Het Grote World of Warcraft topic - Deel 105 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.040 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Heel veel mensen zitten denk ik, net als ik, door de week op hun werk en daar kunnen ze niet WOW'en. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 10:01:
Goedemorgen allemaal,

Wat ik heb begrepen uit verhalen hier op tweakers.. is dat er op een server een te kort is aan priests die nederlands spreken. Ik zelf was van plan te rerollen in een caster dus dan kan ik ook wel een priest maken.. echter zou ik wel willen weten of:
- Alliance of Horde?
- Het mogelijk is soms hulp te krijg d.m.v. getanked te worden door instances voor wat nice stuff?
- Een guild te joinen die instances/raids vrij serieus gaat doen?
- Welke server? (Ik dacht dat het Trollbane was maar dat weet ik niet zeker).

Grtz DemO ;)
Alliance of Horde: is een keuze die je zelf maakt. Wat vind je leuker om te spelen, waar zitten je vrienden, etc.. Over het algemeen zijn er volgens mij minder Horde op de meeste servers.

Je kan hulp krijgen. Ik moet zeggen dat bij mij op de server (Eonar) zijn er weinig mensen die je zomaar helpen. Vaak zijn 't toch bekende of mensen die je helpen in ruil voor gold.

Per server heb je genoeg guilds die raiden, denk dat je je daar pas rond level 50 echt druk om moet gaan maken. Tot die tijd moet je lekker levelen en het spel ontdekken.

De server waar je gaat spelen, maakt niet zo heel veel uit. Als er verder geen vrienden van je spelen kan kijken of er misschien een server is met veel mensen van GoT... Grootste verschil is denk ik een nieuwe of oude server; nieuw begint iedereen dus heb je een opkomende economie, weinig level 60/70 etc..

[ Voor 88% gewijzigd door OkkE op 17-02-2007 12:37 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Dude, relax man. Je bent nogal nieuw hier, maar binnen 2 uur kicken is echt note done. Overigens hoef je ook geen groetjes onder je posts te zetten want als iedereen dat gaat doen wordt dat echt mega-irritant.

Misschien kun je even wat anders gaan doen, met een ander char van je gaan spelen bijvoorbeeld, tot er een antwoord is :).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:07:
[...]

Is dit forum alleen actief doordeweeks ofzo? Normaal heb je binnen 10 minuten al 20 reply's en nu is het weet ik veel hoe veel later en nog geen eens 1 :/
Meeste replies komen wanneer mensen op hun werk zitten ;)

Ik had nog een vraagje trouwens, is er al een versie van atlas die alle outlands instances heeft? De standaard versie heeft ze maar tot en met Coilfang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Yay, alweer lvl 54 met m'n lock, gaat snel. Anyway, voor 50 was ik echt tevreden met m'n full affliction build, nu niet meer. 5 DoTs is teveel, als je ze erop hebt valt ie dood neer, en dan heb ik dus geen tijd om te drain lifen, wat wel nodig om lekker door te killen, wat wel kon voor lvl 50. Als ik Unstable Affliction of een andere DoT niet gebruikt gaat het wel weer goed, maar dat is natuurlijk zonde van de talent points.

Ik wil dus sowieso nog affliction, en een goede mixed PvP/PvE build. Instant Howl of Terror is leuk, maar dan zit ik al zo diep in Affliction dat en Unstable Affliction toch verlijdelijk wordt (voor PvP is ie wel aardig) én ik uit de andere trees niks leuks kan halen.

Daarom kwam ik zoiets qua affliction spec. Grim Reach hoef ik niet, aangezien ik dan voor al mijn spells 36 yard range wil, ook Destruction, en dat gaat niet lukken, aangezien ik Demonlogy wil :) .

Voor het Demonlogy gedeelte kwam ik op dit uit.

Lijkt me wel aardig, Imp. Void. lijkt me goed, kan nu al mijn lvl elites of zelfs 1 hoger solo-en, dit maakt het alleen maar makkelijker. Verder zal ik vooral met Succubus spelen. Imp. Succu lijkt me niet nodig.

Dan houd ik nog 5 punten over. Lijkt me het beste om ze in Shadow Mastery te doen. Maar ik weet echter niet hoe groot het effect van Demonic Knowledge is, misschien is het wel beter :)

Dan kom ik dus op lvl 70 op dit uit. Is dat een goede PvP/PvE build?

Hier las ik ooit ergens dat in high lvl instances pets vaak niet gebruikt worden. In dit geval is Demonlogy wel nodig, voor Demonic Sacrifice, met de Succubus geeft me dat dan 15% meer shadow damage, en stel dat ik nature of whatever protection gear nodig heb, dan ik ook Felhunter sacrificen, wat ook weer scheelt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Muthas op 17-02-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 13:52:
[...]

Meeste replies komen wanneer mensen op hun werk zitten ;)

Ik had nog een vraagje trouwens, is er al een versie van atlas die alle outlands instances heeft? De standaard versie heeft ze maar tot en met Coilfang.
Download de atlas "Auchindoin en Tempest Keep" plugins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Muthas schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 14:12:
Yay, alweer lvl 54 met m'n lock, gaat snel. Anyway, voor 50 was ik echt tevreden met m'n full affliction build, nu niet meer. 5 DoTs is teveel, als je ze erop hebt valt ie dood neer, en dan heb ik dus geen tijd om te drain lifen, wat wel nodig om lekker door te killen, wat wel kon voor lvl 50. Als ik Unstable Affliction of een andere DoT niet gebruikt gaat het wel weer goed, maar dat is natuurlijk zonde van de talent points.

Ik wil dus sowieso nog affliction, en een goede mixed PvP/PvE build. Instant Howl of Terror is leuk, maar dan zit ik al zo diep in Affliction dat en Unstable Affliction toch verlijdelijk wordt (voor PvP is ie wel aardig) én ik uit de andere trees niks leuks kan halen.

Daarom kwam ik zoiets qua affliction spec. Grim Reach hoef ik niet, aangezien ik dan voor al mijn spells 36 yard range wil, ook Destruction, en dat gaat niet lukken, aangezien ik Demonlogy wil :) .

Voor het Demonlogy gedeelte kwam ik op dit uit.

Lijkt me wel aardig, Imp. Void. lijkt me goed, kan nu al mijn lvl elites of zelfs 1 hoger solo-en, dit maakt het alleen maar makkelijker. Verder zal ik vooral met Succubus spelen. Imp. Succu lijkt me niet nodig.

Dan houd ik nog 5 punten over. Lijkt me het beste om ze in Shadow Mastery te doen. Maar ik weet echter niet hoe groot het effect van Demonic Knowledge is, misschien is het wel beter :)

Dan kom ik dus op lvl 70 op dit uit. Is dat een goede PvP/PvE build?

Hier las ik ooit ergens dat in high lvl instances pets vaak niet gebruikt worden. In dit geval is Demonlogy wel nodig, voor Demonic Sacrifice, met de Succubus geeft me dat dan 15% meer shadow damage, en stel dat ik nature of whatever protection gear nodig heb, dan ik ook Felhunter sacrificen, wat ook weer scheelt :)
sprak gisteren een lock en die had een 40/0/21 build.. dan zit je met dark pact en ruin. shadowburn is érg lekker btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
of je doet 5 punten minder in affliction en gaat voor improved imp en healthstone :)

alstijd handig voor pve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Hoe kan ik een macro maken die mijn character level uitleest?

ik wil bijv. doen:
/g Yay!! I dinged to level <insert lvl nummer>

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:43:

ik wil bijv. doen:
Hier is een addon voor: AutoDing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Rakkerzero schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:43:

ik wil bijv. doen:
omg hoe lui ben je dan.. voor de 70x dat dit gebeurt...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
eendje schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 17:30:
[...]

omg hoe lui ben je dan.. voor de 70x dat dit gebeurt...
Ja ik heb ook maar een character en hetzelfde macro voor de mensen om me heen is ook niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
RaDKiLL schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:35:
Whoehahahahahaha. Wie niet groot en sterk is, moet SLIM zijn! _/-\o_ 8)7
LOL! die was cool :D

* addictive heeft zojuist Sonic Spear gekregen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwa, de mensen die ik ken en WoW speelde zijn nu gestopt :( En heb eigenlijk geen zin om verder te spelen op die character. Daarom vroeg ik me dus af wat de meerderheid hier speelt en welke Realm. Want ik had gehoord dat op Trollbane veel Nederlandse guilds zijn maja, welke fraction spelen die? :| Lijkt me wel leuk om met mensen van GoT te spelen :) (GoT = Gathering of Tweakers.. right?) En ik zal de groetjes achterwege laten :P !
Dus mocht iemand nog willen rerollen, maakt niet uit welke fraction.. laat et me weten! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:32:
Mwa, de mensen die ik ken en WoW speelde zijn nu gestopt :( En heb eigenlijk geen zin om verder te spelen op die character. Daarom vroeg ik me dus af wat de meerderheid hier speelt en welke Realm. Want ik had gehoord dat op Trollbane veel Nederlandse guilds zijn maja, welke fraction spelen die? :| Lijkt me wel leuk om met mensen van GoT te spelen :) (GoT = Gathering of Tweakers.. right?) En ik zal de groetjes achterwege laten :P !
Dus mocht iemand nog willen rerollen, maakt niet uit welke fraction.. laat et me weten! :)
De grootste Nederlandse guild op Trollbane (en voor zover ik weet in WoW) is gesplitst. We hebben het hier over Blackraven.

Blackraven bestaat al vanaf het begin van WoW. Ook al zeg ik het verkeerd, het was eerst Ravenblood. Maar na de TBC vonden sommige kern spelers dat ze een meer hardcore guild wilden worden, toen is Drama begonnen samen met spelers van Thunder Cats. Ik was er eerst zeer op tegen maar ben ook gegaan (zat al in het begin bij Ravenblood). Moet zeggen dat het best leuk is, ookal ben ik om een vage geen Raider (was 2e lvl 70 priest en heb één na beste gear en ben altijd aanwezig om 7 uur). Maar daar maak ik me verder niet druk om.

Iig, Blackraven neemt nu weer Nederlandse spelers aan op Trollbane, dus misschien is dat wat?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Jame's leveling guide is down :(. Weet iemand een mirror, of heeft iemand een backup oid?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:55:
[...]

De grootste Nederlandse guild op Trollbane (en voor zover ik weet in WoW) is gesplitst. We hebben het hier over Blackraven.

Blackraven bestaat al vanaf het begin van WoW. Ook al zeg ik het verkeerd, het was eerst Ravenblood. Maar na de TBC vonden sommige kern spelers dat ze een meer hardcore guild wilden worden, toen is Drama begonnen samen met spelers van Thunder Cats. Ik was er eerst zeer op tegen maar ben ook gegaan (zat al in het begin bij Ravenblood). Moet zeggen dat het best leuk is, ookal ben ik om een vage geen Raider (was 2e lvl 70 priest en heb één na beste gear en ben altijd aanwezig om 7 uur). Maar daar maak ik me verder niet druk om.

Iig, Blackraven neemt nu weer Nederlandse spelers aan op Trollbane, dus misschien is dat wat?
Ok bedankt voor wat duidelijkheid! :) Ben zojuist een Gnome mage begonnen en zou graag in de guild willen bij jullie maar.. is er nog vraag naar mages want uit eigen ervaring weet ik dat op veel servers een overschot is aan mages/warlocks (Bij Horde dan) Oh ja.. speel je horde of alliance? En misschien een beetje een rare vraag maar, zin om te rerollen? :P Ben wanhopig op zoek naar een nederlandse medespeler/speelster waarmee ik kan levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Tripp schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:58:
Jame's leveling guide is down :(. Weet iemand een mirror, of heeft iemand een backup oid?
google cache :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

ofcourse _o_, dat ik daar niet opgekomen was :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:10:
[...]

Ok bedankt voor wat duidelijkheid! :) Ben zojuist een Gnome mage begonnen en zou graag in de guild willen bij jullie maar.. is er nog vraag naar mages want uit eigen ervaring weet ik dat op veel servers een overschot is aan mages/warlocks (Bij Horde dan) Oh ja.. speel je horde of alliance? En misschien een beetje een rare vraag maar, zin om te rerollen? :P Ben wanhopig op zoek naar een nederlandse medespeler/speelster waarmee ik kan levelen :)
Hm, Blackraven is een Horde guild en Drama ook maar daar kan je pas voor aplyen als je 70 bent.
Haha maar ik ben bang dat ik mijn lieve Alucardu niet ga rerollen ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14
Feral druid tanks zijn naar m.i. betere tanks in 5 man runs... Ik ben zelf een warlock met zo'n +1200 shadow damage buffed, en itt tot gewone warriors kunnen feral druids wel aggro houden als ik 2 of 3x achter elkaar crit met een shadowbolt van 4200 ~ 4500...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rondom 10 was grappig om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
waar heb je het oveR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik gok op het programma "Rondom 10". Zal wel iets met WoW oid te maken hebben gehad, over hoe slecht het is voor je etc etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 21:42:
Feral druid tanks zijn naar m.i. betere tanks in 5 man runs... Ik ben zelf een warlock met zo'n +1200 shadow damage buffed, en itt tot gewone warriors kunnen feral druids wel aggro houden als ik 2 of 3x achter elkaar crit met een shadowbolt van 4200 ~ 4500...
Hoe kom je in godsnaam aan +1200 Shadow damage? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Laatst online: 14-09 15:29
17 februari 2007: Discussie over virtueel leven en internetverslaving

In de eerste aflevering in het nieuwe jaar een debat over de nieuwste internetrage ‘Second Life’ en over internetverslaving. Duizenden Nederlanders – en dat aantal groeit snel - spenderen al hun vrije tijd aan een fantasieleven, waarin alles kan: geld verdienen, huizen kopen, winkelen, relaties aangaan en natuurlijk veel seks. Dat is de wereld van ‘Second Life’, waarin je jezelf bent, maar natuurlijk wel een tikkie mooier, strakker en jonger dan in het echt.

‘Second Life’ is met ‘World of Warcraft’ een van de vele nieuwe internetwerelden waar miljoenen mensen dagelijks in verkeren. Vaak tot groot plezier, maar soms ook met het gevolg dat zij volledig verslaafd raken en het zicht op de werkelijkheid verliezen. Verslavingsdeskundigen vrezen een toename van het aantal ‘internetjunks’.

--

Uitzending komt waarschijnlijk uiteindelijk hier te staan: http://www.ncrv.nl/ncrv/tv/rondom10
(staat nu een kansloos filmpje)

[ Voor 10% gewijzigd door ShittyOldMan op 18-02-2007 00:48 ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 00:26:
[...]

Hoe kom je in godsnaam aan +1200 Shadow damage? :o
Een hoop tier3 (en enchants) en een DT/Ruin build :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Ook fijn...

Spendeer je ongeveer zo'n 2500g voor de 2 Spellstrike delen, vind je ineens een major bug.
Als je een setbonus van een set actief hebt, licht ie groen op. Zelfs na het cleanen van me WTF/WDB folders is de setbonus nog niet actief. Hij werkt ook gewoon niet.
100+ fireballs getest, geen 1x de proc gehad:

Spellstrike Infusion:
http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=559
Set Bonuses:
2 pieces: Gives a chance when your harmful spells land to increase the damage of your spells and effects by 92 for 10 seconds.

GG blizzard. Bugs ftw.. Denk je een imba set te hebben, werkt het niet... :X
----
Edit, anders kijk je gewoon niet goed uit je ogen, en heb je 350 tailoring nodig voordat de proc werkt..
Voel me nu wel genaaid moet ik zeggen, maarja.. Dan maar tailoring lvl'en.. :'(

[ Voor 13% gewijzigd door enira op 18-02-2007 03:32 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Guildie en vriend van me die zen account, live op teevee delete :P

Held echt, erg jammer dattie stopt, maarja TBC is het gewoon niet (voor een die hard raiden)

Merk het zelf ook erg toen ik lvl 70 was en voor het eerst karazhan in ging... tisset gewoon niet...
kweenie waarom though.

Helaas hadden meerder mensen dit met me en is men complete guild dus uitelkaar gevallen (zie even terug in dit topic, gaat over de guild Denial - full NL, alliance side @ trollbane. tijd lang een van de beste 5 guilds op de realm geweest )
Denk ook dat dat mee heeft gespeeld dat hij zen account delette (of wat de verleden tijd ook is van deleten :P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

jarnotjuh schreef op zondag 18 februari 2007 @ 01:19:
Ook fijn...

Spendeer je ongeveer zo'n 2500g voor de 2 Spellstrike delen, vind je ineens een major bug.
Als je een setbonus van een set actief hebt, licht ie groen op. Zelfs na het cleanen van me WTF/WDB folders is de setbonus nog niet actief. Hij werkt ook gewoon niet.

Spellstrike Infusion:
Set Bonuses:
2 pieces: Gives a chance when your harmful spells land to increase the damage of your spells and effects by 92 for 10 seconds.

----
Edit, anders kijk je gewoon niet goed uit je ogen, en heb je 350 tailoring nodig voordat de proc werkt..
Betere link van info over de bonus.

http://www.thottbot.com/?set=559

Verder, idd jammer dat Corrinth zijn char heeft gedelete.
Helaas dat Denial niet meer bestaat :(
Veel mensen zijn er mee gestopt.

Maar goed <3 de tijd dat ik met ze heb doorgebracht.

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jarnotjuh schreef op zondag 18 februari 2007 @ 01:19:
Ook fijn...

Spellstrike Infusion:
Set Bonuses:

----
tailoring levellen is easy :)

om naar 300 te komen heb je het volgende nodig

140 linen
225 wool
480 silk
755 mageweave
800 runecloth
65 coarse thread
125 fine thread
30 silken thread
90 heavy silken thread
35 runethread
45 blue dye
30 grey dye
20 bleach
20 red dye

:P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
TepelStreeltje schreef op zondag 18 februari 2007 @ 04:18:
(of wat de verleden tijd ook is van deleten :P )
Verwijderde :P

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op zondag 18 februari 2007 @ 04:18:
[...]

Guildie en vriend van me die zen account, live op teevee delete :P

Held echt, erg jammer dattie stopt, maarja TBC is het gewoon niet (voor een die hard raiden)

Merk het zelf ook erg toen ik lvl 70 was en voor het eerst karazhan in ging... tisset gewoon niet...
kweenie waarom though.

Helaas hadden meerder mensen dit met me en is men complete guild dus uitelkaar gevallen (zie even terug in dit topic, gaat over de guild Denial - full NL, alliance side @ trollbane. tijd lang een van de beste 5 guilds op de realm geweest )
Denk ook dat dat mee heeft gespeeld dat hij zen account delette (of wat de verleden tijd ook is van deleten :P )
Vind het wel een goeie actie wat hij heeft gedaan, tenminste, als hij echt problemen met wow had bv verslaving. Maar toch bedacht ik me gister wel even, hij kan die hunter zo terugvragen met een ticket :).

Maarja, vind het wel goed dat er eens aandacht aan besteed wordt in het echte leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:15:
[...]

Vind het wel een goeie actie wat hij heeft gedaan, tenminste, als hij echt problemen met wow had bv verslaving. Maar toch bedacht ik me gister wel even, hij kan die hunter zo terugvragen met een ticket :).

Maarja, vind het wel goed dat er eens aandacht aan besteed wordt in het echte leven
inclusief zn items die die aanhad..? ach, dit spel is eigenlijk gewoon 16+ en voor stabiele mensen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
BootVluchteling schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:21:
[...]

inclusief zn items die die aanhad..? ach, dit spel is eigenlijk gewoon 16+ en voor stabiele mensen.. :P
En alleen voor mensen die niet snel verslaafd raken.

Ik denk dat niet 99.9 gewoon kan spelen, als ik de verhalen over

werkloze mensen ivm wow
geschieden mensen ivm met wow
bijne kapotte huwelijken

Ga tellen in mijn omgeving dan zijn het er al snel meer dan 30% probleem gevallen.
Maar goed, wow kost ook veel tijd en die moet je maken en niet iedereen in je omgeving kan dat altijd waarderen. (mijn vriendinnetje vind het stom dat ik wow speel, waarom kom ik niet lekker tv kijken? 8)7 )

[ Voor 44% gewijzigd door barfieldmv op 18-02-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah.. er word aandacht aan besteed omdat het een lekker "hahaha wat een nerds" onderwerp is... dat ondertussen 99.9% van de wowers gewoon normaal kan spelen zonder 24/7 online te zijn word niet vermeld.. want dat is niet sensationeel genoeg

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
barfieldmv schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:26:
[...]

En alleen voor mensen die niet snel verslaafd raken.

Ik denk dat niet 99.9 gewoon kan spelen, als ik de verhalen over

werkloze mensen ivm wow
geschieden mensen ivm met wow
bijne kapotte huwelijken

Ga tellen in mijn omgeving dan zijn het er al snel meer dan 30% probleem gevallen.
Maar goed, wow kost ook veel tijd en die moet je maken en niet iedereen in je omgeving kan dat altijd waarderen. (mijn vriendinnetje vind het stom dat ik wow speel, waarom kom ik niet lekker tv kijken? 8)7 )
nou, als je vriendin TV zit te kijken, en jij WoW, dan is er serieus wat loos... vind ik dan hoor
tjah.. er word aandacht aan besteed omdat het een lekker "hahaha wat een nerds" onderwerp is... dat ondertussen 99.9% van de wowers gewoon normaal kan spelen zonder 24/7 online te zijn word niet vermeld.. want dat is niet sensationeel genoeg
QFT! vaak pure sensatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascaldv
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 21:04
Zullen hier vast wel een aantal mensen zijn die WoW op een laptop spelen, misschien dat die dan even een kijkje kunnen nemen naar dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1199432

Zoek met name iemand die ervaring heeft met de 6150Go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:26:
Leedvermaak is 'hot', check al die American Idol / Big Brother klonen en sequels, het sadisme druipt er gewoon vanaf ;p
Either way, ze doen maar, zal mij niet veel deren als iemand meent het beter te weten omdat hij toevallig een TV-show heeft gezien "waarin gezegd word dat WoW slecht is!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Tripp schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:58:
Google cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

BootVluchteling schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:30:
nou, als je vriendin TV zit te kijken, en jij WoW, dan is er serieus wat loos... vind ik dan hoor
Meen je dat serieus? Als je elke avond samen op de bank tv zit te kijken, dan is er echt wat loos. Tv is echt voor "domme" mensen, je hoeft er niets mee te doen etc, WoW is intensief, snelle beslissingen maken, als je wilt raiden moet er teamplay bij komen als je een hoge positie hebt in guild heb je veel verantwoordelijkheid.

Ik heb meer respect voor een guildleader dan voor een chipsmonster die elke dag met zijn/haar luie reet GTST/ONM en weet ik wat zit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
MrVegeta schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:40:
[...]

Meen je dat serieus? Als je elke avond samen op de bank tv zit te kijken, dan is er echt wat loos. Tv is echt voor "domme" mensen, je hoeft er niets mee te doen etc, WoW is intensief, snelle beslissingen maken, als je wilt raiden moet er teamplay bij komen als je een hoge positie hebt in guild heb je veel verantwoordelijkheid.

Ik heb meer respect voor een guildleader dan voor een chipsmonster die elke dag met zijn/haar luie reet GTST/ONM en weet ik wat zit te kijken.
klopt volledig, maar ik bedoel niet dat tv>WoW is, maar meer dat als je meissie er is, dat je aandacht aan haar besteed, ipv je female pixels..

ik heb nu geen vriendin, maar als die er zou zijn, gaat WoW in de koelkast. of iig minder tijd aan dan mn meissie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:45:
[...]

klopt volledig, maar ik bedoel niet dat tv>WoW is, maar meer dat als je meissie er is, dat je aandacht aan haar besteed, ipv je female pixels..

ik heb nu geen vriendin, maar als die er zou zijn, gaat WoW in de koelkast. of iig minder tijd aan dan mn meissie..
Samen TV kijken is net zo min aandacht aan haar besteden als samen tv kijken + wow spelen, denk je ook niet? :+

Natuurlijk is samen tegen elkaar hangend een film kijken weer wat anders, dat heet quality time en dat moet je bijhouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:05:
[...]

Samen TV kijken is net zo min aandacht aan haar besteden als samen tv kijken + wow spelen, denk je ook niet? :+

Natuurlijk is samen tegen elkaar hangend een film kijken weer wat anders, dat heet quality time en dat moet je bijhouden :P
Tsjah, ik zou het persoonlijk toch prettiger vinden als diegene dan ook naast me zat inplaats van met zijn rug naar mij toe, TV kijken is ook een beetje om het samen zijn.
Bovendien, dat geratel op een toetsenbord word zo irritant na enkele minuten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
BootVluchteling schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:45:
[...]

Dude, ik heb samen met mijn huis een vriendin en omdat ik thuis werk zie ik haar meestal 24/7 dan is een uurtje tv kijken/wow spelen wel lekker hoor.

Waar kan ik trouwens mijn alchemy >350 krijgen zonder faction rewards, het is lastig lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:13:
[...]

Dude, ik heb samen met mijn huis een vriendin en omdat ik thuis werk zie ik haar meestal 24/7 dan is een uurtje tv kijken/wow spelen wel lekker hoor.

Waar kan ik trouwens mijn alchemy >350 krijgen zonder faction rewards, het is lastig lvlen.
Deel je je vriendin met je huis? :P :) Flauw grapje tussendoor moet kunnen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:17:
[...]

Deel je je vriendin met je huis? :P :) Flauw grapje tussendoor moet kunnen ^_^
lol! ik las em ook zo! hihi.. pimp huis heb je dan ;)

maaruh, thuiswerken zou nix voor mij zijn.. nu met deze details ligt de situatie ook anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:13:
[...]
Primal Mights transmuten enzo
Ook Majar Dreamless Sleep potion gaat ver door (op 371 nog geel)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo jongens, I

k ga ook weer WoW spelen. Maar ik heb een probleem! Als ik inlog op de site dan wil ik m'n gamecard toevoegen, maar dan staat er dat die functie is uitgeschakelt. En dat geld voor alle betaal methodes. Maar er staat bij mij account status, dat hij supspended is.
Vervolgens, heb ik een e-mailtje gestuurd (vrijdag avond). naar een bepaald e-mail adress voor dat soort gevallen. Maar nog steeds niks terug gehad.

Bij mij laatste betaling, heb ik charge back gedaan. Omdat ze elke maand bij mij geld van de rekening afschreven, zonder dat ik het wist. En vervolgens Blizzard geblokkeerd van m'n moeders rekening.

Dat is mij probleem, heeft iemand een goed advies, wat ik nog meer kan doen?

Alvast bedankt, Evion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:30:
[...]

[...]

QFT! vaak pure sensatie!
Ik woon samen en ik moet zeggen dat het enorm vervelend zou zijn als m'n vriendin zich niet zelf kan bezig houden (en omgekeerd). Dat zij TV kijkt en ik bezig ben achter de PC komt dus veelvuldig voor. Kweet niet hoe oud je bent, maar over relaties moet je denk ik nog wat leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
rodie83 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:17:
[...]

Ik woon samen en ik moet zeggen dat het enorm vervelend zou zijn als m'n vriendin zich niet zelf kan bezig houden (en omgekeerd). Dat zij TV kijkt en ik bezig ben achter de PC komt dus veelvuldig voor. Kweet niet hoe oud je bent, maar over relaties moet je denk ik nog wat leren :P
ben 22 jr.. niet écht ervaren betreft lange relaties ofzo.. maar laat ik ff uitgaan van de situatie, dat je beide nog apart woont, en dat je beide een drukke baan/studie heb, en je elkaar 1-2x per week ziet ofzo..

van die situatie ging ik uit. nu ik de feiten ken, denk ik dus anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:15:
[...]

voor zover ik weet hadtie niet echt problemen er mee, ook niet echt verslaafd (niet meer dan de rest van denial :P )

maar inderdaad beetje kansloos sensatie zoeken, had het eerder op SBS6 of talpa verwacht tbh :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:01

vhal

ಠ_ಠ

Dit weekend lv70 gedinged. Ging sneller dan ik had verwacht en voorlopig zit ik nog op 2300G en heb alle q's in BEmountains, Netherstorm en Shadowmoon. Denk dat die epic flying mount wel te halen is, gezien je een shitload aan gold krijgt voor elke q als je lv70 bent. Verder exalted met de Kurenai geworden en mijn (te grote) Tan colored Talbuk Warmount gehaald.

Gisteravond zijn we naar CoT Old Hillsbrad geweest. Ik was de enige in mijn groep die de Thrall escort q nog had, maar Thrall bleef doodleuk in de kerk staan toen we aankwamen in Tarren Mill. Je kon hem niet aanklikken, helemaal niks. Nog wat mobs gepulled, Thrall rende naar buiten en zodra we de mobs hadden gedood rende hij weer naar binnen om vervolgens niks te doen. GM gesproken waarbij een robot meer emoties toont. Volgens hem zijn ze er op de hoogte van en de enige methode was een instancereset :+ :|

Zo gezegd, zo gedaan. Instance gereset en weer begonnen aan de escort quest. En jahoor, precies op dezelfde plek bugged Thrall weer...om ziek van te worden..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

deadsy33 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 08:37:
Verhaal over instance bugs...

Zo gezegd, zo gedaan. Instance gereset en weer begonnen aan de escort quest. En jahoor, precies op dezelfde plek bugged Thrall weer...om ziek van te worden..
Dit is idd zo verschrikkelijk frustrerend, volgens mij is er ook zo'n wazige bug in de tweede instance (black moras) waar de dark portal open gaat. Normala gesproken hoor je even rust te hebben na een fight, maar als je pech hebt is de eerste dude nog niet down of de tweede portal is al open, als mana user is het om gek van te worden want er is gewoon geen tijd om mana bij te tanken, helemaal leuk na een intensieve bossfight. Baas dood hop direct weer zo'n ding open, nu trek je dat wel na boss 1 maar na boss 2 gaat dan toch echt het kaarsje uit je loopt vanaf dat moment constant achter de feiten aan, erg naar hoop dat ze die bugs snel gaan fixen...

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Dit weekend lv70 gedinged. Ging sneller dan ik had verwacht en voorlopig zit ik nog op 2300G en heb alle q's in BEmountains, Netherstorm en Shadowmoon. Denk dat die epic flying mount wel te halen is, gezien je een shitload aan gold krijgt voor elke q als je lv70 bent. Verder exalted met de Kurenai geworden en mijn (te grote) Tan colored Talbuk Warmount gehaald.

Gisteravond zijn we naar CoT Old Hillsbrad geweest. Ik was de enige in mijn groep die de Thrall escort q nog had, maar Thrall bleef doodleuk in de kerk staan toen we aankwamen in Tarren Mill. Je kon hem niet aanklikken, helemaal niks. Nog wat mobs gepulled, Thrall rende naar buiten en zodra we de mobs hadden gedood rende hij weer naar binnen om vervolgens niks te doen. GM gesproken waarbij een robot meer emoties toont. Volgens hem zijn ze er op de hoogte van en de enige methode was een instancereset :+ :|

deadsy, speel jij nog steeds op emerald dream? en wie nog meer..? ik zoek iemand ff op emerald dream voor gold transfer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren, zo'n half uur na het afwerken van men attunement voor het eerst in karazhan geweest. Al is het maar een 10-man instance, het raid-gevoel is weer terug :D

Dit komt vooral door de moeilijkheidsgraad denk ik. Trash dat slaat voor 5k+ op cloth is niet grappig :p

Ik mocht mee met een guild waarin wat kenissen zitten, ze hadden een dps spot te vullen. Ze hadden zaterdag al de eerste 4 bosses neer, dus nu was The Curator aan de beurt. Niet neer gekregen, beste attempt was 16%, maar wel een leuk gevecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Paladin schreef op maandag 19 februari 2007 @ 08:45:
[...]

Dit is idd zo verschrikkelijk frustrerend, volgens mij is er ook zo'n wazige bug in de tweede instance (black moras) waar de dark portal open gaat. Normala gesproken hoor je even rust te hebben na een fight, maar als je pech hebt is de eerste dude nog niet down of de tweede portal is al open, als mana user is het om gek van te worden want er is gewoon geen tijd om mana bij te tanken, helemaal leuk na een intensieve bossfight. Baas dood hop direct weer zo'n ding open, nu trek je dat wel na boss 1 maar na boss 2 gaat dan toch echt het kaarsje uit je loopt vanaf dat moment constant achter de feiten aan, erg naar hoop dat ze die bugs snel gaan fixen...
Geloof dat de bug daar juist is dat je na een tijdje drie minuten tussen twee portals hebt, komt regelmatig voor. :P Na een boss heb je normaal wel wat tijd though.

Gisteren hadden we voor het eerst twee groepen in Kara lopen, ene groep met een druid en twee warriors en de andere met een druid en een pala als tank. Beide groepen liepen lekker, dus het lijkt erop dat we vanaf nu door kunnen met twee groepen. Nog wel een tijd bezig geweest op Maiden of Virtue, die is behoorlijk gebuffed in de patch. In plek van een dispellable Repentance die geen dmg doet is het nu een non dispellable Repentance die 2k dmg doet. Kreeg op een try een Holy Fire (3k), HF tick (1.7k) en Repentance (2k) binnen twee sec. Pala BoSac truc werkt gelukkig nog wel. Op de winnende try (na een wipe of acht met tussendoor een korte break en een gerespawnde gang er vlak voor) heb ik uiteindelijk zelf de laatste 10-15% gehealed toen de andere pala en de priest neer gingen. Wel leuk dat ze m'n bracers dropte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

BootVluchteling schreef op maandag 19 februari 2007 @ 08:45:
[...]

deadsy, speel jij nog steeds op emerald dream? en wie nog meer..? ik zoek iemand ff op emerald dream voor gold transfer...
ik zit nog steeds op Emerald Dream. Horde hebben we niet, wel Barrens chat in alle /1 generals :+
Maar hoe wil je gold transferren van ED naar Xavius?

[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 19-02-2007 09:08 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Lees op Official WoW forums van iemand die WoW speelt op Windows Vista en gebruik maakt van Vista Spraak Herkenning. Hij moet dus zeggen "press <keybind>" en dan wordt dat uitgevoerd.

Damn, sta je in een raid als caster bv: DRUK 1 DRUK 1 DRUK 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
deadsy33 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:02:
[...]

ik zit nog steeds op Emerald Dream. Horde hebben we niet, wel Barrens chat in alle /1 generals :+
Maar hoe wil je gold transferren van ED naar Xavius?
nou, ik heb dus 4 alliance chars op emerald dream. nu hoop ik iemand zo gek te vinden, om met mij gold te ruilen.. dus als jij ff gold verdiend op xavius, en naar mn char daar stuurt, dan mail ik mn geld van ED naar jouwes daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:07:
Hallo jongens,

Ik ga ook weer WoW spelen. Maar ik heb een probleem! Als ik inlog op de site dan wil ik m'n gamecard toevoegen, maar dan staat er dat die functie is uitgeschakelt. En dat geld voor alle betaal methodes. Maar er staat bij mij account status, dat hij supspended is.
Vervolgens, heb ik een e-mailtje gestuurd (vrijdag avond). naar een bepaald e-mail adress voor dat soort gevallen. Maar nog steeds niks terug gehad.

Bij mij laatste betaling, heb ik charge back gedaan. Omdat ze elke maand bij mij geld van de rekening afschreven, zonder dat ik het wist. En vervolgens Blizzard geblokkeerd van m'n moeders rekening.

Dat is mij probleem, heeft iemand een goed advies, wat ik nog meer kan doen?

Alvast bedankt, Evion.
Ik neem aan dat je je account op inactief had gezet en de chargeback hebt gedaan, omdat ze desondanks geld bleven afschrijven van je CC? In dat geval zal je bij Blizzard hard moeten maken dat je chargeback correct was. Ga er over het algemeen maar vanuit dat als je een chargeback doet bedrijven liever geen zaken met je meer willen doen. Ze zullen er altijd van uitgaan dat hun claim correct was.

Good luck bij het overtuigen van Blizzard dat het hun fout was. Wat ik heb begrepen is het een heel 'klantvriendelijk' bedrijf. Echt als ik geen WoW verslaafde was had ik niets met die lui te maken willen hebben. Als je er echt over nadenkt en de EULA had gelezen had je nooit aan het spel begonnen. Hij kan namelijk heel kort worden samengevat:

1. Blizzard heeft altijd gelijk
2. Wij kunnen je account altijd opzeggen, jammer van je 30euro plus openstaande abo; die zijn weg.
3. Je kan protesteren en als we in een goed humeur zijn krijg je je account terug. Omdat wij zo aardig zijn, niet omdat jij gelijk hebt (zie 1.)

Veel succes, maar ik vrees dat het wel even duurt voor je weer speelt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Nou ik heb me mage vrijdag van fire naar frost gedaan. En ik moet zeggen dat dit toch een stuk beter op mijn lvl bevalt. Kan nu veel meer mobs mollen voordat me mana op is. En inderdaad je overleeft het een en ander veel beter. Mijn eigen opinie dus je kan op de lagere lvl’s beter frost als fire zijn. Je gaat minder snel dood en hoeft minder je mana bij te vullen.

Alleen de pest dat ik nou weer een quest heb van mobs die ice immune zijn maar goed dat soort dingen zal je altijd blijven houden ;).

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Paladin schreef op maandag 19 februari 2007 @ 08:45:
[...]

volgens mij is het juist normaal dat die portals snel na elkaar komen.. dat je dus niet eeuwig de tijd hebt om ze te killen.

Kheb hem namelijk zelf ook gedaan gisteren, en na 2wipes het maar opgegeven. Beetje irritant dat je constant opnieuw moet beginnen... we stranden op de 2de baas

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Heel CoT is bugged als de nete
echt de volgende dingen al meegemaakt

BM:
* Portals spawnen DIRECT na elkaar
* 3-6 minuten tussen elke portal
* Eindportal spawnt helemaal niet

OH:
* Thrall loopt niet mee
* Thrall respawnt niet bij rivieer in 2e deel
* Thrall respawnt niet in huis bij 3e deel
* Eindbaas is niet te killen blijft op 1%

zonder die bugs zou het een stuk leuker zijn om er heen te gaan, nu heb ik er een shurfthekel aan,maar ik moet perse BM farmen voor de offhand sword van de laatste boss daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft bij nog iemand anders de virusscanner een trojan gevonden in de wowheadclient?

Afbeeldingslocatie: http://xs312.xs.to/xs312/07081/virus.jpg

Ik was er niet zo blij mee, heb in ieder geval de mensen van wowhead.com gemaild. Hoop maar dat het vals alarm is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

je moet niets :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren voor het eerst in Gruul's Lair geweest. De eerste baas leeft helaas nog, irritante ogre council. Wel een leuk gevecht, zodra de pull goed gaat is het nog niet eens zo lastig, moet alleen echt niks misgaan tijdens de pull. Wel leuk al de eerste twee adds dood, nu helaas de twee andere en boss nog. Stomme ogres die arme tanks voor 10k damage slaan.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

BootVluchteling schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:12:
[...]
nou, ik heb dus 4 alliance chars op emerald dream. nu hoop ik iemand zo gek te vinden, om met mij gold te ruilen.. dus als jij ff gold verdiend op xavius, en naar mn char daar stuurt, dan mail ik mn geld van ED naar jouwes daar..
hmz, zal lastig worden. Ik heb geen character op Xavius en om nou een low level toon aan te maken zonder start kapitaal om mee te handelen op de AH kost mij eigenlijk veel tijd. Helaas :(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:17:
Ik neem aan dat je je account op inactief had gezet en de chargeback hebt gedaan, omdat ze desondanks geld bleven afschrijven van je CC?
Nou, zo als ik het niet. Ik las het alsof hij niet doorhad dat z'n account nog actief was, en hij daarom een charge-back gedaan heeft.

En daar hebben bedrijven, terecht, een beetje een probleem mee :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:30:
[...]

volgens mij is het juist normaal dat die portals snel na elkaar komen.. dat je dus niet eeuwig de tijd hebt om ze te killen.

Kheb hem namelijk zelf ook gedaan gisteren, en na 2wipes het maar opgegeven. Beetje irritant dat je constant opnieuw moet beginnen... we stranden op de 2de baas
Ik heb em gisteren ook gedaan, en ik moet zeggen dat het een eitje was. Niet eens de hulp moeten inroepen van die draken.

Groep setup: Mage, Rogue, Warlock (ik), Priest, Feral Druid (tank)

Telkens Druid, rogue en mage op de elite en ik op de non elites. Alles ging heel snel neer, inclusief bosses.

Was wel een goede groep met skilled mensen, maar moeilijk kon ik het echt niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

twas m'n eerste keer daar en ik was main healer en het ging gewoon niet snel genoeg. ik kon mensen wel levend houden maar de elite ging niet snel genoeg neer. Opzich geen probleem tot bij de boss want toen was de "tactiek" om de adds lekker med neer te laten hakken en dat wij dan de boss gaan nuken.. leuk, maar toen stond z'n shield op 24% en bij de 2de boss werkt dat gewoon niet

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:39:
Heeft bij nog iemand anders de virusscanner een trojan gevonden in de wowheadclient?

[afbeelding]

Ik was er niet zo blij mee, heb in ieder geval de mensen van wowhead.com gemaild. Hoop maar dat het vals alarm is. :/
Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/2913/vs1nw1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img58.imageshack.us/img58/816/vs2nr6.jpg
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:43:
[...]

Nou, zo als ik het niet. Ik las het alsof hij niet doorhad dat z'n account nog actief was, en hij daarom een charge-back gedaan heeft.

En daar hebben bedrijven, terecht, een beetje een probleem mee :)
Zo zag het er voor mij ook uit, maar in dat geval kan hij beter op een andere naam met een andere account opnieuw gaan spelen, en een gamecard gebruiken zodat ze niet nog eens dezelfde rekening eetc.. te zien krijgen. Want dan zijn ze zoals je zegt terecht niet blij.

Even aangeven wat voor problemen dit kan geven:
Aan de andere kant, met mijn CC is in het verleden gefraudeerd. Visa is daar achter gekomen voordat de betalingen waren gedaan en blokeerde de kaart. (hulde voor Visa, zij vonden het verdacht dat een Nederlander een bestelling van computer apparatuur deed en op een adres in de VS liet bezorgen oid)

Probleem was dat daardoor een betaling aan paypal niet is gedaan (kaart geblokkeerd). Paypal account suspended. Om hem terug te krijgen moest ik een recent CC afschrift met daarop naam adress en CC nummer sturen. Alleen uit veiligheid zet VISA die gegevens niet allemaal tegelijk op een afschrift.

Ik bel Paypal, met een verklaring van VISA dat dit echt mijn CC was kreeg ik mijn account weer terug. Alleen had ik inmiddels een vervangende kaart van VISA, dus die kreeg ik niet.

Contact met Paypal: Ik moest naar een NOTARIS om mijn identiteit te laten verifieren. Ja echt niet dus! Mijn account bij payypal bestaat nu dus al meer dan 2 jaar zonder dat er iets mee kan en ik kan geen nieuwe openen. Ach het bespaard ook een hoop geld op Ebay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Laatst online: 15-02-2024
Vraagje aan de druids hier.

Zit nu op level 63 en heb de standaard NE mount. Ik kom er steeds meer achter dat een epic mount toch wel erg handig is, Outland is namelijk een stuk groter dan Kalimodor. Er is alleen een nadeel, ik vind de epic NE mount gewoon erg lelijk en wil graag de human mount. Oftewel runecloth inleveren in SW. Zit nu al op 10k van de 21k reputation van revered.

Aan de andere kant kan ik natuurlijk ook doorsparen voor de flying mount. Heb nu ongeveer 650 gold bij elkaar gespaard maar ik krijg op level 68 ook flight form. Nu vraag ik me af of het verstandig is om me eerst to focussen op het winnen van reputation in plaats van door te sparen voor de flying mount.

Wie heeft een goed advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
deadsy33 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:40:
[...]

hmz, zal lastig worden. Ik heb geen character op Xavius en om nou een low level toon aan te maken zonder start kapitaal om mee te handelen op de AH kost mij eigenlijk veel tijd. Helaas :(
hoeveel gold heb je nodig..? als je beetje skills heb kan ik je dat wel lenen.. bezit momenteel rond de 2K G, maar 100G lenen ofzo is denk ik geen probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Bokkie schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:39:
Heel CoT is bugged als de nete
echt de volgende dingen al meegemaakt

BM:
* Portals spawnen DIRECT na elkaar
* 3-6 minuten tussen elke portal
* Eindportal spawnt helemaal niet

OH:
* Thrall loopt niet mee
* Thrall respawnt niet bij rivieer in 2e deel
* Thrall respawnt niet in huis bij 3e deel

zonder die bugs zou het een stuk leuker zijn om er heen te gaan, nu heb ik er een shurfthekel aan,maar ik moet perse BM farmen voor de offhand sword van de laatste boss daar
Die directe spawn heb ik ook al gehad ja, portal 14 spawnde, en 10 seconden daarna nr. 15, nog eens 10 seconden later kwam nr. 16.

Heb het ook al gehad dat een portal overgeslagen word. erug vaag soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Gisteren weekend wat TBC instances gedaan en gespecced naar full prot warrior (lvl69), mijn shaman friend is ook maar meteen resto specced gegaan zodat we easy alle instances kunnen farmen. Wat me opviel is dat de bosses bijna allemaal wel een strategy nodig hebben en er veel minder tank n spank is. Toch wel een aantal keren gewhiped in Shadow labs. Maarja je leert snel van wipes hehe.

Ook moest ik ff heel hard lachen toen ik eraan dacht dat mensen hier gewoon serieus beweren dat warrior niet meer de agro master is die hij vroeger was, je rage balkje vult ongekend snel nu en ik kan hem gewoon niet onder de 20 rage brengen als veel mobs me hitten. Daardoor wordt echt zo ontiegelijk veel rage opgebouwt dat als je agro verliest als warrior je gewoon iets verkeerd doet, period. Vooral als je eenmaal 5 sunders op de mob en devistate spamt. mages/warlocks/hunters mogen nuken wat ze willen agrro krijgen ze toch niet :)

Ook in pvp staat een prot warrrior nog ze mannetje, niet om ze dmg maar om ze stuns. Ik heb gewoon een roque ge stunlocked voor 12 seconde. Improved revange is the shit met shield block :). Ook tegen dmg shamans lijkt warrior niet zoveel moeite te hebben door spell relfect, ik reflect bijna alle cast ermee. En heb 3 stuns beschikbaar om ze heals te interupten + ook nog revenge spam en ja je kan opzich wel zien als warrior spell reflect aan zet maar je moet echt goed kijken dan want er gaan zoveel andere effecten af.

Nog mensen bij op karazhan bij de horde zitten?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:59:
[...]

Die directe spawn heb ik ook al gehad ja, portal 14 spawnde, en 10 seconden daarna nr. 15, nog eens 10 seconden later kwam nr. 16.

Heb het ook al gehad dat een portal overgeslagen word. erug vaag soms.
oh ja die was ik vergeten inderdaadn

van portal 10 naar naar portal 12 wtf :? naja dan maar de boss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Gewoon een paar mobs laten pullen dor een hunter en zelf zorgen dat je out combat bent hunter ff FD en thrall dood laten gaan dan spawnt hij weer vlakbij die schuur in Tarren Mill bij ons ging ie daarna weer vrolijk verder.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens wowhead is het een false positive, maar ik blijf nog even voorzichtig. Ben vrij gehecht aan m'n WoW spulletjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op zondag 18 februari 2007 @ 09:26:
[...]

tailoring levellen is easy :)

om naar 300 te komen heb je het volgende nodig

140 linen
225 wool
480 silk
755 mageweave
800 runecloth
65 coarse thread
125 fine thread
30 silken thread
90 heavy silken thread
35 runethread
45 blue dye
30 grey dye
20 bleach
20 red dye

:P
=> 375 rond de 4k Netherweave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:17:
[...]

Inderdaad, my thoughts exactly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:29:
Nou ik heb me mage vrijdag van fire naar frost gedaan. En ik moet zeggen dat dit toch een stuk beter op mijn lvl bevalt. Kan nu veel meer mobs mollen voordat me mana op is. En inderdaad je overleeft het een en ander veel beter. Mijn eigen opinie dus je kan op de lagere lvl’s beter frost als fire zijn. Je gaat minder snel dood en hoeft minder je mana bij te vullen.

Alleen de pest dat ik nou weer een quest heb van mobs die ice immune zijn maar goed dat soort dingen zal je altijd blijven houden ;).
Arcane Blast FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:16:
[...]

Inderdaad, my thoughts exactly.
Ach en af en toe elkaar flink bezig houden is ook niet erg.
Samen wow spelen dat lukt niet erg, ik ben veel beter ;) en lvl tien keer ze snel door.
En elkaar een uurtje helpen en dan een paar dagen niet samen spelen is ook niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:14:
[...]

=> 375 rond de 4k Netherweave
Don't remind me. Zit nu op zo'n 355 en ik kan geen netherweave cloth meer zien. Nog 4 dagen en ik heb de epic mooncloth belt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik krijg m'n netherweave gewoon niet meer verkocht.. echt irritant.. kzit nu met 25 stacks ofzo :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:18:
[...]

Ach en af en toe elkaar flink bezig houden is ook niet erg.
Samen wow spelen dat lukt niet erg, ik ben veel beter ;) en lvl tien keer ze snel door.
En elkaar een uurtje helpen en dan een paar dagen niet samen spelen is ook niet leuk.
Haha mijn vriendin speelt geen WoW, niets voor haar. Gelukkig kan ze zichzelf goed vermaken en geeft ze me voldoende tijd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:25:
Haha mijn vriendin speelt geen WoW, niets voor haar. Gelukkig kan ze zichzelf goed vermaken en geeft ze me voldoende tijd O-)
De mijne speelt gelukkig wel WoW en dat kan soms wel eens handig zijn ;)
Het legt veel makkelijker uit dat je een avondje wilt raiden en dat je dus geen tijd hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Bokkie schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:39:
Afaik is dit working as intended. Dit komt alleen maar voor bij een tweede/derde try als Thrall dood is en niet meer helpt. Aangezien Thrall zelf de killing blow moet hebben blijft de boss dan op 1% omdat Thrall dat niet meer kan.
Yellow|A schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:40:
Gisteren voor het eerst in Gruul's Lair geweest. De eerste baas leeft helaas nog, irritante ogre council. Wel een leuk gevecht, zodra de pull goed gaat is het nog niet eens zo lastig, moet alleen echt niks misgaan tijdens de pull. Wel leuk al de eerste twee adds dood, nu helaas de twee andere en boss nog. Stomme ogres die arme tanks voor 10k damage slaan.
Wij gaan er woensdag weer heen, zelf afgelopen vrijdag de eerste pogingen gemist. Kwamen wat healing tekort en ik geloof dat ze maar met een man of 22 waren. Heb al begrepen dat 't doable is in ieder geval.
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:44:
[...]

Ik heb em gisteren ook gedaan, en ik moet zeggen dat het een eitje was. Niet eens de hulp moeten inroepen van die draken.

Groep setup: Mage, Rogue, Warlock (ik), Priest, Feral Druid (tank)

Telkens Druid, rogue en mage op de elite en ik op de non elites. Alles ging heel snel neer, inclusief bosses.

Was wel een goede groep met skilled mensen, maar moeilijk kon ik het echt niet noemen.
Heb 'm zelf nu als DPS/add tank en als solohealer gedaan. Consecration rank 1 is over het algemeen genoeg om de adds op me te houden en als de elite op een goeie plek getankt wordt kan ik ook hem slaan en in Consecration-range krijgen. Als solohealer alleen wat last bij de tweede boss, maar een BoP op de druid doet wonderen. Boss vliegt achter mage aan, die bleef out of range en inmiddels was de druid weer clean en tankte verder. Vlak erna draak op de adds (enige keer dat we adds laten lopen daar) en klaar is Kees Eleamar. Met een goeie groep eenvoudig maar met een mindere groep een gigantische kutinstance. :P
Black-Hole schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:58:
Vraagje aan de druids hier.

Zit nu op level 63 en heb de standaard NE mount. Ik kom er steeds meer achter dat een epic mount toch wel erg handig is, Outland is namelijk een stuk groter dan Kalimodor. Er is alleen een nadeel, ik vind de epic NE mount gewoon erg lelijk en wil graag de human mount. Oftewel runecloth inleveren in SW. Zit nu al op 10k van de 21k reputation van revered.

Aan de andere kant kan ik natuurlijk ook doorsparen voor de flying mount. Heb nu ongeveer 650 gold bij elkaar gespaard maar ik krijg op level 68 ook flight form. Nu vraag ik me af of het verstandig is om me eerst to focussen op het winnen van reputation in plaats van door te sparen voor de flying mount.

Wie heeft een goed advies?
Wat je ook doet, zonder epic mount zou ik niet graag in Outlands rondlopen. Het is bij mij al zo erg dat ik gisteren een paar honderd g heb uitgegeven om op m'n lock alt even de questline te doen. Alle mats gekocht en met m'n pala en een rogue Scholo ingeweest. In nog geen 30 minuten tot aan Ras gecleared, geswitched, quest gedaan en daarna op m'n lock nog even Ras geduo'd. Rogue heeft ook een lock alt die wel de drie questitems heeft voor het DM West event maar nog een groep zocht, spaart me dus weer 250g uit. :P Hopelijk vanavond daarheen met wat vrienden.

Zou me voorlopig niet al te druk maken over epic flying mount en als druid heb je je normale flying niet nodig, dus gewoon epic normal mount kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
eendje schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:22:
ik krijg m'n netherweave gewoon niet meer verkocht.. echt irritant.. kzit nu met 25 stacks ofzo :/
18 slotters (laten) maken en die verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

BootVluchteling schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:59:
[...]
hoeveel gold heb je nodig..? als je beetje skills heb kan ik je dat wel lenen.. bezit momenteel rond de 2K G, maar 100G lenen ofzo is denk ik geen probleem..
Nou, denk niet dat het een goed plan is. Ik heb geen benul van de economie op Xavius, en ik ben bang als ik de ED prijzen hanteer dat die 100G zo op is :P :+
Heb me eerlijk gezegd nog niet echt verdiept in het handelen op de AH. Moet nog steeds mijn auctioneer addon updaten.
ErwienO schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:04:
[...]
Gewoon een paar mobs laten pullen dor een hunter en zelf zorgen dat je out combat bent hunter ff FD en thrall dood laten gaan dan spawnt hij weer vlakbij die schuur in Tarren Mill bij ons ging ie daarna weer vrolijk verder.
Hmz, dat hebben we dus nog niet geprobeerd. Vanavond nog maar even proberen dan :) Ik las wel ergens dat je maximaal 3 x kon whipen tijdens de Thrall escort quest. Maar iig bedankt!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
btw de oude mooncloth 16 slotters hebben nog steeds wel wat waarde, deze zijn namelijk niet boe :P

alle nieuwe 16 slotters en hoger zijn bop en kan je dus niet meer naar bankalts sturen als je ze upgrade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 17:51
Bokkie schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:39:
btw de oude mooncloth 16 slotters hebben nog steeds wel wat waarde, deze zijn namelijk niet boe :P

alle nieuwe 16 slotters en hoger zijn bop en kan je dus niet meer naar bankalts sturen als je ze upgrade :P
Ik heb nochtans met mijn mage 16 slot netherweave bags gemaakt en deze naar mijn hunter alt gestuurd, geen probleem. Ook mooncloth bags zijn BoE en dus te verzenden naar andere chars.

Wat jij bedoelt (denk ik ;) ) is het feit dat (nieuwe?) bags eenmaal equipped niet meer naar een ander char kunnen. Ik weet niet of het voor alle bags zo is, maar die netherweaves kan je allesinds niet meer recupereren.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Kapoen schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:43:
[...]

Ik heb nochtans met mijn mage 16 slot netherweave bags gemaakt en deze naar mijn hunter alt gestuurd, geen probleem. Ook mooncloth bags zijn BoE en dus te verzenden naar andere chars.

Wat jij bedoelt (denk ik ;) ) is het feit dat (nieuwe?) bags eenmaal equipped niet meer naar een ander char kunnen. Ik weet niet of het voor alle bags zo is, maar die netherweaves kan je allesinds niet meer recupereren.
netherweave and die 18 slotters ervan zijn BoE..16 slotters zijn non-binded (de mooncloth versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Ha, voor mij ook een nieuwe ervaring in WoW dit weekend. Heb nog ergens een priest onder het stof staan en dacht dat het wel leuk was om voor de verandering deze weer eens te spelen.

Dus Deadmines ingedoken en daar praktisch twee levels up gegaan, moest nog 3 mobs buiten platmeppen om dat voor elkaar te krijgen.

Moet wel zeggen dat dat healen echt heel anders speelt als dat je dps aan het doen bent. Heb eigenlijk vrij weinig van de gevechten meegekregen omdat ik als een malloot naar de healthbalkjes van mijn medespelers aan het kijken was. Zelfs mijn eigen healthbalkje verloor ik zo nu en dan uit het oog.
En dan als healer als enige ook nog een dood gaan, omdat ik stiekum toch ook nog wat damage wilde doen. Helaas selecteerde mijn tab een mob die een verdieping hoger stond en zodoende trok die dus alles mee wat er nog tussen stond. Rest van de groep kon gelukkig snel op dat wiel springen dus die hebben het wel gered. Dat scheelde dan weer tenminste.

Maar moet zeggen, dit was wel leuk om te doen, denk dat ik deze nog wel wat verder ga levelen om nog wat instances te doen. Denk dat ik dat het liefst doe via instances, dus wellicht verstandig om in dat geval naar holy te speccen.

Naja, met een priest ben je in ieder geval redelijk zeker van een plekkie in een party. Zeker nu ik met lvl 20 mijn fearward spell heb gekregen.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 17:51
BootVluchteling schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:47:
[...]

netherweave and die 18 slotters ervan zijn BoE..16 slotters zijn non-binded (de mooncloth versie)
Yep, waarschijnlijk om te vermijden dat 'de markt' weer verzadigt raakt met bags na x aantal maanden.
---------
In het rijtje van bugged quests: afgelopen weekend was ik bezig met die manaforge quest serie in Netherstorm. Bij een bepaalde manaforge moest ik een kostuum verzamelen van mobs bestaande uit een robe, gloves en een necklace. Dat necklace dropte dus gewoon niet tot ik na het lezen van Wowhead.com gewoon de quest dropte en weer startte. Daarna had ik gewoon alle items na 2 of 3 mobs :?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dampie schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:48:
[...]

En dan als healer als enige ook nog een dood gaan, omdat ik stiekum toch ook nog wat damage wilde doen. Helaas selecteerde mijn tab een mob die een verdieping hoger stond en zodoende trok die dus alles mee wat er nog tussen stond. Rest van de groep kon gelukkig snel op dat wiel springen dus die hebben het wel gered. Dat scheelde dan weer tenminste.

[...]
Als healer let ik meestal ook te weinig op mn eigen health bar, hehe. Is een beetje healer-eigen denk ik.

Oh ja, geen tab meer gebruiken he ;) Tab = vies. Zelfs op lvl60+ zijn er helaas nog mensen die tabben naar een target...ieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:53:
[...]

Als healer let ik meestal ook te weinig op mn eigen health bar, hehe. Is een beetje healer-eigen denk ik.

Oh ja, geen tab meer gebruiken he ;) Tab = vies. Zelfs op lvl60+ zijn er helaas nog mensen die tabben naar een target...ieuw
Ik tab altijd naar een target, maar niet in instances ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:53:
[...]

Tabben kan best, je moet alleen opletten wat er geselecteerd wordt. :) Healthbarprobleem heb ik ook last van ja. In het geval van een andere healer (met name in raids) healen we elkaar ook, levert de pala's nog extra mana op ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja ze zijn boe niet bop :P

maar inderdaad waar het op neerkomt, equipped kan je ze niet meer naar een alt sturen mocht je je bags upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik denk dat ik niet eens m'n bags kan upgraden als ik dat zou willen.. waar laat ik nl de stuff die erin zit? m'n bank is ook vol :P

blup

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!