Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://prylportalen.mkf.se/ArticlePages/200601/03/20060103142245_MKF143/SE_logo-200.jpg Het SonyEricsson K810i topic

En, de design-telg van SonyEricsson wordt uitgebreid. Na de officiële introductie van de SonyEricsson W880i heeft SonyEricsson gisteren naast de K550i, de W610i, W200, K200, K220, J120 en de J110 de K810i geïntroduceerd.

Afbeeldingslocatie: http://www.es-wird-fruehling.de/da/upload/1170696968_lr.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.es-wird-fruehling.de/da/upload/1170697314_lr.jpg

» Press Release
» Photo Library

Qua specificaties is de K810i gelijk aan de K800i. Het enige verschil wat ik zo snel kan vinden is het design en een nieuwe feature genaamd 'Photo Fix'.

Specificaties

Screen display:
- 320x240 pixels
- 262K TFT, QVGA

Memory:
- Intern: 64 Mb
- Extern: M2 support

Connectivity:
- GSM/GPRS 900/1800/1900
- UMTS
- USB 2.0
- Bluetooth 2.0
- Infrared

Extra features:
- 3.2 Megapixel camera with Autofocus, Xenon flash, 16x digital zoom
- Cyber-shot user interface
- Video telephony
- Video recorder/player with video streaming
- BestPic™
- Photo Fix
- PhotoDJ™
- Picture blogging
- MusicDJ™
- FM radio with RDS
- RSS feeds support
- A/B buttons for landscape gaming support
- Flight mode

Video van de SonyEricsson K810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:37
ziet er mooi uit, alleen lijken me deze toetsen niet lekker typen(zo op het eerste gezicht, misschien valt het wel erg mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05 23:05

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Jep, mooier ook dan de N73. Daar zit ik nu tussen te twijfelen. Deze of de N73. Volgens sommige reviews is de camera van Sony beter en dat ik voor mij toch het belangrijkste punt

Ad maiorem black_eye gloriam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelST
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01-2022
Ik vind hem er kwalitatief hoogwaardiger uitzien dan de K800.
Ik neem aan dat de toetsen van RVS/aluminium zijn, en niet van plastic...
Ik ben bang dat dit mijn volgende telefoon gaat worden, redelijk compact en toch alle functies die je gebruikt 8) .

MBP 2.4 C2D / MB 2.0 C2D - iPhone 3G 16 GB - EOS 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Vind de K800I toch wat mooier, toetsen zijn daar trouwens niet van plastic maar van rubber.
Is alleen de skin vernieuwt of ook anderen dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd wanneer deze k810i bij een abonnement te verkrijgen is. :)

De specs komen zo goed als overeen met de SE k800i, maar de nieuwe vormgeving voor het camera klepje ziet er heel netjes uit! Ik vraag me alleen af hoe het zit met die toetsen. Als het druktoetsen zijn a la, maar als dit een soort variatie is op een touchpad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _knakker_
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-07 11:13
Op de persfoto's van SonyEricsson is volgens mij te zien dat het gewone druktoetsen zijn, dus geen touchpad.
Linkje naar K810i photo library

Verder ziet de K810i er wel iets strakker uit dan mijn K800i en is 'ie ook wat dunner. Mooi toestel dus, evenals de SonyEricsson W880i. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:27

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ik heb ook een K800i gehad, maar vond hem niet fijn vanwege zijn harde randen en grootte. Deze is wat ronder zo te zien, als die ook nog wat kleiner is is die misschien wel een goede opvolger...maar zo het nu lijkt vind ik het nog geen bestseller.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je moet deze telefoon ook niet al opvolger van de K800 zien maar als een 2e versie. Het is dan ook weinig nieuws onder de zon, behalve het uiterlijk. Mooi is hij wel, nieuw niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Nieuw misschien niet helemaal, altijd nog nog nieuwer dan mijn w800.
Nou heb ik de W880 ook gezien, mooi en lekker plat, maar die meest FM radio :(
En das nou net wat ik het meeste gebruik. Ik lees in de startpost dat deze WEL fm radio en ook flightmodus heeft. Wat ik toch ook wel een handige functie vind.
Wat ik van deze telefoon ook wel grappig vind zijn de icoontjes die oplichten naast de toetsen in fotomodus, zodat je snel weet welke toets waarvoor is. Toch een teken dat er is nagedacht door de ontwikkelaars/designers.

Denk dat dit een goede vervanger is van mijn w800, in juni zal hij vast wel beschikbaar zijn.
Maar wat voor headset wordt hier bij geleverd? Zou deze te vervangen zijn? (vast niet door die van mn w800 ivm. andere aansluiting)

@nomad85: als het geen bestseller wordt vind ik niet erg, zie je tenminste ook niet iedereen met dezelfde telefoon ;)

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:27

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hij krijgt vast de K800i dopjes, dus de standaard dopjes, maar de port blijft hetzelfde, dus je dopjes van de W800i kan je gewoon gebruiken volgens mij.
en dat het geen bestseller wordt heeft ook zijn voordelen inderdaad.

[ Voor 18% gewijzigd door Nomad op 16-02-2007 11:10 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die al een datum weet wanneer hij uitkomt?

Ik heb tot nu toe gehoord begin April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben niet zo into de telefoontjes, heb nu een W800i. Zit hier ook gewoon een goede mediaplayer in zoals in de W800i?? En wat is het maximale geheugen wat je erin kan doen?

Grt Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 14:08
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:43:
Ben niet zo into de telefoontjes, heb nu een W800i. Zit hier ook gewoon een goede mediaplayer in zoals in de W800i?? En wat is het maximale geheugen wat je erin kan doen?

Grt Jeroen
In deze telefoon zit een mediaplayer die volledig vergelijkbaar is met de w800i. Er zijn nieuwere versies van de SE mediaplayer maar die zitten in de nieuwe SE Walkman modellen.
Er gaat een Memory Stick Micro M2 geheugen kaartje in. Deze zijn nu tot 2GB te krijgen maar ze zullen in de toekomst nog wel groter worden. Of de K810i deze (groter dan 2GB) dan aan kan is de vraag maar ik neem aan dat dit door een eventuele firmware update te regelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er soms iemand een gedacht van de richtprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:27:
Heeft er soms iemand een gedacht van de richtprijs?
Niemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Bijna allemaal dezelfde specs als de k800i, hij gaat wat langer mee op de batterij en ze hebben hem wat platgestampt lijkt het :+ (5mm dunner)

Daarnaast krijg je bij de k810i standaard een 128mb kaartje. Op het moment heeft de k800i al een actie waarbij je een gratis 1gb kaartje kunt aanvragen. De 1gb kaartjes kosten rond de €30-35 en voor 2gb betaal je rond de €60. Ik zit me nu af te vragen of ik ga wachten op de k810i of nu de k800i ga halen

Of 2gb zal worden herkend is trouwens nog maar de vraag, hier staat dat er een max is van 1gb, net zoals al was bij de k800i :/

Misschien leuke link voor de TS btw: http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10804

// edit //
In ieder geval een iemand bij wie er een 2gb kaartje werkt:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/27573071

[ Voor 6% gewijzigd door thisbeingme op 05-03-2007 11:59 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:03
Deze telefoon had volgens mij, naast het Photo Fix, als enige verschil dat er nu ook Track ID (muziekherkenning) heeft. Zover ik weet zit dit niet op de k800i.

@black_eye: De fotokwaliteit zal waarschijnlijk gelijk zijn aan die van de k800i, dus naar mijn mening ook beter dan de N73 (beoordeel 't zelf hier en hier)

Ik vind het wel een mooie telefoon. Ik vind het cameraklepje nu wel veel beter eruit zien, en die oplichtende camerasymbooltjes vind ik ook echt wijs.
Alleen jammer van die lelijke ronde knopjes, voor mij is dat echt een misstap, waardoor ik toch maar blij ben dat ik de k800 heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-01 13:35
Deze ga ik vast wel weer kopen maar ben toch beetje kritisch..
Oplichtende foto icoontjes zijn leuk. Maar bij de K800 kan je dit al zien door de '0' toets in te drukken. Je krijgt dan een overzichtje op je scherm.

Ik had hem veel dunner verwacht. Had al wat foto's gezien maar die waren vanuit een bepaalde hoek genomen en nu blijkt dat de achterkant dus schuin afloopt. Bij laptops halen ze ook vaak dat foto trucje uit. De zijkant is dun, maar loopt schuin af waardoor het geheel toch dikker is:p

Uiterlijk moet je van houden maar vind het jammer dat de opdruk naast de toetsen staat ipv erop.. Door het glossy uiterlijk krijg je ook overal vingerafdrukken. Maargoed glossy is nu de trend.

Vraag me ook af of de videoresolutie nogsteeds zo afgeknepen is door hun angst dat mensen minder camcorders gaan kopen als ze de mogelijkheden voluit benutten. Dat gaat ook op voor MegaBass. Dat zal wel alleen op de walkmanphones zitten. Marketing..

Vat me niet verkeerd op! Verder ben ik echt super postitief! Sony maakt echt prachtige telefoontjes. :*)

Het wachten is op een CybershotWalkman phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-07 20:50

nnk

Spreek uit: en en kaa

Ik heb hem in mijn handen gehad en vind dat hij toch een stuk dunner is dan de k800. Ik vond die telefoon eigenlijk te dik, deze is prima te doen. Ik vind wel dat het joystickje heel vervelend is en dat je die haast met je nagels moet gaan bedienen. Maar dat kan ook aan mijn exemplaar (of mijn vingers :+) liggen. De toetsen vind ik verder niet vervelend, wel apart natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik zou wachten als ik jullie was op de E850 (K800 opvolger met 5 megapixel cybershot camera).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:37:
Ik zou wachten als ik jullie was op de E850 (K800 opvolger met 5 megapixel cybershot camera).
Was dat geen gerucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:51

rCk

Matthi ja dat is een gerucht, heb ik op de Sony Ericsson forums gelezen of iets wat er dicht bij stond.
Ook iets met 5mp, en dat werd door iedereen als gerucht genoemd. Maar natuurlijk zo iets dergelijks zál er komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 14:08
thisbeingme schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:51:
...
Of 2gb zal worden herkend is trouwens nog maar de vraag, hier staat dat er een max is van 1gb, net zoals al was bij de k800i :/
...
// edit //
In ieder geval een iemand bij wie er een 2gb kaartje werkt:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/27573071
In de whitepaper van de k810i staat inderdaad 'up to 1gb' maar ik kan me herinneren dat dat ook in een eerdere versie van de whitepaper van de k800i stond en die is later verhoogt naar 'up to 2gb'!
Ik kan me niet voorstellen dat de k810 een andere cardreader aan boord zou hebben dus deze zal net als de k800i ook wel groter aankunnen!
bron:
http://developer.sonyeric...onespecs/p_phonespecs.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
rCk schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:49:
Matthi ja dat is een gerucht, heb ik op de Sony Ericsson forums gelezen of iets wat er dicht bij stond.
Ook iets met 5mp, en dat werd door iedereen als gerucht genoemd. Maar natuurlijk zo iets dergelijks zál er komen.
Ik denk niet dat het een gerucht is als er al spypics op Esato.com staan.
Hoewel dat een community is hebben die een aantal insiders die toch al veel hebben onthuld.
Zo stond de W880i er vorig jaar November-December al op als spypic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:10
W00fer schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:08:
[...]

Ik denk niet dat het een gerucht is als er al spypics op Esato.com staan.
Hoewel dat een community is hebben die een aantal insiders die toch al veel hebben onthuld.
Zo stond de W880i er vorig jaar November-December al op als spypic.
Offtopic:
Zou je misschien een linkje kunnen sturen met die spypics? Kan het zo snel niet vinden :+

Ontopic:
Natuurlijk komt er binnenkort weer een nieuwe. Dat is met mobieltjes zo, dat is met alles zo. De vraag is alleen: Hoe lang wil je wachten? Ik kan me best voorstellen dat mensen, die zijn blijven hangen bij de k750 (zoals ik :P), nu weer toe zijn aan een nieuwe en deze zullen kopen.
Aan de ene kant kun je nu dus denken: Dit is slechts een update van de k800...

Aan de andere kant: Als die 5mp camera hebbende k*** nu al klaar zou zijn, dan zouden ze nu niet eerst de k810 uitbrengen.
Ik verwacht daarom nu ook niet binnen nu en een half jaar een opvolger van de k810 in de winkel te zien liggen.

Hoe dan ook: Een opvolger zal er altijd wel komen. Ben je blij met deze specs zou ik gewoon lekker deze kopen. Wil je perse 5mp ofso, dan zou ik wachten tot die uit is :)
Tip: Je kunt em ook gewoon kopen met de gedachte: Zou ik er ook blij mee zijn als ik morgen eentje tegen kwam met 5mp cam? (oid) Is het antwoord: Ja, zit je goed. Is het antwoord: Nee, zou ik er toch nog even een nachtje over slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

is dat niet de SE AI of Black diamand met 5MP.

Maar...waarom wil je 5MP op je telefoon? verwacht je daar betere foto's mee te maken? Dat is dus niet zo.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:26

Ginz

Trek Superfly 5 powered

rCk schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:49:
Ja, tuurlijk is dat een gerucht.

De spypics die op Esato te zien zijn, zijn meestal photoshops van Deuxani. Daarnaast lijkt het mij enigszins vreemd als SonyEricsson opnieuw een nieuwe serie (de E-serie dus) introduceerd, terwijl ze daarvoor geen duidelijke statement kunnen maken tegenover de consument.

Tuurlijk, er komen altijd opvolgers. En als je maar typenummers blijf roepen, zal er altijd wel één goed zijn. Tevens zal het de 'opvolger' van de K800 mogelijke over een paar dagen aangekondigd kunnen worden, maar dan moet je toch weer een half jaar wachten alvorens dat toestel uit komt.

Tevens is 5MP echt niet een kwaliteitsverbetering ten opzichten van de 3,2 MP van de K800. Het enige wat je met 5MP meer kan doen is grotere foto's afdrukken, zonder er pixelig uit te zien. Aangezien 85% van de consumeten geen foto's afdruk van een groter formaat dan 10x15 (13x18) is die praktisch geen nutteloos.

Dat de markt om 5MP vraag, ja dat is weer een ander verhaal... De markt... Pffff....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:10
Ginz schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:04:
[...]
Dat de markt om 5MP vraag, ja dat is weer een ander verhaal... De markt... Pffff....
En uiteindelijk zul je kopen wat de markt vraagt, omdat de fabrikanten niks anders aanbieden :P
Tenzij jij wilt blijven hangen bij je Qtek 9100 en je Nokia 6131 ofso ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ok vooruit met de geit:

http://www.mobilewhack.co...e850---code-named-sophia/

Wel offtopic, maja.

[ Voor 44% gewijzigd door W00fer op 08-03-2007 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Die foto is al minimaal 1 jaar op internet te vinden en 'zou' ook al de spypic van de K800 zijn..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ok, maar afgezien daar van, binnen een paar dagen begint de Cebit in Hannover en dan wordt de E850 of K850 zoals hij denk ik gaat heten toch gespresenteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg strakke telefoon hoor :P
Zit 'helaas' nog een jaar aan mijn w810i vast dus kijk dan wel welke telefoons er van SE op de markt zijn. Ze blijven iedergeval lekker bezig daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Is er al bekend wanneer deze telefoon uitkomt?

ik bel vanavond iemand met mn bijna 2 jaar oude S700, telefoon gaat 1x over, en mn telefoon valt uit...
ik denk, mwah, gebeurt wel eens, dus ik wil hem weer aanzetten... krijg ik dat ding dus nooit meer aan!
Hij gaat aan, maar dan springt alleen het backlight aan, en trilt de telefoon elke 3 seconde een keer... (en batterij was vol, ook na het uithalen van de batterij en op spanning zetten helpt nie)

maarja, ik moet eind van de maand toch aan een nieuw abo, dus dat kan ik nu mooi alvast gaan regelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
Er is helaas nog niets over Sophia bekent qua model nummer dat het gaat krijgen en wanneer die uitkomt...zit zelf ook te wachten op Sophia.

een leuke website die ik voor updates gebruik mbt tot SE mobieltjes is de onderstaande

http://forums.se-nse.net/

MOD Dit is geen spam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 21:51
He wat leuk weer een SE telefoon met zo'n handig stickje :r

ik snap echt niet dat ze die dingen nog gebruiken voor hun telefoons het moet nu toch wel dujidelijk zijn dat die ding het bij hoge uitzondering een jaar of lang volhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:31
master007 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 21:58:
He wat leuk weer een SE telefoon met zo'n handig stickje :r

ik snap echt niet dat ze die dingen nog gebruiken voor hun telefoons het moet nu toch wel dujidelijk zijn dat die ding het bij hoge uitzondering een jaar of lang volhouden
Dat begrijp ik dus inderdaad ook niet, heb nu een K750i en daarvan is de stick al eens gerepareerd maar ik vraag me af hoe lang hij het nu uithoudt.

Sony Ericsson maakt echt super telefoons maar mijn volgende toestel moet toch echt 3.2 megapixel foto's kunnen maken met een fatsoenlijke flitser en ik wil absoluut geen stickje meer. Op dit moment is daar gewoon niets in te krijgen van SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De k800i heeft toch wel een goed stickje? Hoor daar weinig klachten over. Maar zoals bij de W810i is helemaal perfect eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand last heeft van dit stickje kan je gewoon met hogedruk wat lucht erin blazen en dan blaast hij het stof weg. En trouwens als het niet goed zou zijn volgens hun waarom blijven ze het dan uitbrengen? En overigens als dit mijn komende telefoon zou worden zou ik nog ff wachten tot de 5 mp versie... En anders pk ik de k800i voor 303€ en een 1 gb kaartje erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer deze phone uitkomt en als het langer duurt als 3 weken laa ik hem maar liggen en pak ik de k800i. En als hij al uitkomt hoeveel gaat hij kosten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:38

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ben daar opzich ook wel benieuwd naar... Denk dat ik er wel op wacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 06:37:
Weet iemand wanneer deze phone uitkomt en als het langer duurt als 3 weken laa ik hem maar liggen en pak ik de k800i. En als hij al uitkomt hoeveel gaat hij kosten???
Ik was afgelopen weekend bij plaatselijke shop en die zeiden dat het ergens in april werd, mits niet uitgesteld. Maar zei zn collega daar had SE niet vaak last van.
Op de site van Belcompany kon ik um van de week nog niet vinden.

Hoeveel hij moet gaan kosten heb ik niet gevraagd, maar ik gok dat het ongeveer hetzelfde zal zijn als de k800i bij introductie. In ieder geval niet voor minder dan 400 euro los gok ik ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Arie-Kanarie op 14-03-2007 09:55 . Reden: typo ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-07 15:17
Arie-Kanarie schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:53:
[...]

Ik was afgelopen weekend bij plaatselijke shop en die zeiden dat het ergens in april werd, mits niet uitgesteld. Maar zei zn collega daar had SE niet vaak last van.
Op de site van Belcompany kon ik um van de week nog niet vinden.

Hoeveel hij moet gaan kosten heb ik niet gevraagd, maar ik gok dat het ongeveer hetzelfde zal zijn als de k800i bij introductie. In ieder geval niet voor minder dan 400 euro los gok ik ;)
400 euro lijkt me wel een vrij domme prijs

hij kan nl exact hetzelfde als de 300 euro kostende k800, weegt evenveel en is alleen maar iets dunner

ik hoop dat je fout zit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Mastakilla schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:58:
[...]

400 euro lijkt me wel een vrij domme prijs

hij kan nl exact hetzelfde als de 300 euro kostende k800, weegt evenveel en is alleen maar iets dunner

ik hoop dat je fout zit... ;)
Tuurlijk hoop ik dat ook ;)
Wist niet dat de k800 300 euro kost. Zag bij belcompany alleen dat de k800 met 1gb geheugenkaartje 400 euro kost.
Gok wel datie duurder is dan de k800 nu. Zal wel ergens tussen de 300 en 400 eypos komen te ligge :P

Mn abo loopt af in juni, misschien datie tegen die tijd nog wel iets gezakt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:38
Deze telefoon maakt een goede kans om opvolger te worden van mijn huidige SE W800I. De concurrentie voor deze telefoon zal echter de Nokia N93(i) kunnen worden. De K810 heeft echter voordelen dat het kleiner is en niet met 'domme' draaiingen werkt, + de muziekfunctie.

De N93i heeft echter voordelen van de betere camera (3x optische zoom :P ) + betere videokwaliteit.

Is er ergens op het net een site, die zowel foto's als video's van vergelijkbare situaties vergelijkt tussen de K800 en de N93 bijvoorbeeld? (mooiste zou zijn K810 en N93i). Momenteel denk ik wel dat ik graag de wat simpelere K10 mooier en makkelijker vind dan de N93.

8)7 wow, lees hier nu net over de N95 die is te mooi _/-\o_ , daar vanavond maar iets meer over gaan informeren.

Laaste edit: Die prijs van de N95 is niet te doen voor mij, de SE vind ik zo veel mooier dan de N93 dat hier mijn voorkeur toch echt naar uit gaat. Benieuwd wat hier de prijs van word en wanneer de release is. Gelukkig heb ik de tijd nog.

[ Voor 21% gewijzigd door RudyL op 14-03-2007 22:52 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echter niet veel tijd, ik moet binnen 2 a 3 weken besluiten want dan krijg ik eindelijk de kans om te kopen, dus wat zou ik doen 1 a 1,5 maanden wachten en de k810 kopen of die weken wachten en de k800i kopen... IK WEET HET NIET MEER 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 15:35
Ik zit met hetzelfde 'probleem' binnenkort loopt mijn abonnement af en ik wil eigenlijk de k810i.
Maar als dat allemaal te lang gaat duren dan neem ik wel genoegen met de k800i.
Als het verschil zo klein is lig ik er eigenlijk niet wakker van.

Wel jammer dat er maar 1GB ms in gaan. In mijn W900 zit nu een 2GB ms, maar die kan ik dus niet gebruiken...

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

ZtaaB schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:26:
Ik zit met hetzelfde 'probleem' binnenkort loopt mijn abonnement af en ik wil eigenlijk de k810i.
Maar als dat allemaal te lang gaat duren dan neem ik wel genoegen met de k800i.
Als het verschil zo klein is lig ik er eigenlijk niet wakker van.

Wel jammer dat er maar 1GB ms in gaan. In mijn W900 zit nu een 2GB ms, maar die kan ik dus niet gebruiken...
Waarom zou dat niet kunnen?
Denk je dat een nieuwere telefoon een beperkter/ouder besturingssysteem zou hebben?
Het feit dat 1,2 of 10000GB ondersteund wordt zit um in de firmware of het besturingssysteem(pje) dat op de telefoon draait.
Dat er nog geen 10000GB kaartjes beschikbaar zijn wil nog niet zeggen dat de telefoon ze niet zou ondersteunen.

En daarbij elke zichzelf respecterend bedrijf brengt tegenwoordig toch apparaten uit die met GB's kunnen werken. MB's zijn zo 2005, wat kun je nog kwijt op 512MB??? ;)
[off-topic]Uitzondering daarop is mijn pas aangeschafte intuix USB SDcardreader, die pakt geen 2GB (PQI) of 4GB (Platinum) :'( [/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 23:27

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Arie-Kanarie schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:27:
[...]

[off-topic]Uitzondering daarop is mijn pas aangeschafte intuix USB SDcardreader, die pakt geen 2GB (PQI) of 4GB (Platinum) :'( [/off-topic]
Maar je koopt wel zelf een cardreader die zooo 2005 is :+
Omdat dit topic over SE foons gaat kan ik mededelen dat een 2GB M2 goed werkt in een K800, dus waarom niet in een K810 ;)
In mijn K750 uit 2005 :9 zit zelfs al een 2GB MS duo :D

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Speedy-Andre schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:52:
[...]

Maar je koopt wel zelf een cardreader die zooo 2005 is :+
Omdat dit topic over SE foons gaat kan ik mededelen dat een 2GB M2 goed werkt in een K800, dus waarom niet in een K810 ;)
In mijn K750 uit 2005 :9 zit zelfs al een 2GB MS duo :D
Ja helaas wel, als dat op de website stond waar ik um aangeschaft heb, dan had ik dat ding nooit aangeschaft :P Als iemand een model weet die wel 2 of 4 GB sd ondersteund hoor ik het graag, maar das heel wat anders.

Maar 2GB werkt dus gewoon, kan ZtaaB ook weer rustig slapen ;)
Nu nog wachten/slapen tot de K810 ook daadwerkelijk in de winkels ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 15:35
[...]

Denk je dat een nieuwere telefoon een beperkter/ouder besturingssysteem zou hebben?
Het feit dat 1,2 of 10000GB ondersteund wordt zit um in de firmware of het besturingssysteem(pje) dat op de telefoon draait.
Dat er nog geen 10000GB kaartjes beschikbaar zijn wil nog niet zeggen dat de telefoon ze niet zou ondersteunen.

En daarbij elke zichzelf respecterend bedrijf brengt tegenwoordig toch apparaten uit die met GB's kunnen werken. MB's zijn zo 2005, wat kun je nog kwijt op 512MB??? ;)
Dus 2GB gaat wel in een K800i?
Zou wel makkelijk zijn namelijk, heb vanmiddag een K800i besteld omdat ik niet langer kon wachten met verlengen van mijn abo... :)

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op de site van SE de K800i vergelijkt met de K810i dan mist de K810i bij het onderdeel "Organizer" de CONTACTPERSONEN.
Waarvoor dient contactpersonen? Zijn dit wellicht de uitgebreide gegevens bij een contactpersoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Is gewoon een foutje op de site, ze zijn beiden qua software identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

[...]

Ik begrijp je gedachte, maar waarom denk je dat 32-bits versies van Windows niet meer dan 4GB aan werkgeheugen kan gebruiken? terwijl de 64-bits versie tot 32GB (dacht ik) kan...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maar wanneer hij komt weet nogsteeds niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Ginz schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:54:
[...]

Ik begrijp je gedachte, maar waarom denk je dat 32-bits versies van Windows niet meer dan 4GB aan werkgeheugen kan gebruiken? terwijl de 64-bits versie tot 32GB (dacht ik) kan...
Tja 64 bits he, grotere adresserings mogelijkheden.
MikeyMan schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:03:
Maar wanneer hij komt weet nogsteeds niemand?
Nee volgens mij niet. Op de site van belcompany is 'ie nog niet te vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door Arie-Kanarie op 26-03-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-06 00:12

renskoenraadt

Like No Other

Wanneer die komt is ook mij nog onbekend, wat ik wel weet is dat hij op de site van gsm.nl staat voor 550 euro's. Ik vind dit niet eens zo;n gekke prijs, in vergelijking met de k800i (die heb ik nu, gekocht op de dag dat deze uit kwam), die lag nl rond hetzelfde prijsniveau bij introductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie telefoon, foto's zijn van de k800i erg scherp dus zal van deze ook wezen.
Maar weet iemand iets over de os ? ik wil er wel navigatie op kunnen draaien.
Ik heb gehoord dat dat alleen op symbian kan? heeft de k810i symbian?
Groeten jewwy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:31
Arie-Kanarie schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:13:
[...]

Tja 64 bits he, grotere adresserings mogelijkheden.

[...]

Nee volgens mij niet. Op de site van belcompany is 'ie nog niet te vinden.
Die adresseringsmogelijkheden zijn toch niet nodig om flashgeheugen of een harde schijf te alloceren :?

Zou niet fijn zijn als je harde schijf niet groter mocht zijn dan die paar GB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
ik heb hem intussen op 1 winkel gevonden

www.gsm.nl

maar toen ik de prijs zag, schrok ik wel heel erg...

550 euro voor een GSM die exact hetzelfde kan als de k800 van 385 euro (in diezelfde winkel)

dat vind ik toch wel een enorm prijsverschil voor die paar mm smaller dat het ding is...

en iig veeeeeeeeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, dus dan zal ik maar nog wat langer verder sukkelen met mijn nokia 3110 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mastakilla schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:47:
ik heb hem intussen op 1 winkel gevonden

www.gsm.nl

maar toen ik de prijs zag, schrok ik wel heel erg...

550 euro voor een GSM die exact hetzelfde kan als de k800 van 385 euro (in diezelfde winkel)

dat vind ik toch wel een enorm prijsverschil voor die paar mm smaller dat het ding is...

en iig veeeeeeeeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, dus dan zal ik maar nog wat langer verder sukkelen met mijn nokia 3110 ;)
En wat kostte die k800 toendie net nieuw was? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
MikeyMan schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:55:
[...]

En wat kostte die k800 toendie net nieuw was? 8)7
hoeveel eeuwen geleden was dit?
en was er toen dan al een toestel dat exact hetzelfde kon maar 170 euro goedkoper was? (en iets dikker)

als je kijkt naar de verschillen met de k800 had ik maximaal 50 euro prijsverschil verwacht...

Het zou me zelfs niet verwonderen dat de k810 zelfs goedkoper is om te produceren dan de k800

[ Voor 25% gewijzigd door Mastakilla op 06-04-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mastakilla schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:57:
[...]

hoeveel eeuwen geleden was dit?
en was er toen dan al een toestel dat exact hetzelfde kon maar 170 euro goedkoper was? (en iets dikker)

als je kijkt naar de verschillen met de k800 had ik maximaal 50 euro prijsverschil verwacht...

Het zou me zelfs niet verwonderen dat de k810 zelfs goedkoper is om te produceren dan de k800
Ja, shit happens... Nieuw model, nog matig verkrijgbaar...

Ik durf te wedden dat de k800 en k750 ook zoiets kostten toen ze uitkwamen...

En zo lang geleden was dat echt niet... Ten tijden van de k800 kon de k750 ook vrijwel hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Helemaal niet, de K800i kostte €450 nieuw ofzo toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

GH45T schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:53:
[...]

Die adresseringsmogelijkheden zijn toch niet nodig om flashgeheugen of een harde schijf te alloceren :?

Zou niet fijn zijn als je harde schijf niet groter mocht zijn dan die paar GB :P
euh da week nie zeker, denk dat ik ook ff in de war was met RAM geheugen.
Maar er was ook iets met windows xp dat eerst niet groter dan 127GB harde schijf aankon, dankzij update is dit verholpen. Goed zeker weten doe ik het ook niet allemaal niet meer :P, is ook niet van belang hier.

550 euries? das wel vrij veel. Mn W800 kostte bij de release volgens mij iets van 400-450 euro's.
Dat 'ie maar dan 50 euries duurder is dan de K800 nu verbaast me niets. Das gewoon logisch/nuchter nadenken. Volgens mij worden opvolgers nooit goedkoper dan hun voorganger. Gaat met auto's ook zo.
Dat de telefoon net zo duur of goedkoper is in productie zal best kunnen, maar goed SE vraagt het gewoon ervoor, de consument betaald wel. (waarom is het langs de snelweg hetzelfde eten/drinken duurder dan hier in het plaatselijke cafe/winkel en verkopen ze nog steeds?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MarcoC schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:29:
Helemaal niet, de K800i kostte €450 nieuw ofzo toen.
Mjah, ofzo hebben we niet veel aan...

En daarnaast weten we ook niet hoeveel deze exact gaat kosten, als hij daadwerkelijk beschikbaar komt...
1 webwinkel is wat dat betreft niet echt maatgevend natuurlijk ;)

[ Voor 30% gewijzigd door MikeyMan op 06-04-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leandres
  • Laatst online: 23-07 12:49

leandres

ook nog?

Ik zit er ook op te wachten ik moet over 1 maand verlengen/vernieuwen. Heb nu de Nokia 6280. Na 6 jaar nokia tijd voor wat anders.

1: PVoutput Hoogezand, GN | 2: PVoutput Sappemeer, GN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 19:10
Same here.
Half Mei verlengen, dit is een goede kandidaat om mijn SPV C500 op te volgen.
Hopelijk istie dan al verkrijgbaar, heb geen zin om het verlengen uit te stellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:08:
Same here.
Half Mei verlengen, dit is een goede kandidaat om mijn SPV C500 op te volgen.
Hopelijk istie dan al verkrijgbaar, heb geen zin om het verlengen uit te stellen :+
Ik hou mezelf al een maand in ;)

Maar zou ook niet weten wat er anders in plaats van m'n k750 zou moeten komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Een N73? Ik ben dus erg in dubio, ik mag de 20ste gaan verlengen, maar de k800i vind ik net iets te oud om aan te schaffen, althans vind het zonde om aan te schaffen. De n73 ziet er ook erg mooi uit.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, vind die n73 nogal lomp...

En daarnaast heb ik het ook helemaal niet op nokia... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het camera klepje zit er volgens mij ingebouwd dus gaat niet meer zelf open als ik goed kijk:D ze moeten opschieten met dat ding, dit is het 2e kwartaal toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

T-mobile winkel zei eind mei, begin juni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als sony dat nou is duidelijk maakt dan gaan meer mensen er naar uitkijken, als het hun dan nog te lang duurt kopen de meeste de 800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 18:19

MaDLiVe

.-Observer-.

MikeyMan schreef op woensdag 11 april 2007 @ 00:11:
Mjah, vind die n73 nogal lomp...

En daarnaast heb ik het ook helemaal niet op nokia... :(
Ik ben dus SE gebruiker van het eerste uur, heb het ook nooit op nokia gehad (ben bij de t68i begonnen). Maar die n73 ziet er ook erg goed uit en is minder lomp dan de k800i :) Wel iets dikken dan de k810. Naja na alle jaren Se wellicht iets anders proberen, kan geen kwaad mijn inziens :P

(bovendien hoef ik dan niet meer te wachten :+)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al iets meer over de datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilNL
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-07 09:42
Dit staat er op kieskeurig.nl . Ik weet niet in hoeverre deze informatie betrouwbaar is, maar dit is het eerste wat ik van de richtprijs opvang.
Op 2 van de aangegeven verkooppunten staat er "Beschikbaarheid verwacht tussen 3 en 10 werkdagen" en "Verwachte voorraad datum: dinsdag 24 april 2007" (wat vandaag was..)
Weinig info dus :|

Maar we houden vol en wachten geduldig af :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 10:08:
Weet iemand al iets meer over de datum?
Ze verwachtten dat hij binnen een maand op de markt komt. Ik vond dat hij weinig toegevoegde waarde had tov de K800. Het toetsenbord layout is wel wat anders, en het os hebben ze wat aangepast. Maar verder weinig nieuws.

Wel interessant dat ze van plan zijn dit jaar 35 nieuwe modellen te lanceren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DaannO schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:13:
[...]

Ze verwachtten dat hij binnen een maand op de markt komt. Ik vond dat hij weinig toegevoegde waarde had tov de K800. Het toetsenbord layout is wel wat anders, en het os hebben ze wat aangepast. Maar verder weinig nieuws.

Wel interessant dat ze van plan zijn dit jaar 35 nieuwe modellen te lanceren. :D
Nouja, hijs een heel stuk dunner...

Die k800 vind ik ook maar een lomp apparaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht erop omdat hij dunner is en het klepje van de camera steekt niet meer belachelijk ver uit.
En dit vond ik op vergelijk. http://www.vergelijk.nl/m...foon/sony_ericsson/k810i/
Bij central point kan je aangeven of je een emailtje wilt als hij op vooraad is, wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Telefoon is uitgekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ahjah... en hoe weten we dat zeker?

Belcompany houdt het nogsteeds op eind mei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sonyericsson.nl stond altijd dat hij binnenkort uit kwam. nu niet meer, en centralpoint.nl is aan het updaten.

En hier staan een aantal telefoons met met een sterretje meoten nog komen, k810i dus niet meer.
http://www.sonyericsson.c...4000&template=pp1&zone=pp

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, en hij staat alsnog nergens op voorraad...

Vraag me trouwens ook af waarom ze het overal over "noble blue" hebben, hij lijkt toch echt zwart... :?

[ Voor 10% gewijzigd door MikeyMan op 01-05-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daVeX
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
MikeyMan schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:23:
Ja, en hij staat alsnog nergens op voorraad...

Vraag me trouwens ook af waarom ze het overal over "noble blue" hebben, hij lijkt toch echt zwart... :?
zie:
http://www.sonyericsson.c...te=pip3&zone=pp&pid=10804

Beschikbare kleuren
- Noble Blue
- Golden Ivory

Misschien omdat het een fancy naampje moest hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah hij is nog nergens te krijgen en er staat dat hij pas midden .eind mei wordt verwacht. :'(

hij is trouwns bij gsm.nl wel erg over priced, want bij central point heb je hem al voor € 353.49 in plaats van € 555 bij gsm.nl

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-07 12:44

Empathy

Extreme Audio

Lijkt mij ook een mooi telefoontje. De k800i vind ik toch wat te lomp. Gelukkig heb ik nog 2 maandjes voordat ik moet verlengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Laatst online: 09-07 13:39
Nou ben benieuwd of ze hem maandag bij mij thuis bezorgen. bij GSM.nl claimen ze dat hij voorradig is (terwijl op de site staat dat hij er nog niet is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm dus je kunt hem al bestellen? ook al met abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 18:49:
uhm dus je kunt hem al bestellen? ook al met abo?
Denk het wel, heb zelf mijn abbo verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, meld ff als je hem maandag al binnen hebt, en wat je er dan van vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Stimpy1978 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:21:
Nou ben benieuwd of ze hem maandag bij mij thuis bezorgen. bij GSM.nl claimen ze dat hij voorradig is (terwijl op de site staat dat hij er nog niet is).
Koop je die echt bij GSM.nl voor 550 euro? Terwijl dat ding bij andere websites voor zo'n 360 euro wordt aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
Empathy schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:25:
[...]

Koop je die echt bij GSM.nl voor 550 euro? Terwijl dat ding bij andere websites voor zo'n 360 euro wordt aangeboden?
Abbo verlengd, 129 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Da's niet gek idd :) 2 jarig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 16:47
Niet verkeerd als vervanger voor mijn K800i
Hij is in ieder geval wat dunner geworden:

K800i : 105 x 47 x 22mm, 115gram
K810i : 106 x 48 x 17mm, 103,5gram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
Empathy schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 11:41:
[...]

Da's niet gek idd :) 2 jarig?
Nee, 1 jaar. T-mobile relax 400.
Wil toch elk jaar een nieuw toestel (liefst elk half jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Stimpy1978 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 11:53:
[...]

Nee, 1 jaar. T-mobile relax 400.
Wil toch elk jaar een nieuw toestel (liefst elk half jaar).
Tering, das ernstig duur dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

wanneer denken jullie de providers deze telefoon zullen aanbieden? ik ga binnenkort namelijk een nieuwe telefoon aanschaffen, maar dit ga ik wel natuurlijk doen met een abo. Nou zit ik te twijfelen aan de Nokia N73 of de SE K810i. Zelf vind ik die k810 echt heeeel erg mooi. Ik zie deze telefoon trouwens bij winkels te koop staan, zonder abo dan. Bijvoorbeeld azerty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

MethodP schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 17:17:
wanneer denken jullie de providers deze telefoon zullen aanbieden? ik ga binnenkort namelijk een nieuwe telefoon aanschaffen, maar dit ga ik wel natuurlijk doen met een abo. Nou zit ik te twijfelen aan de Nokia N73 of de SE K810i. Zelf vind ik die k810 echt heeeel erg mooi. Ik zie deze telefoon trouwens bij winkels te koop staan, zonder abo dan. Bijvoorbeeld azerty.nl
Kon um bij belcompany en hi.nl van het weekend nog niet vinden. Maar zie dat Azerty ook nog 14 dagen levertijd heeft. Al valt de prijs mij wel weer mee: €335.
Ga van de week eens bellen met HI want volgens mij loopt mn abonnement bijna af, dan zal ik eens horen of ze de K810 ook al leveren.
@ Stimpy Heb je um al en hoe bevalt 'ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Arie-Kanarie schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:24:
[...]

Kon um bij belcompany en hi.nl van het weekend nog niet vinden. Maar zie dat Azerty ook nog 14 dagen levertijd heeft. Al valt de prijs mij wel weer mee: €335.
Ga van de week eens bellen met HI want volgens mij loopt mn abonnement bijna af, dan zal ik eens horen of ze de K810 ook al leveren.
@ Stimpy Heb je um al en hoe bevalt 'ie?
Belcompany houdt het ook nogsteeds op eind mei, begin juni...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste