FragDaddy schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:37:
[...]
Te zwaar en way underpowered.. Met die 20pk extra van chevy erbij kom je aan 120pk. Voor zo'n kolos.. Naja. Heel prettig.
Ik heb niets met dit soort motoren. Ik zou voor een Kawa Z1000, Aprilla Tuono of Buell gaan als ik een naked bike moest kopen.
Mja, en blijkbaar is het ook moeilijk in te zien dat anderen andere interesses kunnen hebben. (of niet allemaal dezelfde voorkeur als jij
moeten hebben

)
Ik schrijf zelf al dat ik in eerste instantie harley liefhebber ben

En in tweede instantie naked bike. En een Kawa Z1000 vind ik echt al geen naked bike meer. I wanna see engines, exhausts, enz..
zoiets bvb:
Die stijl. Het voordeel van de yamaha/suzuki/honda is dat ze dezelfde look en stijl aanbieden in een modern pakket. (naked staande viercilinder) Zonder problemen. Een classic is leuk, maar kan ook heel wat moeilijkheden opleveren. (maar die K1 blijft een tijdloze look hebben

)
Als je niets hebt met dit soort motoren is dit ook nogal een onzin reacties (nofi). Meer zoiets van: "kijk hoe professioneel ik wel niet ben met mijn race bikes en hoe ik elke PK tot de limiet gebruik

"(ik vraag het mij af, maar kom). Het interesseert me persoonlijk weinig of de bike nu 100 of 120 pk heeft. En daarbij zou je ook moeten weten dat de nadruk van deze bikes helemaal ergens anders ligt. Namelijk een groot koppel en veel 'grunt' vanuit de lage toeren. Dat is meer mijn voorkeur.
Ik ben helemaal niet bedreven genoeg om een echte race machine tot de limiet te gebruiken, dus screw die pk neukerij

. I want muscle, torque en a men's bike.
Op dezelfde manier heb ik helemaal
niets met bikes zoals een fireblade of R1 of die stijl. Ze laten me echt syberisch koud. Ze lijken allemaal op elkaar, en zijn gewoon allemaal een hoop plastiek rond een frame gegoten zonder karakter. En ze maken een belachelijk snertgeluid

. (En ik wil nog niet dood

)
@Dagi: Vmax is ook goed, nieuwste model dan wel, (dat jammergenoeg hier niet verkocht wordt). Grunt, power, muscle en een bike die opvalt.
Ik heb even op een honda gereden uit '76 met 85 pk of zo. Bevalt me op zich goed genoeg, dus de bikes die ik aanhaal zijn voor mij zeker krachtig genoeg
Edit: een buell zou ik ook nog overwegen nu ik nog jong ben (vooraleer naar de harley te gaan). Ook al omdat de buell een harley motor heeft