Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisr5gt schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:41:
Jaja! Net op Kassa3 (Ned3) de K810i maakt volgens proffessionele fotografen de mooiste foto's :D
Hij laat de N73, N95 en U600 achter zich. Vooral de N95 viel tegen en de prijs is zo hoog dat je er een hele nette spiegelreflex voor kunt kopen. Beetje vreemde vergelijking, maar doet ons K810i bezitters zeker goed :P
Haha, overwinning voor de K810'ers _/-\o_

Maar ik hoop dat Azerty snel levert :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

hahaha, duidelijke overwinning voor ons! En iedereen maar ouwehoeren..de Nokia heeft eenCarl Zeiss lens hor! (zo zie je dus maar weer -> lekker boelangrijk!) Alleen hoop ik wel dat ze dan ook de 5mp phone (k850i) zo maken dat hij noemenswaardig beter is dan deze weer! En niet alleen de mp's op schroeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Hoe zit het met die toetsen, typen die even lekker als pakweg een k750i (toetsen lijken me zo klein op de foto's) ?

Heeft er iemand een tabel waar je kan zien hoeveel foto's er op een 1GB M2 kaartje geraken? Ik zou er voornamelijk foto's mee willen maken in 3,2MP en wat muziek op gooien daar ik al een iPod 30GB heb :) Zag op Pixmania.be dit toestel in aanbieding voor 340€ (vorige week nog €350) maar bestond ook in pack samen met 1GB kaartje, maar gezien die Salland link, lijkt bestellen in Nederland toch nog "ietsje" interessanter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ze zijn wel klein ja. Het is even wennen maar daar wen je ook vanzelf aan na een tijdje. Ik heb er geen problemen mee

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:59

PowerFlower

être diable et jouer fleur

renskoenraadt schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:21:
de Nokia heeft eenCarl Zeiss lens hor! (zo zie je dus maar weer -> lekker boelangrijk!)
Eh ja. Een Carl Zeiss coating op de lens. Zelfde marketing truc die Sony overigens jarenlang met zijn digicams uithaalde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien leuk, het kassa filmpje!

http://cgi.omroep.nl/cgi-...0:0:41.246&end=0:6:20.211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Dat de camera van de k800/k810 beter is dan die van Nokia, en eigenlijk de beste 3.2 mp camera, dat wisten we natuurlijk al:
Test 1
Test 2
Test 3

De foto's van de SE series zijn echter dan die van Nokia. Nokia maakt de WOW! factor door de kleuren op te pimpen (feller te maken, zodat ze minder echt zijn, met een soort "brand-randje" om de kleuren heen, vergroot de foto's van nokia maar eens). Dat is het enige wat die Carl Zeiss lens doet.

Ik heb liever iets minder wow-factor kleur in m'n foto's, maar dan wel waarheidsgetrouw :)

[ Voor 5% gewijzigd door brrrt op 27-06-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Klopt. Ik maak sinds ik weer een camera erin heb best veel van die snap-shots. En die mogen er best goed uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 18:54
Ik vind wel dat ze er op 3.2MP echt lelijk uit zien. Maar ik had ook niet verwacht dat het eruit kwam te zien als een Canon EOS 350 waarmee je op 3.2MP schiet.. logisch toch.

Maar desondanks zooooveel beter te doen dan m'n oude Qtec S100 :)

Enige wat ik trouwens wel een beetje jammer vind is dat de filmpjes kwalliteit echt super lelijk is.

Trouwens weet iemand of er omzetstukjes zijn om va die Sony uitgang naar een normale jack-plug te gaan, om "goede" dopjes op aan te sluiten?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, die zijn er. Ff googlen, zijn zat winkels die die dingen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Die zijn er wel ja. Ook wel op Ebay: Zoeken op "sony ericsson jack" :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-08 08:48
Ik heb de de k810i ook sinds vandaag, en wat is het een prachtig ding O+ En het mooiste van alles: je kan muziek laten spelen via een bluetooth headset _/-\o_

Nu alleen nog een m2 kaartje halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de telefoon inmiddels ook een paar weken in mijn bezit en het enige waar ik nog niet uit ben is de luidspreker functie aanzetten als je wordt gebeld. Dit moet via opties->speaker AAN. Dat vind ik nogal omslachtig omdat dit tijd in beslag neemt. Is het daarom niet zo om dit onder een sneltoets te zetten of dat de speaker aangaat als je op een willekeurige toets drukt als je wordt gebeld?

iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of er iemand al geschikte bescherm hoesje heeft gevonden voor de k810i?
Belcompany had alleen die voor de k7..maar die was net te klein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je muziek op de k810 zetten, kan dit via een USB-kabeltje, of kan het kaartje in een kaartlezer, of moet het via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Kan alle drie, take your pick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik nog niet gezien heb is hoeveel dagen de batterij ongeveer meegaat, onder normaal gebruik.
wie heeft dat al uitgetest.
ik heb hem ook besteld en ben benieuwd hoe hij is en wanneer hij komt, gratis met abo 15 euro.
heb nu een siemens sx1 die wat logger is ennn verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:57:
Ik vroeg me af of er iemand al geschikte bescherm hoesje heeft gevonden voor de k810i?
Belcompany had alleen die voor de k7..maar die was net te klein!
http://www.smartphoneshop.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een heel groot probleem :X
Ik MOET die internet toets uitschakelen want hij wordt blijkbaar telkens ingedrukt en vervolgens kom ik er een tijd later achter dat mijn telefoon vrolijk op internet heeft gezeten :( ik heb nu al bijna 2uur op de teller staan.

Ik heb T-Mobile Flex en 3G staat uit, dus ik neem aan dat ik dan GPRS gebruik voor het internet.. ik kan alleen geen manier vinden om die toets uit te schakelen. Ik word er steeds pissig om, hoe voorzichtig ik er ook mee om ga.

En ja ik blokeer de toetsen altijd voordat hij mijn broekzak in gaat.

Weet iemand een oplossing? In het menu is het helaas niet uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:47

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik weet niet hoe erg T-mobile hem heeft dichtgetimmerd, maar ik zou een niet-werkend internet profiel kiezen.
De internet toets werkt volgens mij niet als de keylock erop zit, die lock gaat er kennelijk in je broek van af 8)7

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Bij mijn simlock vrije K810 werkt de internettoets NIET als ik toetsenblokkering er op heb.
Ik zou niet weten hoe je die er in je broekzak af krijgt, lijkt mij bij normale broeken+benen vrij lastig.
Lijkt mij stug dat T-mobile de software zo gemo(l)d heeft dat de internettoets het altijd doet, ook al staat toetsenblokkering uit.
Ander lijkt mij de oplossing die hier boven genoemd wordt ook wel handig

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeg internetprofiel heeft inderdaad geholpen :D

Het is een simlock vrij toestel zonder enig spoor van T-Mobile (behalve het operatorlogo dan :+ ).
Waarschijnlijk drukte ik perongeluk op de internet toets tijdens het gebruik en wordt het naar de achtergrond verplaatst waardoor ik het niet meer zie (alleen bij actieve applicaties). Die applicaties blijven natuurlijk gewoon aanstaan als de toetsen geblokkeerd worden.
Gelukkig kan er nu geen verbinding meer worden gemaakt door die vervelende internettoets :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 12:38

Empathy

Extreme Audio

Arie-Kanarie schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:15:
Bij mijn simlock vrije K810 werkt de internettoets NIET als ik toetsenblokkering er op heb.
Ik zou niet weten hoe je die er in je broekzak af krijgt, lijkt mij bij normale broeken+benen vrij lastig.
Lijkt mij stug dat T-mobile de software zo gemo(l)d heeft dat de internettoets het altijd doet, ook al staat toetsenblokkering uit.
Ander lijkt mij de oplossing die hier boven genoemd wordt ook wel handig
Komt misschien doordat het foto-klepje open is gegaan.. ik heb het probleem soms ook, vet irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:14:
ik heb de telefoon inmiddels ook een paar weken in mijn bezit en het enige waar ik nog niet uit ben is de luidspreker functie aanzetten als je wordt gebeld. Dit moet via opties->speaker AAN. Dat vind ik nogal omslachtig omdat dit tijd in beslag neemt. Is het daarom niet zo om dit onder een sneltoets te zetten of dat de speaker aangaat als je op een willekeurige toets drukt als je wordt gebeld?

iemand een idee
niemand :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caphex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 21:55
Heb sinds vandaag ook de K810i 8)

Ik wou persé de Golden Ivory kleur van de K810i, maar aangezien deze niet in Nederland leverbaar is en volgens iemand van de helpdesk van SE waarschijnlijk ook nooit zal komen (of misschien alleen eeen branded foon via bijvoorbeeld KPN). Heb ik er één via mijn leverancier laten bestellen in Duitsland en helaas bleek deze zoals verwacht geen Nederlandse taal te hebben.. maar gelukkig zijn daar ook weer niet nader te noemen truckjes voor O-) dus ben nu denk ik één van de weinige nederlanders met een Golden Ivory K810i 8)

Is er ook behoefte aan fototjes van de Golden Ivory of boeit niemand dat iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, er is wel behoefte aan foto's van de Golden Ivory kleur:)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die ook problemen heeft met een bluetooth carkit-connectie? Als ik met mijn ingebouwde carkit zoek naar apparaten binnen bereik, vindt die netjes mijn telefoon. Als ik ze dan met elkaar verbindt, blijft die ongeveer 5 seconden verbonden en dan verbreekt die weer netjes de verbinding... :(

Iemand een oplossing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 20:52
Vandaag na een heel weekend te hebben gewacht eindelijk mijn k810 binnen.. Had 'm besteld via kpn.com. Ik al helemaal vroeg uit bed, want de afleverafspraak was tussen 9 en 1. Komt meneer om 5 minuten voor 1 nog eens aandruppelen.. 8)7 nouja.. ik licht geïrriteerd, maar toch wel happy mijn telefoon aangenomen.

:) Bij het openmaken van het doosje werd ik toch wel blij. Ik had de telefoon nog niet in real life gezien, maar was blij verrast. De telefoon ziet er erg goed uit.

Ik zo snel mogelijk het spul inelkaar zetten en even kijken. Mijn broer direct: "wow die standaard theme ziet er best goed uit, bluetooth die even naar me." Dus ik start mijn bluetooth verbinding en paff.. mijn telefoon loopt direct volledig vast. Ik denk, ach, halen we de batterij er even uit. Dus ik haal de batterij er uit en stop hem er weer in. Zet mijn telefoon weer aan, maar het enige wat ik zie is een wit scherm. Ik de batterij er weer uithalen en opnieuw proberen. Sindsdien start mijn telefoon dus helemaal niet meer op. :(

Ik dacht bij mezelf: "Ik heb geen zin in weer weet ik het hoe lang zitten te wachten op de post, dus ga wel naar een kpn winkel." Na een half uur gewacht te hebben kreeg ik te horen dat ze bij deze vestiging het type telefoon niet eens kennen en dat ik maar contact op moet nemen met kpn om hem terug te sturen.

Thuisgekomen zie ik op 1 van de papieren dat ik tot 22:00 contact op kan nemen met de helpdesk. Ik nog mooi even naar de helpdesk bellen. Er werd mij eerst verteld dat ik de telefoon rustig terug kon sturen, maar toen keek hij in het systeem en zag dat ik een abonnement met nummerbehoud had aangevraagd. "Ja meneer, dat is wat lastiger... dan moet u morgen tussen kantooruren maar terugbellen voor een oplossing, want de personen die daar over gaan werken alleen tijdens kantooruren." :( :( :(

:( Heb het nu wel even gehad! Ben de hele dag nu al zo ongeveer bezig met die telefoon.
:N Hopen dat ik morgen tijd heb en de moed kan opbrengen om weer met kpn in gesprek te gaan.

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjonge dat is echt mooi k*t.
hoop dat alles snel weer werkt.
het valt me op dit forum op dat er weinig mensen zijn die elkaar helpen maar er alleen voor zichzelf zijn, dat is best jammer.
ik heb 2 pagina's geleden een eenvoudige vraag gesteld over de echte gebruiks tijdsduur van de accu bij verschillende mensen. 400uur zou meer als 15 dagen betekenen, dat lijkt me echt onmogelijk.
geen 1 persoon die reactie geeft, vind dit zwaar k*t voor een forum voor liefhebbers, dat was echt wel anders op het siemens SX1 forum, daar werd alles uitgeprobeerd en iedereen hielp elkaar waar mogelijk.
laten we hopen op betere tijden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
Ja ik zie ook wel wat onbeantwoorde vragen ja. Ik zou je graag helpen.. maar ik denk dat ik niet meer kan zeggen dan dat mijn accu het 5min volhield.. :9

Ik denk ook vooral dat dit komt doordat mensen dit topic bezoeken wanneer ze hun telefoon net hebben ontvangen. Als je iets nieuws hebt wil je er graag meer over weten en mensen er over vertellen, alleen kun je dan niet alle gestelde vragen beantwoorden. Mensen die hun telefoon al een tijdje hebben komen waarschijnlijk niet meer in dit topic.

Als je geduld hebt wil ik best wel op jouw vraag over de accuduur ingaan, maar hoe lang dit duurt zal een beetje afhangen van de snelheid van de service van kpn.

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 20:30:
tjonge dat is echt mooi k*t.
hoop dat alles snel weer werkt.
het valt me op dit forum op dat er weinig mensen zijn die elkaar helpen maar er alleen voor zichzelf zijn, dat is best jammer.
ik heb 2 pagina's geleden een eenvoudige vraag gesteld over de echte gebruiks tijdsduur van de accu bij verschillende mensen. 400uur zou meer als 15 dagen betekenen, dat lijkt me echt onmogelijk.
geen 1 persoon die reactie geeft, vind dit zwaar k*t voor een forum voor liefhebbers, dat was echt wel anders op het siemens SX1 forum, daar werd alles uitgeprobeerd en iedereen hielp elkaar waar mogelijk.
laten we hopen op betere tijden.......
De K800i moet ik meestal om de 3 a 4 dagen opladen. Hetzelfde zal denk ik voor de K810i gelden. Het lijkt me een mooi toestel, maar ik vraag me een beetje af hoe de toetsen werken (ronde knopjes) en hoe goed vingerafdrukken en vuil te zien is op het toestel.

@ MDtje: toch maar niet voor de N73? ;)

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
BvK P4 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:20:

De K800i moet ik meestal om de 3 a 4 dagen opladen. Hetzelfde zal denk ik voor de K810i gelden. Het lijkt me een mooi toestel, maar ik vraag me een beetje af hoe de toetsen werken (ronde knopjes) en hoe goed vingerafdrukken en vuil te zien is op het toestel.

@ MDtje: toch maar niet voor de N73? ;)
;) nee ik had toch meer vertrouwen in sony ericsson.
De kleine ronde knopjes zijn erg gemakkelijk te bedienen, juist de zwarte knoppen boven de ronde knopjes heb ik wat meer moeite mee. Deze moet je bij mij best wel hard indrukken.

Vingerafdrukken zie je érg snel op het toestel. Toen ik in de kpn winkel stond met mijn telefoon en vertelde dat ik hem vandaag net gekregen had schaamde ik me er bijna voor dat hij er al zo 'bevlekt' uitzag.

Je mag btw ook best wel even langskomen om hem in real life te bezichtigen hoor, maar dan zou ik wel even wachten tot ik weer een werkend exemplaar heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja de tijdsduur heeft ook te maken met de uren dat je belt en speelt met de tel.
ik hoop eigenlijk dat hij het een dag of 4, 5 uithoud, nu moet ik elke 2 dagen laden met mijn siemens sx1, ondanks een nieuwe batterij.
morgen of overmorgen krijg ik het toestel en dan zullen we wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caphex
Om de batterijduur te verlengen is het verstandig UMTS uit te schakelen. Hebben de mensen van korte batterijduur dit al geprobeerd?

De meeste toestellen levert dit al een verdubbeling van de standby-tijd en spraak-tijd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 15:47

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat umts verhaal gaat vooral op als je veel reist, ben je een dag lang op dezelfde locatie dan kan je wel 4 dagen halen.
Met mijn K800i red ik makkelijk 4 dagen, ik rij 2x 1u per dag, internet vaak en ik haal tig keer per dag email op.
Ook heb ik een 2GB MS micro erin en luister ik dagelijks een uurtje naar mp3's ;)
Mijn K800 krijgt 's nachts wel rust want dan is ie uit, misschien scheelt dat nog een beetje.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MDtje schreef op maandag 02 juli 2007 @ 20:04:
Vandaag na een heel weekend te hebben gewacht eindelijk mijn k810 binnen.. Had 'm besteld via kpn.com. Ik al helemaal vroeg uit bed, want de afleverafspraak was tussen 9 en 1. Komt meneer om 5 minuten voor 1 nog eens aandruppelen.. 8)7 nouja.. ik licht geïrriteerd, maar toch wel happy mijn telefoon aangenomen.

:) Bij het openmaken van het doosje werd ik toch wel blij. Ik had de telefoon nog niet in real life gezien, maar was blij verrast. De telefoon ziet er erg goed uit.

Ik zo snel mogelijk het spul inelkaar zetten en even kijken. Mijn broer direct: "wow die standaard theme ziet er best goed uit, bluetooth die even naar me." Dus ik start mijn bluetooth verbinding en paff.. mijn telefoon loopt direct volledig vast. Ik denk, ach, halen we de batterij er even uit. Dus ik haal de batterij er uit en stop hem er weer in. Zet mijn telefoon weer aan, maar het enige wat ik zie is een wit scherm. Ik de batterij er weer uithalen en opnieuw proberen. Sindsdien start mijn telefoon dus helemaal niet meer op. :(

Ik dacht bij mezelf: "Ik heb geen zin in weer weet ik het hoe lang zitten te wachten op de post, dus ga wel naar een kpn winkel." Na een half uur gewacht te hebben kreeg ik te horen dat ze bij deze vestiging het type telefoon niet eens kennen en dat ik maar contact op moet nemen met kpn om hem terug te sturen.

Thuisgekomen zie ik op 1 van de papieren dat ik tot 22:00 contact op kan nemen met de helpdesk. Ik nog mooi even naar de helpdesk bellen. Er werd mij eerst verteld dat ik de telefoon rustig terug kon sturen, maar toen keek hij in het systeem en zag dat ik een abonnement met nummerbehoud had aangevraagd. "Ja meneer, dat is wat lastiger... dan moet u morgen tussen kantooruren maar terugbellen voor een oplossing, want de personen die daar over gaan werken alleen tijdens kantooruren." :( :( :(

:( Heb het nu wel even gehad! Ben de hele dag nu al zo ongeveer bezig met die telefoon.
:N Hopen dat ik morgen tijd heb en de moed kan opbrengen om weer met kpn in gesprek te gaan.
heej dude dat had ik dus ook een keiharde vastloper precies hetzelfde wit scherm alleen ging hij bij mij van wit naar zwart en wit etc (zie eerdere post) ik heb hem mooi de volgende dag omgeruild voor een nieuwe!

Kennelijk gebeurd dit dus meer ik dacht dat ik de enige pechvogel was... had hem overigens gehaald bij vodafone en daar hebben ze de ballen verstand van techniek... inmiddels doet de nieuwe k810 het hier uitstekend en ben ik erg tevreden! Vooral die camera yum yum

Ik was trouwens opzoek naar een telefoonhoes voor mij k810 denk dat het deze wordt ziet er namelijk lekker strak uit, prijs is wel aan de hoge kant...

http://www.smartphoneshop...leather-case-se-k810.html

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn phone heb ik vrijdag ochtend opgeladen en heb hem daarnet weer in de lader gestopt. pak hem beet 4,5 dag.

Heb ik ook meteen een vraag die ik een paar dagen geleden heb gesteld, Is er niet een makkelijkere manier om de luidspreker aan te zetten als je wordt gebeld dan via MEER->LUIDSPREKER AAN? dit neemt veel tijd in beslag en knap irritant als je in de auto zit (nee, ik heb (nog) geen carkit :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een sneltoets creeëren voor de speakerfunctie? in het menu kun je sneltoetsen aangeven.. dus bijvoorbeeld stick omhoog is speaker aan.. probeer dat eens. Anders weet ik het ook niet.

Weet iemand misschien waar het hoesje uit de IPK-100 Cyberhsot Kit los te koop is?
Ik zie alleen het geheel, maar niets los.. :/
Dat ziet er namelijk wel gaaf en handig uit :9 !

Hier gaat het om:
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgd/GPD_44574_35_0_4000.png

De hele kit: (€ 45)
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b147525.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:13:
Is er niet een makkelijkere manier om de luidspreker aan te zetten als je wordt gebeld dan via MEER->LUIDSPREKER AAN? dit neemt veel tijd in beslag en knap irritant als je in de auto zit (nee, ik heb (nog) geen carkit :) )
Kun je niet gewoon de standaard meegeleverde headset gebruiken in de auto? Dan komen andere weggebruikers ook veilig thuis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caphex
Hier zijn wat foto's gemaakt van mijn nieuwe K810i Golden Ivory uit Duitsland, naar mijn mening vele malen mooier dan de saaie Noble Blue.

Afbeeldingslocatie: http://one2b.nl/k810i/1s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://one2b.nl/k810i/2s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://one2b.nl/k810i/3s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://one2b.nl/k810i/4s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://one2b.nl/k810i/5s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://one2b.nl/k810i/6s.JPG

Lijken me wel genoeg plaatjes.. of moeten er nog meer bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo, die Golden Ivory ziet er ook wel strak uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
Die Golden Ivory ziet er inderdaad beter uit dan ik verwacht had na het zien van de plaatjes op sonyericsson.com. Bedankt voor het delen van de foto's ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:34:
[...]

heej dude dat had ik dus ook een keiharde vastloper precies hetzelfde wit scherm alleen ging hij bij mij van wit naar zwart en wit etc (zie eerdere post) ik heb hem mooi de volgende dag omgeruild voor een nieuwe!

Kennelijk gebeurd dit dus meer ik dacht dat ik de enige pechvogel was... had hem overigens gehaald bij vodafone en daar hebben ze de ballen verstand van techniek... inmiddels doet de nieuwe k810 het hier uitstekend en ben ik erg tevreden! Vooral die camera yum yum

Ik was trouwens opzoek naar een telefoonhoes voor mij k810 denk dat het deze wordt ziet er namelijk lekker strak uit, prijs is wel aan de hoge kant...

http://www.smartphoneshop...leather-case-se-k810.html
Ja ik was jouw post gelukkig al voorbijgekomen voordat ik mijn telefoon had, dus ik wist eigenlijk direct al dat er meer mensen zijn met dit probleem. Dat geeft je dan toch wel weer een beetje een goed gevoel. ;) Zo zie je maar weer waar GoT allemaal wel niet goed voor is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Als die behuizing te krijgen is denk ik dat ik die erbij bestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:51:
[...]

Kun je niet gewoon de standaard meegeleverde headset gebruiken in de auto? Dan komen andere weggebruikers ook veilig thuis....
ik vind die dingen irritant. snelkoppeling maken gaat ook niet lukken. Ff klantenservice mailen anders maar een bleutooth headset aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien waar je goeie screenprotectors kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan niet vinden waar ik de toetsen kan blokkeren voor in je broekzak.
normaal is dat toch het hekje vasthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Heeft iemand al ervaringen met het inzetten van en nieuw glas in zn k810i? Ik heb nl een paar dagen geleden flink wat krassen gescoord op het scherm, en heb nu bij eu-gsm.nl een niwu glas besteld. Eruit halen is me gelukt, maar er een neiuwe inzetten heb ik nog niet. Iemand ervaringen ermee? Ik houd jullie iig op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Vandaag even de K810 uit elkaar gehad en de keypad gemod. Deze is nu niet boven blauw en onder wit, maar helemaal blauw nu. Ik vond het te veel bij elkaar afsteken.
Ik zag ook dat de joystick nu een onderdeel is van het bovenste keypad. Dat betekend dat stof niet meer via de joystick naar binnen kan komen. Scheelt weer met stof onder het display en de bekende joystickproblemen die oudere modellen wel hadden. Dus wees gerust, de joystick blijft het (bij normaal gebruik) gewoon doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisr5gt schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 00:12:
Vandaag even de K810 uit elkaar gehad en de keypad gemod. Deze is nu niet boven blauw en onder wit, maar helemaal blauw nu. Ik vond het te veel bij elkaar afsteken.
Ik zag ook dat de joystick nu een onderdeel is van het bovenste keypad. Dat betekend dat stof niet meer via de joystick naar binnen kan komen. Scheelt weer met stof onder het display en de bekende joystickproblemen die oudere modellen wel hadden. Dus wees gerust, de joystick blijft het (bij normaal gebruik) gewoon doen :)
foto :P
oja mijn vorige probleem is al opgelost.
en het klopt dat hij wel vlekgevoelig is, tjonge na een dag ziet hij er al niet meer uit.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caphex
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:00:
ik kan niet vinden waar ik de toetsen kan blokkeren voor in je broekzak.
normaal is dat toch het hekje vasthouden?
Locken van je tel is ster en dan 'block aan' (menu)

Unlocken is het zelfde. Automatisch locken gaat via instellingen beveiliging 'automatisch belokkeren'.

Daarnaast staat het ook in je handleiding lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe eens een fotootje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:59:
Op ebay zoeken naar: "k810i protector" levert wel voldoende resultaten lijkt me ;)
Foto? O-)

[ Voor 53% gewijzigd door MDtje op 05-07-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
ik nog steeds problemen met een bluetooth connectie te behouden...

zijn er niet meer mensen met dit probleem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Op verzoek de foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albums/userpics/10073/CIMG1452.JPG

Ik wil 'm nog verder aanpassen, maar krijg geen ideeën op het moment. Softwarematig is het een ramp om de K810 aan te passen omdat de software daarvoor nog niet ver genoeg is. En anders kost het zo'n 10 euro om een menu aan te passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
En hoe hij uit elkaar ligt
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albums/userpics/10073/CIMG1457.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastakilla schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:41:
ik nog steeds problemen met een bluetooth connectie te behouden...

zijn er niet meer mensen met dit probleem dan?
Bij de K750i hielp het bij dit soort problemen soms om de optie "stroom besparen" in het bluetoothmenu aan of juist uit te zetten, in ieder geval de andere stand dan waar hij nu in staat.

Ik heb met mijn K750i en HCB-700 carkit de verbindingsproblemen kunnen oplossen door 2x een master reset van de K750i te doen. Ik vond het een raar advies van de SE-helpdesk, maar het werkte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
Ik heb af en toe het probleem dat hij niet meer van de carkitstand afgaat. Dan werkt alleen aan/uitzetten nog maar. In plaats van het bluetooth icoontje zie je dan een koptelefoon. Terwijl de carkit dan allang uitstaat. Gevolg is dat je dan niet meer kan bellen (kan wel, maar verstaan doe je ze niet meer).
Carkit is Fiat Blue & Me. Meer mensen die dit probleem gehad hebben?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Krijg er over 10 werkdagen ook 1 van t-mobile. Ben benieuwd welke kleur en hoe hij bevalt. k800i vond ik een super toetsel. Hopelijk zijn de toetsen van deze k810i ook fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net een mail van Azerty dat hij vandaag wordt opgestuurd:D

Dus hopelijk krijg ik hem morgen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of deze vraag al eerder is langsgekomen. :X

Maar ik ben van plan om de k810i te gaan halen.
Nu wil ik dit via orange.nl gaan doen.

Maar als ik mijn k810i via orange haal heeft het dan een orange menu etc. (Orange brandend) ?

Ik wil namelijk geen rommel van de provider erop hebben :P Gewoon in originele staat.

EDIT:

Kheb even de klantenservice gebeld van orange. En de toestellen zijn inderdaad orange branded.
De medewerker gaf als advies om bij zaken zoals phonehouse te gaan. Die zullen waarschijnelijk
de toestellen zonder branded firmware verkopen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:59:
Brando Screenprotector Ultra Clear SE K800i

De Brando Screenprotector Ultra Clear SE K800i beschermt uw kostbare scherm tegen vuil en krassen. Dit op maat gemaakte schermfolie heeft een duurzaam anti-krasoppervlak dat ook bij intensief gebruik niet dof wordt. Zo blijft u genieten van een kristalheldere beeldweergave.

De Screen Protector Ultra Clear gaat gegarandeerd maanden mee. Bij vervuiling kunt u het folie afwassen en opnieuw gebruiken. Brando screen-protectors blijven ook na herhaaldelijk wassen nog goed plakken. De Screen Protector is eenvoudig en zonder lelijke luchtbellen aan te brengen.

Link: http://www.smartphoneshop...ultra-clear-se-k800i.html

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphoneshop.be/images/product/image.php?id=39494&dimensionid=1&shopid=16

AAN alle huidige SE k810i gebruikers een vraag mbt het trekken van foto's. Met mijn k750i kan ik vrij deftige foto's maken bij daglicht, maar 's avonds (bij schemer, nacht, op festival) trekken deze foto's op niets, ook al staat het LED licht aan. Hoe vallen de foto's bij nacht(donkere plaats) /schemer, en festivals mee (ik vermoed dat het ontbreken van een beeldstabilisator bij de k750i der ook wel iets mee zal te maken hebben) :X

[ Voor 17% gewijzigd door CarLL op 07-07-2007 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eens voor de gein foto's gemaakt terwijl mijn kamer pikdonker was en dan met de flits aan.. de foto's zagen eruit alsof ze in gewoon daglicht gemaakt waren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 01:04:
Ik weet niet of deze vraag al eerder is langsgekomen. :X

Maar ik ben van plan om de k810i te gaan halen.
Nu wil ik dit via orange.nl gaan doen.

Maar als ik mijn k810i via orange haal heeft het dan een orange menu etc. (Orange brandend) ?

Ik wil namelijk geen rommel van de provider erop hebben :P Gewoon in originele staat.

EDIT:

Kheb even de klantenservice gebeld van orange. En de toestellen zijn inderdaad orange branded.
De medewerker gaf als advies om bij zaken zoals phonehouse te gaan. Die zullen waarschijnelijk
de toestellen zonder branded firmware verkopen.
Ik heb die versie ook. En voor 6 euro online de firmware geupdate, heb nu een orange versie, met normale firmware.

Orange heeft die muziek-herken functie en de stuur naar blog functie er uit gesloopt. Die heb ik nu ook er op staan. Is dit trouwens legaal? Ik ga uit van wel, want de simlock gaat er niet vanaf, maar je update alleen je eigen telefoon. Toch?
AAN alle huidige SE k810i gebruikers een vraag mbt het trekken van foto's. Met mijn k750i kan ik vrij deftige foto's maken bij daglicht, maar 's avonds (bij schemer, nacht, op festival) trekken deze foto's op niets, ook al staat het LED licht aan. Hoe vallen de foto's bij nacht(donkere plaats) /schemer, en festivals mee (ik vermoed dat het ontbreken van een beeldstabilisator bij de k750i der ook wel iets mee zal te maken hebben)
Ik vind de foto's 's nachts best goed. Niet zoals overdag natuurlijk, maar erg helder en strak. Beter dan ik verwacht had.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Als ik kijk in verschillende winkels ide K810i een stuk duurder dan de K800i. Is het verschil niet alleen de frontje? Zou je dus niet een frontje kunnen kopen op ebay oid?
Of zijn er nog meer verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 20:02:
[...]

Ik heb die versie ook. En voor 6 euro online de firmware geupdate, heb nu een orange versie, met normale firmware.

Orange heeft die muziek-herken functie en de stuur naar blog functie er uit gesloopt. Die heb ik nu ook er op staan. Is dit trouwens legaal? Ik ga uit van wel, want de simlock gaat er niet vanaf, maar je update alleen je eigen telefoon. Toch?
Dus enige wat nog van orange overblijft is zo een ingegraveerde orange logo'tje?
Verder is het dan in originele staat.

@barzi

Verschil is dat deze wat kleiner is en dat de beltijd en standby tijd wat langer zijn. Verder zijn er voor zover ik weet geen verschillen.

Kijk anders op http://www.newmobile.nl/ , goede vergelijk functie.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2007 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop88
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-12-2007
dag mensen,

ik wil binnekort een k810 gaan kopen via T-mobile (gratis + voor maar 15.50 per maand, lijkt me toch een aardig dealtje;)) maar nu vroeg ik me het volgende af:

op de SE website staat dat er maar max een 1 GB kaartje in kan. Dit vind ik een beetje aan de krappe kant (in de zin van liever teveel opslag als te weinig). dus ik wil graag 2 GB erin stoppen, aangezien het prijsverschil amper 10 euro is. nu vroeg ik mij af, hebben mensen een k810 met 2 gb erin? en werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

barzi schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 21:06:
Als ik kijk in verschillende winkels ide K810i een stuk duurder dan de K800i. Is het verschil niet alleen de frontje? Zou je dus niet een frontje kunnen kopen op ebay oid?
Of zijn er nog meer verschillen?
Frontje + achterkant. Achterkant is belangrijker, want het feit dat de lensbescherming nu een stuk platter is - en daarmee de hele telefoon - zou voor mij bijna reden zijn om van K800 naar K810 te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
joop88 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 02:58:
dag mensen,

ik wil binnekort een k810 gaan kopen via T-mobile (gratis + voor maar 15.50 per maand, lijkt me toch een aardig dealtje;)) maar nu vroeg ik me het volgende af:

op de SE website staat dat er maar max een 1 GB kaartje in kan. Dit vind ik een beetje aan de krappe kant (in de zin van liever teveel opslag als te weinig). dus ik wil graag 2 GB erin stoppen, aangezien het prijsverschil amper 10 euro is. nu vroeg ik mij af, hebben mensen een k810 met 2 gb erin? en werkt dat?
Ik heb de gsm zelf nog niet omdat ik nog steeds twijfel om te wachten tot oktober op de k850i of toch voor de k810i te gaan 8)7 maar 2GB zal geen probleem vormen hoor, aangezien ze op http://www.smartphoneshop...0i-%2B-2-gb-ms-micro.html de k810i samen met 2GB kaartje verkopen ;) Zag daarnet op eBay Amerika zelfs 4GB kaartjes staan voor $76 meeneemprijs (zonder verzendkosten weliswaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
zo, mijn eerste post hier in dit draadje.

ik volgde 't al een tijdje omdat ik twijfelde tussen een K810i of een U600.
uiteindelijk is het dan toch de K810i geworden.. uitzending van kassa3 gaf de doorslag ;)
ook ben ik niet gecharmeerd van het menu van een samsung, vind het niet prettig.

dit is dan mijn 4e SE op rij, heb hiervoor een
-T610
-T630
-K750
gehad, al met al prima toestellen... dus we zetten de SE traditie maar voort 8)
vandaag dus de 810i gekocht bij BC
tevens heb ik al deze toestellen nog werkend liggen (oa gebruik ik er eentje prepaid voor marktplaats adverts) dus dat zegt wat over de kwaliteit :)
behalve de K750i, daar heb ik problemen met het joystickie, die hapert enorm.
ik heb 'm trouwens met een orange 20 abbo, maar gewoon bij belcompany gekocht, zodat ik de orange crap niet op me gms heb :+

ik vind het een heerlijk toestel.. ik gebruikte de 750 ook als zaklamp zoals meerdere hier, maar met torch gaat dit op de 810 ook prima lukken _/-\o_
alleen jammer dat ie weer zo'n duur speciaal kaartje moet hebben, ik had liever micro SD gehad oid, maar helaas....
gelukkig drukt dat de pret niet en ik hoop er nog lang plezier van te hebben :*)

bij alternate is het 2 gig kaartje 29 euro, dat jullie het even weten ;-)
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=IMBS6F

[ Voor 6% gewijzigd door Shanquish op 08-07-2007 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Hoi douwe

Zou dit ook voor de T-mobile versie gelden want die kost in totaal maar 256 euro?
Dus is nu mijn vraag, waar heb je dit gedaan?

En als dit dus niet helemaal legaal was, zou je dat dan naar mij willen mailen? Mielmania (at) gmail. com
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 20:02:
[...]

[...]

Ik vind de foto's 's nachts best goed. Niet zoals overdag natuurlijk, maar erg helder en strak. Beter dan ik verwacht had.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

CarLL schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 02:45:
[...]
AAN alle huidige SE k810i gebruikers een vraag mbt het trekken van foto's. Met mijn k750i kan ik vrij deftige foto's maken bij daglicht, maar 's avonds (bij schemer, nacht, op festival) trekken deze foto's op niets, ook al staat het LED licht aan. Hoe vallen de foto's bij nacht(donkere plaats) /schemer, en festivals mee (ik vermoed dat het ontbreken van een beeldstabilisator bij de k750i der ook wel iets mee zal te maken hebben) :X
Hier een iets minder positieve post als die paar hierboven
Ik heb enkele fotos aan het begin van de avond, binnenshuis gemaakt, met sceneinstelling op Auto, maar die vielen mij tegen.
Waarom? Omdat er overal op de fotos pixels zwart zijn. Ik weet niet of het iemand bekend voorkomt, maar ik vond het wat jammer want mn w800 heeft daar geen last van. De fotos zijn dan misschien wel wat donkerder, maar er zitten tenminste niet allemaal zwarte pixels door de foto.
Tenminste ik kan me niet herinneren dat mn w800 dat deed. Als voorbeeldje hier een link naar een uitsnede van een foto, 's avonds genomen in een niet heel erg verlichtte huiskamer.

Fotos die je neemt met sceneinstelling Schemer zien er wel uit alsof ze overdag genomen zijn, maar die hebben heel gauw last van beweging, dus dat worden waarschijnlijk vage fotos van het lowlandspubliek 's avonds.
Op die zwarte pixels na ben ik wel tevreden over de fotos van de k810, zeker de verschillende sceneinstellingen zorgen ervoor dat je onder verschillende omstandigheden betere fotos kan maken dan bv. een k750i of een w800.
Plus je kunt stoerd doen met nog meer megapixels (en je extra grote geheugenkaartje omdat allemaal te herbergen)

Verder ben ik ook tevreden over mn k810. Veel verbeteringen t.o.v mn w800.
Hij reageert sneller, je kunt knippen en plakken in smsjes/notities etc. TrackId is wel grappig. Je kunt zien of je een sms beantwoord hebt of niet en het voorspellen van het volgende woord scheelt regelmatig een paar toetsaanslagen.
De agenda is erg verbeterd doordat je nu kunt aangeven dat iets een hele dag duurt, ipv te kiezen voor een starttijd van 0:00 en eindtijd van 23:59. Ook kan je een alarm halverwege de dag instellingen voor een event dat die hele dag duurt (bv. verjaardag oid) dit was bij de w800 alleen mogelijk dmv. MyPhoneExplorer.
Smsjes worden nu (gedeeltelijk) op de achtergrond verstuurd, net als een mms altijd al werd gedaan.

Meer verbeteringen kan ik zo niet verzinnen, kortom wel een vooruitgang.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat de maximale resolutoie opname van de video is.
ik heb een filmpje gemaakt en deze was 178 x 100 nog wat. dat is toch klote, kan deze niet hoger ingesteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 23:14:
weet iemand wat de maximale resolutoie opname van de video is.
ik heb een filmpje gemaakt en deze was 178 x 100 nog wat. dat is toch klote, kan deze niet hoger ingesteld worden?
Voor zover ik weet is de maximale videoresolutie dezelfde als de k750i en ligt deze op 176*144, maar deze resolutie zou wel opgekrikt worden door de k850i tot 320*240 (correct me if I'm wrong..)

@ Shameete: thx voor de link. Alternate blijkt wel pokkegoedkoop te zijn _/-\o_ Op http://www.smartphoneshop...morystick-micro-2-gb.html kost dit kaartje 63€ 8)7

@ Arie-Kanarie: datgene van die vernieuwde kalender en sms knippen en plakken klikt wel best leuk :)
Ik denk dat ik voor de k810i ga gaan. Nog wachten tot oktober 2007 voor de k850i is me net iets te lang en als het klopt dat hij ong. 599euro zal kosten, gaat dat m'n petje toch ietsje te boven (max. bedrag dat ik aan een gsm wil spenderen is toch wel 350 à 400 euro) :| Verder zag ik nog dat er een GPS enabler uitkomt voor o.a. de k800i, k810i, alsook andere (nieuwere) SE modellen, dus dat lijkt me wel wat. De joystick van mijn k750i begint zodanig veel te irriteren en door het ding 1,5jaar in mn broekzak mee te nemen heeft dat niet veel goeds gedaan aan de zijkanten en achterkant ;( Enige minpunt is dat ik niets meer ben met m'n huidig 2GB Memorystick Pro Duo kaartje. Dik jaar geleden 144€ aan betaald in Photohall te Leuven en nu staat kaartje aan 2/3 lager 8)7 |:(

[ Voor 54% gewijzigd door CarLL op 09-07-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
MDtje schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:30:
[...]

;) nee ik had toch meer vertrouwen in sony ericsson.
De kleine ronde knopjes zijn erg gemakkelijk te bedienen, juist de zwarte knoppen boven de ronde knopjes heb ik wat meer moeite mee. Deze moet je bij mij best wel hard indrukken.

Vingerafdrukken zie je érg snel op het toestel. Toen ik in de kpn winkel stond met mijn telefoon en vertelde dat ik hem vandaag net gekregen had schaamde ik me er bijna voor dat hij er al zo 'bevlekt' uitzag.

Je mag btw ook best wel even langskomen om hem in real life te bezichtigen hoor, maar dan zou ik wel even wachten tot ik weer een werkend exemplaar heb :9
Al weer wat gehoord van de telefoon? Heb m nu zelf ook maar besteld. Hoop dat ik hem donderdag binnen heb (vrijdag op vakantie O-) ). Het is de Golden Ivory geworden. Ik hoop er een paar mooie vakantiekliekjes mee te kunnen maken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
BvK P4 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:12:

Al weer wat gehoord van de telefoon? Heb m nu zelf ook maar besteld. Hoop dat ik hem donderdag binnen heb (vrijdag op vakantie O-) ). Het is de Golden Ivory geworden. Ik hoop er een paar mooie vakantiekliekjes mee te kunnen maken :9~
Ik heb vrijdag 6 juli om 11:24 een email gekregen dat ze een nieuwe naar mij toe verstuurd hebben. Hij kan volgens mij elk moment komen.. alleen ik vraag me af of TNT wel iets doet op maandag.. anders mag ik nog een dag langer wachten 8)7

;) en die vakantiekliekjes moet wel lukken dacht ik.

*edit: Voor mensen die nog opzoek zijn naar geheugenkaartjes, bij digitalsonline.nl kost 2GB €32,45 en kun je het in een envelop laten versturen zodat je maar €2,50 kwijt bent aan verzendkosten.

[ Voor 17% gewijzigd door MDtje op 09-07-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
Alternate heeft 2GB M2 voor 29,-..gister iig nog. Als je de telefoon vandaag krijgt Marcel, sms..?(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
Heb de telefoon inmiddels binnen. :( moest alleen weer het verschuldigde bedrag betalen aan de postbode. Denk je klaar te zijn.. kan ik weer in de wachtrij hangen voor die klote klantenservice om mn geld terug te eisen.

@BvK: sms verzonden hoor :P

*edit: Net met klantenservice gebeld. Bedrag wordt in mindering gebracht bij eerst volgende factuur.

[ Voor 17% gewijzigd door MDtje op 09-07-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CarLL schreef op maandag 09 juli 2007 @ 00:08:
[...]

Voor zover ik weet is de maximale videoresolutie dezelfde als de k750i en ligt deze op 176*144, maar deze resolutie zou wel opgekrikt worden door de k850i tot 320*240 (correct me if I'm wrong..)

@ Shameete: thx voor de link. Alternate blijkt wel pokkegoedkoop te zijn _/-\o_ Op http://www.smartphoneshop...morystick-micro-2-gb.html kost dit kaartje 63€ 8)7

@ Arie-Kanarie: datgene van die vernieuwde kalender en sms knippen en plakken klikt wel best leuk :)
Ik denk dat ik voor de k810i ga gaan. Nog wachten tot oktober 2007 voor de k850i is me net iets te lang en als het klopt dat hij ong. 599euro zal kosten, gaat dat m'n petje toch ietsje te boven (max. bedrag dat ik aan een gsm wil spenderen is toch wel 350 à 400 euro) :| Verder zag ik nog dat er een GPS enabler uitkomt voor o.a. de k800i, k810i, alsook andere (nieuwere) SE modellen, dus dat lijkt me wel wat. De joystick van mijn k750i begint zodanig veel te irriteren en door het ding 1,5jaar in mn broekzak mee te nemen heeft dat niet veel goeds gedaan aan de zijkanten en achterkant ;( Enige minpunt is dat ik niets meer ben met m'n huidig 2GB Memorystick Pro Duo kaartje. Dik jaar geleden 144€ aan betaald in Photohall te Leuven en nu staat kaartje aan 2/3 lager 8)7 |:(
vertel me hoe doe je dat :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem inmiddels ook binnen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 01:45:
[...]

Dus enige wat nog van orange overblijft is zo een ingegraveerde orange logo'tje?
Verder is het dan in originele staat.

@barzi

Verschil is dat deze wat kleiner is en dat de beltijd en standby tijd wat langer zijn. Verder zijn er voor zover ik weet geen verschillen.

Kijk anders op http://www.newmobile.nl/ , goede vergelijk functie.
Yes, alleen orange logo blijft over.

Hier kan je hett doen:

http://www.wotanserver.co...ericsson-k810-debranding/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
BvK P4 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:22:
Alternate heeft 2GB M2 voor 29,-..gister iig nog. Als je de telefoon vandaag krijgt Marcel, sms..?(A)
Voor Nederland lijkt die geheugenkaart me idd vrij goedkoop te zijn, maar na een kleine rekensom betaal je er evenveel voor als je als Belg ze in Belgie wil aankopen. Bij die €29 komt nog eens 15,95 euro (tot 1kg) bij wegens verzending met UPS naar Belgie en een toeslag van 1% Cash on Delivery (COD) :/ In totaal kom ik dan aan 45,24 euro, terwijl je bij http://www.geheugenshop.be voor 38,95 euro hetzelfde kaartje hebt (verzending met DPD niet inbegrepen). Gezien ik dichtbij Leuven woon, is de webshop maar een goeie 20km rijden) ;)

@Douwe99: ik bekeek ff de website van die link van Wotan die je gaf. Ik veronderstel als je dat uitvoert, de garantie op je gsm vervalt? Lijkt me anders wel handig om die verdomde shutter sound uit te schakelen. Niet dat ik foute ideeen heb, maar als je in de aula eens een foto wil maken (heb nu k750i), kreeg ik altijd dat vervelend geluidje en krijg ik plots 65 blikken op me :(

[ Voor 20% gewijzigd door CarLL op 11-07-2007 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx dan weet ik dat alvast, ik wacht nog ff 2 / 3 maanden totdat mijn contract met telfort definitief afloopt. :)

Wie weet zijn ondertussen de prijzen wat gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat je garantie vervalt, maar weet het niet zeker.

Iemand een idee? Ben wel benieuwd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Geen idee, lijkt me logisch van wel. Maar wat heeft het bedrijf wat deze telefoons nou te maken met het feit dat er geen t-mobile firmware e.d. opstaat. Denk niet dat ze daar naar kijken bij reperatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
Gister mijn 2GB geheugen ontvangen, dus direct een paar afleveringen van een serie omgezet via M3 (Uit het K800i topic, verbaasd me eigenlijk dat deze nog niet in deze topicstart te vinden is)

Screenshotje van M3:
Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/818/untitled1bn3.jpg
Erg gemakkelijk programma. Je kunt gewoon je type telefoon kiezen (k800 in dit geval, want k810 staat er nog niet tussen) en vervolgens meerdere filmpjes toevoegen die automatisch (in batch) omgezet worden.

Voor geïnteresseerden: http://rapidshare.com/files/2283607...8-Installer.exe

Omdat er hier enkele vragen waren over de tijd die je met een batterij kunt, heb ik tijdens het afspelen van deze filmpjes even gelet op hoeveel het nou van mijn batterij kostte. Ik had alle verbindingen (bluetooth, 3G, etc) behalve de verbinding voor het gewone GSM verkeer uitgeschakeld. De display helderheid heb ik standaard op 80% staan. (nog steeds érg helder beeld) En het volume had ik precies op 50% staan met de headset op. Verder had ik het filmpje in M3 geconverteerd op de hoogste kwaliteit. Na de eerste aflevering van 45 minuten was mijn batterij van 88% gedaald naar 73%, bij de tweede aflevering (weer 45min.) daalde het verder van 73% naar 61%. Totaal is mijn batterij in de anderhalf uur dus met 27% gedaald. Volgens mij moet het dus makkelijk haalbaar zijn om 3 films van anderhalf uur te kijken op een volle batterij. In flight modus moet het misschien nog wel mogelijk zijn om 4 films van anderhalf uur te bekijken. In ieder geval is 5 uur achterelkaar film kijken geen probleem.

*edit na onderstaand bericht te hebben gelezen:
Mijn telefoon is non-branded en ook nog eens simlock vrij. Besteld via kpn. Heb ik gewoon mazzel dat mijn telefoon simlock vrij is (misschien dat dit heeft te maken met het feit dat ik een nieuw toestel heb gekregen, omdat mijn eerste defect was?) Of zijn er meer mensen die hem simlock vrij hebben via kpn?

[ Voor 10% gewijzigd door MDtje op 12-07-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Heb hem ook binnen vandaag, mooi toestel hoor. Wat is er mis met de software die b.v. T-mobile erop zet? Je kan gewoon theme aanpassen. Jammer alleen dat er t-mobile staat (op het toestel zelf), gelukkig niet meer zo overdreven groot en lelijk als vroeger. Ze hebben het tegenwoordig wat subtieler aangepakt :)

[ Voor 3% gewijzigd door STIMPPYYY op 12-07-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MDtje schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:55:
Gister mijn 2GB geheugen ontvangen, dus direct een paar afleveringen van een serie omgezet via M3 (Uit het K800i topic, verbaasd me eigenlijk dat deze nog niet in deze topicstart te vinden is)

Screenshotje van M3:
[afbeelding]
Erg gemakkelijk programma. Je kunt gewoon je type telefoon kiezen (k800 in dit geval, want k810 staat er nog niet tussen) en vervolgens meerdere filmpjes toevoegen die automatisch (in batch) omgezet worden.

Omdat er hier enkele vragen waren over de tijd die je met een batterij kunt, heb ik tijdens het afspelen van deze filmpjes even gelet op hoeveel het nou van mijn batterij kostte. Ik had alle verbindingen (bluetooth, 3G, etc) behalve de verbinding voor het gewone GSM verkeer uitgeschakeld. De display helderheid heb ik standaard op 80% staan. (nog steeds érg helder beeld) En het volume had ik precies op 50% staan met de headset op. Verder had ik het filmpje in M3 geconverteerd op de hoogste kwaliteit. Na de eerste aflevering van 45 minuten was mijn batterij van 88% gedaald naar 73%, bij de tweede aflevering (weer 45min.) daalde het verder van 73% naar 61%. Totaal is mijn batterij in de anderhalf uur dus met 27% gedaald. Volgens mij moet het dus makkelijk haalbaar zijn om 3 films van anderhalf uur te kijken op een volle batterij. In flight modus moet het misschien nog wel mogelijk zijn om 4 films van anderhalf uur te bekijken. In ieder geval is 5 uur achterelkaar film kijken geen probleem.

*edit na onderstaand bericht te hebben gelezen:
Mijn telefoon is non-branded en ook nog eens simlock vrij. Besteld via kpn. Heb ik gewoon mazzel dat mijn telefoon simlock vrij is (misschien dat dit heeft te maken met het feit dat ik een nieuw toestel heb gekregen, omdat mijn eerste defect was?) Of zijn er meer mensen die hem simlock vrij hebben via kpn?
heej gave post man! Ga ik dus ook uitproberen. Wat ik me afvraag wordt de telefoon niet heel erg warm na verloop van tijd? Want ik had laatst een gesprek van 20 min en vond de telefoon behoorlijk warm aanvoelen, nou weet ik niet zeker of dat door mijn eigen lichaamstemperatuur kwam of door de batterij zal het nog efkes nagaan. :) Mijn phone is trouwens ook simlock vrij gewoon via vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:42:
heej gave post man! Ga ik dus ook uitproberen. Wat ik me afvraag wordt de telefoon niet heel erg warm na verloop van tijd? Want ik had laatst een gesprek van 20 min en vond de telefoon behoorlijk warm aanvoelen, nou weet ik niet zeker of dat door mijn eigen lichaamstemperatuur kwam of door de batterij zal het nog efkes nagaan. :) Mijn phone is trouwens ook simlock vrij gewoon via vodafone!
Ja ik dacht ook dat hij wel redelijk warm zou zijn, vooral omdat de toetsenbord verlichting constant blijft branden. (best wel jammer tijdens het kijken van een film.. want als ik mijn handen over de toetsen heen legde merkte ik wel dat het een stuk ontspannender is voor je ogen wanneer je de toetsenbord verlichting niet ziet) Maar toen ik (na 1,5 uur) eens voelde vond ik hem eigenlijk helemaal niet abnormaal warm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Volgens mij ben ik scheef, hoe werkt die sleuf van het kaartje? Naar onder schuifen of naar boven trekken, :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Vriend van me heeft 'm gisteren opgehaald (donkerblauwe) maar ik moet zeggen dat ik 'm nogal goedkoop vind ogen! Erg plastic-achtig imho! Het camera-klepje bijvoorbeeld is nou niet veel soeps in mijn ogen... Ook vond ik 't joystickje weer erg joystickerig en niet lekker werken. Ze zouden zo'n stickje a la de SE K700i moeten gebruiken! Wel 'n joystickje, maar wel 'n hele lekker werkende.
Scherm was daarentegen weer lekker strak, net zoals bij m'n eigen W880i. Ik zou 'm niet nemen dus :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
STIMPPYYY schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:47:
Volgens mij ben ik scheef, hoe werkt die sleuf van het kaartje? Naar onder schuifen of naar boven trekken, :z
Gewoon het klepje lostrekken naar je toe :P zo moeilijk moet dat toch niet zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
MDtje schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:55:

Screenshotje van M3:
[afbeelding]

File not found! :(

:edit

Programma is te vinden in topic 6 van SE K800i of kortweg de link naar programma: http://rs11.rapidshare.co.../M3-0.8.9.8-Installer.exe

[ Voor 10% gewijzigd door CarLL op 12-07-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caphex
TIP:

Voor super veel thema's en niet te vergeten geheel gratis!

http://www.zedge.net/

p.s. Je moet je wel aanmelden en dan krijg je een limiet van 30 downloads per dag, echter als je uitlogt en daarna weer inlogt gaat de teller ook weer op 0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ziet er zeer goed uit zeg, ga ik is wat stuff vandaan halen _/-\o_

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
:S Appart zaakje.. vanmiddag nog speciaal voor jullie opgezocht en getest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
MDtje schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:32:
[...]

Gewoon het klepje lostrekken naar je toe :P zo moeilijk moet dat toch niet zijn? ;)
Ik schaam me er ook voor. Maar heb besloten nu eindelijk eens een keer voorzichtig met een telefoon te doen, hopelijk is hij dan niet na 1 maand kapot.

BTW man wat maakt dat ding goede foto's ongelofelijk. Hoef me digitale camera'tje niet eens meer mee te nemen naar feesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Empathy schreef op maandag 21 mei 2007 @ 09:43:
Heb een klein vraagje waar niets over in de handleiding staat. Op het display staat naast het icoontje van het bereik (linksboven) een ander icoontje die er volgens mij in het begin nog niet stond. Het is een wit-blauwig icoontje met circeltjes erop. Bluetooth heb ik uitstaan, maar wil toch wel graag weten of ik iets open heb staan oid..
Dit zou ik ook graag willen weten? Wat is het, wat doet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

STIMPPYYY schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:50:
[...]

Dit zou ik ook graag willen weten? Wat is het, wat doet het?
Lees dan ook de reacties onder je quote ;)
Om mezelf te quoten:
Kixtart schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:55:
[...]

Meestal als je toch geen GPRS/UMTS gebruikt kun je het beter uitzetten. Scheelt weer iets in batterijduur. Ergens bij:
- Instellingen->Netwerk->Dataconnecties->Voorkeurs service->GSM only
of Verbindingen->Dataconnecties->Voorkeurs service->GSM only
Kleine edit, als je dit uitzet werkt MMS ook niet meer.

[ Voor 13% gewijzigd door Kixtart op 13-07-2007 13:37 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn k810i al 3 weken maar één ding zit mijn nog dwars.
Mijn scherm gaat heeeeeel snel uit (stroombesparingsstand), ook tijdens een filmpje kijken bijvoorbeeld.
Soms heel irritant. Ik heb nergens een instelling ervoor gevonden, ook niet met handleiding.
Ben ik de enigste met het probleem of zijn er meerderen die het scherm uit zien vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 22:42:
Ik heb mijn k810i al 3 weken maar één ding zit mijn nog dwars.
Mijn scherm gaat heeeeeel snel uit (stroombesparingsstand), ook tijdens een filmpje kijken bijvoorbeeld.
Soms heel irritant. Ik heb nergens een instelling ervoor gevonden, ook niet met handleiding.
Ben ik de enigste met het probleem of zijn er meerderen die het scherm uit zien vallen?
Bij mij duurt het in het standaardscherm precies 20 seconden voordat mijn scherm helemaal uit is. Tijdens het kijken van een filmpje gaat mijn scherm helemaal niet uit. Voor zover ik weet zijn er ook geen instellingen om de tijd in te stellen hoe lang het scherm moet aanblijven.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste