Na alle standaard-vorige-topics en handleiding-vragen nu even een echt probleem
Ik wil graag met m'n Nokia N80IE via de laptop kunnen internetten (als er eens geen kabel/adsl in de buurt is

)
Nu heb ik van T-Mobile een PIT abbo en van de t-mobile website de software GPRS Connect gedownload. Deze maakt netjes een inbelverbinding aan, die standaard het bluetooth modem van de N80 kiest. Ik zie op het moment dat ik verbinding wil maken ook op de N80 dat hij zo'n GPRS verbinding aan het opzetten is (onderbroken streepjes, linksboven, onder de streepjes van 't signaal) (sorry, beetje vaag, maar kan helaas geen plaatje vinden..

).
Direct daarna is dit icoontje weer weg, en is de verbinding dus ook niet opgezet. Als ik daarentegen gewoon via m'n N80 internet via PIT, dan werkt dit perfect! Daar kan het dus niet aan liggen.
Ik heb al geprobeerd om met of zonder PC Suite dit voor elkaar te krijgen, ook met USB kabel. Maar dit alles mag niet baten, hij maakt geen verbinding via m'n laptop.
Ik zie bij de inbel verbinding dat hij als nummer het nummer *99***1# probeert te bellen, wellicht dat dit niet goed is, maar bij *99***2# of gewoon *99# doet hij ook niets meer of minder...
Als foutmelding op de laptop krijg ik overigens Fout 734: Het besturingsprotocol voor de PPP-verbinding is beëindigd...
Heeft iemand ervaring met deze situatie en heeft dit wel werkend gekregen????