Wat betreft de opmerkingen over de aanschafprijs, ik denk dat wanneer men hier 10 pagina's vol schrijft over dit toestel, je toch al te maken hebt met en groep prettig gestoorde tech-geeks. Wat dat betreft is het fijn om hier bij elke aanschaf een mooie aanloop ronde te hebben waarin alle ins en outs besproken kunnen worden voordat je tot aanschaf over gaat.
Als je dan besluit een apparaat aan te schaffen is het niet meer dan logisch dat een belangrijk aspect, de aanschafprijs, wordt meegenomen. Natuurlijk naast de andere positieve of negatieve ervaringen. Dat mijn vriendin zeurt over zo'n uitgave valt te verwachten, maar hier dacht ik het niet snel tegen te komen
Goed, terug on-topic, de E90. Wat me opvalt is de stabiliteit van dit toestel, ik ben na de 6210, 6310, 6310i, 6230, n70 en E61 gewend geraakt aan het feit dat de early-adopter bij Nokia 2 firmwares geduld moet hebben voor je echt alles lekker kan doen. Nou ben ik pas sinds afgelopen zaterdag in het bezit van de E90 maar bij voorgaande toestellen had ik dan al lang 'bugs' of andere 'jammer-momenten' ontdekt. Tot op heden niets van dat, wat ik wel erg apart vind is dat op een of andere vreemde reden de boys van Nokia hebben bedacht dat Access-Points groups niet meer nodig zijn. Ik verwacht dat men dat in een volgende update toevoegd, temeer omdat deze functionaliteit in de hele E-serie aanwezig is. Qua batterijtijd heb ik niets te klagen, mijn E90 doet hetzelfde als de E61, een dag werk. Een dag waarin mijn exchange client de hele dag op push staat, mijn eigen imap account om het uur synct en tussendoor onderweg paginaś worden geraadpleegt.
Vroeger kon ik nog wel eens ervoor kiezen om een extra halve dag door te lopen en krampachtig mijn lader bij me te houden. Tegenwoordig zijn we gezegend met goedkoop geheugen en lithium-ion, oftewel: lekker elke ochtend vol onder weg.
Verder geen gekke dingen, alleen positief nieuws hier, mocht er meer naar voren komen, laat ik het zeker even weten hier.