In principe zou het toch zo moeten zijn dat als het een crash is dat ik dat dan ook ergens moet kunnen terug vinden (bijv. Windows Logboek)?GremliN-Online schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:16:
Oef das idd behoorlijk minder... Lijkt idd op een fatale crash, echter zou het aan de videokaart driver kunnen liggen. In Windows XP kun je dan niets meer volgens mij. Ik weet niet welke versie je nu hebt maar probeer de volgende drivers:
- Orignele Driver van ASUS
- Laatste (Beta versies dus) van Laptopvideo2go.com (met modded inf), versie 100.95 als ik het goed heb
- Laatste officiele release van nVidia. Kijk daarvoor bij de Geforce Serie en onthoud het nummer. Download dan die driver ook bij laptopvideo2go.com.
Overigens gebeurde het bij mij ook 3 keer onder Vista, echter wordt daar de driver nu gerecoverred waardoor je mooi verder kunt werken. Vandaar ook dat ik de drivers nog ff zou proberen.
Ik zal nog eens kijken naar de videokaart drivers. Ik draai nu 84.71 van lv2g.com. De laatste officieele Nvidia is de 84.63. Ik heb na lang proberen gekozen voor deze driver, omdat ik 1) met de drivers met het nieuwe display continue schijfactiviteit heb (staat hier uitgebreid vermeld) en 2) omdat ik telkens problemen had met mijn extern bureaublad op tv (het beeld werd niet in 3:4 formaat verstuurd, terwijl hij wel op een1024x768 resolutie uitzend).
Ik zal nog eens kijken of ik daar iets aan kan doen....
[ Voor 3% gewijzigd door Sjaakmeister op 24-03-2007 14:25 ]