Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 2 dagen deze telefoon. En ik ben zeker te spreken over het dingetje, vooral de foto's vind ik heel mooi! Hij schiet beter dan mijn 4 jaar oude digitale camera.

Het enige wat ik werkelijk bagger vind, is de video kwaliteit. Maarja je kan blijkbaar volgens SE niet alles hebben. :)

Hier een foto die ik zojuist geschoten heb tijdens het vliegeren met me broetje. Gemaakt door een foto leek, en foto instellingen op standaard.
Afbeeldingslocatie: http://files.zonax.net/DSC00038.JPGclickbaar (broetje in actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Lord123
"Wat ik me afvraag wordt de telefoon niet heel erg warm na verloop van tijd? Want ik had laatst een gesprek van 20 min en vond de telefoon behoorlijk warm aanvoelen, nou weet ik niet zeker of dat door mijn eigen lichaamstemperatuur kwam of door de batterij zal het nog efkes nagaan"
De k810 heeft een hoge sar waarde :|

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De k810 heeft een hoge sar waarde :|
Een beetje heel dicht bij de grens..vergeleken met mijn D600 met 0,411

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm jammer dat dit soort waardes niet duidelijk aan de consument wordt vermeld. Had voorheen nog nooit hiervan gehoord, maar het verklaard wel waarom ik de telefoon warm vind aanvoelen.
Thnx voor de info.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:59

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Niet echt. SAR veroorzaakt maar een verhoging van de temperatuur in de orde van fracties van een graad (een stuk minder dan bijvoorbeeld zonlicht) en het is zó lokaal, dat het met gemak door je bloedvaten afgevoerd wordt. Het is redelijk verwaarloosbaar t.o.v. de opwarming in je telefoon zelf door gebruik (m.n. de batterij). Een hogere SAR kan ook betekenen dat je telefoon meer zendvermogen heeft (wat goed is voor het bereik), en kan dus zelfs een voordeel zijn; de opgegeven waarde is trouwens een maximum (als je bereik slecht is, verhoogt de telefoon het zendvermogen). De reden dat fabrikanten het nauwelijks vermelden is dat er eigenlijk op het moment geen enkele reden is om aan te nemen dat de straling een gevaar oplevert, het levert alleen maar onzinnige paniek op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caphex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:55
Kixtart schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:35:
[...]

Lees dan ook de reacties onder je quote ;)
Om mezelf te quoten:

[...]

Kleine edit, als je dit uitzet werkt MMS ook niet meer.
Als je GSM only doet werkt MMS ook nog gewoon, ook wap werkt nog gewoon, het gaat automatisch aan als je het nodig hebt.. UMTS gaat dan echter NIET automatisch aan ie dan zichzelf zou moeten afmelden op het GSM netwerk en daarna weer aanmelden op UMTS..

[ Voor 14% gewijzigd door caphex op 17-07-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

[quote]caphex schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:59:
[...]

Heb het net even op m'n oude t290 getest.
Wap ging aan bij verbinden en daarna vanzelf weer uit. Ik wist niet dat dit zo was (ook een beetje vreemd, want nu kan ik nog per ongeluk een data verbinding openzetten)

Edit: trouwens klopt het wel nu dat ik erover nadenk.
Wap is via de gsm verbinding, dus dit moet nog steeds werken na het wijzigen van de instelling. (wap kan ook gewoon via gprs) Het kan zijn dat GPRS na het veranderen niet werkt en hij gewoon overstapt naar gsm-data connectie. Dus MMS (en browsen) werkt dan wel, maar gaat via de langzamere gsm verbinding.

@hieronder:
Waarschijnlijk wel gewoon gprs dus :)

[ Voor 42% gewijzigd door Kixtart op 17-07-2007 16:32 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caphex
Zodra er een blauw vlakje achter je gsm ontvangst 'indicator' komt betekend het dat er een GPRS data verbinding wordt opgezet.. Daar aan kun je zien of het via GPRS gaat. Data via GSM kan volgens mij normaal gesproken niet meer.. en zou ook niet echt opschieten met 9600 bit/s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:29

amphora

Websites & Fotografie

caphex schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:48:
Zodra er een blauw vlakje achter je gsm ontvangst 'indicator' komt betekend het dat er een GPRS data verbinding wordt opgezet.. Daar aan kun je zien of het via GPRS gaat. Data via GSM kan volgens mij normaal gesproken niet meer.. en zou ook niet echt opschieten met 9600 bit/s :)
Dat blauwe icoontje betekend dat je verbonden bent met een 3G netwerk en dus de mogelijkheid hebt om een UMTS verbinding op te zetten. Maar je hebt pas verbinding als je daarnaast ook een wereldbol icoontje hebt.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
ik heb mijn k810 nu een kleine twee weken en eergisteren werkte mijn camera niet meer, na het opstarten van de camera kreeg ik de melding dat er nog een andere applicatie actief was die eerst afgesloten diende te worden. helaas was er geen andere applicatie draaiende...

batt er 20 minuten uit gehad... probleem, opgelost.... voor zo'n 30 minuten...
totale reset gedaan... probleem opgelost..... voor zo'n 30 minuten..

gebeld met kpn en later met SE... de laatste wees mij op een firmware update voor de k810.

ik heb nu versie
CXC1250811
R6BC002
070607

probleem lijkt opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 23:14
Gisteren de knoop ook maar doorgehakt en een K810i besteld bij mijn abonnementsverlenging als opvolger voor mijn K750i.

Als ik hem eenmaal heb maar een 2 GB geheugenkaartje aanschaffen. De 1 GB in mijn K750i vond ik altijd al stukken fijner werken dan een standaard 64 MB kaartje destijds.

Kan niet wachten tot het toestel hier is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GH45T schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:13:
Gisteren de knoop ook maar doorgehakt en een K810i besteld bij mijn abonnementsverlenging
hehe same here :*)

Ik heb hem bij t-mobile.nl besteld. iemand enig idee of deze branded fw heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 21:53
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:57:
[...]

hehe same here :*)

Ik heb hem bij t-mobile.nl besteld. iemand enig idee of deze branded fw heeft?
volgens my zijn alle mobieltjes op t-mobile.nl branded..

ik heb die van mij gehaald bij belnu.nl hi20 abbonnement voor 15 euro per maand + 42 euro bijbetalen.

ik heb hem een paar dagen in bezit, heeel erg tevreden als opvolger voor de k750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
GH45T schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:13:
Gisteren de knoop ook maar doorgehakt en een K810i besteld bij mijn abonnementsverlenging als opvolger voor mijn K750i.

Als ik hem eenmaal heb maar een 2 GB geheugenkaartje aanschaffen. De 1 GB in mijn K750i vond ik altijd al stukken fijner werken dan een standaard 64 MB kaartje destijds.

Ik denk dat ik morgen ook eens de grote stap ga zetten bij de Phone House te Leuven (Belgie) Een SE k810i met een 2GB Memorystick Micro geheugenkaart = 375 € :) Ik heb erg van mijn k750i gehouden :9 maar ik mis toch een degelijke flash (Xenon) en UMTS om sneller te internetten. Deze winkelketen geeft nog € 20 voor mijn k750i.. Waarom lijkt dit me relatief weinig?? 8)7 (nieuwprijs bij Phone House: € 139) Ik ben aan het denken mijn k750i dan gewoon te houden, omdat hij op een resem krassen (scherm) en zijkanten nog vrij perfect werkt (joystick heeft wel soms zijn kuren) Iemand hier een antwoord op? 8)7

Bedankt O+

[ Voor 9% gewijzigd door CarLL op 19-07-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
CarLL schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 23:01:
[...]

Ik denk dat ik morgen ook eens de grote stap ga zetten bij de Phone House te Leuven (Belgie) Een SE k810i met een 2GB Memorystick Micro geheugenkaart = 375 € :) Ik heb erg van mijn k750i gehouden :9 maar ik mis toch een degelijke flash (Xenon) en UMTS om sneller te internetten. Deze winkelketen geeft nog € 20 voor mijn k750i.. Waarom lijkt dit me relatief weinig?? 8)7 (nieuwprijs bij Phone House: € 139) Ik ben aan het denken mijn k750i dan gewoon te houden, omdat hij op een resem krassen (scherm) en zijkanten nog vrij perfect werkt (joystick heeft wel soms zijn kuren) Iemand hier een antwoord op? 8)7

Bedankt O+
Tja, op sommige plaatsen krijg je nog wel 30/35 euro voor een K750i maar om hem daar nu voor weg te doen?

Dan houdt ik hem liever zelf, had al langer een tweede telefoon voor sommige situaties (zwemmen, dat soort dingen) daar had ik eerst een Sony Ericsson T230 voor, ooit voor 15 euro gekocht als tweede telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:29

Rio

Ik heb al een boek

Iemand enig idee hoe je aan de witte versie kunt komen? Is deze al te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caphex
De 'witte' versie zul je de Golden Ivory wel mee bedoelen, deze is niet in Nederland en volgens SE Helpdesk zal deze ook wel niet meer komen...

Wil je deze toch hebben dan zul je deze uit Duitsland moeten bestellen en als je de Nederlandse firmware op wil moet je hem flashen naar de NL Firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Thanks voor de info.
Flashen met wotanserver... Is je garantie weer vervallen en zo, dat vind mijn meisje geen goed idee denk ik :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

mmm is die cover niet gewoon te bestellen ergens dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
GH45T schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 01:26:
[...]

Tja, op sommige plaatsen krijg je nog wel 30/35 euro voor een K750i maar om hem daar nu voor weg te doen?

Dan houdt ik hem liever zelf, had al langer een tweede telefoon voor sommige situaties (zwemmen, dat soort dingen) daar had ik eerst een Sony Ericsson T230 voor, ooit voor 15 euro gekocht als tweede telefoon :)
Ik vond het al zo gek dat die verkoper van Belcompany zei, dat hij er maximaal nog 20€ voor wou geven.. Ik ga morgen shoppen met mn vriendin in Maastricht, zijn er daar (waar?) ergens goede gsmwinkels te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caphex
Bij mij ging het Flashen met Wotan niet goed, daarnaa was het toestel alleen nog maar Engels..
DavinciTeam deed het daarintegen wel goed.. En jah.. garantie is weg.. das wel jammer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrigun99
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-04-2023
Ik heb op het moment nog de Sony Ericsson W800i en ik vind het eerlijk gezegd de beste gsm die ik tot nu toe gehad heb. De mogelijkheden zijn grenzeloos, maar met name de makkelijk te gebruiken Walkman en de prima camera (mét "flitslichtje") zijn de twee punten waarom ik nog steeds zo enthousiast ben.

Nu wil ik het liefste de W800i....maar dan de nieuwe versie. Na wat rond te hebben gekeken blijkt dat niet mogelijk. In de W reeks zijn er wel gsm's met camera, maar daar zit dan niets wat op een flitster lijkt, op (als ik me niet vergis). En dat vind ik écht een gemis. Vandaar dat ik de K810i serieus overweeg.

Nu is mijn vraag: zit daar precies dezelfde walkman op als op de W800i? Hetzelfde menuutje, geluid, gebruiksgemak enz. enz.???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Morrigun99 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:57:
Ik heb op het moment nog de Sony Ericsson W800i en ik vind het eerlijk gezegd de beste gsm die ik tot nu toe gehad heb. De mogelijkheden zijn grenzeloos, maar met name de makkelijk te gebruiken Walkman en de prima camera (mét "flitslichtje") zijn de twee punten waarom ik nog steeds zo enthousiast ben.

Nu wil ik het liefste de W800i....maar dan de nieuwe versie. Na wat rond te hebben gekeken blijkt dat niet mogelijk. In de W reeks zijn er wel gsm's met camera, maar daar zit dan niets wat op een flitster lijkt, op (als ik me niet vergis). En dat vind ik écht een gemis. Vandaar dat ik de K810i serieus overweeg.

Nu is mijn vraag: zit daar precies dezelfde walkman op als op de W800i? Hetzelfde menuutje, geluid, gebruiksgemak enz. enz.???
Nee de walkman is een uitgeklede versie. Je kunt met je joystick alleen naar links en recht om naar het vorige of volgende nummer te gaan.
Naar boven om de ingeladen playlist te bekijken kan niet en het is niet zo mooi oranje gekleurd.
Verder heb je geen MegaBass, dus de zware bassen moet je evt. ook missen. Headset is wel compatible.
Dat zijn beetje de verschillen die ik zo naar paar keer gebruiken tegen ben gekomen.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ook een K810i binnen :P

Er waren wel meerdere telefoons waar ik uit kon kiezen, maar hardwarematig blijft deze het 'beste' heb ik het idee.... De toetsen gaan nog wat stroef, maar dat is verder nieuwigheid lijkt me. Kreeg er een gratis Bluetooth headsetje bij.

De oude gaat vandaag weg trouwens voor 150 euro (k800i) :)

edit: Er zit ook een andere nieuwe functie bij, printen zodra je de USB stekker erin plugt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Zo hier ook net mijn K810i binnen :)

weet iemand toevallig hoe ik makkelijk mijn contacten uit mijn nokia 6230i overgezet krijg naar de 810i? of wordt dat overkloppen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah iedereen heeft zijn phone binnen, behalve ik ;(
Heb wel een factuur van T-mob binnen gekregen hoeveel ik aan de postbode moet betalen, maar geen se

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt die functie om als je radio luisterd, je vervolgens dat ding een stukje laat opnemen en die het submit naar een server waarop je te zien krijgt wat voor song je aan het luisteren bent op de radio! :)

Erg relaxed telefoontje. Licht, lekker snel, foto's bekijken gaat ook wat rapper dan met de K800i, en zo zijn er nog meer kleinere dingetjes die het een fijn toestel maken :)

Jammere van de keys, die worden nogal snel vies al bekijk ik het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Jabba schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 17:53:

weet iemand toevallig hoe ik makkelijk mijn contacten uit mijn nokia 6230i overgezet krijg naar de 810i? of wordt dat overkloppen? :(
Kopiëren naar SIM en kopiëren van SIM geen optie voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:03:
Ik vindt die functie om als je radio luisterd, je vervolgens dat ding een stukje laat opnemen en die het submit naar een server waarop je te zien krijgt wat voor song je aan het luisteren bent op de radio! :)

Erg relaxed telefoontje. Licht, lekker snel, foto's bekijken gaat ook wat rapper dan met de K800i, en zo zijn er nog meer kleinere dingetjes die het een fijn toestel maken :)

Jammere van de keys, die worden nogal snel vies al bekijk ik het zo.
Je bedoeld wss "Track ID", niet? :)
Ik ben vooral benieuwd hoe de snelheidswinst tussen GRPS en UMTS zich verhoudt bij het laden van webpagina's :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CarLL schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:26:
[...]

Je bedoeld wss "Track ID", niet? :)
Ik ben vooral benieuwd hoe de snelheidswinst tussen GRPS en UMTS zich verhoudt bij het laden van webpagina's :9
Zit er UMTS op dan? :) En ja, TrackID :9

Heb er een Pockettotaal internet abbo op, browsen gaat zoals het ervoor met m'n k800i ook ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jabba schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 17:53:

Gebruik MyPhoneExplorer, werkt super en gratis !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Thanks, heb het daarjuist ff gedownt en uitgeprobeerd op m'n k750i en 't werkt super. Daarvoor lange tijd Flo@t's Mobile Agent gebruikt, ook wel een leuk programmaatje :P Zijn de thema's voor de k810i identiek aan die van de k800i? Zou prachtig zijn! :+

Btw: Gebruikt iemand van jullie een hoes? Ik zag op eBay (First2Save e-Store) een siliconen hoes staan voor £ 0,99 die sterk trekt op diegene die ik voor m'n iPod 30GB momenteel gebruik om hem te vrijwaren van krassen. Alleen de £ 5 verzendkosten gaan er wél wat over 8)7 . Zou je zulke hoes niet kunnen vinden in (de betere) gsm winkel :? Link: http://cgi.ebay.co.uk/Bla...ViewItem#ebayphotohosting
Afbeeldingslocatie: http://www.coralphones.co.uk/F2SImages/case3%20copy.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.coralphones.co.uk/F2SImages/case1%20copy.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door CarLL op 21-07-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een mogelijkheid om de naam van de Operator weg te halen in het beginscherm (= bij mij orange (Sim-lock-vrij) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

leuk zon hoes maar dat ziet er toch niet uit. die paar krasjes op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand btw of tnt op maandag bezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Jabba schreef op zondag 22 juli 2007 @ 11:15:
leuk zon hoes maar dat ziet er toch niet uit. die paar krasjes op je telefoon.
Mja, das natuurlijk ook weer waar. Ik hoop alleen dat hij beter bestendig is in een jeans dan m'n k750i, waarvan de lak/verf? na een tijd afging. :O Langs de andere kant: als je hem ergens buiten wil leggen waar der stof edm kan aankomen lijkt het me wel beter geschikt. Zou zo'n hoesje ook schokbestendig zijn (zoals die van mn iPod) :?

[ Voor 22% gewijzigd door CarLL op 22-07-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al eerder had gevraagd, bestaat er een mogelijkheid om de naam van de operator weg te halen bij het beginscherm(waar ook de klok, datum enzo staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:02:
Zoals ik al eerder had gevraagd, bestaat er een mogelijkheid om de naam van de operator weg te halen bij het beginscherm(waar ook de klok, datum enzo staat)
Ik denk dat zoiets wel moet lukken. GSM beltoonbedrijven als Jamba bieden een "operatorwisser" aan, dus ik veronderstel dat je daarmee de naam kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

op mijn vorige telefoon heb ik een blank operator logo geladen, weet niet of dat met de k810i ook kan. zou wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm

Heeft iemand een idee waar ik die 'operatorwisser' gratis zou kunnen krijgen?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 22:42:
Ik heb mijn k810i al 3 weken maar één ding zit mijn nog dwars.
Mijn scherm gaat heeeeeel snel uit (stroombesparingsstand), ook tijdens een filmpje kijken bijvoorbeeld.
Soms heel irritant. Ik heb nergens een instelling ervoor gevonden, ook niet met handleiding.
Ben ik de enigste met het probleem of zijn er meerderen die het scherm uit zien vallen?
hier irriteer ik me ook aan, nergens iets over te vinden. ene keer gaat het ook sneller dan de andere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:41:
Hmm

heb wat lopen zoeken, blijkbaar niet even een logotje erop zetten zoals bij nokia, schijnt echt wat gehaxxort te moeten worden voordat die weg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:41:
Hmm

googlen, yahoo'en, ask jeeves? Mss dat je het ook op het illegale circuit kan vinden... Zou eens de tijd nemen op rustig rond te surfen op aantal SE forums en daar zullen wss wel mensen zijn die je uit de nood kunnen helpen ;)

Heb ff gegoogled, maar zelf nog niet uitgeprobeerd:
http://www.telecomvergeli...79/forum/?thread_id=11424
http://www.vergelijking.b...af981f4058e4e6645446abe3f
of LOGO OFF naar 2130 of LOGO OFF 047XXXXXXX naar 2140 proberen

[ Voor 26% gewijzigd door CarLL op 23-07-2007 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

Ik heb ook mijn SonyEricsson K810i binnen!
Nu had ik een vraagje, ik heb hiervoor een Nokia gehad maakte veel gebruik van de beltoon 1x piepen op mijn werk. Deze optie mis ik echter op de K810i, heeft iemand hier een oplossing voor?
heb ook nog wel een vette Audi R8 Theme mocht daar interesse voor zijn?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Er zitten wel een paar korte geluidjes in. anders zelf even een piepje opnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Cosmic' is wel een kort piepje:)

Kijk gewoon bij: Bestandsbeheer > Muziek > ringtones, en daar staan er een paar met piepjes:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Deze namiddag na mijn vakantiewerk bij IKEA, uiteindelijk de k810i + 1GB geheugenkaart (2GB zou gsm vertragen in werking) bij de Phone House in Leuven voor 344euro's :9 Zo'n GEILE telefoon man!! Bij opstarten maakt hij blijkbaar automatisch verbinding met internet om MMS en Browser instellingen te downloaden 8) en het knapste bovenal: UMTS _/-\o_ _/-\o_ Niet gedacht dat je zelfs websites "liggend" of ingezoomd kon bekijken. Echt WAUW :9~ :9~ Straks eens amuseren met thema's zoeken, hopelijk zijn die hetzelfde als voor de k800i :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Ik vind die deurbel wel grappig. Zat ook op mn w800, levert altijd leuke reacties op als men het voor het eerst hoort ;)

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:52
CarLL schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:38:
(2GB zou gsm vertragen in werking)
Mag ik je vragen waar je deze informatie vandaan hebt? Of bedoel je gewoon dat de telefoon trager wordt als er meer op staat? Ik heb namelijk toevallig een 2Gb kaartje en ben wel geïnteresseerd in deze info. Misschien maar eens kijken of hij met mijn 128mb idd sneller is..

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
MDtje schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:47:
[...]

Mag ik je vragen waar je deze informatie vandaan hebt? Of bedoel je gewoon dat de telefoon trager wordt als er meer op staat? Ik heb namelijk toevallig een 2Gb kaartje en ben wel geïnteresseerd in deze info. Misschien maar eens kijken of hij met mijn 128mb idd sneller is..
Ik vroeg de verkoper achter een 2GB kaartje, maar die zei me dat SE telefoons iets trager werken met een 2GB dan met een 1GB geheugenkaart wat ook zo wel is. Als ik m'n 2GB kaartje in mn k750i prikte duurde het 10-15 seconden alvorens ik mn gsm terug kon bedienen. Maar ik veronderstel idd dat hij bedoelde dat de werking van de gsm vertraagt als je een propvol 2GB kaartje hebt.. Heb er 35euro aan betaald bij de Phone House, 2GB kaartje koste er 45€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een 2gig kaartje, maar de tel werkt nog steeds akelig snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Mijn oude k750i had steeds die vervelende? shutter sound, zelfs in stille modus, maar toen ik gisteren m'n nieuwe k810i aan het uitproberen was, viel me op dat in stille modus ik geen van de 4 shutter geluiden kon horen (buiten de flash in het donker) :*) Ik begrijp hun redenen van zo'n shuttergeluidje wel, maar als je eens tijdens een college een fotootje wil nemen van andere of een gekke situatie, heb je direct "x-aantal" ogen op je zitten staren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

512MB propvol met foto's hebben maakte de K800i al een traag monster :/

En ja, die shuttersound is weg! Je kan ook de 'protected' videos op het toestel verwijderen, bijv bij de K800i had je dat vliegtuig in .3gp vorm, hier kan je alles verwijderen! :D

Heerlijk toestel gewoon. Ik heb er een bluetooth headset van SE erbij gekregen, jammer dat je 'm niet voor muziek gebruiken kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 12:38

Empathy

Extreme Audio

Wie is er nog meer verslaafd aan dat snowboardspelletje? Perfect tijdsverdrijf voor op de plee. Mijn highscore is 659665 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empathy schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:27:
Wie is er nog meer verslaafd aan dat snowboardspelletje? Perfect tijdsverdrijf voor op de plee. Mijn highscore is 659665 8)
Hoe ga je eigenlijk sneller ondanks dat je die powerups gepakt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:14:
512MB propvol met foto's hebben maakte de K800i al een traag monster :/
Vind ik onzin. Ik heb 1 GB vol foto's en muziek en K800i doet het prima.

Is dat zo dat de shuttersound écht uit kan op de K810i? Mijn vriendin heeft 'm namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:51

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Zou het eigenlijk slim zijn om deze telefoon te kiezen boven de Nokia N80?
Ik kom er echt niet meer uit :p Kan deze telefoon trouwens verbinden met wlan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Rio schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:50:
[...]

Is dat zo dat de shuttersound écht uit kan op de K810i? Mijn vriendin heeft 'm namelijk.
VOlgens de verkoper van de Phone House hangt het van land tot land, zelfs van levering tot levering af OF er een shutter sound op zit of niet.. :o Wanneer ik mijn toestel in "Vergadering"=stille modus plaats en ik maak een foto, dan hoor ik geen shutter sound :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PowerFlower,
De reden dat fabrikanten het nauwelijks vermelden is dat er eigenlijk op het moment geen enkele reden is om aan te nemen dat de straling een gevaar oplevert, het levert alleen maar onzinnige paniek op.
Ik kom net terug van vakantie en lees zojuist je reactie
De reden dat ze het nauwelijks vermelden is dat ze alleen graag verkopen
Je weet blijkbaar meer dan de wetenschap op dit moment door dit onzinnige paniek te noemen,
een maximum van 2 W/kg is er niet voor niets!
De ene mens is er gevoeliger voor dan de ander, als ik lang (mobiel) telefoneer word ik b.v. duizelig :|

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:21
Ik zit er aan te denken om deze telefoon aan te schaffen.
Wat voor mij de grootste vraag is, werkt hij ook op mijn Nokia Cark112?
En dan de belangrijkste functie, werkt de voicedail?

Heb er niets aan als die niet werkt.

Edit: al niet meer nodig, ik heb vandaag (25-07) de N95 aangeschaft. _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Ad de Jong op 25-07-2007 20:33 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:11:
@PowerFlower,
De reden dat fabrikanten het nauwelijks vermelden is dat er eigenlijk op het moment geen enkele reden is om aan te nemen dat de straling een gevaar oplevert, het levert alleen maar onzinnige paniek op.
Je weet blijkbaar meer dan de wetenschap op dit moment door dit onzinnige paniek te noemen,
De ene mens is er gevoeliger voor dan de ander, als ik lang (mobiel) telefoneer word ik b.v. duizelig :|
tja ik ben ook maar niet verder op de post ingegaan maar gebruik wel mijn koptelefoon als ik bel :P Scheelt weer iets hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Zie ik nu scheel of kun je tot 6 wekkers instellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rio schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:50:
[...]

Zet dan maar ook eens precies 1GB aan 3MP fotos op je stick, en ga dan maar eens browsen bijv. Geheid dat je toestel de geest geeft en reboot.

Ja shuttersound kan uit mits je de telefoon (zoals dat met de D750i was) op stil zet. :) (# ingedrukt houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:23:
[...]
Ja shuttersound kan uit mits je de telefoon (zoals dat met de D750i was) op stil zet. :) (# ingedrukt houden)
Niet noodzakelijk. Op mijn oude k750i was dit niet mogelijk, ook al stond hij op "stil". Of je moest al naar je voicemail bellen (gratis) om geen geluid te hebben..

Vraagje: de verkoper zei dat je de batterij van de k810i eerst compleet moest laten leeglopen en daarna 12 uur laten laden. Is twaalf uur niet ontzettend lang, aangezien er in de handleiding 2,5 uur staat vermeld? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CarLL, je LiPo batterij niet helemaal leeg laten lopen dat is zelfs heel slecht! (search: batterij laden) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

De 2W/kg waarde is een "better safe than sorry"-maatregel.

Niet elke Geocities of Pandora homepage is meteen een betrouwbare bron van informatie, sterker nog, niet alles wat je op Internet vindt is waar. Het is dus aan de lezer om de betrouwbaarheid van die bronnen te beoordelen. De eerste site die je noemt - http://www.geocities.com/gsmdanger/ - heeft "laatste nieuws" uit 2001. De tweede link die je geeft - http://users.pandora.be/w...metry/mobilephone_nl.html - is een site over BioGeometrie die onder andere over "spirituele energievelden" gaat.

Als ik dat vervolgens, qua betrouwbaarheid van de informatie, vergelijk met de World Health Organization, dan vertrouw ik eerder op de WHO. Die komen in de loop van dit jaar of volgend jaar met uitgebreidere adviezen nadat een aantal onderzoeken zijn afgerond, maar concluderen voorlopig dat er geen verhoogd risico op kanker of andere nadelige gezondheidseffecten optreedt (afgezien van gebruik achter het stuur, en met de aantekening dat het invloed kan hebben op bijv. een pacemaker).

Daarmee plaats ik de nadelige effecten van GSM straling voorlopig in de hoek van "niet druk over maken", terwijl bellen in de auto (handsfree of niet) een veel groter risico is, en bellen terwijl ik rij doe ik dus ook niet. Dus ja, ik vind het focussen op SAR waardes onzinnige paniek, aangezien er geen reden is om aan te nemen dat er negatieve gevolgen zijn, terwijl er tegelijkertijd aantoonbaar gevaarlijke (mobiele telefoon gerelateerde) aspecten zijn die mensen vrolijk negeren.
Als ik daar Occam's razor op toepas, zou ik zeggen dat het omhooghouden van toestel of hoorn een grotere kans heeft die duizeligheid te veroorzaken dan de straling van de telefoon.

Maar goed, dit gaat wel heel erg off-topic ;)

[ Voor 13% gewijzigd door PowerFlower op 25-07-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met alle respect, maar duizelig worden van mobiel bellen is een kulverhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PowerFlower en hezik,
Ik geloof inderdaad niet dat het niet meerwaarde geeft hier verder over te posten maar bedankt voor jullie reactie :|
ik hoop dat ik onzin verkoop en dat jullie gelijk hebben ;)
Daar voel ik me ook beter bij
(Close topic)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Ik probeerde enige objectiviteit en realisme terug te brengen. Maar "STOP UMTS!", "Beperk de Straling" en een blog over maatschappelijk verantwoord ondernemen zijn natuurlijk veel objectievere bronnen dan de World Health Organization, die immers duidelijk grote belangen heeft bij de telecomindustrie?
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:32:
[...]
tja ik ben ook maar niet verder op de post ingegaan maar gebruik wel mijn koptelefoon als ik bel :P Scheelt weer iets hoop ik.
Als je je er echt zorgen om maakt, moet je gewoon géén mobiel gebruiken. Oordopjes kunnen het SAR niveau zelfs met 3,5% verhogen namelijk. Hopelijk ontgaat de ironie van die bron jullie niet (een onderzoek uit 2000, ik haal niet een directe bron aan maar een samenvatting en de site is van een telecombedrijf).

En nu hou ik er hier echt over op, mocht je er nog verder over door willen discussiëren dan kun je beter een topic in W&L openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 12:38

Empathy

Extreme Audio

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:50:
@PowerFlower en hezik,
Ik geloof inderdaad niet dat het niet meerwaarde geeft hier verder over te posten maar bedankt voor jullie reactie :|
ik hoop dat ik onzin verkoop en dat jullie gelijk hebben ;)
Daar voel ik me ook beter bij
(Close topic)
Nou, volgens één van je bronnen moet je dan een Life Maxx gebruiken!
Wilt u zichzelf en uw familie beschermen tegen de straling van mobiele en DECT telefoons? De Life-maxx is het antwoord! Ervaring bij gebruikers leert dat symptomen als duizeligheid, brandend/drukkend gevoel in het hoofd, slapeloosheid en andere klachten verminderen of zelfs geheel verdwijnen. Hoe werkt het? U plakt de Life-maxx achter op uw telefoon en hiermee worden de elektro magnetische golven die uitgezonden worden door de telefoon geneutraliseerd. De Life-maxx is een revolutionaire uitvinding, internationaal gepatenteerd en beïnvloedt de werking van uw telefoon niet.
/TelSell

Van dezelfde site:
Wanneer u veel belt en/of de mobiel/DECT telefoon veel bij u draagt, dan kunt u de eerste 3 dagen na gebruik van Life-maxx last hebben van afkick verschijnselen. Dit kan zijn: hoofdpijn, druk op het hoofd, slecht en/of onrustig slapen. Deze klachten moeten na 3 dagen helemaal verdwenen zijn.
wtf? :? 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Empathy op 25-07-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we inderdaad zoals PowerFlower al zei, er over ophouden
(geen meerwaarde voor dit topic etc.)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:49:
@CarLL, je LiPo batterij niet helemaal leeg laten lopen dat is zelfs heel slecht! (search: batterij laden) ;)
lap, die verkoper maar geloof en gewacht tot k810i waarschuwde dat batterij leeg was en hem dan voor 8-tal uren ingestoken :o

Weet iemand van de Belgen hier wat een data-abonnement kost bij Proximus? Op hun website vind je wel informatie à la "x-aantal euro" voor gebruik op het Vodafone Live portaal, maar ik neem aan dat het gebruik van Gmail en Google maps niet onder het Vodafone Live portaal valt of toch wel :? Ik had toen ik de gsm pas had nog 18euro op mijn voorafbetaalde Pay & Go kaart staan en na wat internetten nog maar 5euro |:(

[ Voor 37% gewijzigd door CarLL op 25-07-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
ik heb hier al eens eerder een post de deur uit gedaan over het niet goed functioneren van mijn camera..

ik weet nu dat het hoogst waarschijnlijk aan de software ligt, na een update kwam het euvel veel minder voor. maar soms keert het terug, het toestel wordt slak-traag.... (ja er zit een 2gb kaartje in) en na verloop van tijd +- 5 min reageerd het toestel weer op de toetsen.

na een herstart werkt alles weer goed en kan ik gewoon weer foto's maken...

zijn er meer mensen met deze ervaring.....

verder ben ik op zoek naar een m2 -> full size memory stick adapter. om in mijn laptop te steken..

ikke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 09:49
De knoop is door de kerk ;)

Ik ga mij een Sony Ericsson kopen, Ik vind de xeon flash veel belangrijker dan een zoom functie om foto's te maken, want het zullen toch veelal party-foto's worden. Een zoom met zo'n kleine lens als bij de N93 doet de fotokleur trouwens verslechteren. Zoomen kan je ook door vooruit en achteruit te bewegen, maar tijd om mooi te kaderen en te zoomen ga ik mij niet nemen.
Overdagse foto's waarbij je moet zoomen zal ik niet maken, die maken anderen maar. En 's nachts ben je niks met die zoomer, als de flits maar 1 meter ver geraakt

Ik ben nu dus druk 3 modellen aan het vergelijken: De K850i, de K810i en de K800i, allemaal met xeon-flash dus, dat is waar ik voor ga. De K810 heeft 50 uur= 2dagen meer standby tijd, maar voor de rest geen aanzienlijke verschillen (in mijn ogen). Echter hoor ik dat deze 2 modellen nogal traag zijn in het menu, ik veronderstel dat dat ook bij de 850i zal zijn.

Wanneer gaat de 850i uitkomen?
En wat gaat die bijzonder bijbrengen (is scandisk de moeite om te wachten?) en gaan de anderen hierdoor dalen in prijs? Zoja, en hij komt binnen een maand uit dan wacht ik wel even.

Anders twijfel ik sterk tussen K810i en K800i, is het de meerprijs waard, want ik zie geen camera-verschillen. En gaat de 850i met nog meer mp afkomen?

[ Voor 6% gewijzigd door g4wx3 op 25-07-2007 23:20 ]

http://www.softfocus.be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Na flink wat research in dit topic en op het internet heb ik hem ook gehaald.
Heb hiervoor een bak telefoons(motorola's, nokia's etc.) gehad waaronder een K750i.
Dit toestel beviel mee enorm, behavle het stickje dat na iets meer dan een jaar overleed.

Eerst indruk:

Heel slick sophisticated toestelletje, niet te zwaar en niet te licht.
Knopjes zijn wat klein, maar omdat ik kleine handen heb, geen probleem.
De blauwe lichtjes en de ietwat `rubberachtige` finish vind ik heel mooi, heb er ook een blauw thema bij genomen, zodat het allemaal bij elkaar past. (Outaspace van de theme site zedge, aanrader!)

Menu is lekker vlot (niet merkbaar vlotter dan k750i)
Moest er wel even aan wennen dat hij op helemaal zwart gaat en dat je dan echt een knop moet indrukken voordat hij weer wat doet, maar ben er nu wel aan gewend.

Verder zijn de foto's gewoon rete geil voor een mobiel en de rest is wel gweoon beetje vergelijkbaar met de K750i.

Ik heb em bij typhone.nl vandaan voor 309,50 inclusief verzenden. (Heb de helft van me ouders gekregen voor me examen, maar had em denk ik nogsteeds gekocht zonder bijlegging.)
Tot nu toe geen spijt van mijn koop.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
g4wx3 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:18:
Ik ben nu dus druk 3 modellen aan het vergelijken: De K850i, de K810i en de K800i, allemaal met xeon-flash dus, dat is waar ik voor ga. De K810 heeft 50 uur= 2dagen meer standby tijd, maar voor de rest geen aanzienlijke verschillen (in mijn ogen). Echter hoor ik dat deze 2 modellen nogal traag zijn in het menu, ik veronderstel dat dat ook bij de 850i zal zijn.

Wanneer gaat de 850i uitkomen?
En wat gaat die bijzonder bijbrengen (is scandisk de moeite om te wachten?) en gaan de anderen hierdoor dalen in prijs? Zoja, en hij komt binnen een maand uit dan wacht ik wel even.

Anders twijfel ik sterk tussen K810i en K800i, is het de meerprijs waard, want ik zie geen camera-verschillen. En gaat de 850i met nog meer mp afkomen?
Mijn inziens werken de menu's van de k810i naar behoren en niet te traag, maar mss verschilt dit van toestel tot toestel of van land tot land... De SE k850i komt het 4de kwartaal van 2007 uit, meerbepaald oktober 2007 in Europa en zal (kijk maar eens onderaan het topic vd k850i) € 599 kosten bij lancering. Allicht zal dit nog met een kleine € 100 dalen, daar men mij halverwege juni bij de Phone House een prijskaartje van € 399 beloofde en hij uiteindelijk bij lancering in juli voor €239 over de toonbank ging..

Tussen de k800i en de k810i zijn er idd weinig verschillen zoals de je zelf reeds opmerkt, uitgezonderd de Photo Fix functie die er bij de K810i voor zorgt dat lichtbalans, contrast (en nog iets) automatisch wordt geregeld met een simpele druk op de knop. De SE k850i zou voorzien zijn van een 5 megapixel fotocamera ZONDER sluitmutsje (zoals bij de k800i en k810i), maar door een rond stukje hard glas waar nog een sluitmutsje inwendig voor zit. Je kan dus in principe als je snel een foto wil maken, niet meer snel dat mutsje wegschuiven en klikken.

Wat ik echter wel mis op de k810i is een LED-flash om als zaklamp gebruiken, maar aangezien de k850i zowel Xenon als LED-flash ondersteunt, zal dat wel geen probleem vormen zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Nog een verschil tussen K800i en K810i (vooral als je gebruik maakt van UMTS)
De K810i heeft heel wat meer UMTS tijd (accuduur). Daar zit 8 uur verschil in vergeleken met de K800i
Zie:
http://www.sonyericsson.c...10804&acc_pid=0&pid=10804

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Speedy-Andre schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 23:15:
In mijn sig staat een aanvullende handleiding voor internet via breedband met de K800/K810 en andere gsm's die bluetooth PAN functionaliteit hebben.
Met PAN kan je heel eenvoudig internetten via de breedband verbinding van je pc.
Een groot voordeel is dat ook de ingebouwde browser, RSS reader en email client gebruik kunnen maken van PAN ;)
Je hoeft geen berg software te installeren maar je hebt wel bluetooth 2.0 nodig of bluetooth 1.2 met PAN functionaliteit.
Mij is het gelukt om dit met de internet toets aan de praat te krijgen, ook Playnow (nu echt gratis downloaden :P ) werkt via bluetooth 8)
De netwerk lock op mijn Kpn K800 is geen probleem om dit werkend te krijgen _/-\o_
iemand dit getest met livebox, die beschikt nameljik ook over bleutooth + pan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g4wx3
Ik sta op het punt om DE nieuwe GSM te kopen:

Is dit een goed aanbod?
http://www.pixmania.be/be...i-kaart-ge.html?itag=9698
Ik heb er 1 GB bijgevoegd goed idee?
totaal = 375 euro voor K810i + 1GB (sandisk)

hier staat hij met 2GB geheugen voor € 387,50 inc verzendkosten
http://smartphone.direqt....0i-%2B-2-gb-ms-micro.html

[ Voor 25% gewijzigd door g4wx3 op 26-07-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
CarLL schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 00:33:
[...]

Wat ik echter wel mis op de k810i is een LED-flash om als zaklamp gebruiken, maar aangezien de k850i zowel Xenon als LED-flash ondersteunt, zal dat wel geen probleem vormen zeker ;)
Daar hebben ze Torch voor uitgevonden. Zo kan je het oranje lampje van het toestel met xenon flash gebruiken als zaklamp. Downloaden op: http://torchk800.matlista.se/

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
g4wx3 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:15:
Ik sta op het punt om DE nieuwe GSM te kopen:

Is dit een goed aanbod?
http://www.pixmania.be/be...i-kaart-ge.html?itag=9698
Ik heb er 1 GB bijgevoegd goed idee?
totaal = 375 euro voor K810i + 1GB (sandisk)

hier staat hij met 2GB geheugen voor € 387,50 inc verzendkosten
http://smartphone.direqt....0i-%2B-2-gb-ms-micro.html
Ik was eerst ook van plan hem via Pixmania te bestellen, maar als je weet dat hij bij de Phone House voor €329 staat (zonder de gegarandeerde omruilkorting van min. 20€ voor je oude gsm :P) zou ik toch niet twijfelen. Ik heb er zoals jij een 1GB memorystick micro geheugenkaart bij gekocht en in totaal 344 betaald!! Toch ietsje aantrekkelijker als 375euro, niet? ;)

@ MDtje: Thanks man! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde vandaag een paar foto's maken met mijn K810i, maar op de één of andere manier had ik er heel veel moeite mee. Als ik ergens een foto van wilde maken druk ik de knop in, gaat hij scherpstellen en.. maakt hij geen foto :/ In plaats daarvan krijg ik een groen vierkantje en een piepgeluidje. Dit krijg ik best vaak en het duurt dan ook lang voordat ik een foto kan maken. In dit geval was het niet zo heel erg, maar stel dat er iets gebeurt en je wil snel een foto maken dan is de kans groot dat dit niet lukt. Hebben meer mensen hier last van of heb ik een instelling verkeerd staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 20:29:
Ik wilde vandaag een paar foto's maken met mijn K810i, maar op de één of andere manier had ik er heel veel moeite mee. Als ik ergens een foto van wilde maken druk ik de knop in, gaat hij scherpstellen en.. maakt hij geen foto :/ In plaats daarvan krijg ik een groen vierkantje en een piepgeluidje. Dit krijg ik best vaak en het duurt dan ook lang voordat ik een foto kan maken. In dit geval was het niet zo heel erg, maar stel dat er iets gebeurt en je wil snel een foto maken dan is de kans groot dat dit niet lukt. Hebben meer mensen hier last van of heb ik een instelling verkeerd staan :?
Dat heet scherpstellen ;) als je hem ff verder indrukt maakt hij de foto ook echt :) het hele knopje moet gewoon naar beneden om een foto te maken, als je te weinig kracht zet focus je alleen maar.
Dus voortaan licht indrukken om te focussen en daarna verder indrukken voor een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

MDtje schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:46:
[...]

Daar hebben ze Torch voor uitgevonden. Zo kan je het oranje lampje van het toestel met xenon flash gebruiken als zaklamp. Downloaden op: http://torchk800.matlista.se/
handig man, thnx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik de k810i in de "Golden Ivory" kleur kan krijgen? Bij mijn vaste leverancier (MCC) is ie blijkbaar niet te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:07:
Iemand enig idee waar ik de k810i in de "Golden Ivory" kleur kan krijgen? Bij mijn vaste leverancier (MCC) is ie blijkbaar niet te krijgen....
duitsland, in nederland (vooralsnog) niet te verkrijgen... maar als je dit topic had doorgelezen had je het geweten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
ik ga mijn k810 toch maar ff terug brengen naar de kpn, ik heb nu alles geprobeert,

nieuwe firmware
anders m2 kaartje
foto's op telefoon geheugen opslaan

niet hielp, de ene keer kan ik gewoon foto's maken en daarna is het toestel zo traag als een slak en kan ik geen foto's maken.. ik kan er geen patroon in ontdekken wanneer de k810 de problemen krijgt... helaas heeft niemand nog gereageerd op het forum met de zelfde problemen (snik) hij gaat weer weg (snik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
adapter bestaat,

weet iemand waar onderstaande adapter te koop is, of heeft iemand hem en gebruikt hem niet...

ik hoor het graag,

groeten ikke
Afbeeldingslocatie: http://www.sandisk.com/Assets/Image/MemoryStickMicroM2/MS%20Micro%202G%20into%20M2%20Pro%20adapter_left.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

ikke4 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 10:52:
adapter bestaat,

weet iemand waar onderstaande adapter te koop is, of heeft iemand hem en gebruikt hem niet...

ik hoor het graag,

groeten ikke
[afbeelding]
Goed zoeken bij geheugen(web)winkels.
Ik kreeg bij mn W800 een memory stick duo adapter en bij mn M2 zat ook een adapter om er een memory stick duo van te maken.
Dit kan je natuurlijk ook gewoon combineren, dus kaartje in adapter in adapter.
Misschien dat dit makkelijker te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nog een wel ergens liggen, gebruik 'm nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
ik heb net die torch.jar op mijn k810 gezet en vervolgens installed

dan heb ik het toegang tot alles gegeven... (moet dit trouwens?)

maar dan nog vind ik nergens terug hoe ik die torch applicatie kan starten??

waar staat het nu??

hoe uninstall ik ze?

hoe verander ik welke rechten die applicatie heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag spellen van k800i gedownloaded voor mijn k810i. Na installatie is bij bijna alle spellen het scherm te klein. Hoe krijg ik de spellen full screen of is er iets anders aan de hand. Ik neem aan dat de spellen voor de k800i ook geschikt zijn voor de k810i. Verder een lekker toestel. Zeer goede camera en het geluid is ook zeer goed, maar dat is algemeen bekend bij de SE's.

De torch kun je starten via bestandsbeheer->applicaties. Bij mij op de micro kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
Mastakilla schreef op zondag 29 juli 2007 @ 16:45:
ik heb net die torch.jar op mijn k810 gezet en vervolgens installed

dan heb ik het toegang tot alles gegeven... (moet dit trouwens?)

maar dan nog vind ik nergens terug hoe ik die torch applicatie kan starten??

waar staat het nu??

hoe uninstall ik ze?

hoe verander ik welke rechten die applicatie heeft?
Op die site waar torch te downloaden is staat een toelichting over het installeren en over de rechten die je torch moet geven (of eigenlijk niet moet geven). Verder kun je zoals Johnti al zei torch starten via: bestandsbeheer -> applicaties
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 21:19:
Vandaag spellen van k800i gedownloaded voor mijn k810i. Na installatie is bij bijna alle spellen het scherm te klein. Hoe krijg ik de spellen full screen of is er iets anders aan de hand. Ik neem aan dat de spellen voor de k800i ook geschikt zijn voor de k810i. Verder een lekker toestel. Zeer goede camera en het geluid is ook zeer goed, maar dat is algemeen bekend bij de SE's.
Als je een game niet fullscreen hebt is deze game waarschijnlijk gewoon niet de juiste resolutie. De k800 en k810 hebben wel dezelfde resolutie, maar het kan zijn dat ook voor de k800 het spel al niet in de juiste resolutie is. Het werkt dan wel.. maar het is natuurlijk niet zo mooi.

[ Voor 38% gewijzigd door MDtje op 30-07-2007 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
heb vandaag toch de knoop door gehakt en mijn 3 weken oude k810i terug gebracht naar de kpn.. nu ben ik hem net zolang weer kwijt...

balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t \(^_^)/
Vandaag een K810i gaan halen bij Phone House :D Nu wat geduld uitoefenen totdat de batterij netjes opgeladen is.
CarLL schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:10:
Weet iemand van de Belgen hier wat een data-abonnement kost bij Proximus? Op hun website vind je wel informatie à la "x-aantal euro" voor gebruik op het Vodafone Live portaal, maar ik neem aan dat het gebruik van Gmail en Google maps niet onder het Vodafone Live portaal valt of toch wel :? Ik had toen ik de gsm pas had nog 18euro op mijn voorafbetaalde Pay & Go kaart staan en na wat internetten nog maar 5euro |:(
Om op je vraag te antwoorden... Ik heb zelf een Pay&Go kaartje en heb dus om wat informatie gevraagd ivm UMTS-kosten.

Het zit dus zo: Pay&Go kan geen UMTS krijgen.

Wat de verkoper me had aangeraden is een Proximus Smile abbo van 10 € per maand. Je krijgt daar 40 minuten beltijd voor. (Ik doe 2 en soms 3 maanden met een 25 € herlaadbeurt, behalve als ik m'n mail e.d. moet binnenhalen)
Bij dat abbo betaal je 0,25 € per minuut en 0,12 € per SMS. Een abbo sluit je af voor 18 maanden en de eerste 12 maanden betaal je niets voor te bellen of te SMS'en van Proximus naar Proximus tijdens de daluren. Wat je niet opbelt, gaat naar de volgende maand.
Anyway... het UMTS gedeelte is wat ons al meer interesseert. Het is dus een optie op je bestaande abbo.
Je hebt daar 5 mogelijkheden:
  • Volume Based: 0,50 € / 100KB
  • Time Based: 4,99 € / 60 minuten. Je betaald hier ~0.41 € per 5 minuten sessie
  • 10 MB abbo: 18 €
  • 10 uur abbo: 25 €
  • No Limits (2GB): 49 €
In dat opzicht lijkt me de Time Based UTMS optie de interessantste. Het is goedkoper dan m'n GPRS sessies waar ik m'n email mee lees of af en toe iets doe met Opera Mini.

Die laatste is vast iets voor business users en ben je dan beter af met een pda/gsm met wifi en free hotspots die je wel hier en daar kunt vastkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g4wx3
Voor mensen die de K810i willen kopen voor 311 euro :9~
check this out.
+ verzenden = 317,50

kaartjevan 1GBen zenden = 344,50 euro, nog-altijd een scherpe prijs, om het thuis bij je op het matje te krijgen. Ik ben echter nu op ebay aan het volgen, mischien toch mar tweede hands,licht aan de prijs.
Te ongeduldig toch maar besteld, vooralleer de actie om is

Verder wou ik zeggen, dat je beter met mobistar gaat, gewoon gratis nummeroverzetting, en een tempo (= pay&go) tarief nemen. Je krijgt nu iets van 10 graties UMTS sessies van en uur. bij je tempo.

Als je net zowiening belt en stuurt als ik dan komt mobistar je trouwens zeker beter uit.

[ Voor 13% gewijzigd door g4wx3 op 30-07-2007 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg... moet je echt 12 uur laten opladen de eerste keer ? 't ding zegt "Fully Charged" en ik wil met m'n speeltje prullen ^^'

Ik heb echt liever Proximus. Bij Mobistar had ik op sommige plaatsen nogal wat bereik problemen en met de facturatie van heb abbo heb ik vroeger al wat problemen gehad. Nummers die ik niet eens kende, beltijd volledig op bij het begin van de maand en van die toestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:36:
Om op je vraag te antwoorden... Ik heb zelf een Pay&Go kaartje en heb dus om wat informatie gevraagd ivm UMTS-kosten.
Het zit dus zo: Pay&Go kan geen UMTS krijgen.

Wat de verkoper me had aangeraden is een Proximus Smile abbo van 10 € per maand. Je krijgt daar 40 minuten beltijd voor. (Ik doe 2 en soms 3 maanden met een 25 € herlaadbeurt, behalve als ik m'n mail e.d. moet binnenhalen)
Bij dat abbo betaal je 0,25 € per minuut en 0,12 € per SMS. Een abbo sluit je af voor 18 maanden en de eerste 12 maanden betaal je niets voor te bellen of te SMS'en van Proximus naar Proximus tijdens de daluren. Wat je niet opbelt, gaat naar de volgende maand.
Anyway... het UMTS gedeelte is wat ons al meer interesseert. Het is dus een optie op je bestaande abbo.
Je hebt daar 5 mogelijkheden:
  • Volume Based: 0,50 € / 100KB
  • Time Based: 4,99 € / 60 minuten. Je betaald hier ~0.41 € per 5 minuten sessie
  • 10 MB abbo: 18 €
  • 10 uur abbo: 25 €
  • No Limits (2GB): 49 €
In dat opzicht lijkt me de Time Based UTMS optie de interessantste. Het is goedkoper dan m'n GPRS sessies waar ik m'n email mee lees of af en toe iets doe met Opera Mini.
In de examenperiode kreeg ik een telefoontje van Proximus dat uit onderzoek bleek dat ik voordeliger af was met een Smile abbo en dat ik er nog "x-aantal minuten" belkrediet bij kreeg, maar ik heb toen geweigerd omdat er toen wel dingen waren waar ik liever m'n aandacht aan schonk :| Sinds de voorbije 2 à 3-tal jaren laadde (en laadt nog steeds) ik telkens €25 belkrediet/maand via mn moeders rekening op en het merendeel ging (gaat) op aan smsjes en GPRS, daar ik zelf weinig bel (tenzij korte gesprekken <5 min.). Tot nu toe maakte ik met mijn SE k750i ook altijd gebruik van het 100Kb= €0,50 tarief. Mss lijkt het idd een verstandige keuze om over te stappen op een Smile abbo zoals je voorstelt. Mobistar of Base is eerder uitgesloten, daar het merendeel van de mensen die ik bel, Proximus zijn...

Mss een te algemene vraag, maar heb jij enig idee hoeveel data wordt gedownload wanneer je bvb je Gmail mobiel leest en download? Persoonlijk vind ik het wel handig om ff je mail te checken als er geen pc in de nabijheid is, maar ik zat meer te denken om UMTS te gebruiken in samenwerking met Sony Ericsson (binnenkort verkrijgbare) GPS Module :/ Als je (ik zeg maar wat..) slechts 100Kb verbruikt om de weg van punt A naar punt B te vinden, zou het maar al te dwaas zijn om een abbo van €25 aan te kopen, snap je?

UMTS zal ik wss voornamelijk gaan gebruiken af en toe eens tijdens de pauze in de les of op trein/bus/auto als ik snel uren van trein of dergelijke meer wil checken, maar niet meteen om mijn (bvb.) 20 ontvangen mails te gaan downloaden, aangezien ik die perfect gratis kan downloaden thuis/school.. Persoonlijk twijfel ik nog tussen het "Volume based" en "10MB abbo" 8)7 Soit, ik ga allessinds eens informeren voor Smile/UMTS abbo de komende dagen.

Alvast bedankt voor je advies! :9
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:57:
Zeg... moet je echt 12 uur laten opladen de eerste keer ? 't ding zegt "Fully Charged" en ik wil met m'n speeltje prullen
De verkoper zei ook tegen me vorige week dat ik het toestel eerst volledig moest laten leeglopen en 12uur diende op te laden.. :( :O Twaalf uur was toch net iets te lang om te wachten, 10 uur was redelijker (langer kan ik 's nachts niet slapen) :)

Ik ben écht wel tevreden van deze nieuwe SE telg. Nog enkel een 3x optische zoom en 2GB intern flashgeheugen zou het toestel werkelijk compleet maken _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 79% gewijzigd door CarLL op 31-07-2007 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davystam
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-04-2024
Hey allemaal

Ik ben ook van plan dit mobieltje aan te gaan schaffen. In mijn ogen beleef ik aan deze veel meer plezier dan aan de N73 van nokia. Tevens loopt mijn vorige abbonement deze maand af en om te gaan wachten tot de K850i komt zie ik ook niet heel erg zitten aangezien deze ook in het begin veel hoger geprijst zal gaan worden.
Ik heb wel nog een paar vraagjes....
- Een video afspelen, is de kwaliteit hiervan een beetje goed???En weet iemand waar ik hier informatie over kan vinden hoe ik deze op een mobiele telefoon af kan gaan spelen?
- Ik luister vrij vaak muziek op mijn w800i. Is de kwaliteit op deze telefoon nog hetzelfde? (luister met name met de oordopjes in)
- Zijn de toetsen echt zo klein of valt het wel mee?
- Lees ook over tv kijken via dit mobieltje.....gaat dit via internet dan???
- Neem de mijne i.c.m Hi 25 of 30 aangezien je daar 5 euro per maand korting krijgt en hi me toch wel bevalt. Gaat internet hier inclusief bij?

[ Voor 13% gewijzigd door davystam op 31-07-2007 15:15 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste