Mooi heb die link gezocht maar kon m niet vinden thanks
Scare beast nutteloos? Ooit gedacht aan shaman wolf of druid cat/bear in PvP bang makenKapoen schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:45:
[...]
Hunters hebben de omgekeerde versie van die spell: Scare Beast. Nu ben ik wel nog een hunter noob dus als iemand mij het nut van die spel kan uitleggen... graag
Overigens kan het in PvE ook nog best nuttig zijn, wanneer je teveel aggro hebt...
Scare beast kan inderdaad nog wel eens handig zijn... Hij past niet meer op mijn actionbars dus gebruik ik m niet, maar heeft nog enig nut....
Ik zou liever Eagle Eye willen nomineren
Anoniem: 209169
Toch ook wel makkelijk om even snel ergens te peakenMorrar schreef op maandag 19 februari 2007 @ 15:11:
Scare beast kan inderdaad nog wel eens handig zijn... Hij past niet meer op mijn actionbars dus gebruik ik m niet, maar heeft nog enig nut....
Ik heb het vaak genoeg gebruikt. En dan nog, het is natuurlijk een idioot idee om een spell te verwijderen omdat een dombo er mee een raid wiped. Kun je ook wel redeneren dat frostbolt verwijderd moet worden.Anoniem: 41820 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 13:52:
Maar wees nou eerlijk, wanneer is Eye of Killrog ECHT nuttig? Of ook maar een klein beetje nuttig?
Idd, vaak genoeg gebruikt om een druid weg te jagen. Werkt vaak niet tegen goeie druids (die zien het je casten helaas) maar een beetje een trage druid valt er wel voor.Resistance_NL schreef op maandag 19 februari 2007 @ 15:03:
Scare beast nutteloos? Ooit gedacht aan shaman wolf of druid cat/bear in PvP bang makenOf anders gewoon een andere hunter zijn pet ofzo..
[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 19-02-2007 15:25 ]
https://niels.nu
Soothe aggro'd niet. Als je dus bijvoorbeeld met instance grinden ergens langs wilt maar een monster niet wilt aggro'en kun hem soothen, waardoor z'n aggro-range lager wordt tijdelijk).eendje schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:37:
ja idd sooth animal is echt zo'n pruts spelsleep em dan gelijk ^_^
Sleepen is in instances niet zo handig, want dan trekt ie na de sleep de halve instance achter zich aan richting jou
Nu moet ik wel zeggen dat de priest versie nog het meest nuttig is (Soothe voor humanoids).
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2007 15:34 ]
Priests/shamans kunnen dispellen/purgen en een mages kunnen spellstealen. Hadden ze toevallig gisteren maar omdat het al half twee geweest was maar een paar tries gedaan. Liepen met een groep met een man of drie die nog nooit in Kara geweest waren dus was sowieso wat proberen, ook met de gebuffte Maiden. Wij laten een priest/shaman Juliet dispellen en een mage Romulo spellstealen, maar als dat niet super gebeurt is het een bye bye druid MT met 14.5k hp en 24k armor na twee hits. We balen ook elke week weer als we ze hebben.Anoniem: 203480 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:54:
We hebben gisteren Romulo & Julliete - Opera Event geprobeerd..die 2 zijn behoorlijk pittig kan ik je wel vertellen. Iemand al een leuke tactic gevonden? We hadden gisteren 2 locks in de groep die alletwee hun felhunters gebruiken om de buff te removen. Juli is nog niet zo pittig..maar Romulo en zijn irritante buff is niet leuk. Ben zelf MT van de guild en heb rond de 14k hp buffed..wat toch redelijk voldoende moet zijn. Constant wanneer de warning van zijn buff kwam was ik nagenoeg in 3 seconden dood :x.
Volgende keer gaan we het proberen door een mage te laten spellstealen en/of de tank healers ( priests ) de buff te dispellen. Geen idee of dat zal werken..maar goed..felhunters lijkt het ook niet super te doen. Iemand anders ervaring met deze boss(es)?
AMG AMG AMG FIRESTOENZ FTW!!!Ferreur schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:58:
Over nutteloze spells gesproken: Heeft een van de warlocks hier al wel eens een firestone gemaakt?
Of mis ik een bepaald nuttig deel van dit kreng?
Dingen staan niet eens op m'n actionbars.
Anoniem: 203480
WTB ally shaman..onze hoogste atm is 65Exitium schreef op maandag 19 februari 2007 @ 15:36:
[...]
Priests/shamans kunnen dispellen/purgen en een mages kunnen spellstealen. Hadden ze toevallig gisteren maar omdat het al half twee geweest was maar een paar tries gedaan. Liepen met een groep met een man of drie die nog nooit in Kara geweest waren dus was sowieso wat proberen, ook met de gebuffte Maiden. Wij laten een priest/shaman Juliet dispellen en een mage Romulo spellstealen, maar als dat niet super gebeurt is het een bye bye druid MT met 14.5k hp en 24k armor na twee hits. We balen ook elke week weer als we ze hebben.
[...]
AMG AMG AMG FIRESTOENZ FTW!!!
Dingen staan niet eens op m'n actionbars.

Ik heb nog wel eens een avondje lol gehad met Firestone. Wilde m'n sword skill naar 300 hebben, Firestone in ander hand, CoE op targets en hakken maar. Dat ding proct nog best aardig trouwensFerreur schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:58:
Over nutteloze spells gesproken: Heeft een van de warlocks hier al wel eens een firestone gemaakt?
Of mis ik een bepaald nuttig deel van dit kreng?
Anoniem: 41820
Firestone is flink gebuffed ondertussen trouwens, en gaat zelfs niet meer in je offhand, maar in je wand slot.
Geeft nu ook +xx fire damage afaik.
Niet dat ik hem gebruik
Niet dat ik hem gebruik
/cast [stealth]pickpocketRaseriaN schreef op maandag 19 februari 2007 @ 13:59:
[...]
Harhar! Disarm Traps en Pickpocket! Pak aan, stelletje doerakken!
/stopcasting
/cast [stealth]cheapshot
en autoloot aan @ interface options
[ Voor 6% gewijzigd door pica op 19-02-2007 17:22 ]
Hebben we ervarenExitium schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:18:
[...]
Dat werkt bij heals alleen voor de hoeveelheid health die we missen, voor overhealing krijgen we dus niks terug. Leuke is dat VE heals wél mana teruggeven bij overhealing, gaat echt niets boven een goeie shadowpriest in een party met een pala als MH.
[...]
Fixed.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Kvind het zo klote dat shift-pickpocket niet werktJeanLucPicard schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:07:
[...]
/cast cheapshot
/stopcasting
/cast pickpocket
en autoloot aan @ interface options.
Bnet pindle#2913
hm dat hij in de offhand slot zat vond ik idd wel irritant, hm mischien dat hij in wand slot wel een functie kan hebben aangzien ik wands weinig tot nooit gebruikAnoniem: 41820 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:05:
Firestone is flink gebuffed ondertussen trouwens, en gaat zelfs niet meer in je offhand, maar in je wand slot.
Niet dat ik hem gebruik
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dat komt dus door de Vampiric Touch en niet Vampiric Embrace. En tis beide gebaseerd op de damage die je doet, dus je regent gewoon mana van VT zoland VT erop zit en je dmg doet.Exitium schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:18:
[...]
Dat werkt bij heals alleen voor de hoeveelheid health die we missen, voor overhealing krijgen we dus niks terug. Leuke is dat VE heals wél mana teruggeven bij overhealing, gaat echt niets boven een goeie shadowpriest in een party met een pala als MH.
[...]
Wands zijn juist handig voor dat laatste beetje hp van een enemy ofzo zonder daar weer mana aan te moeten besteden. Bij raiden zijn wands ook onmisbaar in veel gevechten (in BWL sta je half de tijd te wandenNhaixatael schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:23:
[...]
hm dat hij in de offhand slot zat vond ik idd wel irritant, hm mischien dat hij in wand slot wel een functie kan hebben aangzien ik wands weinig tot nooit gebruik
De bonus van Firestone is helaas veel te laag ook om met een wand te kunnen concurreren. Je kunt ook een wand nemen met +30 Fire damage, waarom zou je dan een firestone nemen?
Waarom zou je trouwens een firestone nemen als je een wand niet gebruikt? Gebruik je wel je melee wapen dan? Dan is een wand voor een caster toch een HEEEEEEL stuk efficienter en betere damage.
Ik las net in een thread op wow-europe dat het op sommige servers moeilijk is om nog
(tankende) warriors te vinden? Waarschijnlijk wel overdreven, maar toch... in mijn
guild hebben we tot nu toe 3 level 70 warriors op een spelersbasis van 50 à 60 unieke accounts.
Daartegenover staat een armada aan locks, mages en rogues. (veelal ex-warriors).
Gisterenavond hebben we zelfs een Karazhan run moeten afblazen omdat we geen warriors
online hadden. En ook in 5 mans zie ik heel vaak gewoon een pluizenbol tanken en zijn er zelfs
geen dps warriors in de party.
Ik moet zelf toegeven dat ik één van die rerollers ben, mijn level 60 BWL/AQ geared warrior (tank)
staat gewoon stof te happen in Thrallmar. Dit komt eigenlijk meer door het 'moe zijn' na anderhalf jaar. De recente nerfs hebben niet zoveel bijgedragen tot mijn reroll aangezien ik toen al lang een shadowpriest en mage had en het mij geen bal meer kon schelen.
Is het levellen van een warrior dan zo'n 'labeur' of onaantrekkelijk tegenwoordig? Moet je echt protection specced zijn om nog aan de bak te komen?
(tankende) warriors te vinden? Waarschijnlijk wel overdreven, maar toch... in mijn
guild hebben we tot nu toe 3 level 70 warriors op een spelersbasis van 50 à 60 unieke accounts.
Daartegenover staat een armada aan locks, mages en rogues. (veelal ex-warriors).
Gisterenavond hebben we zelfs een Karazhan run moeten afblazen omdat we geen warriors
online hadden. En ook in 5 mans zie ik heel vaak gewoon een pluizenbol tanken en zijn er zelfs
Ik moet zelf toegeven dat ik één van die rerollers ben, mijn level 60 BWL/AQ geared warrior (tank)
staat gewoon stof te happen in Thrallmar. Dit komt eigenlijk meer door het 'moe zijn' na anderhalf jaar. De recente nerfs hebben niet zoveel bijgedragen tot mijn reroll aangezien ik toen al lang een shadowpriest en mage had en het mij geen bal meer kon schelen.
Is het levellen van een warrior dan zo'n 'labeur' of onaantrekkelijk tegenwoordig? Moet je echt protection specced zijn om nog aan de bak te komen?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
mwah, ik heb ook als eerste char een 60 tank, maar daarna vond ik het maar een saaie boel.. ben liever een simpele dps-er zonder directe verplichtingen behalve een paar curses...Kapoen schreef op maandag 19 februari 2007 @ 17:41:
Ik las net in een thread op wow-europe dat het op sommige servers moeilijk is om nog
Anoniem: 47616
zucht, sinds eergisteren geen wow meer, herinstallatie, nieuwe xp, niks helpt.
This application has encountered a critical error:
ERROR #131 (0x85100083) File Corrupt
Program: C:\World of Warcraft\WoW.exe
File: E:\build\buildWoW\WoW\Source\Client.cpp
Line: 2146
heel vreemd, heb niet eens een e:\
lees op het forum dat er meer mensen last van hebben, hopen dat het snel opgelost wordt.
lees op het forum dat er meer mensen last van hebben, hopen dat het snel opgelost wordt.
Heb ik ook een keer gehad met een foute patch. Nadat ik hem er opnieuw op heb gezet, werkte die weer. Raar dat dat bij jou niet werkt.Anoniem: 47616 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:28:
zucht, sinds eergisteren geen wow meer, herinstallatie, nieuwe xp, niks helpt.
Anoniem: 63072
Hmm bij ons de vrienden guild gelukkig 1 die besloot zijn warrior naar 70 te levelen, voor zn hunter. Daarnaast nog 1 warrior die (langzaam) levelt, maar die een account deelt (afaik) met een ouder die (actief) speelt.
In mn raid guild al een level 70 prot warrior en een level 70 tank druid. Verder nog 3 warriors aan het levelen, sommigen sneller dan anderen. Daarvan gaat er in ieder geval 1 op 70 weer protection.
En euh, level 70 protection warrior raken hun targets niet kwijt hoor, hoe je ook nuked als mage.
Priests hebben we ook genoeg, gek genoeg weinig mages en locks. Wel al 1 level 70 shaman atm (alliance)
In mn raid guild al een level 70 prot warrior en een level 70 tank druid. Verder nog 3 warriors aan het levelen, sommigen sneller dan anderen. Daarvan gaat er in ieder geval 1 op 70 weer protection.
En euh, level 70 protection warrior raken hun targets niet kwijt hoor, hoe je ook nuked als mage.
Priests hebben we ook genoeg, gek genoeg weinig mages en locks. Wel al 1 level 70 shaman atm (alliance)
trage levelers heb je dan.. ik ben al 69 zonder al téveel grind/rush werk.. heb nu gewoon door stage 0,0 tijd.. onwijs klote, maar helaas is het niet anders..Anoniem: 63072 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:57:
Hmm bij ons de vrienden guild gelukkig 1 die besloot zijn warrior naar 70 te levelen, voor zn hunter. Daarnaast nog 1 warrior die (langzaam) levelt, maar die een account deelt (afaik) met een ouder die (actief) speelt.
moet nu elke dag om 5 uur mn nest uit, en rond uurtje of 9 er weer in duiken
Hoe zorg ik ervoor dat een vijand mijn pet blijft attacken? ipv als ik geschote heb hij mij attackd?
Growl
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
BM speccen, growl leren (mits mogelijk)RisingSun schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:25:
Hoe zorg ik ervoor dat een vijand mijn pet blijft attacken? ipv als ik geschote heb hij mij attackd?
Ben nog redelijk nieuw @ WoW, nu updates binnenhalen dan ff kijken wat je bedoeld, ik neem aand at balkje van me pet?
Dat is 1 van de abilities die je sommige pets kan leren.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Was begin december al aan het handje als ik de posts op hun forum goed interpeteerde toendertijd.SMulTiE schreef op maandag 19 februari 2007 @ 13:35:
Trollimmie, Exomna ook al gesneuveld ?
Is een hoop drama geweest met mensen die bepaalde mailtjes in hun ingame mailbox vonden:) (

Achja, zo te zien zijn er nog maar 2 old school guilds over op Trollbane, OS en DIE (en nee Nightwatchers tel ik ff niet mee, net als MB).
De rest is geslpit, opnieuw gevormd en gestopt...
Ik krijg in m'n combatlog toch echt manaregen van Spiritual Attunement te zien hoor, en SA heeft niets met VT te maken maar wel alles met VE.Helox-in-a-box schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:36:
[...]
Dat komt dus door de Vampiric Touch en niet Vampiric Embrace. En tis beide gebaseerd op de damage die je doet, dus je regent gewoon mana van VT zoland VT erop zit en je dmg doet.
Kan een Nightsaber die leren? Merk het straks wel zodra hij klaar is met updaten *zucht*DinX schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:30:
Dat is 1 van de abilities die je sommige pets kan leren.

yup.. kan ie keurig netjes leren.. welk lvl is je pet? en welk lvl ben jij?RisingSun schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:39:
[...]
Kan een Nightsaber die leren? Merk het straks wel zodra hij klaar is met updaten *zucht*
Beiden lvl 15BootVluchteling schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:50:
[...]
yup.. kan ie keurig netjes leren.. welk lvl is je pet? en welk lvl ben jij?
volgens thottbot kan je pet het direct leren..
heb je al de pet-trainer aangesproken? en heb je al je pet-train skills gekozen?
Ben nu met de 2.0.8 update bezig en dan ga ik eens even kijken, bedankt voor de infoBootVluchteling schreef op maandag 19 februari 2007 @ 20:31:
[...]
heb je al de pet-trainer aangesproken? en heb je al je pet-train skills gekozen?
Elke pet kan growl leren.BootVluchteling schreef op maandag 19 februari 2007 @ 20:31:
[...]
Je kan rank 1 al op level 10 leren van de Pet trainer in Orgrimmar.
Deze kost ook geen training points.
Anoniem: 104748
Ik vraag me gewoon even iets af
:
Je ken ze wel die mensen die als een server uit komt zo snel mogelijk in 1 lijn naar 70 (voorheen 60) willen knallen. En naast diegene die dus echt heel snel gaan, zijn er redelijk veel die in bijvoorbeeld 1 maand de 60 hebben. Er zullen vast wel van deze spelers op dit forum rondlopen denk ik zo.
De redenen van het vlotte lvlen (veel tijd in steken) kan ik ook wel begrijpen, ze "zijn wat" in het wow wereldje etc...
Maar dan nog vindt ik het gewoon knap dat mensen het zo snel voor mekaar krijgen, het zou mij ook wel lukken maar ik zal het zo ontzettend zat zijn op die manier.
Ben ik gewoon WoW moe, worden die lui het spel niet beu op die speel manier, of hebben ze echt alles er voor over om mr highlvl te zijn?
Snel lvl freaks, laat me genieten van julie kijk hierop.
Je ken ze wel die mensen die als een server uit komt zo snel mogelijk in 1 lijn naar 70 (voorheen 60) willen knallen. En naast diegene die dus echt heel snel gaan, zijn er redelijk veel die in bijvoorbeeld 1 maand de 60 hebben. Er zullen vast wel van deze spelers op dit forum rondlopen denk ik zo.
De redenen van het vlotte lvlen (veel tijd in steken) kan ik ook wel begrijpen, ze "zijn wat" in het wow wereldje etc...
Maar dan nog vindt ik het gewoon knap dat mensen het zo snel voor mekaar krijgen, het zou mij ook wel lukken maar ik zal het zo ontzettend zat zijn op die manier.
Ben ik gewoon WoW moe, worden die lui het spel niet beu op die speel manier, of hebben ze echt alles er voor over om mr highlvl te zijn?
het spel begint toch pas bij 70
Heeft geen signature.
Grrr en daar gaan weer een aantal servers 
Iemand enig idee hoe het komt?
Iemand enig idee hoe het komt?
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Anoniem: 46188
Daarom, de fun begint pas bij lvl 70, per dag zo een 1000G bij mekaar grinden, nieuwe epics craften etc... En dan alliance bases gaan mollen met 2 man
.
Hehe, het is inderdaad weer een snelle run naar level 70, waar vervolgens de superlange quest chains voor allerlei attunements beginnen... en natuurlijk reputation... met 237 nieuwe factions...
Gisteren heeft ons guild de eerste boss in Karazhan gekilled (in tevens de eerste Karazhan raid), maar helaas was ik zelf nog bezig met de laatste attunement stap. Sleutel is nu binnen, volgende keer ben ik erbij!
Het is opvallend hoe lastig sommige 5-mans instances nu al zijn. Shattered Halls en Arcatraz vond ik best een uitdaging, en ik wil er nog niet aan denken om deze in heroic mode te moeten doen. Het is wel mooi dat op deze manier een natuurlijke selectie wordt gemaakt van 'raid-capable' spelers, want in zo'n 5-mans heroic is één sub-par speler geen optie.

Gisteren heeft ons guild de eerste boss in Karazhan gekilled (in tevens de eerste Karazhan raid), maar helaas was ik zelf nog bezig met de laatste attunement stap. Sleutel is nu binnen, volgende keer ben ik erbij!
Het is opvallend hoe lastig sommige 5-mans instances nu al zijn. Shattered Halls en Arcatraz vond ik best een uitdaging, en ik wil er nog niet aan denken om deze in heroic mode te moeten doen. Het is wel mooi dat op deze manier een natuurlijke selectie wordt gemaakt van 'raid-capable' spelers, want in zo'n 5-mans heroic is één sub-par speler geen optie.
Ben me de pleuris aan het zoeken naar een bag-mod die hier eens gepost is.
Betreft de mod die je inventory opdeelt in de diverse soorten equipment, en laat niet zozeer je aantal bags/lege plekken zien.
Beetje onduidelijk misschien, maar iemand die kan helpen?
Betreft de mod die je inventory opdeelt in de diverse soorten equipment, en laat niet zozeer je aantal bags/lege plekken zien.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Anoniem: 27389
Bedoel je misschien vBagnon?Snuffel schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:48:
Gister even voor de gein naar Destruction/ Afflication gespecced. Leuk voor in raids, maar een ramp voor solo grinding en questing. Lang leve felguard.
Ik kon zelfs niet een lvl 63 elite omleggen op lvl 70 met die build.
Ik ga wel weer terug naar Demon
Ik ga wel weer terug naar Demon
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Jij hebt gewoon een spanningsboog van een gekookte wortelAnoniem: 104748 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:01:
Ik vraag me gewoon even iets af:
mja, dan ben je toch echt een beetje een noob-warlockAtlas schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:57:
Gister even voor de gein naar Destruction/ Afflication gespecced. Leuk voor in raids, maar een ramp voor solo grinding en questing. Lang leve felguard.
Ik ga wel weer terug naar Demon![]()
maarja, demon is idd lekker makkelijk lvl'en / grinden met zo'n pet
Anoniem: 147287
Ik ben affliction specced met mijn warlock, en ik solo zo een beetje elke elite die ik voor quests nodig heb, alleen dat ding in Hellfire lukte niet, voor die trinkets...Atlas schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:57:
Anoniem: 104748
Uhm ok.ImdaMned schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:14:
[...]
Jij hebt gewoon een spanningsboog van een gekookte wortel
Laat ik hier maar niet verder op in gaan.
Anoniem: 77857
`Anoniem: 104748 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:01:
Ik vraag me ook af hoe dat snelle levelen mogelijk is, constant mobs blijven killen ofzo? dat trek je toch niet?

Dat is ook een redelijk reele optieViggen schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:38:
[...]
mja, dan ben je toch echt een beetje een noob-warlock
Tja wat ik doe: Ga op afstandje staan, gooi immolate op de mob, siphon life, curse of agony en corruption. Dan een keer drain life en wat shadowbolts. Alleen dan ben ik zo ongeveer dood
Wat doe ik fout?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Baggins van WowAceSnuffel schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:48:
idd, die is zelfs op lvl 70 bijna onmogelijk solo te killen. verder kun je met affliction bijna alles solo killen dat gefeared kan worden. En zelf veel fear/kite immune mobs zijn solo te killen met draintanken. Ben nu 41/0/20 gespecced voor raids en solo grinden en die build bevalt me tot op heden perfect. was eerst even 40/0/21 maar ik merkte dat de hogere crits over een langere tijd toch minder DPS brachten dan UA, op korte fights kan het echter anders om zijn daar die mobs meestal niet lang genoeg leven voor het volle dot potentieel. Ik ben wel benieuwd hoe dit over zegmaar een half jaar zal zijn wanneer ik betere gear tot mijn beschikking zal hebben.Anoniem: 147287 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:56:
[...]
Ik ben affliction specced met mijn warlock, en ik solo zo een beetje elke elite die ik voor quests nodig heb, alleen dat ding in Hellfire lukte niet, voor die trinkets...
Doe zelf meestal Succy erop af, CoA, Corruption, SL, soms Immo en dan simpelweg blijven life drainen en SB als Nightfall proct.Atlas schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 00:14:
[...]
Dat is ook een redelijk reele optie
Tja wat ik doe: Ga op afstandje staan, gooi immolate op de mob, siphon life, curse of agony en corruption. Dan een keer drain life en wat shadowbolts. Alleen dan ben ik zo ongeveer dood
Wat doe ik fout?
Zelf op m'n lock vanavond even m'n epic mount binnengehaald. Guildie van me moest ook nog en had alle quest items, dus een paar vrienden opgetrommeld en die instance gekortwiekt. Heb nu beide questlines gedaan, zowel pala als lock. ^^
[ Voor 19% gewijzigd door Exitium op 20-02-2007 01:21 ]
Anoniem: 40554
Ik ben weer met een rogue begonnen... en net lvl 10 gedinged.
Nu kan ik dus mijn talent punt verdelen ...
Maar ik zou echt niet weten voor welke talent build ik nu moet gaan.
Heeft iemand misschien nog een goeie dagger build? (of sword, als dat ook goed is)
(meest pvp gericht, maar pve vind ik ook leuk)
Nu kan ik dus mijn talent punt verdelen ...
Maar ik zou echt niet weten voor welke talent build ik nu moet gaan.
Heeft iemand misschien nog een goeie dagger build? (of sword, als dat ook goed is)
(meest pvp gericht, maar pve vind ik ook leuk)
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 20-02-2007 01:26 ]
voor mij begint het spel pas als ik een lvl 70 (eerst lvl 60) karakter hebt, waarom? ik wil raiden plain and simple daarom level ik zo snel mogelijk naar de 70, wat jij en andere daarvan denken zal me aan me reet roesten eerlijk gezegdAnoniem: 104748 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:01:
dus je reden van "ze zijn wat in het wow wereldje" klopt van geen kant

ik speel het spel zoals ik het leuk vind.
een affliction/destro lock leeft van fear kiten dus dots erop, fearen, bolten/wanden whatever, komt ie terug, weer fearen dots vernieuwen etc.Atlas schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:57:
[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 20-02-2007 07:19 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
persoonlijk vind ik demonology zuigen.. als je pet gebanished is in pvp, ben jij gewoon de lul, puur om het feit dat je pet 40% van je dmg doet...Atlas schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:57:
geef mij maar lekker 6 imba dots, een instant AOE fear en nightfall proccjes..
zit nu op 330 +dmg maar ik verbaas me over getallen van anderen. ik let heus wel op de drops in instances, maar vaak missen ze bakken met stats als ze 10/20 meer +dmg hebben...
voor de expansion was 350 ofzo makkelijk te halen met raiden van zg/aq20/mc en de 50 mans en vershillende rep rewards, alles hoger dan dat was best al lastig en daar moet je dus voor naar bwl/aq40 of dikkere rep bij andere fractions voor patters/rewardsBootVluchteling schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 07:33:
[...]
persoonlijk vind ik demonology zuigen.. als je pet gebanished is in pvp, ben jij gewoon de lul, puur om het feit dat je pet 40% van je dmg doet...
geef mij maar lekker 6 imba dots, een instant AOE fear en nightfall proccjes..
zit nu op 330 +dmg maar ik verbaas me over getallen van anderen. ik let heus wel op de drops in instances, maar vaak missen ze bakken met stats als ze 10/20 meer +dmg hebben...
Ik ben bijna full destro, I like big numbers 
Shadow bolt crits die naar de 4k neigen als er een shadow priest in de party is
5k+ Soul fire crits met een fire mage in de party
Tis allemaal maar hoe je graag speelt, tegenwoordig is iedere warlock build viable.
Zit nu op +690 Shadow Damage ongeveer trouwens.

Tis allemaal maar hoe je graag speelt, tegenwoordig is iedere warlock build viable.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 20-02-2007 07:45 ]
het hoogste wat ik gedaan heb is BWL, maar alle cloth warlock stuff heb ik gepasst voor mn guildies.. die hadden dan setbonus enzo, dus dat heb ik er dan wel voor over.Bokkie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 07:38:
[...]
voor de expansion was 350 ofzo makkelijk te halen met raiden van zg/aq20/mc en de 50 mans en vershillende rep rewards, alles hoger dan dat was best al lastig en daar moet je dus voor naar bwl/aq40 of dikkere rep bij andere fractions voor patters/rewards
alleen jammer dat ik ZEKER 4-6 items niet heb gekregen omdat de guild uit elkaar pleurde terwijl ik #1 dkp stond.. is 2 keer gebeurt..
hmz moet zeggen dat het mij ook tegenviel hoeveel +dmg gear ik kreeg tot lev 70, maar vanaf lev 70 gaat het redelijk hard, heb nu mijn volledige felheart gear vervangen door random blue's en zit nu op bijna 550+ spell damage zonder fel armor, als ik die erbij doe heb ik dus bijna 650+ spell damage.
Key voor dit is gewoon instances doen, en afzien van je 3 pieces felheart set bonus, want die mis je uiteindelijk toch niet meer.
moet zeggen hoe meer +damage hoe makkelijker die stomme lev 68-70 mobs doodgaan daar had ik in het begin nog wel wat moeite mee, maar het gaat beter kan ook niet wachten op karazhan
Key voor dit is gewoon instances doen, en afzien van je 3 pieces felheart set bonus, want die mis je uiteindelijk toch niet meer.
moet zeggen hoe meer +damage hoe makkelijker die stomme lev 68-70 mobs doodgaan daar had ik in het begin nog wel wat moeite mee, maar het gaat beter kan ook niet wachten op karazhan
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
mijn guild zit nu al te raiden in karazhan.. voel me beetje schuldig, maar door stageverplichtingen kán ik gewoon niet mee. op dit moment kan je me bijna bij elkaar schrapen..Paladin schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 07:51:
hmz moet zeggen dat het mij ook tegenviel hoeveel +dmg gear ik kreeg tot lev 70, maar vanaf lev 70 gaat het redelijk hard, heb nu mijn volledige felheart gear vervangen door random blue's en zit nu op bijna 550+ spell damage zonder fel armor, als ik die erbij doe heb ik dus bijna 650+ spell damage.
gelukkig mocht ik, na gesprek met de guildleader, blijven in de guild.. zo kan ik over 4 maanden mee met de guild, om ff drops te farmen. tja, klinkt lullig, maar nogmaals, dit valt buiten mijn macht.. elke dag 5 uur op doet AU

Inmiddels zit ik al bijna op de +1300 shadow dmg buffed. (geen elixirs of andere pots, gewoon druid/priest/pala buffs en uiteraard self buffs). Komt vooral omdat ik Greatsword of Horrid Dreams van MurMur uit Shadow Lab heb mogen looten, meteen een mooie +40 dmg enchant op gezetAnoniem: 41820 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 07:44:
Ik ben bijna full destro, I like big numbers
Hoogste shadowbolt crit tot nu toe 5130.. Moest wel meteen een soulshatter er achteraan gooien
- Master demonologist gives you +10% on your total dmg when you have succubus out.
- Your Fel Armor gains 30% more effectiveness.
- Demonic Knowledge boosts your +dmg with 15% of your pet's stamina + intellect. (very useful because we also took Fel Stamina and Fel Intellect)
- Your stamina is increased by 15% (Demonic Embrace)
- Your damage is increased by another 5% by Demonic Tactics.
- Shadowbolt crits give you a +20% buff on shadow bolt damage. (for 4 charges or 12 seconds)
- Casting time on shadowbolts is reduced.
- Critical Strike is increased by 5%.
- Critical strike damage bonus is increased by 100%.
Helemaal voor +dmg gespecced met ruin erbij..Tot nu toe kan niemand me in kharazan nog bijhouden.. met 4 a 5 DPS zit ik rond de 30% damage done
je bedoelt toch niet die elites rond die rode steen??? die kleiner worden en zich opsplitsen nadat je een bepaalde dmg hebt gedaan????Dennism schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 00:47:
[...]
idd, die is zelfs op lvl 70 bijna onmogelijk solo te killen. verder kun je met affliction bijna alles solo killen dat gefeared kan worden. En zelf veel fear/kite immune mobs zijn solo te killen met draintanken. Ben nu 41/0/20 gespecced voor raids en solo grinden en die build bevalt me tot op heden perfect. was eerst even 40/0/21 maar ik merkte dat de hogere crits over een langere tijd toch minder DPS brachten dan UA, op korte fights kan het echter anders om zijn daar die mobs meestal niet lang genoeg leven voor het volle dot potentieel. Ik ben wel benieuwd hoe dit over zegmaar een half jaar zal zijn wanneer ik betere gear tot mijn beschikking zal hebben.
die kon in nl al op l62 soloen (frost mage). En anders kan je ze pullen naar die tempel met de dranai een stukje verder westelijk
[ Voor 76% gewijzigd door thewizard2006 op 20-02-2007 08:09 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Zal ik wat zeggen je moet niet zo zeurenBootVluchteling schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 07:54:
[...]
mijn guild zit nu al te raiden in karazhan.. voel me beetje schuldig, maar door stageverplichtingen kán ik gewoon niet mee. op dit moment kan je me bijna bij elkaar schrapen..
gelukkig mocht ik, na gesprek met de guildleader, blijven in de guild.. zo kan ik over 4 maanden mee met de guild, om ff drops te farmen. tja, klinkt lullig, maar nogmaals, dit valt buiten mijn macht.. elke dag 5 uur op doet AU
ff doorbijten Tom komt allemaal goed word je hard van
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Anoniem: 63072
Mwa, vrienden guild is casual. Mensen met werk en gezin. Dan heb je gewoon minder tijd. Je ziet precies het verschil in tijd die mensen hebben om te spelen terug in het level.BootVluchteling schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:06:
[...]
trage levelers heb je dan.. ik ben al 69 zonder al téveel grind/rush werk.. heb nu gewoon door stage 0,0 tijd.. onwijs klote, maar helaas is het niet anders..
moet nu elke dag om 5 uur mn nest uit, en rond uurtje of 9 er weer in duiken
De raid guild is ook casual. Opgericht door mensen uit een hardcore raid guild, die door wat dan ook niet meer 6 dagen konden raiden en 90% attenance houden. Die houden we dan ook niet bij. Enige nadeel van even niet raiden is minder dkp.
En dan nog wordt er opgelet dat degenen die bijna noit mee Kunnen toch wat krijgen.
hihi.. ik weet dat het ff wennen is. dit is week 3.. elke zaterdag werk ik ook nog in de truckPaladin schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 08:11:
[...]
Zal ik wat zeggen je moet niet zo zeuren, ik moet ook gewoon elke dag om 5:20 mijn nest uit, ok ok ik mag 20 min langer blijven liggen, maar ik stap ook gewoon om 5:55 in de auto om na 1 uur en 5 minuten op mijn werk aan te komen. gewoon 5 dagen in de week went vanzelf ga je ook later pitten en kan je prima raiden, niet elke dag maar 2 dagen om 23:30 naar bed is prima te trekken.
ff doorbijten Tom komt allemaal goed word je hard van
ach, ik kom er wel.. ooit..
heb me maar voorgenomen om straks universiteit te doen, zodat ik met ambtenaren tijden het geld kan verdienen van directeuren
Dat klinkt alsof ze normaal gesproken zonder pardon mensen er uit schoppen als ze een poosje niet kunnen raiden? Dan had het van mij al niet meer gehoeven...BootVluchteling schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 07:54:
[...]
maar door stageverplichtingen kán ik gewoon niet mee. op dit moment kan je me bijna bij elkaar schrapen..
gelukkig mocht ik, na gesprek met de guildleader, blijven in de guild.. [...]
Kijk, mensen die zonder opgaaf van reden ineens niet meer komen raiden, dan houd het een keer op ja, maar ik hoop dat zelfs de leaders van je guild beseffen dat WoW maar een spelletje is en dat het privé leven altijd voor hoort te gaan. Vrienden/werk/vriendin/familie gaat nou eenmaal voor WoW en dat beseft een goede guildleader ook.
Heerlijk die naiviteitBootVluchteling schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 08:18:
heb me maar voorgenomen om straks universiteit te doen, zodat ik met ambtenaren tijden het geld kan verdienen van directeuren
Alvast sterkte met de schok die je gaat krijgen wanneer je leert dat veel geld verdienen vrijwel altijd keihard werken inhoud. Zelfs (of eigenlijk júist) op universitair niveau...
Hoe meer geld ik ben gaan verdienen, hoe minder tijd ik overhou om het uit te geven

[ Voor 25% gewijzigd door Whuzz op 20-02-2007 08:33 ]
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
heb je link naar die volledige build?cls schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 08:03:
[...]
Inmiddels zit ik al bijna op de +1300 shadow dmg buffed. (geen elixirs of andere pots, gewoon druid/priest/pala buffs en uiteraard self buffs). Komt vooral omdat ik Greatsword of Horrid Dreams van MurMur uit Shadow Lab heb mogen looten, meteen een mooie +40 dmg enchant op gezet
Hoogste shadowbolt crit tot nu toe 5130.. Moest wel meteen een soulshatter er achteraan gooien. Ik heb trouwens een DT/Ruin build. Volledig PvE specced (dit heb ik op mn guildforum geplaatst):
[..]
en is die ook viable voor solo questen enzo? of is dat gewoon de MD/ruin build doorgeleveled naar DT/Ruin?
[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 20-02-2007 08:35 ]
uhm, die guild waar ik inzit, is redelijk die-hard.. ik ben aangenomen, omdat ik zei dat ik kon raiden 5x p week ongeveer.. nu kan dat dus niet.. had het jammer gevonden, maar wel begrijpelijk..Whuzz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 08:30:
[...]
Dat klinkt alsof ze normaal gesproken zonder pardon mensen er uit schoppen als ze een poosje niet kunnen raiden? Dan had het van mij al niet meer gehoeven...
Kijk, mensen die zonder opgaaf van reden ineens niet meer komen raiden, dan houd het een keer op ja, maar ik hoop dat zelfs de leaders van je guild beseffen dat WoW maar een spelletje is en dat het privé leven altijd voor hoort te gaan. Vrienden/werk/vriendin/familie gaat nou eenmaal voor WoW en dat beseft een goede guildleader ook.
[...]
Heerlijk die naiviteit![]()
Alvast sterkte met de schok die je gaat krijgen wanneer je leert dat veel geld verdienen vrijwel altijd keihard werken inhoud. Zelfs (of eigenlijk júist) op universitair niveau...
Hoe meer geld ik ben gaan verdienen, hoe minder tijd ik overhou om het uit te geven
betreft dat loon gedoe.. tja, ik zie wel.. maar als ik zie, wat een oud-MBO klasgenoot nu verdient.. pff.. ik verdien op zaterdag 150% van mn loon, en dat is meer dan 2x zoveel als hij nu..
en dat is als trucker.. straks op universitair niveau zal ik het toch ook wel sneller en makkelijker verdienen..
dat ik niet hard wíl of zál werken zal wel meevallen.. ben niet vies van zwaar/hard werk..
http://www.wowhead.com/?talent=NZbxczIizzxsxxx0tr0zBokkie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 08:35:
[...]
heb je link naar die volledige build?
en is die ook viable voor solo questen enzo? of is dat gewoon de MD/ruin build doorgeleveled naar DT/Ruin?
In feite is dat MD/Ruin doorgeleveled naar DT/Ruin ja.. Eventueel kan je dat mana feed puntje ergens anders instoppen in de demo tree.
Solo doe ik nog steeds prima dmv voidwalker & 3 dots + drainlife.. Ging veel lekkerder met een felguard en 20 puntjes in Affliction moet ik zeggen, maar ik vind het niet erg om dat op te geven om meer DPS te doen in PvE.
[ Voor 22% gewijzigd door danslo op 20-02-2007 08:45 ]
zover in de Demon tree en dan geen felhunter.. tja.. ik weet het niet. als ik demon ga, zou ik all the way gaan.. wat ik wel brak vind, is dat je niet 1 tree volledig in kan, samen met ruin..cls schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 08:43:
[...]
http://www.wowhead.com/?talent=NZbxczIizzxsxxx0tr0z
In feite is dat MD/Ruin doorgeleveled naar DT/Ruin ja.. Eventueel kan je dat mana feed puntje ergens anders instoppen in de demo tree.
Solo doe ik nog steeds prima dmv voidwalker & 3 dots + drainlife.. Ging veel lekkerder met een felguard en 20 puntjes in Affliction moet ik zeggen, maar ik vind het niet erg om dat op te geven om meer DPS te doen in PvE.
Ja, zoals ik op het forum ook gezegd heb:BootVluchteling schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 08:48:
[...]
zover in de Demon tree en dan geen felhunter.. tja.. ik weet het niet. als ik demon ga, zou ik all the way gaan.. wat ik wel brak vind, is dat je niet 1 tree volledig in kan, samen met ruin..
Ligt er weer net aan waar je meer damage uit haalt.. Ruin of Felguard... Ik weet het zo nog net niet. Felguard kan je niet overal gebruiken maar doet daarintegen wel nogal veel dps (maar vaak moet je dan ook weer cleave laten vallen ivm sheeps, shackles, whatever)..Now the second build, which I would call FG/Devastation, has almost all of the benefits above, except for that you get to control a felguard, but you lose that critical strike damage bonus.
It's just gonna be a choice between the felguard or the extra critical strike damage bonus.
Als die hard betekent dat je verplicht 5 keer per week (heb jij verder geen leven dan?) mee moet reden en anders opzouten...BootVluchteling schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 08:36:
uhm, die guild waar ik inzit, is redelijk die-hard.. ik ben aangenomen, omdat ik zei dat ik kon raiden 5x p week ongeveer.. nu kan dat dus niet.. had het jammer gevonden, maar wel begrijpelijk..

Nogal offtopic hoor, maar als jij denkt dat je na een universitaire studie even op je luie reet kunt gaan zitten en geld incasseren, dan staan je nog ene onaangename verassing te wachten ben ik bang...betreft dat loon gedoe.. tja, ik zie wel.. maar als ik zie, wat een oud-MBO klasgenoot nu verdient.. pff.. ik verdien op zaterdag 150% van mn loon, en dat is meer dan 2x zoveel als hij nu..
en dat is als trucker.. straks op universitair niveau zal ik het toch ook wel sneller en makkelijker verdienen..
dat ik niet hard wíl of zál werken zal wel meevallen.. ben niet vies van zwaar/hard werk..
Dat een MBO-er wellicht niet zo heel veel verdient, dat kan best. Een WO-er gaat inderdaad veel meer verdienen, maar krijgt daarbij ook een stuk meer verantwoordelijkheid.
Die MBO-er gaat lekker om 5 uur naar huis. De WO-er zit vaak tot laat op de zaak of moet thuis nog een boel doen. (iig degenen die veel geld verdienen)
In elk geval geef ik je op een blaadje dat jij na een WO-studie en een daarbij passende baan echt geen 5x in de week meer kunt raiden. (er even van uitgaand dat je ook nog uit wilt gaan, sporten en je vrienden zien)
Ik heb een baan op WO-niveau en ik verdien dan wel veel geld, zoals ik al zei; ik heb weinig tijd meer over om het uit te geven. Het is dat het pertinent tegen mijn principes is, maar anders zou ik lekker een paar LVL 70 characters ebayen, om me de tijd van het lvl-en uit te sparen.
Om daarmee even in te haken op iets wat een stukje terug gezegd werd:
Ik heb mijn char nu gelvld naar (bijna) lvl 59 in een /played van 8days, 19hours. Dat is een kwestie van de juiste quests pakken, anderen overslaan en op de juiste momenten en plekken grinden. Zo hard mogelijk naar 70, en waarom? Omdat ik maar weinig tijd heb. Heb er nu iets meer dan een maand over gedaan. Als ik nog student was, of een simpel baantje had, dan had ik wellicht meer tijd gehad en had ik het rustig aan gedaan. Maar de tijd is beperkt en ik wil niet teveel achterlopen bij de rest, dus moest het brute-force zegmaar.
ach, eer dat ik mn universitaire opleiding heb voltooid, ben ik minimal 2/4 jaar verder.. moet nog ff kijken hoe of wat..Whuzz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 08:54:
[...]
Als die hard betekent dat je verplicht 5 keer per week (heb jij verder geen leven dan?) mee moet reden en anders opzouten...![]()
[...]
Nogal offtopic hoor, maar als jij denkt dat je na een universitaire studie even op je luie reet kunt gaan zitten en geld incasseren, dan staan je nog ene onaangename verassing te wachten ben ik bang...
Dat een MBO-er wellicht niet zo heel veel verdient, dat kan best. Een WO-er gaat inderdaad veel meer verdienen, maar krijgt daarbij ook een stuk meer verantwoordelijkheid.
Die MBO-er gaat lekker om 5 uur naar huis. De WO-er zit vaak tot laat op de zaak of moet thuis nog een boel doen. (iig degenen die veel geld verdienen)
In elk geval geef ik je op een blaadje dat jij na een WO-studie en een daarbij passende baan echt geen 5x in de week meer kunt raiden. (er even van uitgaand dat je ook nog uit wilt gaan, sporten en je vrienden zien)
Ik heb een baan op WO-niveau en ik verdien dan wel veel geld, zoals ik al zei; ik heb weinig tijd meer over om het uit te geven. Het is dat het pertinent tegen mijn principes is, maar anders zou ik lekker een paar LVL 70 characters ebayen, om me de tijd van het lvl-en uit te sparen.
Om daarmee even in te haken op iets wat een stukje terug gezegd werd:
Ik heb mijn char nu gelvld naar (bijna) lvl 59 in een /played van 8days, 19hours. Dat is een kwestie van de juiste quests pakken, anderen overslaan en op de juiste momenten en plekken grinden. Zo hard mogelijk naar 70, en waarom? Omdat ik maar weinig tijd heb. Heb er nu iets meer dan een maand over gedaan. Als ik nog student was, of een simpel baantje had, dan had ik wellicht meer tijd gehad en had ik het rustig aan gedaan. Maar de tijd is beperkt en ik wil niet teveel achterlopen bij de rest, dus moest het brute-force zegmaar.
tbh heb ik me er nog niet écht in verdiept.. wil beetje richting de rechten/notaris gedoe.. ben nu op mn stage ook bedrijfsjurist zeg maar.. trekt me wel..
nogmaals.. ik verwacht geen gespreid bedje, maar avondwerk zal (hoop ik) wel enigszins beperkt zijn... wat voor beroep oefen je momenteel uit?
die keuze is dan duidelijk.. +crit natuurlijk.. vooral als je raids only speelt, en amper solo'd..Ligt er weer net aan waar je meer damage uit haalt.. Ruin of Felguard... Ik weet het zo nog net niet. Felguard kan je niet overal gebruiken maar doet daarintegen wel nogal veel dps (maar vaak moet je dan ook weer cleave laten vallen ivm sheeps, shackles, whatever)..
ik spuug dus op demon tree (iig ver naar beneden) maar ik moet keuze maken uit UA of ruin.. ik dot meer, en schiet alleen SB's af als ik NF proc.. dus wat is dan wijsheid..? op langere gevechten doen de dots meer dmg?
Anoniem: 204282
Denk dat 't gaat om die lvl 63 elite die in de buurt van die Terrorfiends en die groene blobs staat.thewizard2006 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 08:04:
je bedoelt toch niet die elites rond die rode steen??? die kleiner worden en zich opsplitsen nadat je een bepaalde dmg hebt gedaan????
die kon in nl al op l62 soloen (frost mage). En anders kan je ze pullen naar die tempel met de dranai een stukje verder westelijk
Die's fear immune en schiet behoorlijk grote gaten in je cloth. Is zeker één van de weinige quest mobs waar "suggested players" in de quest omschrijving wel op z'n plaats is...
Die elites bij die rode crystals (Colossal Menace o.i.d.) zijn goed te doen inderdaad. Lekker een eindje bij de rest vandaan pullen en fear ftw
EDIT // Splelign...
Voor wat betreft dat werken in de avonduurtjes zal het in de juristen branche nog wel tegenvallenBootVluchteling schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:06:
[...]
ach, eer dat ik mn universitaire opleiding heb voltooid, ben ik minimal 2/4 jaar verder.. moet nog ff kijken hoe of wat..
tbh heb ik me er nog niet écht in verdiept.. wil beetje richting de rechten/notaris gedoe.. ben nu op mn stage ook bedrijfsjurist zeg maar.. trekt me wel..
nogmaals.. ik verwacht geen gespreid bedje, maar avondwerk zal (hoop ik) wel enigszins beperkt zijn... wat voor beroep oefen je momenteel uit?
[...]
die keuze is dan duidelijk.. +crit natuurlijk.. vooral als je raids only speelt, en amper solo'd..
ik spuug dus op demon tree (iig ver naar beneden) maar ik moet keuze maken uit UA of ruin.. ik dot meer, en schiet alleen SB's af als ik NF proc.. dus wat is dan wijsheid..? op langere gevechten doen de dots meer dmg?
Ik werk nu zelf voor een accountantskantoor (inmiddels een jaar), maar heb het echte raiden vaarwel moeten zeggen...lang leve de tijd dat ik nog student was.
Mijn lock is nu lvl 47 en zit er over te denken om op lvl 50 naar demo te speccen en te profiteren van de felguard (speel geen raids en af en toe een instance) in plaats van affliction, is dit voor het levellen aan te raden of lekker bij affliction blijven en UA er bij nemen?
persoonlijk vind ik affliction dé tree..
onwijs sterke dots, instant fear (mits gekozen) en voordat je dots uitwerken, is je mob meestal al dood. daarnaast is het heerlijk grinden met dark pact, omdat je gewoon life tap doet, en drain life bij je mob, en evt. dark pact die op 60+ meer mana geeft dan life tap...
onwijs sterke dots, instant fear (mits gekozen) en voordat je dots uitwerken, is je mob meestal al dood. daarnaast is het heerlijk grinden met dark pact, omdat je gewoon life tap doet, en drain life bij je mob, en evt. dark pact die op 60+ meer mana geeft dan life tap...
Hmm ik ga die spec eens proberen
Zit al een paar dagen te denken om te respeccen, vooral omdat ik black moras niet gedaan krijg. Als caster word ik op de adds gezet, maar met 3s cast shadowbolt en die hit dan voor 1600... dat schiet niet op natuurlijk. Al moet ik toegeven dat ik geen problemen heb om aggro te krijgen op de elite's of bosses, dus mijn damage output op zich is wel ok
(bijna 900 shadow dmg self-buffed)
Momenteel ben ik felguard specced, ik zal m'n felguard wel gaan missen
Momenteel ben ik felguard specced, ik zal m'n felguard wel gaan missen
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Embedded Software & Systems consultant.BootVluchteling schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:06:
Werk bij een klein (qua aantal werknemers dan) bedrijf dat software maakt voor de automotive industrie. (aansturing van versnellingsbakken, traction control, ABS, enz enz) Klanten zijn de meeste grote autofabrikanten. (o.a. BMW, Audi, VW, Porsche, Ferrari)
De 'gewone' software engineers ('gewone' tussen haakjes, omdat zij ook fantastisch werk leveren, wat natuurlijk nooit zomaar 'gewoon' is) zijn MBO- en HBO-ers en die kunnen meestal wel gewoon om 5 uur naar huis. Maar de mensen binnen het bedrijf die écht geld verdienen zie ik vaak pas laat weggaan. En het feit dat ik dat zie betekent dus ook dat ík er dan nog zit
Tijdsverschil met Japan en Amerika maakt het al lastig om om 5 uur weg te zijn, om maar een voorbeeldje te noemen.
Nou wil ik niet zeggen dat iedereen die fatsoenlijk verdient elke dag overwerkt hoor, het valt allemaal wel mee, maar jouw gedachte "ik ga WO doen en daarna lekker geld verdienen met een 9-tot-5 baantje" gaat toch echt niet op. Check de vacatures. Bij 9 v/d 10 vacatures op hoog niveau staat vermeld: "geen 9-tot-5 mentaliteit"... 3x raden waarom
Ik zie dat soort naïviteit (zoals ik het maar even oneerbiedig noem) bij een boel studenten.
We hadden hier een HBO student die verwachtte na zijn studie wel even 40k per jaar te gaan verdienen. Knappe HBO-er die dat meteen na zijn studie gaat verdienen
Maar om het on-topic te houden:
Door de gelimiteerde tijd moet je wat creatiever worden. Als ik rustig aan zou spelen loop ik in no time 20 levels achter bij mijn guildies en dat wil ik niet. Dus is het die-hard questen en grinden als ik speel. Weinig tijd voor leuke dingen zoals anderen helpen, season-quests, etc, en dat mis ik wel een beetje.
Dat was tevens de reden dat ik PVE heb ge-rerolled. Ik heb maar zo weinig tijd, en elke keer dat ik geganked werd kostte me weer (voor mij) kostbare tijd. Ik mis het soms wel hoor, maar nu ga ik lekker PVP-en wanneer ík dat kies en ík daar tijd voor heb.
Daardoor ren ik ook veel rond in DND mode nu. Heb er niet zoveel moeite mee om mensen water/food en portals te geven/verkopen, maar niet als ik maar een uurtje op een dag de tijd heb...
[ Voor 5% gewijzigd door Whuzz op 20-02-2007 09:23 ]
Geen UA nemen voor het levelen, tegen dat al je dots er op zitten is de gemiddelde mob dood. Felguard is een stuk beter afaik.TroX schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:14:
[...]
Voor wat betreft dat werken in de avonduurtjes zal het in de juristen branche nog wel tegenvallen
Ik werk nu zelf voor een accountantskantoor (inmiddels een jaar), maar heb het echte raiden vaarwel moeten zeggen...lang leve de tijd dat ik nog student was.
Mijn lock is nu lvl 47 en zit er over te denken om op lvl 50 naar demo te speccen en te profiteren van de felguard (speel geen raids en af en toe een instance) in plaats van affliction, is dit voor het levellen aan te raden of lekker bij affliction blijven en UA er bij nemen?
Precies. Toen ik nog student was kon ik ook een hele avond en soms de halve nacht gamen. En daarnaast 3 keer in de week stappen, mijn vriendin tevreden houden (TroX schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:14:
Voor wat betreft dat werken in de avonduurtjes zal het in de juristen branche nog wel tegenvallen
Ik ben niet iemand die roept dat je studententijd de mooiste tijd van je leven is hoor, ik heb het nu ook geweldig naar mijn zin. Maar voor WoW is het wel de beste tijd van je leven
Hehe, als je student bent kan je dat idd prima combineren met sporten en je vriendin en je studie.Whuzz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:25:
[...]
Precies. Toen ik nog student was kon ik ook een hele avond en soms de halve nacht gamen. En daarnaast 3 keer in de week stappen, mijn vriendin tevreden houden () en rondhangen met vrienden.
Ik ben niet iemand die roept dat je studententijd de mooiste tijd van je leven is hoor, ik heb het nu ook geweldig naar mijn zin. Maar voor WoW is het wel de beste tijd van je leven
Ik heb het nu ook prima naar mijn zin op mijn werk, maar om echt wow te kunnen spelen en te raiden zul je toch consessies moeten doen. Ik ben dan niet zo nolife om iets anders dan wow te laten vallen, maargoed ieder zo zijn keuzes zagen we bij rondom 10
Ik heb nu mijn HBO afgerond en verdien zeker niet slecht, maar om nou te zeggen dat je als HBO-er lekker om 17:00 naar huis gaat vind ik een beetje overdreven, denk dat het erg ligt aan waar je werkt.
Ontopic:
Ik hou van mijn dots, maar vind de felguard zo verleidelijk... Ik wil lvl 70 zijn en het kunnen combineren
Ik heb de laatste tijd problemen met de onebank mod. Hij lijkt elke keer alleen maar mijn bank te laden en de bags laat hij leeg. Iemand enig idee voor een oplossing?
Hmm lijkt erop dat cursegaming niet de laatste files had. files.wowace.com heeft ze wel. Hopelijk lost dit het op
Hmm lijkt erop dat cursegaming niet de laatste files had. files.wowace.com heeft ze wel. Hopelijk lost dit het op
[ Voor 26% gewijzigd door HitmanWVU op 20-02-2007 09:44 ]
Affliction > Demo voor mij. Heb Felguard ook geprobeerd maar zodra dat ding het loodje legt verlies je een bank met dmg, niet alleen je pet zelf maar ook je spelldmg van Demonic Knowledge en Soul Link bijvoorbeeld. Daarnaast is een extra krachtige insta Corruption en instafear erg lekker om maar wat te noemen. Je hebt ook nog eens geen downtime, heb zelf altijd m'n succy uit en die doet alleen auto attack zodat ze geen mana verbruikt als ik dat niet wil. Alle mana is dus voor mij.TroX schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:14:
[...]
Ga zelf voor deze 40/0/21 build, bijna 61 inmiddels.
Beide builds hebben devastation. Ruin is alleen een 100% damage bonus op je critical strikes.BootVluchteling schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:06:
[...]
die keuze is dan duidelijk.. +crit natuurlijk.. vooral als je raids only speelt, en amper solo'd..
Volgens mij is de huidige discussie toch vrij ontopic, aangezien het over WoW en Raiden gaat 
Ach iedereen moet keuzes maken naar mate hij ouder wordt...
Ik fitness 3x in de week van 19:00 tot 20:30.
Ga 2x in de avond van 18:00 tot 21:30 naar school.
Werk overdag van 8:30 tot 17:00 bij een ICT bedrijf.
Heb een vriendin die de nodige aandacht moet krijgen.
En ben een liefhebber van pokeren/stappen/bioscopen.
Ik denk niet dat daar hardcore raiding nog in past
Sowieso, sinds ik er achter ben gekomen dat ik niet meer zo hard kan raiden als vroegah, is WoW wel minder aantrekkelijk voor me geworden en LvL ik ook veel minder op het moment.
Heb zelfs mijn main in de steek gelaten om zo met een Alt te kunnen spelen met een maat van me
Ik denk niet dat daar hardcore raiding nog in past
Sowieso, sinds ik er achter ben gekomen dat ik niet meer zo hard kan raiden als vroegah, is WoW wel minder aantrekkelijk voor me geworden en LvL ik ook veel minder op het moment.
Heb zelfs mijn main in de steek gelaten om zo met een Alt te kunnen spelen met een maat van me
ach, zodra ik mn universitaire studie heb voltooid, is WoW al zooo 2007 
ik zie wel, maar ben toch wel beetje bang dat ik er amper tijd meer voor heb.. pokeren vind ik ook cool.. geen vriendin, dus dat scheelt weer kostbare (
) tijd
ik zie wel, maar ben toch wel beetje bang dat ik er amper tijd meer voor heb.. pokeren vind ik ook cool.. geen vriendin, dus dat scheelt weer kostbare (
Ik was ook gestopt toen ik begon met werken, omdat de fun er af was ik kon niet meer raiden (dit was net na de implementatie van BWL nog net de eerste vael kill meegemaakt) maar als je dan hardcore geraid hebt is er niets leuks meer te beleven.
Toen begonnen wat vrienden van mij te spelen en dan ga je lekker meespelen met een altje. Nu zijn er inmiddels nog meer vrienden besmet met het wow virus en wordt onze groep steeds groter en gezelliger en heb ik weer echt lol in wow, lekker casual beetje levellen, questen, grinden, instance hier, beetje pvp en natuurlijk de bijbehorende gank
.
Toen begonnen wat vrienden van mij te spelen en dan ga je lekker meespelen met een altje. Nu zijn er inmiddels nog meer vrienden besmet met het wow virus en wordt onze groep steeds groter en gezelliger en heb ik weer echt lol in wow, lekker casual beetje levellen, questen, grinden, instance hier, beetje pvp en natuurlijk de bijbehorende gank
Ik speel momenteel puur om de leuke quests te doen, de levelup factor en de leuke equip farmen spelen ook mee. Zodra ik rond de 70 kom ga ik wel eens kijken wat er allemaal aan raids mogelijk zijn maar zoveel tijd vinden is lastig (een avondje in de week word al lastig). Daar staat tegenover dat ik wel lekker focused kan spelen en dus altijd wel netjes mijn taak vervul.RaseriaN schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:34:
Volgens mij is de huidige discussie toch vrij ontopic, aangezien het over WoW en Raiden gaat
Ik denk niet dat daar hardcore raiding nog in past![]()
owk dan weet ik wel over welke je het hebt ja, die in dat kleine arenaatje staat. Dies niet te doen als l63 clothAnoniem: 204282 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:07:
[...]
Denk dat 't gaat om die lvl 63 elite die in de buurt van die Terrorfiends en die groene blobs staat.
Die's fear immune en schiet behoorlijk grote gaten in je cloth. Is zeker één van de weinige quest mobs waar "suggested players" in de quest omschrijving wel op z'n plaats is...
Die elites bij die rode crystals (Colossal Menace o.i.d.) zijn goed te doen inderdaad. Lekker een eindje bij de rest vandaan pullen en fear ftw
EDIT // Splelign...
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
over dat suggested players.. dat is altijd wel correct behalve voor imba locks en mages.. de rest van de classes beschikt niet over mogelijkheden om een half uur met 1 mob te klooien
blup
Learn2Play, ik kan met mijn Rogue makkelijk die Quests doen die een "Suggested Players [2]" hebben omdat je een elite moet killeneendje schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:47:
over dat suggested players.. dat is altijd wel correct behalve voor imba locks en mages.. de rest van de classes beschikt niet over mogelijkheden om een half uur met 1 mob te klooien
Mijn Warrior heb ik het nog niet mee geprobeerd en de Shaman ook nog niet.
Anoniem: 26351
Gisteren Black Morass gedaan. Ging er heen met het idee van dat wordt wipen en wipen en nog 's wipen vanwege alle reacties op internet en in de guildchat. Met een groep met allemaal first-timers in een acceptabele tijd gedaan met maar 2 wipes. 1e wipe omdat het allemaal nieuw was en we niet doorhadden dat die rift keeper niet naar ons kwam en we dus achteraan de feiten aan gingen lopen.
2e wipe was op de 2e boss. Tank (ik) had iets te snel de debuffs op me, waardoor de healer me niet up kon houden.
En de derde keer er zo doorheen gefietst. Minder debuffs van de 2e boss dankzij meer dodge. En de derde boss, waar we het idee hadden de beacons te gebruiken, wat niet werkte overigens, sloeg helemaal niet zo hard als we hadden verwacht.
Op naar Karazhan!
2e wipe was op de 2e boss. Tank (ik) had iets te snel de debuffs op me, waardoor de healer me niet up kon houden.
En de derde keer er zo doorheen gefietst. Minder debuffs van de 2e boss dankzij meer dodge. En de derde boss, waar we het idee hadden de beacons te gebruiken, wat niet werkte overigens, sloeg helemaal niet zo hard als we hadden verwacht.
Op naar Karazhan!
shieldblock is je vriend met die 2e boss, dat was ik van onze warriors begreep die hem gedaan hebbenAnoniem: 26351 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:53:
Gisteren Black Morass gedaan. Ging er heen met het idee van dat wordt wipen en wipen en nog 's wipen vanwege alle reacties op internet en in de guildchat. Met een groep met allemaal first-timers in een acceptabele tijd gedaan met maar 2 wipes. 1e wipe omdat het allemaal nieuw was en we niet doorhadden dat die rift keeper niet naar ons kwam en we dus achteraan de feiten aan gingen lopen.
Op naar Karazhan!
2e boss is het lastigst (niet eens echt moeilijk) kwestie van geluk hebben met debuffs en hard genoeg dps'en
Shaman kan tegenwoordig ook dat soort quests alleen volbrengen door de earth elemental te gebruiken. Hier en daar een Lesser Healing Wave om hem op te houden en voor de rest vol dps. Bij iets teveel crits even inhouden zodat hij geen aggro verliest.RaseriaN schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:49:
[...]
Learn2Play, ik kan met mijn Rogue makkelijk die Quests doen die een "Suggested Players [2]" hebben omdat je een elite moet killen
Mijn Warrior heb ik het nog niet mee geprobeerd en de Shaman ook nog niet.
Pet heb je niet echt nodig met de damage die je dots doen.Exitium schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:30:
[...]
Affliction > Demo voor mij. Heb Felguard ook geprobeerd maar zodra dat ding het loodje legt verlies je een bank met dmg, niet alleen je pet zelf maar ook je spelldmg van Demonic Knowledge en Soul Link bijvoorbeeld. Daarnaast is een extra krachtige insta Corruption en instafear erg lekker om maar wat te noemen. Je hebt ook nog eens geen downtime, heb zelf altijd m'n succy uit en die doet alleen auto attack zodat ze geen mana verbruikt als ik dat niet wil. Alle mana is dus voor mij.
Ga zelf voor deze 40/0/21 build, bijna 61 inmiddels.
Dan kan je beter je imp uit hebben aangezien de de hoogste mana-regen heeft van allemaal.
Ik pak 6 mobs tegelijk van 2 lvls hoger zonder enig probleem. DoT, fear, drain en net ff switchen naar een mob die op het punt staat van omvallen en even drain soul. Dan eindig je met bijna net zoveel mana als dat je start (imp drain soul natuurlijk).
Ik ben nu dus mn alt lock aan het levelen, en oh wat is het een verschil met een warrior
BoP ook, BoP op dr00d tank, mage met aggro rent/blinkt even weg en zodra debuffs weg zijn charged de dr00d weer in.Bokkie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:57:
[...]
shieldblock is je vriend met die 2e boss, dat was ik van onze warriors begreep die hem gedaan hebben
2e boss is het lastigst (niet eens echt moeilijk) kwestie van geluk hebben met debuffs en hard genoeg dps'en
[ Voor 4% gewijzigd door Exitium op 20-02-2007 10:00 ]
Anoniem: 26351
En shield block is nou net wat een druid tank niet heeftBokkie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:57:
[...]
shieldblock is je vriend met die 2e boss, dat was ik van onze warriors begreep die hem gedaan hebben
Een tank die zijn shieldblock niet elke keer omhoog zet als het kan is een slechte tank imo. Tis niet alleen dat je daarme blocked maar ook een crit van die mob/boss is zo goed als onmogelijk op dat moment. Minder damage en al helemaal minder spike damage. Als je tank geen shield block gebruikt dan moet ie dat maar eens snel gaan lerenBokkie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:57:
[...]
Ik heb graag even tijd voor het plaatsen van m'n DoT's en Life Tap voor ik ga tanken, dus ik stuur Succy erin en laat die één LoP doen voor m'n eerste DoT tickt. Regen van Succy en Imp maakt elkaar niet zoveel ook, niet genoeg om het beetje extra melee dmg (en een eventuele Seduce) op te offeren IMO.Cyberia404 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:59:
[...]
Pet heb je niet echt nodig met de damage die je dots doen.
Dan kan je beter je imp uit hebben aangezien de de hoogste mana-regen heeft van allemaal.
Ik pak 6 mobs tegelijk van 2 lvls hoger zonder enig probleem. DoT, fear, drain en net ff switchen naar een mob die op het punt staat van omvallen en even drain soul. Dan eindig je met bijna net zoveel mana als dat je start (imp drain soul natuurlijk).
Ik ben nu dus mn alt lock aan het levelen, en oh wat is het een verschil met een warrior
Anoniem: 205335
Gistere eindelijk de 2e boss van karazhan down, wat is dat een bitch zeg
Hier filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=pOt5rw8d8tQ
Hier filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=pOt5rw8d8tQ
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!