcury schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:29:
gelukkig zei ie nix over mijn appie :P

* M3rcury wacht stiekem op wat chev daar over gaat zeggen :P
Je zegt het zelf al: uit de zoo ontsnapt bij de rest van de bananen vretende apen :P
Soort zoekt soort >:) :+

* Chevy454 moet echt terug aan het werk want ik word te flauw :P
Ja echt :+
Tylen schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:01:
Zit bij mij tussen de oren ;) Ik kan alles rijden behalve een kwak.
Net zoals auto's alles wil ik, behalve VolksWagen.
Wat zit er dan tussen de oren? :) Het gedrag van een kawa of het idee van een kawa? :+

[Voor 43% gewijzigd door Chevy454 op 11-04-2007 12:41]

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Chevy454 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:32:
[...]

Je zegt het zelf al: uit de zoo ontsnapt bij de rest van de bananen vretende apen :P

Gelukkig is ie rood met zwart.. dus ik ben het snelst O-)

No signature required.

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:16
nothing beats

http://www.totalmotorcycle.com/motorcyclespecshandbook/pics/MVAgusta-LogoBIG.jpg

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

No signature required.

• PsychoHellDude
gejat van!!!

http://www.motorxperience.tv/filecontent/images/30616.jpg

http://www.parts-world.ch/MV%20Agusta%20Brutale%20tot_g.JPG

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

• Chevy454
  • Niet online
Ik dacht dat motorfietsen hoorden te rijden, niet stil te staan zoals een Duc / Benelli :+

• PsychoHellDude
daarentegen, benelli is wel prachtig ;-)

• PsychoHellDude
Chevy454 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:45:
Ik dacht dat motorfietsen hoorden te rijden, niet stil te staan zoals een Duc / Benelli :+
op in hakend

Benelli staat idd stil, maar de motors van agusta niet!!! Hier pak aan :-) keiharde actieshoot :')

http://www.militaryaircraft.de/pictures/military/helicopter/Agusta-A129/Agusta-A129CBT_RIAT2005_004_800.jpg

• Chevy454
  • Niet online
PsychoHellDude schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:48:
Benelli staat idd stil, maar de motors van agusta niet!!! Hier pak aan :-) keiharde actieshoot :')

[afbeelding]
MV's zijn wel leuk maar ook niet alles is er goed aan :P

* Chevy454 ging werken :(

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

die f4 is de senna versie of niet :9~

No signature required.

• Tylen

Tylen

Chevy454 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:32:
[...]

[...]

Wat zit er dan tussen de oren? :) Het gedrag van een kawa of het idee van een kawa? :+
Gedrag weet ik niet, ik wil er niet op rijden. ;)

Maar wat verschilt een ZX10R 2007 nou van b.v. een GSXR-1000 K7 of R1 2007.

Ik rijd het liefst ook alleen maar op het achterwiel. Maar daarvoor heb ik geen 1000 noig hoor. Gaat allemaal ook perfect met een 600.

Kikkers is gewoon troep ;)

• PsychoHellDude
M3rcury schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:51:
[...]
die f4 is de senna versie of niet :9~
Klopt helemaal!

• Tylen

Tylen

Er gaat niets boven de MV Agusta Tamburini.

http://www.sportrider.com/bikes/2005/2005-mv-f4-tamb-1.jpg

Nouja, een duc desmo is ook erg porno ;)

http://www.raptorsandrockets.com/images/Ducati/D16RR_001r.JPG

Even denken.

.
.
.
.

Doe mij die Duc maar ;)

• PsychoHellDude
woa, die desmo rr, begin als ik mij niet vergis vanaf 60.000 euries!

• Tylen

Tylen

PsychoHellDude schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:55:
woa, die desmo rr, begin als ik mij niet vergis vanaf 60.000 euries!
Klopt ja, maar die tamburini ook hahaha.

• PsychoHellDude
ga ik voor de exlusieve duc ;)
als je dat kan betalen kan een mv er later ook wel bij :')

• Tylen

Tylen

Ik doe met je mee.

Zullen we er twee bestellen? Misschien krijgen we korting.

Misschien een groeps aankoop? ;)

• PsychoHellDude
sounds like a reasonable deal to me :')

over hoeveel jaar wil je hem hebben :X

lijkt mij trouwens met 2 al groepskorting want naar mijn weten worden er maar 35 per jaar gemaakt (de eerste lichting) of was dat alleen in europa

[Voor 47% gewijzigd door PsychoHellDude op 11-04-2007 13:02]

• Tylen

Tylen

Laten we het zo doen. De lichting over 20 jaar is voor GoT. Dat geeft ons de mogenlijkheid om elk jaar 3000 te sparen. Dat is weer 250 per maand en dat is weer 8 euro per dag.

Nu nog de overige 33 man zoeken hier.

• PsychoHellDude
valt in zo'n geval nog wel mee :) leef je echt naar iets toe!! haha

• Chevy454
  • Niet online
PsychoHellDude schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:58:
ga ik voor de exlusieve duc ;)
als je dat kan betalen kan een mv er later ook wel bij :')
Voor dat geld wil ik wel gefreesd spul en geen afgietsel. Die mij maar die MV dan

Anoniem: 83626

Tylen schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:06:
Laten we het zo doen. De lichting over 20 jaar is voor GoT. Dat geeft ons de mogenlijkheid om elk jaar 3000 te sparen. Dat is weer 250 per maand en dat is weer 8 euro per dag.

Nu nog de overige 33 man zoeken hier.
Gaaf, dan heb je na 20 jaar kromliggen een SS die zwaaaaar verouderd is :P

Ik weet ook nog niet wat mn volgende fiets wordt.. misschien een VFR, misschien een grote GS. Merken boeien me echt niet zoveel hoor.. Maar chevy, wel bedankt, je hebt mij als één van de weinige niet afgezeken :P

• Martkrui
  • Laatst online: 26-03 21:45
Ik hoor net dat een kameraad z'n motor gaat verkopen.

Suz. GSX R1000 Bouwjaar 2001, km 8500... iets meer dan 7000...
En dat ding ziet er nog als nieuw uit.

Ik ga eens heeel diep nadenken... zou wel graag een uit 03 hebben, maar die zijn erg prijzig.

En ik ben maar een mooiweer/zondagsrijder (incl schaamranden) :P

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere! My site

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Anoniem: 83626 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:36:
[...]

Gaaf, dan heb je na 20 jaar kromliggen een SS die zwaaaaar verouderd is :P

Ik weet ook nog niet wat mn volgende fiets wordt.. misschien een VFR, misschien een grote GS. Merken boeien me echt niet zoveel hoor.. Maar chevy, wel bedankt, je hebt mij als één van de weinige niet afgezeken :P
jawel.. want jij hebt een kawa :+

Mijn volgende fiest wordt een gixxer 600 k7 (of een k8 als die niet de neus van de k7 1000 krijgt) of een cbr600rr als die veel beter rijd dan de gixxer

No signature required.

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Chevy454 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:14:
[...]

Voor dat geld wil ik wel gefreesd spul en geen afgietsel. Die mij maar die MV dan
voor dat geld wil ik ook iets dat niet binnen 10 meter uitelkaar geramelt is... dus de mv :P

No signature required.

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:22

ZiegoM

Yammie R1

MV Agusta, heerlijk betrouwbaar.

http://www.mvagusta-onlin...langzeittest-Motorrad.pdf

Kan je mooi je drijfstangen van dichtbij bekijken (na 12.000 km ) :X
Na 2000 km ff nieuwe versnellingsbak aangezien die alweer afgeschreven is.

Weet je meteen waarom ze zo duur zijn, extra blok zit verrekend in de aanschafprijs...

\_Specs_/

• PsychoHellDude
kijk toch nog meer MV aanhangers dan ik dacht :)

ik zweef al in de lucht als ik iemand daarop zie rijden!
in mijn ogen is het gewoon DE bike die elke 'sportieve' motorrijder op wil zitten. Die het ontkennen kijken gewoon in hun portemonee en zeggen het nee woord uit jaloezie.

btw. mijn eerste motor zal een TL-1000 worden ^_^

• Tylen

Tylen

Mijn eerste motor is ook TL ;)

Maare de zaak van mijn schoon ouders zit tegenover de MV Agusta dealer. Als ik daar weer eens de computers aan het repareren ben kan ik mooi enaar gluren. Alleen lijkt het erop dat hij nooit open is ;)

• DinX

DinX

Motormuis

* DinX zit aan een Blackbird te denken als opvolger van z'n FJR :)

• Chevy454
  • Niet online
Anoniem: 83626 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:36:
Maar chevy, wel bedankt, je hebt mij als één van de weinige niet afgezeken :P
Dat komt omdat ik ook nog enig zelfrespect hebt met een Yamaha, Honda en een Kawa :P
Ik neem mezelf soms zo serieus als ik BMW serieus neem ;)

Geintje moet kunnen, ieder merk heeft zijn typerende eigenschappen en iedereen moet gewoon op de fiets rijden welke waarbij je als berijder gewoon plezier mee hebt. Zoals ik zei: gewoon een geintje :) Ik ga toch ook niet zeggen dat ik heb geleerd op een... je dacht toch niet dat ik me ging verspreken hé :P
ZiegoM schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:50:
MV Agusta, heerlijk betrouwbaar.
Betrouwbaarder dan sommige ducs ;) Nee, het is zo dat je bij een MV echt goed moet oppassen hoe je ermee omgaat. Gewoon dom aan het gas leuren is niet slim nee maar ook het gebruik van een momentsleutel is zowat verplicht zei Steven Casaer mij. Hij heeft meegewerkt met de ontwikkeling van de MV F4 900cc. Ja 900cc, dat was de basis van de 750 :)

[Voor 4% gewijzigd door Chevy454 op 11-04-2007 15:09]

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:03

S913

Abusus non tollit usum

DinX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:06:
Dan ben je in iedergeval sneller op de Noordkaap :)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• BertV

BertV

Handgemaakt

DinX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:06:
hm, FJR1300? Ik weet niet of dat zo'n goede ruil is. :+

Je moet de Blackbird zien als een FJR1300 met meer vermogen en het sportieve uiterlijk van een (oudere) sportmotor.

Pluspunten zijn het hoge koppel, gemakkelijke rijden, grote motor, betrouwbaar.
Maar daar doet de FJR niet voor onder.

Levensbron Gelderland

• PsychoHellDude
Tylen schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:02:
Mijn eerste motor is ook TL ;)

Maare de zaak van mijn schoon ouders zit tegenover de MV Agusta dealer. Als ik daar weer eens de computers aan het repareren ben kan ik mooi enaar gluren. Alleen lijkt het erop dat hij nooit open is ;)
Gaaf, dat wordt een TL club oprichten haha :-)
hmm dat is wel gaaf dat je zo dicht bij die mooie beestjes bent :')

volgens mij is het ook op afspraak het is niet echt een allerdaagse motor O-)

• Tylen

Tylen

PsychoHellDude schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:40:
[...]

Gaaf, dat wordt een TL club oprichten haha :-)
hmm dat is wel gaaf dat je zo dicht bij die mooie beestjes bent :')

volgens mij is het ook op afspraak het is niet echt een allerdaagse motor O-)
TL in de zin van Total Loss. Hahahaha.

• PsychoHellDude
gaan we daar maar niet vanuit wel :')

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Tylen schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:45:
[...]

TL in de zin van Total Loss. Hahahaha.
Jou 2e motor ook ... en je 3e ook :+

No signature required.

• PsychoHellDude
nou zeg er is een steentje van de berg gerolt 8)7

• Anoniem: 131051
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Dit zijn de lesmoto's bij de lokale rijschool:
klik

Het zijn blijkbaar lichte motoren waarmee je gemakkelijker de oefeningen kan uitvoeren. We zullen zien... Toch maar eens ergens in de volgende weken die zes uur les volgen.

In BE krijg je dan een voorlopig rijbewijs
- geen passagier
- niet naar het buitenland
- in het weekend niet van 22.00 tot 07.00

Maar dat is op zich geen probleem, en in dat jaar tijd kan je wel redelijk wat ervaring opdoen. Dan kan ik op het einde van het seizoen examen afleggen of zo. Ik zie wel of ik er tijd (en geld) voor heb. Hopelijk ben ik binnenkort op de motor te vinden :)

Moet wel nog helm en handschoenen en dergelijke kopen. Helm kan vrij goedkoop: rond de 70 euro heb ik er al gezien...

• Capo
  • Niet online
Dr.DNA schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:17:
Ik hoor net dat een kameraad z'n motor gaat verkopen.

Suz. GSX R1000 Bouwjaar 2001, km 8500... iets meer dan 7000...
En dat ding ziet er nog als nieuw uit.

Ik ga eens heeel diep nadenken... zou wel graag een uit 03 hebben, maar die zijn erg prijzig.

En ik ben maar een mooiweer/zondagsrijder (incl schaamranden) :P
Importeren zeg ik je! ;) Dan heb je hem echt wel die 03 voor een strakke prijs.

En van vrienden moet je nooit iets kopen eigenlijk.. leverd vaak gezeik op :)
M3rcury schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:21:
[...]

jawel.. want jij hebt een kawa :+

Mijn volgende fiest wordt een gixxer 600 k7 (of een k8 als die niet de neus van de k7 1000 krijgt) of een cbr600rr als die veel beter rijd dan de gixxer
nieuwe 600RR komt op veel plaatsen als beste uit de test..

grotere tank en toch lichter kwa gewicht met volle tank, etc. etc.

Mijn volgende word een BMW 8)

>:) 8)7 |:( ff chevy laten zweten :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Tylen

Tylen

M3rcury schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:07:
[...]

Jou 2e motor ook ... en je 3e ook :+
Inderdaad, maar ach, met vallen en opstaan leer je ;)

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:12:
En van vrienden moet je nooit iets kopen eigenlijk.. leverdt geheid gezeik op :)
Eventjes wat aangepast :P
Mijn volgende word een BMW 8)

>:) 8)7 |:( ff chevy laten zweten :+
Binnenkort heb jij een vaste aanhanger dan is die sidecar idd niet zo ver nee :)
* Chevy454 doet Capo eraan denken dat hij een BMW ging kopen zodat hij niet meer kon omvallen :+

Dan toch wel een GS1100 zonder ABS met dual spark cilinderkoppen, TB's van een 1200cc en een KMS hoop ik :+
Tylen schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:14:
Inderdaad, maar ach, met vallen en opstaan leer je ;)
Sommige zijn daar helaas niet zo fortuinlijk mee ;(

[Voor 24% gewijzigd door Chevy454 op 11-04-2007 16:18]

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:55

StarWing

Huh ?!?

Anoniem: 131051 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:10:
Maar dat is op zich geen probleem, en in dat jaar tijd kan je wel redelijk wat ervaring opdoen. Dan kan ik op het einde van het seizoen examen afleggen of zo. Ik zie wel of ik er tijd (en geld) voor heb. Hopelijk ben ik binnenkort op de motor te vinden :)
Je moet geen jaar doen zulle. 3mnd is het geloof ik, althans bij de 8u formule.
Had ik al gezegd dat je opleidingscheques kan aanvragen om zo een deel terug betaald te krijgen ?

Als je slim bent doe je nu de 6u en volgend jaar de 2 extra uren + examen, zo kan, je 2x opleidingscheques aanvragen.

[Voor 9% gewijzigd door StarWing op 11-04-2007 16:18]

Page intentionally left blank.

• Chevy454
  • Niet online
StarWing schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:17:
Had ik al gezegd dat je opleidingscheques kan aanvragen om zo een deel terug betaald te krijgen ?
Leg eens uit ;) Is wat voor de TS :Y
(en ook voor enkele mensen die ik ken die willen gaan motorrijden ;) )

• Capo
  • Niet online
Chevy454 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:15:

Dan toch wel een GS1100 zonder ABS met dual spark cilinderkoppen
idd, ideale woonwerk motor. Stukje offroad en file en alles is geen probleem met zo'n ding.

:P

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Anoniem: 131051
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
[...]

Je moet geen jaar doen zulle. 3mnd is het geloof ik, althans bij de 8u formule.
Bij de 8 uur formule kan je meteen examen gaan afleggen. Maar dan wordt het toch wel wat duur in eerste instantie. En wat ervaring opdoen met een voorlopig rijbewijs is nooit slecht natuurlijk.

Met 6 uur krijg je een voorlopig rijbewijs voor maximum één jaar. Dus je examen moet je afleggen na ten vroegste één maand en maximum één jaar. Dus als ik wil kan ik alsnog vrij vroeg examen afleggen.

En opleidingscheques? Voor studenten?
[...]
Als je slim bent doe je nu de 6u en volgend jaar de 2 extra uren + examen, zo kan, je 2x opleidingscheques aanvragen.
Dat ga ik ook doen, al was het maar om de motor van de rijschool te kunnen gebruiken (en volgwagen). En ook om de kosten beter te spreiden. Nu zes uur betalen, en op het eind van het seizoen, of begin volgend jaar, nog twee extra uren betalen en de faciliteiten voor het examen

edit: hier meer info over die opleidingscheques, ik denk niet dat ik in aanmerking kom:
http://www.rijschoolmercator.be/opleidingscheques.php

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 11-04-2007 16:23]

• DinX

DinX

Motormuis

Chevy454 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:15:
[...]

Eventjes wat aangepast :P

[...]

Binnenkort heb jij een vaste aanhanger dan is die sidecar idd niet zo ver nee :)
* Chevy454 doet Capo eraan denken dat hij een BMW ging kopen zodat hij niet meer kon omvallen :+

Dan toch wel een GS1100 zonder ABS met dual spark cilinderkoppen, TB's van een 1200cc en een KMS hoop ik :+

[...]

Sommige zijn daar helaas niet zo fortuinlijk mee ;(
Waarom zou je geen abs nemen :?

• BertV

BertV

Handgemaakt

DinX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:23:
[...]

ABS lijkt me zeer verstandig, zit dat niet op een FJR?
Is dat Blackbird idee nu serieus, niet dat ik mijn blackbird weer als testobject wil gaan gebruiken. ;)

Levensbron Gelderland

• Chevy454
  • Niet online
DinX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:23:
Lees het nog een keer wat ik heb geschreven ;) Op zijn minst 10 keer lezen, dan ga waarschijnlijk het licht zien :P BMW en ABS in 1 zin is vloeken in de kerk ;)
Anoniem: 131051 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:20:
Bij de 8 uur formule kan je meteen examen gaan afleggen. Maar dan wordt het toch wel wat duur in eerste instantie. En wat ervaring opdoen met een voorlopig rijbewijs is nooit slecht natuurlijk.
Probleem is dat je weer aan een motor moet wennen, na 8 uurtjes ken je de motor redelijk goed qua handelbaarheid en remgedrag en dergeijke.
Capo schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:19:
idd, ideale woonwerk motor. Stukje offroad en file en alles is geen probleem met zo'n ding.

:P
Buiten dat automotorblok dan :+

[Voor 75% gewijzigd door Chevy454 op 11-04-2007 16:43]

• Martkrui
  • Laatst online: 26-03 21:45
Capo schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:12:
[...]
Importeren zeg ik je! ;) Dan heb je hem echt wel die 03 voor een strakke prijs.

En van vrienden moet je nooit iets kopen eigenlijk.. leverd vaak gezeik op :)
Twee punten waar ik inderdaad nog over twijfel.

Ach, zit toch nog 3 weken in Korea en kan dus geen knopen doorhakken.

Wat voor bedrag zou ik trouwens moeten aanhouden voor een leren pak ?
Ik ben nogal een lange slungel (1,97) dus hoop dat er iets passends is zonder dat de prijs ook gelijk mee rekt :P

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere! My site

• Chevy454
  • Niet online
Als je niet zo mode bewust bent kan je een overjarig model nemen :) Bij joppenmotoren, als ik me niet vergis (capo weet jij dit?), kon je daar goedkoop leder kopen van A-merken. Net als bij Termaat in Nijmegen?

* Chevy454 koopt zijn pak bij apex-racing in een boerendorp in België _o-
Arlen Ness heb ik :) Hun website is trouwens vernieuwd naar .. Comic Sans :/
www.apex-motorkledij.be en ze liggen in Kasterlee :)

[Voor 14% gewijzigd door Chevy454 op 11-04-2007 16:51]

• Capo
  • Niet online
Pakken heb je van 300 euro tot 3000 euro. Tis zo gek als je het zelf wil maken.

Als het dik leer is, goed gestikt met goede protectoren ben je al een heel eind.

psst.. www.mobile.de , postcode 41061 en dan km stand van 0 tot 200km of korter. Zit je redelijk aan de grens te zoeken van NL. Zeker als je in Korea zit is het een schijntje ;)

En chevy : Automotorblok.. ach dat onderhoud geef je hem ook, olie wissel om de 10 ipv 6 en gewoon beetje tegen banden schoppen en de duitsers alles kwalijk nemen :+

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:49:
En chevy : Automotorblok.. ach dat onderhoud geef je hem ook, olie wissel om de 10 ipv 6 en gewoon beetje tegen banden schoppen en de duitsers alles kwalijk nemen :+
Niet te vergeten auto-olie te gebruiken van 3 euro het liter. Tis toch droge plaat :+
Er is maar 1 ding wat ik motorisch als een lichtpunt zie bij BMW. Ze breken hun drijfstangvoeten en slijpen ze niet.

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:04

McGryphon

Veul vrouwkes!

Gaat lekker hier, er word hier verdomme meer gepost dan in het GKMT :P
maar ik snap nog steeds niet echt wat er zo verkeerd is aan BMW :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• Chevy454
  • Niet online
McGryphon schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:57:
Ik snap nog steeds niet echt wat er zo verkeerd is aan BMW :P
Daar moet je voor in de werkplaats staan, voldoende weten over motortechniek en als klap op de vuurpijl bij BMW hebben gewerkt ;)

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee