Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een sms counter voor de n80?
ik krijg mijn n80 binnenkort namelijk terug van reparatie. en wil er dan een sms counter opzetten.
laten telen in de send box vind ik niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 23:08:
weet iemand een sms counter voor de n80?
ik krijg mijn n80 binnenkort namelijk terug van reparatie. en wil er dan een sms counter opzetten.
laten telen in de send box vind ik niks
Als je me mailt (zie profiel) kan ik je wel iets handigs sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
weet iemand nog een goede webbrowser behalve opera mini die ook van de W-lan gebruik kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 22:22
gram501 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:17:
weet iemand nog een goede webbrowser behalve opera mini die ook van de W-lan gebruik kan maken?
elk programma kan gebruik maken van elk access point, dus als gprs werkt, werkt wlan ook...
en de ingebouwde webbrowser vind ik nog steeds de allerbeste :)
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:49:
[...]

Ben je lid van Club Nokia ? Anders ben ik bang dat je geen mailtje krijgt. :'(
Kheb dr zelfs een pasje van... :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Moning2 op 12-05-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:22:
[...]

elk programma kan gebruik maken van elk access point, dus als gprs werkt, werkt wlan ook...
en de ingebouwde webbrowser vind ik nog steeds de allerbeste :)
Jammergenoeg klopt dat niet wat je zegt, niet elk programma werkt met WLAN aangezien programmeurs er voor kunnen kiezen alleen radio dataverbindingen toe te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
en mijn standaard browser wil af en toe wel eens hangen (firmware ...42)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
@holleboomer
jij schrijft in ander topic dat er een autom. keylock zit in de nieuwe firmware van de n80??? (N95 topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gram501 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:35:
@holleboomer
jij schrijft in ander topic dat er een autom. keylock zit in de nieuwe firmware van de n80??? (N95 topic)
Nee, automatisch ophangen bij het dichtschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 22:17:
[...]

Nee, automatisch ophangen bij het dichtschuiven.
bij mij was dat altijd al zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Hmm, in het tomtom topic kon niemand me hier mee helpen, dus ik probeer het effe hier:

TomTom 6 draait op mijn Nokia N80, daarvoor maak ik gebruik van een Oasis bluetooth GPSontvanger. Dat werkt prima. Echter, eerder maakte ik gebruik van een Sony-Ericsson bluetooth headset, waardoor de navigatie achter ging lopen. Dat vond ik vreemd, maar de headset had al kuren dus ik dacht misschien gaat het over bij een andere headset oid.
Recentelijk heb ik een Parrot CK3000 Evolution Bluetooth Carkit aangeschaft. Hier mee blijft het probleem bestaan. De navigatie loopt gewoon zo'n 3 tot 5 honder meter achter, en dat is toch wel lastig in de stad...

Weet iemand of daar wat aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:23
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 23:32:
[...]

Hoe heet dat programma dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een hoesje voor mijn N80i, maar vind het allemaal maar een beetje duur voor wat je krijgt. Het houdt wel een hoop stof eruit dus ik denk dat ik er toch voor ga.

Ik zit naar deze te kijken, omdat ik hiermee kan schuiven terwijl hij in het hoesje zit en de toetsen zijn afgedekt.

Iemand nog tips waar ik iets aan heb?

-edit-

Even noteren voor mezelf:

http://cgi.ebay.nl/KRUSEL...41461QQrdZ1QQcmdZViewItem

[ Voor 17% gewijzigd door Verstekbakker op 13-05-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 18:53

verbraakje

🚦

ik zit met een moeilijke beslissing...
ik zoek een nieuwe telefoon en de n80 vind ik een hele mooie telefoon maar de w950i van se vind ik ook vet alleen de er zitten meer opties op de n80 zoals camera en wifi die je weer niet terug vind op de w950i ... weet iemand de beste keus voor mij ... of als nog iemand een foon weet die er tusseninzit ik vind overgens wifi belangrijker als camera.. helaas dat de n95 zo duur is :)

alvast bedankt:)

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleD1980 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:05:
[...]

Kan je me daar eens iets meer over vertellen dat programma? Vind de huidige mailclient in de N80 echt niet fijn werken en gebruik dus Profimail. Ben benieuwd wat voor programma dat Manhattan dan is.
wie manhattan wilt proberen moet me maar even een berichtje sturen, dan stuur ik je de SIS file
berichtje naar: luckyfinger apestaartje gmail punt com

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:54
verbraakje schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:15:
ik zoek een nieuwe telefoon en de n80 vind ik een hele mooie telefoon maar de w950i van se vind ik ook vet alleen de er zitten meer opties op de n80 zoals camera en wifi die je weer niet terug vind op de w950i ... weet iemand de beste keus voor mij ... of als nog iemand een foon weet die er tusseninzit ik vind overgens wifi belangrijker als camera.. helaas dat de n95 zo duur is :)

Denk dat de Nokia E65 ook een mooie optie is voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op zondag 13 mei 2007 @ 15:43:
Ik ben op zoek naar een hoesje voor mijn N80i, maar vind het allemaal maar een beetje duur voor wat je krijgt. Het houdt wel een hoop stof eruit dus ik denk dat ik er toch voor ga.

Ik zit naar deze te kijken, omdat ik hiermee kan schuiven terwijl hij in het hoesje zit en de toetsen zijn afgedekt.

-edit-

Tasje van Krusell is een goede keuze, ik gebruik hem zelf ook.
Heb voor mijn vorige toestel ook Krusell gebruikt, is goed en degelijk spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:17:
[...]

wie manhattan wilt proberen moet me maar even een berichtje sturen, dan stuur ik je de SIS file
berichtje naar: luckyfinger apestaartje gmail punt com
Je hebt mail :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:40:
[...]

Tasje van Krusell is een goede keuze, ik gebruik hem zelf ook.
Heb voor mijn vorige toestel ook Krusell gebruikt, is goed en degelijk spul.
Is de geheugenkaart toegankelijk genoeg met het hoesje eromheen? Op de foto lijkt het niet zo.

En goedkoper dan die Duitser zal het wel niet worden, dus ik denk dat ik maar eens moet gaan bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
verbraakje schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:15:

Nou wat de beste keus is, is moeilijk te zeggen. Die vraag moet jij zelf beantwoorden. Als ik jouw was zou ik de functionaliteit van de beide telefoons vergelijken en kijken wat het beste bij je past.

Hier in het n80 topic krijgt je waarschijnlijk snel de reactie dat jij een n80 moet nemen ;). Ik ben persoonlijk heel erg te spreken over mijn telefoon, het enige nadeel vind ik dat hij misschien wat dunner had mogen zijn. Desalniettemin kan ik ermee wat ik ermee wil doen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurret
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09-2021
gegroet!

Ik heb inmiddels mijn n80 al besteld bij gsmweb. Ik vroeg me af welke gpsmuizen ik kan kiezen voor deze telefoon voor het gebruik van TomTom of Route66?

Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
nurret schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:49:
gegroet!

Ik heb inmiddels mijn n80 al besteld bij gsmweb. Ik vroeg me af welke gpsmuizen ik kan kiezen voor deze telefoon voor het gebruik van TomTom of Route66?

In de volgende ts staan er een paar genoemd: Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
gegroet!

Ik heb die van nav4all.nl.

(Relatief gezien) Niet duur, snelle levering en echt een heel goed ding. Binnenshuis gewoon ontvangst enzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verstekbakker op 14-05-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurret
ik ga er vanuit dat je zon ding alleen kan aansluiten met bluetooth? :)

Die Gpsontvanger van navi ziet er wel leuk uit ja. Hebben meer mensen ervaring met goede (compacte) GPSmuizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
luckyfinger bedankt voor manhattan maar wat een ontzettend kloteprogramma.... heb et er meteen weer afgegooid :P
ontzettend traag is het en als er iets vervelend is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
offtopic:
die van nav4all.nl werkt perfect i.c.m. tomtom 6.1(7640) en firmware ....38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 23:32:
[...]

heb je gemailt, maar nog geen reactie terug ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:24:
luckyfinger bedankt voor manhattan maar wat een ontzettend kloteprogramma.... heb et er meteen weer afgegooid :P
ontzettend traag is het en als er iets vervelend is...
ben het helemaal met je eens, gebruik zelf mail4exchange voor mijn emails.
is natuurlijk wel nog een beta, maar het feit dat er nu al reclame in zit belooft ook niet veel goeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op maandag 14 mei 2007 @ 01:39:
[...]

Is de geheugenkaart toegankelijk genoeg met het hoesje eromheen? Op de foto lijkt het niet zo.

En goedkoper dan die Duitser zal het wel niet worden, dus ik denk dat ik maar eens moet gaan bestellen...
Nee het geheugenkaart is niet toegankelijk in het hoesje, maarja hoe vaak haal je hem d'r uit?
Voor de rest zijn wel alle functies zoals camera/knoppen toegangkelijk in het hoesje, dus gebruikers vriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:39:
[...]

Nee het geheugenkaart is niet toegankelijk in het hoesje, maarja hoe vaak haal je hem d'r uit?
Voor de rest zijn wel alle functies zoals camera/knoppen toegangkelijk in het hoesje, dus gebruikers vriendelijk.
Bij mijn 6600 dagelijks, maar een N-80i heeft WiFi, dus het zal wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 23:16

CSB

:D

Heeft iemand al een oplossing voor het camera-geluidsprobleem? Even wat uitleg: na de update van de firmware was ik het geluid van de camera-click kwijt. En na wéér een update heb ik het nog steeds niet terug. Niet dat ik zo gek ben van het geluid, maar het is wel handig te weten wanneer de camera iets wegschrijft.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
CSB schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:09:
Heeft iemand al een oplossing voor het camera-geluidsprobleem? Even wat uitleg: na de update van de firmware was ik het geluid van de camera-click kwijt. En na wéér een update heb ik het nog steeds niet terug. Niet dat ik zo gek ben van het geluid, maar het is wel handig te weten wanneer de camera iets wegschrijft.
die had ik weer werkende gekregen na een reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delpit
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 17:59
Ik heb recentelijk een Ghost Dual Sim adapter aangeschaft voor mijn N80. Werkt op zich goed (twee simkaarten, wisselen via het progje simdiensten).

Echter, ik heb het idee dat de al beperkte batterijduur door deze adapter nog verder vermindert is. Heeft iemand met deze adapter dezelfde ervaring?

Ik heb nu het idee een kloon-accu aan te schaffen, maar lees verschillende verhalen over de werkelijke kwaliteit van deze producten. Heeft iemand ervaring met b.v. de BL-5B accu's van de accushop (1700 en 1900 mW)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Moning2 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:10:
[...]

die had ik weer werkende gekregen na een reset
Inderdaad! Vaag zeg. Irritanter is nog dat als je dan je backup terugzet dat hij weer NIET werkt. Dus fabrieksinstellingen > alles opnieuw instellen :(

edit: Het probleem zit em in de toets-tonen. Zodra je die uitzet (wat ik altijd doe, want ik vind het irritant die piepjes) dan werkt je camera geluidje niet meer. |:(

[ Voor 21% gewijzigd door CSB op 16-05-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
CSB schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:59:
[...]

Inderdaad! Vaag zeg. Irritanter is nog dat als je dan je backup terugzet dat hij weer NIET werkt. Dus fabrieksinstellingen > alles opnieuw instellen :(
backups doe ik niet meer aan, ik synchroniseer al me spul en installeer alles opnieuw wat ik erop wil, backups vernachelen de boel hoofdzakelijk dus... :)
delpit schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:15:
Ik heb recentelijk een Ghost Dual Sim adapter aangeschaft voor mijn N80. Werkt op zich goed (twee simkaarten, wisselen via het progje simdiensten).

Echter, ik heb het idee dat de al beperkte batterijduur door deze adapter nog verder vermindert is. Heeft iemand met deze adapter dezelfde ervaring?

Ik heb nu het idee een kloon-accu aan te schaffen, maar lees verschillende verhalen over de werkelijke kwaliteit van deze producten. Heeft iemand ervaring met b.v. de BL-5B accu's van de accushop (1700 en 1900 mW)?
een apparaat erbij zorgt sowieso voor meer stroomverbruik, vrij logisch en die accu's schijnen een stuk minder mee te gaan dan de standaard accu's omdat dit aantal mAH minder efficient erin gestopt is of iets dergelijks... die getallen betekenen dus vrij weinig
maar je kan het altijd proberen, je weet maar nooit ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Moning2 op 16-05-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op zondag 13 mei 2007 @ 15:43:

-edit-

Ik gebruik zo'n Crystal Clear Case is dat niks voor je? Kan je ook schuiven enz. geeft een veel betere bescherming voor je display en stoten/vallen... Klik je binnen 1 sec. over je toestel heen (onder & boven!) Ziet er mijn inziens in iedergeval beter uit als zo'n KRUSELL tasje. Ook blijft je scherm goed te zien!

Kostte mij toen iets van €5,00 (effe googlen...) kijk hier maar even voor diverse voorbeeldplaatjes...

http://www.marktplaza.nl/...oor-Nokia-N80-3442568.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gegroet!

Ik heb onderstaande 2 maanden geleden aangeschaft voor mijn N80IE, echt een toppertje...
En voor een bijzonder lage prijs :) zeker als je het vergelijkt met de standaard GPS ontvangers!

Werkt perfect! en alles lekker compleet! geleverd.

Ik gebruik hem in combinatie met TomTom v6.01 voor navigatie, had voorheen de standaard TomTom ontvanger!, altijd slecht ontvangst enz. maar deze is ECHT vele male beter en sneller!

Natuurlijk is 32 kanaals overkill (zoveel GPS sattelieten zijn er niet eens!), maar er zit wel een RFMD Chipset op, die gewoon beter is dan SIRF3.

Dit allernieuwste, ultra compacte model, gebaseerd op de 32 kanaals RFMD High Sensitivity chipset van de laatste generatie overtreft in prestaties de Sirf III chipset, en is bovendien zeer zuinig met energiegebruik, wat een comfortabele gebruiksduur oplevert.
Een extra functie van de Instant Fix is de auto shut off, na 10 minuten inactiviteit zal deze zich zelf uitschakelen.

http://www.mbcarparts.com...iew=product&product_id=43

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:39:
[...]

Ik heb hem net binnen. Ik moet er denk ik aan wennen en het tasje zelf ook aan de telefoon, het past niet echt zoals het hoort nog. Ik snap in elk geval niet waarom ze een gat hebben geknipt in dat transparante spul...

-edit-

Een paar stukjes plakband doen het ook. Ziet er wel 'apart' uit...
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:00:
[...]

Ik gebruik zo'n Crystal Clear Case is dat niks voor je? Kan je ook schuiven enz. geeft een veel betere bescherming voor je display en stoten/vallen... Klik je binnen 1 sec. over je toestel heen (onder & boven!) Ziet er mijn inziens in iedergeval beter uit als zo'n KRUSELL tasje. Ook blijft je scherm goed te zien!

Kostte mij toen iets van €5,00 (effe googlen...) kijk hier maar even voor diverse voorbeeldplaatjes...

http://www.marktplaza.nl/...oor-Nokia-N80-3442568.php
Nee, die heeft niks over de toetsen zitten, dat is nou net wat ik zoek. Maar ik heb inmiddels dat lederen ding, eens zien hoelang ik dat volhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurret
Ik heb nu mn N80 binnen. Als eerste vond ik het een dik toestel . Inmiddels ben ik er alweer aan gewend. Er zat bij mij standaard een 256mb mini-sd kaartje in. Is dit gebruikelijk? Ik beschik over de internet edition.

Ik vind opzich de menu's erg uitgebreid. Zo uitgebreid dat je soms de weg neit meer weet :P. Ik heb een aantal dingen waar ik niet uitkom. Waar staan bijvoorbeel de instellingen voor bel- en/of smstonen? Hoe zet ik de bluetooth uit als ik hem alleen aangezet heb om apparaten tijdelijk te herkennen (dit idendito met infrarood)?

Als laatste vroeg ik me af hoe je spullen erop zet? Als ik hem met de pc connect krijg je 4 opties waaronder datastorage. Stel ik wil de firmware updaten, welke optie moet ik dan selecteren en welke drivers heb ik dan nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

nurret schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 00:10:
Ik heb nu mn N80 binnen. Als eerste vond ik het een dik toestel . Inmiddels ben ik er alweer aan gewend. Er zat bij mij standaard een 256mb mini-sd kaartje in. Is dit gebruikelijk? Ik beschik over de internet edition.

Ik vind opzich de menu's erg uitgebreid. Zo uitgebreid dat je soms de weg neit meer weet :P. Ik heb een aantal dingen waar ik niet uitkom. Waar staan bijvoorbeel de instellingen voor bel- en/of smstonen? Hoe zet ik de bluetooth uit als ik hem alleen aangezet heb om apparaten tijdelijk te herkennen (dit idendito met infrarood)?

Als laatste vroeg ik me af hoe je spullen erop zet? Als ik hem met de pc connect krijg je 4 opties waaronder datastorage. Stel ik wil de firmware updaten, welke optie moet ik dan selecteren en welke drivers heb ik dan nodig?
Wat heb je ervoor betaald? Ik heb namelijk ook intresse in dit toestel :)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
nurret schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 00:10:

Het updaten doe je door aan te geven dat je connect met PC suite. De rest wordt afgehandeld door het firmware update programma.

Als je wil weten waar je de bel en sms tonen in wil stellen is het misschien handig de handleiding te raadplegen. Je kan het overigens doen bij profielen, gezien deze vraag gok ik dat je nog niet eerder een nokia hebt gehad. Profielen zijn enorm handig en zijn snel in te stellen als je de aan en uit knop even indrukt. In dat menu kun je vervolgens een ander profiel instellen. Wel zo handig als jem snel op stil wil hebben ;). Raadpleeg wel even de handleiding, hier staat enorm veel informatie in. Sommige eigenschappen ontdek je door die handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Inmiddels ben ik die van mij ook aan het aanpassen aan mijn voorkeuren. Het is echt een geweldig toestel, maar er zit een behoorlijke doorn in mijn oog.

Ik wil van mijn Nokia 6600 de contacten en agendapunten overzetten. De agendapunten zijn gelukt, maar de contacten zijn niet zoals het hoort. Ik had voor een hoop nummers 2x het mobiele nummer ingevoerd (1x *31#06, om met nummerweergave te bellen en 1x +316 om een sms te versturen). Nu zie ik dat bij het binnenhalen van de 6600 naar Outlook van veel contacten een keer het extra mobiele nummer is weggevallen (van alle nummers met 1x *31# en 1x +316 is er 1 nummer blijven staan). Ook heeft de telefoon geen 'standaardnummers' meer.

Outlook is dus niet geheel compatible met de contacten van een Nokia en eigenlijk zou dus een 'directe verbinding' (eventueel met tussenkomst van een stukje Nokia software en de PC) gemaakt moeten worden tussen de telefoons...

Zo wil ik natuurlijk niet beginnen met mijn telefoon. Ik wil de contacten uiteraard exact hetzelfde kunnen gebruiken op mijn N80 als op mijn 6600.

Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Verstekbakker schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:20:
Outlook is dus niet geheel compatible met de contacten van een Nokia en eigenlijk zou dus een 'directe verbinding' (eventueel met tussenkomst van een stukje Nokia software en de PC) gemaakt moeten worden tussen de telefoons...

Zo wil ik natuurlijk niet beginnen met mijn telefoon. Ik wil de contacten uiteraard exact hetzelfde kunnen gebruiken op mijn N80 als op mijn 6600.

Heeft iemand een oplossing?
In je N80 zit de applicatie "overdracht". Hiermee kan je contacten/kalender/etc overbrengen van je 6600 naar je N80. Mijn ervaring is wel dat de standaardnummers voor bellen dan goed over worden genomen. De standaardnummers voor mms/sms/etc moet je wel opnieuw instellen.
EnsconcE schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:07:In dat menu kun je vervolgens een ander profiel instellen. Wel zo handig als jem snel op stil wil hebben ;).
Wat makkelijker is om hem snel op stil te zetten, is in het bureaublad even de #-knop ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
DoubleD1980 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 13:44:
[...]

In je N80 zit de applicatie "overdracht".
Is die niet voor het overdragen 'van' N80 'naar' 6600?

Dat moet ik niet hebben natuurlijk, dan is mijn origineel naar de kloten en wordt het dus handmatig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Verstekbakker schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 13:56:
[...]

Is die niet voor het overdragen 'van' N80 'naar' 6600?

Dat moet ik niet hebben natuurlijk, dan is mijn origineel naar de kloten en wordt het dus handmatig...
Nee.. het is van 6600 naar N80. Hij stuurt dan een bluetooth applicatie naar je 6600 waarmee het contacten etc gaat overbrengen. Als je het niet vertrouwd, kan je vantevoren ook even een backup maken op je 6600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
DoubleD1980 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:06:
[...]

Nee.. het is van 6600 naar N80. Hij stuurt dan een bluetooth applicatie naar je 6600 waarmee het contacten etc gaat overbrengen. Als je het niet vertrouwd, kan je vantevoren ook even een backup maken op je 6600.
Ik ga het zo eens gewoon proberen.

-edit-

Ja! Het is gelukt!

Nu alleen nog die SMS nummers standaard maken inderdaad.

Zometeen maar eens TomTom installeren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verstekbakker op 17-05-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurret
Radjesh schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 09:54:
[...]

Wat heb je ervoor betaald? Ik heb namelijk ook intresse in dit toestel :)
Ik heb icm met een telfort 230 genomen voor 25 per maand 1 jaar lang en 102 bijbetaald via gsmweb.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
nurret schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:14:
[...]

Ik heb icm met een telfort 230 genomen voor 25 per maand 1 jaar lang en 102 bijbetaald via gsmweb.nl.
Die van mij kostte 13 euro icm Vodafone 27,50. Eerste jaar 19 euro per maand voor het abo.

-edit-

Bij www.2call.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Verstekbakker op 17-05-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Waarom kan mijn kaartlezer in de PC mijn mini-SD eigenlijk niet lezen en mijn N80i wel?

-edit-

En formatteren wil ook niet...

Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/6akq82e.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Verstekbakker op 17-05-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Formatteren kun je ook doen in deze computer, kies dan voor rechtermuis en dan formatteren. Dit wil alleen wanneer het via een kartlezer gebeurt. Als je de kaart benadert via PC Suite dan zal deze in gebruik zijn door PC Suite. Heb je geen kaartlezer, dan kan jem volgens mij ook formatteren via de telefoon zelf.

Edit:
Misschien is je kaartlezer kapot?

[ Voor 6% gewijzigd door EnsconcE op 17-05-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
EnsconcE schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 18:55:
Formatteren kun je ook doen in deze computer, kies dan voor rechtermuis en dan formatteren. Dit wil alleen wanneer het via een kartlezer gebeurt. Als je de kaart benadert via PC Suite dan zal deze in gebruik zijn door PC Suite. Heb je geen kaartlezer, dan kan jem volgens mij ook formatteren via de telefoon zelf.

Edit:
Misschien is je kaartlezer kapot?
Kaartlezer doet het met het standaard kaartje en dezelfde adapter gewoon. Ik lees met de search dat het kaartje wel eens kapot zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uote]delpit schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:15:

[/quote]

Waar heb je die gehaald, en kan je dan met alle 2 de simkaarten gprs/umts blijven gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delpit
Ik heb de Ghost Dual Sim adapter (via Internet) bij http://formymobile.co.uk/ gekocht. Volgens mij was het deze http://formymobile.co.uk/proddetail.php?prod=supersim.

Ik heb één abonnement (Orange) met alleen telefonie (voor mijn werk) en één (privé) abbonement (T-Mobile) inclusief PIT. Wat ik inmiddels heb ontdekt is dat de gprs/umts kaart (in mijn geval de T-Mobile dus) als eerste SIM-kaart moet worden geinstalleerd. Doe ik dat niet dan werkt telefonie wel, maar data niet.

Het is dus een goede oplossing (even afgezien van het stroomverbruik) voor twee abonnementen, waarvan één data/telefonie en één alleen telefonie abonnement.

Dus faire4U: het antwoord op jouw vraag is waarschijnlijk nee.

[ Voor 4% gewijzigd door delpit op 18-05-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Nou ik geef deze telefoon een robuustheid award, gister vloog deze uit mijn broek in een kermis attractie welke aardig lomp in de weer draaide en ik zag een briefje van 500 euro een vuurzee in vliegen, zoveel minuten later nadat dat ding eindelijk was afgelopen ik zoeken en ze hadden em al bij de kassa en er zat geen krasje op... :o _/-\o_ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 17:41
Moning2 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 09:52:
Nou ik geef deze telefoon een robuustheid award, gister vloog deze uit mijn broek in een kermis attractie welke aardig lomp in de weer draaide en ik zag een briefje van 500 euro een vuurzee in vliegen, zoveel minuten later nadat dat ding eindelijk was afgelopen ik zoeken en ze hadden em al bij de kassa en er zat geen krasje op... :o _/-\o_ 8)
Hehe, vorige week zat ik in Groningen ook te zweten vanwege mijn telefoon: ik had een broek aan met ondiepe zakken. Gelukkig is er niet uitgevallen, maar mooi om te horen dat jouw telefoon een val wel heeft overleefd. :)

Volgens mij moet je ook geluk hebben hoe je telefoon valt trouwens: als je telefoon op een hoek valt is je telefoon er minder goed aan toe wanneer ie op een vlakke kant valt. Maar gelukkig doet ie het bij jou nog! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 20:04
dit is volgens mij ook wel handig om te weten om
alle ja echt alle java applicaties te laten runnen op je n80

Play ALL Java Games in Full Screen

1 - Download any 176x208 Java game 176x208

2 - Extract Jar file with WinRAR

3 - go to extracted folder and search MANIFEST file in META-INF folder

4 - Open MANIFEST with NotPad

5 - ADD this 2 line

(for N-80)

CODE
Nokia-MIDlet-Original-Display-Size: 176,208
Nokia-MIDlet-Target-Display-Size: 352,416

(for N-73)

CODE
Nokia-MIDlet-Target-Display-Size: 240,320

6 - save MANIFEST file

7 - new selct all file in exctracted folder and with Default windows ZIP maker make new archive
do not use winzip or winrar to make archive USE Default windows ZIP maker

8 - change ZIP Extension to JAR e.g my-game.zip TO my-game.JAR

9 - SEND THIS JAR FILE IN TO YOUR PHONE HOOP ITS Full Screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xtrme schreef op zondag 20 mei 2007 @ 18:38:
dit is volgens mij ook wel handig om te weten om
alle ja echt alle java applicaties te laten runnen op je n80

Play ALL Java Games in Full Screen

1 - Download any 176x208 Java game 176x208

2 - Extract Jar file with WinRAR

3 - go to extracted folder and search MANIFEST file in META-INF folder

4 - Open MANIFEST with NotPad

5 - ADD this 2 line

(for N-80)

CODE
Nokia-MIDlet-Target-Display-Size: 352,416

(for N-73)

CODE
Nokia-MIDlet-Target-Display-Size: 240,320

6 - save MANIFEST file

7 - new selct all file in exctracted folder and with Default windows ZIP maker make new archive
do not use winzip or winrar to make archive USE Default windows ZIP maker

8 - change ZIP Extension to JAR e.g my-game.zip TO my-game.JAR

9 - SEND THIS JAR FILE IN TO YOUR PHONE HOOP ITS Full Screen

Is volgens mij al een tijdje bekend. Er zijn zelfs tools die deze regel automatisch toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 18:59:
[...]

Is volgens mij al een tijdje bekend. Er zijn zelfs tools die deze regel automatisch toevoegen.
Wat ik mij afvraag is of het draaien ook mogelijk is. Dat bedoel ik dan voor gewone applicaties. Sommige wil ik gedraaid geopend hebben omdat het makkelijker is de breedte te hebben dan de hoogte. Voor webbrowsen bv. Wie weet of daar een tooltje voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
EnsconcE schreef op zondag 20 mei 2007 @ 19:43:
[...]

Wat ik mij afvraag is of het draaien ook mogelijk is. Dat bedoel ik dan voor gewone applicaties. Sommige wil ik gedraaid geopend hebben omdat het makkelijker is de breedte te hebben dan de hoogte. Voor webbrowsen bv. Wie weet of daar een tooltje voor is?
het programma heet RotateMe, deze zet het hele OS in landschap modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delpit schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:26:
Ik heb de Ghost Dual Sim adapter (via Internet) bij http://formymobile.co.uk/ gekocht. Volgens mij was het deze http://formymobile.co.uk/proddetail.php?prod=supersim.
Weet je zeker dat het deze is? Ik loop nu meestal met 2 telefoons rond en dit zou wel ideaal zijn! Ik twijfel alleen een beetje over de ruimte tussen de batterij en de telefoon, gaat ie nog net zo makkelijk dicht al voorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delpit
Het is inderdaad de ghost dual supersim:

Product ID: supersim
Product Name: Super ghost sim
Quantity: 1
Unit Price: £7.00

Inclusief verzendkosten 9 pond (13 euro).

Voor wat betreft ruimte, het is krap maar werkbaar. Eerlijk gezegd vind ik dat het batterijdekseltje beter dicht zit, hij zat altijd wat losjes, nu niet meer.

Ik heb overigens beide sims onder de batterij geprutst, sommige mensen schijnen sim 1 onder en sim2 bovenop de batterij te kunnen plaatsen. Ik zou niet weten hoe.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:29
Ik zit nogal te twijfelen tussen een N80 of een e65. Is het met de N80 mogelijk de voorste camera als webcam in een (mobiel) msn gesprek te gebruiken? Ik verwacht niet dat ik verder veel UMTS calls ga maken dus dan zou die camera aan de voorkant voor mij nutteloos zijn. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
savale schreef op maandag 21 mei 2007 @ 09:01:
Ik zit nogal te twijfelen tussen een N80 of een e65. Is het met de N80 mogelijk de voorste camera als webcam in een (mobiel) msn gesprek te gebruiken? Ik verwacht niet dat ik verder veel UMTS calls ga maken dus dan zou die camera aan de voorkant voor mij nutteloos zijn. Bedankt!
nee daar is (nog?) geen programma voor, ik gebruik zelf de camera ook nauwelijks

[ Voor 4% gewijzigd door Moning2 op 21-05-2007 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op zondag 20 mei 2007 @ 19:43:
[...]

Voor het draaien (roteren) van je scherm gebruik ik altijd RotateMe v1.21 (is de nieuwste versie en die is geschikt voor de nieuwste firmware v4.0707.0.7)
Met een hotkey (potloodje + rode knop) draait je schermpje!
En dit is inderdaad handig bij het surfen en nog vele tandere toepassingen zou ik zeggen, stom dat zoiets niet standaard zit ingebouwd!

Heb je nog de oudere firmware (v4.0632.0.38) op je N80/IE staan dan werkt deze versie ook wel hoor alleen je krijg je dan tijdens opstarten een melding dat je moet updaten naar een nieuwe firmware, dat is alles!
Hiervoor kan je dan ook RotateMe v1.2 gebruiken, deze is geschikt voor de firmware v4.0632.0.38 en krijg je niet die vervelende update melding!

Hier kan je RotateMe downloaden:

http://symbiansmartphone....mbian-os-3rd-edition.html

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 15:49
rick85 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:51:
Ik heb een probleem wat zich al een tijdje voordoet.

Geen van de menu's waarin toegangspunten staan kan ik meer in.
Een voorbeeldje: Instellingen>Verbinding>Toegangspunten. Ik druk erop maar er gebeurt gewoon niets. Hij denkt ook niet na ofzo, gewoon helemaal niets. Hetzelfde met de toegangspunten van VPN.

Ook iets raars (denk ik). Als ik in de SIP instellingen zit en ik *klik op Nieuwe toevoegen en kies dan Standaard profiel gebruiken gebeurt er niets. Hij gaat wel uit het Opties-menu maar er staat nog steeds (geen SIP-profielen)

Weet iemand een oplossing hiervoor?
Heeft iemand een antwoord hierop? Het probleem doet zich ook voor nadat ik een nieuwe firmware versie heb geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
rick85 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:42:
[...]

Heeft iemand een antwoord hierop? Het probleem doet zich ook voor nadat ik een nieuwe firmware versie heb geinstalleerd.
en je hebt je backup zeker ook terug gezet welke dit probleem veroorzaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
Moning2 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:12:
[...]

en je hebt je backup zeker ook terug gezet welke dit probleem veroorzaakt ?
Hmm, daar heb je een punt.. Maar hoe krijg ik anders mijn contacten enzo weer terug op m'n tel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
rick85 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:15:
[...]

Hmm, daar heb je een punt.. Maar hoe krijg ik anders mijn contacten enzo weer terug op m'n tel?
synchroniseren met outlook via pc suite, telefoon resetten, weer synchroniseren zodat ie de boel terug zet en je hebt je contactpersonen, agenda items, bookmarks en nog iets weer terug (staat bij synchroniseren wat ie synchroniseert)
programmas enz moet je opnieuw installeren en toegangspunten weer aanmaken en instellingen weer instellen maarja, dan werkt ie wel weer :)

[ Voor 13% gewijzigd door Moning2 op 21-05-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
Moning2 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:23:
[...]

synchroniseren met outlook via pc suite, telefoon resetten, weer synchroniseren zodat ie de boel terug zet en je hebt je contactpersonen, agenda items, bookmarks en nog iets weer terug (staat bij synchroniseren wat ie synchroniseert)
programmas enz moet je opnieuw installeren en toegangspunten weer aanmaken en instellingen weer instellen maarja, dan werkt ie wel weer :)
Dank je, strax thuis ff doen :) Raar dat een NSP dat mij niet kan vertellen.. Ze zeiden direct dat de N80 opgestuurd moest worden en dat ik dan 3 weken zélf een ander toestel zou moeten regelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik sta op het punt om zelf een nokia N80ie aan te schaffen, nu heb ik meerdere topics hierover al doorgenomen en heb ik een paar twijfel punten of eerder gezegd jullie advies nodig.

Nou weet ik niet precies of dit in strijd is met de policy die hier heerst aangezien ik een vergelijking trek tussen de n80 en de n73 (die in een ander topic wordt besproken). Het probleem is namelijk dat ik ontzettend twijfel tussen deze twee telefoons.

Het voordeel van de N80 is op het eerste gezicht de wifi functie, nu is mijn vraag aan mensen die deze telefoon al hebben, is er genoeg software voor? gaat internetten lekker op de n80 (natuurlijk een lekker subjectieve vraag, maar goed)?

Het nadeel, wat ik ook lees in dit topic, is de slider. Hoe erg is de speling en vormt het een grote bottleneck? Daarnaast heeft de camera geen auto-focus, is dit te merken (t.o.v. de n73, en dan bedoel ik is er een groot verschil, dat er een verschil is is duidelijk :))?

Het voordeel van de n73 lijkt mij dan ook de auto-focus, aangezien ik best wat fotootjes schiet. Is dit echter van dusdanig kwaliteitsverschil t.o.v. de N80 ? Daarnaast spreekt het candy-bar model mij aan ivm slider slijtage en je hebt geen bewegende delen het is immers een 'solid' geheel.

Ik ga geen internet abonnement (pocket internet o.i.d.) erbij nemen en mijn eerste keus neigt ook naar de n80, omdat deze een wifi functie heeft en ik op die manier toch 'gratis' kan internetten, middels het Wifi netwerk in mijn studentenhuis / uni / ouderlijkhuis etc.

Concluderend: zijn mijn geschetste punten omtrent camera functie en degelijkheid van dusdanig groot verschil tussen beide toestellen dat ik echt moet gaan kijken waar ik de nadruk op moet gaan leggen en denk meer te gaan gebruiken (foto, internet functionaliteit), of doet de degelijkheid / camera functie van n80 marginaal onder t.o.v. de n73 ? Misschien een kleine overbodige vraag, maar zijn er nog andere punten waarom ik op moet letten met betrekking tot de keuze n80 of n73?

Bedankt!

(zoals de faq voorschrijft heb ik mij in beide topics verdiept, maar vind ik het vrij lastig om zelf een vergelijking te trekken, de ervaring van mensen met deze telefoon(s) lijkt mij dan ook handig, vandaar deze reply)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Laatst online: 18-09 20:29
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:44:
[...]

Voor het draaien (roteren) van je scherm gebruik ik altijd RotateMe v1.21 (is de nieuwste versie en die is geschikt voor de nieuwste firmware v4.0707.0.7)
En dit is inderdaad handig bij het surfen en nog vele tandere toepassingen zou ik zeggen, stom dat zoiets niet standaard zit ingebouwd!

Heb je nog de oudere firmware (v4.0632.0.38) op je N80/IE staan dan werkt deze versie ook wel hoor alleen je krijg je dan tijdens opstarten een melding dat je moet updaten naar een nieuwe firmware, dat is alles!
Hiervoor kan je dan ook RotateMe v1.2 gebruiken, deze is geschikt voor de firmware v4.0632.0.38 en krijg je niet die vervelende update melding!

Succes.
rotateme v1.21 werkt niet met firmware versie v4.0632.0.38 je krijgt melding dat je moet updaten.
kan nergens versie v1.2 vinden heeft oemand deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:44:
[...]

Succes.
En natuurlijk Moning2: :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheMystery schreef op maandag 21 mei 2007 @ 18:34:
[...]

rotateme v1.21 werkt niet met firmware versie v4.0632.0.38 je krijgt melding dat je moet updaten.
kan nergens versie v1.2 vinden heeft oemand deze?
Programma zelf werkt wel hoor maar zoals ik al boven heb vermeld je moet alleen de melding effe wegklikken van de firmware update en je kunt gewoon doorgaan!
Ik heb het zelf geprobeerd voordat ik hem update naar de nieuwe firmware!, dus... :?

Maar ik vermoed dat hij het NIET doet omdat je de unsigned versie hebt, je moet de versie signed maken en dan wel met je EIGEN IMEI-nummer, anders werken signed aplicaties natuurlijk NIET.

Hoe je deze versie of de vorige versie signed maakt moet je effe googlen...
In het kort...
Je moet effe een developper-accounttje aanmaken en daarna met makesis werken enz. maar dat lees je wel allemaal in informatie die je vindt met google.

Maar op je vraag terugtekomen:
Ik heb de oude&nieuwe versie's wel voor je maar je hebt er niks aan omdat hij nog UNsigned is
Je moet het dus signed maken met je EIGEN IMEI-nummer van je telefoontje.

Ik heb nu effe géén tijd, (vrijdag weer!) en het is je dan nog niet gelukt moet je maar effe contact opnemen, dan signed ik hem wel effe voor je, maar dan heb ik wel je IMEI -nummer nodig!

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:55:
[...]

Programma zelf werkt wel hoor maar zoals ik al boven heb vermeld je moet alleen de melding effe wegklikken van de firmware update en je kunt gewoon doorgaan!
Ik heb het zelf geprobeerd voordat ik hem update naar de nieuwe firmware!, dus... :?

Maar ik vermoed dat hij het NIET doet omdat je de unsigned versie hebt, je moet de versie signed maken en dan wel met je EIGEN IMEI-nummer, anders werken signed aplicaties natuurlijk NIET.
Als je de link van JBNL1000 volgt dan staat daar ook waar het origineel vandaan komt. Daar staat een uitleg hoe je een unsigned app signed moet maken. Het is binnen 5 minuten te doen. Hier draait RotateMe fine :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik een oplossing gevonden...

Ik heb een N80IE met productcode 0544277 en wilde hem updaten naar een nieuwe firmware!
Via de Nokia Site gaat het tenslotte NOG niet!
Nu dus toch gelukt met een geweldig programma Nemesis...

[KNIP]
Oplossing op aanraden verwijderd... (i.v.m policy :( )
[KNIP]

Succes.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Moning2 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 09:15:
[...]

nee daar is (nog?) geen programma voor, ik gebruik zelf de camera ook nauwelijks
TiviPhone kan dit. Geen msn natuurlijk dus je moet mensen die graag willen cammen wel de pc versie aansmeren.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Ik zou dit maar weghalen voor een mod het ziet. Opzich handige kennis maar dit soort dingen zijn tegen de policy op GoT ;)

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbmot schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:43:
[...]

Ik zou dit maar weghalen voor een mod het ziet. Opzich handige kennis maar dit soort dingen zijn tegen de policy op GoT ;)
Is mijn inziens niks illegaals aan en er staan ook géén linken in die naar bepaalde sites verwijzen...
Maar je hebt gelijk... de policy en moderators... afgekeurde politieagenten zijn het ;)

Ik zal het verwijderen en ergens anders dumpen! :)

Dus mensen google maar even op Nemesis Service Suite, kan je je telefoongegevens mee bekijken zullen we maar zeggen. :*) of zou dit ook al niet mogen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:57:
[...]

Is mijn inziens niks illegaals aan en er staan ook géén linken in die naar bepaalde sites verwijzen...
Maar je hebt gelijk... de policy en moderators... afgekeurde politieagenten zijn het ;)

Ik zal het verwijderen en ergens anders dumpen! :)

Dus mensen google maar even op *knip, kan je je telefoongegevens mee bekijken zullen we maar zeggen. :*) of zou dit ook al niet mogen O-)
Nee, het is "illegale" software. Tenminste dat gok ik zo.

Edit:
In andere topics wordt er wel over gepraat...

[ Voor 6% gewijzigd door EnsconcE op 21-05-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ja zal allemaal best wel... :'(

Maar dan kan je juridisch gezien alles wel illegaal gaan noemen! >:)

Lijkt mij dat de software zelf nooit illegaal zou kunnen zijn wel eventueel de handelingen die je er mee verricht!

Ik vergelijk het maar met Alcohol120% voor je DVDtjes die kan je illegaal gebruiken maar ook legaal.
Ligt aan de gebruiker zullen we maar zeggen... maar het programma zelf blijft legaal! of vergis ik me?

Het is mijn inziens gewoon een programma wat standaardgegevens uitleest en EVENTUEEL overschrijft!

Maar goed boodschap is duidelijk... je hebt hoop ik toch geen aandelen Nokia? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:33

Ankh

|true

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:45:
Ja ja zal allemaal best wel... :'(

Maar dan kan je juridisch gezien alles wel illegaal gaan noemen! >:)

Lijkt mij dat de software zelf nooit illegaal zou kunnen zijn wel eventueel de handelingen die je er mee verricht!

Ik vergelijk het maar met Alcohol120% voor je DVDtjes die kan je illegaal gebruiken maar ook legaal.
Ligt aan de gebruiker zullen we maar zeggen... maar het programma zelf blijft legaal! of vergis ik me?

Het is mijn inziens gewoon een programma wat standaardgegevens uitleest en EVENTUEEL overschrijft!

Maar goed boodschap is duidelijk... je hebt hoop ik toch geen aandelen Nokia? :'(
ik vat hem niet helemaal,
je wilt met een 3rd party programma je firmware overschrijven die niet voor jou telefoon geschikt is zodat je een nieuwe firmware die dus niet voor jou telefoon geschikt is werken? 8)7

En dan over een paar dagen klagen dat het niet werkt en dat je geen garantie hebt via een NSP _/-\o_

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:14:
[...]

Nee, het is "illegale" software. Tenminste dat gok ik zo.

Edit:
In andere topics wordt er wel over gepraat...
Zal mij eerlijk gezegd allemaal worst wezen (illegaal of legaal)
Als Nokia het niet wil/kan doen moeten ze niet raar gaan opkijken dat mensen zelf het probleem gaan oplossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:55:
[...]

Hoe je deze versie of de vorige versie signed maakt moet je effe googlen...
In het kort...
Je moet effe een developper-accounttje aanmaken en daarna met makesis werken enz. maar dat lees je wel allemaal in informatie die je vindt met google.

Maar op je vraag terugtekomen:
Ik heb de oude&nieuwe versie's wel voor je maar je hebt er niks aan omdat hij nog UNsigned is
Je moet het dus signed maken met je EIGEN IMEI-nummer van je telefoontje.

Ik heb nu effe géén tijd, (vrijdag weer!) en het is je dan nog niet gelukt moet je maar effe contact opnemen, dan signed ik hem wel effe voor je, maar dan heb ik wel je IMEI -nummer nodig!

Succes.
Ik heb hem natuurlijk wel gesigned
maar krijg de melding als ik rotate of activate hotkey pak en dan doet ie verder niks ook als ik dit herhaal blijft ie melding geven.
versie 1.01 heb ik nog wel werken maar wou een versie met hotkey en updaten heb ik weinig zin in aangezien dit vorige keer bij mij niet echt vlekkeloos verlopen was.

dus als je versie 1.2 heb heb ik hem zo gesigned, heeft deze versie ook een hotkey of is dit pas van versie 1.21

[ Voor 3% gewijzigd door TheMystery op 21-05-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ankh schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:49:
[...]

ik vat hem niet helemaal,

je wilt met een 3rd party programma je firmware overschrijven die niet voor jou telefoon geschikt is zodat je een nieuwe firmware die dus niet voor jou telefoon geschikt is werken? 8)7

En dan over een paar dagen klagen dat het niet werkt en dat je geen garantie hebt via een NSP _/-\o_
Sorry hoor maar dat je hem niet vat is mij ook al opgevallen :z :z :z

Hardwarematig (intern dus) zijn het allemaal dezelfde toestellen of dacht jij soms dat ze voor elk type tientallen verschillende uitvoeringen hebben en daaraan productcodes koppelen.
Productcodes worden gekoppeld aan bijvoorbeeld landregio/kleur/providers!

Dus de firmware is wel degelijk geschikt.

Bovendien wordt de Firmware niet door een 3rd party programma overschreven maar gewoon zoals het hoort met de Originele Nokia Updater van de Nokia site!

Wil niet vervelend zijn maar klets niet als je er geen verstand van hebt!

Waarom zou je geen garantie hebben, er is immers niks van te zien, de productcode is weer ingesteld op zijn originele code.

Welterusten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheMystery schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:59:
[...]

maar krijg de melding als ik rotate of activate hotkey pak en dan doet ie verder niks ook als ik dit herhaal blijft ie melding geven.
versie 1.01 heb ik nog wel werken maar wou een versie met hotkey en updaten heb ik weinig zin in aangezien dit vorige keer bij mij niet echt vlekkeloos verlopen was.

dus als je versie 1.2 heb heb ik hem zo gesigned, heeft deze versie ook een hotkey of is dit pas van versie 1.21
Nee die oude versie had bij mij weten mij géén hotkey!
Maar ik heb hier nog wel de oude versie v1.2 (unsigned) liggen.
Dus zeg maar waar hij naar toe moet dan kan je zelf kijken of voeg even een MSN-Adresje toe aan je PROFIEL dan gaat hij daar naar toe ;)

Succes.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
TheMystery schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:59:
[...]

tsja dan moet je dus waarschijnlijk updaten om dat te laten werken... ;)
vbmot schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:36:
[...]

TiviPhone kan dit. Geen msn natuurlijk dus je moet mensen die graag willen cammen wel de pc versie aansmeren.
Pocketcaster (http://www.comvu.com/) vind ik dan een stuk beter, deze kan het weergeven in een browser zonder extra programmas en werkt goed als je een halve minuut lag geen probleem vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:15:
[...]

Nee die oude versie had bij mij weten mij géén hotkey!
Maar ik heb hier nog wel de oude versie v1.2 (unsigned) liggen.
Dus zeg maar waar hij naar toe moet dan kan je zelf kijken of voeg even een MSN-Adresje toe aan je PROFIEL dan gaat hij daar naar toe ;)

Succes.
Heb het ff toegevoegd aan mijn profiel
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Cool dat rotateme. Heb ff een signed versie gemaakt. Werkt leuk. Alleen pakt ie niet het volledige beeld, of ligt dat aan mij?

Btw, weet iemand of het mogelijk is te beeldbellen met een 3rd party app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Is het trouwens mogelijk om dingen te streamen vanuit bijv www.nederland.fm? Ik krijg de site wel, maar volgens mij mis ik wat plugins, hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheMystery schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:42:
[...]

Heb het ff toegevoegd aan mijn profiel
alvast bedankt
Haal hem maar weer weg uit je profiel, de postbode is langsgeweest! ;)
;) Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Bij het signen krijg ik altijd de melding dat het certificaat nog neit geldig is of dat de datum verkeerd is ingesteld terwijl ik deze handleiding gewoon stap voor stap volg en bij mijn weten doe ik alles goed.
http://www.gosymbian.com/forum/viewtopic.php?t=757

Hebben er meer mensen problemen met het signen van software?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Bij mij klopte inderdaad de datum niet. Het certificaat was pas de volgende dag geldig! Dus de datum in mijn N80 1 dag verder gezet en hij rammelde netjes de installatie af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
DnB-Terrorists schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:19:
Bij het signen krijg ik altijd de melding dat het certificaat nog neit geldig is of dat de datum verkeerd is ingesteld terwijl ik deze handleiding gewoon stap voor stap volg en bij mijn weten doe ik alles goed.
http://www.gosymbian.com/forum/viewtopic.php?t=757

Hebben er meer mensen problemen met het signen van software?
Soms is een minuutje wachten ook genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Laatst online: 09:53

GforceNL

Out of memory....

IS het normaal dat tomtom blijft hangen als er een gesproken instructie komt? verschillende installaties en SD kaartjes hielpen niet, ik gebruik de tomtom sirf III ontvanger MK2.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
gforcegti schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:57:
IS het normaal dat tomtom blijft hangen als er een gesproken instructie komt? verschillende installaties en SD kaartjes hielpen niet, ik gebruik de tomtom sirf III ontvanger MK2.
nou nee...
koop eerst maar eens legaal tomtom en kijk dan nog eens of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Laatst online: 09:53

GforceNL

Out of memory....

Ik wil dus bewust geen tomtom origineel kopen omdat je software niet kunt ruilen. beetje zonde als ik het koop en het vervolgens niet werkt.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gforcegti schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:57:
Nee natuurlijk is dat niet normaal!, wat heb je aan GPS als het niet goed werkt?

Ik heb er géén last van eerlijk gezegd, alles werkt perfect. (Tommie v6.01 & Low Budget 2GB Kingston SDKaartje van 12 eurie's en een 32 kanaals GPS ontvangertje €65,00)

Maar heb je géén andere programma's in de achtergrond draaien?
Installeer even Best Taskman of iets dergelijks kan je even kijken wat voor troep er allemaal nog draait en/of open staat, dan weet je het zeker! Sommige programma's geven hetgeheugen niet netjes terug en op den duur slipt de boel dicht en dan doet ie het niet meer... misschie nis dat je probleem.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gforcegti schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:00:
Ik wil dus bewust geen tomtom origineel kopen omdat je software niet kunt ruilen. beetje zonde als ik het koop en het vervolgens niet werkt.
Heel verstandig... hadden mijn woorden kunnen zijn.

Laten ze eerst maar eens wat minder foutloze software schrijven, zo groot zijn die lullige programmaatjes niet..., kopen kan alrijd nog als het echt 100% doet wat het moet doen.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
gforcegti schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:00:
nouja het werkt gewoon anders werd het niet verkocht voor deze telefoon... 8)7
je hebt troep gedownload, probeer het eens opnieuw van een andere bron en kijken of het dan wel werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:12:
[...]

Laten ze eerst maar eens wat minder foutloze software schrijven, zo groot zijn die lullige programmaatjes niet..., kopen kan alrijd nog als het echt 100% doet wat het moet doen.
O-)
Origineel werkt altijd, mits een compatible versie is aangeschaft die op de TomTom site vermeld staat. Gekraakte versies kunnen problemen vertonen, en daarom wordt er ook geen ondersteuning op gegeven (naast dat je er natuurlijk niet voor betaalt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:12:
[...]

O-)
Sorry? Jij download warez en verwacht dat dit werkt als het origineel? Vergeet niet dat je support krijgt bij het originele product, d.w.z. gratis updates en een helpdesk die je een eind op weg kan helpen. Met warez ben je niet gegarandeert van al deze extra's. Ik zou zeggen: koop het origineel en probeer je gram te halen bij TomTom zelf, ze hebben vast ook wel een systeem met vergoedingen ;).
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.