Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Jaspur schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 21:43:

Nog iets.. Ik heb thuis dus een netwerk via kabels, dus geen wifi, kan ik dan gewoon zo'n wifi stick kopen (hoe duur is dat ong?) en in de usb stoppen en dan heb ik wifi? Niet echt een vraag voor dit topic, maar toch.. Want ik weet dat er een soort iets is wat net als usb stick werkt, en dat je dan wifi hebt? Kan ik die stick gewoon in een pc stoppen zonder software om te wifi-en?
Wat bedoel je met "de stick in de usb poort pluggen zonder software om te wifi-en"?

Drivers installeren ofzo?

[ Voor 12% gewijzigd door EWK op 24-02-2007 13:21 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44

Nog iets.. Ik heb thuis dus een netwerk via kabels, dus geen wifi, kan ik dan gewoon zo'n wifi stick kopen (hoe duur is dat ong?) en in de usb stoppen en dan heb ik wifi? Niet echt een vraag voor dit topic, maar toch.. Want ik weet dat er een soort iets is wat net als usb stick werkt, en dat je dan wifi hebt? Kan ik die stick gewoon in een pc stoppen zonder software om te wifi-en?
Je hebt software nodig die ad-hoc verbindingen toestaat.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbmot schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 00:10:
[...]

Je hebt software nodig die ad-hoc verbindingen toestaat.
Zit standaard in Win XP (mb SP2) maar je deelt gewoon je internet waardoor het allemaal vanzelf gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Hoe zit dat trouwens precies met dat VOIP op de N80 via Wifi? > (dus gratis bellen via wifi)

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
Jaspur schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 16:06:
Hoe zit dat trouwens precies met dat VOIP op de N80 via Wifi? > (dus gratis bellen via wifi)
Heb je de Internet Edition voor. Maar waarom ga je niet de vorige delen doorlezen? Daar staat al veel in: de vragen die je nu stelt zijn daarin al ruim aan bod gekomen namelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
rclahsen schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 17:25:
[...]

Heb je de Internet Edition voor. Maar waarom ga je niet de vorige delen doorlezen? Daar staat al veel in: de vragen die je nu stelt zijn daarin al ruim aan bod gekomen namelijk! :)
Ok, doe ik dat even. ;)
Dit kwam ik nog niet tegen over dat schuifmechanisme.. hoe is dat in vergelijking met de Samsung D600? Hiervan werd toendertijd ook gezegt dattie gammel was, maar dat vind ik wel meevallen. En is het erg hinderlijk? En is het schuifmechanisme meer iets van dat je hem echt zelf helemaal moet schuiven, of zit er een veer in ofzo die hem voor een groot gedeelte schuift als bij de D600? Ik kan het niet testen in de winkels hier, echt balen..

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 03:09

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Nightjar schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 20:25:
Iemand al smart2go van Nokia geprobeerd? (Is nog wel beta..)

Is alleen voor smartphones :)

Vandaag geinst. en het is traaaaaaaaaaaaaaag.

Verder ben ik er nog mee aan het spelen...

Smart2Go
Ik heb de N80ie met pocket internet sinds een paar dagen en het eerste wat ik geinstalleerd heb is het programmaatje van Map24. Die is lekker snel en gratis :)

http://www.nl.map24.com/f...obile_2.0_S60-3rd_eu1.sis

You only live once, so live to the max's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
Jaspur schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:12:
[...]

Ok, doe ik dat even. ;)
Dit kwam ik nog niet tegen over dat schuifmechanisme.. hoe is dat in vergelijking met de Samsung D600? Hiervan werd toendertijd ook gezegt dattie gammel was, maar dat vind ik wel meevallen. En is het erg hinderlijk? En is het schuifmechanisme meer iets van dat je hem echt zelf helemaal moet schuiven, of zit er een veer in ofzo die hem voor een groot gedeelte schuift als bij de D600? Ik kan het niet testen in de winkels hier, echt balen..
Dit is mijn eerste slide-phone, maar je moet hem zelf helemaal openschuiven. Er is dus geen spring-mechanisme of iets dergelijks. Hij schijnt vrij gemakkelijk open te gaan en dat klopt wel als ik hem vergelijk met een Samsung E900 van een vriend van mij. Persoonlijk vind ik het sliden van de N80 prettiger, anderen vinden het weer irritant dat de N80 zo snel open gaat. Een kwestie van smaak denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 03:09

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

:? Wat zit er allemaal in de doos?
• Nokia N80 – beschikbare kleuren: Smooth stainless, Pearl black
• Nokia Reislader (AC-4)
• Nokia Laderadapter (CA-44)
• Nokia Batterij (BL-5B)
• Nokia Stereo Hoofdtelefoon (HS-23)
• Nokia Datakabel (CA-53)
• Polsriem
• 128 MB miniSD-geheugenkaart
• Nokia Audio Adapter (AD-15)
In mijn geval, de N80ie versie, ontbreken de laderadapter en de Audio adapter. De SD kaart is 256MB. Is dit een bekend gegeven dat de N80 dus meer extra's heeft dan de N80ie?

You only live once, so live to the max's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MORCIK schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 21:18:
[...]

In mijn geval, de N80ie versie, ontbreken de laderadapter en de Audio adapter. De SD kaart is 256MB. Is dit een bekend gegeven dat de N80 dus meer extra's heeft dan de N80ie?
Is al in de vorige thread gemeld, is dus bekend.
http://gathering.tweakers...message/27049913#27049913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:16

DataGhost

iPL dev

Mirrorshade schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:15:
[...]

Dit kan natuurlijk ook de hogere prijzen verklaren....
Ik had voor 50 euro 2x 2GB miniSD en een cardreader. Lijkt me dus erg stug dat de telefoon uberhaupt duurder wordt van 128MB -> 256MB.
(nu even opgezocht) Bij Transcend betaal je 7,25 euro voor een 128MB kaartje, 7,64 euro voor een 512MB kaartje. De 256MB-versie is alleen in 80x-variant te krijgen (wat, volgens benchmarks, een volslagen overbodig hoge snelheid is tov de standaard 45x), welke 7,84 euro kost. Het zullen dus hoogstens een paar centen zijn maar ik denk eerder dat het gewoon geen drol uitmaakt.
Ik wil hem dus ook aanschaffen.., maar is er een goede freeware navigatie systeem met heel europa (steden enzo ook)? Ik vond dit filmpje en vroeg me af welke software dat is. En het is gewoon zo'n GPS kastje kopen, en navigeren maar?
Nee, tenzij je een internet-abo hebt (GPRS/UMTS/whatever) zonder datalimiet. Er zijn namelijk 'alternatieven' als Nav4all (wat ik persoonlijk zeer brak vind werken in vergelijking met TomTom), maar die vereisen elke keer dat je ergens heen wilt een dataverbinding. Routegegevens worden namelijk van internet gedownload, dus ook elke keer dat je verkeerd rijdt. Met datalimiet of betaling per kB kan dit al gauw oplopen. Dat wat je in het filmpje ziet is de verborgen navigatiesoftware in de N80, die eigenlijk alleen handig is als je in een vliegtuig zit ofzo, je kan namelijk alleen navigeren op coordinaten en het ding stuurt je dus vrolijk dwars door alle gebouwen op je weg heen. Het is natuurlijk wel erg handig tijdens het snowboarden, als je wilt zien wat je max/gem snelheid zijn, hiervoor heb ik namelijk nog geen andere (gratis) programma's gevonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
DataGhost schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:46:

Nee, tenzij je een internet-abo hebt (GPRS/UMTS/whatever) zonder datalimiet. Er zijn namelijk 'alternatieven' als Nav4all (wat ik persoonlijk zeer brak vind werken in vergelijking met TomTom), maar die vereisen elke keer dat je ergens heen wilt een dataverbinding. Routegegevens worden namelijk van internet gedownload, dus ook elke keer dat je verkeerd rijdt. Met datalimiet of betaling per kB kan dit al gauw oplopen. Dat wat je in het filmpje ziet is de verborgen navigatiesoftware in de N80, die eigenlijk alleen handig is als je in een vliegtuig zit ofzo, je kan namelijk alleen navigeren op coordinaten en het ding stuurt je dus vrolijk dwars door alle gebouwen op je weg heen. Het is natuurlijk wel erg handig tijdens het snowboarden, als je wilt zien wat je max/gem snelheid zijn, hiervoor heb ik namelijk nog geen andere (gratis) programma's gevonden :+
Waa, wtf? Begrijp ik hieruit dat TomTom nog geld kost ook? (Of is dat bij die Freeware shit?) Ik dacht dat wanneer je een GPS Bluetooth muis hebt en TomTom op de telefoon.. Dat je dan al kon navigeren. Niet dan?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Met TomTom navigeren is - na de aanschaf - wél gratis, omdat je de mappen (bijv. Benelux of West-Europa) op je geheugenkaart zet. De route-informatie hoeft dus niet gedownload te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
beetje laag niveau hier de laatste tijd en weer erg veel vragen die ik al zo vaak voorbij heb zien komen..

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataGhost schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:46:
Dat wat je in het filmpje ziet is de verborgen navigatiesoftware in de N80, die eigenlijk alleen handig is als je in een vliegtuig zit ofzo, je kan namelijk alleen navigeren op coordinaten en het ding stuurt je dus vrolijk dwars door alle gebouwen op je weg heen.
Dat noemen ze nou een kompas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
Eigenlijk word je dus gewoon geflesht als je de N80IE koopt, hij is duurder en je krijgt minder..
Ik heb gewoon N80 met IE software is toch het beste.
Wil ook nog even kwijt dat de HS-69 echt wel een dope headset is!

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischadbs schreef op maandag 26 februari 2007 @ 01:58:
Eigenlijk word je dus gewoon geflesht als je de N80IE koopt, hij is duurder en je krijgt minder..
Ik heb gewoon N80 met IE software is toch het beste.
Wil ook nog even kwijt dat de HS-69 echt wel een dope headset is!
Jij hebt een N80 maar hoe kom je dan aan de IE software?
Ik kan deze nog nergens vinden.... Wil je mij en misschien andere er mee helpen??

Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Jaspur schreef op zondag 25 februari 2007 @ 19:59:
[...]
Waa, wtf? Begrijp ik hieruit dat TomTom nog geld kost ook? (Of is dat bij die Freeware shit?) Ik dacht dat wanneer je een GPS Bluetooth muis hebt en TomTom op de telefoon.. Dat je dan al kon navigeren. Niet dan?
Het is handig als je de volgende keer je vragen wat duidelijker stelt :) Ik kreeg nav jouw post namelijk het idee dat je laatste vraag betrekking had op het voorgaande freeware-stuk en daarom heb ik die vragen samen genomen. Dus even op een rijtje:
TomTom
+ Gratis navigeren
+ Betere interface dan alternatieven
- Kosten van aanschaf
- Kaarten zijn na een tijdje verouderd

Nav4all
+ Altijd up-to-date kaarten
+ Gratis installatie
- Internetverbinding nodig (+kosten) voor navigatie
- Minder goede interface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:09:
[...]

Ik kan deze nog nergens vinden.... Wil je mij en misschien andere er mee helpen??

Dank je wel!
Helaas is er zogenaamd een verschil tussen de "gewone" en de IE editie.

Je zou je telefoon zelf kunnen flashen, maar uitleg hoe je een andere firmware op je telefoon zet dan degene die er officieel op mag, is helaas niet toegestaan op GoT, dus dat moet je even ergens anders gaan uitvinden.
De truuc is in ieder geval dat je de door Nokia uitgebrachte firmware voor de IE editie op je bestaande N80 zet.
Het schijnt dat sommige service points hier niet moeilijk over doen en dat je het hier kan laten doen (wellicht tegen kleine betaling?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:31
Sinds vandaag kun je via de NSU op de gewone N80 de firmware versie 4.0632.0.38 updaten. (Neem aan dat niet alleen de versie nummer overeenkomt met de N80ie firmware) Kan het helaas niet testen voor jullie omdat ik de 4.0632.0.38 al erop heb :9 maar het moet nu dus mogelijk zijn zonder dat je de productcode moet veranderen

[ Voor 13% gewijzigd door Maite op 26-02-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

DataGhost schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:26:
[...]

Het is handig als je de volgende keer je vragen wat duidelijker stelt :) Ik kreeg nav jouw post namelijk het idee dat je laatste vraag betrekking had op het voorgaande freeware-stuk en daarom heb ik die vragen samen genomen. Dus even op een rijtje:
TomTom
+ Gratis navigeren
+ Betere interface dan alternatieven
- Kosten van aanschaf
- Kaarten zijn na een tijdje verouderd

Nav4all
+ Altijd up-to-date kaarten
+ Gratis installatie
- Internetverbinding nodig (+kosten) voor navigatie
- Minder goede interface
Heb jij ook ervaring met route 66? Ik ben benieuwt welke beter/gebruiksvriendelijker is (tomtom of route66).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Maite schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:37:
Sinds vandaag kun je via de NSU op de gewone N80 de firmware versie 4.0632.0.38 updaten. (Neem aan dat niet alleen de versie nummer overeenkomt met de N80ie firmware) Kan het helaas niet testen voor jullie omdat ik de 4.0632.0.38 al erop heb :9
Ben hem nu aan het downloaden, zal zo even een reactie geven.

Voor een uitgebreiden changelog: http://www.symbian-freak....s/n80_new_firmware_m2.htm.

Lang leve fota trouwens!

@Daanno, misschien handig om de grootste veranderingen even in de TS te zetten? Ik ben bezig met een review voor je TS, aangezien jij me ook eens goed hebt geholpen. Ik kan alleen niet zeggen wanneer hij klaar is. Je krijgt hem z.s.m.

EDIT:

Damn! Heb ik via fota de firmware proberen up te daten, geeft ie nu een systeemfout tijdens het opstarten.... grrr, nu moet ik zsm naar een nsp!

[ Voor 26% gewijzigd door EWK op 26-02-2007 15:03 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
urnie538 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:43:
[...]

Damn! Heb ik via fota de firmware proberen up te daten, geeft ie nu een systeemfout tijdens het opstarten.... grrr, nu moet ik zsm naar een nsp!
Probeer een hard reset, de "three button" manier (ik geloof *, 3 en groen ingedrukt houden tijdens het starten van je phone). Veel mensen hebben dit ook gehad bij het illegaal updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Three button reset is idd de oplossing.

Het is alleen erg verstandig om voor de update je instellingen te backuppen naar een SD.
Ikzelf heb de SD verwijderd voor de update.

Na de update kreeg ik dezelfde melding als Urni538.
De * + 3 + groen toetsen ingedrukt houden en de telefoon laten starten.
Na de start weer de tijd e.d. invoeren en de instellingen van SD weer teruggezet.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 07:37 . Reden: Verkeerde toets combinatie. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey heb net men nokia N80 binnen helemaal te gek 2 probleempjes. één: ik krijg mijn wifi niet goed ingesteld :S en twee iemand enig idee wat de foon maximaal ondersteund van mini sd ik ben van plan een 2gb te kopen maar geen idee of tie het ondersteund alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik heb een vraagje ik mijn nokia n80 net binnen iemand enig idee of ie 2gb mini sd kaartjes ondersteund zoniet wat is dan het max alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:28:
hoi ik heb een vraagje ik mijn nokia n80 net binnen iemand enig idee of ie 2gb mini sd kaartjes ondersteund zoniet wat is dan het max alvast bedankt _/-\o_
Ja, 2gb is nu de max die de N80 ondersteunt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ligt het aan mij of komen er steeds meer mensen met steeds voor de hand liggender vragen? Jongens, dit is niet voor niets het 6e topic alweer, alle probleempjes die jullie hebben zijn al uitgebreid aan bod gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Had ik dat eerder geweten.... Nu baal ik nog meer! Hij is nu opgestuurd naar Nokia, want bij het NSP konden ze er ook niet in komen. (op zich logisch, want hij start niet volledig op). Damn!

Maarja, nu twee a drie weken wachten. Hopelijk zetten ze me er dan in ieder geval nog nieuwe firmware op... En op een marktplaats een tijdelijke simlockvrije tel kopen ofzo, voor weinig.
(please pm als je er nog een hebt liggen :9 )
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:19:
hey heb net men nokia N80 binnen helemaal te gek 2 probleempjes. één: ik krijg mijn wifi niet goed ingesteld :S en twee iemand enig idee wat de foon maximaal ondersteund van mini sd ik ben van plan een 2gb te kopen maar geen idee of tie het ondersteund alvast bedankt
1. Wifi instellingen staan in de handleiding, en als je er echt niet uit komt beschrijf je probleem dan duidelijk, zodat wij misschien kunnen helpen.
2.Volgens de specificaies ondersteunt hij 2gb.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
urnie538 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:58:

Maarja, nu twee a drie weken wachten. Hopelijk zetten ze me er dan in ieder geval nog nieuwe firmware op...
Dat heb je zelf toch al gedaan? Ongelooflijk trouwens, dat ze bij een NSP niet eens weten van dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Hier ging het dus fout, met het updaten van de firmware over fota...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:34
urnie538 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 20:24:
Hier ging het dus fout, met het updaten van de firmware over fota...
hier ook

zorg dus voor een goede backup voor je begint, en onthoudt de 3 knop reset

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
Zojuist update met kabel gedaan. Geen probleem gehad. Even voor de tijd een backup op geheugenkaart gemaakt en na de update weer terug gezet. Binnen 15 minuten weer exact dezelfde foon alleen met nieuwere firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
sretlow schreef op maandag 26 februari 2007 @ 20:58:
Zojuist update met kabel gedaan. Geen probleem gehad. Even voor de tijd een backup op geheugenkaart gemaakt en na de update weer terug gezet. Binnen 15 minuten weer exact dezelfde foon alleen met nieuwere firmware.
Kun je even kijken welke info je krijgt als je *#0000# intoetst? Ben voornamelijk benieuwd naar de datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:36:
Die Three button reset is idd de oplossing.

............

Na de update kreeg ik dezelfde melding als Urni538.
De * + 9 + groen toetsen ingedrukt houden en de telefoon laten starten.
.......................................................
Volgens mij moet je voor een harde reset of formateren van de phone niet zoals hierboven aangegeven de 9 maar de 3 ingedrukt houden en die 2 andere toetsen.
Of ben ik in de war met de z.g 2de generatie Symbians ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokolosh
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Maite schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:15:
[...]

Kun je even kijken welke info je krijgt als je *#0000# intoetst? Ben voornamelijk benieuwd naar de datum
V 4.0632.0.38
13-10-2006
RM-92
Nokia N80 (02)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxie|IA
  • Laatst online: 27-12-2020
Maite schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:15:
[...]

Geen problemen hier, met kabel geupdate :P
V 4.0632.0.38
13-10-2006
RM-92
Nokia N80 (02)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
@Tokolosh en Faxie

bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:28:
Weleens gehoord van google? Daar kan je mee zoeken weetjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:09:
[...]

Dank je wel!
Ik wou zeggen kijk even op http://my-symbian.com/forum/ maar zie net dat het nu legaal ook kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:01:
[...]

Volgens mij moet je voor een harde reset of formateren van de phone niet zoals hierboven aangegeven de 9 maar de 3 ingedrukt houden en die 2 andere toetsen.
Klopt, de 3 moet worden ingedrukt.
Ik heb gelijk ff een aanpassing gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn N80 werkt prima, maar helaas ontstaat er opnieuw een probleem waarvoor ik geen oplossing kan bedenken:
Na de applicatie (TTN) langere tijd zonder problemen te hebben gebruikt doet er zich het volgende voor; nadat ik TomTom (6) heb opgestart wordt het gebruik ervan ondoenlijk; alles wordt echt tergend langzaam en een toetscommando reageert soms pas seconden later tot zelfs helemaal geen reactie meer. Soms zelfs zoveel later waardoor de schermhelderheid terug loopt.
Ik heb reeds eerder dit probleem gehad, waarna ik de telefoon geforceerd heb uitgezet door de accu eruit te halen; ik kreeg de telefoon anders niet meer bediend. Hierna was TomTom volledig niet meer bruikbaar en zelfs opnieuw installeren lukte niet. Na herinstallatie van de telefoonsoftware was het weer mogelijk. Helaas treedt het probleem van het zeer traag reageren opnieuw op. Ik weet dus ook niet of TomTom de veroorzaker is of dat het een andere reden heeft.Wie herkent het probleem en wie heeft er mogelijk een oorzaak/oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
Tomtom 6: Als het geluid via de carkit loopt (Parrot) is het zo dat de carkit later inschakelt dan de stemmen (aanwijzingen) beginnen. Ik mis dus het eerste gedeelte van een zin. Als tomtom aangeeft "bij de volgende afslag linksaf" hoor ik: "volgende afslag linksaf". Ik had dit voorheen met de N70 icm Tomtom5 niet. Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

heb jij zo'n parrot met ingebouwde GPS toevallig? En zo ja hoe bevalt ie? Ik had een losse gps muis en een nokia BT carkit, zodra ik gebeld werd raakte tomtom de verbinding met de muis voor ongeveer 2 minuten kwijt.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
Ik heb geen ingebouwde. Ik heb een losse GPS (Tomtom muis) en een CK3000 carkit. De N80 moet dus met beide contact maken. Dit werkt goed. Bij de N70 werkte het ook maar zodra ik gebeld werd was Tomtom inderdaad de verbinding kwijt. Met de N80 heb ik (en ook mijn broer) er geen last meer van. Tomtom loopt gewoon door onder het gesprek. Maar heb jij dan geen last van de vertraging bij de gesproken instructies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:01:
[...]

Na een update over the air (ondanks diverse berichten dat het niet goed ging) heb ik het ook geprobeerd en vola ook ik had een baksteen met een lichtje :(
Maar ik heb een hardreset gedaan (met de 9 want de 3 deed het niet) en nu doet ie het weer
alles werkt heb nu de laatste update (ook meer mapjes) ook zag ik snel dat ik nu wel Voip kan instellen _/-\o_ maar dat wisten we al en was ook de bedoeling van mijn update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

sretlow schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:16:
Ik heb geen ingebouwde. Ik heb een losse GPS (Tomtom muis) en een CK3000 carkit. De N80 moet dus met beide contact maken. Dit werkt goed. Bij de N70 werkte het ook maar zodra ik gebeld werd was Tomtom inderdaad de verbinding kwijt. Met de N80 heb ik (en ook mijn broer) er geen last meer van. Tomtom loopt gewoon door onder het gesprek. Maar heb jij dan geen last van de vertraging bij de gesproken instructies?
had ik wel ja, maar aangezien ik mijn carkit ook via mijn radio had aangesloten op de mute ingang ging mijn muziek uit bij elke gesproken aanwijzing en dat vond ik wel zo verschrikkelijk irritant dat ik het volume uit heb gezet.

Maar ik moet zeggen dat ik een wat experimentele tomtom had dus misschien dat het daar ook mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:58
Ik ben momentele ook de nieuwe firmware aant installeren. Ik doe het maar via de kabel, na alle negatieve berichten over FOTA. Ben benieuwd...

edit: met succes voltooid!! Maar mijn N80 is wel volledig gereset nu... Gelukkig heb ik back-ups gemaakt...

[ Voor 28% gewijzigd door wars op 27-02-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

ik heb hem net geinstalleerd, na de update een mapje erbij genaamd internet.

Daarna backup teruggezet en was het mapje weer verdwenen, best irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Upgrade gedaan met FOTA, uiteraard niet gelukt, daarna de 3 knoppen reset gedaan en het werkte, de contactlijst van geheugenkaart weer terug gezet en klaar, alles under control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Ik heb wel de indruk dat ie n pak trager is nu.......... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

wars schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:00:
Ik heb wel de indruk dat ie n pak trager is nu.......... :(
Ik dacht al dat het aan mij lag, die indruk heb ik dus ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
@r!k schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:19:
[...]

Ik dacht al dat het aan mij lag, die indruk heb ik dus ook
Ik heb wat geprult eraan, en nu gaat ie terug zoals t moet. Geen idee waarom ie op t begin zo traag was.
Nu weer opnieuw mijn persoonlijke mappen maken enz, want er staan n hoop iconen die k nooit van m'n leven gaan benutten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wars schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:22:
[...]

Ik heb wat geprult eraan, en nu gaat ie terug zoals t moet. Geen idee waarom ie op t begin zo traag was.
Nu weer opnieuw mijn persoonlijke mappen maken enz, want er staan n hoop iconen die k nooit van m'n leven gaan benutten
Wat heb jij lopen prullen dan??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 09:45
Ik wil hem dus ook aanschaffen.., maar is er een goede freeware navigatie systeem met heel europa (steden enzo ook)? Ik vond dit filmpje en vroeg me af welke software dat is. En het is gewoon zo'n GPS kastje kopen, en navigeren maar?
Heeft iemand enig idee welk programma er precies wordt gebruikt in dit filmpje en eventueel een link naar een plek waar dit programmaatje te krijgen is?
Ziet er echt geweldig en simpel uit!
Heb al een tijdje zitten zoeken op diverse symbian sites maar niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:31
PeeGee81 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:29:
[...]

Heeft iemand enig idee welk programma er precies wordt gebruikt in dit filmpje en eventueel een link naar een plek waar dit programmaatje te krijgen is?
Ziet er echt geweldig en simpel uit!
Heb al een tijdje zitten zoeken op diverse symbian sites maar niks kunnen vinden.
Dit is gewoon de standaard ingebouwde gps software die in de n80 zit die je via het programma taskmanager op kunt roepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:26:
[...]

Wat heb jij lopen prullen dan??? :P
Ja gewoon eigenlijk wat appz zitten installeren enz en na n tijdje ging ie terug vlot.

Ik heb ook net de 'internettelefoon' uitgeprobeerd. Gaat goed, maar af en toe hangt m'n N80 wel héél fel en moet ik hem uitzetten, want er gebeurt gewoon niks meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:03
Is het niet mogelijk een shortcut naar dat navigator appje te plaatsen in je hoofdmenu? Desnoods via een .sis file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
TheMystery schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:45:
[...]

Dit is gewoon de standaard ingebouwde gps software die in de n80 zit die je via het programma taskmanager op kunt roepen
Misschien enorme n00b vraag, maar waar vind ik deze betreffende taskmanager?
Laat maar, al gevonden

[ Voor 4% gewijzigd door PeeGee op 27-02-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
@r!k schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:31:
[...]

had ik wel ja, maar aangezien ik mijn carkit ook via mijn radio had aangesloten op de mute ingang ging mijn muziek uit bij elke gesproken aanwijzing en dat vond ik wel zo verschrikkelijk irritant dat ik het volume uit heb gezet.
Hoe bedoel je? Gewoon geen gesproken instructies meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik heb nu ook een Nokia N80 maar er zit als ie dicht geklapt is best veel speling aan de onderkant, is dit normaal? ook gaat het schuiven redelijk stroef naar mijn idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik probeer ook te updaten via FOTA maar bij mij geeft ie aan dat er geen updates beschikbaar zijn.
Ik heb firmware:

4.0623.0.41
26-07-2006
RM-92
Nokia N80(02)

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

sretlow schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:12:
[...]

Hoe bedoel je? Gewoon geen gesproken instructies meer?
ja inderdaad, dus in tomtom het geluid uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 22:16
Heb even een vraagje:

Ik heb de eerste versie van firmware 4 op mijn telefoon staan. Als ik update naar de laatste versie: ben ik dan weer mijn sms berichten kwijt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
ja, alles wordt gewist. back-upje maken dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
Je kunt ze ook op de geheugenkaart zetten. Dan ben je ze zeker niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 08:07

yassine

Nothing to it but to do it!

Als ik nou me update ga doen he van de nieuwe firmware. gaat me tomtom software ook niet meer werken?

Die zit wel op me geheugenstick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

yassine schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 00:23:
Als ik nu de update ga doen van de nieuwe firmware, werkt mijn Tomtom navigatiesoftware dan nog?

De Tomtom navigavtiesoftware heb ik wel geinstalleerd op mijn geheugenkaart.
Heb je post een beetje aangepast. :9 . No offence, maar wel beter :*) :*) .

Het antwoord op je vraag is: Ja, maar het is verstandig om een backup te maken van je telefoongeheugen. Het liefst op de telefoon zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 28-02-2007 00:34 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

urnie538 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 00:33:
[...]

Heb je post een beetje aangepast. :9 . No offence, maar wel beter :*) :*) .

Het antwoord op je vraag is: Ja, maar het is verstandig om een backup te maken van je telefoongeheugen. Het liefst op de telefoon zelf.
Oke mooi :) Ja sorry ik typte te haastig en jah... dan maak je fouten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Hoe zit dat nou bij deze Nokia... Kun je je sms berichten opslaan in het geheugen > onbeperkt smsjes opslaan?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Jaspur schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 02:17:
Hoe zit dat nou bij deze Nokia... Kun je je sms berichten opslaan in het geheugen > onbeperkt smsjes opslaan?
Dat zou een vondst zijn :+ Nee, zelfs een geheugenkaart raakt een keer vol. Je kan er wel vrij veel opslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 15:03

CSB

:D

Wat is nu eigenlijk het nut van die blauwe LED op de voorkant? Hij knippert erg mooi als het display uitstaat, maar is dat alles?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:56

IkWilbert

Het is mij!

CSB schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:53:
Wat is nu eigenlijk het nut van die blauwe LED op de voorkant? Hij knippert erg mooi als het display uitstaat, maar is dat alles?
Aan de LED kun je zien dat je gsm in standby staat.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Laatst online: 19:13
Ik kan binnenkort mijn abonnement weer verlengen, en nou is mijn oog gevallen op de N80.
Alleen volgens de reviews die ik gelezen heb, 'mankeert' er nog wel es wat aan, zo zou het toetsenbord niet goed reageren, de batterij snel leeg zijn en het schuifmechanisme zou wat 'los' zijn.

Ik weet niet iemand die recentelijk een N80 gekocht heeft ook met deze problemen te maken heeft, of dat het alleen een probleem was in de eerste versies van deze telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeeGee81 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:06:
[...]

Misschien enorme n00b vraag, maar waar vind ik deze betreffende taskmanager?
Laat maar, al gevonden
Mmmm.... is die da komen te vervallen in de IE versie? Ik kan namelijk niks vinden... ook niet in de handleiding, mag ik van iemand een linkje hoe ik er kan komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:58:
[...]

Mmmm.... is die da komen te vervallen in de IE versie? Ik kan namelijk niks vinden... ook niet in de handleiding, mag ik van iemand een linkje hoe ik er kan komen??
1. download het programma taskman en installeer dit programma.
2. Open 'Taskman' (een taskmanager voor je N80)
3. Druk een paar keer naar rechts, zodat je bij het tablad 'Installed' uitkomt
4. Ga naar Opties > Misc > Options
5. Zet 'Show hidden Apps' op Yes
6. Druk op Done
7. Scroll naar beneden en zoek 'Navigator'
8. Druk op Opties en dan 'Start Application'

[ Voor 6% gewijzigd door PeeGee op 28-02-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isengrim schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:48:
Ik kan binnenkort mijn abonnement weer verlengen, en nou is mijn oog gevallen op de N80.
Alleen volgens de reviews die ik gelezen heb, 'mankeert' er nog wel es wat aan, zo zou het toetsenbord niet goed reageren, de batterij snel leeg zijn en het schuifmechanisme zou wat 'los' zijn.

Ik weet niet iemand die recentelijk een N80 gekocht heeft ook met deze problemen te maken heeft, of dat het alleen een probleem was in de eerste versies van deze telefoon
Ik heb dit toestel nu bijna twee weken in m'n bezit en ben er érg over te spreken. Als ik kritisch naar het toestel kijk (met jouw vragen in het achterhoofd) dan moet ik het volgende zeggen;

- het toetsenbord is even wennen, blind sms'en (zoals ik kon op de 6230i) is er voorlopig even niet bij.
- mijn toestel staat op "gsm" stand en ik ben nog behoorlijk veel aan het spelen, toch doe ik zo'n 3 dagen met een batterij. Het is wel "lastig" dat de nieuwe oplader een kleinere aansluiting heeft, nu heb ik in 1 klap een stapel onbruikbare opladers liggen (het was altijd handig, eentje bij het bed, eentje bij het bureau, eentje op het werk, eentje in de tas voor "snelle" reizen etc etc....
- Het schuifmechanisme voelt ietwat los aan, maar wel "los" in de zin van kunstmatige speling, dus niet "gammel", ik denk dat als je het te strak maakt, het sliden erg stroef gaat en dat eventuele stof en vuil het slidemechanisme kunnen beschadigen. Er is na twee weken "spelen" nog niet méér speling ontstaan.

Enne... ik denk niet dat je nog een N80 kunt vinden, volgens mij zijn het nu allemaal N80IE's, niet dat dit uitmaakt, maar dat je het weet.

iig VEEL plezier ermee!!

@PeeGee81, tof man! Bedankt!! Vanavond meteen even installeren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniema
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-09-2021
Ik heb sinds vandaag problemen met mijn N80ie. Hij kan geen packet verbinding maken met T-mobile PIT. Doe ik de simkaart in een ander toestel dan kan hij wel verbinding maken. maar met mijn N80 doet ie dat niet. Accesspoints staan goed ingesteld en ik heb verder ook niks raars gedaan. Alles is nog hetzelfde. Weet iemand waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:52:
[...]

Ik heb dit toestel nu bijna twee weken in m'n bezit en ben er érg over te spreken. Als ik kritisch naar het toestel kijk (met jouw vragen in het achterhoofd) dan moet ik het volgende zeggen;

- het toetsenbord is even wennen, blind sms'en (zoals ik kon op de 6230i) is er voorlopig even niet bij.
- mijn toestel staat op "gsm" stand en ik ben nog behoorlijk veel aan het spelen, toch doe ik zo'n 3 dagen met een batterij. Het is wel "lastig" dat de nieuwe oplader een kleinere aansluiting heeft, nu heb ik in 1 klap een stapel onbruikbare opladers liggen (het was altijd handig, eentje bij het bed, eentje bij het bureau, eentje op het werk, eentje in de tas voor "snelle" reizen etc etc....
- Het schuifmechanisme voelt ietwat los aan, maar wel "los" in de zin van kunstmatige speling, dus niet "gammel", ik denk dat als je het te strak maakt, het sliden erg stroef gaat en dat eventuele stof en vuil het slidemechanisme kunnen beschadigen. Er is na twee weken "spelen" nog niet méér speling ontstaan.

Enne... ik denk niet dat je nog een N80 kunt vinden, volgens mij zijn het nu allemaal N80IE's, niet dat dit uitmaakt, maar dat je het weet.

iig VEEL plezier ermee!!

@PeeGee81, tof man! Bedankt!! Vanavond meteen even installeren!!
Bij de N80 die ik heb is er wel erg veel speling. 1,5mm naar links en rechts ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

CSB schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:53:
Volgens mij is dit dan ook al zo'n 100 keer besproken in de afgelopen topics.
Toch zou ik het antwoord van IkWilbert even uit willen bereiden.

Als je de energiebespaarstand aan hebt staan, gaat hij na een aantal minuten in slaap stand.

Omdat je dispay dan "uit" is, en je toch wel graag wilt weten of je telefoon aan of uit is, gaat er een lampje knipperen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:55:
[...]

Volgens mij is dit dan ook al zo'n 100 keer besproken in de afgelopen topics.
Toch zou ik het antwoord van IkWilbert even uit willen bereiden.

Als je de energiebespaarstand aan hebt staan, gaat hij na een aantal minuten in slaap stand.

Omdat je dispay dan "uit" is, en je toch wel graag wilt weten of je telefoon aan of uit is, gaat er een lampje knipperen.
En hij knippert even als je je telefoon probeert aan te doen met een lege batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blueone schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:55
[...]

Bij de N80 die ik heb is er wel erg veel speling. 1,5mm naar links en rechts ongeveer.
Mmmm... ik heb in totaal links-rechts minder dan een millimeter (niet wetenschappelijk vastgesteld, alleen maar waargenomen met een timmermansoog...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik wil mijn telefoon dadelijk weg gaan brengen ter reparatie bij een NSP (ik zie wel op het er beter op wordt). maakt het eigenlijk uit als de telefoon 2ehands is? de bon heb ik wel meegekregen bij de verkoop. Het toestel is op 21-12-2006 gekocht maar de bon staat wel op naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bemused geïnstalleerd. Op mijn N80 en op mijn computer. Alles werkt alleen krijg ik een foutmelding zodra ik iets op m'n computer wil zoeken (Ze zijn wel al met elkaar verbonden via bluetooth). De foutmelding is als volgt: "Command completed with error -25". Ligt het aan de COM-poort? Ik heb zelfs verschillende COM-poorten geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
Ik ben mijn telefoon via de kabel aan het updaten maar bij ongeveer 80% verloor hij de verbinding waarom snap ik ook niet telefoon is niet aangeraakt.

op het scherm stond toen test mode.
na rety te hebben gedaan staat er op het scherm nu local mode maar nokia software updater zegt dat updaten mislukt is.

zou hij net klaar zijn gweeest omdat er local mode op het scherm staat.
en zou ik hem aan en uit kunnen zetten?

update: als ik hem opnieuw verbinding maakt zegt hij dat er geen update is.
en dat je hem eropnieu op kunt zetten.
wat moet ik doen?

[ Voor 13% gewijzigd door TheMystery op 28-02-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blueone schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:08:
ik wil mijn telefoon dadelijk weg gaan brengen ter reparatie bij een NSP (ik zie wel op het er beter op wordt). maakt het eigenlijk uit als de telefoon 2ehands is? de bon heb ik wel meegekregen bij de verkoop. Het toestel is op 21-12-2006 gekocht maar de bon staat wel op naam.
Lijkt me geen probleem, zeg desnoods dat het een goede vriend was die je een verjaardagskado (of zwemdiplomakado) heeft gegeven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeeGee81 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:21:
[...]

1. download het programma taskman en installeer dit programma.
2. Open 'Taskman' (een taskmanager voor je N80)
3. Druk een paar keer naar rechts, zodat je bij het tablad 'Installed' uitkomt
4. Ga naar Opties > Misc > Options
5. Zet 'Show hidden Apps' op Yes
6. Druk op Done
7. Scroll naar beneden en zoek 'Navigator'
8. Druk op Opties en dan 'Start Application'
als ik taskman open kan ik maar 1 maal naar rechts en zie ik de laatst geopende applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
TheMystery schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:43:
Ik ben mijn telefoon via de kabel aan het updaten maar bij ongeveer 80% verloor hij de verbinding waarom snap ik ook niet telefoon is niet aangeraakt.

op het scherm stond toen test mode.
na rety te hebben gedaan staat er op het scherm nu local mode maar nokia software updater zegt dat updaten mislukt is.

zou hij net klaar zijn gweeest omdat er local mode op het scherm staat.
en zou ik hem aan en uit kunnen zetten?

update: als ik hem opnieuw verbinding maakt zegt hij dat er geen update is.
en dat je hem eropnieu op kunt zetten.
wat moet ik doen?
Kan er wel gewoon met pc suite in
2e keer updaten gaat niet opdat hij de simkaart niet kan vinden.
dus zou ik hem aan en uit kunnen zetten denken jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:05:
[...]

En hij knippert even als je je telefoon probeert aan te doen met een lege batterij.
Hij knippert ook al je BT aan hebt staan geloof ik...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
Na de batterij eruit te hebben gehaald werkt hij gelukkig weer _/-\o_

maar ik had de smsjes gekopieerd met pc suite naar mijn pc kan ik die niet terug zetten hiermee?
is er een manier dat dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Laatst online: 07:50
urnie538 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 17:17:
[...]

Hij knippert ook al je BT aan hebt staan geloof ik...
Alleen als het scherm dan ook uit staat ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:54:
[...]

als ik taskman open kan ik maar 1 maal naar rechts en zie ik de laatst geopende applicaties
Dan heb je niet de goede Taskman ( die vanSymbianware ) maar de Taskman van Epocware, die jij zoekt is de eerste die hierboven genoemd is. Ikzelf vind die van Epocware fijn, je kan heel snel een applicatie zoeken en meteen starten en ook alle geopende of vasthangende applicatie's sluiten. >:)

Sinds kort is mij opgevallen wanneer ik een sms heb verstuurd en daarvan een rapport wil ontvangen dan geeft die aan bericht onderweg en dit blijft die aangeven. Ik heb gehoord dat je een aflever rapport ook met de sneltoets *0# kan krijgen ( voordat je een sms verstuur *0# ingeven ), maar wanneer ik deze code ingeef dan verschijnt er verzoek niet voltooid.
Weet iemand een oplossing hoe ik wel correcte afleverrapporten kan ontvangen ?

:'(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Na alle standaard-vorige-topics en handleiding-vragen nu even een echt probleem :)

Ik wil graag met m'n Nokia N80IE via de laptop kunnen internetten (als er eens geen kabel/adsl in de buurt is :P)

Nu heb ik van T-Mobile een PIT abbo en van de t-mobile website de software GPRS Connect gedownload. Deze maakt netjes een inbelverbinding aan, die standaard het bluetooth modem van de N80 kiest. Ik zie op het moment dat ik verbinding wil maken ook op de N80 dat hij zo'n GPRS verbinding aan het opzetten is (onderbroken streepjes, linksboven, onder de streepjes van 't signaal) (sorry, beetje vaag, maar kan helaas geen plaatje vinden.. :S).

Direct daarna is dit icoontje weer weg, en is de verbinding dus ook niet opgezet. Als ik daarentegen gewoon via m'n N80 internet via PIT, dan werkt dit perfect! Daar kan het dus niet aan liggen.

Ik heb al geprobeerd om met of zonder PC Suite dit voor elkaar te krijgen, ook met USB kabel. Maar dit alles mag niet baten, hij maakt geen verbinding via m'n laptop.

Ik zie bij de inbel verbinding dat hij als nummer het nummer *99***1# probeert te bellen, wellicht dat dit niet goed is, maar bij *99***2# of gewoon *99# doet hij ook niets meer of minder...

Als foutmelding op de laptop krijg ik overigens Fout 734: Het besturingsprotocol voor de PPP-verbinding is beëindigd...

Heeft iemand ervaring met deze situatie en heeft dit wel werkend gekregen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer nu al 2 dagen smart2go te installeren, maar iedere keer als ik het bestand heb gedownload via wifi geeft ie aan:

"Installation of smart2go_beta_s60.sis not supported"

Terwijl ik een n80ie heb van 3 dagen oud, weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Hallo mensen,

Nou is het me gelukt om de nieuwe firmware erop te krijgen en alles werkt.

Behalve elke keeer waneer ik opstart zegt ie "bezig met installatie" en dan zegt ie "kan de niet instaleren ga via Toepassing beheer. " HIj zegt ook dat het voor de geheugenkaart geldt.

Maar daar heb ik gewoon alles als geinstaleerd staan. Behalve 2 numerieke sis bestandjes die ik niet kan verwijderen noch instaleren.

Iemand oplossing?

[ Voor 7% gewijzigd door yassine op 01-03-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Laatst online: 11-04 12:57
yassine schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:02:

Behalve elke keeer waneer ik opstart zegt ie "bezig met installatie" en dan zegt ie "kan de niet instaleren ga via Toepassing beheer. " HIj zegt ook dat het voor de geheugenkaart geldt.
Ik heb hetzelfde alleen ontvang ik enkel de smsjes nog maar als ik herstart.. Best klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

nickske_v schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:10:
[...]

Ik heb hetzelfde alleen ontvang ik enkel de smsjes nog maar als ik herstart.. Best klote
Oke ,....... Ik heb de oplossing O-) In mijn geval stonden 20036bc9.sis en a0000bc9.sis In toepassingbeheer als niet geinstaleerd ( de rest had ik allemaal geinstaleerd of heb ik kunnen verwijderen )

Dus heb ik die sis bstandjes opgescreven, en dan de tel aan de pc gehangen met Massa Opslag.

Daarna heb ik in het zoekveld rechtsboven ( met Vista....... :9~ briljante uitvinding ;) ) Naar die twee sis bestandjes gezocht en verwijderd.

Nou geen last meer van die irritante foutmelding *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Laatst online: 11-04 12:57
Ok, dank je, dat is opgeklaard.

Zit alleen met een heel bizar probleem nu..
Tijdens het standby zijn van de telefoon ontvang ik geen enkel smsje. Nochtans als ik met een andere gsm naar mezelf stuur krijgt deze wel het rapport terug met afgeleverd. Pas als ik de telefoon herstart zie ik dat ik een nieuw bericht heb..

Resetten van alles zeker? :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
yassine schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:25:
[...]

Oke ,....... Ik heb de oplossing O-) In mijn geval stonden 20036bc9.sis en a0000bc9.sis In toepassingbeheer als niet geinstaleerd ( de rest had ik allemaal geinstaleerd of heb ik kunnen verwijderen )

Dus heb ik die sis bstandjes opgescreven, en dan de tel aan de pc gehangen met Massa Opslag.

Daarna heb ik in het zoekveld rechtsboven ( met Vista....... :9~ briljante uitvinding ;) ) Naar die twee sis bestandjes gezocht en verwijderd.

Nou geen last meer van die irritante foutmelding *O*
Je kan ook het .sis bestand openen en dan kijken welk programma het is en het dan via pc opnieuw instaleren dan is het ook weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Laatst online: 07:50
nickske_v schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:34:
Ok, dank je, dat is opgeklaard.

Zit alleen met een heel bizar probleem nu..
Tijdens het standby zijn van de telefoon ontvang ik geen enkel smsje. Nochtans als ik met een andere gsm naar mezelf stuur krijgt deze wel het rapport terug met afgeleverd. Pas als ik de telefoon herstart zie ik dat ik een nieuw bericht heb..
Heb je toevallig best wel veel smsjes in je telefoon staan? En krijg je de smsjes ook niet of krijg je alleen geen melding dat er een nieuwe sms is? Heb je toevallig dan ook dat als je een sms stuurt met je N80 dat je dan geen afgeleverd melding op je scherm krijgt maar dat er bij afleverrapporten dan wel "Afgeleverd" staat?

Ik had dit nl ook toen ik zo'n 2300 smsjes in mijn inbox had staan. Heb het op mijn 6600 ook al wel eens gehad. Wat ik nu heb gedaan is een backup teruggezet waarbij het nog goed werkte en toen een stel smsjes verwijderd.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.