Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
MDtje schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:36:
[...]

Een paar blokjes tijdens snelle bewegingen ligt aan de compressie.. dat is dus heel normaal.
Doorspoelen kan, mits je de video afspeelt via de videoplayer uit het entertainment menu. (dus niet de video starten via bestandsbeheer) Let op.. hiervoor moet je de video's wel in de video folder van je telefoon hebben te staan, anders vind de videoplayer ze niet. Bij fullscreen video kijken kun je dan vooruitspoelen door het joystickje naar onderen ingedrukt te houden (als je je telefoon dan ook overdwars hebt dus pijltje naar rechts) en bij niet fullscreen duw je het pijltje naar rechts.
Dank je! Stom dat ik daar nog zelf niet aan had gedacht 8)7

Verwijderd

Goeiesmorgens mensen....
Ik heb net een nieuwe sony ericsson k810i en t ding bevalt me prima...
Alleen 1 ding waar ik me eigen aan erger....
Een maat van me heeft Sexsutra/Tantra op zijn k800i staan....
En dat ziet er allemaal wel grappig uit dus ben ik op internet erna gaan zoeken alleen ik kom alleen maar op russische/tjeschiese site's uit en daar kan ik die dus niet vandaan halen....
Nou zal je zeggen vraag t aan die maat van je of ie ze over ken sturen of waar hij ze vandaan heeft ,maar hij heeft het er niet zelf opgezet (telefoon overgenomen van iemand) en hij kan ze ook niet versturen via bluetooth/infarood....
Dus nu is mijn vraag iemand ooit van die programma's gehoord en kan iemand die maybe voor me regelen ?
_/-\o_ voor de man/vrouw die dat kan

mvg Niels

Modbreak:Dit soort dingen gaan toch iets te ver voor dit forum.

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 31-08-2007 15:28 ]

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Goh 8)7

De boodschap heb je niet begrepen. De vraag hoort hier gewoonweg niet in dit topic thuis. Simpel weg kan je op elke mobiel tegenwoordig .jar games spelen. En zou dus eigelijk in elk topic hier deze vraag kunnen stellen. Wij kunnen je hier niet helpen.
Probeer eerst eens zelf te zoeken via een p2p programma. Gooi onderstreepte woorden in mijn post eens door de zoekfunctie van zo'n programma.. Succes

Sowieso vraag ik mij eigelijk af wat je eigelijk met dat programma moet... in een boek is het veel beter uitgelegd en stuk leuker om samen te lezen... ;)

[/offtopic]

[ Voor 36% gewijzigd door Eggy op 31-08-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Ik baal er een beetje van dat SEUS nog steeds niet Vista compatible is. Volgens de site zal er een update komen in september (helaas is de maand nog lang niet om).
Al hoewel de T-mobile branded software viel die wel te updaten eigenlijk? Ik zag features als previews van filmpjes enzo in het k800 topic, zou wel leuk zijn als dat geregeld kon worden. :) Als het niet met de branded software lukt zal ik net als met m'n w810i maar via zo'n site de phone unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Niet online
Ik heb vandaag ook de K810i besteld en heb een vraagje over TrackID. Zijn hier kosten aan verbonden? Zo ja, gelden deze kosten ook als ik gebruik maak van web'n'walk van T-mobile? Zo ja, hoeveel bedragen deze kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik in duitsland woon en amper in nederland ben heb ik in duitsland de k810i gekocht met een duits abbonement. Nu is het probleem dat er geen nederlandse software op zit..

Weet iemand hoe ik van een duitse telefoon simpelweg een nederlandse maak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Bij Menu (knop rechts met 3x3 grid) > Settings (icoontje helemaal rechtsonderaan, tandwieltjes, of kies in menu # als toets), dan Language (3e item in eerste tabje, of toets 3), dan Phone Language (eerste optie) - en daar Nederlands kiezen ?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chem schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:36:
Bij Menu (knop rechts met 3x3 grid) > Settings (icoontje helemaal rechtsonderaan, tandwieltjes, of kies in menu # als toets), dan Language (3e item in eerste tabje, of toets 3), dan Phone Language (eerste optie) - en daar Nederlands kiezen ?
het is een duitse telefoon dus er zit standaard geen nederlands op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrigun99
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-04-2023
Onlangs een K810i besteld bij Vodafone. Maar de versie die ik besteld had zou niet meer leverbaar zijn. Het zou een versie betreffen met een of andere afwijkende UMTS instelling, waardoor het internet sneller zou zijn.Nu de "gewone" variant van de K810i besteld die wél leverbaar is.

Maar zou iemand mij misschien kunnen vertellen wat het verschil verder tussen die versies is? Als de nu opgestuurde versie me niet bevalt gaat ie terug natuurlijk, maar voor zover de verkoper stelde was het reguliere toestel identiek aan de speciale "UMTS" versie.

I know...het is een vrij vaag verhaal, maar zo kwam het ook op mij over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:06:
[...]

het is een duitse telefoon dus er zit standaard geen nederlands op...
ik heb een nederlandse, en er zit standaard duits op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Morrigun99 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:46:
Onlangs een K810i besteld bij Vodafone. Maar de versie die ik besteld had zou niet meer leverbaar zijn. Het zou een versie betreffen met een of andere afwijkende UMTS instelling, waardoor het internet sneller zou zijn.Nu de "gewone" variant van de K810i besteld die wél leverbaar is.

Maar zou iemand mij misschien kunnen vertellen wat het verschil verder tussen die versies is? Als de nu opgestuurde versie me niet bevalt gaat ie terug natuurlijk, maar voor zover de verkoper stelde was het reguliere toestel identiek aan de speciale "UMTS" versie.

I know...het is een vrij vaag verhaal, maar zo kwam het ook op mij over. :P
Het verschil zou kunnen zijn dat je helemaal geen UMTS hebt, want op de SE site staat dat er voor de chinese markt een andere versie is gemaakt zonder UMTS:
http://developer.sonyeric...negallery/k810/p_k810.jsp
The K810 will be available during Q2 2007. The K818 is a GSM variant specifically for the Chinese market where 3G services are not established.
Deze heet K818c. Verder is hij bijna identiek (k810i heeft bijv wel een camera aan de voorkant (voor video telephony via UMTS)), zie
k810i
k818c

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik heb er nu ook 1 gekocht, had namelijk nog een sim-only abonnement lopen :)

Verwijderd

Van de een op de andere dag werken 2 java games niet meer die ik gedownload heb. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Ze zijn niet meer te selecteren...

• Rooster
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:17:
Van de een op de andere dag werken 2 java games niet meer die ik gedownload heb. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Ze zijn niet meer te selecteren...
Mischien heel stom antwoord hoor, maar heb je toevallig niet een nieuw memorystickje gehaald? Dat was bij mij namelijk wel het geval, ze stonden gewoon nog op de 128 mb stick :)

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dutch-Hane schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:47:
[..]
4 Gb gaat voor zover ik gelezen heb niet werken, 2 zou gewoon moeten werken en 1gb heb ik er zelf in zitten, werkt feilloos :)
Waar heb je dat gelezen?
Volgens Sandisk kan het wel gewoon: http://www.sandisk.com/Co...ony%20Ericsson-K810i.aspx
Daar wordt een 4gb aangeraden zelfs.

Als Sandisk het zelf al zegt dan is het zeker het proberen waard. Mocht het niet werken dan kun je Sandisk nog altijd de schuld geven.

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:04:
[...]
Mischien heel stom antwoord hoor, maar heb je toevallig niet een nieuw memorystickje gehaald? Dat was bij mij namelijk wel het geval, ze stonden gewoon nog op de 128 mb stick :)
Nope, ze staan wel op de stick. Ik kan ze alleen nog maar verwijderen en info erover opvragen.

• gday
  • Laatst online: 19:23

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Jelte schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:25:
[...]
Waar heb je dat gelezen?
Volgens Sandisk kan het wel gewoon: http://www.sandisk.com/Co...ony%20Ericsson-K810i.aspx
Daar wordt een 4gb aangeraden zelfs.

Als Sandisk het zelf al zegt dan is het zeker het proberen waard. Mocht het niet werken dan kun je Sandisk nog altijd de schuld geven.
Heb jij het toevallig geprobeerd? Ik heb vandaag ook mijn K810i binnengekregen en ik zit te twijfelen of ik 2GB of 4GB zal kopen ...

ingen vill veta var du köpt din tröja

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
zo mijn 810 voor de tweede keer weer opgehaald voor reparatie..

nu maar afwachten...

zo lism contact met mij willen opnemen.....

ikke

• CarLL
gday schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:42:
[...]

Heb jij het toevallig geprobeerd? Ik heb vandaag ook mijn K810i binnengekregen en ik zit te twijfelen of ik 2GB of 4GB zal kopen ...
ga langs in een winkel en vraag of zij dit weten en zoniet of je het mag uittesten of het werkt. Problem solved 8)7 Tegen mij zeiden ze in de Phone House (Leuven) dat 4GB geen probleem ging zijn, maar dat de werking van de gsm wel flink ging vertragen o.w.v. de grootte van dat kaartje.. Ze bevolen me max. 1GB aan en voor regelmatig foto's te maken (muziek=ipod) kom ik wel ruimschoots toe :)

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

CarLL schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:42:
[...]

ga langs in een winkel en vraag of zij dit weten en zoniet of je het mag uittesten of het werkt. Problem solved 8)7
Ik dacht dat ik het wel even aan jou kon vragen want:
a) ik wil de 4GB-kaartje bestellen bij een internet-winkel;
b) ik heb het al eerder gevraagd in een winkel, en daar dachten ze dat het wel zou werken;
c) als ik het in een gewone winkel wil testen moeten ze het uit de blister-verpakking halen, en dat is niet zo prettig voor ze als ik het uiteindelijk niet aanschaf als het werkt.
Tegen mij zeiden ze in de Phone House (Leuven) dat 4GB geen probleem ging zijn, maar dat de werking van de gsm wel flink ging vertragen o.w.v. de grootte van dat kaartje.. Ze bevolen me max. 1GB aan en voor regelmatig foto's te maken (muziek=ipod) kom ik wel ruimschoots toe :)
Ah, bij The Phone House in Weert bevolen ze 2GB aan, maar volgens hen kon 4GB ook werken zonder vertraging. Vanwege deze afwijkende antwoorden vroeg ik dus naar jouw eigen ervaring.

• DaanMc
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:31
Ik heb zelf ook een K810i in combinatie met een T-Mobile abbo. Ik heb er zelf een 2GB kaartje bij en het werkt prima. Heb er zo'n 6 films op staan met NL subs, en die zijn goed te kijken. (Omgezet met M3).

Heb vanaf de SE website ook al een spelletje gekocht: The Incredible Machine, een oud en leuk PC spel dat op de telefoon ook leuk te spelen is. Heeft iemand nog aanraders qua spelletjes? Dat Tennis en Snowboarden is wel leuk, maar een paar andere zijn ook wel leuk.

En dan nog een vraagje.. Als de batterij leeg is en ik laad hem op terwijl de telefoon gewoon aanblijft, begint ie al op te laden vanaf 50% en het opladen duurt ook niet zo lang. Is het beter om de telefoon op te laten als ie uit staat of maakt dat niet zo veel uit?

[ Voor 22% gewijzigd door DaanMc op 06-09-2007 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Niet online
_superboer_ schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:59:
Ik heb vandaag ook de K810i besteld en heb een vraagje over TrackID. Zijn hier kosten aan verbonden? Zo ja, gelden deze kosten ook als ik gebruik maak van web'n'walk van T-mobile? Zo ja, hoeveel bedragen deze kosten?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanMc
Het gebruik van TrackID zelf is naar mijn weten gratis. Wel zijn er kosten voor het uploaden van het geluidssampletje. Hoe dat zit in combinatie met web'n'walk weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:14
Is al eerder gezegd, bij TrackID moet je de kosten voor het dataverkeer betalen, voor de rest niet. Vraag me zo niet hoeveel dataverkeer er plaatsvindt als je het gebruikt, heb zelf de Vodafone mobiel internet Blox.

En over de geheugenkaartjes, heb er zelf 2 GB inzitten, heb ook getwijfeld over 4 GB maar de berichten van vertragingen etc hebben me doen kiezen voor 2 GB. Destijds in mijn K750i had ik ook een 1 GB kaartje en dat vond ik duidelijk trager werken dan het standaard meegeleverde kaartje van 64 MB. Bij de K810i merk ik nog geen verschil in snelheid tussen 128 MB of 2 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:28:
[...]

Nope, ze staan wel op de stick. Ik kan ze alleen nog maar verwijderen en info erover opvragen.
Wellicht ook overbodige opmerking, maar heb je soms een trial(probeer)versie gedownload?
Probeer hem eens te verwijderen en opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 08:37:
[...]

Wellicht ook overbodige opmerking, maar heb je soms een trial(probeer)versie gedownload?
Probeer hem eens te verwijderen en opnieuw te installeren.
Nope, geen trial. Heb ervoor betaald (jawel 8)7 ). Volgens mij is het spul meteen geinstalleerd of zo? Zal eens zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Weet iemand of het bijv. mogelijk is om foto's te versturen naar een Wordpress-blog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
gday schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:56:
Weet iemand of het bijv. mogelijk is om foto's te versturen naar een Wordpress-blog?
Je kan je foto's iig naar blogger.com sturen, andere sites zijn voor zover ik weet niet in te stellen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Niet online
GH45T schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 08:03:
[...]

Is al eerder gezegd, bij TrackID moet je de kosten voor het dataverkeer betalen, voor de rest niet. Vraag me zo niet hoeveel dataverkeer er plaatsvindt als je het gebruikt, heb zelf de Vodafone mobiel internet Blox.
Maar mijn vraag is dus ook of ik dat dataverkeer nog apart moet betalen als ik ook al internet op m'n mobiel heb via T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Dutch-Hane schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:16:
[...]
Je kan je foto's iig naar blogger.com sturen, andere sites zijn voor zover ik weet niet in te stellen helaas.
Ja, maar blogger wil ik dus idd niet. :) Ik weet wel dat er een Java-app is genaamd ShoZu, waarmee je ook naar wat andere sites (zoals Live Spaces e.d.) kunt sturen, maar die werkt niet met Wordpress-blogs. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand eigenlijk al gebruik gemaat van de functie mijn vrienden?

Is dit nou gewoon een soort van msn of een betaal dienst van de providers?
En hoe zou je het aan de praat krijgen, want je moet een server invoeren, maar goed welke server?
En wat voor wachtwoord enz??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:27

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Meld je (msn e.d.) aan bij Yamigo en vul hun server in, dat werkt prima :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Waar in het menu vinden jullie TrackID en het photo-blogging verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die My Friends... Is dat dan een gprs/umts sessie of wordt dat aangerekend zoals het verzenden van een SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Bij mijn weten geldt dat gewoon als dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:49:
Meld je (msn e.d.) aan bij Yamigo en vul hun server in, dat werkt prima :)
Ok, zal het eens proberen.

En qua data/kosten maakt het bij mij niet uit aangezien ik via bluetooth/dsl internet op mijn mobiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
chem schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:39:
Waar in het menu vinden jullie TrackID en het photo-blogging verhaal?
TrackID kan je starten wanneer je radio luistert (dus dan neemt hij op van de radio) of door in het menu te gaan naar Entertainment (sneltoets 3).
Photo blogging kan je bij een willekeurige foto doen door te kiezen [meer, verzenden, Naar weblog] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Dutch-Hane schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:14:
Ik baal er een beetje van dat SEUS nog steeds niet Vista compatible is. Volgens de site zal er een update komen in september (helaas is de maand nog lang niet om).
Al hoewel de T-mobile branded software viel die wel te updaten eigenlijk? Ik zag features als previews van filmpjes enzo in het k800 topic, zou wel leuk zijn als dat geregeld kon worden. :) Als het niet met de branded software lukt zal ik net als met m'n w810i maar via zo'n site de phone unlocken.
Ik gebruik sinds deze week Vista Home Premium en voor de noodzakelijke SEUS updates en nog enkele andere niet Vista compatibele programma's, draai ik via Microsoft Virtual PC 2007, Windows XP op de achtergrond. Misschien een omweg, maar zo gaat het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
heren en dames,

het is bij mij een neverending story tussen mij en de reparatiesdiensten van kpn en SE. oftewel donderdag mijn toestel opgehaald van zijn tweede reparatie en vanmorgen weer de zelfde problemen. dus het toestel is weer bij een primafoon winkel afgegeven.. en nu WIL ik een nieuw toestel...

eerste keer: software update
tweede keer: camera module vervangen
derde keer: ??????????

ikke baal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikke4 heeft precies wel een brak toestel ontvangen >_<
Heb ooit zoiets aan de hand gehad met een Siemens S45. Daar was het altijd een probleem met scherm en keyboard... En dan die lange wachttijden voor reparatie en een paar weken later is het weer hetzelfde liedje.

Met m'n laatste 2 mobieltjes heb ik gelukkig niets aan de hand gehad, maar ik neem sinds die S45 altijd een verzekering. Als de telefoon stuk gaat, breng ik hem binnen en krijg ik gewoon een nieuw toestel met doos en al erop en eraan.

Het maakt je gsm wel een beetje kostelijker, maar gedaan met het geklooi van de reparatiediensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:21:maar ik neem sinds die S45 altijd een verzekering. Als de telefoon stuk gaat, breng ik hem binnen en krijg ik gewoon een nieuw toestel met doos en al erop en eraan.

Het maakt je gsm wel een beetje kostelijker, maar gedaan met het geklooi van de reparatiediensten.
Bij de Phone House Leuven proberen ze je bij elke gsm aankoop een Lifeline verzekering aan te smeren en kijken ze (nu wel niet altijd) beetje vies als je halstarrig weigert :) "Maar meneer/mevrouw, u moet weten dat 3/4 van de nieuwe gsm's bezitters binnen een periode van 6 maanden zijn gsm kwijt is..". Als ik een nieuwe gsm koop, let ik daar de eerste maanden juist beter op... Moesten ze je nog een auto kunnen aansmeren, ze zouden het imo niet laten. Het zijn me toch iets die verkopers daar... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Wow, ik vond die gewone K810i niet zo heel erg mooi (vond de K800i stukken mooier zelfs), maar dit is toch wel een hele grote improvement:
Afbeeldingslocatie: http://sirnobax.googlepages.com/k810zilver.png

Weet iemand of deze ergens te koop is?

[edit]Whoops, naar het verkeerde woord gezocht in dit topic. ('zilver' 8)7 ) Maar hij is dus eerder goud-achtig van kleur?

Wel een pracht ding zeg.

[ Voor 27% gewijzigd door SirNobax op 09-09-2007 03:29 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
SirNobax schreef op zondag 09 september 2007 @ 03:01:
Wow, ik vond die gewone K810i niet zo heel erg mooi (vond de K800i stukken mooier zelfs), maar dit is toch wel een hele grote improvement:
[afbeelding]

[edit]
Wel een pracht ding zeg.
Jammer dat hij niet in België te koop was, anders had ik nog getwijfeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:46
SirNobax schreef op zondag 09 september 2007 @ 03:01:
[afbeelding]

[edit]Whoops, naar het verkeerde woord gezocht in dit topic. ('zilver' 8)7 ) Maar hij is dus eerder goud-achtig van kleur?

Wel een pracht ding zeg.
Het is de kleur Ivory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kregen jullie trouwens deze oordoppen meegeleverd of toch andere?

Afbeeldingslocatie: http://www.gsm-batterij.nl/producten/Stereo_Headset_HPM_70.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Die is van de W810 volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
De naam is (als ik mij niet vergis) Golden Ivory, dus vandaar dat ik denk dat hij een beetje goudachtig is :+ .

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chem schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:16:
[...]

ik heb een nederlandse, en er zit standaard duits op...
ja maar andersom is dat niet |:(

Kan ik dan via een firmware update oid een taal toevoegen of Nederlandse firmware erop zetten zodat de telefoon nederlands is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:14
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:00:
Kregen jullie trouwens deze oordoppen meegeleverd of toch andere?

[afbeelding]
Nee, de HPM 70 zit niet bij de K810i. De grijze uitvoering van de HPM 70 welke je hier post zit ook niet bij de W810i, de W810i heeft een zwarte, mijn broertje heeft deze telefoon. De W800i heeft volgens mij een witte HPM 70. Bij mijn K750i zat een grijze HPM 60, bij mijn K810i een zwarte HPM 60.

Overigens heb ik wel net zo'n grijze HPM 70 hier thuis liggen. Heb hem los gekocht anderhalf jaar geleden voor iets van 30 euro. Is inmiddels kapot, kabelbreuk ingekomen, vind het ook totaal onlogisch hoe de kabel naar de zijkant toe gaat, alsof het gemaakt is om zo snel mogelijk kapot te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:46

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:35:
[...]

ja maar andersom is dat niet |:(

Kan ik dan via een firmware update oid een taal toevoegen of Nederlandse firmware erop zetten zodat de telefoon nederlands is?
Ik heb dat met mijn engelse W850i gedaan bij Wotanserver. Werkt perfect. Ik had eindelijk NL T9, wat toch wel handig is.
M'n K810 is gelukkig al NL al moet ik de laatste firmware er nog opzetten (iets met Vista en ik lui zijn :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In maart heb ik bij mijn nieuwe Vodafone contract een K610i gekregen (met uiteraard de firmware en de simlock van Vodafone). Op wat kleine details na ben ik er eigenlijk dik tevreden mee. Alleen....

In juli heb ik op de site van de Autoweek een blog geplaatst over mijn net aangeschafte auto. Een aantal weken later stond die blog in het tijdschrift zelfs...dus kassa...een K810i. Uiteraard best blij...maar ik begin nu een beetje te twijfelen of ik het toestel wel zal gaan gebruiken of dat ik het meteen weer op MP ga zetten. Ik kan momenteel het geld veel beter gebruiken en mijn K610i is nog gewoon goed.

Nu viel me wat op dat er best veel K810i's op Marktplaats worden aangeboden die nog nieuw in de verpakking zitten. Een aantal zijn overduidelijk handelaren. Maar goed...er zullen er ook wel tussen zitten die op dezelfde manier aan het toestel gekomen zijn als ik. Immers...Sony Ericsson sponsort een aantal blogs en geeft die K810i's vaak weg heb ik wel gezien.

Door dat grote aanbod ben ik bang dat ik het toestel voor slechts een prikkie kwijt kan raken.

Dus tja...wat te doen?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 01:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je puur voor het geld het ding wilt verkopen doe dan het apparaat wat volgens jou het meeste op zou moeten brengen...

Anders de k810 bewaren en het andere toestel verkopen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er inmiddels ook 1 :-)
Waar kan ik een overzicht vinden van de icoontjes in het beeldscherm? Kan het in het boekje en online (nog) niet vinden. Zie af en toe wel een icoontje verschijnen maar weet niet waar deze voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:29:
Ik heb er inmiddels ook 1 :-)
Waar kan ik een overzicht vinden van de icoontjes in het beeldscherm? Kan het in het boekje en online (nog) niet vinden. Zie af en toe wel een icoontje verschijnen maar weet niet waar deze voor is.
Als ik je goed begrepen, bedoel je de onderstaande afbeelding, niet?

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/wilma/screen/menu01.jpg

© http://www.mobile-review....onyericsson-k810-en.shtml
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik heb zo'n idee dat hij connecties bedoeld, zoals:
GSM netwerk dekking (die 5 streepjes)
GPRS/UMTS dekking (blauw balkje boven de streepjes)
Bluetooth connected (2 kleine blauwe pijltjes, deze weet ik niet precies hoe hij eruit ziet)
Data uitwisseling via data netwerk (wereldbolletje)

http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10804
Op bladzijde 16 (statusbalk) staan er een aantal.

[ Voor 21% gewijzigd door Kixtart op 10-09-2007 14:06 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik denk idd dat the_predator die kleine icoontjes bedoelt bovenin je scherm.

nog een aantal:
gele brief: sms binnen gekomen
Rode pijl: inkomend telefoontje wat niet is opgenomen.
kalender: spreekt voor zich
wereldbol: verbonden met internet (gprs umts enzo)
radio: spreekt voor zich
koptelefoon: spreekt voor zich
muzieknoot met streep erdoor: stil (geen beltoon geluiden etc)
sleutel: toetsen zijn geblokkeerd

edit:
Inderdaad zoals Kixtart aangeeft te zien op pagina 16 van dit pdf document :)

[ Voor 42% gewijzigd door Rooster op 10-09-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Zie handleiding blz 16 dus 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 10-09-2007 16:29 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Niet online
MDtje schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:55:
Gister mijn 2GB geheugen ontvangen, dus direct een paar afleveringen van een serie omgezet via M3 (Uit het K800i topic, verbaasd me eigenlijk dat deze nog niet in deze topicstart te vinden is)

Screenshotje van M3:
[afbeelding]
Erg gemakkelijk programma. Je kunt gewoon je type telefoon kiezen (k800 in dit geval, want k810 staat er nog niet tussen) en vervolgens meerdere filmpjes toevoegen die automatisch (in batch) omgezet worden.

Voor geïnteresseerden: http://rapidshare.com/files/2283607...8-Installer.exe
weet iemand of dit nog ergens te downloaden is?

[ Voor 91% gewijzigd door _superboer_ op 11-09-2007 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

_superboer_ schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:03:
[...]

weet iemand of dit nog ergens te downloaden is?
CarLL schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:57:
[...]

File not found! :(

:edit

Programma is te vinden in topic 6 van SE K800i of kortweg de link naar programma: http://rs11.rapidshare.co.../M3-0.8.9.8-Installer.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

groen playback logo: muziekplayer is actief. ( geminimaliseerd )

[ Voor 18% gewijzigd door Dani86 op 11-09-2007 11:16 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Op m'n oude SE kan ik sowieso ook vanuit de telefoon kiezen voor icoonuitleg. Daar krijg je alle iconen+uitleg te zien. De K810i zal waarschijnlijk ook wel zoiets hebben, maar dat kan ik nu niet uitproberen.
Ik denk dat het gedoe over iconen nu wel genoeg is ;)

☻/
/▌
/ \

• Morrigun99
Ik heb 'm inmiddels binnen en ben er meteen weer fan van. Maar nu een vraagje....als ik het goed heb begrepen uit dit topic kan ik qua geheugen denken aan de SanDisk Memory Stick Micro M2. Die zit er ook standaard eentje bij van 128 MB. Maar van welke grootte doen ze het nog meer?

De 2GB sowieso wel al, maar de 4GB bijvoorbeeld. Tot hoe groot ondersteunt deze gsm die M2's?

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Morrigun99 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:25:
De 2GB sowieso wel al, maar de 4GB bijvoorbeeld. Tot hoe groot ondersteunt deze gsm die M2's?
Je bent niet de eerste die het vraagt ... ;)

• CarLL
Morrigun99 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:25:
Ik heb 'm inmiddels binnen en ben er meteen weer fan van. Maar nu een vraagje....als ik het goed heb begrepen uit dit topic kan ik qua geheugen denken aan de SanDisk Memory Stick Micro M2. Die zit er ook standaard eentje bij van 128 MB. Maar van welke grootte doen ze het nog meer?

Dacht dat zelfs tot 8GB werd ondersteund, maar ben hier niet 100% zeker van...

• Jelte
  • Niet online
Ik heb voor mijn vriendin een 4gb kaartje gehaald van SanDisk. Van het weekend zal ik laten weten of die het doet. Zo niet dan ga ik het kaartje terugsturen en als er dan moeilijk gedaan wordt verwijs ik wel door naar het verhaal van SanDisk zelf.

• Morrigun99
Jelte schreef op donderdag 13 september 2007 @ 01:01:
Ik heb voor mijn vriendin een 4gb kaartje gehaald van SanDisk. Van het weekend zal ik laten weten of die het doet. Zo niet dan ga ik het kaartje terugsturen en als er dan moeilijk gedaan wordt verwijs ik wel door naar het verhaal van SanDisk zelf.
Nou, ben benieuwd dan. Thx in ieder geval.

Maar er waren toch mensen hier waar de 2GB het sowieso bij deed of niet?

• DaanMc
Bij mij doet de 2GB het in ieder geval goed!

Verwijderd

Bedankt nog over die oordopjes.
Kheb inmiddels ook een k810i gehaald. Leuk telefoontje :D

Weet iemand hoe je een wachtwoord op je smsberichten kunt zetten.
Khad hiervoor een E900, daar moest je eerst een code intikken voordat je in de berichten kon komen.

Kga nu maar ff verder spelen met dat ding :P

• CarLL
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 10:54:
[...]

Bedankt nog over die oordopjes.
Kheb inmiddels ook een k810i gehaald. Leuk telefoontje :D

Weet iemand hoe je een wachtwoord op je smsberichten kunt zetten.
Khad hiervoor een E900, daar moest je eerst een code intikken voordat je in de berichten kon komen.

Kga nu maar ff verder spelen met dat ding :P
Wachtwoord op smsberichten? Daar heb ik nu eerlijk gezegd nog nooit van gehoord :) Wist zelfs niets dat zoiets bestond en denk ook niet direct dat zulk iets bestaat voor de k810i

Verwijderd

Samsung heeft die optie, SE telefoons helaas niet.

Verwijderd

@CarLL
Je kon zelfs een wachtwoord zetten op je video's,afbeeldingen en muziek. Alhoewel ik dat niet aan had, had het alleen bij m'n berichten.
Handig voor als je neefjes ofzo door je telefoon willen bladeren :P

Wel jammer dat de SE's dat niet hebben, maar mis het niet. Maar het blijft
een fijn telefoon. :D

Wel vind ik de standaard meegeleverde oordopjes niks. Denk dat ik de HPM-70 / HPM-75
ga aanschaffen.

Trouwens, wie de k810i heeft aangeschaft via belcompany hoort via een actie van SE
een 1gb kaart mee te kregen. Tenminste tussen 20 augustus tot en met 23 september.
Ik heb zelfs niks meegekregen van Belcompany, kga maandag is even bellen. Kijken hoe dat zit. :?

Hier staat de actie van SE nog eens vermeld.
http://www.sonyericsson.c...e=pp&pid=10804#promotions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Jelte schreef op donderdag 13 september 2007 @ 01:01:
De telefoon herkent het kaartje gewoon en er is ongeveer 3900 ofzo mb beschikbaar.
Ook merk ik nog niet dat de telefoon trager is geworden nu er ongeveer 2.5gb aan muziek op staat.

Dus gewoon halen dat ding, niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrigun99
Jelte schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:00:
[...]
De telefoon herkent het kaartje gewoon en er is ongeveer 3900 ofzo mb beschikbaar.
Ook merk ik nog niet dat de telefoon trager is geworden nu er ongeveer 2.5gb aan muziek op staat.

Dus gewoon halen dat ding, niets aan de hand.
Thnx! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:50:
@CarLL
Je kon zelfs een wachtwoord zetten op je video's,afbeeldingen en muziek. Alhoewel ik dat niet aan had, had het alleen bij m'n berichten.
Handig voor als je neefjes ofzo door je telefoon willen bladeren :P

Wel jammer dat de SE's dat niet hebben, maar mis het niet. Maar het blijft
een fijn telefoon. :D

Wel vind ik de standaard meegeleverde oordopjes niks. Denk dat ik de HPM-70 / HPM-75
ga aanschaffen.
Ach, paswoorden voor sms-berichten zijn nergens voor nodig. Download gewoon My Phone Explorer en maak geregeld een backup van je smsjes op je pc ;) Die HPM-70 headset (waarbij je de oordopjes helemaal in je oren stopt) is zeker aan te raden, hoewel ik nog altijd niet snap waarom SE het ene draadje langer heeft gemaakt dan het andere (asymmetrisch kabeltje) |:(

My Phone Explorer

Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/1030/myphoneexplorer1yk8.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door CarLL op 16-09-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

CarLL schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:54:
[...]

Ach, paswoorden voor sms-berichten zijn nergens voor nodig. Download gewoon My Phone Explorer en maak geregeld een backup van je smsjes op je pc ;) Die HPM-70 headset (waarbij je de oordopjes helemaal in je oren stopt) is zeker aan te raden, hoewel ik nog altijd niet snap waarom SE het ene draadje langer heeft gemaakt dan het andere (asymmetrisch kabeltje) |:(
Het is de bedoeling dat je het langere draadje achter je nek langs laat lopen.

Zoals deze meneer dus (voor zover het zichtbaar is):
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgd/GPD_40676_35_0_4000.png

[ Voor 10% gewijzigd door gday op 16-09-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
gday schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:14:
[...]

oeps! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]
Aha is dat daarvoor, zal het eens proberen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 17:25
Weet iemand toevallig hoe je flight modus aan kan zetten op deze telefoon?

Ik zie alleen maar de optie bij Settings > General > "Flight Modus". Als ik die selecteer kan ik vervolgens kiezen uit 2 dingen, "Don't show" of "Show at startup".

Ik wil het gewoon aanzetten :?

Moest hem dus rebooten om het te kunnen enablen/disablen :(

[ Voor 11% gewijzigd door Sluuut op 17-09-2007 01:13 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:47

Nitai

Live the life you love.

[...]

[afbeelding]
Inderdaad, zoals bij alle normale headsets van mp3 spelers, andere gsm's ect :) Is al een tijdje uit hoor...(al jaren eigenlijk). :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 00:02
Hehe je bent niet de enige. :P ik vroeg me ook al af waarom ze niet een fatsoenlijk kabeltje konden maken :P Als nou nog iemand me uit kan leggen waarom ze bij het stekkertje de uitgang naar de zijkant hebben geplaatst ben ik helemaal weer bij 8)7

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Verwijderd

Hallo, ik ben ook in bezit van een k810i. Nu inmiddels al een kleine 2-3 weken. hiervoor had ik een k750i.

Nu komt het, mn batterijen gaan echt heel kort mee in vergelijking met mijn oude k750i.

Na ongeveer 2 dagen zijn mn batterijen leeg. UMTS staat nooit aan. Fotos worden (bijna) niet gemaakt. Mp3 speler staat (bijna) niet aan.

ook heb ik problemen met facewarp. Ik krijg de melding "not free enough memory".
Ik heb de standaard 128mb geheugen kaart en een 2gb, geen verschil...

• Jelte
  • Niet online
Zet de helderheid van je beeldscherm op 50% nog steeds goed leesbaar en je batterij gaat een stuk langer mee. En zet ook een vaste achtergrond op je telefoon ipv een beweegbare.

Verwijderd

Jelte schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:54:
Zet de helderheid van je beeldscherm op 50% nog steeds goed leesbaar en je batterij gaat een stuk langer mee. En zet ook een vaste achtergrond op je telefoon ipv een beweegbare.
Sorry maar is het normaal dat het zo snel gaat met scherm op 100% en bewegend achtergrond? Had er anders geen last van op mijn k750i van ruim 2jaar oud.

Zat zelf nog te denken om naar de garantie te gaan...

Verwijderd

Werkt bij jullie dat TrackID nog.

Bij mij deed het de eerste paar keer prima, maar nu krijg ik elke keer een foutmelding :|

''Helaas

Resultaten van favorieten worden op dit moment niet door TrackID Ondersteund. ''

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Sinds vandaag heb ik mijn SE k810i van het postkantoor gehaald :)
Hij bevalt zeer goed! Veel nieuwe opties. Icm My Phone Explorer erg leuk!
Vanmiddag ook meteen een 4Gb M2 kaartje gehaald na het lezen van het bericht van Betse.
Top telefoontje!

Nu alleen nog opzoek naar een fijne BT headset om de berg muziek te luisteren.
Iemand toevallig een aanrader? Heb het topic voor A2DP apparatuur al gevonden.

Een M2 kaartje kost bij de Mediamarkt 75 euro. Belcompany, T for telecom en The phone house verkopen hem voor 69,95 Vergeleken met de prijzen in de pricewatch best nette prijs bij die belwinkels.

Edit:
tot nu toe:
pluspunten:
-fijne toetsjes, veel snelkoppelingen.
-scherp beeld! veel tekst op scherm
-mogelijkheid voor grotere tijd weergave
-uiterlijk
-gemakkelijke bediening (camara bediening is super!)
-snelle weergave van foto's

nadelen
-ingewikkelde manier van bestandsbeheer dmv PC. (kan ook zijn dat ik er nog aan moet wennen om alles met de usb kabel te doen)
-data overdracht via de usb kabel verloopt traag (?)

Wat het laatste betreft; met mijn k750i haalde ik altijd het memorystick eruit en stopte deze in mijn cardreader. lekker snel en gemakkelijk. Nu heb ik een priegel geheugenkaart (nog kleiner dan mijn vingertop) die ik niet gemakkelijk uit mijn telefoon kan halen en weer terug. Nu ben ik bijna verplicht de bijgeleverde usb kabel te gebruiken voor data overdracht. :?

Edit 2
Wat ik al had verwacht bevestigde een test met HD tune.
een testje gebruik makend van de usb kabel
Afbeeldingslocatie: http://img264.imageshack.us/img264/8946/hdtunebenchmarksonyerimex2.png

En een testje waarbij ik het M2 kaartje in mijn cardreader heb gedaan
Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/8013/hdtunebenchmarkgenericsjy2.png

Met de usb kabel heb ik max. 0,5 MB. Met mijn cardreader gemiddeld 9! Daarnaast is de acces time bij mijn cardreader veeel korter...
SE heeft nog steeds het trage USB-verbinding-probleem . Dit probleem was ook al bij de K750/W800 serie!
Dit vind ik erg jammer. :'(

[ Voor 51% gewijzigd door willy1986 op 20-09-2007 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Per ongeluk heb ik mijn themes en afbeelding verwijderd met een master reset 8)7

Zou iemand graag de standaard afbeeldingen en de 4 themes mij willen toesturen :P
Ik zocht op al google maar vond nergens die dingen.

EDIT:

Kheb ze al via een site. Dr staan ook meer themes etc.

http://wap.sonyericsson.c...ml/devices?cc=GB&dn=P990i

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de k810i vanaf de dag dat hij uitkwam en ik ben er nogsteeds blij mee...
Hij zit altijd in m'n broekzak en heeft wel wat doorstaan maar nog geen enkel krasje zit erop.
Het pookje begon gister voor het eerst te happeren maar na 1 keer blazen en flink bewegen is dat weer weg.
Nu heb ik een vraag, ik heb een iMac met bluetooth en ik wil dit gaan gebruiken om op mn telefoon te kunnen internetten.
Op windows ging dat goed met opera mini enzo maar is dit soort software er ook voor een mac?

• CarLL
Hoe houden jullie die ruimte rond de joystick vanbinnen en die speakeropening bovenaan het scherm proper? Bij mij zit daar al redelijk wat stof in en ik weet niet goed hoe ik dat er het meest efficient/best uit krijg :?

Verwijderd

Bij mijn speakertje zit het ook vol stof maar daar hoef je je niet druk om te maken, het komt er niet binnen. En iedereen is verstaanbaar bij mij nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Laatst online: 14-09 22:15
voor degenen die dit toestel nog los willen kopen bij een winkel, en dan heb ik het over een echte winkel ipv een webshop. bij belcompany is ie nu nog maar 300 ipv 360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor iedereen die Gmail gebruikt, zet het Gmail java programmaatje er op. Dat programma is echt relax, en samen met het heldere scherm heel goed bruikbaar!

Verder gebruik ik GooSync (www.goosync.com) om de interne kalender met google calender te syncen (en google calender synct dan weer met iCal, werkt echt perfect).

Heb hem ook eindelijk simlockvrij gekregen, dus ben er echt heel er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Gmail maar gaat dat Java dingetje dan via internet op je telefoon of kan dat ook via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:11:
Ik gebruik Gmail maar gaat dat Java dingetje dan via internet op je telefoon of kan dat ook via bluetooth?
Het lijkt mij dat, als je kan internetten via bluetooth, het "Java dingetje" dan ook via bluetooth met de buitenwereld communiceert.
Mocht je buiten ergens in de middle of nowhere zijn, of vlak daarnaast, dan zal het dataverkeer via GPRS dan wel UMTS verlopen. Afhankelijk van het bereik op die plek.

Ik heb dat GMail programma ook al eens gebruikt, werkt net als de andere software van google, erg prettig. Ook voor Google Maps hebben ze zoiets. Enig nadeel van de mailapplet: je kan geen bijlages meezenden... Foto van je mobiel versturen wil niet. Kan zijn dat dit een beperking is van Java (op de mobiel).

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Die java applicatie maakt via UMTS verbinding met internet.
@ douwe99: Ik hou het bij synchen tussen Outlook 2007 en SE Pc suite samen met My Phone Explorer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Je kunt gewoon via het instellingenmenu gewoon instellen welk account java-applicaties moeten gebruiken ... dus je kunt gewoon instellen of je bluetooth of GPRS/UMTS wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dan naar instellingen>verindingen>internet instellingen ga.. dan zie ik bij Java-instellingen geen bluetooth staan, er staat trouwens helemaal geen profiel. Hoe zet ik daar een bluetooth profiel neer dan? of zit ik gewoon verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag m'n simlock-free K810i gekregen en had hem net geupdate naar de nieuwste firmware met SEUS omdat ik een paar spellingsfoutjes opmerkte, alleen nou is mijn telefoon alleen nog maar Engels, Spaans, Frans of Portugees in te stellen... De software versie is nu R6BC002. Kan ik hem weer nederlands maken? SEUS laat me namelijk niet downgraden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Master Reset zou kunnen helpen, ben niet zeker echter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou ik graag even zeker weten voordat ik dat doe want anders ben ik waarschijnlijk mijn contacts enzo ook weer kwijt :p

edit:
Op http://www.se-world.info/...ighlight=firmware.sprache staat hetzelfde, dus dat heb ik even geprobeerd maar dat heeft helaas niet geholpen :(

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een k810i, en een mac. Heeft iemand een plugin/update of patch iets dat ik met isync kan syncen? Ik heb al een programmatje geprobeerd, maar het lukt niet. Het liefst gratis, ik heb al het een en ander gegoogled en dat werkt dus niet of je moet betalen, of doe ik iets fout?

En zijn er verder nog handige (leuke) apps? Dat gmail programmatje werkt echt prima idd!

Alvast bedankt!
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste