Het was trouwens "al your base are belong to us!"
offtopic:
[edit: shit, klote skitt]
[edit: shit, klote skitt]
Ik kon het niet laten, hij was te leuk.
Bronco.b, je kunt als muzaksetje best goed die t-amp gebruiken idd. Dat klinkt lekker helder en gebruikt bijna geen stroom.
Zo, dit zijn de foto's van de Jolida JD9 phono pre-amp.

binnenkant

het opamp gedeelte (zonder beschermkap)

de achterkant van de dipswitches (vrij simpel). De 1e 4 van rechts doen de weerstand voor MC elementen, de volgende 4 de capaciteit voor MM. De linker 3 MM/MCHO/MCLO.

de tubestage met 'jolida' 12AX7A

dit zit er achter de uitgang (ook zonder beschermkapje): een simpel potmetertje die je kunt instellen op hoe sterk je het signaal wilt.
Het is erg modulair opgebouwd. Maar het is toch anders dan dat andere chinese spul niet point to point wired. Het lijkt wel op mn Audio Note. Ik krijg wel erg zin om die stomme losse stekkertjes er af te knippen en vast te solderen. Dat potmetertje achter de "low output" zou toch ook niet zoveel uit moeten maken, maar het verslechterd het geluid wel merkbaar. Ik zal ze eens helemaal opendraaien en dan vergelijken. Maar als het merkbaar verslechterd ga ik het er gewoon afsolderen.
Ook achter dat muizetrappetje ziet er nou niet bepaald ingewikkeld uit. Toch merk ik duidelijk verslechtering van het geluid als ik een weerstand bijschakel. Dus lekker alles op 0. Ook MM/MC op 0. De versterking is dan nog meer dan genoeg.
[ Voor 183% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 13:07 ]