Waar heb je op gegoogled? k810i isync levert als eerste hit een gratis iSync plugin op, je moet ff naar beneden scrollen voor de downloadlink maar hij werkt echt perfect, ik gebruik m ook
Je moet alleen wel even goed opletten dat als je met iCal synched dat je tijdzone instellingen goed moeten staan. Die van mij stond op GMT +0:00 Wintertijd en daardoor klopten de tijden voor geen meter
Orange biedt de K810i nu voor 54,99 euro aan i.c.m. 2 jarig 15 euro abbonement (type abonnement die ik op het oog heb) Maar T-Mobile biedt de K800i nu voor 0,00 euro aan i.c.m. 2 jarig Flex 10 abonnement (ook eentje die ik op het oog heb) Nu heb ik zelf in de MM de K810i al een aantal keer vastgepakt, smsjes meegetypt gewoon om te zien hoe het aanvoelt in dagelijks gebruik. En went het snel dat de knopjes niet meer rechthoekig/plat zijn maar rond en op het toestel ligt?
Want het liefste heb ik de K800i qua toetsen, maarja... de K810i kent wel enige verbeteringen. Beide providers bieden overigens aan dat je 1 jaar de helft van de kosten betaald. Wachten op de K850i is natuurlijk een optie, maarja.. zal lang duren voordat die in prijs verlaagd is. Zit er aan te denken dan gewoon straks in december voor de K810i te gaan om vervolgens ooit de K850i los op de kop te tikken. Sim kaartje erin gooien en ik ga met die verder.
Maarja.. Orange is overgenomen door T-Mobile en per maand 5 euro betalen of 7,5 euro scheelt toch een heus 2,5 euro
(1ste jaar Orange: 7,5 euro (Orange 15) | 1ste jaar T-Mobile: 5 euro (T-Mobile Flex 10) Zit dus een beetje te dubben, laat staan of het mogelijk is om bij T-Mobile mijn verlenging te doen. Krijg ik namelijk de K800i gratis voor nop en ben ik 2,5 euro goedkoper uit per maand in jaar 1
Maarja, ik ben Orange klant, maar omdat Orange opgaat in T-Mobile vraag ik me nu dus af of het ook al mogelijk is bij T-Mobile je abbo te verlengen terwijl ik Orange klant ben
Bij Orange kan ik in december al verlengen (mijn abonnement loopt maart 2008 af en Orange hanteert 4 maanden van te voren, welke tijd T-Mobile hanteert weet ik niet)
Zit dus een beetje te twijfelen tussen beide toestellen. Bij Orange moet ik bijbetalen om de K810i te krijgen, bij T-Mobile voor de K800i niet. Maar Orange geeft me naast 50% korting voor jaar 1 ook nog eens een 1GB kaartje, wat T-Mobile weer niet doet. En qua knoppen geef ik de voorkeur aan de K800i, maar qua design aan de K810i. Waarom verschillen die toestellen qua uiterlijk zoveel *zucht*
Want het liefste heb ik de K800i qua toetsen, maarja... de K810i kent wel enige verbeteringen. Beide providers bieden overigens aan dat je 1 jaar de helft van de kosten betaald. Wachten op de K850i is natuurlijk een optie, maarja.. zal lang duren voordat die in prijs verlaagd is. Zit er aan te denken dan gewoon straks in december voor de K810i te gaan om vervolgens ooit de K850i los op de kop te tikken. Sim kaartje erin gooien en ik ga met die verder.
Maarja.. Orange is overgenomen door T-Mobile en per maand 5 euro betalen of 7,5 euro scheelt toch een heus 2,5 euro
Zit dus een beetje te twijfelen tussen beide toestellen. Bij Orange moet ik bijbetalen om de K810i te krijgen, bij T-Mobile voor de K800i niet. Maar Orange geeft me naast 50% korting voor jaar 1 ook nog eens een 1GB kaartje, wat T-Mobile weer niet doet. En qua knoppen geef ik de voorkeur aan de K800i, maar qua design aan de K810i. Waarom verschillen die toestellen qua uiterlijk zoveel *zucht*
Sinds enige weken is er een versie van SEUS die met Vista overweg kan. Helaas heeft m'n T-Mobile branded exemplaar zogenaamd de laatste versie. Echt een nare streek, want het lijkt me sterk dat ik hem dus ooit nog (legaal) kan updaten. T-Mobile zal niet snel een nieuwe fw uitbrengen denk ik 
Welke nieuwe features de nieuwe firmwares allemaal bevatten weet ik niet exact, onder andere dat de video's bij het overzichtscherm al gingen spelen als ze geselecteerd worden als ik me goed herinner.
Maarja welke functies het ook zijn, het blijft triest van T-Mobile.

Welke nieuwe features de nieuwe firmwares allemaal bevatten weet ik niet exact, onder andere dat de video's bij het overzichtscherm al gingen spelen als ze geselecteerd worden als ik me goed herinner.
Maarja welke functies het ook zijn, het blijft triest van T-Mobile.
@ Joosie200: ik heb een k750i gehad, de "overstap"naar de k810i was niet groot. Het gebruiksgemak is het zelfde en de menu structuur kende ik al uit mijn hoofd. de ronde toetsjes typen fijn. 
Wat betreft het beste/goedkoopste abbo is persoonlijk. Dat zal je echt zelf moeten uitvissen. Ik heb zelf gewoon www.telecomvergelijker.nl gebruikt; aantal belminuten/smsjes ingevuld en het goedkoopste abbo voor 2 jaar gepakt (2jr Hi 25 + K810i was 490 euro, hi gaf 5 euro korting p.m., K810i kostte mij 10 euro) Natuurlijk kan je lang wikken en wegen voor het goedkoopste abbo.. maar die tijd die je daaraan besteed kan je ook nuttig gebruiken voor bijbaantje
Gratis 1Gb kaartje klinkt leuk... maar daar betaal je uiteindelijk ook voor (2 euro 50 x 12 = 30 euro)
Ik heb een 4Gb kaartje gekocht voor 70 euro en daar ben ik nog steeds erg tevreden mee
lekker veel muziek en foto's.
@ Dutch-Hane; geen ramp hoor dat je niet kan updaten. Gekeken naar de K750i-FW's maakten die firmware updates geen grote veranderingen.
Ben er trouwens uit hoe het zit met de bestandsoverdracht en telefoon-modus en het verschil
Wisten jullie al dat wanneer je de K810i aansluit op een willekeurige pc met de usb kabel (die niet beschikt over drivers oid) de telefoon en memory card word gezien als externe harde schijf? En je dus dmv verkenner bestanden op de K810i of de memory card kan zetten. Helaas wel met zeer trage verbinding...
Deze functie was nog niet bij de K750 serie (je moest namelijk de juiste drivers daarvoor hebben)
@ Tinux, ben je toevallig al bezig met een update van de SP? Net zo uitgebreid als de SP van de K750i?
En een handig converter prog om .mov-filmpjes van de k810 om te zetten naar .avi-filmpjes
Wat betreft het beste/goedkoopste abbo is persoonlijk. Dat zal je echt zelf moeten uitvissen. Ik heb zelf gewoon www.telecomvergelijker.nl gebruikt; aantal belminuten/smsjes ingevuld en het goedkoopste abbo voor 2 jaar gepakt (2jr Hi 25 + K810i was 490 euro, hi gaf 5 euro korting p.m., K810i kostte mij 10 euro) Natuurlijk kan je lang wikken en wegen voor het goedkoopste abbo.. maar die tijd die je daaraan besteed kan je ook nuttig gebruiken voor bijbaantje
Gratis 1Gb kaartje klinkt leuk... maar daar betaal je uiteindelijk ook voor (2 euro 50 x 12 = 30 euro)
Ik heb een 4Gb kaartje gekocht voor 70 euro en daar ben ik nog steeds erg tevreden mee
@ Dutch-Hane; geen ramp hoor dat je niet kan updaten. Gekeken naar de K750i-FW's maakten die firmware updates geen grote veranderingen.
Ben er trouwens uit hoe het zit met de bestandsoverdracht en telefoon-modus en het verschil
Wisten jullie al dat wanneer je de K810i aansluit op een willekeurige pc met de usb kabel (die niet beschikt over drivers oid) de telefoon en memory card word gezien als externe harde schijf? En je dus dmv verkenner bestanden op de K810i of de memory card kan zetten. Helaas wel met zeer trage verbinding...
Deze functie was nog niet bij de K750 serie (je moest namelijk de juiste drivers daarvoor hebben)
@ Tinux, ben je toevallig al bezig met een update van de SP? Net zo uitgebreid als de SP van de K750i?
En een handig converter prog om .mov-filmpjes van de k810 om te zetten naar .avi-filmpjes
[ Voor 4% gewijzigd door willy1986 op 09-10-2007 00:07 ]
Verwijderd
Heb nu de K800i, en moet mijn abonnement verlengen. Hoezeer is de K810i aan te raden t.o.v. de K800? Of zit er echt nauwelijks verschil in? Zie dat hij alleen een langere standby tijd heeft..
Tja echt veel veranderingen zijn er niet. Hij is iets minder "diep" doordat o.a. het klepje minder uitsteekt. Verder is er foto fix, wat onderbelichte foto's tijdens uitgaan ofzo weer fixt. En iets wat ik ook zo nu en dan wel gebruik is dat TrackID, wat tijdens radio of een muziek van extern geluidsapparaat laat weten welk nummer het is (dit maar tot op zekere hoogte natuurlijk). Dat het uiterlijk anders is, is je wel opgevallen natuurlijk, smaken verschillen wat dat betreftVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:21:
Heb nu de K800i, en moet mijn abonnement verlengen. Hoezeer is de K810i aan te raden t.o.v. de K800? Of zit er echt nauwelijks verschil in? Zie dat hij alleen een langere standby tijd heeft..
Wat wil je doen dan? Foto's op je TV showen? Daar is wel zo'n bluetooth setje voor te krijgen geloof ik..
De MMV-200 bijvoorbeeld
De MMV-200 bijvoorbeeld
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik heb de push email-functionaliteit eens getest, en dat werkt erg mooi moet ik zeggen! Ik heb alleen het idee dat het echt waanzinnig veel van je batterij zuipt!
Kan iemand dat bevestigen?
Edit: wtf ... het afgelopen uur is m'n battery alweer met 9% teruggelopen. Ik denk dat dat IMAP-push maar een slecht idee is. Dan maar weer pollen om de 4 uur.
Edit: wtf ... het afgelopen uur is m'n battery alweer met 9% teruggelopen. Ik denk dat dat IMAP-push maar een slecht idee is. Dan maar weer pollen om de 4 uur.
[ Voor 29% gewijzigd door gday op 19-10-2007 01:32 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Verwijderd
Leuk 
Gevonden hoe je foto's kunt maken zonder dat je het shutter sound hoort.
Gewoon op # drukken zodat je telefoon in silent mode terecht komt en dan foto's maken \(^ ^)/
Echt dom... waarom ben ik er niet vroeger op gekomen.
Gewoon op # drukken zodat je telefoon in silent mode terecht komt en dan foto's maken \(^ ^)/
Mijn k810i maakt in "Normaal" mode geen shuttersound, waar ik heel blij om ben, daar dit niet het geval was bij mijn k700i en k750i....Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:57:
Leuk
Na bijna 2 jaar genoten te hebben van mijn w800i is deze helaas overleden na een val. Ik heb nu een k810i aangeschaft die behoorlijk overeen komt met de w800i. Echter ik kan nergens vinden hoe ik de toetsenblokkering autoamtisch in kan schakelen. Op de w800i zat dit onder instellingen\algemee\blokkeringen maar die kan ik op de k800i niet terug vinden. Zoeken op GoT levert ook niks op. Zit die functie er echt niet op en kun je alleen maar handmatig de toetsen blokkeren ?
Laat maar, even googlen op engelse termen en je hebt de info zo..., zit nu onder instellingen\algemeen\beveiligingsanook schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:04:
Na bijna 2 jaar genoten te hebben van mijn w800i is deze helaas overleden na een val. Ik heb nu een k810i aangeschaft die behoorlijk overeen komt met de w800i. Echter ik kan nergens vinden hoe ik de toetsenblokkering autoamtisch in kan schakelen. Op de w800i zat dit onder instellingen\algemee\blokkeringen maar die kan ik op de k800i niet terug vinden. Zoeken op GoT levert ook niks op. Zit die functie er echt niet op en kun je alleen maar handmatig de toetsen blokkeren ?
Hoe lang duurt het dan voor de toetsenblokkering aanspringt?
Verwijderd
Is het ook mogelijk bij deze telefoon om de agenda functie op het scherm weer te geven wanneer er geen menu's zijn geopend. Ik bedoel dan net zoals de nieuwe nokia telefoons hebben (n73 etc).
Ik twijvel tussen de N73 en deze telefoon. Maar aangezien ik de agenda functie ontzettend veel gebruik is dit erg belangrijk voor mij.
Ik twijvel tussen de N73 en deze telefoon. Maar aangezien ik de agenda functie ontzettend veel gebruik is dit erg belangrijk voor mij.
Nope, je moet expliciet naar de agenda toe (iig bij mijn orange-branded versie).
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Had nog nooit van deze applicatie gehoord, net gedownload via k810i en werkt perfect. Ik vond het vroeger zo vervelend dat ik telkens naar de agenda moest navigeren, nu staat hij mooi op desktop! Bedankt voor de leuke link.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:07:
Of mobytoday gebruiken.
http://www.bermin.net/mobytoday.html
Weet je mss hoe je die standaard achtergrond kan veranderen in je thema achtergrond?
Ik haal sinds zaterdag mijn e-mail op met mijn K810i, alleen irriteer ik me aan het volgende.
Ik kan het tril alarm bij nieuwe e-mail niet uitzetten, en nu wil ik 's nachts nog wel eens spam krijgen...
Iemand hier misschien een oplossing voor?
Ik kan het tril alarm bij nieuwe e-mail niet uitzetten, en nu wil ik 's nachts nog wel eens spam krijgen...
Iemand hier misschien een oplossing voor?
Met WinRar je achtergrond uit je .htm extracten en dan dit volgen: http://www.bermin.net/mt_faq.html#Q11CarLL schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:19:
[...]
Had nog nooit van deze applicatie gehoord, net gedownload via k810i en werkt perfect. Ik vond het vroeger zo vervelend dat ik telkens naar de agenda moest navigeren, nu staat hij mooi op desktop! Bedankt voor de leuke link.
Weet je mss hoe je die standaard achtergrond kan veranderen in je thema achtergrond?
Verwijderd
Sinds 2 weken in het bezit van de K810i en moet zeggen met zeer grote tevredenheid alleen 1 vraagje. zijn er zwaardere accu's te krijgen voor deze telefoon ? Ik internet regelmatig en mail nog vaker via de K810i en dat slurpt toch redelijk snel de accu leeg
Ziet er goed uit dat MobyToday!!
Verbruikt dit niet veel meer van je accu? Als je continu een java applicatie op de achtergrond draait?
Verbruikt dit niet veel meer van je accu? Als je continu een java applicatie op de achtergrond draait?
STAY AWAKE!!
Zou het niet direct weten, al eens gekeken op Sony Ericsson website of eBay?Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:13:
Sinds 2 weken in het bezit van de K810i en moet zeggen met zeer grote tevredenheid alleen 1 vraagje. zijn er zwaardere accu's te krijgen voor deze telefoon ? Ik internet regelmatig en mail nog vaker via de K810i en dat slurpt toch redelijk snel de accu leeg
Speel zelf geregeld games of mobiel surfen en hij gaat zo'n 3 tot 4 dagen mee.
@ gday: merci man!
Ik internet en mail eigenlijk nooit, zit de bijna de hele werkdag in hetzelfde kantoor en 's avonds in hetzelfde huis (weinig te roamen dus) en ik haal meestal 4 dagen. Ik bel af en toe en sms een paar keer per dag. Dus ik vind het accuduur beetje tegenvallen (inmiddels heb ik um wel 20 keer opgeladen, dus maximum zou nou toch bereikt moeten zijn.
Is het jullie ook opgevallen dat alle smsjes, ontvangen en verzonden voor 28 oktober 2:00, sinds die tijd een uur eerder ontvangen danwel verzonden zijn?
Kwam er vanmiddag acher, deed mij wel beseffen dat ik mn telefoon eigenlijk helemaal niet had teruggezet en toch loopt 'ie nog steeds op tijd. Ze proppen steeds meer intelligentie in zon ding
Dat valt me dan wel weer mee (dan maar iets vaker opladen ;-))
Is het jullie ook opgevallen dat alle smsjes, ontvangen en verzonden voor 28 oktober 2:00, sinds die tijd een uur eerder ontvangen danwel verzonden zijn?
Kwam er vanmiddag acher, deed mij wel beseffen dat ik mn telefoon eigenlijk helemaal niet had teruggezet en toch loopt 'ie nog steeds op tijd. Ze proppen steeds meer intelligentie in zon ding
Dat valt me dan wel weer mee (dan maar iets vaker opladen ;-))
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Verwijderd
Hoe bevalt de MP3 Functie van deze telefoon?
Want ik gebruik mijn telefoon het meeste als agenda, daarna voor MP3's maar ook foto's maken (met bellen en smsen uitgezonderd natuurlijk). Dus ik twijvel een beetje of ik voor een SE Wseries of Kseries moet gaan.
Want ik gebruik mijn telefoon het meeste als agenda, daarna voor MP3's maar ook foto's maken (met bellen en smsen uitgezonderd natuurlijk). Dus ik twijvel een beetje of ik voor een SE Wseries of Kseries moet gaan.
In mijn K810i zit bijna dezelfde muziek speler als in de W810i van mijn broertje. Speakertje kan iets minder hard, mijn K750i kwam makkelijk mee met de W810i maar de K810i gaat toch echt minder hard, ik gebruik het speakertje toch bijna nooit dus maakt het me ook niet zoveel uit.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:55:
Verder heb je bij de K750i en de W810i een mega bass oid aan equalizer instelling. Deze mist mijn K810i ook.
Oordopjes tussen de W en K serie zijn verschillend, zijn wel uit te wisselen, een HPM-70 setje kost nog maar iets van 15 euro dus daar is ook overheen te komen (heb er zelf ooit een voor mijn K750i gekocht voor 40 euro of iets dergelijks)
Voor MP3's luisteren dus geen grote verschillen, tenminste als je het mij vraagt.
Bevalt mij zeer goed! De speler vind ik prima. De knopjes aan de zijkanten vind ik wel iets wat klein. Maar het is wel mogelijk de speler middels de play knop aan te zetten wanneer die in mijn broekzak zit.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:55:
icm een 4Gb kaartje is het zeer relaxed.
Het klopt idd dat er geen "bass-boost"equalizer op zit.. maar goed dat kan je oplossen door handmatige modus. Ik luister op standje "Bas" en die vind ik prima. Gebruik sowieso een HPM-70 headset want geluid klinkt dan echt veel beter (vergeleken met die standaard headset)
Ik kom van de W810i af en ik vind hem wel wat minder, moet ik eerlijk zeggen. Er missen gewoon een paar kleine dingen zoals dat je via de knop naar onder door de lijst heen kan "bladeren", dat hij niet meteen in de player start. Zijn allemaal kleine dingetjes en als je niets anders gewend bent is het een super telefoon. Alleen even andere oordopjes kopen ja, deze zijn inderdaad een stuk minder.
Ik heb de headset van een K800i en daar andere dopjes op gezet, op de headset van mijn K810i zaten de dopjes nl vast...
Wat ook een erg handig programmatje is is gcalsync. Deze synchroniseert je telefoon met de online kalender van Google. Online bij werken, syncen en je afspraken heb je altijd bij je, erg handig!
Wat ook een erg handig programmatje is is gcalsync. Deze synchroniseert je telefoon met de online kalender van Google. Online bij werken, syncen en je afspraken heb je altijd bij je, erg handig!
las een paar pagina's terug dat iemand zn thema's kwijt was, nou heb ik een site waar alle officiële SE thema's te downloaden zijn... http://www.sethpo.de/Original-SE-Themes.html
ik weet niet of dit hier mag, if not, excuses alvast
ik weet niet of dit hier mag, if not, excuses alvast
Ding komt er op camerakwaliteit overal goed uit maar toch 2 vraagjes
1. Hoe zit het met de afdrukvertraging van deze telefoon?
2. Is dit merkwaardig uitziend toetsenbord nog een beetje te doen met grote handen? Display model in de winkel gaf bepaald geen goede indruk.
1. Hoe zit het met de afdrukvertraging van deze telefoon?
2. Is dit merkwaardig uitziend toetsenbord nog een beetje te doen met grote handen? Display model in de winkel gaf bepaald geen goede indruk.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Dit o.a.
http://www.sonyericsson.c...id1=10804&acc_pid=0&pid=0
en
http://www.mobile-review....onyericsson-k810-en.shtml (review van de k810, maar vaak vergeleken met de k800i)
http://www.sonyericsson.c...id1=10804&acc_pid=0&pid=0
en
http://www.mobile-review....onyericsson-k810-en.shtml (review van de k810, maar vaak vergeleken met de k800i)
[ Voor 24% gewijzigd door Kixtart op 03-11-2007 13:23 ]
☻/
/▌
/ \
ik heb al een tijdje de k810 gsm
enkele maanden geleden had ik voor 1 euro op ebay een autobatterijlader gekocht bij iemand uit duitsland
toen deze enkele weken later aankwam bleek ie met hongkong airmail verstuurd
toen kreeg ik al wel enkele kriebels
maar als ik em later uit probeerde leek ie wel te werken
de gsm laadde op, maar af en toe kwam er wel een boodschap "fout bij laden" en moest ik em uit trekken en opnieuw insteken
maar nu is mijn batterij dus kapot (gaat nog 1 dag mee als ik 10 min bel en er verder niets mee doe)
ik wou er vanmiddag een nieuwe gaan zoeken in breda, maar ik kan niet echt veel winkels vinden die hun accesoires listen op hun site...
ook vreemd vind ik het volgende:
pricewatch: Sony Ericsson BST-33 Batterij, Origineel
op tweakers pricewatch, kost de originele batterij rond de 15 euro (maar geen winkel in breda dus)
maar als ik ga kijken op kieskeuring.nl begint de prijs pas vanaf 35 euro (tot 50 euro):
http://kieskeurig.nl/nl/p...+and+33&pcode=0&gq=bst-33
is er een verschil tussen die batterijen? (is er 1 ECHT origineel en de andere fake origineel?)
zijn de niet echte sony batterijen ook goed? of kan ik beter gaan voor de duurdere originele echte sony batterijen?
enkele maanden geleden had ik voor 1 euro op ebay een autobatterijlader gekocht bij iemand uit duitsland
toen deze enkele weken later aankwam bleek ie met hongkong airmail verstuurd
toen kreeg ik al wel enkele kriebels
maar als ik em later uit probeerde leek ie wel te werken
de gsm laadde op, maar af en toe kwam er wel een boodschap "fout bij laden" en moest ik em uit trekken en opnieuw insteken
maar nu is mijn batterij dus kapot (gaat nog 1 dag mee als ik 10 min bel en er verder niets mee doe)
ik wou er vanmiddag een nieuwe gaan zoeken in breda, maar ik kan niet echt veel winkels vinden die hun accesoires listen op hun site...

ook vreemd vind ik het volgende:
pricewatch: Sony Ericsson BST-33 Batterij, Origineel
op tweakers pricewatch, kost de originele batterij rond de 15 euro (maar geen winkel in breda dus)
maar als ik ga kijken op kieskeuring.nl begint de prijs pas vanaf 35 euro (tot 50 euro):
http://kieskeurig.nl/nl/p...+and+33&pcode=0&gq=bst-33
is er een verschil tussen die batterijen? (is er 1 ECHT origineel en de andere fake origineel?)
zijn de niet echte sony batterijen ook goed? of kan ik beter gaan voor de duurdere originele echte sony batterijen?
Verwijderd
Heeft iemand enig idee, of ik hier navigatie op kan zetten??
En zo ja welke??
want ik twijfel tussen de nokia N73 en deze K810i
Groetjes,
En zo ja welke??
Groetjes,
Volgens mij werkt Nav4All op deze telefoons, hoe het precies werkt weet ik niet. Het kost wel veel data omdat hij dacht ik alles via het internet binnenhaalt.Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:28:
Heeft iemand enig idee, of ik hier navigatie op kan zetten??
En zo ja welke??
Groetjes,
Linkje: http://www.nav4all.com/si...ricsson_K800i.php?m=K800i
Verwijderd
Ik ben nu ook trotse eigenaar van een K810i 
Wat ik wil weten is, hoe werkt precies de instelling "USB internet" die je op kunt roepen bij 'instellingen --> USB" ?
Kun je dan via je bestaande verbindiging op je pc internetten op je mobiel zonder dat dit geld kost of? Graag uitsluitsel
thanks
Wat ik wil weten is, hoe werkt precies de instelling "USB internet" die je op kunt roepen bij 'instellingen --> USB" ?
Kun je dan via je bestaande verbindiging op je pc internetten op je mobiel zonder dat dit geld kost of? Graag uitsluitsel
Volgens mij is het precies andersom...je kan met je bestaande verbinding op je mobiel (UMTS) internetten, maar dit kost uiteraard wel geld. Als je een onbeperkt internet abonnement hebt kost het dus niets, maar voor zover ik weet vinden providers het niet goed als je zo internet.
Verwijderd
In het verleden was er voor Nokia toestellen met Symbian SW altijd een progje dat je met de IR poort je telefoon als afstandbediening kon gebruiken voor tv video radio enz. Is dit soort software er ook voor de K810(überhaupt voor SE toestellen)?
Volgens mij niet.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:58:
In het verleden was er voor Nokia toestellen met Symbian SW altijd een progje dat je met de IR poort je telefoon als afstandbediening kon gebruiken voor tv video radio enz. Is dit soort software er ook voor de K810(überhaupt voor SE toestellen)?
Wat ik wel zeker weet is dat deze vrraag vaker voorbij is gekomen en dat dan meestal het volgende als antwoord werd gegeven: "De IR poort van je mobiel is zo zwak dat je op ongeveer 15 cm. van toestel moet zitten."
Dus ik denk dat je pech hebt.
Je zou kunnen zoeken (hoorde laatst dat je dat kon doen met google.nl oid) naar iets als Java remote control.
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Iemand enig idee hoe je Opera Mini 4 als standaard browser bij je K810i kunt instellen? (dus onder de standaar web-knop, aan de linkerkant van de telefoon) Zou wel makkelijk zijn, tis nl sneller en veel beter dan die standaard-ruk-browser van SE.
Muziek spelen doet de K810i Een betere muziek player voor de K810i is KD-player, hij is te vinden op internet Nadeel aan de player is dat hij sommige mp3 bestanden niet herkent, en niet afspeelt. Verder is het echt zoveeeeel beter, om snel je muziek terug te vinden. 2de nadeel is dat hij niet standaard is, je kunt dit aanpassen, of je kan gewoon de app altijd op laten staan, en via het snelkoppeling menu heen en weer switchen.
Je kunt de K810i als afstand bediening gebruiken, de opties zitten in het toestel, maar ik heb geen idee hoe goed dit werkt.
Je kunt zo goed als alles aanpassen aan de K810i, dus je kan ook een andere standaard browser zetten. Maar ook een andere muziek player, een andere menu layout, andere iconen, andere knoppen in het menu!
Zelf vind ik het standaard menu van de K810i eigen heel onlogisch, er zijn maar 2 menu opties die ik gebruik: SMS, en Bestanden browser. Dat is ook omdat ik Noch de browser, noch de muziek player van het ding gebruik, maar mijn eigen apps gebruik. De standaard videoplayer in het menu entertainment vind ik wel goed, ik heb namelijk nog geen betere gevonden.
internetten op computer via telefoon gaat zo goed als niet, tis echt heel traag, en vaak dus ook een time-out. Om dat in te stellen moet je een data communicatie profiel kiezen, dat moet je weer ergens anders instellen, om te internetten via telefoon, moet je nog ergens anders zijn. pluspunt, is dat je alle instelling kunt doen in de tab 'verbindingen' bij verbindingen. Tenzij je email wilt instellen, dan moet je gaan naar berichten..
Ik heb de telefoon al enkele maanden, en ik ben er nog super tevreden van!
Ik kan niet meteen de link vinden naar een nederlandse pagina, waar alles word uitgelgd hoe je je telefoon kunt modden. het is denk ik een website voor een tweakertje hier, maar anders kun je altijd terecht bij se-ens.se, die ken je wel waarschijnlijk
Wauw, firefox is echt geweldig!!!
Deze post daarstrax begonnen, even zitten zoek naar links, afgedwaald, post vergeten, firefox afgesloten, mails gecheckt, computer uitgezet, terug aangezet, firefox opgestart, en heel mijn post stond nog in dit kadertje
Je kunt de K810i als afstand bediening gebruiken, de opties zitten in het toestel, maar ik heb geen idee hoe goed dit werkt.
Je kunt zo goed als alles aanpassen aan de K810i, dus je kan ook een andere standaard browser zetten. Maar ook een andere muziek player, een andere menu layout, andere iconen, andere knoppen in het menu!
Zelf vind ik het standaard menu van de K810i eigen heel onlogisch, er zijn maar 2 menu opties die ik gebruik: SMS, en Bestanden browser. Dat is ook omdat ik Noch de browser, noch de muziek player van het ding gebruik, maar mijn eigen apps gebruik. De standaard videoplayer in het menu entertainment vind ik wel goed, ik heb namelijk nog geen betere gevonden.
internetten op computer via telefoon gaat zo goed als niet, tis echt heel traag, en vaak dus ook een time-out. Om dat in te stellen moet je een data communicatie profiel kiezen, dat moet je weer ergens anders instellen, om te internetten via telefoon, moet je nog ergens anders zijn. pluspunt, is dat je alle instelling kunt doen in de tab 'verbindingen' bij verbindingen. Tenzij je email wilt instellen, dan moet je gaan naar berichten..
Ik heb de telefoon al enkele maanden, en ik ben er nog super tevreden van!
Ik kan niet meteen de link vinden naar een nederlandse pagina, waar alles word uitgelgd hoe je je telefoon kunt modden. het is denk ik een website voor een tweakertje hier, maar anders kun je altijd terecht bij se-ens.se, die ken je wel waarschijnlijk
Wauw, firefox is echt geweldig!!!
Deze post daarstrax begonnen, even zitten zoek naar links, afgedwaald, post vergeten, firefox afgesloten, mails gecheckt, computer uitgezet, terug aangezet, firefox opgestart, en heel mijn post stond nog in dit kadertje
Hier heb je de link naar een HEEL goede website om van alles aan je zo zal geweldige K810i te veranderen!
http://www.se-info.nl/tweaking/?page=menu&lang=nl
Ik kan op mijn k810i geen menu.ml vinden?
OK FAR is een super spartaans programma, en bovendien kwam ik ook niet in tpa ed...
De oplossing:
Zoek naar een programma 'XS++' Stand alone, niks te instaleren!
1) Download het programma
*) het kan zijn dat je drivers nodig hebt ... SEMP_USB_Driver
2) Programma starten
3) GSM uitzetten
4) Duw in XS++ op connect
5) Hou d 'c' toets in, en steek de USB kabel in de telefoon. (niet aanzetten!)
6) wacht 4 seconden...
7) ga in XS++ naar FSX
8 ) klik op Start FSX
9) Doe wat je wilt doen..
Merk op, Maak ALTIJD een backup van je telefoon gegevens ed voor alleer je met zulke programma's aan de slag gaat. Een goed programma is MyPhoneExplorer of floAt's Mobile Agent (FMA)
ik kan geen bestanden openen ... grrrr
De oplossing:
Zoek naar een programma 'XS++' Stand alone, niks te instaleren!
1) Download het programma
*) het kan zijn dat je drivers nodig hebt ... SEMP_USB_Driver
2) Programma starten
3) GSM uitzetten
4) Duw in XS++ op connect
5) Hou d 'c' toets in, en steek de USB kabel in de telefoon. (niet aanzetten!)
6) wacht 4 seconden...
7) ga in XS++ naar FSX
8 ) klik op Start FSX
9) Doe wat je wilt doen..
Merk op, Maak ALTIJD een backup van je telefoon gegevens ed voor alleer je met zulke programma's aan de slag gaat. Een goed programma is MyPhoneExplorer of floAt's Mobile Agent (FMA)
ik kan geen bestanden openen ... grrrr
[ Voor 7% gewijzigd door g4wx3 op 24-11-2007 03:27 ]
Verwijderd
FAR ziet mijn k810i niet.g4wx3 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:50:
Hier heb je de link naar een HEEL goede website om van alles aan je zo zal geweldige K810i te veranderen!
chipID is ''not supported''
Welke telefoon en instelling moet ik precies doen?
Ik heb al tijden geen SE gehad maar kan je met de software die erbij zit ook syncen met Lotus Notes.
Niemand weet een makkelijkere manier om Opera als standaard-browser (dus via de browser-button) in te stellen? Want dat gekloot met t systeem zie ik ff niet zitten... Overigens is Opera Mini 4 wel onwijs lekker als webbrowser, nu ook te gebruiken in landscape-mode, sneller dan versie 3 en beter/helderder/overzichtlijker ingedeeld!
Weet er iemand hoe je woorden uit het T9 woordenboek kan verwijderen? Op dit moment geeft T9 als 1e optie als ik "je" wil typen het woord "ke". Ik vrees dat ik dat woord per ongeluk in de woordenboek heb gezet. Best vervelend, want het woord "je" gebruik je natuurlijk nogal vaak.
Is er een manier om woorden die je handmatig hebt ingevoerd in het woordenboek weer te verwijderen? Ik zit namelijk niet echt te wachten op een master reset...
Is er een manier om woorden die je handmatig hebt ingevoerd in het woordenboek weer te verwijderen? Ik zit namelijk niet echt te wachten op een master reset...
Op het moment dat je een tekst invoert:
Meer > Schrijfopties > Mijn woorden
Meer > Schrijfopties > Mijn woorden
Bedankt! Heb lang in de instellingen zitten zoeken naar een lijst van toegevoegde woorden, maar kon het niet vinden. Maar als je een sms typt, kun je inderdaad wel die woordenlijst bekijken.
Het woord "ke" stond er alleen niet tussen. De oplossing was uiteindelijk om een smsje te typen en daar heel vaak achter elkaar het woord "je" te typen (en erg goed opletten dat ik niet weer per ongeluk "ke" laat staan). En jawel, nu staat netjes het woord "je" weer bovenaan.
Blijkbaar wordt het meest gebruikte woord bovenaan gezet en heb ik ooit een paar keer het woord "ke" gebruikt. En toen dat eenmaal bovenaan stond, gebruikte ik elke keer per ongeluk "ke" als ik "je" bedoelde, en daardoor bleef "ke" bovenaan staan.
Hoop dat het een beetje begrijpelijk is...
Het woord "ke" stond er alleen niet tussen. De oplossing was uiteindelijk om een smsje te typen en daar heel vaak achter elkaar het woord "je" te typen (en erg goed opletten dat ik niet weer per ongeluk "ke" laat staan). En jawel, nu staat netjes het woord "je" weer bovenaan.
Blijkbaar wordt het meest gebruikte woord bovenaan gezet en heb ik ooit een paar keer het woord "ke" gebruikt. En toen dat eenmaal bovenaan stond, gebruikte ik elke keer per ongeluk "ke" als ik "je" bedoelde, en daardoor bleef "ke" bovenaan staan.
Hoop dat het een beetje begrijpelijk is...
Klopt ja, de volgorde van suggesties verandert naarmate je een bepaald woord vaker gebruikt.
Verwijderd
hallo iemand al ervaring met het debranden van je telefoon??ik wil dit graag ook doen want mijne is orange branded maar ik weet niet wat ik er voor moet gebruiken??kan iemand mij dit vertellen
?
?
Verwijderd
Dat is hier niet toegestaanVerwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 20:43:
hallo iemand al ervaring met het debranden van je telefoon??ik wil dit graag ook doen want mijne is orange branded maar ik weet niet wat ik er voor moet gebruiken??kan iemand mij dit vertellen
?
Maar even tussendoor. Vroeger had je een handige applicatie voor de K750i om in 1 druk op de knop al je SMS'jes met je PC te syncen, en zo op die manier alles lezen / bewerken en zelfs verwijderen kon. Het zit volgens mij niet standaard in de package van Sony Ericson zelf, maar damn als iemand een tip in de juiste richting heeft?
Ook lijken de software-suits van Sony ericson verdwenen te zijn? Ik krijg meldingen dat er geen updates (lees: Software/drivers) beschikbaar zijn voor de k810i, terwijl ik daar juist altijd mijn dingetjes vandaan haalde.
Blijft een gaaf toestel. Via mobile.fm geloof ik, kan je gratis naar streaming radio luisteren. Je moet er wel een onbeperkt GPRS abbo voor hebben, anders kom je een beetje duur uit dacht ik zo
wat wil je debranden dan?Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 20:43:
?
Als je de SE-theme kiest blijft er weinig over, behalve het gebrek aan trackid en foto's bloggen.
MyPhoneExplorer?Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 06:27:
[...]
Dat is hier niet toegestaan
Maar even tussendoor. Vroeger had je een handige applicatie voor de K750i om in 1 druk op de knop al je SMS'jes met je PC te syncen, en zo op die manier alles lezen / bewerken en zelfs verwijderen kon. Het zit volgens mij niet standaard in de package van Sony Ericson zelf, maar damn als iemand een tip in de juiste richting heeft?
Ook lijken de software-suits van Sony ericson verdwenen te zijn? Ik krijg meldingen dat er geen updates (lees: Software/drivers) beschikbaar zijn voor de k810i, terwijl ik daar juist altijd mijn dingetjes vandaan haalde.
Blijft een gaaf toestel. Via mobile.fm geloof ik, kan je gratis naar streaming radio luisteren. Je moet er wel een onbeperkt GPRS abbo voor hebben, anders kom je een beetje duur uit dacht ik zo
Verwijderd
Weet iemand of er een Japanse firmware voor de K810i bestaat? Of iig een manier om kana en kanji in te voeren en weer te geven?
Ik heb de gsm nu ook een paar maanden. Ben er op zich wel tevreden over: de music player werkt prima met aardige geluidkwaliteit, de foto's zijn goed en grafisch en qua functies zit het allemaal wel snor.
Ik baal alleen een beetje van de tegenvallende standby tijd. Ik kan er geen volle drie dagen mee doen, waar dat met z'n voorganger wel anders was (w800i). Ik heb de helderheid van het scherm al wat naar beneden gebracht, maar dit doet vrijwel niets af. Jammer.
Ik baal alleen een beetje van de tegenvallende standby tijd. Ik kan er geen volle drie dagen mee doen, waar dat met z'n voorganger wel anders was (w800i). Ik heb de helderheid van het scherm al wat naar beneden gebracht, maar dit doet vrijwel niets af. Jammer.
Verwijderd
Hee, ik heb de k810i en mijn broer heeft toevallig net de N80. Ik vind de k810i zeker chiller, vooral de foto functies zijn echt perfect. Maar als je een erg zakelijk persoon bent, kun je beter voor de N80 gaan.ETzPliskin schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:48:
Zou het eigenlijk slim zijn om deze telefoon te kiezen boven de Nokia N80?
Ik kom er echt niet meer uitKan deze telefoon trouwens verbinden met wlan ofzo?
Groeten Thijs
Klopt batterij duur met deze GSM is zwaar bedroevend....
Heb je UMTS aan staan misschien? Ik had dat eerst wel, maar gebruikte het eigenlijk niet en heb het toen uitgezet. M'n standby tijd is ongeveer verdubbeld, naar een week.Morrigun99 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:10:
Ik heb de gsm nu ook een paar maanden. Ben er op zich wel tevreden over: de music player werkt prima met aardige geluidkwaliteit, de foto's zijn goed en grafisch en qua functies zit het allemaal wel snor.
Waar kan ik dat aan/uit zetten? Kan het in de instellingen/handleiding niet vinden.SayWhatAgain! schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:33:
[...]
Heb je UMTS aan staan misschien? Ik had dat eerst wel, maar gebruikte het eigenlijk niet en heb het toen uitgezet. M'n standby tijd is ongeveer verdubbeld, naar een week.
Menu - Instellingen - Verbindingen - Mobiele netwerken - GSM-/3G netwerken - Alleen GSM
Thanx! Ga ik het - behalve aan het batterijgebruik - ergens aan merken dat ik het uit heb staan? Zal het bereik bijvoorbeeld op bepaalde plekken, minder zijn?SayWhatAgain! schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:20:
Menu - Instellingen - Verbindingen - Mobiele netwerken - GSM-/3G netwerken - Alleen GSM
Als je UMTS aan hebt staan, schakel je op moment dat er geen UMTS-mast in de buurt is sowieso over op een 'gewone' mast. Nu maak je altijd gebruik van die 'gewone' masten, ook als er een UMTS-mast in de buurt is.
[ Voor 10% gewijzigd door gday op 16-12-2007 15:55 ]
Ik draaide vanochtend opera mini en toen liep m'n telefoon vast. Na opnieuw starten was hij opeens in het Engels. Ik kon niet meer voor Nederlands kiezen. Daarna gereset en nog geen Nederlands. Toen heb ik een software update uitgevoerd via de usb kabel. Nu kan ik wel weer de Nederlandse (en Duits en Frans) taal kiezen voor de gebruikersinterface, maar ik heb geen Nederlands t9 woordenboek. Ook geen Duitse en Franse woordenboeken. Kan ik dit zelf oplossen of moet ik gebruik maken van m'n garantie.
Telefoon komt van the phonehouse en is 2 maanden oud.
Telefoon komt van the phonehouse en is 2 maanden oud.
Ik heb ook deze telefoon en lees mijn email via dat gmail app van google, wat echt perfect werkt.
Het enige wat nogal irritant is is dat ik er geen snelkoppeling direct naar dat tooltje direct in kan zetten, waardoor ik me via allerlei omwegen pas in mijn mail kom.
Dat moet toch sneller kunnen, maar ik kan het niet vinden. Hoe doen jullie dat?
Het enige wat nogal irritant is is dat ik er geen snelkoppeling direct naar dat tooltje direct in kan zetten, waardoor ik me via allerlei omwegen pas in mijn mail kom.
Dat moet toch sneller kunnen, maar ik kan het niet vinden. Hoe doen jullie dat?
Verwijderd
Zet het apps-menu onder een shortcut (links, rechts, onder of boven). Zo zit je met een klik in het juiste menu en hoef je alleen nog gmail aan te klikken (die bij mij als 2e staat). Ik doe een keer omhoog, een keer omlaag en klik een keer en huppakee!
Een tip: Ik had mijn telefoon van ringtones gezet gekopieerd vanaf compter, totdat de telefoon vol was.
Toen merkte ik dat mijn telefoon Super traag was. k had niet meteen een idee, maar ben erachter gekomen dat het dus komt als je heel weinig vrije ruimte heb op je telefoon. nu heb ik weer iets van 17 MB vrij.
BW: die standaard geluidjes van tegenwoordig op gsm zijn toch echt laag van niveau.
Kent iemand nog tips om de telefoon sneller te make?? (zonder overclocken ofzo, want baterijduur is nogaltijd belangrijker)
Nog een tip! Mijn GSM heeft een heel raar probleem gehad, waardoor er geen verbinding werd gemaakt met het netwerk, nadat ik de telefoonherstarte was het probleem opgelost. Helaas kwam ik hier pas 5 dagen later achter grrr. Volgens mij is hij fout beginnen doen toen ik hem als USB-modem heb gebruikt, omdat ik weer op smalband zat.
Al bij al ben ik alleen tevreden over de telefoon over zijn foto functies. Ik weet echter niet of het de moeite is om de volle 3.2 MP te kopen, aangezien je met 2MP even mooie foto's maakt, Op ware groote zie je nl veel te veel ruis op de foto's. Ik maak vaak party foto's, over de xeon flash ben ik zeer tevreden. De k850i heeft echter ook een lampje, dat ik toch wel vaak mis, en nee rood licht is geen lampje, net zo min LCD licht een lampje is.
Toch blijf ik de menustructuur moelijk vinden, al kan ik er wel snel doorheen browsen, omdat ik het ondertussen van buiten ken. Juist nog met een nokia gespeeld, viel me toch op dat die zeer aangename knoppen had (type weet ik niet, 2MP camera, ronde hoeken, strak design)
Ik heb op kerstdag gemerkt dat SE blijkbaar wel fans heeft in de familie en ze waren allemaal vooral zeer positief over de batterijduur, en natuurlijk is het fijn om foto's/(filmpjes) te maken. (ze hadden allemaal wel andere versies zoals W-series, ik had de nieuwste
) Zelfs mijn broer, en nokia fan 4-ever, heeft een SE als tweede gsm voor het werk, en SE gekozen.
Een GSM zonder Camera of zonder Bluetooth zou ik niet meer willen. Dat zijn de meest gave technologien die de weg hebben gevonden naar GSM. Opties die ik mis is, Van alles Customizen, zoals op Nokia mogelijk is, bij SE kun je wel een theme kiezen, of een beetje hacken met pc software, maar echt makkelijk van alles customizen, zoals snelkoppelingen naar eender waar, hoofdemenu aanpassen, contactboek met foto preview tonen is allemaal niet mogelijk. Internetsnelkoppelingen en sneltoets irriteren me, net zoals nutteloze diensten als PLayNow in het hoofdmenu weergeven.
Tip: Om nooit meer per ongeluk op internet te gaan, het ik een profiel aangemaak OFF, in dit profiel is geen internet verbinding ingesteld. Bij internetprofiel laat ik internet en java altijd op dit profiel staan, tenzij ik het nodig heb. Ik had internet 2 maanden gratis op proef, daarna is het plots veel gaan kosten, telkens ik per ongeluk een verbinding maakte. nu is dat euvel opgelost.
Tip: Een beter player dan de ingebouwde player is KD player, het enige spijtige, is dat hij niet geintegreerd is met de telefoon, want de links play knop vertreft daarmee nog altijd deze handige mediaplayer, tenzij je echt veel muziek eb op je gsm, ik hou genoeg ruimte vrij voor foto's.
Zoals eerder gezegd: MyPhoneExplorer is een heel mooi programma om te syncen, USB drivers kun je clean instaleren, en meer brol heb je niet nodig. Let wel dat een backup van je telefoon terug in het programma voeren nadat je je computer hebt geformateerd niet probleem loos was bij mij. (of de maandelijkse Ghost image teru zet).
Toen merkte ik dat mijn telefoon Super traag was. k had niet meteen een idee, maar ben erachter gekomen dat het dus komt als je heel weinig vrije ruimte heb op je telefoon. nu heb ik weer iets van 17 MB vrij.
BW: die standaard geluidjes van tegenwoordig op gsm zijn toch echt laag van niveau.
Kent iemand nog tips om de telefoon sneller te make?? (zonder overclocken ofzo, want baterijduur is nogaltijd belangrijker)
Nog een tip! Mijn GSM heeft een heel raar probleem gehad, waardoor er geen verbinding werd gemaakt met het netwerk, nadat ik de telefoonherstarte was het probleem opgelost. Helaas kwam ik hier pas 5 dagen later achter grrr. Volgens mij is hij fout beginnen doen toen ik hem als USB-modem heb gebruikt, omdat ik weer op smalband zat.
Al bij al ben ik alleen tevreden over de telefoon over zijn foto functies. Ik weet echter niet of het de moeite is om de volle 3.2 MP te kopen, aangezien je met 2MP even mooie foto's maakt, Op ware groote zie je nl veel te veel ruis op de foto's. Ik maak vaak party foto's, over de xeon flash ben ik zeer tevreden. De k850i heeft echter ook een lampje, dat ik toch wel vaak mis, en nee rood licht is geen lampje, net zo min LCD licht een lampje is.
Toch blijf ik de menustructuur moelijk vinden, al kan ik er wel snel doorheen browsen, omdat ik het ondertussen van buiten ken. Juist nog met een nokia gespeeld, viel me toch op dat die zeer aangename knoppen had (type weet ik niet, 2MP camera, ronde hoeken, strak design)
Ik heb op kerstdag gemerkt dat SE blijkbaar wel fans heeft in de familie en ze waren allemaal vooral zeer positief over de batterijduur, en natuurlijk is het fijn om foto's/(filmpjes) te maken. (ze hadden allemaal wel andere versies zoals W-series, ik had de nieuwste
Een GSM zonder Camera of zonder Bluetooth zou ik niet meer willen. Dat zijn de meest gave technologien die de weg hebben gevonden naar GSM. Opties die ik mis is, Van alles Customizen, zoals op Nokia mogelijk is, bij SE kun je wel een theme kiezen, of een beetje hacken met pc software, maar echt makkelijk van alles customizen, zoals snelkoppelingen naar eender waar, hoofdemenu aanpassen, contactboek met foto preview tonen is allemaal niet mogelijk. Internetsnelkoppelingen en sneltoets irriteren me, net zoals nutteloze diensten als PLayNow in het hoofdmenu weergeven.
Tip: Om nooit meer per ongeluk op internet te gaan, het ik een profiel aangemaak OFF, in dit profiel is geen internet verbinding ingesteld. Bij internetprofiel laat ik internet en java altijd op dit profiel staan, tenzij ik het nodig heb. Ik had internet 2 maanden gratis op proef, daarna is het plots veel gaan kosten, telkens ik per ongeluk een verbinding maakte. nu is dat euvel opgelost.
Tip: Een beter player dan de ingebouwde player is KD player, het enige spijtige, is dat hij niet geintegreerd is met de telefoon, want de links play knop vertreft daarmee nog altijd deze handige mediaplayer, tenzij je echt veel muziek eb op je gsm, ik hou genoeg ruimte vrij voor foto's.
Zoals eerder gezegd: MyPhoneExplorer is een heel mooi programma om te syncen, USB drivers kun je clean instaleren, en meer brol heb je niet nodig. Let wel dat een backup van je telefoon terug in het programma voeren nadat je je computer hebt geformateerd niet probleem loos was bij mij. (of de maandelijkse Ghost image teru zet).
Bedankt, het is gelukt. althans het games menu heb ik nu onder de snelknop, daar heb ik gmail ook maar ingezet.Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 17:02:
Zet het apps-menu onder een shortcut (links, rechts, onder of boven). Zo zit je met een klik in het juiste menu en hoef je alleen nog gmail aan te klikken (die bij mij als 2e staat). Ik doe een keer omhoog, een keer omlaag en klik een keer en huppakee!
gewoon even ter info voor mensen die dit topic wel eens lezen.
van de week een 4 GB kaartje van Sony gekocht, een weekje gebruikt en werkt perfect!
merk niets van vertraging ofzo, mijn firmware is van een halfjaar geleden ofzo.
Ben er superblij mee, staat nu ongeveer 3,8 GB aan muziek op, echt lekker
van de week een 4 GB kaartje van Sony gekocht, een weekje gebruikt en werkt perfect!
merk niets van vertraging ofzo, mijn firmware is van een halfjaar geleden ofzo.
Ben er superblij mee, staat nu ongeveer 3,8 GB aan muziek op, echt lekker
Verwijderd
Misschien een hele domme vraag, maar ik heb er net eentje tweedehands gekocht. Nu valt me op dat de fotocamera zwart-wit beeld geeft op het display. Is dit normaal??
Ik heb misschien een hele domme vraag:
Ik had vandaag nog 20% batterij, dus ik dacht, ik laad hem even op via de usb op mijn pc. Dat had ik al vaker gedaan en zoals gewoonlijk zie je het icoontje van de batterij knipperen. Na ongeveer een half uur ging de telefoon uit en het beeld op zwart
Kreeg hem niet meer aan....uiteindelijk toch aangekregen en de batterij was 0%
Snel aan de 'gewone' lader gelegd en nu laadt ie iig op. Kan het zijn dat de batterij via de usb leeggetrokken wordt?
Heb dit nog nooit eerder meegemaakt en 20% batterij binnen 30 min op ook nog nooit.
Iemand enig idee wat er mis is. Ligt het aan mijn pc of aan mijn batterij?
Ik had vandaag nog 20% batterij, dus ik dacht, ik laad hem even op via de usb op mijn pc. Dat had ik al vaker gedaan en zoals gewoonlijk zie je het icoontje van de batterij knipperen. Na ongeveer een half uur ging de telefoon uit en het beeld op zwart

Heb dit nog nooit eerder meegemaakt en 20% batterij binnen 30 min op ook nog nooit.
ik heb soms dat men phone even zwart beeld geeft, terwijlik erop ben aan het werken, en na een minder dan een seconde is het weg. Precies of de telefoon even helemaal uitvalt, heel raar
Verwijderd
Stond je toestel dan op bestandsoverdracht? Volgensmij houdt dat in dat het toestel tijdens dat proces niet oplaadmarciagillian schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 00:37:
Ik heb misschien een hele domme vraag:
Ik had vandaag nog 20% batterij, dus ik dacht, ik laad hem even op via de usb op mijn pc. Dat had ik al vaker gedaan en zoals gewoonlijk zie je het icoontje van de batterij knipperen. Na ongeveer een half uur ging de telefoon uit en het beeld op zwartKreeg hem niet meer aan....uiteindelijk toch aangekregen en de batterij was 0%
Snel aan de 'gewone' lader gelegd en nu laadt ie iig op. Kan het zijn dat de batterij via de usb leeggetrokken wordt?
Verwijderd
Menu->Cyber-Shot™->Instellingen->Effecten->UitVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:22:
Pfff zit ik alle menuopties 3x langs te gaan, kijk ik er nog overheen
Doorvolg dit simpele schema, en u bent van uw Zwart-wit Dilemma af!
Verwijderd
Laatst is er bij mij een knopje afgevallen...Weet iemand of zoiets onder de garantie valt of niet?
Dit knopje:

groot: http://www.mr-green.nl/kraay/P1000816.JPG
Op deze plaats:

groot: http://www.mr-green.nl/kraay/P1000818.JPG
Dit knopje:

groot: http://www.mr-green.nl/kraay/P1000816.JPG
Op deze plaats:

groot: http://www.mr-green.nl/kraay/P1000818.JPG
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 15:03 ]
Verwijderd
Eraf gevallen? \o/ Da's knap!Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:47:
Laatst is er bij mij een knopje afgevallen...Weet iemand of zoiets onder de garantie valt of niet?
Maar is dit niet eerder een vraag die je moet stellen aan de zaak waar jij je toestel hebt aangeschaft? Ik ken de garantievoorwaarden niet die gehanteerd worden maar het lijkt me dat je, wanneer je met een goed verhaal komt, zoiets wel onder garantie kunt laten vallen. Als je je toestel verzekerd hebt is dit natuurlijk zowiezo geen probleem, maar gezien je vraagstelling veronderstel ik dat dit niet het geval is.
offtopic:
Kun je de foto's volgende keer even resizen? 3072x2304 is erg mooi, maar wel een beetje groot
Kun je de foto's volgende keer even resizen? 3072x2304 is erg mooi, maar wel een beetje groot

Verwijderd
Naja, erafgevallen..Hij is uit mn broekzak gevallen(niet van hoog, want ik trok mn broek aan), toen was er nix aan de hand, daarna toen ik iemand wou smse viel me op dat er een knopje miste, die nog gewoon los in me broekzak zat. Ik vraag het hier eerst dan anar de zaak te gaan omdat dat toch wel een eindje rijden is
Hij is trouwens niet verzekerd.
Oke, ik zal ze verkleinen, maar ik dacht omdat ze automatisch verkleint worden, dat er dan toch niemand last van had
Oke, ik zal ze verkleinen, maar ik dacht omdat ze automatisch verkleint worden, dat er dan toch niemand last van had
Verwijderd
Oké, ja begrijpelijk.Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 14:16:
Naja, erafgevallen..Hij is uit mn broekzak gevallen(niet van hoog, want ik trok mn broek aan), toen was er nix aan de hand, daarna toen ik iemand wou smse viel me op dat er een knopje miste, die nog gewoon los in me broekzak zat. Ik vraag het hier eerst dan anar de zaak te gaan omdat dat toch wel een eindje rijden isHij is trouwens niet verzekerd.
Je zou natuurlijk even kunnen zoeken online naar de garantievoorwaarden. Ik denk eerlijkgezegd wanneer je verteld dat hij uit je broekzak is gevallen, dat dat niet onder de garantie gaat vallen (hoe stootvast het toestel ook is
Ik heb nog even naar mijn eigen toestel gekeken, en wanneer het buiten je garantie valt word het ook een lastig verhaal er zelf iets aan te doen. Het frontje is niet afneembaar, en je zult hiervoor dus je toestel open moeten maken. Hiervoor heb je dan ook weer 'speciaal' gereedschap nodig. Maargoed niet op de zaken vooruit lopen en hopen dat je probleem onder de garantie valt.
Oké dan. NPOke, ik zal ze verkleinen, maar ik dacht omdat ze automatisch verkleint worden, dat er dan toch niemand last van had
offtopic:
Je hebt overigens twee maal dezelfde link gebruikt voor de verschillende afbeeldingen.
http://www.mr-green.nl/kraay/P1000816.JPG x2
Je hebt overigens twee maal dezelfde link gebruikt voor de verschillende afbeeldingen.
http://www.mr-green.nl/kraay/P1000816.JPG x2
Verwijderd
Ik ga ze natuurlijk ook niet vertellen dat hij uit mijn broekzak gevallen is.
Het lijkt me beter dat ik ze gewoon vertel dat hij eropeens af was toen ik hem uit mijn broekzak haalde.(en omdat het toen gebeurde heb ik dat knopje ook nog) Maar ik zal er als het uitkomt in de loop van deze week is langsrijden(Debitelshop in Tilburg komt ie vandaan).
En aan de onderkant van dat knopje zat een soort van rubber achtig iets, en dat is gewoon afgebroken/afgescheurt, dus het maken zal zoiezo bijna onmogelijk zijn.
Off:
Je bent duidelijk wakkerder dan mij, ook aangepast
En aan de onderkant van dat knopje zat een soort van rubber achtig iets, en dat is gewoon afgebroken/afgescheurt, dus het maken zal zoiezo bijna onmogelijk zijn.
Off:
Je bent duidelijk wakkerder dan mij, ook aangepast
Verwijderd
Ik wil me een nieuwe phone aanschaffen. De specs van de K810i bevallen me wel, en de prijs van 249euro ook. Maar ik krijg bij sommige shops te horen dat ie niet meer verkrijgbaar is en dat ie is opgevolgd door de K850i, maar die is wel bijna 2 keer zo duur.
Ik wist niet dat de levenscyclus van gsm's tegenwoordig zo kort was.
Bij de phonehouse hebben ze hem dus nog wel. Heeft het nog zin deze aan te kopen, of kijk ik beter uit naar iets nieuwers/recenters ?
Alvast bedankt !
Ik wist niet dat de levenscyclus van gsm's tegenwoordig zo kort was.
Bij de phonehouse hebben ze hem dus nog wel. Heeft het nog zin deze aan te kopen, of kijk ik beter uit naar iets nieuwers/recenters ?
Alvast bedankt !
Verwijderd
Dat ligt er maar net aan of je ook echt geïntereseerd bent in de extra goodies die zo'n vernieuwd toestel met zich meebrengen. Dan zou je voor jezelf even op een rijtje moeten zetten wat je met het toestel wilt gaan doen. Zou je bijvoorbeeld graag redelijke foto's willen schieten adviseer ik je om een nieuwer toestel te nemen (cameraphones have come a long way since k810i). De K850i bijvoorbeeld heeft een camerafunctie met 2592 x 1544 pixels (5.00 megapixel).
Gaat het je meer om het design etc zou ik zeggen: Go!, dat heeft me zelf ook enorm aangetrokken (blauwe LED-jes FTW). Maar als je kijkt naar de k850i lijkt deze qua design wel enigzins op de k810i. Zie hier:
Ik ben overigens nog steeds enorm tevreden over mijn huidige toestel (de k810i dus), mede door de Camerafunctie (3,2 Megapixel). Maar zou ik rond deze tijd een ander toestel moeten kiezen, had ik zeker een nieuwer model uitgekozen. Maargoed die keuze is mijn inziens dus puur persoonlijk en gebonden aan wat je er mee wilt doen.
Nog even op vergelijken.nl gekeken naar beschikbaarheid. Zoals je al zei is het toestel in veel gevallen niet meer aanwezig. Toch maar even een overzicht:

Mocht het prijsverschil je uiteindelijk toch meevallen zou ik persoonlijk de K850i nemen, dan heb je toch voor een 100 euri's meer een nieuwer en geavanceerder toestel. Succes met je keuze.
De K8xxi prijs die aangegeven staat bij takeitnow.nl gaat over het volgende: "Screenward Sony Ericsson K850 Screenprotector 10pcs". Klein foutje op de, voor de rest geniale, site: vergelijken.nl
Gaat het je meer om het design etc zou ik zeggen: Go!, dat heeft me zelf ook enorm aangetrokken (blauwe LED-jes FTW). Maar als je kijkt naar de k850i lijkt deze qua design wel enigzins op de k810i. Zie hier:
|
Ik ben overigens nog steeds enorm tevreden over mijn huidige toestel (de k810i dus), mede door de Camerafunctie (3,2 Megapixel). Maar zou ik rond deze tijd een ander toestel moeten kiezen, had ik zeker een nieuwer model uitgekozen. Maargoed die keuze is mijn inziens dus puur persoonlijk en gebonden aan wat je er mee wilt doen.
Nog even op vergelijken.nl gekeken naar beschikbaarheid. Zoals je al zei is het toestel in veel gevallen niet meer aanwezig. Toch maar even een overzicht:
Mocht het prijsverschil je uiteindelijk toch meevallen zou ik persoonlijk de K850i nemen, dan heb je toch voor een 100 euri's meer een nieuwer en geavanceerder toestel. Succes met je keuze.
De K8xxi prijs die aangegeven staat bij takeitnow.nl gaat over het volgende: "Screenward Sony Ericsson K850 Screenprotector 10pcs". Klein foutje op de, voor de rest geniale, site: vergelijken.nl
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 19:34 ]
Verwijderd
Bedankt voor je uitvoerige antwoord.
Heb toch maar gekozen voor de K810i. Heb een akkoord kunnen maken met mijn werkgever: hij zal het toestel volledig terugbetalen.
Ben benieuwd naar alle toeters en bellen.
Eén vraagje al: het automatisch downloaden van instellingen werkte niet omdat ie precies geen verbinding kon maken met internet.
-> Moet ik hiervoor nog iets configureren ? Mijn provider is Proximus (België).
Heb toch maar gekozen voor de K810i. Heb een akkoord kunnen maken met mijn werkgever: hij zal het toestel volledig terugbetalen.
Eén vraagje al: het automatisch downloaden van instellingen werkte niet omdat ie precies geen verbinding kon maken met internet.
Bel je provider, zij kunnen een SMS sturen met alle instellingen van het netwerkVerwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 08:11:
Bedankt voor je uitvoerige antwoord.
Verwijderd
Bedankt chem.. ik dacht dat dit alleen voor Wap en MMS was, maar blijkbaar ook voor UMTS dan.. of heb ik iets verkeerd begrepen ?
Als het niet onder de garantie valt, kun je nog altijd het keypad laten vervangen. Kost een paar tientjes maar dan is het probleem wel verholpen.Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:02:
Ik ga ze natuurlijk ook niet vertellen dat hij uit mijn broekzak gevallen is.Het lijkt me beter dat ik ze gewoon vertel dat hij eropeens af was toen ik hem uit mijn broekzak haalde.(en omdat het toen gebeurde heb ik dat knopje ook nog) Maar ik zal er als het uitkomt in de loop van deze week is langsrijden(Debitelshop in Tilburg komt ie vandaan).
Off:
Je bent duidelijk wakkerder dan mij, ook aangepast![]()
Vraag voor de kenner:
Zodra op de k810i iets is geselecteerd, zoals bij het kiezen van een profiel springt het scherm niet automatisch terug naar het menuscherm, maar keert terug naar het keuzescherm.
Mijn oudere w800i gaat bij dit soort keuzes altijd wel terug naar het menuschem.
Reden waarom ik het vraag, is dat ik nu regelmatig zie dat de telefoon niet op toetsenblokkering is gesprongen, omdat hij nog in een menu hangt en dus de toetsenblokkering niet aanslaat.
Een update heeft niks veranderd. Is iemand anders dit ook al opgevallen en zo ja, kan je dit zelf wijzigen met een instelling?
Zodra op de k810i iets is geselecteerd, zoals bij het kiezen van een profiel springt het scherm niet automatisch terug naar het menuscherm, maar keert terug naar het keuzescherm.
Mijn oudere w800i gaat bij dit soort keuzes altijd wel terug naar het menuschem.
Reden waarom ik het vraag, is dat ik nu regelmatig zie dat de telefoon niet op toetsenblokkering is gesprongen, omdat hij nog in een menu hangt en dus de toetsenblokkering niet aanslaat.
Een update heeft niks veranderd. Is iemand anders dit ook al opgevallen en zo ja, kan je dit zelf wijzigen met een instelling?
Verwijderd
Een vraagje:
mijn telecom provider (Proximus in Belgie) rekent GPRS/UMTS connectie kost als volgt: 0,5euro per 100kb, en per connectie die je maakt zowiezo minstens 0,5 euro.
Nu zie ik dat mijn K810i iedere keer de verbinding verbreekt als ik naar een bepaald adres ga (ook de gmail app), dus ik verwacht een vrij hoge rekening.
Is er een manier om de internet verbinding gewoon open te leggen en open te laten (zoals ook mogelijk was op mijn oude P800) ?
Alvast bedankt !
mijn telecom provider (Proximus in Belgie) rekent GPRS/UMTS connectie kost als volgt: 0,5euro per 100kb, en per connectie die je maakt zowiezo minstens 0,5 euro.
Nu zie ik dat mijn K810i iedere keer de verbinding verbreekt als ik naar een bepaald adres ga (ook de gmail app), dus ik verwacht een vrij hoge rekening.
Is er een manier om de internet verbinding gewoon open te leggen en open te laten (zoals ook mogelijk was op mijn oude P800) ?
Alvast bedankt !
da's een dure grap ja... probeer opera mini eens?
Verwijderd
daar lukt het wel mee, maar het is vooral mijn gmail app die dit doet, zelfs al stel ik in dat ie de verbinding moet openhouden (ik neem aan dat als het wereldbolletje verdwijnt, de verbinding ook weg is, klopt dit ?)
Dat vraag ik me af... Volgens mij is dat wereldbolletje alleen "verkeer" en het blauwe driehoekje bij je bereik de connectie...
Heeft nog iemand problemen met de Google Maps toepassing? Bij mij weigert hij bijna altijd in of uit te zoomen. Ik zie wel de selectierechthoek, maar bevestigen (via joystick of 5) werkt niet. Eén keertje lukte het wel, maar ik kan er niet achter komen waarom...
Verder prima programma trouwens, ook de plaatsbepaling werkt goed, op een paar 100 mtr nauwkeurig. Maar ja, zonder in- en uitzoomen heb je er niet zoveel aan.
Verder prima programma trouwens, ook de plaatsbepaling werkt goed, op een paar 100 mtr nauwkeurig. Maar ja, zonder in- en uitzoomen heb je er niet zoveel aan.
Verwijderd
Heb het zelf ook op mijn toestel staan, maar gebruik het eerlijkgezegd niet erg vaak.serge75 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 19:44:
Heeft nog iemand problemen met de Google Maps toepassing? Bij mij weigert hij bijna altijd in of uit te zoomen. Ik zie wel de selectierechthoek, maar bevestigen (via joystick of 5) werkt niet. Eén keertje lukte het wel, maar ik kan er niet achter komen waarom...
Wat er bij jou precies aan de hand is, zou ik niet precies weten.
Ik neem aan dat je de knop boven de return gebruikt om uit te zoomen, en de joy om in te zoomen. Wat gebeurt er dan Precies? Lijkt het erop dat het toestel vast loopt, of is het puur de zoomfunctie de faalt?
Misschien als "Last Resort" verwijderen en opnieuw binnenhalen?