Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vimio Live TV is een gratis programma waarmee TV kan worden gekeken. Werkt perfect icm me Telfort Breedband abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Hoe krijg ik dat lipje aan de zijkant goed dicht, waar de geheugenkaart zit. Aan de ene kant gaat hij steeds open nl.
En hoe haal ik de oordoppen er uit (die bevestiging in de mobiel.. ik rop hem er nu hard uit)

[ Voor 28% gewijzigd door repsaj op 13-03-2007 18:59 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Jaspur schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:58:
Hoe krijg ik dat lipje aan de zijkant goed dicht, waar de geheugenkaart zit. Aan de ene kant gaat hij steeds open nl.
En hoe haal ik de oordoppen er uit (die bevestiging in de mobiel.. ik rop hem er nu hard uit)
Naar beneden duwen, roppen is niet erg gunstig voor de aansluiting...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Waa, wat irritant.. Ik heb m net, maar ik irriteer me er nu al aan.
Hij loopt heel vaak vast.. En hij komt net uit de winkel! Wat kan ik er aan doen? Een NSP zit hier niet in de buurt indien nodig.
Als ik mn telefoon opnieuw opstart, doet ie het weer (even).

&Kan ik ook ergens een kleinere 'antenne' voor de foon kopen voor de radio? Vind hem nu wat lomp met die oordoppen er ook nog aan.

&Nog een vraag: hoe krijg ik afbeeldingen als gehele achtergrond?

[ Voor 121% gewijzigd door repsaj op 13-03-2007 23:18 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zijn de oordoppen & aansluiting niet hetzelfde als de 6230 serie ?
dan zou je één van de oude koptelefoons kunnen 'molestreren' om daar een mini antenne van te maken.
gewoon de 'doppen eraf knippen, zodat er een "touwtje" overblijft van ong. 10 a 15 cm

( heb ik destijds ook gedaan, werkte perfect.... en indien hetzelfde :P heb ik nog een antenne-tje )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:36:

&Nog een vraag: hoe krijg ik afbeeldingen als gehele achtergrond?
Is volgens mij alleen mogelijk wanneer je van de afbeelding een theme maakt, er zijn programma's voor je pc en gsm om van een foto een theme te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 08:39:
[...]

Is volgens mij alleen mogelijk wanneer je van de afbeelding een theme maakt, er zijn programma's voor je pc en gsm om van een foto een theme te maken.
Die link uit de startpost is dood

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 10:35
Jaspur schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:36:
Waa, wat irritant.. Ik heb m net, maar ik irriteer me er nu al aan.
Hij loopt heel vaak vast.. En hij komt net uit de winkel! Wat kan ik er aan doen? Een NSP zit hier niet in de buurt indien nodig. Als ik mn telefoon opnieuw opstart, doet ie het weer (even).
Hallo,

Ik had een soortgelijk probleem, mijn N80 liep voornamelijk vast tijdens gesprekken en startte dan vanzelf opnieuw op. Ontzettend irritant natuurlijk, hij is nu in reparatie bij NSP. Bij mij bleef het probleem aanwezig na upgrade naar laatste firmware versie v4.0632.0.38, maar zo'n upgrade schijnt in sommige gevallen te helpen (bovendien kun je het legaal - maar niet helemaal zonder risico - zelf doen via de nokia site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

ray1979 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:18:
[...]
En (bovendien kun je het legaal - maar niet helemaal zonder risico - zelf doen via de nokia site).
Toch wel? :9

Kijk eens hier , en hier. :Y

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:07
Mijn abo loopt binnenkort af (heb nu een Motorola V3). En met het oog om meer mobiel te kunnen internetten is mijn oog op de N80 gevallen, mede door de hoge resolutie van het scherm. Ook heb ik een voorkeur voor simpele office functies en een MP3 speler. Een camera (mits van redelijke kwaliteit) is mooi megenomen maar geen pré.

Mijn secundaire keuzes zijn de HTC P3300 en de SonyEricsson W850i (lijkt mij minder geschikt voor internet maar is wel wat goedkoper en wellicht degelijker?)

Wat zijn de ervaringen van de N80 van de mensen die 'm al even hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Vimana schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:32:
Mijn abo loopt binnenkort af (heb nu een Motorola V3). En met het oog om meer mobiel te kunnen internetten is mijn oog op de N80 gevallen, mede door de hoge resolutie van het scherm. Ook heb ik een voorkeur voor simpele office functies en een MP3 speler. Een camera (mits van redelijke kwaliteit) is mooi megenomen maar geen pré.

Mijn secundaire keuzes zijn de HTC P3300 en de SonyEricsson W850i (lijkt mij minder geschikt voor internet maar is wel wat goedkoper en wellicht degelijker?)

Wat zijn de ervaringen van de N80 van de mensen die 'm al even hebben?
Lees het topic ff door.. En genoeg ervaringen te vinden op het web.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psiloc heeft de RC uitgebracht voor S60 toestellen. Ben benieuwd of het werkt:
http://gallery.mobile9.com/f/106629/
Heb vanavond pas tijd om het ff te testen. Degene die eerder is, laat het maar weten. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:54:
Psiloc heeft de RC uitgebracht voor S60 toestellen. Ben benieuwd of het werkt:
http://gallery.mobile9.com/f/106629/
Heb vanavond pas tijd om het ff te testen. Degene die eerder is, laat het maar weten. _/-\o_
Ik zal het even testen. Gister had ik 1tje die niet geïnstalleerd kon worden. Zo'n soort gelijk programma.
Mn post zal ik wel even edit-en zometeen.

Edit: De installatie wordt niet ondersteund. Jammer.

Ikzelf heb een probleem met het toestel. En wel met het browsen via WiFi.
Hij zegt dus: 'Serververbinding nodig. Tot stand brengen?' Ik klik op ja, en hij zoekt. Dan connect ik naar de WLAN. Blijft ie heel lang zeggen 'Legt verbinding'. Echt heel lang en als ik op annuleren klik gebeurt er niets. Dan druk ik maar op de afbreek-toets (rode telefoon). Dan wil ik het dus weer opnieuw proberen via het browser, maar dan als die weer zegt: 'Serververbinding nodig. Tot stand brengen?' en ik op 'Ja' klik, wordt het beeld iets lichter en gebeurt er verder niets. Eerst moet ik m'n foon helemaal weer opnieuw opstarten, en dan kan ik het weer opnieuw proberen. Vaag iets. Wie helpt me hiermee?

[ Voor 44% gewijzigd door repsaj op 14-03-2007 14:17 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 09:08
Jaspur schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:12:
[...]

Ik zal het even testen. Gister had ik 1tje die niet geïnstalleerd kon worden. Zo'n soort gelijk programma.
Mn post zal ik wel even edit-en zometeen.

Edit: De installatie wordt niet ondersteund. Jammer.

Hij zegt dus: 'Serververbinding nodig. Tot stand brengen?' Ik klik op ja, en hij zoekt. Dan connect ik naar de WLAN. Blijft ie heel lang zeggen 'Legt verbinding'. Echt heel lang en als ik op annuleren klik gebeurt er niets. Dan druk ik maar op de afbreek-toets (rode telefoon). Dan wil ik het dus weer opnieuw proberen via het browser, maar dan als die weer zegt: 'Serververbinding nodig. Tot stand brengen?' en ik op 'Ja' klik, wordt het beeld iets lichter en gebeurt er verder niets. Eerst moet ik m'n foon helemaal weer opnieuw opstarten, en dan kan ik het weer opnieuw proberen. Vaag iets. Wie helpt me hiermee?
Ik denk dat dan je wifi access point net iets te ver weg is voor een verbinding, probeer eens iets dichter bij de ap te gaan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Laatst online: 24-06 16:42
Modbreak:V&A / marktplaats is voor de verkoop van je troep. Dus, hier niet gaan spammen aub!
Reacties op origineel bericht verwijderd.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Moning2 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:00:
[...]

Ik denk dat dan je wifi access point net iets te ver weg is voor een verbinding, probeer eens iets dichter bij de ap te gaan staan
Het is me alwel gelukt vanaf dezelfde plek..

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Jaspur schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:42:
[...]
Het is me alwel gelukt vanaf dezelfde plek..
net aan... magnetron stond net even aan

[ Voor 4% gewijzigd door Moning2 op 14-03-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Jaspur schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:12:
[...]

Waaa, nog steeds! ;(
Ik heb gewoon 60% verbindings-nogwat.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:34:
[...]

Die link uit de startpost is dood
Je quote mij en schrijft dat de link dood is, maar ik heb helemaal geen link geplaatst ! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Jaspur schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:57:
[...]
Waaa, nog steeds! ;(
Ik heb gewoon 60% verbindings-nogwat.
nieuwste firmware ?
reset geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
@ jaspur
Probeer deze eens super makkelijk en paar klikken en je bent aan 't surfen
http://europe.nokia.com/A4195015
W-LAN wizzard van Nokia errug handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
gram501 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:48:
@ jaspur
Probeer deze eens super makkelijk en paar klikken en je bent aan 't surfen
Hoppa en bedankt! _/-\o_

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:29

_Eend_

🌻🇺🇦

Dat knopje naast de menuknop werkt bij mij niet meer.. Geen flauw idee hoe dat ding heet, je kunt er zo'n snelmenu mee oproepen. Erg onhandig als je even snel bluetooth aan/uit wil zetten.

Heb ook even Bemused uitgeprobeert.. wat een k*tprog. Is bij mij al een paar minuten om de muziekbibliotheek te laden (+/- 850 MB). En heel vreemd is dat m'n N80 na installatie van Bemused ineens retetraag was. Heb het net weer verwijderd, et voila! Hij is weer zo snel als gewoonlijk. Dan maar de standaard audio player..

Maar ik mis toch echt TinyGPS, die ik toen voor m'n 7650 ook had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
FreshMaker schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:27:
Zijn de oordoppen & aansluiting niet hetzelfde als de 6230 serie ?
dan zou je één van de oude koptelefoons kunnen 'molestreren' om daar een mini antenne van te maken.
gewoon de 'doppen eraf knippen, zodat er een "touwtje" overblijft van ong. 10 a 15 cm

( heb ik destijds ook gedaan, werkte perfect.... en indien hetzelfde :P heb ik nog een antenne-tje )
GRRRRRRRRRRRR, dat heb ik dus gedaan met ouwe doppies. De kabel doorgeknipt vòòr die splitsing.. dat was dus niet de bedoeling.. :P VDOMME

Edit: hoe krijg ik muziek in mn muziekbibliotheek?..

[ Voor 4% gewijzigd door repsaj op 15-03-2007 23:42 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:23:
[...]
Edit: hoe krijg ik muziek in mn muziekbibliotheek?..
Muziek gewoon op je mini SD knallen. Vervolgens muziekspeler openen=>opties=>muziekbibliotheek=>opties=>muziekbibliotheek bijwerken en hoppa!!!
Staat ook in de handleiding. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
_Eend_ schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 18:11:
Heb ook even Bemused uitgeprobeert.. wat een k*tprog. Is bij mij al een paar minuten om de muziekbibliotheek te laden (+/- 850 MB). En heel vreemd is dat m'n N80 na installatie van Bemused ineens retetraag was. Heb het net weer verwijderd, et voila! Hij is weer zo snel als gewoonlijk. Dan maar de standaard audio player..
Ik gebruik LCG Jukebox.
Hoeft nooit te laden, speelt OGG af en is lekker simpel en overzichtelijk

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat LCG Jukebox, is echt een superprogramma, heb een gratis licentie gekregen door 'm te vertalen naar NL! Leest albumart uit vanuit de ID3-tag dus niet nodig om losse jpg's te plaatsen in de map. Kan ook internetradio afspelen, equalisers, filebrowser, playlists en ga zo maar door.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 17:30 . Reden: Reactie op verwijderde bericht verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:34
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 08:46:
[...]

Muziek gewoon op je mini SD knallen. Vervolgens muziekspeler openen=>opties=>muziekbibliotheek=>opties=>muziekbibliotheek bijwerken en hoppa!!!
Staat ook in de handleiding. O-)
Dit werkt bij mij dus niet sinds de upgrade.
Muziek bibliotheek blijft leeg terwijl er och genoeg op staat.

Zelfde is bij de galerij en fotos, hij vindt niks terwijl ik er toch echt fotos mee gemaakt heb.

Moet ik ergens een koppeling maken naar de mini-sd?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Driek schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:49:
[...]

Dit werkt bij mij dus niet sinds de upgrade.
Muziek bibliotheek blijft leeg terwijl er och genoeg op staat.

Zelfde is bij de galerij en fotos, hij vindt niks terwijl ik er toch echt fotos mee gemaakt heb.

Moet ik ergens een koppeling maken naar de mini-sd?
Werkt hier ook niet idd

Maar de datakabel/pc kent mn foon opeens niet meer.. :L &Nu¿`

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Eindelijk kan ik goed bellen via internetcalls.com

Ik had de IE firmware op m'n telefoon gezet, maar elke keer dat ik belde naar een vast nummer had ik last van belachelijk veel vertraging.

Nu heb ik Fring op m'n telefoon gezet (die had ik al voor Skype, maar nu ondersteund hij ook andere SIP clients, zoals Voipbuster, internetcalls.com en al die andere progjes.
Werkt echt perfect via UMTS! bijna geen vertraging en goede kwaliteit!

Geen reclamepraatje ofzo hoor, maar ik was een beetje depri dat ik na m'n update nog steeds geen goed werkend SIP had, dus ik ben erg tevreden dat ik nu tegen lagere kosten dan met Skype goed kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-04-2022
Weet iemand misschien hoe je de reservekopie die je op en via de geheugenkaart maakt kunt 'ontrafelen'? Ik heb namelijk een reservekopie gemaakt op mijn 2GB miniSD en aangezien mijn n80 op het moment gerepareerd wordt (wat meestal nogal lang duurt) wil ik graag mijn contacten overzetten naar mijn simkaart/leentoestel (had ik inderdaad eerder moeten doen, alhoewel mijn 180 contactpersonen niet allemaal op mijn oude simkaart passen).

Maar weet dus iemand hoe je je contactpersonen uit de reservekopie van je geheugenkaart haalt? Ik heb al met een kaartlezer gekeken maar kan het niet vinden (mapje contacts is bijvoorbeeld leeg bij me, misschien dat-ie het gecomprimeerd opslaat?)

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
gehlan schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 23:04:
Weet iemand misschien hoe je de reservekopie die je op en via de geheugenkaart maakt kunt 'ontrafelen'? Ik heb namelijk een reservekopie gemaakt op mijn 2GB miniSD en aangezien mijn n80 op het moment gerepareerd wordt (wat meestal nogal lang duurt) wil ik graag mijn contacten overzetten naar mijn simkaart/leentoestel (had ik inderdaad eerder moeten doen, alhoewel mijn 180 contactpersonen niet allemaal op mijn oude simkaart passen).

Maar weet dus iemand hoe je je contactpersonen uit de reservekopie van je geheugenkaart haalt? Ik heb al met een kaartlezer gekeken maar kan het niet vinden (mapje contacts is bijvoorbeeld leeg bij me, misschien dat-ie het gecomprimeerd opslaat?)

bvd
weinig kans... die map contacts op je memory card is voor als je in je contactenlijst de optie kiest om je contacten te kopieren naar je memory card, wat je dus niet hebt gedaan en is ie leeg ;)
die backup lijkt me 1 bestand in een of ander wazig formaat die ergens verborgen is opgeslagen waar je op het moment zelf niks mee kan dus dat wordt wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
Moning2 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 23:36:
[...]

weinig kans... die map contacts op je memory card is voor als je in je contactenlijst de optie kiest om je contacten te kopieren naar je memory card, wat je dus niet hebt gedaan en is ie leeg ;)
die backup lijkt me 1 bestand in een of ander wazig formaat die ergens verborgen is opgeslagen waar je op het moment zelf niks mee kan dus dat wordt wachten...
Ja en het jammere is dat het toestel waarschijnlijk wordt afgekeurd wegens vochtschade en omdat-ie verzekerd is mag ik dan een nieuwe telefoon uitkiezen. Dan ben ik dus genoodzaakt om weer de N80 of minimaal een symbian v3 OS 9.1 telefoon te kiezen om mijn backup te herstellen :(
Ik zat namelijk al stiekum te denken aan de N95 of de LG Prada :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Moning2 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 23:36:
[...]

Die backup staat onder /Backup (verborgen map, even aanzetten in Windows Explorer) en heet backup.arc geloof ik. Ik meen me te herinneren dat er ergens een php script bestaat om deze file te ontrafelen, maar ik weet niet zeker of ze ook de contacts of alleen de files eruit kunnen halen.

Kijk hier eens.

[ Voor 5% gewijzigd door vbmot op 17-03-2007 01:42 ]

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
vbmot schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 01:35:
[...]

Die backup staat onder /Backup (verborgen map, even aanzetten in Windows Explorer) en heet backup.arc geloof ik. Ik meen me te herinneren dat er ergens een php script bestaat om deze file te ontrafelen, maar ik weet niet zeker of ze ook de contacts of alleen de files eruit kunnen halen.

Kijk hier eens.
Ja ik had um ook net gevonden. Ben er al een beetje mee aan het prutsen alleen ik heb nog niet echt de gewenste output. Het script genereert 512 bestandjes van de backup.arc waar ik nog niet echt veel wijzer van wordt...

[ Voor 25% gewijzigd door gehlan op 17-03-2007 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Hoe kan ik wanneer ik een sms heb gekregen dit laten herhalen? Want als ik nu een sms krijg, voel ik hem niet direct, en dan zou het wel handig zijn als die om de paar minuten herhaalt dat ik een sms heb gekregen..

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Jaspur schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:13:
Hoe kan ik wanneer ik een sms heb gekregen dit laten herhalen? Want als ik nu een sms krijg, voel ik hem niet direct, en dan zou het wel handig zijn als die om de paar minuten herhaalt dat ik een sms heb gekregen..
neem een motorola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denga
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-11-2022

Denga

The riding never stops....

Ik heb een klein probleempje...

Ik heb met nokia PC Suite alle smsjes en contactpersonen over gezet van m'n oude 6260 naar m'n nieuwe N80 maar in m'n outbox en sent items staan de namen wel netjes bij de smsjes maar in m'n inbox staan alleen maar de +31 nummers... en hier wil ik graag ook de namen van de afzenders zien anders heeft het nog geen nut dat ik alles over heb gepompt...

Iemand een idee hoe ik hier ook gewoon de namen krijg?

Never eat yellow snow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek voor de software 'Remind me', hoef je niet zo'n Amerikaans Motorola-geval te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:10:
[...]

Zoek voor de software 'Remind me', hoef je niet zo'n Amerikaans Motorola-geval te kopen.
Ok, zou ik even doen. Danku.

En vraag: de N80 connect niet meer met PC Suite. Herinstallatie van PC Suite had geen zin. Hoe verwijder ik die 'driver' die ooit eens geinstalleerd is automatisch?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Jaspur schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:10:
[...]

Ok, zou ik even doen. Danku.

En vraag: de N80 connect niet meer met PC Suite. Herinstallatie van PC Suite had geen zin. Hoe verwijder ik die 'driver' die ooit eens geinstalleerd is automatisch?
Die driver kun je verwijder bij configuratiescherm --> Software--> Nokia Connectivity Cable Driver.
Denga schreef op zondag 18 maart 2007 @ 16:25:
Ik heb een klein probleempje...

Ik heb met nokia PC Suite alle smsjes en contactpersonen over gezet van m'n oude 6260 naar m'n nieuwe N80 maar in m'n outbox en sent items staan de namen wel netjes bij de smsjes maar in m'n inbox staan alleen maar de +31 nummers... en hier wil ik graag ook de namen van de afzenders zien anders heeft het nog geen nut dat ik alles over heb gepompt...

Iemand een idee hoe ik hier ook gewoon de namen krijg?
Staan de nummers niet dubbel in je telefoon? Je telefoon weet dan namelijk niet welk nummer hij moet gebruien en zet dan het gewonen +316 nummer ervoor.

[ Voor 46% gewijzigd door EWK op 18-03-2007 21:39 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

--Edit

[ Voor 99% gewijzigd door EWK op 18-03-2007 21:39 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal hier, firstpost :-) Ik heb nogal problemen om m'n N80 aan wlan te krijgen en kwam hier dit probleem niet tegen.. Ik heb alles ingesteld, maar krijg telken de melding "wpa-verificatie mislukt" (netwerk draait vgs wpa-tkip). Zou dus, lijkt me, moeten zitten in de preshared key maar als ik deze intik of copy/paste blijft melding komen. Ook al de key veranderd in router, pc's en N80. PC's doen het, N80 niet. Is er iets wat ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denga
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-11-2022

Denga

The riding never stops....

urnie538 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:37:
Staan de nummers niet dubbel in je telefoon? Je telefoon weet dan namelijk niet welk nummer hij moet gebruien en zet dan het gewonen +316 nummer ervoor.
Nee, dat heb ik dus ook meteen na gekeken... Maar zoals ik al zei, in m'n sent items en outbox staan wel de juiste namen erbij...

Never eat yellow snow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Denga schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:16:
[...]

Nee, dat heb ik dus ook meteen na gekeken... Maar zoals ik al zei, in m'n sent items en outbox staan wel de juiste namen erbij...
Bij mijn smsjes geeft ie als naam weer de naam die stond ingesteld bij dat nummer toen ik em ontving, dus als ik nu de naam verander bij die contactpersoon blijft bij de oude smsjes de naam hetzelfde en krijgen de nieuwe smsjes de nieuwe naam, zal wel vastgelegd zijn in een of andere index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
De link van de Nokia Symbian OS Theme Creator uit de startpost blijft maar dood.....

En: hoe kan ik divx-es converteren naar de resolutie van de N80 zonder dat er kwaliteit van het beeld verloren gaat.. Nero Recode en die dingen van ImToo zijn niet super

[ Voor 50% gewijzigd door repsaj op 18-03-2007 22:56 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Laatst online: 17-09 13:55
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:10:
Hoi allemaal hier, firstpost :-) Ik heb nogal problemen om m'n N80 aan wlan te krijgen en kwam hier dit probleem niet tegen.. Ik heb alles ingesteld, maar krijg telken de melding "wpa-verificatie mislukt" (netwerk draait vgs wpa-tkip). Zou dus, lijkt me, moeten zitten in de preshared key maar als ik deze intik of copy/paste blijft melding komen. Ook al de key veranderd in router, pc's en N80. PC's doen het, N80 niet. Is er iets wat ik over het hoofd zie?
Zelfde hier met een thomson router. De oplossing gezocht in eerst geen versleuteling, toen met wep en toen met wpa... En bij de eerste twee geen probleem, bij de derde geen connectie te krijgen (wat ik ook probeerde en hoe herkenbaar als ik jouw verhaal lees). Met myn sweex uit de prehistorie lukte het wel met wpa+tkip. Ben inmiddels met mijn drie routers teruggegaan naar wep versleuteling met tkip sausje. Kan ik zowel in de ene als de andere vleugel van mijn paleis wifijen met de n80. Nu de fonero nog :-( da's een echte uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 07:50
Moning2 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:44:
[...]

Bij mijn smsjes geeft ie als naam weer de naam die stond ingesteld bij dat nummer toen ik em ontving, dus als ik nu de naam verander bij die contactpersoon blijft bij de oude smsjes de naam hetzelfde en krijgen de nieuwe smsjes de nieuwe naam, zal wel vastgelegd zijn in een of andere index
Dat is inderdaad vastgelegd in een index bestand. Ik heb op mijn 6680 wel eens gehad dat die index file corrupt was en toen kon ie mijn smsjes niet meer lezen ook al stonden ze nog wel op de mmc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:10:
Misschien op jou niet echt van toepassing, maar ik heb zelf ook uren lang zitten stoeien met wlan. Ik wist zeker dat alles goed ingesteld was, maar verbinding? Ho maar. Wat uiteindelijk hielp was om dhcp uit te zetten en dus een vast ip-adres in te stellen. Ik zou zeggen probeer het eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renbull
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 18:24
Jaspur schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:53:
De link van de Nokia Symbian OS Theme Creator uit de startpost blijft maar dood.....

En: hoe kan ik divx-es converteren naar de resolutie van de N80 zonder dat er kwaliteit van het beeld verloren gaat.. Nero Recode en die dingen van ImToo zijn niet super
Via smart movie converter,
super simpel en ook goede player voor op je N80

Nikon D750| Nikkor AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
renbull schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:15:
[...]

Via smart movie converter,
super simpel en ook goede player voor op je N80
Wat een *** kwaliteit..

En ik zat gister wat te spelen met de foon en kwam bij Netwerkmodus terecht. Ik kan me nog wel herinneren dat ik die aangepast had (de instellingen) bij mn D600 om langer met de accu te kunnen. Op welke stand zou die moeten staan? Dual of Gsm?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Jaspur schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:09:
[...]

Wat een *** kwaliteit..

En ik zat gister wat te spelen met de foon en kwam bij Netwerkmodus terecht. Ik kan me nog wel herinneren dat ik die aangepast had (de instellingen) bij mn D600 om langer met de accu te kunnen. Op welke stand zou die moeten staan? Dual of Gsm?
GSM

[ Voor 98% gewijzigd door EWK op 19-03-2007 14:47 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Jaspur schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:53:
Al meerdere keren aan bod gekomen, maar speciaal voor jou de link naar mijn post in het 4e deel.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
urnie538 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:45:
[...]

Al meerdere keren aan bod gekomen, maar speciaal voor jou de link naar mijn post in het 4e deel.
Ja, gezien, maar daarmee speelt ie alleen geluid af, en geen beeld.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Ebay en div. andere site's zijn van die zogenaamde "Signal Boosters" te koop , wanneer je deze op de achterzijde van je gsm plakt krijg je dan echt een beter ontvangst ? En kan je die ook gebruiken om het onvangst van WLAN te verbeteren, of wordt hiervoor een andere antenne gebruikt ?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:40:
[...]

Op mijn N73 gebruik ik deze: Link uit startpost N73 topic

Draait super!

edit: maar ze zullen waarschijnlijk hetzelfde zijn...
En je krijgt geen melding dat ie niet werkt buiten china? Die krijg ik steeds namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:09:
Op Ebay en div. andere site's zijn van die zogenaamde "Signal Boosters" te koop , wanneer je deze op de achterzijde van je gsm plakt krijg je dan echt een beter ontvangst ? En kan je die ook gebruiken om het onvangst van WLAN te verbeteren, of wordt hiervoor een andere antenne gebruikt ?

:?
Volgens mij zijn die boosters alleen voor beter bereik telefoon, of 't werkt weet ik niet... Heb laatst wèl 'n booster gezien voor wlan, heb er alleen niet op gelet of ie op router of pc moet worden aangesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upquark schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:51:
[...]

Misschien op jou niet echt van toepassing, maar ik heb zelf ook uren lang zitten stoeien met wlan. Ik wist zeker dat alles goed ingesteld was, maar verbinding? Ho maar. Wat uiteindelijk hielp was om dhcp uit te zetten en dus een vast ip-adres in te stellen. Ik zou zeggen probeer het eens.
Bedankt, jij ook Swiebert :-) De router heeft idd wel es problemen met uitdelen van ip-adressen. Zal weer gaan stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik heb nu zo'n usb bluetooth adapter aan mijn pc gehangen dus kan nu via bluetooth met mijn N80 communiceren. Erg prettig want die kabel werd met de dag slechter; zal wel een breukje in zitten oid. Maar nu krijg ik wel steeds op mijn mobiel de vraag of ik de verbinding vanaf mijn pc wil accepteren. Kan ik niet ergens instellen dat dit standaard mag? Een soort van whitelist zegmaar met vertrouwde apparaten waarbij hij zonder te vragen verbinding mee mag maken.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Laatst online: 16-09 12:24
Bergie schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:36:
Ik heb nu zo'n usb bluetooth adapter aan mijn pc gehangen dus kan nu via bluetooth met mijn N80 communiceren. Erg prettig want die kabel werd met de dag slechter; zal wel een breukje in zitten oid. Maar nu krijg ik wel steeds op mijn mobiel de vraag of ik de verbinding vanaf mijn pc wil accepteren. Kan ik niet ergens instellen dat dit standaard mag? Een soort van whitelist zegmaar met vertrouwde apparaten waarbij hij zonder te vragen verbinding mee mag maken.
Uiteraard kan dat, via Menu -> Connect -> Bluetooth -> Tabblad 'Gekoppelde apparaten' -> 'Naam apparaat -> Opties -> Geautoriseerd -> Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

rclahsen schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:59:
[...]

Uiteraard kan dat, via Menu -> Connect -> Bluetooth -> Tabblad 'Gekoppelde apparaten' -> 'Naam apparaat -> Opties -> Geautoriseerd -> Ja
thnx :)
Had daar al zitten kijken maar op dat moment had ik geen verbinding met mijn pc dus kon alleen de algemene opties aanpassen.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Heb een raar probleempje met mijn N80;

Ik kan namelijk geen muziek meer afspelen! Er staan wat liedjes op de memory card, maar als ik de music player op start krijg ik een 'General: System error!' Als dat schermpje weg is zie ik staan ' 1/1 (no tracks)'.
Als ik dan via options>music library kijk, vind ik bijvoorbeeld mijn artiesten, maar als ik een liedje af wil spelen krijg ik 'Unable to play selected tracks'. Daarnaast ziet hij nog niet eens al mijn nummers die er op moeten staan (die ik wel zie op mijn pc als hij aangesloten is met datakabel).

Dus, hoe krijg ik al mijn liedjes gewoon in de playlist, waarom zie ik niet al mijn songs en waarom speelt hij niet af?

Wie helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

-Japser- schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:15:
Heb een raar probleempje met mijn N80;

Ik kan namelijk geen muziek meer afspelen! Er staan wat liedjes op de memory card, maar als ik de music player op start krijg ik een 'General: System error!' Als dat schermpje weg is zie ik staan ' 1/1 (no tracks)'.
Als ik dan via options>music library kijk, vind ik bijvoorbeeld mijn artiesten, maar als ik een liedje af wil spelen krijg ik 'Unable to play selected tracks'. Daarnaast ziet hij nog niet eens al mijn nummers die er op moeten staan (die ik wel zie op mijn pc als hij aangesloten is met datakabel).

Dus, hoe krijg ik al mijn liedjes gewoon in de playlist, waarom zie ik niet al mijn songs en waarom speelt hij niet af?

Wie helpt :)
Wellicht kan je die music player opnieuw installeren? Misschien dat dat helpt.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Bergie schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:19:
[...]

Wellicht kan je die music player opnieuw installeren? Misschien dat dat helpt.
Kan dat? Die zit er gewoon standaard op.. Hoe zou je dat moeten doen dan? Zou wel vreemd zijn eigelijk .. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
probeer eens te resetten?... eerst backup maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Heb een klein probleempje, als ik in de auto tom tom aan heb dus een Bluetooth verbinding met de GPS ontvanger wordt er ook verbinding gemaakt met mijn autoradio, die fungeert als Carkit, via bluetooth. Nu hoor ik niks meer van TomTom, dus gen geluid. Alleen als ik de verbinding met de carkit verbreek heb ik weer geluid. Is dit op te lossen dat er maar 1x verbinding wordt gemaakt of kan het geluid van TomTom wel via de tel en het bellen via de carkit. Wie weet een oplossing?

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen of ik mijn N80 naar een N80IE verander. Is dat aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:01:
Ik zit te twijfelen of ik mijn N80 naar een N80IE verander. Is dat aan te raden?
Met fring heb je al de beschikking over de VoIp functionaliteit, qua programma's is het niet per se aan te raden. Enige voordeel voor mij is de wlan-scanner op het standbyscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:48:
[...]

Met fring heb je al de beschikking over de VoIp functionaliteit, qua programma's is het niet per se aan te raden. Enige voordeel voor mij is de wlan-scanner op het standbyscherm.
Sowieso is die Fring echt een stuk beter dan de ingebouwde SIP functionaliteit.

Maarre die Wlan scanner. Die heb ik dus helemaal niet op m'n scherm. Zou je die standaard moeten krijgen als je een firmwareupdate naar de IE versie hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:48:
[...]

Dat heb ik dus ook al eerder gelezen, maar die scanner staat na de IE update niet op mijn standbyscherm. :? Kan je hier zelf voor kiezen of zou dit automatisch moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was nog niet op de hoogte van Fring. Daar eerst eens naar kijken. Die WLAN scanner is voor mij niet echt belangrijk. Ik vind de standaard wifi functionaliteit van de N80 al prima werken.

edit
In Fring kan je dus gewoon een voip account instellen begrijp ik.

edit2
Welke voip providers zijn aan te raden voor het bellen binnen Nederland?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:30:
[...]

Dat heb ik dus ook al eerder gelezen, maar die scanner staat na de IE update niet op mijn standbyscherm. :? Kan je hier zelf voor kiezen of zou dit automatisch moeten gaan?
Je moet 'm eventueel nog installeren maar ik dacht dat dit automatisch al gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:16

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:39:
[...]

Je moet 'm eventueel nog installeren maar ik dacht dat dit automatisch al gebeurde.
Nou, volgens mij kan de 'gewone' N80 het ook wel hoor... dan zie je een WLAN-icoontje op je scherm als er een netwerk in de buurt is, toch? Dit heb ik uitgezet omdat het de batterij lekker vlug leegtrekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
FF opnieuw installeren en hij staat op je stand-by scherm.

p.s. de barcode-reader wat kan je daarmee???
bij mij scant ie alleen de getallen en verder geen info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BurnHard schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:36:
Heb een klein probleempje, als ik in de auto tom tom aan heb dus een Bluetooth verbinding met de GPS ontvanger wordt er ook verbinding gemaakt met mijn autoradio, die fungeert als Carkit, via bluetooth. Nu hoor ik niks meer van TomTom, dus gen geluid. Alleen als ik de verbinding met de carkit verbreek heb ik weer geluid. Is dit op te lossen dat er maar 1x verbinding wordt gemaakt of kan het geluid van TomTom wel via de tel en het bellen via de carkit. Wie weet een oplossing?
Hier precies hetzelfde probleem, kiezen tussen telefoon via carkit of tomtom en geen carkit... Het enige advies dat ik tot nu toe heb gekregen is een "vaste" carkit te nemen, dan zou je tomtom geluid wel hoorbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:23:
[...]

Hier precies hetzelfde probleem, kiezen tussen telefoon via carkit of tomtom en geen carkit... Het enige advies dat ik tot nu toe heb gekregen is een "vaste" carkit te nemen, dan zou je tomtom geluid wel hoorbaar zijn...
Had hiervoor een Qtek 8020 daarmee had ik geen probleem

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
gram501 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:57:
probeer eens te resetten?... eerst backup maken!!
Heb dat zojuist gedaan, maar het helpt helemaal niks!! :'(

Heb even alle liedjes verwijderd ook die er op stonden. Even 2 liedjes gezet op de memorycard>digital sounds maar hoe krijg ik ze dan nu in de media player bijvoorbeeld?

Bovenstaande is dus gelukt, door options>update music library, maar nu wil ik niet alle liedjes in de library, maar kunnen kiezen. Hoe doe ik dat dan?

[ Voor 43% gewijzigd door -Japser- op 21-03-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataGhost schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:26:
[...]

Nou, volgens mij kan de 'gewone' N80 het ook wel hoor... dan zie je een WLAN-icoontje op je scherm als er een netwerk in de buurt is, toch? Dit heb ik uitgezet omdat het de batterij lekker vlug leegtrekt :+
Heb ik ook wel eens gedaan. Batterij trekt het dan net iets meer dan een dag. De wizard op je standby scherm is daarom wel erg handig.
gram501 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:03:
FF opnieuw installeren en hij staat op je stand-by scherm.
Ik had die wizard wel al op mijn N80 geïnstalleerd, maar na het updaten wastie verdwenen. Heb hem nog wel op mijn computer, dus zal hem opnieuw installeren. Kijken oftie i.d.d. op mijn standby scherm verschijnt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:40:

[...]

Ik had die wizard wel al op mijn N80 geïnstalleerd, maar na het updaten wastie verdwenen. Heb hem nog wel op mijn computer, dus zal hem opnieuw installeren. Kijken oftie i.d.d. op mijn standby scherm verschijnt. _/-\o_
Maar, werkt deze van de link dan ook op de 'gewone' n80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het programma om berichten voor te lezen nergens te downloaden voor op de N80 en ook het programma om videotones op je gsm te zetten.
Op Nokia-club kan je gratis videotones downloaden en ons DUUR toestel ondersteund dit niet.
Jammer dat Nokia dit niet aanbied .

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Weet er iemand of er een programma is om de n80 als een echte zaklamp te gebruiken, dus dat het lichtje ook echt voluit brand want ieder programma wat ik tot nu toe ben tegengekomen laat het lichtje maar een zachtjes branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blueone schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:18:
Weet er iemand of er een programma is om de n80 als een echte zaklamp te gebruiken, dus dat het lichtje ook echt voluit brand want ieder programma wat ik tot nu toe ben tegengekomen laat het lichtje maar een zachtjes branden
Is er niet anders staat je achterkant binnen korte tijd in de hens.

Trouwens, goed nieuws voor alle N80 en S60v3 fp0 gebruikers: de nieuwe webbrowser (2) uit de fp1-lijn komt hoogstwaarschijnlijk beschikbaar voor onze toestellen!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blueone schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:18:
Je kunt NTorch lite gebruiken, hiermee kan je de flits van het toestel laten branden.
klein leuk programma. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:15:
is het programma om berichten voor te lezen nergens te downloaden voor op de N80 en ook het programma om videotones op je gsm te zetten.
Op Nokia-club kan je gratis videotones downloaden en ons DUUR toestel ondersteund dit niet.
Jammer dat Nokia dit niet aanbied .
Het programma skypetones is er, hiermee kan je videotones afspelen kijk even op google.
Om berichten voor te lezen ben ik nog niet tegen gekomen althans niet voor de N80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik zit zelf te kijken naar een Debitel 25 euro + Debitel One ( Thuis gratis bellen naar vaste telefoon nummers ) Op dit moment heb ik nog een Sony Ericsson W810i, ik heb al heel veel nagepluist en onderzocht maar er is hier vast wel iemand die beide toestellen kennen.

Zitten hier nog grote verschillen tussen ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen
Na 4 dagen gekloot te hebben met m'n n80 om Voipbuster aan de praat te krijgen over wlan (of umts) heb ik eindelijk de juiste instellingen gevonden en kan ik eindelijk maar toch gratis bellen als ik binnen bereik ben van een wlan netwerk. Ik ben in een altruistische bui dus ik dacht laat ik anderen helpen en mijn werkende configuratie met ze delen.
Hier een aantal stappen:
1. Zorg dat je de laatste firmware op je N80 heb geinstalleerd (De laatste update biedt nu dezelfde mogelijkheden als de N80 internet edition, dus met internettelefonie.
2. Zorg dat je n80 kan internetten via je Wlan netwerk thuis (zelf heb ik het mac adres de telefoon toegevoegd aan de 'acces list' in m'n router) (zie ook handleiding N80)
3. Zorg dat je poort 5060 (UDP) open hebt staan in je router zodat de firewall in je draadloze router je communicatie niet blokkeert. (Bij attached devices in de router manager kan je zien welk lokaal ip adres je N80 gebruikt)
5. Zorg dat je een voipbuster account hebt met minimaal 10 euro credit (waardoor je 120 freedays krijgt waarmee je gratis kunt bellen naar vaste lijnen binnen europa en verder)
4. Ga naar Menu>instrumenten>instellingen>verbinding>SIP-instellingen>opties>nieuwe toevoegen
5. Voer de volgende gegevens in :
Profielnaam: Voipbuster
Dienstprofiel: IETF
Stndrdtoegangspunt: Jou eigen Wlan of umts verbinding
Openb. gebr. naam: jouw_voipbusterlogin@voipbuster.com (in mijn geval 113729@voipbuster.com
Compresie gebruiken: Nee
Registratie: Wanneer nodig
Beveiliging gebruiken: Nee

Proxy-server en registrar-server (dus bij beide deze gegevens invoeren)
Proxy-serveradres: sip.voipbuster.com
Beveiligingsdomein: voipbuster.com
Gebruikersnaam: Jouw_voipbusterlogin (dus zonder @voipbuster.com)
wachtwoord: Jouw_voipbusterwachtwoord
Vrije routing toestaan: Ja
Overdrachtstype: UDP
Poort: 5060

6. Kies terug en nogmaals terug zodat je weer in het menu>instrumenten>instellingen>Verbinding bent.
7. Ga in dit menu naar Instell. internettelefoon en kies daar nieuw profiel
8. voeg aan dit profiel je zojuist gemaakte voipbuster profiel toe en kies een willekeurige naam
9. Ga naar menu>Internet>internettelefoon en maak verbinding met het wlan netwerk van je keuze

Voila u kunt nu gratis bellen naar vaste lijnen binnen europa en daar buiten O-)

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 11-01-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:16:
[...]

Het programma skypetones is er, hiermee kan je videotones afspelen kijk even op google.
Om berichten voor te lezen ben ik nog niet tegen gekomen althans niet voor de N80.
skyetones, voordat iedereen google kapotzoekt naar skype...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Even een update...
urnie538 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:43:
[...]

Ben hem nu aan het downloaden, zal zo even een reactie geven.

Voor een uitgebreiden changelog: http://www.symbian-freak....s/n80_new_firmware_m2.htm.

Lang leve fota trouwens!

EDIT:

Damn! Heb ik via fota de firmware proberen up te daten, geeft ie nu een systeemfout tijdens het opstarten.... grrr, nu moet ik zsm naar een nsp!
.....
urnie538 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:58:
Had ik dat eerder geweten.... Nu baal ik nog meer! Hij is nu opgestuurd naar Nokia, want bij het NSP konden ze er ook niet in komen. (op zich logisch, want hij start niet volledig op). Damn!

Maarja, nu twee a drie weken wachten. Hopelijk zetten ze me er dan in ieder geval nog nieuwe firmware op... En op een marktplaats een tijdelijke simlockvrije tel kopen ofzo, voor weinig.
Maandag 26 februari heb ik hem naar het NSP gebracht, en heb hem nu nog steeds niet terug. Afgelopen maandag heb ik naar het NSP gebeld, en hij wist niet waarom het zo lang duurde. Normaal duurt zo'n "firmwarereparatie" hooguit één a anderhalve week zei hij. Maar nu was het al drie weken geleden. Hij zei vragend dat ze misschien wel wachtten op onderdelen? (bij een firmware reset wat waarschijnlijk te verholpen is met de drie toetsen reset?) It just doesn't make sense.
Nu nog steeds niets gehoord (bijna 4 weken geleden). We wachten af...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

-Thunder- schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:56:
Ik zit zelf te kijken naar een Debitel 25 euro + Debitel One ( Thuis gratis bellen naar vaste telefoon nummers ) Op dit moment heb ik nog een Sony Ericsson W810i, ik heb al heel veel nagepluist en onderzocht maar er is hier vast wel iemand die beide toestellen kennen.

Zitten hier nog grote verschillen tussen ?
Persoonlijk zou ik eerder bijvoorbeeld een N80 nemen met Unlimited GPRS (of via Wifi) en dan via een Voip provider gratis bellen naar vaste nummers (Voipbuster, internetcalls etc.)

Is volgens mij goedkoper en je kan gratis naar veel landen bellen (waaronder nederland dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas007gsm
  • Laatst online: 19-06 20:24
Ik heb mijn N80 28 februari naar Nokia service point in Heerenveen gebracht (eerst ff 45min rijden). Bij het updaten met FOTA kreeg ik de melding systeemfout. N80 kon niets meer ook niet opstarten. Telefoon zou worden opgestuurd en met 2 a 3 weken gereed zijn. Vandaag gemaild met Heerenveen en telefoon bleek niet te repareren door Dynafix (het bedrijf waar de Nokia's heen gestuurd worden) en is vermoedelijk doorgestuurd naar Hongarije en het duurt vermoedelijk nog 2 weken.....

Lijkt me een beetje lang voor een software fout maar het is niet anders... misschien verklaard dit ook de lange reparatie tijd van anderen...... en er schijnen lange wachtlijsten te zijn volgens Heerenveen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even n.a.v. deze link uit N73 topic...
Klopt het dat deze (WL-messenger) hier niet werkt?

En ik ben aan het zoeken naar een manier om het geheugengebruik voor internet aan te passen, liefst naar geheugenkaart. Weet iemand of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe ik kan checken op welke provider mijn toestel is gelockt ? Ik heb op Ebay een tweedehands N80 gekocht maar kan mijn simkaart hierin niet gebruiken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:27:
Wie weet hoe ik kan checken op welke provider mijn toestel is gelockt ? Ik heb op Ebay een tweedehands N80 gekocht maar kan mijn simkaart hierin niet gebruiken. :'(
Als je em opstart zonder sim gaat ie automatisch naar offline-modus. Misschien dat je dan ergens iets kunt vinden wat door de prov. is geïnstalleerd. T-mobile is zo wel te ontdekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
hoe haal ik die agenda-items uit het hoofdscherm weg?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:33:
Actief Standby uitzetten (onder instellingen-telefoon-stbymodus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Laatst online: 16-09 12:24
Jaspur schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:33:
Er zit trouwens ook een boekje bij je telefoon waar dit soort info ook in staat. Dat boekje heet Handleiding. Kom op Jaspur, je kunt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:50

Ankh

|true

Zo, ik heb nu de n80 een weekje en ben erg tevreden over. Alle minpuntjes die de n70 had zitten hier eigenlijk niet meer en hij werkt ook gewoon goed!

Enkel het schuifje lijkt een beetje los te zitten (zit wat speling in dat schuifmechanisme lijkt wel). Is dit normaal of zal ik toch maar langs de nokia store gaan.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radiostations zijn meestalmet extensie asx en dat is voor de mediaplayer. Nu wil ik toch graag bijvoorbeeld q-music luisteren op mijn n80 via wifi. Is hier een oplossing voor?
thx

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ankh schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:00:
Zo, ik heb nu de n80 een weekje en ben erg tevreden over. Alle minpuntjes die de n70 had zitten hier eigenlijk niet meer en hij werkt ook gewoon goed!

Enkel het schuifje lijkt een beetje los te zitten (zit wat speling in dat schuifmechanisme lijkt wel). Is dit normaal of zal ik toch maar langs de nokia store gaan.
Zou je de voordelen van de N80 tov de n70 eens willen opsommen?

De speling is vrij normaal... Max een of twee milimeter ofzo,,

Hoi!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.