Gewoon grounding totem neer knallen, zorg ervoor dat de shaman het dichstebij staat in non-melee range, de grounding totem pakt dan de holy fire en hij chained dan niet meer.Pompiedom schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:09:
[...]
Hoe doen jullie Maiden op het moment? In de tactics kon een druid eerst nog ontsnappen aan de stun maar dat werkte niet toen we het probeerden en het lukte dus ook maar amper om de MT overeind te houden (de andere 2 melee probeerden wel te ontsnappen maar de healers moesten focussen op de MT).
Gruuls lair gaat btw nog gezellig worden, we hebben gisteren 3 pogingen gedaan maar het was een complete chaos, ik denk dat het net zoals BWL voor het eerst word, flink trainen totdat iedereen zijn rol perfect uitvoert.
Doen jullie btw nog preTBC instances? Mij lijkt het nog leuk om eens door compleet Nax te lopenweet niet wat de moeilijkheids graad is met 40 x lvl 70 of wat zal de aanrader zijn met lvl70 mensen 20? 30? Maar Tier3 is volgens mij nog best handig voor compleet Karazhan en Gruuls Lair
Onze eerste alliance shaman heeft eindelijk nut gehad
Verder gewoon de Blessing of sacrifice trick, of een healer in de damage aura laten staan.
Oh noes.. No more TreinTijden :(