Tja, wat de importheffing en BTW betreft: voor mijn laatste zending dac's kreeg ik deze week ookMr. Dave schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:12:
Tsja, ik vind PA toch net effe iets te duur, ik heb een aantal dingen (o.a. via Ornec) besteld in China en nooit problemen gehad. Ik denk dat je bij zelf bestellen (mits je geen BTW en importheffing betaald) zo'n 30% goedkoper uit bent, dit is dan wel zonder garantie.
nog ff een presentje van TNT

En dat zo'n kleine maand na de levering

Leuk hoor, alle dac's al verkocht zonder btw en importheffing

Maar ja, de ene keer zit het mee, de andere keer tegen.
In ieder geval heb ik mijn Great March I dac geluidstechnisch beter gekregen dan de SVDAC01+,
al is het verschil niet erg groot te noemen. Prijstechnisch is deze dac minder interessant voor de
koopjesjagers daar de modificatie echt de pan uit gerezen is

Voordeel is echter dat ik nu twee coaxiale digitale aansluitingen, een optische en een usb aansluiting
heb. Geluidstechnisch heb ik tussen de verschillende ingangen geen gehoormatig verschil kunnen
vaststellen. Ander bijkomend voordeel zijn de gebalanceerde uitgangen.
Al met al kost mij deze dac nu tegen de 600 euro, en da's nou niet echt goedkoop meer te noemen.
Even offtopic:
Weet iemand waar ik het beste 220V grondkabel kan kopen zoals die in iedere meterkast door
de energie leverancier wordt binnengebracht?
@EXPHY
Ik heb een aantal VitaminQ 0,1 uF condensatoren op de kop kunnen tikken. Als je interesse hebt
moet je je even melden
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 23:15 ]