Het Grote World of Warcraft topic - Deel 105 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.778 views sinds 30-01-2008

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:33

Wiebbe

<none />

Pompiedom schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:09:
[...]

Hoe doen jullie Maiden op het moment? In de tactics kon een druid eerst nog ontsnappen aan de stun maar dat werkte niet toen we het probeerden en het lukte dus ook maar amper om de MT overeind te houden (de andere 2 melee probeerden wel te ontsnappen maar de healers moesten focussen op de MT).

Gruuls lair gaat btw nog gezellig worden, we hebben gisteren 3 pogingen gedaan maar het was een complete chaos, ik denk dat het net zoals BWL voor het eerst word, flink trainen totdat iedereen zijn rol perfect uitvoert.

Doen jullie btw nog preTBC instances? Mij lijkt het nog leuk om eens door compleet Nax te lopen :) weet niet wat de moeilijkheids graad is met 40 x lvl 70 of wat zal de aanrader zijn met lvl70 mensen 20? 30? Maar Tier3 is volgens mij nog best handig voor compleet Karazhan en Gruuls Lair
Gewoon grounding totem neer knallen, zorg ervoor dat de shaman het dichstebij staat in non-melee range, de grounding totem pakt dan de holy fire en hij chained dan niet meer.

Onze eerste alliance shaman heeft eindelijk nut gehad :P

Verder gewoon de Blessing of sacrifice trick, of een healer in de damage aura laten staan.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-01 12:51
cosmon of ctmod welke van de 2 mods is het meest gebruikts vriendelijk en up to date?

[ Voor 61% gewijzigd door NightForce op 22-02-2007 12:39 ]

Anoniem: 26351

Wiebbe schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:33:
[...]

Gewoon grounding totem neer knallen, zorg ervoor dat de shaman het dichstebij staat in non-melee range, de grounding totem pakt dan de holy fire en hij chained dan niet meer.

Verder gewoon de Blessing of sacrifice trick, of een healer in de damage aura laten staan.
Wij doen idd ook de BoSac en laten een healer in melee staan. Treeform wordt nu helaas wel gestunned, dat maakt t ietsje moeilijker, maar het is nog steeds goed te doen. De andere melee werd bijna non-stop ge-HoT en bij een holy fire kreeg ie wat extra aandacht :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 22-02-2007 12:40 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:19
NightForce schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:36:
cosmon of ctmod welke van de 2 mods is het meest gebruikts vriendelijk en up to date?
Installeer ze en kijk welke je het fijnst vindt.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 117763 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:47:
[...]

Challenging Roar, Swipe spam, Thorns.
Challenging Roar = challinging shout, die zat dus op cd.
swipespam = cleave. Heb je alsnog niet 4 mobs op je/stunned/disarmed.

0 problemen gehad in 5man instaces, mabye zou druid beter zijn in 5 man instances. Boeit echter niet warrior doet ze ding.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:57
NightForce schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:36:
cosmos is een totaal add-onpack, ctmod is beperkt..

ik raad je nmod aan (nmod.com) dat is over het algemeen erg prettig werken.. ik heb nu de manueel gemaakte versie van nmod..

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 10:16
gisteren eindelijk black moras complete :). dit gekregen http://www.thottbot.com/?i=59292, en ook ff deze gehaald http://thottbot.com/?i=54484 +40 spelldmg.
heb ook nog maar 1 k rep nodig met honor hold dat heb ik 2 reverd keys.

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Wiebbe schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:33:
[...]

Warlock = Grounding totem! :P

Chainen doet 'ie toch alleen als er teveel mensen te dicht bij elkaar staan? Heeft onze melee nog wel eens een handje van.

Anoniem: 117763

evilpin0 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:42:
[...]

Challenging Roar = challinging shout, die zat dus op cd.
swipespam = cleave. Heb je alsnog niet 4 mobs op je/stunned/disarmed.

0 problemen gehad in 5man instaces, mabye zou druid beter zijn in 5 man instances. Boeit echter niet warrior doet ze ding.
Wat is je punt nou? Dat je hebt leren tanken aangezien je verleden week nog de king van pvp was..
Epeen-enlargement: that way -->

• Plekuz
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Druid is het beste in tanken, andere classes zijn het beste qua damage. Ik begin toch heel erg het gevoel te krijgen dat ik met mijn warrior een compleet overbodig karakter aan het maken ben ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Weakling schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:09:
Druid is het beste in tanken, andere classes zijn het beste qua damage. Ik begin toch heel erg het gevoel te krijgen dat ik met mijn warrior een compleet overbodig karakter aan het maken ben ...
Een druid is in 5 man instances met multi mob pulls erg handig. Een warrior kan imo net zo handig zijn, hij heeft er alleen wat meer knopjes voor nodig :P In boss fights kunnen ze beide tanken, maar een goede tank is imo makkelijker te healen omdat ie behalve armor, dodge en defense nog wat meer mogelijkheden heeft om te tanken/het healen makkelijker te maken. Last stance, shield wall, shield block, disarm (soms) en wellicht vergeet ik er nog wat (speel zelf niet actief warrior).

Anoniem: 27963

Katala schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:54:
Echt die instance is zo veel makkelijker als je een goede mage bij je hebt die de adds voor zijn rekening neemt.
Warlock is nog beter imo.

Weakling schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:09:
Ik heb nog steeds het liefst een prot-warrior die weet wat ie doet. Het zijn voornamelijk de dps-warriors (welke build dan ook) die "falen" op het moment imo. DPS is op zijn best "aardig" en tanking sucks in vergelijking met prot warrs/pallies/druids.

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-05 07:14
Omdat die die adds kan draintanken en dus niet zonder mana komt te zitten en geen heals nodig heeft? Ik als mage had best wel manaproblemen na een tijdje, drinken zat er niet echt meer bij, en dan heb ik zelfs nog ongeveer 100 mana regen tijdens casten :/

• remcio
als je frost mage hebt met pet, dan wordt wint de mage met croud control.

• ImdaMned
  • Nu online
Nephilim schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:42:
[...]

Omdat die die adds kan draintanken en dus niet zonder mana komt te zitten en geen heals nodig heeft? Ik als mage had best wel manaproblemen na een tijdje, drinken zat er niet echt meer bij, en dan heb ik zelfs nog ongeveer 100 mana regen tijdens casten :/
Hoe de fuck kom jij aan 100 mana per tick tijdens casten?

• Nephilim
ImdaMned schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:44:
Mage armor en Arcane Meditation :)

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:44:
[...]

buffs..? mage armor, en mp5 armor en paladin buff

remcio schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:43:
als je frost mage hebt met pet, dan wordt wint de mage met croud control.
Damage/casting time is beter voor een lock, bovendien kan die ook even dots op de Rift Walkers zelf zetten en zich verder bezig houden met adds. En volgens mij zijn locks nog steeds beter in het handelen van meer mobs tegelijk.

Maargoed, we hebben het over "beter", elke dps-class kan dit doen. Ik (hunter) heb ook wel add-duty gedaan, geen probleem.

• Nephilim
BootVluchteling schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:47:
buffs..? mage armor, en mp5 armor en paladin buff
Horde hier, (nog) geen BoW, en ook geen mana stream/tide

• ImdaMned
  • Nu online
Nephilim schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:45:
[...]

Mage armor en Arcane Meditation :)
1 mana per tick is 4 spi na de 5 sec regel

mage armor is 30% tijdens casten en arcane meditation 15%

100*4/0.45=888.88 spi

hoeveel geeft die pallie buff dan ?
Nephilim schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:49:
[...]

Horde hier, (nog) geen BoW, en ook geen mana stream/tide
Geen pallie buff dus...

Daarnaast ken ik weinig mages die raidbuffed ruim boven de 300 spi zit. en 300/4*0.45= 33.75 per tick. waar haal je de overige 60 vandaan?

Ik concludeer dus dat jij uit je nek lult : P

[ Voor 38% gewijzigd door ImdaMned op 22-02-2007 13:54 ]

• Exitium
Heb als pala ook wel 'ns op add duty gestaan. Leg consecration rank 1 neer voor 100dmg/sec over 8 sec voor 120 mana. Regen buffed meer over die 8 sec dan dat consecration kost. ^^ Hou 'm up en leg 'm zo dat de elite er ook in staat en je kan de boss meppen terwijl je de adds vanzelf op je krijgt en houdt. Na iedere elite even tien sec om de nog overgebleven adds neer te halen en door naar de volgende portal. Je hebt alleen een degelijke healer nodig omdat je twee spelers hebt die aardige dmg pakken.
ImdaMned schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:51:
hoeveel geeft die pallie buff dan ?
Met talents 49-50, zonder 41 uit m'n hoofd.

[ Voor 16% gewijzigd door Exitium op 22-02-2007 13:54 ]

• Nephilim
ImdaMned schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:51:
1 mana per tick is 4 spi na de 5 sec regel

mage armor is 30% tijdens casten en arcane meditation 15%

100*4/0.45=888.88 spi

Ik concludeer dus dat jij uit je nek lult : P
Concludeer jij dat maar :P

Gelukkig hoef ik niet enkel op m'n spirit te rekenen en heb ik ook wat mp5. Iig wel leuk om een tijdje door te kunnen blijven casten zo. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Nephilim op 22-02-2007 13:54 ]

• ImdaMned
  • Nu online
Nephilim schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:54:
[...]

Concludeer jij dat maar :P

Gelukkig hoef ik niet enkel op m'n spirit te rekenen en heb ik ook wat mp5. Iig wel leuk om een tijdje door te kunnen blijven casten zo. :P
Ja ok, maar 100 mana per tick is pure bullshit

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ben je mss in de war met de info die Blizzard in je Characterschermpje neerzet? Dat is namelijk mana per 5!! sec, niet per tick (tick=2s)!

• Nephilim
ImdaMned schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:55:
Ja ok, maar 100 mana per tick is pure bullshit
Je hebt helemaal gelijk, ik sta hier gewoon te liegen omdat dat m'n epeen vergroot.
/sigh
SMulTiE schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:56:
Ben je mss in de war met de info die Blizzard in je Characterschermpje neerzet? Dat is namelijk mana per 5!! sec, niet per tick (tick=2s)!
Dat versta ik inderdaad onder 'mana regen'. Er over gelezen dat hij 't over per tick had, stom misverstand dus. Excuus!

[ Voor 42% gewijzigd door Nephilim op 22-02-2007 13:59 ]

• Smultie
  • Niet online
Zo zie je maar weer, druids bring peace!~

• Nephilim
SMulTiE schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:59:
En innervate! (Na weer 123105646 liter (*) geconjured te hebben)

(*) iets minder kan ook

• ImdaMned
  • Nu online
SMulTiE schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:59:
Next patch: White pigeon form?
Nephilim schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:56:

Dat versta ik inderdaad onder 'mana regen'. Er over gelezen dat hij 't over per tick had, stom misverstand dus. Excuus!
Zoals wel vaker gebeurd op dit forum, we begrepen elkaar verkeerd : )

[ Voor 48% gewijzigd door ImdaMned op 22-02-2007 14:05 ]

• Smultie
  • Niet online
Ik vind dat druids daarom 10 extra talent points moeten krijgen (en nee, dat geldt niet voor ev0l feral durids ;()

• remcio
SMulTiE schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:04:
Ik vind dat druids daarom 10 extra talent points moeten krijgen (en nee, dat geldt niet voor ev0l feral durids ;()
geef mages 25 extra talent pionts fully fire of fire en dan de +arcane damage :P

• Nephilim
ImdaMned schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:02:
Zoals wel vaker gebeurd op dit forum, we begrepen elkaar verkeerd : )
Blame the healers?

Of zoals algemeen bekend in een Korgall en een Frostwhisper guild: blame Orkmans!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Laat ik nou zelf een warlock zijn :) Ik raak als lock in de problemen wanneer die kleine flying mobs komen, dat zijn er namelijk 3 ipv 1, Ik heb geen efficiente AoE zoals een mage tot mijn beschikking, en alle 3 DoTten kost te veel tijd, want dan is de volgende add allang gespawnd :( (Het ligt ook een beetje aan mijn build, demo)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• Nephilim
Katala schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:17:
Laat ik nou zelf een warlock zijn :) Ik raak als lock in de problemen wanneer die kleine flying mobs komen, dat zijn er namelijk 3 ipv 1, Ik heb geen efficiente AoE zoals een mage tot mijn beschikking, en alle 3 DoTten kost te veel tijd, want dan is de volgende add allang gespawnd :( (Het ligt ook een beetje aan mijn build, demo)
Indien beiden aanwezig, de gewone adds door de lock laten afhandelen en de mage kan dan dat groepje van drie voor zich nemen?

• Exitium
Katala schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:17:
[...]

Beetje? :P Affliction en Demo locks hebben daar niet zoveel last mee. Destruction opent met SB, SF, DoT DoT DoT Hellfire? (en dan hopen dat je healer dat door heeft :P)

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 15:18

Paladin

Play Ball!

Ik ben er wel achter dat voor short AoE gevechten dus veel mobs weinig health mage veel efficienter is dan ik als lock, echter als het meerdere mobs zijn met veel health is een lock efficienter dan een mage, wij kunnen veel mobs ernstig verzwakken zonder zelf echt veel damage te krijgen door fear en de doortikkende dots.

Denk zelf dat een party met een mage lock druid priest en rogue of dps druid verreweg het prettigst is voor Black Moras. Ik heb een poging gedaan met 2 pally's druid tank mage en lock en dan merk je gewoon dat je dps tekort komt. Hoog tijd voor een nieuwe poging nu ik nieuwe gear heb :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• remcio
Paladin schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:28:
Ik ben er wel achter dat voor short AoE gevechten dus veel mobs weinig health mage veel efficienter is dan ik als lock, echter als het meerdere mobs zijn met veel health is een lock efficienter dan een mage, wij kunnen veel mobs ernstig verzwakken zonder zelf echt veel damage te krijgen door fear en de doortikkende dots.

Denk zelf dat een party met een mage lock druid priest en rogue of dps druid verreweg het prettigst is voor Black Moras. Ik heb een poging gedaan met 2 pally's druid tank mage en lock en dan merk je gewoon dat je dps tekort komt. Hoog tijd voor een nieuwe poging nu ik nieuwe gear heb :)
ik had gisteren na 5 wipes black moras done :), het enigste wat het probleem was de 2e baas.
ik was puur op adds kwam er geen 1 doorheen, alleen bij de 2e baas lieten we ze extra door om de baas snel kapot te krijgen. en als mage adds gaat prima, ik heb imp cone of cold en arcane explosion dat helpt zeker

• Paladin
  • Laatst online: 29-04 15:18

Paladin

Play Ball!

remcio schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:45:
[...]

ik had gisteren na 5 wipes black moras done :), het enigste wat het probleem was de 2e baas.
ik was puur op adds kwam er geen 1 doorheen, alleen bij de 2e baas lieten we ze extra door om de baas snel kapot te krijgen. en als mage adds gaat prima, ik heb imp cone of cold en arcane explosion dat helpt zeker
Ik zie de adds in Black moras ok echt als mage voer, ik als lock heb teveel tijd nodig om ze omver te blazen, zekker als afflic lock. Met meerdere mobs doel ik toch op gewone trash van rond de 6 a 7k health of hoger als ze niet te hard slaan :)

wat een mage kan helpen is als lock wat dots op de mobs gooien en je weer richten op de baas, dots doen leuke damage zodat de mage snellere casts kan doen

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• ImdaMned
  • Nu online
De adds zijn voor een mage met shatter een piece of cake

- Arcane Explosion om ze naar je toe te lokken en wat dmg dalvast
- Frostnova om vast te zetten en voor shatter (50% extra crit kans)
- Flamestrike casten (50% crit ivm shatter)
- Daar gelijk je Cone of Cold aan (50% crit ivm shatter)

Dit omdat CoC + FS gelijktijdig aankomen en je dus 2 x crit, daarna zijn de whelps wel dood

Of je neemt gewoon een Tank / 3 hunters / Healer mee. Multishot ftw

@ hieronder

holy nova is een tikkeltje mana intensief : )

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 22-02-2007 15:19 ]

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:32
ImdaMned schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:06:
Of je neemt gewoon een Tank / 3 hunters / Healer mee. Multishot ftw
Of een Tank en 4 Priest. Holy Nova ftw :P

• Smultie
  • Niet online
Ik ga vanavond Black Morass in met tot nu toe mezelf en 2 hunters.
Wat kan ik het beste erbij meenemen? Tank iig (druid of warrior beter?) en een .... (mage/lock?)
Eindelijk m'n Kazachstan (;)) key! I know, slacker ^^

Anoniem: 127642

SMulTiE schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 08:07:
[...]

Lees de Technical Fora er ff op na. In zowel US als EU stikt het van de posts zoals de jouwe. Blijkbaar is er rond het uitkomen van TBC wat veranderd in de code (don't ask me, snap er geen zak van ^^) waardoor honderden PC's, waaronder state-of-the-art met 600W+ voeding enzo, crashen tijdens WoW, en uitsluitend tijdens WoW. Underclocken schijnt weleens te helpen, hoewel dat natuurlijk niet iets is wat je graag zou willen.
Ik heb een c2d e6600, 2048 ddr2 p5wdh etc etc...en ik HAD een 7950GX2. Altijd goed gedraaid, tijden lang wow op gedraaid...3 keer sloeg de pc uit en dag videokaart. Volop artifacts..RMA gedaan en heb nu een 8800GTX draaien. Er zijn veel meer mensen met exact hetzelfde, ook gfx kaarten die dood zijn. Blizzard erkent echter niets (vind ik niet zo gek:P) maarja.

Heb met de 8800 nu 2 keer een lockup gehad...

• remcio
maar ik denk dat de mage pets ook wel een nerf krijgen, als ik al zie wat mijn water elemental voor damage doet. dat de mage pets straks het zelfde als warlock pets krijgen eigen dmg en niet +dmg van je eigen gear erbij. want als je straks bijvoorbeeld +900 spell dmg hebt doet je pet waterbolts gemiddeld 800 900 en crits van 1200, denk wel niet dat blizzard dat toelaat.

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
SMulTiE schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:20:
Wat kan ik het beste erbij meenemen? Tank iig (druid of warrior beter?) en een .... (mage/lock?)
Warrior is beter imo, aangezien die shieldwall heeft, wat vooral de 2e boss een stuk makkelijker maakt.

En ik zou een mage kiezen over een lock :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Anoniem: 127642 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:23:
[...]

Ik heb een c2d e6600, 2048 ddr2 p5wdh etc etc...en ik HAD een 7950GX2. Altijd goed gedraaid, tijden lang wow op gedraaid...3 keer sloeg de pc uit en dag videokaart. Volop artifacts..RMA gedaan en heb nu een 8800GTX draaien. Er zijn veel meer mensen met exact hetzelfde, ook gfx kaarten die dood zijn. Blizzard erkent echter niets (vind ik niet zo gek:P) maarja.

Heb met de 8800 nu 2 keer een lockup gehad...
Logisch dit ligt niet aan wow. Hoe je erbij komt dat een spel je videokaart naar de eeuwige jachtvelden kan helpen is mij een raadsel. Dit duid eerder op een belabberde voeding die een flinke voltage spike door je videokaart gejast heeft. Of een slecht geventileerde pc waardoor je gpu doorbrandt.

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

eindelijk je key?? volgens mij moet je hem eerst nog halen!

ene locks wat is er mis met die seeds als aoe dmg? volgens mij zijn die toch erg lekker.

[ Voor 10% gewijzigd door MantaMania op 22-02-2007 15:38 ]

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
MantaMania schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:37:
[...]

ene locks wat is er mis met die seeds als aoe dmg? volgens mij zijn die toch erg lekker.
Heerlijke spell, aoe die rond de 2400 crit = goed, jammer dat t behoorlijk mana intensief is.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:04
[...]

Seed of Corruption ownt... Ik cast gewoon 10 van die dingen in AoE room bij Kharazan..screw hellfire :P

• Smultie
  • Niet online
[...]

Ja, na vanavond dus ;)

• Smultie
  • Niet online
Seth_Chaos schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:34:
[...]

Logisch dit ligt niet aan wow. Hoe je erbij komt dat een spel je videokaart naar de eeuwige jachtvelden kan helpen is mij een raadsel. Dit duid eerder op een belabberde voeding die een flinke voltage spike door je videokaart gejast heeft. Of een slecht geventileerde pc waardoor je gpu doorbrandt.
Lees nou eerst ff goed. Het ligt dus zeeeeeerr wss niet aan PC's omdat het PC's betreft die alles verder perfect doen, bestaan uit de beste componenten etc etc.

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:36

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Een moonkin is ook heel goed op de adds te doen. Dat was één van mijn beste Black Morass runs. Prot. warrior, moonkin, hunter, priest en ik als feral. Prot. warrior tankt alles, ik catform, moonkin soloed de adds. Behalve bij de tweede baas, daar was ik als tweede tank aan het vechten om de aggro tegen de warrior (wat ik redelijk makkelijk won. 5 seconden later begonnen, en binnen een paar seconden had ik hem al op me. Dat ging dus iets sneller dan gepland, maar dat ging gewoon goed verder. Wel een hele zooi healing taken debuffs op me, maar dat heeft hem niet geholpen.
Een andere cleane run heb ik als maintank gedaan, met een fury warrior op de adds. Dat werkt ook perfect. Die hebben gewoon zat armor, plus voldoende dps en hoeft nauwelijks bijgeheald te worden, terwijl die elite wordt neergehaald.

Ik denk dat het weinig uitmaakt of je een bear of warrior als tank hebt. Bij caster riftkeepers heeft de warrior een voordeeltje met spellreflect, maar dat is verder geen probleem. Ik tank trouwens die elites gewoon in de baan van de adds en die whelps swipe ik er gewoon bij, doen nauwelijks damage en zijn low-health. Die zijn dus na een paar swipes dood, zodat de spawn patroller alleen die grote hoeft op te ruimen en af en toe een los whelpje.

Wie of wat er op de adds staat is ook niet zo heel belangrijk. Als ze maar min of meer worden tegengehouden, zonder dat het al te veel healing kost.

Dps op de bazen is de prioriteit, die elites en bazen moet zo snel mogelijk neer. De rest is van ondergschikt belang.

• Seth_Chaos
  • Niet online
Katala schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:33:
[...]

Warrior is beter imo, aangezien die shieldwall heeft, wat vooral de 2e boss een stuk makkelijker maakt.

En ik zou een mage kiezen over een lock :)
Hunters hebben ook de vervelende neiging om hun pets een mob te taunten. ;) Dan is een warrior die z'n gear daarop kan aanpassen wel makkelijk. Als druid moet je dan meteen weer switchen naar catform wat je tank abillity volledig weg neemt.

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

SMulTiE schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:47:
[...]

Lees nou eerst ff goed. Het ligt dus zeeeeeerr wss niet aan PC's omdat het PC's betreft die alles verder perfect doen, bestaan uit de beste componenten etc etc.
en ik zie vaak genoeg dat mensen de "beste" componenten etc etc. kiezen om vervolgens een of andere el-cheapo voeding van zogenaamd 500 watt te nemen van sweex ofzo. Zo'n vreemde uitleg vind ik het niet, en het is in ieder geval een stuk aannemelijker dan software die random videokaarten sloopt.

• Nivado
  • Laatst online: 14:32
Seth_Chaos schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:53:
[...]

Hunters hebben ook de vervelende neiging om hun pets een mob te taunten. ;) Dan is een warrior die z'n gear daarop kan aanpassen wel makkelijk. Als druid moet je dan meteen weer switchen naar catform wat je tank abillity volledig weg neemt.
Dan tankt die hunter pet toch lekker. heb ik echt geen problemen mee en leert die hunter het misschien ook af als hij iedere paar minuten zijn pet moet ressen... Verder heb ik geen idee wat je bedoelt met gear aan passen en naar catform switchen, waarom zou je dat doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Nivado op 22-02-2007 16:00 ]

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:29
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem met ook alleen WoW na een paar lockups gaf de Videokaart het op(was een 6200 die niet boven de 40gr uitkwam)
heb er nu een 7600GT inzitten met een silentmaxx 480w en heb het in 3 weken tijd tot nu toe 1x gehad en de gpu wordt echt niet heet.. Lijkt me toch niet dat je van een slechte voeding kan spreken
Heb het nog nooit met iets anders gehad en het systeem draait toch een uur of 20 per dag waarvan 3 tot 4 uur hoogstens WoW.

Wat ik nog het mafst vond is dat mijn wow scherm freezed maar ik met mijn G15 nog wel de media player kon besturen......

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:36

Ozzy

[...]

Gear aanpassen waarop? Zodat een hunter's pet niet meer kan taunten? Ik snap er niets van? Daarbij zie ik een warrior in combat nog niet switchen van tank naar dps en weer terug, terwijl een druid daar in juist uitblinkt. Daarbij kan ik "redelijk" tanken in dps gear, en "redelijk" dpssen in tankgear. Niet optimaal, maar datzelfde geldt voor een warrior. Verder sta out of combat standaard in humanoid form, om overal op voorbereid te zijn, en gear wisselen lukt dan ook nog wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Ozzy op 22-02-2007 16:03 ]

Hunter-pet pakt echt de aggro niet als de warrior/druid knap kan tanken hoor.

• Smultie
  • Niet online
Levo schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:56:
[...]

en ik zie vaak genoeg dat mensen de "beste" componenten etc etc. kiezen om vervolgens een of andere el-cheapo voeding van zogenaamd 500 watt te nemen van sweex ofzo. Zo'n vreemde uitleg vind ik het niet, en het is in ieder geval een stuk aannemelijker dan software die random videokaarten sloopt.
Ik zeg ook niet dat het logisch is dat software je hardware verneukt :o, maarrrrr er zijn sinds vlak voor het uitkomen van TBC in een keer tientallen, zo niet honderden topics over dit verschijnsel verschenen op de technical fora van WoW; is me ook net iets te toevallig om op slechte voeding af te schuiven als een groot deel van dit soort topics wordt gepost door mensen met systemen waar menigeen van gaat kwijlen (en ja, dat is met topvoeding/koeling).

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 15:52
SMulTiE schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:06:
Ik zeg ook niet dat het logisch is dat software je hardware verneukt :o, maarrrrr er zijn sinds vlak voor het uitkomen van TBC in een keer tientallen, zo niet honderden topics over dit verschijnsel verschenen op de technical fora van WoW; is me ook net iets te toevallig om op slechte voeding af te schuiven als een groot deel van dit soort topics wordt gepost door mensen met systemen waar menigeen van gaat kwijlen (en ja, dat is met topvoeding/koeling).
Alsof alles wat daar gepost wordt uberhaupt waar is. Sommige mensen liegen gewoon omdat ze zich vervelen en de aandacht leuk vinden.

Het is gewoon onzin dat software hardware kan slopen, tenzij de hardware een probleem heeft, en WoW toevallig een set instructies gebruikt waardoor dat probleem aan 't licht komt. Als dat dus het geval is, licht het toch echt aan de hardware/drivers.

https://niels.nu

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 10:24
Hydra schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:21:
[...]
Het is gewoon onzin dat software hardware kan slopen, tenzij de hardware een probleem heeft, en WoW toevallig een set instructies gebruikt waardoor dat probleem aan 't licht komt. Als dat dus het geval is, licht het toch echt aan de hardware/drivers.
Dus als ik mijn bios flash, en dit gaat fout door een slecht geprogrammeerd flash proggie, en de hardware dus niet meer werkt, dan ligt dit aan de hardware?
Natuurlijk niet te vergelijken met deze situatie, maar je zin klopt dus niet.
Maar ik heb nu ook al 2x extreme vastlopers gehad met mijn 7600GS en die is nog geen half jaar oud. Dus ik vind het wel interessant om te weten of er een verband zou kunnen zijn.

Uw advertentie hier?

• remcio
CyPh schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:49:
[...]

Dus als ik mijn bios flash, en dit gaat fout door een slecht geprogrammeerd flash proggie, en de hardware dus niet meer werkt, dan ligt dit aan de hardware?
Maar ik heb nu ook al 2x extreme vastlopers gehad met mijn 7600GS en die is nog geen half jaar oud. Dus ik vind het wel interessant om te weten of er een verband zou kunnen zijn.
ik heb een 7600 gt en ik nergens last van, het kan ook hardware combinatie liggen die je heb processor mobo etc

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

CyPh schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:49:
[...]

Tjees zoek je moeilijkheden ofzo, Hij zegt dat het zowel aan drivers en aan hardware kan liggen, en dat flashproggie waar je het over hebt is niks anders dan een installer van een driver, als die installer een fout maakt dan werkt je het ook niet goed meer. Maar die hardware werkt nog wel hoor nadat je verkeerd geflashed hebt, alleen worden de instructies niet meer goed doorgegeven, als je hem opnieuw zou kunnen flashen werkt hij gewoon weer. En inderdaad zou het best kunnen dat wow sinds tbc zwaarder is geworden voor de meeste pc's, want mijn fps is ook omlaag gegaan, en ik heb minder addons etc.. Dus ja er zou best een verband kunnen zijn.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 10:24
Speedy55 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 17:07:
[...]

Tjees zoek je moeilijkheden ofzo, Hij zegt dat het zowel aan drivers en aan hardware kan liggen, en dat flashproggie waar je het over hebt is niks anders dan een installer van een driver, als die installer een fout maakt dan werkt je het ook niet goed meer. Maar die hardware werkt nog wel hoor nadat je verkeerd geflashed hebt, alleen worden de instructies niet meer goed doorgegeven, als je hem opnieuw zou kunnen flashen werkt hij gewoon weer. En inderdaad zou het best kunnen dat wow sinds tbc zwaarder is geworden voor de meeste pc's, want mijn fps is ook omlaag gegaan, en ik heb minder addons etc.. Dus ja er zou best een verband kunnen zijn.
Waarom zou ik moeilijkheden zoeken? Ik noem gewoon een voorbeeld waarin er door een softwarefout de hardware niet meer werkt. Meer niet toch?

Uw advertentie hier?

• porn*
  • Laatst online: 10:36
[...]

Wel wazig, heb zelf ook 2x nVidia systemen (7900GTO en een 6800GT) en beiden draaien prima. Waarschijnlijk overbodig, maar heb je al wat standaard dingetjes getest zoals fast writes?

Gisteren ook een een lucratief runnetje SH gedaan, in 1 run de Demonblood Eviscerator, The master's threads, en ik werd ook nog eens revered :D

Hoe werkt het ook alweer trouwens, elk lvl MoD is 3 stealth levels he? Zoja dan is 1 steath level op zo'n item dus eigenlijk niet zo boeiend, tenzij ze bedoelen "1 playerlevel qua stealth" (volg je me nog? :P ). Iemand enig idee hoe het tegenwoordig precies zit?

[ Voor 39% gewijzigd door porn* op 22-02-2007 17:51 ]

Bnet pindle#2913

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05 20:20

junglebeast

hier staat iets

Bokkie schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:17:
[...]

10 uur over 1 lvl :X wat heb je gegrind? lvl 10 boars :?
Nee meestal doe ik nu ongeveer 2-3 dagen over 1 lvl, bijv 64 naar 65 ofzo. Paar uurtjes per dag spelen. Maar het was Carnaval en was toch vrij, dus lange sessie gedaan.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Anoniem: 86561

Hydra schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:21:
[...]

Alsof alles wat daar gepost wordt uberhaupt waar is. Sommige mensen liegen gewoon omdat ze zich vervelen en de aandacht leuk vinden.

Ati tools, speedfan en nog meer dingen, i rest my case.

• porn*
  • Laatst online: 10:36
Anoniem: 86561 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 17:45:
[...]

Ati tools, speedfan en nog meer dingen, i rest my case.
Idd de kans bestaat altijd dat software hardware sloopt.

Bnet pindle#2913

• mcdronkz
  • Laatst online: 16-04 12:44
M'n broertje schijnt een probleem te hebben;

Hij heeft sinds gister WoW, maar na een tijdje wordt het spel traag, en uiteindelijk is 'ie disconnected. Na het restarten van de moden kan 'ie weer normaal spelen, tot het proces zich weer herhaalt.

Iemand een idee wat het kan zijn ?

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-05 21:44
Wie heeft er ervaring met het betalen van WoW doormiddel van automatisch incasso? Ik wil graag morgen deze optie gebruiken, omdat ik gamecards te duur vind. Nu vraag ik me af hoe het precies werkt. Uiteraard moet ik de juiste gegevens invullen en voldoende banksaldo hebben maar moet ik nog met andere dingen rekening houden? Ik heb overigens een girorekening bij de Postbank.

Verder vraag ik mij af of ik direct kan spelen, alvast bedankt voor jullie reacties. :)

• BootVluchteling
Shady15 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 22:25:
Wie heeft er ervaring met het betalen van WoW doormiddel van automatisch incasso? Ik wil graag morgen deze optie gebruiken, omdat ik gamecards te duur vind. Nu vraag ik me af hoe het precies werkt. Uiteraard moet ik de juiste gegevens invullen en voldoende banksaldo hebben maar moet ik nog met andere dingen rekening houden? Ik heb overigens een girorekening bij de Postbank.

Verder vraag ik mij af of ik direct kan spelen, alvast bedankt voor jullie reacties. :)
je kan direct spelen bij direct (duh :+ debit) werkt al meer dan een jaar als een trein voor me.. zorg voor voldoende saldo en klaar is shady..

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:45

je kan direct spelen, er is zelfs misbruik van te maken, maar dan stoppen ze wel je automatische incasso mogelijkheid, zodra je je rekeningnr invult, of er geld opstaat of niet, kun je 3 dagen spelen. Daarna kijken ze pas of het bijgeschreven is volgens mij.

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:16
Even een vraag voor de warlocks onder ons.
Ben op lvl 50 overgegaan op demonology voor de felguard en mijn gear bestaat voornamelijk of eigenlijk alleen maar uit items met stamina en intellect, dus veel items van de eagle.

Nu zie ik verschillende items met intellect en bijvoorbeeld op 10 shadow damage ? Is het verstandig om meer shadow damage te verzamelen of gewoon door te gaan met items van de eagle ? Wanneer moet ik gaan overstappen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 27963 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:04:
[...]

Hunter-pet pakt echt de aggro niet als de warrior/druid knap kan tanken hoor.
miss helpt het als je woordje taunt ook leest en weet wat het inhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:17:
[...]

miss helpt het als je woordje taunt ook leest en weet wat het inhoud
hunter pets kunnen ook niet taunten... :P iig niet op de manier zoals dat bij druids / warrior gebeurt :)

[ Voor 11% gewijzigd door Viggen op 23-02-2007 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88900

Nou ben nu 2e avond bezig geweest met karazhan.
We hebben 4 bazen neer en gaan morgen the 5e is opzoeken.

the curator dropt volges mij t4 gloves. :9
Moet zeggen dat dit een super isntance is voor healers. eerste 4 bazen dropt er meestal wel iets van healing gear bij ons.
Moet wel zeggen dat we per run best wel veel potions / flasks en elixers nodig hebben. Dus de kosten beginnen toch wel op te lopen.

Hopelijk morgen wow op me nieuwe laptopje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Laatst online: 11:24

Wimo.

Shake and Bake!

Een beginnersvraag .. ik en mijn broertje zijn vandaag begonnen. Hij heeft een tauren warrior en ik twijfel nog wat ik moet doen ... Het doel is vooral samen te spelen. Is het verstandig om een paladin te kiezen of kan ik beter voor een priest gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-05 21:16

werkt hier ook al paar maanden goed :)
Wimo. schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 01:29:
Een beginnersvraag .. ik en mijn broertje zijn vandaag begonnen. Hij heeft een tauren warrior en ik twijfel nog wat ik moet doen ... Het doel is vooral samen te spelen. Is het verstandig om een paladin te kiezen of kan ik beter voor een priest gaan ?
tja mage zou ook kunnen, of een warlock bijv,

ikzelf speel al maanden met mn vriendin, zij als warrior tank en ik als dps warlock, gaat perfect :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verderf op 23-02-2007 02:07 ]

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Als je veel wil gaan samen spelen is een warrior aangevuld met een healer class echt super om samen te questen, grinden, noem maar op. Dus een Paladin, Shaman, Priest, Druid zijn zeker leuke opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Seth_Chaos schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:34:
[...]

Je zou bij blizzard moeten gaan werken, die reageren hetzelfde....slecht geventileerd? belabberde voedig? Hou eens op...ik heb die pc juli 2006 in elkaar gezet. De kast is geventileerd met 3 x 120 MM in 1 x 120 mm uit..

Dit alles met een tagan 580w...

Maar goed ik hoef er niet over te discusseren of het wel of niet aan WOW ligt...ik heb op de WOW forums gelezen (zowel US als EU) dat er zo giga veel mensen zijn waarbij exact hetzelfde is gebeurd. Dus lockup->lockup->lockup->artifacts en vga dood dat ik er vanuit ga dat er wel degelijk een fout in de code zat/zit. Dit maakt nu ook niet meer uit want de kaart is gewoon onder garantie teruggegaan en ik heb er een bedrag voor teruggekregen.

Maar lees inderdaad even voordat je zon standaard helpdesk reply geeft :p
[...]

^^ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attiks
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-12-2021
Anoniem: 127642 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 08:40:
[...]

Je zou bij blizzard moeten gaan werken, die reageren hetzelfde....slecht geventileerd? belabberde voedig? Hou eens op...ik heb die pc juli 2007 in elkaar gezet. De kast is geventileerd met 3 x 120 MM in 1 x 120 mm uit..

^^ _/-\o_
juli 2007 ... dat zal dan wel de reden zijn :+

PS: Leuk dat het onder garantie terug is kunnen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

attiks schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 08:45:
[...]

juli 2007 ... dat zal dan wel de reden zijn :+

PS: Leuk dat het onder garantie terug is kunnen gaan
hehe :D typ0's ftw :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:14

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 41820 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 07:34:
Als je veel wil gaan samen spelen is een warrior aangevuld met een healer class echt super om samen te questen, grinden, noem maar op. Dus een Paladin, Shaman, Priest, Druid zijn zeker leuke opties.
Heb samen met mijn vriendin een Priest en Mage combinatie.
Werkt echt perfect, en als er wat ge-AoE'd moet worden kun je mooi shielden en renew erop gooien ;)

Melee zou je het liefste met een Healer willen zetten en een Ranged met een andere Ranged, maar geen melee... omdat 9 van de 10 keer de mob of al dood is, of half dood is voordat de melee er uberhaupt al in de buurt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

KraveN schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 23:32:
Even een vraag voor de warlocks onder ons.
Ben op lvl 50 overgegaan op demonology voor de felguard en mijn gear bestaat voornamelijk of eigenlijk alleen maar uit items met stamina en intellect, dus veel items van de eagle.

Nu zie ik verschillende items met intellect en bijvoorbeeld op 10 shadow damage ? Is het verstandig om meer shadow damage te verzamelen of gewoon door te gaan met items van de eagle ? Wanneer moet ik gaan overstappen ?
je kan best voor gewone stats gaan. Hier en daar wat +shadow dmg kan geen kwaad, maar verminder er je INT en STA niet mee, die stats zijn tot lvl 58 belangrijker dan +spelldmg. Als je een leuk item vindt met veel STA, INT én +spelldmg dan moet je dat uiteraard niet wegdoen.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wat ik echt gewoon KUT vindt is dat de goede plate drops (shoulder,chest,legs) alleen op heroic mode droppen terwijl voor ALLLE andere classes er gewoon pvp gear op normal mode dropped.

Warrior is echt zo nurfed kwa drops :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

evilpin0 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:41:
Wat ik echt gewoon KUT vindt is dat de goede plate drops (shoulder,chest,legs) alleen op heroic mode droppen terwijl voor ALLLE andere classes er gewoon pvp gear op normal mode dropped.

Warrior is echt zo nurfed kwa drops :(
Misschien wat minder 'jongos' pakken, want ik heb er tot nu toe echt geen problemen mee.
LvL62 Warrior met echt op alle plaatsen wel nieuwe/betere gear dan dat ik al had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
RaseriaN schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:01:
[...]

Misschien wat minder 'jongos' pakken, want ik heb er tot nu toe echt geen problemen mee.
LvL62 Warrior met echt op alle plaatsen wel nieuwe/betere gear dan dat ik al had..
eh denk je dat lvl 62 gear me wat boeit? ben 70.
Alleen waist/hands en wat ringen en capjes zijn me +crit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

evilpin0 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:11:
eh denk je dat lvl 62 gear me wat boeit? ben 70.
Alleen waist/hands en wat ringen en capjes zijn me +crit
eh denk je dat lvl 70 gear me wat boeit? ben 62.
Sowieso, er is meer dan genoeg gear te krijgen hoor... maarja het kan ook zijn dat jij het nog niet tegengekomen bent of dat je de verkeerde instances runned.

Sowieso +crit is eruit aan het gaan, ik zie op elk stuk gear dat je 'normale' damage hoger wordt (Attackpower / Spelldamage) en dat er steeds minder Crit op de stukken gear komt.

[ Voor 17% gewijzigd door RaseriaN op 23-02-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Hmm merkte het ook al een beetje, vul ook al me sockets met maximale + crit gear in.
Voor extra dmg heb ik orc bloodfury + deathwish, focus me dus echt 100% op crit daarna stam dan pas strenght. Zit op 24% nu zonder nog + crit chest, shoulder, legs.

En met maar 1 item met + crit gems. Aim is toch wel 30% minimaal.

[ Voor 12% gewijzigd door evilpin0 op 23-02-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
+crit op magic damage gear is er nog steeds, maar wat er steeds meer komt is spellpenetratie ipv +hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208583

Gisteren mijn eerste BM run (voor mij) met de guild gedaan. Overal lekker zonder wipes doorheen geknald. We hadden een prot warrior een druid (ook tank), priest, warlock en mage (ik). Leuke instance en heb heerlijk ouderwets kunnen nuken.
Daarna gelijk Karazhan gedaan. De eerste baas was echt te makkelijk voor woorden, al duurt het gevecht wel echt eeuwen. Het is lang geleden dat ik uberhaupt een evocation of mana ruby/emerald moest gebruiken op een boss. Ik heb voor de gein ook maar eens mijn invisibility spell gebruikt op die boss en zomg wtf bbq threat reset :D Dat had ik dus echt niet verwacht (meer een threat reductie), dus ik kon vrolijk doornuken.
Daarna werd het allemaal wat vervelender en zijn we ivm met het late uur niet verder gegaan. Wel tot aan de 2-de baas alle trash kunnen clearen maar toen waren we inmiddels met 8 man dus hebben we maar geen poging gewaagd.
Kortom: erg leuke instance, had weer een klein beetje het raidgevoel maar ook eigenlijk net weer niet doordat het 10mans is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Anoniem: 208583 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:34:
Gisteren mijn eerste BM run (voor mij) met de guild gedaan. Overal lekker zonder wipes doorheen geknald. We hadden een prot warrior een druid (ook tank), priest, warlock en mage (ik). Leuke instance en heb heerlijk ouderwets kunnen nuken.
Wie deed bij jullie die adds dan? Ik ben frost/arcane specced, en na een aantal rifts had ik best wel mana problemen. Te weinig +dmg misschien waardoor ik ze te traag afmaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ik heb voor de gein ook maar eens mijn invisibility spell gebruikt op die boss en zomg wtf bbq threat reset :D Dat had ik dus echt niet verwacht (meer een threat reductie), dus ik kon vrolijk doornuken.
Can't.....resist.....the.....urge.... Need to .... FLAME!
BASISSCHOOL KENNIS! RAWR! :Y)

Toch wel tof dat Mages nu ook een aggro dump hebben gekregen.
Naast het rijtje van Hunter/Rogue moest eigenlijk wel de Mage komen aangezien deze het snelst aggro pakt van een boss (Druids kunnen Cower in Catform, maar ik heb geen ervaring met dergelijke specs in Raids, dus ik neem ze niet mee in mn post ;))

Ben op dit moment mijn Warrior aan het levelen maar ik merk wel dat ik vele maten meer plezier heb gekregen in de game dan dat ik had met mn Rogue.
Rogue is gewoon nuke, nuke, nuke en nuke. Met een Warrior heb ik nog de kans om wat anders te doen en kan ik gewoon van veel meer waarde zijn ipv. alleen maar een DPS'er te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Kortom: erg leuke instance, had weer een klein beetje het raidgevoel maar ook eigenlijk net weer niet doordat het 10mans is.
Dat heb ik dus ook. Het is wel weer leuk, maar het raid-gevoel is het toch niet. Ik kijk dan ook erg uit naar de eerste 25 mans instance, want Zul'Gurub vond ik vroegah wel meer raid-gevoel geven.

Desalniettemin vind ik Karazhan wel leuk. Afgelopen woensdag voor het eerst heengeweest. Wat wel een voordeel is van maar 10 man, is dat je al gauw de enige van je class bent, waardoor loot (in mijn geval healing/leather) automatisch voor mij is. Wat wellicht wel jammer is, is dat het voor de echte casuals misschien net wat te hoog is gegrepen. Er is wel een redelijke portie tactiek en communicatie nodig bij sommige bosses, meer dan in UBRS vroegah.

Vond ook eindelijk een nut voor Cyclone :+ Trok op een gegeven iets te veel agro op trash en met maar 1-2 tanks en trash die best wel stevig mept, was Cyclone de lifesaver op dat moment :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Nephilim schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:37:
[...]

Wie deed bij jullie die adds dan? Ik ben frost/arcane specced, en na een aantal rifts had ik best wel mana problemen. Te weinig +dmg misschien waardoor ik ze te traag afmaak?
toen ik bm deed ik ook alle ads als mage maar ik had bijna geen mana problemen kon tussendoor nog ff snel drinken. poort was op het einde nog 75 %
ik had 8.5 k mana gebuft, maar in hoe verre ben je arcane frost gespect?. want die adds kun je het beste aoend afmaken, dus als jij damage arcane spec bent is het prima tegen single targets maar meerdere ben je snel oom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb me mogen concentreren op de zware elites, onze warlock dotte alles gelijk wanneer het uit de poort kwam en gooide er gelijk een fear achteraan. Telkens wanneer de elite neerging begoin ik snel de warlock te helpen met het doden van de adds (soms AOE) zodat we snel weer konden drinken.

De warlock had van tevoren van de priest toestemming gekregen om lifetap te gebruiken waar nodig.

In een PUG was het waarschijnlijk niet zo vlekkeloos gegaan vrees ik :)

ik heb trouwens 550+ damage en 20% crit, vrij bescheiden nog op level 70. Ik ben ook frost arcane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Anoniem: 127642 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 08:40:
[...]

Je zou bij blizzard moeten gaan werken, die reageren hetzelfde....slecht geventileerd? belabberde voedig? Hou eens op...ik heb die pc juli 2006 in elkaar gezet. De kast is geventileerd met 3 x 120 MM in 1 x 120 mm uit..

Dit alles met een tagan 580w...

Maar goed ik hoef er niet over te discusseren of het wel of niet aan WOW ligt...ik heb op de WOW forums gelezen (zowel US als EU) dat er zo giga veel mensen zijn waarbij exact hetzelfde is gebeurd. Dus lockup->lockup->lockup->artifacts en vga dood dat ik er vanuit ga dat er wel degelijk een fout in de code zat/zit. Dit maakt nu ook niet meer uit want de kaart is gewoon onder garantie teruggegaan en ik heb er een bedrag voor teruggekregen.

Maar lees inderdaad even voordat je zon standaard helpdesk reply geeft :p

[...]

^^ _/-\o_
Nee doe ik niet. Het enigste op de videokaart wat software matig uberhaupt aan te passen is is de clocksnelheid. WOW heeft simpelweg geen mogelijkheid dat aan te passen. Je zou een addon geinstalleerd kunnen hebben die kwaadaardige code bevat. (virus) Dat valt onder je eigen verantwoording, en niet die van Blizzard. Dat je een geweldige tagan 580w voeding hebt wil niet zeggen dat je voeding per definitie deugt. Het maakt niet uit of je een Ferrari of een Lada koopt, kapot gaan kunnen ze allebei. Ik reageer hetzelfde als Blizzard omdat we schijnbaar dezelfde kennis van zaken hebben, die het jouw schijnbaar ontbreekt.

Hier pak ik weer even de Ferrari bij. Je Ferrari is stuk, je gaat naar de garage. Je vrienden zeggen dat de motor niet deugt van die Ferrari. De monteur weet echter het probleem te achterhalen, de accu is leeg. Jij accepteerd niet zijn antwoorden, gaat naar een andere Garage omdat je vrienden zeggen dat het aan de motor ligt en de monteur beweerd van niet. Echter de monteur van de tweede garage zegt ook dat het aan de accu ligt. Wie hebben in dat geval gelijk, de specialisten die ervoor geleerd hebben? Of je vrienden?

Het forum zit vol met eindgebruikers, het team van Blizzard vol met ICT specialisten. Make your pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 12:03
Ik ben het met evilpin0 eens dat er heel veel dingen wel zijn en heel veel dingen niet. Onze warriors worden gek van de plate met +int en + spell dmg erop. Ik ben resto/ele shaman en ik word gek van alle mooie mail items met int, sta, mp5 en ......AP..... Ik wil gewoon spelldmg, geef een enhancement shaman maar iets met +str erop lijkt me. Of spreekt hier een ongelukkige shaman met de verkeerde drops ;) . Het aantal bugs wat ik tegenkom word ook steeds groter, quests die niet goed functioneren, lootbugs en nog een paar dingen die wel te overzien (maar niet prettig) zijn. Maar een aantal warlocks bij ons komen niet eens meer in shadowmoon valley omdat hun pet daar continue bugged en evading mobs veroorzaakt.

Raserian schreef:
Sowieso +crit is eruit aan het gaan, ik zie op elk stuk gear dat je 'normale' damage hoger wordt (Attackpower / Spelldamage) en dat er steeds minder Crit op de stukken gear komt.
Bij ons in het gilde hebben we rogues die altijd voor crit en anderen altijd voor AP gingen. Nu gaat iedereen toch naar AP. Ik weet niet precies de voordelen ervan, maar het schijnt qua dmg output een stuk effectiever te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Anoniem: 208583 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:43:
Ik heb me mogen concentreren op de zware elites, onze warlock dotte alles gelijk wanneer het uit de poort kwam en gooide er gelijk een fear achteraan. Telkens wanneer de elite neerging begoin ik snel de warlock te helpen met het doden van de adds (soms AOE) zodat we snel weer konden drinken.

De warlock had van tevoren van de priest toestemming gekregen om lifetap te gebruiken waar nodig.

In een PUG was het waarschijnlijk niet zo vlekkeloos gegaan vrees ik :)

ik heb trouwens 550+ damage en 20% crit, vrij bescheiden nog op level 70. Ik ben ook frost arcane.
je +damage is netjes ik heb ook pas +585, o ja eergisteren eindelijk mijn oude vertrouwde claw of chromagges vervangen :). maar ik zit nu wel netjes op 6.2 k hp en 8.2 k mana self buffed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:15
Nephilim schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:37:
[...]

Wij laten meestal een hunter/lock op de adds los ivm met pets werkt meestal wel lekker. Gewoon zelf de elite nuken tot ie dood is. AoE op trash. Als het goed is ben je nu out of combat waardoor je kan drinken, tank + healer gaat al op volgende gate af, ik kom een seconde of 10/15 later. Nadat je een boss gekilled hebt komt er een korte break waarin je je mana gems weer kan maken.

Eigenlijk nog nooit mana problemen gehad hier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

remcio schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:49:
[...]

je +damage is netjes ik heb ook pas +585, o ja eergisteren eindelijk mijn oude vertrouwde claw of chromagges vervangen :). maar ik zit nu wel netjes op 6.2 k hp en 8.2 k mana self buffed
HP zit ik nu op 6,5 en ook 8.2k mana. In instances/raids zit ik op net zoveel HP als mana wat echt een heel vreemd voelt :D

Morgen kan ik mijn shadoweave shoulders craften, de rest van de set komt in de weken erna.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!