Ik ben wel onder de indruk van de videokwaliteit, heb wat videoclips omgezet met M3 en de kwaliteit is echt super goed.davystam schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:51:
Hey allemaal
Ik ben ook van plan dit mobieltje aan te gaan schaffen. In mijn ogen beleef ik aan deze veel meer plezier dan aan de N73 van nokia. Tevens loopt mijn vorige abbonement deze maand af en om te gaan wachten tot de K850i komt zie ik ook niet heel erg zitten aangezien deze ook in het begin veel hoger geprijst zal gaan worden.
Ik heb wel nog een paar vraagjes....
- Een video afspelen, is de kwaliteit hiervan een beetje goed???En weet iemand waar ik hier informatie over kan vinden hoe ik deze op een mobiele telefoon af kan gaan spelen?
- Ik luister vrij vaak muziek op mijn w800i. Is de kwaliteit op deze telefoon nog hetzelfde? (luister met name met de oordopjes in)
- Zijn de toetsen echt zo klein of valt het wel mee?
- Lees ook over tv kijken via dit mobieltje.....gaat dit via internet dan???
- Neem de mijne i.c.m Hi 25 of 30 aangezien je daar 5 euro per maand korting krijgt en hi me toch wel bevalt. Gaat internet hier inclusief bij?
muziek kwaliteit kan ik niets over zeggen, gebruik ik niet
toetsen zijn echt heel fijn, altijd nokia gehad maar deze werken echt goed ondanks dat het wel kleinde rondjes zijn, ze klikken wel heel duidelijk namelijk, zijn niet van die zompige rubberen knopjes
tv kijken ..... volgens mij niet toch?
de vergoedingen voor internet zijn per provider anders, kan je beter even de support desk voor bellen