Volg momenteel de opleiding MBO medewerker-beheer ICT. Zit in het eerste jaar, waarin ik 9 weken stage moet lopen. 20 juni aanstaande ben ik klaar met mijn stage, maar mijn huidige stagebedrijf heeft mij gevraagd langer te blijven. In eerste instantie 40 uur per week in de zomervakantie en eventueel daarna 1 dag in de week.
Leeftijd: 17
Opleiding: VMBO Theoretische leerweg, MBO medewerker-beheer ICT (eerste jaar)
Werkervaring: 3 jaar verkoop (niet ICT-gerelateerd) en ervaring met HTML/CSS e.d. opgedaan in vrije tijd.
Werkgever: Hotel Management Group afd. e-commerce
Huidige functie: medewerker e-commerce
Laptop: Nee
Vakantiegeld: Ja, geen idee hoeveel...
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Nee
Auto: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 12 ct p/km reiskostenvergoeding (benzine scooter)
Werkweek: 40 uur
Uur salaris(bruto): 3,95
Contract: 0-uren contract
Het stelt niet zoveel voor in vergelijking met de anderen hier, maar rekening houdend met verschillende feiten (leeftijd, weinig tot geen werkervaring binnen de ICT is het misschien nog best redelijk? Feit is wel dat ik veel kennis in mijn vrije tijd heb opgedaan, en daarmee dus wel weldegelijk een toegevoegde waarde ben voor hun. Anders hadden ze me uiteraard ook niet voor langere tijd willen hebben. Heb overigens nog niet ingestemd met het aanbod.
Leeftijd: 17
Opleiding: VMBO Theoretische leerweg, MBO medewerker-beheer ICT (eerste jaar)
Werkervaring: 3 jaar verkoop (niet ICT-gerelateerd) en ervaring met HTML/CSS e.d. opgedaan in vrije tijd.
Werkgever: Hotel Management Group afd. e-commerce
Huidige functie: medewerker e-commerce
Laptop: Nee
Vakantiegeld: Ja, geen idee hoeveel...
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Nee
Auto: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 12 ct p/km reiskostenvergoeding (benzine scooter)
Werkweek: 40 uur
Uur salaris(bruto): 3,95
Contract: 0-uren contract
Het stelt niet zoveel voor in vergelijking met de anderen hier, maar rekening houdend met verschillende feiten (leeftijd, weinig tot geen werkervaring binnen de ICT is het misschien nog best redelijk? Feit is wel dat ik veel kennis in mijn vrije tijd heb opgedaan, en daarmee dus wel weldegelijk een toegevoegde waarde ben voor hun. Anders hadden ze me uiteraard ook niet voor langere tijd willen hebben. Heb overigens nog niet ingestemd met het aanbod.