BrZ schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:13:
[...]
Beer kan echt beter aggro houden dan een warrior, warrior krijgt echter minder damage dan een druid (vanwege parry, maar vooral vanwege block)
[...]
Klopt, maar crit kan je makkelijk voorkomen door genoeg defense (in pve in ieder geval). Op level 70 heb je uit mijn hoofd 490 defense nodig om niet meer gecrit te kunnen worden. Als je een attack blockt houdt dit ook in dat het geen crushing blow is, wat het grootste voordeel is, en ook wat er voor zorgt dat een warrior minder damage krijgt dan een druid.
Nou heb ik nog nooit als druid gespeelt of heb deze in actie gezien maar op een boss bouw ik zo veel agro op dat ik echt nooit agro verliest 5 sunders + devistate/revange/shiel slam spam = heeeeel veel agro

elke seconde kan ik een alibilitie usen die max agro creert.
tegen meerder mobs lijkt warrior me ook beter, main mob shield slam, sunderen, devistate. Adds agro krijgen door cleave/revenge/shield bash. Het is echter wel belachelijk veel werk en als ik laat in de avond na een paar jointjes vermoeid aan spelen ben verlies ik nog wel eens agro
anyway zoals ik al zeg heb nooit druid in actie gezien dus kan niet beoordelen heb echter geen moeite agro houden als er tot wel 5/6 mobs op me in te lopen hakken en ik gechainhealed wordt.
Maarja ik vindt alleen het tanken leuk in instances dus doe ik het toch altijd met plezier
Ook wat mij een warrior only actie lijkt gebeurde gisteren, ineens pulde de healer die ver achter stond 4 extra mobs, challiging shout op cd dus werd het -> intervene, concussive blow, disarm, mocking blow, taunt. Dunno hoe een bear zoiets in 3/4 sec kan regelen

En dat terwijl de 3 mobs ik al aant tanken was gedazed achter me aan liepen door piercing howl en pas 5 sec later bij me waren.
[
Voor 11% gewijzigd door
evilpin0 op 22-02-2007 11:26
]