Overwegend positieve ervaringen mbt de nieuwe firmware: http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=58241
swiebert schreef op donderdag 05 april 2007 @ 23:49:
[...]
Kleine vraag: de ster en drie zijn nog te volgen maar wat is de groen toets? Bij mij is nl alles blauw.

Ik zie toch echt iets groens...
[ Voor 53% gewijzigd door EWK op 06-04-2007 01:34 ]
Hoi!
whahahaha
E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
ok gsm is halve dag weg en is al gerepareerd..vandaag nog ophalen 
Toppie daaro bij Reitsma telecom in alkmaar, en free of charge want valt binnen garantie!
Toppie daaro bij Reitsma telecom in alkmaar, en free of charge want valt binnen garantie!
Bears and Bulls
ja, moet ook niet 's-avonds kijken-dan is alles blauwurnie538 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 01:34:
[...]
[afbeelding]
Ik zie toch echt iets groens...
Ik lees hier in het topic dat je bluetooth gewoon een verbinding tussen laptop en n80 kan maken zodat je kan internetten
Ik krijg wel een verbinding via bluetooth maar er staat dan geen modem gevonden als ik wil internetten op me laptop.
Via IR of een kabel lukt het wel, dan krijg ik gewoon een modem.
Op mijn pc is trouwens precies hetzelfde, wie weet de oplossing
edit: het is al gelukt, het ligt eraan dat ik geen microsoft chip in mijn bluetooth adapter heb,
Ik krijg wel een verbinding via bluetooth maar er staat dan geen modem gevonden als ik wil internetten op me laptop.
edit: het is al gelukt, het ligt eraan dat ik geen microsoft chip in mijn bluetooth adapter heb,
[ Voor 11% gewijzigd door kaiiestan op 06-04-2007 17:54 ]
je hebt het nu werkende of je weet waar het aan ligt ? ik heb ook geen microsoft chip maar het werkt top, tenminste als je bedoelt internetten op je laptop via de N80kaiiestan schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:43:
Ik lees hier in het topic dat je bluetooth gewoon een verbinding tussen laptop en n80 kan maken zodat je kan internetten
Verwijderd
Voor mensen die linux gebruiken en die de N80 as bt modem willen gebruiken:
http://www.dushka.co.uk/blog/?id=11
Voor de mensen die Mobistar gebruiken:
Volgens de helpdesk werkt het alleen als je de orange world 10MB hebt geactiveerd.
http://www.dushka.co.uk/blog/?id=11
Voor de mensen die Mobistar gebruiken:
Volgens de helpdesk werkt het alleen als je de orange world 10MB hebt geactiveerd.
Heb gisteren er ook de nieuwe firmware opgezet. Alles verliep vlotjes.
Maar de verandering bij de Slaapstand vind k toch maar minder.
Ik het als volgt ingesteld:
time-out verlichting: 20 seconden
time-out energiessp.: 1 minuut
Slaapstand: Aan
Maar wat gebeurt er nu (wanneer het toetsenbord is geblokkeerd): Na 5 seconden gaat mijn licht uit, en dan na 10 seconden gaat ook de screensaver (time-out energiespaarstand) al aan. En geen 2 seconden later wordt mijn scherm 'wit', begint t blauwe lampje te flikkeren, en nog eens 1 minuut later wordt het scherm zwart (zoals ik gewend was bij de vorige firmware)
Vind k allemaal maar raar, en dat witte sherm is echt niet mooi. T is precies alsof het lampje dan opnieuw moet uitgaan...
Wanneer het toetsenbord niet geblokkeerd wordt, loopt alles wel zoals t hoort, maar dan gaat hij nooit in slaapstand (was dat bij de vorige firmware ook?)
Ik ben wel enorm te spreken over de PC Suite update. De Content Copier is super nu. Je kunt nu alle instellingen back-uppen. Mijn N80 ziet er nu dus identiek hetzelfde uit als voor de update. Wel enorm handig.
Maar de verandering bij de Slaapstand vind k toch maar minder.
Ik het als volgt ingesteld:
time-out verlichting: 20 seconden
time-out energiessp.: 1 minuut
Slaapstand: Aan
Maar wat gebeurt er nu (wanneer het toetsenbord is geblokkeerd): Na 5 seconden gaat mijn licht uit, en dan na 10 seconden gaat ook de screensaver (time-out energiespaarstand) al aan. En geen 2 seconden later wordt mijn scherm 'wit', begint t blauwe lampje te flikkeren, en nog eens 1 minuut later wordt het scherm zwart (zoals ik gewend was bij de vorige firmware)
Vind k allemaal maar raar, en dat witte sherm is echt niet mooi. T is precies alsof het lampje dan opnieuw moet uitgaan...
Wanneer het toetsenbord niet geblokkeerd wordt, loopt alles wel zoals t hoort, maar dan gaat hij nooit in slaapstand (was dat bij de vorige firmware ook?)
Ik ben wel enorm te spreken over de PC Suite update. De Content Copier is super nu. Je kunt nu alle instellingen back-uppen. Mijn N80 ziet er nu dus identiek hetzelfde uit als voor de update. Wel enorm handig.
[ Voor 9% gewijzigd door wars op 07-04-2007 14:19 ]
Verwijderd
Loop weer enorm te kloten met software die niet wil installen na me firmware upgrade. Let dus op!
Hier zijn twee oplossingen voor:Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 15:26:
Loop weer enorm te kloten met software die niet wil installen na me firmware upgrade. Let dus op!
1) Als je nog precies weet welke software je geïnstalleerd had voor de upgrade moet je de ontbrekende even opnieuw installeren.
2) Ga naar Toepassingsbeheer. In het lijstje met geïnstalleerde programma's staan als het goed is entries zonder naam en alleen een code met sis of sisx entensie. Neem deze codes over. Vervolgens benader je via een cardreader je geheugenkaart en zoekt voor elk van deze bestanden met de standaard (windows) search naar alle bestanden en directories waar deze code (zonder sis extensie!) in voorkomt. Deze verwijderen en vervolgens het kaartje weer de telefoon in.
Ook maar dat ik dat weet!
Verwijderd
Was met allebei al bezig, maar blijft natuurlijk een enorm rotwerkje. Toch bedankt.vbmot schreef op zondag 08 april 2007 @ 02:59:
[...]
Hier zijn twee oplossingen voor:
1) Als je nog precies weet welke software je geïnstalleerd had voor de upgrade moet je de ontbrekende even opnieuw installeren.
2) Ga naar Toepassingsbeheer. In het lijstje met geïnstalleerde programma's staan als het goed is entries zonder naam en alleen een code met sis of sisx entensie. Neem deze codes over. Vervolgens benader je via een cardreader je geheugenkaart en zoekt voor elk van deze bestanden met de standaard (windows) search naar alle bestanden en directories waar deze code (zonder sis extensie!) in voorkomt. Deze verwijderen en vervolgens het kaartje weer de telefoon in.
Ik doe altijd de 2de oplossing, even alle codes opscrijvne, ze zoeken en wissen. Mijn N80 is dan terug als nieuw.
Nog niemand die de nieuwe slaapstand maar niks vind?
Verwijderd
die nieuwe slaapstand is idd k*t.wars schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:37:
Ik doe altijd de 2de oplossing, even alle codes opscrijvne, ze zoeken en wissen. Mijn N80 is dan terug als nieuw.
vroeger werkte largetime screensaver perfect met de slaapstand, nu komt na een paar sec da wit scherm, ik heb de slaapstand uitgezet en doe hem dan wa meer aan de lader.
Verwijderd
Heb hetzelfde gehad (nadat ik hem nog geen twee weken had!). Telefoon was ik 2 maanden kwijt! Kreeg toen een nieuw toestel..... Toen ik dat nieuwe toestel kreeg deed het toetsenbord het niet! Dit hadden ze gelukkig na 2 weken gerepareerd.... Mijn ervaring met dit toestel is dat het geen sterk toestel is. Ik ben er dan ook extra voorzichtig mee......mindcre8r schreef op donderdag 05 april 2007 @ 07:29:
[...]
ik heb gewoon t zelfdelekker kak, gwoon out of the blank! heb jij al reactie gehad? ik heb doosje en bon maar gezocht en ga vanmiddag naar servicepoint..
tweede keer dat ik daar heen ga voor dit ding
als het met een software reset te fixxen is zou mooi zijn maarja.. meer mensen met deze onzin?
Vraag: hoe gaat het internetten op de N80i?
Ik ben zelf al tijden van plan de N80i aan te schaffen, maar ben nu aan het twijfelen of ik hier Web n Walk bij wil. Als het niet echt heel fijn werkt dat hou ik het wel gewoon bij gratis internet via WLAN.
Ik ben zelf al tijden van plan de N80i aan te schaffen, maar ben nu aan het twijfelen of ik hier Web n Walk bij wil. Als het niet echt heel fijn werkt dat hou ik het wel gewoon bij gratis internet via WLAN.
Bij mij werkt het prima.Heineken schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:57:
Vraag: hoe gaat het internetten op de N80i?
Sterker nog. Ik gebruik fring om via SIP /Skype te bellen en via WLAN is deze verbinding niet echt stabiel bij mij, terwijl als ik het via UMTS doe, dan doet ie het prima!
Weet iemand of het mogelijk is om er een zwaardere Batterij, in een n80 te stoppen.
met meer mAh??
met meer mAh??
Als het technisch al mogelijk was zou Nokia vast wel zo'n batterij hebben. Ze hebben er zelf ook niks aan als ze batterijen met minder capaciteit dan het op het moment maximum haalbare in hun telefoons stoppen. De onofficiele batterijen die je ziet met 1000, 2000, 5 miljard mAh zijn fake, li-ion kan niet meer capaciteit in dat volume vasthouden.
Zelf heb ik gewoon een tweede batterij voor festivals e.d. Mijn telefoon hangt sowieso elke dag aan de lader dus daar heb ik geen last van.
Zelf heb ik gewoon een tweede batterij voor festivals e.d. Mijn telefoon hangt sowieso elke dag aan de lader dus daar heb ik geen last van.
Zouden diegene die hun toestel hebben geupgrade hun + en/of - punten willen noteren t.o.v. vorige firmware.
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 17:29 ]
Ik heb eindelijk (na ruim 7 weken) mijn N80 weer terug.
Maar nu vraag ik me af, ik heb smsjes in mijn telefoon staan met een naam als afzender, maar die afzender staat helemaal niet in mijn contacten. Doe ik iets verkeerd?
Maar nu vraag ik me af, ik heb smsjes in mijn telefoon staan met een naam als afzender, maar die afzender staat helemaal niet in mijn contacten. Doe ik iets verkeerd?
Hoi!
ik heb dus mn gsm terug gekregen na die reperatie met de laatste software..
maar nu heb ik dus het probleem dat als ik vanaf de ontvangen oproepen een nummer bel dat ik gewoon niet meer kan bellen en ik mn gsm uit en aan moet zetten
werkt weer lekker kak dit... ik ben bang dat dit mn laatste symbian tel gaat worden en ik weer vrolijk terug ga naar windows mobile..
maar nu heb ik dus het probleem dat als ik vanaf de ontvangen oproepen een nummer bel dat ik gewoon niet meer kan bellen en ik mn gsm uit en aan moet zetten
werkt weer lekker kak dit... ik ben bang dat dit mn laatste symbian tel gaat worden en ik weer vrolijk terug ga naar windows mobile..
Bears and Bulls
@ tinux
ow aha sorry, maar achter het ruggetje kletsen klop niet helemaal he ; )
ow aha sorry, maar achter het ruggetje kletsen klop niet helemaal he ; )
Die namen staan in een zogenaamde index voor al je smsjes, dit wordt vastgelegd op het moment dat je de sms ontvangt, niks aan te doenurnie538 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:47:
Ik heb eindelijk (na ruim 7 weken) mijn N80 weer terug.
Oke, dat verklaard een hoop!
In mijn "zoektocht" naar een changelog van fw versie 4.0707.07 kwam ik dit tegen:
Met fw: 4.0632.0.38
Klik
Met firmware 4.0707.07
Klik
Heb hem even geresized en op mij eigen ftp gezet. Ik kan alleen kleurverschil ontdekken, en dat het een slechte foto is omdat ie niet in (zon) licht is gemaakt.
Ik wou hier de bronvermelding gaan doen, maar in verband met info over productcode change en evt warez waag ik het er maar niet op om de site te vermelden. Als je op google zoekt kom je al een heel eind.
Bij fw 4.0707.07 staat ook in beeld als je connected bent?
In mijn "zoektocht" naar een changelog van fw versie 4.0707.07 kwam ik dit tegen:
Met Babelfish kwam ik een heel eind, ook met het vertalen van stukjes die users schreven:Navigando in rete ho trovato:
v 4.0707.07
28/03/2007
rm 92 nokia n80 (01)
1. Un po' più veloce
2. Passaggio alla modalità "risparmio energetico" dopo 10 secondi (lampeggia il led blu) quindi durata batteria maggiore
3. In chiamata: Vicino al nome appare un cursore lampeggiante (non si sa cosa sia)
4. In imaging: Tolto il Kodak uploader
5. In video: Il passaggio da foto a video non ha il refresh con le righe
6. Dopo l'upgrade ci sono 28Mb liberi, con Quickoffice, Adobe reader e Search intallati nel telefono. Possibilità di toglierli (ed eventualmente reinstallarli nella memoria telefono) restando 37Mb liberi
7. Font sis installabili senza problemi
8. 73Mb di firmware
Continuo cercando Wink (anche se credo di averlo solo io qui..)
Ciao
Er is ook een Camera update geweest: (?)First impressions: Passage between menu the much fastest one,
Between the improvements found after 3/4 days of I use:
1. Greater
2, speed
3, better and faster Wifi Netto improvement
4, battery Miglioramento nocturnal and diurnal photos Insomma,
1. Po' faster
2, Passaggio alla modality "energetic saving" after 10 second ones (flashes led blue) therefore the duration greater battery
3, In call: Close to the name a cursore blinking appears (does not know what is)
4, In imaging: Removed Kodak uploader
5, In video: The passage from photo to video does not have the refresh with lines
6, After the upgrade is 28Mb free, with Quickoffice, intallati Adobe reader and Search in the telephone. Possibility to remove them (and eventually reinstallar them in the memory telephone) remaining 37Mb free
7, Font sis installabili without problems 8, 73Mb of firmware
Met fw: 4.0632.0.38
Klik
Met firmware 4.0707.07
Klik
Heb hem even geresized en op mij eigen ftp gezet. Ik kan alleen kleurverschil ontdekken, en dat het een slechte foto is omdat ie niet in (zon) licht is gemaakt.
Ik wou hier de bronvermelding gaan doen, maar in verband met info over productcode change en evt warez waag ik het er maar niet op om de site te vermelden. Als je op google zoekt kom je al een heel eind.
Bij fw 4.0707.07 staat ook in beeld als je connected bent?
Hoi!
Via de nokia update heb ik ook mijn phone verfrist, stond nog de firmware op waarmee de telefoon was uitgegeven (de aller eerste firmware)
Ben erg tevreden, de telefoon voelt ietsje sneller aan en de WLAN zoeker op het hoofdscherm werkt erg makkelijk en snel. Prima update
Ben erg tevreden, de telefoon voelt ietsje sneller aan en de WLAN zoeker op het hoofdscherm werkt erg makkelijk en snel. Prima update
39
Heb nou ook die nieuwste Firmwire.
Maar wat is er veranderd? Behalve dat er nu een map is met "Internet".
Een changelog heb ik iedergeval niet gevonden.
V 4.0707.0.7
28-03-2007
RM-92
Nokia N80 (02)
EDIT: Het menu reageert duidelijk sneller! ( vooral de map met je geinstaleerde prog. die altijd zo langzaam laadde )
Een changelog heb ik iedergeval niet gevonden.
V 4.0707.0.7
28-03-2007
RM-92
Nokia N80 (02)
EDIT: Het menu reageert duidelijk sneller! ( vooral de map met je geinstaleerde prog. die altijd zo langzaam laadde )
[ Voor 26% gewijzigd door yassine op 12-04-2007 00:56 ]
Een officiele changelog is nog niet vrijgegeven, maar kijk ook eens naar de mijn laatste post op de vorige bladzijde.
Ik vind het erg handig dat je het nu zo in kunt stellen dat hij niet automatsich zoekt naar wlan, maar wel steeds als je uit het menu komt dat ie het dan wél aan geeft. Zoals ik al zei, kijk even op de vorge pagina onderaan.
Ik vind het erg handig dat je het nu zo in kunt stellen dat hij niet automatsich zoekt naar wlan, maar wel steeds als je uit het menu komt dat ie het dan wél aan geeft. Zoals ik al zei, kijk even op de vorge pagina onderaan.
Hoi!
hoe zit dat nu met spaarestand van scherm gaat dat sneller of wat?
Na 5 sec licht uit.
Na 14 sec screensaver in beeld (met tijd).
Na 15 seconden in slaapstand.
Hier zitten dus geen tussenpauzes in, de screensaver staat dus 1 sec aan.
Vind het zelf niet erg dat ie binnen 10 sec in de slaapstand gaat.
Na 14 sec screensaver in beeld (met tijd).
Na 15 seconden in slaapstand.
Hier zitten dus geen tussenpauzes in, de screensaver staat dus 1 sec aan.
Vind het zelf niet erg dat ie binnen 10 sec in de slaapstand gaat.
Hoi!
Verwijderd
Heb gisteren m,n n80i proberen uptedaten,heb alles gedaan zoals aangegeven.
nadat de update klaar was moest ik de batterij uit de telefoon halen en de stekker van de oplader eruit doen daarna moest de battetij er weer in en de telefoon opnieuw worden opgestart.
Zo gezegd zogedaan , maar helaas zo dood als een pier !!!
S'middags naar het Nokia servicepoint in Arnhem gegaan waar ze hem wel eventjes zouden fixen , kon een half uurtje duren.
Helaas ze konden hem niet tot leven krijgen en hebben hem nu maar opgestuurd naar Nokia,kon 2 tot 3 weken duren zeiden ze . ben benieuwd. gelukkig heb ik m,n oude Nokia nog dus ik kan nog bellen en gebeld worden.
nadat de update klaar was moest ik de batterij uit de telefoon halen en de stekker van de oplader eruit doen daarna moest de battetij er weer in en de telefoon opnieuw worden opgestart.
Zo gezegd zogedaan , maar helaas zo dood als een pier !!!
S'middags naar het Nokia servicepoint in Arnhem gegaan waar ze hem wel eventjes zouden fixen , kon een half uurtje duren.
Helaas ze konden hem niet tot leven krijgen en hebben hem nu maar opgestuurd naar Nokia,kon 2 tot 3 weken duren zeiden ze . ben benieuwd. gelukkig heb ik m,n oude Nokia nog dus ik kan nog bellen en gebeld worden.
Verwijderd
Is er al iemand naar een NSP geweest om de speling uit de rails te laten halen ? Ik heb n.l geen zin om 30 min heen te rijden en dan te horen te krijgen dat die speling niet onder de garantie valt of dat het normaal is dat na verloop van tijd speling optreed.
Ik zie ook regelmatig kernel errors voorbij komen, vaak word alles dan zo traag dat ik 'm maar uit en aan zet.Blindfold schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:48:
[...]
Persoonlijk vind ik m'n telefoon minder stabiel geworden sinds de laatste (officiele) update.
Ik heb een gewone N80, die nu dus dezelfde firmware als de IE versie heeft.
Sinds de update heb ik vaker dat applicaties met kernel errors eruit knallen.
Nu tijdens het maken van een backup via bluetooth ook : toep afgesl: bootThread kern-exec 3 en toep afgesl: dloaderThread kern-exec 3
edit: de backup zou verder wel goed gaan, eens kijken of een reset helpt.
[ Voor 5% gewijzigd door bite op 12-04-2007 13:55 ]
Een beller naar het NSP is sneller...Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:45:
Is er al iemand naar een NSP geweest om de speling uit de rails te laten halen ? Ik heb n.l geen zin om 30 min heen te rijden en dan te horen te krijgen dat die speling niet onder de garantie valt of dat het normaal is dat na verloop van tijd speling optreed.
[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 12-04-2007 13:55 ]
Hoi!
Zijn er mensen die de Syncml met een server aan de gang hebben? Ik heb fundamol geprobeert maar dat is niet bepaald gebruiksvriendelijk. Ik heb geprobeerd deze in te stellen maar het lukt me niet. Op het internet kan ik ook weinig vinden over syncml i.c.m. de n80.
van wie moest je de batterij eruit halen... ?Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:49:
Heb gisteren m,n n80i proberen uptedaten,heb alles gedaan zoals aangegeven.
Zo gezegd zogedaan , maar helaas zo dood als een pier !!!![]()
niet dat dat wat uit zou moeten maken maar ben toch benieuwd...
[ Voor 3% gewijzigd door Moning2 op 12-04-2007 20:02 ]
Gisteren is er een beetje zand in de rails terechtgekomen. Het grootste deel is er al uit, maar er zit nog wel een klein beetje in. Maar de speling is nu wel weg
_Eend_ schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 07:17:
Gisteren is er een beetje zand in de rails terechtgekomen. Het grootste deel is er al uit, maar er zit nog wel een klein beetje in. Maar de speling is nu wel weg
J. CruijffElk nadeel heb z'n voordeel!
[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 13-04-2007 07:56 ]
Hoi!
Verwijderd
Dat is een goede tip, hoef ik niet naar een NSP om de speling weg te laten halen kan het nu dus zelf met een beetje zand._Eend_ schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 07:17:
Hoe stom het ook klinkt maar ik had precies hetzelfde..._Eend_ schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 07:17:
Dus iedereen met speling moet gewoon een dagje naar het strand
Verwijderd
Ja hoor geen probleem... ik heb het in combinatie met OCS (Oracle Collaboration Suite) al een paar maanden werkend... je moet alleen wel de paden weten van de calender en taken enzo.. Die kunnen per server verschillen, tenminste dat was bij OCS zo.EnsconcE schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:13:
Zijn er mensen die de Syncml met een server aan de gang hebben? Ik heb fundamol geprobeert maar dat is niet bepaald gebruiksvriendelijk. Ik heb geprobeerd deze in te stellen maar het lukt me niet. Op het internet kan ik ook weinig vinden over syncml i.c.m. de n80.
Hi,
Vandaag kreeg ik een sms van een nummer die ik nog niet in mijn telefoon had, dus die sla ik op, maar in m'n inbox staat nog gewoon (ook na wat reboots) het nummer ipv de naam van de persoon. Ook kreeg ik laatst een sms van iemand van wie ik het nummer alwel in mijn telefoon had, maar gewoon het 06 nummer te zien was bij de inbox. Irritant. Hoe fix ik dit?
Vandaag kreeg ik een sms van een nummer die ik nog niet in mijn telefoon had, dus die sla ik op, maar in m'n inbox staat nog gewoon (ook na wat reboots) het nummer ipv de naam van de persoon. Ook kreeg ik laatst een sms van iemand van wie ik het nummer alwel in mijn telefoon had, maar gewoon het 06 nummer te zien was bij de inbox. Irritant. Hoe fix ik dit?
x
Als je het nummer er twee of meerdere keren in je telefoon hebt staan geeft hij alleen het nummer weer.
39
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem. Is ook altijd hetzelfde nummer. Zelfs als ik weer nieuwe firmware op mijn toestel zet en alles er weer op nieuw op moet zetten.Jaspur schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 00:21:
staat er 1 x in..
Iemand toevallig ook het probleem gehad, dat het headphone teken blijft staan op het scherm? Ik heb aantal dagen geleden laatste firmware erop gezet, weet niet 100% zeker of het daar door komt. Ik kan nu in iedergeval niet meer gebeld worden of bellen, alleen als me koptelefoon aansluit. weet dus niet zeker of het headphone teken er meteen stond na de firmware upgrade.
Is al eerder besproken in ieder geval... Er is ook een user die een oplossing heeft geloof ik. Probeer het eens met search op te lossen. Ik alleen weet niet meer in wel deel het stond.JayDoubleU schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:33:
Iemand toevallig ook het probleem gehad, dat het headphone teken blijft staan op het scherm? Ik heb aantal dagen geleden laatste firmware erop gezet, weet niet 100% zeker of het daar door komt. Ik kan nu in iedergeval niet meer gebeld worden of bellen, alleen als me koptelefoon aansluit. weet dus niet zeker of het headphone teken er meteen stond na de firmware upgrade.
Hoi!
Dit is ook al 10 keer uitgelegd in dit topic, zoek er maar eens naar, iets met index...Jaspur schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 00:12:
Hi,
Er is nergens een oplossing gegeven..Moning2 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 12:52:
[...]
Dit is ook al 10 keer uitgelegd in dit topic, zoek er maar eens naar, iets met index...
x
Hallo,
Elke keer als ik met wifi probeer te vebinden met internet dan krijg ik de melding, geen reactie van de gateway.
Dit krijg ik altijd ongeacht welke wifi netwerk ik gebruik.
Elke keer als ik met wifi probeer te vebinden met internet dan krijg ik de melding, geen reactie van de gateway.
Dit krijg ik altijd ongeacht welke wifi netwerk ik gebruik.
Dan zou ik nog eens lezen wat er staat: er staat ook aangegeven of er een oplossing is!
Die OCS lijkt me een draak van een programma, een server hier, OCS software daar. Iets waar ik niet op zit te wachten, alhoewel het misschien een product is dat goed aangepast kan worden. Persoonlijk zit ik te wachten op een "plug and play" server waar eventuele lastige instellingen aanwezig zijn. Het liefst gewoon installeren en dan moet het werken(excuse me for my lazy assVerwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:28:
[...]
Ja hoor geen probleem... ik heb het in combinatie met OCS (Oracle Collaboration Suite) al een paar maanden werkend... je moet alleen wel de paden weten van de calender en taken enzo.. Die kunnen per server verschillen, tenminste dat was bij OCS zo.
Oplossing voor geen naam bij bv. SMS-je :
1. ga naar de contactpersoon via contacten
2. open de details van de contacten
3. wis alle dubbele nummers
4. ga al je contacten na (ja moet helaas ik weet geen andere manier)
5. volgende keer zoeken in deze topics!!
Verwijderd
Maakt bij mij niks uit. Heb geen enkel dubbel nummer in mijn contactlijst staan.gram501 schreef op zondag 15 april 2007 @ 13:08:
zoals al eerder verteld, het is een bekend 'probleem' en er is geen oplossing voor behalve als je weet die index file aan te passen, dus leef ermee of ga voor een andere mobiel.......Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 15:09:
[...]
Maakt bij mij niks uit. Heb geen enkel dubbel nummer in mijn contactlijst staan.
Je kan ook je telefoon aansluiten op de computer, via verkenner naar contacten gaan en daar alles bij langs gaan. Hoef je niet alles te doen op je mobiel.gram501 schreef op zondag 15 april 2007 @ 13:08:
Het probleem is inmiddels opgelost met een nieuwe versie van Gsync. Het werkt echt prima! Wellicht is het programma een tip voor andere N80-bezitters met een Gmail-adres!rclahsen schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:04:
[...]
Zegt ie toch ook, dat ie nog wacht op een werkende versie voor de N80?
Hebben jullie ook GSync geprobeerd (staat ook op de website van Psiloc)? Daarmee kun je ervoor zorgen dat je smsjes naar je gmail-account worden verzonden (handig, heb je altijd een backup). Ik heb het geprobeerd, maar GSync vertraagt mijn N80 zodanig dat ik maar weer verwijderd heb. Heeft iemand dat ook zo ervaren?
Hoe worden ze dan verzonden, via GPRS? Of Wlan?rclahsen schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:13:
[...]
Het probleem is inmiddels opgelost met een nieuwe versie van Gsync. Het werkt echt prima! Wellicht is het programma een tip voor andere N80-bezitters met een Gmail-adres!
x
Via de verbindingswijze die jezelf kiest. Of die je vooraf vastlegt in de instellingen.Jaspur schreef op zondag 15 april 2007 @ 17:17:
[...]
Hoe worden ze dan verzonden, via GPRS? Of Wlan?
Bij het openen van de standaard browser krijg ik dit in beeld:
Web:
Al in gebruik !
Telefoon al een paar keer uit en aangezet, helpt niet.
Met Opera mini en Google maps geen probleem om verbinding te maken.
Web:
Al in gebruik !
Verwijderd
Heb je al geprobeert om je toestel in offline modus te zetten en dan een restart te doen of met Taskmanager alle toepassingen te sluiten c.q. killen ??eejeej schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:49:
Bij het openen van de standaard browser krijg ik dit in beeld:
Web:
Al in gebruik !
Dit probleem heb ik dus ook gehad, terug sturen voor reparatie was mijn oplossingJayDoubleU schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:33:
had alles geprobeerd toen, nieuwe firmware, resets enz.
misschien ook een mogelijkheid:
Het Nokia N80 Topic Deel 5
[ Voor 10% gewijzigd door fezzz op 16-04-2007 15:57 ]
Net geprobeerd, zelfde meldingVerwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:54:
Heb je al geprobeert om je toestel in offline modus te zetten en dan een restart te doen of met Taskmanager alle toepassingen te sluiten c.q. killen ??
In Handy Taskman staat alleen standby actief, er zijn geen openstaande verbindingen (geen icoontjes iig)
Edit:
Net een update gedraait, vervolgens de melding: Zelftest mislukt
Telefoon uit/aan, geheugenkaart erin, backup teruggezet en alles werkt weer
[ Voor 16% gewijzigd door eejeej op 17-04-2007 13:24 ]
Heeft iemand al de N80 gesynct gekregen met linux; evolution of kmail oid?
Als ik gnokii moet geloven is het SyncML protocol een beetje veranderd in de derde generatie N60`s...
OBEX filetransfer heb ik onder gnome al wel aan de praat. Ik kan ook gewoon SMSjes versturen vanaf m`n PC, maar het belangrijkste, m`n agenda, heb ik nog niet weten over te brengen...
Iemand al wel gelukt?
Als ik gnokii moet geloven is het SyncML protocol een beetje veranderd in de derde generatie N60`s...
OBEX filetransfer heb ik onder gnome al wel aan de praat. Ik kan ook gewoon SMSjes versturen vanaf m`n PC, maar het belangrijkste, m`n agenda, heb ik nog niet weten over te brengen...
Iemand al wel gelukt?
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Een irritante verandering sinds de nieuwe firmware:
Bij het omschakelen van GSM naar DUAL-MODE moet het toestel nu opnieuw opstarten, bij de vorige firmware was dat niet....
Bij het omschakelen van GSM naar DUAL-MODE moet het toestel nu opnieuw opstarten, bij de vorige firmware was dat niet....
If you can't take the heat, get burried!
Waar haal je dat nou vandaan.Sieking schreef op woensdag 18 april 2007 @ 00:44:
Dat is altijd zo geweest !
En hoe vaak doe je dat?Sieking schreef op woensdag 18 april 2007 @ 00:44:
Kost je 30 seconden...
Hoi!
Al wat meer bekend over een changelog?
--Edit--
heb deze gevonden op een andere site:
Volgens deze gebruiker is dit de offieciele changelog:
Hecke
Novice poster
Official Changelog:
Changes/improvements made MCU SW v 4.0632.0.38 to v 4.0707.0.7:
- VoIP usability and maturity improvements
- VoIP priority tuning
- Improves VoIP performance during use of other applications such
as browser
- VoIP security improvements
- Power consumption improvements
- WLAN Wizard added to User Data Area (C-drive) and Active Standby
screen
- Kodak application removed
--Edit--
heb deze gevonden op een andere site:
Volgens deze gebruiker is dit de offieciele changelog:
Hecke
Novice poster
Official Changelog:
- VoIP priority tuning
as browser
screen
[ Voor 92% gewijzigd door gram501 op 18-04-2007 10:51 ]
Change log:
| Changes/improvements made MCU SW v 4.0632.0.38 to v 4.0707.0.7: |
| - VoIP usability and maturity improvements |
| - VoIP priority tuning |
| - Improves VoIP performance during use of other applications such |
| as browser |
| - VoIP security improvements |
| - Power consumption improvements |
| - WLAN Wizard added to User Data Area (C-drive) and Active Standby |
| screen |
| - Kodak application removed |
Verwijderd
Nog even over internet telefonie, een vriend van mij reist veel en wil graag met zijn N80 overal ter wereld via het hotelnetwerk (WLAN) kunnen bellen. Nu heb ik allerlei instellingstips gevonden, zeker hier maar één ding kan ik nog niet duidelijk krijgen... Is het mogelijk om via verschillende WLAN netwerken VOIPbuster te gebruiken? En zo ja hoe?
Verwijderd
Zijn er hier meer mensen op het forum die door nokia benaderd zijn voor het testen van het mail programma Manhattan op je N80???
Ik wel en ben benieuwd naar jullie bevindingen van het programma.
nouja door gewoon verbinding te maken met dat wlan netwerk met het internettelefonie programma op de n80...Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:51:
Nog even over internet telefonie, een vriend van mij reist veel en wil graag met zijn N80 overal ter wereld via het hotelnetwerk (WLAN) kunnen bellen. Nu heb ik allerlei instellingstips gevonden, zeker hier maar één ding kan ik nog niet duidelijk krijgen... Is het mogelijk om via verschillende WLAN netwerken VOIPbuster te gebruiken? En zo ja hoe?
Verwijderd
Heeft iemand dit al eens geprobeerd ? Wanneer je wilt weten waar je vriendin/vrouw is, is ze op het werk
, thuis
of toch bij de buurman?
Met een afwijking van hooguit 25 mtr , weet je het mobiel te vinden !!
Je hoeft alleen het land en het nummer (van het mobiel dat je wilt opsporen ) in te geven in de daarvoor bestemde vakjes.
hier de link ;
http://www.sat-gps-locate.com
Je hoeft alleen het land en het nummer (van het mobiel dat je wilt opsporen ) in te geven in de daarvoor bestemde vakjes.
hier de link ;
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 14:03 ]
tis 10M wel goed lezen hoorVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:58:
Heeft iemand dit al eens geprobeerd ? Wanneer je wilt weten waar je vriendin/vrouw is, is ze op het werk, thuis
of toch bij de buurman?
![]()
hier de link ;![]()
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Zou Connie Breukhoven deze link vandaag ook al gebruikt hebben?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 14:32 ]
Verwijderd
Voipbuster kan misschien wel, maar misschien ook niet werken. Reden is dat de sip instellingen welke handmatig ingesteld worden (dus die van voipbuster) niet voldoende zijn. Hierbij ontbreken de instellingen voor NAT/STUN welke er voor zorgen dat het op bijna alle openbare netwerken zal werken. Het instellen van deze settings kunnen we niet zelf, dit gaat alleen door OMA/DM provisioning (oftewel je ontvangt een sms met daarin de benodigde settings welke je dan opslaat, ala Gizmo, Truphone of Fring).Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:51:
Wellicht kan hij wel fring gebruiken en daaraan zijn voipbuster sip settings koppelen ... alleen geluidsvolume via fring is in de huidige versie (nog veel) te laag.
Nog iets om te onthouden. Bij het inloggen op bijvoorbeeld AP van een hotel waarbij ingelogd dient te worden. Log eerst in en laat de webbrowser op de achtergrond draaien. Switch daarna terug naar het hoofdmenu om Internet calls te doen.
Grtz,
Nee hoor gebruik het regelmatig en bij de vorige versies schakelde de tel. gewoon om.yassine schreef op woensdag 18 april 2007 @ 00:46:
Waar haal je dat nou vandaan.![]()
Dat is altijd zo geweest !
Eeh een paar keer per week, en dan is het errug irri....
Ik gebruik het omdat ik in het gebied waar ik met de auto rij geen goede UMTS dekking heb en dan wordt de verbinding regelmatig "om technische redenen verbroken", maar ik gebruik mijn N80 ook om mijn e-mail te lezen en dan is 30 seconden wachten irritant.
If you can't take the heat, get burried!
Zo had ik het nog niet bekeken. Dan is het erg irritant ja.Sieking schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:17:
[...]
Nee hoor gebruik het regelmatig en bij de vorige versies schakelde de tel. gewoon om.
[...]
Eeh een paar keer per week, en dan is het errug irri....
Ik gebruik het omdat ik in het gebied waar ik met de auto rij geen goede UMTS dekking heb en dan wordt de verbinding regelmatig "om technische redenen verbroken", maar ik gebruik mijn N80 ook om mijn e-mail te lezen en dan is 30 seconden wachten irritant.
Wat ik zo vreemd vind is dat Nokia zo lang wacht om met een offciele changelog te komen. De update is nu toch al wel weer (relatief gezien dan
Iemand die zijn/haar telefoon wil update (een tweaker uitgezonderd
Hoi!
Kan je me daar eens iets meer over vertellen dat programma? Vind de huidige mailclient in de N80 echt niet fijn werken en gebruik dus Profimail. Ben benieuwd wat voor programma dat Manhattan dan is.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:08:
Zijn er hier meer mensen op het forum die door nokia benaderd zijn voor het testen van het mail programma Manhattan op je N80???
Verwijderd
Heb vandaag m,n N80i terug gekregen en hij werkt weer als vanouds.(er was iets mis gegaan met het flashen hij deed niets meer)
Heb er precies een week op moeten wachten,wat volgens mij zeer kort is,dus hulde aan het NSP uit Arnhem.
De nieuwe firmware zit er op en ik merk tot op heden nog geen verschil met de vorige firmware.
Een volgende keer als er weer geflashd moet worden dan laat ik het door hen doen,dat scheelt me een hoop gedoe.
Heb er precies een week op moeten wachten,wat volgens mij zeer kort is,dus hulde aan het NSP uit Arnhem.
De nieuwe firmware zit er op en ik merk tot op heden nog geen verschil met de vorige firmware.
Een volgende keer als er weer geflashd moet worden dan laat ik het door hen doen,dat scheelt me een hoop gedoe.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 19:46 . Reden: spelfout ]
Ik heb de nieuwe software er vorige week opgezet, en ik moet zeggen toch wel wat verschil te merken.
Die wlan wizzard op je desktop (of hoe heet het standaard scherm) is ideaal ff zoeken, aanvinken desnoods nog ff het w8woord ingeven en surfen of bellen maar.
Ik heb de telefoon modus op gsm gezet (had ik met de vorge firmware ook) en de battery gaat hier nu 5 dgn mee ipv 3 en ik gebruik de telefoon ook nog zakelijk.
1 nadeel heb ik wel, als ik em openschuif vanuit de slaapstand dan duurt het een dikke 2 sec. voordat je beeld hebt, dit was voorheen niet.
Die wlan wizzard op je desktop (of hoe heet het standaard scherm) is ideaal ff zoeken, aanvinken desnoods nog ff het w8woord ingeven en surfen of bellen maar.
Ik heb de telefoon modus op gsm gezet (had ik met de vorge firmware ook) en de battery gaat hier nu 5 dgn mee ipv 3 en ik gebruik de telefoon ook nog zakelijk.
1 nadeel heb ik wel, als ik em openschuif vanuit de slaapstand dan duurt het een dikke 2 sec. voordat je beeld hebt, dit was voorheen niet.
Zo te horen uit jullie verhalen w8 ik nog even met updaten van de firmware omdat ik nog niet echt veel positieve verhalen hoor.
Wat ik wel verwacht is dat de batterij duur aanzienelijk toe neemt i.v.m. snel in slaap stand springen van display.
(alhoewel begint het wel steeds verleidelijker te worden)
Wat ik wel verwacht is dat de batterij duur aanzienelijk toe neemt i.v.m. snel in slaap stand springen van display.
(alhoewel begint het wel steeds verleidelijker te worden)
Dat heb ik ook, vooral onhandig als je even wilt kijken hoe laat het is...etienne001 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:28:
*knip*
[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 18-04-2007 19:54 ]
Hoi!
Ik heb dit altijd al, met elke firmware... blijf het irritant vinden...urnie538 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:54:
[...]
Dat heb ik ook, vooral onhandig als je even wilt kijken hoe laat het is...
Help!
Mijn Backup via Pc-suite werkt niet hij geeft fout melding:
"In ContentCopier is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
wat nu?
Mijn Backup via Pc-suite werkt niet hij geeft fout melding:
"In ContentCopier is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
wat nu?
Dit las ik op een andere site:
-edit-
vertaald met vertaal programma:
Een ongeveer week geleden, Nokia heeft een nieuwe Ingebouwde programmatuur voor N80 telefoons vrijgegeven. De nieuwe software is verondersteld om telefoonprestaties te verbeteren evenals bekende insecten te bevestigen. Nochtans. nadat ik mijn N80 had bevorderd, vond ik een insect in de dienstberichten. Vóór de verbetering, die zou een de dienstaantal zoals *100# de omhoog gevraagde diensten knallen draait, in mijn geval update en tijd (vari�ërt al naar gelang verschillende dienstverleners) zou moeten knallen. Nadat de verbetering dit is niet werkt. Het zou tonen het woord dat dan het vraagt verdwijnt en niets na het komt. Dit werd ook gemeld in Het Forum van de Bespreking van de Software van Nokia door gebruikers die hun N80 aan V 4.0707.0.7 bevorderden
Een ander ding om overweging aan te brengen is een optie die is verwijderd uit de zeer belangrijke configuratie Van verschillende media. Vóór de verbetering, kon u een toepassing aan het onderdrukken van de sleutel van verschillende media toewijzen (niet de middensleutel, wil ik houdend de sleutel van verschillende media voor een seconde). Dit is niet meer mogelijk. Het houden van de sleutel zou van verschillende media de muziekspeler lanceren en dit is unchangeable. Geef me één goede reden fot dat: S
-edit-
Een ongeveer week geleden, Nokia heeft een nieuwe Ingebouwde programmatuur voor N80 telefoons vrijgegeven. De nieuwe software is verondersteld om telefoonprestaties te verbeteren evenals bekende insecten te bevestigen. Nochtans. nadat ik mijn N80 had bevorderd, vond ik een insect in de dienstberichten. Vóór de verbetering, die zou een de dienstaantal zoals *100# de omhoog gevraagde diensten knallen draait, in mijn geval update en tijd (vari�ërt al naar gelang verschillende dienstverleners) zou moeten knallen. Nadat de verbetering dit is niet werkt. Het zou tonen het woord dat dan het vraagt verdwijnt en niets na het komt. Dit werd ook gemeld in Het Forum van de Bespreking van de Software van Nokia door gebruikers die hun N80 aan V 4.0707.0.7 bevorderden
Een ander ding om overweging aan te brengen is een optie die is verwijderd uit de zeer belangrijke configuratie Van verschillende media. Vóór de verbetering, kon u een toepassing aan het onderdrukken van de sleutel van verschillende media toewijzen (niet de middensleutel, wil ik houdend de sleutel van verschillende media voor een seconde). Dit is niet meer mogelijk. Het houden van de sleutel zou van verschillende media de muziekspeler lanceren en dit is unchangeable. Geef me één goede reden fot dat: S
[ Voor 77% gewijzigd door gram501 op 18-04-2007 21:54 ]
Oeh..moet er niet aan denken joh..insecten in mijn telefoon!gram501 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:53:
Dit las ik op een andere site:
-edit-
Lang leve de vertaalprogs!Nochtans. nadat ik mijn N80 had bevorderd, vond ik een insect in de dienstberichten.
Hoi!
Verwijderd
Weet iemand hoe dat zit, kun je je Nokia N80 upgraden naar de N80 IE ?? en als dat kan wat van voor/nadelen zitten daaraan vast ?
Verwijderd
Official Changelog:
- VoIP priority tuning
as browser
screen
- VoIP priority tuning
as browser
screen
Verwijderd
Nu heb ik v.middag de nieuwste firmware gedownload v. 4.0707.0.7. is dat dan de versie voor N80IE ??
Verwijderd
Omdat ik geen hoesje wil gebruiken maar wel mijn Nokia N80 wil beschermen heb ik altijd het plasticje op het scherm laten zitten. Echter begint het nu los te laten. Ik wil dus een nieuwe kopen en kwam terecht bij de Spiegel Screen Protector. Heeft iemand ervaring met dit product of ervaring met het gebruik van screen protectors (doorzichtig plastic op het scherm)?
De protector van Brando vind ik erg goed: als je hem goed bevestigt zie je hem amper!Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 07:36:
Omdat ik geen hoesje wil gebruiken maar wel mijn Nokia N80 wil beschermen heb ik altijd het plasticje op het scherm laten zitten. Echter begint het nu los te laten. Ik wil dus een nieuwe kopen en kwam terecht bij de Spiegel Screen Protector. Heeft iemand ervaring met dit product of ervaring met het gebruik van screen protectors (doorzichtig plastic op het scherm)?
Om even in te haken.rclahsen schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:43:
[...]
De protector van Brando vind ik erg goed: als je hem goed bevestigt zie je hem amper!
In de PriceWatch staan ze.
Maar welke heb je genomen voor je N80? Heb je er 'zomaar' een gekocht en toe op maat geknipt?
Hoi!
Via shop.brando.com.hk (geloof ik, kan het niet controleren: op mijn werk wordt internet grotendeels afgeschermd) kun je ze bestellen, op maat van de N80. Dus je hoeft niet te snijden.urnie538 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:51:
[...]
Om even in te haken.
In de PriceWatch staan ze.
Maar welke heb je genomen voor je N80? Heb je er 'zomaar' een gekocht en toe op maat geknipt?
Verwijderd
Dit programma draait op de achtergrond van je telefoon en zodra je mail krijgt haalt ie het binnen. Werkt ideaal. Krijg zelfs van Nokia 30 euro voor de gemaakte kosten.DoubleD1980 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:05:
[...]
Kan je me daar eens iets meer over vertellen dat programma? Vind de huidige mailclient in de N80 echt niet fijn werken en gebruik dus Profimail. Ben benieuwd wat voor programma dat Manhattan dan is.
http://www.nokia-manhattan.nl/
Verwijderd
Jongens weet niemand hoe dat zit ? had gevraagd hoe dat zat, heb gister op mijn Nokia N80 versie 4.07.07 gezet, is dat nu de N80IE uitvoering??
grtzzz.
grtzzz.
Mooie site, ik heb er alleen niets aan zonder toegangscode.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:04:
[...]
Dit programma draait op de achtergrond van je telefoon en zodra je mail krijgt haalt ie het binnen. Werkt ideaal. Krijg zelfs van Nokia 30 euro voor de gemaakte kosten.
http://www.nokia-manhattan.nl/
Verwijderd
OOh ja vergeten. Mmm dan wordt het een beetje lastig. Denk niet dat ze het chill vinden als ik hier doe toegangscode ff op het internet zet.martinkleppe schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:26:
[...]
Mooie site, ik heb er alleen niets aan zonder toegangscode.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 10:29 ]
Verwijderd
Ja, je hebt nu geupdate van N80 naar N80IE.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:20:
Jongens weet niemand hoe dat zit ? had gevraagd hoe dat zat, heb gister op mijn Nokia N80 versie 4.07.07 gezet, is dat nu de N80IE uitvoering??
grtzzz.
Dit topic is gesloten.
![]()