Samsung SyncMaster 226BW Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 26.086 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:36

aex351

I am the one

bartbh schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:43:
[...]

Omdat recht hebben en gelijk krijgen 2 verschillende dingen zijn en omdat de portokosten wel iets hoger zullen zijn dan €8,- als je hem zelf als particulier verstuurd. (denk ik)

Zelf heb ik hem bij de MM gekocht, omdat ik toch graag een stukje service (en zekerheid) wil hebben.
Is zelfs lager hoor ;) . Ik kreeg zojuist te horen dat de mijne pas eind maart komt terwijl ik het al in feb besteld heb :( . Beste pixel garantie is dan ook een rechtsbijstands verzekering.

[ Voor 16% gewijzigd door aex351 op 06-03-2007 22:38 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PreDaTorY
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05-2024
Vraagje;

Bij signal-type staat onderandere composite vermeld. Betekend dit dat je de monitor ook via composite aan kunt sluiten? Kun je bijvoorbeeld dvi naar composite converten?

Ik wil de monitor namelijk uiteindelijk via mijn reciever aan gaan sluiten, en deze lust graag composite component. (foutje :)

Zal de vraag maar anders stellen, kun je uit de voeten met component stekkers met dit scherm?

[ Voor 17% gewijzigd door PreDaTorY op 07-03-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herbie85
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Yow, net terug van BCC Zoeterwoude, met 226BW nog in doos naast me nu. Hij stond in de winkel voor 399, maar keb hem moeiteloos voor 379 meegekregen. Goede service trouwens...

Kga hem snel uitpakken en testen. Hopen op een pixelfoutloos scherm. Me eerste TFT ooit, kom van een 17" Iiyama CRT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swelson
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:50
Kan dit beeldscherm eigelijk ook moeiteloos overweg met de videokaarten uit de zepto laptops, das een geforce 7600 go volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:33
Inmiddels al heel wat kopers van een 226BW in dit topic voorbij zien komen :)
Alleen er zijn zoo weinig pics van dit scherm (terwijl ie aanstaat)
Wie o wie kan dit probleem verhelpen?? :+

edit: dis misschien wel een mooie voor bij in de SP?
226BW
(alleen klopt het contrast niet?:S:S)

[ Voor 31% gewijzigd door SmiGueL op 07-03-2007 17:02 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herbie85
Foto's? Hier mijn werk/gameplek!

http://www.hermanvdmeulen.nl/fotos/monitor226bw/

Scherm vandaag dus gehaald bij BCC Zoeterwoude voor 379eu. Scherm is perfect! Wat een verschil met zo'n 17" crt bak op je bureau! Dit is echt een totaal andere manier van 'computeren' :p

Ik heb gelijk ff wat games en films uitgeprobeerd en nvidia heeft 1:1 pixelmapping echt perfect werkend. Ik zie in bijvoorbeeld UT2004 nog wel een zeer lichte (vorm van) Ghosting... Dit is ook te zien in het progje PixPerAn. Overigens wel mega verschil met 8ms BenQ van me vader. Kijkhoeken vallen me alles mee.

Mensen, net als ik, heel veel plezier van dit geweldige scherm! Thank you Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 19:34
Herbie85 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:28:

Scherm vandaag dus gehaald bij BCC Zoeterwoude voor 379eu. Scherm is perfect! Wat een verschil met zo'n 17" crt bak op je bureau! Dit is echt een totaal andere manier van 'computeren' :p

Ik heb gelijk ff wat games en films uitgeprobeerd en nvidia heeft 1:1 pixelmapping echt perfect werkend. Ik zie in bijvoorbeeld UT2004 nog wel een zeer lichte (vorm van) Ghosting... Dit is ook te zien in het progje PixPerAn. Overigens wel mega verschil met 8ms BenQ van me vader. Kijkhoeken vallen me alles mee.

Mensen, net als ik, heel veel plezier van dit geweldige scherm! Thank you Samsung...
Waar kan je die 1:1 pixelmapping instellen dan, ik gebruik vista :?

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Woooow, Thanx alot Herbie85! _/-\o_ _/-\o_

Ik hoop dat ik dat scherm snél op m'n bureau heb :+
(nog niet besteld of zo, maar ga hem waarschijnlijk dit weekend halen)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hassanjassan
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
389 bij MM Den Haag, net gehaald en superbeeld, dankzij julllie allen ben ik overstag gegaan. Mijn pa had er ook eentje gehaald meteen toen hij het zag.... :P

Het Nokia testproggie kwam ook uit de testen, dus happy me !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmuze
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10-2024

kingmuze

so don&#039;t fear

MiskentTalent schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:50:
[...]

Waar kan je die 1:1 pixelmapping instellen dan, ik gebruik vista :?
Wat is dat precies 1:1 pixelmapping? Wordt daarmee het beeld opgerekt of worden er balken toegevoegd. Kan iemand daar ook een mooie foto van maken?

[ Voor 31% gewijzigd door kingmuze op 07-03-2007 22:22 ]

[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devionic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11-2022
Herbie85 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:28:

oftftopic : Hoe groot is je muismat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

Daar ben ik ook heel benieuwd naar, na het zien van filmpjes als deze.
Wordt denk ik veroorzaakt door het scalen van een niet-native resolutie.

[ Voor 41% gewijzigd door Patriek op 08-03-2007 06:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blauw ledje,

Ik heb gisteren de 226BW gezien bij een vriend van mij. De kamer was helemaal donker met alleen het scherm aan. Nou doen er een aantal mensen geloven dat het blauwe ledje bijna net zo fel is als een blauwelamp van de politie. Ik vind het allemaal erg overdreven. Je ziet hem goed maar is niet echt storend voor mij. Ligt er ook aan hoe je er voor zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is dit beeldscherm in kleurechtheid? Geschikt wel voor fotobewerking? Het is een TN scherm weet ik, maar de prijs speelt mee en hij is oooo zo mooi.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er prima mijn foto's van m'n 350D mee Photoshoppen.
Verademing tenopzichte van met mijn 17".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:16:
Hoe is dit beeldscherm in kleurechtheid? Geschikt wel voor fotobewerking? Het is een TN scherm weet ik, maar de prijs speelt mee en hij is oooo zo mooi.....
Ligt eraan hoe hoog je eisen zijn. Ondanks wat Samsung zegt is het geen echt 8 bits scherm, waardoor je in sommige situaties kleurbanden ziet in plaats van een mooi vloeiende overgang.

Daarnaast veranderen kleuren vrij snel door de omvang van het scherm en de daarmee gepaard gaande grotere inkijkhoek. Bijvoorbeeld: het icoontje voor een folder ziet er bovenin het scherm diep geel uit, maar onderin het scherm een stuk fletser geel.

Zo ook met donkere delen op een foto, die lijken bovenin diep zwart, maar zet je hetzelfde deel onderin je scherm dan lijkt het veel minder diep zwart. Gevolg kan zijn dat je daardoor bij fotobewerking delen van je foto gaat overcorrigeren, terwijl dat helemaal niet nodig is.

Verder kun je met kalibratie je scherm een heel eind naar de ideale kleuren krijgen, maar zijn ze in verhouding nog steeds mijlenver verwijderd van een IPS of VA scherm, om maar te zwijgen over een CRT scherm.

Wil ik nu zeggen dat het een slecht scherm is? Nee, absoluut niet! Voor gamen, internetten en office applicaties is het een prachtscherm en ook de gemiddelde thuis-photoshopper kan er genoeg aan hebben, maar persoonlijk zal ik 'm nooit adviseren als je hoofddoel fotobewerking is.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat zijn antwoorden waar je wat aan hebt! Heel erg bedankt!

Het hoofddoel.. Tja ik ben een hobby fotograaf hoor en voornamelijk voor prive gebruik maar ik maak wel nogal wat foto's. Zo net terug van een lange reis en heb iets van 4000 foto's die ik nog uit moet zoeken (lang leve Aperture)
Dit doe ik nu op mijn MacBook, maar ik wil graag een externe monitor voor dual screen (e-mail op het laptopscherm, rest op de TFT). Die gaat verder voornamelijk voor word gebruikt worden etc. Maar de fotoweergave neem ik dus wel mee in mijn zoektocht. Gamen doe ik niet dus dat is geen issue...

Is met deze toelichting het wel een geschikt scherm voor mij denken jullie?? Maximale prijs die ik wil betalen moet met een 3 beginnen iig (en nee ik bedoel 3xx en niet 3xxx grapjassen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het scherm nu een paar dagen in gebruik, en het is overweldigend voor het oog :D
Ik moet wel nog even alles netjes instellen want de default instellingen zijn erg licht.

Heb wel een groene subpixel die alleen zichtbaar is bij zwart beeld, maar ik kan me geld terugkrijgen.
Snel opzoek naar een alternatieve webshop :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herbie85
devionic schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 00:22:
[...]

oftftopic : Hoe groot is je muismat?
35x45cm

= Fatal1ty Fatpad:
http://www.com-tra.de/sho...MousePad_Big_schwarz.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Heb dit scherm gister ook gehaald bij de PC-boer op de hoek.
Mooi groot scherm, maar die blauwe led is wel irritant en ook zijn (niet-HD) films niet zo mooi als op mijn 19" CRT.

Zal vanavond beide schermen aansluiten en een foto maken van de inputlag. Daar is toch zo'n programmaatje met een klok voor? Welke is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
M411007 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:37:
Mooi groot scherm, maar die blauwe led is wel irritant en ook zijn (niet-HD) films niet zo mooi als op mijn 19" CRT.

Zal vanavond beide schermen aansluiten en een foto maken van de inputlag. Daar is toch zo'n programmaatje met een klok voor? Welke is dat?
Staat wel in de TS van \[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Off-topic: het lijkt wel een vloerbedekking man :*)

On-topic: Heeft er iemand een Newstar LCD-arm op zn 226BW gemonteerd?! Ik zit er over te denken zodra ik een nieuwe heb, maar weet niet wat de ervaringen er mee zijn omdat dit toch een 22" is ipv de 'vereiste' 20" max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:58:
...
Het hoofddoel.. Tja ik ben een hobby fotograaf hoor en voornamelijk voor prive gebruik maar ik maak wel nogal wat foto's. Zo net terug van een lange reis en heb iets van 4000 foto's die ik nog uit moet zoeken (lang leve Aperture)
...
Gamen doe ik niet dus dat is geen issue...
...
Is met deze toelichting het wel een geschikt scherm voor mij denken jullie??
Okay, niet je hoofddoel misschien, maar aangezien je niet gamed, zal je monitor wel hoofdzakelijk voor fotobewerking gebruikt worden gok ik zo. Ikzelf ben voornamelijk gamer en vind het daardoor een gruwelijk fijn scherm, maar ik blijf na de extra info van mening dat de 226BW geen geschikt scherm voor je is. De 215TW is veel geschikter naar mijn mening, maar boven je budget vrees ik ...

Maar goed, ondanks het goed bedoelde advies ligt de beslissing uiteindelijk toch bij jezelf. Voor hetzelfde geld vind jij de 226BW wel goed genoeg.

[ Voor 8% gewijzigd door Plekuz op 08-03-2007 15:58 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:38:
[...]

Off-topic: het lijkt wel een vloerbedekking man :*)

On-topic: Heeft er iemand een Newstar LCD-arm op zn 226BW gemonteerd?! Ik zit er over te denken zodra ik een nieuwe heb, maar weet niet wat de ervaringen er mee zijn omdat dit toch een 22" is ipv de 'vereiste' 20" max.
Dat maakt niks uit. Het gaat er alleen om of het gewicht gedragen kan worden. En dat zit wel goed. Ik heb dit zelfs nog aan Newstar gevraagd en ze gaven me gelijk.
* RoD heeft ook een 22" er aan hangen inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:50
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:16:
Ik heb ze voor fotobewerking, webdesign en ik vind het mooie volle kleuren. Met jou gedachte heb deze tft's ook genomen. Als je het ziet als "bang for the buck" vond ik dit de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:59:
[...]

Dat maakt niks uit. Het gaat er alleen om of het gewicht gedragen kan worden. En dat zit wel goed. Ik heb dit zelfs nog aan Newstar gevraagd en ze gaven me gelijk.
* RoD heeft ook een 22" er aan hangen inmiddels.
Heb je een foto (of meer)? Ik zou graag zien hoe het eruit zit en of het gaat passen bij m'n huidige bureauopstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:30

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ja, fotós àüb. ge bënkë trötske én show dê me , please. aub inc de pc kast want dan zie ik hoe het staat en kan ik beslissen of t een 206 of 226 word.

TchüÚskË! >:)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

bartbh schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:19:
[...]
Heb je een foto (of meer)? Ik zou graag zien hoe het eruit zit en of het gaat passen bij m'n huidige bureauopstelling.
Zie mijn user review :) Ik hoop dat je dat voldoende informatie geeft. Zo niet kan ik nog wel wat andere pics schieten, dan moet je het even aangeven.
Ik heb dus geen 226BW, maar dat doet er in dit geval niet toe

[ Voor 23% gewijzigd door RoD op 08-03-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
@ RoD

Is dat de FMPA D600?
Zoja, hoe bevalt ie??
en, hoever zit de ONDERKANT van jou beeldscherm van het bureau af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Zelf zit ik er over te denken om de Egrotron Neo-Flex of de Ergotron LX aan te schaffen.
Iemand die hier toevallig ervaring mee heeft?
Afbeeldingslocatie: http://www.ergotron.com/Portals/0/images/products/nfArm/45-185-194anim.gif
Ergotron Neo Flex

Afbeeldingslocatie: http://www.ergotron.com/Portals/0/images/products/lxArm/45-179-194_mot.gif
Ergotron LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik ook weer eens wat posten: :)

Info over S vs A paneel Samsung 226BW
Samsung 226BW 'S' vs 'A' Panel

Review Samsung 226BW
Review Samsung 226BW @ TrustedReviews

Overall Score... een 9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:42

Snuffel

Vroem!

bartbh schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:10:
Zelf zit ik er over te denken om de Egrotron Neo-Flex of de Ergotron LX aan te schaffen.
[afbeelding]
Ergotron Neo Flex

[afbeelding]
Ergotron LX
Mooi product, grote nadeel is dat je hem aan een tafel moet klemmen.
Persoonlijk heb ik liever een voer die wat zwaarder is zonder zo'n afzichtelijke klem.

Maar ervaring: nee, dat heb ik niet met deze.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist in een review gelezen dat de 226bw naar voor en achteren kan tilten.
Nu heb ik thuis zitten proberen maar het voelt helemaal niet aan dat dit moglijk is...
Heeft iemand weet van een blokkering ergens? Ik heb gezocht maar niets gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:30:
Ik heb zojuist in een review gelezen dat de 226bw naar voor en achteren kan tilten.
Nu heb ik thuis zitten proberen maar het voelt helemaal niet aan dat dit moglijk is...
Heeft iemand weet van een blokkering ergens? Ik heb gezocht maar niets gevonden...
Dat kan idd het gaat alleen niet zo heel erg makkelijk. Je moet je scherm boven en onderkant goed vast houden en dan tilten. Het gaat een beetje stroef maar het kan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh, ok, ik had eerder het gevoel dat het ging afbreken... zal wat meer kracht moeten zetten dan!

bedankt voor de snelle reply!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen spijtig dat hij alleen naar boven kantelt.

Weet iemand of er een mogelijk bestaat om ipv 1 lange pagina 2 korte pagina's naast mekaar te hebben in firefox, zoals Word dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Kun je bij dit scherm ook lagere resoluties draaien dan 1680x1050, en dan in 4:3 en verkleind, zodat je een zwart vierkant om je beeld heen hebt?
Of kun je alleen maar 4:3 erop toveren met balken aan de zijkant?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo 226 bezitters.

Ik wil even een kleine tip doen. Zelf was ik een tijdje op zoek naar goede schoonmaakproducten voor TFT schermen. Al helemaal na aanschaf van de 226BW had ik goed spul nodig.

Mijn ervaring hierin is dat de schoonmaaldoekjes van Felllowes echt bagger zijn. Je scherm wordt er alleen maar viezer van. Je krijgt strepen en vlekken die je eerst juist niet had.

Ik overwoog ook schoonmaakproducten van Apple. Maar zo een flacon en een doekje van 35 euro vond ik net de optimistich van Apple (wederom).

Nu zag ik in de Kruidvat een 250 ml flacon, van Digiconnect. Je krijgt er een microfiber doekje bij.

Mijn eerste vlekjes waren zichtbaar op het scherm, ik heb het maar eerst getest op mn laptop scherm. Werkte prima. Zo ook op de Samsung!

Prima spul dus, als je opzoek was naar wat schoonmaakmateriaal.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen,

sinds vandaag ben ik ook een trotse eigenaar van 226BW.......wuaw....das alles wat ik kan zeggen _/-\o_ (in vergelijking met mijn ouwe monitor: 17 inch Philips 107T 8)7 )

maar ik heb een probleem dat misschien jullie een antwoord daarop hebben.
het is zo dat als ik de resolutie hoger dan 1280 x 1024 zet, past het beeld niet meer op de scherm. Nvidia control panel geeft ie aan dat de monitor een max resolutie van 1280 x 1024 heeft.
hoe kan dit nou als de max resolutie 1680 x 1050 zou moeten zijn? wat kan ik doen om dit te fixen?
(info.....grafische kaart is 7900GS.....ik heb samsung driver geinstalleerd, video signal van grafische kaart verandert.
en ik maak gebruik van dvi-kabel en ik heb nog niet de vga-kabel gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Hoi allemaal,

Volgens mij ben ik de eerste met dit probleem bij deze monitor maar zal het toch eens voorleggen:

De monitor gaat op willekeurige momenten op zwart, blauwe lampje geeft nog steeds wel aan dat hij aanstaat, PC's blijven gewoon draaien (jawel dat zijn er twee).

Ik heb de monitor al op heel veel manieren aangesloten, met KVM switch ertussen zowel DVI als VGA, ook rechtstreeks op de monitor zowel DVI als VGA.

Ik heb ondertussen dus 2 DVI kabels, 3 VGA kabels, 3 KVM switches waarvan 2 met VGA en 1 met DVI aansluitingen liggen. En ook nog de nodige verloopstekkers DVI->VGA en VGA->DVI.
Dus ik heb al geld over de balk gegooid waar je U tegen zegt |:(

Ondanks alles geprobeerd te hebben gaat het beeld dus prompt op zwart en als ik hem dan een korte periode van ongeveer 10 minuten uitzet doet hij het meestal wel weer een tijdje.

De PC's blijven trouwens ongestoord doen waar ze mee bezig waren.
Het lijkt wel alsof de monitor te warm loopt of iest dergelijks maar dat lijkt me onmogelijk....
Denk zelf dat het allemaal begonnen is met die KVM switches ertussen, één pc heeft namelijk een VGA out en de andere een DVI out dus de monitor moet ook steeds switchen tussen digitaal en analoog beeld misschien dat dat hem opgebroken is :|

Denk eerlijk gezegd dat de monitor defect is en dat ik de garantie zal moeten aanspreken
Wel heel erg jammer, zo kort in huis en nu al grote problemen.... :'(

[ Voor 35% gewijzigd door Scavy op 10-03-2007 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elKnurrie
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 18:17
Ik heb vandaag dan ook maar de 226 gehaald, wat een SUPER scherm!
Ook geen dode pixels btw!

Maar ik heb wel een probleempje:
Ik heb geen lampje in mn powerknopje maar volgens mij ligt de (blauwe) led wel in de behuizing ergens, want ik zie rechtsonder een beetje een blauwe gloed door donkere kleuren heen. Heeft iemand dit eerder gezien?
Dat het lampje niet werkt vind ik totaal niet erg, maar die blauwe gloed is minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmuze

kingmuze

so don&#039;t fear

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:02:
Alleen spijtig dat hij alleen naar boven kantelt.

Weet iemand of er een mogelijk bestaat om ipv 1 lange pagina 2 korte pagina's naast mekaar te hebben in firefox, zoals Word dat doet?
Er is een tooltje waarbij je een soort van grid over je desktop krijgt waarin je windows kan slepen. Had het ergens op GoT gelezen :D weet alleen niet meer hoe het heet dus iemand :9 Daarmee kun je dus twee schermen naast elkaar zetten.
hesr schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:30:
Kun je bij dit scherm ook lagere resoluties draaien dan 1680x1050, en dan in 4:3 en verkleind, zodat je een zwart vierkant om je beeld heen hebt?
Of kun je alleen maar 4:3 erop toveren met balken aan de zijkant?
Dat kan, iig bij mijn nvidia kaart kan ik een aantal punten instellen. Je hebt geloof ik vier opties, 1. Stretched zonder het behouden van de ratio, 2. Stretched zonder met behouden van de ratio, 3. Zelfde grootte met balken er om heen, 4. Weet ik niet meer (zit nu niet achter mijn pc).

Weet iemand ook welke refreshrate deze monitor heeft? Ik heb twee opties, 59 & 60 hertz. Maar ik dacht dat hij tot de 75 ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
kingmuze schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:55:
[...]

Er is een tooltje waarbij je een soort van grid over je desktop krijgt waarin je windows kan slepen. Had het ergens op GoT gelezen :D weet alleen niet meer hoe het heet dus iemand :9 Daarmee kun je dus twee schermen naast elkaar zetten.
Gridmove ;) Suuuuuuuper handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Scavy schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:38:
Hoi allemaal,

Volgens mij ben ik de eerste met dit probleem bij deze monitor maar zal het toch eens voorleggen:

De monitor gaat op willekeurige momenten op zwart, blauwe lampje geeft nog steeds wel aan dat hij aanstaat, PC's blijven gewoon draaien (jawel dat zijn er twee).

Ik heb de monitor al op heel veel manieren aangesloten, met KVM switch ertussen zowel DVI als VGA, ook rechtstreeks op de monitor zowel DVI als VGA.

Ik heb ondertussen dus 2 DVI kabels, 3 VGA kabels, 3 KVM switches waarvan 2 met VGA en 1 met DVI aansluitingen liggen. En ook nog de nodige verloopstekkers DVI->VGA en VGA->DVI.
Dus ik heb al geld over de balk gegooid waar je U tegen zegt |:(

Ondanks alles geprobeerd te hebben gaat het beeld dus prompt op zwart en als ik hem dan een korte periode van ongeveer 10 minuten uitzet doet hij het meestal wel weer een tijdje.

De PC's blijven trouwens ongestoord doen waar ze mee bezig waren.
Het lijkt wel alsof de monitor te warm loopt of iest dergelijks maar dat lijkt me onmogelijk....
Denk zelf dat het allemaal begonnen is met die KVM switches ertussen, één pc heeft namelijk een VGA out en de andere een DVI out dus de monitor moet ook steeds switchen tussen digitaal en analoog beeld misschien dat dat hem opgebroken is :|

Denk eerlijk gezegd dat de monitor defect is en dat ik de garantie zal moeten aanspreken
Wel heel erg jammer, zo kort in huis en nu al grote problemen.... :'(
Eerste wat bij mij opkomt is dat het iets met je voeding te maken heeft, heb ik al vaker gehad.. maar aan de andere kant is dit niet realistisch omdat ik uit jouw verhaal opmaak dat hij zo nu en dan wel weer gewoon aan gaat... dus dan zou ik eerder denken aan een connectie binnen/buiten het scherm om... zit alles goed vast, juiste drivers (heb je al), etc... Als het je voeding zou zijn zou hij constant zwart blijven en niet meer terug online gaan. Wat ik zou doen, ik weet niet waar je hem gekocht hebt, maar in ieder geval contact opnemen en laten omruilen. Als je hem bij de MM of BCC of iets dergelijks gekocht hebt gaat dit zeer gemakkelijk!
Ik heb mijn eigen 226BW ook omgeruild en krijg komende week een nieuwe, wel zo fijn als je scherm voor de volle 100% werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo mensen

iemand idee wat het probleem is met mijn 226bw?

ik zal nog een keer ff uitleggen
het is zo dat als ik een resolutie hoger dan 1280 x 1024 zet, past het beeld niet meer op de scherm. Nvidia control panel geeft ie aan dat de monitor een max resolutie van 1280 x 1024 heeft...
ook heb ik nu gecheckt via informatie van beeldscherm zelf dat ie standaard op 1280 X 1024 en 75hz draait
hoe kan ik dit nog veranderen dat ie dus prima werkt met mijn grafische kaart?
(dus als informatie bij menu van monitor staat
Digital
79.9kHz 75Hz PP
1280 X 1024 .)

ik heb de laatste officieel nvidia driver voor 7900gs (die gedateerd is in nov)

ook heb ik gemerkt dat mijn sherm niet helemaal scherp is.........enkele regels van tekst zie ik dat de letters helemaal scherp is, darna 1 regel van tekst is ie een beetje blur, daarna volgende enkele regels van tekst is ie scherp, enz.....
iemand ook last van dit?

aub graag hulp......ik wordt helemaal gek daarvan :? 8)7 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:55:
het is zo dat als ik een resolutie hoger dan 1280 x 1024 zet, past het beeld niet meer op de scherm. Nvidia control panel geeft ie aan dat de monitor een max resolutie van 1280 x 1024 heeft...
ook heb ik nu gecheckt via informatie van beeldscherm zelf dat ie standaard op 1280 X 1024 en 75hz draait
Je gebruikt zeker de el-cheapo RGB kabel ipv een DVI kabel? Met een DVI kabel worden al je monitor instellingen automatisch herkend door je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr snuggles schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 16:02:
[...]

Je gebruikt zeker de el-cheapo RGB kabel ipv een DVI kabel? Met een DVI kabel worden al je monitor instellingen automatisch herkend door je pc.
nopes
ff boven lezen
had al gezegd dat ik op de meegeleverd dvi kabel heb aangesloten.....
ik vindt het heel vaag van mijn monitor.....
trouwens heb ik nu een beetje geknoeid met sharpness.....het geeft een beter resultaar.....maar ik zie nog steeds ietsje van blur hier en daar in tekts......

<<edit>>
ff foto erbij van wat nvidia control panel me aangeeft

http://www.box.net/public/bem0st1qpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 16:07:
Ik zie nog steeds ietsje van blur hier en daar in tekst.
Als je een resolutie anders dan de native resolutie gebruikt, dan is je scherm wazig. Deze wazigheid kun je niet met een screenshot vastleggen, omdat alleen de gebruiker van het scherm dit kan zien. Verder zou cleartype je scherm wazig kunnen maken. Op een goed scherm zou tekst met cleartype er juist beter moeten uit zien.

Je kunt dus beter eerst zorgen dat je resolutie veranderd naar de native resolutie, wat je eerste probleem was. Je maximale schermresolutie wordt bepaald door je videokaart-drivers en je monitor-drivers. Jij hebt denk ik nog geen goede monitor drivers.

Ik zie dat je nog best wel nieuw bent hier. Welkom op GoT :). Zou je in het vervolg wel willen denken aan een duidelijke en complete post, inclusief hoofdletters, leestekens, alinea's en correcte spelling? Dat leest wel zo fijn voor andere mensen en bovendien verhoog je de kans dat andere mensen de moeite nemen om te reageren.

[ Voor 13% gewijzigd door dr snuggles op 10-03-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr snuggles schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:15:
[...]

Als je een resolutie anders dan de native resolutie gebruikt, dan is je scherm wazig. Deze wazigheid kun je niet met een screenshot vastleggen, omdat alleen de gebruiker van het scherm dit kan zien. Verder zou cleartype je scherm wazig kunnen maken. Op een goed scherm zou tekst met cleartype er juist beter moeten uit zien.

Je kunt dus beter eerst zorgen dat je resolutie veranderd naar de native resolutie, wat je eerste probleem was. Je maximale schermresolutie wordt bepaald door je videokaart-drivers en je monitor-drivers. Jij hebt denk ik nog geen goede monitor drivers.

Ik zie dat je nog best wel nieuw bent hier. Welkom op GoT :). Zou je in het vervolg wel willen denken aan een duidelijke en complete post, inclusief hoofdletters, leestekens, alinea's en correcte spelling? Dat leest wel zo fijn voor andere mensen en bovendien verhoog je de kans dat andere mensen de moeite nemen om te reageren.
off topic.
Dank u wel en ik zal mijn best doen om wat duidelijker te zijn met taalgebruik e.d. Alleen zal het een beetje moeilijk voor me zijn omdat Nederlands mijn 2de taal is. ;)
/off topic

Wat bedoelt je met native resolutie en cleartype dan?
Ik weet wel wat je bedoelt met de foto die ik heb gepost. Maar die foto is meer om aan te wijzen wat volgens Nvidia control panel kon concluderen is dat de maximale resolutie lager is dan de maximale resolutie die Samsung in zijn specificatie heeft.
I.i.g. denk je dat ik geen goede monitor driver heb. Waar kan ik dan de goede driver krijgen? :?
Samsung website? Heb ik al gedaan en geinstalleerd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
senor_barriga schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 18:58

Native resolutie is meestal de hoogst mogelijke resolutie van de monitor. In dit geval dus 1280x1024. Cleartype is een programmaatje te verkrijgen via de Microsoft website dat ervoor zorgt dat de tekst op het scherm minder scherp wordt, waardoor het makkelijker is om te lezen.

[ Voor 4% gewijzigd door WickedWizard op 10-03-2007 19:03 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 18:58:
Native resolution & Cleartype, cleartype zit tegenwoordig standaard in XP bij je desktop eigenschappen.
I.i.g. denk je dat ik geen goede monitor driver heb. Waar kan ik dan de goede driver krijgen? :?
Samsung website? Heb ik al gedaan en geinstalleerd. :/
Als de drivers geinstalleerd zijn en je resolutie hoger zetten geeft toch nog problemen, dan zou ik het volgende eens proberen.
1) nVidia control panel afsluiten.
2) Resolutie instellen
3) Monitor uit en aan zetten.
Hoe ziet het beeld er dan uit en wat zie je precies :?

Eventueel kun je bij Samsung het speciale monitor programma downloaden. Hiermee kun je heel veel instellingen veranderen in je monitor.

[ Voor 11% gewijzigd door dr snuggles op 10-03-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes eindelijk heb ik mijn 2 x 226bw ook binnen.

En nee dit is niet weer zoiemand heb er ook 2 gekocht. Moet even een digi cam lenen. En dan zal ik jullie trakteren op paar foto's.

Zijn er nou mensen die wat programa test resultaten willen zien. Geef mij link en ga ze proberen. Wel programma's zonder zooi erin aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dr snuggles schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 16:02:
[...]

Snuggles, naar mijn weten zit er in een zeer groot percentage van alle in Nederland geleverde 226BW's een DVI ipv RGB kabel bijgeleverd, heb er nu al 2 gehad en allebei een DVI kabel... Toen ik het scherm omruilde dacht ik er nog aan om maybe een RGB kabel in de doos te stoppen ipv de DVI kabel... :*) Maar ja eerlijkheid boven alles he... :*)
In ieder geval, heb je gelijk wat betreft je instellingen, DVI kabel kost je lost zo'n 15 a 20 euro (in een fysieke shop) maar dat is je geld zeker waard... Ik merkte het verschil altijd meteen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:50
hmm... zo iemand die er 2 heeft gekocht... nutteloos reply denk je niet?
Net als deze....

[ Voor 11% gewijzigd door TakeAway op 11-03-2007 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmuze

kingmuze

so don&#039;t fear

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 00:10:
[...]

Snuggles, naar mijn weten zit er in een zeer groot percentage van alle in Nederland geleverde 226BW's een DVI ipv RGB kabel bijgeleverd, heb er nu al 2 gehad en allebei een DVI kabel... Toen ik het scherm omruilde dacht ik er nog aan om maybe een RGB kabel in de doos te stoppen ipv de DVI kabel... :*) Maar ja eerlijkheid boven alles he... :*)
In ieder geval, heb je gelijk wat betreft je instellingen, DVI kabel kost je lost zo'n 15 a 20 euro (in een fysieke shop) maar dat is je geld zeker waard... Ik merkte het verschil altijd meteen...
Bij mij zaten beide kabels erbij. Een maal DVI en een maal RGB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr snuggles schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:17:
[...]

Native resolution & Cleartype, cleartype zit tegenwoordig standaard in XP bij je desktop eigenschappen.

[...]

Als de drivers geinstalleerd zijn en je resolutie hoger zetten geeft toch nog problemen, dan zou ik het volgende eens proberen.
1) nVidia control panel afsluiten.
2) Resolutie instellen
3) Monitor uit en aan zetten.
Hoe ziet het beeld er dan uit en wat zie je precies :?

Eventueel kun je bij Samsung het speciale monitor programma downloaden. Hiermee kun je heel veel instellingen veranderen in je monitor.
Dank u wel dr snuggles. Ik heb de driver gedownload en ik heb gedaan aan wat u als tip aan me had gegeven, maar helaas niks. Het blijft dezelfde doen. Als ik een hogere resolutie dan 1280 x 1024 zet, dan pas de hele scherm nog niet op de monitor. En de informatie, via menu van monitor, blijft aangeven dat de resolutie maar 1280 x 1024 met 75 Hz is.
Wel heb ik nu uiteindelijk besloten om met de vga kabel te gaan testen. Via vga kabel kan ik wel met gemak naar de resolutie van 1600 x 1024 met 60Hz zetten. De automatische instelling doet alles voor mij.
Maar via dvi kabel treed er geen automatisch instelling voor de monitor en ook kan ik de Coarse, Fine,V-Position en H-Position niet veranderen. Volgens mij heb ik wel in deze forum zelf gelezen dat via dvi kabel geen automatische instelling kan optreden, maar is het eigenlijk wel mogelijk om met deze settings via dvi kabel te kunnen spelen?
Is de max resolutie via dvi normaal 1280 x1024 of moet de resolutie hoger zijn via dvi kabel.
Heb ik nu dus te kampen met een fabrieks fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

!Ola senior!

Dvi kan veel hogere resoluties aan dan dat.
Waarom praaten jullie over een rgb kabel?
De samsung heeft toch allen vga en dvi?

Hasta la microsoft Vista, baby. ;)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 02:35:
[...]

Dank u wel dr snuggles. Ik heb de driver gedownload en ik heb gedaan aan wat u als tip aan me had gegeven, maar helaas niks. Het blijft dezelfde doen. Als ik een hogere resolutie dan 1280 x 1024 zet, dan pas de hele scherm nog niet op de monitor.
Op wat voor manier bedoel je dat? Als je een hogere 4:3 resolutie kiest dan 1280*1024 dan zal de verticale resolutie groter zijn dan 1050 en dan past het beeld idd niet op het scherm. Vrij logisch naar mijn idee.
Misschien kun je eens proberen of je via Powerstrip 1680*1050 kunt forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Zeg maar je hoor :P
Maar via dvi kabel treed er geen automatisch instelling voor de monitor en ook kan ik de Coarse, Fine,V-Position en H-Position niet veranderen. Volgens mij heb ik wel in deze forum zelf gelezen dat via dvi kabel geen automatische instelling kan optreden, maar is het eigenlijk wel mogelijk om met deze settings via dvi kabel te kunnen spelen?
Wat ik nog zat te denken is dat je misschien een DVI en een RGB/VGA-kabel door elkaar haalt. Weet je zeker dat je de juiste kabel te pakken hebt?
Is de max resolutie via dvi normaal 1280 x1024 of moet de resolutie hoger zijn via dvi kabel.
Een DVI kabel kan meer informatie doorlaten dan een oude analoge VGA kabel. Zowel de VGA als de DVI kabel kan je native resolutie van je monitor aan.
Heb ik nu dus te kampen met een fabrieks fout?
Je zou bijna zeggen van wel. Als je zeker weet dat je de DVI kabel te pakken hebt maar het toch niet goed werkt, terwijl het met een VGA kabel wel werkt. Dan zou je zeggen dat of je videokaart of je monitor niet goed werkt met DVI. Heb je nog een andere videokaart liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goededag,

Ik ben sinds gister eigenaar van dit prachtige scherm. Nu zit ik met een probleem. Het scherm flikkerd tijdens donkere stukken in videofragmenten. Een beetje zoals ik had wanneer ik een smsje kreeg bij mijn oude crt. Het scherm lijkt dan ook een beetje weg te lopen. Hij staat nu aangesloten op analoog dacht ik (blauwe kop stekker). Hij zit op een laptop omdat mijn pc met dvi dinsdag pas komt. Hij staat op 1680 * 1050 op een 128mb 910GML Express Chipset. Hopelijk kan iemand mij helpen? By the way: ik heb 2weken omruil garantie bij de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Ik heb gisteren dit scherm gekocht en nu zit ik met het volgende:

Na veel afstellen is het beeld qua kleuren eindelijk niet al te flets meer. Helaas is de gele Post-it van de Vista gadget niet dezelfde kleur geel (er zit een gradatie in) en zijn de letters met niet echt scherp (er zit een geel/paarse schaduw in) - zeker letters met een witte achtergrond en bijvoorbeeld ook de knoppen (tab-bladen) van de Intern Explorer bijvoorbeeld.

Heeft u enig idee of dit aan het scherm ligt? Mijn videokaart zou hem ruim moeten trekken (7800 GTX). Aansluiting via de DVI op 1680 x 1050 – 32bit, 60 Hz.

Wat ik al geprobeerd heb:
- Instellingen monitor zelf
- Instellingen Nvidia Control Panel (driver 100.65 en driver 101.47b)
- Clear-type aan/uit

Kunt u mij adviseren hoe nu verder te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe werk die scherm met oude games die dat geen breedbeeld ondersteunen?
Dus in 4:3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol oooops.
Ik had daarop niet opgelet :P
[...]

Wat ik nog zat te denken is dat je misschien een DVI en een RGB/VGA-kabel door elkaar haalt. Weet je zeker dat je de juiste kabel te pakken hebt?
Uhm ja. Ik weet zeker welk een dvi kabel of een vga kabel is. dvi is de nieuwste en vga is de ouwe model. ;)
Ik heb eerst de dvi kabel gebruikt. Daarna heb ik de vga kabel gebruikt. Ik zie ook direct het verschil van qualiteit tussen die 2 kabels.
[...]

Een DVI kabel kan meer informatie doorlaten dan een oude analoge VGA kabel. Zowel de VGA als de DVI kabel kan je native resolutie van je monitor aan.

[...]

Je zou bijna zeggen van wel. Als je zeker weet dat je de DVI kabel te pakken hebt maar het toch niet goed werkt, terwijl het met een VGA kabel wel werkt. Dan zou je zeggen dat of je videokaart of je monitor niet goed werkt met DVI. Heb je nog een andere videokaart liggen?
Nou ik heb wel een ouwe pc met daarop een Asus N6200/TD agp grafische kaart met een vga en dvi output. Ik ga later of vanavond daarop testen en ik laat je direct weten wat de resultaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen

Binnenkort zal ik ook een fiere bezitter zijn van een 226BW.
Is mijn grafische kaart sterk genoeg?
Het is een Asus nVidia Geforce 7600GT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

absoluut! maar dan wel met de game instellingen op med of low.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Laatst online: 08-09 22:05
Kun je met een 8800gts 640mb, E6600, 2GB ram op deze monitor de meeste games op high spelen?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
hesr schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:25:
Kun je met een 8800gts 640mb, E6600, 2GB ram op deze monitor de meeste games op high spelen?
Dat moet zeker lukken.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Laatst online: 23-07 00:46
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:13:
Op widescreengamingforum staan oplossingen voor een hoop games..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yyooooo

Ik heb mijn 226BW met mijn ouder pc getest, maar helaas geen resultaat met de dvi. Dezelfde probleem komt voor. Dus morgen terug naar MM brengen voor een nieuwe (hoop ik).
(Trouwens, mijn ouwe pc is ook een beetje up to date. Zo'n 2 weken geleden heb ik MCE daarop geinstalleerd met alle drivers. Dus als het goed is, is ie up to date. Ook heb ik de andere benodigde drivers van monitor geinstalleerd)
bartbh schreef op zondag 11 maart 2007 @ 12:15:
[...]
Op wat voor manier bedoel je dat? Als je een hogere 4:3 resolutie kiest dan 1280*1024 dan zal de verticale resolutie groter zijn dan 1050 en dan past het beeld idd niet op het scherm. Vrij logisch naar mijn idee.
Misschien kun je eens proberen of je via Powerstrip 1680*1050 kunt forceren.
Ik heb die Powestrip gebruikt maar kon niks bereiken.
(ff op een andere manier van uitleggen. Als ik widescreen resolutie wil, dan wordt ie te wijd zo te zeggen. En als ik met de scherm ff wil gaan knutselen, dan geeft ie niet de optie om V-position en H-position te veranderen).

Iig bedankt aan dr snuggles en bartbh en ook aan andere mensen voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een zeer mooi scherm voor een nette prijs.
Maar dat is aan de kwaliteit ook wel terug gezien.
5 schermen besteld 2 van de 5 schermen hadden 1 of meerdere dode pixsels.
de 2 schermen terug gebracht en weer 8 nieuwe bijgekocht en hadden er 6 dode pixels

Uiteindelijk allemaal terug gebracht na de winkel
Hadden hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Nee, je valt wat dat betreft aardig uit de toon. Een dode of luie pixel komt volgens de ervaringen van dit topic zelden voor.

Als ik me goed herriner nu 2 keer......

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:06:
de 2 schermen terug gebracht en weer 8 nieuwe bijgekocht en hadden er 6 dode pixels

Uit nieuwsgierigheid, waar had je al die schermen voor nodig?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phrantic schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:16:
[...]

Uit nieuwsgierigheid, waar had je al die schermen voor nodig?
Wij heben bij ons op de zaak nieuwe systemen gekocht van medion endie schermen er bij gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olliepower schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:11:
Nee, je valt wat dat betreft aardig uit de toon. Een dode of luie pixel komt volgens de ervaringen van dit topic zelden voor.

Als ik me goed herriner nu 2 keer......
Ik vind dat ik dit best mag mededelen, aangezien het er toch een aantal zijn.
Zelf heb ik een syncmaster die had het ook of het ligt aan de mediamarkt waar ze gekocht zijn of aan samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Erasmus Student
Zitten al je kabels goed vast?! Goed vastgedraaid?! Heb je de laatste nieuwe drivers gedownload?! Ik heb zelf het gevoel dat het ligt aan je 910GML... maar durf het niet zeker te zeggen... Als je problemen niet op tijd worden opgelost, terug naar de MM en omruilen/andere kiezen...
Off-topic: hoezo is je naam erasmus student?! Ben je erasmus student geweest?! Ik vorig jaar, een half jaar in Ierland gewoond/gestudeerd helemaal de meest vette ervaring van je leven!!!!:D
MrShadow schreef:
Dit is naar mijn weten al voorbij gekomen in dit topic en zo niet dan zeker wel in de overige topics over 20" en groter schermen... Dus even terugzoeken aub.
Basylaug schreef:
Hallo iedereen

Binnenkort zal ik ook een fiere bezitter zijn van een 226BW.
Is mijn grafische kaart sterk genoeg?
Het is een Asus nVidia Geforce 7600GT?
Deze kaart wordt inderdaad volledig ondersteund al zal het niet op de zwaarste settings zijn...
Hesr schreef:
heel zeker weten, als dit niet kon zou mijn systeem er meteen mee stoppen, omdat ik tot dusver exact dezelfde systeemkenmerken heb haha...
Quality Poster 007 schreef:

Ik ben het zeker niet eens dat je het ook aan de kwaliteit kunt terugzien!! Je beledigd mn scherm er gewoon mee ;) Tot nu toe ben jij de eerste (ongelukkige) met zoveel problemen in een kleine sample (of ja 5 schermen, klein?! :? ) Maar ik en vele anderen met mij vinden hem zeer degelijk zoals je terug kan lezen in dit topic en de verschillende product surveys... Helaas zijn er altijd uitzonderingen aanwezig... Weet je zeker dat er geen gekleurd stof/plak op het scherm zat:P en je hebt die Windows Vista Premium Certified stickers er toch wel van verwijderd he... :P >:)

Off-topic: zo nu heb ik weer mn aanwezigheid in mn topicje bijgewerkt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje oftopic, maar ik hoor hier dat mensen nu nog steeds schermen binnen krijgen, terwijl ik alle winkels in de buurt van groningen afbel, en ze nergens te krijgen zijn! Overal duurt het 2 weken tot 3 maanden voordat ze weer beschikbaar zijn. Nu heb ik uiteraard geen zin om zolang te wachten dus als iemand hem in de buurt van groningen (ong. 50 km straal) heeft gehaald, zeg het even, want ik heb alle winkels in groningen uit de pricewatch, en die ik gewoon ken, gebeld en opgezocht, maar nergens was het scherm er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 19:34
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 07:16:
Misschien een beetje oftopic, maar ik hoor hier dat mensen nu nog steeds schermen binnen krijgen, terwijl ik alle winkels in de buurt van groningen afbel, en ze nergens te krijgen zijn! Overal duurt het 2 weken tot 3 maanden voordat ze weer beschikbaar zijn. Nu heb ik uiteraard geen zin om zolang te wachten dus als iemand hem in de buurt van groningen (ong. 50 km straal) heeft gehaald, zeg het even, want ik heb alle winkels in groningen uit de pricewatch, en die ik gewoon ken, gebeld en opgezocht, maar nergens was het scherm er.
Ik zit met het zelfde probleem, in omgeving Leeuwarden, zit al zo wat 2 maanden mee te praten over dit scherm maar heb hem nog niet en is in de hele omgeving van mij niet te krijgen :( :(

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 07:16:
Ik heb ook even rondgekeken en zie dat hij overal is uitverkocht, woon precies tussen Leeuwarden en Groningen in (zal vanmiddag de kleine pc winkels even bellen maar denk weinig succes). Op een populaire site zie ik het volgende staan: De verwachte leverdatum is 26-03-2007 dus dit moet wel aardig snel zijn. Ik zal meteen even kijken of ik drie van deze jongens kan reserveren :P (is immens populair want staat al vanaf begin dit jaar altijd op de eerste plaats in de pricewatch. )

Kunnen we anders niet met een groep tweakers rechtstreeks een grote hoeveelheid afnemen?

edit: Even terug naar die winkel gemaild met de vraag of ze er een aantal achter de hand wouden houden. Ik weet zelf nog niet precies hoeveel ik nodig heb maar als ze woensdag binnenkomen (wat ze mij vertelden) kan ik jullie wel even mailen.

[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 12-03-2007 08:40 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

hesr schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:25:
Het ligt eraan, ik denk niet dat je FS-X op full speed kunt spelen net als het spel Crisis.
BTW, de nvidia 8800-serie is de eerste reeks nieuwe dx10 kaarten dus die zal wel vol zitten met bugs etc, tenzij N met goede drivers komt.

*Just my 2 ¥-cents*

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
bartbh schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:10:
[afbeelding]
Ergotron Neo Flex

[afbeelding]
Ergotron LX
Ik gebruik sinds een paar maanden de Neo-Flex en ben er zeer over te spreken. Hij ziet er goed uit en is een van de meest flexibele armen die ik heb gezien. Het enige nadeel dat ik kan noemen is dat de arm zo compact is dat de kabels wat moeilijker zijn weg te werken.
Snuffel schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 08:41:
[...]
Mooi product, grote nadeel is dat je hem aan een tafel moet klemmen.
Persoonlijk heb ik liever een voer die wat zwaarder is zonder zo'n afzichtelijke klem.

Maar ervaring: nee, dat heb ik niet met deze.
De grootte van de klem valt reuze mee, zeker vergeleken met andere monitorarmen. De klem is namelijk behoorlijk compact en steekt niet uit of zo. Een monitorvoet zal nog groter zijn dan deze klem lijkt me en neemt ook nog ruimte in op het bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiskentTalent schreef op maandag 12 maart 2007 @ 08:26:
[...]

Ik zit met het zelfde probleem, in omgeving Leeuwarden, zit al zo wat 2 maanden mee te praten over dit scherm maar heb hem nog niet en is in de hele omgeving van mij niet te krijgen :( :(
ach hier in amsterdam precies hetzelfde, volgens bcc en paradigit hebben ze dinsdag weer een levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 20:07
Oke dan, de mijne is ook gearriveerd. Ze waren nergens te krijgen, maar gelukkig had Dynabyte eentje ! binnengekregen en die is dus nu voor mij _/-\o_ Ik heb gelukkig een 100% goede Samsung-paneel zonder dode/luie pixels.

Eerste reactie: Klein ! ! ! , zeker vergeleken met me 19inch CRT bakbeest, ik heb nu zoveel ruimte dat ik niet weet wat ik er mee aanmoet :P

Vergeleken met de Dell 2405FPW van me pa zit er wat meer waas in de kleuren, bijvoorbeeld wit is niet egaal maar een beetje glinsterig. De lichtverdeling is ook niet 100% egaal, de hoeken zijn wat donkerder. Ook is er toch wel wat blacklight bleeding te zien, vooral aan de onderkant. In spellen maakt dit niet uit (dan zie je het toch niet) maar met DVD's kan het toch behoorlijk storen. Die Dell is dan ook wel 2.5x zo duur en SPVA maar is dus wel een klasse beter.

Spellen zijn echt fantastisch op deze monitor. Rete scherp, mooie kleuren en totaal geen ghosting. Dat is voor mij echt het belangrijkste . Vergeleken met de Dell (16ms vs. 2ms) merk je dat echt. Hij voelt veel sneller aan en reageert sneller. Dit merk je bijvoorbeeld al als je een tabblad over je bureaublad beweegt.

Office e.d werkt ook fantastisch, het is nu mogelijk om 2 bladzijden naast elkaar te hebben in Word bijvoorbeeld. Werkt heel prettig; rustig voor je ogen en nietzoveel scrollen.

Wat me ook opvalt is dat de scaling ver boven mijn verwachtingen is. 1280*960 upgescaled ziet er gewoon goed uit! Gelukkig maar want mijn X800XT trekt niet alles op 1680*1050. Het is dus geen noodzaak om perse op 1680 te draaien, 1280 kan ook prima.

Toch nog een puntje van kritiek is de rritante LED. Eigenlijk gewoon dom om er zo'n felle LED in te zetten want in het donker is het erg irritant (schijnt net in je ogen). Plak er wel een stickertje overeen ofzo. De standaard vind ik ook niet echt stevig, kantelen gaat lastig.

Kortom: het is niet een perfecte monitor, maar het is wel gigantisch value for money. Als je veel spellen speelt is dit de ideale keuze. Er zijn wel wat kritiekpuntjes, maargoed daar kan ik wel mee leven. Ik ben iig verlost van m'n donkere, moire producerende CRT bakbeest van 20kg. 8)

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Phoe...wat n keus... zit zo te twijfelen tussen de Dell 2007WFP en de 226BW. Het verschil is de 2" + betere responsetijden meer voor de Samsung maar de Dell heeft betere kleuren. In deze keuze neem ik niet de kosten mee, ik wil de beste van de in de combinatie gaming/photoshop/office&surf. Iemand die ze beiden IRL gezien heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 21:02

Dr.Roelski

Walk on ....

Vrijdag even langs Powerline gereden en nu ben ik ook de trotse bezitter van de 226BW :)
Zaterdag bij PCL een 8800GTS erbij gehaald om het geheel compleet te maken :D
Enige rare wat ik heb is dat volgens het info scherm in de monitor hij altijd aangeeft dat ik op 1680x1050 werk, ook al stel ik een spel in op een klagere resolutie. Uiteraard scaled hij hem omhoog, maar dan nog hoor ik op de monitor te zien wat de originele reso was. MAF! Uiteraard gebruik ik een DVI kabel. Niet de meegeleverde, maar een dual channel kabel die ik ook al had op mijn vorige TFT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

De videokaart stuurt gewoon alsnog een 1680x1050 signaal, maar dan met zwarte balken aan de zijkant. Daarom zegt je monitor nog steeds 1680x1050.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Robbertje
Ik ga morgen wanneer ik weer thuis ben eens even kijken of alles goed vast zit. Van de week komt mijn nieuwe pc, daar ga ik dan alle drivers even goed voor installeren, hoop dat het aan die videokaart ligt. Als de problemen blijven breng ik heb binnen die 14dagen even terug voor een ander. Maar komt nu niet zo goed uit met tentamens komende week, dus dat word volgende week vrijdag ofzo.
Off-topic: Ik ben tweedejaars bedrijfskunde student. 300000hz@student.eur.nl Ik denk er ook over om een half jaar in het buitenland te studeren, lijkt me een geweldige ervaring. Als je nog advies hebt stuur me ff een mailtje, ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 21:02

Dr.Roelski

Walk on ....

woekele schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:14:
De videokaart stuurt gewoon alsnog een 1680x1050 signaal, maar dan met zwarte balken aan de zijkant. Daarom zegt je monitor nog steeds 1680x1050.
Alleen zie ik geen zwarte balken, maar een volledig beeld.
Kan ik dat trouwens ergens uitschakelen? Ik heb het nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
jona schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:35:
[...]
Ik gebruik sinds een paar maanden de Neo-Flex en ben er zeer over te spreken. Hij ziet er goed uit en is een van de meest flexibele armen die ik heb gezien. Het enige nadeel dat ik kan noemen is dat de arm zo compact is dat de kabels wat moeilijker zijn weg te werken.
Heb je een 226BW aan de Neo-Flex hangen of een ander scherm? En heb je misschien een paar foto's voor mij van de 'Neo-Flex in action'? Dat zou ik zeer op prijs stellen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:55:
yo mensen

iemand idee wat het probleem is met mijn 226bw?

ik zal nog een keer ff uitleggen
hoe kan ik dit nog veranderen dat ie dus prima werkt met mijn grafische kaart?
(dus als informatie bij menu van monitor staat
Digital
79.9kHz 75Hz PP
1280 X 1024 .)

ik heb de laatste officieel nvidia driver voor 7900gs (die gedateerd is in nov)

ook heb ik gemerkt dat mijn sherm niet helemaal scherp is.........enkele regels van tekst zie ik dat de letters helemaal scherp is, darna 1 regel van tekst is ie een beetje blur, daarna volgende enkele regels van tekst is ie scherp, enz.....
iemand ook last van dit?

aub graag hulp......ik wordt helemaal gek daarvan :? 8)7 ;(
Ja! ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb een ATI fireGL V3100 videokaart en deze samsung.

Zodra ik een resolutie instel hoger dan 1280*1024 dan past het beeld niet meer op het scherm. Ik maak gebruik van de DVI kabel. Wat me ook opviel is dat de monitor niet automatisch werd herkend. (Win XP, nieuwste videokaart drivers) Ik heb toen handmatig de samsung drivers geinstalleerd, maar dat heeft het probleem niet verholpen. Er zijn wel hogere resoluties beschikbaar, maar niet de 1680*1050. Wel 1600*1024 maar dus niet de goede resolutie.

Ik heb al met samsung gebeld, maar de man die daar zat, wist er zo vreselijk weinig van, dat ik allles 3x moest vertellen en hij kon me niet verder helpen, behalve dat mijn monitor moest worden opgestuurd en dat ik hem dan een paar weken kwijt kon zijn. Op mijn vraag of mijn videokaart de bottleneck kon zijn, zei meneer na het nagevraagd te hebben dat de videokaart het probleem niet kon zijn :S

Heeft iemand nog tips, over wat ik nog kan proberen?!
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
bartbh schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:32:
[...]
Heb je een 226BW aan de Neo-Flex hangen of een ander scherm? En heb je misschien een paar foto's voor mij van de 'Neo-Flex in action'? Dat zou ik zeer op prijs stellen! :)
Plaatje 1 Afbeeldingslocatie: http://img360.imageshack.us/img360/459/imgp0383bw3.th.jpg

Plaatje 2 Afbeeldingslocatie: http://img487.imageshack.us/img487/4654/imgp0384wo8.th.jpg

Plaatje 3 Afbeeldingslocatie: http://img464.imageshack.us/img464/8986/imgp0386fc1.th.jpg

Ik heb zelf een 19 inch Dell scherm met de Neo Flex maar ik hoorde dat iemand ook de Dell 2405FPW er aan heeft gehangen. 22 Inch zou dus geen probleem moeten zijn. Zoals je ziet op de foto heb ik de monitorkabels niet helemaal vastgezet omdat ze anders te strak worden als je het scherm draait of pivot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik wil foto's van het scherm naast een computerkast, please!

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

salimrmaf schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:52:
Ik wil foto's van het scherm naast een computerkast, please!
Zou iemand zo vriende.....

In dit topic staan heel veel foto's, volgens mij ook van dit scherm naast een computerkast.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
jona schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:19:
[...]

Plaatje 1 [afbeelding]

Plaatje 2 [afbeelding]

Plaatje 3 [afbeelding]

Ik heb zelf een 19 inch Dell scherm met de Neo Flex maar ik hoorde dat iemand ook de Dell 2405FPW er aan heeft gehangen. 22 Inch zou dus geen probleem moeten zijn. Zoals je ziet op de foto heb ik de monitorkabels niet helemaal vastgezet omdat ze anders te strak worden als je het scherm draait of pivot.
Danku danku _/-\o_
Blijft er nog 1 vraagje over voor mij, hoe makkelijk kun je het scherm 'wegslingeren'. Dus kun je makkelijk het beeldscherm ff wegdraaien, moet je daarvoor eerst een schroevendraaier/inbussleutel voor pakken of kan het zonder al teveel moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals al eerder belooft hier zijn de plaatjes

Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/user/1703/images/640/2809091/hRLvYB.jpg
Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/user/1703/images/640/2809090/BGq6Wd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/user/1703/images/640/2809089/DMwPeS.jpg
Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/user/1703/images/640/2809088/77ITtz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/user/1703/images/640/2809087/0HMKAq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/user/1703/images/640/2809086/ricZVl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/user/1703/images/640/2809085/eKfoxs.jpg

Ook heb ik 2 100% goede schermen 8) . Dus geen dode of luie pixels _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
bartbh schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:08:
[...]
Danku danku _/-\o_
Blijft er nog 1 vraagje over voor mij, hoe makkelijk kun je het scherm 'wegslingeren'. Dus kun je makkelijk het beeldscherm ff wegdraaien, moet je daarvoor eerst een schroevendraaier/inbussleutel voor pakken of kan het zonder al teveel moeite?
Dat is ook een van de grote voordelen van deze arm. Met mijn vorige goedkope arm moest er veel kracht worden gezet om het scherm naar achteren te duwen. De Neo-Flex is veel soepeler. Je kan met een hand gewoon het scherm even opzijdraaien. Ook het scherm even pivoten of draaien bijvoorbeeld kan makkelijk met een hand. Het natuurlijk wel af van hoe strak de kabels precies staan. Ik heb vier kabels naar mijn scherm lopen, dus om alles soepel te houden moest ik ze losser hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hele mooie foto's, mipa! _/-\o_

welke muispad heb jij? Dies best mooï

grr, maar nog steeds geen computerkast-foto's. :(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
een raz0r exactmat.

Ik heb ze net bij Mipa bekeken en het ziet er goed uit, al denk ik dat 1 scherm ook wel voldoende zou zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

M411007 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:37:

Ik zou nog graag resultaten hiervan horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:39:
Hele mooie foto's, mipa! _/-\o_

welke muispad heb jij? Dies best mooï

grr, maar nog steeds geen computerkast-foto's. :(
Zoals rev al zij. Dat is een razor exact mat.

Mag ik vragen waarom foto met pc kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Hij/zij wil een foto met PC zodat hij/zij een beeld kan krijgen van de afmetingen.

Ik heb hier wel een CM Stacker staan dus zal ik even een foto maken >:)

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Omdat dit blijkbaar niet bij iedereen in het achterhoofd zit. Wat willen we niet zien:

- "Ik heb er ook één besteld"
- "Wat kost het? Waar? Voorraad? Levertijd?"
- "Welke versie heb jij? Waarvandaan?"