Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

davystam schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:51:
Hey allemaal

Ik ben ook van plan dit mobieltje aan te gaan schaffen. In mijn ogen beleef ik aan deze veel meer plezier dan aan de N73 van nokia. Tevens loopt mijn vorige abbonement deze maand af en om te gaan wachten tot de K850i komt zie ik ook niet heel erg zitten aangezien deze ook in het begin veel hoger geprijst zal gaan worden.
Ik heb wel nog een paar vraagjes....
- Een video afspelen, is de kwaliteit hiervan een beetje goed???En weet iemand waar ik hier informatie over kan vinden hoe ik deze op een mobiele telefoon af kan gaan spelen?
- Ik luister vrij vaak muziek op mijn w800i. Is de kwaliteit op deze telefoon nog hetzelfde? (luister met name met de oordopjes in)
- Zijn de toetsen echt zo klein of valt het wel mee?
- Lees ook over tv kijken via dit mobieltje.....gaat dit via internet dan???
- Neem de mijne i.c.m Hi 25 of 30 aangezien je daar 5 euro per maand korting krijgt en hi me toch wel bevalt. Gaat internet hier inclusief bij?
Ik ben wel onder de indruk van de videokwaliteit, heb wat videoclips omgezet met M3 en de kwaliteit is echt super goed.

muziek kwaliteit kan ik niets over zeggen, gebruik ik niet

toetsen zijn echt heel fijn, altijd nokia gehad maar deze werken echt goed ondanks dat het wel kleinde rondjes zijn, ze klikken wel heel duidelijk namelijk, zijn niet van die zompige rubberen knopjes

tv kijken ..... volgens mij niet toch?

de vergoedingen voor internet zijn per provider anders, kan je beter even de support desk voor bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een k810i besteld, ik had een k750i was er helemaal weg van maar die is helaas kapot gegaan (weet nog steeds niet wat er aan de hand is met toestel).

Weet iemand of je hiermee ook kan navigeren? Ik zag bij fun en downloads van SE dat je gratis software hiervoor kan downloaden. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Jabba schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:47:
[...]
tv kijken ..... volgens mij niet toch?
Hier in België biedt Proximus "Mobile Internet" aan, maar hoe dat in Nederland zit weet ik niet. Voor meer informatie over mobiel tv kijken: http://tones-pictures.liv...pl/nl/MobileTV/index.html
  • Standaard zenders:
    U hebt de keuze tussen de drie volgende formules die u rechtstreeks onder de rubriek Mobile TV van het Vodafone live!-portaal kan selecteren:

1. € 0,49 / sessie Mobile TV (U kan non-stop zoveel standaardzenders als u maar wil voor € 0,49 / sessie bekijken)

2. € 2,99 / maand voor een bundel van 1 uur Mobile TV

3. € 7,99 / maand voor een onbeperkte toegang tot de standaardzenders van Mobile TV. Bovendien krijgt u de eerste maand gratis aangeboden!
  • Premium-zenders (uitsluitend voor volwassenen):
    1. € 3,99 / 10 minuten

2. € 9,99 / maand voor een bundel van 1 uur Mobile TV Premium
  • De verbindingskosten met het Vodafone live!-portaal zitten niet in de prijs vervat, dus standaard: € 0,50 / sessie.
  • Prijs video nieuws:
    Bekijken: 0.25€
    Downloaden: 0.49€
  • Prijs Jupiler League :
    Goal bekijken: 0.49€
    Samenvatting bekijken: 1.49€
    Zich abonneren op de Jupiler League voor 5 dagen (goal, samenvatting onbeperkt gedurende 5 dagen) : 2.99€
  • Prijs erotiek video’s :
    Bekijken:1.49€
    Downloaden: 3.99€

[*]Prijs humoristische video’s :
    Downloaden: 2.49€
  • Prijs video series :
  • Prijs video clips:
  • Look at me :
    Basic : 0.25€
    Saucy : 0.49€
  • Opmerking:
    - Mobile TV en videos zijn niet toegankelijk vanuit het buitenland.
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:03:
Weet iemand of je hiermee ook kan navigeren? Ik zag bij fun en downloads van SE dat je gratis software hiervoor kan downloaden. Iemand ervaring hiermee?
Jep, je kan met je k810i navigeren. Google maar eens naar de mobiele versie van Google Maps :) Daarnaast kan je (zoals je zelf reeds aangaf) ook gebruik maken van Wayfinder. Daarvoor heb je een Bluetooth GPS ontvanger, auto sigarettenadapter, de Wayfinder software en nog een paar dingen voor nodig en dan kan je je k810i als GPS gebruiken :P Binnenkort zou Sony Ericsson ook een GPS Enabler op de markt brengen (ik veronderstel iets in de aard van die Wayfinder), waarmee je allicht hetzelfde zal kunnen doen(?).

Corrigeer me als ik fout ben, maar klopt m'n redenering dat je voor de mobiele Gmail Maps toepassing, UMTS nodig hebt om de verbindingen te maken en dat Wayfinder enkel gebruik maakt van de software om zijn weg te vinden (en dus geen mobiel internet nodig heeft)? Als ik goed heb gekeken, betaal je voor die Wayfinder 179 euro, GPS ontvanger inclusief.

Wayfinder Navigator™ 7 Benelux, with GPS Receiver

* Wayfinder Navigator™ lifetime navigation license
* Map coverage: Belgium, The Netherlands, Luxembourg
* Bluetooth GPS Receiver
* GPS mains charger and car charger
* Generic car holder for a mobile phone
* User guide
* Online route planning tool MyWayfinder.com

http://www.wayfinder.com/...?cPath=26&products_id=136

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davystam
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-04-2024
Ik heb een vraagje...ben al dik een dag of 2 goed aan het zoek naar thema's, games etc voor de k810i alleen het wil nog niet zo heel erg vlotten. Denk ook niet dat alle sites zo heel erg te vertrouwen zijn. Iemand wat tips voor me? Sorry als ik dit hier niet mag vragen ofzo maar weet geen andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

themes.modopo.com

themes zijn geheel gratis.

[ Voor 46% gewijzigd door Dani86 op 02-08-2007 20:45 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
davystam schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 20:40:
Ik heb een vraagje...ben al dik een dag of 2 goed aan het zoek naar thema's, games etc voor de k810i alleen het wil nog niet zo heel erg vlotten. Denk ook niet dat alle sites zo heel erg te vertrouwen zijn. Iemand wat tips voor me? Sorry als ik dit hier niet mag vragen ofzo maar weet geen andere manier.
Op www.zedge.net kun je gratis thema's downloaden, alleen moet je als toestel de K800i invullen. De thema's werken ook op de K810i, ik heb er zelf eentje en het werkt prima. Je moet je eerst aanmelden, maar het kost niets.

Verder kun je die thema's aanpassen met de SonyEricsson Themes Creator. dan kun je van een bestaand thema dat je hebt gedownload de afbeeldingen vervangen door je eigen foto's of zo.

De link van het Themes Creator:
http://developer.sonyeric...ltimedia/p_multimedia.jsp

Op de site van SonyEricsson kun je games downloaden voor de K810i. De kosten hiervan zijn 3 euro per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Laatst online: 04-08-2024
shameete schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 07:27:
[...]

duitsland, in nederland (vooralsnog) niet te verkrijgen... maar als je dit topic had doorgelezen had je het geweten ;)
Ik heb even rondgekeken en ik zag dat de K810i Golden Ivory te koop is bij:
http://www.expansys.nl voor 339,95 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
davystam schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 20:40:
Voor Sony Ericsson toestellen vanaf de k610 serie (3 à 4j oud) zijn er hopen en hopen thema's te vinden hoor, je kan ze desnoods zelf in mekaar knutselen met een programma speciaal daarvoor gemaakt (zoek eens in startposts van k750i ;) Ik veronderstel dat op tweakers geen illegale sites worden gepromoot, maar je moet maar eens zoeken op torrent sites zoals de piratebay.org achter "themes" of games als je dat graag op je toestel speelt.. Thema's lijken me persoonlijk weinig schade aan te richten, maar met "illegale" games pas ik toch liever op.. Je weet (ik althans toch niet) wat de betreffende maker er al dan niet mee gedaan heeft..

Hier enkele links::)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davystam
Heel erg bedankt beide (a) Hiermee kan ik weer even vooruit. Die op de sony ericsson site staan zien er ook wel netjes uit. Veel reviews op ign.com van de games dus dat komt wel goed. Krijg hem maandag na veel gezeur vandaag gehad te hebben met Hi...Via de site kon ik niet bestellen ofzo want dat liep fout. Ben erg benieuwd. In de winkel voelde hij erg goed aan en dat smsen komt ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 09:49
Ik was op zoek naar een housje, heb nu de crystal case gekocht, maar ben bereid een andere koop, als die beter zou zijn.

Hieronder 2 soorten housjes voor de K810i, Hard doorzichtig plastic, ofwel een siliconen beschermhouse in verschillend kleuren, met verschillende uitsneden.
Wat voor mij het belangrijkste is:
1>Beschermen tegen krassen
2>Schokken opvangen
3>Flash niet bellemeren
4>Beschermen tegen vocht/water/hitte/koude..

Hieronder enkele pics:
Afbeeldingslocatie: http://88trading.co.uk/auction/ebayimage/k810/k810%20sc%20w%2001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://88trading.co.uk/auction/ebayimage/k810/k810%20sc%20b%2004.JPG
Afbeeldingslocatie: http://i13.ebayimg.com/04/i/000/ac/b4/4a8f_1_b.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/7859/blackk810ifullor6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i23.ebayimg.com/02/i/000/a0/45/cd93_1_b.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img.auctiva.com/imgdata/2/2/4/6/7/6/webimg/52281850_tp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kgm-sports.com/MobileAccessory/CPA519/A/CPA519A_KGSP_002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i2.ebayimg.com/05/i/000/ac/88/2008_1_b.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img.auctiva.com/imgdata/2/2/4/6/7/6/webimg/52282397_tp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.netimes.org/ebay/Thumbnail_Gallery/K810_Blue1.jpg

Vooral de verschillende uitsnedes bij de siliconen housjes maken kiezennog moeilijker, toetsjes wel/niet uitgsneden keypad wel/net voledig uitgesneden, cameralens voldig/appart uitgesneden.

Hebben jullie ervaring met de housjes? welke lijkt jullie het handigste?

http://www.softfocus.be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Mooiste hoesje is nog steeds GEEN hoesje ;)
Ok, het beschermd wel maar ik heb liever een paar krasjes dan zo'n lelijk condoom om m'n telefoon die em ook nog eens groter maakt en lastiger uit je broekzak te halen is (dat rubber/siliconenspul is veel te stroef).

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb de mijne in zo'n tasje steken van Golla. Van die plastieke hoesjes vind ik ook maar niks en ze worden nog smerig ook op de koop toe.

Afbeeldingslocatie: http://www.golla.ca/catalog_images/golla-g0380-medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 00:02
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:22:
'k heb de mijne in zo'n tasje steken van Golla. Van die plastieke hoesjes vind ik ook maar niks en ze worden nog smerig ook op de koop toe.

[afbeelding]
Normaal vind ik het zonde om mijn mooie mobiel weg te stoppen in een tasje.. maar zo'n Golla tasje vind ik nog wel een idee. :) Dan vooral voor het afspelen van muziek via mijn headset... zo te zien kan het plugje van mijn headset nog mooi door de opening van dat tasje terwijl hij aan mn broek hangt. (Want wie heeft in hemelsnaam nou uitgevonden om de uitgang van de headset naar de zijkant te plaatsen? Zo kan je toch nooit muziek afspelen met je mobiel in een broekzak, zonder dat je het kabeltje van de headset dubbelvouwt?)

Iemand ander misschien nog een creatieve oplossing voor dit probleem?
+ Zijn die tasjes ergens in een normale winkel verkrijgbaar.. of moet ik online bestellen.

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
@ g4wx3: Voor mijn iPod 30GB kocht ik vorig jaar zo'n siliconenhoes aan omdat mijn 1ste iPod vrijwel meteen vol krassen stond edm. Het klopt wel dat je gsm/iPod er dan wat dikker en minder mooi uitziet, maar als ik m'n 2jaar oude SE K750i nu zie (vol krassen, lak langs de beide zijkanten en achterkant eraf) OF mijn vaders' k750i die altijd in een hoesje is bewaart gebleven en waarvan DE joystick nog perfect werkt... Geef me dan maar een "lelijk" hoesje.. Afgelopen zaterdag heb ik op eBay (KGM Store) zo'n siliconenhoes besteld. Op eBay kun je verschillende siliconenhoezen bestellen, maar die van KGM Store is veruit de goedkoopste die ik kon vinden. Afbeeldingslocatie: http://www.kgm-sports.com/MobileAccessory/CPA519/A/CPA519A_KGSP_002.jpg

Je siliconenhoes kost £ 0,79, de verzendingskosten vanuit Hong Kong bedragen £ 2,99 WAT in totaal £ 3,78 maakt O-) , een mooie prijs wetende dat een andere eBay-winkel (First2Save) al £4,99 aan verzendingskosten enkel vraagt + nog eens £ 3,99 per extra artikel 8)7 . £3,78 vind ik persoonlijk wel een vrij mooie prijs voor zo'n siliconenhoes, een neck strap en een screen protector (die normaal £ 2,98) zou kosten. Waarom je die er gratis bij krijgt zou ik niet weten, zolang hij maar krasbestendig is ;) Die hoes van "Ironpunch" vind ik ook nog wel knap, alleen jammer dat hij niet buiten de US wordt verzonden... :(

Zo'n Gola hoesjes vind ik trouwens mega onpraktisch. Je moet eerst nog je gsm uit dat hoesje krijgen ( tegen die tijd heeft hij al 3 à 4 keer gebeld) alvorens je nog maar kan zien wie er je opbelt/smst... 8)7 Verder lijkt me zo'n "crystal case" ook niet wat het moet zijn, buiten een hard plastic-achtig doosje.. Het is niet spatwaterdicht, schokbestendig edm. Dan toch maar liever een 5euro kostend siliconenhoesje uit Hong KOng :+

[ Voor 17% gewijzigd door CarLL op 06-08-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb m'n Golla tasje bij Phone House gekocht voor z'n 12€

Het gaat er snel uit hoor als ze je bellen. 't is niet met een knoop of rits. Gewoon velcro. En je kunt hem er zo uitvissen. Anders had 'k hem ook in de winkel laten liggen hoor.

En ik heb liever dat m'n gsm krasvrij en droog blijft dan dat er regendruppeltjes op terechtkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze een paar weekies geleden aangeschaft en het bevalt erg goed.
Mooi en luxe uitvoering!

http://www.smartphoneshop...leather-case-se-k810.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:52

Rio

Ik heb al een boek

Ik heb dat nooit begrepen hoor. Het hele concept hoesje ontgaat mij totaal. Het ziet er afschuwelijk uit, je telefoon wordt nog groter...

De behuizing zelf is toch basically al een hoesje, een bescherming voor de tere onderdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 12:38

Empathy

Extreme Audio

Ik snap het ook niet zo goed. Ze zijn bang voor krassen (want de telefoon wordt daar lelijk van) dus gooien ze er een megalelijke hoes omheen.. Maar geen krassen!

Ik hoop altijd gewoon dat er zo snel mogelijk krasjes opkomen, hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
of je koopt een t650i met kristallen scherm wat krassen bijna nmogelijk maakt :P
maargoed das andere topic en ( mooiere ) telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Empathy schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:58:
Ik snap het ook niet zo goed. Ze zijn bang voor krassen (want de telefoon wordt daar lelijk van) dus gooien ze er een megalelijke hoes omheen.. Maar geen krassen!

Ik hoop altijd gewoon dat er zo snel mogelijk krasjes opkomen, hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken :)
Ik snap je standpunt toch niet hoor. Als ik je goed begrijp, vind jij het dan ook niet erg als je een nieuwe auto aankoopt en die (meteen) onder de krassen zit? Moest ik m'n gsm willen doorverkopen binnen 1 à 2 jaar, denk ik toch wél dat potentiele klanten zich eerder laten verleiden door een gsm-toestel dat krasvrij is dan eentje dat vol krassen en deuken zit... Of ze moeten er van houden zoals jij :) :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben sinds vandaag in het bezit van de k810i ...

2 opmerkingen waar ik geen raad mee weet ...

- naast mijn netwerkbereik (vijf streepjes) zie ik een vierkantje (lichtblauw en wit) wat is dit ??

- ik krijg mijn bluetooth niet gekoppeld PC -> GSM.
andersom kan het wel. Ik kan dus wel bestanden versturen naar mijn pc maar andersom niet.
doe ik iets niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is de headset van de K810i niet voorzien van een opneem-knop? De K750i had er wel 1....bezuinigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:19:
ik ben sinds vandaag in het bezit van de k810i ...

2 opmerkingen waar ik geen raad mee weet ...

- naast mijn netwerkbereik (vijf streepjes) zie ik een vierkantje (lichtblauw en wit) wat is dit ??

- ik krijg mijn bluetooth niet gekoppeld PC -> GSM.
andersom kan het wel. Ik kan dus wel bestanden versturen naar mijn pc maar andersom niet.
doe ik iets niet goed?
  • Dat "blauw-wit vierkantje" duidt op je UMTS verbinding. Als je naar "Instellingen -> Mobiele netwerken -> GSM-/3G-netwerken" gaat kan je daar kiezen uit: "GSM" of "GSM en 3G". Ik heb me laten vertellen dat wanneer je "GSM" selecteert (ipv GSM en 3G), dat ten goede komt van je batterij (dan zoekt je gsm-toestel niet voortdurend naar UMTS netwerken in de omgeving)
  • Ik heb ook problemen om bvb. bestanden van mijn HP laptop naar mijn k810i te versturen, maar heb enkele weken geleden iets aan mijn Bluetooth configuratie veranderd, dus het zal daar allicht wel aan liggen. Als je een Bluetooth USB stick binnen je bereik hebt, zou ik het daar eens mee proberen of anders eens stevig googlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CarLL schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:00:
[...]
  • Dat "blauw-wit vierkantje" duidt op je UMTS verbinding. Als je naar "Instellingen -> Mobiele netwerken -> GSM-/3G-netwerken" gaat kan je daar kiezen uit: "GSM" of "GSM en 3G". Ik heb me laten vertellen dat wanneer je "GSM" selecteert (ipv GSM en 3G), dat ten goede komt van je batterij (dan zoekt je gsm-toestel niet voortdurend naar UMTS netwerken in de omgeving)
  • Ik heb ook problemen om bvb. bestanden van mijn HP laptop naar mijn k810i te versturen, maar heb enkele weken geleden iets aan mijn Bluetooth configuratie veranderd, dus het zal daar allicht wel aan liggen. Als je een Bluetooth USB stick binnen je bereik hebt, zou ik het daar eens mee proberen of anders eens stevig googlen :)
Dank je wel voor je antwoord. Echt top ;). Ik kon dit niet vinden in de handleiding.
Wat ik heb ontdekt is het volgende over bluetooth.
Ik kan vanuit mijn gsm niet zelf verbinding maken met de pc. Hij herkent hem wel, maar geeft telkens verbinding mislukt. Vanaf mijn pc ga ik naar draadloze overdracht en dan pakt hij m wel. Het is wel raar dat ik mijn gsm of recht als een kaars moet houden of dat deze op mijn buro moet liggen anders geeft ie service opdracht mislukt 8)7 .
Ik vind het niet storend, maar wel raar. Bij mijn oude samsung d600 ging alles vlekkeloos en nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je een pairing aanmaakt tussen je gsm en je pc? Kan dat helpen?

Ik heb op m'n laptop naar de k810i gezocht en die onmiddelijk laten pairen.
Nu hoef ik gewoon maar de bluetooth aan te zetten en ze vinden mekaar + bestanden versturen van de ene naar de andere zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

CarLL schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:40:
[...]

Ik snap je standpunt toch niet hoor. Als ik je goed begrijp, vind jij het dan ook niet erg als je een nieuwe auto aankoopt en die (meteen) onder de krassen zit? Moest ik m'n gsm willen doorverkopen binnen 1 à 2 jaar, denk ik toch wél dat potentiele klanten zich eerder laten verleiden door een gsm-toestel dat krasvrij is dan eentje dat vol krassen en deuken zit... Of ze moeten er van houden zoals jij :) :) ...
Als je de telefoon wilt verkopen over een paar jaar, ok. Jij rijdt rond met een beschermhoes over je auto begrijp ik? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

CarLL schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:40:
[...]Ik snap je standpunt toch niet hoor. Als ik je goed begrijp, vind jij het dan ook niet erg als je een nieuwe auto aankoopt en die (meteen) onder de krassen zit? Moest ik m'n gsm willen doorverkopen binnen 1 à 2 jaar, denk ik toch wél dat potentiele klanten zich eerder laten verleiden door een gsm-toestel dat krasvrij is dan eentje dat vol krassen en deuken zit... Of ze moeten er van houden zoals jij :) :) ...
Een auto van 2 jaar houd heeft nog een flinke economische waarde. Een telefoon van 2 jaar oud is vrijwel waardeloos. levert hooguit een paar tientjes op. zonder krasjes een tientje meer. maar ik heb dat tientje al bespaard door geen hoesje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik probeer nu al een week het internet werkend te krijgen maar het lukt dus gewoonweg niet 8)7

Om een of andere reden kan ik de service berichten via de SE site niet ontvangen. Als ik naar proximus bel dan proberen ze gewoon hetzelfde wat nog steeds niet lukt. Ik kan wel instellingen aanvragen via de gsm zelf en dan download hij instellingen voor internet, maar ik kan alleen op de portaalsite van Vodafone surfen. Van zodra ik eruit probeer te gaan krijg ik communicatiefout :(

Weet iemand hier trouwens iets over dat mobiel tv kijken? Op de website van proximus/vodafone staat wel dat het mogelijk is, maar ik kan niks vinden over hoe het nu moet 8)7

Of maw ik ben een ongelofelijk noob op gebied van communicatiemogelijkheden met de gsm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

amphora schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:41:
[...]

Een auto van 2 jaar houd heeft nog een flinke economische waarde. Een telefoon van 2 jaar oud is vrijwel waardeloos. levert hooguit een paar tientjes op. zonder krasjes een tientje meer. maar ik heb dat tientje al bespaard door geen hoesje te kopen.
Als je toch in vreemde metaforen wilt spreken kan ik hieruti dus concluderen dat jij constant met een hoes om je auto rijdt?
Bovendien gooi ik mijn oude telefoon na een jaar, als ik een nieuwe heb, altijd in een la en kijk ik er nooit meer naar om :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Rio schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:17:
[...]

Als je toch in vreemde metaforen wilt spreken kan ik hieruti dus concluderen dat jij constant met een hoes om je auto rijdt?
Bovendien gooi ik mijn oude telefoon na een jaar, als ik een nieuwe heb, altijd in een la en kijk ik er nooit meer naar om :-)
Dan moet je natuurlijk wel even de goede persoon quoten (CarLL) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
Ik ben enorm aan het twijfelen om deze gsm te kopen, maar aangezien ik al jaren een Nokia-gebruiker ben is het nie zo makkelijk kiezen. Bij deze dus enkele praktische vraagjes.

Al mijn contacten in mijn nokia gsm zijn volledig ingevuld (gsm, thuistelefoon, adres, email, bedrijf,...). Kan ik deze zonder probleem overzetten zonder verlies van gegevens?

Is de agenda goed? Ik vind er nooit echt veel van terug in de reviews. Mijn huidige gsm heeft een functie waardoor bepaalde agenda-items in de nabije toekomst vooraan op mijn scherm komen, alsook verjaardagen enzo. Maw, telkens ik op mijn gsm kijk dan zie ik mijn agenda. Gaat dit ook bij de k810i?

Typen die toetsen gemakkelijk? Het ziet er alvast niet zo uit vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:48:
En als je een pairing aanmaakt tussen je gsm en je pc? Kan dat helpen?

Ik heb op m'n laptop naar de k810i gezocht en die onmiddelijk laten pairen.
Nu hoef ik gewoon maar de bluetooth aan te zetten en ze vinden mekaar + bestanden versturen van de ene naar de andere zonder problemen.
uhhm. wat bedoel je met pairing? ik snap deze term niet.
mijn pc vind mijn k810i wel, alleen als ik vanaf mijn telefoon verbinding wil maken met pc dan geeft ie telkens verbinding mislukt.
terwijl het gsm naar gsm wel vlekkeloos gaat en van pc naar gsm ook.
iemand enig idee / suggestie / tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
amphora schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:41:
[...]

Ok, ik geef toe dat de vergelijking op "de ballen sloeg". Maar het is toch altijd leuker als je gsm er nog altijd even nieuw uit ziet als toen je hem gekocht had, niet? Ik heb mn k750i altijd in mn broekzak bewaard en na bijna 2 jaar is hij echt lelijk geworden (zijkanten, achterkant en voorkant compleet gekrast, lak/verf er grotendeels af). Tegenover diegene van mn vader (die hem altijd heeft bewaard in zo'n megalelijke lederen hoes) oogt nog spliksplinternieuw... Feit is idd wel dat hij dan nog dikker oogt en mss minder mooi, maar toch liever dat dan terug gans bekrast... (hoewel de zijkanten veel steviger/krasvrijer/.. aanvoelen dan die k750i) :) Telkens wanneer ik mn iPod uit die siliconenhoes neem, lijkt hij nog "brand new", dat kon je van mn vorige ook niet bepaald zeggen :X

@ ETzPliskin: Toen ik mn k810i voor het eerst opstartte, downloadde hij ook meteen de juiste WAP en MMS instellingen en werkte nochtans meteen prima! (wat niet van die k750i kon gezegd worden toen ik de MMS instellingen wou configureren.. 8)7 ) Als ik jou was, zou ik eens langs een Proximus filiaal gaan en hopelijk kunnen ze je daar uit de nood helpen :s. Vroeger had ik die "communicatiefouten" bij m'n k750i geregeld tot betreurenstoe 8)7

* Ivm "Mobile TV": dat zou ergens op je Vodafone Live! portaal moeten staan, maar ik heb al verschillende keren gezocht en het helaas nog niet gevonden :/ Iemand die weet hoe je dat kan verkrijgen via Proximus op je mobieltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

CarLL schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:52:
[...]

@ ETzPliskin: Toen ik mn k810i voor het eerst opstartte, downloadde hij ook meteen de juiste WAP en MMS instellingen en werkte nochtans meteen prima! (wat niet van die k750i kon gezegd worden toen ik de MMS instellingen wou configureren.. 8)7 ) Als ik jou was, zou ik eens langs een Proximus filiaal gaan en hopelijk kunnen ze je daar uit de nood helpen :s. Vroeger had ik die "communicatiefouten" bij m'n k750i geregeld tot betreurenstoe 8)7

* Ivm "Mobile TV": dat zou ergens op je Vodafone Live! portaal moeten staan, maar ik heb al verschillende keren gezocht en het helaas nog niet gevonden :/ Iemand die weet hoe je dat kan verkrijgen via Proximus op je mobieltje?
Hier staat wat info over Mobiele TV maar hoe of wat blijft de vraag :P

Heb je anders zin om eens de instellingen van proximus door te sturen? (in een mailtje ofzo ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
ETzPliskin schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:26:
[...]

Heb je anders zin om eens de instellingen van proximus door te sturen? (in een mailtje ofzo ;) )
Die Proximus link had ik een tijdje geleden al gevonden (maar ofwel ligt het aan m'n toestel) ofwel staat er een fout op het Vodafone portaal.. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tones-pictures.live.proximus.be/nl/img/wapl/mobiletv/bottom_02.jpg
  1. done
  2. done
  3. WTF staat "Mobile TV & Video op het Vodafone Live! portaal? 8)7 8)7
Wanneer ik naar het "Vodafone Live!" portaal surf, dat standaard staat ingesteld in mijn k810i kom ik op een portaal zonder enige afbeeldingen (op mijn k750i was dit een rode menustructuur met witte tekst). Maar nergens zie ik "Mobile TV & Video" staan, terwijl dit wel het geval was toen ik vroeger per k750i via gprs verbinding maakte.. Ik denk toch eens proximus te mailen hieromtrent, mss doe ik iets fout (hopelijk!)

Maakt het eigenlijk iets uit of je je "Mobiele netwerken" op GSM en 3G of enkel op GSM inschakeld?

@ ETzPliskin: Check je Tweakers mailbox op m'n Direct Message ;)

[ Voor 17% gewijzigd door CarLL op 09-08-2007 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

CarLL schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:52:
[...]Maar het is toch altijd leuker als je gsm er nog altijd even nieuw uit ziet als toen je hem gekocht had, niet? Ik heb mn k750i altijd in mn broekzak bewaard en na bijna 2 jaar is hij echt lelijk geworden (zijkanten, achterkant en voorkant compleet gekrast, lak/verf er grotendeels af). Tegenover diegene van mn vader (die hem altijd heeft bewaard in zo'n megalelijke lederen hoes) oogt nog spliksplinternieuw...
Leuk dat je telefoon er mooi uit ziet als je het hoesje er af haalt na 2 jaar. maar dan loop je 2 jaar lang met een lelijke telefoon rond (alle hoesjes zijn lelijk, maar dat is mijn persoonlijke mening).
Maar goed, deze discussie gaat volgens mij nergens heen. Ik wil gewoon een mooie telefoon die misschien na een aantal maanden minder mooi is (en ik neem toch ieder jaar een nieuwe telefoon). Mensen die geen krassen op hun telefoon willen moeten zelf weten wat ze doen. Maar ik heb liever een paar krasjes dan een condoom om m'n telefoon. Who cares dat je een krasvrije telefoon hebt als je de telefoon zelf toch nooit ziet? Of haal je je telefoon 's avonds uit z'n hoesje om em eens lekker op te poetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 23:14
Heb zelf sinds gisteren ook mijn K810i binnen :D

Moet zeggen dat hij op zich wel aardig overeen komt kwa software en dergelijke met mij K750i. Vind het wel weer een stuk stijlvoller toestel en er kommen stukken betere foto's vanaf.

De mediaplayer lijkt erg op die van de W810i van mijn broetje, deze verschilt dan ook met mijn K750i.

Al met al vind ik dat Sony Ericsson weer een mooie telefoon heeft geproduceerd.

Collega's op het werk welke een N73 bezitten waren in ieder geval jaloers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluetooth doet het ... gelukkig.

heeft iemand enig idee hoe ik bijv. als ik muziek overzet naar mijn gsm dat ie dan in het telefoongeheugen komt ipv memorystick of is dit niet mogelijk?

hij zet bestanden automatisch naar memorystick over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Voor iedereen die zich afvraagt, ofdat de voorkant (scherm, danwel toetsenbord) te vervangen is als deze gekrast/gescheurd is: Ja dat kan.

Deze zijn te vinden bj de volgende webshop: www.eu-gsm.nl (scherm: 22,50/toetsenbord+toetsen: 27,50), maar uiteraard ook op eBay en een stuk goedkoper (± 17 voor allebei, origineel!)!

Hoef je iig niet bij de pakken neer te zitten, mocht je foon opeens een lelijke en niet meer weg te halen kras bezitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:04:
bluetooth doet het ... gelukkig.

heeft iemand enig idee hoe ik bijv. als ik muziek overzet naar mijn gsm dat ie dan in het telefoongeheugen komt ipv memorystick of is dit niet mogelijk?

hij zet bestanden automatisch naar memorystick over.
Kan het zijn dat je je muziek overhevelt via de meegeleverde Disc2Phone software?
Want als ik m'n k810i via de USB kabel aan m'n laptop hang, verschijnen er in "Deze Computer" 2 mappen: PHONE en PHONE CARD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davystam
Heeft iemand ook last van dat de oplader geluid maakt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g4wx3
nee, maakt geel lawaai bij mij

Heeft iemand ontdekt hoe je de knop met de wereld bol een andere funtie kan geven?
Is het minstens mogelijk een andere browser in te stellen? de java app starten opera mini?
Of in mijn geval, de speaker aanzetten. Ik zou dolgraag een knopje hebben voor mijn speaker, voor als ik radio of muziek luister.
Voor het geval dat ik dit koop, zou ik graag de interrnet knop gebruik om Torch te lanceren.

Please iemand die zijn K810i al gehackt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
g4wx3 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:08:
Please iemand die zijn K810i al gehackt heeft?
http://www.wotanserver.co...ericsson-k810-debranding/
--> remove the 'Play Now' button and replace it with a WAP link of your choice

http://k810.phone.davinciteam.com/

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g4wx3
Empathy schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:27:
Wie is er nog meer verslaafd aan dat snowboardspelletje? Perfect tijdsverdrijf voor op de plee. Mijn highscore is 659665 8)
mijn highscore is: 1 487 417 :9~
(jij zou pas op de derde plaats komen bij mij :) )
Hoe ?

je hebt 4 minuten de tijd om stunts te doen.
Als je stunts snel na elkaar maakt kun je combo's maken
Als je valt, dan verlies je echter ALLE punten
regel: nooit risico's nemen, vallen is opnieuw beginnen (tenminste als je punten wil scoren)

Op het einde van iedere missie krijg je missie bonus punten
speel alle missies uit, bij missie 11 draait het slecht om te punten, en je krijgt de meeste missie punten.

Bij de aankomst krijg je ook bonus punten. Mijn bonus was een 10de van mijn gescoorde punten, toen ik het spel uitspeelde met "maar" 1 combo over het hele traject.

Hoe maak je zo'n lange grote combo?
redelijk eenvoudig, zorg dat je gele metertje nooit leegloopt.
hoe?
jup 2 keer, een keer jump je tegen de ramp op, net als je neer komt (hoe hoger hoe beter) jump dan nog eens, als het goed zit dan kom je een stuk hoger, waardoor je net de tijd hebt om 2 stunts te doen, met geliefde zijn helicopter, en nose grap, tail grap duurt soms net iets te lang.
Dus vooralleer je op de eerste rail komt, heb je al een combo van 20 gedaan, op de rail kun je ook jumpen, en helicopter doen, is trouwens veel makkelijker om op de rail te blijven, bij de eerste rail lukt het 2 keer, een keer erop, een keer als je eraf springt, zie dat je de power upp neemt, en niet erover springt.
als je een power upp hebt moet je niet 2 keer jumpen, want dan doet hij die stomme stunt, gewoon 1 keer [5], en dan [7] en [9]. doe onderweg naar de tweede rail nog wat stunts, de tweede rail vind ik persoonlijk een moeilijkere, als je goed bent kun je 2 keer jumpen+stunten, maar als je mis inschat, dan val je. makkelijker is deze dan te negeren, en gewoon verder te doen met jumpen.
Als je van rail naar rail springt (kan 2 kaar) dan loop je meterje ook weer helemaal vol.

Vooral ervaring, en oefenen maken dat je ook boven de magische grens komt van 1 000 000
door de techniek van 2 keer jumpen word alles mogelijk.
als je stressd, aarzel dan niet om het metertje te laten leeglopen, anders verlies je alle punten, en eindig je op 0 punten

ga nu nog eens zelf proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
g4wx3 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 13:33:
[...]

mijn highscore is: 1 487 417 :9~

Hoe maak je zo'n lange grote combo?

jup 2 keer, een keer jump je tegen de ramp op, net als je neer komt (hoe hoger hoe beter) jump dan nog eens, als het goed zit dan kom je een stuk hoger, waardoor je net de tijd hebt om 2 stunts te doen, met geliefde zijn helicopter, en nose grap, tail grap duurt soms net iets te lang.
Dus vooralleer je op de eerste rail komt, heb je al een combo van 20 gedaan
Hoogste score op k750i was ooit 720125 punten, maar heb spel al paar maanden niet meer gespeeld. Het is idd best verslavend maar na een tijdje geraak je het toch beu gespeeld hoor :) . Combo's zijn idd de sleutel tot hoge scores, maar ik geraak vaak vast in die *** rails doordat ik erover wil jumpen, dat mannetje een "Indy" doet en niet snel genoeg terug recht staat en ik op de grond ga... |:(

Ik begin altijd met eerst een helicopter+backflip tegen de linkse kant van de ramp (vlak voor de start :+ ) en dan steeds helicopter+nose grap/tail grap. Handig om je gele metertje hoog te houden zijn de helicopter+tail/nose graps of in combinatie met back flip :P . Ergens halverwege heb je een lang stuk ramp (vlak voor zo'n rood-oranje boog waarna het steil naar beneden gaat): daar kan je best prettig lang van links naar rechts combo's uitvoeren. Helaas nog niet verder geraakt dan een gele score van 4100 punten.

Hoe hoog was jouw combo dan dat je over de 1100000 punten scoorde? Soms lukt het me om 3 trucs na mekaar te doen als je metertje links helemaal groen is na zo'n power-up.

Ik vraag me ook af welke zwakbegaafde "Career Mode" heeft uitgevonden, sjeezes |:( |:(

(...)
Missie 7: score over 10000 points + combo of 7 tricks
Missie 8: score over 12000 points + combo of 8 tricks
Missie 9: score over 13000 points + combo of 9 tricks
(...)

ORIGINEEL !!!!

Ik zat na missie 2 al aan een combo van 47x :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
ETzPliskin schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:26:
[...]

Was daarnet ff aan het surfen op gsm en stond bovenaan de Vodafone Live! pagina "Mobile tv - alle zenders". Eens aangeklikt en voila :)

Afbeeldingslocatie: http://img516.imageshack.us/img516/2448/proximusmobiletvcloseupmj7.jpg
  • Abonneren op onbeperkt Mobile Tv: 1ste maand gratis en erna €7,99/maand
  • 1 sessie Mobile Tv: €0,49/uur
  • Mobile Tv 1 uur = €2,99/maand
Adres: http://vflive.proximus.be...mepage-auto-3G-nlprogram1

[ Voor 10% gewijzigd door CarLL op 13-08-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

CarLL schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:17:
[...]

Was daarnet ff aan het surfen op gsm en stond bovenaan de Vodafone Live! pagina "Mobile tv - alle zenders". Eens aangeklikt en voila :)

[afbeelding]
  • Abonneren op onbeperkt Mobile Tv: 1ste maand gratis en erna €7,99/maand
  • 1 sessie Mobile Tv: €0,49/uur
  • Mobile Tv 1 uur = €2,99/maand
Adres: http://vflive.proximus.be...mepage-auto-3G-nlprogram1
Ze hebben het portaal precies helemaal veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik heb de K810i nu sinds 2 weken en het is mijn mooiste telefoon ooit... Alleen nog standaard software erop maar het ziet er allemaal goed uit en een pluspunt: de snelheid van menus e.d. lijkt prima ok. In tegenstelling tot mijn Nokia 6280i ofzo die ik eerst had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renskoenraadt schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:36:
Voor iedereen die zich afvraagt, ofdat de voorkant (scherm, danwel toetsenbord) te vervangen is als deze gekrast/gescheurd is: Ja dat kan.

Deze zijn te vinden bj de volgende webshop: www.eu-gsm.nl (scherm: 22,50/toetsenbord+toetsen: 27,50), maar uiteraard ook op eBay en een stuk goedkoper (± 17 voor allebei, origineel!)!

Hoef je iig niet bij de pakken neer te zitten, mocht je foon opeens een lelijke en niet meer weg te halen kras bezitten!
Ik dach hehe eindelijk is de cover ook los te koop maar nee nog steeds alleen het scherm en toetsen maar niet de rest van de cover :( en die zoek ik aan gezien er op de twee bovenste hoeken diepe krassen zitten :S

-

Ow jah en voor de gene die willen internetn via bluetooth en je eigen adsl verbinding kan veel makelijker dan op die website waar het met een extra develepment app van SE wordt gedaan.

Ik heb het namelijk zo gefixed:

ik heb een bluetooth v1.0 100m met BlueSoleil software op mijn server geinstalleerd.

stap1: maak verbinding met je tel via menu -> instellingen -> verbindingen -> bluetooth ->
zoek de computer op en maak daarmee verbinding.
(eenmalig de toegang code intypen en bevestingen in BlueSoleil, daarna hoef je nooit meer
de code in te typen en verbinding je tel. automatisch met de pc.)

stap2: Ga in je tel naar instellingen -> verbindingen -> internetinstellen -> internetprofielen -> maak
een nieuw profiel aan -> naam "internet thuis" -> verbinden via: de naam van de pc(daar staat
het buetooth logo voor, staat bij bij onderaan in de lijst met data-accounts)
-> opslaan en dan heb je klaar met het maken van het internet profiel.

stap3: kies nu dat nieuwe profiel als het profiel dat je voor internet wilt gebruiken.

stap4: kies dan ook dat profiel bij java-instellingen.

Stap5: ga dan naar de streaminginstellingen en kier daar bij verbinden via: weer voor jou pc.

stap6: nu kun je zonder verdere handingen interneten via je tel -> adsl verbinding :)

Ps: weet niet of dit ook werkt bij andere bluetoothsoftware.
heb het alleen getest met BlueSoleil en de SE K810i

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
ETzPliskin schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 03:21:
[...]

Ze hebben het portaal precies helemaal veranderd :)
Jep!

Ik kon er ook niet goed aanuit. De eerste keren dat ik gebruik maakte van het portaal met mn k810i zag ik enkel blauwe tekst op witte achtergrond en voor de rest niks noppes nada, terwijl op mn oudere k750i alles normaal eruit zag. "Nieuwe" portaal ziet er veel beter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--- oud nieuws stond al in de topic:P

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooh :p
Gisteren ontdekt dat er een timer is voor foto's te maken.
Ergens vraag ik me wel af waarom, omdat je toch moeilijk je gsm zomaar ergens kunt neerzetten en hopen dat ie niet omvalt. Laat staan dat je hem op een voetje monteert zoals een echt fototoestel ^^'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Op een goede ondergrond wil hij horizontaal (zoals hij bedoelt is om foto's te nemen zegmaar) nog wel aardig blijven staan hoor :)
Of ik het vaak zal gebruiken, nah zo heel nuttig is die timer niet ben ik met je eens ;) .

[ Voor 26% gewijzigd door Rooster op 15-08-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand met een toestel van Tmobile mij vertellen wat de aanpassingen zijn, logo's stickers software etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Kan iemand me vertellen hoe je je Operatorlogo weg krijgt? Momenteel staat er bovenaan m'n scherm "BEL PROXIMUS" en eronder "Pay & Go". Heb op k750i ooit een thema's gehad met schapen of en door de gebruikte kleuren kon je het operatorlogo nietmeer zien, maar het logo was eerder lelijk. Liefst niet via een Ringtone bedrijfje, want die piemels durven je der nog 4euro voor aan te smeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:31:
Oooh :p
Gisteren ontdekt dat er een timer is voor foto's te maken.
Ergens vraag ik me wel af waarom, omdat je toch moeilijk je gsm zomaar ergens kunt neerzetten en hopen dat ie niet omvalt. Laat staan dat je hem op een voetje monteert zoals een echt fototoestel ^^'
Hmmm, over dat voetje hebben ze dan bij SE echter wél nagedacht, check deze accessoire maar eens: http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10880

Hoe verzinnen ze het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het operator logo zou je bij een K810i niet kunnen verwijderen. Ik had zelf ook al gezocht, omdat je het vroeger kon aanpassen in een soort xml bestand.

• h.henkie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-05-2022
CarLL schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:54:
Kan iemand me vertellen hoe je je Operatorlogo weg krijgt? Momenteel staat er bovenaan m'n scherm "BEL PROXIMUS" en eronder "Pay & Go". Heb op k750i ooit een thema's gehad met schapen of en door de gebruikte kleuren kon je het operatorlogo nietmeer zien, maar het logo was eerder lelijk. Liefst niet via een Ringtone bedrijfje, want die piemels durven je der nog 4euro voor aan te smeren...
Ik heb er themes creator voor gebruikt. Deze in via de site van erricson / sony te downloden. Het linkje staat eerder in dit topic beschreven

• AythamiEsp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 23:16
alee, ik ben heel erg geïnteresseerd in deze GSM. _/-\o_

maar ik twijfel nog tussen de w960i of k850i :?

btw het wordt een tijd om de info en specificaties te updaten, first poster!! :*)

hier heb je meer info: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k850-2003.php 8)

oeps verkeerde topic, dit is voor het topic van de k850i bedoeld

[ Voor 13% gewijzigd door AythamiEsp op 16-08-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Laatst online: 26-03 06:58
ik heb vandaag mijn k810 weer terug gekregen van de kpn, ik had problemen met de camera die zeeeeeeeer traag was. op de begeleide brief stond dat ern een hardware mankement was gevonden wat met een software update is verholpen :? :?

we shall see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Is de K810i via de meegeleverde USB kabel op te laden? Of is dat enkel een data-uitwissel kabel?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
met de usb kabel kun je ook het toestel opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
ander probleem hier.

ikke heb nu ook internet bij de kpn via 5mb voor 4.95..

maar nu wil ik ook mijn meel via pop3 van tiscali bekijken.

alle gegevens netjes ingevoerd via e-mail -> instellingen

maar hij kan de server pop3.tiscali.nl niet vinden...

iemand een idee...

ikke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:39:
Kan iemand met een toestel van Tmobile mij vertellen wat de aanpassingen zijn, logo's stickers software etc. ?
Ik heb sinds enkele weken dit toestel via de T-mobile site, de aanpassingen zijn opstartscherm/afsluitscherm, web&walk standaard wat achtergronden etc van T-mobile... tot dusver niet erg storend, je ziet het (bijna) niet bij normaal gebruik. Wat je wel altijd blijft zien is in plaats van de tekst Cybershot die in zilver boven de toetsen staat, er T-mobile staat. Beetje jammer, maar zoveel stoort het nou ook weer niet, bij m'n w810i was dat logo nog met de kleuren van t-mobile, nu is het wel gewoon zilver zegmaar.
Als je het graag wilt kan ik nog wel een fotootje schieten om het te laten zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een K810i gewonnen via eoa blog wedstrijd. Mooie telefoon, k'heb mijn E900 meteen gedumpt. Maar de gein van de K810i was juist het direct kunnen versturen van foto's naar een blog, en juist dat krijg ik niet aan de praat. Hij lijkt de foto wel te versturen maar ik krijg geen toegangscode terug. Klinkt dit iemand bekend in de oren? Ik gebruik Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:44:
[...]
Ik heb sinds enkele weken dit toestel via de T-mobile site, de aanpassingen zijn opstartscherm/afsluitscherm, web&walk standaard wat achtergronden etc van T-mobile... tot dusver niet erg storend, je ziet het (bijna) niet bij normaal gebruik. Wat je wel altijd blijft zien is in plaats van de tekst Cybershot die in zilver boven de toetsen staat, er T-mobile staat. Beetje jammer, maar zoveel stoort het nou ook weer niet, bij m'n w810i was dat logo nog met de kleuren van t-mobile, nu is het wel gewoon zilver zegmaar.
Als je het graag wilt kan ik nog wel een fotootje schieten om het te laten zien :)
Het voordeel bij dit toestel is ook dat je de standaard animaties, videos en dergelijk die bij de k800i locked waren, nu gewoon wel kunt verwijderen.

Prima toestel. Jammer van het design wat snel vuil lijkt (vingerafdrukken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 16-09 19:23

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Heeft iemand enig idee of je met de K810i ook naar wma-streams kunt luisteren op internet? Misschien dat er zelfs een speciale java-applicatie voor bestaat al lijkt me dat erg sterk. Ik heb het zelf niet kunnen vinden, maar ik vermoed dat het niet mogelijk is.

Anders lukt het ook wel via een bluetooth-verbinding met mijn PDA met Windows Mobile erop, maar ik vroeg me af of het ook zonder die tussenstap zou kunnen zeg maar. :)

[ Voor 24% gewijzigd door gday op 21-08-2007 00:35 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Hoeveel kost dat versturen van foto's naar je blog eigenlijk?? Kost dat gewoon belminuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:33:
Hoeveel kost dat versturen van foto's naar je blog eigenlijk?? Kost dat gewoon belminuten?
Yep, is afhankelijk van je abo.
Maar bij mij doet ie het toch niet, dat scheelt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
2 vraagjes:

-Hoe is de geluidskwaliteit van MP3 in vergelijking met telefoons uit de W-serie? Ik heb nu een W300i en de geluidskwaliteit daarvan is echt super, is die van de 810i vergelijkbaar?
Ik geloof dat deze geen Mega Bass heeft maar dat gebruik ik niet. Er zit toch wel een equalizer op?

-Hoe zit het nou met 4gb geheugenkaartjes, werken die wel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:36:
[...]

Yep, is afhankelijk van je abo.
Maar bij mij doet ie het toch niet, dat scheelt 8)7
TrackID doet het zeker ook niet bij jou? Denk dat het aan je internetinstellingen ligt dan. Toen ik m'n telefoon voor de eerste keer aanzette kreeg ik automatisch alle T-mobile instellingen, dat bloggen heb ik nog niet geprobeerd maar TrackID werkt echt super!
kNarf_ schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:42:
2 vraagjes:

-Hoe is de geluidskwaliteit van MP3 in vergelijking met telefoons uit de W-serie? Ik heb nu een W300i en de geluidskwaliteit daarvan is echt super, is die van de 810i vergelijkbaar?
Ik geloof dat deze geen Mega Bass heeft maar dat gebruik ik niet. Er zit toch wel een equalizer op?

-Hoe zit het nou met 4gb geheugenkaartjes, werken die wel of niet?
Via de oordopjes is de geluidskwaliteit perfect (voor zover ik kan horen dan). Ik gebruik nog steeds wel de in-ear dopjes van m'n w810i. Via de speaker is het wel duidelijk ietsjes minder dan de w810i merk ik, niet dat ik er vaak naar luister op die manier maargoed :) Die standaard oordopjes (niet in-ear) vind ik wat tegenvallen, gelukkig heb ik dus die van m'n walkman phone nog.

4 Gb gaat voor zover ik gelezen heb niet werken, 2 zou gewoon moeten werken en 1gb heb ik er zelf in zitten, werkt feilloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:25:
Heeft iemand enig idee of je met de K810i ook naar wma-streams kunt luisteren op internet? Misschien dat er zelfs een speciale java-applicatie voor bestaat al lijkt me dat erg sterk. Ik heb het zelf niet kunnen vinden, maar ik vermoed dat het niet mogelijk is.

Anders lukt het ook wel via een bluetooth-verbinding met mijn PDA met Windows Mobile erop, maar ik vroeg me af of het ook zonder die tussenstap zou kunnen zeg maar. :)
WMA streams gaat duz echt niet lukken met de standaard player van de K810 deze ondersteunt alleen maar 3GP files/streams, en er zal vast wel een java-applicatie bestaan die het wel kan aangezien er ook wel java browsers zijn zoals bijvoorbeeld die van opera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scherm van de K810 wordt donker na 20 sec. niet gebruiken.

Al geprobeerd met de volgende instellingen om dit te voorkomen, echter zonder resultaat:
Menu - Instellingen - Display - Screensaver "geen".

Het moet toch mogelijk zijn om de screensaver uit te schakelen?!

Wie weet hoe?

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 21-08-2007 17:44 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Blijkbaar ging er iets mis (meerdere keren zie ik) toen je een topic hierover opende, mijn reply daar:
Voor zover ik weet kan dit niet, met als reden dat het nogal wat accuduur kost als dat scherm continu aanstaat. Klagende gebruikers ("Hij houdt het op deze manier niet eens een dag vol!") zal het gevolg zijn.
En zeg nou zelf, zijn toch wel leukere dingen dan langer dan 20sec naar een niet veranderend scherm te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:44:
Blijkbaar ging er iets mis (meerdere keren zie ik) toen je een topic hierover opende, mijn reply daar:

[...]
Soms (lees: vaak) wil ik tijdens het lezen van een RSS-bericht en bij een game (chess), langer naar mijn schermpje kijken zonder steeds op een knop te moeten drukken voor herstel van het beeld.

De K810 is een GSM met haast onbegrensde mogelijkheden, maar dit is m.i. een minpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:42:
scherm van de K810 wordt donker na 20 sec. niet gebruiken.

Al geprobeerd met de volgende instellingen om dit te voorkomen, echter zonder resultaat:
Menu - Instellingen - Display - Screensaver "geen".

Het moet toch mogelijk zijn om de screensaver uit te schakelen?!

Wie weet hoe?
Als het beeld alleen donker wordt dan is de screensaver uit, want anders zou je een afbeelding of animatie of de tijd kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:48:
[...]

Soms (lees: vaak) wil ik tijdens het lezen van een RSS-bericht en bij een game (chess), langer naar mijn schermpje kijken zonder steeds op een knop te moeten drukken voor herstel van het beeld.

De K810 is een GSM met haast onbegrensde mogelijkheden, maar dit is m.i. een minpuntje.
Ik heb voor mezelf de volgende "oplossing". Het is helaas niet anders:

Tijdens het lezen van een lang bericht één van de toetsen ingedrukt houden.

Hoe kunnen we dit "probleem" aanslingeren bij Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieker schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:50:
Is de agenda goed? Ik vind er nooit echt veel van terug in de reviews. Mijn huidige gsm heeft een functie waardoor bepaalde agenda-items in de nabije toekomst vooraan op mijn scherm komen, alsook verjaardagen enzo. Maw, telkens ik op mijn gsm kijk dan zie ik mijn agenda. Gaat dit ook bij de k810i?
Dat vind ik ook een belangrijk punt voor telefoons en ik vond er inderdaad ook weinig over. Ik ben tevreden met de agendafunctie van de k810i. Synchronisatie met Outlook (met de bijgeleverde USB-kabel) gaat bijna vlekkeloos. Zowel agenda-items als adresboek, notities en takenlijst worden gesynct. Reminders bij agenda-items worden ook weergegeven op het ingestelde tijdstip. Enige probleem dat ik had was dat ik mijn oude (voltooide) taken nooit wiste, waardoor dit niet in het takengeheugen van de k810i paste. Agenda-items op de 'desktop' weergeven is helaas geen standaard optie van de k810i.

Dan iets anders. Ik heb het volgende probleem met de k810i. Regelmatig slaat spontaan de camera aan. Dan wordt ineens het scherm zwart en komt het Cybershot logo in beeld, de camerafunctie wordt dan dus opgestart. Na +- 1 sec gaat het dan weer terug. Bijzonder hinderlijk!
Ik heb al geprobeerd te kijken wanneer het gebeurt. Bijvoorbeeld: doe ik dan per ongeluk met mijn vinger het cameraschuifje heel kort open en dicht? Maar ik kan er geen logica in ontdekken. Meestal gebeurt het als ik iets aan het doen ben, bijv SMS typen of iemand bellen. Maar ik heb het ook wel zien gebeuren terwijl de telefoon stil op de vensterbank lag .....
Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even n.a.v. mijn vraag over Tmobile aanpassingen:
@Dutch_Hane & Lism, goede info! :)
p.s. een foto wordt altijd op prijs gesteld

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 02:11
Aarg ik heb net abbo afgesloten icm een K810i, nu blijktie vertraagd te worden omdat de SE's op zijn :X (Vodafone)

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

_eXistenZ_ schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:27:
Aarg ik heb net abbo afgesloten icm een K810i, nu blijktie vertraagd te worden omdat de SE's op zijn :X (Vodafone)
Oei, heb je enig idee hoe lang? Ik zou hem ook via Vodafone willen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Geen idee, dit is het mailtje:
Geachte heer eX,

U heeft op 20-08-2007 bij de Vodafone Online Winkel een abonnement besteld met ordernummer 12345678. Hartelijk dank hiervoor.

De levering van uw bestelling is vertraagd. Het toestel dat u heeft gekozen is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. We stellen u van de verwachte leverdatum zo snel mogelijk op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak.

Heeft u nog vragen? In de Help van de Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .

Met vriendelijke groet,

Harry Odenhoven
Director Online Service Unit
Vodafone
}:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Bah, mijn vriendin kreeg vorige week letterlijk hetzelfde mailtje toen ze de SE Z610i had besteld bij Vodafone. Niks 'binnen 24 uur leveren' dus. Ze heeft prompt die Z610i bij The Phone House gehaald en de bestelling bij Vodafone geannuleerd, want er was net zoals bij jou geen enkele indicatie hoe lang het zou kunnen duren.

Lijkt wel alsof ze wat leveringsproblemen hebben met SE ofzo? :?

[ Voor 29% gewijzigd door gday op 22-08-2007 23:36 ]

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Mocht iemand een Golden Ivory zoeken, k bied de mijne op moment in V&A aan :-)

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Verwijderd

Ik heb een K810i met een simlock van Orange. Nu wil ik deze simlock laten verwijderen, omdat ik over wil stappen naar een andere provider. Ik ben zes zaken in Utrecht afgeweest en ook bij twee mannetjes op de markt, maar geen van allen kunnen de simlock verwijderen. Er zijn blijkbaar drie versies van de K810i, waarvan ze er maar twee kunnen unlocken en net de versie die ik heb niet... Weet iemand een oplossing?

• _eXistenZ_
gday schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:33:
Bah, mijn vriendin kreeg vorige week letterlijk hetzelfde mailtje toen ze de SE Z610i had besteld bij Vodafone. Niks 'binnen 24 uur leveren' dus. Ze heeft prompt die Z610i bij The Phone House gehaald en de bestelling bij Vodafone geannuleerd, want er was net zoals bij jou geen enkele indicatie hoe lang het zou kunnen duren.

Lijkt wel alsof ze wat leveringsproblemen hebben met SE ofzo? :?
Net even gebeld, en er was weer een stapel telefoons binnengekomen. De mijne zat er ook bij dus vandaag of morgen wordt mijn abbo behandeld. Ik denk dat jij ook met een gerust hart bestellen kan :)

• Rooster
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:53:
p.s. een foto wordt altijd op prijs gesteld
De camera lag toch naast me dus ik heb even snel wat foto's genomen :)
Hieronder volgen wat thumbnails, klik voor groter.
Afbeeldingslocatie: http://xs118.xs.to/xs118/07344/P1010866.JPG.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs218.xs.to/xs218/07344/P1010867.JPG.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs118.xs.to/xs118/07344/P1010869.JPG.xs.jpg

Zoals te zien is heb ik hem niet schoongemaakt :+ , ook wel een beetje het grote nadeel (ik vind het persoonlijk wel meevallen eigenlijk) van deze phone. Wat ik wel jammer vind is dat stof etc wat er "in" de joystick gaat zitten, who the f*ck krijg ik dat daar goed weg?

[ Voor 16% gewijzigd door Rooster op 23-08-2007 22:01 ]

• _eXistenZ_
Met een beetje lucht onder druk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik twijfel of deze telefoon het wel gaat worden...
Ben namelijk op zoek naar een nieuwe, het liefst SE want de mogelijkheden en de menu structuur bevallen mij zeer goed. Alleen twijfel ik over het joystickje. Bovenstaand post bericht over stof wat in de joystick zit.. en daar baal ik wel een beetje van..
Mijn huidige K750i heeft namelijk heel veel last van stof-kuren..

Wat denken jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Er zal best stof rondom je pookje te vinden zijn, maar je zal er tijdens het gebruiken niets van merken omdat stof niet naar binnen kan dringen (er zit nl een stukje rubber onder de toetjes welke het pookje omringen. (Hoe weet je dit?!? Openmaken...)

Dus daar kan niets mee gebreuren, zelfde verhaal gold ook al voor de K800i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

idd, wat Renskoenraadt zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Had vorige week "Mobile TV" op Vodafone Live! portaal eens uitgeprobeerd en is me toch dik tegengevallen! Ik had voor € 0,49/uur toch wel vloeiend beeld verwacht ipv schokkend beeld. Volgens de Proximus website is mijn woonplaats (op zo'n 15km van Leuven) nochtans voor 100% UMTS gedekt. Fijn.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Ik heb orange en de k810i, en met orange TV is de kwaliteit best acceptabel; het blijft een (gok ik) 3gp stream - dus je kan niet al teveel verwachten maar je ziet vooral kwaliteit-verlies bij drukke scenes, dat de bandbreedte niet genoeg levert om dat netjes te tonen; maar de fps is goed.

Wel heb ik een vraag: hoe lang doen jullie met je batterij? GSM of GSM+3G networks? Speel je spelletjes en hoeveel UMTS doe je?

Ik zit op een dag (!) bij ~ 2 uur spelletjes en ~ half uur tv en ~ half uur gprs/umts/internet - en dat vind ik toch wel erg hard gaan.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
chem schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:11:
Ik heb orange en de k810i, en met orange TV is de kwaliteit best acceptabel; het blijft een (gok ik) 3gp stream - dus je kan niet al teveel verwachten maar je ziet vooral kwaliteit-verlies bij drukke scenes, dat de bandbreedte niet genoeg levert om dat netjes te tonen; maar de fps is goed.

Wel heb ik een vraag: hoe lang doen jullie met je batterij? GSM of GSM+3G networks? Speel je spelletjes en hoeveel UMTS doe je?

Ik zit op een dag (!) bij ~ 2 uur spelletjes en ~ half uur tv en ~ half uur gprs/umts/internet - en dat vind ik toch wel erg hard gaan.
Ik heb die avond VTM, Vitaya en EEN (belgische zenders) uitgeprobeerd en alledrie gaven ze het beeld schokkerig weer.. Daarentegen was het geluid wel prima.

Ik heb het eerlijk gezegd nog niet opgemeten sinds ik de gsm aankocht één maand geleden. Ik gok op 5 à 6 dagen bij GSM gebruik en 3-4 dagen bij GSM & 3G gebruik. Spelletjes speel ik altijd nog liever op pc :) maar af en toe wel eens Die Hard 4, dat Tennis game of dat Snowboard game.. UMTS gebruik ik voornamelijk om de krant 'De Standaard' te lezen via het Vodafone Live! portaal. Mss na mijn tweede zit eens bij Proximus gaan horen achter prijzen voor data abbo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siete
  • Laatst online: 10:53
Dutch-Hane schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:00:
[...]
De camera lag toch naast me dus ik heb even snel wat foto's genomen :)
Hieronder volgen wat thumbnails, klik voor groter.
[url=http://xs.to/xs.php?h=xs118&d=07344&f=P1010866.JPG][afbeeling][/rl]

[afbeeding]

[url=http://xs.to/xs.php?h=xs118&d=07344&f=P1010869.JPG][afeelding][/rl]
Ik heb gisteren ook de k810i ontvangen bij een contractvernieuwing van T-mobile. En ik heb helemaal geen ''Brands''. Ook boven het toetsenbord staat cyber-shot
Weet niet waarom andere mensen het wel hebben en ik niet. Mischien komt het door de contractvernieuwing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Siete schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:19:
[...]

Ik heb gisteren ook de k810i ontvangen bij een contractvernieuwing van T-mobile. En ik heb helemaal geen ''Brands''. Ook boven het toetsenbord staat cyber-shot
Weet niet waarom andere mensen het wel hebben en ik niet. Mischien komt het door de contractvernieuwing?
Ik heb ook m'n 1 jarig contract vernieuwd (weer een jaar). Heb je hem via t-mobile.nl besteld, of via een 3rd party reseller zoals T for Telecom bijvoorbeeld?
Ik heb hem namelijk direct via T-mobile. Anders mooi voor jou (en jammer voor mij) dat het niet bij alle toestellen is.

[ Voor 4% gewijzigd door Rooster op 24-08-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siete
  • Laatst online: 10:53
Dutch-Hane schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:21:
[...]
Ik heb ook m'n 1 jarig contract vernieuwd (weer een jaar). Heb je hem via t-mobile.nl besteld, of via een 3rd party reseller zoals T for Telecom bijvoorbeeld?
Ik heb hem namelijk direct via T-mobile. Anders mooi voor jou (en jammer voor mij) dat het niet bij alle toestellen is.
Ik heb hem besteld via de ''contractvernieuwingslijn''. Het nummer staat op de T-mobile site. Binnen 2 dagen had ik hem binnen
Denk dat ik dan gewoon geluk heb gehad:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
helaas heb ik mijn k810i voor de tweede keer naar de kpn winkel kunnen brengen. mijn toestel blijft hangen bij het maken van foto's (het starten de camera). klaagt dat er andere applicatie actief is (welke niet terug te vinden is) ik had gehoopt een nieuw toestel mee te krijgen, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Enkele dagen geleden heb ik ahv M3 enkele DVD's geconverteerd naar 3gp. Is het normaal dat je bij snelle bewegingen in de film blokjes ziet of is dit eigen aan 3gp? Weet iemand of het mogelijk om de film door te spoelen zoals dit bij muziek kan (zodat ik niet die ganse 20th century reclame moet zien)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 00:02
CarLL schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:33:
Enkele dagen geleden heb ik ahv M3 enkele DVD's geconverteerd naar 3gp. Is het normaal dat je bij snelle bewegingen in de film blokjes ziet of is dit eigen aan 3gp? Weet iemand of het mogelijk om de film door te spoelen zoals dit bij muziek kan (zodat ik niet die ganse 20th century reclame moet zien)?
Een paar blokjes tijdens snelle bewegingen ligt aan de compressie.. dat is dus heel normaal.
Doorspoelen kan, mits je de video afspeelt via de videoplayer uit het entertainment menu. (dus niet de video starten via bestandsbeheer) Let op.. hiervoor moet je de video's wel in de video folder van je telefoon hebben te staan, anders vind de videoplayer ze niet. Bij fullscreen video kijken kun je dan vooruitspoelen door het joystickje naar onderen ingedrukt te houden (als je je telefoon dan ook overdwars hebt dus pijltje naar rechts) en bij niet fullscreen duw je het pijltje naar rechts.

Dan had ik zelf ook nog een vraagje aan de KPN gebruikers. (niet Hi, gewoon KPN)
Ik heb net mijn telefoon rekening bekeken.. en voor zover ik er uit kan komen zit het internetten gewoon standaard bij mijn bundel in. Ik dacht altijd dat internet gebruik bij standaard abonnementen niet inbegrepen was, en dat je dat dus naast je normale abonnementskosten moet betalen. Nou ben ik een klein beetje bang dat ik als ik straks volop ga internetten een gepeperde rekening krijg.. dus ik wil 100% zeker weten of internetten wel werkelijk binnen de bundel valt.. kan iemand dit bevestigen?

*edit: Het gaat dus om "Imode of WAP gebruik" zoals het op mijn rekening staat (en het staat niet onder het kopje: "verbruik dat niet in de bundel zit")

[ Voor 4% gewijzigd door MDtje op 27-08-2007 19:39 ]

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste