@rclahsen
Bedankt voor je meedenken.
Dat iedereen dat probleem hebt begrijp ik en zeg wel wat over de programmeerkunsten van Nokia.
Want het is toch gewoon maf van Nokia dat ze die optie niet hebben ingebouwd!
Internetten wordt nu wel een beetje beperkt, zacht uitgedrukt... je bent afhankelijk van je zielige cache geheugen terwijl nagenoeg iedereen een 2 of 4 GB kaartje gebruikt.
Een nieuwe firmware zit er voor mij (nog) niet in want...
De Nokia site geeft voor mijn productcode helaas nog GÉÉN nieuw bios, slechts v4.0632.0.38 beschikbaar!
Mijn toestel:
Nokia N80IE (Platina Brons), simlock vrij!
SW: 4.0632.0.38
13.10.2006
RM92 (555.01)
Productcode: 0544277
En Opera had ik ook al geprobeerd, maar vind de standaardbrowser van Nokia wat lekkerder werken!
Ga wel eens kijken of er ergens iets van een Register Editor of zo of bestaat?, misschien dat er zo het één en ander is aan te passen.
Klote Nokia!

Bedankt voor je meedenken.
Dat iedereen dat probleem hebt begrijp ik en zeg wel wat over de programmeerkunsten van Nokia.
Want het is toch gewoon maf van Nokia dat ze die optie niet hebben ingebouwd!
Internetten wordt nu wel een beetje beperkt, zacht uitgedrukt... je bent afhankelijk van je zielige cache geheugen terwijl nagenoeg iedereen een 2 of 4 GB kaartje gebruikt.
Een nieuwe firmware zit er voor mij (nog) niet in want...
De Nokia site geeft voor mijn productcode helaas nog GÉÉN nieuw bios, slechts v4.0632.0.38 beschikbaar!
Mijn toestel:
Nokia N80IE (Platina Brons), simlock vrij!
SW: 4.0632.0.38
13.10.2006
RM92 (555.01)
Productcode: 0544277
En Opera had ik ook al geprobeerd, maar vind de standaardbrowser van Nokia wat lekkerder werken!
Ga wel eens kijken of er ergens iets van een Register Editor of zo of bestaat?, misschien dat er zo het één en ander is aan te passen.
Klote Nokia!