SMulTiE schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:20:
Ik ga vanavond Black Morass in met tot nu toe mezelf en 2 hunters.
Wat kan ik het beste erbij meenemen? Tank iig (druid of warrior beter?) en een .... (mage/lock?)
Eindelijk m'n Kazachstan (

) key! I know, slacker ^^
Een moonkin is ook heel goed op de adds te doen. Dat was één van mijn beste Black Morass runs. Prot. warrior, moonkin, hunter, priest en ik als feral. Prot. warrior tankt alles, ik catform, moonkin soloed de adds. Behalve bij de tweede baas, daar was ik als tweede tank aan het vechten om de aggro tegen de warrior (wat ik redelijk makkelijk won. 5 seconden later begonnen, en binnen een paar seconden had ik hem al op me. Dat ging dus iets sneller dan gepland, maar dat ging gewoon goed verder. Wel een hele zooi healing taken debuffs op me, maar dat heeft hem niet geholpen.
Een andere cleane run heb ik als maintank gedaan, met een fury warrior op de adds. Dat werkt ook perfect. Die hebben gewoon zat armor, plus voldoende dps en hoeft nauwelijks bijgeheald te worden, terwijl die elite wordt neergehaald.
Ik denk dat het weinig uitmaakt of je een bear of warrior als tank hebt. Bij caster riftkeepers heeft de warrior een voordeeltje met spellreflect, maar dat is verder geen probleem. Ik tank trouwens die elites gewoon in de baan van de adds en die whelps swipe ik er gewoon bij, doen nauwelijks damage en zijn low-health. Die zijn dus na een paar swipes dood, zodat de spawn patroller alleen die grote hoeft op te ruimen en af en toe een los whelpje.
Wie of wat er op de adds staat is ook niet zo heel belangrijk. Als ze maar min of meer worden tegengehouden, zonder dat het al te veel healing kost.
Dps op de bazen is de prioriteit, die elites en bazen moet zo snel mogelijk neer. De rest is van ondergschikt belang.