wat is de laatste nokia e90 firmware en is die te hacken?
Op het werk heeft bij ons iemand een probleem.
De afspraken die hij in de agenda maakt staan standaard op prive.
Hij vroeg zich af of dit standaard op openbaar kan staan.
Heb al gegoogled en de gebruiksaanwijzing doorgelezen maar er staat niks over in.
Iemand enig idee?
De afspraken die hij in de agenda maakt staan standaard op prive.
Hij vroeg zich af of dit standaard op openbaar kan staan.
Heb al gegoogled en de gebruiksaanwijzing doorgelezen maar er staat niks over in.
Iemand enig idee?
[ Voor 58% gewijzigd door Mystic_X op 10-12-2009 13:51 ]
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Beste,
Al inmiddels ruim 2 jaar in bezig van een Nokia E90. Naar alle tevredenheid eigenlijk. Enige echte minpunt blijf ik toch de synchronisatie vinden. Ik gebruik HandyCal. En ook deze synchroniseert niet de categorieen van Outlook mee. Dit zou mijn kalender een stuk overzichtelijker maken. Iemand enig idee hoe dit nu te verwerkelijken is?
Al inmiddels ruim 2 jaar in bezig van een Nokia E90. Naar alle tevredenheid eigenlijk. Enige echte minpunt blijf ik toch de synchronisatie vinden. Ik gebruik HandyCal. En ook deze synchroniseert niet de categorieen van Outlook mee. Dit zou mijn kalender een stuk overzichtelijker maken. Iemand enig idee hoe dit nu te verwerkelijken is?
Ik ben hopeloos aan het zoeken achter een betrouwbare bron (2de hands/nieuw) waar ik deze gsm nog kan kopen.
Iemand nog een adresje?
Iemand nog een adresje?
Ik heb hier nog eentje met een bekraste cover. Kan je hebben voor 100 Euro. Een nieuwe cover kost op Ebay rond de 50 à 60 Euro. Verder is alles in orde met dit apparaat. Nieuwste firmware.
Oh ja, de binnendisplay heeft ook last van de rakende toetsen. Maar je merkt daar niets van als je hem gebruikt.
Oh ja, de binnendisplay heeft ook last van de rakende toetsen. Maar je merkt daar niets van als je hem gebruikt.
Om niet te ver offtopic te gaan: check pmLiebaart schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:57:
Ik heb hier nog eentje met een bekraste cover. Kan je hebben voor 100 Euro. Een nieuwe cover kost op Ebay rond de 50 à 60 Euro. Verder is alles in orde met dit apparaat. Nieuwste firmware.
//edit: Kan je hier geen privé message sturen?
Van waar ben je? NL/BE? Ik BE.
Heb je detail foto's?
[ Voor 10% gewijzigd door hanzer op 27-12-2009 17:02 ]
Vind ook niet meteen die PM mogelijkheid. Contacteer me via mijn site in mijn signature. Ben van BE trouwens.
*weg* dit is niet de bedoeling van dit topic
[ Voor 84% gewijzigd door pven op 19-04-2010 11:57 ]
https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.
*weg* dit is ook niet de bedoeling van dit topic
[ Voor 82% gewijzigd door pven op 19-04-2010 11:57 ]
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Verwijderd
Gister 14 uur bezig geweest om te updaten naar ovi maps 3...
Maar het werkt! Met Nokia Map Loader braaf alle kaarten van europa erop gezet. Nieuwe auto navigatie licentie erop gezet. Ik kan weer een jaar vooruit!
De maps functionaliteit begint nu op tomtom te lijken, snelheidswaarschuwingen, flitscamera's, file informatie, restaurant/bioscoop/parkeer locatie's. Ik ben helemaal tevreden. Hoewel het update gemak wel wat groter had mogen zijn!
Maar het werkt! Met Nokia Map Loader braaf alle kaarten van europa erop gezet. Nieuwe auto navigatie licentie erop gezet. Ik kan weer een jaar vooruit!
De maps functionaliteit begint nu op tomtom te lijken, snelheidswaarschuwingen, flitscamera's, file informatie, restaurant/bioscoop/parkeer locatie's. Ik ben helemaal tevreden. Hoewel het update gemak wel wat groter had mogen zijn!
ha haVerwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:46:
Gister 14 uur bezig geweest om te updaten naar ovi maps 3...
maar wat heb je gedaan dat het zo lang duurde ?
BarryMel
Verwijderd
De update tool op de nokia site bleef aangeven:
Could not get enough information about the phone [3]
Unspecified error (1)
Dus eerst geprobeerd dat op te lossen. Verschillende pc's verschillende OSen geprobeerd. Niks hielp.
Daarna een hele tijd lopen klooien om de juiste .sis installer voor de E90 te vinden. En daarna moesten alle maps nog geladen worden.
Toen in een moment van verstands verlies er weer een andere versie van maps erop geladen waardoor ik helemaal overnieuw kon beginnen.
Ik begon om 2 uur smiddags, ik dacht, is in een kwartiertje wel gedaan. 4 uur s'nachts werkte uit eindelijk alles weer
Maar hij doet het. Nieuwe 16GB SD kaart onderweg zodat ik braaf alle mappen van europa er vast op kan laden.
Could not get enough information about the phone [3]
Unspecified error (1)
Dus eerst geprobeerd dat op te lossen. Verschillende pc's verschillende OSen geprobeerd. Niks hielp.
Daarna een hele tijd lopen klooien om de juiste .sis installer voor de E90 te vinden. En daarna moesten alle maps nog geladen worden.
Toen in een moment van verstands verlies er weer een andere versie van maps erop geladen waardoor ik helemaal overnieuw kon beginnen.

Ik begon om 2 uur smiddags, ik dacht, is in een kwartiertje wel gedaan. 4 uur s'nachts werkte uit eindelijk alles weer

Maar hij doet het. Nieuwe 16GB SD kaart onderweg zodat ik braaf alle mappen van europa er vast op kan laden.
even een update voor de die-hards
De flash ondersteuning die bij de V400.34.93 zit, geeft bij youtube een klein korrelig beeldje ....
installeer de nieuwe coreplayer v1.36 (met youtube ondersteuning) en stel deze in op hoge kwaliteit (H264) bij settings en je krijgt een vloeiend supermooi full screen beeld en geluid op je e90
De flash ondersteuning die bij de V400.34.93 zit, geeft bij youtube een klein korrelig beeldje ....
installeer de nieuwe coreplayer v1.36 (met youtube ondersteuning) en stel deze in op hoge kwaliteit (H264) bij settings en je krijgt een vloeiend supermooi full screen beeld en geluid op je e90
[ Voor 9% gewijzigd door danda op 28-07-2010 20:33 ]
Zozo, er zijn nog steeds mensen die de E90 gebruiken. Dacht dat ik een van de weinige was
Ik heb mijn toestel al meerdere keren uit elkaar gehaald, covers vervangen, scherm vervangen ed. en het blijft een mooi toestel.
Echter was ik weer aan het orienteren naar een nieuw toestel, aangezien deze geen Aziatische tekstondersteuning heeft. Ik moet wel zeggen dat het lang duurde voordat ik een nieuw degelijk aanvoelende mobiel had gevonden.
Echter blijf ik de E90 gewoon gebruiken, puur omdat de tobo en de scherm zo fijn is voor smss, mail en webpagina's bekijken.
Ik heb mijn toestel al meerdere keren uit elkaar gehaald, covers vervangen, scherm vervangen ed. en het blijft een mooi toestel.
Echter was ik weer aan het orienteren naar een nieuw toestel, aangezien deze geen Aziatische tekstondersteuning heeft. Ik moet wel zeggen dat het lang duurde voordat ik een nieuw degelijk aanvoelende mobiel had gevonden.
Echter blijf ik de E90 gewoon gebruiken, puur omdat de tobo en de scherm zo fijn is voor smss, mail en webpagina's bekijken.
ik ben deze week na bijna 3 jaar de E90 te hebben gehad over gestapt naar de iPhone
E90 blijft top toestel daar voor deed ik max 3 maanden met een toestel voor ik een nieuwe kocht dus 3 jaar is een record
nu kijken hoe lang de iPhone mee gaat
tot nu toe ook een leuk ding
BarryMel
Verwijderd
Zelfde hier, hopelijk kan ik binnenkort een nieuwe iPhone4 ontvangen. Maar de E90 blijft een tank en is niet kapot te krijgen... niet door mij in ieder geval, hoewel ik hem toch al die tijd (nu 3 jaar) zonder case/bescherming, dag in dag uit, in m'n broekzak vervoer en veeeeeeel gebruik.
OVI maps 3 nog niet geprobeerd, maar ga ik ook niet meer doen ook
Het toetsenbord is overigens in mijn ogen onnavolgbaar en door geen enkel ander toestel/fabrikant te evenaren...
OVI maps 3 nog niet geprobeerd, maar ga ik ook niet meer doen ook
Het toetsenbord is overigens in mijn ogen onnavolgbaar en door geen enkel ander toestel/fabrikant te evenaren...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 12:06 ]
Is dat een betaalde licentie? ik dacht dat die navigatie van Nokia gratis was...?Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:46:
Nieuwe auto navigatie licentie erop gezet. Ik kan weer een jaar vooruit!
A friendship founded on business is better than a business founded on friendship
bij de nieuwe modellen geloof ik wel maar bij de E90 is het 10 euro per jaar en 6 euro geloof ik per jaar voor file informatieJohn2B schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:34:
[...]
Is dat een betaalde licentie? ik dacht dat die navigatie van Nokia gratis was...?
BarryMel
Enorme kick, iemand dit dit toestel nog gebruikt? Zat te denken om er tweedehands een aan te schaffen, gewoon voor de leuk.
Zijn er nog applicaties goed bruikbaar op dit toestel?