Hey Robbertje, is er niks anders op je buro of in de buurt wat dat getik kan veroorzaken?
Klopt het dat als je recht voor het scherm zit, je het getik dan een beetje aan de linker kant hoort?
Ik heb het paneel ook losgetrokken, alle kabeltjes aan weerszijden gecontroleerd en vastgezet.
Ook heb ik de spiegel die op mn buro stond even erafgehaald.
Tot zover ik kan horen is het getik nu weg. Ik heb een metalen buro met glazen blad en af en toe wiebelt dat een tikje, waarschijnlijk gaf dat trillingen bij de spiegel.
Vooralsnog weet ik niet of ik het zou ruilen als ik een paar keer dat zacht getik zou horen en ik verder niets raars zie in het beeld zelf. (We weten ook niet of we hetzelfde getik horen, wellicht zou ik er anders over denken als ik jouw specifieke getik zou horen).
Ik hoop dat je eruit komt met je besluit of je het de moeite en evt het wachten waard vindt om het te ruilen als het geluid aan blijft houden. (Mocht het wel wat moeite nemen maar totaal geen tijd -omdat je misschien direct een nieuwe krijgt- dan zou ik het gewoon meteen doen).
Succes.
Off topic: voor de mensen die aankoop overwegen bij BCC, let op de everyday low pricing garantie. Ik zag hem bij paradigit direct leverbaar voor een tientje goedkoper dus ik kreeg het verschil plus 25% retour. 12,50 voor 10 minuten fietsen vond ik wel leuk verdiend, je blijft Nederlander he