Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Hey thanks, had een vermoeden, maar wist niet zeker ! maaruuhh.. zijn er nog voor of nadelen bij t.o.v. de vorige versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Heeft iemand anders ook problemen met backuppen dmv pc-suite??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kon geen multimedia backuppen, wel contactpersonen, vond dat wel heel vreemd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Weet iemand hoe je de regiocode kunt weergeve waar je op dat moment bent? Ik heb sinds kort Vodafone en zie als ik van scherm wissel altijd heel kort "regio 040" in beeld, op de plek waar normaal je bluetooth icoontje staat (als die aanstaat dan he). Maar na een seconde is het weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

gram501 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:47:
Heeft iemand anders ook problemen met backuppen dmv pc-suite??
Ja, en dat is ook al meerdere keren besproken.

Ik maak altijd een backup op de telfoon zelf (Intrumenten --> Geheugen). Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Wat kun je eigenlijk allemaal backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
gram501 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:22:
Wat kun je eigenlijk allemaal backuppen?
Alles op je telefoon inc geinstalleerde software, thema's e.d. Je hebt overigens geen keuze daarvoor tijdens het backuppen. Software terugzetten gaat niet altijd goed, daarom zou je via pc suite ook alleen je contacten, berichten, bookmarks, notities en kalender kunnen backuppen.

Dat laatste doe ik overigens de laatste tijd via www.mobical.net. Als ik thuis kom gooi ik de sync aan via wlan en mijn calender is gebackupped. Geen geouwehoer met de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
"Ik maak altijd een backup op de telfoon zelf (Intrumenten --> Geheugen). Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad."

Bedoel eigenlijk deze manier wat je hiermee wel en/of niet backupped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:23
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:04:
[...]

Dit programma draait op de achtergrond van je telefoon en zodra je mail krijgt haalt ie het binnen. Werkt ideaal. Krijg zelfs van Nokia 30 euro voor de gemaakte kosten.

http://www.nokia-manhattan.nl/
Heb je toevallig een contactpersoon bij Nokia zodat je mensen aan kan laten melden voor deze test-dienst? Ik zou hem ook wel willen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:37:
Hey Hey thanks, had een vermoeden, maar wist niet zeker ! maaruuhh.. zijn er nog voor of nadelen bij t.o.v. de vorige versie ?
Je vraagt naar de voor en nadelen , ik zou zeggen bekijk de changelog ( zie een aantal post terug ) want wat voor mij een nadeel is kan voor jou een voordeel zijn.

quote;

MrEdge schreef:
Weet iemand hoe je de regiocode kunt weergeve waar je op dat moment bent? Ik heb sinds kort Vodafone en zie als ik van scherm wissel altijd heel kort "regio 040" in beeld, op de plek waar normaal je bluetooth icoontje staat (als die aanstaat dan he). Maar na een seconde is het weer weg.

Volgens mij is dit een servicedienst van je provider en kan je dit niet zelf aan/uitzetten.Bij mij ( ook Vodafone ) blijft het constant op het scherm , wat ik best wel irritant vindt.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:43:
[...]

Je vraagt naar de voor en nadelen , ik zou zeggen bekijk de changelog ( zie een aantal post terug ) want wat voor mij een nadeel is kan voor jou een voordeel zijn.

quote;

MrEdge schreef:

Volgens mij is dit een servicedienst van je provider en kan je dit niet zelf aan/uitzetten.Bij mij ( ook Vodafone ) blijft het constant op het scherm , wat ik best wel irritant vindt.
instellingen - netwerk - weergave info dienst - aan/uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ik weet niet of het met de oude firmware ook al kon, maar nu kan ik items uit het menu verplaatsen naar en andere map. Maar ook het menu anders indelen d.m.v. het verschuiven van de items.

Ik heb nu bijvoorbeeld de klok gedegradeerd naar het submenu kantoor, en heb instellingen "gepromoveerd" naar het standaardmenu. Echt ideaal! Of vind ik nu opnieuw het wiel uit? -O-

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
urnie538 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 01:00:
Ik weet niet of het met de oude firmware ook al kon, maar nu kan ik items uit het menu verplaatsen naar en andere map. Maar ook het menu anders indelen d.m.v. het verschuiven van de items.

Ik heb nu bijvoorbeeld de klok gedegradeerd naar het submenu kantoor, en heb instellingen "gepromoveerd" naar het standaardmenu. Echt ideaal! Of vind ik nu opnieuw het wiel uit? -O-
Ja en niet zo'n klein beetje ook, het kon namelijk ook al op de nokia 6600 :o.

Daarentegen niet geheel een onhandige functie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59

CSB

:D

Hee! Volgens de changelog is WLAN wizard toegevoegd aan het active standby screen. Maar bij mij is juist het omgekeerde het geval... Iemand anders die hier last van heeft? Ik baal ervan want dat was juist superhandig... :(

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
CSB schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:06:
Hee! Volgens de changelog is WLAN wizard toegevoegd aan het active standby screen. Maar bij mij is juist het omgekeerde het geval... Iemand anders die hier last van heeft? Ik baal ervan want dat was juist superhandig... :(
Je bedoelt dat je active stanby screen toegevoegd is aan WLAN wizard? Als dat het geval is dan raad ik je aan de update opnieuw uit te voeren 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

EnsconcE schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:23:
[...]

Je bedoelt dat je active stanby screen toegevoegd is aan WLAN wizard? Als dat het geval is dan raad ik je aan de update opnieuw uit te voeren 8).
:Y)
Droge humor op de vroege ochtend... _O-

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 16:22
urnie538 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:35:
[...]

:Y)
Droge humor op de vroege ochtend... _O-
whahahaha idd ja.
maar goed... bij mij is ie ook gewoon toegevoegd aan het standby screen.

/offtopic
dit is mijn eerste en laatste bericht op dit N80 forum... vandaag de N95 gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
CSB schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:06:
Had ik na de update ook last van maar nadat ik m'n oude theme weer terug zette deed ie het weer :)

[ Voor 12% gewijzigd door Radiance op 20-04-2007 11:42 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke jongens, het volgende : nadat ik de update 4.0707.07 op mijn N80 had gezet, kreeg ik mijn telefoon niet meer uit, dus ik dacht dan de accu er maar uit, en je raad het al, accu er weer in gedaan, maar krijg hem tot nu toe niet meer aan !!! iemand bekend met dit probleem???
Grtzzzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee !

Alleen had ik dit paar weken geleden ook (SPONTAAN) zonder update of niks
Ik ben inmiddels mijn N80 al 5 weken kwijt aan de Belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat schiet ook niet op dus !! jezus wat klote man !! echt, ik kreeg hem niet meer uit, dus accu eruit, daarna er weer in, en ?? vergeet het maar niet meer aan de praat te krijgen,(nog niet) !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:53

GforceNL

Out of memory....

iemand enig idee hoe ik in de standbij stand de items onder het actieve standby menu aan kan passen?

Dus niet de icoontjes die op rij staan maar de upcoming events en de wifi scan? Eventueel wil ik meer dingen bij zetten als ik wist hoe dat moest.

(heb me rot gezocht, maar weet niet hoe het heet, zal vast wel ergens staan.)

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:02:
Nou dat schiet ook niet op dus !! jezus wat klote man !! echt, ik kreeg hem niet meer uit, dus accu eruit, daarna er weer in, en ?? vergeet het maar niet meer aan de praat te krijgen,(nog niet) !!
Had ik dus ook dit gebeurde ook nadat ik de boel geupdate had,en het Nokia updater programma mij zij om de batterij eruit tehalen .
Hierna deed hij dus niets meer,ik heb hem naar de dichts bijzijnde NSP gebracht waarna ze hem hebben opgestuurd naar Nokia en na een week was hij gerepareerd (gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:20:
[...]

Had ik dus ook dit gebeurde ook nadat ik de boel geupdate had,en het Nokia updater programma mij zij om de batterij eruit tehalen .
Hierna deed hij dus niets meer,ik heb hem naar de dichts bijzijnde NSP gebracht waarna ze hem hebben opgestuurd naar Nokia en na een week was hij gerepareerd (gratis).
Weet je toevallig ook wat eraan mankeerde ??
grrzzz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 07:36:
Omdat ik geen hoesje wil gebruiken maar wel mijn Nokia N80 wil beschermen heb ik altijd het plasticje op het scherm laten zitten. Echter begint het nu los te laten. Ik wil dus een nieuwe kopen en kwam terecht bij de Spiegel Screen Protector. Heeft iemand ervaring met dit product of ervaring met het gebruik van screen protectors (doorzichtig plastic op het scherm)?
Ik heb gewoon bij Ebay een nieuwe cover besteld (die kun je in diverse kleuren krijgen) voor 4.95 euro inc verzendkoste, even zoeken dus.
Nu kunnen er zoveel krassen opkomen als je wilt,mocht je je telefoon een keer willen verkopen dan doe je gewoon je originele cover er weer op en hij is weer als nieuw (volgens mij is dit nog voordeliger dan die screen protectors) :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:30:
[...]

Weet je toevallig ook wat eraan mankeerde ??
grrzzz..
Dat heb ik wel gevraagd maar dat stond niet op het RMA formulier dat ze er van Nokia bij gedaan hadden.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik de nieuwe Nokia PC suite had geinstalleerd 6.83.14.1 en vandaar uit de nieuwe firmware heb proberen te installeren,dus niet via het aparte programma "Nokia software updater".misschien dat daar een fout inzit. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=27888588,noline]/offtopic
dit is mijn eerste en laatste bericht op dit N80 forum... vandaag de N95 gekregen :)
Heb je deze i.c.m een abbo of los gekocht, indien het laatste het geval is ben ik benieuwd wat die gekost heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 16:22
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:01:
[...]

Heb je deze i.c.m een abbo of los gekocht, indien het laatste het geval is ben ik benieuwd wat die gekost heeft. ;)
goed... dan niet het laatste bericht... ik ga em i.c.m. abbo nemen.. 170 euro bijbetalen... los kost ie bij ons 670 eurootjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:40:
[...]

Dat heb ik wel gevraagd maar dat stond niet op het RMA formulier dat ze er van Nokia bij gedaan hadden.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik de nieuwe Nokia PC suite had geinstalleerd 6.83.14.1 en vandaar uit de nieuwe firmware heb proberen te installeren,dus niet via het aparte programma "Nokia software updater".misschien dat daar een fout inzit. :'(
Hmmm... ik nl wel via de software updater, dus dat maakt geen verschil dus !! zal wel richting service point moeten zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:41:
[...]

Hmmm... ik nl wel via de software updater, dus dat maakt geen verschil dus !! zal wel richting service point moeten zucht...
Is er verder niemand die dit probleem heeft gehad ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:53:
[...]

Is er verder niemand die dit probleem heeft gehad ????
Al een drieknops reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik kan trouwens beamen dat die Brando screenprotectors echt super zijn. Ontzettend helder, dus je merkt amper dat hij erop zit.

Na bijna een jaar gebruik, begon hij lichtjes te verschuiven, dus ik heb hem eraf gehaald. In een sopje gewassen, voorzichtig laten drogen zonder dat er stof op kwam en weer op m'n scherm gezet en nu zit hij weer als nieuw.

Voor iets van 10 euro inclusief verzending. Persoonlijk heb ik dat liever dan een niet officieel Nokia frontje te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:19:
[...]

Al een drieknops reset geprobeerd?
sorry, welke toetsen gebruik je dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:09
Blindfold schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:28:
Ik kan trouwens beamen dat die Brando screenprotectors echt super zijn. Ontzettend helder, dus je merkt amper dat hij erop zit.

Na bijna een jaar gebruik, begon hij lichtjes te verschuiven, dus ik heb hem eraf gehaald. In een sopje gewassen, voorzichtig laten drogen zonder dat er stof op kwam en weer op m'n scherm gezet en nu zit hij weer als nieuw.

Voor iets van 10 euro inclusief verzending. Persoonlijk heb ik dat liever dan een niet officieel Nokia frontje te bestellen.
waar kun je die voor 10 euro + verzendkosten bestellen heb ze alleen gezien voor 15 euro en daar komen de verzendkosten nog bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik zou graag willen weten hoelang je kunt navigeren met de telefoon.

Ik zit te twijfelen tussen de Sony Ericcson m600i en deze telefoon icm tomtom/route66 mobile.

Vooral de batterij duur vind ik erg belangrijk voor het navigeren(ik heb geen sigarette aansluiting meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
@ Dibasta reset combi is: *, 3 en groen/bellen

en ik kwam dit tegen:

Met de toepassing Nokia Sports Tracker voor Symbian kunt u uw sportprestaties bekijken, zowel tijdens als na het sporten.
Behalve voor bijvoorbeeld fietsers en wandelaars is het ook erg geschikt voor andere sporten. Het feit dat ook hoogteverschillen worden bijgehouden is erg praktisch voor mountainbikers en skiërs. En voor mensen die graag tochtjes maken met de motor of op het water is het handig dat de routes in Google Earth weergegeven kunnen worden.

http://research.nokia.com/research/projects/SportsTracker

[ Voor 52% gewijzigd door gram501 op 20-04-2007 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:53

GforceNL

Out of memory....

gforcegti schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:08:
iemand enig idee hoe ik in de standbij stand de items onder het actieve standby menu aan kan passen?

Dus niet de icoontjes die op rij staan maar de upcoming events en de wifi scan? Eventueel wil ik meer dingen bij zetten als ik wist hoe dat moest.

(heb me rot gezocht, maar weet niet hoe het heet, zal vast wel ergens staan.)
Subtiel kickje. :D Iemand?

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Nee dat is niet mogelijk, het enige wat mogelijk is om ze weer te geven of niet. Als je dat uitzet dan zijn de icoontjes ook weg. Je kan de wlan wizard eraf gooien om die van het stand-by scherm weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:31:
[...]

sorry, welke toetsen gebruik je dan ??
Eigenlijk zijn het 6 knoppen.

732724.

S.E.A.R.C.H.
:9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:41
TheMystery schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:00:
[...]

waar kun je die voor 10 euro + verzendkosten bestellen heb ze alleen gezien voor 15 euro en daar komen de verzendkosten nog bij
www.gpsplaza.nl sturen ze op in een envelop voor iets van €7. Ik heb mijne er ook vandaan maar hij is bekrast door wat sleutels. Gelukkig is die protector daar dus voor anders was het scherm bekast :) Ik wacht nog even tot hij verder kapot is dan haal ik weer een nieuwe en heb ik weer strak beeld 8)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:09
NoepZor schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:27:
[...]

www.gpsplaza.nl sturen ze op in een envelop voor iets van €7. Ik heb mijne er ook vandaan maar hij is bekrast door wat sleutels. Gelukkig is die protector daar dus voor anders was het scherm bekast :) Ik wacht nog even tot hij verder kapot is dan haal ik weer een nieuwe en heb ik weer strak beeld 8)
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om zoals ik op een advertentie van de E65 (maar ik meen dat de E61 het ook heeft) op het standby scherm weer te geven hoeveel nieuwe berichten van welk type en dergelijke er zijn in plaats van alleen zo'n envelopje boven aan het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:34:
Is het mogelijk om zoals ik op een advertentie van de E65 (maar ik meen dat de E61 het ook heeft) op het standby scherm weer te geven hoeveel nieuwe berichten van welk type en dergelijke er zijn in plaats van alleen zo'n envelopje boven aan het scherm?
Nee, dit kan alleen met de E-series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:02:
[...]

Eigenlijk zijn het 6 knoppen.

732724.

S.E.A.R.C.H.
:9
^knoppen ??? Hoe bedoel je dat dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 16:53:
[...]

6 knoppen ??? Hoe bedoel je dat dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de knoppen (search) achterelkaar getypt, maar de telefoon is nog zo dood als een pier !!! batterij is wel vol !!! maar krijg hem met geen mogelijkheid aan !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Je kan ook 466453 gebruiken

G.O.O.G.L.E. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 17:04:
Heb de knoppen (search) achterelkaar getypt, maar de telefoon is nog zo dood als een pier !!! batterij is wel vol !!! maar krijg hem met geen mogelijkheid aan !!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Edit: is er iemand die wél de moeite wil nemen om deze persoon het e.e.a. uit te leggen? Ik niet namelijk. :9

[ Voor 16% gewijzigd door EWK op 22-04-2007 23:36 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:27:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Edit: is er iemand die wél de moeite wil nemen om deze persoon het e.e.a. uit te leggen? Ik niet namelijk. :9
Dank je, !!! super, maar wederom krijg na de update met geen mogelijkheid mijn toestel aan de praat !!!, ook niet na de cijfrecombie, snap er geen ballen meer van !!! echt, help !!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 01:34:
[...]

Dank je, !!! super, maar wederom krijg na de update met geen mogelijkheid mijn toestel aan de praat !!!, ook niet na de cijfrecombie, snap er geen ballen meer van !!! echt, help !!!!!!!!!!!!!!!!
Bij dezen ga je nog even de moed verzamelen om je alsnog het e.e.a. uit te leggen.

Bij tweakers staat boven een zoekbalk. Hierboven staat de tekst: Quicksearch, wat vrijvertaald betekent: Snel zoeken. Vervolgens kun je op het woord zoeken klikken. Als je nou eens in "dit topic" zoekt naar "button reset" of "reset", dan zal je mond op vallen van verbazing. En dan hoefde je nog niet eens deel 1,2,3,4 én 5 door te spitten.

Genoeg sarcasme op de late zondagavond. Succes.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Ik heb gister mijn firmware ook geupdaten naar 4.0707.0.7 hetgene wat mij direct opviel was dat mijn N80 nu stukken sneller is!

Vooral TomTom werkt nu veel beter! Voorheen had ik gemiddeld 0.5 fps nu rond de 2 a 3 fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op maandag 23 april 2007 @ 01:49:
[...]

Bij dezen ga je nog even de moed verzamelen om je alsnog het e.e.a. uit te leggen.

Bij tweakers staat boven een zoekbalk. Hierboven staat de tekst: Quicksearch, wat vrijvertaald betekent: Snel zoeken. Vervolgens kun je op het woord zoeken klikken. Als je nou eens in "dit topic" zoekt naar "button reset" of "reset", dan zal je mond op vallen van verbazing. En dan hoefde je nog niet eens deel 1,2,3,4 én 5 door te spitten.

Genoeg sarcasme op de late zondagavond. Succes.
Nou, had de moed verzameld voor het zoeken, met de wetenschap dat het weer niets zou opleveren !! en dat klopte dus !!! mijn telefoon doet het nog steeds niet, heb verschillende code's ingedrukt, zelfs de batterij is vol voor het geval ! m.a.w. na de update naar v.4.07.07.7 ligt mijn mobiel helemaal plat krijg hem met geen mogelijkheid meer aan ! HELP !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:54
@dibasta

als het met de combinatie *-toets, 3 + groene-toets gelijktijdig ingedrukt houden en dan de telefoon aanzetten niet lukt dat de telefoon weer opstart dan kan alleen een NSP je nog helpen. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:18:
[...]

Nou, had de moed verzameld voor het zoeken, met de wetenschap dat het weer niets zou opleveren !! en dat klopte dus !!! mijn telefoon doet het nog steeds niet, heb verschillende code's ingedrukt, zelfs de batterij is vol voor het geval ! m.a.w. na de update naar v.4.07.07.7 ligt mijn mobiel helemaal plat krijg hem met geen mogelijkheid meer aan ! HELP !!!
Hier op GoT is het de gewoonte dat je duidelijk uitlegt wat je gedaan hebt en wat daarbij mislukt is. Op deze manier kunnen medetweakers heel eenvoudig zeggen wat je fout doet of wat je moet doen.De reactie van Maite zou wel eens overbodig kunnen zijn omdat jij die actie al uitgevoerd hebt. Daarom mijn vraag: wat heb je precies gedaan? Welke knoppen combi's heb je al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:01:
[...]

Hier op GoT is het de gewoonte dat je duidelijk uitlegt wat je gedaan hebt en wat daarbij mislukt is. Op deze manier kunnen medetweakers heel eenvoudig zeggen wat je fout doet of wat je moet doen.De reactie van Maite zou wel eens overbodig kunnen zijn omdat jij die actie al uitgevoerd hebt. Daarom mijn vraag: wat heb je precies gedaan? Welke knoppen combi's heb je al gebruikt?
Ik had mijn toestel dus geupdate, naar v.4.07.07.7 en een tijdje erna wilde ik mijn toestel uitschakelen, maar ik kreeg hem niet uit met de button bovenop, met geen mogelijkheid !! heb toen de accus eruit gehaald, daarna er weer in gedaan om te zien wat dat nou was ! maar dat wilde niet, kreeg hem met geen mogelijkheid weer aan, en tot op heden dus nu nog niet, heb alle combinatie's gebruikt om het toetstel aan de praat te krijgen maar helaas, nog niet !!! * 3 groene toets , * 9 groene toets, maar niets wil !!! dus nogmaals HELP HELP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:40:
[...]

Ik had mijn toestel dus geupdate, naar v.4.07.07.7 en een tijdje erna wilde ik mijn toestel uitschakelen, maar ik kreeg hem niet uit met de button bovenop, met geen mogelijkheid !! heb toen de accus eruit gehaald, daarna er weer in gedaan om te zien wat dat nou was ! maar dat wilde niet, kreeg hem met geen mogelijkheid weer aan, en tot op heden dus nu nog niet, heb alle combinatie's gebruikt om het toetstel aan de praat te krijgen maar helaas, nog niet !!! * 3 groene toets , * 9 groene toets, maar niets wil !!! dus nogmaals HELP HELP!!!!!
Ik denk dat een NSP de enige is die je nog kan helpen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:44:
[...]

Ik denk dat een NSP de enige is die je nog kan helpen :'(
HOPPA !!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_ :) :) Alles doet het weer !!!! mijn toestel doet het weer !!!!! hoe dat kan ??? ik rommelde wat met de batterij in het toestel, en hield de aan/uit knop in gedrukt, en hij deed het spontaan weer !! dit is niet normaal meer, maar is de batterij niet goed dan ??? vind het heel wazig en vreemd, maar goed, hij doet het weer, zelfs weer uitzetten en aanzetten, HIJ DOET HEt WEER !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt ? heb eeb geheugenkaart erin van 1 Gig, nu heb ik software van tom tom, moet allen die bestandeb van cd op de root van de kaart brengen, nadat ik pc suite heb opgestart ga ik naar het blokje toepassingen installeren, maar dan geeft hij aan dat hij het geselecteerde toestel niet kan vinden, maar hij ziet de geheugen kaart wel, m.a.w. ik kan niet van cd naar de root van de kaart kopieeren, heel apart dus ! wie kent dit en weet de oplossing !! grtzzz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
@dibasta
Probeer eens de kaart te formatteren (Eerst backuppen!!) en dan alles in de massaopslag (liefst via cardreader) modus er op zetten inlc tomtom applicatie.
- als het goed is ff tel uit en aan zetten en dan installeert ie automatisch.
zo niet ga dan naar menu> instum.>Best. Beheer. ewn zoek de applicatie op dan opties installeer.
en vraag aan alle mede tweakers: wat zijn alle plus punten en/ of positieve bevindingen van de nieuwe firmware v.4.07.07.7?

[ Voor 6% gewijzigd door gram501 op 23-04-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn N80 is net vastgelopen, hij ging ook niet meer uit via de aan/uit knop, heb toen de batterij eruit gehaald en weer opnieuw geprobeerd aan te zetten. Helaas als ik nu op de aan/uit knop druk brand heel snel even het blauwe ledje, maar verder gebeurt er niks meer...

Weet iemand wat er aan de hand is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:25
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:14:
Mijn N80 is net vastgelopen, hij ging ook niet meer uit via de aan/uit knop, heb toen de batterij eruit gehaald en weer opnieuw geprobeerd aan te zetten. Helaas als ik nu op de aan/uit knop druk brand heel snel even het blauwe ledje, maar verder gebeurt er niks meer...

Weet iemand wat er aan de hand is???
batterij leeg ? ..

ik had dit vanmorgen ook maar na een 2e aanzet poging deed ie et weer, was niet vastgelopen, alleen de avond ervoor uitgezet

[ Voor 12% gewijzigd door Moning2 op 23-04-2007 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn N80 geeft soms een melding over Kernel exec o weet iemand wat dat kan zijn het ijkt mij dat het met een uitvoerbaar iets te maken heeft. Dat ie een programma niet goed kan uitvoeren.
Ik heb de laatste update van de n80 firmware: v.4.07.07.7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:33:
[...]

batterij leeg ? ..

ik had dit vanmorgen ook maar na een 2e aanzet poging deed ie et weer, was niet vastgelopen, alleen de avond ervoor uitgezet
hij ligt al een tijdje in de oplader dus daar ligt het niet aan lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:24:
[...]

hij ligt al een tijdje in de oplader dus daar ligt het niet aan lijkt me...
dan lijkt je telefoon me toast... :'(
probeer eens zonder minisd kaart en die reset knopjes van hiervoor en anders even langs een nokia service point...

iemand al de nokia video manager geprobeerd ? http://www.nokia.com/A4370009
ik heb een video geconverteerd en op mn n80 gezet (hoogste kwaliteit instelling) maar ding speelt alleen geluid af en geeft een melding dat een deel van de clip niet kan worden afgespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Moning2 schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:41:
[...]

dan lijkt je telefoon me toast... :'(
probeer eens zonder minisd kaart en die reset knopjes van hiervoor en anders even langs een nokia service point...

iemand al de nokia video manager geprobeerd ? http://www.nokia.com/A4370009
ik heb een video geconverteerd en op mn n80 gezet (hoogste kwaliteit instelling) maar ding speelt alleen geluid af en geeft een melding dat een deel van de clip niet kan worden afgespeeld...
Kijk eens hier:
urnie538 in "Het Nokia N80 Topic Deel 4"

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:42:
Mijn N80 geeft soms een melding over Kernel exec o weet iemand wat dat kan zijn het ijkt mij dat het met een uitvoerbaar iets te maken heeft. Dat ie een programma niet goed kan uitvoeren.
Ik heb de laatste update van de n80 firmware: v.4.07.07.7.
Dat is nogal wiedes, foutmeldingen op computers komen altijd als er wat uitgevoerd wordt B). De foutmelding ansich ken ik niet, maar het doelt op je kernel en dat is de kern van de software van je telefoon. Het kan veroorzaakt worden door een bug of door software van een 3de partij. Misschien moet je het 1 en ander deinstalleren, begin dan met applicaties die altijd meedraaien op de achtergrond. Als dat het niet is, kan je je telefoon op de verschillende manieren terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Als je daarmee geen succes hebt, herinstalleer de firmware en als dat niet helpt moet je toch even naar een nsp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
die heb ik al, ik heb em zelfs als eerste geintroduceerd in dit topic ;) maar vind dat programma van nokia best wel handig alleen werkt et niet... misschien ligt het aan mij en of iemand anders er ook problemen mee heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het hele internet en dus ook dit forum te hebben afgezocht en niks bruikbaars te hebben gevonden gooi ik mijn probleem in de groep.

Probleem:
Ik wil de nieuwe firmware (v4.07.07.7) op mijn toestel zetten, mede omdat ik de knop van de spraakherkenning via de bluetooth headset Jabra 250v niet goed vind werken, soms doet hij het perfect en dan weer niet tevens vind ik het toestel rete traag werken! maar verder geen problemen...

Tijdens het updaten via de Nokia site stuit ik op problemen...

1. De Nokia-site geeft aan dat er na het intypen van mijn productcode 0544277 géén nieuwere update beschikbaar is voor mijn N80IE dan v4.0632.0.38 maar die staat er al lang op!

2. Nokia reaggeert nooit op mijn mails en de NSP verwijst mij naar de siteinformatie als het daar niet kan kan het hier (NSP) ook niet!

Mijn Toestel:
Gewoon aangeschaft in NL via GSMshop (er zat alleen een Duitstalige handleiding bij, géén Nederlandse dus), software op het toestel is wel gewoon Nederlandstalig!

Nokia N80IE (Platina Brons), simlock vrij!
SW: 4.0632.0.38
13.10.2006
RM92 (555.01)
Productcode: 0544277

Iemand tips om toch de nieuwe firmware v4.07.07.7 hierop te zetten...of raadt men het af?
Ik dacht dat al die toestellen N80/IE intern hetzelfde waren, blijkbaar niet dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, nu heb ik tom tom 6 op mijn telefoon gezet, en alles wat erbij moest heb ik gedaan, nu staat in het menu , onder persoonlijk de aplicatie (icoon) tom tom, maar moet ik eerst verbinding hebben met een satteliet ? want hij start wel op maar de wereldbol(icoontje) blijft maar draaien, er gebeurd verder niets, dus weet nu niet goed wat ik moet doen! weet iemand dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
@ dibasta opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 12:28:
Hallo, nu heb ik tom tom 6 op mijn telefoon gezet, en alles wat erbij moest heb ik gedaan, nu staat in het menu , onder persoonlijk de aplicatie (icoon) tom tom, maar moet ik eerst verbinding hebben met een satteliet ? want hij start wel op maar de wereldbol(icoontje) blijft maar draaien, er gebeurd verder niets, dus weet nu niet goed wat ik moet doen! weet iemand dit ?
Ik denk dat er wat is foutgegaan tijdens het installeren..., heb je niks gewist of zo.
Ik praat even over versie TomTom v6.010 (7640)
Want ik heb hem hier ook en als ik hem opstart dan zie inderdaad effe 2 seconde of zo dat wereldbolletje draaien en daarna komt hij met een schermpje (juridische kennisgeving) en moet je op [akkoord] drukken. En als toevallig je bluetooth uit staat voordat je TomTom opstart dan krijg je netjes een melding of hij bluetooth moet aanzetten. Dus TomTom start gewoon op ook al staat je bluetooth uit! Dus je hoeft NIET eerst verbinding te hebben met sattelieten!, dat gebeurd daarna pas in het programma zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, nou ik kon hem niet instaleren via pc suite, dus toen met windows verkenner gedaan, gekopieerd van cd naar de geheugenkaart op de root, benelux er ook opgezet, maar krijg alleen met opstarten van de tom tom een wit schermpje tezien met in het midden staat tom tom en onderaan een draaiende wereldbol, en dat blijft maar doordraaien, verder gebeurt er niets !! is dit normaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:10:
[...]

Hoi, nou ik kon hem niet instaleren via pc suite, dus toen met windows verkenner gedaan, gekopieerd van cd naar de geheugenkaart op de root, benelux er ook opgezet, maar krijg alleen met opstarten van de tom tom een wit schermpje tezien met in het midden staat tom tom en onderaan een draaiende wereldbol, en dat blijft maar doordraaien, verder gebeurt er niets !! is dit normaal??
Ik vermoed toch dat hij niet vind wat hij moet vinden m.a.w. welke mappen heb je dan allemaal op je SD kaartje gezet? Bij mij weten moet je onderstaande mappen op je SD kaartje zetten:

Het kaartmateriaal heb ik in onderstaande map geplaatst (alles reschtreeks onder de root!)
-Benelux en Hoofdwegen van West Europa

Het TomTom Programma zelf heb ik in onderstaande mappen geplaatst (alles reschtreeks onder de root!)

- raster
- tomtom
- voices
- zip
- installatiebestandje.sis

Na het installeren en configureren even overbodige stemmen weghalen, gebruik zelf alleen de NL postcode, dus de UK effe verwijderen en Eva (data15.chk & data15.vif) voor de stem!, de rest kan je verwijderen. En hierna kan je ook meteen het installatiebestandje verwijderen.

Hierna met de verkenner van je N80 het installatiebestandje opstarten.
- zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:23:
[...]

Ik vermoed toch dat hij niet vind wat hij moet vinden m.a.w. welke mappen heb je dan allemaal op je SD kaartje gezet? Bij mij weten moet je onderstaande mappen op je SD kaartje zetten:

Het kaartmateriaal heb ik in onderstaande map geplaatst (alles reschtreeks onder de root!)
-Benelux en Hoofdwegen van West Europa

Het TomTom Programma zelf heb ik in onderstaande mappen geplaatst (alles reschtreeks onder de root!)

- raster
- tomtom
- voices
- zip
- installatiebestandje.sis

Na het installeren en configureren even overbodige stemmen weghalen, gebruik zelf alleen de NL postcode, dus de UK effe verwijderen en Eva (data15.chk & data15.vif) voor de stem!, de rest kan je verwijderen. En hierna kan je ook meteen het installatiebestandje verwijderen.

Hierna met de verkenner van je N80 het installatiebestandje opstarten.
- zip
Wat je aangeeft heb ik ook op staan, maar als ik het sis bestand opnen vraagt het waar het heen moet, geheugenkaart of geheugentelefoon !! en wat moet ik doen? kan trouwens niet configureren, waar kan ik dat doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Installeren op SD kaart, is zo gebeurd, daarna tomtom opstarten (onder persoonlijk) Als je hem dan opstart krijg je ca. 2 sec. dat schermpje te zien van die draaien wereldbol MAAR... daarna komt hij met een scherm in welke taal je Tomtom moet gebruiken. enz. dus dan gaat hij tomtom configureren. Kijk ook eens op Het TomTom Navigator 6 Topic het TomTom forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:42:
Installeren op SD kaart, is zo gebeurd, daarna tomtom opstarten (onder persoonlijk) Als je hem dan opstart krijg je ca. 2 sec. dat schermpje te zien van die draaien wereldbol MAAR... daarna komt hij met een scherm in welke taal je Tomtom moet gebruiken. enz. dus dan gaat hij tomtom configureren. Kijk ook eens op Het TomTom Navigator 6 Topic het TomTom forum.
en dat is het probleem dus, krijg inderdaad het opstartscherm te zien , maar hij gaart niet verder, hij blijft maar draaien, verder gebeurt er niets, zal ook ff kijken op de andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je probleem is duidelijk, maar zoals ik al eerder heb gezegd, hij moet na het wereldbolletje na 2 seconde komen met het schermpje van de taalkeuze's. En als hij NIET kan vinden om wat voor reden dan ook blijft hij natuurlijk hangen/controleren... Dus controleer of alles kompleet is... en/of de mapnamen wel juist zijn enz.

Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zou kunnen, probeer het nog wel eens, moet niet gekker worden met dat ding !!pffff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Sinds wanneer is dit het "hoe installeer ik TomTom" topic geworden?

Als je problemen hebt met de installatie, dan moet je gewoon effe Tomtom bellen.

Als je een niet zo legale versie hebt, dan moet je weten wat je doet en anders lekker TomTom gaan kopen, want dan kan je namelijk TomTom bellen :-)

Maar of je TomTom nu wel of niet legaal is, is in deze niet zo interessant, want het heeft verder geen fluit met een N80 te maken, dus je kunt sowieso beter gaan vragen in het Tom Tom 6 topic.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:48:
Sinds wanneer is dit het "hoe installeer ik TomTom" topic geworden?

Als je problemen hebt met de installatie, dan moet je gewoon effe Tomtom bellen.

Als je een niet zo legale versie hebt, dan moet je weten wat je doet en anders lekker TomTom gaan kopen, want dan kan je namelijk TomTom bellen :-)

Maar of je TomTom nu wel of niet legaal is, is in deze niet zo interessant, want het heeft verder geen fluit met een N80 te maken, dus je kunt sowieso beter gaan vragen in het Tom Tom 6 topic.

Succes!
Ja ja, je hebt gelijk, maar ja kwam ff tersprake !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
nog positieve bevindingen van de nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
stel ik wil een micro SD kopen met een adapter naar mini SD kan ik deze dan vergrendelen zodat hij er niet zo snel uit gaat, iemand antwoord hierop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 00:38
Mijn contract loopt in juli al weer af, op zich wel fijn maarja de n80 is wel een fijn toestel maar om het nog 1 jaar in gebruik te nemen vind ik ook weer zowat.

Ik heb eens zitten kijken wat een beetje vergelijkbaar is en dan kom ik op zo'n HTC ding.
Ik gebruik het meest tomtom en wifi om te internetten.

De n80 is nu nog in zeer goede staat nog geen krasje of deukje te vinden zelfs niet op het scherm dus ik denk dat ie nog wel voor een leuk prijsje het internet op kan.

iemand ook al aan het orienteren en al wat leuke toestellen gevonden?
plz laat het ff weten hoe jullie er over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
gram501 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:53:
stel ik wil een micro SD kopen met een adapter naar mini SD kan ik deze dan vergrendelen zodat hij er niet zo snel uit gaat, iemand antwoord hierop?
nouja er zit een klepje voor dus ik denk niet dat ie er snel uit zal gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 17:41
etienne001 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:50:
Mijn contract loopt in juli al weer af, op zich wel fijn maarja de n80 is wel een fijn toestel maar om het nog 1 jaar in gebruik te nemen vind ik ook weer zowat.

Ik heb eens zitten kijken wat een beetje vergelijkbaar is en dan kom ik op zo'n HTC ding.

De n80 is nu nog in zeer goede staat nog geen krasje of deukje te vinden zelfs niet op het scherm dus ik denk dat ie nog wel voor een leuk prijsje het internet op kan.

Als je nog effe door wil met je telefoon, maar niet een nieuw contract wil afsluiten is misschien LowCall een optie. Een soort van abonnement, zonder maandelijkse kosten en zonder minimumlooptijd. Bellen kost 14ct, sms-en 7 ct en de eerste minuut van een gesprek wordt altijd afgerekend. Dat zou een mooie tussenoplossing kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 12:28:
Je hebt de VERKEERDE kaart ( versie ) gebruikt , niet alle kaarten zijn compatible met TomTom 6, via deze link kan je zien welke kaarten er met jouw versie van TomTom 6 gebruikt kunnen worden.

http://www.pocketgpsworld.com/tomtom-map-versions.php#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:48:

Succes!
Aangezien hij TomTom op z'n N80 draaiende wil krijgen heeft het wel degelijk wat met de N80 te maken, hier wordt wel vaker dingen gevraagd die bijzaak zijn van de N80 zoals vragen over geheugenkaart, contract verlengen en zaken over welk toestel ik moet nemen na de N80 of inplaats van de N80. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etienne001 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:50:

Ik zou toch wel voor de Nokia n95 gaan. Wordt hier ook veel besproken op het forum. Deze heeft een interne gps. Werkt helaas nog niet met Tomtom maar schijnt een patch aan te komen.
Succes met zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:30:
[...]
Aangezien hij TomTom op z'n N80 draaiende wil krijgen heeft het wel degelijk wat met de N80 te maken, hier wordt wel vaker dingen gevraagd die bijzaak zijn van de N80 zoals vragen over geheugenkaart, contract verlengen en zaken over welk toestel ik moet nemen na de N80 of inplaats van de N80. >:)
Je hebt gelijk. Ik denk ook dat het TomTom topic eigenlijk maar beter dicht kan en dat iedereen de vragen daarin moet gaan stellen in het topic van het apparaat wat ze hebben. Veel overzichtelijker enzo 8)7
De installatie van TomTom op de N80 is namelijk een hele speciale installatie die compleet anders is dan een normale installatie..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben effe alles opnieuw aan het installeren en nu dit weer...

Werkt die gedownloade Live Messenger (ja die Chinese zeg maar...) opeens niet meer.
Bij het inloggen zegt hij dat je alleen van een Chinees netwerk gebruik kan maken of zoiets!

Maandje terug deed hij het nog zonder problemen.

Ligt het aan mij of is het feest voorbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:43:
[...]

Je hebt gelijk. Ik denk ook dat het TomTom topic eigenlijk maar beter dicht kan en dat iedereen de vragen daarin moet gaan stellen in het topic van het apparaat wat ze hebben. Veel overzichtelijker enzo 8)7
De installatie van TomTom op de N80 is namelijk een hele speciale installatie die compleet anders is dan een normale installatie..... :?
Nou rustig maar mensen, tis al klaar hoor !! (wist niet dat er ook een topic van de tom tom was :) )had nl niet de inhoud van de map op de root gezet, tsjah... dat kan, in ieder geval mensen sportief dat jullie ff de moeite namen om me te helpen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
@ Dibasta

Omdat wij jou dan zo goed helpen wil jij dan je posieve bevindingen op een rijtje zetten van de nieuwe firmware ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gram501 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:39:
@ Dibasta

Omdat wij jou dan zo goed helpen wil jij dan je posieve bevindingen op een rijtje zetten van de nieuwe firmware ?
Dat wil ik, heb het idee dat het toestel sneller draait, er zijn wat meer mogelijkhden m.i. , heb nu ook een icoontje erbij van Wlan op het scherm, en die kun je laten zoeken naar een draadloos netwerk.
maar over het algemeen, is hij toch wat stabieler/sneller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
@dibasta is jou MM toest nog te programeren en ik kan mijn n80 niet meer backuppen idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

TheMystery schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:00:
[...]

Sorry voor het late antwoord. Ik heb hem bij Brando zelf besteld (zie link in startpost: deze dus)
10 dollar inclusief verzending, dus da's nog niet eens 10 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Blindfold op 26-04-2007 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 00:38
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:31:
[...]

Ik zou toch wel voor de Nokia n95 gaan. Wordt hier ook veel besproken op het forum. Deze heeft een interne gps. Werkt helaas nog niet met Tomtom maar schijnt een patch aan te komen.
Succes met zoeken
oke dit is een goede tip, ik zal eens een topic gaan zoeken en doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleD1980 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:24:
[...]

Heb je toevallig een contactpersoon bij Nokia zodat je mensen aan kan laten melden voor deze test-dienst? Ik zou hem ook wel willen testen.
Ik heb ook een uitnodiging gekregen om deze software te testen.
Is het wel betrouwbaar? Is het geen spam ????
Ik heb mijn twijfels......
Of zit ik me nu aan te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:23
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:01:
[...]

Ik heb ook een uitnodiging gekregen om deze software te testen.
Is het wel betrouwbaar? Is het geen spam ????
Ik heb mijn twijfels......
Of zit ik me nu aan te stellen?
Ik heb vandaag toevallig ook een uitnodiging gekregen. Heb me maar aangemeld. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem:

Treed op tijdens surfen als ik klaarblijkelijk een grote site bezoek, krijg ik de melding dat het geheugen vol is en ik toepassingen moet sluiten!
Er draaien echter géén toepassingen alleen de browser zelf natuurlijk! dus da's geen optie!

Ik zag dat het cache steeds maar weer wordt weggeschreven in de telefoon!
Is er geen mogelijkheid om de cache weg te laten schrijven naar je SD-kaartje, daar heb je immers ruimte zat op!, misschien wel ietsje langzamer maar dan kan je wel alle sites bezoeken die je wilt grote of kleine.

Mijn vorige toestel was een PDA (Mio A701) en deze had hetzelfde probleem, standaard werd het cache weggeschreven naar je telefoon, maar deze browser had de optie om het cache naar je telefoon of SD-kaart weg te schrijven en daarmee was het probleem natuurlijk opgelost!

En voor de grapjassen nu niet met die domme berichtjes komen van cache/cookies wissen want daar hebben we niks aan!

Wie weet hoe ik dit kan oplossen? bestaat er een andere browser waar je dit wel kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 17:41
@JBNL1000:

Dat probleem heeft iedereen wel, maar ik heb de optie om de cache te verplaatsen naar de SD-kaart niet gezien. Hetzelfde probleem heb je ook als je in de Galerij een paar inzoomt op een foto (meer dan twee keer). Het laatste probleem komt minder vaak voor met de laatste firmware (4.0707.0.7).

Een oplossing is het gebruik van een alternatieve browser, zoals Opera: deze browser is ook prima geschikt voor het bekijken van 'normale' websites en heeft geen last van dit probleem. Daarnaast kan deze browser ook wapsites bekijken, terwijl je daar alleen de standaard 'diensten'-browser voor kunt gebruiken. Een nadeel is wel dat je € 19 moet betalen voor Opera.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.