Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
yassine schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:25:
[...]

Oke ,....... Ik heb de oplossing O-) In mijn geval stonden 20036bc9.sis en a0000bc9.sis In toepassingbeheer als niet geinstaleerd ( de rest had ik allemaal geinstaleerd of heb ik kunnen verwijderen )

Dus heb ik die sis bstandjes opgescreven, en dan de tel aan de pc gehangen met Massa Opslag.

Daarna heb ik in het zoekveld rechtsboven ( met Vista....... :9~ briljante uitvinding ;) ) Naar die twee sis bestandjes gezocht en verwijderd.

Nou geen last meer van die irritante foutmelding *O*
Het beste kun je zonder de sis extensie zoeken. Dan vind je namelijk ook een map met de betreffende naam die je ook kunt verwijderen.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdsotm
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07-2022
8)7 Na krap een weekje spelen met de N80ie loopt het meeste wat ik er van verwachtte erg soepel.
Alleen het afspelen van een specifiek streampje lukt nog niet.
Ook na het doorzoeken van dit topic en google word ik niet wijzer,
dus wellicht dat het niet kan? Newbee dus.
extensie is .asf (het laatste NOS journaal) en ik weet dat de meegeleverde Real Player
deze niet eet. Is er een omweg?
Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdsotm schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:18:
8)7 Na krap een weekje spelen met de N80ie loopt het meeste wat ik er van verwachtte erg soepel.
Alleen het afspelen van een specifiek streampje lukt nog niet.
Ook na het doorzoeken van dit topic en google word ik niet wijzer,
dus wellicht dat het niet kan? Newbee dus.
extensie is .asf (het laatste NOS journaal) en ik weet dat de meegeleverde Real Player
deze niet eet. Is er een omweg?
Bij voorbaat dank.
ASF is windows media en dat eet de N80 en Nokia in z'n geheel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet welke code ik moet intoetsen om een afleverrapport te krijgen voor mijn verzonden smsjes,want via menu>berichten>instellingen>afleverrapporten gaat het niet, wanneer ik kijk bij de rapporten staat er "onderweg ",terwijl de ontvanger het echt wel heeft ontvangen. En in het beginscherm de code *0# intoetsen lukt ook niet, krijg de melding; verzoek niet voltooid ! ( abo van KPN )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:31
KPN ondersteund geen afleverrapporten zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:49:
Wie weet welke code ik moet intoetsen om een afleverrapport te krijgen voor mijn verzonden smsjes,want via menu>berichten>instellingen>afleverrapporten gaat het niet, wanneer ik kijk bij de rapporten staat er "onderweg ",terwijl de ontvanger het echt wel heeft ontvangen. En in het beginscherm de code *0# intoetsen lukt ook niet, krijg de melding; verzoek niet voltooid ! ( abo van KPN )
Ik heb ook een KPN abo en afleverberichten met *0# aan het begin van je SMS werkt bij mij al jaren. Zorg dus dat *0# aan het bericht van je bericht staat zonder spatie! Ik heb 'm als sjabloon opgeslagen zodat je 'm snel kunt gebruiken.

Groet, Paul

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week donderdag de Nokia N80 in mijn bezit. Tot nu toe ben ik erg tevreden, het is me zelfs gelukt via mijn thuisnetwerk het internet op te gaan. Maar toch heb ik een paar dingen:

- Ik heb 1 dode pixel (toestel is pas 3 dagen in gebruik)
- Bij videoopnames hoor ik veel gesuis, is dit normaal?
- Regelmatig lukt het me niet filmpjes af te spelen vanwege een geheugenprobleem (er draaien op dat moment geen andere appllicaties).

Bij voorbaat dank voor jullie reacties

Gr,
Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:04:
Ik heb sinds vorige week donderdag de Nokia N80 in mijn bezit. Tot nu toe ben ik erg tevreden, het is me zelfs gelukt via mijn thuisnetwerk het internet op te gaan. Maar toch heb ik een paar dingen:

- Bij videoopnames hoor ik veel gesuis, is dit normaal?
- Regelmatig lukt het me niet filmpjes af te spelen vanwege een geheugenprobleem (er draaien op dat moment geen andere appllicaties).

Bij voorbaat dank voor jullie reacties

Gr,
Robert
Dode pixel is erg vervelend, niet veel anderen over gehoord, ik zou terug gaan. Videopname met ruis is algemeen bekend verschijnsel, niets aan te doen. En dat geheugenprobleem met filmpjes hebben ook meerdere mensen last van, je kan een minder zwaar thema proberen als je die hebt geinstalleerd, ofze niet te openen via de 'smoothy' gallery maar via alle bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Hi, wat mist er nou allemaal precies uit onderstaand lijstje bij de N80i?
  • :? Wat zit er allemaal in de doos?
  • • Nokia N80 – beschikbare kleuren: Smooth stainless, Pearl black
  • • Nokia Reislader (AC-4)
  • • Nokia Laderadapter (CA-44)
  • • Nokia Batterij (BL-5B)
  • • Nokia Stereo Hoofdtelefoon (HS-23)
  • • Nokia Datakabel (CA-53)
  • • Polsriem
  • • 128 MB miniSD-geheugenkaart
  • • Nokia Audio Adapter (AD-15)

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen reislader. En wat is precies de Nokia Audio Adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dode pixel is erg vervelend, niet veel anderen over gehoord, ik zou terug gaan. Videopname met ruis is algemeen bekend verschijnsel, niets aan te doen. En dat geheugenprobleem met filmpjes hebben ook meerdere mensen last van, je kan een minder zwaar thema proberen als je die hebt geinstalleerd, ofze niet te openen via de 'smoothy' gallery maar via alle bestanden.
Ik heb (nog) het standaard thema, Ik gebruik tot nu toe altijd de 'smooty'gallery, ik zal het eens via alle bestanden proberen.

Tja, die dode pixel, ik heb er nooit aan gedacht dat zoiets kan gebeuren. Ik ga maar eens mailen met het bedrijf waar ik hem gekocht heb (helaas niet in een winkel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:16

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:46:
Ik heb geen reislader. En wat is precies de Nokia Audio Adapter?
Die heb je wel, dat is de gewone batterijlader. Met 'reislader' bedoelen ze dus dat smalle model. De audio-adapter is dat kabeltje om een normale hoofdtelefoon aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Raar iets ontdekt,

Ik heb vorige week de nieuwe firmware geupdate op mijn telefoon en al rap kwamen er nieuwe problemen,

een ervan was dat ik pas berichten ontving wanneer ik de telefoon herstarte.

Nu blijkt dat dit (tot mij voorbarige conclusies toch) dit aan MMsync ligt (software om via pcsuite te synchroniseren), Wanneer ik dit verwijder werkt het smsen weer zoals het hoort, nog mensen met dit probleem?
Ook flikkert het scherm een klein beetje nu :?

Hopen dat de N95 hier rap is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickske_v schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:32:
Raar iets ontdekt,

Ik heb vorige week de nieuwe firmware geupdate op mijn telefoon en al rap kwamen er nieuwe problemen,

een ervan was dat ik pas berichten ontving wanneer ik de telefoon herstarte.

Nu blijkt dat dit (tot mij voorbarige conclusies toch) dit aan MMsync ligt (software om via pcsuite te synchroniseren), Wanneer ik dit verwijder werkt het smsen weer zoals het hoort, nog mensen met dit probleem?
Ook flikkert het scherm een klein beetje nu :?

Hopen dat de N95 hier rap is!
Scherm flikkert heel licht als 'ie aan de oplader zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:53:
[...]

Scherm flikkert heel licht als 'ie aan de oplader zit.
Dit had ik net ondervonden! Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:32:
[...]

Ik heb ook een KPN abo en afleverberichten met *0# aan het begin van je SMS werkt bij mij al jaren. Zorg dus dat *0# aan het bericht van je bericht staat zonder spatie! Ik heb 'm als sjabloon opgeslagen zodat je 'm snel kunt gebruiken.

Groet, Paul
Dus dan typ ik onder ontvanger, waar ik het smsje begin te schrijven *0#mijn tekst.......( zonder spatie ertussen ). En de code dus niet in de standby scherm al intoetsen ?
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:04:

Gr,
Robert
Ik had op mijn oude 6600 en 6680 ook dode pixels ( op de 6600 ongeveer 8 en op de 6680 3 om precies te zijn ) ben toen ook teruggegaan naar BC ,die vertelde me dat dat niet te voorkomen is bij de productie en dat dit ook niet onder de garantie valt.Bij aankoop van een laptop moet je ook maar het geluk hebben dat het scherm geen dode pixels heeft , want ook hier is het uitgesloten van de garantie om het scherm te vervangen. :'(

Bedankt !

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 01:30:
[...]

Ik had op mijn oude 6600 en 6680 ook dode pixels ( op de 6600 ongeveer 8 en op de 6680 3 om precies te zijn ) ben toen ook teruggegaan naar BC ,die vertelde me dat dat niet te voorkomen is bij de productie en dat dit ook niet onder de garantie valt.Bij aankoop van een laptop moet je ook maar het geluk hebben dat het scherm geen dode pixels heeft , want ook hier is het uitgesloten van de garantie om het scherm te vervangen. :'(

Bedankt !
Ik zou toch eens terug gaan met dode pixels. Ik zag laatst een stuk op tv van de consumentenbond dat een jaar garantie eigenlijk onzin is. Je hebt garantie zolang het apparaat normaal het goed zou moeten doen. Daarom moet je ook oppassen met extra garantie kopen. Dat is eigenlijk helemaal niet nodig. Dode pixels is duidelijk niet functioneren zoals het zou moeten.....
Dat met het jaar is hier nie van toepassing maar toch, garantie zou hier eigenlijk gewoon toepasselijk moeten zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 07:50
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 06:21:
[...]

Ik zou toch eens terug gaan met dode pixels. Ik zag laatst een stuk op tv van de consumentenbond dat een jaar garantie eigenlijk onzin is. Je hebt garantie zolang het apparaat normaal het goed zou moeten doen. Daarom moet je ook oppassen met extra garantie kopen. Dat is eigenlijk helemaal niet nodig. Dode pixels is duidelijk niet functioneren zoals het zou moeten.....
Dat met het jaar is hier nie van toepassing maar toch, garantie zou hier eigenlijk gewoon toepasselijk moeten zijn.....
Tja.. en mochten ze moeilijk doen. Je mag toch binnen 8 dagen afzien van je koop? Al weet ik niet precies hoe dat met telefoons geregeld is aangezien je die vaak via een abonnement koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 06:21:
[...]

Daarom staat in een pixelpolicy duidelijk aangegeven dat tot x dode pixels onder 'normaal functioneren' valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 16:53 . Reden: Wat vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:18:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik zit te twijfelen tussen de n80 internet en de n73.

Welke raden jullie aan? Of nog even wachten op een nieuwe uitvoering?

Lees over de N80 heel veel positieve maar ook een paar negatieve reacties..., vandaar ook de vraag.
Werkt mijn route 66 en tom tom ook op deze phone, ik heb nu een 6670 waar dit op draaid.

Alvast bedankt.
Lees de startpost alsjeblieft even :/

spoiler:
Lang antwoord: nee. Je zal hoogstwaarschijnlijk moeten upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

* Murphy heeft er ook eentje *O*

Heul dikke designfout is dat switch-je onder de lens, daar ligt ie op en volgens mij is het een kwestie van afwachten tot ie breekt...

Verder ben ik er heel blij mee, dat ding voelt ook gewoon lekker aan, just right. Ophangen door 'm tegen je kop te drukken waardoor ie inschuift, heerlijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg elke keer bij opstarten een melding dat hij dingen niet kan installeren door mijn kaartje (extern geheugen kaartje). Nu gaat het om de bestanden 20000121.sis & a0001603.sis. Deze staan op niet geinstalleerd. Wie heeft dit ook??

Hoe krijg ik deze weg? Ik kan ze maar niet deleten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:04:
ik krijg elke keer bij opstarten een melding dat hij dingen niet kan installeren door mijn kaartje (extern geheugen kaartje). Nu gaat het om de bestanden 20000121.sis & a0001603.sis. Deze staan op niet geinstalleerd. Wie heeft dit ook??

Hoe krijg ik deze weg? Ik kan ze maar niet deleten :(
lees eens een paar berichten hierboven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
DoubleD1980 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:20:
[...]

Heb je toevallig best wel veel smsjes in je telefoon staan? En krijg je de smsjes ook niet of krijg je alleen geen melding dat er een nieuwe sms is? Heb je toevallig dan ook dat als je een sms stuurt met je N80 dat je dan geen afgeleverd melding op je scherm krijgt maar dat er bij afleverrapporten dan wel "Afgeleverd" staat?

Ik had dit nl ook toen ik zo'n 2300 smsjes in mijn inbox had staan. Heb het op mijn 6600 ook al wel eens gehad. Wat ik nu heb gedaan is een backup teruggezet waarbij het nog goed werkte en toen een stel smsjes verwijderd.
Een beetje laat antwoord maar het probleem is opgelost.
Ik kreeg geen melding en ik zag het ook niet in mijn inbox.
Ik kreeg wel een 'afgeleverd' rapport.. raar :?

Ik moest handmatig al mijn smsjes verwijderen per 10-15 ongeveer want er was 1 smsje die zich niet wou laten wissen. Blijkbaar was deze corrupt geraakt ofzo..
Nu heb ik dus een lege inbox en alles werkt weer naar behoren, Heb ook de smsjes terug op telefoongeheugen gehangen zodat ik vlot de datakabel als massaopslag kan gebruiken.

Dus : vanaf 900 smsjes wordt het gevaarlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55
Ook hier nu twee weken de n80i en doet het leuk. Echter... de koppeling via blue tooth pda blijft beperkt tot twee services t.w. Obex en Dial Up connection. Ik mis echter (en m.n.) de seriële poort. Hierdoor kon ik vanaf mijn pda via blauwe tand smsn en belangrijker Internetten. Begrijp ik mezelf niet goed of is dit (met de aanschaf van van de n80i) historie en dan vooral het internetten via UMTS. Directe aanleiding is dat mijn PDA een iets groter/leesbaarder scherm heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swiebert schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:50:
Ook hier nu twee weken de n80i en doet het leuk. Echter... de koppeling via blue tooth pda blijft beperkt tot twee services t.w. Obex en Dial Up connection. Ik mis echter (en m.n.) de seriële poort. Hierdoor kon ik vanaf mijn pda via blauwe tand smsn en belangrijker Internetten. Begrijp ik mezelf niet goed of is dit (met de aanschaf van van de n80i) historie en dan vooral het internetten via UMTS. Directe aanleiding is dat mijn PDA een iets groter/leesbaarder scherm heeft.
Nokia PC Suite installeren, kan het allemaal mee :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nu keurig afleverrapporten ( wel in de vorm van een sms en niet in de map rapporten zelf )wanneer ik aan het begin van mijn smsje de code *0# invoer , zijn deze sms afleverrapporten gratis of zijn er kosten aan verbonden ? Ik kan dit niet zelf even checken aangezien ik een KPN abo heb en wanneer ik 1244 bel om de hoogte van mijn beltegoed te horen krijg ik niet de actuele stand , zit altijd een vertraging in van een paar uur tot een dag.

Op mijn oude 6600 kon ik bij toegangspunt ook een toegangspunt aanmaken met een soort inbel verbinding naar Wanadoo zodat ik mijn webmail kon binnen halen, deze mogelijkheid heb ik niet kunnen ontdekken bij de N80, of zie ik iets over het hoofd ?? :z |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
CSD-verbindingen zijn een beetje ouderwets, wellicht kun je via KPN een GPRS verbinding leggen met internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
ok, ik zit even met een heel raar probleem. (regular n80, telfort):

onder de batterij indicator zit een tekentje (volgens mij ter indicatie dat er nog smsjes verzonen moeten worden.. voorheen ging ie namelijk altijd heel even aan als ik een smsje verzond). hij ziet er uit als een bakje met een pijltje omhoog:
<-] (alleen een kwartslag draaien :))

deze gaat op het moment alleen niet meer uit. verzonden smsjes komen wel aan, maar volgens mij ontvang ik dus niet alles wat ik zou moeten krijgen.
gisternacht (zondagnacht) kreeg ik bijvoorbeeld om 1:30 ineens 12 smjes ofzo, waarvan er 1 vrijdag was verzonden, en de rest zaterdagnacht met stappen. ik heb al die tijd vol bereik gehad, dus dat kan het niet zijn..

iemand enig idee hoe, en of dit op te lossen valt?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 07:50
Fried schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:53:

onder de batterij indicator zit een tekentje (volgens mij ter indicatie dat er nog smsjes verzonen moeten worden.. voorheen ging ie namelijk altijd heel even aan als ik een smsje verzond). hij ziet er uit als een bakje met een pijltje omhoog:

deze gaat op het moment alleen niet meer uit. verzonden smsjes komen wel aan, maar volgens mij ontvang ik dus niet alles wat ik zou moeten krijgen.
gisternacht (zondagnacht) kreeg ik bijvoorbeeld om 1:30 ineens 12 smjes ofzo, waarvan er 1 vrijdag was verzonden, en de rest zaterdagnacht met stappen. ik heb al die tijd vol bereik gehad, dus dat kan het niet zijn..

Om dat "bakje" weg te krijgen zou ik eens in je outbox kijken. Wellicht dat er daar een sms staat die hij niet wil/kan versturen. En je andere probleem.. heb je dat vaker gehad?/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:45:
[...]

Nokia PC Suite installeren, kan het allemaal mee :) .
Klopt, alleen pc suite op de PC(no flame) is niet zo portable als iets op mijn pda... Daarop kan ik alleen een dial up networking service via bluetooth gebruiken daar waar ik juist graag gebruiken zou willen maken van danwel wifi dan wel umts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
DoubleD1980 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:15:
[...]

Om dat "bakje" weg te krijgen zou ik eens in je outbox kijken. Wellicht dat er daar een sms staat die hij niet wil/kan versturen. En je andere probleem.. heb je dat vaker gehad?/
nee dat is het rare, de outbox is helemaal leeg, en smsjes die IK stuur komen wél direct aan..

andere probleem nog niet eerder gehad nee.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

Had ik ook met m ijn vorige n80 met IE firmware, deze heb ik uiteindelijk teruggebracht naar de winkel en omdat ik deze pas 3 weken had heb ik een nieuwe gekregen waar ik het probleem niet heb.

Gevalletje garantie wellicht?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
@r!k schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:47:
Had ik ook met m ijn vorige n80 met IE firmware, deze heb ik uiteindelijk teruggebracht naar de winkel en omdat ik deze pas 3 weken had heb ik een nieuwe gekregen waar ik het probleem niet heb.

Gevalletje garantie wellicht?
pfff dat wordt dan de derde keer dat ie teruggaat... ik krijg steeds meer een hekel aan dat toestel zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
misschien een bericht in de outbox van het andere geheugen? (dus switch eens)
Al geprobeerd om een reset te doen? Wanneer je firmware hebt geupgrade is het het beste om een te formatteren na de update (eventueel zelfs voor de update)

Zo ben je zeker dat er geen fouten van gegevens inslopen. Na een update had ik hier ook wat problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook twee bleutooth verbindingen tegelijk op dit toestel doen, het is een 2.0.
dit in verband met carkit en gps muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerHarm
  • Laatst online: 09-08-2024

BoerHarm

maximaal

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:57:
Kan je ook twee bleutooth verbindingen tegelijk op dit toestel doen, het is een 2.0.
dit in verband met carkit en gps muis.
Ja, dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fried schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:53:

Hey, Ik heb hetzelfde probleem al een paar keer ondervonden. Keer uitzetten en daarna weer aan en het is opgelost. Bij mij gebeurd het vooral na het syncen met Nokia PC Suite. Op de een of adnere manier blokt ie dan SMSjes. Na herstart doet ie het weer 'normaal'
De mijne is nu een half jaar oud en het speakertje begint het te begeven. Als ik iemand bel dan hoor ik de andere partij niet, ze horen mij wel. Als ik gebeld wordt valt ie na een minuut of 2 weg.. een keer met het ding tegen mijn hand aan slaan helpt :-(... Ter reparatie aanbieden gaat weer minimaal 6 weken duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb dit zelfs gedaan maar had zelf het probleem dat zodra ik gebeld werd de BT verbinding met de GPS muis tijdelijk verbroken werd.

Nu is er ook iemand in dit topic waar dit wel goed gaat dus probeer het anders uit en maak de afspraak dat als het niet mocht werken je je gps muis of je BT oortje kunt terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:32:
[...]

Hey, Ik heb hetzelfde probleem al een paar keer ondervonden. Keer uitzetten en daarna weer aan en het is opgelost. Bij mij gebeurd het vooral na het syncen met Nokia PC Suite. Op de een of adnere manier blokt ie dan SMSjes. Na herstart doet ie het weer 'normaal'
De mijne is nu een half jaar oud en het speakertje begint het te begeven. Als ik iemand bel dan hoor ik de andere partij niet, ze horen mij wel. Als ik gebeld wordt valt ie na een minuut of 2 weg.. een keer met het ding tegen mijn hand aan slaan helpt :-(... Ter reparatie aanbieden gaat weer minimaal 6 weken duren.
uit- en aanzetten helpt niets... of bedoel je een harde reset? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fried schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:10:
[...]

uit- en aanzetten helpt niets... of bedoel je een harde reset? ;(
Uit zetten en weer aan helpt bij mij meestal, of effe de batterij eraf. harde rest heb ik nog nooit gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Yea, ik haal dinsdag de N80i op! ;)

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call me stupid, maar na het updaten (N80IE) wil ik nog een harde reset (*#7370#) doen om er zeker van te zijn om de fabrieksinstellingen te hebben. Na het intoetsen van de reset krijg ik een blokkeringscode. Ik heb in al die tijd hier nog nooit iets over gelezen en kan mijn handleiding ook niet meer vinden na 9 maanden :X . Kan iemand mij helpen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

standaard is de blokkeringscode 12345 probeer dat eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:31
Standaard code is 12345

Ski was mij net voor ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Maite op 07-03-2007 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
Tipje voor hen die bij Debitel de foon hebben aangeschaft (met abo dan). Je kunt na legitmatie (en neem je contract voor de zekerheid mee) in de Debitelshops gratis een fon router krijgen/bestellen. Over de werking daarvan: zie http://www.fon.com/en/

Is voor ons N80i gebruikers duh uitkomst

[ Voor 6% gewijzigd door swiebert op 07-03-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
swiebert schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:49:
Tipje voor hen die bij Debitel de foon hebben aangeschaft (met abo dan). Je kunt na legitmatie (en neem je contract voor de zekerheid mee) in de Debitelshops gratis een fon router krijgen/bestellen. Over de werking daarvan: zie http://www.fon.com/en/

Is voor ons N80i gebruikers duh uitkomst
Soort van hotspots ook als je geen debitel hebt, of lees ik dat verkeerd?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Fon is (heel kort) het idee van een rijke man (Spanjaard toch?).

Als jij je internet verbinding deelt dmv een wifi fon router, dan kunnen alle mensen die dat ook doen gratis op jouw internet. Jij kunt dan ook bij hun internet gebruik maken. Het idee erachter is natuurlijk dat er één grote hotspot ontstaat door/voor alle Fon gebruikers...

Voorbeeld, jij hebt een Fon router, en jij loopt met je N80(IE) door Utrecht, en je ziet dat er een fon netwerk binnen bereik is kun jij gratis inloggen op die router en dus gratis internetten. Mits jij je internetverbinding thuis dus ook gedeeld hebt.
Zie ook: http://maps.fon.com/ voor locaties.

Maar even terug on topic. Na (zoals eerder te lezen is) de firmware update heb ik dus mijn telefoon terug gebracht naar een nsp, want ik kreeg een "systeemfout". Dit bleek dus achteraf makkelijk op te lossen te zijn, wat ze bij het nsp ook niet wisten.

Ik lees verbazend weinig over deze firmwareupdate van jullie kant. Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe update? Is het de moeite waard? Wat is er eigenlijk slechter?
Of ben ik de enige die nog geen IE firmware op mijn N80 heeft staan?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
klopt als een bus. En nu ik toch bezig ben... Hoe moet je de stekker van de datakabel in en uit de foon halen. Nergens kan ik vinden hoe het 'echt' moet en ik vind het wel een beetje met geweld gaan. Daardoor denk ik dat de foon het geen twee jaar met me gaat uithouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Uuh, met nokia tekst naar boven, en het inpluggen van boven naar beneden...

[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 08-03-2007 01:32 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de foon opgehaald, en probeer nu pc suit te installeren maar krijg de melding "this instalation package could not be opened. Verify that the pakage exists and that you can acces it or contact the aplication vendor to verify that this is a valid Windows installing package"

Heb al meerdere dingen geprobeerd, zelfs van de nokia site nieuwste versie (Nokia_PC_Suite_682_rel_22_0_dut_web.msi) en pc suit cleaner afgehaald.

Wie heeft er een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 13:50

Maverick2001

Never look back

Op dit moment heb ik nog een 6280 en was eigenlijk benieuwd of iemand weet of de N80 in de telefoon houder (voor in de auto) de CR-43 past. Ik heb het formaat een beetje vergeleken en dat komt aardig overeen. Ook de onderkant lijkt erg op elkaar. Iemand ervaring?

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rclahsen schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:45:
CSD-verbindingen zijn een beetje ouderwets, wellicht kun je via KPN een GPRS verbinding leggen met internet?
Ik kan via KPN wel een GPRS verbinding maken op mijn N80 , maar wanneer ik mijn webmail ( Wanadoo ) wil binnen halen krijg ik de tekst dat ik niet via Wanadoo ben ingebeld.Bij mijn 6600 kon ik een inbelverbinding maken via Wanadoo en dan mijn webmail binnenhalen.In de handleiding kon ik niks vinden over het aanmaken van toegangspunten ( inbellen ) zelfs niet bij de optie geavanceerde . :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:41:
standaard is de blokkeringscode 12345 probeer dat eens
Bedankt, ik zal mijn zoekopdrachten in de search ook eens aan moeten passen denk ik ;) Overigens doet ie het perfect hoor zonder reset, maar gezien de ervaringen van andere gebruikers toch maar ff resetten.
urnie538 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 23:26:
....
Maar even terug on topic. Na (zoals eerder te lezen is) de firmware update heb ik dus mijn telefoon terug gebracht naar een nsp, want ik kreeg een "systeemfout". Dit bleek dus achteraf makkelijk op te lossen te zijn, wat ze bij het nsp ook niet wisten.

Ik lees verbazend weinig over deze firmwareupdate van jullie kant. Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe update? Is het de moeite waard? Wat is er eigenlijk slechter?
Of ben ik de enige die nog geen IE firmware op mijn N80 heeft staan?
Eigenlijk is er niet iets wat je slechter kunt noemen. Ik heb zelfs het idee dat het Wifi signaal sterker doorkomt. Daarbij kunnen we nu Voip gaan bellen :Y . Eerst dat maar eens installeren. Ik hoop voor je dat je je foon snel terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:31
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:17:
[...]

Ik kan via KPN wel een GPRS verbinding maken op mijn N80 , maar wanneer ik mijn webmail ( Wanadoo ) wil binnen halen krijg ik de tekst dat ik niet via Wanadoo ben ingebeld.Bij mijn 6600 kon ik een inbelverbinding maken via Wanadoo en dan mijn webmail binnenhalen.In de handleiding kon ik niks vinden over het aanmaken van toegangspunten ( inbellen ) zelfs niet bij de optie geavanceerde . :'(
Inderdaad, inbellen kun je niet meer met de N80. Kon al met de 6680 niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Ik ben van mening dat een update eigenlijk altijd wel baat heeft ging trouwens perfect met de kabel.

Ik heb wel als ik actief standby heb aanstaan dat de WLAN-scan er bij staat onder agenda items dit had ik voorheen nooit en is erg handig om even te kijken of er wlan in de buurt is en eventueel er mee te verbinden.
Heb zelf alleen nog moeite met een beveiligd netwerk. verder doet hij het perfect top toestel.
Enige programma wat in nog wil/ zoek is de IR -Remote (afstandsbediening op je N80).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:31:
Eigenlijk is er niet iets wat je slechter kunt noemen. Ik heb zelfs het idee dat het Wifi signaal sterker doorkomt. Daarbij kunnen we nu Voip gaan bellen :Y . Eerst dat maar eens installeren. Ik hoop voor je dat je je foon snel terugkrijgt.
Persoonlijk vind ik m'n telefoon minder stabiel geworden sinds de laatste (officiele) update.
Ik heb een gewone N80, die nu dus dezelfde firmware als de IE versie heeft.

Sinds de update heb ik vaker dat applicaties met kernel errors eruit knallen.

M'n SIP via internetcalls.com (zelfde als Voipbuster, maar lagere tarieven) werkt nu ook, al merk ik wel dat ik redelijk wat vertraging heb, die ik via m'n PC niet heb (zowel met GPRS als met Wifi verbonden).

Ik had een backup gemaakt op m'n geheugenkaart en die weer teruggezet. Misschien ga ik ook eens proberen om een full reset te doen om te kijken of dit wat meer stabiliteit geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn N73 gebruik ik deze: Link uit startpost N73 topic

Draait super!

edit: maar ze zullen waarschijnlijk hetzelfde zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
swiebert schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 23:31:
klopt als een bus. En nu ik toch bezig ben... Hoe moet je de stekker van de datakabel in en uit de foon halen. Nergens kan ik vinden hoe het 'echt' moet en ik vind het wel een beetje met geweld gaan. Daardoor denk ik dat de foon het geen twee jaar met me gaat uithouden.
Ik wil niet vervelend zijn maar dat was bij mij meteen duidelijk(vorige nokia al).
Als je je phone gewoon voor je legt met het scherm omhoog dan moet je de kabel schuin vanaf onder op de telefoon drukken en dan omhoog klikken en weer naar beneden drukken om hem los te klikken..

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
gram501 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:08:
Ik ben van mening dat een update eigenlijk altijd wel baat heeft ging trouwens perfect met de kabel.

Ik heb wel als ik actief standby heb aanstaan dat de WLAN-scan er bij staat onder agenda items dit had ik voorheen nooit en is erg handig om even te kijken of er wlan in de buurt is en eventueel er mee te verbinden.
Heb zelf alleen nog moeite met een beveiligd netwerk. verder doet hij het perfect top toestel.
Enige programma wat in nog wil/ zoek is de IR -Remote (afstandsbediening op je N80).
Ik zit ook nog steeds op de symbian 3rd versie te wachten van Psiloc IRremote heb ze al een aantal keer gemaild en ze zeggen dat ze er al geruime tijd aan bezig zijn..
Hopen dat hij werkt icm de N80 want dat is ook altijd maar afwachten..

http://shop.psiloc.com/en/

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Die van die link van jou werkt niet met de N80...

(ik neem aan dat je deze bedoelt.)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
urnie538 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:31:
Die van die link van jou werkt niet met de N80...

(ik neem aan dat je deze bedoelt.)
Zegt ie toch ook, dat ie nog wacht op een werkende versie voor de N80? ;)

Hebben jullie ook GSync geprobeerd (staat ook op de website van Psiloc)? Daarmee kun je ervoor zorgen dat je smsjes naar je gmail-account worden verzonden (handig, heb je altijd een backup). Ik heb het geprobeerd, maar GSync vertraagt mijn N80 zodanig dat ik maar weer verwijderd heb. Heeft iemand dat ook zo ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

"Hopen dat hij werkt icm de N80 want dat is ook altijd maar afwachten.."

Hieruit maakte ik op dat ie het niet wist...?

Gsync ken ik niet, maar lijkt wel handig. Ik ga het eens even proberen als ik mijn N80 weer terug heb.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Wordt je N80 slomer als je allemaal applicaties en games er op zet..?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik verbinding maken met mijn PC ? ik heb geen router , wel WLAN en bleutooth op mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Jaspur schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:06:
Wordt je N80 slomer als je allemaal applicaties en games er op zet..?
Ja wel iets, en hij kan eerder vastlopen.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:11:
kan ik verbinding maken met mijn PC ? ik heb geen router , wel WLAN en bleutooth op mijn PC.
Via Bluetooth kun je verbinding maken tussen je PC en N80.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
_/-\o_ hoera mijn gps bluetooth module voor mijn nokia N80 is aangekomen en tomtom werkt perfect!

[ Voor 5% gewijzigd door nick_vh op 10-03-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
nickske_v schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:18:
_/-\o_ hoera mijn gps bluetooth module voor mijn nokia N80 is aangekomen en tomtom werkt perfect!
o

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Bluetooth kun je verbinding maken tussen je PC en N80.
[/quote]

ik bedoelde of ik een thuisnetwerk kan starten zonder router, dus van WLAN naar WLAN ?
En kan ik zonder router via mijn pc op internet met de N80 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ff naar een NSP geweest voor dé update...

Gaan ze me daar vertellen dat ik moet betalen voor de update 8)7
Na een lang gesprek hoefde ik uiteindelijk niets te betalen.

Vervolgens gaan ze m updaten, komt een of andere vakantiehulp na 20 minute terug en zegt dat mijn toestel up to date is |:(
Had trouwens t idee dat die mensen daar nog minder verstand van de telefoon hadde dan ikzelf :/

Ze hadden blijkbaar nog geen update ontvangen van Nokia...

Tsja volgende keer toch maar ff belle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een update binnen de garantie periode is altijd gratis. Die mensen liepen dus uit hun nek te l*llen. Sommige NSP's vragen nog om een reden voor de update, maar de meeste nemen hem gewoon in en doen de update. Ook ik krijg wel eens de indruk dat die mensen op een NSP er niet veel kaas van gegeten hebben. Weet niet of hier mensen zitten die ervaringen met Kruitbosch en de Weerd in Deventer hebben? Ik vind die lui ook niet echt profi :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:49:
Een update binnen de garantie periode is altijd gratis. Die mensen liepen dus uit hun nek te l*llen. Sommige NSP's vragen nog om een reden voor de update, maar de meeste nemen hem gewoon in en doen de update. Ook ik krijg wel eens de indruk dat die mensen op een NSP er niet veel kaas van gegeten hebben. Weet niet of hier mensen zitten die ervaringen met Kruitbosch en de Weerd in Deventer hebben? Ik vind die lui ook niet echt profi :N
Waar kan ik vinden waar NSP's zijn? Speciale Nokia winkels zijn dat?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:54:
[...]

Waar kan ik vinden waar NSP's zijn? Speciale Nokia winkels zijn dat?
http://www.nokia.nl/NL/support/serviceP.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Passen deze
Secure Digital Card Mini 4GB (Transcend) in de nokia N80i of ondersteunt deze geen 4 gig

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Als het goed is ondersteunen ze gewoon 4g. Echter staat het nergens aangegeven aangezien de 4g in die tijd nog redelijk schaars was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
DaannO schreef op zondag 11 maart 2007 @ 10:15:
Als het goed is ondersteunen ze gewoon 4g. Echter staat het nergens aangegeven aangezien de 4g in die tijd nog redelijk schaars was. :)
Zijn 4GB-kaartjes niet in de SDHC-variant? En worden deze wel ondersteund door de N80? Wellicht is dit een nuttige site om even door te nemen:
Sandisk website over SDHC

Sandisk heeft wel een lijst met compatible apparaten, maar daar staat geen Nokia tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel hier ook aan. Heb al verscheidene mensen (die er normaal gesproken verstand van schijnen te hebben) gevraagd voor mijn N73. Maar 4 gig schijnt niet ondersteund te worden. Echter een duidelijke motivatie zwart op wit heb ik hier niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
DaannO schreef op zondag 11 maart 2007 @ 10:15:
ze bestaan nog niet eens..

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4GB mini-SD bestaat dus wél , maaaar... in de vorm van mini-SDHC (Secure Digital High Capacity).
Volgens Transcend gaat dit voor de N80 niet werken, die zou maximaal 2GB "gewone" mini-SD kaarten ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Opzich zou 4 GB wel welkom zijn, omdat ik een maand geleden mijn iPod verkocht heb (ik gebruikte hem niet meer sinds ik de N80 gekocht heb), maar ik heb weinig behoefte om een 4GB mini-SDHC te kopen om erachter te komen dat het niet werkt. Dan moet ik het maar reden met 'maar' 2GB.

edit: Op Nokia.com loopt ook een draadje met de vraag of SDHC werkt of niet. Bottomline: nee, maar het maximum voor 'gewoon' SD schijnt op 4GB te liggen. Ware het niet dat gewone mini-SD van 4GB niet verkrijgbaar is.

[ Voor 37% gewijzigd door rclahsen op 11-03-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn toestel woensdag opgehaald, dit gaat om de bronzen internet editie.
Ik wou er ook een geheugenkaart bij, volgens de verkopers was het maximale wat de n80 ondersteund 2 Gig.
De scandisk kaart werdt mij als 1 van de beteren aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met behulp van een firmwareupgrade zou het mogelijk moeten zijn om SDHC te laten slikken door je N80. Verschillende camerafabrikanten hebben al nieuwe firmwares uitgegeven ware het niet dat Nokia daar geen zin in heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
laatst kwam ik iemand tegen met een symbian toestel, die hij gebruikte als afstandsbediening voor zn tv dmv infrarood! kan dat ook met de n80?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
@ Jaspur lees pagina 11.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
ps. is het niet mogelijk om een sd kaartje te testen voor de aankoop gewoon om te kijken of die 4 gig aankan...

of is dit hele rare vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is nu het beste bluejack_hack programma op de markt voor de N80 ?

Toch triest dat nokia-sensor niet werkt op de N80, zoals alle leuke gratis applicaties die aangeboden worden op nokia-club, videotones , scarysound, ... op zo'n duur toestel niet compatibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 15:25:
De scandisk kaart werdt mij als 1 van de beteren aangeraden.
WERDT :o
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:48:
wat is nu het beste bluejack_hack programma op de markt voor de N80 ?

Toch triest dat nokia-sensor niet werkt op de N80, zoals alle leuke gratis applicaties die aangeboden worden op nokia-club, videotones , scarysound, ... op zo'n duur toestel niet compatibel.
Ja, hij is niet compaitbel met symbian S60v3. Jammers dat Nokia zo langzaam is met het herschrijven/aanpassen van zulke leuke freeware.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry.... is mij aangeraden 8)7

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Laatst online: 15-09 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

offtopic:
Arend is ook met een d
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

off topic, volgens mij rijdt Arent in een Mazda. ;)

Zodra de N95 op de markt is doe ik mijn N80 weg, of kan ik beter de E90 nemen ? :?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:24:

Zodra de N95 op de markt is doe ik mijn N80 weg, of kan ik beter de E90 nemen ? :?
Wil je een (semi-)laptop met een enorm gadgetgehalte of wil je een iets goedkopere telefoon met iets minder gadgetgehalte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:24:
Reed, Nu 206 maar je kan je nick hier niet veranderen (hint hint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:57:
[...]

Reed, Nu 206 maar je kan je nick hier niet veranderen (hint hint)
1 keer in de anderhalf jaar kun je om een nickchange verzoeken hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:07:
[...]

Wil je een (semi-)laptop met een enorm gadgetgehalte of wil je een iets goedkopere telefoon met iets minder gadgetgehalte?
Ik wil het liefst een telefoon met zoveel mogelijk opties/mogelijkheden , o.a GPS, 5 M camera, 30 bld/sec video, goede MP3 speler en een groot en duidelijk scherm maar als het kan ook nog een lange standby tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@r!k schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:03:
[...]

1 keer in de anderhalf jaar kun je om een nickchange verzoeken hoor :)
Bij deze dan... Maak er maar gewoon: Arent van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Hoe kun je ooit tv kijken op de n80? Het moet kunnen zeggen ze..

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Via umts/G3 services van je provider

Bijvoorbeeld bij mijn provider is dit :

http://www.mobistar.be/ww...Event&id=09030d5680065871

Maar hoe het precies werkt heb ik nog niet ontrafeld. Ik zie net dat het gratis is dus ga ik dat eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:13:
[...]

Ik wil het liefst een telefoon met zoveel mogelijk opties/mogelijkheden , o.a GPS, 5 M camera, 30 bld/sec video, goede MP3 speler en een groot en duidelijk scherm maar als het kan ook nog een lange standby tijd.
Volgens mij is dit onmogelijk icm een lange standbytijd met de huidige gen batterijen. Tenzij je er alleen maar mee belt en smst :9 .

Hoi!

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.