Heel veel mensen zitten denk ik, net als ik, door de week op hun werk en daar kunnen ze niet WOW'en. 
Je kan hulp krijgen. Ik moet zeggen dat bij mij op de server (Eonar) zijn er weinig mensen die je zomaar helpen. Vaak zijn 't toch bekende of mensen die je helpen in ruil voor gold.
Per server heb je genoeg guilds die raiden, denk dat je je daar pas rond level 50 echt druk om moet gaan maken. Tot die tijd moet je lekker levelen en het spel ontdekken.
De server waar je gaat spelen, maakt niet zo heel veel uit. Als er verder geen vrienden van je spelen kan kijken of er misschien een server is met veel mensen van GoT... Grootste verschil is denk ik een nieuwe of oude server; nieuw begint iedereen dus heb je een opkomende economie, weinig level 60/70 etc..
Alliance of Horde: is een keuze die je zelf maakt. Wat vind je leuker om te spelen, waar zitten je vrienden, etc.. Over het algemeen zijn er volgens mij minder Horde op de meeste servers.Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 10:01:
Goedemorgen allemaal,
Wat ik heb begrepen uit verhalen hier op tweakers.. is dat er op een server een te kort is aan priests die nederlands spreken. Ik zelf was van plan te rerollen in een caster dus dan kan ik ook wel een priest maken.. echter zou ik wel willen weten of:
- Alliance of Horde?
- Het mogelijk is soms hulp te krijg d.m.v. getanked te worden door instances voor wat nice stuff?
- Een guild te joinen die instances/raids vrij serieus gaat doen?
- Welke server? (Ik dacht dat het Trollbane was maar dat weet ik niet zeker).
Grtz DemO
Je kan hulp krijgen. Ik moet zeggen dat bij mij op de server (Eonar) zijn er weinig mensen die je zomaar helpen. Vaak zijn 't toch bekende of mensen die je helpen in ruil voor gold.
Per server heb je genoeg guilds die raiden, denk dat je je daar pas rond level 50 echt druk om moet gaan maken. Tot die tijd moet je lekker levelen en het spel ontdekken.
De server waar je gaat spelen, maakt niet zo heel veel uit. Als er verder geen vrienden van je spelen kan kijken of er misschien een server is met veel mensen van GoT... Grootste verschil is denk ik een nieuwe of oude server; nieuw begint iedereen dus heb je een opkomende economie, weinig level 60/70 etc..
[ Voor 88% gewijzigd door OkkE op 17-02-2007 12:37 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.