en is ie nog steeds "gehacked" ?Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:04:
Ondanks mijn vrees dat er wat zou mis gaan heb ik vandaag toch de nieuwste update uitgevoerd. Vooraf een backup zoals het hoort.
Na update de backup restore en werkelijk ALLES staat terug netjes op zijn plaats zoals het voorheen was. Niets terug moeten herinstalleren (handycalendar,...) > alles verliep heel erg vlot.
Verwijderd
Ik heb de update na de berichten hier nog niet doorgevoerd, maar sinds twee dagen is er wel iets raars aan de hand.
Nadat ik Nokia Email heb geïnstalleerd (via download!) is, wordt mijn accu in krap 24 uur leeggetrokken. En 's nachts lijkt er wel een reset plaats te vinden ofzo, want 's morgens zijn alle oproepen gewist. Uit het logboek kan ik opmaken dat de telefoon voortdurend contact maakt met wifi of wlan, ook al staat de scanner uit. Ook het symbooltje onder de batterijstatus duidt daarop. Vandaag heb ik Nokia Email maar (tijdelijk) verwijderd, maar het wlan-symbooltje blijft staan. Kan iemand mij vertellen of dit de reden is waarom mijn batterij zo snel weer aan de stekker moet? En hoe krijg ik symbooltje weg? De scanner staat zoals gezegd uit (en er worden evenmin actieve verbindingen gemeld).
Bas.
Nadat ik Nokia Email heb geïnstalleerd (via download!) is, wordt mijn accu in krap 24 uur leeggetrokken. En 's nachts lijkt er wel een reset plaats te vinden ofzo, want 's morgens zijn alle oproepen gewist. Uit het logboek kan ik opmaken dat de telefoon voortdurend contact maakt met wifi of wlan, ook al staat de scanner uit. Ook het symbooltje onder de batterijstatus duidt daarop. Vandaag heb ik Nokia Email maar (tijdelijk) verwijderd, maar het wlan-symbooltje blijft staan. Kan iemand mij vertellen of dit de reden is waarom mijn batterij zo snel weer aan de stekker moet? En hoe krijg ik symbooltje weg? De scanner staat zoals gezegd uit (en er worden evenmin actieve verbindingen gemeld).
Bas.
Hoe het gehele probleem kan worden opgelost weet ik niet maar om de active Wlan te verbreken kun het beste Wlan scan aan zetten. Vervolgens klik je op iets van actieve verbinding beëindigen en daarna zet je Wlan scan uit. Nu heb je de Wlan verbinding beëindigd.
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Verwijderd
En daar zit 'm nou net in: als ik de scanner uitzet blijft het symbooltje staan. Vanmorgen in de trein was het wel verdwenen - dus iets blijft toch zoeken zou je zeggen.
Verwijderd
kalmma schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 09:14:
Ik heb afgelopen woensdag mijn E90 geupdated naar de laatste nieuwe versie en sinds dat moment houdt de accu het nog geen 8 uur vol zonder dat er overdreven veel gebeld wordt.
Ik heb wel Mait to exchange altijd online staan maar dat had ik hier voor ook gewoon.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de kortere accu duur na de laatste firmware update ??
kalmma schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 09:14:
Ik heb afgelopen woensdag mijn E90 geupdated naar de laatste nieuwe versie en sinds dat moment houdt de accu het nog geen 8 uur vol zonder dat er overdreven veel gebeld wordt.
Ik heb wel Mait to exchange altijd online staan maar dat had ik hier voor ook gewoon.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de kortere accu duur na de laatste firmware update ?
Ik heb van de week even contact gehad met een Nokia Service Point en die gaven me aan dat het een bekend probleem was dus dat ik hem langs kon brengen en dat ze er dan naar zouden kijken.
Ga dat van de week dan even doen als het gaat lukken kwa tijd.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de kortere accu duur na de laatste firmware update ?
Ik heb van de week even contact gehad met een Nokia Service Point en die gaven me aan dat het een bekend probleem was dus dat ik hem langs kon brengen en dat ze er dan naar zouden kijken.
Ga dat van de week dan even doen als het gaat lukken kwa tijd.
[ Voor 42% gewijzigd door kalmma op 22-02-2009 13:19 ]
Beste,
Sinds kort heb ik op mijn woonplek een Wlan netwerk en uiteraard heb ik mijn E90 hierop aangesloten. Nu is het alleen vervelend dat hij heel vaak contact maakt met dit netwerk en daarbij een geluidje geeft. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan uitschakelen zonder mijn telefoon altijd op 'stil' te hebben staan?
Sinds kort heb ik op mijn woonplek een Wlan netwerk en uiteraard heb ik mijn E90 hierop aangesloten. Nu is het alleen vervelend dat hij heel vaak contact maakt met dit netwerk en daarbij een geluidje geeft. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan uitschakelen zonder mijn telefoon altijd op 'stil' te hebben staan?
@basmol ga naar Menu > Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Wireless LAN > Beschikbaarheid WLAN tonen = nooit , en je Telefoon stopt met zoeken naar WiFi .
Gr jApiNL
Voor de mensen die nog goedkoop een 4GB kaartje willen hebben maar te lui zijn om naar de winkel te gaan.
http://www.1dayfly.nl/
tot 12 uur morgen verkrijgbaar
----
Probleem met het wlan icoontje ook gehad op mijn nokia e61i. Niets hielp, ook niet het uizetten van het zoeken naar wlan.
Ben bang dat alleen een reflash helpt.
http://www.1dayfly.nl/
tot 12 uur morgen verkrijgbaar
----
Probleem met het wlan icoontje ook gehad op mijn nokia e61i. Niets hielp, ook niet het uizetten van het zoeken naar wlan.
Ben bang dat alleen een reflash helpt.
gvd, kom echt net terug van de winkel met een 4gb micro sd, 12,99
Verwijderd
Ik heb een E90 en ben daar al een jaar erg tevreden mee.
maar ..................
Tsja er is altijd wel wat maar,
Wat een kut agenda applicatie zit er in deze telefoon zeg.
Echt waardeloos. Zeer gebruikers onvriendelijk.
Ik had de Handyagenda gedownload maar bij het vernieuwen van mijn telefoonsoftware was alles weg. Niet gebackuped, eigen schuld dikke bult!
Maar wie weet of er nog leuke freeware is wat beter werkt levert ????
maar ..................
Tsja er is altijd wel wat maar,
Wat een kut agenda applicatie zit er in deze telefoon zeg.
Echt waardeloos. Zeer gebruikers onvriendelijk.
Ik had de Handyagenda gedownload maar bij het vernieuwen van mijn telefoonsoftware was alles weg. Niet gebackuped, eigen schuld dikke bult!
Maar wie weet of er nog leuke freeware is wat beter werkt levert ????
Nokia stopt met de e90 en in de toekomst geen nieuwe communicators meer.
http://www.pdatotaal.info/forum/showthread.php?t=11800
In mijn ogen is er nog steeds geen toestel dat aan de kwaliteiten van de e90 kan tippen:
- 4 inch display met een resolutie van 800X352
- een echt full qwerty toetsenbord
- etc..............
Jammer , ik zag echt uit naar een opvolger van de e90 en die gaat er dus niet komen.
nb.De e75 en e55 zijn echte geen volwaardige opvolgers , ze hebben slechts een 2,4 inch display met een resolutie van 320X240 (is echt niet meer van deze tijd) en de qwerty toetsenbordjes zijn ook veel kleiner.
Ook de n97 is geen goede opvolger , scherm is maar iets minder groot 3,5 inch 360X640 en het toetsenbord lijkt ook mee te vallen , maar de nieuwe touch s60 v5 is meer voor multi media doeleinden i.p.v. zakelijke doeleinden (is ook een N serie) en er is gewoon nog niet genoeg zakelijke software als er die al komt omdat alle e-series op s60v3 draaien.
http://www.pdatotaal.info/forum/showthread.php?t=11800
In mijn ogen is er nog steeds geen toestel dat aan de kwaliteiten van de e90 kan tippen:
- 4 inch display met een resolutie van 800X352
- een echt full qwerty toetsenbord
- etc..............
Jammer , ik zag echt uit naar een opvolger van de e90 en die gaat er dus niet komen.
nb.De e75 en e55 zijn echte geen volwaardige opvolgers , ze hebben slechts een 2,4 inch display met een resolutie van 320X240 (is echt niet meer van deze tijd) en de qwerty toetsenbordjes zijn ook veel kleiner.
Ook de n97 is geen goede opvolger , scherm is maar iets minder groot 3,5 inch 360X640 en het toetsenbord lijkt ook mee te vallen , maar de nieuwe touch s60 v5 is meer voor multi media doeleinden i.p.v. zakelijke doeleinden (is ook een N serie) en er is gewoon nog niet genoeg zakelijke software als er die al komt omdat alle e-series op s60v3 draaien.
Zou iemand voor mij de Jar/Jad DTG (is geen .sys dacht ik) client kunnen downloaden.
De Telefoongids offline zeg maar,,teminste de client dan,data komt gewoon via UMTS uiteraard
Als ik met mijn mobiel naar:
http://mobiel.detelefoongids.nl
surf krijg ik de melding dat mijn toestel niet ondersteund wordt.
Op Mijn N95 werkte dit perfect.
Nu op mijn E90 Niet dus Volgend hun.
Maar dat probeer il liever zelf even,lijkt me namelijk stug.
Opera Mini is ook Jad/Jar, en draaid als zonnetje.
Jad/Jar niet terug te halen van micro sd N95 door format
Mail naar nokia@wbakkercomputers.nl
Bij voorbaat dank
De Telefoongids offline zeg maar,,teminste de client dan,data komt gewoon via UMTS uiteraard
Jad/Jar niet terug te halen van micro sd N95 door format
Bij voorbaat dank
ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl
Tis hier geen helpdesk... Programma werkt dus niet juist op de E90, daarom krijg je deze melding, heeft niks met Java te maken.W.Bakker schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:56:
Zou iemand voor mij de Jar/Jad DTG (is geen .sys dacht ik) client kunnen downloaden.
Jad/Jar niet terug te halen van micro sd N95 door format![]()
Bij voorbaat dank
Je kan ook met een user agent truukje dit soort dingen downloaden met Firefox.
Succes
Een collega van mij heeft onlangs zijn oude E90 deels gesloopt door het appraatje een beetje wijn te voeren. Hierop is spraak en usb onbruikbaar geworden. Daar afwachten op reparatie / onherstelbaarverklaring ondoenlijk was, is hij ondertussen van een nieuwe voorzien.
Alvorens het oude toestel naar de NSP te brengen heeft hij via bleutooth > 1600 contacten verzonden naar zijn nieuwe telefoon. Hierna volgt er bij het openen van contacten de volgende melding:
"contacten: Gehuegen vol. Sluit enkele toepassingen en probeer 't opnieuw."
Er staan dan geen toepassingen open, ook niet in de achtergrond o.i.d. restart mag niet baten. Googlelend kwam ik wel wat soort gelijke problemen tegen, helaas geen antwoorden.
Op zijn oude telefoon zijn diezelfde contacten wél bereikbaar. Ik vermoed dat er in de bluetooth overdracht e.e.a. is fout gegaan (duurde volgens heb ook "de hele dag")
> Googlelend kwam ik wel wat soort gelijke problemen tegen, helaas geen antwoorden.
> ik wilde via pcsuite backup maken van contacten, lukt niet. Ook inzien niet mogelijk.
> Oude telefoon doet niet aan verbinden met pc suite, vermoedelijk door de wijnschade..
> kijkend in overdrachtslog zie ik tot mijn verbazing "23342 contacten over gedragen" hier is iets behoorlijk fout gegaan.
Nu neem ik aan dat ik met een factory reset, contacten weer bereikbaar maak, maar een andere oploissing verdient de voorkeur.... omdat ik niet weet hoe anders de contacten uit zijn oude telefoon in zijn nieuwe te krijgen... Iemand suggesties?
Alvorens het oude toestel naar de NSP te brengen heeft hij via bleutooth > 1600 contacten verzonden naar zijn nieuwe telefoon. Hierna volgt er bij het openen van contacten de volgende melding:
Er staan dan geen toepassingen open, ook niet in de achtergrond o.i.d. restart mag niet baten. Googlelend kwam ik wel wat soort gelijke problemen tegen, helaas geen antwoorden.
Op zijn oude telefoon zijn diezelfde contacten wél bereikbaar. Ik vermoed dat er in de bluetooth overdracht e.e.a. is fout gegaan (duurde volgens heb ook "de hele dag")
> Googlelend kwam ik wel wat soort gelijke problemen tegen, helaas geen antwoorden.
> ik wilde via pcsuite backup maken van contacten, lukt niet. Ook inzien niet mogelijk.
> Oude telefoon doet niet aan verbinden met pc suite, vermoedelijk door de wijnschade..
> kijkend in overdrachtslog zie ik tot mijn verbazing "23342 contacten over gedragen" hier is iets behoorlijk fout gegaan.
Nu neem ik aan dat ik met een factory reset, contacten weer bereikbaar maak, maar een andere oploissing verdient de voorkeur.... omdat ik niet weet hoe anders de contacten uit zijn oude telefoon in zijn nieuwe te krijgen... Iemand suggesties?
Op de oude telefoon de contacten allemaal markeren en dan kopiëren naar een geheugenkaart. Dan deze geheugenkaart in de nieuwe en weer kopiëren naar telefoongeheugen. Als je geen toegang meer hebt tot deze oude contacten moet je even dit doen:lredev schreef op woensdag 01 april 2009 @ 12:36:
Een collega van mij heeft onlangs zijn oude E90 deels gesloopt door het appraatje een beetje wijn te voeren. Hierop is spraak en usb onbruikbaar geworden. Daar afwachten op reparatie / onherstelbaarverklaring ondoenlijk was, is hij ondertussen van een nieuwe voorzien.

[ Voor 3% gewijzigd door Moning2 op 01-04-2009 12:39 ]
Verwijderd
je kan je contacten online "backuppen" via gratis services als http://my.funambol.com/lredev schreef op woensdag 01 april 2009 @ 12:36:
omdat ik niet weet hoe anders de contacten uit zijn oude telefoon in zijn nieuwe te krijgen... Iemand suggesties?
Als de andere telefoon ook internet toegang heeft (welke niet meer tegenwoordig) kan je zeer waarschijnlijk die ook instellen voor funambol en zo je contacten weer terug krijgen.
Naar blijkt zijn de meeste contacten ook aanwezig in Outlook, dus dat scheelt al. Kopieren op de door jouw beschreven manier is inderdaad wat ik ga doen als ik de tel in handen heb. (collega verblijft enige tijd in een revalidatiecentrum)Moning2 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 12:38:
[...]
Op de oude telefoon de contacten allemaal markeren en dan kopiëren naar een geheugenkaart. Dan deze geheugenkaart in de nieuwe en weer kopiëren naar telefoongeheugen.
Haha zeker `backup' is dan ook mijn steekwoord als het data betreft! Blijft onvoorstelbaar hoeveel mensen "alles" kwijt zijn na een kortsluiting, diefstal, schade en niet te vergeten slijtage...Als je geen toegang meer hebt tot deze oude contacten moet je even dit doen:en de volgende keer backups maken
Collega van mij heeft een E90 en zijn accu is in een halve dag leeg (belt heel veel), maar eerder hield hij het wel 2 dagen vol.
kan het zijn dat de accu nu al rot is? Hij heeft op mijn aanraden een nieuwe besteld.
Iemand tips? Evt. firmware upgrade oid ?
kan het zijn dat de accu nu al rot is? Hij heeft op mijn aanraden een nieuwe besteld.
Nee,geen helpdesk.Moning2 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 17:04:
[...]
Tis hier geen helpdesk... Programma werkt dus niet juist op de E90, daarom krijg je deze melding, heeft niks met Java te maken.
Je kan ook met een user agent truukje dit soort dingen downloaden met Firefox.
Succes
Wel een forum waar we elkaar niet zo met een kluitje het riet in sturen.
Ik krijg het ook niet voor elkaar om Firefox Useragent een N95 te laten lijken hoor,
Of u moet hiervoor een oplossing hebben.
Er zijn veel programma,s waarvan wordt gezegd dat ze niet werken op de E90.
Heb alles wat ik heb werkend gekregen al dan niet met HelloOX.1.04..
Dus ik ben heust geen noob ofzo.
Alleen dit lukt me even niet.
Ik zoek gewoon even iemand met N95 die wel de DTG Jad/Jar heeft. http://mobiel.detelefoongids.nl
Kijken of ik dat ook werkend kan krijgen.Tweaked !!!
[ Voor 8% gewijzigd door Whiskey103 op 03-04-2009 20:55 ]
Als iemand mij een mms stuurt, dan krijg ik gewoon een smsje van Vodafone waarin staat dat ik een mms heb ontvangen en op internet dat ding kan bekijken.
Natuurlijk heb ik alle instellingen al nagelopen en staan allemaal goed, wat doe ik verkeerd? Ik kan met mijn Nokia E90 toch gewoon een mms ontvangen?
Natuurlijk heb ik alle instellingen al nagelopen en staan allemaal goed, wat doe ik verkeerd? Ik kan met mijn Nokia E90 toch gewoon een mms ontvangen?
netwerkmodus op gsm zetten (staat standaard op dual mode)418O2 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:31:
Collega van mij heeft een E90 en zijn accu is in een halve dag leeg (belt heel veel), maar eerder hield hij het wel 2 dagen vol.
Indien hij geen gebruik maakt van UMTS en/of geen UMTS kan ontvangen op zijn locatiedanda schreef op maandag 06 april 2009 @ 06:21:
[...]
netwerkmodus op gsm zetten (staat standaard op dual mode)
Moet je dan niet bij je provider wezen? Die zal dat wel voor je kunnen inschakelen en de juiste instellingen opsturen.Martine schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 21:26:
Als iemand mij een mms stuurt, dan krijg ik gewoon een smsje van Vodafone waarin staat dat ik een mms heb ontvangen en op internet dat ding kan bekijken.
Woeps, dubbele post..

@ Catch22 : www.Mugenpowerbatterijen.nl verkoopt ook hoge capaciteits batterijen voor E90, wordt telefoon wel zwaarder en dikker van . Heb er overigens zelf geen ervaring mee
Mvgr jApiNL
@ novec : Agenda . Deze week verklaarde Ewan Spence van "All About Symbian" welke agenda-applicatie hij gebruikt . Helaas geen Freeware . Surf naar http://www.symbian-guru.c...h-the-guru-in-austin.html
Succes jApiNL
[ Voor 0% gewijzigd door jApiNL op 12-04-2009 20:13 . Reden: Correctie ]
Hallo,
Is er al iemand die een oplossing heeft gevonden om de E90 op een fatsoenlijke manier te koppelen aan de Pioneer AVIC-D3BT.
Nu lukt het koppelen pas als ik tijdje in de auto zit. Als ik op moment van geslaagde koppeling dan toevallig zit te bellen, helaas. Contactpersoon weg.
Nu valt bij het aanmelden steeds de bleuthootconnectie weg.
Handmatig verbinden geeft geen problemen. Dat is het rare.
Is trouwens ook het geval met de N95 en N73 dus ligt het niet aan de E90
Het schijnt volgens de diverse fora die ik al doorgespit heb te liggen aan de Bluetooth V2.O A2DP.
De vorige Bluetooth Ver 1.2 without A2DP Heeft het probleem niet.
Bron: http://discussions.europe...ccessories&thread.id=7596
Is er al iemand die een oplossing heeft gevonden om de E90 op een fatsoenlijke manier te koppelen aan de Pioneer AVIC-D3BT.
Nu lukt het koppelen pas als ik tijdje in de auto zit. Als ik op moment van geslaagde koppeling dan toevallig zit te bellen, helaas. Contactpersoon weg.
Nu valt bij het aanmelden steeds de bleuthootconnectie weg.
Handmatig verbinden geeft geen problemen. Dat is het rare.
Is trouwens ook het geval met de N95 en N73 dus ligt het niet aan de E90
Het schijnt volgens de diverse fora die ik al doorgespit heb te liggen aan de Bluetooth V2.O A2DP.
De vorige Bluetooth Ver 1.2 without A2DP Heeft het probleem niet.
Bron: http://discussions.europe...ccessories&thread.id=7596
Ik heb even dringend jullie hulp nodig ,
Ik synchroniseer mijn agenda met meerdere pc's ( werk ) ( laptop ) ( thuis) wat wil nu het probleem zijn , de telefoon verwijderd iedere keer alle agenda gegevens van zowel de telefoon als vanuit alle outlook versie's van de verschillende pc's .
of te wel ben nu al mijn afspraken kwijt , heeft iemand enig idee hoe dit kan en of ik alles nog terug kan krijgen ? gebruik de laatste nokia pc suite versie .
Ik synchroniseer mijn agenda met meerdere pc's ( werk ) ( laptop ) ( thuis) wat wil nu het probleem zijn , de telefoon verwijderd iedere keer alle agenda gegevens van zowel de telefoon als vanuit alle outlook versie's van de verschillende pc's .
of te wel ben nu al mijn afspraken kwijt , heeft iemand enig idee hoe dit kan en of ik alles nog terug kan krijgen ? gebruik de laatste nokia pc suite versie .
Je bent al je spul kwijt (indien je em al met alle pc's hebt gesynchroniseerd)sonyfreakje schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:58:
Ik heb even dringend jullie hulp nodig ,
Jij kan het beste Outlook als prioriteit instellen en in beide richtingen synchroniseren. Dit zal er als het goed is voor zorgen dat alles netjes gesynchroniseerd blijft. Indien 1 outlook leeg is zul je denk ik even je telefoon als prioriteit moeten instellen bij die PC
[ Voor 36% gewijzigd door Moning2 op 24-04-2009 11:01 ]
de allerbeste zakelijke mannentelefoonVerwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:56:
Ik heb er ook maar 1 eens besteld, ben benieuwd wat het is...
het lijkt er dan ook geenzins op. De e75 is een handzame smartphone, de e90 is een megaunit die heel wat meer kan.
Verwijderd
Hahaha...
Ik kwam net tot de schokkende conclusie dat die telefoon 50% van de rekenkracht en geheugen heeft van mn laptop
Zegt dat wat over de telefoon of over mn laptop?
Hoe zit het trouwens met RDP op de E90?
hoe heb je dat berekend? Want ik denk niet dat dat het geval is..Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 15:17:
[...]
Hahaha...
Ik kwam net tot de schokkende conclusie dat die telefoon 50% van de rekenkracht en geheugen heeft van mn laptop![]()
Zegt dat wat over de telefoon of over mn laptop?
Hoe zit het trouwens met RDP op de E90?
Verwijderd
Laptop, 650Mhz en 256MB geheugen
telefoon 330Mhz en 128MB geheugen als ik het goed begrepen had...
Dus ja...
Dus ja...
Mijn vrachtwagen met 2000 cc motor kan 2 keer zo snel als mijn fiat panda met 1000 cc motorVerwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 19:13:
Laptop, 650Mhz en 256MB geheugen
Dus ja...

Zo werkt dat niet helemaal..
Hoe het wel precies werkt kan ik je zo even niet vertellen, maar je gebruikt beide apparaten toch voor heel andere dingen. De telefoon heeft een stuk minder (uitbreidings)mogelijkheden en een kleiner OS en een kleinere input en output en ga zo maar door..
[ Voor 25% gewijzigd door Moning2 op 21-05-2009 01:15 ]
Verwijderd
Hahahaha i know i know...
Maar telefoon is voor een groot deel wel bedoeld om laptop te vervangen...
Daarom ben ik ook nog aan het kijken of er RDP op kan???
http://www.allaboutsymbia...lient_for_Java_Phones.phpVerwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 11:33:
Hahahaha i know i know...
is volgens mij het enige beschikbaar, voor symbian tenminste..
[ Voor 3% gewijzigd door Moning2 op 21-05-2009 15:41 ]
Verwijderd
Oke, zal ik eens naar kijken
Net KPN aan de lijn gehad, als het goed is krijg ik hem dinsdag binnen
Zal wel een hele verandering zijn ten opzichten van mn 6230i
Net KPN aan de lijn gehad, als het goed is krijg ik hem dinsdag binnen
Zal wel een hele verandering zijn ten opzichten van mn 6230i
Verwijderd
Haha, dat zeker ja! 
Maar, sinds een kleine week loopt de batterij van m'n E90 wel heel snel leeg. Waar ik daarvoor nog een goeie 2 tot 2,5 dag gebruik kon maken van de E90, dien ik hem nu elke dag aan de lader te hangen. Gebruik is niet veranderd, enkel nieuwe firmware.
Ervaren meer mensen dit na de laatste firmware update?
Maar, sinds een kleine week loopt de batterij van m'n E90 wel heel snel leeg. Waar ik daarvoor nog een goeie 2 tot 2,5 dag gebruik kon maken van de E90, dien ik hem nu elke dag aan de lader te hangen. Gebruik is niet veranderd, enkel nieuwe firmware.
Als ik gebelt word en ik de E90 niet snel opneem (binnen 15 seconden) dan houd hij op met bellen en krijgt de beller te horen dat hij een voicemail kan inspreken.
Hoe kan ik de settings veranderen zodat de E90 pas na bijvoorbeeld 1 minuut bellen overschakeld naar de voicemail stand?
Ik heb een KPN abbo.
Hoe kan ik de settings veranderen zodat de E90 pas na bijvoorbeeld 1 minuut bellen overschakeld naar de voicemail stand?
Ik heb een KPN abbo.
Door even naar KPN te bellen met diezelfde vraagRené van Gaalen schreef op zondag 24 mei 2009 @ 10:00:
Als ik gebelt word en ik de E90 niet snel opneem (binnen 15 seconden) dan houd hij op met bellen en krijgt de beller te horen dat hij een voicemail kan inspreken.
Ik heb een KPN abbo.
Okay, dus het zit niet in de settings van de E 90 begrijp ik hier uit.Moning2 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 11:21:
[...]
Door even naar KPN te bellen met diezelfde vraag
Ik zal KPN morgen eens bellen.
Dat soort dingen kan je toch zelf instellen bij je voicemail settings van je provider? Dus je voicemail bellen en even het menu afluisteren voor de instellingen (misschien is het ook wel op de site van KPN te vinden). Er staat mij iets bij dat je kan instellen hoe vaak de telefoon over moet gaan voordat de voicemail het overneemt.
Vandaag gebeld naar KPN.ThaBuz schreef op zondag 24 mei 2009 @ 14:27:
Dat soort dingen kan je toch zelf instellen bij je voicemail settings van je provider? Dus je voicemail bellen en even het menu afluisteren voor de instellingen (misschien is het ook wel op de site van KPN te vinden). Er staat mij iets bij dat je kan instellen hoe vaak de telefoon over moet gaan voordat de voicemail het overneemt.
Ik moest 12339 bellen om voicemail uit te schakelen en na 30 minuten 12331 om voicemail weer in te schakelen.
Misschien zou dit helpen werd er vertelt maar garanderen kon men het niet.
Afijn, eerst maar eens de voicemail uitgeschakeld en na een uur mijn mobiel gebeld, na 4 ringtonen in 18 seconden word de verbinding verbroken, waardeloos vind ik dat.
Weer naar KPN gebeld en die vertelden dat dit niet veranderd kan worden en zij er in elk geval niets aan kunnen doen.
Zijn er meer mensen met dit probleem bij KPN?
Verwijderd
ik vind ook dat kpn wel heel snel overschakelt naar voicemailRené van Gaalen schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:38:
[...]
Vandaag gebeld naar KPN.
Ik moest 12339 bellen om voicemail uit te schakelen en na 30 minuten 12331 om voicemail weer in te schakelen.
Misschien zou dit helpen werd er vertelt maar garanderen kon men het niet.
Afijn, eerst maar eens de voicemail uitgeschakeld en na een uur mijn mobiel gebeld, na 4 ringtonen in 18 seconden word de verbinding verbroken, waardeloos vind ik dat.
Weer naar KPN gebeld en die vertelden dat dit niet veranderd kan worden en zij er in elk geval niets aan kunnen doen.
Zijn er meer mensen met dit probleem bij KPN?
Verwijderd
Hij is binnen, wat een heerlijke telefoon...
TSMobiles trial erop, werkt wel fijn maar nog niet perfect, shift = enter en backspace = Niks heeft iemand dit opgelost?
Ik ben er nu al helemaal aan gewend.
TSMobiles trial erop, werkt wel fijn maar nog niet perfect, shift = enter en backspace = Niks heeft iemand dit opgelost?
Ik ben er nu al helemaal aan gewend.
Heb de mijne ook eindelijk binnen.
Vroeg me alleen af welke hoesjes de mede tweakers gebruiken om de telefoon te beschermen, graag met een linkje
Vroeg me alleen af welke hoesjes de mede tweakers gebruiken om de telefoon te beschermen, graag met een linkje
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Gebruik jij ook Mail to exchange ???Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:46:
Haha, dat zeker ja!
Ik had namelijk precies hetzelfde.
Zelfde probleem met de nieuwste firmware. Elke dag weer op de lader......kalmma schreef op zondag 31 mei 2009 @ 11:34:
[...]
Gebruik jij ook Mail to exchange ???
Jamesbond007uk
Ik heb de e90 nov 07 gekocht , met de eerste al een beetje verkleurde accu , nieuwste software v 300xx , gebruik hem (m/v ?) zo'n 8 uur per dag :
- de volle accu houdt het die +/- 8 uur uit . Het is goed de Telefoon lang aan de lader te hangen , bv 'snachts , met power off .
- gewoon de voicemail uitzetten : 12339 . Bij een stil profiel , heb je ook nog altijd een melding . Kun je later terugbellen . Als je 'snachts de telefoon uitzet , kun je de Voicemail weer inschakelen : 12331
- de eenvoudige , goedkope en plezierige tasjesoplossing is een antieke , zachte BrillenKoker , die met één smalle kant open .
Vr Gr jApi
- de volle accu houdt het die +/- 8 uur uit . Het is goed de Telefoon lang aan de lader te hangen , bv 'snachts , met power off .
- gewoon de voicemail uitzetten : 12339 . Bij een stil profiel , heb je ook nog altijd een melding . Kun je later terugbellen . Als je 'snachts de telefoon uitzet , kun je de Voicemail weer inschakelen : 12331
- de eenvoudige , goedkope en plezierige tasjesoplossing is een antieke , zachte BrillenKoker , die met één smalle kant open .
Verwijderd
Ja, dat gebruik ik. Zal eens proberen een aantal dagen MailtoExchange uit te schakelen om te zien of dat verschil uit maakt.kalmma schreef op zondag 31 mei 2009 @ 11:34:
[...]
Gebruik jij ook Mail to exchange ???
Heeft iemand dit al op zn E90 geprobeerd?
http://worldtraveler.biz/

Als het namelijk gooed werkt op een E90 ga ik het mn vader (met E90) aanraden.
Op mn E71 werkt het erg mooi.

[ Voor 22% gewijzigd door Gutteguttegut op 03-06-2009 11:50 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Heb het zojuist geprobeerd en het werkt heel goed. Ziet er heel goed uit en gebruikt de volledige schermbreedte, alleen de knoppen aan de rechterkant mogen omgewisseld worden, maar dat is een euvel bij meerdere programma'sGutteguttegut schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:48:
Heeft iemand dit al op zn E90 geprobeerd?
[afbeelding]
Nieuwe firmware is wel fijn. Niet veel veranderingen maar alles draait wel wat beter, vooral internet en flash.
Ik zit alleen met een probleempje: zoals jullie allen wel weten hadden de eesrte E90's last van krassen op het scherm door het toetsenbord. Mijn E90 ook, ik kon de telefoon nooit missen voor een reparatie door Nokia. Destijds zijn bij veel mensen de toetsenborden vervangen voor ene platter exemplaar. Nu wil ik dit graag nog laten doen, ik heb nog 7 maanden garantie. Kan dit nog of gaan ze zeuren dat het gewoon slijtage is?
Ik zit alleen met een probleempje: zoals jullie allen wel weten hadden de eesrte E90's last van krassen op het scherm door het toetsenbord. Mijn E90 ook, ik kon de telefoon nooit missen voor een reparatie door Nokia. Destijds zijn bij veel mensen de toetsenborden vervangen voor ene platter exemplaar. Nu wil ik dit graag nog laten doen, ik heb nog 7 maanden garantie. Kan dit nog of gaan ze zeuren dat het gewoon slijtage is?
Heb je toevalling Gizmo geinstalleerd, zodra je binnen WLAN of hotspot bereik bent krijg je dit geluidje.hwmook schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:58:
Beste,
A friendship founded on business is better than a business founded on friendship
Beste E 90 gebruikers.
Ik overweeg de E90 aan te schaffen met een Kpn abonnement. E90 is zoals ik heb geconstateerd compatible met office. Heb echter toch nog een vraag aan de huidige gebruikers:
Zoals gebleken is de E90 ook een snelle internet telefoon. Echter kan het mobiel internet abonnement van Kpn de snelheden van de E90 aan, of wordt de E90 hierdoor geremd?
Enige ervaringen? Ben toch op zoek naar een rappe zakelijke telefoon die ook snel internet waarborgt.
Ondersteunt de E90 ook Java, zodat deze ook gebruik kan worden voor actuele koers- en aandeleninformatie op weer te geven, alsmede het kopen en verkopen van effecten?
Ik overweeg de E90 aan te schaffen met een Kpn abonnement. E90 is zoals ik heb geconstateerd compatible met office. Heb echter toch nog een vraag aan de huidige gebruikers:
Zoals gebleken is de E90 ook een snelle internet telefoon. Echter kan het mobiel internet abonnement van Kpn de snelheden van de E90 aan, of wordt de E90 hierdoor geremd?
Enige ervaringen? Ben toch op zoek naar een rappe zakelijke telefoon die ook snel internet waarborgt.
Ondersteunt de E90 ook Java, zodat deze ook gebruik kan worden voor actuele koers- en aandeleninformatie op weer te geven, alsmede het kopen en verkopen van effecten?
Ik denk eerder dat de lage snelheid van KPN internet irritant isJPZ schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 00:36:
Beste E 90 gebruikers.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Gratis Quickoffice Update v 6 !
Vanaf nu is er een gratis update beschikbaar voor alle Nokia E series toestellen van QuickOffice naar versie 6 , met uitgebreide specs .
Download : ga naar QuickOffice in je toestel > updates en upgrades , en dowloaden maar !
Vr Gr jApi
Vanaf nu is er een gratis update beschikbaar voor alle Nokia E series toestellen van QuickOffice naar versie 6 , met uitgebreide specs .
Download : ga naar QuickOffice in je toestel > updates en upgrades , en dowloaden maar !
Iemand enig idee of tomtom het (weer) doet op deze firmware? Mijn e90 zit nog op 210.34.75; daar werkt tt wel met interne gps; met de vorige versie (300.x?) niet meer. Is dat toevallig verholpen?tijmeng schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:50:
Nieuwe firmware is wel fijn. Niet veel veranderingen maar alles draait wel wat beter, vooral internet en flash.
Hmm, gewoon proberen?Ik zit alleen met een probleempje: zoals jullie allen wel weten hadden de eesrte E90's last van krassen op het scherm door het toetsenbord. Mijn E90 ook, ik kon de telefoon nooit missen voor een reparatie door Nokia. Destijds zijn bij veel mensen de toetsenborden vervangen voor ene platter exemplaar. Nu wil ik dit graag nog laten doen, ik heb nog 7 maanden garantie. Kan dit nog of gaan ze zeuren dat het gewoon slijtage is?
Tomtom heeft als het goed is nooit gewerkt met een interne GPS op Symbian. Het kan wel met een omslachtige hack van binpda maar ik gebruik liever Sygic McGuider, fantastisch navigatieprogramma!pipo76 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:28:
[...]
Iemand enig idee of tomtom het (weer) doet op deze firmware? Mijn e90 zit nog op 210.34.75; daar werkt tt wel met interne gps; met de vorige versie (300.x?) niet meer. Is dat toevallig verholpen?
[...]
Hmm, gewoon proberen?
Sinds de nieuwe firmware op mijn E90 staat heb ik een probleem met de calender.
Afspraken die gesychroniseerd zijn uit outlook worden allemaal 1 uur te vroeg weggeschreven naar de E90 waardoor het allarm dus ook 1 uur te vroeg begint.
De tijd op de E90 staat gewoon goed ingesteld dus dat zou het probleem niet mogen veroorzaken.
Zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand de oplossing?
Afspraken die gesychroniseerd zijn uit outlook worden allemaal 1 uur te vroeg weggeschreven naar de E90 waardoor het allarm dus ook 1 uur te vroeg begint.
De tijd op de E90 staat gewoon goed ingesteld dus dat zou het probleem niet mogen veroorzaken.
Tijdzones van je PC en van je E90 wel eens vergeleken?René van Gaalen schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 07:42:
Sinds de nieuwe firmware op mijn E90 staat heb ik een probleem met de calender.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Tijdzones van je PC en van je E90 wel eens vergeleken? 
Uiteraard.

Uiteraard.
M'n E90 is nu 2 jaar oud en de lak laat overal los. Verder werkt hij nog wel prima. Ik ga pogen of ik er nog een nieuwe cover omheen kan laten zetten, hoewel het me ook stoort dat ook de lak rond het binnenscherm op sommige plekken weg is. Hebben er meer mensen last van dit probleem?
Daarnaast is ook het fotoknopje los.
Daarnaast, mocht er iets mee gebeuren dan ben ik bang dat ik een probleem ga hebben ivm met het niet meer leverbaar zijn van het toestel. Ik zie ook helemaal niks wat me leuker en handiger lijkt dan mijn E90. Zo'n N97 komt ook niet in de buurt.
Dus ik zit in dubio wat ik moet gaan doen voor de toekomst. Ik ben eigenlijk in staat om er met een verlenging te kijken of ik er ergens 1 reserve vandaan kan halen. Het toestel bevalt nog enorm goed en ik denk niet dat er voorlopig iets gaat komen waar ik net zo tevreden mee zal zijn. Of heeft iemand voor de toekomst wel een idee?
Ik vind het twee schermen-idee ideaal maar dat kan misschien nog wel anders opgelost worden, maar ik vind van veel toestellen die QWERTY toetsenborden niet lekker werken en ben ook gehecht aan de snelknoppen aan de bovenkant van het toetsenbord. Eigenlijk is het voor mij nog steeds het ideale toestel maar hij begint een beetje verhabberzakt eruit te zien.
Daarnaast, mocht er iets mee gebeuren dan ben ik bang dat ik een probleem ga hebben ivm met het niet meer leverbaar zijn van het toestel. Ik zie ook helemaal niks wat me leuker en handiger lijkt dan mijn E90. Zo'n N97 komt ook niet in de buurt.

Dus ik zit in dubio wat ik moet gaan doen voor de toekomst. Ik ben eigenlijk in staat om er met een verlenging te kijken of ik er ergens 1 reserve vandaan kan halen. Het toestel bevalt nog enorm goed en ik denk niet dat er voorlopig iets gaat komen waar ik net zo tevreden mee zal zijn. Of heeft iemand voor de toekomst wel een idee?
Ik vind het twee schermen-idee ideaal maar dat kan misschien nog wel anders opgelost worden, maar ik vind van veel toestellen die QWERTY toetsenborden niet lekker werken en ben ook gehecht aan de snelknoppen aan de bovenkant van het toetsenbord. Eigenlijk is het voor mij nog steeds het ideale toestel maar hij begint een beetje verhabberzakt eruit te zien.

Op de zijkant gaat de blanke lak ofzo bij mij ook loslaten, het begint wat te bladeren. Gewoon kijken als je binnenkort ergens een nieuw toestel op de kop kan tikken, kan je weer 2 jaar vooruit.OProg schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 19:32:
M'n E90 is nu 2 jaar oud en de lak laat overal los. Verder werkt hij nog wel prima. Ik ga pogen of ik er nog een nieuwe cover omheen kan laten zetten, hoewel het me ook stoort dat ook de lak rond het binnenscherm op sommige plekken weg is. Hebben er meer mensen last van dit probleem?Daarnaast is ook het fotoknopje los.
...
Verwijderd
Ze zijn hier en daar nog gewoon beschikbaar en anders tik je een mooie 2e-hands op de kop. 
Daarnaast zou je natuurlijk ook de cover van je E90 kunnen vervangen. Te vinden op ebay of bijvoorbeeld TelecomTelecom
Van m'n eigen E90 is zojuist de microfoon kapot. Meer mensen met dit probleem?
Daarnaast zou je natuurlijk ook de cover van je E90 kunnen vervangen. Te vinden op ebay of bijvoorbeeld TelecomTelecom
Van m'n eigen E90 is zojuist de microfoon kapot. Meer mensen met dit probleem?
Top. Dank je! 
In ieder geval een plek waar ik ook de binnenkant kan vervangen. Ik ga eerst kijken of het via de officiele weg kan, dan maken kosten me ook niet heel veel uit. Anders is dit een optie.
Ik heb vandaag de conclusie getrokken dat alleen de HTC Touch Pro2 in de buurt komt. Alleen voelt hij toch niet zo lekker aan als m'n E90. Dus ik overweeg toch een reserve E90 maar aan te schaffen nu het nog kan. Als het mee zit kan deze na een oplapbeurt nog minimaal een jaartje mee en heb ik dan een tweede reserve voor nog een paar jaar. ik stond van de omslachtigheid van bedienen nou niet echt te springen van die HTC.
Als ik m'n E90 openklap is hij razendsnel actief en dat is het met die sneltoetsen ook 1 beweging om of op de SMS of web te komen enzo. En met die HTC weer via dat touchscreen kutten, hoewel het misschien wennen is. Het argument van de verkoper was dat het internet beter werkte maar ik zie de pagina's nu bijna altijd zoals op de PC en dat gaat super en hij kon me ook niet echt uitleggen wat er dan zoveel leuker aan is zoals de HTC het doet. Snelheid soms, maar dat is ook een miniem verschil. Die zooi als camera boeit me niet. En die HTC toetst bij lange na niet zo lekker als m'n E90.
Heeft er iemand een betrouwbare webwinkel die nog E90's hebben en waar je KPN Hi kan verlengen.
In ieder geval een plek waar ik ook de binnenkant kan vervangen. Ik ga eerst kijken of het via de officiele weg kan, dan maken kosten me ook niet heel veel uit. Anders is dit een optie.
Ik heb vandaag de conclusie getrokken dat alleen de HTC Touch Pro2 in de buurt komt. Alleen voelt hij toch niet zo lekker aan als m'n E90. Dus ik overweeg toch een reserve E90 maar aan te schaffen nu het nog kan. Als het mee zit kan deze na een oplapbeurt nog minimaal een jaartje mee en heb ik dan een tweede reserve voor nog een paar jaar. ik stond van de omslachtigheid van bedienen nou niet echt te springen van die HTC.
Als ik m'n E90 openklap is hij razendsnel actief en dat is het met die sneltoetsen ook 1 beweging om of op de SMS of web te komen enzo. En met die HTC weer via dat touchscreen kutten, hoewel het misschien wennen is. Het argument van de verkoper was dat het internet beter werkte maar ik zie de pagina's nu bijna altijd zoals op de PC en dat gaat super en hij kon me ook niet echt uitleggen wat er dan zoveel leuker aan is zoals de HTC het doet. Snelheid soms, maar dat is ook een miniem verschil. Die zooi als camera boeit me niet. En die HTC toetst bij lange na niet zo lekker als m'n E90.

Heeft er iemand een betrouwbare webwinkel die nog E90's hebben en waar je KPN Hi kan verlengen.
Verwijderd
hier kun je hem nog bestellen of verlengen www.gsm.nlHeeft er iemand een betrouwbare webwinkel die nog E90's hebben en waar je KPN Hi kan verlengen.
oeps sorry geen hi en KPN meer....
hier dus wel pfffffffffff
http://www.smartphonestun...or-mobiel-internet-pakket
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2009 19:06 . Reden: zag nu pas dat hi en KPN niet meer verlengen via gsm.nl sorry ]
Verwijderd
Ik gebruik mijn E90 in de auto als muziekdrager. Via BT aangeloten op de radio. Werkt erg prettig en goed.
De muziek overbrengen van de computer gaat wat omslachtig.
De nieuwe PC suite heeft een geeft een mogelijkheid om muziek te downloaden van internet, maar niet voor de E90. Heeft iemand hier een oplossing voor??
De muziek overbrengen van de computer gaat wat omslachtig.
De nieuwe PC suite heeft een geeft een mogelijkheid om muziek te downloaden van internet, maar niet voor de E90. Heeft iemand hier een oplossing voor??
..
[ Voor 99% gewijzigd door Oof op 25-09-2009 00:08 ]
Ik wil even melden dat de internetradio van Nokia tot mijn grote plezier ook werkt op de E90. Ik heb de versie van de eerste Nokia N95 geïnstalleerd, te downloaden vanaf de website van Nokia.
Je start de radio op via de voorkant van je telefoon. Daarna kun je de telefoon openklappen en het volume aanpassen.
Andere versies van de Nokia internetradio werken helaas niet goed: ze starten wel op, maar stoppen ermee zodra je de telefoon openklapt.
De internetradio ziet er geweldig uit en alle zenders van bijvoorbeeld de publieke omroep zijn beschikbaar. Studio
Brussel heb ik helaas niet gevonden, maar je moet altijd wat te wensen over houden.
Je start de radio op via de voorkant van je telefoon. Daarna kun je de telefoon openklappen en het volume aanpassen.
Andere versies van de Nokia internetradio werken helaas niet goed: ze starten wel op, maar stoppen ermee zodra je de telefoon openklapt.
De internetradio ziet er geweldig uit en alle zenders van bijvoorbeeld de publieke omroep zijn beschikbaar. Studio
Brussel heb ik helaas niet gevonden, maar je moet altijd wat te wensen over houden.
[ Voor 7% gewijzigd door stokkom op 13-10-2009 10:28 ]
Verwijderd
Ik heb met mijn E90 het probleem dat als ik gebeld wordt ik regelmatig niets hoor van de beller uit de luidspreker, als ik iemand bel is er niets aan de hand. Iemand een idee?
Ze willen niet meer met je praten?Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:44:
Ik heb met mijn E90 het probleem dat als ik gebeld wordt ik regelmatig niets hoor van de beller uit de luidspreker, als ik iemand bel is er niets aan de hand. Iemand een idee?
Al eens een herstart van de telefoon geprobeerd?
Samsung Omnia HD verkocht en toch maar het toestel gekocht welke wat jaren terug te duur was 
De E90!
Super internet toestel!
Dat gepiel met je vingers is ook niet alles...Deze browser met pijl is gewoon goed!
Alles is koek en ei met dit toestel daar ik vanaf de nokia 7650 symbian gebruik.
Maar ik ben benieuwd welke theme's jullie gebruiken
Ik gebruik al jaren de Only Black Theme van BaBi en wat variaties daar op (New Black2NB) maar toch...
Zwart Wit is ook maar zo zwart/wit
De E90!
Super internet toestel!
Dat gepiel met je vingers is ook niet alles...Deze browser met pijl is gewoon goed!
Alles is koek en ei met dit toestel daar ik vanaf de nokia 7650 symbian gebruik.
Maar ik ben benieuwd welke theme's jullie gebruiken
Ik gebruik al jaren de Only Black Theme van BaBi en wat variaties daar op (New Black2NB) maar toch...
Zwart Wit is ook maar zo zwart/wit
https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.
Op het werk heeft bij ons iemand een probleem.
De afspraken die hij in de agenda maakt staan standaard op prive.
Hij vroeg zich af of dit standaard op openbaar kan staan.
Heb al gegoogled en de gebruiksaanwijzing doorgelezen maar er staat niks over in.
Iemand enig idee?
De afspraken die hij in de agenda maakt staan standaard op prive.
Hij vroeg zich af of dit standaard op openbaar kan staan.
Heb al gegoogled en de gebruiksaanwijzing doorgelezen maar er staat niks over in.
Iemand enig idee?
[ Voor 58% gewijzigd door Mystic_X op 10-12-2009 13:51 ]
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Beste,
Al inmiddels ruim 2 jaar in bezig van een Nokia E90. Naar alle tevredenheid eigenlijk. Enige echte minpunt blijf ik toch de synchronisatie vinden. Ik gebruik HandyCal. En ook deze synchroniseert niet de categorieen van Outlook mee. Dit zou mijn kalender een stuk overzichtelijker maken. Iemand enig idee hoe dit nu te verwerkelijken is?
Al inmiddels ruim 2 jaar in bezig van een Nokia E90. Naar alle tevredenheid eigenlijk. Enige echte minpunt blijf ik toch de synchronisatie vinden. Ik gebruik HandyCal. En ook deze synchroniseert niet de categorieen van Outlook mee. Dit zou mijn kalender een stuk overzichtelijker maken. Iemand enig idee hoe dit nu te verwerkelijken is?
Ik ben hopeloos aan het zoeken achter een betrouwbare bron (2de hands/nieuw) waar ik deze gsm nog kan kopen.
Iemand nog een adresje?
Iemand nog een adresje?
Ik heb hier nog eentje met een bekraste cover. Kan je hebben voor 100 Euro. Een nieuwe cover kost op Ebay rond de 50 à 60 Euro. Verder is alles in orde met dit apparaat. Nieuwste firmware.
Oh ja, de binnendisplay heeft ook last van de rakende toetsen. Maar je merkt daar niets van als je hem gebruikt.
Oh ja, de binnendisplay heeft ook last van de rakende toetsen. Maar je merkt daar niets van als je hem gebruikt.
Om niet te ver offtopic te gaan: check pmLiebaart schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:57:
Ik heb hier nog eentje met een bekraste cover. Kan je hebben voor 100 Euro. Een nieuwe cover kost op Ebay rond de 50 à 60 Euro. Verder is alles in orde met dit apparaat. Nieuwste firmware.
//edit: Kan je hier geen privé message sturen?
Van waar ben je? NL/BE? Ik BE.
Heb je detail foto's?
[ Voor 10% gewijzigd door hanzer op 27-12-2009 17:02 ]
Vind ook niet meteen die PM mogelijkheid. Contacteer me via mijn site in mijn signature. Ben van BE trouwens.
*weg* dit is niet de bedoeling van dit topic
[ Voor 84% gewijzigd door pven op 19-04-2010 11:57 ]
https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.
*weg* dit is ook niet de bedoeling van dit topic
[ Voor 82% gewijzigd door pven op 19-04-2010 11:57 ]
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Verwijderd
Gister 14 uur bezig geweest om te updaten naar ovi maps 3...
Maar het werkt! Met Nokia Map Loader braaf alle kaarten van europa erop gezet. Nieuwe auto navigatie licentie erop gezet. Ik kan weer een jaar vooruit!
De maps functionaliteit begint nu op tomtom te lijken, snelheidswaarschuwingen, flitscamera's, file informatie, restaurant/bioscoop/parkeer locatie's. Ik ben helemaal tevreden. Hoewel het update gemak wel wat groter had mogen zijn!
Maar het werkt! Met Nokia Map Loader braaf alle kaarten van europa erop gezet. Nieuwe auto navigatie licentie erop gezet. Ik kan weer een jaar vooruit!
De maps functionaliteit begint nu op tomtom te lijken, snelheidswaarschuwingen, flitscamera's, file informatie, restaurant/bioscoop/parkeer locatie's. Ik ben helemaal tevreden. Hoewel het update gemak wel wat groter had mogen zijn!
ha haVerwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:46:
Gister 14 uur bezig geweest om te updaten naar ovi maps 3...
maar wat heb je gedaan dat het zo lang duurde ?
BarryMel
Verwijderd
De update tool op de nokia site bleef aangeven:
Could not get enough information about the phone [3]
Unspecified error (1)
Dus eerst geprobeerd dat op te lossen. Verschillende pc's verschillende OSen geprobeerd. Niks hielp.
Daarna een hele tijd lopen klooien om de juiste .sis installer voor de E90 te vinden. En daarna moesten alle maps nog geladen worden.
Toen in een moment van verstands verlies er weer een andere versie van maps erop geladen waardoor ik helemaal overnieuw kon beginnen.
Ik begon om 2 uur smiddags, ik dacht, is in een kwartiertje wel gedaan. 4 uur s'nachts werkte uit eindelijk alles weer
Maar hij doet het. Nieuwe 16GB SD kaart onderweg zodat ik braaf alle mappen van europa er vast op kan laden.
Could not get enough information about the phone [3]
Unspecified error (1)
Dus eerst geprobeerd dat op te lossen. Verschillende pc's verschillende OSen geprobeerd. Niks hielp.
Daarna een hele tijd lopen klooien om de juiste .sis installer voor de E90 te vinden. En daarna moesten alle maps nog geladen worden.
Toen in een moment van verstands verlies er weer een andere versie van maps erop geladen waardoor ik helemaal overnieuw kon beginnen.

Ik begon om 2 uur smiddags, ik dacht, is in een kwartiertje wel gedaan. 4 uur s'nachts werkte uit eindelijk alles weer

Maar hij doet het. Nieuwe 16GB SD kaart onderweg zodat ik braaf alle mappen van europa er vast op kan laden.
even een update voor de die-hards
De flash ondersteuning die bij de V400.34.93 zit, geeft bij youtube een klein korrelig beeldje ....
installeer de nieuwe coreplayer v1.36 (met youtube ondersteuning) en stel deze in op hoge kwaliteit (H264) bij settings en je krijgt een vloeiend supermooi full screen beeld en geluid op je e90
De flash ondersteuning die bij de V400.34.93 zit, geeft bij youtube een klein korrelig beeldje ....
installeer de nieuwe coreplayer v1.36 (met youtube ondersteuning) en stel deze in op hoge kwaliteit (H264) bij settings en je krijgt een vloeiend supermooi full screen beeld en geluid op je e90
[ Voor 9% gewijzigd door danda op 28-07-2010 20:33 ]
Zozo, er zijn nog steeds mensen die de E90 gebruiken. Dacht dat ik een van de weinige was
Ik heb mijn toestel al meerdere keren uit elkaar gehaald, covers vervangen, scherm vervangen ed. en het blijft een mooi toestel.
Echter was ik weer aan het orienteren naar een nieuw toestel, aangezien deze geen Aziatische tekstondersteuning heeft. Ik moet wel zeggen dat het lang duurde voordat ik een nieuw degelijk aanvoelende mobiel had gevonden.
Echter blijf ik de E90 gewoon gebruiken, puur omdat de tobo en de scherm zo fijn is voor smss, mail en webpagina's bekijken.
Ik heb mijn toestel al meerdere keren uit elkaar gehaald, covers vervangen, scherm vervangen ed. en het blijft een mooi toestel.
Echter was ik weer aan het orienteren naar een nieuw toestel, aangezien deze geen Aziatische tekstondersteuning heeft. Ik moet wel zeggen dat het lang duurde voordat ik een nieuw degelijk aanvoelende mobiel had gevonden.
Echter blijf ik de E90 gewoon gebruiken, puur omdat de tobo en de scherm zo fijn is voor smss, mail en webpagina's bekijken.
ik ben deze week na bijna 3 jaar de E90 te hebben gehad over gestapt naar de iPhone
E90 blijft top toestel daar voor deed ik max 3 maanden met een toestel voor ik een nieuwe kocht dus 3 jaar is een record
nu kijken hoe lang de iPhone mee gaat
tot nu toe ook een leuk ding
BarryMel
Verwijderd
Zelfde hier, hopelijk kan ik binnenkort een nieuwe iPhone4 ontvangen. Maar de E90 blijft een tank en is niet kapot te krijgen... niet door mij in ieder geval, hoewel ik hem toch al die tijd (nu 3 jaar) zonder case/bescherming, dag in dag uit, in m'n broekzak vervoer en veeeeeeel gebruik.
OVI maps 3 nog niet geprobeerd, maar ga ik ook niet meer doen ook
Het toetsenbord is overigens in mijn ogen onnavolgbaar en door geen enkel ander toestel/fabrikant te evenaren...
OVI maps 3 nog niet geprobeerd, maar ga ik ook niet meer doen ook
Het toetsenbord is overigens in mijn ogen onnavolgbaar en door geen enkel ander toestel/fabrikant te evenaren...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 12:06 ]
Is dat een betaalde licentie? ik dacht dat die navigatie van Nokia gratis was...?Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:46:
Nieuwe auto navigatie licentie erop gezet. Ik kan weer een jaar vooruit!
A friendship founded on business is better than a business founded on friendship
bij de nieuwe modellen geloof ik wel maar bij de E90 is het 10 euro per jaar en 6 euro geloof ik per jaar voor file informatieJohn2B schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:34:
[...]
Is dat een betaalde licentie? ik dacht dat die navigatie van Nokia gratis was...?
BarryMel
Enorme kick, iemand dit dit toestel nog gebruikt? Zat te denken om er tweedehands een aan te schaffen, gewoon voor de leuk.
Zijn er nog applicaties goed bruikbaar op dit toestel?