Mwa, ik pull mobs met UA, gooi dan al m'n insta-DoTs erop en begin met drainen. Werkt als een tiet.Exitium schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:02:
[...]
Ik heb graag even tijd voor het plaatsen van m'n DoT's en Life Tap voor ik ga tanken, dus ik stuur Succy erin en laat die één LoP doen voor m'n eerste DoT tickt. Regen van Succy en Imp maakt elkaar niet zoveel ook, niet genoeg om het beetje extra melee dmg (en een eventuele Seduce) op te offeren IMO.
Gisteren met de guild naar Gruuls Lair geweest. Meteen ook uitgevonden waarom de entrance zo dicht bij de eerste boss zit... Kan tenminste de halve raid overleven als het weer misgaat. Ik denk in totaal 12-15 wipes voordat we het welletjes vonden. Wel progressie, eerste wipe was 1 seconde, laatste wipes rond de 20, en ergens halverwege een lucky 30 seconde 
Ik moest met mijn drood de shaman off tanken, ik heb 19k armor, 14k health en 25% dodge, en toch was een enkele priest niet genoeg om me omhoog te houden. Met 2 ging het beter. Maar onze maintank ging gewoon te snel neer op de hoofdbaas. Hij heeft 18k health, maar onze healers waren vaak te laat om de immense burst damage van de boss bij te houden.
Tevens hadden we problemen met de pull, erg lastig om de 5 tanks elk hun mob op het juiste moment te laten pullen. Na 3 wipes hebben we onze eerste belf pally maar er middenin laten lopen zodat hij met zijn bubble alle mobs op zich kreeg en we iets meer tijd hadden om onze targets op te pakken. Bij niet perfect timing krijgt de maintank gewoon minstens een 5k hit + 9k fireball op zich en kun je overnieuw beginnen.
Verder is het wel een gave boss, leuk ook om eens een mage te zien tanken
.
Iemand hier al de eerste boss gecleared die nog wat tips voor ons heeft? We splitsen de boel netjes op, laten mage op mageboss tanken met spellsteal, laten locks de felhunter van lockboss enslaven zodat deze de lockboss kunnen tanken. Verder hebben we 5 rogues op de priest zodat hij dusdanig veel kicks ontvangt dat hij iig niet kan healen. MT tankt de mainboss, drood op de shammyboss om de hex en polystuff te ignoren. Priest wordt door onze 2e prot war getanked, maar doet klapjes van 1k en is dus niet erg indrukwekkend.
Ik moest met mijn drood de shaman off tanken, ik heb 19k armor, 14k health en 25% dodge, en toch was een enkele priest niet genoeg om me omhoog te houden. Met 2 ging het beter. Maar onze maintank ging gewoon te snel neer op de hoofdbaas. Hij heeft 18k health, maar onze healers waren vaak te laat om de immense burst damage van de boss bij te houden.
Tevens hadden we problemen met de pull, erg lastig om de 5 tanks elk hun mob op het juiste moment te laten pullen. Na 3 wipes hebben we onze eerste belf pally maar er middenin laten lopen zodat hij met zijn bubble alle mobs op zich kreeg en we iets meer tijd hadden om onze targets op te pakken. Bij niet perfect timing krijgt de maintank gewoon minstens een 5k hit + 9k fireball op zich en kun je overnieuw beginnen.
Verder is het wel een gave boss, leuk ook om eens een mage te zien tanken
Iemand hier al de eerste boss gecleared die nog wat tips voor ons heeft? We splitsen de boel netjes op, laten mage op mageboss tanken met spellsteal, laten locks de felhunter van lockboss enslaven zodat deze de lockboss kunnen tanken. Verder hebben we 5 rogues op de priest zodat hij dusdanig veel kicks ontvangt dat hij iig niet kan healen. MT tankt de mainboss, drood op de shammyboss om de hex en polystuff te ignoren. Priest wordt door onze 2e prot war getanked, maar doet klapjes van 1k en is dus niet erg indrukwekkend.
improved shield block met improved Revenge plxredfoxert schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:01:
[...]
Een tank die zijn shieldblock niet elke keer omhoog zet als het kan is een slechte tank imo. Tis niet alleen dat je daarme blocked maar ook een crit van die mob/boss is zo goed als onmogelijk op dat moment. Minder damage en al helemaal minder spike damage. Als je tank geen shield block gebruikt dan moet ie dat maar eens snel gaan leren
Ook in pvp erg handig.
[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 20-02-2007 10:15 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
mijn volgorde:Ferreur schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:07:
[...]
Mwa, ik pull mobs met UA, gooi dan al m'n insta-DoTs erop en begin met drainen. Werkt als een tiet.
immolate, fear, UA, CoA, siphon life, corruption, life tap tot 80%, drain life rince en repeat (ofzo
Hier Succy, na een paar sec CoA, corruption, siphon life, immolate, life tap, drain drain dooie mob.BootVluchteling schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:18:
[...]
mijn volgorde:
immolate, fear, UA, CoA, siphon life, corruption, life tap tot 80%, drain life rince en repeat (ofzo)
Ik doe dus eerst UA, dan CoA, Siphon Life, Corruption, dark pact, drain life, wanden tot hij dood is.
Bij meerdere mobs gooi ik alleen op de eerste UA en blijf ik bij de laatste drainen. Indien nightfall proct gaat er een SB naar de ongelukkige mob die ik op dat moment geselecteerd heb.
Zo eindig je gevechten met 90% life en mana (of hoger) en een hoopje dode mobs voor je voeten.
Bij meerdere mobs gooi ik alleen op de eerste UA en blijf ik bij de laatste drainen. Indien nightfall proct gaat er een SB naar de ongelukkige mob die ik op dat moment geselecteerd heb.
Zo eindig je gevechten met 90% life en mana (of hoger) en een hoopje dode mobs voor je voeten.
*denkt aan al die vrije tijd die hij had als student*. En ik me ma maar niet geloven dat die zeiden dat ik zeeen van tijd had. Voordeel van werken = geld (auto, eigen pc voor wowWhuzz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:25:
[...]
Precies. Toen ik nog student was kon ik ook een hele avond en soms de halve nacht gamen. En daarnaast 3 keer in de week stappen, mijn vriendin tevreden houden () en rondhangen met vrienden.
Ik ben niet iemand die roept dat je studententijd de mooiste tijd van je leven is hoor, ik heb het nu ook geweldig naar mijn zin. Maar voor WoW is het wel de beste tijd van je leven
Mijn streven is dan ook een goed betaalde baan met leuk werk voor 3 a 4 dagen (eerder 4) in de week en als alternatief de lotto winnen en miljonair worden
verder net ice lance gehaald met mijn 66 frost mage maar moet er nog erg aan wennen. Had er denk ik meer van verwacht. Probleem is btje dat het instant cast is en weinig mana kost (wel cooldown) maar als ik een frost bolt cast ben ik iets langer bezig maar doe ik met crit wel 500dmg meer. Tot nu toe alleen nog maar in een instance geprobeerd, dus nog maar ff mee experimenteren
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Als je iets ziet wat je niet bevalt, plaats dan een topic report.
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-02-2007 10:36 ]
Anoniem: 103205
Misdirection is je vriend voor de pullFireAge schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:10:
Gisteren met de guild naar Gruuls Lair geweest. Meteen ook uitgevonden waarom de entrance zo dicht bij de eerste boss zit... Kan tenminste de halve raid overleven als het weer misgaat. Ik denk in totaal 12-15 wipes voordat we het welletjes vonden. Wel progressie, eerste wipe was 1 seconde, laatste wipes rond de 20, en ergens halverwege een lucky 30 seconde
Verder is het wel een gave boss, leuk ook om eens een mage te zien tanken.
En laat de shaman niet door een melee class tanken
Klinkt allemaal leuk, 4 dagen werken enzo... Alleen zijn er een paar puntjes:thewizard2006 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:30:
Mijn streven is dan ook een goed betaalde baan met leuk werk voor 3 a 4 dagen (eerder 4) in de week en als alternatief de lotto winnen en miljonair worden
1) Er zijn maar weinig werkgevers, en zeker niet de goedbetaalde banen, die iemand aannemen voor 3-4 dagen in de week.
2) Tegen de tijd dat je een hypotheek nodig hebt wil je echt wel 5 dagen werken om een beetje fatsoenlijke hypotheek te kunnen krijgen
IceLance is voornamelijk PVP. Bij PVP wil je zoveel mogelijk instant cast hebben voor max burst en minimale interruptability.verder net ice lance gehaald met mijn 66 frost mage maar moet er nog erg aan wennen. Had er denk ik meer van verwacht. Probleem is btje dat het instant cast is en weinig mana kost (wel cooldown) maar als ik een frost bolt cast ben ik iets langer bezig maar doe ik met crit wel 500dmg meer. Tot nu toe alleen nog maar in een instance geprobeerd, dus nog maar ff mee experimenteren
PVE zijn veelal prolonged fights, daar wil je langere casts (die maximaal van je +dmg profiteren) zonder cooldowns voor max DPS.
Gevechten in PVP duren maar enkele seconden. In die paar seconden blaast een tegenstander jouw puny HP weg, tenzij jij hem eerst doodmaakt. Burst dmg ftw!
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Geen probleem hoor, als je Felguard een keer neergaat. Master summoner -> 4 seconden minder casting time voor je pets standaard. Gemiddeld gaat mn felguard echt niet ieder kwartier of vaker dood, dus in de praktijk heb ik bijna altijd wel een FelDomination (CD 15min dus) klaar -> nog eens 5.5 sec minder casting time voor mn volgende pet.Exitium schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:30:
[...]
Affliction > Demo voor mij. Heb Felguard ook geprobeerd maar zodra dat ding het loodje legt verlies je een bank met dmg, niet alleen je pet zelf maar ook je spelldmg van Demonic Knowledge en Soul Link bijvoorbeeld.
Dus: Felguard gaat een keer dood -> Cast Fel Domination -> Cast Summon Felguard -> 0.5 sec later heb ik weer een Felguard met full health. Fel Domination is instant cast. In totaal kost het zo maar een enkele seconde om een nieuwe Felguard te summonen en dat is vaak genoeg om de mobs alweer te aggro'en voordat ze op m'n cloth staan in te beuken. En meestal zie je het doodgaan van je Felguard natuurlijk gewoon aankomen dus cast je Fel Domination voordat je FG dood is en je nieuwe FG op het moment dat je oude sterft.
[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-02-2007 10:45 . Reden: Laatste zin toegevoegd, ben toch geen n00b! ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik zeg overheid, 4x9 vrijdag vrij... goed salaris en lekkere uren, je moet echter wel tegen die mentaliteit kunnen en je weet in iedergeval zeker dat je dan een 8 tot 5 baan hebt :P'Whuzz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:36:
[...]
Klinkt allemaal leuk, 4 dagen werken enzo... Alleen zijn er een paar puntjes:
1) Er zijn maar weinig werkgevers, en zeker niet de goedbetaalde banen, die iemand aannemen voor 3-4 dagen in de week.
2) Tegen de tijd dat je een hypotheek nodig hebt wil je echt wel 5 dagen werken om een beetje fatsoenlijke hypotheek te kunnen krijgen
[...]
IceLance is voornamelijk PVP. Bij PVP wil je zoveel mogelijk instant cast hebben voor max burst en minimale interruptability.
PVE zijn veelal prolonged fights, daar wil je langere casts (die maximaal van je +dmg profiteren) zonder cooldowns voor max DPS.
Gevechten in PVP duren maar enkele seconden. In die paar seconden blaast een tegenstander jouw puny HP weg, tenzij jij hem eerst doodmaakt. Burst dmg ftw!
Dan heb je tijd zat om te raiden
Ik speel dan wel geen mage, maar ...Whuzz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:36:
[...]
IceLance is voornamelijk PVP. Bij PVP wil je zoveel mogelijk instant cast hebben voor max burst en minimale interruptability.
Icelance doet 3x zoveel damage op een frozen target. Goed, bosses zullen niet frozen worden maar trash mobs wel en dan is het wel handig als je die snel kan omleggen. Tevens, als je Icelance dan crit, haal je toch best leuke damage tegen een frozen target tegen een zeer lage mana cost en een zo goed als instant (minus global cooldown) spellcast. Icelance is dus zo gek nog niet, ook niet in PvE.
Efficient questen. Het scheelt een hoop als je alle quests al eerder gedaan hebt, want dan weet je waar je zijn moet, en of je bepaalde quests gewoon moet skippen. Slim questen is altijd sneller dan grinden.Anoniem: 77857 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 00:10:
Ik vraag me ook af hoe dat snelle levelen mogelijk is, constant mobs blijven killen ofzo? dat trek je toch niet?
Idd. Als je nog studeert heb je zeeen van tijd, als je eenmaal werkt ben je gewoon meer dan 40 uur per week met je baan bezig, en daaromheen komt al het andere dus. Zelf hockey ik veel, wil ik erg graag in 't weekend biertjes drinken en nu heb ik onlangs een epic [Girlfriend] geloot in een of andere bar-instance. Toen ik nog raidde was de situatie ongeveer hetzelfde, en het raiden plandde ik daar dan omheen. Raid dagen waren dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Avonden dus. Ik kon eigenlijk alleen zaterdagavond, en dat moest ik ook regelmatig skippen omdat ik met m'n vriendin iets ging doen (die het overigens prima vond dat ik spelletjes speelde, maar d'r zelf niks mee had). De andere dagen varieerden dus nogal. Kwa DKP ging ik ook lang niet zo snel als een hoop anderen.TroX schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:29:
Hehe, als je student bent kan je dat idd prima combineren met sporten en je vriendin en je studie.
Ik heb het nu ook prima naar mijn zin op mijn werk, maar om echt wow te kunnen spelen en te raiden zul je toch consessies moeten doen.
De meeste van die elites zijn keurig slow- en root-immune hoor, dus frost mages hebben daar helemaal niet een erg groot voordeel t.o.v. andere classes.eendje schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:47:
over dat suggested players.. dat is altijd wel correct behalve voor imba locks en mages.. de rest van de classes beschikt niet over mogelijkheden om een half uur met 1 mob te klooien
https://niels.nu
ik zou denk ik daar gillend gek worden.. beetje koffie drinken en raamambtenaar zijnTroX schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:42:
[...]
Ik zeg overheid, 4x9 vrijdag vrij... goed salaris en lekkere uren, je moet echter wel tegen die mentaliteit kunnen en je weet in iedergeval zeker dat je dan een 8 tot 5 baan hebt :P'
Ja zelfs tijdens "werk"tijd volgens mijTroX schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:42:
[...]
Ik zeg overheid, 4x9 vrijdag vrij... goed salaris en lekkere uren, je moet echter wel tegen die mentaliteit kunnen en je weet in iedergeval zeker dat je dan een 8 tot 5 baan hebt :P'

In instances heb je er minder aan omdat je frostbite en FN te kort op een mob zit. Het is vooral voor solo play erg fijn.thewizard2006 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:30:
verder net ice lance gehaald met mijn 66 frost mage maar moet er nog erg aan wennen. Had er denk ik meer van verwacht. Probleem is btje dat het instant cast is en weinig mana kost (wel cooldown) maar als ik een frost bolt cast ben ik iets langer bezig maar doe ik met crit wel 500dmg meer. Tot nu toe alleen nog maar in een instance geprobeerd, dus nog maar ff mee experimenteren
Als ik een frostbite proc krijg op een mob blijf ik gewoon m'n huidige frostbolt casten, maar als 'ie klaar is mep ik meteen op icelance. Dan heb je dus 2 bolts vliegen die tegelijkertijd de mob (/speler) raken, en in totaal voor zo'n 4k (2200 + 1800) damage kunnen critten (en dat dus regelmatig doen). Daarnaast is het een geweldige spell om mobs te taggen of uit een sheep te halen. 36yd range, low mana cost en instant.
BAH. Echt, ik word HEEL nerveus van die mensen. Zit je daar, is er een flink probleem waar iemand echt NU even naar moet kijken. "Oh, maar het is 12:30 en dus lunchtijd, ik ben over een half uurtje terug" waarna 'ie na 45 minuten aan komt sjokken. Verspilt 'ie dus mijn tijd mee, wat direct zijn baas 75 euro extra kost omdat die meter gewoon doortikt. Ik zou het na een week gezien hebben daar. (dit heb ik dus een keer meegemaakt bij een ex-overheidsbedrijf, die hebben nog steeds dezelfde mentaliteit die ook tot in het oneindige in stand wordt gehouden)TroX schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:42:
Ik zeg overheid, 4x9 vrijdag vrij... goed salaris en lekkere uren, je moet echter wel tegen die mentaliteit kunnen
Als je naar buiten komt. Bij dat soort instanties heb je vaak maar 1 computer die uberhaupt internet heeft. Komt ook omdat ze mensen die verantwoordelijkheid niet kunnen geven. Als je al geen enkele arbeidsethiek hebt (ik voel me al schuldig voor af en toe forummen
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 20-02-2007 10:58 ]
Zoals je al zegt, bosses worden niet frozen. Daarnaast worden trashmobs ook niet zo heel vaak frozen, plus dat deze vaak al down zijn voor je de kans krijgt ze te freezen. Daarnaast heeft je icelance een GCD (tenminste, als het nog net zo is als in beta), wat slecht is voor je DPS. Omdat het een instant is profiteert het niet van +dmg en het dus alleen nuttig op echt frozen targets.redfoxert schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:42:
Ik speel dan wel geen mage, maar ...
Icelance doet 3x zoveel damage op een frozen target. Goed, bosses zullen niet frozen worden maar trash mobs wel en dan is het wel handig als je die snel kan omleggen. Tevens, als je Icelance dan crit, haal je toch best leuke damage tegen een frozen target tegen een zeer lage mana cost en een zo goed als instant (minus global cooldown) spellcast. Icelance is dus zo gek nog niet, ook niet in PvE.
Voor PVE zijn er simpelweg betere alternatieven. PVP is een ander verhaal natuurlijk. Daar freeze je een target bijna altijd wanneer je de mogelijkheid hebt en dan is het een heerlijke non-interruptable.
Overheid: redelijk salaris (komt echt niet in de buurt van de betere banen in het bedrijfsleven), weinig flexibiliteit, weinig afwisseling, en (in mijn geval) 0% voldoening.TroX schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:42:
En dat ik dan lekker kan raiden maakt dat helaas allemaal niet goed. Zoals je zelf al zegt, je moet tegen die mentaliteit kunnen en dat kan ik dus duidelijk niet. Ik heb een half jaar voor de overheid gewerkt en mijn god... never again. Bureaucratisch, elkaar allemaal het handje boven het hoofd houden en de status-quo handhaven, geen vragen stellen, niet je kop boven het maaiveld uitsteken en vooral, voorál niet meer doen dan je gevraagd is, wat hey... dat is MIJN werk ja! Niet dat ik het ga doen, maar het is wel MIJN werk! ...

Ok. einde rant. Carry on ppl, nothing to see here.
Meer healers op de MT (keep it simple)? Wij hadden een druid, priest, priest en een paladin op en dat ging net net aan om haar in leven te houden totdat de priest doodging en er een extra healer vrijkwam (druid). Flask aan je MT geven helpt ook een beetje, geeft je net iets meer marge met het healen. Irritant feit blijft dat hij veel damage doet (6k-10k) en je MT moet gewoon nonstop steady healing hebben.FireAge schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:10:
Helaas nog niet die baas dood, hopelijk woensdag. Anyway, zodra je het tanken op orde hebt (wat julliehebben) is het meest lastige al gebeurt, nu moet je alleen nog de damage outhealen
|{ brrr }] |
Als ik mobs fear, komen er altijd 3 of 4 extra terug tijdens het questen. Ik snap niet dat locks vertrouwen op een onvoorspelbare (de uitkomst ervan) spreuk tijdens mobs killen questen.
EDIT:
ik ben demo
met reden dus. Geen chaos, maar control =).
EDIT:
ik ben demo
[ Voor 15% gewijzigd door Minotic op 20-02-2007 11:26 ]
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
zoals gezegd een fearlock is vaak ook een dotter, hoe meer targets met siphon life hoe beterFurio schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:17:
Als ik mobs fear, komen er altijd 3 of 4 extra terug tijdens het questen. Ik snap niet dat locks vertrouwen op een onvoorspelbare (de uitkomst ervan) spreuk tijdens mobs killen questen.
chaos ftw \o/
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Haha, dat is juist altijd prachtig om te zien. Een lock die heel triomfantelijk een groep mobs feared, dan zijn dots begint uit te zetten en vervolgens nog weg probeert te komen als er dubbel zoveel mobs meekomen.Furio schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:17:
Standaard in instances wanneer de fears een shitload pullen:
"Let him die
Kwam gisteren een lock tegen die zichzelf 2x fearde door spell reflectWhuzz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:23:
[...]
Haha, dat is juist altijd prachtig om te zien. Een lock die heel triomfantelijk een groep mobs feared, dan zijn dots begint uit te zetten en vervolgens nog weg probeert te komen als er dubbel zoveel mobs meekomen.
"Let him die"
Hij had zelf niet meer dan 15% van me hp eraf gekregen (allebij op 50% hp begin battle) door stuns/silence/spell reflect.
* evilpin0 vindt het wel leuk pvp met een full prot warrior, meeste dmg tegen casters komen toch echt door hun eigen cast.
eneh een rank 1 spell binden is useless want ik up spell reflect pas tijdens cast
Ben nog hard bezig warrior prot build echt dodelijk te maken in pvp maar het ziet er wel goed uit moet ik zeggen. Shamans krijg ik standard down omdat hun shocks te voorspellen zijn en prot warrior tot wel 4 stuns (exclusief improved revange) heeft en de shaman dus gewoon niet kan healen, vooral shield bash is crucial om spell reflect goed te timen met ze 3 sec silence.
[ Voor 18% gewijzigd door evilpin0 op 20-02-2007 11:35 ]
Zitten hier nog rekenwonders op Got?
Ik ben even bezig met een vergelijking tussen CoA en CoE voor de 10 man karazhan raids, om te kijken welke beter is te gebruiken tijdens bossfights met verschillende classe verhoudingen.
Op dit moment doet mijn CoA 2870 damage over 24 seconden, Curse of elements geeft 10% damage en ik geloof 88 -resistance voor 5 minuten. Heb ik het nu goed dat als ik de -resistance niet meeneem in de berekening dat CoE voor een mage 10% meer DPS geeft, aangezien overal wordt aangegeven dat spell penetration geen goede dps verhoger is.
Mijn CoA voegt op dit moment ongeveer 119.5 DPS (2870/24=119.5xx) toe aan mijn eigen DPS, als ik dat dan verder bereken zou het dus betekenen dat een mage 1195 DPS sustained zou moeten doen om dezelfde 119.5DPS te behalen uit CoE als ik zelf uit CoA haal. Wat dan weer betekend dat CoE in een 1 op 1 situatie waardeloos is, en misschien zelfs in een situatie met 2 mages en 1 lock. Ik ben dus bang dat hier ergens iets misgaat in de berekening.
Een anders probleem:
Ik heb SW stats 2.0.2 geinstalleerd, deze geeft nu aan dat ik SW stats 2.0.2 enUS heb in het sync verster. Weet iemand hoe ik dat kan veranderen naar een enGB versie, of is het gewoon normaal dat ik in een enUS channel zit terwijl mijn WoW enGB is. Waar ik SW stats ook download, ik kom altijd in enUS te zitten.
Ik ben even bezig met een vergelijking tussen CoA en CoE voor de 10 man karazhan raids, om te kijken welke beter is te gebruiken tijdens bossfights met verschillende classe verhoudingen.
Op dit moment doet mijn CoA 2870 damage over 24 seconden, Curse of elements geeft 10% damage en ik geloof 88 -resistance voor 5 minuten. Heb ik het nu goed dat als ik de -resistance niet meeneem in de berekening dat CoE voor een mage 10% meer DPS geeft, aangezien overal wordt aangegeven dat spell penetration geen goede dps verhoger is.
Mijn CoA voegt op dit moment ongeveer 119.5 DPS (2870/24=119.5xx) toe aan mijn eigen DPS, als ik dat dan verder bereken zou het dus betekenen dat een mage 1195 DPS sustained zou moeten doen om dezelfde 119.5DPS te behalen uit CoE als ik zelf uit CoA haal. Wat dan weer betekend dat CoE in een 1 op 1 situatie waardeloos is, en misschien zelfs in een situatie met 2 mages en 1 lock. Ik ben dus bang dat hier ergens iets misgaat in de berekening.
Een anders probleem:
Ik heb SW stats 2.0.2 geinstalleerd, deze geeft nu aan dat ik SW stats 2.0.2 enUS heb in het sync verster. Weet iemand hoe ik dat kan veranderen naar een enGB versie, of is het gewoon normaal dat ik in een enUS channel zit terwijl mijn WoW enGB is. Waar ik SW stats ook download, ik kom altijd in enUS te zitten.
Raserian failed the L2READ examn, Raserian Failed.Furio schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:17:
EDIT:
ik ben demomet reden dus. Geen chaos, maar control =).
Offtopic : Jongens, ik vind het prachtig dat het topic weer leeft en zo he, maar ik zie echt 100 posts over Warlock tactieken en allerlei andere dingen die elkaar allemaal tegenspreken en een gigantische discussie opleverd die voor de rest (die geen Lock heeft) best wel ERG saai wordt
[ Voor 35% gewijzigd door RaseriaN op 20-02-2007 11:56 ]
Right, zullen we dan ook maar ff alle discussies over PvP skippen voor diegenen die alleen PvE spelen? Niets meer zeggen over TBC voor degenen die geen expansion hebben gekocht? Even iets verder kijken dan je neus lang is aub, alle andere classes staan eens in de zoveel tijd ook iets meer in de spotlights...RaseriaN schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:29:
[...]
Offtopic : Jongens, ik vind het prachtig dat het topic weer leeft en zo he, maar ik zie echt 100 posts over Warlock tactieken en allerlei andere dingen die elkaar allemaal tegenspreken en een gigantische discussie opleverd die voor de rest (die geen Lock heeft) best wel ERG saai wordt
yeh ik heb dat nog wel eens in nether daar bij dat dorp. daar zitten van die blauwe geest abominations (ben ff de naam kwijt). die bijna altijd een spell reflect casten wanneer je ze aanvalt. Fear is dan nog de minst erge hoor. vind het erger als ik een crittende SB terug op mn dak krijg. of een van mijn leuke dots. ik pull hen dan ook altijd zover mogelijk van andere mobs vandaan voor ik uberhoubt aan fear denkevilpin0 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:29:
[...]
Kwam gisteren een lock tegen die zichzelf 2x fearde door spell reflect
Hij had zelf niet meer dan 15% van me hp eraf gekregen (allebij op 50% hp begin battle) door stuns/silence/spell reflect.
ik lees het met plezier hoor ook al heb ik geen lock
kan ik tenminste gefundeerd roepen dat locks nerfed moeten worden
blup
feared mobs controll je door CoRecklessness erop te mikken (dan blijft zn fear erop zitten, maar hij is niet gefeared.. als je dan weer CoA erop doet, rent ie weer vrolijk doelloos verderFurio schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:17:
EDIT:
ik ben demomet reden dus. Geen chaos, maar control =).

die truuk heb ik per ongeluk zelf (geloof ik) gevonden, en hij werkt HEERLIJK!
en het is alleen maar nodig als hij anders 5 vriendjes ofzo meeneemt...
Hou het zelf dan ook nuttig
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-02-2007 11:40 ]
Niet alleen in instances, je ziet dat ook wel eens als je aan het questen bent in een durkke zone. Mensen gaan dan enorm irritant en egoistisch doen. Had een tijdje terug een undead warlock die in 1 keer de hele spawn wou trekken. Helaas voor hem trokken die 3 gefearde mobs 5 nieuwe mee, en had hij dat ook nog eens te laat dood. /waveWhuzz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:23:
Haha, dat is juist altijd prachtig om te zien. Een lock die heel triomfantelijk een groep mobs feared, dan zijn dots begint uit te zetten en vervolgens nog weg probeert te komen als er dubbel zoveel mobs meekomen.
"Let him die"
Krijg ik natuurlijk gezeur dat ik hem had moeten helpen...Riiight. Dus je gaat eerst de ass uithangen door een hele spawn in 1 keer te trekken, en dan moet ik m'n eigen leven riskeren? Dacht 't niet!
Oh, trouwens, vraagje. Ben ik de enige die de 2e baas in de Shadow Lab echt ENORM irritant vindt? Da's die Ogre die om de 40sec ofzo 15sec je hele group MCed. Bij mij gebruikte hij IEDERE keer Blizzard zodat ik binnen de kortste keren zonder mana zat. We hebben 'em ook niet verder dan 9% gekregen, 3e poging hadden we zo iets van 'fuck it'. Nadeel was ook dat we een level 68 warrior hadden waarvan de taunt nogal eens geresist werd, maar ik vind dat gevecht gewoon echt niet leuk. Te random, niks tactics, gewoon hopen dat 'ie niet in 1 MC je hele mana bar erdoorheen jaagt.
Die skip ik gewoonRaseriaN schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:29:
[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 20-02-2007 11:40 ]
Anoniem: 205335
Volgens mij heeft ie t over die warlock build en niet over HemoRaseriaN schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:29:
[...]
Ugh, Emo specced... het is een leuke spec voor PvP maar ik kan er echt niet mee uit de voeten in PvE.
En ja, ik heb/had de gear en wapens voor een Hemo build en heb het ook meerdere malen op LvL60 gehad destijds
Anoniem: 12316
Alle offtopic discussies, bijvoorbeeld over het werk wat men uitvoert of uit wil overen, horen niet in dit topic thuis. Voor zulke onderlinge discussies kun je Direct Messages gebruiken.
Ben je mage? gebruik ice block 1 sec voor MC.Hydra schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:39:
[...]
riskeren? Dacht 't niet!
Oh, trouwens, vraagje. Ben ik de enige die de 2e baas in de Shadow Lab echt ENORM irritant vindt? Da's die Ogre die om de 40sec ofzo 15sec je hele group MCed. Bij mij gebruikte hij IEDERE keer Blizzard zodat ik binnen de kortste keren zonder mana zat. We hebben 'em ook niet verder dan 9% gekregen, 3e poging hadden we zo iets van 'fuck it'. Nadeel was ook dat we een level 68 warrior hadden waarvan de taunt nogal eens geresist werd, maar ik vind dat gevecht gewoon echt niet leuk. Te random, niks tactics, gewoon hopen dat 'ie niet in 1 MC je hele mana bar erdoorheen jaagt.
[...]
Blijf ook allemaal in de buurt van main tank zodat hij snel agro kan overnemen van boss en hij niet kan chargen. Intervene doet wonderen bij bosses die langzaam hitten en casters geaagored hebben , echt een goede skill vindt ik dat.
[ Voor 13% gewijzigd door evilpin0 op 20-02-2007 11:46 ]
Zie de modbreaks een paar posts boven je.
hebben meer mensen problemen met het vinden van een goede pug voor instances (voornamelijk slavepens en underbog atm). Kost echt teveel tijd en de memebers uit de guild hebben blijkbaar geen tijd (te druk met alcatraz of wat dat dn ook mag zijn)
hebben meer mensen problemen met het vinden van een goede pug voor instances (voornamelijk slavepens en underbog atm). Kost echt teveel tijd en de memebers uit de guild hebben blijkbaar geen tijd (te druk met alcatraz of wat dat dn ook mag zijn)
[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-02-2007 11:54 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Ik was in Shadow Lab met een priest, resto druid, mage, prot warr en ik (arms warr). Op die Ogre boss gooi ik op 50% recklessness, death wish en mijn trinket op, doe net 1 klap en wordt vervolgens geMC'd en loop richting priest. Op Teamspeak: SHEEP ME QUICK! en een hoop gevloek van mijn kantHydra schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:39:
Toen kon ik wel huilen dat ik al mijn CD's verbruikt had en maar net 1 klap op boss had kunnen doen
Anoniem: 121555
Ik vind 'em wel leuk, lekker chaotisch en door die MC op het randje van wel/geen mana moeten balanceren. Leuker dan om de 20 secondes nieuwe een renew casten en verder niks.Hydra schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:39:
[...]
Oh, trouwens, vraagje. Ben ik de enige die de 2e baas in de Shadow Lab echt ENORM irritant vindt?
ik zie je punt niet helemaal.. we betrekken onze werk/thuissituatie op WoW.. weinig offtopic dunkt mijAnoniem: 12316 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:42:
[mbr]Alle offtopic discussies, bijvoorbeeld over het werk wat men uitvoert of uit wil overen, horen niet in dit topic thuis. Voor zulke onderlinge discussies kun je Direct Messages gebruiken.[/]
Anoniem: 26351
Vind die boss juist een van de leukereHydra schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:39:
[...]
[...]
Als DPS al je cooldowns er zo snel mogelijk doorheen jagen, want anders doet de boss dat wel voor je
En qua positionering, iedereen op t plateau in een grote cirkel oid, hoe langer je bezig bent met lopen naar teammates, hoe minder dmg je kan doen tijdens de mindcontrol.
Was daar laatst nog en toen vergat de priest z'n aoe fear te burnen en dat gebeurde dus bij de mc, ook wel een leuk effect en op zich niet eens zo heel erg ongunstig
Reactie @ hieronder
De warlock boss valt imo ook wel mee. De tank moet zorgen dat de voids niet bij em in de buurt komen, beetje met de boss rondhobbelen. 1 dps'er molt de dichtsbijzijnste void en de rest focust zich op de boss. Alleen die rain of fire doet erg veel au.
En murmur is een makkie
De trash voor Murmur vind ik persoonlijk vervelender.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 20-02-2007 12:03 ]
Anoniem: 63072
Volgende keer een timer laten mee lopen. Als ik me niet vergis is het 1e MC na 20 sec, daarna iedere 40 sec. Hij komt in ieder geval met een regelmaat en niet willekeurig.Kaap schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:49:
[...]
Ik was in Shadow Lab met een priest, resto druid, mage, prot warr en ik (arms warr). Op die Ogre boss gooi ik op 50% recklessness, death wish en mijn trinket op, doe net 1 klap en wordt vervolgens geMC'd en loop richting priest. Op Teamspeak: SHEEP ME QUICK! en een hoop gevloek van mijn kant
Toen kon ik wel huilen dat ik al mijn CD's verbruikt had en maar net 1 klap op boss had kunnen doen
Als je helemaal zeker wil zijn, meteen in het begin CD's gebruiken of meteen na de 1e MC.
Ik wordt een beetje gefrustreerd van Murmur. Ben daar nu een paar keer geweest en hij gaat steeds niet dood
Met PuG's, maar sommigen daarvan waren echt wel goed. Merk wel dat als we bij Vorpil het moeilijk hebben wegens lage DPS, we bij Murmur het meest kansloos zijn.
Vind die voidwalker boss irritanter eerlijk gezegd.. Als je met een groep bent waarbij de andere DPS nogal crap DPS zijn (tja sorry hoor
) krijg je na een tijdje gewoon te veel van die voidwalkers om te killen voordat die baas dood is..
Noem het maar leuk. Laatst was ik als priest full health, maar toch dood tijdens de MC. Tweede poging: Iedereen full health, ik op 95% mana en tijdens de MC doet de ploert holy nova tot mn mana zo goed als op is. Super healing pot erin gemikt, volgende MC weer holy nova.Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:56:
[...]
Vind die boss juist een van de leukere
Als DPS al je cooldowns er zo snel mogelijk doorheen jagen, want anders doet de boss dat wel voor jeAls healer zorgen dat iedereen zoveel mogelijk hp heeft, zodat er niemand doodgaat tijdens de mindcontrol. En tja, t is een beetje afhankelijk van geluk, maar dat houdt t leuk imo
En qua positionering, iedereen op t plateau in een grote cirkel oid, hoe langer je bezig bent met lopen naar teammates, hoe minder dmg je kan doen tijdens de mindcontrol.
Was daar laatst nog en toen vergat de priest z'n aoe fear te burnen en dat gebeurde tussen bij de mc, ook wel een leuk effect en op zich niet eens zo heel erg ongunstig
Sorry maar dit is een mazzel en geen skill gevecht en die zijn dus niet leuk
murmer is even doorhebbenAnoniem: 63072 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:57:
[...]
Volgende keer een timer laten mee lopen. Als ik me niet vergis is het 1e MC na 20 sec, daarna iedere 40 sec. Hij komt in ieder geval met een regelmaat en niet willekeurig.
Als je helemaal zeker wil zijn, meteen in het begin CD's gebruiken of meteen na de 1e MC.
Ik wordt een beetje gefrustreerd van Murmur. Ben daar nu een paar keer geweest en hij gaat steeds niet dood![]()
Met PuG's, maar sommigen daarvan waren echt wel goed. Merk wel dat als we bij Vorpil het moeilijk hebben wegens lage DPS, we bij Murmur het meest kansloos zijn.
net als bij ragnaros kan de melee redelijk ver weg staan van zijn "core" en hem alsnog raken
zodra hij sonic boom begint de casten melee lopen
bij casten van sonics boom zie je de grond 'pulsen' o pde 2e pulse als healer een greater heal beginnen dan komt hij precies optijd aan met de sonic boom
voor de rest tank gewoon laten staan en in en uit lopen als melee dps (melee ook zelf bandagen)
ja dat merkte ik dus ook als Druid in catform... duidelijk dat ik maar moet gaan healen of moet gaan tanken maar dat ik als dpser gewoon niet goed genoeg mee kom om die voidwalkers snel neer te hakken.. kmoet het natuurlijk ook een beetje van m'n combopoints hebben en daardoor is het op die mobs gewoon klote.. buiten het feit dat die aoe zwaar irritant is.cls schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:57:
Vind die voidwalker boss irritanter eerlijk gezegd.. Als je met een groep bent waarbij de andere DPS nogal crap DPS zijn (tja sorry hoor) krijg je na een tijdje gewoon te veel van die voidwalkers om te killen voordat die baas dood is..
mischien vanavond nog maar eens proberen, kmoet er toch echt heen voor de keyquestchain
blup
moet je maar een druid als main healer hebbenAnoniem: 63072 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:00:
[...]
Noem het maar leuk. Laatst was ik als priest full health, maar toch dood tijdens de MC. Tweede poging: Iedereen full health, ik op 95% mana en tijdens de MC doet de ploert holy nova tot mn mana zo goed als op is. Super healing pot erin gemikt, volgende MC weer holy nova.
blup
Met mij ging ie vrolijk met mn bow staan schieten op random targets. Dat liever dan iemand met Thunderfury om zn oren slaaneendje schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:17:
[...]
moet je maar een druid als main healer hebbendan knalt ie je in catform dus regend m'n mana vrolijk door
Murmur ... persoonlijk vind ik die vrij simpel. Iedereen in een halve ronde er omheen, healer een grote heal op de tank laten casten als hij zijn Sonic Boom gaat doen. Wanneer iemand de debuff krijgt en explodeert gewoon zorgen dat je in het begin goed stond en dan raak je zelf ook niemand. Range is maar 10 yards van die explosie en je hebt echt ruimte zat daar.
Qua melee dps is Murmur echt een eitje om te tanken. Enige probleem wat je kan krijgen is dat je healer OOM raakt voordat Murmur om ligt maar zelfs dan is het nog wel goed te doen aangezien zijn melee dps zoals gezegd echt peanuts is.
[ Voor 9% gewijzigd door redfoxert op 20-02-2007 12:26 ]
Bij mij begon 'ie mezelf te euhh.. healen.redfoxert schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:26:
[...]
Met mij ging ie vrolijk met mn bow staan schieten op random targets. Dat liever dan iemand met Thunderfury om zn oren slaanSchieten doet (veel) minder damage en het verlengt cast times wat het mana verbruik natuurlijk weer verlaagd
Die ogre boss in shadow lab vind ik ook een erg toffe boss. Meestal loop in een beetje rain of fire te casten als ik MC ben, zonder dat daar andere in de buurt staan. Warrior moet natuurlijk z'n 30 min cooldowns gebruiken voordat t gevecht begint, anders krijg je die op je dak. Vooral als een priest het mikpunt hiervan is kan dit wel eens nare gevolgen hebben
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Overigens als je de bom bent bij murmur, gewoon het tentje inlopen en je vliegt niet. Het probleem was meer dat de melee te snel dood ging. Bij de eerste pogingen nog geprobeerd bij te healen, maar dan was ik te snell oom. Bij latere pogingen, niet meer gedaan, moesten ze bandagen. Helaas gingen ze dan alsnog dood, vraag me niet waaraan.
Ik heb in outland (waar ik sinds gister eindelijk ook in kan) al meerdere malen 'bugged' mobs gehad.
Wanneer je die aanvalt zie je geen dmg op hun healthbar, ze verbruiken visueel ook geen mana (indien caster), en ze bewegen niet, visueel dan.
In werkelijk bewegen ze wél, doen wél dmg, taken wél damage en verbruiken ook mana, maar je zíet het niet. Je kunt ze dus wel gewoon killen, maar vervolgens niet looten, want de mob staat er nog net zo bij als toen je begon, alleen is dat alleen visueel zo.
Dit heb ik in Azeroth nog nooit gehad...
Wanneer je die aanvalt zie je geen dmg op hun healthbar, ze verbruiken visueel ook geen mana (indien caster), en ze bewegen niet, visueel dan.
In werkelijk bewegen ze wél, doen wél dmg, taken wél damage en verbruiken ook mana, maar je zíet het niet. Je kunt ze dus wel gewoon killen, maar vervolgens niet looten, want de mob staat er nog net zo bij als toen je begon, alleen is dat alleen visueel zo.

in principe kan je als melee bij murmur maar aan 2 dingen doodgaanAnoniem: 63072 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:52:
Overigens als je de bom bent bij murmur, gewoon het tentje inlopen en je vliegt niet. Het probleem was meer dat de melee te snel dood ging. Bij de eerste pogingen nog geprobeerd bij te healen, maar dan was ik te snell oom. Bij latere pogingen, niet meer gedaan, moesten ze bandagen. Helaas gingen ze dan alsnog dood, vraag me niet waaraan.
1 de bom zijn
2 te dom zijn om niet direct weg te lopen bij begin casten van Sonic boom
zal wel een geval van 2 zijn, als je de sonic boom pakt krijg je een klap van 6-7k dmg, en vervolgens nog 1 a 2 dmg ticks welke je fataal kunnen worden, enige wat dan dus helpt is potten gezien de damage tick je bandage breekt en je dus fucked bent
als rogue helpt misschien ook cloak of imbaness tegen die dot maar dat weet ik niet omdat ik zelf altijd op tijd weg ben
Sonic Boom is een percentage van je totale health, niet een vaste hoeveelheid dmg. CoS werkt trouwens tegen zowel Sonic Boom als de ticks erna.Bokkie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:03:
zal wel een geval van 2 zijn, als je de sonic boom pakt krijg je een klap van 6-7k dmg, en vervolgens nog 1 a 2 dmg ticks welke je fataal kunnen worden, enige wat dan dus helpt is potten gezien de damage tick je bandage breekt en je dus fucked bent
ah okExitium schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:12:
[...]
Sonic Boom is een percentage van je totale health, niet een vaste hoeveelheid dmg. CoS werkt trouwens tegen zowel Sonic Boom als de ticks erna.
de eerste paar keer dat ik hem kreeg had ik steeds nog maar 1k hp over (unbuffed 7.8khp)
en ik moet nog steeds wennen dat ik cos heb
75%-85% van je health op dat moment, dus als je nog maar 100 health hebt krijg je "maar" 75-85 dmg. Toch klote als je daarna die DoT nog hebt voor 12% over 6 seconden .... hou je nog maar 3 health overExitium schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:12:
[...]
Sonic Boom is een percentage van je totale health, niet een vaste hoeveelheid dmg. CoS werkt trouwens tegen zowel Sonic Boom als de ticks erna.
Dus het is niet van je TOTALE health.
Magoed, als melee dps en niet tank hoor je daar niet dood te gaan. Enige optie is dan nog dat je Touch of Murmur krijgt en je explodeert.
[ Voor 8% gewijzigd door redfoxert op 20-02-2007 13:16 ]
Ik had gisteren ook een soort van bugged mob, denk ik dan. Was rond aan het rennen in Zangermarsh (oid) en kwam een tempeltje tegen (aan de zuidkant, beetje in het midden) met een paar guards en een lvl 63 elite binnen. Aangezien ik die tempel moest verkennen voor een quest stond die elite toch wel een beetje in de weg, dus dot erop, naar buiten lopen en chainfearen en dotten. Gaat ie precies dood achter een dikke steen die ook bij de ingang staat, dus ik denk mooi, ff fijn looten en dan weer verder, maar er was helemaal geen corpse te vinden, dus ook niets te looten. Kijk zo ga ik natuurlijk nooit die 5K goud bij elkaar krijgen
Kwam ook nog een priest tegen van mijn eigen level, normaal loop ik alles wat rood is voorbij, omdat ik geen zin in pvp heb (ook al zit ik op een pvp server), maar deze ging direct in de aanval. Dus mijn void gaat per direct op die priest af en die roep ik nog een keer terug om te laten zien dat ik geen kwaad in de zin had, maar die gast ging gewoon verder, dus toen maar fear erop. Moest het zelf ook op een lopen zetten omdat die priest toch al aardig wat HP er vanaf had gekregen en dus duik ik het water in, maar laat die priest geselecteerd en zo zie ik dat hij langzaam wordt gesloopt door de ruime hoeveelheid mobs die daar rond hangen (bij die naga's). Toch nog mooi een HK gekregen ervoor
Kwam ook nog een priest tegen van mijn eigen level, normaal loop ik alles wat rood is voorbij, omdat ik geen zin in pvp heb (ook al zit ik op een pvp server), maar deze ging direct in de aanval. Dus mijn void gaat per direct op die priest af en die roep ik nog een keer terug om te laten zien dat ik geen kwaad in de zin had, maar die gast ging gewoon verder, dus toen maar fear erop. Moest het zelf ook op een lopen zetten omdat die priest toch al aardig wat HP er vanaf had gekregen en dus duik ik het water in, maar laat die priest geselecteerd en zo zie ik dat hij langzaam wordt gesloopt door de ruime hoeveelheid mobs die daar rond hangen (bij die naga's). Toch nog mooi een HK gekregen ervoor
Time spend gaming is time spend well
Heb ik ook gehad bij sommige van die panters in Blood elf startzone.Whuzz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:03:
Ik heb in outland (waar ik sinds gister eindelijk ook in kan) al meerdere malen 'bugged' mobs gehad.
Dat heb ik inderdaad ook al een paar keer gehad. Meestal bij die zwijnen in Hellfire, daarna heb ik het eigenlijk ook niet meer gehad. En het is nou niet dat die zwijnen goede loot hebben ofzo.Whuzz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:03:
Hmm, afaik is het wel een percentage van je totale health, maar goed.
Ik had het bij die mobs voor een van de eerste quests... "I work... for the horde!" ofzo, waarbij je wood en metal moest verzamelen.Ferreur schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:18:
[...]
Dat heb ik inderdaad ook al een paar keer gehad. Meestal bij die zwijnen in Hellfire, daarna heb ik het eigenlijk ook niet meer gehad. En het is nou niet dat die zwijnen goede loot hebben ofzo.
Had op een gegeven moment 2 bugged mobs tegelijk, dan wordt het toch lastig, als je wel wordt aangevallen, maar niets ervan kunt zien. FN -> blink -> run away -> Fel Reaver -> you die. pwnd.

Nope, ik heb als tank nu ongeveer 12k health en doordat de healer gesilenced werd door een mage die te dichtbij explodeerde op het verkeerde moment had ik ongeveer 50% hp op het moment dat de Sonic Boom kwam. Normaliter had ik dus zo'n 10k damage gehad, maar in dit geval was het een stuk minder en ging ik niet in 1 keer dood. 2 Greater heals er op (1 crit) en ik zat weer aan 80%.Exitium schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:19:
Hmm, afaik is het wel een percentage van je totale health, maar goed.
Dus het is toch echt een percentage van je health wat je op dat moment hebt
Ja, dat lukt je ook maximaal 2 keerevilpin0 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:44:
Ben je mage? gebruik ice block 1 sec voor MC.
Ik moet ff een timer installeren die bijhoudt wanneer 'ie gaat MCen, maakt het wat makkelijker.
Ik ben een mage, ik sta altijd in 'range'Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:56:
Vind die boss juist een van de leukere
Als DPS al je cooldowns er zo snel mogelijk doorheen jagen, want anders doet de boss dat wel voor jeAls healer zorgen dat iedereen zoveel mogelijk hp heeft, zodat er niemand doodgaat tijdens de mindcontrol. En tja, t is een beetje afhankelijk van geluk, maar dat houdt t leuk imo
Maargoed. Volgende keer proberen met een level 70 tank, zal wel wat beter gaan neem ik aan.
Klopt, we werden tijden 1 MC allemaal gefeared woor de lock. Da's ook de try dat we op 9% kwamen, toen dat ik niet na de eerste MC met 0 manaWas daar laatst nog en toen vergat de priest z'n aoe fear te burnen en dat gebeurde dus bij de mc, ook wel een leuk effect en op zich niet eens zo heel erg ongunstig
Ik heb er spijt van dat ik arcane blast geleerd heb. Gebruik 'em nooit, en die boss ging er in 1 MC gewoon mee spammen. Dag mana, en dat doet nog reteveel damage ook (1100/cast met een 1.5 casttijd). Helemaal mee eens verder, het is gewoon hopen dat 'ie niet al je mana er doorheen jaagt.Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:00:
Noem het maar leuk. Laatst was ik als priest full health, maar toch dood tijdens de MC. Tweede poging: Iedereen full health, ik op 95% mana en tijdens de MC doet de ploert holy nova tot mn mana zo goed als op is. Super healing pot erin gemikt, volgende MC weer holy nova.
Yup, ook gehad. Erg vervelend. Je kunt ze inderdaad wel killen, maar omdat je client het niet eens is met de server kwa locatie kun je ze niet looten.Whuzz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:03:
ik heb die bugged mobs ook in azeroth hoor.. zowel op darnassus als in redridge.. al 2x gehad gisteren dat ik dood ging door die vage lag ofzo..
heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het gewoon een nieuwe bug is, die rond de introductie van TBC in de client of de server geslopen is dan.BootVluchteling schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:27:
ik heb die bugged mobs ook in azeroth hoor.. zowel op darnassus als in redridge.. al 2x gehad gisteren dat ik dood ging door die vage lag ofzo..
Ik heb die bug voor The Burning Crusade anders ook vaker gehad. En eigenlijk wel overal in de buitenwereld. In instances vrij zelden. Wat me wel veel opvalt is het aantal mobs dat standaard al EVADE.Hydra schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:33:
[...]
heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het gewoon een nieuwe bug is, die rond de introductie van TBC in de client of de server geslopen is dan.
wat helpt is om na de kill ff uit/in te loggen
door dat te doen zie je de mob weer op zn juiste plaatsje liggen en kun je hem gewoon looten
door dat te doen zie je de mob weer op zn juiste plaatsje liggen en kun je hem gewoon looten
Klopt, ook mobs die je aanvalt, waar je met je rug naartoe staat omdat je ze anders niet kan raken en die zodra ze doodgaan wel voor je liggen. Zat gehad voor TBC.
Hallo
Ik ben een lockje
Vraagje, ik hoor van een vriend, en hij is warrior (in wow dan
) en hij zegt dat armor met attack power puur voor melee attacks is. Daar zou ik met mijn warlock en mijn DoT's dus niets aan hebben volgens hem.
Maar ik dacht vaag en gauw ergens gelezen te hebben dat warlocks wel degelijk (veel) aan + ?? attackpower items hebben, en dat elke periodieke schade van elke DoT daar ook mee versterkt zou worden ofzo, maar dat weet ik niet meer zeker. Wat is nu waar?
Ik ben een lockje
Vraagje, ik hoor van een vriend, en hij is warrior (in wow dan
Maar ik dacht vaag en gauw ergens gelezen te hebben dat warlocks wel degelijk (veel) aan + ?? attackpower items hebben, en dat elke periodieke schade van elke DoT daar ook mee versterkt zou worden ofzo, maar dat weet ik niet meer zeker. Wat is nu waar?
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Hmm nog 2 dagen werken en niets doen (hier en op guild forum posten dan ^^), dan 2 weken vrij en dan een nieuwe baan. Die tijd vrij ga ik eens goed gebruiken om wat rep op te halen, en attunements te halen. Ik kan er nu al naar uit kijken.
"We are the Bored, Resistance is Futile"
"We are the Bored, Resistance is Futile"
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
+spelldamageFiddle schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:58:
Hallo
Ik ben een lockje
Vraagje, ik hoor van een vriend, en hij is warrior (in wow dan) en hij zegt dat armor met attack power puur voor melee attacks is. Daar zou ik met mijn warlock en mijn DoT's dus niets aan hebben volgens hem.
Uitloggen / inloggen en de corpse is te looten / vinden. is een bekende bugDampie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:18:
Ik had gisteren ook een soort van bugged mob, denk ik dan. Was rond aan het rennen in Zangermarsh (oid) en kwam een tempeltje tegen (aan de zuidkant, beetje in het midden) met een paar guards en een lvl 63 elite binnen. Aangezien ik die tempel moest verkennen voor een quest stond die elite toch wel een beetje in de weg, dus dot erop, naar buiten lopen en chainfearen en dotten. Gaat ie precies dood achter een dikke steen die ook bij de ingang staat, dus ik denk mooi, ff fijn looten en dan weer verder, maar er was helemaal geen corpse te vinden, dus ook niets te looten. Kijk zo ga ik natuurlijk nooit die 5K goud bij elkaar krijgen
En natuurlijk Ranged Attack Power voor je wands
Anoniem: 26351
Attackpower is inderdaad voor melee, en het equivalent voor casters hiervan is spell damage. Dus, jij wilt +spell damage en je vriendje +attackpower.Fiddle schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:58:
Hallo
Ik ben een lockje
Vraagje, ik hoor van een vriend, en hij is warrior (in wow dan) en hij zegt dat armor met attack power puur voor melee attacks is. Daar zou ik met mijn warlock en mijn DoT's dus niets aan hebben volgens hem.
Met een goede wand en dikke + ranged attackpower sta je volgens mij wel raar te kijken als iemand voor bijna 800 op je begint te wandenFerreur schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:01:
Om het nog wat ingewikkelder de maken, de hoeveelheid +shadow damage die jij hebt, geeft je pet extra attack power
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Anoniem: 203480
Hoeveel armor/HP moet een tank ongeveer hebben wil je een beetje goede tries op maulgar/gruul doen? Iemand hier een tank die die bosses al doet?
Hmm, ik heb in Azeroth al een paar keer tegenover een foe gestaan met dezelfde verschijnselen, alleen ging ie wel neer als ie door zijn health heen was (wat ik dus niet kon zien) en kon ie ook geloot worden.Whuzz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:03:
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Lock 1: "Jonge wat heb jij een noob gear, alleen stamina en +ranged attack power en we gebruiken nog geen eens attack power"
Lock 2: "Ik ben wand specced"
Lock 2: "Ik ben wand specced"

User Error -- Please Replace User
Is die bug al niet ergens in de middeleeuwen gefixed?Ferreur schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:01:
Welke class speel jij?Weakling schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:08:
Hmm, ik heb in Azeroth al een paar keer tegenover een foe gestaan met dezelfde verschijnselen, alleen ging ie wel neer als ie door zijn health heen was (wat ik dus niet kon zien) en kon ie ook geloot worden.
[ Voor 44% gewijzigd door Hydra op 20-02-2007 14:10 ]
Geen idee, het schoot me ineens te binnen.Hydra schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:09:
[...]
Is die bug al niet ergens in de middeleeuwen gefixed?
Ranged AP werkt niet met wands?
Als het goed is niet meer. Ook wel logisch natuurlijkFerreur schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:11:
Ranged AP werkt niet met wands?
Maargoed, zie maar eens een hoop cloth met genoeg +attackpower te vinden
Het werkt inderdaad niet meer, maar het was wel grappig en inderdaad is cloth met +ranged attackpower erg zeldzaam
Anoniem: 205335
Ongeveer 20k HP, weet niet hoeveel armor tho. Onze druid tank haalt dat makkelijkAnoniem: 203480 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:07:
Hoeveel armor/HP moet een tank ongeveer hebben wil je een beetje goede tries op maulgar/gruul doen? Iemand hier een tank die die bosses al doet?

Anoniem: 104748
Snap je me vraag nu echt niet, of vindt je het prachtig om je aangevallen te voelen? Ik vraag me dus af hoe mensen een snel lvl styl volhouden (extreem snel, gewoon snel), omdat ik er doodmoe van wordt op die manier de game te spelen. Genoeg mensen lvlen hard, en steken iedere dag veel tijd erin om in een vloeiende lijn de 70 te halen, op de manier waarmee ze de meeste xp halen. IK vraag me dus af wat de fun van deze speel manier is, als we even het lvl 70 moeten worden vergeten. Wat jij op lvl 70 weer ga doen kan mij weer geen "reet roesten".Bokkie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 07:18:
[...]
voor mij begint het spel pas als ik een lvl 70 (eerst lvl 60) karakter hebt, waarom? ik wil raiden plain and simple daarom level ik zo snel mogelijk naar de 70, wat jij en andere daarvan denken zal me aan me reet roesten eerlijk gezegdhoe sneller ik weer met me guildies kan raiden hoe beter.
dus je reden van "ze zijn wat in het wow wereldje" klopt van geen kant
ik speel het spel zoals ik het leuk vind.
Imo is de game spelen met fun, ieder moment fun hebben, dat will zeggen spelen hoe ik wil spelen op het moment dat ik speel. Dat betekend dus niet even tanden opmekaar en keihard naar lvl 70 knagen, omdat dan de fun begint.
Mischien is het mogelijk om gewoon ervaringen te delen, zonder je aangevallen voelen te worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 20-02-2007 14:36 ]
Warrior. Ben nu level 34 en heb het meegemaakt o.a. bij de Alterac Ruins.Hydra schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:09:
Welke class speel jij?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Jij vind snel lvl-en niet leuk, anderen vinden niet raiden niet leuk.
't Komt er dus op neer dat iedereen het spel anders speelt en anders beleeft.
Goh, wat een verrassing zeg
't Komt er dus op neer dat iedereen het spel anders speelt en anders beleeft.
Goh, wat een verrassing zeg

Dat zegt hij in zijn post, dat zijn ervaring pas op LvL70 begint en de weg erna toe niet boeit.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:34:
Mischien is het mogelijk om gewoon ervaringen te delen, zonder je aangevallen voelen te worden.
Wie probeert zich hier nu aangevallen te voelen?
Sowieso, WoW is gewoon weinig aan als je niet meer kan Raiden.
Op voorwaarde dat je vroeger een hele tijd geraid hebt in een goede guild en er veel bloed, zweet en tranen erin te hebben gestoken.
Ik kan ook niet wachten tot ik met een char op LvL70 zit, eindelijk weer Raiden en moeilijke dingen doen.
Persoonlijk word ik niet warm van de Quest's en de moeilijkheid ervan...
Ach bij het levelen is het leukste natuurlijk instances doen als ze eigenlijk net een te hoog level voor je zijn, dat houdt de spanning er een beetje in en je loopt voor je level met heel goed spul rond.
Anoniem: 168502
Ja idd, ik hou er ook niet van om binnen 1 maand level 70 tezijn, maar er zijn sommige mensen die 24/7 erop zittenAnoniem: 104748 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:34:
[...]
Snap je me vraag nu echt niet, of vindt je het prachtig om je aangevallen te voelen? Ik vraag me dus af hoe mensen een snel lvl styl volhouden (extreem snel, gewoon snel), omdat ik er doodmoe van wordt op die manier de game te spelen. Genoeg mensen lvlen hard, en steken iedere dag veel tijd erin om in een vloeiende lijn de 70 te halen, op de manier waarmee ze de meeste xp halen. IK vraag me dus af wat de fun van deze speel manier is, als we even het lvl 70 moeten worden vergeten. Wat jij op lvl 70 weer ga doen kan mij weer geen "reet roesten".
Imo is de game spelen met fun, ieder moment fun hebben, dat will zeggen spelen hoe ik wil spelen op het moment dat ik speel. Dat betekend dus niet even tanden opmekaar en keihard naar lvl 70 knagen, omdat dan de fun begint.
Ik zelf wissel grinden instance en questen graag af.
Julie ook, of doen julie bijv meer questen om het feit dat het vaak sneller lvlt? (even aan nemen dat je liefste end game gaat doen)
Jij hoeft toch ook niet op die snelle manier te levellen? zoals ik al zei speel het spel zoals je zelf leuk vind dat doet iedereen die het spel speelt, daar ga ik in ieder geval van uitAnoniem: 104748 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:34:
[...]
Snap je me vraag nu echt niet, of vindt je het prachtig om je aangevallen te voelen? Ik vraag me dus af hoe mensen een snel lvl styl volhouden (extreem snel, gewoon snel), omdat ik er doodmoe van wordt op die manier de game te spelen.
er is geen fun in levellenGenoeg mensen lvlen hard, en steken iedere dag veel tijd erin om in een vloeiende lijn de 70 te halen, op de manier waarmee ze de meeste xp halen. IK vraag me dus af wat de fun van deze speel manier is, als we even het lvl 70 moeten worden vergeten. Wat jij op lvl 70 weer ga doen kan mij weer geen "reet roesten".
dat is de een verschil van meningImo is de game spelen met fun, ieder moment fun hebben, dat will zeggen spelen hoe ik wil spelen op het moment dat ik speel. Dat betekend dus niet even tanden opmekaar en keihard naar lvl 70 knagen, omdat dan de fun begint.
ik ken ook mensen die hebben 4x een lvl 60 char verschillende class en spelen puur voor het verhaal questen, proberen elke quest te doen die ze maar kunnen vinden etc.
ken ook iemand ie heeft 4 mages naar de 60 gelevelled met een grind, waarom
misschien moet je je eigen bericht dan nog maar eens goed doorlezen, want hij komt nogal neerbuigend over tegenover de mensen waarvan je graag wil dat ze je vraag beantwoordenMischien is het mogelijk om gewoon ervaringen te delen, zonder je aangevallen voelen te worden.
voor snel levellen doe je ook een combinatie, alleen pak je sommige quests niet op omdat de tijd/exp verhouding daar te laag voor isAnoniem: 104748 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:46:
Ik zelf wissel grinden instance en questen graag af.Julie ook, of doen julie bijv meer questen om het feit dat het vaak sneller lvlt? (even aan nemen dat je liefste end game gaat doen)
meestal pak je dus alleen de grindquests en de farm quests mee, instances doe je dan wel weer voor quests en mogelijke leuke rewards, instance quests hebben vaak de betere rewards namelijk.
plus dat je probeerd de quests zo efficient mogelijk te doen, zoveel mogelijk grind/farm quests pakken, allemaal doen en dan pas inleveren in plaats van heen en weer lopen.
Dit gaat wel gepaard met 'ervaring' van eerdere chars en voorbereiding dmv van allakhazam wowamp etc. verder ook gewoon veel lezen, op de betreffende sites staat veel informatie over niet alleen quests, maar ook je skills, tips en dingen over alle classes
[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 20-02-2007 14:57 ]
Tja ik heb ook vrij snel geleveled, maar dat omdat ik mijn stage periode inging en anders er nu otaal geen tijd meer voor zou gehad hebben 
Gelukkig kan ik nu 's avonds mee met raiden en heb mijn zaakjes fijn voor elkaar
Dat was mijn eerste reden om te powerlevelen
En nu lekker rommelen op lvl 70, maar het spel houdt daar niet op hoor! Je heb nog je raids als je in een redelijke guild zit, en je kan ook op een gegeven moment de heroic instances in, dus genoeg om mee verder te spelen ook als je lvl 70 bent.
En natuurlijk flying mount, wieee
Gelukkig kan ik nu 's avonds mee met raiden en heb mijn zaakjes fijn voor elkaar
Dat was mijn eerste reden om te powerlevelen
En nu lekker rommelen op lvl 70, maar het spel houdt daar niet op hoor! Je heb nog je raids als je in een redelijke guild zit, en je kan ook op een gegeven moment de heroic instances in, dus genoeg om mee verder te spelen ook als je lvl 70 bent.
En natuurlijk flying mount, wieee
User Error -- Please Replace User
Blijft een groot nadeel van forum/sms etc, het komt uiteindelijk toch over hoe je het zelf leest, en dat kan je dan niet even snel uitleggen.Bokkie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:48:
misschien moet je je eigen bericht dan nog maar eens goed doorlezen, want hij komt nogal neerbuigend over tegenover de mensen waarvan je graag wil dat ze je vraag beantwoorden
Het gaat mij dan ook echt alleen maar om het volgende:
-Ok stel je voor je vindt dat de game bij 70 leuk wordt voor jou, (end game) en je vindt het lvlen eigenlijk gewoon zwaar klote. Dan vindt ik het dus appart dat je in dat geval toch even keihard liefst non stop naar 70 lvlt. Dan zou je toch zeggen (aangenaam mens
Hoop dat dit duidelijker is.
Vermoedde ik al. Probleem voor een ranged speler is dat die mob zich verplaatst, terwijl de client dat niet doorheeft. Je krijgt alleen de loot cursor (da's client side) als je bij de oude plek van de mob staat, maar dan meldt de server je dat je niet in range bent.Weakling schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:37:
Warrior. Ben nu level 34 en heb het meegemaakt o.a. bij de Alterac Ruins.
Als je die mob zou taggen, en dan 10 yard zou lopen voordat je 'em dood hebt, dan zou je hetzelfde hebben.
Anoniem: 121555
Ik wilde zelf wel zo snel mogelijk 70 zijn, telkens het "verzamel 5 van A, 5 van B en 3 van C - verzamel 10 van D"-geneuzel me toch wel een beetje tegen ging staan. Ben op 67 of 68 van shadow weer holy/disc gespecced en voornamelijk in instances geweest, het shadowgebeuren begon ook m'n neus uit te komen.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:46:
Ik zelf wissel grinden instance en questen graag af.Julie ook, of doen julie bijv meer questen om het feit dat het vaak sneller lvlt? (even aan nemen dat je liefste end game gaat doen)
zwaar klote is een groot woordAnoniem: 104748 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:54:
[...]
Blijft een groot nadeel van forum/sms etc, het komt uiteindelijk toch over hoe je het zelf leest, en dat kan je dan niet even snel uitleggen.Iig is het zeker zo dat je moet spelen hoe je wil spelen.
Het gaat mij dan ook echt alleen maar om het volgende:
-Ok stel je voor je vindt dat de game bij 70 leuk wordt voor jou, (end game) en je vindt het lvlen eigenlijk gewoon zwaar klote. Dan vindt ik het dus appart dat je in dat geval toch even keihard liefst non stop naar 70 lvlt. Dan zou je toch zeggen (aangenaam mens), dat je regelmatig even kotsmisselijk doodmoe rust neemt?
Hoop dat dit duidelijker is.
Tuurlijk heb op zich wel plezier in levellen, maar dat plezier zit er meer in dat ik steeds dichterbij de 70 kom om weer met mijn guildies plezier te hebben in raids, pvp, 5 man instances enz.
Maar inderdaad soms kom het grinden me de strot wel uit, en dan ga ik gewoon weer even op mijn main wat instances inrennen met de guild.
Het is niet zo dat je 24/7 je karakter levelled voor raiden, het is meer dat je gewoon zo efficient mogelijk je karakter naar 70 levelled in de tijd dat je erop speelt
wat ook meespeeld is dat ik inmiddels aan mijn 4 karakter bezig ben, heb hiervoor al 3 andere chars gehad waarmee ik ook geraid heb in endgame (wat op zich nog weinig is voor 2 jaar spelen volgens mij >_< ken zoals gezegd gasten met 5 tot 8 lvl 60 chars

de eerste keer heb ik genoten van alle quests enzo, en deed ik er ook 2 a 3 maanden over om 60 te worden
[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 20-02-2007 15:05 ]
vind lvl'en altijd wel leuk... heb nu een lvl 70, een lvl 65, een lvl 61 en dan nog 3 lvl 60's...Bokkie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:01:
[...]
zwaar klote is een groot woordzoals ik al zei leer ik al grinded en levelled de class beheersen zoals ik dat nodig heb raids straks, naast veel inlezen is er ook game ervaring nodig.
Tuurlijk heb op zich wel plezier in levellen, maar dat plezier zit er meer in dat ik steeds dichterbij de 70 kom om weer met mijn guildies plezier te hebben in raids, pvp, 5 man instances enz.
Maar inderdaad soms kom het grinden me de strot wel uit, en dan ga ik gewoon weer even op mijn main wat instances inrennen met de guild.
Het is niet zo dat je 24/7 je karakter levelled voor raiden, het is meer dat je gewoon zo efficient mogelijk je karakter naar 70 levelled in de tijd dat je erop speelt
wat ook meespeeld is dat ik inmiddels aan mijn 4 karakter bezig ben, heb hiervoor al 3 andere chars gehad waarmee ik ook geraid heb in endgame (wat op zich nog weinig is voor 2 jaar spelen volgens mij >_< ken zoals gezegd gasten met 5 tot 8 lvl 60 chars)
de eerste keer heb ik genoten van alle quests enzo, en deed ik er ook 2 a 3 maanden over om 60 te wordenmaar op een gegeven moment gaan dezelfde quests je gewoon wel de keel uithangen
tenminste wat afwisseling qua spelen ipv maar telkens met zelfde class de zelfde (highend) instance te moeten doen
Ik probeer ook zo snel mogelijk naar lvl 70 te komen, maar dat is puur omdat ik dan de eerste in de guild ben
Overigens moet ik zeggen dat de quests vaak wel de moeite zijn. Qua exp en rewards natuurlijk, maar vele quests hebben een mooie verhaallijn. En dan met name de quests in Duskwood, die zijn echt de moeite waard om helemaal door te lezen.
Overigens moet ik zeggen dat de quests vaak wel de moeite zijn. Qua exp en rewards natuurlijk, maar vele quests hebben een mooie verhaallijn. En dan met name de quests in Duskwood, die zijn echt de moeite waard om helemaal door te lezen.
Anoniem: 27963
Ik vond het ook leuk om bij de eerste lvl70's mee te gaan. Alles is echt nieuw, er is nog geen ervaring en je kunt dus niet "even" een instance meelopen met iemand die het al kent. Ook staat iedereen bij je gear te kwijlen, hetgeen (admit!
) natuurlijk ook leuk is, om nog maar niet te spreken over een epic flying mount.
Server-second kills in Karazhan waren ook erg leuk.
Ik heb niet heel puur zo effectief mogelijk geleveld, maar gewoon alle quests gedaan. Daarnaast heb ik nog een priest om het dunnetjes over te doen en dingen te zien die ik op mijn hunter heb gemist.
Maargoed, mij ging het voornamelijk om het eerst-doen en dus eerst-ontdekken. Ik speel nu ook alweer een stuk minder dan in de eerste 3 weken van TBC.
Server-second kills in Karazhan waren ook erg leuk.
Ik heb niet heel puur zo effectief mogelijk geleveld, maar gewoon alle quests gedaan. Daarnaast heb ik nog een priest om het dunnetjes over te doen en dingen te zien die ik op mijn hunter heb gemist.
Maargoed, mij ging het voornamelijk om het eerst-doen en dus eerst-ontdekken. Ik speel nu ook alweer een stuk minder dan in de eerste 3 weken van TBC.
Nee, dan zet je even door zodat je zo snel mogelijk bij het leuke deel bent. Op m'n pala neem ik er de tijd voor, was de laatste van de (vier) actieve pala's die de 70 haalde en toen waren er nog geen twee weken voorbij. Lock was binnen een maandje 70 (met gewoon een baan enzo) en zal qua /played ook eerder 70 halen dan m'n pala.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:54:
-Ok stel je voor je vindt dat de game bij 70 leuk wordt voor jou, (end game) en je vindt het lvlen eigenlijk gewoon zwaar klote. Dan vindt ik het dus appart dat je in dat geval toch even keihard liefst non stop naar 70 lvlt. Dan zou je toch zeggen (aangenaam mens), dat je regelmatig even kotsmisselijk doodmoe rust neemt?
Noooooooo!Anoniem: 121555 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:57:
Ben op 67 of 68 van shadow weer holy/disc gespecced en voornamelijk in instances geweest, het shadowgebeuren begon ook m'n neus uit te komen.
Hou het nuttig
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-02-2007 16:26 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!