Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Foto's van Noreve Tradition Leather case voor de E90 staan online:
http://www.noreve.com/pro..._Nokia_E90_Tradition.html

Ziet er wel aardig goed uit, wel aan de prijzige kant. (ik heb al een Noreve voor me E61, ben er zeer tevreden over. :) )

Edit:

Bij pdashop.nl is die 39 euro, 11 euro goedkoper dan va Noreve zelf.

[ Voor 14% gewijzigd door dentify op 07-08-2007 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drrrk
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 13:51
dentify schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 20:22:
Foto's van Noreve Tradition Leather case voor de E90 staan online:

Ziet er wel aardig goed uit, wel aan de prijzige kant. (ik heb al een Noreve voor me E61, ben er zeer tevreden over. :) )
Systeembeheerder zeker? ;)

Very funny Scotty, now beam back my clothes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die mij de productcode kan vertellen van de Nederlandse E90 in red?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Nope, gewoon een student :p.
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 00:23:
Is er iemand die mij de productcode kan vertellen van de Nederlandse E90 in red?
0514979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-03-2024
Net een bestelling gedaan icm verlengen T-Mobile relax 200.. en route66 Europe... kijken of het wat is. Over anderhalve week naar Kroatie om te kijken of de navigatie wat werkt.... :P

Package voor € 524....

Eerst nog maar even naar de voorraad vragen voor ik het contract onderteken.... >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Nitrohoss op 05-08-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Iemand al een bureaulader gesignaleerd voor de E90? Kan er maar geen eentje vinden... :(.

Edit:

Waar dient dat ledje(?) rechts naast het externe scherm voor? Notificatie lichtje? Ik heb die nooit zien werken :p.

[ Voor 41% gewijzigd door dentify op 06-08-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
dentify schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:05:
Iemand al een bureaulader gesignaleerd voor de E90? Kan er maar geen eentje vinden... :(.
Nope alleen een of ander brakke houder zonder laad of sync mogelijkheden...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Laatst online: 25-08 06:19
wie weet wanneer de winkels weer bevoorraad worden ?
Nokia heeft problemen ofzo met de levering of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar dient dat ledje(?) rechts naast het externe scherm voor? Notificatie lichtje? Ik heb die nooit zien werken :p.
Is volgens mij de lichtsensor voor het kleine display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 12:19

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Vandaag 3x e90 besteld. We krijgen ze voor 777 incl. btw (belgië).
Mooie deal hier vermits ze overal 900euro minimum kosten, hier toch.
Eind deze week zijn ze binnen. Spijtig dat we geen rode kunnen krijgen.

Werkt de standaard soft goed voor exchange servers? Of is roadsync toch aan te raden?

[ Voor 17% gewijzigd door multipasser op 06-08-2007 19:13 ]

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb je ze besteld?

Rode kun je wel krijgen, zie mobistar center in oostende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb er eentje gekocht, en wel bij VTU telecom in Uden, ze hebben er nog meer.!

Wellicht nu een "domme" vraag maar ik heb een probleem met de instellingen t.b.v. mobiel internet via GPRS. De E90 geeft automatisch een Wizard, waarna de benodigde instellingen automatisch ingesteld worden.

Ik krijg echter telkens de melding: Packet ggvs: Packet-gegevensverbinding niet beschikbaar!
Ik heb een bedrijfsaccount bij Vodafone via Intercity Mobile Communications.
Ik heb tevens Nokia hierover gebeld, en zij hebben mij via een SMS instellingen toegezonden.

Deze helpen echter niet!!

Wie oh wie weet raad!!

Het toestel is echter een ware Beauty! geweldig! helemaal geen bakbeest.
Ik weet er nu nog even te weing van, maar ik heb het gevoel dat dit een ware Blackberry-killer wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

multipasser schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:57:
Vandaag 3x e90 besteld. We krijgen ze voor 777 incl. btw (belgië).
Mooie deal hier vermits ze overal 900euro minimum kosten, hier toch.
Eind deze week zijn ze binnen. Spijtig dat we geen rode kunnen krijgen.

Werkt de standaard soft goed voor exchange servers? Of is roadsync toch aan te raden?
MFE werkt uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-V-O
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23

I-V-O

powerpoker

ik heb er eentje op proef voor een weekje, en tot op heden bevalt het redelijk. Ik mis de touchscreen van SE P-serie wel, en vindt UIQ wat lekkerder werken. Verder een zeer stabiel toestel, en lekker snel. Wel wat lomp imho, maar daarvoor krijg je dan wel weer een erg mooi en groot scherm voor terug.
Allergrootste voordeel vindt ik eigenlijk wel het toetsenbord; ok.. Tis wat zwaar typen, maar je kan hiermee wel een beetje knap ssh'en zonder rare toetsencombi's.
Volgende week een SE P1 proberen, het prijsverschil tussen p1 en e90 is best aanzienlijk, dus ben benieuwd of de e90 dat goed kan maken.

[getypt op e90, kramp in me vingers!!!]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 00:38

John2B

I Love RAID5..!!

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:59:
Vandaag heb er eentje gekocht, en wel bij VTU telecom in Uden, ze hebben er nog meer.!

Wellicht nu een "domme" vraag maar ik heb een probleem met de instellingen t.b.v. mobiel internet via GPRS. De E90 geeft automatisch een Wizard, waarna de benodigde instellingen automatisch ingesteld worden.

Ik krijg echter telkens de melding: Packet ggvs: Packet-gegevensverbinding niet beschikbaar!
Ik heb tevens Nokia hierover gebeld, en zij hebben mij via een SMS instellingen toegezonden.

Deze helpen echter niet

Wie oh wie weet raad!!
Had ik ook, dacht eerst dat het aan het netwerk TELFORT/KPN lag, maar vermoed toch de E90. Heb de E90 uitgezet en de batterij eruit, daarna weer aangezet en werkte het weer....bugje ..??

daarna geen last meer van gehad...

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik al gedaan, maar helpt geen snars!
Heb wel 10x instellingen van zowel Nokia, Vodafone, en bel.nl gedownload, niks helpt!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
wat een :9~ ding zeg.

Werkt helemaal perfect.
Moet zeggen dat alles sneller werkt en opstart dan de N95.

Ook geen memory problemen en al dat soort dingen.
Toetsenbord even wennen maar vind het wel lekker typen.

later meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:59:

Deze helpen echter niet!!

Wie oh wie weet raad!!
Bel Intercity Mobile eens... (als je ze aan de lijn krijg) die moeten jouw namelijk data toegang geven..

offtopic:
Tevens ben ik benieuwd of degene die bij jullie het contract met ICM heeft afgesloten op de hoogte is van de geldende tarieven? Het is namelijk zo dat bij ICM de minuutprijs erg hoog is, maar dat ze dit altijd op een fantastisch manier verdoezelen.... Ik weet bijna zeker dat degene bij jullie op het kantoor de minuutprijs niet weet omdat hij anders waarschijnlijk voor een andere provider had gekozen.

Owja, wist je dat je bij ICM geen 1 of 2 jarige contracten hebt, maar 15 of 27 maanden. Als je contract is afgelopen heb je daar nog 3 maanden opzegtermijn. Dus 3 maanden voor het beëindiggen van je contract hem opzeggen helpt niet, er zitten standaard nog eens 3 maanden bij contract, terwijl ze dat niet vertellen

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:39:
Heb wel 10x instellingen van zowel Nokia, Vodafone, en bel.nl gedownload, niks helpt!??
kijk eens op het support forum van uw provider?
Ik heb, wel in Belgie, ook zo'n een oplossing gevonden.

Of anders, onze allerbeste vriend: www.google.com _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 00:38

John2B

I Love RAID5..!!

Heb je onder: options, tools,settings, connection, phone, network: DUAL MODE
en onder connection, Packet Data: WHEN NEEDED

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:30:
waar heb je ze besteld?

Rode kun je wel krijgen, zie mobistar center in oostende.
Een gsmwinkeltje in hasselt. Ken de naam eigenlijk niet.
Oostende is wat ver :(

Waarschijnlijk ook niet aan die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Waar staat MFE voor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Mail For Exchange :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss

Edit:

Of een autolader ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, een goede autolader / houder ben ik ook op zoek.

En geen "universele" houder... een echte VASTE heb ik nodig... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-V-O

I-V-O

powerpoker

Vraagje aan andere E90-gebruikers;
ik gebruik het toestel nu op Hi, met een internet-abbo (Internet Go). Voorzover ik kan zien gebruikt de E90 3.5G.. Dat zou toch moeten inhouden dat ie op het HSDPA netwerk zit?

De snelheid valt me eigenlijk wel tegen, vooral tijdens gebruik van de webbrowser. Ook via wifi overigens. Ik vraag me af; komt dat omdat webpagina's via servers van Opera gaan ? (compressie, maken van previews?). Zijn er andere browsers voor de E90 beschikbaar?

Ik overweeg om een flatfee-abbo te nemen (en dan een echte; a 80 eu p/m) om het toestel als modem te kunnen gebruiken als ik weer geen wifi mag pakken bij klanten, heeft iemand daar ervaring mee (onder linux)? Loopt dit lekker? Mijn "ouwe" M600i deed dat opzich netjes, maar ik heb met een E60 veel problemen gehad om de verbinding stabiel te houden.

Het toestel maakt toch wel indruk, zoveel dat ik toch wel overweeg om de P1i uit mijn kop te zetten en deze E90 te houden (nu een weekje op proef). Vooral het handsfree bellen werkt superrrr, nog geen toestel in me handen gehad waarbij bellers niet door hebben dat ik handsfree bel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I-V-O schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 07:50:
ik gebruik het toestel nu op Hi, met een internet-abbo (Internet Go). Voorzover ik kan zien gebruikt de E90 3.5G.. Dat zou toch moeten inhouden dat ie op het HSDPA netwerk zit?
3.5G = HSDPA

De snelheid valt me eigenlijk wel tegen, vooral tijdens gebruik van de webbrowser. Ook via wifi overigens. Ik vraag me af; komt dat omdat webpagina's via servers van Opera gaan ? (compressie, maken van previews?). Zijn er andere browsers voor de E90 beschikbaar?

[/quote]

de standaard browser laadt de pagina's toch vrij snel hoor.
Misschien is het de opera die toch niet goed funktioneert?

Ik overweeg om een flatfee-abbo te nemen (en dan een echte; a 80 eu p/m) om het toestel als modem te kunnen gebruiken als ik weer geen wifi mag pakken bij klanten, heeft iemand daar ervaring mee (onder linux)? Loopt dit lekker? Mijn "ouwe" M600i deed dat opzich netjes, maar ik heb met een E60 veel problemen gehad om de verbinding stabiel te houden.

[/quote]
Geen idee, ik zit in Belgie en heb geen problemen, noch met gprs of umts.

Het toestel maakt toch wel indruk, zoveel dat ik toch wel overweeg om de P1i uit mijn kop te zetten en deze E90 te houden (nu een weekje op proef). Vooral het handsfree bellen werkt superrrr, nog geen toestel in me handen gehad waarbij bellers niet door hebben dat ik handsfree bel :)
[/quote]

héhé, nokia rulezzz _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

robertwebbe

Robert Webbe

Ik heb een harde resetmethode gevonden voor het geval dat de softwaremethode *#7370# niet meer lukt:

- Zet het toestel uit
- Druk de groene beltoets, 3 en * toetsen in en houdt deze ingedrukt
- Schakel het toestel in
- Wacht met loslaten totdat het lijstje met de landen verschijnt

Doe dit alleen met volledig geladen batterij!
Blijkbaar wordt de batterijstatus die op dat moment geldt als 100% gezien. Als je dit dan doet met bijna lege batterij dan lijkt het of je batterij naar de knoppen is.

[ Voor 69% gewijzigd door robertwebbe op 08-08-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Nu online

robertwebbe

Robert Webbe

Het toestel zal alleen in HSDPA mode gaan als je een actieve datasessie hebt. In "rust toestand" zal die altijd weer terugschakelen naar UMTS om reden van energiebesparing.

Daarnaast is de snelheid bij Hi geknepen. Je toestel kan tot 3.6 Mbps halen, het KPN netwerk (nog) tot 1.8 Mbps maar de Hi abonnementen worden commercieel geknepen naar 128 kbps (en upload zelfs 64 kbps). Als je 1.8 Mbps wil halen dan zou je een zakelijk KPN abonnement moeten nemen.

De verwachting is overigens dat eind december 2007 het KPN netwerk geupgrade gaat worden naar een maximum van 14.4 Mbps download en 5.76 Mbps upload. En zo snel kan de E90 weer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3,5G is HSDPA. Ik heb zelf ook een flat flee (van inderdaad 80 euro) en dat loopt als een speer. Het laden van bijvoorbeeld deze pagina duurt ongeveer 2-4 sec, vele malen sneller dan een normaal (goedkoop) GPRS abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
robertwebbe schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:30:
Ik heb een harde resetmethode gevonden voor het geval dat de softwaremethode *#7370# niet meer lukt:

- Zet het toestel uit
- Druk de groene beltoets, 3 en * toetsen in en houdt deze ingedrukt
- Schakel het toestel in
- Wacht met loslaten totdat het lijstje met de landen verschijnt

Doe dit alleen met volledig geladen batterij!
Blijkbaar wordt de batterijstatus die op dat moment geldt als 100% gezien. Als je dit dan doet met bijna lege batterij dan lijkt het of je batterij naar de knoppen is.
Die code werkt op alle BB5 toestellen ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 07:19:
ja, een goede autolader / houder ben ik ook op zoek.

En geen "universele" houder... een echte VASTE heb ik nodig... :P
Je bedoelt misschien zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-V-O

I-V-O

powerpoker

robertwebbe schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:39:
[...]

Daarnaast is de snelheid bij Hi geknepen. Je toestel kan tot 3.6 Mbps halen, het KPN netwerk (nog) tot 1.8 Mbps maar de Hi abonnementen worden commercieel geknepen naar 128 kbps (en upload zelfs 64 kbps). Als je 1.8 Mbps wil halen dan zou je een zakelijk KPN abonnement moeten nemen.
Dus er staat op de Nokia dat ie 3.5G doet, maar die rakkers van kpn die vergallen de zooi weer? Lekker is dat :(

Overstappen naar Vodafone is helaas geen optie, kan ik niet meer internetten via XS4all (APN: xs4all).. en de firewalls die ik gebruik laten alleen verkeer vanaf xs4all toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:31
Voor vodafone office moet ik dit altijd aanpassen:
Menu -> Instrum. -> Instell.

Klik op Verbinding
Klik op Toegangspunten

Vul bij elk profiel deze “Naam Toegangspunt” in: office.vodafone.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I-V-O schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:31:
[...]

Dus er staat op de Nokia dat ie 3.5G doet, maar die rakkers van kpn die vergallen de zooi weer? Lekker is dat :(
Niks met KPN te maken. Ook T-Mob geeft bij het goedkope abo geen volle snelheid: dat kost bij T-Mob ook 60 euro per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:39:
[...]

Als je 1.8 Mbps wil halen dan zou je een zakelijk KPN abonnement moeten nemen.

De verwachting is overigens dat eind december 2007 het KPN netwerk geupgrade gaat worden naar een maximum van 14.4 Mbps download en 5.76 Mbps upload. En zo snel kan de E90 weer niet ;)
ook als particulier kun je een flat fee zonder begrenzing afsluiten, geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
Gewoon dit is voor nu ook OK...

Afbeeldingslocatie: http://www.vifatelecom.nl/images/autolader%20nokia%20n-series.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Nitrohoss op 09-08-2007 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
Hey..

Een samenstelling van de losse brodit houder met de net genoemde of nog goedkopere lader is goedkoper dan het setje kopen.... :?

26+19 of 26+15 tegen 50.. vreemd

En bij beiden komt nog een voertuigspecifiek mounting bracket als ik de brodit site mag geloven..

[ Voor 9% gewijzigd door Nitrohoss op 09-08-2007 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Laatst online: 16-08 17:55
Ik heb zelf ook een actieve bordit houder gekocht voor mijn N95 maar die is 22 euro duurder dan de passieve. Ik had al een autolader van Nokia voor 10 euro dus ik vraag me ook af waar dit verschil in moet zitten. Helaas was de passieve al uitverkocht en hebben winkels zoals de mediamarkt en de belcompany voornamelijk universele waar ik toch een beetje huiverig voor ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Nu online

robertwebbe

Robert Webbe

Ginz schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:18:
[...]
Die reset code werkt op alle BB5 toestellen ;)
Wat zijn BB5 toestellen? Op andere UI60 serie 3 werkt hij ook.
jjbstolk schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:14:
[...]
Voor vodafone office moet ik dit altijd aanpassen:
Menu -> Instrum. -> Instell.

Klik op Verbinding
Klik op Toegangspunten

Vul bij elk profiel deze “Naam Toegangspunt” in: office.vodafone.nl
Als je bij Bel.nl een Vodafone zakelijk abonnement kiest, krijg je ook de office.vodafone.nl instellingen.
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:40:
[...]
ook als particulier kun je een flat fee zonder begrenzing afsluiten, geen probleem
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen; KPN zakelijke propositie. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door robertwebbe op 09-08-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
robertwebbe schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:16:
[...]
Wat zijn BB5 toestellen? Op andere UI60 serie 3 werkt hij ook.
Foutje, op alle Symbian S60 (1 t/m 3 editie) toestellen :D

N-serie, E-serie, 6630, 6670, 7610, 7650, 3650, 3250, 5500, etc.. etc...

Alhoewel het mij niet altijd lukt, of soms pas na een X aantal keer... :?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
de rode kleur is weer binnen op pdashop !!
is een tip voor de mensen die hem willen kopen nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit topic aan het overlijden? sjonge valt die e90 zo tegen dat de huidige bezitters besloten hebben om het topic maar te ignoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
Ik ben het met het bovenstaande bericht eens. Ik had toch wel wat meer reacties verwacht van mensen die hem al hebben. Maar misschien zijn die te druk ermee aan het spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alleen maar lof over de E90, maar kan dat slecht elke dag op het forum plaatsen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aem kei
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:05
Ik heb hem nu een week en echt een super toestel...

Al heb ik toch een paar bemerkingen:

Mijn behuizing kraakt toch wel een beetje. Het is net alsof de achterkant van het toestel (stukje boven de camera) waar het nokia logo in gegraveerd is niet goed vast zit... kraakt als je aan het typen bent, vind ik wel behoorlijk irritant.

Als ik op het internet wil krijg ik steeds foutmeldingen...
nl "ongeldige gateway" terwijl alles goed is ingevuld... en via 3G "packetgegevens ongeldig" ofzoiets... is me nog niet gelukt om alles goed te krijgen. Ik blijf verder zoeken :)

Ook het toetsenbord mist tactical feedback, maar dit went echt snel!
het enige jammere is dat de toetsen tegen het groot scherm drukken als deze dichtgeklapt is, dat zorgt voor stevig wat kuiswerk :)

Verder van de rest ongelooflijk... ik kom van een HTC TyTn en ik wou eens iets anders, ik heb het me nog echt geen second beklaagt!!
Wat wel wennen is aan het keyboard is de plaats van de N en de M... klinkt raar maar bij de tytn typte dit anders :)

Syncen met Mac gaat vlekkeloos, al is een bluetooth connectie met iSync nog niet gelukt... bestanden verzenden via bluetooth is dan weer een eitje!
Een connectie met een Parrot LS3200 is ook prachtig... terwijl ik met mijn HTC hier dan weer enorm veel problemen met had.

Camera is top voor de communicator... "heel" goede kwaliteit voor een phone cam te zijn.

En de schermen zijn natuurlijk fingerlicking prachtig!

Het zalige voor de Mac gebruikers is het volgende:
Je kan je E90 perfect integreren in iPhoto, iTunes en zelfs iMovie!!!
Alles word op de juiste moment en op de juiste plaats gesynct.
Who needs nokia PC Suite >:)

Hij is wat groot en lomp, but hell als je ziet wat je ervoor in de plaats krijgt...

Greetings van een Belgische E90 Moccha owner :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
ok hier even een bericht getypt vanaf de e90.
Kom van een n95 af en ik heb nog geen moment spijt van de overstap.
Heb nog geen 1 keer out of memory gehad,ik kan bv contacten,muziekspeler,web en al wat meer gewoon naast elkaar draaien.
Scherm is super.
De battterij gaat lijkt het wel een eeuwigheid mee....wat een verschil met de n95 zeg.
Response tijd is snel. Opent applicaties sneller dan de n95 vind ik!
Geluid is net zo hard als de n95.
Prima apperaatje hoor. En het typt lkker weg,tis eff wennen het toetsenbord maar is goed te doen.,alleen de spatie moet ik meer aan de zijkanten indrukken,reageert ie beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aem kei schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:45:

Mijn behuizing kraakt toch wel een beetje. Het is net alsof de achterkant van het toestel (stukje boven de camera) waar het nokia logo in gegraveerd is niet goed vast zit... kraakt als je aan het typen bent, vind ik wel behoorlijk irritant.
Heb ik ook. Niet een beetje maar echt flink. Ondergraaft het kwaliteitsgevoel in hoge mate. Is naast het niet geheel vlak staan van de behuizing en de brakke cameraknop één van de weinige minpunten van de E90.
Overigens schijnt er een oplossing voor het kraken aan te komen via de Nokia Service Centers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
ik heb nu momenteel de E90 al een week en een dag in gebruik, hiervoor heb ik de E61 gebruikt. (ook de P990i, na tijdje maar weggedaan. Pff)

De browser icm 128MB ram is geweldig, ik heb nog nooit browsercrashes gehad. Wat ik met de E61 wel vaak had. Alles laad ook sneller :)

Ik doe ongeveer 1-1,5 dag met batterij, soms 0,75 dag met aardig intensief gebruik. (POP3 mail per 30min., Handy Weather update per 4 uur, aantal uurtjes internet via wifi/umts) en wat gps. Ook nog wat andere dingen (software testen, mailtjes, smsjes, bellen etc.). Vooral GPS is een aardige batterijslurper.

Keyboard is wat aan harde kant, maar zoals anderen, het went snel. Ik kan nu wel aardig snel typen ermee. (gewoon oefenen :p)

Verder kraakt ook de behuizing boven de camera, dat is op zich wel jammer. Ik ga maar niet wagen om het om te ruilen/repareren voor zoiets, na wat ik met de E61 meegemaakt hebt. Dichtsbijzijnde NSP is ook niet bepaald dichtbij van hier. Misschien dat het opgelost is als ik de Noreve case ga gebruiken.

Had vandaag 4GB MicroSDHC binnen gehad. En geprobeerd om kaarten met Nokia Maps Loader erop te zetten, maar het werkte voor geen meter. Ik krijg steeds de melding dat de storage medium interrupted is. Heb al via verschillende cardreaders en usb data transfer van de E90 geprobeerd, niks werkt. :( Alleen de kaarten verwijderen werkt wel.

[ Voor 4% gewijzigd door dentify op 10-08-2007 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het toestel nu 3 dagen en raak steeds meer onder de indruk. Ik kom van de HTC Trinity en mis deze nog geen seconde. Eindelijk snel en zeer bruikbaar internet ipv loeren naar een fractie van een pagina. Crashes heb ik nog niet gehad. Het scherm is gewoon praaaaachtig en het toestel is snel. De genoemde piepjes en kraakjes heeft mijn e90 ook. Ik heb wel moeten wennen aan het niet meer hebben van een touchscreen...maar da's ook het enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aem kei schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:45:
Ik heb hem nu een week en echt een super toestel...

Al heb ik toch een paar bemerkingen:

Als ik op het internet wil krijg ik steeds foutmeldingen...
nl "ongeldige gateway" terwijl alles goed is ingevuld... en via 3G "packetgegevens ongeldig" ofzoiets... is me nog niet gelukt om alles goed te krijgen. Ik blijf verder zoeken :)

Ook het toetsenbord mist tactical feedback, maar dit went echt snel!
het enige jammere is dat de toetsen tegen het groot scherm drukken als deze dichtgeklapt is, dat zorgt voor stevig wat kuiswerk :)

Verder van de rest ongelooflijk... ik kom van een HTC TyTn en ik wou eens iets anders, ik heb het me nog echt geen second beklaagt!!
Wat wel wennen is aan het keyboard is de plaats van de N en de M... klinkt raar maar bij de tytn typte dit anders :)

Greetings van een Belgische E90 Moccha owner :9
De nieuwste modellen hebben een opstaand randje, dan raken de toetsen het scherm niet. Ik heb er tenminste geen last van. Dat van de N en M kan ik niet volgen. Zitten gewoon naast elkaar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
Net de Brodit houder en losse lader besteld.. Nu maar hopen dat GSMweb de afspraken nakomt.... :X Volgende week zou ik hem binnen moeten hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Nieuwe Best Taskman is uit en is meer E90 friendly :)
Zie hier voor review: http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=33691

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Nu online

robertwebbe

Robert Webbe

Heeft iemand al een oplossing voor het agenda probleem? Er schijnen "maar" maximaal 6.000 entries in te kunnen. Op het Nokia discussie forum stond al iemand die ook dit probleem heeft gepost.

http://discussions.europe.nokia.com/discussions/board/message?board.id=communicators&message.id=5503:

hi all,
I have recently acquired a Nokia
e90
v 07.24.0.3
12-6-2007
RA-6
nokia e90 17
product number=0544403

a great phone BUT:
I have outlook and I have about 9000 calendar entry. this entryies are fully syncronized with my old nokia 6630.

now I have syncronized this calendar with e90, but it seems that e90 support only less than 6000 entryes. After the full sync with pc suite (Nokia_PC_Suite_6_84_10_3_eng_us_web.exe), the phone locked my calendar and only after a reset *#7370# the calend has restarted. So I have sync month by month checking sometimes for error and everyithing worked fine till 5000 entryies.
Now, when I open the calendar I got the error "memory full close some application" BUT I have 120 mbyte free on phone memory and 340 mb free on micro-sd.
Now if I try to sync using pc suite the phone reports again "memory full".
I can't believe that old 6630 (8 mbyte) supports more calendar entryies that e90 (128 mbyte)!!
"memory full" sounds like a bug...

I'd like to have all my calendar on nokia...
can anyone help me?

regards
hermes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Gisterenavond (mocht mijn DSLR niet meenemen een festivalterein op) heb ik redelijk wat foto's en zelfs filmpjes gemaakt met mijn E90 en ze zijn eigenlijk geweldig geworden :)

Vooral filmpje met weinig licht is alles nog goed zichtbaar, boven verwachtingen!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-08 17:36

Oof

Na maanden wachten ga ik er ook maar voor:
Nokia E90 met Vodafone 70 en Zorgeloos Mobiel Internet. Gsmweb.nl heeft nu een actie:
Akties: Geen aansluitkosten bij 1 of 2 jarig abonnement + onderstaande extra Webkorting op abonnementskosten.
VF € 12,50 van € 12,50 voor € 10,95. VF € 17,50 van € 17,50 voor € 14,95. VF € 22,50 van € 22,50 voor € 18,95.
VF € 27,50 van € 27,50 voor € 22,95. VF € 35,00 van € 35,00 voor € 29,95. VF € 50,00 van € 50,00 voor € 42,50.
VF € 70,00 van € 70,00 voor € 59,50. VF € 100,00 van € 100,00 voor € 85,00. VF € 150,00 van € 150,00 voor € 127,50.

Met een 2-jarig abonnement moet ik dan

12,50 VF €
17,50 VF €
22,50 VF €
27,50 VF €
35,00 VF €
50,00 VF €
70 VF €
100/150
Prijs 1 jaar 600 582 547 457 398 392 332 332
Prijs 2 jaar 555 483 388 323 299 287 234 198

234 euro bijleggen.

Lijkt mij helemaal geen verkeerde deal. Ik wou de hem eerst via Vodafone zelf bestellen ivm met 50 euro extra toestel korting. Maar zij hebben hem pas over drie weken.
En natuurlijk in Mocca:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Oof schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 12:22:
Na maanden wachten ga ik er ook maar voor:
Nokia E90 met Vodafone 70 en Zorgeloos Mobiel Internet. Gsmweb.nl heeft nu een actie:
Akties: Geen aansluitkosten bij 1 of 2 jarig abonnement + onderstaande extra Webkorting op abonnementskosten.
VF € 12,50 van € 12,50 voor € 10,95. VF € 17,50 van € 17,50 voor € 14,95. VF € 22,50 van € 22,50 voor € 18,95.
VF € 27,50 van € 27,50 voor € 22,95. VF € 35,00 van € 35,00 voor € 29,95. VF € 50,00 van € 50,00 voor € 42,50.
VF € 70,00 van € 70,00 voor € 59,50. VF € 100,00 van € 100,00 voor € 85,00. VF € 150,00 van € 150,00 voor € 127,50.

Met een 2-jarig abonnement moet ik dan

12,50 VF €
17,50 VF €
22,50 VF €
27,50 VF €
35,00 VF €
50,00 VF €
70 VF €
100/150
Prijs 1 jaar 600 582 547 457 398 392 332 332
Prijs 2 jaar 555 483 388 323 299 287 234 198

234 euro bijleggen.

Lijkt mij helemaal geen verkeerde deal. Ik wou de hem eerst via Vodafone zelf bestellen ivm met 50 euro extra toestel korting. Maar zij hebben hem pas over drie weken.
En natuurlijk in Mocca:P
Denk dat je hier goedkoper uit bent:
http://www.algebeld.nl/in...usProducts=0&DataBundel=9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-08 17:36

Oof

Je bent ook zo'n lieve jongen ;)
Kom er net achter dat omdat ik nu ook een vodafone abbo heb dit geld als een verlenging. En dan is het toestel ipv van 186 euro 328 euro. Best groot verschil dus. Kan nu wel aanvragen om dit nummer prepaid te maken maar dan heb je drie maanden opzegtermijn. Daarna kan je wel je nummer meenemen. Dus is eigenlijk moet ik dus 140 euro betalen om mijn nummer mee te nemen.

[ Voor 32% gewijzigd door Oof op 12-08-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Je moet gewoon vragen hoeveel het kost en niet kijken op internet.
Voor mij zou het eerst ook 600+ euro zijn met verlengen voor een jaar maar kreeg extra korting van Vodafone vanwege het al 10 jaar klant zijn en meer van die fratsen. Nu koste het mij € 346,- en nog wat gratis abbo kosten (3 maanden kwam ik net achter toen ik op online rekening keek :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo76
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

pipo76

Pipo

Heb m'n E90 nu 1,5 week en hij bevalt me super! Hiervoor had ik een Windows Mobile PDA, dus de overstap naar SymbianOS is wel even wennen, maar tjonge wat een ding zeg! Alle voordelen (en alle piepjes/kraakjes en overige ongemakken ook) uit de fora heeft deze uiteraard ook, maar bruikbaar issie zeer zeker.

Alleen... vandaag had ik wel even flinke schrik. Ineens deed de webbrowser het niet meer; bij het laden van vrijwel elke pagina crashte hij met een "KERN-EXEC 3". Van alles geprobeerd, en uiteindelijk dan maar een "firmware update" naar de huidige versie (die hij uiteraard al had, maar goed) gedaan. Probleem opgelost - en via backup/restore ook weer alle data terug, gelukkig.

Hoe kwam dit? Iemand enig idee? 't Is weliswaar relatief simpel te verhelpen, maar het hoeft wat mij betreft niet vaker meer te gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
GSMWEB heeft op dit moment geen E90's meer liggen. Ze hadden de toestellen op 6,7 en 10 augustus verwacht. Deze zijn nog niet binnen.. Meer leverantieproblemen, en hopelijk oplossingen bekend? Heeft Nokia Benelux geen voorraad meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intermediair
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Algebeld heb ik gebeld en diverse keren wordt er niet opgenomen. Dat geeft weinig vertrouwen dus GSMweb geprobeerd. Die hadden ze inderdaad al binnen moeten hebben maar kunnen niet aangeven of nieuwe bestellingen uit hun eerdere order uitgeleverd kunnen worden. Dat schiet dus niet op. Ik probeer al weken dit toestel te bemachtigen maar dat lukt niet. Ik ga me maar eens op een ander toestel orienteren. Heeft iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
intermediair schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:39:
Algebeld heb ik gebeld en diverse keren wordt er niet opgenomen. Dat geeft weinig vertrouwen dus GSMweb geprobeerd. Die hadden ze inderdaad al binnen moeten hebben maar kunnen niet aangeven of nieuwe bestellingen uit hun eerdere order uitgeleverd kunnen worden. Dat schiet dus niet op. Ik probeer al weken dit toestel te bemachtigen maar dat lukt niet. Ik ga me maar eens op een ander toestel orienteren. Heeft iemand een suggestie?
Geduld geen optie meer? Ik zal wel moeten wachten.. bestelling is al geplaatst, nadat mij verzekerd was dat het toestel afgelopen vrijdag binnen zou zijn.. Leverancier (nokia) blijft blijkbaar in gebreke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
nadat iemand hier zei dat ie in uden nog was, (vtu-telecom) ben ik er diezelfde dag nog langs geweest.
Daar hadden ze toen 1 mocca en 1 red op voorraad!!

Ik was net op tijd want die kerel achter mij nam de rode in ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer mediamarkt Ede!

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2007 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-V-O

I-V-O

powerpoker

Vorige week mijn ervaring met de E90 gepost; en ik heb um nu definitief gekocht. Dit toestel is echt super, geen SE mobiel (of andere merken) die hieraan kan tippen.

D'r is alleen nog een klein dingetje waar ik nog niet helemaal uit kom; ik wil TOMTOM 6 op de nokia E90 installeren. Ik heb ooit tomtom gekocht voor op de M600, en dat heeft altijd prima gewerkt met een BT-GPS-muisje, maar ik krijg het niet aan de praat op de E90. De installatie loopt vast op de E90. Iemand suggesties hoe ik dit alsnog aan de praat krijg?

Ik heb ergens (weet niet meer waar) gelezen dat TT6 de interne GPS niet kan gebruiken, kan iemand dat bevestigen? Zou wel heel suf zijn imho.

Tenks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
klopt, en hoe lang dat nog gaat duren is onbekend.

Route66 ondersteund wel de interne gps !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
Mocht je tomtom toch aan de praat krijgen dan ben ik wel benieuwd of deze gebruik maakt van het hele scherm vanwege de afwijkende resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
Iemand een idee wanneer de nieuwe zendingen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-V-O

I-V-O

powerpoker

broodjepoep schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:53:
Mocht je tomtom toch aan de praat krijgen dan ben ik wel benieuwd of deze gebruik maakt van het hele scherm vanwege de afwijkende resolutie.
Na veel gekloot heb ik het enigszins aan de praat gekregen, op het kleine schermpje ziet het er OK uit, ware het niet dat de interne GPS dus niet werkt. Op het grote scherm lijkt het nergens op, ik zie 2 kaartjes bovenin het scherm, en het splash-scherm onder.. pretty fucked up dus.
Flink balen dat het niet gaat werken.. Ik voel er weinig voor om ook Route66 aan te schaffen, terwijl ik TT6 net 2 maandjes geleden heb gekocht. De bijgeleverde nav-software van Nokia is ver van duidelijk, dus dat is geen optie (ook geen flitspalen)..
Ik ga TT maar meelen dat ik ondersteuning wil! (daar zullen ze van wakker liggen.. NOT)

Voorlopig nog maar even navigeren met de M600 & bt-gps-riedeltje.. helaas pindakaas... Ik probeer NAV4all ook nog wel even, maar dat zal niet veel beter gaan dan TT verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Voor geintresseerden, net mailtje gehad van Noreve dat de cases beschikbaar zijn voor de E90. Ik heb er net eentje besteld, ik hoop het uiterlijk zaterdag binnen te hebben. Dan zal ik uiteraard weer foto's posten :)

Edit:

Net tracking code gehad van Fedex. Was vandaag (donderdag de 16e) al verzonden. En komt naar verwachtig morgen (vrijdag de 17e). In 1 dag :).

[ Voor 26% gewijzigd door dentify op 16-08-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
I-V-O schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:09:
[...]
De bijgeleverde nav-software van Nokia is ver van duidelijk, dus dat is geen optie (ook geen flitspalen)..
Ik ben wel erg te spreken over de de duidelijkheid van het schermoverzicht van de nokia navigatie. (op de N95) Alleen jammer dat er geen flitspalen kunnen worden toegevoegd. Wat wel een groot nadeel is, is dat de navigatie niet erg goed werkt vanwege slechte routeplanning. Ik ben al meerdere malen dubieuze richtingen opgestuurd terwijl dit absoluut niet de meest efficiente route was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm...

Naar het schijnt is Nokia in NL gestopt met het uitleveren van de E90. Ze willen eerst de problemen met de case en de speaker oplossen, voor er een nieuwe batc op de markt wordt gezet...

:o(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Aan software mag ook nog wel wat verbetert worden; heb redelijk vaak last van dat ik een halve tel mezelf terug hoor, dacht eerst dat het lag aan anderen die ik belde (mobiel) maar had het ook met vaste lijnen.

Mijn scharnier begint ook al wat losser te worden dan 3 weken terug en eigenlijk is dat fijner dan hoe ie af fabriek komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:52:
Hmmmm...

Naar het schijnt is Nokia in NL gestopt met het uitleveren van de E90. Ze willen eerst de problemen met de case en de speaker oplossen, voor er een nieuwe batc op de markt wordt gezet...

:o(
Volgens mij klopt daar niks van. Diverse shops zijn juist vandaag weer bevoorraad. Enkele Mediamarkten bv hebben ze op voorraad liggen

• Nitrohoss
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:24:
[...]

Volgens mij klopt daar niks van. Diverse shops zijn juist vandaag weer bevoorraad. Enkele Mediamarkten bv hebben ze op voorraad liggen
Dan hadden toch alle bestellingen moeten worden uitgeleverd? GSMWEB heeft niks ontvangen vandaag...

Verwijderd

Nitrohoss schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 03:17:
[...]

Dan hadden toch alle bestellingen moeten worden uitgeleverd? GSMWEB heeft niks ontvangen vandaag...
Dat ligt aan het bestelmoment lijkt me. In Ede kregen ze er zo 3 geleverd en Arnhem 2

Verwijderd

Weet iemand nog waar ik een Nokia E90 kan kopen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:49:
mediamarkt rijswijk heeft er nog eentje liggen

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

IK wacht nog even met de aanschaf van de E90.. even sparen. Koop m tegen november. Dan zijn alle bugs er ook wel uit + is de prijs wat gedaald

• Uberprutser
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:22:
[...]

mediamarkt rijswijk heeft er nog eentje liggen
Niet om 1900 ieg :(
En die stumpers wilden ook geen TV verkopen voor een prijs die ik op internet gevonden had terwijl ze aan de telefoon alleen een printje nodig hadden... Kutwinkel!

[ Voor 29% gewijzigd door Uberprutser op 16-08-2007 23:09 ]

Verwijderd

Ballebek schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:08:
[...]

Niet om 1900 ieg :(
En die stumpers wilden ook geen TV verkopen voor een prijs die ik op internet gevonden had terwijl ze aan de telefoon alleen een printje nodig hadden... Kutwinkel!
niet om 1900???

tjah ballebek het leven is zwaar:p
hey wat bedoel je met dat het scharnier losser zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus bij mediamarkt rijswijk kan ik er een kopen voor ..................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:55:
[...]

niet om 1900???

tjah ballebek het leven is zwaar:p
hey wat bedoel je met dat het scharnier losser zit?
Ik bedoel: Toen ik erom vroeg om 19.00u hadden ze er geen en was het ook onbekend wanneer ze weer zouden binnenkomen.

Scharnier gaat soepeler, toen ie nieuw was ging het stroef maar nu glijdt ie echt open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Zojuist de Noreve case ontvangen:

http://www.dentify.net/E90/Noreve-E90_1.jpg
http://www.dentify.net/E90/Noreve-E90_2.jpg
http://www.dentify.net/E90/Noreve-E90_3.jpg
http://www.dentify.net/E90/Noreve-E90_4.jpg

Bij het uitpakken kwam er meteen al sterke lijmgeur vanaf. Het past aardig goed, maar beetje stroef nog om de het goed dicht te doen, zonder dat het scheef gaat zitten. Denk dat komende tijd wel wat losser gaat worden vanwege het leer. Afwerking is bijzonder goed.

Klein nadeel is dat de UMTS ontvangst minder werd toen de case eromheen zat, waarschijnlijk door aluminium(?) dat is gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 08:34:
[...]

Ik bedoel: Toen ik erom vroeg om 19.00u hadden ze er geen en was het ook onbekend wanneer ze weer zouden binnenkomen.

Scharnier gaat soepeler, toen ie nieuw was ging het stroef maar nu glijdt ie echt open...
oww okiii en tegen mij zei die sukkel jah hij wordt hier bijna niet verkocht oplichter:p

maarben je niet bang dat in de loop der tijd het scharnier niet gewoon los gaat zitten, dat het dus niet meer vast locked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:14:
Dus bij mediamarkt rijswijk kan ik er een kopen voor ..................
dat is dus het gefokte, ik heb hem daar niet genomen omdat ze duurder zijn dan de rest. 100 euro duurder met vodafone 35 eur met internet blox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:49:
ga naar mediamarkt ede, nog 2 mocca op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
Het valt mij ook op dat er vaak poep wordt gepraat door medewerkers van de mediamarkt.
Vorige week nog gebeld naar zoetermeer of er een mocca E90 op voorraad was. Ze zouden nog later die dag geleverd worden. Ik ben er dus maar heengegaan maar er werd door een verkoper verteld dat het toestel er niet was omdat het zo duur is en er geen animo voor is. Flinke onzin dus. Het toestel wordt slecht uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

dentify schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:42:
Zojuist de Noreve case ontvangen:

h
Zo'n gsm en dan zo'n cheap looking case.
Dat is verkrachting imo.

Gewoon in je zak steken of vasthouden. :)
Ben nooit voor die lederen zakjes geweest.

Verder wel nice dat je een rode hebt. Dek dat dan niet af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-V-O

I-V-O

powerpoker

Weet een van de E90 gebruikers alhier hoe ik de standaard knoppen aan de binnenkant kan "reassignen"? Ik heb AquaCalendar gekocht, is wat helderder dan de standaard agenda applicatie, en wil eigenlijk dat ie Aqua start als ik op het Calendar knoppie druk, niet de standaard calendar-app.

En is het mogelijk (en hoe) om de accu te "resetten".. Mijn nokia geeft de hele dag aan dat ie vol is, en 's avonds schiet ie van vol spontaan naar heel erg leeg. Vervolgens blijft ie heel erg leeg, maar doet ie het wel tot de volgende ochtend :s .. De standby-tijd valt me ook wel tegen, misschien dat dat wat beter wordt na een reset.. als dat kan natuurlijk.

tenks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
I-V-O schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 09:33:
Weet een van de E90 gebruikers alhier hoe ik de standaard knoppen aan de binnenkant kan "reassignen"? Ik heb AquaCalendar gekocht, is wat helderder dan de standaard agenda applicatie, en wil eigenlijk dat ie Aqua start als ik op het Calendar knoppie druk, niet de standaard calendar-app.
volgens mij kan dit niet, je hebt maar 2 my own keys die je kunt assignen, hopelijk komt er iemand met een tooltje waarmee je ze wel kunt overriden, als je zoiets heb gevonden laat het ons horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de snelkoppelingen wel degelijk aanpassen en je kan hier ook nieuwe applicaties koppelen.
Ga naar instellingen - algemeen - persoonlijk - standby-modus en dan snelkoppelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Hmm... Bij beide E90's wordt het scharnier nu wel heel losjes; ben benieuwd hoe dat in de nabije toekomst is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:09:
Hmm... Bij beide E90's wordt het scharnier nu wel heel losjes; ben benieuwd hoe dat in de nabije toekomst is :X
heb hem nu 5 weken en nog nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overal gezocht, maar geen Nokia te vinden :'( :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Die van de dame staat te koop, vond hem toch wel een beetje te groot.
Zoek maar op marktplaats :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:51:
Overal gezocht, maar geen Nokia te vinden :'( :S
Klopt, productie problemen. De 2e levering is met een maand uitgesteld. Kan misschien wat eerder zijn, maar zal zeker nog even duren.
Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste