Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO, ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft de eerste levering. Steve Litchfield (van Allaboutsymbian) zou vandaag een productie E90 krijgen. Ben benieuwd naar het uiteindelijke product.

DaannO, succes met je website. Kom zeker een kijkje nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Na de bekende eerdere previews, zijn er in de tussentijd nieuwe previews van Steve Litchfield verschenen, waarin hij verschillende aspecten van het toestel behandelt:Daarnaast onving ie vandaag "the boxed Nokia E90 Communicator and (almost complete) sales kit. It's not a production device, but it's oh so close"

Vraagje aan de linkshandigen (Bierkameel?) onder jullie:
Is zo'n communicator ook voor linkshandigen makkelijk te bedienen? Het "joystickje" zit immers rechts. Of werkt een Windows Mobile toestel met touchscreen en stylus in dat opzicht dan handiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit dubbel bericht

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 20:52 . Reden: ging dubbel omg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben linkshandig en kan prima leven met de communicator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:50:
Ik ben linkshandig en kan prima leven met de communicator.
Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt deze nu op de markt? Zou hem liefst zo snel mogelijk hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 12:44:
wanneer komt deze nu op de markt? Zou hem liefst zo snel mogelijk hebben...
week 26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt,

geldt dit ook voor België?
Of is dit gewoon een streefdatum?

Valt dit ergens officieel te lezen? Want met 2e kwartaal 2007 ben je natuurlijk niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoorde gisteren ook eerste week juli. Belgie hikt verder altijd achter NL aan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 17:34:
[...]

ok bedankt,

geldt dit ook voor België?
Of is dit gewoon een streefdatum?

Valt dit ergens officieel te lezen? Want met 2e kwartaal 2007 ben je natuurlijk niet veel
week 26 wordt gezegd door medewerkers van pdashop in rotterdam. doorgaans zeer goed geinformeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus week 26 (einde Juni) leverbaar, wil zeggen dat hij begin Juli in België te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:41:
dus week 26 (einde Juni) leverbaar, wil zeggen dat hij begin Juli in België te verkrijgen is?
Kan je beter in belgie vragen aan je telefoonboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:33:
[...]

Kan je beter in belgie vragen aan je telefoonboer.
niemand weet hier van iets. Heb mijn toestel besteld en daar zeiden ze eind Juli / begin Augustus. Maar dat is wat té lang naar mijn zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FvH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-01 13:55

FvH

Aan het typen...

Ik heb vandaag een reactie gehad van verschillende internetshops waarin gezegd wordt dat het toestel per week 26 leverbaar is en tussen de 750 tot 800 euro gaat kosten.

What are clouds made of? Linux servers mostly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:13
Ik zit echt te twijfelen of ik een E61i of een E90 moet gaan nemen :(

Heb lang geleden ooit een 9210 gehad en was daar altijd tevreden mee alleen miste ik dingen zoals internet ed daarop (kon wel maar alleen via GSM).
En soms was ie wat onhandig groot :P

Heb inmiddels al een jaar de E61 en dat bevalt ook heel goed als ik het vanavond nog niet weet ga ik lootjes trekken.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Nokia E90 prijs: 799 euro. Begin juli leverbaar. Bron: http://www.pdashop.nl/pro...0-communicator-mocca.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Had de E61i besteld via Vodafone (was toch gratis met verlengen) maar heb ze net gevraagd of het nog geannuleerd kon worden als ik later de E90 zou nemen. Geen probleem _/-\o_

Bleef toch jeuken, doe best veel met PuTTy en scherm van de E61(i) is eigenlijk net te klein, ook vind ik de grotere hoeveelheid RAM ook heeel fijn. EN hij ziet er heeel strak uit ;)
Ook als telefoonverzamelaar met ook 6 van de 9 (eigenlijk 10) communicators die uitgebracht zijn moet ik hem natuurlijk hebben kan niet anders!

Schijnt overigens dat de E90 tot 8GB aan MicroSD aankan hoorde ik gisterenavond van een marketingknakker van Nokia :X

[ Voor 16% gewijzigd door Uberprutser op 02-06-2007 10:27 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:26:
Had de E61i besteld via Vodafone (was toch gratis met verlengen) maar heb ze net gevraagd of het nog geannuleerd kon worden als ik later de E90 zou nemen. Geen probleem _/-\o_

Bleef toch jeuken, doe best veel met PuTTy en scherm van de E61(i) is eigenlijk net te klein, ook vind ik de grotere hoeveelheid RAM ook heeel fijn. EN hij ziet er heeel strak uit ;)
Ook als telefoonverzamelaar met ook 6 van de 9 (eigenlijk 10) communicators die uitgebracht zijn moet ik hem natuurlijk hebben kan niet anders!

Schijnt overigens dat de E90 tot 8GB aan MicroSD aankan hoorde ik gisterenavond van een marketingknakker van Nokia :X
Volgens mij kunnen ze net zo goed zeggen dat ze 64 gig aan kunnen: tegen de tijd dat die betaalbaar op de markt zijn is de E265 al uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:02:
[...]

Volgens mij kunnen ze net zo goed zeggen dat ze 64 gig aan kunnen: tegen de tijd dat die betaalbaar op de markt zijn is de E265 al uit
Het gaat erom dat die andere telefoons FAT16 gebruiken en dus de limiet hebben van 2GB.
Je kan ook een 4GB in je E61 proppen maar dan ziet ie er ook maar 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:28:
[...]

Het gaat erom dat die andere telefoons FAT16 gebruiken en dus de limiet hebben van 2GB.
Je kan ook een 4GB in je E61 proppen maar dan ziet ie er ook maar 2.
wat ik wil zeggen is dat er nog lang geen 8 gig micro op de markt komt, de 4 is zelfs zeer moeilijk te krijgen. heb er een bestelling in hongkong voor moeten doen. de mini sd van 4 is nog maar net te koop

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:17:
[...]

wat ik wil zeggen is dat er nog lang geen 8 gig micro op de markt komt, de 4 is zelfs zeer moeilijk te krijgen. heb er een bestelling in hongkong voor moeten doen. de mini sd van 4 is nog maar net te koop
Daar gaat het niet om, die telefoon moet ook ff mee ;)
Toen de eerste miniSD Nokia's uitkwamen was er ook nog geen 2GB te krijgen.
Gaat erom dat ie het aankan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Wederom uitgesteld. :S Hij staat nu gepland voor Juli. Morgen zal ik een nieuwe toestelverwachting plaatsen met de E90 erin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:46:
Wederom uitgesteld. :S Hij staat nu gepland voor Juli. Morgen zal ik een nieuwe toestelverwachting plaatsen met de E90 erin. :)
vreemd, want ik was vandaag bij smartphoneshop in Rotterdam en daar hadden ze juist bericht ontvangen dat de E90 juist eerder (2e week juni) zou komen. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 20:03:
[...]

vreemd, want ik was vandaag bij smartphoneshop in Rotterdam en daar hadden ze juist bericht ontvangen dat de E90 juist eerder (2e week juni) zou komen. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen
Daar ben ik ook bang van. De berichten die ik binnen kreeg omschrijft het als volgt:

E90 verwacht medio juli

:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Juni en Juli halen veel mensen doorelkaar gek genoeg dus daar kan het ook door komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ballebek schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:12:
Juni en Juli halen veel mensen doorelkaar gek genoeg dus daar kan het ook door komen :)
Mee eens. Maar ik mag hopen dit bedrijf niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
DaannO schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:25:
[...]

Mee eens. Maar ik mag hopen dit bedrijf niet. :P
Idd :)

Vodafone melde mij gisterenochtend dat hij begin juli wordt verwacht bij hun.
Mijn ervaring is dat Vodafone meestal de eerste met Nokia toestellen is die op de markt komen (lees: eerst branded dan pas normale toestellen in de winkels)

Voorlopig moet ik het maar stellen met de kartonnen versie ;)

Vriendin gaat overigens ook over op de E90, heeft nu een 9300 maar die is een beetje dood aan het zijn, vrouwen en techniek (hoe technisch ze ook zijn :P)

[ Voor 61% gewijzigd door Uberprutser op 03-06-2007 12:25 . Reden: Moeilijk he schrijven :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:17:
[...]

Nee hoor, Sandisk en Kingston hebben al 4GB-tjes, en Samsung is bezig met productie van 8GB. Eind van het jaar in winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Overigens draai ik een 4GB (FAT 32)kaartje in mijn 6230i, die ook maar 512 MB (FAT16) aan zou kunnen. NB er is wel verschil tussen MicroSD en microSDHC qua addressing. Moet phonesoftware voor worden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pe Nis schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:14:
[...]

Nee hoor, Sandisk en Kingston hebben al 4GB-tjes, en Samsung is bezig met productie van 8GB. Eind van het jaar in winkel
maar toch niet in nederland te koop, heb dieverse webshops bezocht, maar kan niks vinden. Heb jij een adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
http://www.azerty.nl/prod...l/293/33769/micro-sd.html

levertijd 14 dagen...
dus echt leverbaar nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ach leverbaar of niet het gaat mij erom dat als ik mijn contract verleng ik in de tussentijd nog een soort van "upgrade" kan doen aan mijn telefoon. Anders gaat het zo vervelen de hele tijd hetzelfde hebben ;)

Net als met je auto, chiptune hier, uitlaatje daar maar voor ons Tweakers een mobo hier CPU daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/price...Communicator-prijzen.html

zo te zien hebben ze er vertrouwen in bij Komplett... 14 dagen voor de e90, oftewel, begin juli komen de eerste gebruikers ervaringen wel online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog wat foto's (5 pagina's) van een Duitse, zilverkleurige e90, lijkt trouwens wel alsof dit een consument-klare editie is!

http://handygemein.de/ttfiles/nokia/e90/phone/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
offtopic:
Je kan ook gewoon je post editen Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif en dan scheelt dat weer berichten in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pe Nis schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:17:
Overigens draai ik een 4GB (FAT 32)kaartje in mijn 6230i, die ook maar 512 MB (FAT16) aan zou kunnen. NB er is wel verschil tussen MicroSD en microSDHC qua addressing. Moet phonesoftware voor worden aangepast.
e90 draait 4gb kaartjes ook zonder problemen zo te zien: Afbeeldingslocatie: http://img58.imageshack.us/img58/6637/4gupright2gq1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 00:43:
[...]

e90 draait 4gb kaartjes ook zonder problemen zo te zien: [afbeelding]
Das opzich weinig vernieuwend aangezien elke nieuwe nseries dat ook kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
DaannO schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:08:
[...]

Das opzich weinig vernieuwend aangezien elke nieuwe nseries dat ook kan. :)
Mijn ouwe krakerige E61 vreet ze niet ieg ;)
Best erg, heb een aantal vrouwen deze telefoon laten zien en vinden hem geil, zelfs als ik daarna mijn nagebouwde laat zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 00:21:
nog wat foto's (5 pagina's) van een Duitse, zilverkleurige e90, lijkt trouwens wel alsof dit een consument-klare editie is!

http://handygemein.de/ttfiles/nokia/e90/phone/index.html
Die foto's zijn volgens mij al heel oud, en dus zeker niet de consument-klare editie. Wat ik overal lees is dat ie (aanvankelijk) ook enkel in rood en mocca(zwart) uitkomt.

De officiële support-pagina's op de Nokia-site staan trouwens online, inclusief handleiding: Klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onmogelijk, zal wel weer lokkertje zijn, waarbij je uiteindelijk 14 dagen moet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:15:
[...]

onmogelijk, zal wel weer lokkertje zijn, waarbij je uiteindelijk 14 dagen moet wachten
Begin juli is het vroegste dat ie uitkomt dus nog even geduld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:53:
[...]

Begin juli is het vroegste dat ie uitkomt dus nog even geduld...
inderdaad, zelfs bij expansys zijn ze er nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:36:
[...]

inderdaad, zelfs bij expansys zijn ze er nog niet
Vanaf de 2e week juli gaan ze naar de distributeurs dus verwacht eind juli.

Dat was het antwoord net van die Nokia dude, vroeg hem of ie er niet al 1 had liggen op kantoor voor me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:57:
[...]

Vanaf de 2e week juli gaan ze naar de distributeurs dus verwacht eind juli.

Dat was het antwoord net van die Nokia dude, vroeg hem of ie er niet al 1 had liggen op kantoor voor me :P
bij smartphoneshop hoorde ik dat ze de eerste week van juli leverbaar zouden zijn: voor hen was het ook voor het eerst dat Nokia zich aan de releasetijd houdt. Hoop dat ze gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:15:
[...]

net gebeld; de site klopte niet, 9 juli is hun planning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Op Engadget staat dat er een launch-party van de E90 is geweest in Jakarta. Betekent hopelijk dat de NL release ook echt niet meer lang op zich laat wachten.

Link: http://www.engadget.com/2...ch-party-held-in-jakarta/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
donaldo schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 22:57:
Op Engadget staat dat er een launch-party van de E90 is geweest in Jakarta. Betekent hopelijk dat de NL release ook echt niet meer lang op zich laat wachten.

Link: http://www.engadget.com/2...ch-party-held-in-jakarta/
Maandje geduld nog en dan moet ie er zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Nokia E90 staat niet langer als "Upcomming Phone" op de website maar tussen de verkrijgbare stuff *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ballebek schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:03:
Nokia E90 staat niet langer als "Upcomming Phone" op de website maar tussen de verkrijgbare stuff *O*
Dat wil bij Nokia weinig zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
DaannO schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:04:
[...]

Dat wil bij Nokia weinig zeggen. ;)
Als je nou voortaan mijn pret gaat bederven maak er dan ieg een spoiler van ;)

Nog 2 weken dan moet ie leverbaar zijn bij de Bel Company, vanaf volgende week gaat alles richting distributeurs (info komt bij Nokia zelf vandaan...)

Hoop dat ze gelijk hebben, maar vorige x was het ook zo met de 9500 en de E61 kreeg ik deze info van diezelfde gast.

p.s. De 9300 van le girl is gisteren in 2en gebroken tijdens een laagvliegactie tijdens een stoeipartij dus die wil heeel graag een nieuwe foon nu...

[ Voor 13% gewijzigd door Uberprutser op 19-06-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Pe Nis schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:14:
[...]

Samsung is nog niet bezig met de productie want de tools hebben ze daar nog niet voor. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:58:
[...]

maar toch niet in nederland te koop, heb dieverse webshops bezocht, maar kan niks vinden. Heb jij een adres?
Draai een MMC+ 4GB van Transcend in mijn 6230i, dus geen mini / micro SD(HC). 4GB-tjes MMC+ zijn wel overal te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pe Nis schreef op zondag 24 juni 2007 @ 10:47:
[...]

Draai een MMC+ 4GB van Transcend in mijn 6230i, dus geen mini / micro SD(HC). 4GB-tjes MMC+ zijn wel overal te krijgen.
ik heb al een maand een minisd van 4 gig van transcend, die is ook te koop, maar een microsd nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01 11:34
Ik zie dat op gsm.nl de rode versie een tientje duurder is en dat hij leverbaar is in juli 2007 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-08 17:36

Oof

Heb hem besteld bij de vodafone. Nog drie weken. Wat voor extra's nemen jullie erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Oof schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:18:
Heb hem besteld bij de vodafone. Nog drie weken. Wat voor extra's nemen jullie erbij?
Bij Vodafone staat het toestel nog niet eens in het systeem (zelfs geen leverdatum) dus waar heb je hem dan besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

Volgens Belcomany krijgen ze een eerste lading volgende week vrijdag (nog 7 dagen dus)

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
barrymel schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:48:
Volgens Belcomany krijgen ze een eerste lading volgende week vrijdag (nog 7 dagen dus)
Zou best kunnen, echter is de 6110 tot nader orde (!!) uitegesteld en niemand weet wanneer ze hem precies kunnen verwachten. Problemen met transport geloof ik. Ik hoop niet dat de E90 hierdoor uitgesteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaarten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-01 13:41
IK HEB HEM!!!!

Had eerst een N95 maar die beviel helemaal niet en die gelijk maar verkocht.
Nu het toestel los gekocht.
Breng dit weekend nog wel een verslag uit! Ga nu mee spelen! :)

Oh ja nog effe een uitleg hoe ik eraan ben gekomen.
Ben er via via aangekomen en heb begrepen dat distributeur MCC ze al uitgeeft.
Diverse internet winkels halen hier hun voorraad.
LINK

[ Voor 40% gewijzigd door bmaarten op 29-06-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
bmaarten schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:53:
IK HEB HEM!!!!

Had eerst een N95 maar die beviel helemaal niet en die gelijk maar verkocht.
Nu het toestel los gekocht.
Breng dit weekend nog wel een verslag uit! Ga nu mee spelen! :)

Oh ja nog effe een uitleg hoe ik eraan ben gekomen.
Ben er via via aangekomen en heb begrepen dat distributeur MCC ze al uitgeeft.
Diverse internet winkels halen hier hun voorraad.
LINK
Dan moet ik je toch teleurstellen: Nokia E90 communicator zwart/mocca 0
Dat is de voorraad van MCC en die verwacht hem pas over een 2 weken. Ik denk dat die van jou geïmporteerd is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaarten
denk het toch niet, heb hem in mijn hand :)
Heb hem via een vriend die zelf een groothandel heeft. Hij had ook nog een rode liggen
Mcc is wat ik zo hoorde zijn leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
bmaarten schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:17:
denk het toch niet, heb hem in mijn hand :)
Heb hem via een vriend die zelf een groothandel heeft. Hij had ook nog een rode liggen
Opmerkelijk omdat ik nu tegen de voorraad zit te kijken van mcc en daar staat het echt op 0. Maar wie weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaarten
Hij kreeg hem vandaag binnen van mcc (wat ik hoorde)...Als ze daar nu op 0 staan komt dat door hem :)
Zal effe vragen of de rode al weg is, zo niet dan post ik wel een nummer wat je kan bellen.

[ Voor 41% gewijzigd door bmaarten op 29-06-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
bmaarten schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:21:
Hij kreeg hem vandaag binnen van mcc (wat ik hoorde)...Als ze daar nu op 0 staan komt dat door hem :)
Zal effe vragen of de rode al weg is, zo niet dan post ik wel een nummer wat je kan bellen.
Ik denk eerlijk gezegd van niet omdat er een bedrijf is dat bij mcc altijd voorrang heeft op dat soort toestellen en de eerste batch krijgen zei dan ook. Maar alles kan tegenwoordig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar, post eens wat mooie foto's _/-\o_

En is het een benelux toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaarten
Die vriend van mij besteld daar erg veel. Dat gaat met sommige toestellen per pallet. Hij had de nokia 8600 luna ook al liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaarten
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:29:
Maar, post eens wat mooie foto's _/-\o_

En is het een benelux toestel?
Ik moet nu eerst een paar uur werken, zal kijken of ik vanavond foto's kan posten
Als mijn vriendin niet om aandacht vraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe :P

Kijk uit naar de foto's! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Heb nog steeds het gevoel dat niemand een E90 in zijn handen heeft gehad hier...
Iemand met een paar posts op GoT en er omheen draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
quote:
bmaarten schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:17:
denk het toch niet, heb hem in mijn hand
Opmerkelijk omdat ik nu
DaannO schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:27:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd van niet omdat er een bedrijf is dat bij mcc altijd voorrang heeft op dat soort toestellen en de eerste batch krijgen zei dan ook. Maar alles kan tegenwoordig. :)
Beste Daan,

Bij de eerste levering van toestellen blijft deze altijd voor "medewerkers van telefoonwinkels" op 0 staan. Dit komt omdat er in 99 van 100 gevallen veel te weinig binnenkomen, en tevens ze allemaal gereserveerd staan voor diverse telco's.
Weest gerust, na het weekend krijgen de meeste winkels zoals Belcompany (waar je volgens mij zelf werkt) dit toestel uitgeleverd...

[ Voor 16% gewijzigd door peterrrr op 30-06-2007 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
peterrrr schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:05:
[...]

[...]

Beste Daan,

Bij de eerste levering van toestellen blijft deze altijd voor "medewerkers van telefoonwinkels" op 0 staan. Dit komt omdat er in 99 van 100 gevallen veel te weinig binnenkomen, en tevens ze allemaal gereserveerd staan voor diverse telco's.
Weest gerust, na het weekend krijgen de meeste winkels zoals Belcompany (uhm :?) (waar je volgens mij zelf werkt) dit toestel uitgeleverd...
Zoals het altijd bij Nokia en MCC geld: eerst zien en dan geloven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oof
  • Laatst online: 16-08 17:36

Oof

Ik had inmiddels toch wel een foto verslag plus foto verslag willen zien.

Mijn bron bij Vodafone blijkt niet zo heel erg betrouwbaar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik ga zaterdag lekker op vakantie en dan zie ik wel of ie er eindelijk is als ik terugkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Beste Daan,

Weest gerust, na het weekend krijgen de meeste winkels zoals Belcompany (waar je volgens mij zelf werkt) dit toestel uitgeleverd...
volgens mij klopt er niks van al die verhalen: bij alle Belcompany's hebben ze vandaag bericht ontvangen dat de levering is uitgesteld naar weer 31!! Ook de Smartphoneshop twijfelt er aan dat de 2e week van juli haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-03-2024
:/ Nou.. het prijsvechten is begonnen..... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Nitrohoss schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 01:12:
:/ Nou.. het prijsvechten is begonnen..... }:O
Ik weet dat ik af en toe wat vage zooi uitkraam maar deze snap ik al helemaal niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-03-2024
Ballebek schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 08:11:
[...]

Ik weet dat ik af en toe wat vage zooi uitkraam maar deze snap ik al helemaal niet :P
Beetje een smalende opmerking naar alle verwachtingen... >:) 1 Juli zou het losbarsten.. Er zijn nu idd alleen nog maar mondjesmaat prijzen beschikbaar, laat staan volledige beschikbaarheid. Zelfs op de nokia site staat het ding nog in de "binnenkort" hoek.... :D

[ Voor 8% gewijzigd door Nitrohoss op 03-07-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Ook in Duitsland is ie al (mondjesmaat) verkrijgbaar, zie onder meer dit forum.
Op bijvoorbeeld deze pagina zijn mooie afbeeldingen van het toestel te vinden.

Enkele aspecten waar sommige mensen over klagen:
  • Behuizing kraakt soms wat
  • Ruisgeluid bij spraak- of video-opname bij enkelen
  • Camera-toets voelt slapjes en niet fijn-doseerbaar aan, en opent niet de camera-applicatie
  • In dichtgeklapte toestand raakt het toetsenbord soms het beeldscherm aan. Dit geeft geen krassen, maar er komt soms vuil vanaf de toetsen op het scherm terecht
Over het algemeen is men echter wel tevreden, vooral ook over de snelheid van het toestel en over de stabiliteit van de verbindingen. Naast de andere aspecten van het toestel die al bekend waren natuurlijk, zoals het grote scherm bijvoorbeeld.

@Ballebek:
In het Nokia 6630-topic meldde jij dat je een nieuwe Nokia 6630 hebt gekocht voor 50,-. Evenals B0MBACI ben ik wel benieuwd wáár je dat toestel voor die prijs hebt gehaald. Wel makkelijk voor erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Beuzelarij schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:13:
@Ballebek:
In het Nokia 6630-topic meldde jij dat je een nieuwe Nokia 6630 hebt gekocht voor 50,-. Evenals B0MBACI ben ik wel benieuwd wáár je dat toestel voor die prijs hebt gehaald. Wel makkelijk voor erbij!
Vroeg in de Vodafone winkel of ze nog een goedkoop toestelletje hadden met Symbian zodat ik ieg mijn mail en SSH kan doen als ik op vakantie ben (aangezien ik nu geen toestel had die dat wel kon).
Toen noemde ik ze afzetters omdat ze met een of ander ding aan kwamen zetten van 200 euro prepaid en vroeg of ze niet nog een winkeldochtertje hadden liggen, ja dus een 6630 (stond niet eens meer in het systeem) en bood 50 euro waarop ie verkocht was :)

Hmmm... Het is dat je dan een AZERTY toetsenbord hebt anders had ik zaterdag op mijn lange rit door Duitsland even in München gestopt om er 1 te scoren ;)
Eerst morgen een iPhone in ontvangst nemen (geactiveerd en wel).

[ Voor 10% gewijzigd door Uberprutser op 03-07-2007 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
OK. Het was dus geen algemene aanbieding o.i.d., maar een individueel mazzeltje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Waarom duurt het zolang voordat je foto's kan posten van de e90 die je al hebt?

@hieronder: Nee die bmaarten had hem toch (athans dat beweerde hij)

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 06-07-2007 21:39 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:25:
Waarom duurt het zolang voordat je foto's kan posten van de e90 die je al hebt?
omdat niemand hem heeft, tenzij hij genoegen neemt met een duits toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half off-topic, maar toch:
Zo werkt het bij ons wel, ja.
We kregen bijvoorbeeld ruim 2000 N95's binnen met onze eerste levering, maar die waren allemaal al gereserveerd.
Als een klant dan inlogt, staat er op onze website voor klanten die vóóraan in de lijst met bestellingen staan "levering volgende dag" o.i.d.; voor de anderen: "voorraad = 0, verwachtte levering = (datum)".

edit: vergeten woordje ingevoegd...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Kopen doen we niet via dit forum. Dat kan via V&A of marktplaats.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:15:
omdat niemand hem heeft, tenzij hij genoegen neemt met een duits toestel
Waar blijft het verslag? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paar posts hoger staan al wat opmerkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:21:
paar posts hoger staan al wat opmerkingen
Het hele topic is een opsomming van opmerkingen.
Ik heb hier nog geen opmerkingen gezien van iemand die het toestel ook zélf in bezit heeft. Aangezien jij nu voor de tussentijd een (voorlopig nog even Duitse) E90 hebt, was ik wel benieuwd naar jouw oordeel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik zou wel een review willen schrijven, wie sponsert mij :P Maar zonder gekheid, de prijs van 780 euro is gewoon te veel. En de prijzen gaan pas na een paar maanden omlaag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen hebben meer geld over voor een goede pda/smartphone dan andere mensen. De N95 is ook te duur vind ik, maar toch zijn er genoeg mensen die het toestel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beuzelarij schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:41:
[...]

Het hele topic is een opsomming van opmerkingen.
Ik heb hier nog geen opmerkingen gezien van iemand die het toestel ook zélf in bezit heeft. Aangezien jij nu voor de tussentijd een (voorlopig nog even Duitse) E90 hebt, was ik wel benieuwd naar jouw oordeel. :)
mijn duits toestel is duits gebleven en dus ook in de winkel: men is nog niet in staat de nederlandse taal erop te zetten. Voor de liefhebbers: leverbaar in Enschede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs2ddup
  • Laatst online: 12-04-2022
Check deze link: http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=1aec439... Een videoreview van de E90 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
En ja hoor: hij is weer 4 weken uitgesteld, gek genoeg kwam ik vorige week in Duitsland (München) rijendik tegen in de telecomwinkels, welliswaar met AZERTY en Duitse taal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 20:45:
[...]

mijn duits toestel is duits gebleven en dus ook in de winkel: men is nog niet in staat de nederlandse taal erop te zetten. Voor de liefhebbers: leverbaar in Enschede!
Ze kunnen het wel, maar ze weten alleen niet hoe het moet.....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb hem hoor! Met qwerty toetsenbord en wel. Dit bericht is zelfs toegevoegd met het toestel, nadat ik via dit makkelijke toetsenbordje me even heb geregistreerd.
Werkt vergelijkbaar als met mijn 9500 communicator, maar is veeeeeeel sneller op applicatieniveau. Ik volg jullie discussie al een tijdje en heb me ingeschreven bij alle denkbare sites, maar helaas niet leverbaar. Ben ook maar op vakantie gegaan. Zit nu in Rimini italie en heb het gekocht bij de enige electronicazaak in San Morino.

perfect ding! Ga morgen de GPS eens goed uitproberen.

hier dus vollop leverbaar, .... Even een last minute scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 23:20:
nou ik heb hem hoor! Met qwerty toetsenbord en wel. Dit bericht is zelfs toegevoegd met het toestel, nadat ik via dit makkelijke toetsenbordje me even heb geregistreerd.
Werkt vergelijkbaar als met mijn 9500 communicator, maar is veeeeeeel sneller op applicatieniveau. Ik volg jullie discussie al een tijdje en heb me ingeschreven bij alle denkbare sites, maar helaas niet leverbaar. Ben ook maar op vakantie gegaan. Zit nu in Rimini italie en heb het gekocht bij de enige electronicazaak in San Morino.

perfect ding! Ga morgen de GPS eens goed uitproberen.

maar ook dus in engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 23:20:
Ik heb de tijd nog, koop hem liever bij mijn favo vrouwelijke telefoonverkoopster O+
Krijg ik extra korting gaan we daarvan uit eten zoals we ieder jaar doen wat begon als een grap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 07:56:
[...]

Ik heb de tijd nog, koop hem liever bij mijn favo vrouwelijke telefoonverkoopster O+
Krijg ik extra korting gaan we daarvan uit eten zoals we ieder jaar doen wat begon als een grap...
Als het een knappe is zou ik ook wachten, alléén al voor het dessert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:30:
[...]

Als het een knappe is zou ik ook wachten, alléén al voor het dessert :P
BTW, ik moet ook nog wachten (tis al 1 maand dat ze zeggen dat hij er zou zijn)
Nu was het 16 july, nu is het al eind deze maand...

Op andere forums lees ik dat er mensen in nigeria en pakistan het toestel wel al te leveren is..
en wij dan? Europa?
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste