Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
ik heb een probleem met de bluetooth verbinding

ik heb een SE K810 en een dell lattitude D810 met daarin een dell wireless 350 Bluetooth Internal card met de bijhorende dell software (laatste versie)

na wat prutsen lukt het me om een werkende verbinding te maken (via com40)

maar het probleem is dat deze verbinding constant disconnect en reconnect
dit verandert ook constant de focus van applicaties in windows (waardoor bv een filmpje full screen in mediaplayer niet mogelijk is omdat ie constant minimaliseerd)

ik heb het vermoeden dat de applicatie van sony ericson en dell constant aan het vechten zijn om te verbinding te beheren en daarom mekaar constant disconnecten

ik heb al vanalles geprobeert om het met maar 1 van de 2 applicaties aan de praat te krijgen, maar dat is me tot nu toe niet gelukt

ik vraag me dan ook af of iemand van jullie toevallig de oplossing hiervoor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen na niet lang plezier is mijn p910 gestolen, ik wil nu van het geld van de verzekering, een k810 kopen. Is dit een goede vervanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:00:
Mensen na niet lang plezier is mijn p910 gestolen, ik wil nu van het geld van de verzekering, een k810 kopen. Is dit een goede vervanger?
Heb je ook lekker lang mee gedaan dan... maar, tis wel heel vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, net na de gymles, ik was hier niet blij mee, en 't domme is je weet niet wie het gedaan heeft,
Ik ben aangifte gaan doen, en krijg het bedrag teruggestuurd, koop ik deze maar met een kleine 100 euro restant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
niemand die vergelijkbare bluetooth props heeft? (en misschien ook een oplossing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:20

amphora

Websites & Fotografie

Mastakilla schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:49:
niemand die vergelijkbare bluetooth props heeft? (en misschien ook een oplossing)
Heb jij SE software geinstalleerd op je laptop dan? Nergens voor nodig. Ik pair de telefoon gewoon met de standaard bluetooth software op m'n laptop (gewoon standaard MS bluetooth driver) en ik kan gewoon een dial up networking verbinding ofzo maken.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
[message=,noline]amphora schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:40[/message]:
[...]

Heb jij SE software geinstalleerd op je laptop dan? Nergens voor nodig. Ik pair de telefoon gewoon met de standaard bluetooth software op m'n laptop (gewoon standaard MS bluetooth driver) en ik kan gewoon een dial up networking verbinding ofzo maken.
met de standaard dell software wou niet echt alls goed werken nee (misschien moet ik nog wat meer proberen?)

maar ik was ook zeer geinteresseerd om mijn gsm als afstandbediening te gebruiken en zo van die dingen en daarvoor moet je veronderstel ik toch wel de sony software geinstalleerd hebben, niet?

ook lijkt die sony software juist bedoeld om samen te werken met de bluetooth software van de laptop zelf? (de sony software zeggt nl dat je eerst met de standaard software een verbinding moet maken en vervolgens met de sony software verder kan)
maar dat werkt dus niet echt lekker... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caphex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 21:55
Ik ben nogsteeds op zoek naar de Golden Ivory kleur voor de K810i, nu heb ik gehoord via mijn Leverancier dat het alleen te krijgen is in via hun verstiging in Duitsland. Is deze telefoon dan wel in het Nederlands te zetten of alleen in het engels frans of Duits?

Daarnaast heeft mijn leverancier zelf ook contact met SE gehad en het schijnt dat één van de Nederlandse Providers ALLE Golden Ivory toestellen heeft opgekocht vandaar dat deze nergens te koop is.. Het zou daarom nog een maand tot twee maand kunnen duren voordat hij normaal te leveren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Even een vraagje aan de K810 bezitters: heeft deze telefoon net als de w800i de (achtelijke) beperking van max. 200 smsberichten?
Ik heb mijn w800 toen makkelijk kunnen aanpassen. Dit is bij k810 dan wss ook wel mogelijk, maar tis natuurlijk makkelijker als het fabriek af al goed werkt.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 13:33
K800i kan er iig veel meer opslaan, zal bij K810i ook wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

MarcoC schreef op zondag 10 juni 2007 @ 14:00:
K800i kan er iig veel meer opslaan, zal bij K810i ook wel zo zijn.
Das mooi dat ze bij SE ingezien hebben dat 200 berichten wel erg weinig is ;-).

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartrijnhout
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
ben sinds enige tijd ook de blijde eigenaar van een k810i wonder foontje, maar nu vraag ik mij af, kan er ook een navigatie systeem op de foon draaien? weet iemand misschien daar al iets van?

Yesterday is history

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:44

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nav4all... Had je met wat zoeken natuurlijk ook kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een mooie mobiel, maar ik wacht toch nog even met de aanschaf tot er hopelijk een 'Silver Edition' uitkomt. Deze kleur geniet mijn voorkeur boven 'Noble Blue' of de 'Golden Ivory' als de beschikbare kleuren. Waarschijnlijk komt deze, net als bij de K800i vermoed ik, pas in het vierde kwartaal op de markt. Mischien een goede reden voor meerdere Tweakers of lezers van dit forum, die eveneens van de zilveren kleur houden, om te wachten met de aanschaf. Het is maar een idee en/of tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de k810 in de winkels zien liggen, het ziet niet uit met die mini toetsjes, echt niks voor mij... Ik ga denk ik een nieuwe laptop kopen, de hp pavilion dv6304ea :D Houd ik mijn oude nokia 1100 nog maar een tijdje... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors4ever
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 19:12
Sinds gisteren heb ik de K810i. Mooi apparaatje. Ik wilde ook persé de Flight Mode op m'n nieuwe toestel hebben. Nu zie ik dat ik bij het opstarten van de telefoon kan kiezen tussen 'Flight Mode' en 'Normal'.
Ik ben er alleen niet achter hoe ik van mode kan wisselen wanneer de telefoon aanstaat. Ik vind het een beetje onhandig om iedere keer de telefoon uit en aan te moeten zetten om te kunnen wisselen tussen de modes.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sjors4ever, er is geen andere manier afaics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren mijn k810 gehaald ik blij naar huis, s'avonds alles uitgeprobeerd en bekeken! Slick dingetje. Toen ik wou gaan slapen deed ik de stekker in het stopcontact om de telefoon op te laden en pats wit scherm, scherm uit, wit scherm, scherm uit, wit scherm, scherm uit. Sinds dien krijg ik
de telefoon niet meer normaal aan de praat en gaat hij dus telkens weer van een wit scherm naar zwart scherm. Weet iemand misschien wat dit is? Of heb ik vette pech en is ie kaputttt!

Ik ga iniedergeval aan het eind van vandaag terug naar de vodafone winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sowieso, met een nieuwe altijd terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik was zowieso van plan dat te doen! Ik dacht toch even vragen op tweakers wie weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daVeX
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Toevallig iemand enig idee welk video formaat afgespeeld kan worden? Ik probeer een divx te converteren zodat het op de k810i afspeelt op een resolutie van 320x240, maar het wil nog niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben helemaal verliefd geworden op de K810i O+ Hopelijk zal hij snel in mijn bezit zijn.. mijn Motorola C550 is nodig aan vervanging toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van een nieuwe K810i, als opvolger van mijn K750i.
Tot mijn grote verbazing kan ik het sluitergeluid van de camera uitzetten door de telefoon op stil te zetten. Mijn K750i kon dit alleen na een ingreep in de software, en van de K810i had ik alleen nog maar gehoord dat het onmogelijk uit te zetten was. Ben in ieder geval erg blij dat hij op stil kan!

Het toestel is overigens geleverd door Vodafone (abo).

Softwaregegevens uit het toestel:
CXC1250811
R1KG001 (firmware)
070418

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag dus met mijn doorgedraaide k810 bij vodafone geweest!
Ik had nauwelijks 2 zinnen gezegd of de verkoper zei ja bekend probleem
kan er nu niets aan doen kom morgen maar terug dan hebben we een nieuwe voor je liggen.
Met andere woorden als je software crashed ben je de sjaak! Of zijn er nog mogelijkheden
om je software weer in orde te krijgen? Resetten ofzo?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou.. heb hem besteld.. stond heel vrolijk bij Media Markt en BCC maar daar was hij 50 (!) euro duurder dan in de webwinkels.. over een uurtje weet ik of ik hem morgen al krijg O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
nvm zag een andere topic over het hoofd.

[ Voor 159% gewijzigd door Ganymedus op 16-06-2007 13:39 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er voor de k800i nooit een applicatie geweest dat je de camera voorop kan gebruiken om foto's te maken? Dat wil ik zoo graag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:25:
Ben vandaag dus met mijn doorgedraaide k810 bij vodafone geweest!
Ik had nauwelijks 2 zinnen gezegd of de verkoper zei ja bekend probleem
kan er nu niets aan doen kom morgen maar terug dan hebben we een nieuwe voor je liggen.
Met andere woorden als je software crashed ben je de sjaak! Of zijn er nog mogelijkheden
om je software weer in orde te krijgen? Resetten ofzo?
heb vandaag dus mijn nieuwe k810 opgehaald! Deze doet het helemaal top!
Echt super telefoontje. Alleen vind ik het jammer dat ik er niet achter ben wat er
met de vorige aan de hand was. Bij de vodafone winkel weten ze serieus niets van
techniek alleen maar leuke verkoop praatjes :P maar ja het is opgelost met een nieuwe
dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:54:
Is er voor de k800i nooit een applicatie geweest dat je de camera voorop kan gebruiken om foto's te maken? Dat wil ik zoo graag 8)
Zover ik weet niet, maar waarom zou je dat willen? Naast de camera achterop (de 3.2 MP, dus ook nog eens veel beter dan de VGA camera voorop) zit een soort spiegeltje, zodat je jezelf goed kan zien als je een foto maakt. Zelf heb ik er nooit last van gehad iig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3iN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-10-2020
Mijn telefoon doet het niet meer :(

Heb hem zaterdagdagnacht laten vallen, niets aan het handje, totdat ik er achter kwam dat de '5' en de 'terug' (dat pijltje) knoppen niet meer werken, doen helemaal niets meer!

Ben zo slim geweest om telefoon aan-en-uit te doen, terwijl in mn pincode een '5' zit :(

Morgen maar ff naar de winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daVeX
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 21:15:
[...]
heb vandaag dus mijn nieuwe k810 opgehaald! Deze doet het helemaal top!
Echt super telefoontje. Alleen vind ik het jammer dat ik er niet achter ben wat er
met de vorige aan de hand was. Bij de vodafone winkel weten ze serieus niets van
techniek alleen maar leuke verkoop praatjes :P maar ja het is opgelost met een nieuwe
dus...
Welke software versie heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daVeX schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:28:
[...]

Welke software versie heb je nu?
ik heb versie:

CXC1250811
R1KG001
070418

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbele post

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:41:
de torch is zeker een mooie applicatie, het geeft even veel licht als een LED lampje, alleen dan in 't oranje.
Je kan ook kiezen voor een wit scherm als zaklamp functie, maar dit is lang niet zo fel als de "torch" functie.
Hoe zet ik het bestand torch op mijn telefoon? (trouwens vind het echt achterlijk dat mijn oude w800i wel licht heeft bij het filmen en deze nieuwe k810 niet, maar ben niet de enige denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

H3iN schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:30:
Mijn telefoon doet het niet meer :(

Heb hem zaterdagdagnacht laten vallen, niets aan het handje, totdat ik er achter kwam dat de '5' en de 'terug' (dat pijltje) knoppen niet meer werken, doen helemaal niets meer!

Ben zo slim geweest om telefoon aan-en-uit te doen, terwijl in mn pincode een '5' zit :(

Morgen maar ff naar de winkel..
Hmm ik was t twijfelen tussen de samsung u600 en de se k810. na dit te hebben gelezen nijg ik toch meer naar de samsung simpel weg omdat ik dit probleem ook had met mijn k750. Maar t verschil is ik had m niet laten vallen, haal m uit mijn broek zak en opeens zijn de toetsen : 1,2,3,bevestig,anuleer,joystick en uitzetten kapot ( aanzetten gaat wel nog :S ) het enige wat ik nog met deze phone kan is zien wie me gebeld/smst heeft en dat was t. Maar eigenlijk wil ik toch weer een se omdat ik het menu lkkr vind werken en de baterij erg lang mee gaat tegenover andere phone's.

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 09:22:
[...]
Hoe zet ik het bestand torch op mijn telefoon?
Heel makkelijk. Ik gebruik altijd het bijgeleverde USB kabeltje om de telefoon aan m'n computer te koppelen, en zet de bestanden erop via het (gratis en heel handige) programmaatje My Phone Explorer (check de OP van het SE K800i topic voor meer info). Je kan dan gewoon het bestandje op de telefoon plaatsen en deze op de telefoon openen. Dan wordt het bestand geïnstalleerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:25:
[...]

Heel makkelijk. Ik gebruik altijd het bijgeleverde USB kabeltje om de telefoon aan m'n computer te koppelen, en zet de bestanden erop via het (gratis en heel handige) programmaatje My Phone Explorer (check de OP van het SE K800i topic voor meer info). Je kan dan gewoon het bestandje op de telefoon plaatsen en deze op de telefoon openen. Dan wordt het bestand geïnstalleerd. :)
thanks :) weet je toevallig ook hoe ik dat lelijke oranje ORANGE menu kan weghalen want nu staat ipv bestandsbeheer de applicatie: downloads... en volgens mij moet je via dat bestandsbeheer dat bestandje openen toch?

ps bedoel dus niet het "hoofdmenu" want dat kan je bij instellingen weghalen maar bedoel dus het "grote" menu met de verschillende icoontjes (die nu dus oranje zijn).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 09:22:
[...]
Hoe zet ik het bestand torch op mijn telefoon? (trouwens vind het echt achterlijk dat mijn oude w800i wel licht heeft bij het filmen en deze nieuwe k810 niet, maar ben niet de enige denk ik)
Ik denk dat je toch echt een van de enigen bent die het achterlijk vind ;) Jammer, misschien, maar de meesten zullen toch liever de Xenon flash hebben (die het als flitser stukken beter doet) dan de LEDs. Daarbij moet je dan weer inleveren dat hij niet aan kan blijven, dat kan nu eenmaal niet bij Xenon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:53:
[...]

Ik denk dat je toch echt een van de enigen bent die het achterlijk vind ;) Jammer, misschien, maar de meesten zullen toch liever de Xenon flash hebben (die het als flitser stukken beter doet) dan de LEDs. Daarbij moet je dan weer inleveren dat hij niet aan kan blijven, dat kan nu eenmaal niet bij Xenon.
Ja ik begrijp nu waarom ze het hebben moeten doen maar ik weet gewoon dat ik het met mijn w800 erg veel heb gebruikt zeker voor een filmpje op feestjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Iemand op de hoogte van hoe je de standaard SonyEricsson browser kunt vervangen door opera mini? Ik heb het er inmiddels wel op staan, maar wil graag de internetsneltoets koppelen aan opera mini ipv de standaard browser. Anyone got any idea?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:11

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

In mijn sig staat een aanvullende handleiding voor internet via breedband met de K800/K810 en andere gsm's die bluetooth PAN functionaliteit hebben.
Met PAN kan je heel eenvoudig internetten via de breedband verbinding van je pc.
Een groot voordeel is dat ook de ingebouwde browser, RSS reader en email client gebruik kunnen maken van PAN ;)
Je hoeft geen berg software te installeren maar je hebt wel bluetooth 2.0 nodig of bluetooth 1.2 met PAN functionaliteit.
Mij is het gelukt om dit met de internet toets aan de praat te krijgen, ook Playnow (nu echt gratis downloaden :P ) werkt via bluetooth 8)
De netwerk lock op mijn Kpn K800 is geen probleem om dit werkend te krijgen _/-\o_

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Speedy-Andre schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 23:15:
In mijn sig staat een aanvullende handleiding voor internet via breedband met de K800/K810 en andere gsm's die bluetooth PAN functionaliteit hebben.
Met PAN kan je heel eenvoudig internetten via de breedband verbinding van je pc.
Een groot voordeel is dat ook de ingebouwde browser, RSS reader en email client gebruik kunnen maken van PAN ;)
Je hoeft geen berg software te installeren maar je hebt wel bluetooth 2.0 nodig of bluetooth 1.2 met PAN functionaliteit.
Mij is het gelukt om dit met de internet toets aan de praat te krijgen, ook Playnow (nu echt gratis downloaden :P ) werkt via bluetooth 8)
De netwerk lock op mijn Kpn K800 is geen probleem om dit werkend te krijgen _/-\o_
En dan vertel je ons niet ff hoe je dat allemaal hebt gedaan :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
[message=,noline]Mastakilla schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:25[/message]:
ik heb een probleem met de bluetooth verbinding

ik heb een SE K810 en een dell lattitude D810 met daarin een dell wireless 350 Bluetooth Internal card met de bijhorende dell software (laatste versie)

na wat prutsen lukt het me om een werkende verbinding te maken (via com40)

maar het probleem is dat deze verbinding constant disconnect en reconnect
dit verandert ook constant de focus van applicaties in windows (waardoor bv een filmpje full screen in mediaplayer niet mogelijk is omdat ie constant minimaliseerd)

ik heb het vermoeden dat de applicatie van sony ericson en dell constant aan het vechten zijn om te verbinding te beheren en daarom mekaar constant disconnecten

ik heb al vanalles geprobeert om het met maar 1 van de 2 applicaties aan de praat te krijgen, maar dat is me tot nu toe niet gelukt

ik vraag me dan ook af of iemand van jullie toevallig de oplossing hiervoor weet?
aangezien niemand hier me kon / wou helpen, heb ik zelf nog maar wat verder zitten prutsen

uiteindelijk bleek het te liggen aan dat in de bluetooth software van dell, autoconnect aanstond voor de com poort die ie gebruikte

als ik dit, in zo'n lastig te vinden menuutje, uitvinkte blijft ie wel mooi connected

Ik krijg wel dat Human Interface Device niet aan de praat... De Dell bluetooth software zegt dat de HID al in gebruik is en dat ik daarom geen HID connectie voor mijn telefoon kan aanmaken (zal straks nog screenshotje proberen te fixen)
ik heb zo'n vaag vermoeden dat mijn touchpad op mijn laptop als een HID device wordt beschouwd....
weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik zowel mijn touchpad, als mijn gsm als afstandbediening, als HID device, tegelijk kan gebruiken?
het is een alps touchpad trouwens op mijn dell

verder heb ik nog een andere vraag:
wat is het beste voor de batterij?
1) iedere nacht bijladen?
2) pas bijladen als ie zo leeg mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Leeg laten lopen, en dan opnieuw opladen.

Van telkens de accu bij te laden wordt je accu lui van

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
[message=,noline]GGS_206 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:54[/message]:

ok thanks

weet dat dit afhangt van het type batterij

maar weet niet welk type hoe best geladen wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Nu online

PowerFlower

GGS_206 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:54:

Dat is met li-ion. De li-polymeer batterijen die Ericsson al sinds de T28 gebruiken (of eerder?) kunnen daar heel slecht tegen, die moet je juist op spanning houden. Sterker nog, alles beveiligt ze tegen daadwerkelijk onder de drempelwaarde komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

GGS_206 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 08:32:
[...]

En dan vertel je ons niet ff hoe je dat allemaal hebt gedaan :P
In mijn sig toch :?

Eerst PAN verbinding met je bt software maken, dan zie je op je K810 een nieuw data account.
Verbreek de verbinding en maak een nieuw internet profiel.
Kies het nieuwe data account in dit profiel.
Kies dit profiel ook bij java.
Nu kan je de browser starten en maakt hij verbinding via bluetooth ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
[message=,noline]PowerFlower schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:28[/message]:
[...]

Dat is met li-ion. De li-polymeer batterijen die Ericsson al sinds de T28 gebruiken (of eerder?) kunnen daar heel slecht tegen, die moet je juist op spanning houden. Sterker nog, alles beveiligt ze tegen daadwerkelijk onder de drempelwaarde komen!
dus toch:
1) iedere nacht bijladen?

??

of kan ik misschien beter het wat tussenin houden?
bv als ie half leeg is bijladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik gebruik mijn K800 zeer regelmatig en na een dag is de batterij op 66%.
's Avonds laad ik hem op want dat maakt toch niet uit met dit soort batterijen, na bijna een jaar is de capaciteit nog steeds het zelfde.
Het is slecht om hem steeds bijna leeg te maken, dan kan je hem beter af en toe bij laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
handig om te weten!

thanks

aangezien ik hem niet zo enorm hard gebruik constant, ga ik em dan om de 2 a 3 dagen bijladen (hij zal dan meestal nog steeds meer dan half vol zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Speedy-Andre schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:36:
[...]

In mijn sig toch :?

Eerst PAN verbinding met je bt software maken, dan zie je op je K810 een nieuw data account.
Verbreek de verbinding en maak een nieuw internet profiel.
Kies het nieuwe data account in dit profiel.
Kies dit profiel ook bij java.
Nu kan je de browser starten en maakt hij verbinding via bluetooth ;)
PAN-verbinding lukt wel, maar ik krijg niet de icoontjes van bluetooth bij de data-accounts. Moet er verder nog wat gebeuren?

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Momenteel is mijn 2jaar oude k750i aan vervanging toe. Daar de spinksplinternieuwe k850i met zijn 599€ ver boven mijn budget reikt, viel mijn oog op de k810i. Heeft dit toestel buiten een ander design nog andere functionaliteiten in vergelijking tot de K800i?? Deze laatste staat bij Vandenborre voor €249 en de k810i bij Pixmania 350€ (tenzij hij nog goedkoper te krijgen is in Belgie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit net even te rommelen met de Bluetooth functies van mijn K810i en ik zit nu de afstandbediening te testen voor een presentatie. Nu valt het me op dat hij heel soepel door de dia's bladert, maar zodra ik even niks doe (het scherm wordt dan ook donkerder) heeft hij er iets meer moeite mee en moet ik soms vaker klikken om de naar de volgende dia te gaan.. nu heb ik al bij instellingen gekeken, maar ik kan zo 123 niks vinden om ervoor te zorgen dat hij niet op 'standby' gaat als je even niks doet.. is hier een application oid voor of heb ik niet goed gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

GGS_206 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:19:
[...]
PAN-verbinding lukt wel, maar ik krijg niet de icoontjes van bluetooth bij de data-accounts. Moet er verder nog wat gebeuren?
Soms zie je pas extra icoontjes als de gsm uit is geweest, ik weet niet precies waar dat aan ligt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn k810 nu ongeveer 3 weken en hij is in die korte tijd al 5 keer vastgelopen.
Vandaag gebeurde het als ik zocht naar nieuwe bleutouth apparaten dus het ligt erniet aan dat ik teveel dingen in 1 keer gebruik.

Hebben meerdere mensen hier last van?

Wat moet ik hiermee doen, terug naar de winkel denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag die K810i gehaald, zit er ook een slot op? of een screensave code ofzo? dat niet iedereen erin kan kijken zonder dat ik hem uit hoef te zetteN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag binnengekregen, Maandag besteld bij GSMtrack.
Een heerlijk telefoontje, zeker vergeleken met een Nokia 3510i :+

Lekker snel, voor mijn gevoel veel sneller dan de K750i die ik wel meerder malen in handen heb gehad.

Camera is top, nog geen nadelen gevonden :) misschien het gemis van de Walkman-player :P maar dan had ik maar geen Cybershot moeten kiezen..

Alleen heb ik de folie niet van het scherm afgehaald, alleen van de toetsen. Dacht aan een screenprotector, ik weet alleen niet hoe handig dat is..

Heeft iemand ervaring met screenprotectors op de k800i/k810i ?

Kan iemand mij vertellen of het scherm snel krast (ook lichte krasjes) door bijv. broekzakken..?? (ik ga er niet met een sleutel op krassen :P )

Voor de rest moet ik alleen snel een nieuwe MS Micro halen, ik hoop dat de 4GB snel uitkomt, anders wordt het een 2GB exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Krassen val heel erg mee. Persoonlijk vind ik een screenprotector niet zo'n succes. Dan koop ik liever een nieuwe behuizing over een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caphex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 21:55
Aangezien er ook belgen op het Tweakers forum zitten vraag ik me het volgende af:

Ik wil namelijk persé de Golden Ivory van de K810i, aangezien deze niet in NL is te krijgen vraag ik me af of deze telefoon vanuit België ook de nederlandse taal aan boord heeft want dan bestel ik hem wel uit België. bij PIXMANIA België is deze kleur namelijk wel verkrijgbaar zie onderstaande link http://www.pixmania.be/be...?itag=6615#fichetechnique

Ik zie Boven de Telefoon wel staan Menu's Frans en Engels maar is dit echt zo ? Het lijkt me namelijk heel raar dat er maar twee talen in het toestel zitten terwijl in Nederland er veel meer talen in zitten. Daarnaast vraag ik me af of een Vlaaming wel op Frans zit te wachten. Patat en Friet kent de Fanse T9 niet lijkt me..

[ Voor 25% gewijzigd door caphex op 22-06-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op E-bay zie ik een houder voor de K810 staan, de HCH-71. Maar op de SE site niet. Is dit wel een originele houder dan?

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een code op mijn 810i zetten zodat nietmand erin kan kijken ook al staat hij aan;) hoe kan ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3iN
Goeie service bij SE! Zoals paar post hierboven genoemd, deed mijn '5' het niet meer. 3 dagen na het opsturen van het toestel krijg ik kostenloos een nieuw toestel! Top!

Even wat anders: passen alle micro sd kaartjes in de k810i? Of alleen "SD micro M2" oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:03:
Ik wil een code op mijn 810i zetten zodat nietmand erin kan kijken ook al staat hij aan;) hoe kan ik dat doen?
Misschien bij het menu - Instellingen - Algemeen - beveiliging - Blokkeringen - Telefoon beveiligen - beveiliging :?

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:03:
In 2 dagen 2 dezelfde posts....

Deze optie kent de K810i niet.

Low-tech oplossing: telefoon niet onbeheerd laten of geen stiekeme zaken er in zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
H3iN schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:21:
Goeie service bij SE! Zoals paar post hierboven genoemd, deed mijn '5' het niet meer. 3 dagen na het opsturen van het toestel krijg ik kostenloos een nieuw toestel! Top!

Even wat anders: passen alle micro sd kaartjes in de k810i? Of alleen "SD micro M2" oid?
Micro kaartjes zijn toch van Sony zelf (Sony Memorystick Micro) en niet van Secure Digital (SD) :/
BTW: Is deze K810i een grote verandering ten opzichte van een K750i??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CarLL schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:35:
[...]

Micro kaartjes zijn toch van Sony zelf (Sony Memorystick Micro) en niet van Secure Digital (SD) :/
BTW: Is deze K810i een grote verandering ten opzichte van een K750i??
Ik heb zelf geen K750i gehad, maar hij is wel in het bezit (geweest) van een paar vrienden (dus ik heb er aardig wat mee gespeeld :+ ).

Micro SD past niet, dat is pas vanaf de K850i ;) volgend jaar volgt de rest :z Deze is nog MS Micro only.

Ik vind de foto's er GEWELDIG uitzien voor een telefoon, heb hetzelfde ook van anderen gehoord toen ik de foto's stuurde. Het verschil met een (goedkope) digicam is nihil! Door de Xenon flitser zijn foto's van een meter of 2-3 heel mooi en zonder ruis. Autofocus is sterk verbeterd door het rode lampje bij het focussen en de resolutie is hoger met weinig/geen ruis bij voldoende licht waar de K750i ook ruis had bij normaal (voldoende) daglicht.
Aangezien de videokwaliteit er totaal niet op vooruit is gegaan ( :( ) maar de fotokwaliteit juist heel veel is de K810i een goeie verbetering van de K750i als camera.
De telefoon reageert razend snel 8) ik vond de K750i wel eens wat langzaam, geen idee wat de oorzaak was, misschien gewoon traag of vol geheugen.. (of mijn k810i stickie is nog soepel :P ).

Voor zover ik weet zijn er geen andere (grote) verschillen aan te merken..
Dus met andere woorden: _/-\o_ K810i _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dat hij bij Azerty.nl 336 Euro kost, dus ik was van plan om hem daar te gaan bestellen, maar weten jullie of Azerty.nl een beetje betrouwbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Nu online

PowerFlower

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 00:07:
[...]
Autofocus is sterk verbeterd door het rode lampje bij het focussen en de resolutie is hoger met weinig/geen ruis bij voldoende licht waar de K750i ook ruis had bij normaal (voldoende) daglicht.
Aangezien de videokwaliteit er totaal niet op vooruit is gegaan ( :( ) maar de fotokwaliteit juist heel veel is de K810i een goeie verbetering van de K750i als camera.
Foto's met weinig licht (avond/nacht) doet de K750i wel weer duidelijk beter dan de K800/810 though ;) Althans, van de originele K750i, het schijnt dat ze halverwege vorig jaar overgegaan zijn op een mindere chip. Ook vind ik dat de K800/810 duidelijk aan interpolatie doen op 3,2 mpixel en ik vraag me af wat de hardwarematige resolutie is. Flits is inderdaad beter, maar heeft maar een korte range en is daarbuiten vrij useless, de ledjes van de K750i waren weer veel bruikbaarder voor enigszins "natuurlijk" inlichten van foto's. Per saldo vind ik de camera van de K800/810 overigens wel een stuk beter dan die van de K750i. (Ik heb een paar duizend foto's geschoten met de K750i en een paar duizend met de K800i dus ik kan het redelijk vergelijken).

De K800/810 heeft nog een groot voordeel ten opzichte van de K750 overigens: hogere schermresolutie en een soort cleartype achtige fonts, waardoor de interface (en browser etc.) véél beter werken, plus dat het er gewoon veel beter uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
FUCK

zonet mijn eerste krassen op het schermpje gezet :(

en ze zijn wel erg duidelijk zichtbaar op een lichte achtergrond (precies of de pixels zijn zelfs kapot)

heeft iemand een idee of het frontje inclusief glas kan vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw glas erin zetten kost wel iets van 150 euro dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er niemand enig idee of Azerty.nl betrouwbaar is? Ze hebben wel een wachttijd van 14 dagen...:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Mastakilla schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:26:
FUCK

zonet mijn eerste krassen op het schermpje gezet :(

en ze zijn wel erg duidelijk zichtbaar op een lichte achtergrond (precies of de pixels zijn zelfs kapot)

heeft iemand een idee of het frontje inclusief glas kan vervangen?
eu-gsm.nl heeft nieuwe glaasjes. Zelf even rsutig eraf wippen en de nieuwe erop plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:27:
Heeft er niemand enig idee of Azerty.nl betrouwbaar is? Ze hebben wel een wachttijd van 14 dagen...:S
Deze shop is heel erg betrouwbaar, dat had je ook in de shop survey kunnen lezen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 17-09 18:54
Weet iemand of je met deze phone ook .m3u bestanden kunt afspelen?

Dus met andere woorden een shoutcast radio (streaming via umts?) ?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3iN
Past dit kaartje in de SE810i?
Afbeeldingslocatie: http://www.digit-photo.com/SANDISK_Carte_Transflash_MicroSD_2GB-p-HAMA55429.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Nu online

PowerFlower

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee alleen de Memorystick Micro (M2 kaartjes)

Afbeeldingslocatie: http://www.qfonic.com/images/products/sandiskm22gb/image01.jpg

Prijzen hiervan tussen de 30 en de 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toch bijzonder dat niemand reageert op het feit dat ik kennelijk van Vodafone een bijzondere K810i heb ontvangen, namelijk een uitvoering waarbij het sluitergeluid WEL wordt uitgezet in de "stil"-modus.

Ik heb nog steeds nergens gelezen dat dit mogelijk was. Blijkbaar ben ik de enige die dit bijzonder vind !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Ik heb een simlockvrije en die geeft ook geen geluid als ie op stil staat. Valt me nu pas op :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:14:
Ik vind het toch bijzonder dat niemand reageert op het feit dat ik kennelijk van Vodafone een bijzondere K810i heb ontvangen, namelijk een uitvoering waarbij het sluitergeluid WEL wordt uitgezet in de "stil"-modus.

Ik heb nog steeds nergens gelezen dat dit mogelijk was. Blijkbaar ben ik de enige die dit bijzonder vind !
Heb ook een simlock vrije en die is ook stil. Of sony wil niet achterblijven bij andere merken waar het al tijden zo geregeld is, of ze hebben het per ongeluk er in gemaakt en met een volgende update wordt het weer uit gehaald.
Hoe dan ook, ik vind het niet erg. De hele buurt hoeft niet te weten dat ik even een kiekje schiet van mijn auto, of van die mooie bloem in de achtertuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net besteld:D Hopen dat hij snel binnenkomt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Het is niet een kwestie van achterblijven, maar in sommige landen mág je niet eens het geluid uit kunnen zetten. Heeft te maken met privacy en bescherming van de commercie omdat mensen tijdschriften en boeken gingen fotograveren in de winkels (Japan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisr5gt schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:12:
Het is niet een kwestie van achterblijven, maar in sommige landen mág je niet eens het geluid uit kunnen zetten. Heeft te maken met privacy en bescherming van de commercie omdat mensen tijdschriften en boeken gingen fotograveren in de winkels (Japan).
SE gebruikte in Nederland ook het excuus dat ze wetteijk verplicht waren om het geluid niet uitschakelbaar te maken. Ik heb ze gebeld en gemaild met de vraag of ze mij konden laten weten in welke wet, verdrag o.i.d. dit geregeld was. Als antwoord kreeg ik dat het toch niet wettelijk geregeld was, maar dat ze de naam Sony-Ericsson niet in verband wilde laten brengen met het maken van stiekeme foto's. Het is/was dus hun eigen keuze en heeft helemaals niets met regelgeving te maken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

chrisr5gt schreef op maandag 25 juni 2007 @ 00:43:
[...]

eu-gsm.nl heeft nieuwe glaasjes. Zelf even rsutig eraf wippen en de nieuwe erop plakken.
Hmm, interessant. Ik heb inmiddels ook mn eerste krasjes gescoord, door mn nieuwe mp3-speler :S Gelukkig zijn ze wel voor een groot gedeelte weg te krijgen met dat polish-spul, maar je blijft t toch altijd zien... Heeft iemand miss al ervaringen met het schermpje aanbrengen (Mastakilla, heb jij t al geprobeerd?)? Gaat dat gemakkelijk?

[ Voor 3% gewijzigd door renskoenraadt op 25-06-2007 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
[message=,noline]chrisr5gt schreef op maandag 25 juni 2007 @ 00:43[/message]:
[...]

kewl!

thx voor de tip

noemen ze dit lcd lens?
wel een beetje een rare naam, lens...

22 euro, misschien wel de moeite waard ja

weet je toevallig of je die er moet afbreken met stanley mesje ofzo en dan de nieuwe er op lijmen? of hoe zit dat?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
uh?

menen ze dat nu?

meer dan 2 uur om een 2GB kaartje te vullen via die usb kabel

lijkt me niet echt usb 2 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

chrisr5gt schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:19:
Ik heb een simlockvrije en die geeft ook geen geluid als ie op stil staat. Valt me nu pas op :S
LOL, ik dacht net, ik probeer het ff. En ja hoor, als die op stil staat dan heb ik ook geen shuttergeluid \o/

Hier ook een simlock-vrije K810 :)

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Mastakilla schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 01:29:
uh?

menen ze dat nu?

meer dan 2 uur om een 2GB kaartje te vullen via die usb kabel

lijkt me niet echt usb 2 |:(
Ja viel mij ook tegen. M'n W950 had wel een hoge snelheid. Een Divx van 300mb in 7 seconden. Nu voor 100mb 5minuten zo'n beetje :S
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 01:28:
[...]Deze shop is heel erg betrouwbaar, dat had je ook in de shop survey kunnen lezen :-)
telecomadvies.nl heeft 'm voor dezelfde prijs. Voor garantie en vragen kun je dan terecht bij elke Belcompany. Ook voor eventuele verzekeringen.

[ Voor 43% gewijzigd door chrisr5gt op 26-06-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook als je je telefoon niet bij Belcompany hebt gekocht, hem daar verzekeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede site om een telefoon te verzekeren, en ook niet al te duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Je moet rekening houden met de leeftijd van je telefoon. Een normale telefoonverzekering gaat uit van de nieuwwaarde zoals Pro Assist doet. Daarom willen ze dat de telefoon niet ouder is als 7 tot 14 dagen. Via een site een toestel verzekeren daar geloof ik niet zo in. Als er wel ergens veel gedoe om is dan zijn het wel verzekeringen. Maatschappijen zoals Conner & Davis vragen bijvoorbeeld bij waterschade naar de toedracht om zo de schuld eventueel in jou schoenen te schuiven. Gebeld in de regen? Jou schuld, geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook nog een site waar die kaartjes aardig goedkoop zijn?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Deze gaat wel :)

[ Voor 38% gewijzigd door Speedy-Andre op 26-06-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is DEZE toch beter, en goedkoper:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
PowerFlower schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:09:
[...]

Foto's met weinig licht (avond/nacht) doet de K750i wel weer duidelijk beter dan de K800/810 though ;) Althans, van de originele K750i, het schijnt dat ze halverwege vorig jaar overgegaan zijn op een mindere chip. Ook vind ik dat de K800/810 duidelijk aan interpolatie doen op 3,2 mpixel en ik vraag me af wat de hardwarematige resolutie is. Flits is inderdaad beter, maar heeft maar een korte range en is daarbuiten vrij useless, de ledjes van de K750i waren weer veel bruikbaarder voor enigszins "natuurlijk" inlichten van foto's. Per saldo vind ik de camera van de K800/810 overigens wel een stuk beter dan die van de K750i. (Ik heb een paar duizend foto's geschoten met de K750i en een paar duizend met de K800i dus ik kan het redelijk vergelijken).

De K800/810 heeft nog een groot voordeel ten opzichte van de K750 overigens: hogere schermresolutie en een soort cleartype achtige fonts, waardoor de interface (en browser etc.) véél beter werken, plus dat het er gewoon veel beter uitziet :)
@ PowerFlower: Wat ik me nog afvroeg: Hoe zit het met die toetsen, vallen die wat mee (lijken me zo klein op de foto's) en kan je daar makkelijk mee typen??

Toen ik zaterdag in Knokke was voor een etentje en feestje, ben ik gelijk eens de Phone House binnengesprongen, waar ze me wisten te vertellen dat het toestel in Belgie begin juli uitkomt en € 399 zal kosten. Als ik hem dan via Pixmania kan bestellen voor € 340 ga ik echt niet wachten hoor. Zou al dom moeten zijn om zulk een aanbod te negeren 8)7 8)7 Tenzij hij bij Mediamarkt (Antwerpen) natuurlijk even goedkoop geprijsd staat. Als je bij Pixmania een Memorystick Micro kaartje van 1GB erbij besteld, kost het maar € 377 (gsm+geheugenkaartje 1GB) :9 Nog steeds € 22 goedkoper dat bij Phone House. Wat zijn goede gsm online shops in Belgie (zoals Pixmania)???

Hoeveel foto's zou je ongeveer kunnen opslagen in 3,2MP op de k810i? Ik vraag dit omdat ik niet goed weet of een 2GB interessanter zou zijn dan een 1GB kaartje :/ Ik zou op dat kaartje ook enkele mp3s willen gooien voor wekker en beetje muziek (al mijn muziek staat op iPod 30GB)

Groetjes,
Carl

[ Voor 6% gewijzigd door CarLL op 26-06-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:23:
Dan is DEZE toch beter, en goedkoper:P
Ik heb niet uitgebreid gezocht maar da's idd nog goedkoper :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die krengen blijven duur :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan je de 2gb kopen voor nog geen 34 euro!

http://www.sallandautomatisering.nl/?pid=36231&ref=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Jaja! Net op Kassa3 (Ned3) de K810i maakt volgens proffessionele fotografen de mooiste foto's :D
Hij laat de N73, N95 en U600 achter zich. Vooral de N95 viel tegen en de prijs is zo hoog dat je er een hele nette spiegelreflex voor kunt kopen. Beetje vreemde vergelijking, maar doet ons K810i bezitters zeker goed :P
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste