Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-08 11:48
Dank je voor je reactie. Ik had dat zelf ook bedacht, dus verwijderd, opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Toen had ik nog steeds problemen en vandaar mijn post.

Ongeveer een uur geleden ging ineens een lampje branden: Ik moest de app nog van de geheugenkaart naar de telefoon kopieren... Gedaan, en het werkt als een zonnetje!

Wat er bij mijn vorige installatie waarschijnlijk misging: ik heb via Opera gedownload, omdat het via de eigen browser niet lukte. Daarom herkende hij de telefoon niet en kreeg ik misschien wel de verkeerde versie(?)

Bij de nieuwe download lukte het ineens wel via de eigen browser.

Nu de Gmail app nog helemaal werkend krijgen binne Orange World. Alles werkt, behalve verzenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-06 09:05
hebben jullie nog een goeie link naar mooie thema's voor de k810i?

Of een site met een heleboel thema's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrij algemene vraag, maar waar ik tot heden geen deftig antwoord voor heb gevonden..

wat is het nut van die WLAN nu eigenlijk? Je kan waarschijnlijk je emails checken, maar ik kan me niet echt voorstellen dat je op zo een ding kunt surfen a la internet explorer? :)

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
WLAN :??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Laatst online: 04-08-2024
Grunnen schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 16:02:
hebben jullie nog een goeie link naar mooie thema's voor de k810i?

Of een site met een heleboel thema's :D
Op www.zedge.net en www.mobile9.com kun je uit best veel thema's kiezen. Daarnaast kun je ook bij andere SE modellen zoals de K800i kijken, die werken ook. Je moet wel even een account aanmaken, maar kost niks. Je kunt natuurlijk ook je eigen thema's maken met de SE Themes Creator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik zie niks over WLAN. Wel een BT-icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:09:
[...]

Ik zie niks over WLAN. Wel een BT-icoontje.
bij het onderdeeltje 'Connectiviteit' staat het aangevinkt. Maar op een andere site heb ik dit nu ook niet gezien, dus waarschijnlijk zijn ze verkeerd bij Phone House.

Mijn zoektocht even verder zetten dan.

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Op de website van The Phone House wordt wel vaker onzin geschreven.. Voor de juiste specificaties kan je best altijd de website van het merk zelf consulteren.

Thema's: als je even googelt op "K810i themes" vind je er duizenden. Zelf heb ik een 20-tal thema's die ik zo nu en dan afwissel. Er bestaat een website (de naam ontglipt me even) waar er wekelijkse competities plaatsvinden om het mooiste sony ericsson thema te ontwerpen. Vaak staan die thema's ook nog eens op Devianart.com

Overzicht van k810i thema's:
http://www.handygemein.de/about.html
http://www.se-world.info/board180.html
http://www.godfathers-mobile.de/
http://www.sethpo.de/Original-SE-Themes.html

Synchroniseren met Google Kalender:
http://www.gcalsync.com/

Games:
http://www.esnips.com/web/WizardSGames?docsPage=1#files

Films:
http://sxstem.wordpress.com/?s=english

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 09:49
Gisteren via bluetooth m'n gsm proberen te syncen met men computer
Eerst isync, ging niet

Na een beetje zoeken kwam ik bij PhoneAgent, haalde perfect alle contacten binnen.

Toch was ik nieuwsgierig naar isync, na een beetje zoeken, kwam ik eerst op een plugin van Feiser, na iets meer zoekwerk kwam ik dezelfde plugin tegen, gratis, bij "wouz" bijvoorbeeld.

Toen proberen te syncen, en het leek inderdaad alsof isync werkte.
Dan gaan slapen.

Deze morgen ondekte ik dat heel mijn contact lijst leeg was. Ik start het programma adrees book, en ook dat is helemaal leeg.

Zijn alle contacten nu WEG??

Of kan ik mijn contacten op de telefoon (niet op de sim) recoveren?

Zowel windows als OSX apps zijn welkom.

Hopelijk heb ik een goede engelbewaarder

BELANGRIJJK

Ik heb nog enkele backups van myphone explorer, maar ik kan onmogelijk deze backups hergebruiken in myphone explorer, of elders importeren. De backups zijn plain text, met een text editor kan ik dus wel vcards van elkaar onderscheiden. (smsen zijn wat lastiger te ontccijferen, maar niet van belang)

Iemand ervaring met MPE?

http://www.softfocus.be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 08:56
Weet iemand trouwens waar er een guide staat om zelf themas te maken?
Lijkt me wel leuk namelijk.

Heb al gezocht op de geplaatste sites maar niks gevonden.
Weet iemand hoe dat moet of waar het staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Laatst online: 04-08-2024
Pirate-Bozz schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 23:36:
Weet iemand trouwens waar er een guide staat om zelf themas te maken?
Lijkt me wel leuk namelijk.

Heb al gezocht op de geplaatste sites maar niks gevonden.
Weet iemand hoe dat moet of waar het staat?
Heb je de SE Themes Creator al geprobeerd?
Ik heb al verschillende thema's gemaakt en verschillende bestaande thema's aangepast. In de lijst kan je je telefoon kiezen. Wel handig; mijn zoon heeft namelijk een ander SE telefoon en voor hem heb ik ook thema's gemaakt.

http://download.chip.eu/n...-Creator-3.19_804140.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeve
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:02
Ik heb afgelopen dinsdag mijn K810I ontvangen via een abbo van Telfort. Een mooi en fijn toestel (leuk speelgoed). Op zich kan ik alles wel vinden alleen blijven er toch nog een tweetal vragen over. Misschien kunnen jullie mij helpen.

1. als ik de telefoon opstart dan vibreert hij en geeft dan een wit scherm waarna hij doorgaat naar het sony ericsson logo en gewoon verder opstart. Is dit normaal?

2. Ik heb gisteren een AAC bestandje ontvangen van een vriend via bluetooth. deze werdt direct in de map overige geplaats. Nu kan ik deze daar niet afspelen volgens mij, en ik kan hem ook niet naar de map music verplaatsen. Het lijk er op dat je hem alleen kan verplaatsen binnen de map overige \vrienden. Klopt dat? Ik zou verwachten dat het wel moet kunnen, Misschien doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow :o
Ik heb net Opera Mini 4 op mijn K810i gezet. Nou, dat is nu echt een pareltje :o
Snelste browser die ik ooit op een GSM heb gezien. En stukken beter dan die Opera die op m'n vorige Samsung SGH-E600 stond!

Nu ben ik nog op zoek naar MSN voor op de gsm. Je kunt dat via http://mobile.live.com of als je een Nokia N-serie hebt ook rechtstreeks een applicatie installeren.

Kent iemand een goede client voor de K810i ?
Misschien deze, maar heeft iemand daar ervaring mee?

Bestaan er ook file managers voor? Ik zou dat graag gebruiken voor fotootjes en filmpjes eens te sorteren die op zo een 2GB Memory stick staan.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanMc
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:31
Ik heb nu al ruim een half jaar de K810i en ben er nog steeds tevreden over!

Ik krijg soms de melding dat ik over 95% van mn SMS geheugen zit, dus dan verwijder ik er een paar. Later komt dit, na wat verstuurde en ontvangen smsjes logischerwijs weer terug.

Wie kan mij vertellen waar ik de sms geheugenstatus terug kan vinden? Ik kan het niet vinden.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Is er op fotografisch gebied nog een verschil tussen de K800 en de K810 :?

De specificaties van beide toestellen zijn namelijk vrijwel hetzelfde (ik heb het dan niet over de afmetingen, uiterlijk en het gewicht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Mijn k810 is vandaag vast gelopen en daarna is het niet meer goed gekomen...
Het lijkt nu of er een font mist waardoor bijna alle letters missen, op een enkele na, deze zijn in Times New Roman. Een reset of een volledige factory default reset wil niet helpen.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

edit:

Ik heb het opgelost door hem opnieuw te flashen door middel van de update tool van SE.

[ Voor 14% gewijzigd door CrashOne op 02-04-2008 20:36 . Reden: Oplossing toegevoegd ]

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb net maar eens een mail naar Telfort gestuurd.

Ik heb al een tijd een K810. Ik wilde nu mn mobiel internet eens een keer gaan instellen.
Ik heb de instellingen via de website geprobeerd, via sms en zelfs handmatig. Maar het wil niet lukken.
Als ik een webpagina wil bezoeken geeft hij "verbindinsfout" aan.
Het blauwe balkje linksbovenin is ook niet aanwezig.
Als ik mijn SIM kaart in mijn oude toestel (k750) steek dan werkt internet via GPRS wel.

Het vreemde is ook dat zodra ik verbinding heb met een belgisch netwerk (ik woon niet zo ver van de grens) dat ik dan wel gprs verbinding heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:07

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Even een kickje.

Ik heb een probleem met mijn telefoon. Ik had er wat spelletjes op gezet, en dat ging allemaal wel goed enzo, maar overlaatst zet ik er 1tje bij en nu zijn er bepaalde spelletjes die 2 keer in de lijst staan.

Deze spelletjes werkten nog enzo, maar nu kan ik ze met geen mogelijkheid verwijderen. Ik krijg steeds een fout. Ik heb al de memory stick geformatteerd en een Master Reset gedaan, maar ze zijn er nog steeds.

Iemand die hier een oplossing voor weet? :(

Edit: Opgelost na lang zwoegen met een nieuwe firmware :)

[ Voor 6% gewijzigd door ETzPliskin op 13-05-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Heeft iemand ervaringen met de GPS-headset HGE-100 in combinatie met deze telefoon? (zie link)

Is een combinatie van GPS-ontvanger en Headset die via een kabel aan de telefoon gaat. Ik ben vooral geinteresseerd in de kwaliteit van de ontvangst en de kwaliteit van de software die er bij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:34

gday

TENACIOUS D TIME!!!

M a r c o schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:14:
Ik heb net maar eens een mail naar Telfort gestuurd.

Ik heb al een tijd een K810. Ik wilde nu mn mobiel internet eens een keer gaan instellen.
Ik heb de instellingen via de website geprobeerd, via sms en zelfs handmatig. Maar het wil niet lukken.
Als ik een webpagina wil bezoeken geeft hij "verbindinsfout" aan.
Het blauwe balkje linksbovenin is ook niet aanwezig.
Als ik mijn SIM kaart in mijn oude toestel (k750) steek dan werkt internet via GPRS wel.

Het vreemde is ook dat zodra ik verbinding heb met een belgisch netwerk (ik woon niet zo ver van de grens) dat ik dan wel gprs verbinding heb.
Ik zou zeggen, stel je K810 eens in zodat ie alleen maar gebruik maakt van een GSM-netwerk en niet van een 3G-netwerk. Om te kunnen internetten via het 3G-netwerk moet je bij Telfort per se een internet-bundel hebben.

Ik kan me herinneren dat dat bij mij ooit de oplossing was toen ik nog bij Telfort zat.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 16:25
Hey mensen heb ongeveer een halfjaar Mijn K810, vindt het echt een superphone. echt nou viel me het van de week op dat ik met de camera niet meer kan pre-focussen.

Dit kan toch wel meen ik mij te herinneren. Mijn vraag is dus of mijn herinneringen kloppen en zo ja of dit misschien zelf makkelijk is op te lossen.

Anders moet ik mijn telefoon ter reparatie opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Heb je de settings niet per ongeluk veranderd?
Volgens mij zijn er "Scenes" instellingen waarbij er niet wordt scherpgesteld. Ook zit er in het Camera menu de mogelijkheid om scherpstellen aan te passen (Auto/Macro/Oneindig). Of heb je bijvoorbeeld Bestpic aanstaan? Ik zou alle instellingen eerst eens naar auto en normaal terugzetten om te zien wat er dan gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 16:25
er staan verder geen speciale modussen aan. alle instellingen staat op standaard maar ik heb er nog last van. zal vanavond eens een firmware-update uitvoeren.

/update
firmeware update gedaan maar geen verschil

[ Voor 15% gewijzigd door Mdekoning op 26-05-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren SE K810i bij Vodafone winkel in Utrecht Overvecht prepaid pakket gekocht voor 150 Euro. Geen simlock erin, dacht dat simlock was. T-mobile en Orange card probeert en lukt zonder problemen.
Ze hebben daar nog op voorraad. Andere winkel in Utrecht was al uitverkocht. Wel 70 Euro goedkoper als ik alleen het toestel gekocht had. :P

http://www.vodafone.nl/sh...5100025&_requestid=223496

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Mdekoning schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 23:15:
Hey mensen heb ongeveer een halfjaar Mijn K810, vindt het echt een superphone. echt nou viel me het van de week op dat ik met de camera niet meer kan pre-focussen.

Dit kan toch wel meen ik mij te herinneren. Mijn vraag is dus of mijn herinneringen kloppen en zo ja of dit misschien zelf makkelijk is op te lossen.

Anders moet ik mijn telefoon ter reparatie opsturen.
Kan je nog wel foto's maken? Kan zijn dat je camera knop niet meer schoon is in binnen in de telefoon. Vriend van mij heeft daar ook last van...
Firmware update zal weinig verschil uitmaken aangezien het in mijn ogen puur hardware matig is.
Ik raad je aan om langs een SE service point te gaan... mocht het een aanhoudend probleem blijven.

[ Voor 5% gewijzigd door willy1986 op 18-06-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn Canon Powershot A75 wilde ook niet meer focussen toen de lens gewoon vies was. Probeer die eens voorzichtig met een wattenstaafje ofzo schoon te maken voordat je hem op gaat sturen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

TrackID werkt bij mij sinds een paar weken niet meer met m'n Vodafone-abonnement. Ik krijg de melding dat TrackID alleen is bedoeld voor Sony Ericsson-devices (d'oh), en sinds ik die melding krijg zie ik ook bij alle internetpagina's een header en footer van Vodafone. Meer mensen die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homer.J
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik heb een klein probleem met mijn camera. Het komt regelmatig voor dat de kleuren van de foto niet goed zijn. Het lijkt er een beetje op alsof de kleur diepte niet hoog genoeg is. Het is moeilijk te beschrijven, dus hopelijk maakt deze foto duidelijk wat ik bedoel:

http://img90.imageshack.us/my.php?image=voorbeeldoo5.jpg

Check vooral het hout van de mast, het zeil in de hoek rechts onder, en het houtwerk op de voorgrond links.

Herkent iemand dit? Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:02

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Afaik is dat het resultaat van het filter dat los wordt gelaten op low-light. Als je een hele foto met weinig licht hebt, wordt het nog veel sterker (en de K850i heeft er nóg meer last van). Het blijft een phonecam, het is geen échte vervanging voor een digitale camera ;)

[ Voor 17% gewijzigd door PowerFlower op 22-07-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homer.J
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Het klopt dat dit verschijnsel vooral voorkomt bij foto's in schemer of donker. Echter heb ik er ook wel eens last van bij foto's die gewoon buiten in daglicht zijn genomen. Het gekke is dat ik vooral de laatste tijd last van lijk te hebben. Als ik oudere foto's bekijk die ik met mijn K810 heb gemaakt (waaronder ook schemerfoto's) lijkt dit effect veel minder voor te komen.
Daarom heb ik het vermoeden dat er misschien iets defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Vandaag is mijn MMR-70 binnen gekomen! :)
Na lang wachten (apparaatje was al sinds 2005 te koop via Ebay) heb ik hem afg. vrijdag besteld op deze site voor 30 euro.
Ding bevalt me goed. Moet wel binnen 5 meter van de stereo liggen voor een ruisloos ontvangst.
Gemakkelijk frequentie instellen en mp3 titel gegevens worden ook doorgestuurd via RDS! (mp3 titel dus leesbaar op stereo) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ik heb een k810 maar ik heb een engelse versie .. nu is dat verder niet zon probleem maar ik zou tog graag het woordenboek (t9) wel in het nederlands hebben hoe moet ik dit doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Dat probleem had ik ook (met m'n W850i was dat nog). Voor zover ik weet is een van de weinige manieren via Wotanserver.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort problemen met mn joystick. Denk dat ik zowieso ff mn garantie ga claimen. O-)

Maaruh hebben andere mensen ook toevalig problemen met hun joystick. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
alle SE telefoons krijgen na een tijd problemen met de joystick.
Dit is gewoon een zeer zwak punt op de SE telefoons.
Vandaar dat je ze op de nieuwe modellen bijna niet meer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanMc
Heb nu zo'n jaar de K810i en ben er nog steeds tevreden over. De laatste tijd krijg ik echter wat meer mankementjes:

1. De verlichting van de toetsen 7 t/m # doet het niet meer. Als ik op de 'C' toets druk worden ze wel verlicht, maar normaal dus niet.
2. De toetsen 1 en 6 functioneren niet naar behoren, moet er soms 5x op klikken voordat ie 'm pakt, ditzelfde geld voor de 'kiezen toets' rechtsboven van het web toetsje zegmaar.

Iemand enig idee of dit op te lossen is?

Van het joystickje zelf heb ik overigens geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
DaanMc schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:00:
Van het joystickje zelf heb ik overigens geen last.
Bij de meesten die ik ken begint dat als hij zo'n 2 jaar oud is.
Mijn K750i had er ook last van. Joystick kon niet meer omhoog.

De 810 doet het na een jaar nog steeds goed bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Joystickjes zijn sowieso een zwak punt op een telefoon. Persoonlijk ben ik ook niet zo'n fan van dat soort uitsteeksels, het zijn toch de dingen die het eerste stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ook problemen met de software? als ik pc suite installeer blijft mijn pc om de zoveel minuten even hangen, het komt door pc suite want als ik het verwijder draait de pc weer als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm okey, wel jammer want vond het wel prettig om te werken met de joystick. Kheb mn telefoon al onderhand al een jaar.

Trouwens wat ik wel gek vind, ik hoor wel een toetstoon als ik bijvoorbeeld omhoog druk maar het cursortje zelf gaat niet omhoog.
Ik heb dan dat klikgeluidje als toetsgeluid voor alle toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik toevallig wat aan het rondkijken was om mijn gsm te vervangen zag ik dat de K810i (toch een topmodel een jaar geleden ongeveer) onder de 200 euro gezakt is. Voor 190 ligt hij hier in de winkel. Zelfde verhaal als de K750i die lang geleden 300+ euro kostte, maar die ze daarna lange tijd zijn blijven maken om die door te schuiven naar het middensegment.

Het lijkt mij dat hetzelfde nu gepland wordt met de K810i. K850 heeft z'n plaats ingenomen, K810i kan gewoon een mid-end telefoon worden op dit moment.

Een goedkopere 3G gsm vind je natuurlijk ook niet lijkt mij. Enige nadeel is idd nog het stickje (ken genoeg mensen met een brakke 750i, dus daar ben ik niet al te happig op). De ronde metalen toetsjes die goed van elkaar gescheiden staan, zijn volgens mij wél een goed concept. Clean, duurzaam en gemakkelijk te bedienen.

Wat ik me afvraag, en wat ik niet meteen kan vinden: deze gsm heeft waarschijnlijk nog steeds een proprietary connectie voor headphones vermoed ik? Als er iets is waar ik NIET tegen kan is het dat wel. Ik wil m'n eigen headsets kunnen gebruiken, en dan niet met een verloopstukje, want dat ziet er slordig en cheap uit.

De K850i is waarschijnlijk ook zo? Eventueel kan ik ook wachten tot de K850i doorschuift onder de 200 euro. Verder lijkt mij de 800 serie weinig nadelen te hebben en degelijke aanraders te zijn voor die prijs.

Uiteraard wil ik liever een iPhone, daarmee is alles meteen opgelost, maar ik kan het gewoon niet opbrengen om 500 euro neer te leggen voor een gsm... :s Just can't. Ik vind het gewoon té veel. (ook al had ik het geld). Waarmee ik niet zeg dat de iPhone z'n prijs niet waard is, dat is hij zeker wel, maar voor mij te duur.

Tussen de 150-200 euro (met eventueel teruggave voor een oude gsm) is voor mij de sweetspot.

Zijn er eigenlijk SE telefoons met een normale audio jack? In de specs op de officiële site kan ik daar bij geen enkel model ook maar iets over vinden?

En zijn er docks voor SE telefoons? Staat altijd wel netjes vind ik, en is gemakkelijk om op te laden en data te syncen dan een apart kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tis allemaal proprietary inderdaad. Zelfs de meeste (alle?) walkman phones hebben proprietary aansluitingen. Ik vind het zelf ook waardeloos en vind dus ook niet dat je SE telefoons met "echte" media-afspeelacapaciteiten mag toedichten. Een 3,5mm jack moet er gewoon opzitten.

De SE X1 heeft afaik wel een koptelefoonaansluiting, maargoed, die is behoorlijk high end en valt dus niet binnen jouw budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Normale audiojack heb ik geen last van, ik gebruik een HBH-DS980 headset. Ook zijn er deskstands voor de K810 zie hier.
Zelf ben ik momenteel op zoek naar een vervanger voor m'n K810, die dan in de verkoop gaat. Ik zit alleen te dubben of ik van Orange naar T-Mobile wil, of toch naar een andere provider. De Iphone 3G valt toch af vanwege verschillende beperkingen en klachten. Eigenlijk wil ik de SE Xperia X1 wel, maar die komt waarschijnlijk voorlopig nog niet uit. Dan maar een andere SE, maar ja... welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:14:
Tis allemaal proprietary inderdaad. Zelfs de meeste (alle?) walkman phones hebben proprietary aansluitingen. Ik vind het zelf ook waardeloos en vind dus ook niet dat je SE telefoons met "echte" media-afspeelacapaciteiten mag toedichten. Een 3,5mm jack moet er gewoon opzitten.
Jammer, jammer :( Ik geef je gelijk met uw opmerking over 'media devices'. In een mediadevice hoor je gewoon standaard een headphone te kunnen prikken met de normale jack.

Echt jammer, want de K serie ziet er altijd erg sober, maar toch stijlvol en professioneel uit. Normaal gsm OS (responsief genoeg en meer fool proof), enz... Dan moet ik mij dus weer maar eens boven een beperking stellen die door een fabrikant is opgelegd, enkel omdat de SE uit de 'cybershot' reeks het beste aansluit bij m'n wensen. Ik weet dat het irrelevant en verwend is, maar daar word ik dus niet gelukkig van...

Is er ooit geen nieuwsbericht op de FP gekomen waarin gsm-fabrikanten zich er toe verbonden om normale mini of micro usb te gebruiken (en in dezelfde filosofie horen audio jacks daar ook bij). Enige wat zou helpen is als de consumenten en masse die telefoons in de rekken laten liggen, maar goed, weet de 'domme', niet-geïnformeerde consument veel. Ik word dan ook echt kregelig van die kabeltjes mafia steeds, met hun dure kabeltjes en convertors...

Ze mogen wel eens haast maken met hun standaardisering wat mij betreft. De N82 kan het wel goed, soort mini usb en normale audio jack. Helaas zijn ze te duur, vind ik ze als speelgoed aanvoelen en totaal niet 'premium' met hun miezerige broltoetsjes...
De SE X1 heeft afaik wel een koptelefoonaansluiting, maargoed, die is behoorlijk high end en valt dus niet binnen jouw budget.
Idd, zelfs nog duurder dan een iPhone, dan weet ik ook wel wat ik neem, gezien de iPhone zowat mijn heilige graal is op telefoon gebied ;) En ik wil me ook niet vrijwillig pijnigen met een windows OS, nee dank je ;) Was de verwachtte prijs van dat ding niet 700 euro of zo? :X

De docks vind ik trouwens ook niet zo mooi (als bvb de Touch Diamond of Apple docks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 20:22
Ik heb de K810i van mijn dochter gekregen (abbo liep af) dus unlockcode aangevraagd en gekregen van kpn- Hi tot zover alles goed, maar dan!

Krijg met geen mogelijkheid de code ingevoerd, hier onder de instructies, in het netwerk-menu komen lukt wel alleen de code invoeren gaat denk ik fout bij de komma en E+15

Geachte heer/mevrouw,
Enige tijd geleden ontvingen wij uw aanvraag voor het 'unlocken' van uw mobiele telefoon. Dit betreft het toestel met het mobiele nummer 06130xxxxx en het IMEI-nummer 3590620060xxxxx. Hiervoor heeft u twee speciale codes nodig die uniek zijn voor uw toestel. Uw speciale codes zijn: 000006,70333E+15 en 4,99304E+15

Unlock code: 000006,70333E+15

Het unlocken gaat als volgt:

1. Plaats een 'vreemde' SIM-kaart in het toestel; (een SIM-kaart die wordt geweigerd door het toestel)
2. Druk met de navigatie stick 1x naar links, toets 2x *(STER) en nogmaals de navigatie stick 1x naar links,Wacht tot de melding: "Netwerk" verschijnt;
3. Selecteer nu op de [Kiezen];
Wacht tot de melding: "MNC2" verschijnt;
4. Selecteer nu op de [Kiezen];
Wacht tot de melding: "Voer NCK in" verschijnt;
5. Voer nu de code (000006,70333E+15) in en bevestig met de [OK] toets;
6. Druk nu op de [CLR] toets om het menu te verlaten.
7. Het toestel is nu vrij van SIM lock.

wie weet er raad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
jahako schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 18:31:
Ik heb de K810i van mijn dochter gekregen (abbo liep af) dus unlockcode aangevraagd en gekregen van kpn- Hi tot zover alles goed, maar dan!

Krijg met geen mogelijkheid de code ingevoerd, hier onder de instructies, in het netwerk-menu komen lukt wel alleen de code invoeren gaat denk ik fout bij de komma en E+15

Geachte heer/mevrouw,
Enige tijd geleden ontvingen wij uw aanvraag voor het 'unlocken' van uw mobiele telefoon. Dit betreft het toestel met het mobiele nummer 06130xxxxx en het IMEI-nummer 3590620060xxxxx. Hiervoor heeft u twee speciale codes nodig die uniek zijn voor uw toestel. Uw speciale codes zijn: 000006,70333E+15 en 4,99304E+15

Unlock code: 000006,70333E+15

Het unlocken gaat als volgt:

1. Plaats een 'vreemde' SIM-kaart in het toestel; (een SIM-kaart die wordt geweigerd door het toestel)
2. Druk met de navigatie stick 1x naar links, toets 2x *(STER) en nogmaals de navigatie stick 1x naar links,Wacht tot de melding: "Netwerk" verschijnt;
3. Selecteer nu op de [Kiezen];
Wacht tot de melding: "MNC2" verschijnt;
4. Selecteer nu op de [Kiezen];
Wacht tot de melding: "Voer NCK in" verschijnt;
5. Voer nu de code (000006,70333E+15) in en bevestig met de [OK] toets;
6. Druk nu op de [CLR] toets om het menu te verlaten.
7. Het toestel is nu vrij van SIM lock.

wie weet er raad ?
misschien is ie al geunlocked? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop alsof men bij KPN de code met Excel heeft gegenereerd in de brief. Excel kort erg lange getallen (zoals unlockcodes) namelijk op deze manier af. Deze code kun je niet invoeren, dus even bellen met KPN en de juiste code vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Idd, dit kan niet kloppen, heb nog nooit een komma in een unlock-code gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetesaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-07 21:14

hetesaus

hetesaus

Heb een heel vaag probleem met mijn K810i

Hij slaat namelijk foto's niet op, niet op het telefoon geheugen en niet op een memory stick.
Echter filmpjes slaat hij wel op, evenals panorama foto's en foto's met een kader :S (Dus alleen normale foto's en BestPic werkt niet)
Je hoort em wel een foto maken, maar bezig met opslaan komt niet in en daarna gaat de telefoon terug naar het hoofdmenu.

Wat ik allemaal al heb geprobeerd:

- Alles resetten
- Laatste firmware opnieuw installeren
- Memory stick eruit halen
- Op alle mogelijke kwaliteiten een foto gemaakt

Kon via google en GOT niets vinden over dit probleem. Kwam iets in dezelfde richting tegen op kieskeurig en vergelijk.nl, maar op die posts daar is nooit gereply-ed

Dus iemand hier een idee waar dit aan ligt en mss ook een oplossing?

hetesaus

• hetesaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-07 21:14

hetesaus

hetesaus

hetesaus schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:06:
Heb een heel vaag probleem met mijn K810i

Hij slaat namelijk foto's niet op, niet op het telefoon geheugen en niet op een memory stick.
Echter filmpjes slaat hij wel op, evenals panorama foto's en foto's met een kader :S (Dus alleen normale foto's en BestPic werkt niet)
Je hoort em wel een foto maken, maar bezig met opslaan komt niet in en daarna gaat de telefoon terug naar het hoofdmenu.

Wat ik allemaal al heb geprobeerd:

- Alles resetten
- Laatste firmware opnieuw installeren
- Memory stick eruit halen
- Op alle mogelijke kwaliteiten een foto gemaakt

Kon via google en GOT niets vinden over dit probleem. Kwam iets in dezelfde richting tegen op kieskeurig en vergelijk.nl, maar op die posts daar is nooit gereply-ed

Dus iemand hier een idee waar dit aan ligt en mss ook een oplossing?
Helemaal niemand een idee/tip? :'(

hetesaus

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:59
is een K810i eigenlijk beter dan de K800i? Ik moet een vervanger voor mijn K800i gaan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn k810i ruim een jaar met veel plezier te hebben gebruikt, heb ik sinds een paar weken toch echt veel last van mijn joystick.
Als ik hem naar beneden druk, reageert de telefoon soms helemaal niet en soms gaat hij verder in het menu (alsof ik de joystick indruk zeg maar). Zijn er meer mensen met soortgelijke problemen? Denken jullie dat een beetje contactspray zou helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Af en toe heb ik dat ook, maar dat is meestal wel voorbij als ik even blaas langs de joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Laatst online: 15-09 14:24
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:57:
Na mijn k810i ruim een jaar met veel plezier te hebben gebruikt, heb ik sinds een paar weken toch echt veel last van mijn joystick.
Als ik hem naar beneden druk, reageert de telefoon soms helemaal niet en soms gaat hij verder in het menu (alsof ik de joystick indruk zeg maar). Zijn er meer mensen met soortgelijke problemen? Denken jullie dat een beetje contactspray zou helpen?
Je moet het bovenkapje er even af proberen te halen, en dan het stof tussen de joystick etc. schoonmaken.
Beetje contactspray aan de hoekjes en hij is weer zo goed als nieuw!

Verwijderd

Tommzz schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:00:
[...]

Je moet het bovenkapje er even af proberen te halen, en dan het stof tussen de joystick etc. schoonmaken.
Beetje contactspray aan de hoekjes en hij is weer zo goed als nieuw!
Dat heb ik net geprobeerd, maar er zit niet echt stof in de joystick. Ik heb foto's gemaakt, die kan ik later wel ff posten. Het probleem met het naar beneden gaan is er nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanMc
Het is mogelijk om met de K810i gesprekken op te nemen (zoals bij vrijwel elke telefoon..)

Ik kan alleen nergens iets vinden over hoelang je een gesprek kan opnemen. Kan dit gewoon net zolang tot je geheugen vol is? Of zit er een maximum tijd aan vast (misschien 30 min oid)

Ik hoop dat iemand mij hier duidelijkheid over kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toptelefoon!!

Nou ja tot 2 weken terug tenminste.

De joystick heeft ernstige kuren en in combinatie met mijn driftigheid ( ik noem het temperament )
heeft de telefoon al vliegles gehad. 8)7

Krijg morgen een nieuwe ( nokia op goed geluk ) en dan gaan we "het ouwe lijk" ff opereren.
Zal wel priegelwerk worden als ik de schroefjes zo zie.

Zijn er nieuwe schermpjes te krijgen????
Zit vol met krassen is eigenlijk zonde.

Maar verder geen kwaad woord
formaat is goed
Menu is doeltreffend en eenvoudig te bedienen
Radio en mp3 functies zijn goed ( oortelefoon = bagger )
Internetten gaat best wel goed in 3G alleen scherm is aan de kleine kant.
Wekkerfunties perfect per dag instelbaar.
Speaker is waardeloos trouwens.

Ik hoop dat ie het straks weer doet en anders een nieuwe ( als prepaidje?? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:06:
[...]
Dat heb ik net geprobeerd, maar er zit niet echt stof in de joystick. Ik heb foto's gemaakt, die kan ik later wel ff posten. Het probleem met het naar beneden gaan is er nog steeds.
Stofzuiger! :Y
Contactsprayblazen naast de joystick spuiten zal geen effect hebben. Het probleem is dat er miniscuul stof tussen de functietoetsen en de cover sijpelt waardoor de joystick misschien hapert. Enigste oplossing is de cover eraf klikken en functietoetsen eraf te halen en dan ff schoonblazen.

Ik heb vanavond een nieuw keypad + joystick in mijn K810i gezet. Het inbouwen was een klusje van 5 minuten. (mits je de juiste schroevendraaiers hebt (torx) Werkt prima! Twee functietoetsen waren namelijk afgebroken.

Er zijn ook nieuwe LCD display te koop.
http://mobielbereikbaar.n...10i+LCD+Display+Origineel
Torx schroevendraaiers vind je bij de betere ijzerwaren handelaar en modelbouwwinkels.
hetesaus schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:49:
[...]
Helemaal niemand een idee/tip? :'(
Memory stick formateren op pc + fabrieksherstel van de K810. Daarna memorystick in je k810 formateren.
Werkt het dan nog niet? Dan langs een service point van Sony Ericson en laat ze eens naar het probleem kijken.

[ Voor 45% gewijzigd door willy1986 op 19-12-2008 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09 13:05
hoe krijg ik het blauwe licht aan, zodat ik de cijfertjes en letters goed kan zien. bij mij brand niets????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
moeskoetie schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:34:
hoe krijg ik het blauwe licht aan, zodat ik de cijfertjes en letters goed kan zien. bij mij brand niets????
Helderheid van de display hoger zetten.
Als er niets brand dan is er waarschijnlijk iets mis met je keypad?
Komen bij de toetsen 1, 4,7 en * wel blauw licht in de cameramodus?

Je kan je lcd verlichting even testen via het service menu:
De volgende code intoetsen in standby modus: > * < < * < *
(vogelbekjes staan voor de richting van je joystick)
kies Service-tests > LED/verlichting
Als het goed is gaat je display + toetsverlichting knipperen. :)

Tip voor iedereen: Het SonyEricsson W800, W700, K750, D750 topic - Deel 11
TS even doornemen ;) Veel nuttige info! :9

[ Voor 16% gewijzigd door willy1986 op 29-12-2008 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09 13:05
helderheid staat op 100%
ja die lampjes branden wel als ik de cameramodus open
ben in het service menu geweest, en heb de test gedaan, maar er brande niets :( :(

[ Voor 59% gewijzigd door moeskoetie op 29-12-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
moeskoetie schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:57:
ben in het service menu geweest, en heb de test gedaan, maar er brande niets :( :(
Je display knipperde ook niet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Ik heb m'n k810i nu zo'n anderhalf jaar in gebruik.. Komt het bij jullie ook voor dat als je het fotoklepje opzij schuift, de gsm niet al te vinnig meer reageert. Ik krijg sinds een aantal weken vaak het bericht "Open de lenscover" terwijl die al is geopend en merk ook op dat het bewaren van foto's minder snel gaat (hoewel dit mss te wijten is dat mijn 2gb kaartje slechts 170mb over heeft en kan ik het mss beter ff formatteren) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Geen last van langzaam reageren, maar wel de laatste paar weken vaak gehad dat bij het opslaan van de foto het camerascherm vanzelf afsluit, en dat daarna blijkt dat de foto niet is opgeslagen. Ik ben al een aantal foto's kwijtgeraakt op deze manier. Ook hier een 2gb kaartje, maar met nog bijna 700MB vrij.

Een paar keer is het misschien mijn eigen schuld geweest, omdat ik na het afdrukken bijna meteen het klepje weer dicht deed (Alhoewel dit eerst alijd wel goed ging...), maar zonder dat ging het ook wel eens fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Ik heb nergens last van. Software: R6BC002
(Camera versie: 2.5)

Al een reset uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thelightning
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-06-2022
Vorigeweek mijn telefoon naar KPN gebracht ivm slecht reageren van knoppen/joystick etc.

Gister een gloednieuwe gekregen maar het lijkt wel een andere rivisie ofzo...
Veranderingen die ik tot nu toe heb gemerkt;
-Camera gaat niet meer aan wanneer je het klepje openschuift (Man wat is dit irritant)
-Waar je normaal een touwtje oid aan bevestigd werkt nu anders, er steekt geen metalen dingetje meer uit
-Batterij kleptje zit stuk beter vast (al weet ik nogniet waardoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Dat het cameraklepje niet meer werkt lijkt me gewoon een defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Heb deze week een firmware update uitgevoerd. Echter nu kan ik geen pincode meer invoeren. Krijg nog wel een het gewone scherm, maar als ik de code in wil voeren, zie ik geen tekens op het scherm staan. Hoe krijg ik dit weer goed, want het toestel nu niet meer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Even naar Sony Ericsson bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
Kheb een kabel voor k750i; die zou ook moeten werken voor k810i, maar de gsm wordt niet herkend door dat sony programmatje.
Op de gsm komt er melding van de aansluiting, dus daar zou het probleem niet moeten liggen. Kheb het al op 2pc geprobeerd, maar op geen enkel lukt het. Is dit een defect ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 12:16
Kan er niet veel over vinden, maar heb een ervaring nodig. Ik ben al een tijdje in het bezit van deze telefoon (bevalt me uitstekend), en ik zit er over te denken om over te stappen naar de X1 (meer mogelijkheden). Desalniettemin mijn vraag: Ik wil deze bleutooth headset kopen. Weet iemand of mijn equalizer (basist ;)) wel of niet word meegestuurd naar de headset? Indien niet, hoe kan ik dat oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
crazyheinz schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:48:
Kheb een kabel voor k750i; die zou ook moeten werken voor k810i, maar de gsm wordt niet herkend door dat sony programmatje.
Op de gsm komt er melding van de aansluiting, dus daar zou het probleem niet moeten liggen. Kheb het al op 2pc geprobeerd, maar op geen enkel lukt het. Is dit een defect ofzo?
Drivers geinstalleerd? Zie TS. :)
Zonder driver werkt de usb verbinding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Tis al opgeslost, twas een kapotte kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Sef24 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:43:
Kan er niet veel over vinden, maar heb een ervaring nodig. Ik ben al een tijdje in het bezit van deze telefoon (bevalt me uitstekend), en ik zit er over te denken om over te stappen naar de X1 (meer mogelijkheden). Desalniettemin mijn vraag: Ik wil deze bleutooth headset kopen. Weet iemand of mijn equalizer (basist ;)) wel of niet word meegestuurd naar de headset? Indien niet, hoe kan ik dat oplossen?
Niemand? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Alle geluidsinstellingen worden volgens mij gewoon doorgevoerd naar je headset. (maar pin mij er niet op vast ;))

Ik heb zojuist mijn google agenda gesynchroniseerd met mijn K810 agenda dmv MPE.
Met de nieuwste versie van MyPhoneExplorer kan je nu heel simpel je Google agenda synchroniseren met je K810i. Zie ook bestand > opties > Synchroniseren. (of ik heb deze optie nooit eerder opgemerkt :O)

Bovenstaande is wel gratis in tegenstelling tot: http://www.goosync.com/UpgradeDetail.aspx en http://www.gcalsync.com/ Je maakt namelijk gebruik van internetverbinding van je pc; ( K810 agenda <-> MPE agenda <-> Google agenda )

Ook mijn mobiel maar even geupdate met R8BA024 firmware. :z

[ Voor 10% gewijzigd door willy1986 op 08-05-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
In de review staat dat het niet zo is. :(

Edit: Dat stond alleen bij degene die de SE gebruikte. Degene met de Samsung kreeg wel doorgevoerde geluidsinstellingen...

[ Voor 60% gewijzigd door Joseph op 09-05-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Hebben jullie het ook bij jullie gsm dat de onderste vijsjes een ander soort vijsjes zijn dan de bovenste? De bovenste kan je makkelijk openschroeven met een kleine schroevendraaier, maar met de onderste gaat dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
crazyheinz schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:49:
Hebben jullie het ook bij jullie gsm dat de onderste vijsjes een ander soort vijsjes zijn dan de bovenste? De bovenste kan je makkelijk openschroeven met een kleine schroevendraaier, maar met de onderste gaat dit niet.
vijsjes=schroefjes?
Bovenste twee zijn inderdaad kruiskop. Onderste twee zijn Torx. Welke je alleen kan losdraaien met een torx schroevendraaier. (te koop bij modelbouwzaken en bouwmarkten)
Wikipedia: Torx

[ Voor 5% gewijzigd door willy1986 op 23-05-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gowiththeflow!
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 10:13

gowiththeflow!

!wolfehthtiwog

Deze heb ik week van iemand de K810i overgenomen en was er heel tevreden mee maar sinds gisteravond heb ik helaas het volgende probleem en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Ik had de telefoon via USB op de computer aangesloten en was even weggelopen. Toen ik terugkwam, stond de computer in de slaapstand en trilde de telefoon onophoudelijk, met een wit scherm. Ik kon dat alleen stoppen door de batterij eruit te halen. Nu gaat de telefoon helemaal niet meer aan en als ik hem in de oplader plug gebeurt er niets. SE update service detecteert hem ook niet. Hij lijkt wel dood.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Is de batterij misschien overladen? Of is er op de een of andere manier iets met de firmware gebeurd? Flashen lukt niet omdat SE update service hem helemaal niet kan vinden.

I'd rather have a full bottle in front of me than a full frontal lobotomy

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste