Ik heb hem nu een week en echt een super toestel...
Al heb ik toch een paar bemerkingen:
Mijn behuizing kraakt toch wel een beetje. Het is net alsof de achterkant van het toestel (stukje boven de camera) waar het nokia logo in gegraveerd is niet goed vast zit... kraakt als je aan het typen bent, vind ik wel behoorlijk irritant.
Als ik op het internet wil krijg ik steeds foutmeldingen...
nl "ongeldige gateway" terwijl alles goed is ingevuld... en via 3G "packetgegevens ongeldig" ofzoiets... is me nog niet gelukt om alles goed te krijgen. Ik blijf verder zoeken
Ook het toetsenbord mist tactical feedback, maar dit went echt snel!
het enige jammere is dat de toetsen tegen het groot scherm drukken als deze dichtgeklapt is, dat zorgt voor stevig wat kuiswerk
Verder van de rest ongelooflijk... ik kom van een HTC TyTn en ik wou eens iets anders, ik heb het me nog echt geen second beklaagt!!
Wat wel wennen is aan het keyboard is de plaats van de N en de M... klinkt raar maar bij de tytn typte dit anders
Syncen met Mac gaat vlekkeloos, al is een bluetooth connectie met iSync nog niet gelukt... bestanden verzenden via bluetooth is dan weer een eitje!
Een connectie met een Parrot LS3200 is ook prachtig... terwijl ik met mijn HTC hier dan weer enorm veel problemen met had.
Camera is top voor de communicator... "heel" goede kwaliteit voor een phone cam te zijn.
En de schermen zijn natuurlijk fingerlicking prachtig!
Het zalige voor de Mac gebruikers is het volgende:
Je kan je E90 perfect integreren in iPhoto, iTunes en zelfs iMovie!!!
Alles word op de juiste moment en op de juiste plaats gesynct.
Who needs nokia PC Suite
Hij is wat groot en lomp, but hell als je ziet wat je ervoor in de plaats krijgt...
Greetings van een Belgische E90 Moccha owner