Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:57:
[...]

Zou je de voordelen van de N80 tov de n70 eens willen opsommen?

De speling is vrij normaal... Max een of twee milimeter ofzo,,
Lijkt me niet zo moeilijk:

Schermresolutie, WiFi, Camera en tal van andere mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:54
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:17:
radiostations zijn meestalmet extensie asx en dat is voor de mediaplayer. Nu wil ik toch graag bijvoorbeeld q-music luisteren op mijn n80 via wifi. Is hier een oplossing voor?
thx
probeer eens de Tunin.fm player. Werkt hier goed via wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:20

Ankh

|true

urnie538 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:57:
[...]

Zou je de voordelen van de N80 tov de n70 eens willen opsommen?

De speling is vrij normaal... Max een of twee milimeter ofzo,,
- Snelheid ligt hoger van het systeem.
- Wifi
- Resolutie licht een stuk hoger en is scherper
- batterij gaat langer mee (v1 van n70 met een crappy firmware..)
- mooier design, schuif telefoons altijd handig gevonden ;-)
- verbeterde camera functie.

dit is wat ik nu al kan verzinnen :P

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi.. ik heb nu de w810i en ik ben aan het twijfelen tussen de k800i of de n80..wat zijn jullie reacties ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 01:10:
[...]

Actief Standby uitzetten (onder instellingen-telefoon-stbymodus).
Dat had ik al gevonden in het boekje, maar ik wil alleen de agenda-items weghebben, en niet alles..

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 19:30:
[...]

Dat had ik al gevonden in het boekje, maar ik wil alleen de agenda-items weghebben, en niet alles..
Mm nou wat niet in het boekje staat is meestal ook niet mogelijk. Als je je vraag wat duidelijker had gesteld was dit je antwoord gelijk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:41
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 19:48:
[...]

Mm nou wat niet in het boekje staat is meestal ook niet mogelijk. Als je je vraag wat duidelijker had gesteld was dit je antwoord gelijk geweest.
Bovendien vind ik het juist handig: dan hoef je niet in de agenda te kijken om te zien wat je de komende dagen moet doen. Is het niet een oplossing dan om geen dingen in de agenda te zetten als dat toch niet gebruikt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
rclahsen schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 19:49:
[...]

Bovendien vind ik het juist handig: dan hoef je niet in de agenda te kijken om te zien wat je de komende dagen moet doen. Is het niet een oplossing dan om geen dingen in de agenda te zetten als dat toch niet gebruikt? :P
Het is dat mensen mn agenda kunnen zien als ze mn telefoon in handen krijgen. ;)
Maar jammer dat het niet lukt.

En die link van die Nokia Symbian OS Theme Creator uit de startpost is ook nog steeds dood. Op google ook niets gevonden. Is er niet een soortgelijk programma?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:12:
[...]

probeer eens de Tunin.fm player. Werkt hier goed via wifi
wooow thx. :) :)
jammer q-music staat er nog niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:06

_Eend_

🌻🇺🇦

Jaspur schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:00:
En die link van die Nokia Symbian OS Theme Creator uit de startpost is ook nog steeds dood. Op google ook niets gevonden. Is er niet een soortgelijk programma?
Daar zit ik ookal een tijdje naar te zoeken.. Er zijn zat themes te krijgen, maar die zijn lelijk en/of je moet er voor betalen.. Als het nou een verschrikkelijk mooi theme was had ik er wel een paar euro voor over, maar het valt allemaal wel tegen. En die gratis Nokia themes zijn net zo 'mooi' als de themes die je er standaard bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Misschien dat dit programmatje goed werkt?
http://series-60-theme-studio.en.softonic.com/ie/35013
De screenshots zien er vrij goed uit.

En het is nog freeware ook.

Edit:

Latest Improvements
The latest version adds support for S60 3rd Edition and its new theme capabilities, including morphing themes and animated effects.
Keep track of Series 60 Theme Studio

[ Voor 37% gewijzigd door EWK op 25-03-2007 11:28 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:27:

Yep, dat is waar "men" naar op zoek is.
Dé Nokia Symbian theme creator...

Maar: lees vooral ook het stukje eronder, vóór je op de "download"knop drukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
urnie538 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:27:

Edit:

Latest Improvements
The latest version adds support for S60 3rd Edition and its new theme capabilities, including morphing themes and animated effects.
Keep track of Series 60 Theme Studio
Nope, die heeft de verkeerde resolutie..

Edit: de resolutie die er staat is om een thema te maken is: 176*280
Of valt dit aan te passen ERGENS voor de N80?

[ Voor 10% gewijzigd door repsaj op 25-03-2007 11:52 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds kort de Nokia N80 en heb gemerkt dat de batteij ineen helemaal leeg is. En dat terwijl er geen applicties draaien en ik ook niet bel. Ik heb het vermoeden dat er toch iets draait op de achtegrond, maar als ik de menu-knop ingedrukt houd zie ik niks.

Soms probeer ik te verbinden via Wifi en dat lukt dan niet. Op Annuleren klikken lukt dan niet. Uiteindelijk lukt het me dan toch de applicatie te be-eindigen, maar een paar uur later is de batterj (die helemaal vol was) leeg.

Hebben jullie dezelfde ervaringen?

Ik heb het al een paar keer meegemaakt dat ik op mijn werk verrast wordt met een lege batterij. Hier word ik echt niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week stopte mijn N80 er ineens mee (s'nachts). GSM ging wel nog aan maar dat was het ook wit scherm (kon geeneens m'n pincode intoetsen).

Heb hem naar de Belcompany terug gebracht, deze hebben hem opgestuurd nu is het maar afwachten totdat ik telefoontje krijg dat ik hem kan ophalen.

Ben eens benieuwd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:40:
Hoi.. ik heb nu de w810i en ik ben aan het twijfelen tussen de k800i of de n80..wat zijn jullie reacties ?
Als je een mobiel voor foto's neemt:
absoluut de K800 erg snel ff fototje maken en meestal erg goed!!
Maar als je een alleskunner wilt waaarmee je kan navigeren en nog eens redelijk goede foto's maakt:
(alleen overdag, en jammer dat N80 geen autofocus heeft)
dan neem je de n80, zoals ik uit eindelijk ben overgestapt van K800 naar de N80 1 woord: FANTASTISCH,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:10:
Hallo,

Ik heb sinds kort de Nokia N80 en heb gemerkt dat de batteij ineen helemaal leeg is. En dat terwijl er geen applicties draaien en ik ook niet bel. Ik heb het vermoeden dat er toch iets draait op de achtegrond, maar als ik de menu-knop ingedrukt houd zie ik niks.

Soms probeer ik te verbinden via Wifi en dat lukt dan niet. Op Annuleren klikken lukt dan niet. Uiteindelijk lukt het me dan toch de applicatie te be-eindigen, maar een paar uur later is de batterj (die helemaal vol was) leeg.

Ik heb het al een paar keer meegemaakt dat ik op mijn werk verrast wordt met een lege batterij. Hier word ik echt niet vrolijk van.
dan lijkt het erop dat WLAN actief blijft na een gefaalde verbinding en dan is je batterijtje mooi snel leeg ja, eventjes uit en aan en tis opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Moning2 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:43:
[...]

dan lijkt het erop dat WLAN actief blijft na een gefaalde verbinding en dan is je batterijtje mooi snel leeg ja, eventjes uit en aan en tis opgelost
Als je de rode knop ingedrukt houdt, dan sluit hij alle eventueel openstaande verbindingen af.

Iets anders. Graag hoor ik jullie ervaring met de SIP functionaliteit van de normale N80 met de laatste firmware.
Persoonlijk ben ik daar niet echt over te spreken (veel Lag), terwijl ik met fring over zowel UMTS als Wifi goed geluid zonder teveel vertraging heb.
Als anderen hier geen last van hebben, dan zou het natuurlijk bij mij kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Blindfold schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:55:
[...]
Graag hoor ik jullie ervaring met de SIP functionaliteit van de normale N80 met de laatste firmware.
Persoonlijk ben ik daar niet echt over te spreken (veel Lag), terwijl ik met fring over zowel UMTS als Wifi goed geluid zonder teveel vertraging heb.
Als anderen hier geen last van hebben, dan zou het natuurlijk bij mij kunnen liggen.
Moet zeggen dat ik hierover zeer te spreken ben. Werkt beter dan ik verwacht had. Heb het zo ingesteld dat ik met een klik verbonden ben met Voipbuster. Bel regelmatig mijn moeder in Zwitserland (+/- 30 min) en de kwaliteit is echt niet te onderscheiden met de gewone telefoon. Heb tot nu toe maar een keer gehad dat de verbinding weg viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:00:
[...]

Het is dat mensen mn agenda kunnen zien als ze mn telefoon in handen krijgen. ;)
Maar jammer dat het niet lukt.
Hierin moet ik bekennen dat je een goed punt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Maite schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:06:
[...]

Moet zeggen dat ik hierover zeer te spreken ben. Werkt beter dan ik verwacht had. Heb het zo ingesteld dat ik met een klik verbonden ben met Voipbuster. Bel regelmatig mijn moeder in Zwitserland (+/- 30 min) en de kwaliteit is echt niet te onderscheiden met de gewone telefoon. Heb tot nu toe maar een keer gehad dat de verbinding weg viel.
Maar dit heb je dus gedaan door gewoon de standaard Sip instellingen te gebruiken (zoals hierboven ook vermeld)? Of gebruik je ook een third party progje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
ja, gewoon de standaard sip client van de N80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:10:
Hallo,

Toevallig de clock-screensaver geïnstalleerd? Daar liep mijn batterij dus binnen een dag van leeg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
Heb zelf een probleem met mijn N80 icm de fabrieks bluetooth van mijn Seat Leon. Ik lees op diverse Seat forums dat het probleem zich voordoet met alle Symbian toestellen.

Het komt er in het kort op neer dat de telefoon wel netjes verbinding maakt met de carkit, alles werkt prima (kan bellen en gebeld worden) maar het telefoonboek, gemiste oproepen, laatst gekozen nummets etc worden niet overgenomen door de carkit. Met als gevolg dat je dus alsnog je telefoon erbij moet pakken om een nummer te bellen ...

Dit zou komen doordat Symbian / Nokia een bepaald bluetooth protocol niet ondersteunt. Nokia heeft zelf ook problemen met Symbian telefoons icm de 810 carphone. Daar is een speciaal stukje software voor geschreven om het telefoonboek over te zetten van je symbianmobiel naar de carkit.

Helaas werkt deze niet voor de Seat carkit. Als er iemand nog frisse ideeën heeft over hoe dit zou kunnen worden opgelost, dan hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrEdge_ schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:29:
Heb zelf een probleem met mijn N80 icm de fabrieks bluetooth van mijn Seat Leon. Ik lees op diverse Seat forums dat het probleem zich voordoet met alle Symbian toestellen.

Het komt er in het kort op neer dat de telefoon wel netjes verbinding maakt met de carkit, alles werkt prima (kan bellen en gebeld worden) maar het telefoonboek, gemiste oproepen, laatst gekozen nummets etc worden niet overgenomen door de carkit. Met als gevolg dat je dus alsnog je telefoon erbij moet pakken om een nummer te bellen ...

Dit zou komen doordat Symbian / Nokia een bepaald bluetooth protocol niet ondersteunt. Nokia heeft zelf ook problemen met Symbian telefoons icm de 810 carphone. Daar is een speciaal stukje software voor geschreven om het telefoonboek over te zetten van je symbianmobiel naar de carkit.

Helaas werkt deze niet voor de Seat carkit. Als er iemand nog frisse ideeën heeft over hoe dit zou kunnen worden opgelost, dan hoor ik het graag :)
Heb je de externe sim-modus ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Maite schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:17:
ja, gewoon de standaard sip client van de N80.
Hmm, misschien moet ik dan toch maar eens een reset proberen. Als ik via de standaard SIP client ga bellen, dan heb ik een vertraging van 10 seconden ofzo.

Via Fring werkt het wel perfect, maar de ingebouwde SIP client is qua gebruikersgemak toch prettiger (alsof je normaal belt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerder heb ik al gepost dat ik een probleem had met mijn Nokia N80. Na 10 dagen kreeg ik al bericht dat het gemaakt was (kabelbreuk). Wat erg goed was, was dat ze gelijk de nieuwste firmware er op hebben gezet en ze hebben volgens mij het schuifmechanisme ook verbeterd want er zit nu minder speling op. Echt top een dergelijke service van Nokia! Service is toch vaak een ondergeschoven kindje als je voor een nieuwe gsm gaat kijken, maar ik ben toch echt tevreden met deze Nokia service. Reden temeer om ook voor een volgende gsm ook voor Nokia te gaan. Tot zover deze reclameuiting (nee ik werk niet voor Nokia). :)

Ik wil GPS. Zit er nog voordeel aan om de Nokia GPS Module LD-3W te kopen ten opzichte van goedkopere alternatieven? (Omdat het een Nokia is?)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:20

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:01:
Eerder heb ik al gepost dat ik een probleem had met mijn Nokia N80. Na 10 dagen kreeg ik al bericht dat het gemaakt was (kabelbreuk). Wat erg goed was, was dat ze gelijk de nieuwste firmware er op hebben gezet en ze hebben volgens mij het schuifmechanisme ook verbeterd want er zit nu minder speling op. Echt top een dergelijke service van Nokia! Service is toch vaak een ondergeschoven kindje als je voor een nieuwe gsm gaat kijken, maar ik ben toch echt tevreden met deze Nokia service. Reden temeer om ook voor een volgende gsm ook voor Nokia te gaan. Tot zover deze reclameuiting (nee ik werk niet voor Nokia). :)
Dat klinkt alsof je gewoon een nieuwe hebt gekregen :+
Ik wil GPS. Zit er nog voordeel aan om de Nokia GPS Module LD-3W te kopen ten opzichte van goedkopere alternatieven? (Omdat het een Nokia is?)
Niet dat ik weet. Ik heb zo'n Oasis-ding, werkt perfect met TomTom 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataGhost schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:21:
[...]

Dat klinkt alsof je gewoon een nieuwe hebt gekregen :+

[...]

Niet dat ik weet. Ik heb zo'n Oasis-ding, werkt perfect met TomTom 6.
Nee geen nieuwe, denk ik ;). Er zitten nog dezelfde "merk"tekens op: 2 kleine krasjes en hetzelfde plasticje op het scherm.

Zal eens kijken naar Oasis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Hmm, ik ben iets minder tevreden dan ForayNL. Ik wacht nu al ruim vier weken op mijn N80, die na een fout tijdens het upgraden van de (officiele) firmware niet meer functineerde (systeemfout). De Nokia is nog steeds "in behandeling".

Wie weet krijg ik wel een N95 voor de geleden schade van het lange wachten... :Y)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap de standaard SIP client van de N80 echt voor geen zak. Hoe stel je die in met Voipbuster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:09:
[...]

Heb je de externe sim-modus ingeschakeld?
Had ik inderdaad nog niet gedaan. Net even getest, maar het werkt nog steeds niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:50:
Ik snap de standaard SIP client van de N80 echt voor geen zak. Hoe stel je die in met Voipbuster?
Ik neem natuurlijk aan dat je dit niet vraagt zonder eerst even te hebben gezocht, maar wellicht heb je over deze post heengelezen een stukje verder naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu al 3 dagen aan het stoeien met dit #%$% apparaat voor mijn vader.
Internetten gaat allemaal prima via WLAN, maar hoe kan ik in vredesnaam nu op het netwerk komen?
Ik heb een netwerprinter met uPnP ondersteuning, op mijn linksys uPnP ook aangezet.
Ik kan de telefoon pingen op IP, maar op apparaatnaam gaat dat bijvoorbeeld niet.
Linksys router geeft de telefoon ook weer in de tabel, maar als "unkown" ipv de telefoonnaam.

Ik snap er echt helemaal niets meer van... iemand die mij de juiste weg kan wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:23

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:01:
Ik heb die van Nokia gekocht, de reden:
Je hebt meteen een telefoonlader voor in de auto (die op de gps en je foon kan) en een extra accu die in je gsm kan mocht je de gps niet gebruiken. Vond het wel handig alles pluggable met elkaar te hebben. Anders zit je weer met al die aparte adapters en dingen die niet met elkaar werken.
Maar verder heeft het geen noemenswaardige voordelen denk ik.
(Ja de chipset is hetzelfde als die officiele tomtom gps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:27:
Internetten gaat allemaal prima via WLAN, maar hoe kan ik in vredesnaam nu op het netwerk komen?
Ik heb een netwerprinter met uPnP ondersteuning, op mijn linksys uPnP ook aangezet.
Ik kan de telefoon pingen op IP, maar op apparaatnaam gaat dat bijvoorbeeld niet.
Linksys router geeft de telefoon ook weer in de tabel, maar als "unkown" ipv de telefoonnaam.

Ik snap er echt helemaal niets meer van... iemand die mij de juiste weg kan wijzen?
in het kort: niet
je kan wel Simplecenter gebruiken waarmee je via wifi bestandjes kan overzetten en fotos laten zien maar via het SMB netwerk kun je niks met de N80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

CT schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:35:
[...]

Ik heb die van Nokia gekocht, de reden:
Je hebt meteen een telefoonlader voor in de auto (die op de gps en je foon kan)
Bij dat Oasis-ding zit een sigarettenaansteker-usb-adapter, daarin stop je de bijgeleverde USB-kabel die je in de GPS kan stoppen. Met behulp van het bijgeleverde (N80) verloopje kan je er ook je telefoon mee opladen, zowel in de auto als via je laptop ofzo :) Idem voor de lichtnetlader muv usb/auto/laptop :+
en een extra accu die in je gsm kan mocht je de gps niet gebruiken.
Dat kan met die Oasis ook, alleen niet met de N80 :) Er zit verder wel een Nokia-batterij in die in redelijk wat types gebruikt kan worden.
Maar verder heeft het geen noemenswaardige voordelen denk ik.
(Ja de chipset is hetzelfde als die officiele tomtom gps).
Nouja, tegenwoordig heb je toch weinig kwaliteitsverschil meer in GPS-chipsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Ik heb mijn N80 nu driekwart jaar, maar heb tot nu toe nog steeds niet gevonden hoe je de meeste radiostreams aan de praat kan krijgen (zoals Radio 1 en 2). Iemand die hier iets voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upquark schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:46:
Ik heb mijn N80 nu driekwart jaar, maar heb tot nu toe nog steeds niet gevonden hoe je de meeste radiostreams aan de praat kan krijgen (zoals Radio 1 en 2). Iemand die hier iets voor weet?
Via internet bedoel je neem ik aan? Dat gaat niet lukken, het zijn *.asx streams met Windows Media Audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Tja, maar waarom eigenlijk niet? Het moet toch mogelijk zijn hier een programma voor te schrijven? Of heeft het met patenten o.i.d. te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:27:

Als de printer pictbridge ondersteund dan kan je wel printen, hier moet je wel de usb kabel van de telefoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag lui,

wat zijn jullie ervaringen m.b.t. de accu? Ik zit te twijfelen tussen de N73 en de N80i, maar ik lees bijv. op kieskeurig.nl dat de N80 toch vrij snel z'n accu verbruikt en dat hij van de N73 toch wel stuk langer meegaat. Ik heb momenteel een samsung en een van de redenen om na jaren over te stappen op Nokia is toch wel dat de accu's bij Samsung over het algemeen niet zo lang meegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:58

_PM

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:43:
Dag lui,

wat zijn jullie ervaringen m.b.t. de accu? Ik zit te twijfelen tussen de N73 en de N80i, maar ik lees bijv. op kieskeurig.nl dat de N80 toch vrij snel z'n accu verbruikt en dat hij van de N73 toch wel stuk langer meegaat. Ik heb momenteel een samsung en een van de redenen om na jaren over te stappen op Nokia is toch wel dat de accu's bij Samsung over het algemeen niet zo lang meegaan!
Misschien is de Nokia E65 iets voor je? (bijna zelfde mogelijkheden als N80 maar de batterij gaat wel langer mee:

N80:
GSM Tot 3 - 8 dagen
WCDMA Tot 3 - 8 dagen
GSM/WCDMA en WLAN Tot 2 - 6 dagen
Spreektijd
GSM Tot 2-3 uur
WCDMA Tot 1-2 uur
VoIP Tot 3-4 uur

E65:
265 uur standby, 360 min bellen (11 dgn, 6 uur)
(hierbij is alleen niet gespect of het om alleen gsm gaat of ook wlan, maar het meest logische is alleen gsm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PM schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:06:
[...]

Misschien is de Nokia E65 iets voor je? (bijna zelfde mogelijkheden als N80 maar de batterij gaat wel langer mee:

N80:
GSM Tot 3 - 8 dagen
WCDMA Tot 3 - 8 dagen
GSM/WCDMA en WLAN Tot 2 - 6 dagen
Spreektijd
GSM Tot 2-3 uur
WCDMA Tot 1-2 uur
VoIP Tot 3-4 uur

E65:
265 uur standby, 360 min bellen (11 dgn, 6 uur)
(hierbij is alleen niet gespect of het om alleen gsm gaat of ook wlan, maar het meest logische is alleen gsm)
Bedankt voor je tip, maar ik ben toch verliefd geworden op de N73/80. Heb ook maar de N73 besteld, vooral door z'n langere ervaren batterijduur. Bovendien heb ik nu de Samsung D400 (lekker oudje) en die lijkt qua slide systeem en uiterlijk toch iets te veel op de N80i. Keer wat anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

urnie538 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:31:
Even een update...

[...]

.....

[...]

Maandag 26 februari heb ik hem naar het NSP gebracht, en heb hem nu nog steeds niet terug. Afgelopen maandag heb ik naar het NSP gebeld, en hij wist niet waarom het zo lang duurde. Normaal duurt zo'n "firmwarereparatie" hooguit één a anderhalve week zei hij. Maar nu was het al drie weken geleden. Hij zei vragend dat ze misschien wel wachtten op onderdelen? (bij een firmware reset wat waarschijnlijk te verholpen is met de drie toetsen reset?) It just doesn't make sense.
Nu nog steeds niets gehoord (bijna 4 weken geleden). We wachten af...
Nu na ruim 4 1/2 week de N80 nog niet terug. Hij was terug bij het NSP, maar de beste man zei dat mijn telefoon alleen oplade en verder niet aan ging. Hij heeft hem vervolgens weer terug naar Nokia gestuurd.
Erg vreemd allemaal!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Hee
Hoe stel ik het volume in van de alarm-meldingen uit de agenda?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Niet echt een optie voor denk ik, maar je kunt natuurlijk wel de mp3/aac/whatever die je afspeelt zachter maken met zoiets als GoldWave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:17
Heeft iemand voor mij de SIP-instellingen voor Debitel one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 15:49
Ik heb een probleem wat zich al een tijdje voordoet.

Geen van de menu's waarin toegangspunten staan kan ik meer in.
Een voorbeeldje: Instellingen>Verbinding>Toegangspunten. Ik druk erop maar er gebeurt gewoon niets. Hij denkt ook niet na ofzo, gewoon helemaal niets. Hetzelfde met de toegangspunten van VPN.

Ook iets raars (denk ik). Als ik in de SIP instellingen zit en ik *klik op Nieuwe toevoegen en kies dan Standaard profiel gebruiken gebeurt er niets. Hij gaat wel uit het Opties-menu maar er staat nog steeds (geen SIP-profielen)

Weet iemand een oplossing hiervoor?

*PS: Jaloers op de mensen met een N95 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de vorige 5 delen vluchtig doorzocht en ook de optie "zoek " gebruikt , maar kan de post of link maar niet vinden waar wordt uitgelegd hoe je de rails bijelkaar buigt om het openen te verzwaren of om de speling minder te krijgen.

Wie kan en wil mij hierbij de link of info geven ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:56:
Heb de vorige 5 delen vluchtig doorzocht en ook de optie "zoek " gebruikt , maar kan de post of link maar niet vinden waar wordt uitgelegd hoe je de rails bijelkaar buigt om het openen te verzwaren of om de speling minder te krijgen.

Wie kan en wil mij hierbij de link of info geven ? _/-\o_
het lijkt me ook niet dat dat zo eventjes mogelijk is, hoe kom je dr bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Moning2 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:57:
[...]

Het is zeker mogelijk, en ik was in de veronderstelling dat het in deel 3 stond, dus ben ik zo vriendelijk geweest om het hele topic door te spitten maar helaas zonder resultaat.

Het was een klein tutorialtje waarin een user vertelde (aan de hand van foto's) hoe je het voor elkaar kon krijgen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upquark schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:34:
Tja, maar waarom eigenlijk niet? Het moet toch mogelijk zijn hier een programma voor te schrijven? Of heeft het met patenten o.i.d. te maken?
Ja waarom wordt er geen proggie voor geschreven. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 14:01:
[...]

Ja waarom wordt er geen proggie voor geschreven. |:( |:(
Patenten inderdaad, en eventueel gebrek aan capaciteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
urnie538 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 13:51:
[...]

Het is zeker mogelijk, en ik was in de veronderstelling dat het in deel 3 stond, dus ben ik zo vriendelijk geweest om het hele topic door te spitten maar helaas zonder resultaat.

Het was een klein tutorialtje waarin een user vertelde (aan de hand van foto's) hoe je het voor elkaar kon krijgen.
dat was iets met papier en zooi ertussen maar niks met verbogen rails..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou er was een poster die had een link geplaats en wanneer je die link opende zag je foto's met duidelijke afbeeldingen van wat je moest doen om bij die rails te komen .
Moning2 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:57:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 22:06:
Nou er was een poster die had een link geplaats en wanneer je die link opende zag je foto's met duidelijke afbeeldingen van wat je moest doen om bij die rails te komen .
[...]
Klopt inderdaad, ik heb me rot lopen zoeken net maar kon niets vinden. Ook op google gezocht voor termen als N80, speling, en loose, maar niets kunnen vinden. Wat eventueel kan zijn is dat het door een admin is verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Laatst online: 17-09 13:55
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 23:35:
[...]

Klopt inderdaad, ik heb me rot lopen zoeken net maar kon niets vinden. Ook op google gezocht voor termen als N80, speling, en loose, maar niets kunnen vinden. Wat eventueel kan zijn is dat het door een admin is verwijderd.
Nee hoor... hier istie: Verwijderd in "Het Nokia N80 Topic Deel 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de Nokia N80. Echt een super telefoon! Vroeg me alleen af waarom het niet mogelijk is bv op www.uitzendinggemist.nl een programma te bekijken. Hij geeft dan aan dat flash play ontbreekt maar het lukt me ook niet om deze te downloaden. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:08:
Ik heb sinds gisteren de Nokia N80. Echt een super telefoon! Vroeg me alleen af waarom het niet mogelijk is bv op www.uitzendinggemist.nl een programma te bekijken. Hij geeft dan aan dat flash play ontbreekt maar het lukt me ook niet om deze te downloaden. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Het zal je sowieso niet lukken om ze te bekijken aangezien het een Windows Media stream betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ swiebert , van mijn kant ook hartstikke bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Heb de N80 langer als een half jaar en
eindelijk heb ik de Digitiles thema werkend (hij moest gecertificeerd worden)

Afbeeldingslocatie: http://img296.imageshack.us/img296/8200/digitiles9bj.jpg

wat een mooie theme is dit!
ik ben blij!!!

[ Voor 29% gewijzigd door gram501 op 03-04-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al gezocht in de voorgaande 6 delen maar ben ook dit nog niet eerder tegen gekomen...

Ik heb mijn N80 reeds een maandje of 8. Daarbij telkens backups gemaakt van mijn applicatie's met PC Suite en de ingebakken backup en restore van de N80 zelf. Het opslaan van mijn smsjes deed ik met PC Suite altijd op een bepaalde laptop. Nu is deze laptop W2000 aan vervanging toe door een WXP installatie. In welke files vind ik de smsjes backup terug zodat ik deze naar mijn XP installatie kan installeren. Ik had eerder al in de map \Documents & Settings\account\Application Data\ de mappen Nokia en PC Suite gekopieerd (en daarna PC Suite geinstalleerd) maar dit resulteerd nog niet dat ik de oude opgeslagen smsjes (+/- 2000) terugvind.

Iemand al eerder met dit bijltje gehakt ?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:03

hstoker

Yatta!

gram501 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:01:
Heb de N80 langer als een half jaar en
eindelijk heb ik de Digitiles thema werkend (hij moest gecertificeerd worden)

[afbeelding]

wat een mooie theme is dit!
ik ben blij!!!
Zo, dat ziet er erg leuk uit. Is deze ergens (legaal) te downloaden? Ik heb gezocht, maar kreeg dus ook alleen maar meldingen over een verstreken certificaat :(

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
hstoker schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 20:21:
[...]

Zo, dat ziet er erg leuk uit. Is deze ergens (legaal) te downloaden? Ik heb gezocht, maar kreeg dus ook alleen maar meldingen over een verstreken certificaat :(
zoals in zijn post staat, je moet em certificeren (signen) voordat ie werkt en das niet zo even gebakken en dat kan je alleen zelf doen (of iemand die je IMEI weet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Moning2 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:16:
[...]

zoals in zijn post staat, je moet em certificeren (signen) voordat ie werkt en das niet zo even gebakken en dat kan je alleen zelf doen (of iemand die je IMEI weet...)
Als je zo vriendelijk zou willen zijn om een tutorial te maken... :*) :*) :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:14

yassine

Nothing to it but to do it!

Dit thema had ik al een jaar geleden werkend bij aanschaf van me n80 :X

Alleen bij de media player ondervond ik een bug, nl dat als je opzoek bent naar en een liedje en de naam daarvan intypt dat de achtergrond zwart is en je dus niks ziet wat je typt.

Maar jonges hier linkie ;)

[ Voor 38% gewijzigd door yassine op 03-04-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
yassine schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:46:
Dit thema had ik al een jaar geleden werkend bij aanschaf van me n80 :X

Alleen bij de media player ondervond ik een bug, nl dat als je opzoek bent naar en een liedje en de naam daarvan intypt dat de achtergrond zwart is en je dus niks ziet wat je typt.

Maar jonges hier linkie ;)
dat is et probleem bij veel themes heb ik gemerkt..., dan was het weer een witte achtergrond met witte letters...
ik hou et lekker bij de standaard themas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:44:
[...]

dat is et probleem bij veel themes heb ik gemerkt..., dan was het weer een witte achtergrond met witte letters...
ik hou et lekker bij de standaard themas :)
Via onderstaande link kun je on-line thema's aanmaken. Werkt best goed tegenwoordig. Er is een Nederlandse versie en de site werkt een stuk sneller dan voorheen. :)
Klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, het kost niks!!! :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel een nieuwe update aan het installeren, het gaat om:

4.0707.0.7 (via update nokia site)

alleen hij staat nog niet in de eerste post.

iemand anders deze al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:53:
Ik ben momenteel een nieuwe update aan het installeren, het gaat om:

4.0707.0.7 (via update nokia site)

alleen hij staat nog niet in de eerste post.

iemand anders deze al geprobeerd?
heb em er even op gezet en merkte op dat het lettertype in het actief standby scherm is veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NSP in Nuth heeft nog steeds versie V4.0623.0.42
Als je om een firmwareupdate vraagt kijken ze je eerst heel vragend aan, dan zeggen ze...wij hebben de allernieuwste (toen nog versie .38)
Vervolgens krijg ik m na een half uur terug hebben ze gewoon de oude versie (.0.42) er nog een keer opgezet |:( |:( |:(

Daarom toch maar ff t risico gelopen dat t mis zou kunnen gaan en via de pc geupdate.

De nieuwste versie is (volgens de Nokia updater dan ;) );
V4.0707.0.7
28-03-2007
RM-92
Nokia N80 (02)

Is wel een actuelere datum dan de vorige versie...

Lettertype van de agendaberichten in de standby modus zijn inderdaad niet meer vet gedrukt zoals in de vorige versie...de logica hierachter snap ik niet echt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Ik heb nu ook de nieuwe firmware, maar ik heb een ander nieuwtje: als je roamt wordt eerst een seconde de naam van je thuisnetwerk vertoont. Daarna volgt de naam van het netwerk waarop je bent aangemeld (ik ben handmatig aangemeld op "NL KPN", maar als ik uit het menu kom staat er eerst "NL TELFORT", na 1 seconde wordt dat "NL KPN").

Opzich ook wel handig, want dat miste ik eerst wel een klein beetje! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de nieuwe versie erop staan, tot nu toe is het wel netjes
Schrok alleen wel toen ik onwijs lang moest wachten, dacht dat ie het niet deed :)

Maar hij doet het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 07:50
rclahsen schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:06:
Ik heb nu ook de nieuwe firmware, maar ik heb een ander nieuwtje: als je roamt wordt eerst een seconde de naam van je thuisnetwerk vertoont. Daarna volgt de naam van het netwerk waarop je bent aangemeld (ik ben handmatig aangemeld op "NL KPN", maar als ik uit het menu kom staat er eerst "NL TELFORT", na 1 seconde wordt dat "NL KPN").

Opzich ook wel handig, want dat miste ik eerst wel een klein beetje! ;)
Dat heeft volgens mij niets met die update te maken! Ik heb in mijn oude 8310 ook nog een telfort kaartje zitten en daar doet ie dat precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
DoubleD1980 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:33:
[...]

Dat heeft volgens mij niets met die update te maken! Ik heb in mijn oude 8310 ook nog een telfort kaartje zitten en daar doet ie dat precies hetzelfde.
Nou, vanochtend deed ie dat echt nog niet. Pas nadat ik de firmware had geflasht: ik zat eerst te denken waarom ik elke keer van netwerk zat te switchen, maar dat was niet het geval (netwerkkeuze was ook handmatig). Ik weet wel dat oudere Nokia's dat ook deden (eerst homenetwork, daarna roamingnetwork), maar bij mijn N80 had ik dat nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:33:
Lettertype van de agendaberichten in de standby modus zijn inderdaad niet meer vet gedrukt zoals in de vorige versie...de logica hierachter snap ik niet echt 8)7
Zou je daar misschien een screenshot van kunnen maken? Kan ik dat ook weer in overweging nemen voordat ik ga updaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Moning2 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:18:
[...]

heb em er even op gezet en merkte op dat het lettertype in het actief standby scherm is veranderd :)
Dat active standby vind ik maar irritant en heb ik dus uitstaan.. :)
Wat ik wel merkte na de update is dat ik "Webfeeds" in de browser niet meer kan openen. Als ik erop "klik" of ik kies openen uit het menu dan gebeurt er gewoon niets. Best wel irritant dit want ik vond t altijd wel makkelijk om zo rss-feeds te bekijken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataGhost schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:59:
[...]

Zou je daar misschien een screenshot van kunnen maken? Kan ik dat ook weer in overweging nemen voordat ik ga updaten :P
Dunnere letters waardoor er meer ruimte beschikbaar komt. Leest ook fijner vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
heeft iemand de volledige change log van die nieuwe n80 firmware 707?

Ik heb em nu geinstalleerd maar merk niet zoveel verschil behalve de voorgaande posts die melden van die actief standby verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-03 19:13
Ik merk nu een groot verschil, de mijne start niet meer op... :(

De update is mislukt dus de telefoon kan richting een NSP.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Voor de mensen bij wie de telefoon niet meer start na een update: probeer de three-button reset, in dit topic te vinden hoe het moet. Dit scheelt mogelijk wekenlang wachten tot Nokia 'm 'gerepareerd' heeft.

Ik zit nog even op een changelog te wachten alvorens te gaan updaten.

[ Voor 15% gewijzigd door vbmot op 04-04-2007 23:56 ]

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
[/quote]

Idemdito

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

vbmot schreef op woensdag 04 april 2007 @ 23:54:
Voor de mensen bij wie de telefoon niet meer start na een update: probeer de three-button reset, in dit topic te vinden hoe het moet. Dit scheelt mogelijk wekenlang wachten tot Nokia 'm 'gerepareerd' heeft.

Nu als 6 1/2e week,,,

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:18:
Vorige week stopte mijn N80 er ineens mee (s'nachts). GSM ging wel nog aan maar dat was het ook wit scherm (kon geeneens m'n pincode intoetsen).

Heb hem naar de Belcompany terug gebracht, deze hebben hem opgestuurd nu is het maar afwachten totdat ik telefoontje krijg dat ik hem kan ophalen.

Ben eens benieuwd.....
ik heb gewoon t zelfde :( lekker kak, gwoon out of the blank! heb jij al reactie gehad? ik heb doosje en bon maar gezocht en ga vanmiddag naar servicepoint..

tweede keer dat ik daar heen ga voor dit ding :S

als het met een software reset te fixxen is zou mooi zijn maarja.. meer mensen met deze onzin?

[ Voor 7% gewijzigd door mindcre8r op 05-04-2007 07:31 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Weet je wat ook leuk is? Rekening van 40 euro aan internetgebruik :(
Dat ding heeft goedverdoemme WLAN en zo heb ik 'm ook ingesteld maar toch verschijnt er een kapitaal op mijn Hi-rekening :(
Ik snap er niks van! Ik weet dondersgoed dat gprs achterlijk duur is en gebruik dat dan ook echt niet, ik heb nou juist een N80 gekocht vanwege WLAN!

Heeft iemand dit ook eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Murphy schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:03:
Weet je wat ook leuk is? Rekening van 40 euro aan internetgebruik :(
Dat ding heeft goedverdoemme WLAN en zo heb ik 'm ook ingesteld maar toch verschijnt er een kapitaal op mijn Hi-rekening :(
Ik snap er niks van! Ik weet dondersgoed dat gprs achterlijk duur is en gebruik dat dan ook echt niet, ik heb nou juist een N80 gekocht vanwege WLAN!

Heeft iemand dit ook eerder gehad?
Als je gprs echt niet gebruikt dan haal je alle instellingen eruit zodat hij geen verbinding kan maken. Dus dan maak je alleen gebruik van Wlan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
mindcre8r schreef op donderdag 05 april 2007 @ 07:29:
[...]

ik heb gewoon t zelfde :( lekker kak, gwoon out of the blank! heb jij al reactie gehad? ik heb doosje en bon maar gezocht en ga vanmiddag naar servicepoint..

tweede keer dat ik daar heen ga voor dit ding :S

als het met een software reset te fixxen is zou mooi zijn maarja.. meer mensen met deze onzin?
Ja, ik heb het ook gehad maar als je 'm dan uitzet en het nog een keer probeert lijkt het wel goed te gaan. Ook als je 'm aan de lader hangt zal het waarschijnlijk goed gaan. Heb je toevallig veel software geïnstalleerd (op het kaartje)? Ik heb het idee dat het daar iets mee te maken heeft.

Nu met de nieuwe firmware nog steeds hetzelfde probleem afentoe.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

vbmot schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:15:
[...]

Ja, ik heb het ook gehad maar als je 'm dan uitzet en het nog een keer probeert lijkt het wel goed te gaan. Ook als je 'm aan de lader hangt zal het waarschijnlijk goed gaan. Heb je toevallig veel software geïnstalleerd (op het kaartje)? Ik heb het idee dat het daar iets mee te maken heeft.

Nu met de nieuwe firmware nog steeds hetzelfde probleem afentoe.
nee werkt ook niet... vanmiddag naar servicepoint

er zit niet eens kaartje in :) ook met kaartje met enkel tunin en foto's werkt het niet.

[ Voor 7% gewijzigd door mindcre8r op 05-04-2007 13:21 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
nieuwe PC Suite :) meuktracker: Nokia PC Suite 6.83 release 14

changes waar ik geen reet aan heb maarja...

[ Voor 13% gewijzigd door Moning2 op 05-04-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Wat ik gemerkt heb met die nieuwe firmware is dat hij het scherm sneller uitschakelt. Als ik het toestel dichtschuif en op toetsenblokkering zet, schakelt t scherm na een seconde of 10 uit waarna het blauwe ledje elke 5 seconden een keer knippert. Eerst duurde het volgens mij een minuut of 10 voor het scherm uitging en zat er ook meer tijd tussen het knipperen van dat ledje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet eerlijk zeggen dat ik geen enkel verschil waar neem.
Kan ook nergens de changelog vinden.
Hopelijk vind deze iemand.
De N80 werkt nog perfect, heb nooit problemen bij het updaten van de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

DoubleD1980 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:05:
Wat ik gemerkt heb met die nieuwe firmware is dat hij het scherm sneller uitschakelt. Als ik het toestel dichtschuif en op toetsenblokkering zet, schakelt t scherm na een seconde of 10 uit waarna het blauwe ledje elke 5 seconden een keer knippert. Eerst duurde het volgens mij een minuut of 10 voor het scherm uitging en zat er ook meer tijd tussen het knipperen van dat ledje.
Kun je gewoon instellen he :D
Blauwe knipperende ledje kun je ook uitzetten, wat ik heb gedaan. Erg irritant als je een film zit te kijken en je hebt van dat geknipper in je ooghoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Waar kun je dat uitzetten dan? Het is erg irritant als ik ga slapen. Lekker donker in je kamer, *knipper* *knipper* *knipper*. Kan nu ff niet kijken, ik ben de firmware aan het updaten. Ondertussen zit ik te duimen.. Ik heb 'm Baksteen genoemd, hopelijk maakt deze update er niet letterlijk een baksteen van.

Het is gelukkig goed gegaan :)

[ Voor 5% gewijzigd door _Eend_ op 05-04-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

menu >> tools >> settings >> phone >> display en dan heb je:
- power saver timeout: wanneer gaat ie in coma
- sleep mode: das de knipperdeknipper (on/off)
- light time-out: wanneer gaat de backlight uit

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

@Murphy: bedankt :)

Moet toch wel zeggen dat ik erg tevreden ben met dit ding.Maakt mooie foto's, heeft WLAN, Bluetooth, en een leuk OS om mee te klooien. Alleen jammer dat je meestal geen S60 1 st of 2 nd edition software kunt gebruiken. Symbian is er erg op vooruit gegaan sinds de 7650. :)

Syncen gaat zonder problemen, een backup is een kwestie van 2x klikken, foto's worden automagisch gebackupped, en je kunt zelfs de firmware updaten. Heb hiervoor een Motorola MPx200 en MPx220 gehad, beide draaien ze op windows mobile, daar zit je met ActiveSync. Goed programma, voor corporate users, veel meer dan syncen met Outlook en een kreupele filebrowser heb je niet. De rest moet je zelf maar uit zien te vogelen met instellingen e.d. Zelfs met bluetooth syncen is niet 1-2-3 voor elkaar te krijgen in ActiveSync. Met Nokia PC Suite was ik sneller klaar :D

Nee, ik werk niet bij Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Laatst online: 17-09 13:55
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:36:
Die Three button reset is idd de oplossing.

Het is alleen erg verstandig om voor de update je instellingen te backuppen naar een SD.
Ikzelf heb de SD verwijderd voor de update.

Na de update kreeg ik dezelfde melding als Urni538.
De * + 3 + groen toetsen ingedrukt houden en de telefoon laten starten.
Na de start weer de tijd e.d. invoeren en de instellingen van SD weer teruggezet.
Kleine vraag: de ster en drie zijn nog te volgen maar wat is de groen toets? Bij mij is nl alles blauw.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.